Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Τετάρτη, Απριλίου 03, 2013

Ανέβα για να δεις την Πατρίδα

















Τι είναι Ιδέα;
Ιδέα είναι ο φονιάς του Ιδανικού. 
Το κατασκεύασμα του ανθρώπου για να κάνει την
 μοιρασιά. Και πάντα η μοιρασιά είναι απλή και πάντα πετυχημένη:
 Εις το όνομα της Ιδέας, τη μια θα πάρουν οι πολλοί 
και θα είναι όλα ήσυχα
 για λίγο, την άλλη θα πάρουν οι λίγοι-για όσο θέλουν- 
και μετά θα γυρίσουν
 πάλι τον τροχό για να νομίσουν οι πολλοί ότι κέρδισαν
 τον πόλεμο και 
να κοιμούνται ήσυχοι, ενώ οι λίγοι  κοιμούνται ακόμα πιο ήσυχοι με την 
ηθελημένη τους ήττα εις το όνομα πάντα μιας Ιδέας.
 
Θα μου πεις για τα κόμματα;
Έχεις δει το φεγγάρι να «σκάει» από τον Ερύμανθο;
 
Αυτή δεν είναι απάντηση.
Αυτή είναι η απάντηση, 
 διότι τα αιώνια ποτέ δεν... χώρεσαν σε παρατάξεις.
  Υπήρξαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν για αυτούς που θέλουν να τα δουν. 
Για όσους δεν θέλουν , ας βλέπουν τα μούτρα του κάθε μελλοντικού 
σκουληκοφαγωμένου πολιτικάντη.
 
Τι είναι πολιτική;
Γελάω πικρά αλλά θα στο πω όσο πιο απλά μπορώ. 
Πολιτική είναι μια πόρνη που θεωρούν όλοι δεδομένη από την γέννησή 
τους  αλλά αυτή θα ξεπουλά πάντα ολόκληρες γενιές διότι για τον λόγο 
αυτό δημιουργήθηκε. Να σε βάλει σε τάξη, να σε ορίσει, να σε κάνει 
να την θεωρείς απόλυτο δείγμα πολιτισμού.
 
Πολιτισμός;
Η τραγικότερη εφεύρεση του ανθρώπου. 
Η απόδειξη ότι είναι ένα άχρηστο
 ζώο που πρέπει να επιβιώσει φτιάχνοντας έναν πλανήτη
 πάνω στον πλανήτη.
 Είναι ο  λόγος που φθάσαν τα πράγματα στο σημείο που ζούμε. 
Καταδικάστηκε η Βία ως απολίτιστη για να μπορείς πολιτισμένα να
 ανέχεσαι τον άρρωστο εγκέφαλο του κάθε βιαστή των Ιδανικών σου.
 
Πώς καταδικάζεις τον Πολιτισμό όταν έχει στηρίξει ολόκληρη 
την ανθρωπότητα;
Ο Πολιτισμός που εννοείς σε τέσσερις  λέξεις είναι γραμμένος: 
"Πόλεμος πάντων πατήρ εστί...".
 
Δεύτερη φορά που αναφέρεσαι στα Ιδανικά.
Είναι γιατί είναι στα μόνα που πιστεύω. 
Αυτά που σε ορίζουν Άνθρωπο χωρίς σε κάνουν να ξιπάζεσαι γι’ αυτό.
 Είναι αυτά που σε κάνουν να παλεύεις όπως ένα ζώο παλεύει για την 
διαιώνιση του είδους του. 
 
Τι είναι Ιδανικό τελικά;
Αυτό που ποτέ δεν θα χαρείς όσο είσαι ζωντανός.
 Πρέπει να το πληρώσεις  με την ανάσα σου για να μπορέσει 
να διαιωνιστεί. 
Αυτό το καθιστά και ως ύψιστο γι’ αυτό και τον ανήφορο, να το αγγίξεις 
τουλάχιστον,  μόνο λίγοι έχουν τα πνευμόνια να τον ανεβούν.
 
Φοβάσαι τον θάνατο;
Αν δεν τον φοβόμουν δεν θα τον είχα σε εκτίμηση. 
Κι εγώ τον έχω σε μεγάλη εκτίμηση. 
Τον θεωρώ αδελφό γιατί από την ώρα που είδα την 
πραγματική ζωή είναι πάντα δίπλα μου.
 Ο θάνατος μού δίδαξε την αξία του να είσαι για ακόμα 
λίγο ζωντανός. 
 
Έχεις όνειρα;
Ναι, έχω μόνο ένα όνειρο: Να πεθάνω ως Άνθρωπος 
 
Μια τελευταία απορία έχω. Τι είναι πατρίδα;
Έχεις δει το φεγγάρι να «σκάει» στον Ερύμανθο;  
Χαϊντού το λένε οι ντόπιοι. 
Αυτό είναι Πατρίδα. 

Πηγή /  αντιγραφή

ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕ ΣΤΟ ΘΕΟ Ο ΣΦΑΓΕΑΣ ΣΟΥ, ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ (ΤΙΚΑΣ), ΑΓΙΕ ΑΤΤΙΚΗΣ ΝΙΚΟΔΗΜΕ! Του Παναγιώτη Τελεβάντου


=================
Ανέφερε, σε Ανακοίνωσή του, ο μακαριστός Μητροπολίτης Αττικής και Μεγαρίδος κυρός Νικόδημος μετά την έκδοση των διαταγμάτων της 1 Απριλίου του 1994:

"Επιτρέπω στον εαυτό μου να θεωρηθώ ως ο μεγαλύτερος εγκληματίας της Ελληνικής Πατρίδας. 

Δεν μπορώ όμως να κατανοήσω γιατί επί είκοσι χρόνια πρέπει να καταδιώκομαι και να καταδικάζομαι χωρίς να μου απαγγέλεται η κατηγορία και χωρίς να μου δίνεται το δικαίωμα απολογίας.

Λυπάμαι δε βαθύτατα για το ότι ο τελευταίος διωγμός εκπορεύεται απ’ την επιθανάτια κλίνη ενός αρχιεπισκόπου, που θα έπρεπε να απλώνει το χέρι σε Ευλογία.

Η έκδοση διατάγματος αποτελεί σταλινική φίμωση της Δικαιοσύνης και προκλητική κατάλυση του Συντάγματος. 

Η έκδοσή του θα ρίξει σε μεγάλη περιπέτεια την Εκκλησία και θα διασύρει διεθνώς την Ελληνική Πολιτεία."

Ούτε σε περιπέτεια έριξαν την Εκκλησία, ούτε την Ελληνική Πολιτεία διέσυραν διεθνώς τα διατάγματα του 1994, που εξέδωσε ο απαισίας μνήμης σύζυγος της κυρίας Μιμής Λιάνη, Ανδρέας Παπανδρέου, με υποκίνηση του Σεβ. Ζακύνθου (και νυν Δωδώνης) Χρυσόστομου και του ετέρου Καππαδόκη, π. Τιμόθεου Ηλάκη, του πνευματικού της πρώτης κυρίας της Ελλάδος.!!!

Είχε και πνευματικό το κορίτσι!!!

Βλέπετε, Αγιε Αττικής, ο βρεγμένος από τη βροχή δεν φοβάται, ούτε ο ελέφαντας και ο ρινόκερως από τα τσιμπήματα του κουνουπιού.

Οσο για τον σφαγέα σας, ελέω ταξίαρχου Ιωαννίδη, Αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ, ήταν ένας αθεόφοβος ιεράρχης που δεν πίστευε καν στην ύπαρξη μεταθάνατιας ζωής!!!

Θα μου πείτε και πόσο πιστεύει ο σημερινός Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος κανείς δεν ξέρει. 

Πάντως τίποτα από τις πράξεις του δεν μαρτυρεί ότι πιστεύει σε Θεό. 

Οσο για τον μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο καλύτερα να μη μιλήσω ιδιαίτερα τώρα που διάβασα την επαίσχυντη - με την όλη σημασία του όρου - νεκρολογία του επικοινωνιολόγου και στενού συνεργάτη του αειμνήστου Αρχιεπισκόπου, κ. Σωτήρη Τζούμα.

Δεν το περίμενα αυτό από σας, κ. Τζούμα.! Ειλικρινά δεν έπρεπε να γράψετε αυτή τη νεκρολογία.! 

Ούτε ως άνθρωπο, ούτε ως δημοσιογράφο, ούτε ως χριστιανό σας τιμά αυτό το κείμενο.

Να με θυμηθήτε: Θα έρθει μέρα που θα ντρέπεστε γι' αυτό το δημοσίευμα.

ΣΧΟΛΙΟ
Αλγεινή εντύπωση και προληματισμό μου προκάλεσε προσωπικά το άρθρο του 
κου Σωτήρη Τζούμα για το αλαζονικό και ειρωνικό του ύφος.
Σας το παραθέτω και η κρίση δική σας...
ΚΡΙΜΑ κε Τζούμα

ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΕΡΟΜΕΝΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ

1Αλεξιπτωτιστές ιερείς για πρώτη φορά μετέφεραν αερομεταφερόμενο … ναό.
Το υπουργείο Άμυνας ανέφερε ότι, επειδή στο στρατό αυξάνεται χρόνο με το χρόνο ο αριθμός των ορθόδοξων νεοσύλλεκτων,επιβάλλεται η παρουσία ιερέα στις μονάδες, και η διεξαγωγή σε τακτικά διαστήματα λειτουργίας και Θείας Μετάληψης.

Το «πλοίο - Εκκλησία»

Η αερομεταφέρομενη εκκλησία μεταφέρθηκε για πρώτη φορά πρόσφατα στην περιφέρεια Ριαζάν, ακριβώς μετά την ολοκλήρωση διήμερης άσκησης της δύναμης αλεξιπτωτιστών. Η άσκηση άλλωστε, είχε αυτόν ακριβώς τον στόχο. Πώς να μεταφερθεί, να ρίξουν την εκκλησία από το αεροσκάφος και κατόπιν να τη στήσουν. Ο εκπρόσωπος των αερομεταφερόμενων δυνάμεων, συνταγματάρχης Αλεξάντρ Κουτσερένκο, ανέφερε ότι αρχικά πήδηξαν οι ιερείς του στρατού και στη συνέχεια ρίχτηκε με επιτυχία ο ναός. Όπως είπε, οι ιερείς πραγματοποίησαν δύο εκπαιδευτικά άλματα με αλεξίπτωτο από αεροσκάφος Antonov-2, και στη συνέχεια από ένα Iliyushin-76. Λίγο πρίν είχε αφεθεί από μεταγωγικό αεροσκάφος η πλατφόρμα με τον ναό. Στη συνέχεια, οι ιερείς μαζί με τους καταδρομείς τον συναρμολόγησαν επιτόπου.

Φουσκωτή … εκκλησία

Η κινητή εκκλησία, όπως σημειώνει το rbth.gr,  είναι μια μεγάλη φουσκωτή σκηνή σε ειδική πλατφόρμα-αλεξίπτωτο, η οποία χρησιμοποιείται για τη μεταφορά τεχνικών μέσων και άλλων στρατιωτικών φορτίων. Η σκηνή περιέχει εκκλησιαστικά σκεύη, όπως ιερό, εικόνες και άλλα αντικείμενα που είναι απαραίτητα για τη Θεία Λειτουργία. Όλα τα σκεύη είναι συσκευασμένα σε αφρολέξ ώστε να μην σπάσει τίποτα. Οι εικόνες της δύναμης αλεξιπτωτιστών είναι και αυτές ειδικές για την περίσταση, φτιαγμένες δηλαδή από πλαστικοποιημένο ύφασμα.

Η μεταφορά του «ιπτάμενου» ναού έγινε χωρίς προβλήματα και σύμφωνα με τον σχεδιασμό. Ο Κουτσερένκο εξήγησε πως οι ιερείς μαζί με τους στρατιωτικούς έστησαν τον φορητό ναό επάνω στην πλατφόρμα -μια ρυμουλκούμενη καρότσα αυτοκινήτου- σε διάστημα 5-7 λεπτών. Το μέγεθος της σκηνής-εκκλησίας μπορεί να φτάνει από 8 ως τα 20 μέτρα.

Παπάδες με «πουλάδα»

Ο ιερέας Μιχαήλ Βασίλιεφ, υπεύθυνος του τομέα της δύναμης αλεξιπτωτιστών στο τμήμα της Συνόδου της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας (ΡΟΕ), που αφορά τη συνεργασία με τις Ενοπλες Δυνάμεις και τις αρχές ασφαλείας, ανέφερε ότι δέκα ιερωμένοι της ΡΟΕ πραγματοποιούν συστηματικά πτώσεις με αλεξίπτωτο. «Είναι και αυτός ένας τρόπος για να φτάσεις στο ποίμνιο, το οποίο αποτελούν οι καταδρομείς», εξήγησε ο πατήρ Μιχαήλ, και τόνισε ότι οι ιερείς λειτουργούν για το στρατό, βοηθώντας τους στρατιώτες «να παίρνουν δύναμη κατά την εκτέλεση του δύσκολου και επικίνδυνου έργου τους να υπηρετιούν την πατρίδα».

Σχέδια για τη δημιουργία αερομεταφερόμενων ορθοδόξων ναών για τη δύναμη αλεξιπτωτιστών υπήρξαν ήδη από τον Μάρτιο του 2012. Μεταξύ των άλλων, τον Φεβρουάριο του 2013 παρουσιάστηκε ένας φορητός ναός σε σασί οχήματος KamAz για τους αλεξιπτωτιστές του Ριαζάν. Κατά τον εκπρόσωπο του υπουργείου Αμύνης, Κουτσερένκο, οι ανάγκες για ιερείς στο στρατό αυξάνονται συνεχώς. Πόσο μάλλον, αφού ο αριθμός των νεοσύλλεκτων ορθοδόξων χριστιανών αυξάνεται κάθε χρόνο, φτάνοντας στις δυο τελευταίες ΕΣΣΟ το 90%.

Εκτός από τους ορθοδόξους, στον ρωσικό στρατό υπηρετούν και εκπρόσωποι άλλων θρησκειών, αλλά σύμφωνα με τον ιερέα Μ. Βασίλιεφ, από πλευράς μουσουλμάνων και ιουδαίων δεν έχει εκδηλωθεί έντονη ανάγκη για ναό. Όπως ανέφερε, για τους μουσουλμάνους και ιουδαίους ο ναός δεν είναι απαραίτητος καθώς αυτοί μπορούν να προσευχηθούν οπουδήποτε, έχοντας απλώς μαζί τους ένα χαλάκι. Ενώ για τους ορθοδόξους χριστιανούς η τέλεση της λατρείας και των μυστηρίων έχει την ιδιαιτερότητα ότι απαιτεί την ύπαρξη αρκετών συγκεκριμένων αντικειμένων. 
πηγή

ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΟΣΙΟΥ ΙΩΣΗΦ, ΤΟΥ ΥΜΝΟΓΡΑΦΟΥ

15Γιορτάζουμε σήμερα 3 Απριλίου, ημέρα μνήμης του Οσίου Ιωσήφ, του Υμνογράφου.

Ο Όσιος Ιωσήφ γεννήθηκε στη Σικελία, το έτος 816 μ.Χ., από ενάρετους και ευσεβείς γονείς, τον Πλουτίνο και την Αγάθη. Τα περί της ζωής και της δράσεώς του τα γνωρίζουμε από τον βίο που συνέταξε ο μαθητής και διάδοχός του στη μονή του, Θεοφάνης, συμπληρωματικά δε από τα εγκώμια που του αφιέρωσαν ο Ιωάννης Διάκονος και ο Θεόδωρος Πεδιάσιμος.

Ο Όσιος αναγκάσθηκε να φύγει από την γενέτειρά του οικογενειακώς, λόγω της εντάσεως των Αραβικών επιδρομών που έπειτα από λίγο καιρό επρόκειτο να καταλήξουν στην κατάληψη της νήσου και να μεταναστεύσει στην Πελοπόννησο. Σε ηλικία δεκαπέντε ετών αποχωρίσθηκε τους γονείς του και μετέβη στην Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα στην περίφημη μονή Λατόμου, όπου επιδόθηκε στη μοναχική άσκηση υπό την καθοδήγηση του Αγίου Γρηγορίου του Δεκαπολίτου, ασκώντας το έργο του οξυγράφου.

Μετά από εννέα χρόνια παραμονής στην Θεσσαλονίκη, το έτος 840 μ.Χ., μετέβη στην Κωνσταντινούπολη μαζί με τον Άγιο Γρηγόριο και εγκαταστάθηκε στη μονή του Αγίου Ιερομάρτυρα Αντίπα. Δεν παρέμεινε όμως για πολύ εκεί απερίσπαστος, διότι το επόμενο έτος απεστάλη από τους Ορθοδόξους της Βασιλεύουσας στη Ρώμη για διαβουλεύσεις επί του θέματος του διωγμού από τους εικονομάχους.

Δεν κατόρθωσε να φέρει εις πέρας την αποστολή, διότι το πλοίο του έπεσε στα χέρια Αράβων πειρατών και αυτός οδηγήθηκε αιχμάλωτος στην αραβοκρατούμενη τότε Κρήτη, από όπου ελευθερώθηκε με τις φροντίδες φιλάνθρωπων πιστών και με θαύμα του Αγίου Νικολάου.

Κατά το βραχύ χρόνο αυτής της περιπέτειάς του συνέβησαν δύο σημαντικά γεγονότα. Το ένα, που σχετιζόταν ιδιαίτερα με αυτόν, ήταν ο θάνατος του πνευματικού του οδηγού Αγίου Γρηγορίου του Δεκαπολίτου και το άλλο, που αφορούσε την Εκκλησία ολόκληρη, ήταν η αναστήλωση των ιερών εικόνων.

Όταν διά της Θεσσαλονίκης επανήλθε πάλι στην Κωνσταντινούπολη, το έτος 843 μ.Χ., έζησε επί δύο χρόνια ως έγκλειστος στη μονή του Αγίου Αντίπα. Έπειτα έζησε στα κτήρια του ναού του ιερού Χρυσοστόμου επί πενταετία, έως ότου ίδρυσε δική του μονή, το έτος 850 μ.Χ., αφιερωμένη στον Απόστολο Βαρθολομαίο.

Εκεί απέθεσε και τα ιερά λείψανα του Αποστόλου που είχε φέρει από την Θεσσαλονίκη, καθώς επίσης και τα σκηνώματα του πνευματικού του οδηγού Αγίου Γρηγορίου και του συνασκητού του Ιωάννου. Ο Όσιος Ιωσήφ παρακαλούσε με δάκρυα και στεναγμούς τον Απόστολο Βαρθολομαίο να τον βοηθήσει στην σύνθεση ύμνων. Και, πράγματι, πέτυχε εκείνο που ποθούσε η ψυχή του.

Είδε σε οπτασία έναν άνδρα με εμφάνιση Αποστόλου, που προκαλούσε το δέος και ο οποίος πήρε από την Αγία Τράπεζα το ιερό Ευαγγέλιο, του το έβαλε πάνω στο στήθος και τον ευλόγησε. Τούτο υπήρξε και η απαρχή του θείου χαρίσματος που ο Όσιος επιθυμούσε.

Μετά την έκπτωση του Πατριάρχου Ιγνατίου και την άνοδο του ιερού Φωτίου, το έτος 858 μ.Χ., ο Όσιος Ιωσήφ εξορίστηκε από τον Βάρδα στην Κριμαία, προφανώς ως οπαδός του πρώτου και ίσως ως λατινόφιλος κατά κάποιο τρόπο, αφού προ ετών είχε σταλεί για να ζητήσει την βοήθεια της Ρώμης. Δεν έμεινε όμως στην εξορία για πολύ καιρό, καθώς, όπως αποδείχθηκε και από την μετέπειτα στάση του, ο ιερός Φώτιος τον εκτιμούσε ιδιαίτερα.

Όταν το έτος 867 μ.Χ. ο Πατριάρχης Ιγνάτιος ανέβηκε για δεύτερη φορά στο θρόνο, ο Όσιος Ιωσήφ έγινε σκευοφύλαξ της Αγίας Σοφίας και διατήρησε αυτήν την θέση κατά την διάρκεια της Δευτέρας πατριαρχίας του Αγίου Φωτίου. Κοιμήθηκε με ειρήνη το έτος 886 μ.Χ.

Ο κύριος όγκος του υμνογραφικού έργου του Οσίου συνίσταται σε Κανόνες, που αφθονούν στα έντυπα βιβλία και τα χειρόγραφα. Η συμβολή του Οσίου Ιωσήφ στην υμνογραφική ολοκλήρωση της Οκτωήχου είναι καθοριστική, δεδομένο ότι κάλυψε το μεγαλύτερο μέρος της εβδομάδας, πλην της Κυριακής της οποίας τους Κανόνες είχαν συντάξει ο Κοσμάς ο Μελωδός και ο Ιωάννης ο Δαμασκηνός.

Στα Μηναία ο Όσιος Ιωσήφ είναι ο πλουσιότερα εκπροσωπούμενος υμνογράφος, αφού διατηρούνται σε αυτά 165 Κανόνες του με ομοιόμορφη δομή, που εξυμνούν Αγίους δευτέρας συνήθως εορταστικής τάξεως, δεδομένου ότι οι εξέχουσες εορτές είχαν ήδη καλυφθεί υμνογραφικά.

Ιδιαίτερα βέβαια συγκινεί ο Κανών στον Ακάθιστο Ύμνο, στον οποίο ακολουθεί Ειρμούς του Οσίου Ιωάννου του Δαμασκηνού και υμνεί την Θεοτόκο με ατελείωτη σειρά επιθέτων και εικόνων, ως άφλεκτη βάτο, νεφέλη ολόφωτη, ρόδο αμάραντο, μήλο εύοσμο, περιστερά και τα παρόμοια.

Στους εορτάζοντες και στις εορτάζουσες, χρόνια πολλά και ευάρεστα στο Θεό !!!

Απολυτίκιο:
Ήχος γ'. Την ωραιότητα.
Το δωδεκάχορδον του Λόγου όργανον, την παναρμόνιον λύραν της χάριτος, το Υμνογράφον Ιωσήφ τιμήσωμεν επαξίως, ούτος γαρ ανύμνησε, μελιχροίς μελωδήμασι, Πνεύματι κινούμενος, των Αγίων παν σύστημα. Μεθ' ων και ικετεύει απαύστως, δούναι ημίν πταισμάτων λύσιν.

Το Απολυτίκιο ψάλλει ο αρχ. π. Νικόδημος Καβαρνός

Με πληρ. από τον Ορθόδοξο Συναξαριστή 

ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΟΣΙΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΗΜΩΝ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΟΥ ΝΙΚΗΤΑ

Τῌ Γ' ΤΟΥ ΑΥΤΟΥ ΜΗΝΟΣ
ΑΠΡΙΛΙΟΥ

Μνήμη τοῦ Ὁσίου Πατρὸς ἡμῶν καὶ Ὁμολογητοῦ Νικήτα,

 Ἡγουμένου τῆς Μονῆς τοῦ Μηδικίου.

Τῇ Γ' τοῦ αὐτοῦ μηνός, 

Μνήμη τοῦ Ὁσίου Πατρὸς ἡμῶν Νικήτα τοῦ Ὁμολογητοῦ, 
Ἡγουμένου τῆς Μονῆς τοῦ Μηδικίου.

Ῥυσθεὶς βίου Νικήτας, ὡς στρουθὸς πάγης,
Πτεροῖς νοητοῖς ἵπταται πρὸς τὸν πόλον.
Νικήταν καλέουσι τρίτῃ ἐπὶ δῶρα θεοῖο.

Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, 

Μνήμη τοῦ ὁσίου Πατρὸς ἡμῶν Ἰωσὴφ τ
οῦ Ὑμνογράφου.

Ζῶντος Θεοῦ σὺ θεῖος ὑμνητὴς Πάτερ,
Ἐγὼ δὲ σοῦ θανόντος ὑμνητὴς νέος.

Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, 

Μνήμη τοῦ Ἁγίου Μάρτυρος Ἐλπιδηφόρου.

Ξίφους ἀληθὴς μάρτυς Ἐλπιδηφόρος,
Θεὸν φέρει ἄψευστον εὐελπιστίαν.

Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, 

Μνήμη τοῦ Ἁγίου Μάρτυρος Δίου.

Βαλὼν κεράμῳ δυσσεβὴς Δίου κάραν,
Ὡς σκεῦος αὐτὴν συντρίβει κεραμέως.

Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ,

 Μνήμη τοῦ Ἁγίου Μάρτυρος Βυθονίου.

Ὁ Βυθόνιος εἰς βυθὸν βεβλημένος,
Τὴν κλῆσιν εὗρεν εἰς προφητείαν τέλους.

Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ,

 Μνήμη τοῦ Ἁγίου Μάρτυρος Γαλύκου.

Δηχθεὶς ὁδοῦσι Γάλυκος τῶν θηρίων.
Θηρὸς νοητοῦ τοὺς ὀδόντας συντρίβει.

Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, 

Μνήμη τοῦ Ὁσίου Πατρὸς ἡμῶν Ἰλλυριοῦ,
 τοῦ ἐν τῷ ὄρει τοῦ Μυρσιῶνος.

Ἐκ Μυρσιῶνος, Ἰλλυριέ, πρὸς πόλον,
οὐχ ὡς ὁ Χριστὸς ἐξ Ἐλαιῶνος φέρῃ.

Ταῖς αὐτῶν ἁγίαις πρεσβείαις, ὁ Θεός, ἐλέησον καὶ σῶσον ἡμᾶς. Ἀμήν.

Τρίτη, Απριλίου 02, 2013

Έκκληση για βοήθεια: Ο μικρός Παναγιώτης χρειάζεται γάλα

Ο μικρός Παναγιωτάκης χρειάζεται την βοήθεια όλων μας.Έκκληση για βοήθεια: Ο μικρός Παναγιώτης χρειάζεται γάλα
Όποιος μπορεί έστω και στο ελάχιστο ας βοηθήσει. Το μικρό αγοράκι πρόσφατα έκανε μεταμόσχευση λόγω ενός βαρύτατου χολοστατικού συνδρόμου.
Πλέον έχει επιστρέψει στο σπίτι του αλλά ακόμη τα έξοδα της νοσηλείας είναι μεγάλα. Στο Facebook έχει 
δημιουργηθεί μία σελίδα με πληροφορίες για όσους θέλουν και μπορούν να προσφέρουν βοήθεια στον 
μικρό Παναγιώτη. Η σελίδα λέγεται "ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΝΑ ΣΩΘΕΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΣ!!!"
Αυτό που χρειάζεται αυτή τη στιγμή το μωράκι είναι ένα ειδικό γάλα. Η μητέρα αναφέρει  
"Η ημερήσια κατανάλωση είναι δυο κουτιά γάλα (και από ένα σωληνάκι το καθένα). 
Δυστυχώς το γάλα δεν υπήρχε στο φαρμακείο, αλλά η φαρμακοποιός της γειτονιάς μας που μας
 έχει βοηθήσει πάρα πολύ με τις αγωγές του μωρού μας παρήγγειλε το γάλα και το σωληνάκια και
 τη Δευτέρα θα τα έχουμε. Μας είπε ότι όποτε έχουμε τα χρήματα μπορούμε να την πληρώσουμε,
 μιας και το Ταμείο θα μας τα επιστρέψει μετά από αρκετούς μήνες. 
Το ένα κουτί γάλα στοιχίζει 14€ και το ένα σωληνάκι 10€, δηλ το συνολικό κόστος 1488€ (1 κουτί 
γάλα χρειάζεται και ένα σωληνάκι, το μωρό χρειάζεται 2 κουτιά γάλα την ημέρα). 
Επειδή είμαι άνεργη και το επίδομα που λαμβάνω κάθε δίμηνο δεν επαρκεί για την 
πληρωμή του γάλακτος, θα σας ήμουν ευγνώμον αν μπορούσατε να με βοηθήσετε στο 
να μαζέψω τα χρήματα για το γάλα.Υπάρχουν ακόμα τα 430€ που είχαν συγκεντρωθεί 
για το χειρουργείο που τελικά δεν έγινε. Οπότε χρειαζόμαστε ακόμα άλλα 1000€. 
Για όσους θα ήθελαν να βοηθήσουν ο λογαριασμός είναι:
για τον ΣΚΟΥΤΑΡΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
Αριθμός Λογαριασμού: 5040-056144-340
IBAN: GR 35 0172 0400 0050 4005 6144 340
Τράπεζα ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Μόλις έχω στα χέρια μου το γάλα και την απόδειξη θα σας τα βγάλω φωτογραφία και θα τα ανεβάσω.
Για οτιδήποτε με θελήσετε, επειδή δεν έχω internet , το τηλέφωνό μου είναι
698-8925-289
Σας ευχαριστώ για την αγάπη σας,
Μαριάνα" (sic)


 Πηγή

Καλαγκμπόρ: "Οι έγχρωμες καλλονές που βαφτίστηκαν ορθόδοξες"



Βίντεο από την εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου. Η συζήτηση νομίζω έχει να πει κάτι.

καλαγκμπορ, ελληνιδες, φωναζουν, αδελφες
Φωτο από εδώ
Το σχόλιό μας: Τα κορίτσια είναι μοντέλα (τουλάχιστον η μία) και απασχολούν κατά καιρούς τα κουτσομπολιά. Δε θα κρίνω το επάγγελμά τους ή τις φωτογραφίσεις τους κ.τ.λ. Ούτε τη φράση της μίας από τις δύο, για το πόσο συχνά πηγαίνει στην εκκλησία... Απλά, χαίρομαι που μπήκαν στην αφετηρία, στην κολυμπήθρα. Ο Θεός ξέρει την καρδιά καθενός. Εκείνος ας τις βοηθήσει, με τις προσευχές όλων των σοβαρών και αληθινών χριστιανών.
Έχουν γεννηθεί στη Σερβία με καταγωγή από τη Νιγηρία, αλλά έχουν μεγαλώσει στην Ελλάδα. Η Κατερίνα είναι εκπρόσωπος Τύπου της νεολαίας του κόμματος των Ανεξάρτητων Ελλήνων.
Θα ήθελα να ευχηθώ, τα κορίτσια αυτά - οι αδελφές μας - να βοηθήσουν και τις αδελφές τους, τις γυναίκες της χώρας καταγωγής τους, της Νιγηρίας, πουπερνούν δύσκολα αυτή τη στιγμή. Αν διαβάσουν αυτό το σχόλιο, ας το λάβουν υπόψιν, αν θέλουν. Θα είναι μάλιστα ένα μεγάλο βήμα στο να κάνουν πράξη αυτά που βίωσαν μπαίνοντας στην κολυμπήθρα της Ορθοδοξίας. Έτσι δεν είναι;
Ο Χριστός μαζί σας, κορίτσια. Κάποτε θα πάψετε να είσαστε κορίτσια, αλλά ΠΟΤΕ δε θα πάψετε να είσαστε ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ποτέ δε θα πάψετε να είσαστε ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ, δηλ. δικές μας αδελφές. Ας το θυμόμαστε όλοι αυτό, κι εμείς κι εσείς. Σωστά;

Μητρ. Κονίτσης: «Ἐπειδή οἱ Οἰκουμενιστές μιλᾶνε συνεχῶς γιά ἀγάπη, θά τούς ποῦμε: Ἀγάπη χωρίς ἀλήθεια εἶναι ψεύτικη. Ἐάν δέν λέμε τήν ἀλήθεια στούς αἱρετικούς, πλανῶνται καί πλανώμεθα καί τούς ὁδηγοῦμε στόν πνευματικό θάνατο»


Αριθ.  Πρωτ.  52                                                                Εν Δελβινακίω τη 5η Αυγούστου 2013
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ  165η
ΘΕΜΑ: «Και συ Υιέ και Θεέ μου, παράλαβέ μου το πνεύμα».
             Αγαπητοί μου Χριστιανοί,

-Α-
            Μια ζωή, η ζωή της Υπεραγίας Θεοτόκου, ζωή γεμάτη δοκιμασίες, αλλά και χαρές και ευλογίες, μια ζωή απόλυτης υπακοής στο θέλημα του Θεού, έφθασε ήδη στο τέρμα της. Ο ιερός υμνογράφος παρουσιάζει την Παναγία να προσκαλή τους Αγίους Αποστόλους να κηδεύσουν το πανάχραντο σώμα της στην περιοχή της Γεθσημανή. Ύστερα, απευθύνεται στον Ιησού Χριστό. Τον ονομάζει Υιό της, αλλά και τον παραδέχεται και Θεό της. Και του ζητάει να παραλάβη την ψυχή της στην επουράνια Βασιλεία Του. Λέει το θαυμάσιο αυτό τροπάριο : «Απόστολοι εκ περάτων, συναθροισθέντες ενθάδε, Γεθσημανή τω χωρίω κηδεύσατέ μου το σώμα · και συ Υιέ και Θεέ μου, παράλαβέ μου το πνεύμα». Ώρες ιερές για τους Αγίους Αποστόλους. Με θαυμαστό τρόπο συγκεντρώθηκαν στην Γεθσημανή για να τελέσουν την εξόδιο ακολουθία στην Μητέρα του Διδασκάλου τους, η οποία, όμως, ήταν και δική τους μητέρα. Διότι όλο αυτό το διάστημα των τριών ετών. που εμαθήτευαν κοντά στον Χριστό, η Παναγία σίγουρα τους περιέβαλλε με αγάπη και με μητρική στοργή. Έτσι, τώρα, ως ελάχιστο «αντίδωρο» της προσφοράς της, οι Απόστολοι τελούν την κηδεία του σεπτού σκηνώματος της Παναγίας.
-Β-
            Συνήθως, όταν ακούμε για την κηδεία κάποιου προσφιλούς μας προσώπου, μας καταλαμβάνει στενοχώρια και θλίψη. Γιατί, έστω και προς καιρόν, χάνουμε τον άνθρωπό μας. Η Κοίμηση, όμως, της Θεοτόκου όχι μόνο δεν προκαλεί πόνο και θλίψη, αλλά αντίθετα είναι πηγή χαράς και αγαλλιάσεως για τους ορθοδόξους χριστιανούς. Από τη στιγμή, που Εκείνη άφησε τα επίγεια και επορεύθη στα επουράνια, έγινε η στοργική μας μητέρα που προσεύχεται για μας και μεσιτεύει προς τον Υιό της, ώστε να μας προφυλάσση και να μας σώζη από τις δύσκολες περιστάσεις και τα δεινά, που αναπόφευκτα όλοι μας συναντάμε στην καθημερινή μας ζωή. Γι’ αυτό και υπάρχουν τόσοι Ναοί, τόσα Μοναστήρια και εξωκκλήσια και προσκυνητάρια, τα οποία έχει ανεγείρει η ευλάβεια των χριστιανών προς την Παναγία. Και όταν τελούνται οι Θεομητορικές Εορτές πλήθη εορταστών σπεύδουν να εκκλησιασθούν, να μεταλάβουν, αφού πρωτύτερα, βεβαίως, έχουν ειλικρινά εξομολογηθή, να προσκυνήσουν τις θαυματουργές εικόνες της Θεομήτορος.
-Γ-
             Αυτό, ακριβώς, κάνουμε και μεις, στο πανάρχαιο Μοναστήρι της Μολυβδοσκέπαστης. Χρόνια τώρα, δεκαετίες ολόκληρες, έρχονται πλήθη χριστιανών στην Αγρυπνία του Δεκαπενταυγούστου, την οποία είχε καθιερώσει ο αοίδιμος Μητροπολίτης Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανής και Κονίτσης κυρός ΣΕΒΑΣΤΙΑΝΟΣ. Έρχονται οι χριστιανοί, να προσευχηθούν, να αναθέσουν τα όποια προβλήματά τους στην Παναγία. Έρχονται να ηρεμήσουν μέσα στην ησυχία της νύχτας. Έρχονται να εξομολογηθούν, να λειτουργηθούν, να μεταλάβουν των Αχράντων Μυστηρίων, να πάρουν την ευλογία και την χάρη του Ουρανού.
-Δ-
             Έρχονται, όμως, οι χριστιανοί και για έναν επί πλέον λόγο : Να ακούσουν, βέβαια, από το στόμα του Επισκόπου λόγους παρακλήσεως και χριστιανικής οικοδομής, αλλά και να έχουν μια σαφή και ξεκάθαρη πληροφόρηση γύρω από τα εθνικά μας θέματα : Βόρειος Ήπειρος, Κύπρος, Αιγαίο, Θράκη είναι μερικά από τα ζητήματα, τα οποία έχουμε χρέος να γνωρίζουμε. Γιατί έχει λεχθή, ότι «λαοί που αγνοούν την εθνική τους ιστορία είναι καταδικασμένοι σε αφανισμό». Ειδικώτερα, στην Ελλάδα, όπου η Εκκλησία και το Έθνος συμπορεύονται, αιώνες τώρα, μέχρι σήμερα, πρέπει να έχουμε αδιάλειπτο ενδιαφέρον για τα ζητήματα της Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού.
-Ε-
             Η Αγρυπνία θα αρχίση στις 9 το βράδυ της 14ης Αυγούστου και θα ολοκληρωθή, συν Θεώ, γύρω στις 5 με 5.30 το πρωί της 15ης Αυγούστου, με την αρχιερατική Θεία Λειτουργία. Αργότερα θα τελεσθή και δεύτερη Θεία Λειτουργία.
            Στους κρίσιμους καιρούς, που περνάμε, είναι όλως απαραίτητη η παρουσία και η συμμετοχή των χριστιανών μας. Θα συναντηθούμε στον ευλογημένο χώρο του Μοναστηριού, για να χαρούμε, κυρίως πνευματικά, την μεγάλη Θεομητορική Εορτή του Δεκαπενταυγούστου. Τα έτη σας να είναι πολλά, καλά και άγια. Η Παναγία να σας χαριτώνη και ευλογή.
Διάπυρος προς Χριστόν ευχέτης
Ο   ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
†  Ο Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανής και Κονίτσης  Α Ν Δ Ρ Ε Α Σ

Ο νεοϊουλιανισμὸς τῆς «νέας ὑδροχοϊκῆς ἐποχῆς»


Τοῦ Λάμπρου Σκόντζου, θεολόγου
Ἐδῶ καί περισσότερες ἀπό δυό δεκαετίες ἀναβίωσε στόν δύσμοιρο τόπο μας
 μία νέα μορφή ἀντιχριστιανικῆς πολεμικῆς δίνης. Ἀκούει στό ὄνομα «ἀρχαιολατρία» 
καί ἔχει ὅλα τά χαρακτηριστικά γνωρίσματα παλαιοτέρων ἀντιχριστιανικῶν 
πρακτικῶν.Τό σύγχρονο «ἀρχαιολατρικό» κίνημα συνεχίζει μέ τήν ἴδια ἤ 
καί σφοδρότερη ὁρμή τόν πόλεμο κατά τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ,
 ὅπως ἔκανε στό παρελθόν, χωρίς ἀποτέλεσμα, ὁ ἀθεϊστικός 
ὀρθολογισμός, ὁ μαρξισμός, ὁ μηδενισμός καί γενικά ἡ ὑλιστική ἰδεολογία.
Ἔχει ἀποδειχθεῖ περίτρανα, πώς ἡ «ἀρχαιολατρία» εἶναι γέννημα 
αὐτῶν τῶν παταγωδῶς χρεοκοπημένων ἰδεολογιῶν. 
Μέσα ἀπό τά ἐρείπιά τους ξεπήδησε ἕνας περίεργος ἔρωτας γιά
 τό ἀπώτερο παρελθόν καί ἰδιαίτερα γιά τά θρησκευτικά 
μορφώματα τῆς προχριστιανικῆς ἀρχαιότητας. Δέν εἶναι τυχαῖο 
τό γεγονός, ὅτι οἱ ἰθύνοντες τῶν περισσοτέρων ἀρχαιολατρικῶν 
ὁμάδων ἀνῆκαν στό παρελθόν εἴτε στή μαρξιστική ἰδεολογία, 
εἴτε σέ ἀναρχικές καί περιθωριακές ὁμάδες, εἴτε στήν ὑλιστική καί....
 μηδενιστική ἀστική διανόηση. Τό πώς βεβαίως πρώην ἄθεοι μαρξιστές 
ἤ ἀστοί μηδενιστές ἔγιναν ξαφνικά φανατικοί θρησκευόμενοι, λάτρεις
 τῆς ἀρχαίας θρησκείας, εἶναι ἕνα ἐρώτημα τό ὁποῖο χρήζει
 ἰδιαίτερης ἐπιστημονικῆς ἔρευνας!
Κύριος στόχος τους (ἴσως καί μοναδικός) εἶναι νά πλήξουν τόν
 Χριστιανισμό.
 Εἶναι ἀξιοσημείωτο τό γεγονός ὅτι χρησιμοποιοῦνται οἱ ἴδιες 
μέθοδοι καί οἱ πηγές πολεμικῆς, πού χρησιμοποιοῦνταν ἐδῶ καί αἰῶνες.
 Θεωρίες, οἱ ὁποῖες ἔχουν καταρριφθεῖ πανηγυρικά ὡς ψευδεῖς καί
 ἀνυπόστατες, πλασάρονται ὡς «νέα συνταρακτικά ντοκουμέντα, 
τά ὁποῖα θά γκρεμίσουν τό χριστιανικό οἰκοδόμημα»! 
Διαστρεβλώνουν τήν ἱστορία καί κακοποιοῦν βάναυσα τήν ἱστορική 
πραγματικότητα προκειμένου νά διευκολύνουν τό πολεμικό τους ἔργο 
κατά τῆς Ἐκκλησίας.
Ξεφυλλίζοντας τά πάμπολλα περιοδικά καί περιδιαβαίνοντας τίς
 δαιδαλώδεις ἰστοσελίδες τοῦ χώρου τῆς ἑλληνικῆς καί ξένης «
ἀρχαιολατρίας», διαπιστώνουμε ἕνα ἀπίστευτο μίσος κατά τῆς 
Χριστιανικῆς Ἐκκλησίας. Συναντοῦμε μία πρωτόγνωρη προσπάθεια
 νά σπιλωθεῖ τό θεῖο πρόσωπο τοῦ Κυρίου μας Ἰησοῦ Χριστοῦ, 
πού συχνά φθάνει σέ ἀκρότητες χυδαίων ὕβρεων. 
Βλέπουμε μέ ἔκπληξη μία πρωτοφανῆ παραχάραξη πληθώρας 
ἱστορικῶν γεγονότων, γιά νά «ἀποδειχθεῖ» ὁ Χριστιανισμός ὡς
 «ἡ κύρια πηγή τῆς κακοδαιμονίας τοῦ κόσμου», ὡς «τό προαιώνιο
 ἄχθος τῆς ἀνθρωπότητας», ὡς «ἡ ἰσχυρή τροχοπέδη τῆς 
προόδου καί τῆς ἐπιστήμης», ὡς «σκοταδιστική καί ἀντιδραστική 
συντεχνία τῶν παπάδων» καί ἄλλα ἀπίστευτα! Βιώνουμε, 
ὡς χριστιανοί ἕνα, ἄνευ προηγουμένου, κλίμα ἀπειλῶν καί 
τρομοκρατίας, τό ὁποῖο ἐκτείνεται καί ὡς αὐτή τή φυσική μας ἐξόντωση!
Ἐκεῖ πού ἑστιάζουν περισσότερο τίς ἐσκεμμένες ἱστορικές στρεβλώσεις
 τούς εἶναι ἡ ἀνυπόστατη καί ἀντιεπιστημονική ἄποψη ὅτι δῆθεν 
ὁ Χριστιανισμός ἐπιβλήθηκε διά τῆς βίας στά πρωτοβυζαντινά χρόνια,
 προκαλώντας «ἀνείπωτες σφαγές, διώξεις καί καταστροφές» κατά 
τῶν «αὐτόχθονων» ἐθνικῶν θρησκειῶν. Εἰδικά οἱ Ἕλληνες 
«ἀρχαιολάτρες» προσάπτουν στήν Ἐκκλησία τή χιλιοειπωμένη 
κατηγορία ὅτι δῆθεν αὐτή «κατέσφαξε τούς Ἕλληνες καί
 κατέστρεψε τόν ἑλληνικό πολιτισμό». Ἔχουν ὡς ἀρχή καί 
προσφιλῆ μέθοδο νά ἀπομονώνουν ὁρισμένα ἐλάχιστα ἱστορικά 
γεγονότα καί ἀποσπάσματα ἀπό συγκεκριμένους ἀπολογητικούς 
λόγους τῶν Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας κατά τῶν θρησκευτικῶν καί
 μόνο πρακτικῶν τοῦ ἐθνισμοῦ καί νά τά γενικεύουν. 
Ἀποσποῦν ἐπίσης ὁρισμένα στοιχεῖα ἀπό τίς νομοθεσίες τῶν 
αὐτοκρατόρων στά πρωτοβυζαντινά χρόνια, τά ὁποῖα ἔθεταν 
κάποιους περιορισμούς στά ἀσύδοτα ἐθνικά ἱερατεῖα καί στά
 σκοταδιστικά θρησκευτικά κέντρα, ὅπως ἦταν τά μαντεία, προκειμένου
 νά στηρίξουν τίς κατηγορίες τους.
Ἡ ἐπιστήμη τῆς ἀνθρωπολογίας καί τῆς ψυχολογίας, ὅπως 
καί ἡ ἐπιστήμη τῆς ἱστορίας, μᾶς βεβαιώνει πώς καμιά θρησκευτική
 πίστη ἤ ἰδεολογία δέν ἐξαφανίστηκε ποτέ μέ τή βία. Ἀντίθετα, 
θρησκευτικές πίστεις ἤ ἄλλες ἰδεολογίες πού ὑπέστησαν διωγμούς 
καί παντοειδεῖς περιορισμούς, ἀνδρώθηκαν καί ἀναπτύχθηκαν 
περισσότερο καί βγῆκαν τελικά ὠφελημένες ἀπό τίς διώξεις!
 Τρανταχτό πρόσφατο παράδειγμα ὁ ἀπηνής διωγμός τῆς Ἐκκλησίας 
στά πρώην κομμουνιστικά κράτη. Καταργήθηκαν οἱ θρησκεῖες 
μέ αὐστηρότατους νόμους, καί ἀνείπωτους διωγμούς, ὅμως ἡ
 θρησκευτική πίστη δέν ἔσβησε, μᾶλλον ἀναζωπυρώθηκε! 
Ὁ ἰσχυρισμός λοιπόν τῶν «ἀρχαιολατρῶν» ὅτι δῆθεν ὁ Χριστιανισμός
 ἔσβησε τόν ἐθνισμό μέ τή βία δέν ἔχει τήν παραμικρή ἐπιστημονική 
καί ἱστορική τεκμηρίωση. Ἡ παρακμή θρησκευτικῶν πίστεων καί ἰδεολογιῶν
 ὀφείλεται ἀποκλειστικά σέ δικές τους ἐσωτερικές ἀδυναμίες, παρά 
σέ ἐξωτερικούς παράγοντες καί οὐδέποτε σέ καταναγκασμό!
Οἱ ἀρχαῖες θρησκεῖες καί ἐν προκειμένῳ ἡ ἀρχαιοελληνική θρησκεία 
εἶχε καταρρεύσει πολύ πρίν ἐμφανιστεῖ ὁ Χριστιανισμός.
 Ἡ κατάρρευση εἶχε ἀρχίσει στά κλασικά χρόνια, ἀπό
 τή δράση τῶν σοφιστῶν, τῶν ἄλλων φιλοσόφων καί τῶν ἐπιστημόνων 
καί εἶχε σβήσει στά ρωμαϊκά χρόνια. Δέν ὑπῆρχαν πιά ὀπαδοί τῆς 
παραδοσιακῆς πίστεως, διότι εἶχε ὑποκατασταθεῖ ἀπό τά ἀνατολικά 
μυστηριακά θρησκεύματα, πού εἶχαν εἰσβάλει δυναμικά σέ ὁλόκληρη 
τήν αὐτοκρατορία καί τόν ἀπίστευτο θρησκευτικό ἀμοραλισμό, ὁ ὁποῖος 
εἶχε ἑδραιωθεῖ στίς ψυχές τῶν ἀνθρώπων. Τά ἔργα τῶν ἱστορικῶν τῶν 
χρόνων ἐκείνων βεβαιώνουν περίτρανα τό γεγονός αὐτό, ὅπως αὐτά τ
οῦ Πλουτάρχου, τοῦ Παυσανία, τοῦ Στράβωνα, τοῦ Πολύβιου κ.ἅ. 
στά ὁποῖα διαπιστώνεται τέλεια ἐγκατάλειψη καί σέ αὐτά ἀκόμη τά διάσημα 
«ἱερά», ὅπως τό δελφικό.
Ὁ Χριστιανισμός συνάντησε πρωτοφανῆ θρησκευτική, πνευματική καί 
γενικότερη κατάπτωση στόν ἀρχαῖο κόσμο. Ἀπατῶνται οἰκτρά ὅσοι 
φαντάζονται τήν Ἑλλάδα τοῦ 3ου καί 4ου μ. Χ. αἰώνα νά μοιάζει μέ τήν
 κλασική του 5ου π.Χ. αἰώνα. Γι’ αὐτό ἔγινε ἐνθουσιωδῶς δεκτή ἡ 
χριστιανική πίστη παρά τούς φοβερούς διωγμούς διακοσίων πενήντα χρόνων. 
Ὁ κόσμος βρῆκε αὐτό πού ζητοῦσε καί δέ μποροῦσε νά τοῦ δώσει 
ἡ προχριστιανική ἀρχαιότητα.
Οἱ ὄψιμοι λάτρεις τῆς ἀρχαιοελληνικῆς θρησκείας δέ μποροῦν νά 
ἀντιληφτοῦν τή φυσική ροή τῆς ἱστορικῆς ἐξέλιξης. 
Ὅπως δέν ἦταν σέ θέση νά καταλάβει τό «ἴνδαλμά» τους
 ὁ αὐτοκράτορας Ἰουλιανός τόν 4ο μ.Χ. αἰώνα, ὁ ὁποῖος, ὄντας
 νωπή ἡ κατάρρευση τῆς ἀρχαίας θρησκείας, πίστευε ὅτι μποροῦσε 
νά τήν ἀνορθώσει. Ὅμως παρ’ ὅλη τήν τιτάνια ἐπιχείρηση γιά τή 
νεκρανάστασή της, δέν κατόρθωσε τίποτε. Εἶναι ἀπόλυτα σίγουρο
 πώς οἱ σύγχρονοι «ἰουλιανοί» σύντομα θά διαπιστώσουν τό 
ἀκατόρθωτό της νεκρανάστασης τῆς «πατρώας θρησκείας»,
 ὅπως τήν ἀποκαλοῦν καί θά προσγειωθοῦν στήν πραγματικότητα
 τῆς οὐτοπίας τους. Θά ἀναγκαστοῦν ἀπό τήν ἔκβαση τῆς
 ἀνεπιτυχοῦς προσπάθειάς τους νά καταλάβουν τή νεοεποχίτικη
 προέλευση τοῦ διεθνοῦς νεοπαγανιστικοῦ φαινομένου, 
ὡς χρήσιμο ἐργαλεῖο γιά τήν ἀποχριστιανοποίηση τῆς ἀνθρωπότητας
 καί τή διάδοση καί ἑδραίωση τοῦ σκοτεινοῦ καί ἐρεβώδους 
ἀποκρυφισμοῦ, ὁ ὁποῖος λανσάρεται ὡς ἡ θρησκεία τῆς 
«Νέας Ἐποχῆς τοῦ Ὑδροχόου». Θά κατανοήσουν, ὅπως κατανόησαν 
μυριάδες ὡς τώρα πολέμιοι τοῦ Χριστοῦ, τήν ἀπόλυτη ἀδυναμία τους 
νά γκρεμίσουν τήν Ἐκκλησία Του, διότι σύμφωνα μέ τόν ἱερό Χρυσόστομο: 
«Πόσοι ἐπολέμησαν τήν Ἐκκλησίαν καί οἱ πολεμήσαντες ἀπώλοντο, 
αὔτη δέ ὑπέρ τόν οὐρανόν ἀναβέβηκε. Τοιοῦτον ἔχει μέγεθος ἡ Ἐκκλησία.
 Πολεμουμένη νικᾶ, ἐπιβουλεβουμένη περιγίγνεται, ὑβριζομένη λαμπροτέρα
 καθίσταται. Δέχεται τραύματα καί οὐ καταπίπτει ὑπό τῶν ἑλκῶν, 
κλυδωνίζεται, ἀλλ’ οὐ καταποντίζεται, χειμάζεται, ἀλλά ναυάγιον οὔχ 
ὑπομένει. Παλαίει ἀλλ’ οὔχ ἡττᾶται, πυκτεύει ἀλλ’ οὐ νικᾶται»!
Οἱ νεοϊουλιανοί «ἀρχαιολάτρες» θά προστεθοῦν ἔτσι σύντομα στή 
χωρία τῶν διαχρονικῶν ἐχθρῶν του Χριστοῦ, ὡς μία θλιβερή 
ἀνάμνηση τῆς ἀνεπιτυχοῦς οὐτοπικῆς τους προσπάθειας νά μιμηθοῦν
 τό ἀνεδαφικό καί συνάμα τραγικό ἀπολιθωμένο πρότυπό τους,
 Φλάβιο Ἰουλιανό.
*ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ‘Ἐρῶ’ , Ε΄ ΤΕΥΧΟΣ, ΙΑΝ.-ΜΑΡ. 2011 &-
Ενωμένη Ρωμηοσύνη

Τα αυστριακά ανθρωποειδή που λαχταράνε ακόμη τον Χίτλερ τολμάνε να μας βρίζουν!


Η Ελλάδα γέννησε το Φως κι η Αυστρία τον Χίλτερ... 
Και καμιά μήνυση από κανέναν Έλληνα δικηγόρο στην Αυστρία άμα γίνει καλό θα είναι...
Για διάβημα του ΥΠΕΞ δεν το συζητάμε...

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...