Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Τετάρτη, Ιανουαρίου 16, 2013

« αλλά όμως δεν θα προφθάσουν...» - ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗΣ.


Ότι πέρασε ανήκει πλέον στην ιστορία και η ιστορία ανήκει σε εμάς. Όσοι όμως κρύβουν την πραγματική ιστορία γίνονται αυτόματα γνήσιοι εχθροί ΤΗΣ.
Αξίζει όμως τον κόπο να κάνουμε ένα μακροβούτι μέσα στα βαθειά νερά ΤΗΣ παραθέτοντας γεγονότα, στοιχεία και πηγές με μοναδικό σκοπό να παρακινήσουμε τον μελετητή σε προβληματισμό για περαιτέρω έρευνα και αξιολόγηση.
Σήμερα γευόμενοι τα επιχείρια της Μεταπολίτευσης που είναι η ανελέητη μνημονιακή πολιτική, γίνεται πιο ενδιαφέρον να μεταφερθούμε στα πρώτα χρόνια της όταν έβαζε αυτή τις πρώτες γκρίζες πινελιές της παρουσίας της στα πολιτικοκοινωνικά δρώμενα.
Μέσα δεκαετίας του 1970, προεκλογική ομιλία του κ. Καραμανλή στην πλατεία Ελευθερίας της Καβάλας.
Οι παρακάτω από τις εξαγγελίες του είναι χαρακτηριστικές. 
(ο ίδιος αναφέρθηκε στην εκμετάλλευση του υπόγειου και υποθαλάσσιου πλούτου της χώρας),(στα γνωστά ορυκτά της Κοζάνης , της Πτολεμαίδας, της Ηπείρου, αλλά και στο ουράνιο των Σερρών που μπορούσε όπως είπε να τροφοδοτήσει μια ηλεκτροπαραγωγική μονάδα), ( έδωσε έμφαση στην απόλυτη προτεραιότητα για πρόγραμμα ερευνών, ώστε για να γνωρίζουμε το μέλλον αυτού του τόπου, όπως είπε, πρέπει να γνωρίζουμε ποιος είναι ορυκτός πλούτος του), ( έδωσε υποσχέσεις για απόλυτη προτεραιότητα και μεγάλες πιστώσεις σε σχέση με την έρευνα),τόνισε ( ότι η Καβάλα θα δώσει το πρώτο πετρέλαιο , μέτριο σε ποσότητα, αλλά σημαντικό για την κρίσιμη αυτή στιγμή) εννοούσε την τότε παγκόσμια πετρελαική κρίση και τέλος δήλωνε( ότι πρέπει να αξιοποιήσουμε τις δυνατότητες που μας δίνει η ένταξη μας ( μελλοντική) στην τότε ΚΟΙΝΗ ΑΓΟΡΑ).
Φυσικά όλα αυτά ήταν πολύ όμορφα λόγια στον κόσμο που μόλις ξυπνούσε από τις μέρες της ΕΠΤΑΕΤΊΑΣ αλλά δυστυχώς συνέχιζε να ονειρεύεται ΜΠΛΕ ΕΘΝΑΡΧΕΣ και ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ ΣΩΤΗΡΕΣ διότι σήμερα ότι έγινε η δεν έγινε βρίσκεται κατάφωρα μπροστά μας.
Όμως η ιστορία δεν διδάσκει απλώς, δημιουργεί και απορίες.
Ήδη πριν μιλήσει ο κ. Καραμανλής έχουμε τα παρακάτω γεγονότα, 23 Δεκεμβρίου του 1969 

Υπογραφή της «Σύμβασης για την ΄Ερευνα και Ανάπτυξη Υδρογονανθράκων Υγρής και Αέριας Μορφής στο Θρακικό Πέλαγος». Η Σύμβαση υπεγράφη μεταξύ του Βασιλείου της Ελλάδος και της Oceanic Exploration Company. 



Από τον Φεβρουάριο του 1974 μέχρι τον Ιούνιο του 1976 οι ερευνητικές γεωτρήσεις ΠΡΙΝΟΣ 1, 2, 3, 4 επιβεβαίωσαν την ύπαρξη κοιτασμάτων.

Ποία ήταν η Oceanic Exploration Company που ήταν η επικεφαλής των εταιρειών που συμμετείχαν σε κοινοπραξία και δραστηριοποιούταν στην έρευνα κοιτασμάτων πετρελαίου.. διαβάζουμε ..
Oceanic Exploration Company Company Profile

Exploring the world's oceans for oil and gas opportunities, Oceanic Exploration Company's mission is to acquire oil and gas concessions covering large blocks of acreage. With its subsidiaries Oceanic International Properties Corporation (OIPC) and Petrotimor Companhia de Petr�leos, SA (Petrotimor), the company follows up these acquisitions with oil and gas exploration analysis, including geophysical evaluation and drilling.


Είναι δηλ. μία κατεξοχήν διεθνή εταιρεία έρευνας, εξόρυξης και άντλησης πετρελαίου η οποία σε σύντομο χρόνο μεταβιβάζει τα δικαιώματα της ως αναφορά την περιοχή αυτή. Έτσι λοιπόν στις 28 Αυγούστου του 1976 η Εταιρεία Denison Mines Ltd. αγοράζει το ποσοστό συμμετοχής (68,75%) της Oceanic στη ανωτέρω κοινοπραξία.

Ποία είναι η εταιρεία Denison Mines καναδικών μάλιστα συμφερόντων? διαβάζουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την

Denison Mines Corp. (TSX: DML) (NYSE MKT: DNN) is a uranium exploration and development company with interests in exploration and development projects in Saskatchewan, Zambia and Mongolia. As well, Denison has a 22.5% ownership interest in the McClean Lake uranium mill, located in northern Saskatchewan, which is one of the world’s largest uranium processing facilities. Denison’s exploration project portfolio includes the world class Phoenix deposit located on its 60% owned Wheeler River project also in the Athabasca Basin region of Saskatchewan.

Επί πλέον διαβάζουμε μέσα στο οικονομικό profil που δίνει το Reuters τα ακόλουθα. Προφίλ: Denison Mines Denison Mines Corp. (Denison) isengaged in uranium exploration, development, mining and milling with uranium mining projects in both the United States and Canada and development projects in Canada, the United States, Zambia and Mongolia. Denison’s assets include an interest in two of the four licensed conventional uranium mills in North America, with its 100% interest of the White Mesa mill in Utah and its 22.5% interest of the McClean Lake mill in Saskatchewan. Denison also produces vanadium as a co-product from some of its mines in Colorado and Utah and recycles uranium-bearing waste materials, referred to as alternate feed materials, for the recovery of uranium, alone or in combination with other metals, at its White Mesa mill. The Company’s 70% interest in the Gurvan Saihan Joint Venture in Mongolia is held through Denison Mines (Mongolia) Ltd, which is wholly owned by Denison Mines (BCorp (DML.TO) Πλήρης Περιγραφή 

Δηλαδή η Denison Mines ασχολείται με την εξερεύνηση ουρανίου, την ανάπτυξη, την εξόρυξη και την άλεση με σχέδια εξόρυξης ουρανίου τόσο στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά και αναπτυξιακά έργα στον Καναδά, τις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Ζάμπια και τη Μογγολία.

Aπο άλλη πηγη διαβαζουμε ότι η Denison Mines Limited δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 1976. Επί του παρόντος(εννοεί πριν την αποχώρηση της) διαθέτει μερίδιο 69% στις πλωτές πετρελαιοπηγές του Πρίνου και στις περιοχές φυσικού αερίου της Νότιας Καβάλας, ένα μερίδιο 45% στις πετρελαιοπηγές του Βόρειου Πρίνου, ένα μερίδιο 58% στις γειτονικές μη παραγωγούς αναπτυσσόμενες περιοχές και ένα μερίδιο 52% στις περιοχές διερεύνησης.

Σίγουρα όμως μπροστά μας έχουμε μία δυναμική εταιρεία που είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης και δραστηριοποιείται παγκοσμίως με την έρευνα, εξόρυξη, ανάπτυξη, παραγωγή και ανακύκλωση σε σχέση με το στρατηγικό ορυκτό του ουρανίου

Η κοινοπραξία N.A.P.C των ξένων εταιρειών αποχώρησε από τις εγκαταστάσεις του Πρίνου το 1999.Στο ΦΕΚ Α 296-1999 διαβάζουμε ότι η Denison Mines Ltd που εδρεύει στο Τορόντο, Οντάριο του Καναδά, νόμιμα εκπροσωπουμένης…κ.τ.λ
Από τα παραπάνω εύλογα αναφύονται πολλά ερωτηματικά και σε σχέση με την εξειδικευμένη τεχνογνωσία ανεύρεσης και εξόρυξης του ουρανίου. Μία τέτοια δυναμική εταιρεία κατά την γνώμη μας πρέπει να είχε πολύ σοβαρό σκοπό για να ασχοληθεί με τα ((πτωχά κοιτάσματα)) του Πρίνου.



Το γεγονός επίσης ότι σε μικρές χιλιομετρικές αποστάσεις από τα Γεωλογικά Αντίκλινα των κοιτασμάτων του Πρίνου βρίσκονται σε διάταξη χωροθετικής αγκαλιάς και σύμφωνα με τα βιβλιογραφικά δεδομένα οι πλούσιες απο την αρχαιότητα χρυσοφόρες προσχωματικές περιοχές που περιέχουν μάλιστα και ουράνιο, βλέπε Χαλκιδική, Στρυμώνα ποταμό , Σύμβολο όρος, Παγγαίο, Θάσος(Κοίνυρα), Παλιά Καβάλα, Λεκάνη(Νότιο μέρος), μας επιτείνει τον προβληματισμό μας. Ο οποίος και αποκορυφώνεται όταν μαθαίνουμε ότι σχεδόν δέκα χρόνια μετά την αποχώρηση των ξένων εκείνων εταιρειών ότι,υψηλής προτεραιότητας φαίνεται να είναι για το ΙΓΜΕ η έρευνα για την ανακάλυψη εκμεταλλεύσιμων κοιτασμάτων σπάνιων γαιών – “τα hi-tech μέταλλα της Ελλάδας” – στις άμμους της θαλάσσιας περιοχής της ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και ότι σχεδιάζεται να γίνει υποθαλάσσια έρευνα στην υφαλοκρηπίδα του βόρειου Αιγαίου και σε μικρή απόσταση από την ακτή και κοντά στις εκβολές των ποταμών Στρυμόνα, Νέστου και Έβρου με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον να εντοπίζεται στην περιοχή από την Καβάλα (γειτνίαση με τα αντίκλινα του Πρίνου) μέχρι την Αλεξανδρούπολη. 
Σήμερα γνωρίζουμε ότι η μόνο η Κίνα παράγει το 95% της παγκόσμιας προσφοράς σπάνιων γαιών, γεγονός που σημαίνει ότι, εάν η πολυπληθέστερη χώρα του κόσμου προχωρήσει σε εμπάργκο εξαγωγών προς την Ευρώπη, θα δημιουργηθούν μείζονα προβλήματα στην νέα τεχνολογία κατασκευής οπλικών συστημάτων, υβριδικών αυτοκινήτων και στην κινητή τηλεφωνία. Όμως η εξόρυξη σπάνιων γαιών έχει και αρνητικά σημεία διότι παράγει ραδιενεργά απόβλητα, η διαχείριση των οποίων στις ΗΠΑ και τον Καναδά απαιτεί ειδική αδειοδότηση και υψηλές δαπάνες περιβαλλοντικής αποκατάστασης, γεγονός που κάνει τις βορειοαμερικανικές και ευρωπαϊκές εταιρείες να το σκέπτονται έναντι των Κινεζικών που δεν κοστολογούν υψηλά τις ανωτέρω διαδικασίες. 

Οι αξία των σπάνιων γαιών στην νέα τεχνολογία και η προσπάθεια ανεύρεσης νέων κοιτασμάτων τους συνιστούν Casius belli για τις επερχόμενες τυχόν γεωπολιτικές αναδιατάξεις ανά την υφήλιο.

Τα παραπάνω αποτελούν μία έρευνα προς αξιολόγηση και προβληματισμό και σε σχέση με αυτά που βιώνουμε σήμερα με σκοπό να καταδείξουν τα ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΟΚΑΝΑ που στήθηκαν εδώ και δεκαετίες από τους γνωστούς φίλους μας( που θέλουν να μας τσαλακώσουν) κατά τον ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΑΙΣΙΟ. Εκείνο που υποθέτουμε είναι ότι όταν συγκεντρώθηκε ο κρίσιμος όγκος γεωλογικών πληροφοριών οι πρώην φιλάνθρωποι δανειστές μας μεταλλάχθηκαν σε στυγνούς τοκογλύφους και μας επέβαλλαν τις σκληρές μνηνονιακές συμβάσεις υποθηκεύοντας την ιδιοκτησία των επόμενων Ελληνικών γενεών. 

ΟΜΩΣ ΕΧΘΡΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ διαβάζοντας ιστορία ΟΤΙ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΣΟΥΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΟΥΣ ΘΗΣΑΥΡΟΥΣ ΑΚΟΥΣΘΗΚΕ το ((Μολών λαβέ)).

Αν σήμερα δεν το πούμε εμείς θα το βροντοφωνάξουν οι πέτρες αυτής της ευλογημένης πατρίδας.



ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ 

ΔΡ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΡΔΑΚΑΣ.
πηγή

ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΪΣΙΟΣ:ΟΙ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2013/01/blog-


1
Αν σκεφτόμασταν ότι ο πιο αδικημένος είναι ο Χριστός, θα δεχόμασταν με χαρά την αδικία. Ενώ ήταν Θεός, κατέβηκε στην γη από πολλή αγάπη και κλείσθηκε εννιά μήνες στην κοιλιά της Παναγίας.

Ύστερα, τριάντα χρόνια έζησε αθόρυβα. Από δεκαπέντε μέχρι τριάντα χρόνων δούλευε μαραγκός στους Εβραίους. Και τι εργαλεία είχαν τότε; Ξύλινα πριόνια χρησιμοποιούσαν, με κάτι καβίλιες ξύλινες. 
Τού έδιναν και κάτι σανίδια…και Τού έλεγαν: "Φτιάξε αυτό, φτιάξε εκείνο…". Και πώς να τα πλανίση; Πλανίζονταν μ' εκείνα τα γύφτικα σίδερα, που χρησιμοποιούσαν τότε για πλάνες; Ξέρεις τι ζόρικα είναι; Άντε ύστερα, τρία χρόνια ταλαιπωρία! Ξυπόλητος να πηγαίνη από εδώ - από εκεί, για να κηρύττη! Θεράπευε αρρώστους, με λάσπη άνοιγε τα μάτια των τυφλών, και αυτοί ζητούσαν πάλι σημεία. Έβγαζε τα δαιμόνια από τους δαιμονισμένους, αλλά δυστυχώς οι αχάριστοι άνθρωποι Τού έλεγαν πώς είχε δαιμόνιο! Και ενώ τόσοι είχαν μιλήσει και προφητεύσει γι΄ Αυτόν, τόσα θαύματα έκανε, και τελικά ονειδισμούς, σταύρωμα.

Γι΄ αυτό οι αδικημένοι είναι τα πιο αγαπημένα παιδιά του Θεού. Γιατί ως αδικημένοι έχουν στην καρδιά τους τον αδικημένο Χριστό και αγάλλονται στην εξορία και στην φυλακή σαν να βρίσκωνται στον Παράδεισο, διότι, όπου Χριστός εκεί Παράδεισος.

Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου, Λόγοι Γ΄, Πνευματικός Αγώνας, έκδοση Ιερόν Ησυχαστήριον Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος", Σουρωτή Θεσσαλονίκης, 2001, σσ. 71-72.  

πηγη

ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΤΙΜΙΑΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΕΤΡΟΥ

15Γιορτάζουμε σήμερα 16 Ιανουαρίου, ημέρα της Προσκύνησης της Τιμίας Αλυσίδας του Αγίου και Αποστόλου Πέτρου.

Την ημέρα αυτή τελούμε την προσκύνηση της τιμίας αλυσίδας του Αγίου Αποστόλου Πέτρου, με την οποία τον έδεσε και τον έριξε στην φυλακή ο τετράρχης Ηρώδης, σύμφωνα με την εξιστόρηση του Ευαγγελιστή Λουκά στις Πράξεις των Αποστόλων (12ο κεφάλαιο των Πράξεων).

Ο Ηρώδης έβαλε τους Ιουδαίους και συνέλαβαν τον Απόστολο Πέτρο κατά τις ημέρες της εορτής των αζύμων. Και όταν τον έπιασε, τον έβαλε στην φυλακή. Τη νύκτα, πριν την ημέρα κατά την οποία ο Ηρώδης έμελλε να τον παρουσιάσει στον λαό, ο Απόστολος Πέτρος κοιμόταν μεταξύ δύο στρατιωτών και φρουροί φύλαγαν μπροστά στο κελί του. Ξαφνικά ήλθε Άγγελος Κυρίου και έλαμψε φως στο κελί.Αφού κτύπησε την πλευρά του Πέτρου, τον ξύπνησε και του είπε: «Σήκω γρήγορα». Και έπεσαν οι αλυσίδες από τα χέρια του.

Κάποιοι Χριστιανοί ευσεβείς διαφύλαξαν αυτή την αλυσίδα διαδοχικά από γενεά σε γενεά, μέχρι που την μετέφεραν στην Κωνσταντινούπολη και την εναπέθεσαν στο ναό του Αγίου Πέτρου, που βρίσκεται μέσα στη μεγάλη Εκκλησία, όπου ετελείτο και η Σύναξη του Αποστόλου.

Στους εορτάζοντες και στις εορτάζουσες, χρόνια πολλά και ευάρεστα στο Θεό !!!

Απολυτίκιο:
Ήχος δ'.
Την Ρώμην μη λιπών, προς ημάς επεδήμησας, δι᾽ ων εφόρεσας τιμίων Αλύσεων, των Αποστόλων Πρωτόθρονε, ας εν πίστει προσκυνούντες δεόμεθα, ταίς προς Θεόν πρεσβείαις σου, δώρησαι ημίν το μέγα έλεος.

Το Απολυτίκιο ψάλλει ο αρχ. π. Νικόδημος Καβαρνός

Με πληρ. από τον Ορθόδοξο Συναξαριστή 

ΤΙΜΙΑΣ ΑΛΥΣΕΩΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΕΥΦΗΜΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΕΤΡΟΥ

Τῌ ΙΣΤ ΤΟΥ ΑΥΤΟΥ ΜΗΝΟΣ
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ

Ἡ προσκύνησις τῆς τιμίας Ἁλύσεως τοῦ Ἁγίου καὶ Πανευφήμου Ἀποστόλου Πέτρου.
Τῇ ΙΣΤ' τοῦ αὐτοῦ μηνός, ἡ προσκύνησις τῆς τιμίας Ἁλύσεως τοῦ Ἁγίου

 καὶ ἐνδόξου Ἀποστόλου Πέτρου.

· Σὴν προσκυνοῦντα Πέτρε σειρὰν τιμίαν,
· Σειρὰς μακρᾶς λῦσόν με τῶν ἐγκλημάτων.
· Σειρὴν προσκυνέω Πέτρου δεκάτῃ ἑνὶ ἕκτῃ.

Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, Μνήμη τῶς Ἁγίων μαρτύρων καὶ αὐταδέλφων, Πευσίππου, 

Ἐλασίππου, καὶ Μεσίππου· καὶ Νεονίλλης τῆς μάμμης αὐτῶν.

Κἂν ὧσιν ἱππεῖς, κλήσεων σημασίᾳ,
Πεζοὶ τρέχουσι τρίδυμοι τρεῖς πρὸς φλόγα.
Νεονίλλα γραῦς· ἀλλὰ πῦρ ἀνημμένον,
Ὥς πὲρ τις ἀκμάζουσα καρτερεῖ νέα.

Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, Μνήμη τοῦ Ἁγίου μάρτυρος Δάνακτος.

Ἀφῃρέθης τὸ Δέλτα σὺν κάρᾳ Δάναξ.
Τμηθεὶς γὰρ ὤφθης οὐρανοκράτωρ ἄναξ.

Ταῖς αὐτῶν ἁγίαις πρεσβείαις, ὁ Θεός, ἐλέησον ἡμᾶς. Ἀμήν.

Τρίτη, Ιανουαρίου 15, 2013

Tό ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα της Τετάρτης 16-01-13.


Ἡ καθημερινή μελέτη τῆς Ἁγίας Γραφῆς εἶναι ἀπαραίτητη γιά τόν Χριστιαν. Ὅπως ὁ ἄρτος γιά τό σῶμα ἔτσι καί ὁ Λόγος τοῦ Θεοῦ γιά τήν ψυχή ἀποτελεῖ ζωτική ἀνάγκη. Ὁ Κύριος μᾶς εἶπε ὅτι ὁ ἄνθρωπος δέν ζεῖ μόνο μέ ψωμί. ἀλλά καί μέ κάθε λόγο πού ἐκπορεύεται ἀπό τό στόμα τοῦ Θεοῦ (Ματθ. 4, 4): «Οὐκ ἐπ' ἄρτῳ μόνο ζήσεται ἄνθρωπος ἀλλ' ἐπί παντί ρήματι ἐκπορευομένῳ διά στόματος Θεοῦ». Εἴθε καθημερινά νά μελετοῦμε τό λόγο Του καί νά τρέφουμε τήν ψυχή μας μ' αὐτόν. Μαζί μέ τά Ἅγια Μυστήρια καί τόν Πνευματικό ἀγῶνα, ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ συντηρεῖ ἀναμμένη τήν λαμπάδα τῆς πίστεως μέσα μας καί μᾶς καθιστᾶ ζωντανά κυτταρα τοῦ Σώματος τοῦ Χριστοῦ, πού εἶναι ἡ Ἁγία Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας. Σύν Θεῷ θά ἀναρτῶνται τά ἀναγνώσματα πού ἔχει ὁρίσει ἡ Ἁγία Μας Ἐκκλησία νά ἀναγινώσκονται καθημερινά ἀπό τούς Χριστιανούς γιά τό 2012. Κάνετε κλίκ πάνω στήν εἰκόνα καί μεγενθύνετε γιά νά διαβάσετε τό κείμενο.

Απόστολος: Πράξεις Των Αποστόλων κεφ. ιβ΄ 1 - 11

ιβ΄ 1 - 11
Ευαγγέλιον: Κατά Ιωάννην κεφ. Κα΄ 15 - 25

Κα΄ 15 - 25
Ευχαριστοῦμε τήν ἀδελφότητα Θεολόγων «Ὁ Σωτήρ» γιά τήν ὁλοπρόθυμη ἄδεια χρήσης καί ἀναδημοσίευσης τοῦ κειμένου μετά τῆς συντόμου ἑρμηνείας, πού ἔχει ἐκπονήσει ὁ μακαριστός Θεολόγος Π. Τρεμπέλας.
πηγή

Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος (Βλάχος): "Το πιθηκίζειν και παπαγαλίζειν στην θεολογία"


                                                                      


Ο άγιος Μάξιμος ο Ομολογητης (580-662) είναι ένας μεγάλος Πατέρας της Εκκλησίας, ο οποίος ακολουθώντας τους προγενεστέρους Πατέρες, αντιμετώπισε, μεταξύ των άλλων, την αίρεση του Μονοθελητισμού. Θεόπνευστα είναι τα κείμενα του «περί αγάπης», οι σχολιασμοί του στα έργα του αγίου Διονυσίου του Αρεοπαγίτου, οι απαντηςεις σε διάφορες απορίες, τα «200 κεφάλαια περί θεολογίας», η ερμηνεία στο «Πάτερ ημών», η «Μυσταγωγία», οι επιστολές του, τα δογματικά και τα αντιρρητικά του έργα κλπ. Είναι ένας εμπειρικός θεολόγος με ευσύνοπτο λόγο, ο οποίος απαντουσε στις θεολογικές απόψεις της εποχής του, με θαυμάσιο τρόπο.


Το βασικό του γνώρισμα είναι ότι συνδεει στενα την ησυχία με την ομολογία, δηλαδή τον ησυχαστικό τρόπο ζωής της ορθοδόξου θεολογίας με την ομολογία της πίστεως. Το κεντρικό του σχήμα είναι: πρακτική φιλοσοφία ή κάθαρση, φυσική θεωρία ή φωτισμός και μυστική θεολογία ή θέωση. Όποιος αγνοεί αυτην την διδασκαλία του αγνοεί την ουσία της ορθοδόξου θεολογίας του.

Μερικοί θεολόγοι της εποχής μας ανακάλυψαν την θεολογία του αγίου Μαξίμου του Ομολογητου, την χρησιμοποιούν επιλεκτικά για να κατοχυρώσουν την δική τους θεολογική σκέψη, την αναλύουν κατα τρόπον στοχαστικό, αλλά αγνοούν το βάθος της.

Με τις σκέψεις που ακολουθούν θα παρουσιασθή συνοπτικώς η διδασκαλία του για την θεολογία και τον αληθινό θεολόγο, και νομίζω στο σημείο αυτο κρύβεται η ουσία της θεολογίας του και η διάκριση μεταξύ της θεολογίας του Αγίου Πνεύματος και της θεολογίας των δαιμόνων ή της δαιμονικής θεολογίας.

Ο άγιος Μάξιμος ο Ομολογητης σε μια επιστολή του ασχολείται με το θέμα τι είναι η σωτηρία του ανθρώπου και ποια είναι η αληθινή θεολογία.

Στην αρχή γράφει με μεγάλη ταπείνωση ότι, επειδή φοβάται να μην κατακριθή από τον Θεό για τους λόγους του, που έχουν νεκρωθή από την απραξία των αγαθών έργων και δεν έχουν την δύναμη να προσφέρουν την ζωή σε όσους τους ακούνε, γι’ αυτο σκέφθηκε να προσλάβη «την σιωπήν σύνοικον», δηλαδή προτιμούσε να σιωπά και να μη ομιλή. Όμως, στην παρούσα περίπτωση και απαντωντας στην παράκληση του επιστολογράφου του, του μοναχού Μαρίνου, θα υπερβή την σιωπή και θα ομιλήση.

Αρχίζει την επιστολή του με το χωρίο του Προφητανακτος Δαυΐδ: «Αρχή σοφίας φόβος Κυρίου, σύνεσις δε αγαθή πάσι τοις ποιούσιν αυτην» (Ψαλ. ρι', 10). Με τον στίχο αυτον του ψαλμού θέλει να υποδείξη «την αληθώς γνωστικήν οδόν των θείων αρετων» και να ανοίξη «την έμπρακτον της γνώσεως θύραν» σε αυτους που προτίθενται να αγαπουν τον Θεό και προτιμούν «πάντων των επί γης την ένθεον σωτηρίαν». Είναι βασικό έργο να αποκτα κανείς την έμπρακτη και όχι την θεωρητική γνώση. Έτσι, υποδεικνύει σε όσους θέλουν την «ένθεον σωτηρίαν» να αποκτηςουν τον φόβο του Θεού και την αγαθή σύνεση.

Ο φόβος του Θεού είναι απαραίτητος για να αποφύγουμε τους μολυσμούς με την προσδοκία των αιωνίων κολάσεων, η δε αγαθή σύνεση είναι αναγκαια για να εφαρμόσουμε όλα τα θεία θελήματα και να διακρίνουμε τα πρόσκαιρα από τα αιώνια, και να αποκτηςουμε την αληθινή γνώση. Όπως ο φόβος γίνεται αναιρέτης των ακαθάρτων παθών, έτσι και η σύνεση των πραγματικά συνετων γίνεται δημιουργός των αρετών.

Ο φόβος δεν πρέπει να περιορίζεται στα εξωτερικά ήθη με την κατήφεια, αλλά συνδεεται με την διάθεση της ψυχής και την ταπείνωση της καρδίας, η οποία κατασφαλίζεται με τους πυκνούς στεναγμούς στο βάθος της καρδίας, και με το μαστίγιο της μνήμης των προαμαρτημενων που την κτυπά αφανώς κατά την συνείδηση. Όμως, όποιος υποκρίνεται ότι έχει τον φόβο του Θεού μόνον εξωτερικά στους τρόπους της συμπεριφοράς, δεν διαφέρει σε τίποτε από τον πίθηκο που μιμείται τα ήθη και τα σχήματα των ανθρώπων, ενώ δεν είναι άνθρωπος. Αυτό το ζώο, μεταξύ των τετραπόδων, που διακρίνεται πολύ από τους ανθρώπους ως προς την φύση, ομοιάζει με αυτούς με την μίμηση της εξωτερικής συμπεριφοράς. Το ίδιο συμβαίνει με εκείνον που μιμείται εξωτερικά αυτούς που φοβούνται πραγματικά τον Κύριο, είναι δηλαδή σαν τον Σαδδουκαίο ή τον Γραμματέα που σώζει το σχήμα της ευλάβειας με εξωτερική ευπρέπεια, «παντελώς δε του πράγματος δια την ακάθαρτον εν τω βάθει που κειμενην της ψυχής προς το πάθος φιλίαν απολειπόμενος», δηλαδή στερείται παντελώς της αλήθειας, γιατί μεσα στα βάθη της ψυχής έχει κρυμμένη την φιλία προς το πάθος.

Ο άγιος Μάξιμος θέλει εδώ να πη ότι η αληθινή ευλάβεια φαίνεται στον αγώνα του ανθρώπου για την απαλλαγή του από τα πάθη και την ακαθαρσία που βρίσκεται στα βάθη της ψυχής, γιατί σε διαφορετική περίπτωση ο άνθρωπος ομοιάζει με τον πίθηκο, που υποκρίνεται τον άνθρωπο, ενώ είναι ζώο. Επομένως, όποιος θέλει να σωθή και να θεολογή αληθινά πρέπει να έχη φόβο Θεού και με αυτόν να καθαρίζη την καρδιά από τα πάθη και όχι απλώς να χρησιμοποιή τους λόγους των αγίων.

Από την άλλη μεριά δεν πρέπει να επιδεικνύουμε την θεία γνώση διατυπώνοντας «μόνη προφορά λόγων πρός κάλλος απεξεσμένων», δηλαδή να προφέρουμε λόγους φτιαγμένους με καλλιέπεια, ούτε να ορίζουμε την αγαθή σύνεση με το να μιλάμε μόνον χωρίς να εφαρμόζουμε αυτά που λέμε, αλλά θά πρέπει η σύνεση να είναι εμποτισμενη με την διάθεση της ψυχής κατά την πράξη των αρετών! Οπότε, η σύνεση πρέπει με την πράξη να λαμπρύνη το φέγγος της γνώσεως, και με την γνώση να φαιδρύνη την ένταση της πράξεως, και έτσι ο φόβος πρέπει να συμβαδίζη με τον πόθο του Θεού. Ο άνθρωπος με τον φόβο του Θεού απέχει από το κακό και με την αγαθή σύνεση τελειοποιείται στην πράξη-εφαρμογή των εντολών.

Όποιος συνδέει την σύνεση μόνο με την απλή προφορά των θείων λόγων ομοιάζει με τον παπαγάλο (ψιττακό) που μιμείται τα ανθρώπινα λόγια, χωρίς να είναι άνθρωπος. Ο παπαγάλος, ενώ δεν έχει τίποτα το ανθρώπινο στην φύση του, εν τούτοις από όλα τα πουλιά διδάσκεται και υποκρίνεται τα ανθρώπινα λόγια. Το ίδιο συμβαίνει και με τον άνθρωπο που μιμείται εξωτερικά τα λόγια των αληθινών συνετών –των αληθινών αγίων– με μια απλή εκφώνηση για να καταπλήξη αυτούς που τον ακούνε, «την δε της γνώσεως έξιν ουκ έχων τη πράξει των αρετών πεποιωμένην», δηλαδή δεν έχει την έξη της γνώσεως εμποτισμένη με την πράξη των αρετών.

Ο άνθρωπος αυτός είναι ένας Φαρισαίος ή ψεκτός ιερεύς που υποκρίνεται, ενώ στερείται της σοφίας που υπάρχει στα έργα, και με την μεγάλη ιδεα του εαυτού του και την αλαζονεία της οιήσεως που τρέφει την υπερηφάνεια του νου του, ορθώνεται εναντίον του λόγου της αληθείας, αγνοώντας «ότι δαιμόνων θεολογία προδήλως η των επ’ αυτή διά φιλοδοξίαν μέγα φυσιώντων καθέστηκε δίχα πράξεως γνώσις». Με άλλα λόγια, είναι δαιμονική θεολογία αυτή που προέρχεται από τον άνθρωπο που κυριαρχείται από τα πάθη και δεν έχει αποκτήσει την γνώση μέσα από την πράξη, δηλαδή θεολογεί χωρίς την κάθαρση της καρδίας.

Με αυτόν τον λόγο ο άγιος Μάξιμος θέλει να τονίση ότι η ορθόδοξη θεολογία είναι καρπός της καθάρσεως της καρδιάς από τα πάθη και αποτέλεσμα της εσωτερικής καθαρότητας, διαφορετικά ο άνθρωπος που προσπαθεί να θεολογή ομοιάζει με έναν παπαγάλο, που παριστανει τον θεολόγο, παπαγαλίζοντας, ενώ κυριαρχείται από τα πάθη. Μιά τέτοια θεολογία είναι δαιμονική, δηλαδή υπαγορεύεται από τους δαίμονας που ενεργούν με τα πάθη.

Στο τέλος της επιστολής του ο άγιος Μάξιμος καταλήγει ότι πρέπει να απαλλάξουμε τον εαυτό μας από κάθε ρύπο της σαρκός και του πνεύματος, να μη επιτρέπουμε να επαναστατή ο νόμος της σάρκας εναντίον του νόμου του πνεύματος και να μη περιορίζουμε την έκφραση του φόβου στην εξωτερική συμπεριφορά, αλλά να φροντίζουμε για την καταστολή «της εντός κατα ψυχήν καλής διαθέσεως», ώστε να αποφύγουμε «την μέλλουσαν του πυρός απειλήν». Έτσι, δεν πρέπει να ομιλούμε για την κόλαση και σε τι ακριβώς συνίσταται, αλλά θά πρέπει να κάνουμε τα πάντα για να αποφύγουμε την μέλλουσα απειλή του πυρός της κολάσεως, με τον φόβο του Θεού.

Συγχρόνως, θα πρέπει να κατακοσμήσουμε τους εαυτούς μας με την αγαθή σύνεση κατά την πράξη των εντολών και «εμπράκτους τους θείους λόγους ποιήσωμεν», δηλαδή να κάνουμε τους λόγους μας έμπρακτους, να επιδιώκουμε την βίωση όλων των αρετών, ήτοι την χρηστότητα, την πραότητα, την μακροθυμία, την ανοχή σε όλα, την υπακοή, την ευχαρίστηση σε όσα συμβαίνουν, να δεχόμαστε τις θείες παραχωρήσεις της Πρόνοιας του Θεού με τις οποίες διευθύνει την ζωή μας προς το συμφέρον.

Στην εποχή μας πολλοί θεολογούν χωρίς προϋποθέσεις, χωρίς την κάθαρση της καρδίας, τον φωτισμό του νου και την εμπειρία της θείας Χάριτος, αλλά με μόνο εφόδιο τις διανοητικές ικανότητες, την απομνημόνευση των χωρίων και τον στοχασμό, και έτσι ομοιάζουν με τον πίθηκο και τον παπαγάλο, κατά τον άγιο Μάξιμο τον Ομολογητή, δηλαδή θεολογώντας πιθηκίζουν και παπαγαλίζουν, όταν το βάθος της καρδιάς είναι γεμάτο από τα πάθη. Αλλά μία τέτοια θεολογία που είναι ανεξάρτητη από την καθαρότητα της καρδίας, που πιθηκίζει και παπαγαλίζει, όσο κι αν φαίνεται ωραία, έξυπνη και στοχαστική, δεν ωφελεί την Εκκλησία. Η αληθινή θεολογία και η επίτευξη της σωτηρίας γίνεται με τον φόβο του Θεού, που καθαρίζει την καρδιά από τα πάθη, και την αγαθή σύνεση που κοσμεί τον άνθρωπο από αρετές.

Πάντως, μια θεολογία που έχει αποδεσμευθή από την ησυχαστική παράδοση της Εκκλησίας είναι «δαιμόνων θεολογία», αφού ο στοχασμός και η φαντασία είναι καλός αγωγός σατανικής ενέργειας.

------------------------------------------------

(Πηγή: parembasis.gr, Ιούνιος 2012)

Γέροντα, μένει ψυχρή η καρδιά μου στην προσευχή.


Είναι γιατί ο νους δεν δίνει τηλεγράφημα 

στην καρδιά. 
Ύστερα στην προσευχή χρειάζεται να εργασθεί
 κανείς· δεν μπορεί από την μια στιγμή στην 
άλλη να φθάσει σε κατάσταση, ώστε να μη 
φεύγει καθόλου ο νους του. Θέλει υπομονή. 
Βλέπεις, άλλος χτυπάει την πόρτα, 
ξαναχτυπάει, περιμένει, και μετά ανοίγει η πόρτα. 
Εσύ θες να χτυπήσεις μια και να μπεις μέσα. 
Δεν γίνεται έτσι.
Στην προσευχή χρειάζεται επιμονή. 
«Και παρεβιάσαντο αυτον» (Λουκ. 24, 25), 
λέει το Ευαγγέλιο για τους δύο Μαθητές που συνάντησαν τον Χριστό 
στον δρόμο προς Εμμαούς. 
Έμεινε ο Χριστός μαζί τους, γιατί είχαν μια συγγένεια με τον Χριστό
 και το δικαιούνταν. Είχαν ταπείνωση, απλότητα, καλοσύνη, θάρρος
 με την καλή έννοια, όλες τις προϋποθέσεις, γι' αυτό και ο Χριστός 
έμεινε μαζί τους.

Πρέπει να προσευχόμαστε με πίστη για κάθε ζήτημα και να κάνουμε

 υπομονή, και ο Θεός θα μιλήσει. Γιατί, όταν ο άνθρωπος προσεύχεται
 με πίστη, υποχρεώνει τον Θεό κατά κάποιο τρόπο για την πίστη του
 αυτή να του εκπληρώσει το αίτημά του. Γι' αυτό, όταν ζητούμε κάτι
 από τον Θεό, να μη «διακρινώμεθα» και θα εισακουσθούμε. 
«Να έχετε πίστη χωρίς να διακριθείτε» (Ματθ. 21, 21), 
είπε ο Κύριος. Ο Θεός ξέρει να μας δώσει αυτό που ζητούμε, 
ώστε να μη βλαφτούμε πνευματικά.

ΓΕΡΟΝΤΑΣ  ΠΑΙΣΙΟΣ 
πηγή

Ἡ συμπλοκή τοῦ Ὁσίου Ἰωσήφ τοῦ Ἡσυχαστή μέ τά δαιμόνια


 Ο Άγιος Θεός έδωσε στον άνθρωπο «την εξουσίαν του πατείν επάνω όφεων και σκορπίων και επί πάσαν την δύναμιν του εχθρού» (Λουκ. ι’ 19). Αυτό το κατόρθωσε ο Γέρων Ιωσήφ με τη χάρη του Θεού. Γι’ αυτό ποτέ δεν λησμονεί να επαναλαμβάνει ότι ο άνθρωπος χωρίς τη χάρη του Θεού είναι μηδέν.
Θα παραθέσουμε τώρα ένα κείμενο, που αποτελεί το καταστάλαγμα όλης της εμπειρίας που απόκτησε στη σύγκρουση εναντίον των δαιμόνων. Είναι ένα μοναδικό κείμενο άφθαστου μεγαλείου και ηρωισμού με λεπτότητα και ακρίβεια εκφράσεων, που φανερώνουν το μέγεθος και τον τρόπο της συμπλοκής με τους δαίμονες. Είναι ίσως το εκφραστικότερο κείμενο της Ασκητικής Γραμματείας, όπου περιγράφονται κατορθώματα γενναίων ανδρών.
«Να, μάρτυρας μου ο Κύριος, που εξολοθρεύει τους ψεύτες μαζί με το ψέμα τους, περισσότερο από εικοσιπέντε χρόνια μέσα στον κόσμο δίνω αιματηρή πάλη με τους δαίμονες. Κατέβηκα  στο βυθό του πελάγους, γυμνός από αυταρέσκεια και δικό μου θέλημα, για να βρω τον πολύτιμο Μαργαρίτη. Υπέταξα τον ίδιον το Σατανά με όλο το στράτευμα, την επιστήμη και την τέχνη του. Και με ταπείνωση αφού τον σταμάτησα τον ερωτώ: Γιατί έχεις τόση μανία εναντίον μας και μας πολεμάς με τόσον θυμό; Και μου λέγει: Για να έχω συντρόφους πολλούς εις τον Άδην και να καυχώμαι εις τον Ναζωραίον Ιησούν ότι δεν είμαι ο μόνος παραβάτης εγώ, αλλά ιδού πόσοι άλλοι είναι μαζί μου! Και πάλιν ανέβηκα στους ουρανούς με τη χάρη και την πνευματική θεωρία και είδα τις ανέκφραστες ομορφιές του παραδείσου, που ετοίμασε ο Θεός για όσους τον αγαπούν» .
Με τη χάρη του Θεού, ο Γέρων Ιωσήφ, είχε αυτήν την τρομερή εμπειρία, που τόσον απλά μας περιέγραψε. Έπιασε με τα χέρια του τον ίδιο το Σατανά και αφού τον έδεσε, απέσπασε από αυτόν, την πονηρή δικαιολογία και καύχησή του. Δεν θα είναι μόνος αυτός στον Άδη, αλλά τόσοι άλλοι θα τον ακλουθούν.
Έπειτα από την τιτάνια αυτή μονομαχία, ο Άγιος Θεός, έδειξε στον μακαριστό Γέροντα Ιωσήφ τα κάλλη του Παραδείσου. Εδώ βρίσκει εφαρμογή ο λόγος του: «Εις τους μεγαλύτερους πειρασμούς βρήκα την μεγαλύτερη παράκληση». Είναι ο ίδιος ο λόγος που είπε ο βασιλεύς, δηλαδή ο Χριστός στον Άγιον Ανδρέα: «Δεν προσφέρω το πικρό μόνον ούτε πάλιν το γλυκό, αλλά πότε το ένα και πότε το άλλο. Το ένα διαδέχεται το άλλο».
Κατά τύχη, διηγείται ο Γέρων Ιωσήφ, ήλθε κάποιος από τον κόσμο γνωστός μας να μας δει. Και τη νύκτα τον έβαλα να κοιμηθεί στο καλυβάκι μου. Και έρχονται οι δαίμονες, καθώς είχαν συνήθειαν σε εμένα, και τον έπιασαν στο ξύλο, και βάζει κάτι φωνές! Έφριξε ο άνθρωπος. Κόντευε να τα χάσει. Έτρεξα ευθύς.
-Τί έχεις; του λέω.
-Οι δαίμονες, λέει, παρ’ ολίγον θα με έπνιγαν! Με σκότωσαν στο ξύλο!
-Μη φοβάσαι, του λέω, ιδικές μου ήταν αυτές και κατά λάθος τις έφαγες εσύ απόψε! Όμως μην ανησυχείς. Του είπα και άλλα τοιαύτα φαιδρά να τον ηρεμήσω. Αλλ’ στάθηκε αδύνατον. Δεν μπορούσε να παραμείνει πλέον εις τον τόπον εκείνον του μαρτυρίου. Έντρομος κοίταζε δεξιά και αριστερά και παρακαλούσε να φύγει. Νύχτα – μεσάνυκτα τον οδήγησα στην Αγία Άννα και επέστρεψα. Είμαστε εις τον Άγιον Βασίλειο τότε».
Εκείνο το βράδυ, συνεχίζει ο Γέρων Ιωσήφ, μου έδειξε ο Θεός την κακία του Σατανά. Ήμουν πολύ ­ψηλά εις ένα ωραίο μέρος και από κάτω ήταν σαν πλατεία και κοντά θάλασσα. Και είχαν στήσει οι Δαίμονες μυριάδες παγίδες. Και περνούσαν οι μοναχοί και πέφτοντας οι παγίδες άλλον έπιαναν από το κεφάλι, άλλον από το πόδι, άλλον από το χέρι, από τα ρούχα, απ’ όπου ήταν τρόπος.
Ο δε βύθιος δράκοντας είχε το κεφάλι του έξω από τη θάλασσα και βγάζοντας φωτιά από το στόμα του, τα μάτια και τη μύτη, χαιρόταν και ηγάλλετο  στην πτώση των μοναχών. Εγώ δε βλέποντας τον έβριζα.
-Ω βύθιε δράκοντα! έλεγα. Δι’ αυτό μας απατάς και μας παγιδεύεις!
Και συνήλθα έχοντας χαρά μαζί και θλίψη. Χαρά, γιατί είδα τις παγίδες του Διαβόλου. Θλίψη για την πτώση μας, για τον κίνδυνο, που μας απειλεί εφ’ όρου ζωής. Από τότε ήλθα σε μεγάλη ειρήνη και προσευχή» .
Ο Γέρων Ιωσήφ ως παλαίμαχος και έμπειρος αγωνιστής εναντίον των δαιμόνων μας καταθέτει ως συμπέρασμα την πολύτιμη πείρα του. Εμπειρία που είναι ποτισμένη με ιδρώτα, κόπο, πόνο, δάκρυα και βάσανα, αλλά και πλημμυρισμένη από την δροσοβόλο πνοή της χάριτος του Αγίου Πνεύματος.
«Μη παραξενεύεσαι, τέκνον μου. Ο γλυκύς Ιησούς μέσα  στις θλίψεις βρίσκεται. Και μόλις θα τον ζητήσεις, θα σου προβάλει τις θλίψεις. Η αγάπη του είναι μέσα  στα βάσανα. Λίγο μέλι σου δείχνει και από κάτω έχει κρύψει ολόκληρη αποθήκη πίκρας. Προηγείται το μέλι της χάριτος και ακολουθεί η πίκρα των πειρασμών.
Όταν θελήσει να σου στείλει τα βάσανα σε ειδοποιεί και ως αγγελιαφόρο σου στέλνει χάριν ανάλογη. Σαν να σου λέει· γίνου έτοιμος!
Είναι αγώνας σ’ αυτήν τη ζωή, αν θέλεις να κερδίσεις, δεν είναι αστεία! Με ακάθαρτα πνεύματα πολεμάς, που δεν μας ρίχνουν γλυκά και λουκούμια, αλλά μυτερές σφαίρες που θανατώνουν ψυχήν, όχι σώμα».

Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΑΓΑΠΑ ΣΑΝ ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΣΑΝ ΜΑΝΑ ΜΑΖΙ!

15ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΟΝΗΡΟΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟΙ… Ο ΛΟΓΟΣ ΚΑΠΟΙΟΥ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ…

«Όσοι δεν γίνουν απλοί και ταπεινοί σαν τα παιδιά και δεν πιστέψουν ότι
Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΑΓΑΠΑ ΣΑΝ ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΜΑΝΑ ΜΑΖΙ,
θα μείνουν έξω από την αγκαλιά και την Ουράνια Προστασία Του!»

«Όσοι όμως πιστέψουν σε αυτήν την μεγαλειώδη αλήθεια,
ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΗΤΡΙΚΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ...
Αυτοί θα απολαύσουν το... Πατρικό και Μητρικό Χάδι του Θεού,
και θα βιώσουν Ουράνιες Παρηγοριές και Θείες επεμβάσεις στη ζωή τους!»
______________

Γι’ αυτό κι εσύ μην αμφιβάλλεις!
Ο Ουράνιος Πατέρας στέκεται με ανοιχτά τα χέρια
για να δεχτεί κι Εσένα στην αγκαλιά Του!
Πίστεψέ το!

Ο λόγος του Δαυίδ είναι αληθινός:
«Ακόμη κι αν ο πατέρας μου και η μητέρα μου με εγκαταλείψουν, ο Κύριος όμως θα με προσδεχθεί». (Ψαλμ. 27, 10)





πηγή  / μεταφορά

ΣΟΒΑΡΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΑΣ ΔΙΗΓΕΊΤΑΙ Ο ΜΟΝΑΧΟΣ ΘΩΜΑΣ ΤΣΟΝΑΚΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΖΩΗ.

Η οθωμανοποίηση των ελληνικών Μ.Μ.Ε.



Είναι κοινή πεποίθηση ότι η κρίση που βιώνει η ελληνική κοινωνία δεν είναι μόνο οικονομική, είναι κρίση αρχών και αξιών, στάσεων και προτύπων.

Στη διαμόρφωση των προτύπων, των στάσεων αλλά ακόμα και της αλήθειας ένα μεγάλο κομμάτι
ευθύνης δεν έχουν μόνο οι θεσμοί που είναι οι καθ’ ύλη αρμόδιοι όπως η οικογένεια, το κράτος, το εκπαιδευτικό σύστημα αλλά εσχάτως και η τηλεόραση και τα Μ.Μ.Ε. γενικότερα.



Δε μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι η τηλεόραση με τα προγράμματά που παρουσιάζονται στα διάφορα ιδιωτικά κανάλια έχει σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Τα προγράμματα αυτά δεν είναι αντάξια του πνευματικού επιπέδου του λαού μας και δεν βοηθούν στην ανάδειξη του ελληνικού πολιτισμού ο οποίος ήταν, είναι και θα είναι το μεγάλο όπλο της χώρας σε κάθε επίπεδο.

Παρολαυτά η δύναμη της εικόνας είναι αδιαμφισβήτητη και μπορεί να κατευθύνει μέσα από τη στοχευμένη χρήση της τον τρόπο σκέψης και δράσης των πολιτών.

Μία από τις πιο πρόσφατες, αλλά ίσως και πιο επικίνδυνη, μόδες στο χώρο της τηλεόρασης είναι η προβολή τούρκικων σίριαλ. Μάλιστα η συχνότητα προβολής τους είναι τέτοια που ακόμα και να μη θέλει κάποιος να τα παρακολουθήσει, αυτό είναι τουλάχιστον δύσκολο μιας και τα περισσότερα κανάλια έχουν στο πρόγραμμά τους τουλάχιστον ένα.

Η προσπάθεια εξιδανίκευσης της καταπιεστικής σουλτανικής διακυβέρνησης ή της σύγχρονης Τουρκίας η οποία ακόμα και σήμερα καταπιέζει λαούς όπως οι Κούρδοι είναι τουλάχιστον τραγική και απαράδεκτη.

Η ανάπτυξη της ελληνικής γλώσσας τορπιλίζεται δόλια από τέτοιες πρακτικές, αντίθετα εξιδανικεύεται η παρουσία των Οθωμανών στη χώρα μας αλλά και στις υπόλοιπες βαλκανικές χώρες που δεν έχουν καθόλου καλή εμπειρία από αυτή την «υποχρεωτική ιστορική συναναστροφή».

Δυστυχώς ο πνευματικός κόσμος παραμένει σιωπηλός, απαθής. Η σιωπή αυτή είναι αδικαιολόγητη και αγγίζει τα όρια της συνενοχής στο έγκλημα που συντελείται εναντίον των συμπολιτών μας αλλά και της νέας γενιάς που βάλλεται από εικόνες που αλλοιώνουν την ιστορική πραγματικότητα.

Η Ελλάδα μας έχει περάσει πάρα πολλά βάσανα από τους Σουλτάνους του τότε και του τώρα.
Στη δύσκολη αυτή στιγμή χρειαζόμαστε θετικά πρότυπα, χρειαζόμαστε πρότυπα που θα εμπνεύσουν το λαό μας και το σίγουρο είναι ότι αυτά δε βρίσκονται σε προγράμματα χαμηλού επιπέδου. Βρίσκονται όμως στην Ελληνική Ιστορία, στους μύθους και τις παραδόσεις του τόπου μας, βρίσκονται τόσο κοντά μας κι ας είναι για κάποιους τόσο μακριά!

Καιρός να αντισταθούμε, καιρός να αντιδράσουμε στη «σουλτανοποίηση – οθωμανοποίηση » της πατρίδας μας και στην πνευματική υποδούλωση μας. Όσοι μας θέλουν ραγιάδες, προβάλουν το ραγιαδισμό ως μια άκακη μορφή κοινωνικής οργάνωσης.

Ό,τι είναι εμπορικό, δεν είναι και ηθικό. Και η υποκουλτούρα πρέπει να έχει όρια πια!

Καλούμε τα Μ.Μ.Ε. να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να προβάλλουν εκπομπές και προγράμματα που θα προάγουν το πνεύμα του τόπου μας.

Καλούμε τον πνευματικό κόσμο της χώρας να πάρει θέση και να γίνει ο ιδεολογικός ηγέτης που χρειάζεται η πατρίδα μας.

Τα μέλη του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας

Λούκας Παναγιώτης   Μπλέτσας Χρήστος

ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΙΣ 14/1/2013 ΜΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΑ ΜΕΤΡΑ-ΜΕΡΟΣ 2[ΣΥΝΕΧΕΙΑ]


ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΙΣ 14/1/2013 ΜΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΑ ΜΕΤΡΑ
"ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ"


.                                                                                                                                                                                         .


"ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΠΟΥ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΟΤΙ Η ΚΡΙΣΗ ΘΑ ΔΙΑΡΚΕΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ, ΑΦΟΥ ΑΝΗΣΥΧΟΥΝ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΙΩΝΙΑ ΑΙΧΜΑΛΩΤΙΣΜΕΝΑ ...
ΗΔΗ ΔΙΑΝΥΟΥΜΕ ΤΑ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΑΝΕΔΕΙΞΑΝ ΤΗ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΤΗΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ,
 ΤΗ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ ΣΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ...
ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΠΙΔΑ ΓΕΡΟΝΤΑ, Η ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΟΠΩΣ ΦΟΒΑΜΑΙ;"

"ΠΩΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ;
ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ;"


"ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΕΣ ΑΥΤΟ;
ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ;
ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΗ ΣΚΛΑΒΙΑ ΜΑΣ;
ΧΑΡΙΣΤΗΚΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΓΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΜΕ ..."


"ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΧΙ ...
 ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ ΒΓΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ...
ΕΦΑΓΕ ΞΥΛΟ,
 ΧΗΜΙΚΑ, ΚΥΝΗΓΗΤΟ ...
ΤΟΝ ΧΤΥΠΟΥΣΑΝ, ΕΝΩ ΗΤΑΝ ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΦΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ... 
ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΛΟΓΟ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΩΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΑΠΑΛΛΑΧΘΟΥΝ ΤΩΝ ΕΥΘΥΝΩΝ ΤΟΥΣ ...
Η ΘΕΙΑ ΔΙΚΗ ΔΕΝ ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙ,
 ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ...
ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΡΕΙ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ Ο ΘΕΟΣ ΜΟΙΡΑΣΕ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ...
Η Σ.ΑΡΑΒΙΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΡΥΑΚΙ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ ...
ΦΑΝΤΑΣΟΥ Η ΠΗΓΗ ΤΙ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ...
Ο ΧΡΥΣΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥΤΙΜΑ ΟΡΥΚΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΤΕΘΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ "ΑΝΘΡΩΠΟΥ" ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙ Ο ΘΕΟΣ ...
ΜΑΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΤΑΞΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΟΤΑΝ ΛΑΛΗΣΕ : 
"Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΕΘΝΟΣ ..."
ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΟ ΕΘΝΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΩΣΕ,
 Η ΣΕ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΤΙΜΑ ΣΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ;
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΖΗΣΑΜΕ ΜΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΟΤΑΝ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΤΕΓΡΑΦΕ ΤΙΣ 'ΑΛΩΣΕΙΣ' ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ,
 ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΜΕ ΔΑΚΡΥΑ ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΤΗΣ ΣΤΑΥΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΠΡΟΣΚΥΝΑΜΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ ...
ΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ Ο ΚΥΡΙΟΣ, 
ΟΧΙ ΟΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΤΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ..."

"ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΝ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΓΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΛΗ ΑΥΤΟ,
 ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ..."

"ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΕΛΠΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ...

ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΘΕ ΝΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙΣ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΣΘΟ ΠΡΟΦΗΤΗ
,  ΟΠΩΣ Ο ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΜΑΣ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗ ΠΗΓΗ ΤΟΥ "ΠΛΟΥΤΟΥ", ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ...
ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΟΡΗΣΕ ΤΗΝ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, Η ΕΣΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ;
ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΟΝ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΟ ΠΟΛΕΜΟ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ...
ΜΗΝ ΑΓΝΟΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ ...
ΣΤΟ ΜΕΣΟΔΙΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΛΕΙΨΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ...
Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑ ΡΙΞΕΙ ΤΟ ΠΕΠΛΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ ...
ΠΡΩΤΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΑΝΥΨΩΘΕΙ,
 ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΘΑ ΜΕΤΡΟΥΝ ΤΙΣ ΠΛΗΓΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΑΠΟΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ  ...
ΑΥΤΟΣ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΟΥ ΝΑ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΗΣ ΑΠΑΤΗΣ, ΤΗΣ ΣΑΡΚΟΛΑΓΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΓΩΙΣΜΟΥ ...
ΘΑ ΤΑ ΣΒΗΣΕΙ ΣΑ ΓΟΜΟΛΑΣΤΥΧΑ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΤΕΣ ΤΟΥ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΛΕΙΜΜΕΝΟΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ...
ΘΑ ΑΠΑΛΛΑΧΘΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΠΟΥ ΑΙΩΝΕΣ ΣΧΕΔΙΑΖΕ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΕ ...
ΘΑ ΚΟΨΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΑ ΔΕΣΜΑ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΤΥΛΙΞΕΙ ΠΙΣΘΑΓΚΩΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ ....
ΜΕ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΘΑ ΖΗΣΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ,
 ΟΧΙ ΤΟ ΜΕ ΤΙΣ ΨΕΥΔΟΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥ ΜΙΣΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΓΩΙΣΜΟΥ ...
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΛΑΚΕΡΟ ΠΛΗΓΩΜΕΝΟ,
 ΑΛΛΑ ΜΕΤΑΝΟΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟΤΕ Η ΘΕΙΑ ΠΡΟΝΕΙΑ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΘΑ ΖΗΣΕΙ "Ο ΛΥΚΟΣ ΜΕ Τ' ΑΡΝΙ" ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΘΑ ΤΡΩΝΕ ΜΕ ΧΡΥΣΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ  ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΕΙ Ο ΠΑΤΡΟΚΟΣΜΑΣ;'

"ΝΑ ΤΟΛΜΗΣΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΦΘΑΣΟΥΜΕ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΚΑΚΟ;"

"ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ ΜΑΣ ΥΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΤΙΚΑ 
ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ...
ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΣΗΜΑΔΙ, ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ 
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ...
ΦΕΤΟΣ Η ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ, Η ΜΟΝΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΑΡΚΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΛΑΔΙ ΠΟΥ ΟΜΟΙΟ ΤΟΥ, ΜΟΝΟ ΤΟ 1939 ΕΙΧΑΝ ΞΑΝΑΔΕΙ ...
ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΕΔΕΗΣΕ Η ΠΑΝΑΓΙΑ,  ΛΕΣ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ;
ΛΕΣ ΤΩΡΑ ΝΑ ΑΦΕΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΩΝ ΝΕΟΤΑΞΙΤΩΝ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΑΔΙΑΦΟΡΗΣΕΙ;
ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΧΙ,  ΓΙ ΑΥΤΟ ΒΑΛΤΕ ΧΡΙΣΤΟ ΜΕΣΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΗ ΦΟΒΑΣΤΕ 
ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ 
ΘΑ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΤΕΙ ..."

"Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΥΜΦΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΙΚΙΖΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ"            πηγή

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...