Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Τρίτη, Απριλίου 14, 2015

Ήλθε ο Υιός του Θεού να σε θεραπεύσει... (Συγκλονιστικό)


ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ !!!

ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!


Ο Κατηχητής τής ενορίας τής Γεννήσεως τής Θεοτόκου, Χαρίτων, μού διηγήθηκε τό εξής θαύμα πού συνέβη στήν γυναίκα του Ξένη.
« Η γυναίκα μου ήτο κάποτε πολύ άρρωστη. Όταν ήλθε Κυριακή, επήγαμε μαζί στήν εκκλησία νά προσευχηθούμε. Επιστρέψαμε στό σπίτι καί τά βάσανά της εσυνεχίζοντο.

Τήν νύκτα, ενώ εκοιμάτο, ήλθαν στόν ύπνο της τρείς ρασοφόροι ευρωπαίοι. Στάθηκαν πάνω από τό κεφάλι της καί τής διάβαζαν προσευχές. Αυτός πού στεκόταν δεξιά της, τής είπε: «Βλέπεις, ήλθε ο Υιός τού Θεού, νά σέ θεραπεύσει...»

Η γυναίκα μου πετάχθηκε αμέσως από τό κρεββάτι γεμάτη αγωνία καί θαυμασμό. Μού διηγήθηκε τό περιστατικό. Συνάμα μού είπε ότι δέν πάσχει από τίποτε καί είναι τελείως καλά. Πράγματι, τήν άλλη ημέρα τό πρωΐ επήγαμε μαζί στό χωράφι γιά τίς δουλειές μας.

«Πήγαινε να σε διαβάσει ορθόδοξος παπάς...»

Ο υποδιάκονος Καλλίνικος από τήν ενορία τού αγίου Ιωάννου τού Προδρόμου τού χωρίου Κατάγκα, μάς διηγείται πώς έγινε ορθόδοξος.

«Μετά τόν θάνατο τού πατέρα μου, πού συνέβη τό 1986, ήμουν βαρειά άρρωστος επί 4 χρόνια. Επήγαινα στό νοσοκομείο, χωρίς καμμία βελτίωσι. Κουράσθηκα νά τρέχω σέ γιατρούς. Συνάντησα ένα φίλο μου. Είδε τήν οικτρά κατάστασί μου καί μού είπε: «Δοκίμασε καί πήγαινε σ? ένα ορθόδοξο ιερέα. Πές του νά σού διαβάσει τούς εξορκισμούς τού αγίου Κυπριανού. Καί θά γίνεις καλά.

Τού είπα: Είμαι εξαντλημένος, δέν ημπορώ νά περπατήσω. Η γυναίκα μου καί η μητέρα μου επέμεναν νά πάμε. Ήτο τό έτος 1990. Επήγα στόν ιερέα π. Αυγουστίνο τού Λικάσι. Μού διάβασε τούς εξορκισμούς καί επανήλθε η υγεία μου, όπως ήτο πρώτα. Μέχρι τότε είχα αποκτήσει καί δύο παιδάκια. Μέ όλη τήν οικογένειά μου βαπτισθήκαμε τό 1994 στό ποτάμι τού χωριού μου. Μάς βάπτισε ο ιερομόναχος π. Βαρνάβας Γρηγοριάτης».

Από τα αρχεία του πατρός Δαμασκηνού Γρηγοριάτου

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...