(Με αφορμή το πρόγραμμα των οικουμενιστικών ακολουθιών του Ψευδεπισκόπου της Κεφαλονιάς και των Ψευδοϊερέων αυτού, στο οποίο αναγράφεται ότι,
ΣΑΒΒΑΤΟ 30/12/2017 ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΣΙΣΣΙΩΝ Ὂρθρος – Θ. Λειτουργία 08:00 π.μ. Πηγή: www.inkefalonia.gr)
Σεβαστέ Πατέρα Ιγνάτιε,
Με όλο τον σεβασμό για τον υπέρ πίστεως αγώνα που ορθό το φρόνιμα ακαταπαύστως διεξάγετε, σας παραθέτουμε κάποια καταλυτικά πατερικά αποσπάσματα προκειμένου να ενισχυθείτε ώστε να αντισταθείτε/ούμε στην έφοδο των Οικουμενιστών, τουτέστιν στην [εκ νέου] βεβήλωση του ναού της Μονής ώστε η ομολογία σας να είναι, από ‘δω και στο εξής, ολότελα αψέκαστη. Διότι το να αφήσετε τους οικουμενιστές να βεβηλώνουν τον ναό και μετά να πηγαίνετε να λειτουργήσετε ο ίδιος είναι μια πρακτική αντίθετη με τις νουθεσίες των Αγίων Πατέρων.
Ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης, δια των τιμίων του Επιστολών λέγει:
"Εάν έλθουν οι εικονομάχοι – [Οικουμενιστές] - για να καταλάβουν την μονή, μην τους ανοίξετε την θύρα.
Εάν δε με τρόπο ληστρικό εισέλθουν στην μονή, όπως αυτοί συνηθίζουν, αθώοι είστε.
Μην υποχωρήσετε έως ότου σας εκδιώξουν με την βία.
Η αμαρτία δικιά τους είναι.
Προπάντων να παραμείνετε στον ναό για να ψάλλετε και να λειτουργείτε, εκτός εάν αυτός βεβηλωθεί από τους Αιρετικούς - Οικουμενιστές - δια της δικής τους βδελυγμίας, δηλαδή λειτουργίας".
(Επιστολή Μ'-. Ναυκρατίω τέκνω.)
Και σε παρόμοια ερώτηση ο ‘Οσιος αποσαφηνίζει,
"Υπάρχουν σε μερικά μοναστήρια μοναχοί, οι οποίοι ούτε με λόγια ούτε με έργα συνήλθαν με αιρετικούς-Οικουμενιστές- και εξασφαλίζουν την σωτηρία τους με φυγή από το μοναστήρι και μετά την υποχώρηση των ασεβών ξαναγυρίζουν πάλι.
Είναι σωστό αυτό να γίνεται;
Απάντηση.
Εάν η εκκλησία έχει λειτουργηθεί από τους ασεβείς μόνο μια φορά όμως, τότε μπορούν να μπαίνουν μέσα μόνο για να προσευχηθούν, εάν όμως η εκκλησία λειτουργήθηκε από τους Αιρετικούς πολλές φορές, να φεύγουν μακριά από αυτήν την εκκλησία ".
(Επιστολή ΜΘ' -Τοις δια Κύριον πεφηγαδευμένοις πνευματικοίς αγίοις πατράσι, Θεόδωρος, ελάχιστος πρεσβύτερος και ηγούμενος των Στουδίου, εν Κυρίω χαίρειν.)
Και πάλι,
"Εάν υπάρχει Εκκλησία στην οποία αυτός που λειτουργεί αναφέρει Αιρετικό – [Οικουμενιστή] - Επίσκοπο και ο Ορθόδοξος έχει θυσιαστήριο καθαγιασμένο (αντιμήνσιο), σε σεντόνι ή σανίδα, πρέπει να τεθεί αυτό σε αυτήν την εκκλησία και να λειτουργήσει ο Ορθόδοξος;
Απάντηση.
Δεν πρέπει, αλλά είναι καλύτερα να λειτουργήσει σε ένα συνηθισμένο σπίτι, σε κάποιον διαλεγμένο καθαρότατο τόπο" .
(Επιστολή Μ'-. Ναυκρατίω τέκνω.)
Στην προκειμένη περίπτωση, το [ενδεχόμενο] επιχείρημα ότι κάνετε πρώτα αγιασμό και μετά λειτουργείτε, δεν στέκει διότι η απαραίτητη προϋπόθεση να επιτελέσει κάποιος κάτι τέτοιο, είναι, όπως ορίζουν οι Ιεροί Πατέρες μας, να επιστρέψει ο Ναός ολοκληρωτικά σε Ορθόδοξους και να μην βεβηλωθεί ξανά όπως αποκρίνεται και ο Άγιος Νικηφόρος Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως ο Ομολογητής στην:
"Ερώτησις Δ'.
Περί των κοινωθεισών Εκκλησιών υπό των αυτών ιερέων , και (μη) κατεχομένων υπ' αυτών, ει χρη εν αυταίς ψάλλειν και εύχεσθαι.
Απόκρισης.
Χρη μεν ουν εισιέναι εν τας τοιαύτας Εκκλησίας εις το ψάλλειν και εύχεσθαι, αλλ' είπερ ασφαλώς μη καταχραίνοιντο υπό των [αυτών], αλλά κατέχονται υπό των Ορθοδόξων ες τόδε.
Τετύπωται δε ενταύθα, υπό σεσωσμένου επισκόπου, ή ιερέως, τα ανοίξια της Εκκλησίας γινέσθαι, υποφαινομένης ευχής· ώστε, ει τούτο γένοιτο, και το λειτουργείν εκείσε ουκ απαδον· παράδειγμα, το τον άγιον Αθανάσιον, υπό Κωνσταντίνου του βασιλέως παρακαλούμενων, μιαν ταύτην χάριν παράσχεσθαι, εν Αλεξάνδρεια ένα ναόν παραδούναι τοις Αρειανοίς εις το συνάγεσθαι, κατάνευσαι, ανπερ εν Κωνσταντινουπόλει λήψειτο και αυτός την αυτήν χαριν, του συνάγεσθαι τους ορθόδοξους εν ενι ναώ προ κατεχομένω υπό των Αρειανών ".
(Ιερό Πηδάλιο Αγίου Νικοδήμου, Παράρτημα σελ. 738)
Κατόπιν τούτου η πιθανή σκέψη που θα μπορούσε να διαπερνά το μυαλό ενός μη θεολογικά καταρτισμένου μεν, καλοπροαίρετου δε, πραγματικού χριστιανού (τουτέστιν αποτειχισμένου) το ότι, δηλαδή, αυτές είναι γνώμες Αγίων και όχι επίσημη θέση της Εκκλησίας, δεν στέκει, γιατί:
"Ότι ένθα ουκ εστί κανών, ή έγγραφος νόμος, κρατεί η καλή συνήθεια, ή ορθώ λόγω και πολλοίς έτεσι δοκιμασθείσα, και μη εγγράφω κανόνι, ή νόμω εναντιουμένη, τάξιν κανόνος και νόμου επέχουσα·"
Και επίσης, "Διό και πάνυ προσφυώς είπεν ο σοφώτατος Φώτιος, τα μεν οικουμενικαίς, και κοιναίς τυπωθέντα ψήφοις, πάσι προσήκει φυλάττεσθαι· ά δε τις των Πατέρων ιδίως εξέθετο, ή τοπική διωρίσατο σύνοδος (μη κυρωθείσα δηλ. υπό Οικουμενικής) των μεν φυλαττόντων, την γνώμην παρίστησι δεισιδαίμονα, ού μην και τοις γε μη παραδεξαμένοις το παροράν επικίνδυνον".
(Ιερό Πηδάλιο Αγίου Νικοδήμου σελ. ιθ' και 142)
Και ο μεν Μέγας Βασίλειος λέγει εν τω πζ' Κανόνι· “Ότι το έθος νόμου δύναμιν έχει,το υπό των αγίων ανδρών παραδοθέν..."
(Ιερό Πηδάλιο Αγίου Νικοδήμου σελ. 447)
Ο δε Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς υπογραμμίζει ότι, "Αληθής ευσέβεια το μη προς τους Θεοφόρους Πατέρας αμφισβητείν".
(Όσοι Πιστοί- κείμενα Ορθόδοξης Παράδοσης)
Χριστούγεννα εν Αληθεία!
Αποτειχισμένοι Κεφαλονιάς
ΣΑΒΒΑΤΟ 30/12/2017 ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΣΙΣΣΙΩΝ Ὂρθρος – Θ. Λειτουργία 08:00 π.μ. Πηγή: www.inkefalonia.gr)
Σεβαστέ Πατέρα Ιγνάτιε,
Με όλο τον σεβασμό για τον υπέρ πίστεως αγώνα που ορθό το φρόνιμα ακαταπαύστως διεξάγετε, σας παραθέτουμε κάποια καταλυτικά πατερικά αποσπάσματα προκειμένου να ενισχυθείτε ώστε να αντισταθείτε/ούμε στην έφοδο των Οικουμενιστών, τουτέστιν στην [εκ νέου] βεβήλωση του ναού της Μονής ώστε η ομολογία σας να είναι, από ‘δω και στο εξής, ολότελα αψέκαστη. Διότι το να αφήσετε τους οικουμενιστές να βεβηλώνουν τον ναό και μετά να πηγαίνετε να λειτουργήσετε ο ίδιος είναι μια πρακτική αντίθετη με τις νουθεσίες των Αγίων Πατέρων.
Ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης, δια των τιμίων του Επιστολών λέγει:
"Εάν έλθουν οι εικονομάχοι – [Οικουμενιστές] - για να καταλάβουν την μονή, μην τους ανοίξετε την θύρα.
Εάν δε με τρόπο ληστρικό εισέλθουν στην μονή, όπως αυτοί συνηθίζουν, αθώοι είστε.
Μην υποχωρήσετε έως ότου σας εκδιώξουν με την βία.
Η αμαρτία δικιά τους είναι.
Προπάντων να παραμείνετε στον ναό για να ψάλλετε και να λειτουργείτε, εκτός εάν αυτός βεβηλωθεί από τους Αιρετικούς - Οικουμενιστές - δια της δικής τους βδελυγμίας, δηλαδή λειτουργίας".
(Επιστολή Μ'-. Ναυκρατίω τέκνω.)
Και σε παρόμοια ερώτηση ο ‘Οσιος αποσαφηνίζει,
"Υπάρχουν σε μερικά μοναστήρια μοναχοί, οι οποίοι ούτε με λόγια ούτε με έργα συνήλθαν με αιρετικούς-Οικουμενιστές- και εξασφαλίζουν την σωτηρία τους με φυγή από το μοναστήρι και μετά την υποχώρηση των ασεβών ξαναγυρίζουν πάλι.
Είναι σωστό αυτό να γίνεται;
Απάντηση.
Εάν η εκκλησία έχει λειτουργηθεί από τους ασεβείς μόνο μια φορά όμως, τότε μπορούν να μπαίνουν μέσα μόνο για να προσευχηθούν, εάν όμως η εκκλησία λειτουργήθηκε από τους Αιρετικούς πολλές φορές, να φεύγουν μακριά από αυτήν την εκκλησία ".
(Επιστολή ΜΘ' -Τοις δια Κύριον πεφηγαδευμένοις πνευματικοίς αγίοις πατράσι, Θεόδωρος, ελάχιστος πρεσβύτερος και ηγούμενος των Στουδίου, εν Κυρίω χαίρειν.)
Και πάλι,
"Εάν υπάρχει Εκκλησία στην οποία αυτός που λειτουργεί αναφέρει Αιρετικό – [Οικουμενιστή] - Επίσκοπο και ο Ορθόδοξος έχει θυσιαστήριο καθαγιασμένο (αντιμήνσιο), σε σεντόνι ή σανίδα, πρέπει να τεθεί αυτό σε αυτήν την εκκλησία και να λειτουργήσει ο Ορθόδοξος;
Απάντηση.
Δεν πρέπει, αλλά είναι καλύτερα να λειτουργήσει σε ένα συνηθισμένο σπίτι, σε κάποιον διαλεγμένο καθαρότατο τόπο" .
(Επιστολή Μ'-. Ναυκρατίω τέκνω.)
Στην προκειμένη περίπτωση, το [ενδεχόμενο] επιχείρημα ότι κάνετε πρώτα αγιασμό και μετά λειτουργείτε, δεν στέκει διότι η απαραίτητη προϋπόθεση να επιτελέσει κάποιος κάτι τέτοιο, είναι, όπως ορίζουν οι Ιεροί Πατέρες μας, να επιστρέψει ο Ναός ολοκληρωτικά σε Ορθόδοξους και να μην βεβηλωθεί ξανά όπως αποκρίνεται και ο Άγιος Νικηφόρος Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως ο Ομολογητής στην:
"Ερώτησις Δ'.
Περί των κοινωθεισών Εκκλησιών υπό των αυτών ιερέων , και (μη) κατεχομένων υπ' αυτών, ει χρη εν αυταίς ψάλλειν και εύχεσθαι.
Απόκρισης.
Χρη μεν ουν εισιέναι εν τας τοιαύτας Εκκλησίας εις το ψάλλειν και εύχεσθαι, αλλ' είπερ ασφαλώς μη καταχραίνοιντο υπό των [αυτών], αλλά κατέχονται υπό των Ορθοδόξων ες τόδε.
Τετύπωται δε ενταύθα, υπό σεσωσμένου επισκόπου, ή ιερέως, τα ανοίξια της Εκκλησίας γινέσθαι, υποφαινομένης ευχής· ώστε, ει τούτο γένοιτο, και το λειτουργείν εκείσε ουκ απαδον· παράδειγμα, το τον άγιον Αθανάσιον, υπό Κωνσταντίνου του βασιλέως παρακαλούμενων, μιαν ταύτην χάριν παράσχεσθαι, εν Αλεξάνδρεια ένα ναόν παραδούναι τοις Αρειανοίς εις το συνάγεσθαι, κατάνευσαι, ανπερ εν Κωνσταντινουπόλει λήψειτο και αυτός την αυτήν χαριν, του συνάγεσθαι τους ορθόδοξους εν ενι ναώ προ κατεχομένω υπό των Αρειανών ".
(Ιερό Πηδάλιο Αγίου Νικοδήμου, Παράρτημα σελ. 738)
Κατόπιν τούτου η πιθανή σκέψη που θα μπορούσε να διαπερνά το μυαλό ενός μη θεολογικά καταρτισμένου μεν, καλοπροαίρετου δε, πραγματικού χριστιανού (τουτέστιν αποτειχισμένου) το ότι, δηλαδή, αυτές είναι γνώμες Αγίων και όχι επίσημη θέση της Εκκλησίας, δεν στέκει, γιατί:
"Ότι ένθα ουκ εστί κανών, ή έγγραφος νόμος, κρατεί η καλή συνήθεια, ή ορθώ λόγω και πολλοίς έτεσι δοκιμασθείσα, και μη εγγράφω κανόνι, ή νόμω εναντιουμένη, τάξιν κανόνος και νόμου επέχουσα·"
Και επίσης, "Διό και πάνυ προσφυώς είπεν ο σοφώτατος Φώτιος, τα μεν οικουμενικαίς, και κοιναίς τυπωθέντα ψήφοις, πάσι προσήκει φυλάττεσθαι· ά δε τις των Πατέρων ιδίως εξέθετο, ή τοπική διωρίσατο σύνοδος (μη κυρωθείσα δηλ. υπό Οικουμενικής) των μεν φυλαττόντων, την γνώμην παρίστησι δεισιδαίμονα, ού μην και τοις γε μη παραδεξαμένοις το παροράν επικίνδυνον".
(Ιερό Πηδάλιο Αγίου Νικοδήμου σελ. ιθ' και 142)
Και ο μεν Μέγας Βασίλειος λέγει εν τω πζ' Κανόνι· “Ότι το έθος νόμου δύναμιν έχει,το υπό των αγίων ανδρών παραδοθέν..."
(Ιερό Πηδάλιο Αγίου Νικοδήμου σελ. 447)
Ο δε Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς υπογραμμίζει ότι, "Αληθής ευσέβεια το μη προς τους Θεοφόρους Πατέρας αμφισβητείν".
(Όσοι Πιστοί- κείμενα Ορθόδοξης Παράδοσης)
Χριστούγεννα εν Αληθεία!
Αποτειχισμένοι Κεφαλονιάς
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά