1η ανάρτηση
2η ανάρτηση
3η ανάρτηση
4η ανάρτηση
5η ανάρτηση
6η ανάρτηση
7η ανάρτηση
8η ανάρτηση
9η ανάρτηση
10η ανάρτηση
11η ανάρτηση
12η ανάρτηση
13η ανάρτηση
14η ανάρτηση
15η ανάρτηση
16η ανάρτηση
17η ανάρτηση
18η ανάρτηση
19η ανάρτηση
20η ανάρτηση
21η ανάρτηση
22η ανάρτηση
Μέ ένα ανεξήγητα απροσμέτρητο θράσος ο Γιανναράς ονόμασε αυτή τή θεολογία ορθόδοξη πολεμώντας ταυτόχρονα τόν Ησυχασμό, τήν αυθεντική ορθόδοξη ζωή, καρπός τής οποίας είναι η Πατερική θεολογία. Η καταστροφή είναι αδύνατον νά εκτιμηθεί.
πηγή
2η ανάρτηση
3η ανάρτηση
4η ανάρτηση
5η ανάρτηση
6η ανάρτηση
7η ανάρτηση
8η ανάρτηση
9η ανάρτηση
10η ανάρτηση
11η ανάρτηση
12η ανάρτηση
13η ανάρτηση
14η ανάρτηση
15η ανάρτηση
16η ανάρτηση
17η ανάρτηση
18η ανάρτηση
19η ανάρτηση
20η ανάρτηση
21η ανάρτηση
22η ανάρτηση
ΣΧΟΛΙΟ : Εδώ ουσιαστικά τελειώνουν τα αποσπάσματα που καίνε τον Έλληνα Ορθόδοξο. Φαίνεται ξεκάθαρα η μαζική εισαγωγή Καθολικής Θεολογίας που έγινε με Ορθόδοξο ένδυμα και κατέκτησε εύκολα τον εγχώριο κληρικαλισμό και τους οπαδούς του, λόγω της λογικής πρωτοκαθεδρίας, ενώ η ασκητική μας παράδοση επιμένει : πολέμησε μέχρι αφανισμού την λογική σου, εάν θές την ένωση με τον Κύριο. Η λογική ανακαλύπτει ένα αληθινό υπερβατικό Εγώ, το πρόσωπο, που ζεί με τον τρόπο της Αγίας Τριάδος, με την σχέση. Όπως ακριβώς τό ανακαλύπτει καί ο Μπουλγκάκωφ στό προηγούμενο κείμενο. Παρότι οι Πατέρες τής εκκλησίας ομιλούν γιά τρείς υποστάσεις, γιά τήν υπόσταση τού Υιού η οποία ενσαρκώνεται καί ενώνεται μέ τήν φύση τού ανθρώπου, η καθολική θεολογία, ξεκινώντας από τόν Αυγουστίνο κάνει λόγο γιά πρόσωπα τής Αγίας Τριάδος τά οποία ερμηνεύει σάν σχέσεις. Ενώ τό πρόσωπο τό οποίο εξισώθηκε μέ τήν υπόσταση, αφορά τήν οικονομική Τριάδα, οι καθολικοί αγνοώντας τήν διάκρισή της μέ τήν φυσική Τριάδα, ταύτισαν τήν εκούσια αποκάλυψη τής Αγίας Τριάδος μέ τήν προαιώνια ζωή Της. Καί ελευθέρωσαν τήν οικονομική Τριάδα καί τό πρόσωπο από τήν Υπερούσιο ουσία εφόσον αρνήθηκαν τόν όρο υπόσταση καί όπως γνωρίζουμε από τούς Πατέρες δέν υπάρχει ουσία ανυπόστατος.
Έτσι ξανά απο την αρχή, με διαφορετικό ένδυμα, η Σωτηρία, έρχεται δια του Υιού, Filioque και ξανά δέν είναι η σωτηρία μας, αυτός ο ίδιος ο Υιός, αλλά η σχέση Του με τόν Πατέρα τήν οποία μπορούμε αναλόγως νά μιμηθούμε.
Η θεολογία τους δέν είναι παρά ένα παράρτημα τής Πλατωνικής μεταφυσικής, μιά μονομερής φιλοσοφία η οποία καταργεί τό ΕΝΑ από τίς πρώτες αρχές καί κρατά μόνον τήν Δυάδα, τήν πολλαπλότητα.
Μέ ένα ανεξήγητα απροσμέτρητο θράσος ο Γιανναράς ονόμασε αυτή τή θεολογία ορθόδοξη πολεμώντας ταυτόχρονα τόν Ησυχασμό, τήν αυθεντική ορθόδοξη ζωή, καρπός τής οποίας είναι η Πατερική θεολογία. Η καταστροφή είναι αδύνατον νά εκτιμηθεί.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά