Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Παρασκευή, Μαρτίου 02, 2012

Μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας Κοσμάς ΠΟΙΜΑΝΤΟΡΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ Περί Κρίσεως


Π Ο Ι Μ Α Ν Τ Ο Ρ Ι Κ Η  Ε Γ Κ Υ Κ Λ Ι Ο Σ
(ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 42)
Ο  ΧΑΡΙΤΙ  ΘΕΟΥ  ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ  ΚΑΙ  ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
  ΤΗΣ ΑΓΙΩΤΑΤΗΣ  ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ  ΑΙΤΩΛΙΑΣ  ΚΑΙ  ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
ΚΟΣΜΑΣ
Πρὸς  τόν  εὐσεβῆ  κλῆρον  καί  λαόν
τῆς  καθ’ ἡμᾶς  Ἱερᾶς  Μητροπόλεως
                    
                     Ἀγαπητά  μου  παιδιά,

                     Ὡς πατέρας πού ἐπιθυμεῖ τήν ἀληθινή εὐημερία σας, τήν εἰρηνική σας διαβίωσι, τήν εὐτυχία σας, τήν ἀπρόσκοπτη πορεία σας στήν ἐπίγειο αὐτή ζωή καί τόν ἁγιασμό σας, ἔρχομαι νά σᾶς ἀπευθύνω μιά εἰλικρινῆ ἔκκλησι, αὐτή τήν ἐποχή μάλιστα, πού ἡ οἰκονομική δυσπραγία καί ἡ ἔλλειψι καί τῶν ἀπαραιτήτων ἀγαθῶν εἶναι αἰσθητές καί ἀνησυχητικές.
                     Ὁ Δημιουργός Θεός μᾶς περιγράφει στό βιβλίο τῆς Γενέσεως τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης τή δημιουργία τῆς βλαστήσεως καί τήν ὠφέλεια πού προέρχεται ἀπό αὐτή. «Καί εἶπεν ὁ Θεός∙ βλαστησάτω γῆ βοτάνην χόρτου, σπεῖρον σπέρμα κατά γένος καί ξύλον κάρπιμον ποιοῦν καρπόν κατά γένος οὗ τό σπέρμα αὐτοῦ ἐν αὐτῷ».
                     Πόσο ὡραία περιγράφει ἡ Παλαιά Διαθήκη τή δημιουργία τοῦ φυτικοῦ πλούτου! Ὁ Θεός μεριμνᾷ προκειμένου νά ἑτοιμάσει μέ τήν δημιουργική Του πανσοφία ὅλες τίς προϋποθέσεις γιά νά μπορεῖ νά τραφεῖ ὁ ἄνθρωπος μέ βάσι τόν φυτικό πλοῦτο.
                     Καί στήν Καινή Διαθήκη ὁ Σαρκωθείς Θεός μας χρησιμοποίησε πολλές εἰκόνες ἀπό τήν γεωργική καί κτηνοτροφική ζωή. Χρησιμοποίησε παραβολές μέ ἀγροτικές σκηνές καί ἐκτός ἀπό τά πνευματικά διδάγματα, διεκήρυξε πόσο ἡ ἀγροτική οἰκονομία ἔχει σπουδαιότητα καί εἶναι ὠφέλιμη στή ζωή τοῦ ἀνθρώπου.
                     Δυστυχῶς, ἐμεῖς λησμονήσαμε τή γῆ μας, τά εὐλογημένα χωράφια μας τά ὁποῖα προσέφεραν τόσα πολλά, ἔθρεψαν καί ἐζωογόνησαν γενεές γενεῶν Ἑλλήνων.    Συνεπαρμένοι ἀπό μιά ψεύτικη εἰκόνα εὐμάρειας καί πολυτελοῦς διαβιώσεως, ἐγκαταλείψαμε τήν ἀγροτική μας οἰκονομία, μέ ἀποτέλεσμα νά ἀσφυκτιοῦμε στίς πόλεις γιά λίγη ἀνόθευτη τροφή, νά συνωστιζόμαστε σέ αὐτές γιά ἕνα μεροκάματο καί νά τρεφόμαστε μέ εἴδη εἰσαγόμενα, πολλές φορές κακῆς ποιότητος, τά ὁποῖα πρό μερικῶν ἐτῶν παρήγαγε ἡ πατρίδα μας.
                     Νά τό ὁμολογήσουμε! Ὅπου ἡ γῆ παραμένει ἀκαλλιέργητη, σβήνουν σχεδόν καί οἱ ἄλλες τέχνες, στήν ξηρά καί στή θάλασσα, ἀκριβῶς ὅπως διεπίστωσε στήν ἀρχαιότητα ὁ Ξενοφών.
                     Οἱ εἰδικοί σήμερα ἐπισημαίνουν, ὅτι ἡ παραγωγή ἀγροτικῶν προϊόντων στήν Ἑλλάδα χρόνο μέ τό χρόνο μειώνεται καί ὁ βαθμός ἐξαρτήσεως τῆς χώρας μας ἀπό εἰσαγωγές ἀγροτικῶν προϊόντων διαρκῶς αὐξάνει τήν τελευταία δεκαπενταετία.
                     Ὀδυρόμαστε καί διαμαρτυρόμαστε σήμερα ἐπειδή ἐξαρτώμαστε ἀπό τήν «μεγαλοψυχία» ἤ τήν τοκογλυφία τῶν ξένων γιά δανεικά, ἐνῶ ἐδῶ καί πολλά χρόνια εἴμαστε ἀπολύτως ἐξαρτημένοι ἀπό εἰσαγωγές γιά νά καλύψουμε τίς διατροφικές ἀνάγκες μας.  
                     Κι ὅλα αὐτά γιατί ἐγκαταλείψαμε τά εὐλογημένα χωράφια μας, ντρεπόμαστε νά πάρουμε τήν ἀξίνα καί νά καλλιεργήσουμε τή γῆ μας. Πονάει κανείς ὅταν βλέπει τήν ἀφθονοπάροχο γῆ τῆς Αἰτωλοακαρνανίας νά εἶναι χέρσα κι ἀκαλλιέργητη..!  Τί  πρέπει  νά  κάνουμε;
                     Ἕνας διαπρεπής καθηγητής σέ ὁμιλία του στήν Ἀκαδημία Ἀθηνῶν τόν Ἰούνιο τοῦ 2008, ὁ ἀείμνηστος Σπῦρος Κυριάκης, ἀνέφερε τά ἑξῆς: «Πρέπει νά ἔχουμε νέο δόγμα γιά τήν οἰκονομία μας: αὐτάρκεια ἀσφαλῶν τροφίμων, ἐξαγωγικές δυνατότητες καί προστασία τοῦ περιβάλλοντος (τρόφιμα-νερό-δάση-εὐημερία). Ἡ οἰκονομία μας δέν ἀντέχει πιά τό συναλλαγματικό «βάρος» γιά τήν κάλυψι τῶν ἀναγκῶν μας σέ ζωικά τρόφιμα».
                     Τό βλέπουμε, τό ζοῦμε. Ἡ ἀνεργία φθάνει σέ ὑψηλά ποσοστά καί οἱ ἀδελφοί Ἕλληνες πεινάνε, στεροῦνται, ὑποφέρουν. Μήν περιμένουμε νά μᾶς λυπηθοῦν οἱ ξένοι, οἱ λεγόμενοι φίλοι καί προστάτες μας.  Τό ἀκούσαμε: «Ἤ θά πουλῆσετε καί θά πουληθεῖτε, ἤ θά πεθάνετε» μᾶς εἶπαν.
                     Ὑπάρχουν λοιπόν, πολλοί, καλοί καί ἀναγκαιότατοι λόγοι, γιά νά ἐπιστρέψουμε στή γεωργία καί τήν κτηνοτροφία, πού ἐγκαταλείψαμε. Ὁπωσδήποτε ἡ Ἑλλάδα μετέχει στήν Εὐρωπαϊκή Ἕνωσι, ἄρα καί στήν Κοινή Ἀγροτική Πολιτική της, διαθέτει ὅμως καί περιθώρια εὐελιξίας στίς ἐπιλογές της, πολύ δε περισσότερο καθώς οἱ ἐπιδοτήσεις μετά τό 2013 θά διατηρηθοῦν σέ μεγάλο βαθμό, ὅπως λένε οἱ εἰδικοί καί μάλιστα μέ φιλοπεριβαλλοντικό προσανατολισμό. Ἡ Ἑλλάδα ἔχει τίς προϋποθέσεις γιά γεωργοκτηνοτροφική ἀνάπτυξη.
                     Εἶναι ἄμεση καί ἐπιτακτική ἡ ἀνάγκη νά ὑπάρχει στή χώρα μας αὐτάρκεια βασικῶν διατροφικῶν ἀναγκῶν τοῦ λαοῦ μας κυρίως σέ κρέας, γάλα, δημητριακά, σέ ζωοτροφές ἀλλά καί προσπάθεια ἀξιοποιήσεως τῶν προϊόντων ἁλιείας, ἰχθυοκαλλιεργείας, ἐλιᾶς, ὀσπρίων, ὀπωροκηπευτικών. Εἶναι ἀνάγκη καί τό κράτος νά περιβάλλει μέ στοργή καί ἐνδιαφέρον τόν ἀγρότη καί τόν κτηνοτρόφο. Ὁ ἀγρότης καί ὁ κτηνοτρόφος χρειάζονται στήριξι, διαφώτισι, ἐπιμόρφωσι, καθοδήγησι καί πάνω ἀπό ὅλα ἐμψύχωσι γιά νά εἶναι παραγωγικοί καί ἀξιοπρεπείς.

                     Ἀγαπητοί,
                     Ἐλᾶτε ὅλοι μας νά ἀγαπήσουμε τήν εὐλογημένη γῆ μας, τά χρυσοφόρα χωράφια μας, τήν ἑλληνική κτηνοτροφία μας. Ἐλᾶτε νά ἐργασθοῦμε ὅλοι μας στήν εὔφορη γῆ τῆς Αἰτωλοακαρνανίας. Ἄς παρακινήσουμε τόσους ἀνέργους νά ἀσχοληθοῦν μέ τήν ἀγροτική ζωή καί ἐργασία. Ἡ  ἐργασία  εἶναι  τιμή  καί  ἡ  καλλιέργεια  τῆς  γῆς  εὐλογία.
                     Τό  ψωμί  μας,  ἡ  εὐμάρειά  μας,  ἡ  οἰκονομική  μας  ἀνάσα  βρίσκονται στά χέρσα, στά ἐγκαταλελειμμένα χωράφια μας καί στήν ποιμενική  ζωή, τά  ὁποῖα  ἔχουν  μιά ἔνδοξη παράδοσι στήν Αἰτωλοακαρνανία.
                     Πατρικά  σᾶς  παρακαλῶ,  σᾶς  κάνω  θερμή  ἔκκληση:  Ἄς ἀγαπήσουμε τήν προσοδοφόρο γῆ τῆς Αἰτωλοακαρνανίας. Ἄς ὀργανώσουμε τήν καλλιέργειά της, ἄς ἐμπνεύσουμε τά παιδιά μας νά ἀγαπήσουν τήν γεωργική καί κτηνοτροφική ζωή.
                     Μποροῦμε μόνοι μας ὡς Ἕλληνες νά ζήσουμε· μποροῦμε νά ἀνακάμψουμε τό κύμα τῆς ἀνεργίας.  Δέν μᾶς χρειάζονται οἱ ξένοι.  Ἐκεῖνοι δέν θέλουν τήν εὐτυχία μας.  Τήν ὑποδούλωσί μας θέλουν, τήν ἐξαχρίωσί μας, τόν ἀφανισμό μας  ὡς  Ὀρθοδόξων  καί  Ἑλλήνων.                       Θά ζήσουμε, ἀγαπητοί, μέ τήν ἐργασία μας καί θά μεγαλουργήσουμε. Δέν θά μᾶς ἀφήσει ὁ Θεός μας.
                     Ἡ μητέρα μας Ἐκκλησία κάθε μέρα εὔχεται «ὑπέρ εὐφορίας τῶν καρπῶν τῆς γῆς…». Ὁ Μεγάλος Γεωργός εὐλογεῖ καί ἀμείβει τόν κόπο καί τόν ἱδρῶτα τοῦ κοπιάζοντος γεωργοῦ. Μήν ἀποθαρρυνόμαστε. Ἄς στρέψουμε τήν θέλησί μας, τήν προσοχή μας καί τήν φιλοπονία μας στήν εὐλογημένη γῆ μας κι ἄς ζητοῦμε τήν εὐλογία τοῦ οὐρανίου πατέρα μας. Καί ἡ ἀνεργία καί οἱ ὑλικές ἀνάγκες μας θά θεραπευθοῦν.

Μέ  ὁλόθερμες  καί  πατρικές  εὐχές

Ο  ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
† Ο ΑΙΤΩΛΙΑΣ  ΚΑΙ  ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ  ΚΟΣΜΑΣ 

Ποιος γνωστός ηθοποιός βρήκε τον εαυτό του στο Άγιον Όρος;




"Όταν πήγα στο Άγιο Όρος έγινε ένα θαύμα μέσα μου. Ήμουν κουτσός ψυχικά και έφυγαν οι πατερίτσες. Υπήρχαν αλυσίδες ψυχικές που τις κουβαλούσα πολλά χρόνια!"



ΤΙ ΘΑ ΠΑΘΟΥΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ;



Οι Ρώσοι θα καταλάβουν την Τουρκία , η δε Τουρκία θα εξαφανιστεί από τον χάρτη , γιατί το 1/3 των Τούρκων θα γίνουν χριστιανοί , το 1/3 θα αφανιστούν και το 1/3 θα τραβηχτεί προς την Μεσοποταμία.

Η Μέση Ανατολή θα γίνει γήπεδο πολέμων , στους οποίους θα λάβουν μέρος οι Ρώσοι . Θα χυθεί πολύ αίμα και μάλιστα οι Κινέζοι θα περάσουν τον Ευφράτη ποταμό έχοντας 200.000.000στρατό και θα βαδίζουν προς τα Ιεροσόλυμα.
Χαρακτηριστικό σημάδι ότι πλησιάζουν τα γεγονότα αυτά θα είναι το γκρέμισμα του τεμένους του Ομάρ , αφού το γκρέμισμα του θα σημάνει την έναρξη των εργασιών για την ανοικοδόμηση του ναού του Σολομώντος , ο οποίος παλιά ήταν κτισμένος σε εκείνο ακριβώς το μέρος .

Στην Κωνσταντινούπολη θα γίνει μεγάλος πόλεμος μεταξύ των Ρώσων και τωνΕυρωπαίων και θα χυθεί πολύ αίμα . Η Ελλάδα δεν θα έχει πρωτεύοντα ρόλο σ΄αυτόν τον πόλεμο , αλλά θα της δοθεί η Κωνσταντινούπολη, όχι επειδή θα μας ευλαβούνται οι Ρώσοι αλλά επειδή δεν θα βρίσκουν καλύτερη λύση και θα καταλήξουν σε αυτήν την συμφωνία με την Ελλάδα , μια και θα τους πιέζουν οι δύσκολες τότε περιστάσεις . Ο στρατός ο Ελληνικός ούτε καν που θα προλάβει να πάει εκεί και η Πόλη θα του έχει δοθεί . Οι Εβραίοι , επειδή θα έχουν δύναμη και βοήθεια από τον Ευρωπαίο…….ηγέτη , θα αποθρασυνθούν και θα επιδεικνύονται με αναίδεια και υπερηφάνεια και θα προσπαθήσουν να κυβερνήσουν την Ευρώπη . Τότε τα 2/3 των Εβραίων θα γίνουν χριστιανοί……

Σκεύος Εκλογής , Σελ: 206
Τον ρωτήσαμε αν θα γίνει πόλεμος με την Τουρκία,και ο Γέροντας είπε:Ναι θα γίνειπόλεμος και θα χτυπηθεί η Τουρκία από τον βορρά. Θα πάθει τεράστια καταστροφή, αλλά ρουθούνι
ελληνικό  δεν  θα ματώσει.
  Όσον αφορά την Πόλη, θα διοικείται  από  Ρώσους Έλληνες  και  Ευρωπαίους. 
Η  καταιγίδα  αυτή   θα φτάσει μέχρι  το Ισραήλ  και  τότε  οι  Εβραίοι θα  καταλάβουν  τα σφάλματα τους.

Μαρτυρίες προσκυνητών Γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης 1924-1994 ,τόμος1,
Σελ278-279
 
Γ.Θ: ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΙΣΗΣΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ... ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΑΣ!!!

ΘΑ ΕΚΠΛΗΡΩΘΕΙ Η ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΘΕΟ!
Α Μ Η Ν  Α Μ Η Ν  Α Μ Η Ν
Ο Λόγος Χριστός και το Άγιο Πνεύμα είναι τα δύο χέρια του Θεού, με τα οποία έκτισε τον κόσμο. Οι εβραίοι δεν θα πιστεύσουν στον Χριστό μέχρι συντέλειας των αιώνων.
Ο Απόστολος Παύλος λέγει ότι: "'Έδωκεν αυτοίς ο Θεός πνεύμα κατανύξεως, οφθαλμούς του μη βλέπει και ώτα του μη ακούει... και το ήττημμα αυτών πλούτος εθνών" (Ρωμ.11,8-12).
Ο ίδιος λέγει, όπως και οι προφήται Ησαΐας, Δαβίδ, Ιερεμίας, Μιχαίας κλπ., ότι δεν έπεσαν όλοι οι εβραίοι από την πίστη, αλλά "και εν τω νυν καιρώ λείμμα κατ' εκλογή χάριτος γέγονεν", το οποίον λείμμα (υπολοίπων) θα σωθεί στο τέλος του κόσμου, (Ρωμ.11,5-6), "άχρις ου το πλήρωμα των εθνών εισέλθει" (11,25), διότι, "ει γαρ η αποβολή αυτών καταλλαγή κόσμου, τις η πρόσληψις ει μη ζωή εκ νεκρών;" (Ρωμ.11,15).
Ο προφήτης Δαβίδ λέγει ότι το λείμμα του Ισραήλ θα σωθεί πριν από το τέλος του κόσμου, αφού "επιστραφήσονται οι δούλοι εκ Μωάβ" δηλαδή να επιστρέψουν οι εβραίοι από τις διάφορες χριστιανικές χώρες στο Ισραήλ και θα πιστεύσουν στον Χριστό με το κήρυγμα του Ενώχ και του Ήλιου.

H ΚΑΤΑΙΓΙΣ ΤΩΝ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΩΝ


H ΚΑΤΑΙΓΙΣ ΤΩΝ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΩΝ

Τῆς ἐφημ. «Ὀρθόδοξος Τύπος»,
ἀρ. τ. 1917 (02.03.2012)

.          Διαστάσεις πνευματικῆς καταιγίδας προσλαμβάνει πλέον τό ἀντικανονικό, ἀντιπατερικό καί ἀνορθόδοξο φαινόμενο τῶν συμπροσευχῶν, ἁπανταχοῦ τῆς γῆς. Ὁ Ἀντίχριστος προετοιμάζει τόν ἐρχομό του καί συγκεντρώνει τίς δυνάμεις του. Σχεδόν οἱ πάντες ἔχουν ὑποκύψει εἰς τά κελεύσματά του, πού ἔχουν ὡς στόχο νά προσβάλουν, νά διώξουν καί εἰ δυνατόν, νά ἀφανίσουν τήν Ἐκκλησίαν τοῦ Χριστοῦ, ἡ ὁποία ἐξακολουθεῖ νά εἶναι ὄχι ἁπλῶς ἡ μόνη ἐλπίδα σωτηρίας γιά τούς ἀνθρώπους, ἀλλά καί ἡ μόνη δύναμη, πού δέν πρόκειται νά νικηθῆ καί νά προσκυνήση τόν Ἑωσφόρο, ἀφοῦ «πύλαι Ἅδου οὐ κατισχύσουσιν αὐτῆς»(Ματθ. ιϛ´ 18)…
.          Ὁ φθονερός καί ἀρχέκακος ὄφις, ὁ δόλιος καί πανοῦργος, ἀφοῦ ἀπέτυχε διά τῶν αἰώνων εἴτε μέ τούς ἐσωτερικούς διωγμούς εἴτε με τήν ἐσωτερική διάβρωση τῶν αἱρέσεων και τῆς πλάνης νά διαλύση τήν Ἐκκλησία, χρησιμοποιεῖ τώρα, ἴσως τό ἔσχατο ὅπλο, τήν ἀγάπη, τό κατ᾽ ἐξοχήν γνώρισμα τοῦ Εὐαγγελίου τοῦ Χριστοῦ καί φορώντας τήν μάσκα, τό προσωπεῖο τοῦ ἀγαπῶντος μᾶς καλεῖ νά ἐγκαταλείψουμε τίς διαιρέσεις καί τά σχίσματα ὅλοι οἱ Χριστιανοί, αἱρετικοί καί ὀρθόδοξοι, καί να ἀγαπηθοῦμε, νά ἑνωθοῦμε, νά συμπροσευχώμαστε. Θαυμᾶστε τό μέγεθος τῆς διαστροφῆς καί τῆς ὑποκρισίας!

Δέν εἶχον ἀγάπην ὁ Χριστός, οἱ Ἅγιοι Ἀπόστολοι καί οἱ Ἅγιοι Πατέρες;

.          Ἐμφανίζεται ἔτσι ὡς ἀνώτερος ἠθικώτερος, ἁγιώτερος, καλύτερος τοῦ Χριστοῦ, τῶν Ἀποστόλων καί τῶν Ἁγίων, οἱ ὁποῖοι με αὐστηρότητα ὡμίλησαν ἐναντίον ὅσων διαστρέφουν τήν Ἀλήθεια, διότι ἀγάπη χωρίς ἀλήθεια, εἶναι ψευτοαγάπη, ἐπειδή ἀποκρύπτει ἀπ᾽ τούς ἀνθρώπους τόν δρόμο καί τά μέσα τῆς σωτηρίας τους, τούς στερεῖ τήν αἰώνια ζωή, πού ἀσφαλῶς δέν τό κάνει, ὅποιος ἀγαπᾶ. Ὅποιος ἀγαπᾶ ἀληθινά και ὄχι ψεύτικα λέγει στούς συνανθρώπους του ὅτι ὁ Χριστός εἶναι ἡ μόνη ὁδός σωτηρίας ὡς καί ἡ Ἐκκλησία, ἡ Μία, Ἁγία, Καθολική καί Ἀποστολική, ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, πού συνεχίζει τό σωτηριῶδες ἔργο του. Ὅλες οἱ ἄλλες θρησκεῖες καί ὅλες οἱ ἄλλες αἱρέσεις ὁδηγοῦν τούς ἀνθρώπους στό σκοτάδι τῆς ἀπωλείας. Ἀρκεῖ ἀπό τό πλῆθος τῶν Εὐαγγελικῶν καί Πατερικῶν μαρτυριῶν νά παραθέσουμε ὅσα ἁπλοϊκά, ἀλλά πολύ δυνατά καί ἀληθινά λέγει ὁ Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός στίς Διδαχές του, πού θυμίζουν την ἁπλοϊκότητα τοῦ Εὐαγγελίου: «Ἐγώ ἐδιάβασα καί περί ἱερέων καί περί ἀσεβῶν, αἱρετικῶν και ἀθέων· τά βάθη τῆς σοφίας ἠρεύνησα· ὅλαι αἱ πίστεις εἶναι ψεύτικες· τοῦτο ἐκατάλαβα ἀληθινόν, ὅτι μόνη ἡ πίστι τῶν Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν εἶνε καλή καί ἁγία, το νά πιστεύωμεν καί νά βαπτιζώμεθα εἰς τό ὄνομα τοῦ Πατρός, τοῦ Υἱοῦ καί τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Τοῦτο σᾶς λέγω τώρα εἰς τό τέλος· νά εὐφραίνεσθε ὅπου εἶσθε Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί καί νά κλαίετε διά τούς ἀσεβεῖς καί αἱρετικούς, ὁπού περιπατοῦν εἰς τό σκότος».Δέν εἶχε λοιπόν ἀγάπη ὁ Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, πού χαρακτηρίζει ὡς ἀξιολύπητους ὅλους τούς ἄλλους, τῶν θρησκειῶν καί τῶν αἱρέσεων, πού περιπατοῦν εἰς τό σκότος; Δέν εἶχε δίκαιο, ὅταν μᾶς ἐδίδασκε ἐκείνη τήν προφητική του σύσταση «Τὸν πάπα νά καταρᾶσθε, διότι αὐτός θά εἶναι ἡ αἰτία».

Τώρα τό σκότος τῶν αἱρέσεων εἶναι φῶς. Ἀκόμη καί πατριάρχαι συμπροσεύχονται μέ αἱρετικούς καί ἀλλοθρήσκους.

.          Δυστυχῶς τώρα, μολονότι ὁ Ἅγιος Κοσμᾶς τιμᾶται ὡς ἅγιος, ὅπως καί πολλοί ἄλλοι Ἅγιοι, πού ἀγωνίσθηκαν ἐναντίον τῶν αἱρετικῶν, ἡ διδασκαλία τους περί τοῦ ὅτι οἱ ἄλλες θρησκεῖες καί οἱ αἱρέσεις, ὁδηγοῦν στό σκότος και στήν ἀπώλεια δέν ἰσχύουν. Φῶς καί ἐλπίδα σωτηρίας ὑπάρχουν σε ὅλες τίς θρησκεῖες καί ὅλες τις αἱρέσεις· ὁ Θεός θά τούς σώση ὅλους, γι᾽ αὐτό καί τίποτε δέν μᾶς ἐμποδίζει νά προσευχώμαστε ὅλοι μαζί. Οἱ ἱεροί κανόνες, πού ἀπαγορεύουν τίς συμπροσευχές εἶναι ξεπερασμένοι, ζοῦμε τώρα σέ ἄλλη ἐποχή, τήν μεταπατερική, κατά τήν βλάσφημη θεωρία τῆς Ἀκαδημίας αἱρετικῶν σπουδῶν τοῦ Βόλου. Αὐτή τήν ἄποψη διετύπωσε σέ νεανική του μελέτη για τούς ἱερούς κανόνες ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαῖος καί τήν ἐφαρμόζει «ἀγαλλομένῃ ψυχῇ» περισσότερο ἀπό τούς προκατόχους του Ἀθηναγόρα καί Δημήτριο. Ποιός θά ξεχάση τήν βλάσφημη ὑποδοχή τοῦ πάπα Βενέδικτου στό Φανάρι τό 2006, ὅπου καταπατώντας σύνολη τήν Ἀποστολική καί Πατερική Παράδοση, και τήν νεώτερη σύσταση τοῦ Ἁγίου Κοσμᾶ «τόν πάπαν νά καταρᾶσθε», ἐξύμνησαν καί εὐλόγησαν τόν πάπα μέ τόν Χριστολογικό ὕμνο «εὐλογημένος ὁ ἐρχόμενος ἐν ὀνόματι Κυρίου» τόν ἐθυμίασαν δύο διάκονοι Ὀρθόδοξοι, τοῦ ἔψαλαν ἀπολυτίκια συντεθέντα ἀπό ὑμνογράφο Ἁγιορείτη, ἀνάξιο τοῦ Ἁγίου Ὄρους καί ὑβριστή τῶν ἀναιρεθέντων Ἁγιορειτῶν Πατέρων ἀπό τόν λατινόφρονα πατριάρχη Βέκκο, τόν εἰσήγαγαν μέσα εἰς τόν ναό ἐνδεδυμένον μέ ἄμφια καί καθήμενον ἐπί θρόνου, τόν ἠσπάσθησαν ὡς κανονικό και ὀρθόδοξο ἐπίσκοπο καί τοῦ ἐπέτρεψαν νά εὐλογήση τό ὀρθόδοξο ποίμνιο;
.         Τό βλάσφημο αὐτό καί κακό παράδειγμα τοῦ Φαναρίου ἐξαπλώνεται σιγά σιγά στά πέρατα τῆς Οἰκουμένης καί τηρεῖται, ἰδιαίτερα στήν Ὀρθόδοξη Διασπορά ἀπό πολλούς «ὀρθοδόξους» ἐπισκόπους καί ἄλλους κληρικούς. Τί κρῖμα πού ἡ Μεγάλη Ἐκκλησία τῆς Κωνσταντινουπόλεως, ὑπέρμαχος καί μητέρα τῶν Ὀρθοδόξων δογμάτων καί τῶν ἱερῶν κανόνων, γίνεται τώρα καταστροφεύς τῆς Ὀρθοδόξου Παραδόσεως!

Ἀπό τήν Διασποράν εἰς τάς τοπικάς Αὐτοκεφάλους Ἐκκλησίας

.          Ἡ λοιμικὴ αὐτή νόσος τῆς περιφρονήσεως τῶν ἱερῶν κανόνων καί τῆς ἐξομοιώσεως τῶν αἱρέσεων μέ τήν Μία, Ἁγία, Καθολική καί Ἀποστολική Ἐκκλησία ἀπό τήν Διασπορά περνάει καί στίς τυπικές δικαιοδοσίες τῶν αὐτοκεφάλων ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν, ὅπου παρατηρεῖ κανείς μέ λύπη νά ἐνισχύεται ἡ μόδα τῶν συμπροσευχῶν. Τό εὐχάριστο μέχρι τώρα ἦταν ὅτι, στίς συμπροσευχές αὐτές ἔπαιρναν μέρος χαμηλόβαθμοι κληρικοί, ἐλάχιστες φορές ἐπίσκοποι καί περισσότερο λαϊκοί, ὅπως συνέβαινε κάθε χρόνο στήν Θεσσαλονίκη τήν τελευταία ἑβδομάδα τοῦ Ἰανουαρίου, καί συνέβη καί ἐφέτος μέ τήν συμμετοχή καθηγητῶν τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς. Ἄν δέν κάνουμε λάθος, μέχρι τώρα, οὐδείς ἀρχηγός αὐτοκεφάλου Ἐκκλησίας ἀκολούθησε τό κακό παράδειγμα τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου. Ἐφέτος τά δευτερεῖα ἐπῆρε ὁ πατριάρχης Ρουμανίας Δανιήλ, ὁ ὁποῖος παρουσιάσθηκε σέ ἱστοσελίδες τοῦ διαδικτύου, συμπροσευχόμενος μέ ἑτεροδόξους. Ἄς ἐλπίσουμε νά μή τριτώση τό κακό καί νά σταματήση ἐδῶ, μολονότι λόγῳ τῆς ἀσθενοῦς ἀντιστάσεως τοῦ πληρώματος τῆς Ἐκκλησίας ἐξαπλώνεται μέ ταχύτητα.

Οἱ ἐπίσκοποι τῆς Ἑλλάδος δέν ἀκολουθοῦν τό Φανάρι εἰς τάς συμπροσευχάς

.          Ἀπὸ τήν πρώην παραδοσιακή Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος δέν ἔχουμε εὐτυχῶς, δείγματα συμπροσευχομένων ἐπισκόπων στίς ἐπαρχίες τους, ὅπου φοβοῦνται τό παραδοσιακό πλήρωμα, τό ὁποῖο ὅπως ἐδήλωσαν κάποιοι ἐξ αὐτῶν, προσπαθοῦν νά τό ἐκσυγχρονίσουν, νά τοῦ ἀλλάξουν μέ τόν καιρό τήν πίστη, ὥστε νά μή ἀντιδρᾶ στίς οἰκουμενιστικές τους ἀποστασίες.Ὑπάρχουν βέβαια καί ἐπίσκοποι, οἱ ὁποῖοι εὐθαρσῶς και ἀξιεπαίνως δηλώνουν ὅτι οἱ συμπροσευχές ἀπαγορεύονται ἀπό τήν Παράδοση τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Ἄς τό ἀκούσουν αὐτό καλά μερικοί ὑψηλόβαθμοι κληρικοί, ἀλλά καί καθηγηταί τῶν Θεολογικῶν Σχολῶν, οἱ ὁποῖοι δηλώνουν φθεγγόμενοι ὄχι ἀπό τον νοῦ τους, πού στοιχειωδῶς ξέρει τήν ἀλφαβῆτα καί διαβάζει διά τῶν ὑγιῶν ὀφθαλμῶν τούς ἱερούς κανόνες, ἀλλά ἀπό κοιλίας, ἀπό ὑλικῶν καί χαμερπῶν κινήτρων και συμφερόντων, πώς δῆθεν τό μόνο εἶδος συμπροσευχῆς, πού ἀπαγορεύεται εἶναι τό συλλείτουργο, τό κοινό ποτήριο. Διδάσκουν Κανονικό Δίκαιο και Ἐκκλησιαστική Ἱστορία καί ξέχασαν τήν γραμματική καί τό συντακτικό. Ἄς ἀκούσουν λοιπόν τόν πρό τῆς Ἱερωσύνης του καλό φιλόλογο καθηγητή, σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Ἄνθιμο, ὁ ὁποῖος ἐρωτηθείς πρό ἡμερῶν, γιατί στην βλάσφημη συμπροσευχή στόν ναό τῶν παπικῶν στή ὁδό Φράγκων, στήν Θεσσαλονίκη, δέν παρέστησαν καί ὀρθόδοξοι κληρικοί εἶπε κοφτά καί λακωνικά: «Δέν εἶναι μέσα στήν τάξη τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας νά συμμετέχη σέ θρησκευτικές τελετές ἤ συμπροσευχές μέ ἑτεροδόξους καί πολύ περισσότερο μέ ἐκπροσώπους ἄλλων θρησκειῶν» Ἐνωρίτερα (Σεπτέμβριος 2011) ὁ θαρραλέος καί ὁμολογητής μητροπολίτης Πειραιῶς κ. Σεραφείμ μέ ἀφορμή διαθρησκειακή συνάντηση μέ συμπροσευχές, πού ἔγινε στό Μόναχο, στίς ὁποῖες ἔλαβαν μέρος ὁ Πατριάρχης Ρουμανίας Δανιήλ, αὐτοπροσώπως ὁ μητροπολίτης Γερμανίας Αὐγουστῖνος τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου, ὁ μητροπολίτης Ζιμπάμπουε Σεραφείμ τοῦ Πατριαρχείου Ἀλεξανδρείας, ὀ μητροπολίτης Χαλεπίου Παῦλος τοῦ Πατριαρχείου Ἀντιοχείας, ὁ μητροπολίτης Μίνσκ Φιλάρετος τοῦ Πατριαρχείου Μόσχας, ὁ μητροπολίτης Κωνσταντίας και Ἀμμοχώστου Βασίλειος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Κύπρου, ὁ μητροπολίτης Ἀχαΐας Ἀθανάσιος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ὁ ὁποῖος ντρέπεται γιά τό παραδοσιακό πλήρωμα τῆς Ἑλλάδος καί θέλει νά τό ἐκσυγχρονίση (εὐτυχῶς πού ὡς τιτουλάριος δέν ἔχει ποίμνιο) καί ὁ ἐπίσκοπος Κρούγας Ἀντώνιος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἀλβανίας. Διά ὅλους αὐτούς λοιπόν καί τούς σύν αὐτοῖς ἀνωτέρους καί κατωτέρους, ἐδήλωσε μεταξύ ἄλλων ὁ Πειραιῶς: «Πῶς εἶναι δυνατόν νά ἀποδέχωνται χριστιανοί ἐπίσκοποι συμπροσευχάς μέ τούς δαιμονιῶντας ὀπαδούς τῶν ἀνθρωποκατασκευασμένων ψευδοθρησκειῶν, τῶν ὁποίων μέντωρ, ἐμπνευστής καί ποδηγέτης εἶναι ὁ Διάβολος;…Ἡ ἀπροκάλυπτος, πασίδηλος καί αὐταπόδεικτος καταπάτησις τῶν θείων καί ἱερῶν Κανόνων τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας ἀποτελεῖ διά τούς ἀνωτέρω ὄνειδος καί πτῶσιν, πού μόνον τό αἷμα τοῦ μαρτυρίου δύναται νά ἀποπλύνη, διότι μετ᾽ ἐπιγνώσεως ἀπεμπολοῦν καί περιφρονοῦν τόν λόγον τοῦ Δομήτορος τῆς Ἐκκλησίας καί Σωτῆρος τοῦ κόσμου. «Ὁ μή τιμῶν τόν Υἱόν οὐ τιμᾶ τόν Πατέρα τόν πέμψαντα αὐτόν» (Ἰωάν. ε´ 23).

Ὁ Μητροπολίτης Ἀχαΐας Ἀθανάσιος ἔχει τήν ἔγκρισιν τῆς Ἱερᾶς Συνόδου διά συμμετοχήν εἰς τάς συμπροσευχάς;

.          Ἀφοῦ λοιπόν κατά τούς δύο ἐπιφανεῖς ἱεράρχας τον Θεσσαλονίκης Ἄνθιμο καί τόν Πειραιῶς Σεραφείμ ἡ συμμετοχή Ὀρθοδόξων, καί μάλιστα ἐπισκόπων, σέ συμπροσευχές ἀνατρέπει τήν τάξη τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας και ἀποτελεῖ ἀπροκάλυπτη καταπάτηση τῶν ἱερῶν Κανόνων, θά εὑρεθῆ κάποιος ἱεράρχης, συνοδικός ἤ μή, νά καταγγείλη τόν Οἰκουμενιστή μητροπολίτη Ἀχαΐας στήν Σύνοδο, γιά νά λάβη τά ἁρμόζοντα στήν περίπτωση μέτρα, πρός ἀτακτοῦντας καί παραβαίνοντας τους ἱερούς Κανόνας ἀρχιερεῖς, ὥστε νά μάθη ὅτι ὄχι μόνο τό ποίμνιο, ἀλλά καί οἱ ποιμένες στήν Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος εἶναι παραδοσιακοί καί νά γλυτώσουμε ἀπό τό σκότος τοῦ ἐκσυχρονισμοῦ του;
.          Ἐγκρίνει ἡ Ἱερά Σύνοδος τίς συμπροσευχές μέ ἑτεροδόξους και ἑτεροθρήσκους;

«Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΑ ΣΗΚΩΝΕΤΑΙ. ΣΗΜΕΡΑ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΗΓΕΙΤΑΙ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟΥ».


ἐφημ. Liberation:«Ὁ λληνας στ τέλος πάντα σηκώνεται»

Στὸ πλευρὸ τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ ἡ Liberation μὲ ἄρθρο ποὺ ἐξυμνεῖ τοὺς Ἕλληνες.

.          Ἕνα ἄρθρο “ὕμνο” γιὰ τὸν ἑλληνικὸ λαὸ δημοσιεύει ἡ γαλλικὴ ἐφημερίδα Liberation, ἡ ὁποία παρουσιάζει τοὺς Ἕλληνες ὡς τὸ ἀνάχωμα τῆς Εὐρώπης ἐνάντια στὸν οἰκονομικὸ ὁλοκληρωτισμό. Συντάκτης τοῦ ἄρθρου ὁ Βέλγος  Raoul Vaneigem, ὁ ὁποῖος  τονίζει ὅτι “ὁ ἑλληνικὸς λαὸς σήμερα ἡγεῖται στὸν πόλεμο κατὰ τοῦ οἰκονομικοῦ ὁλοκληρωτισμοῦ”, ὁ ὁποῖος “καταστρέφει παντοῦ τὴν δημόσια περιουσία, καὶ ἀπειλεῖ τὴν καθημερινὴ ἐπιβίωση ἑκατομμυρίων πολιτῶν”..       Ἀκολουθεῖ ὁλόκληρο τὸ ἄρθρο τῆς γαλλικῆς ἐφημερίδας:

.        “Ὄχι, αὐτὸ ποὺ συμβαίνει στὴν Ἑλλάδα, ἂν καὶ δραματικό, δὲν εἶναι μία καταστροφή. Εἶναι ἐπίσης μία εὐκαιρία. Γιατί ἡ δύναμη τοῦ χρήματος ἔχει, γιὰ πρώτη φορά, ὑπερβεῖ μὲ ἔνταση τὸ ρυθμὸ τῆς μέχρι τότε σταδιακῆς, σχολαστικῆς καὶ προσεκτικὰ ὀργανωμένης καταστροφῆς τοῦ δημοσίου συμφέροντος καὶ τῆς ἀνθρωπίνης ἀξιοπρεπείας. Καὶ σὲ μιὰ χώρα τόσο διάσημη γιὰ τὴν φιλοσοφία τῆς ζωῆς, στὸν ἀντίποδα τοῦ ἀγγλοσαξονικοῦ μοντέλου, καὶ διάσημη γιὰ τὴν ἀκούραστη ἀντίσταση ποὺ ἔχει φέρει στὶς πολλαπλὲς μορφὲς καταπίεσης ποὺ προσπάθησαν νὰ τὴν χαλιναγωγήσουν.
.        Ὁ Ἕλληνας δὲν χορεύει καὶ δὲν θὰ χορέψει ποτὲ στὸ ἕνα πόδι, οὔτε θὰ σκύψει δουλικά, ἀνεξάρτητα ἀπὸ τὰ καθεστῶτα ποὺ θέλουν νὰ τοῦ ἐπιβάλλουν. Χορεύει μὲ τὰ χέρια του, σὰν νὰ θέλει νὰ πετάξει πρὸς τὰ ἀστέρια. Γράφει στοὺς τοίχους αὐτὸ ποὺ θὰ τοῦ ἄρεσε νὰ διαβάσει κάπου ἀλλοῦ. Καίει μία τράπεζα, ὅταν δὲν τοῦ ἀφήνουν πλέον τὴν πολυτέλεια νὰ ψήσει στὴν παραδοσιακή του ψησταριά. Ὁ Ἕλληνας εἶναι τόσο ζωντανός, ὅσο ἡ ἰδεολογία τῆς ἀπειλῆς θανάσιμη. Καὶ  λληνας ν κα χτυπημένος μέχρι θανάτου, στ τέλος πάντα σηκώνεται..          Ναί,  Ερώπη τς οκονομίας θελε ν δημιουργήσει να παράδειγμα.λλ μς τν κνευρισμό της ν χτυπήσει τὴν χώρα πο φαινόταν  πιδύναμη στ ερωζώνη, μέσα στν περβολική της βία,  μάσκα της πεσε.Εἶναι τώρα περισσότερο ἀπὸ ποτέ, ἡ ὥρα νὰ καταδείξουμε τὸ ἀληθινό της πρόσωπο: αὐτὸ τοῦ ὁλοκληρωτισμοῦ. Γιατί πρόκειται πραγματικὰ περὶ αὐτοῦ. Καὶ ὑπάρχει μόνο μία ἀπάντηση στὸν ὁλοκληρωτισμό: ὁ ἀγώνας, ἐπίμονος καὶ ἀνυποχώρητος, μέχρι τὴ μάχη, ἂν χρειαστεῖ, καθὼς διακυβεύεται ἡ ἴδια ἡ ὕπαρξη.
.        Ἔχουμε ἕναν κόσμο, μία ζωή, καὶ ἀξίες νὰ ὑπερασπιστοῦμε. Παντοῦ στοὺς δρόμους, εἶναι τὰ ἀδέλφια μας, οἱ ἀδελφές μας, τὰ παιδιά μας, οἱ γονεῖς μας, οἱ ὁποῖοι ἔχουν πληγεῖ μπροστὰ στὰ μάτια μας, ἀκόμα καὶ ἂν εἶναι μακριά. Πεινᾶμε, κρυώνουμε καὶ πονᾶμε μαζί τους. Ὅλα τὰ χτυπήματα ποὺ δέχονται μᾶς τραυματίζουν ἐξ ἴσου. Κάθε παιδὶ στὴν Ἑλλάδα ποὺ λιποθυμᾶ στὸ σχολεῖο του, μᾶς καλεῖ στὴν ἀγανάκτηση καὶ στὴν ἐξέγερση.
.        Γιὰ τοὺς Ἕλληνες, εἶναι καιρὸς νὰ ποῦνε ὄχι, καί, γιὰ ὅλους ἐμᾶς, ἦρθε ὁ καιρὸς νὰ τοὺς ὑποστηρίξουμε. Ἐπειδὴ  λληνικς λας σήμερα γεται τς μάχης κατ το οκονομικο λοκληρωτισμο, ποὺ καταστρέφει παντοῦ τὴν δημόσια περιουσία, ἀπειλεῖ τὴν καθημερινὴ ἐπιβίωση, διαδίδει τὴν ἀπόγνωση, τὸν φόβο καὶ τὴν ἀποχαύνωση μέσα ἀπὸ ἕναν πόλεμο ὅλων ἐναντίον ὅλων.
.        Πέρα ἀπὸ ἕναν συναισθηματικὸ θυμὸ ποὺ ἐκτονώνεται μὲ τὴν καταστροφὴ τῶν συμβόλων τῆς καταπίεσης, ἀναπτύσσει ἕναν διαυγῆ θυμό, τῶν ἀγωνιστῶν ποὺ ἀρνοῦνται νὰ στερηθοῦν τὴν ἴδια τους τὴν ζωὴ πρὸς ὄφελος τῆς τραπεζικῆς μαφίας καὶ τῆς λογικῆς της, αὐτῆς τοῦ “τρελοῦ χρήματος”.
.        Μ τς συνελεύσεις τς μεσης δημοκρατίας, τ κίνημα τς πολιτικςνυπακος, τ κίνημα “Δν πληρώνω” κα τς πρτες μπειρίες τς ατοδιαχείρισης, μία νέα λλάδα ναδύεται ατ τὴν στιγμή, πο πορρίπτει τν τυραννία τς γορς γιὰ λογαριασμὸ τῶν ἀνθρώπων.
.        Δὲν γνωρίζουμε πόσο καιρὸ θὰ πάρει γιὰ τοὺς ἀνθρώπους νὰ ἐλευθερωθοῦν ἀπὸ τὴν ἐθελοντικὴ δουλεία τους, ἀλλὰ εἶναι βέβαιο ὅτι, ἀντιμετωπίζοντας τὴ γελοιότητα τῆς πελατειακῆς πολιτικῆς, τῶν διεφθαρμένων δημοκρατιῶν, τὸν τραγελαφικὸ κυνισμὸ τοῦ κράτους τῶν banksters (τραπεζικὴ μαφία), θὰ ἔχουμε μόνο τὴν ἐπιλογὴ -ἐνάντια σὲ κάθε ἐκβιασμὸ- νὰ διαχειριστοῦμε τὶς ὑποθέσεις μας ἐμεῖς οἱ ἴδιοι.
.        Ἡ Ἑλλάδα εἶναι τὸ παρελθόν μας.
.        Εἶναι ἐπίσης τὸ μέλλον μας.
.        Ἀνακαλύψτε την ξανὰ μαζί της!
.        Τὸ 2012 ἂς γίνουμε ὅλοι Ἕλληνες!”

πηγή

ΔΥΟ ΚΑΛΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ


ΕΙΣ. ΣΧ. «ΧΡ. ΒΙΒΛΙΟΓΡ.»: Χρειαζόταν νὰ τὸ ζήσουμε κι αὐτό: νὰ ἔρχεται ἡ Ἐκκλησία τῆς Κύπρου νὰ  «ἐλεεῖ» τὴν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος. Ἡ ταπείνωση κάνει καλό! Κι αὐτὸ εἶναι τὸ ἕνα καλὸ «τῆς «ἐθνικῆς τραγωδίας».
.          Τὸ ἄλλο καλὸ εἶναι ὅτι ἔτσι ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΕΤΑΙ ἡ ἑνότητα τῶν Ὀρθοδόξων καὶ συγχρόνως τοῦ Ἑλληνισμοῦ..       Σημαντικὸ εἶναι ἐπίσης ὅτι ἐπισημαίνεται ἐμμέσως μὲ τὴν διατύπωση τῆς Ἐγκυκλίου τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Κύπρου (: «βρισκόμαστε μπροστὰ σὲ μιὰ μεγάλη ἐθνικὴ τραγωδία, ποὺ ὅμοιά της δὲν ἔζησε ἡ Ἑλλάδα, μετὰ τοὺς χρόνους τῆς Γερμανικῆς Κατοχῆς»), ὅτι ἡ παροῦσα ἐθνικὴ τραγωδία ἔχει ΠΑΛΙ ὁμοιότητες… πρὸς τὴν προηγουμένη (Κατοχή)!

Ἐγκύκλιος τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Κύπρου Χρυσόστομου, 
πρὸς τὸ εὐσεβὲς πλήρωμα, 
ποὺ θὰ ἀναγνωσθεῖ κατὰ τὴν θεία Λειτουργία τῆς Κυριακῆς τῆς Ὀρθοδοξίας 04.03.2012:

.          «Τέκνα ἐν Κυρίῳ ἀγαπητά,

.         Ὅλοι εἴμαστε τοὺς τελευταίους μῆνες μάρτυρες τῶν ἀνείπωτων δυσκολιῶν τῶν Ἑλλήνων ἀδελφῶν μας, ἐξ αἰτίας τῆς φοβερῆς οἰκονομικῆς κρίσης, τὴν ὁποία ἡ Μητέρα Πατρίδα διέρχεται. Οἱ εἰδήσεις, ποὺ λαμβάνουμε γιὰ τὰ παιδιὰ τῶν σχολείων, τοὺς ἀστέγους, τοὺς ἀνέργους, τοὺς ἡλικιωμένους καὶ τοὺς συνταξιούχους, ποὺ δυσκολεύονται νὰ ἐξασφαλίσουν τὴν καθημερινή τους τροφή, εἶναι πράγματι συγκλονιστικές.
.        Ὁμολογουμένως, βρισκόμαστε μπροστὰ σὲ μιὰ μεγάλη ἐθνικὴ τραγωδία, ποὺ ὅμοιά της δὲν ἔζησε ἡ Ἑλλάδα, μετὰ τοὺς χρόνους τῆς Γερμανικῆς Κατοχῆς.Καί, ὅπως ἀντιλαμβάνεστε, ὡς Ἐκκλησία καὶ ὡς Κυπριακὸς Ἑλληνισμὸς δὲν μποροῦμε, καὶ δὲν εἶναι δυνατό, νὰ σταθοῦμε ἀδιάφοροι καὶ ἀπαθεῖς. Ἀντίθετα, ἔχουμε χριστιανικό, ἀλλὰ μαζὶ καὶ ἐθνικὸ χρέος, νὰ ἐπιδείξουμε, γιὰ μία ἀκόμη φορά, ἔμπρακτη τὴν ἀγάπη μας πρὸς τὴν σκληρὰ δοκιμαζόμενη σήμερα Μητέρα Πατρίδα καὶ νὰ προσφέρουμε τὴν ὁλόψυχη βοήθεια καὶ συμπαράστασή μας πρὸς τοὺς δυσπραγοῦντες Ἕλληνες ἀδελφούς μας.
.         Ὅθεν παρακαλοῦμε, πρόθυμα καὶ γενναιόδωρα, ὅπως συνεισφέρετε ἀπὸ καρδιᾶς στὸν ἔρανο, ποὺ διεξάγεται σήμερα, Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας, σὲ ὅλους τοὺς Ἱεροὺς Ναοὺς τῆς Ἀρχιεπισκοπικῆς περιφέρειας. Τὰ συνολικὰ ἔσοδα τοῦ ἐράνου τούτου, θὰ ἀξιοποιηθοῦν μὲ τὴν ἀγορὰ τροφίμων, τὰ ὁποία θὰ ἀποσταλοῦν πρὸς ἐνίσχυση τῶν συσσιτίων τῆς Ἱερᾶς Ἀρχιεπισκοπῆς Ἀθηνῶν καὶ Μητροπόλεων τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος.
.             Εὐχόμαστε, ὁ Θεὸς νὰ εὐλογεῖ ἐσᾶς καὶ τοὺς οἰκείους σας, νὰ προστατεύει τὴν Ἑλλάδα καὶ τὸν ὅπου γῆς Ἑλληνισμὸ ἀπὸ κάθε δυσκολία καὶ νὰ ἐνισχύει καὶ νὰ στηρίζει τοὺς δοκιμαζόμενους σήμερα Ἕλληνες ἀδελφούς μας.

                                                                         Εὐχέτης πρὸς Κύριον

                                                                  + Ο ΚΥΠΡΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ»

ΧΑΙΡΕ ΑΣΤΗΡ ΕΜΦΑΙΝΩΝ ΤΟΝ ΗΛΙΟΝ, ΧΑΙΡΕ ΓΑΣΤΗΡ ΕΝΘΕΟΥ ΣΑΡΚΩΣΕΩΣ




Η Υπεραγία Θεοτόκος έχει εμπνεύσει τον ποιητή του Ακαθίστου Ύμνου να της αποδώσει χαρακτηρισμούς που ξεφεύγουν από τα ανθρώπινα μέτρα και πλαίσια. Συχνά παρομοιάζεται με στοιχεία της φύσης και του σύμπαντος, τα οποία υποδηλώνουν τη σχέση του δημιουργήματος με τον Δημιουργό. Σε μία από τις ωραιότερες εικόνες του Ύμνου η Παναγία μας χαρακτηρίζεται ως το αστέρι που δείχνει, που φανερώνει τον Ήλιο, που είναι ο Χριστός. Το αστέρι έχει το δικό του φως. Αλλά δεν μπορεί όμως να φτάσει το μέγεθος του φωτός, όπως το βλέπουμε με τα δικά μας γήινα μάτια, στο μέγεθος του φωτός του Ηλίου. Και έτσι το φως του αστεριού γίνεται μέτρο σύγκρισης για το φως του ήλιου, αλλά και τα δύο σώματα μαρτυρούν στον κόσμο μας την ομορφιά, την θερμότητα, τη ζωή που το Φως δίνει.
Η Παναγία είναι άστρο που έχει το δικό του φως. Είναι το φως της αρετής. Είναι το φως της αγάπης προς το Θεό. Είναι το φως της υπακοής στο θέλημα του Θεού. Είναι το φως των χαρισμάτων που ο Θεός της έδωσε, αλλά και η ίδια καλλιέργησε. Ο κάθε άνθρωπος έχει το δικό του φως. Είναι δωρεά του Θεού, αλλά και ο ίδιος το καλλιεργεί, μέσα από την γνώση, την πρόοδο, την αρετή, την επιτυχία. Το φως όμως της Παναγίας έχει και άλλη ένταση και άλλη χροιά από το φως των υπόλοιπων ανθρώπων. Γιατί έγινε εκείνο που έλκυσε και πληρώθηκε από το Φως του Προσώπου του Κυρίου μας, αυτό που έκανε να ενανθρωπίσει εντός της το Προαιώνιον Φως της παρουσίας του Χριστού και να εισαχθεί στον κόσμον ο μέγας Ήλιος. Βάζει ο άνθρωπος το φως του και ο Θεός το μεγιστοποιεί, προσθέτοντας όχι απλώς το φως των ενεργειών Του, αλλά την ίδια Του την ύπαρξη.
Το φως της Παναγίας δεν φαινόταν στους άλλους ανθρώπους τι είδους ήταν. Μία απλή κοπέλα από την Ναζαρέτ της Ιουδαίας, που γεννά ένα παιδί. Όπως μύριες άλλες γυναίκες στον κόσμο αυτό, που γίνονται μητέρες, φέρνοντας στη ζωή νέους ανθρώπους, δηλαδή υπάρξεις με το δικό τους φως. Τι να κρύβεται άραγε πίσω από το φως του κάθε ανθρώπου; Πόσο μπορούμε να συνειδητοποιήσουμε ότι ο καθένας από εμάς, εάν αγαπά το Χριστό, εάν Τον κοινωνεί μέσα στη ζωή της Εκκλησίας, προσθέτει όχι ανθρώπινο, αλλά το Ανέσπερον Φως στην ύπαρξή του; Πόσο αυτοί που καυχώνται για τα φώτα τους, για τις γνώσεις τους, για τις δυνατότητές τους, για την εξουσία τους, για τις επιτυχίες τους στη ζωή, για τις πρωτοκαθεδρίες τους μπορούν να κατανοήσουν ότι στην καρδιά ενός απλού, καθημερινού, ταπεινού και ξεχασμένου χριστιανού, που ουδείς τον υπολογίζει, εάν υπάρχει ο Χριστός, το φως που αυτός λαμβάνει είναι ασύγκριτο σε σχέση με κάθε άλλο ανθρώπινο φως;
Και το φως αυτό δεν σταματά σ’ αυτή τη ζωή, αλλά συνεχίζεται στην αιωνιότητα. Τύπος τα στεφάνια από φως που περιβάλλουν τα πρόσωπα των Αγίων μας στις εικόνες της Εκκλησίας. Βίωμα η πραγματικότητα της βασιλείας των ουρανών, όπου «αστήρ αστέρος διαφέρει» ως προς την λαμπρότητα, αλλά όλα τα άστρα φωτίζονται από το Χριστό και φωτίζουν με τη σειρά τους τον κόσμο μας, την Εκκλησία μας, όσους θέλουν να ακολουθήσουν αυτή την οδό της αγιότητας.
Ο κόσμος μας έχει βυθιστεί στο σκοτάδι της απουσίας του Χριστού. Βιώνει την αμαρτία να ασχολείται μόνο με τα παρόντα, τα ίδια. Ξεχνά όμως τα αιώνια και την κοινωνία με το Θεό και ταυτόχρονα την ευλογία να έχει ως αποστολή του κάτι από την αποστολή της Παναγίας. Μέσα από την πίστη να φωτίζεται και λίγο, όσο μπορεί, να φωτίζει τους άλλους, δίνοντας ελπίδα και ζωή. Κι αυτό που φαίνεται αδύνατο, γίνεται πραγματικότητα χάρις στην ένθεη σάρκωση στην γαστέρα της Παναγίας. Η παρουσία του Χριστού που χωρίς να είναι αυτή που δίνει τις «εδώ και τώρα» λύσεις στα βιοτικά μας, μας ενισχύει ώστε εν πίστει να προχωρούμε και σ’ αυτήν και προς την άλλη ζωή.
Το «Χαίρε» του ποιητή του Ύμνου μας δείχνει τελικά ότι αξίζει να χαιρόμαστε τόσο για το φως που μας εδόθη από το Θεό όσο και για την συνάντησή μας με το τον Ίδιο ως Φως. Η Παναγία έκανε την αρχή. Ας την ακολουθήσουμε στη ζωή της Εκκλησίας.

Α' Στάσις Χαιρετισμών της Θεοτόκου



Α' Στάσις Χαιρετισμώ​ν της Θεοτόκου. Ψάλλει το Romeiko Ensemble και εκφωνεί ο αρχιμανδρί​της Ειρηναίος Νάκος. Επιμέλεια βίντεο Κυριάκος ...

Έρανος οικον. βοήθειας προς τους εν Ελλάδι αδελφούς- Αρχιεπισκοπή Θυατείρων και Μεγάλης Βρεττανίας



Αγαπητοί μας εν Κυρίω,

Με την είσοδό μας εις την ιερή και κατανυκτική περίοδο της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής, σας εύχομαι Καλό Στάδιο και με ειρήνη και κατάνυξη να διέλθουμε την περίοδο αυτή και με χαρά να αξιωθούμεν να εορτάσουμε τα Άγια Πάθη και την Ανάσταση του Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού.
Απευθύνω τούτο το γράμμα για να σας γνωρίσω ότι η Ιερά Αρχιεπισκοπή σε συνεργασία με όλες τις Οργανώσεις και Φορείς της Ομογένειας στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία, απεφάσισε ομοφώνως την οργάνωση εράνου οικονομικής βοήθειας προς τους εν Ελλάδι αδελφούς μας, ειδικώτερα εκείνων, οι οποίοι χρειάζονται την άμεση και έμπρακτη συμπαράσταση και αγάπη μας.
Σύμφωνα με την εισήγηση και την επιθυμία της Αυτού Μακαριότητος του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερωνύμου, ο Έρανος, η βοήθειά μας, θα αποτελείται μόνο από χρήματα, τα οποία θα συλλέγονται από τις Εκκλησίες και τις Οργανώσεις, και θα κατατίθενται εις ειδικόν λογαριασμόν της Τραπέζης, η δε υπεύθυνη προς τούτο Επιτροπή θα αναλάβει την αποστολή της δικής μας βοήθειας στην Ελλάδα.
Είναι περιττό να υπενθυμίσω ότι ο καθένας και η καθεμία από μας καλείται να συνδράμει γενναιόδωρα ώστε να εκφράσουμε με αυτόν τον τρόπο την αλληλεγγύη μας προς τους εν Ελλάδι εμπερίστατους αδελφούς μας και την διάπυρη ευχή μας για την σύντομη απομάκρυνση της οικονομικής κρίσης που μαστίζει σήμερα την Ελλάδα.
Συμβουλεύουμε λοιπόν πατρικά, και ειδικότερα τους Ιερείς και τους Προέδρους των Εκκλησιών, όπως πρωτοστατήσουν εις την οργάνωση και επιτυχία του Εράνου και στην άμεση αποστολή των χρημάτων στην Αρχιεπισκοπή σε επιταγή ως ακολούθως «GREEK ORTHODOX ARCHIDIOCESE OF THYATEIRA AND GREAT BRITAIN». Τα χρήματα του Εράνου θα αποσταλούν εις την Αρχιεπισκοπή Αθηνών, η οποία οργανώνει συσσίτια και τρέφει χιλιάδες απόρου λαού καθημερινώς.
Η περίοδος αυτή της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής είναι επίκαιρη και συμβολικά μας υπενθυμίζει την φιλανθρωπία και την ελεημοσύνη και την φροντίδα για «τους Πλησίον μας», οι οποίοι έχουν ανάγκη της δικής μας φροντίδας και ενεργουμένης αγάπης και στοργής.
Αυτά αναφέρω προς ενημέρωσή σας και παρακαλώ θερμά όλους και όλες να μεριμνήσετε ανάλογα ώστε όλοι μας να συμβάλουμε κατά το μέτρον του δυνατού εις την επιτυχία του Εράνου.
Ευχαριστώ θερμά για την συνεργασία και το φιλάδελφο σας φρόνημα και την σκέψη πολλών να συνδράμουμε γενναιόδωρα τους εν Ελλάδι οικονομικά δοκιμαζομένους αδελφούς μας. Ευχόμενος σε όλους σας Καλή Σαρακοστή, διατελώ μετά θερμών ευχών και της εν Κυρίω αγάπης και τιμής.

Λονδίνο, 27 Φεβρουαρίου 2012

Ο Αρχιεπίσκοπος Θυατείρων &
Μεγάλης Βρετανίας Γρηγόριος

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...