Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Τρίτη, Οκτωβρίου 04, 2011

Ἐν ὄψει ἀναγνωρίσεως τῆς Ὀγδόης καὶ τῆς Ἐνάτης Οἰκουμενικῶν Συνόδων


Οἰκουμενιστικὲς διαπλοκὲς

«ὀρθοδόξων» ἐπισκόπων

Ὅταν οἱ ἐπίσκοποι ἀνοίγουν τὶς κερκόπορτες


Τ γεγονότα εναι γνωστ κα γι τυφλος κόμα ψηλαφίσιμα. Ο γετίσκοι το Οκουμενισμο πατριάρχες, ρχιεπίσκοποι κα πίσκοποι, λαχίστων ντιδρώντων, χουν ποθρασυνθε:

—παραβαίνουν συστόλως ερος Κανόνες·

μνηστεύουν αρετικος κα θέτουν τν αυτό τους π τν προστασία τν αρετικν·

χουν πίσημα ναγνωρίσει τ «βάπτισμα» αρετικν ς σάξιο το νς ρθοδόξου Βαπτίσματος·

χουν συνάψει συμφωνίες μαζί τους, μ τς ποες ποβαθμίζουν τν Μία το Χριστο κκλησία, μετατρέποντάς την σ συμπλήρωμα τν αρετικν κοινοτήτων κα μολογιν·

χουν διατυπώσει αρετικς θέσεις τς ποες συνεχίζουν ν τς διακηρύττουν παρ τν ποδοκιμασία τν πιστν ( –κατ περίσταση– τς νακαλον κα πειτα τς παναφέρουν)·

—συμπροσεύχονται κα συναγελάζονται μ αρετικούς· τος αρετικος ατος πο ο διοι πρν 20 χρόνια συνιστοσαν στ ποίμνιο αστηρς ν τος ποφεύγει, κ.λπ.

Κα ο λλοι συνεπίσκοποί τους, πο δν συμφωνον, μ ποιούς τρόπους κα ποιές προσωπικς θυσίες πολεμον τν αρεση; Πότε κτέθηκαν φανερ πέναντι στος ρχηγούς–πατριάρχες κα ρχιεπισκόπους; Πς ντιδρον, καθ’ ν χρόνον αρεση το Οκουμενισμο –ατ κακοήθης «εροπρεπς» μασκαρεμένη πόφυση το Σιωνισμο κα τς Νέας Τάξης Πραγμάτων– εσδύει ες «πάντα τ ντός μας», «ες νεφρούς, ες ρμούς, ες καρδίαν» το σώματος το Χριστο, τν κκλησία; φ’ σον γνωρίζουν τν αρεση, ποιές προτεραιότητες θέτουν ν καιρ αρέσεως; Μιμονται τος γίους Πατέρες, ο ποοι στ κείμενά τους μς χουν κριβς διδάξει, ποι στάση πρέπει ν χουμε πέναντι στος αρετικούς;

ν κα φορον δεκαετίες τς μίτρες κα τς χρυσοποίκιλτες στολές τους, δν μαθαν κόμα πς τ Α κα τ Ω το πισκοπικο πουργήματος εναι –σ περίοδο αρέσεως– προφύλαξη τν πιστν π τν αρεση, κρίζωση τς αρέσεως, ποία στν ποχή μας τυγχάνει ν εναι Οκουμενισμός;

Δυστυχς, πως φαίνεται, ο πίσκοποι μ τέτοιες λεπτομέρειες δν σχολονται. ντίθετα –πλν λαχίστων ξαιρέσεων– σχολονται μ ταξίδια στς ν τν λλάδα Μητροπόλεις (παρ τν ντίθετη πόφαση τς . Συνόδου), που συγκεντρώνονται κατ δεκάδες σ συλλείτουργα, πανηγύρεις, τελετές, γκαίνια, «πρωτοκλισίες σ δείπνα» κα τς νάλογες «διπλωματικς» συναντήσεις μ τοπικος φορες, πολιτικος κα φοπλιστές, κα λοιπς φιέστες· κα λα ατς τς δραστηριότητες τς προβάλλουν σ στολόγια κα στς λουστρασιν κδόσεις περιοδικν τους. Γι λα ατ χουν χρόνο κα διάθεση, χι μως κα γι τν ντιμετώπιση τς παναιρέσεως το Οκουμενισμο, πο γι’ ατος ποτελε παρωνυχίδα κα χουν πιλέξει ν τν ντιμετωπίζουν δι τς σιωπς.

Πρέπει –ς κ τούτου– ν παρουσιάσουμε συγκεκριμένες νέργειες κα λόγους τους, πο εναι μν γνωστ σ πολλούς, λλ’ μως μι ερύτερη παρουσίαση θ δείξει τ μέγεθος το προβλήματος, θ συμπληρώσει τ πζλ πο πεικονίζει τν ποιότητα τς σύγχρονης εραρχίας. σως τσι κάποιοι ντιληφθον τ πο δηγον τ σκάφος τς κκλησίας αρετικο κα αρετίζοντες «οακοστρόφοι», λλ κυρίως, πάρχει λπίδα ο πιστοί, πιτέλους ν συνειδητοποιήσουν πς εναι καθκον τους, ν παιτήσουν π τος πισκόπους τν φαρμογή, σων ο ερο Κανόνες πιτάσσουν.

1. Τόλμησε πότροφος το Βατικανο, μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος, ηθς κα μ πιμον ν ποστηρίξει, τι κκλησία δν εναι «Μία» –πως μολογομε στ Σύμβολο τς Πίστεως–, λλ «Μία κα διηρημένη». Κατήγγειλε τν αρετικ ατ θέση του νωσή μας κα κατέθεσε Μηνυτήρια ναφορ στν . Σύνοδο, λλ ο περιφρονητς το λαο δεσποτάδες δν καταδέχτηκαν ν τν ξετάσουν, ρνήθηκαν στω κα ν παντήσουν, τν θαψαν, γιατ Μεσσηνίας πολαμβάνει τς ενοίας το Βατικανο, το πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου, το ρχιεπισκόπου κ. ερωνύμου.

πανλθε μετ π μνες μητροπολίτης Κυθήρων κ. Σεραφεμ κα καθηγητής τς Δογματικς κ. Τσελεγγίδης, λλ κα πάλι ρχιεπίσκοπος κ. ερώνυμος μεθόδευσε τ θάψιμο τς ποθέσεως. μητροπολίτης Πειραις κ. Σεραφείμ, λως παραδόξως –διότι ταν μόνος πο πέκρινε ν Συνόδ τν Μεσσηνίας(!)– μίλησε γι παρεξήγηση. Ο δ λλοι μητροπολίτες, λόγιοι κα μ λόγιοι, σιώπησαν γι’ ατ τ καίριο θέμα Πίστεως (γι ν μ δυσαρεστήσουν τ Οκουμενιστικ Διευθυντήριο)· φησαν τσι ν μπεδώνεται στς συνειδήσεις τν πιστν αρετικ «θεωρία τν κλάδων».

2. μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. νθιμος, χει διαπράξει τ μάρτημα τς πνευματικς μοιχείας (μ τς ελογίες, βεβαίως, τς . Συνόδου) μετατιθέμενος π τ μητρόπολη πο το μπιστεύθηκε Θες σ λλη πλουσιότερη, ξευτελίζοντας κάθε ννοια πνευματικς πατρότητος. συνάδελφός του, ττικς κ. Νικόδημος, πρόσφατα το τ πενθύμισε, κι ατός, ντ ν συναισθανθε τν πτώση του, χαρακτήρισε «περφίαλο» τν συνεπίσκοπό του κα κτόξευσε ναντίον του δεσποτικς βρεις, πως τι «βγκε στ ξέφωτο “κακότητα”» το νθρώπου κα πς τ κείμενό το κ. Νικόδημου εναι «κακόηθες κα μοχθηρς κα νθρωποκτόνου φαντασιοπληξίας πότοκο παραλήρημα», κα λλα τιν κακόγουστα εφυολογήματα.

Εναι, πίσης, γνωστ τι κ. νθιμος, παρεμβαίνει πολλάκις –ς τάχα «Μακεδονάρχης»– κα κφέρει γνώμη στ πολιτικο-εθνικς φς ζητήματα, πο οτε ποτελον μεση ρμοδιότητά του, οτε χουν τν πρώτη κα κυρίαρχη θέση στ π’ μβωνος κήρυγμα· ντίθετα, μως, στ θέματα τς Πίστεως πο νήκουν στν κυρίως ρμοδιότητά του, ατ πο πτονται τς ατοσυνειδησίας κα συγκροτον τν ταυτότητα το πισκόπου, κ. νθιμος τηρε σιγν χθύος, σως γι ν μ στενοχωρήσει κείνους πο τν νέδειξαν κε πο κατ παράβαση τν ερν Κανόνων, ς μοιχεπιβάτης, ερίσκεται.

δίως, κ. νθιμος, ρνεται ν πάρει θέση στ κορυφαο θέμα τς αρέσεως το Οκουμενισμο, παρόλο πο γνωρίζει τι πρόκειται γι μίαν αρεση ποία δν προέρχεται π κάποια σωτερικ κκλησιαστικ διαμάχη μφίσημη θεολογικ παρερμηνεία, λλ πρόκειται γι ποχθόνια «αρεση» κατασκευασμένη στ ργαστήρια το σιωνισμο κα το μασωνισμο, ατς τς δύο λληλοπεριχωρούμενες δυνάμεις πο μ δαιμονικ μαεστρία κατάφεραν μετ π μακροχρόνια πομονετικ προσπάθεια, ν πονομεύσουν τν ρθόδοξη Πίστη τν λλήνων κα ν διαβρώσουν τν ρθόδοξη κκλησία. Κα τ φοβερ εναι πς ατ τ πέτυχαν δι τν «ρθοδόξων» πισκόπων πο ο διοι φρόντισαν ν κλεγον στς πιτελικς θέσεις το κκλησιαστικο ργανισμο.

Νά, πς τ επε ατ Αγουστνος Καντιώτης: « Χριστόφορος Καλύβας, µο λεγε πρ τν: “Ρ Αγουστνε, δν κατάλαβες τί θ γίνη; σατανς µετεχειρίσθη λα τ µέσα γι ν διαλύση τν κκλησία. Θ µεταχειριστ ες τος σχάτους καιρος κα να τελευταο πλο: Θ ντύση παπδες κα δεσποτδες πρόσωπα τς ξουσίας του· θ τος φορέση γκόλπια κα θ τος δώση πατερίτσες! Κα δι µέσου ατν τν ρχιερέων θ διαλύση τήν κκλησία”»!

τσι, τ Κάστρο τς ρθοδοξίας πο στήριζε τος λληνες κατέστη τοιμόρροπο, εκολη λεία στ χέρια τς νεοεποχίτικης «Νέας Τάξης».

προβαλλόμενος, λοιπόν, ς γωνιστς κ. νθιμος, ς πρς τν οκουμενιστικν αρεση, χι μόνον ρνήθηκε τ καθκον του, χι μόνον τήρησε «κρα το τάφου σιωπή», λλ κα ξυπηρέτησε παρασκηνιακς τ οκουμενιστικ συμφέροντα, μ σα τελευταα χει δηλώσει περ Παπισμο κα Προτεσταντισμο· πισφράγισε δ τν φιλοοικουμενιστικ πιλογή του, μ τν πρόσφατη προσωπικ παρουσία του σ οκουμενιστικ μερίδα στ Θεσσαλονίκη, δίπλα στν παπικ πίσκοπο, παρ τς ντιδράσεις πο κδηλώνονται ναντίον ατν τν συνεδρίων π τος πιστούς.

3. — ερ Μητρόπολις Κερκύρας, νοιξε «κοινωνικ παντοπωλεο» στ πλαίσια τς ποιμαντικς φροντίδος γι τ λαό. Γι τν λειτουργία του, μως, ζήτησε τν συνδρομ κα τν αρετικν παπικν «τς ρχιεπισκοπς τν ν Κερκύρ Ρωμαιοκαθολικν», λλ κα δύο ρθόδοξων χριστιανικν δελφοτήτων, γιατί, πως επε χαρακτηριστικ κ. Νεκτάριος, « νάγκη δν χει ν κάνει μ τ δόγμα, λλ μ τν γάπη πο λοι καλούμαστε ν δείξουμε». κολουθία τν γκαινίων, «μ γιασμ πο τέλεσε Σεβ. Κερκύρας κ. Νεκτάριος... γινε τν Κυριακ 19 ουνίου 2011... Χαιρετισμος πηύθυναν κπρόσωπος το ρχιεπισκόπου τν ν Κερκύρ Ρωμαιοκαθολικν» (romfea.gr).

Ρωμαιοκαθολικ πανήγυρη τς «γίας Δωρες» γιορτάστηκε στην Κέρκυρα. Μπροστ στ Ρωμαιοκαθολικ Να φτασαν ν πομπ « Ρωμαιοκαθολικς ρχιεπίσκοπος κ. ωάννης Σπιτέρης, μ τος φημερίους του» κα ο ...ρθόδοξοι «ερες τς . Μητροπόλεως Κερκύρας τος ποίους πέστειλε Μητροπολίτης κ. Νεκτάριος ς κπροσώπους του». κ. Σπιτέρης πηύθυνε δέηση... «κολούθησε νάγνωση το χαιρετισμο το Μητροπολίτη Κερκύρας κ. Νεκταρίου π τν κπρόσωπό του» (aktines.blogspot.com, 6 ουνίου 2010).

κολουθία τς ναστάσεως 2009. Παρν παπικς ρχιεπίσκοπος Κερκύρας κ. ωάννης Σπιτέρης μ τν λαμπάδα του· νταλλάσσει τ ναστάσιμο φιλ τς γάπης στν ξέδρα, που πρν λίγο «ρθόδοξος» πίσκοπος Κερκύρας κ. Νεκτάριος κφώνησε τ «Χριστς νέστη».

—Τ δια κα χειρότερα συμβαίνουν στν . Μητρόπολη Σύρου κα Τήνου, μ πρωταγωνιστς τν «ρθόδοξο» μητροπολίτη κ. Δωρόθεο Πολυκανδριώτη κα τν παπικ πίσκοπο κ. Νικόλαο.

τσι λοιπόν, κατορθώνουν ο σύγχρονοι ποιμένες ν «χουμε τ πάντα κοιν» μ τος αρετικούς, κάτι πο δν «κατάφεραν» ν πραγματώσουν ο πόστολοι κα ο γιοι.

4. Κα ρχόμαστε στν ρχιεπίσκοπο κ. ερώνυμο, ποος λα τ παραπάνω τ νέχεται κα ν πολλος τ χειροκροτε. λήθεια τί ν πρωτοπομε: τι συμβιβάσθηκε κατ πάντα μ τς ξουσίες το κόσμου τούτου; τι γι χάρη τν κυβερνώντων μεθόδευσε τν σιωπ τς . Συνόδου (χωρς ν παραθεωρεται μεγάλη εθύνη το συνοδικο σώματος) στ μεγάλα θέματα, μ τ ποα ατ ρθε ντιμέτωπη, πως τν Κάρτα το Πολίτη, τς μεταμοσχεύσεις, τ μάθημα τν θρησκευτικν, τν σχέση μ τος τερόδοξους, κ..; Δν θ τ παναλάβουμε. Μένουμε μόνον σ να θέμα, στ ποο γίνονται τ «ποκαλυπτήρια» το ρχιεπισκόπου κα στ ποο μπλέκονται –κτς π τν διο– κα κάποιοι λλοι πίσκοποι, τσι στε ν ναφωνε παξιωτικ κανες γι τος ποιμένες μας: «μορφος κόσμος θικός, γγελικ πλασμένος».

Τ παπικ «μοναστήρι» το Bose εναι χι μόνο μι οκουμενιστικ σφηκοφωλιά, λλ εναι κα μικτό· σ’ ατ δηλαδή, γκαταβιώνουν κα μοναχο κα μοναχές. Ο νοικοί του, λοιπόν, ποτελον μι παρ φύση πρότυπη «οκουμενιστική Κοινότητα» ( Ονία στν πράξη), φο συγκατοικον κα «συμπνευματίζονται» κε Παπικοί, Προτεστάντες κα ρθόδοξοι!

Πρόσφατα πραγματοποιήθηκε στ Bose οκουμενιστικ Συμπόσιο. Μ πιστολ πο στειλε ρχιεπίσκοπος «συγχαίρει τος διοργανωτς κα προσεύχεται μ νθερμες προσευχές, πως ησος Χριστς ελογε τς ργασίες το Συμποσίου», δίνοντας τσι «δι πρώτην φορν τόσον ντονον φιλοοικουμενιστικν στίγμα» (ρθόδοξος Τύπος, 16/9/2011). Βέβαια, τ «μοναστήρι» το Bose χουν πισκεφθε (κα συμπροσευχηθε) κα λλοι πίσκοποι (π.χ. πατριάρχης Βαρθολομαος, Δημητριάδος γνάτιος, Νικοπόλεως Μελέτιος, Καλαβρύτων μβρόσιος, πρ. Θεσσαλιώτιδος Θεόκλητος Κουμαριανός, Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος Σαββτος· νας δέ, Σηλυβρίας Αμιλιανός, ταν μόνιμο μέλος του ς «μοναχς» τς παπο-οκουμενιστικς κοινότητος το Bose κα ταυτόχρονα φιλοξενούμενος κα συλλειτουργς (ως τν κοίμησή του) το Καλαβρύτων μβρόσιου, ποος μ μάδα φημερίων τς μητροπόλεως Καλαβρύτων παρευρέθη στ Bose κατ τν παράδοση Οκουμενιστικο Βραβείου(!!!) στν Σηλυβρίας Αμιλιανό (www.monasterodibose.it/content/view/1861/122/lang,it/). Κατ τν κηδεία μάλιστα το Σηλυβρίας Αμιλιανο, παρέστη στ Αγιο, ς κπρόσωπος τς μονς Bose (μονς τς «μετανοίας»(!) το Αμιλιανο) καθολικς π. Lino.

λήθεια! Εμαστε μι «ραία», οκουμενιστικ οκογένεια!

Σημαντικότατη λεπτομέρεια τς φιλο-οκουμενιστικς ταυτότητος το ρχιεπισκόπου κα δεγμα ποκρισίας: Πέρυσι στ Bose παρέστη κα τόλμησε ν κοινωνήσει τν παπικ στια ερέας τς ρχιεπισκοπς θηνν, π. Παλος Κουμαριανός. Τ γεγονς κατήγγειλε στν . Σύνοδο Μητροπολίτης Γλυφάδας κ. Παλος κα ζήτησε (τν κατ τος . Κανόνες) καθαίρεση το ερέως. ρχιεπίσκοπος, μως, προστάτευσε τν συνεργάτη του π τν καθαίρεση, πως τν προστάτευσε τ 2009, τότε πο π. Κουμαριανς εχε παρευρευθε σ οκουμενιστικ μερίδα τς Θεσσαλονίκης ς κπρόσωπος το κ. ερώνυμου, κα κε εχε πε τ νατριχιαστικό: πρέπει πρτα ν νωθομε μ τος αρετικος Παπικος (χωρς ατο ν πορρίψουν τς αρέσεις τους), κα μετ ν συνεχίσουμε τν θεολογικ διάλογο!

Κανες δν μφισβητε τι πολλο πίσκοποι ξεκίνησαν μ καλς προθέσεις κα προϋποθέσεις τν ερατική τους διακονία. Στ δρόμο μως βραχυκυκλώθηκαν κα κκοσμικεύθηκαν. Κα κκοσμίκευση, πέρα π τος λλους καιρικος παράγοντες, «διευκολύνθηκε» κα προωθήθηκε τ μέγιστα π τν Οκουμενισμό. Κα τώρα, σ’ ατ τ κρίσιμο σταυροδρόμι πο βρέθηκε λλάδα κα ρθοδοξία, δν χουν τ θικ νάστημα ν μπον μπροστάρηδες στν γνα κατ τς πλήρους ξαθλιώσεως το λληνικο λαο, πο ποτελε τ ποίμνιό τους. Δν χουν τ κουράγιο ν πον τ γενναο ΟΧΙ στν γέτη τς παναιρέσεως το νεοταξικο Οκουμενισμο, τν πατριάρχη Βαρθολομαο, πο μπαινοβγαίνει στν λλάδα μολύνοντάς την μ τ παναιρετικ μίασμά του· δν χουν τ κουράγιο ν γνοήσουν τν παρελκυστικ τακτικ το ρχιεπίσκοπου ερώνυμου, δι τς ποίας προσέφερε πολύτιμες πηρεσίες ναντίον το λαο κα πρ τς πηρέτριας τς παγκοσμιοκρατικς Τρόϊκας (ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ), τς κυβερνήσεως Παπανδρέου· κα ς κ τούτου, δν χουν πειστικό, νυπόκριτο κα παρηγορητικ λόγο γι τ λαό, πο πορεύεται πογοητευμένος κα πελπις ς «μ χων ποιμένας».

Αριο συνέρχεται σ Σύνοδο εραρχία τς κκλησίας τς λλάδος.

—Θ τολμήσει ν καταγγείλει λόγοις κα ργοις τν δωσιλογικ κυβέρνηση γι τ ντιχριστιανικ μέτρα πο λαμβάνει, βάζοντας στν γωνία τν κκλησία, θ σκεφθε τι μι τέτοια ντιπαράθεση πρ το λαο θ στοιχίσει στν δεσποτοκρατία προνόμια κα φέλη;

—Θ πάρει ποφάσεις γι τ καίρια θέματα τς Πίστεως, θ περασπιστε μόνον τν περιουσία της, τος μισθος κα τς μετοχές;

—Θ τολμήσει –δείχνοντας πρώτη μετάνοια κα καλ παράδειγμα– ν προτείνει στν κυβέρνηση τν συγχώνευση κκλησιαστικν θέσεων;

—Θ τολμήσει ν ζητήσει, μισθς (χι τν παπάδων λλ) τν κατ τος ερος Κανόνες κτημόνων πισκόπων, ν περιορισθε τουλάχιστον στ μισυ;

τέλος, (πως πρότεινε χθς στν φημ. «Τ Βμα» καθηγητς . Κονιδάρης) θ τολμήσει ν ζητήσει τν κατάργηση μικρν Μητροπόλεων, φο λοι ο κκλησιαστικο πάλληλοι πληρώνονται π τν κρατικ κορβαν (στω κι ν ατ γίνεται π τ εδικ καθεστς τς παραχωρηθείσης στ Κράτος περιουσίας της);

Τν Πέμπτη, πίσης, στν Σύνοδο τς εραρχίας, θ γίνουν κα δυ εσηγήσεις π τος μητροπολίτες Ναυπάκτου κα Γόρτυνος. Τ θέμα εναι: «Περ τς ναγνωρίσεως τν ν Κωνσταντινουπόλει ν τει 879/880 κα 1351 μ.Χ. συγκληθεισν Συνόδων ς γδόης κα νάτης Οκουμενικν». φ’ σον ποφασισθε κα πισήμως ναγνώριση τν δύο Συνόδων ς Οκουμενικν, ατομάτως, πολλς π τς παραπάνω ντικανονικς νέργειες τν πισκόπων, ποκτον λλη βαρύτητα, πολλ π τ πρς συζήτησιν θέματα τν Διαχριστιανικν Διαλόγων, παύουν ν εναι διαπραγματεύσιμα, πως κακς διατείνονται ς τώρα ο οκουμενιστές.

ς κ τούτου λύνονται τ χέρια τς ερς Συνόδου ν πε στος παρανομοντες πισκόπους, στν πατριάρχη Βαρθολομαο: χι λλοι νούσιοι Διάλογοι γι τ δη λελυμένα θέματα τς ρθοδόξου Πίστεως, χι λλες κοινς συναντήσεις κα συμπροσευχς μ μετανόητους αρετικούς· τοτο παγορεύεται π τος ερος Κανόνες, π τν γδόη κα νάτη Οκουμενικς Συνόδους.

ν λάβουμε π’ ψιν λες τς παραπάνω νέργειες, πο καταδεικνύουν τν λλοίωση το ρθοδόξου φρονήματος τν πισκόπων, πς ν πιστέψουμε τν κφορ νς τέτοιου ΟΧΙ;

Εελπιστομε, μως, κα εχόμαστε, ν χι λοι, τουλάχιστον κάποιοι μητροπολίτες, ν πετάξουν π πάνω τους τς δεσμεύσεις, ν θυμηθον τν ποστολικ λόγο «πειθαρχεν δε Θε μλλον νθρώποις», ν κμεταλλευτον τν τελευταία σως εκαιρία πο τος δίνεται, ν ψηφίσουν τς ποιες συνέπειες κα ν κάνουν τν κατ Θεν πανάσταση-νάσταση πρ τς ρθοδόξου Πίστεως, φήνοντας τν συνέχεια στ παντοδύναμα χέρια Του.

Θεσσαλονίκη, 3 κτωβρίου 2011

Γιὰ τὴν «Φιλορθόδοξο Ἕνωσι “Κοσµᾶς Φλαµιᾶτος”»
Πρόεδρος Λαυρέντιος Ντετζιόρτζιο
Γραµµατέας Παναγιώτης Σηµάτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...