Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Τετάρτη, Ιουνίου 05, 2013

ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ: "ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΤΡΙΑΣΘΟΥΝ Η ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΧΘΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΑ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΑ ΔΕΙΝΑ"

Η ΑΓΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ!!!
 
 

 
Η γεροντισσα λογω των συνταρακτικων αλλαγων που επερχονται απο οτι φαινεται στην Τουρκια, ρωτηθηκε την περασμενη Κυριακη το απογευμα, απο την πνευματικη της κορη, τι ακολουθει στο ερχομενο διαστημα. Eδωσε αυτην την φορα πολλες λεπτομερειες για τα επερχομενα γεγονοτα  και  φυσικα δεν ανεφερε ημερομηνιες αλλα ειπε οτι ειμαστε πλεον μεσα στην δινη των γεγονοτων.
-Ακου καλο μου παιδι της ειπε:
Αυτα που ακολουθουν για την δυστυχη πατριδα μας κι ολοκληρη την οικουμενη ειναι πολυ ασχημα. Θα σου δωσω ενα στιγμα να καταλαβεις το που οδευει η κατασταση.
 
Οι μεγαλοι εχουν σκοπο να αλλαξουν τον χαρτη παγκοσμιως.
 
Οταν στοχοποιουν μια χωρα θελουν κυριολεκτικα να την λεηλατησουν.


Να αρπαξουν τα οικονομικα της αποθεματα ειτε εμπραγματα ,ειτε σε αξια και τους ανθρωπους που την κατοικουν να τους εκδιωξουν αν γινεται κι απο την πατριδα τους για να μην υπαρχει αντισταση.
 
Μετα ο κατακτητης θα μπορει να την ονομασει την καταληφθεισα χωρα και με το ονομα της χωρας του κατακτητη. Ονοματα δεν αναφερουμε αλλα ο καθενας μπορει να καταλαβει πως οταν μια χωρα χασει τα κυριαρχικα της δικαιωματα και κατακτηθει απο μια αλλη χωρα στην γειτονια εκεινη , ποσο ευκολο ειναι να αποτελει πια μια επαρχια του κατακτητη και να ονομαζεται πλεον η κατακτημενη χωρα με το ονομα του κατακτητη!!
Θα ξεκινησει ο μεγαλος πολεμος απο μια χωρα που θα εφορμησει σε μια αλλη.
 
Δεν την ονοματισε αλλα ηδη βλεπουμε το σκηνικο, οποτε μαλλον εκει θα αναφερεται. Μετα θα μπει κι αλλη χωρα στον μεγαλο πολεμο. Σιγα σιγα θα μπαινουν κι αλλες χωρες στον γενικο αυτο πολεμο. Αλλοιμονο τους!! Ευτυχως εμεις δεν θα συμμετασχουμε σε αυτην την τραγωδια.
-Γεροντισσα αυτα αναφερονται φυσικα σε αλλες χωρες, μαλλον κατω εκει στην μεση ανατολη. Ομως με εμας τι θα γινει;
-Σαν Ελλαδα παιδι μου εχουμε ενα πολυ μεγαλο οπλο. Την πιστη μας στον Θεο. Πολλες φορες το επανελαβα και το τονισα! Αλλα μαλλον ακομα ο κοσμος δεν το συνειδητοποιει.
 
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ Ο ΘΕΟΣ!!!
ΟΥΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ , ΟΥΤΕ ΟΙ ΛΙΓΕΣ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΞΩ.
ΜΟΝΟΝ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΣΤΕΚΕΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ. ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ!!!
Γονατισμα και προσευχη, νηστεια και καθαρη εξομολογηση στον πνευματικο μας για να εισακουγεται η προσευχη μας. Οταν ειμαστε καθαροι απο καθε πνευματικη μολυνση εισακουγεται αμεσως η προσευχη μας. Ερχονται πολλα δεινα και μπορουμε να περασουμε αναιμακτα αυτα που ερχονται αλλα μονο δια της προσευχης και μετανοιας.
Τωρα θα σου πω τι περιμένουμε.
 
Στο χερι μας ειναι η να τα ελαττωσουμε η και να τα αποφυγουμε τελειως.
 
ΕΞΑΤΡΑΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ, ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΘΕΛΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ.
1) ΣΕΙΣΜΟΣ.
2)ΠΤΩΧΕΥΣΗ
3)ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΑΡΑΧΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΣΒΑΣΤΑΚΤΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ.
4)ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΝ ΜΑΣ.
5) ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΑΡΑΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ.
6)ΠΟΛΕΜΟΣ ΓΕΝΙΚΟΣ
7)ΠΕΙΝΑ
Ολα αυτα με χρονικη σειρα που δεν μπορουμε να την καθορισουμε ειναι επικινδυνο να συμβουν απο εδω και περα.
 
Καθε ενα κακο απο αυτα μπορουμε δια της μετανοιας και ικεσιας στον Κυριο να το αποφυγουμε τελειως η να το ελαττωσουμε.
 
Ξερεις οτι αν ενα πολυ μεγαλο κομματι των Ελληνων προσευχοταν και εδειχνε εμπρακτη μετανοια θα σταματουσε ολη αυτη η τραγικη οικονομικη κατασταση;
Ξερεις οτι κινδυνευουν πολλοι ανθρωποι να χασουν τα σπιτια τους λογω χρεων και με τα δυσβαστακτα νεα μετρα θα γινει ακομα χειροτερα η κατασταση;
 
Οχι ομως, αυτο δεν θα το επιτρεψει ο Θεος να βγουν ολοι οι ανθρωποι απο τα σπιτια τους. Αυτο ειναι το μονο παρηγορο!!
Ξερεις οτι πολλοι ξενοι θελουν να φυγουν γιατι και η Ελλαδα πλεον δεν μπορει να τους θρεψει και με αυτα που θα γινουν εδω, θα ζητανε να φυγουν μια ωρα αρχιτερα γιατι θα τρομαξουν με ολα αυτα που θα γινουν ξαφνικα και με τοση ενταση;
 
Και γι αυτους ακομα να προσευχομαστε γιατι πολυ εγκλωβιστηκαν εδω κι αν εμεις παρακαλουμε τον Θεο για ολους , θα βοηθηθουν πολλοι να φυγουν χωρις πολλες διαδικασιες. Δεν μιλαμε για καποιους οι οποιοι ερχονται εδω για να δημιουργησουν προβληματα στην χωρα μας.
Αν μετανοουσαμε κι αυτα ακομα που λενε οι προφητεις για ελληνοτουρκικο επεισοδιο και καταληψη νησιων θα το αποφευγαμε!!
 
Ολα θα γινοταν αναιμακτα. Αν...ομως.
Μια στιγμη οι τραπεζες θα σταματησουν να εχουν ρευστο, τι θα γινει τοτε;
Η γη, αυτη θα μας θρεψει. Αλλα γιατι δεν παμε στα χωρια μας να την καλλιεργησουμε; Περιμενουμε απο τα δανεικα να κινηθουμε;
 
Τοσοι ανεργοι, τοσοι ανθρωποι χωρις εσοδα , αφου εχουν ενα σπιτακι κι ενα κτηματακι στο χωριο ας πανε να το καλλιεργησουν.
 
Καποια στιγμη θα γινει αυτο , στο διαβεβαιω οτι οντως θα γινει , ομως το χρονικο διστημα απο την φυτεια μεχρι την παραγωγη, εκεινο το κενο διαστημα θα υπαρξει πολυ μεγαλη πεινα.
 
Σου ειχα πει και πριν λιγο καιρο οτι μετα τα γεγονοτα με τις ταραχες και με τα ασχημα που θα γινουν εδω στην Ελλαδα αλλα και εξω , θα επιστρεψουν πολλοι Ελληνες του εξωτερικου και με μικρες επιχειρησεις απο δικα τους κονδυλια, με δικες τους οικονομιες που εχουν φτιαξει εργαζομενοι στο εξωτερικο, και με την καλλιεργεια της γης θα ξανασηκωθει λιγο λιγο η πατριδα μας. Ομως θα παρει καποιο χρονο κι αυτο και γι αυτο θα εχουμε την μεγαλη πεινα.
Καποια στιγμη και μετα που θα αλλαξουμε θελοντας και μη με αυτα που θα γινουν , θα βγαλει η γη τους κρυμμενους θησαυρους της και θα ανεβει πολυ οικονομικα η Ελλαδα. Θα γινοταν απο τωρα αυτο αλλα βλεπεις δεν παραχωρει ο Κυριος γιατι δεν ειμαστε ετοιμοι ακομα. Ειμαστε ακομα στην εποχη που η καλοζωια μας οδηγουσε στην αμαρτωλη κι ακολαστη ζωη. Θελει μετανοια να δει ο Θεος παιδι μου, περασε ανεπιστρεπτι εκεινη η εποχη.
 
 ΟΧΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΖΗΣΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΤΡΥΦΗΛΗΣ, ΑΜΑΡΤΩΛΗΣ ΖΩΗ ΜΑΣ.
 
Θα αλλαξουμε θελουμε δεν θελουμε αλλα εαν το καταλαβουμε τωρα ακομα καλλιτερα. Αν γινει με την βια λογω των γεγονοτων τοτε κακο του κεφαλιου μας. Εφοσον μπορουμε χωρις να πονεσουμε να αλλαξουμε υπερ μας ολη αυτην την ιστορια και δεν το κανουμε , τοτε τι να πω!!
Μακαρι να ακουσουμε την ευλογημενη αυτη ψυχη ολοι μας και να πλησιασουμε με αγαπη και ταπεινωση τον Θεο και Λυτρωτη μας.Σαν καλος Πατερας κι Αδελφος θα μας συγχωρησει και θα βγουμε με ελαχιστο πονο και κοπο απο την σημερινη κριση. ΑΜΗΝ.
 

Η αραβική άνοιξη στην Ελλάδα θα οδηγήσει σε ελληνική ...Πασχαλιά!

(ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ) 
Η αραβική άνοιξη ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2010 πρώτα από την Τυνησία κι επεκτάθηκε σαν τον δείκτη του ρολογιού, κινούμενος ανάποδα σε όλη την λεκάνη της Μεσογείου και γύρω - γύρω από τους τεράστιας αξίας υδρογονάνθρακες του ανατολικού της τμήματος.
Πολύς λόγος έχει γίνει για το ποιοι υποκίνησαν και στήριξαν με χρήμα αυτές τις λαϊκές επαναστάσεις και οι περισσότερες αναλύσεις καταλήγουν στο ότι πίσω από αυτές κρύβονται αμερικανικά συμφέροντα σε αγαστή συνεργασία με σουνιτικά συμφέροντα των χωρών της Τουρκίας, Σαουδικής Αραβίας, Κατάρ κ.α. ώστε να εξαφανίσουν τον σιϊτικό κυρίως παράγοντα και όποιον άλλον αντίκειται στα σχέδιά τους για την περιοχή.
Ο ανάποδα κινούμενος δείκτης του ρολογιού σταμάτησε στην Συρία όπου τα σχέδια των δυνατών κόλλησαν κι ο Άσσαντ δείχνει απίστευτη σθεναρότητα υπό την στήριξη των Ρώσων αλλά και της Χεσμπολάχ. Η Τουρκία που προσπάθησε να υποσκάψει το καθεστώς Άσσαντ με κάθε τρόπο και στήριξη των ισλαμοφασιστών, προσπάθησε επίσης να συμπαρασύρει τους Αμερικανούς σε μια επέμβαση τύπου Λιβύης αλλά οι τελευταίοι - όπως δείχνουν οι τελευταίες αναλύσεις - της είπαν να πάει μόνη της να βγάλει τα κάστανα από την φωτιά... Όταν παριστάνεις τον νταβατζή της γειτονιάς κάποια στιγμή πρέπει να το αποδείξεις...
Αντί όμως να δούμε τον Άσσαντ να πέφτει βλέπουμε ότι αυτός που κλυδωνίζεται τελικά είναι ο τούρκος πρωθυπουργός Ερντογάν! Αυτός που έσκαψε τον λάκκο του Άσσαντ! Κι έτσι ενώ η Τουρκία υποστήριξε κάθε ανατροπή καθεστώτος στην Βόρεια Αφρική με την αραβική άνοιξη πληρώνεται τώρα με το ίδιο νόμισμα στο εσωτερικό της! Η προσπάθεια ισλαμοποίησής της, συναντά σθεναρή αντίσταση που δεν περίμενε κανείς ότι θα υπάρξει.
Βρισκόμαστε πλέον σε ένα κομβικό σημείο όπου υπάρχει ένα σύμπλεγμα συμφερόντων, μέσα στο οποίο υπάρχει κι η χώρα μας έχουσα στο εσωτερικό της κάποια εκατομμύρια αναφομοίωτους μουσουλμάνους λαθρομετανάστες. Λαθρομετανάστες από τις κατεστραμμένες χώρες της Μέσης Ανατολής και της Βόρειας Αφρικής που μετά τις αμερικανικές επιθέσεις και την αραβική άνοιξη, υπό την σαφή ενίσχυση κι υποστήριξη αυτών που θέλουν να ισλαμοποιήσουν την ευρύτερη περιοχή, είδαν την χώρα μας σαν γη της επαγγελίας. Μόνο να αναλογιστεί κάποιος τα χρήματα που χρειάζονται για να έρθει εδώ από το Πακιστάν ή από το Μαρόκο μπορεί να καταλάβει ότι αυτοί οι άνθρωποι δεν ήρθαν εδώ έτσι τυχαία.
Ήρθαν καθοδηγούμενοι για να υπάρχουν εδώ - και με την υποστήριξη των εκάστοτε ελληνόφωνων ανθελληνικών κυβερνήσεων - ως μοχλός πίεσης κι ως μία βόμβα που θα ενεργοποιηθεί για να σκάσει όταν το θεωρήσουν σκόπιμο τα αφεντικά τους και οι εντολοδόχοι τους. Εώς τότε έχουν ρίξει τα μεροκάματα, κάνοντας κάθε είδους δουλειά υπό οποιεσδήποτε συνθήκες και λόγω της δυσκολίας αφομοίωσής τους, για οικονομικούς αλλά κυρίως πολιτιστικούς λόγους - αν ήταν μόνο το οικονομικό θα τους είχε αφομοιώσει και η Σουηδία! - οδηγούνται εκ των πραγμάτων σε εγκληματικές ενέργειες. Μαζί με αυτούς ενυπάρχουν και οι αλβανοί ουτσακάδες που είναι πιο οργανωμένοι σε εξοπλισμό κι εκπαίδευση και καρτερούν κι αυτοί την στιγμή που θα επέλθει αστάθεια στο εσωτερικό της χώρας μας για να πραγματοποιήσουν τις δικές τους εκγληματικές ενέργειες.
Απέναντι σε αυτούς το ελληνικό κράτος δείχνει να είναι σε κατασολή και δεν λαμβάνει κανένα μέτρο. Ενώ το τσουνάμι της αραβικής άνοιξης στην χώρα μας έρχεται αυτοί βρίσκονται στον δικό τους κόσμο και αφοσιωμένοι στην προώθηση των προσωπικών τους συμφερόντων και μόνο.
«Μα θα μπορούσε να γίνει εδώ ένας ξεσηκωμός των λαθρομεταναστών κατά τα πρότυπα της αραβικής άνοιξης;» θα ρωτήσει κάποιος.
Σε μια χώρα που αργοπεθαίνει και οι πολίτες της οδηγούνται στην απόγνωση, σε μια χώρα που όλα τα οικονομικά δεδομένα δείχνουν ότι συντηρείται με τα σωληνκάια ως τις γερμανικές εκλογές για να τραβηχτούν αυτά μετά από αυτές, σε μια χώρα που το λίπος που συντηρούσε όλους αυτούς τους λαθρομετανάστες έχει καεί, σε μια χώρα που γειτονεύει με την Τουρκία και η οποία χειραγωγεί αυτές τις τεράστιες μάζες κατά το δοκούν, πόσω δε μάλλον με την εσωτερική κρίση που τώρα αυτή διέρχεται αμφιβάλλει κανείς για το αν θα ξεσηκωθούν οι λαθρομετανάστες;
Πτώχευση, ξεσηκωμός Ελλήνων, θερμό επεισόδιο με Τουρκία, εσωτερική αστάθεια, ξεσηκωμός λαθρομεταναστών, δείχνουν να συναποτελούν ένα σύνολο γεγονότων των οποίων η σειρά μεν είναι άγνωστη - βάλτε τα όπως νομίζετε, όλα τα σενάρια είναι πιθανά - αλλά δείχνουν ότι θα συμβούν το ένα πίσω από το άλλο, σχεδόν όλα μαζί!
Τα σχέδια των Σιωνιστών, με εργαλείο το σουνιτικό Ισλάμ για την χώρα μας προβλέπουν διάλυση σε κομμάτια!

Έλεγε ο γέροντας Παΐσιος :
«Όσο για την κατάσταση στην πρώην Γιουγκοσλαβία, αυτή είναι προϊόν του Βατικανού. Είναι οι "ευλογίες" του Πάπα, του "μεγάλου χριστιανού". 

Τα νοήματα όλων αυτών συλλαμβάνει ο διεθνής σιωνισμός. 
Το διεθνές χρηματιστήριο που ονομάζεται Αμερική. Αμερική δεν υπάρχει. 

Οι Σιωνιστές είναι η Αμερική. Αυτοί λοιπόν αφού λάβουν τα μηνύματα τα σατανικά, τα προωθούν στο Βατικανό, αυτό τα μετατρέπει σε σχέδια και στη συνέχεια καλεί το Ισλάμ να τα εφαρμόσει. Αυτός είναι ο τρόπος που λειτουργούν σήμερα τα σατανικά σχέδια. Αυτοί κατόρθωσαν κι αιχμαλώτισαν τους ηγέτες μας.

Οι ελπίδες μας είναι μόνο στο Θεό. Κι εσείς να ζείτε χριστιανικά, γιατί σας λέω υπεύθυνα - και θα το δείτε - ότι δεν έχουμε μέρες. Αυτό που ανάβει τώρα στα Βαλκάνια θα συνεχίσει. Αυτό θα είναι η αφετηρία μέσω της οποίας ο Θεός, με το δικό Του τρόπο, θα ελευθερώσει τους χριστιανούς και θα τους υψώσει πάλι στη γραμμή τους. Και θα επανέλθει το Βυζάντιο. Και ξέρετε γιατί; Διότι οι Ευρωπαϊκοί λαοί θα ξαναενωθούν. Ποιός θα τους καθοδηγεί; Δεν κρατάει κανείς. Μόνο εμείς κρατάμε την Ορθόδοξη πίστη».
Όλο το κείμενο εδώ.
Ο μέντορας του Ερντογάν Γκιουλέν με τον Πάπα Ιωάννη Παύλο... 

Να διαλύσουν ονειρεύονται την χώρα μας αλλά δεν υπολόγισαν μία κρίσιμη παράμετρο :
ότι με το ξέσπασμα της εδώ ελληνικής αραβικής και με όσες απώλειες επιφέρει αυτή στην χώρα μας, είναι σίγουρο ότι αυτή θα απαλλαχτεί από την συμμορία του ψευτορωμέικου που την καταδυναστεύει από την ίδρυσή της εώς σήμερα γιατί οι υγιείς δυνάμεις του τόπου είναι πανέτοιμες κι έχουν την δύναμη, την γνώση και κυρίως την θέληση να δράσουν την καίρια στιγμή όταν όλα τα θεριά θα πέσουν να μας φάνε, για να καθαρίσουν τον κόπρο του Αυγεία!Όσες μηχανορραφίες κι αν έκαναν και κάνουν οι ξένοι εναντίον μας, χωρίς τους ντόπιους δοσίλογους δεν θα είχαν καταφέρει τίποτε. Με την απώλειά του ψευτορωμέικου, οι ξένες συμμορίες θα χάσουν το στήριγμά τους και θα δούνε τότε ότι σε αυτόν τον λαό - αν όχι σε όλον, σε μεγάλο τμήμα του - είναι ακόμη ζωντανό το ελληνικό πνεύμα, εκείνο που από τα αρχαία χρόνια ήταν φορέας του Φωτός κόντρα σε όλα τα σκοτάδια, αψηφώντας τα και το οποίο βρήκε την πλήρη έκφρασή του, στον Ορθόδοξο Χριστιανισμό στα χρόνια του Βυζαντίου. 
Δυστυχώς, για όσους μάς επιβουλεύονται δεν έχουν καταβάλλει όλους τους Έλληνες, οδηγώντας τους στην κατάθλιψη και κυρίως δεν έχουν καταλάβει τους Έλληνες οι οποίοι λόγω της συνειδητής ή ασυνείδητης εμπιστοσύνης στην Θεία Πρόνοια δείχνουν μονίμως χαλαροί - ίσως αφήνοντας τα πράγματα να ωριμάσουν και να πληρωθεί ο χρόνος -, μα πάντα στο χείλος του γκρεμού αφυπνίζονται, γίνονται ο ...εαυτός τους, για να στείλουν κάθε κατεργάρη στον πάγκο του όπως έκαναν πάντα.
Και τότε οι δυνάμεις του σκότους θα δούνε τα δόγματα του σοκ να εφαρμόζονται αντίστροφα μα με τα όπλα του Φωτός. Και τότε μόνο ίσως καταλάβουν ότι η αραβική άνοιξη στην Ελλάδα, θα οδηγήσει σε ελληνική ...Πασχαλιά και στην προκειμένη περίπτωση στην Ανάσταση του Έθνους μας!
Αλλά θα είναι αργά γι' αυτούς που θα δούνε πώς έχασαν την μπουκιά από το στόμα..
Κι όλα αυτά γιατί θα γίνουν;
Γιατί «η Ελλάς είναι προορισμένη να εκπληρώσει το σχέδιο του Θεού» (διαβάστε ΕΔΩ) και για να γίνει αυτό θα πρέπει να καθαρθεί πρώτα. 
Είμαστε ο "νέος Ισραήλ" σύμφωνα με τον γέροντα Παΐσιο και έχουμε την διαβεβαίωσή του, αυτού που προέβλεψε την κρίση με πάσα λεπτομέρεια ότι η Ελλάδα μετά από όλα αυτά, την δαιμονική μπόρα, θα δοξασθεί και θα βιώσουμε όλοι την θεϊκή λιακάδα. 

Μπορεί ο καθένας την παρούσα στιγμή να τα βγάζει πέρα δύσκολα και να έχουμε 'ρθει οι περισσότεροι σε αδιέξοδο... 

" Αλλά σας λέω ό,τι και να δείτε να μην απελπίζεσθε (...) Το έθνος θα μεγαλώσει" 

...μας λέει ο γερό-Παΐσιος... 

Ποιανού άλλου η διαβεβαίωση σάς καλύπτει εάν όχι του γέροντα Παΐσιου; 

Ποιος θα το έβαζε κάτω εάν ήξερε ότι μετά από όσα ζούμε και θα ζήσουμε για ένα χρονικό διάστημα, ακολουθούν τα καλύτερα χρόνια από δημιουργίας του κόσμου και την Ελλάδα πρωταγωνιστή της παγκόσμιας πνευματικής αναγέννησης; 

«Οι γερμανοί καίγανε τα χωριά στην κατοχή για να ζεσταθούνε οι κάτοικοι!»

«Οι γερμανοί καίγαν τα χωριά στην κατοχή για να ζεσταθούνε οι κάτοικοι!»


Αμφιβάλλει κανείς ότι μπορεί να το υποστηρίξει άμα αυξηθεί η επιδότηση;

ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΩΡΟΘΕΟΥ, ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΤΥΡΟΥ

15Γιορτάζουμε σήμερα 5 Ιουνίου, ημέρα μνήμης του Αγίου Δωροθέου, του Επισκόπου Τύρου.

Ο Άγιος Δωρόθεος ήταν ποιμένας που είχε «τήν μόρφωσιν τής γνώσεως καί τής αληθείας εν τώ νόμω» (προς Ρωμαίους, β' 20). Δηλαδή, την ακριβή γνώση και αλήθεια, που βρίσκεται μέσα στο Νόμο, στην Παλαιά και Καινή Διαθήκη.

Όταν ξέσπασε ο φονικός διωγμός κατά της Εκκλησίας στα χρόνια του Διοκλητιανου, το ποίμνιό του, προκειμένου να χάσει τον πολύτιμο ποιμένα του, με θερμές παρακλήσεις κατάφερε και τον έπεισε να απομακρυνθεί από τον τόπο των διωγμών.Αποχώρησε στη Δυσσό, πόλη της Θράκης, και εκεί ασκήτευε μέχρι να περάσει ο άγριος αυτός διωγμός.

Όταν πέρασε η μπόρα του διωγμού, επανήλθε στο ποίμνιό του και με όλη την πατρική στοργή που τον διέκρινε, στήριζε στην πίστη τους αδυνάτους και πρωτοστατούσε στη βοήθεια των χηρών, ορφανών, ασθενών, και γενικά, των θλιβομένων.

Έζησε πολλά χρόνια. Πρόλαβε μέχρι και τη βασιλεία του Ιουλιανού του Παραβάτη. Οι ειδωλολάτρες, όμως, που ήταν προστατευόμενοι αυτού του αυτοκράτορα, έπιασαν το Δωρόθεο και αφού τον βασάνισαν ανελέητα τον σκότωσαν το 362 μ.Χ. Έτσι κέρδισε το στεφάνι του μαρτυρίου. Τότε ο Δωρόθεος ήταν 107 χρονών.

Σήμερα σώζεται εκκλησιαστικό σύγγραμμά του, για τους 70 μαθητές του Ιησού Χριστού.

Στους εορτάζοντες και στις εορτάζουσες, χρόνια πολλά και ευάρεστα στο Θεό !!!

Απολυτίκιο:
Ήχος δ'. Ταχύ προκατάλαβε.
Ως δώρημα τέλειον, εκ τού τών φώτων Πατρός, σοφίας τήν έλλαμψιν, ως Ιεράρχης σοφός, εδέξω Δωρόθεε, όθεν καί πλεονάσας, τόν σόν τάλαντον μάκαρ, ήθλησας υπέρ φύσιν, βαθυτάτω εν γήρα, πρεσβεύων Ιερομάρτυς, υπέρ τών ψυχών ημών.

ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΕΡΟΜΑΡΤΥΡΟΣ ΔΩΡΟΘΕΟΥ, ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΤΥΡΟΥ

Τῌ Ε' ΤΟΥ ΑΥΤΟΥ ΜΗΝΟΣ
ΙΟΥΝΙΟΥ

Μνήμη τοῦ Ἁγίου Ἱερομάρτυρος Δωροθέου, Ἐπισκόπου Τύρου.

Τῇ Ε' τοῦ αὐτοῦ μηνός, Μνήμη τοῦ Ἁγίου Ἱερομάρτυρος Δωροθέου, Ἐπισκόπου Τύρου.

Ὁ Δωρόθεος, κἂν φραγγέλλωμαι λέγει,
Λείπουσι πολλὰ πρὸς τὰ Χριστοῦ μου πάθη.
Πέμπτῃ Δωροθέοιο δέμας πληγῇσι δαμάσθη.

Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, Μνήμη τῆς μετὰ φιλανθρωπίας ἐπενεχθείσης ἡμῖν φοβερὰς 

ἀπειλῆς καὶ ἀνάγκης, ἐν τῇ τῶν Βαρβάρων ἐπιδρομῇ, ὅτε, μέλλοντας ὑπ' αὐτῶν δικαίως αἰχμαλωτίζεσθαι, καὶ φόνῳ μαχαίρας παραδίδοσθαι, ὁ οἰκτίρμων καὶ φιλάνθρωπος
 Κύριος, διὰ σπλάγχνα ἐλέους αὐτοῦ, παρ' ἐλπίδα πᾶσαν ἐλυτρώσατο ἡμᾶς.

Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, Μνήμη τῶν Ἁγίων δέκα Μαρτύρων τῶν ἐν Αἰγύπτῳ, Μαρκιανοῦ, Νικάνδρου, Ὑπερεχίου, Ἀπόλλωνος, Λεωνίδου, Ἀρείου, Γοργίου, Σεληνιάδος, Εἰρήνης καὶ Πάμβωνος.

Ὁ ἅγιος μάρτυς Χριστόφορος ὁ ἀπὸ Ῥώμης, ξίφει τελειοῦται.

Ὁ ἅγιος Μάρτυς Κόνων, ὁ ἀπὸ Ῥώμης, ἐν θαλάσσῃ βληθεὶς τελειοῦται.

Ταῖς αὐτῶν ἁγίαις πρεσβείαις, ὁ Θεός, ἐλέησον ἡμᾶς. Ἀμήν.

Τρίτη, Ιουνίου 04, 2013

Σχολιασμός στον Οικουμενισμό!

Σχολιασμός στο κείμενο Η Εκκλησία ως πρόσκληση προς τα έσχατα

Η Εκκλησία εξελίσσεται μόνον εφόσον δέχεται ή συμπεριλαμβάνει νέους χριστιανούς καθώς οι γενηές των ανθρώπων αλλάζουν. Δέν είναι μία ανεξάρτητη οντότης, ένα πλοίο, ένα τρένο, που πορεύεται πρός την Βασιλεία, αλλάζοντας. Διότι το γίγνεσθαι σημαίνει αλλαγή. Εκκλησία και Βασιλεία είναι ο Κύριος, ο Αυτός, ο Α και ο Ω. Διότι Εκκλησία είναι το σώμα του Κυρίου, το χαρισματούχο σώμα, οι Άγιοι. Δέν είναι η Σύναξη της Κυριακής, όπως πρεσβεύει ο κλήρος. Πολλοί οι κλητοί, λίγοι οι εκλεκτοί, λέει ο Κύριος. Εκκλησία είναι αυτοί οι λίγοι. Σήμερα ο Οικουμενισμός και ο κληρικαλισμός ονομάζουν Εκκλησία τους κλητούς. Γι’αυτό και έχουν το θράσος να μας λένε πώς η Εκκλησία καλεί και προσκαλεί τον κόσμο να γίνει Βασιλεία. 
Υπάρχει σαφώς μία αυτονομημένη έννοια της Εκκλησίας, από τον Κύριο. Η Εκκλησία, όπως και η Δημιουργία του Κάντ, κατασκευάστηκε και έμεινε ελεύθερη να πορευθεί πρός τα έσχατα όπου θα την περιμένει και όπου θα πρέπει να είναι ολόκληρη και τέλεια. Την κατασκεύασε και της έδωσε μία κλωτσιά αφήνοντας την στην μοίρα της, παρακολουθώντας την έκτοτε από τον θρόνο του.
Πώς μπορεί η Εκκλησία να ανοιχθεί πρός τον κόσμο!; Που βρίσκεται όταν είναι κλειστή; Και κλεισμένη στον ου τόπο, συνεχίζει να είναι εκκλησία; Δέν αποτελείται δηλαδή απο ανθρώπους; Η Εκκλησία για τον Παπαθανασίου είναι θεσμός. Κληρικαλισμός. Ένας τάφος που ανοίγει κάθε πανσέληνο για να πάρει μέσα του καινούργιο αίμα, μέχρι την Βασιλεία.
Μία συντήρηση μετά διαιωνίσεως, διότι εξελίσσεται μαζί με τον κόσμο, μέσα στον κόσμο, προσπαθώντας να τον πείσει να πηδήξει στο δικό της τραίνο που πάει πρός την Βασιλεία. Μία παράλληλη πορεία μέ διαφορετικό τέλος!; Ή έχουν το ίδιο;

Η Εκκλησία ανήκει στο πνεύμα και αγκαλιάζει όλον τον κόσμο. Δηλαδή είναι κάτι άλλο απο τον κόσμο! Που βρίσκεται; Στον αέρα; Στόχος της Εκκλησίας είναι η μεταμόρφωση της κτίσης και η ένωσή της με τον Θεό! Δυστυχώς έχουμε καθαρά μία τέταρτη θεότητα! Γιατί στόχος του Κυρίου ποιός είναι;
Για τους οικουμενιστές η Εκκλησία αποτελείται απο στατικά στουρνάρια ή απο εξελιγμένους, προοδευμένους νέους σαν τους ίδιους.
Το κείμενο είναι μία κουρασμένη σούπα με τις γνωστές έννοιες της αιρέσεως της οικονομίας του Αγίου Πνεύματος. Που σημαίνει την υπέρβαση της Εκκλησίας του Κυρίου, στην Εκκλησία του Αγίου Πνεύματος, το οποίο όπου θέλει πνεί. Και εκεί που είδαμε και πάθαμε να μάθουμε την ταπεινότητα τού Κυρίου, με το γεννηθήτω το θέλημά Σου. Ιδού δούλοι Κυρίου γεννητό μας κατά το Ρήμα Σου, ξαφνικά βρίσκουμε το Άγιο Πνεύμα μπροστά μας που μας ελευθερώνει απο τα δεσμά του Κυρίου, διότι αυτό όπου θέλει πνεί. Έχει διαφορετική θέληση απο τον Κύριο και απο τον Πατέρα.  Απελευθέρωση των νέων Χαρισματούχων. Μπράβο στον Παπαθανασίου. Δέν μπορεί να κάνει το θέλημά του. Αλλά μπορεί να κάνει το θέλημα τού Αγίου Πνεύματος που κάνει ό,τι θέλει, όπου θέλει πνεί. Αγάπα και κάνε ό,τι θές. Μήν πιέζεσαι.

Ο Αυγουστίνος ο μόνος και λατρευτός Μετα-Πατέρας.

Μαζί με τον Τρεμπέλα.
  
Αναρχος κατά αναλογίαν καί ο άνθρωπος,αλλά αυτή τή φορά κατ' ουσίαν. ΖΉΤΩ Η ΕΛΕΥΘΕΡΊΑ. Διότι η Ελευθερία είναι η ουσία του ανθρώπου. 
Είναι απλές αντιγραφές και περιλήψεις δυτικής θεολογίας μόνο που οι δικοί μας εισαγωγείς στη θέση των επιχειρημάτων βάζουν τά Πρέπει. Και νομίζουν ότι παρουσιάζουν πρωτότυπη εργασία. Φτηνή αίρεση είναι.

Ὁ Θεός καί τό αὐτεξούσιο τοῦ ἀνθρώπου.Ἡ εὐγένεια τοῦ Θεοῦ

Περιμένει νά Τοῦ ἀνοίξουμε µόνοι µας τήν πόρτα
Ἄν ἔκανε τά ἔργα Του μέ τρόπο φανερό – ἐκκωφαντικό θά μᾶς ἀνάγκαζε νά Τόν ἀποδεχτοῦμε. Ἄν πάλι ἐπιδίωκε νά συμμορφώσει, θέλοντας καί μή, τόν καθέναν, παρατηροῦσε ὁ π. Πορφύριος, τότε ὁἼδιος θά ἔφευγε ἀπό τό δρόμο πού ἔχει χαράξει (δηλ. τό δρόμο τῆς ἐλευθερίας). . Ὁ Θεός καί τό αὐτεξούσιο τοῦ ἀνθρώπου Ὁ Χριστός γεμίζει τήν ψυχή, ὅταν ὁ ἄνθρωπος ἀνοιχτεῖ σ’ Αὐτόν. Ποτέ ὅμως δέν τό κάνει αὐτοβούλως καί χωρίς τήν συγκατάθεση τοῦ ἀνθρώπου. Εἶναι ὁ Χριστός Μας Ταπεινός, Ἀφανής, Διακριτικός. Ὁ Θεός, παρατηροῦσε ὁ Γέροντας, ἐργάζεται μυστικά, δέν θέλει νά ἐπηρεάσει τήν ἐλευθερία τοῦἀνθρώπου. Ὁ Πανάγαθος Κύριος γνωρίζει καί ρυθμίζει τά πάντα, ἀλλά δέν θέλει νά φαίνεται. Ἄν ἔκανε τά ἔργα Του μέ τρόπο φανερό – ἐκκωφαντικό θά μᾶς ἀνάγκαζε νά Τόν ἀποδεχτοῦμε. Ἄν πάλι ἐπιδίωκε νά συμμορφώσει, θέλοντας καί μή, τόν καθέναν, παρατηροῦσε ὁ π. Πορφύριος, τότε ὁἼδιος θά ἔφευγε ἀπό τό δρόμο πού ἔχει χαράξει (δηλ. τό δρόμο τῆς ἐλευθερίας).
Ὁ Θεός σέβεται τό αὐτεξούσιο τοῦ ἀνθρώπου καί δέν τό ἀκυρώνει ποτέ· δέν μᾶς ἐξαναγκάζει νά γίνουμε καλοί, οὔτε μᾶς πειθαναγκάζει νά Τόν ὑπακούουμε. «Ὁἄνθρωπος» δίδασκε ὁ π. Πορφύριος «εἶναι ἐλεύθερος νά διαλέξει τό ἕνα ἤ τό ἄλλο… Ὁ Θεός ἐργάζεται μυστικά. Δέ θέλει νά ἐπηρεάσει τοῦ ἀνθρώπου τήν ἐλευθερία. Τά φέρνει ἔτσι καί σιγά-σιγά-σιγά-σιγά πάει ὁἄνθρωπος ἐκεῖ πού πρέπει»1. Διαλάμπει ἐδῶ ἡ ἔξοχη, ὀρθοδοξότατη ἀνθρωπολογία τοῦ Γέροντα, πού καταδεικνύει ὡς κύριο συστατικό τοῦ «κατ’ εἰκόνα» τό αὐτεξούσιο, τήν ἐλευθερία. Γι’ αὐτήν θά μιλήσουμε ἀναλυτικώτερα στό ἑπόμενο κεφάλαιο (Ἀνθρωπολογία-Σωτηριολογία).
Τοῦτο τό θεϊκό δῶρο τῆς προσωπικῆςἐλευθερίας τοῦ καθενός εἶναι ἀπαραβίαστο ὄχι μόνο ἀπό τούς ἄλλους ἀνθρώπους ἀλλά καί ἀπό Αὐτόν τόν Θεόν.
Ἡ εὐγένεια τοῦ Θεοῦ
Ὁ π. Πορφύριος τό διδάσκει μ’ ἕναν πολύ ὄμορφο λεκτικά τρόπο: «Ὁ Χριστός εἶναι εὐγενής» παρατηρεῖ. Σέβεται τό αὐτεξούσιο τοῦ δημιουργήματος. Στέκεται ἔξω ἀπ’ τή θύρα τῆς ψυχῆς μας καί κρούει γιά νά Τοῦ ἀνοίξουμε, μά δέν μπαίνει μέσα. Νά πῶς μᾶς τό δηλώνει στήν Ἀποκάλυψη: «Ἰδού ἔστηκα ἐπί τήν θύραν καί κρούω· ἐάν τίς ἀκούσῃ τῆς φωνῆς μου καί ἀνοίξῃ τήν θύραν, εἰσελεύσομαι πρός αὐτόν καί δειπνήσω μετ’ αὐτοῦ καί αὐτός μετ’ ἐμοῦ»2. Ἄν Τοῦ ἀνοίξουμε θά ἔλθει μέσα καί θά μᾶς δώσει τόν Ἑαυτό Του, θά μᾶς διακονήσει. Ὁ φιλοξενούμενος θά γίνει ὁ φιλοξενῶν. Θά ζωστεῖ τό λέντιον γιά νά μᾶς ὑπηρετήσει, νά μᾶς καθαρίσει. Θά τό κάνει δέ, μυστικά καί ἀθόρυβα. Ὁ Γέροντας θεολογεῖ μέ μιά καταπληκτική δογματική συνέπεια, ἁπλᾶ καί ἀλάνθαστα, τριαδοκεντρικά, ἀλλά καί μέ λέξεις κατανοητές, ἀπό τούς σημερινούς ἀνθρώπους. «Καί τώρα τό Ἅγιο Πνεῦμα θέλει νά μπεῖ στίς ψυχές µας», παρατηροῦσε, «ὅπως καί τότε, ἀλλά σέβεται τήν ἐλευθερία µας, δέ θέλει νά τήν παραβιάσει. Περιμένει νά Τοῦ ἀνοίξουμε µόνοι µας τήν πόρτα· τότε θά μπεῖ στήν ψυχή µας καί θά τήν µεταµορφώσει. Ὅταν ἔρθει καί κατοικήσει σ’ ὅλο τό χῶρο τῆς ψυχῆς µας ὁ Χριστός, τότε φεύγουν ὅλα τά προβλήματα, ὅλες οἱ πλάνες, ὅλες οἱ στενοχώριες. Τότε φεύγει καί ἡ ἁµαρτία»3. Ἄλλοτε πάλι ἔλεγε, ὅτι ἡ Θεία Χάρη κρούει συνεχῶς τήν πόρτα τῆς ψυχῆς μας καί περιμένει νά Τῆς ἀνοίξουμε. Ἄν τό κάνουμε, τότε ἡ ψυχή μας θά «γεμίσει». Ἐκεῖνος, πού μπορεῖ νά μᾶς χαρίσει αὐτό τό πλήρωμα, αὐτό τό γέμισμα τῆς ψυχῆς εἶναι μόνο ὁ Χριστός, ἡ Παναγία Μας, ἡ Ἁγία Τριάς. Ἄς ἀποτολμηθεῖ ἕνα δογματικό σχόλιο στά ἀνωτέρω τρία ἀποσπάσματα τῶν λόγων του. Στό πρῶτο λέγει «ὁ Χριστός κρούει», στό δεύτερο ὅτι «τό Ἅγιον Πνεῦμα κρούει» καί στό τρίτο ὅτι ἡ «Θεία Χάρη» εἶναι αὐτή, πού «κρούει». Φαίνεται καθαρά ἀπό αὐτά ὅτι ὁ Γέροντας διακρίνει σαφῶς οὐσία καί ἐνέργειες στό Θεό. Οὐσία ἀμέθεκτη καί ἐνέργειες μεθεκτές ἀπο τούς ἀνθρώπους. Πράγματι ἡ Χάρις τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, ἡ ὁποία στή Ἁγ. Γραφή λέγεται καί Ἅγιον Πνεῦμα (ὡς θεία ἐνέργεια καί ὄχι ὡς πρόσωπον, ἤ ὡς οὐσία), εἶναι Αὐτή, πού κρούει στήν ψυχή τοῦ κάθε ἀνθρώπου. Αὐτή ἡ Θεία Χάρις εἶναι ἡ κοινή ἐνέργεια τοῦ Πατρός καί τοῦ Υἱοῦ καί τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, ἡ ἄκτιστη θεοποιός Χάρις, στήν Ὁποία, ὅποιος μετέχει γίνεται κατά Χάριν Θεός. Σ΄ αὐτήν μετέχει κάθε ἄνθρωπος πού θέλει, κάθε ἄνθρωπος, πού μετανοεῖ, βαπτίζεται καί τηρεῖ τίς ἐντολές τοῦ Θεοῦ.
Ἀπόσπασμα ἀπό τό Βιβλίο: Ἡ θεραπεία τῆς ψυχῆς κατά τόν Γέροντα Πορφύριο.Β΄ ΕΚΔΟΣΗ ΕΠΗΥΞΗΜΕΝΗ (Ἱερομονάχου Σάββα Ἁγιορείτου)

Παυσίπονα ψυχής…

του π.Δημητρίου Θεοφίλου
Η κοινωνία μας σε όλες τις εκδοχές της έχει μετατρέψει, την οικογένεια, το σχολείο, τη πολιτεία, τη θρησκεία, από διδακτήρια του «είναι», σε χώρους του «φαίνεσθαι» και του «απαιτείν», οι άνθρωποι τού τώρα απαιτούμε ανεπίγνωστα, καταναλώνουμε αχόρταστα, και όλο αυτό το τσουνάμι εγωκεντρικής αυτοϊκανοποίησης προκαλεί πόνο, πόνο ψυχής και ύπαρξης, που κανένας από τους προαναφερθέντες χώρους δεν μπορεί να χαρίσει πλέον ανάπαυση και λυτρωμό.
Έτσι ο τωρινός άνθρωπος καταφεύγει σε ποικίλες «μεθαδόνες», ως υποκατάστατα νοήματος ζωής, ως βάλσαμο στο πόνο, ο σημερινός άνθρωπος αναζητεί με αγωνία παυσίπονα ψυχής, για να την ναρκωθεί, να κουκουλώσει το πρόβλημα, το οποίο λόγω έλλειψης διαχειριστικής αντιμετώπισης, θα το έχει πάλι μπροστά του με μεγαλύτερη σφοδρότητα. Καταφεύγει στις εξαρτησιογόνες ουσίες, στο αλκοόλ, στις εφήμερες χρηστικές σωματικές σχέσεις, σε ποικίλους ψυχαναγκασμούς προκειμένου να μην αντιμετωπίσει πρόσωπο με πρόσωπο το alter ego του, με εντιμότητα και αλήθεια. Πλείστες φορές αναζητεί παρηγοριά με λάθος τρόπους.
Τα παυσίπονα ψυχής στα οποία συνήθως καταφεύγει, του χαρίζουν ένα παροδικό μούδιασμα του πόνου, σαν αυτό που αισθανόμαστε πρόσκαιρα όταν έχουμε έντονο πονόδοντο και κάνουμε «μπουκώματα» με ούζο, έτσι προς στιγμήν καλύπτεται απατηλά το σύμπτωμα, αλλά το αίτιο συνεχίζει να δρα ανενόχλητο.
Οι ανθρώπινες ψυχές μπούχτισαν τα παυσίπονα, περιορισμένης χρονικής διάρκειας, και αναζητούν άγγιγμα, ζεστασιά και θαλπωρή για να ανοιχτούν, να εμπιστευτούν και να αναπαυθούν, ένα άγγιγμα που μόνο ο Χριστός και η σωστική εκκλησία του χαρίζουν, δεν εννοείται φυσικά αυτή η εμπορική αυτό-δικαιωτική βεβαιότητα ως αντιφατική ψευδαίσθηση, που καθημερινά σκοντάφτουμε πάνω της, και η οποία παριστάνει δήθεν την εκκλησία, μέσα στα λούσα, τις μεγάλες αδάπανες φαμφάρες και τις εικονικές σχέσεις.
Η αληθινή αυτή χριστόπνοη και χριστογεννημένη εκκλησία, υπάρχει σαν γνήσιος κρίκος διαδοχής, εκείνης της πρώτης καταφρονημένης από τον κόσμο και περιορισμένης σε αριθμό, επαναστατικής πραγματικότητας των 3 πρώτων αιώνων, των διωγμών και του μαρτυρίου, της ομολογίας και της θυσίας. Η «καρδιά» της συνεχίζει να χτυπάει σε ταπεινούς χώρους και πρόσωπα, φανέρωσης του μυστηρίου της σταυροαναστάσιμης θυσιαστικής αγάπης, μακριά από μεγαλοσχήμονες του «αιώνος τούτου του απατεώνος», σε “καταφρονεμένες” υπάρξεις, απλών ανθρώπων, με χαμόγελο και ζεστή καρδιά που όποιον αγγίζουν τον γαληνεύει, σε απλούς καλόγερους και καλόγραιες, που ενώ βρίσκονται τοπικά μακριά από τον κόσμο, τροπικά έχουν ένα αχόρταγα φιλάνθρωπο «νοιάξιμο», για τη σωτηρία του κόσμου, μέσα στην ευρύχωρη και αρχοντική καρδιά τους.
Η οντολογική αυτή εκκλησία στην αντίπερα όχθης της αυταπάτης και της φαινομενολογίας, ζει χαρισματικά και συνεχίζει να υπάρχει όσο και να μην διακρίνεται εύκολα και ανέξοδα, με ηχηρούς χτύπους καρδιάς, κοντά και μέσα στις ψυχές και τα βλέμματα, το χαμόγελο και την απλότητα, καθημερινών παπάδων (παραφθορά του μπαμπάδων), που αγροικούνε, κάνοντας «αλύπητο κουπί» αγόγγυστα, όλοι αυτοί που δεν νοιάζονται για «πόστα», για «γρόσια» και για «φήμη», όλοι εκείνοι που τους αρκεί το άγγιγμα Εκείνου, που όλους και όλα τα κάνει «χαρά» τους. Σε επισκόπους πρόσωπα φανέρωσης της χάρης Του, ανάπαυσης του πόνου, ανοιχτές αγκαλιές που σε πείσμα των συγκυριών και των εκπτωτικών συμβιβασμών, παραμένουν πατέρες, ποιμένες και θεραπευτές των αδελφών και παιδιών, που τους εμπιστεύτηκε ο Χριστός στο ωμόφορο και το πετραχήλι τους (και τα δυο αυτά, αποτελούν σημειολογικούς συμβολισμούς της επισκοπικής διακονίας, ενώ κάποια άλλα, παραμένουν το όνειδός και η αιδώς όσων επιμένουν να τα χρησιμοποιούν, δίχως να έχουν παρατηρήσει ποτέ! προσεκτικά… την αμφίεση των ιεραρχών, στις κόγχες των ιερών θυσιαστηρίων, όταν «ξαφνιάζονται» από την «ένδοξη λαμπρότητα» κάποιων ανεπίγνωστων «διαδόχων» τους).
Αν αναζητήσουμε μια τέτοια εκκλησία αν θυμηθούμε και συνεχίσουμε στα χνάρια μιας τέτοιας φιλάνθρωπης θεολογίας και θεούμενης ανθρωπολογίας, αν επιτέλους συνειδητοποιήσουμε, ότι δεν είμαστε ζώα χοϊκά, αλλά ζώα θεούμενα (κατά Π. Νέλα), τότε ίσως ξαναβρούμε το χαμένο μίτο της ζωής μας που θα μας οδηγήσει στη «κοινωνική» συνάντηση προσώπων στη συσχέτιση υπάρξεων στο πανηγύρι επιστροφής στη γη της επαγγελίας, μια πραγματικότητα που αισθητοποιείται σε κάθε ευχαριστιακή σύναξη άσχετα αν οι περισσότεροι είμαστε «τουρίστες» και «θεατές». Τότε ίσως να διαπιστώσουμε πως μπορούμε και αξίζουμε να ζήσουμε όχι δίχως πόνο, αλλά μέσα σε αγκαλιές ο ένας του άλλου και όλοι στου Θεού – Πατέρα, γιατί όταν μοιράζεται ο πόνος, δεν θα έχουμε ανάγκη από τα απατηλά παυσίπονα ψυχής για να μπορούμε να υπάρχουμε, ανεξάρτητοι και ελεύθεροι.

ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ; +Μητροπολίτης Φλωρίνης Αυγουστίνος

ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ

-π.A σημ.Σήμερα, η εκκλησία μας εορτάζει τη μνήμη του αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου. 13 Νοεμβρίου είναι τα γενέθλιά του.
Μπα! Εμείς ξέρουμε ότι η Εκκλησία μας δεν εορτάζει γενέθλια. Είναι κι αυτό μία από τις διαφορές, που έχουμε με τους παπικούς. Εμείς, οι Ορθόδοξοι, εορτάζουμε μόνο την ημέρα, κατά την οποία εορτάζει και ο Άγιός μας, για να μιμούμαστε τη ζωή του.
Αντιθέτως, οι Δυτικοί εορτάζουν τα γενέθλιά τους. Αυτό είναι μια κακή συνήθεια, που μπήκε κι εδώ στην πατρίδα μας και ιδίως στα παιδιά. Άντε, τώρα, να θυμηθούν οι συγγενείς και οι φίλοι πότε γεννήθηκε ο ένας και ο άλλος. Ενώ η ονομαστική εορτή είναι ωραιότερη. Μαζί με τη μνήμη του Αγίου, εορτάζει και ο άνδρας ή η γυναίκα, που φέρει το όνομά του.
Εμείς, λοιπόν, οι Ορθόδοξοι, δεν έχουμε τέτοια συνήθεια, δεν εορτάζουμε τα γενέθλια των ανθρώπων. Μόνο τρία γενέθλια τιμούμε και εορτάζουμε: τα γενέθλια της Υπεραγίας Θεοτόκου, τα γενέθλια του αγίου Ιωάννου του Προδρόμου, του μείζονος των Προφητών, και προπαντός τα γενέθλια του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, που αποτελούν σταθμό στην Ιστορία και είναι το μεγαλύτερο γεγονός του κόσμου. Πλήν αυτών των γενεθλίων άλλα δεν έχουμε.
Και για τον ιερό Χρυσόστομο, άλλωστε, από την ιστορία δεν γνωρίζουμε πότε γεννήθηκε. Γνωρίζουμε, όμως, πολύ καλά την ημέρα, την οποία εκοιμήθη. Η ημέρα, την οποία εκοιμήθη ο ιερός πατήρ, είναι η 14η Σεπτεμβρίου. Αλλά επειδή η εορτή του σκιαζόταν από το τεράστιο γεγονός της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού, γι’ αυτό η Εκκλησία μας μετέθεσε την εορτή του, ύστερα από ένα μήνα, στις 13 Νοεμβρίου.
Η κοίμηση του Αγίου γενέθλια είναι. Διότι ο Χριστιανός θεωρεί την έξοδό του από τη ζωή αυτή ως ένα είδος γεννήσεως πνευματικής. Και όπως το μικρό παιδί, που βγαίνει από την κοιλιά της μάνας του, χαιρετίζει την νέα ζωή, έτσι και ο άνθρωπος δια του θανάτου του, ως εκ κοιλίας μητρός αυτού εξέρχεται, για να χαιρετίσει την άλλη ζωή, την αιώνια ζωή, τη μακαριότητα.
Γι’ αυτό και ο άγιος Ιγνάτιος ο Θεοφόρος την παραμονή του θανάτου του και ενώ περίμεν με χαρά το μαρτύριό του, έλεγε: «Ἐπίκειταί μοι τοκετός», «Περιμένω τοκετό». Περίμενε με χαρά το μαρτύριό του, γιατί, όπως σας είπα, ο θάνατος είναι ένα είδος γεννήσεως σ’ έναν ωραιότερο κόσμο.

Από Ιεραποστολική συγκέντρωση, Φλώρινα 13 -11-1973

ΦΑΝΤΑΣΙΑ – ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ +ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ


Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ

 ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ
Φωνάξαμε «Κάτω η τηλεόραση». Αλλά αφού αυτό το οποίο φωνάζεις, δεν το εφαρμόζεις, είσαι υποκριτής.
Έξω μεν φαίνεται ότι καταδικάζουμε τους κινηματογράφους, έσωθεν δε αν προχωρήσουμε ακόμη περισσότερο, σε μεγαλύτερο βάθος, θα δούμε κάτι τρομακτικό. Είμαστε όλοι υποκριτές, διότι μέσα στα βάθη της καρδιάς μας, αν και δεν έχουμε τηλεόραση, έχουμε κάποια άλλη μυστική τηλεόραση, τη φαντασία. Και μπορούμε όλες τις τηλεοράσεις να τις κλείσουμε, αλλά τη φαντασία δύσκολα.
Χρειάζεται αγώνας και πολλή προσευχή. Ο άνθρωπος είναι κατά τέτοιο τρόπο πλασμένος, με μυστηριώδεις δυνάμεις, ώστε μέσα στο μικρό σύμπαν, μέσα στο μυστικό θάλαμο της ψυχής του, λέει ο μέγας Βασίλειος, προβάλλει το θέατρο ώρες ολόκληρες. Και βλέπει αισχρά και ακατανόμαστα. Αυτά είναι τα διδάγματα της αμαρτίας.
Να έχετε ενθουσιασμό. Να έχετε αγάπη και ομόνοια μεταξύ σας. Και να πολεμείτε την εξωτερική, αλλά και την εσωτερική τηλεόραση.
Πτολεμαΐδα, 12-11-1983

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...