,
Αγωνία γιά τα φάρμακα
Μεγάλη κοινωνική άναστάτωσι προκάλεσε πρό μερικών έβδομάδων ή κινητοποίησι τών φαρμακοποιών τής 'Αθήνας, μέ αϊτημά τους τήν τακτοποίησι τών οφειλών τών 'Ασφαλιστικών Ταμείων προς τόν κλάδο τους, άλλα καί τή διασφάλισι τήςχρηματοδοτήσεως τοϋ 'Εθνικού Όργανισμοΰ Παροχής 'Υπηρεσιών 'Υγείας (ΕΟΠΥ). "Εξω άπό τά φαρμακεία τοϋ Πειραιά σχηματίζονταν έπί άρκετές ήμερες ατελείωτες ούρέςταλαιπωρημένων άσφαλισμένων, κυρίως ήλικιωμένων, πού περίμεναν υπομονετικά κάτω άπό τόν καυτό ήλιο καί μέοα στή ζέστη, προκειμένου νά προμηθευτούν τά άναγκαία γιά τή ζωή τους φάρμακα. Λόγω τής καταστάσεως, παρατηρήθηκε έλλεΐψι βασικών φαρμάκων γιά τήν καρδιά, τόν καρκίνο καί τό διαβήτη, μέ άποτέλεσμα πολλοί συνάνθρωποι μας νάβρεθούν σέ άπόγνωσι καί ν' άγωνιοϋν γιά τήν ύγεία καί τή ζωή τους.
Φυσιολογική καί άπολύτως δικαιολογημένη ή αγωνία τους, διότι ή υγεία είναι τό ύψιστο φυσικό άγαθό τοϋ άνθρωπου, ή δέ μέριμνά μας γι' αύτή είναι επιβεβλημένη, διότι τόσώμα μας είναι ιερό, είναι ναός τοϋ 'Αγίου Πνεύματος καί ώς τοιούτο πρέπει νά τό φροντίζωμε, ζώντας ύγιεινά, άποφεύγοντας τις καταχρήσεις, επισκεπτόμενοι τούς ιατρούς, ύπακούοντας στις οδηγίες τους καί λαμβάνοντας τά φάρμακο, πού μας χορηγούν γιά τή θεραπεία τών διαφόρων παθήσεων μας.
Αδιαφορία γιά τό σπουδαιότερο φάρμακο
Γεννάται όμως ένα ερώτημα. Πόσοι άνθρωποι σήμερα άγωνιοϋν γιά τήν άπόκτησι τοϋ φαρμάκου, που θεραπεύει όχι τό θνητό τους σώμα, άλλά τήν άθάνατη ψυχή τους; Πόσοι μεριμνούν καί φροντίζοιιν τήν πληγωμένη άπό τις άμαρτίες καί νοοοϋ- σα άπό τά πάθη ψυχή τους, μέ τήν ίδια φροντίδα καί έπιμέλεια, πού φροντίζουν τή σωματική τους ύγεία; Πόσοι άπό τούς ήλικιωιιένους αύτούς άδελφούς μας, οί όποιοι ευρίσκονται είς τάς δυσμάς τοϋ βίου των, καί τούς οποίους βλέπαμε νά σχηματίζουν άπό τά ξηυερώματα ούρές έξω άπό το φαρμακεία, πόσοι άραγε θά ήσαν διατεθειμένοι νά περιμένουν στήν ούρά κάτω άπό τόν καυτό ήλιο έξω άπό ένα άλλο «φαρμακείο», πού ονομάζεται 'Εκκλησία, γιά νά προμηθευτούν ένα άλλο, απείρως άνώτερο καί άναγκαιότερο «φάρμακο», πού ονομάζεται άφεσις άμαρτιών, και. τό όποιο χορηγείται όχι μέ πληρωμή ή με πίστωσι, όπως συμβαίνει μέ τά άλλα φάρμακα, άλλά εντελώς δωρεάν άπό τόν μεγάλο ιατρό τών ψυχών καί τών σωμάτων Κύριο 'Ιησού Χριστό, στό πλαίσιο τής σωτηριώδους θεραπευτικής άγωγής, πού δίδει σέ όλους τούς άνθρώπους,και όνομάζεται μετάνοια καί έξομολόγησι; Δυστυχώς, πολύ ολίγοι.
Έπιμελοϋ ψυχής, πράγματος αθανάτου
Είναι βέβαιο, ότι, έάν έξω άπό τά φαρμακεία εύρίσκοντο δημοσιογράφοι καί έρωτοΰσαν τούς άναμένοντες στις ούρές έάν έξομολογοϋνται τίς άμαρτίες τους, οί άπαντήσεις θά ήταν αποκαρδιωτικές. Οί περισσότεροι άνθρωποι σήμερα όχι μόνο δέν έξομολογούνται τίς αμαρτίες τους, άλλ' έχουν άπολέσει καί αύτή τήν έννοια τής άμαρτίας, μέ άποτέλεσμα νά θεωροϋν τό πικρό γλυκύ, τό κακό καλό καί τό σκότος φως!
Άξιον καί δίκαιον έπομένως νά μας δοχιμάζη ό Θεός μέ οικονομικές κρίσεις, άνέχειες καί στερήσεις, οί όποιες έχουν καί αυτές θεραπευτικό σκοπό, πού δέν είναι άλλος άπό τήμετάνοιά μας καί έπιστροφή μας στο Θεό. "Οσο τό γρηγορώτερο το άντιληφθοϋμε αύτό, τόσο τό ταχύτερο θ' άπαλλαγοϋμε άπό τά δεινά, τά όποια πρός τό παρόν, λόγω τής άμετανοη- σίας μας, αυξάνονται καί πληθύνονται καί έχουν κατακυριεύσει τή ζωήμας.
«Ύπερόρα σαρκός, παρέρχεται γάρ· έπιμελού ψυχής, πράγματος άθανάτου». Νά μή δίνης, άνθρωπε, ύπερβολική προσοχή στή σάρκα καί τά σαρκικά, γιατί αύτά είναι προσωρινά- φρόντισε περισσότερο τήν ψυχή σου, πού είναι άθάνατη, συμβουλεύει ό Μ. Βασίλειος. Δέν τόν άκούσαμε οί νεοέλληνες και κάνουμε τά πάντα γιά τή σάρκα μας καί τίποτε ή ελάχιστα γιά τήν ψυχή μας. Τώρα πλέον δρέπομε τούς καρπούς τών έπιλογών μας καί πολλοί συνάνθρωποι μας στερούνται τά φάρμακά τους, άλλά καί αύτόν τόν έπιούσιον άρτο.
"Ας μετανοήσωμε όλοι μας, άς φροντίσωμε γιά τή σωτηρία τής ψυχής μας καί τότε νά είμεθα βέβα.οι, ότι ό Θεός θά μας χαρίση μέ άφθονία καί παλι τά ύλικά έκεϊνα άγαθά, πού έχομε άρχίσει νά ύστερούμεθα, λόγω τής κρίσεως.
Περιοδικό «Ο ΣΤΑΥΡΟΣ»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά