Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 10, 2012

O Νοστράδαμος επιβεβαιώνει Παϊσιο και Πατρο-Κοσμά! Συγκλονιστικές προφητείες για την Ελλάδα, που επαληθεύτηκαν!


 O Νοστράδαμος επιβεβαιώνει Παϊσιο και Πατρο-Κοσμά! Συγκλονιστικές προφητείες για την Ελλάδα, που επαληθεύτηκαν!

Συγκλονίζει ο Νοστράδαμος με τα τετράστιχά του για την Ελλάδα, που οι μελετητές του 5ου Βιβλίου του φέρνουν στο φώς! Ως και μερικά χρόνια πρίν, οι απόψεις των διίσταντο, μιας και δεν ήταν βέβαιο οτι επρόκειτο για μια χώρα της Ευρώπης, όπως η Ελλάδα.
Σήμερα όμως...τα λόγια του μεγάλου αυτού ανδρός συγκλονίζουν με την καθαρότητά τους!

Τα παρακάτω χωρίς αμφισβήτηση έχουν να κάνουν με την τωρινή κατάσταση που βιώνουμε στην Ελλάδα, επιβεβαιώνοντας έτσι και τις προφητείες των πατέρων της εκκλησίας μας (Πατροκοσμά Αιτωλού, Πατέρα Παΐσιου, Ιωσήφ Βατοπεδινού, κ.ά.)

Ο διασυρμός και χλευασμός της Ελλάδος από τους Δυτικούς

Η Κόρη του Φωτός, από τους φίλους της θα καταδικαστεί.

Ότι τάχα το σκότος στη Παλιά Γη έχει φέρει.

Θα την βρίζουν και θα την χτυπούν, θα λένε ότι αυτή φταίει.

Αλλά σύντομα θα καταλάβουν το λάθος τους.

Ερμηνεία: Η κόρη τους φωτός είναι η Ελλάδα (Ελ=φως, 'λάδα' εκ του 'λας' που σημαίνει γη ή χώρα, δηλαδή Ελλάδα = Χώρα του Φωτός.) Όταν λέει φίλους εννοεί τους Ευρωπαίους οι οποίοι θα γυρίσουν την πλάτη τους στην Ελλάδα επειδή θα νομίζουν ότι αυτή ευθύνεται για την κρίση στην Ευρωζώνη(«ότι τάχα το σκότος στη Παλιά Γη έχει φέρει»). Παλιά Γη είναι η Ευρώπη. Θα την κατηγορούν και θα την χλευάζουν αλλά όταν οι ίδιες τους οι χώρες βρεθούν στην ίδια κατάσταση με την Ελλάδα θα καταλάβουν το λάθος τους (τον διασυρμό της Ελλάδος).

Αποτυχία επίλυσης της οικονομικής κρίσης

Η αρρενωπή γυναίκα θα ασκήσει πίεση στον βορρά.

Θα δημιουργήσει δυσφορία σχεδόν σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Δύο αποτυχίες θα την θέσουν σε τέτοια έλλειψη ισορροπίας.

Ώστε ζωή και θάνατος θα ισχυροποιήσουν τους Ανατολικούς Ευρωπαίους.

Ερμηνεία: Η αρρενωπή γυναίκα είναι είτε η Μέρκελ είτε η Λαγκάρντ. Οι δύο αποτυχίες είναι η αποτυχία της επίλυσης του προβλήματος της οικονομικής κρίσης. Η πρώτη αποτυχία έχει να κάνει με την κρίση στην Ελλάδα και η δεύτερη με την παγκόσμια κρίση. Μέσα από την κρίση θα ανατείλουν οι για χρόνια αδύναμοι ανατολικοί Ευρωπαίοι, δηλαδή οι ορθόδοξοι (οι οποίοι θα ενισχυθούν από την Ρωσία του Πούτιν.)

Οι G20 για την Ελλάδα

Θα πουν οι δυνατοί, στο άκρο του Θρόνου,

ότι με το δίκιο τους, ο χρυσός της τους ανήκει.

Μα δεν θα προφτάσουν στη σκιά της Γης.

Τα γεγονότα τρέχουν σε μια μεγάλη πόλη.

Ερμηνεία: Οι δυνατοί είναι οι G20 και το άκρο του θρόνου είναι η βάση των τραπεζιτών στην Wall Street, στην Νέα Υόρκη, οι οποίοι θα διεκδικήσουν τα μεταλλεύματα και το πετρέλαιο της Ελλάδος μη την δικαιολογία ότι η Ελλάδα χρωστάει πολλά στο ΔΝΤ. Αλλά δεν θα προλάβουν να κάνουν τίποτα (όπως άλλωστε επιβεβαιώνουν οι πατέρες της εκκλησίας μας στις δικές τους προφητείες) επειδή κάτι θα συμβεί, μάλλον πόλεμος, στη Μεγάλη Πόλη που δεν είναι άλλη από την Κωνσταντινούπολη! Η «σκιά της γης» ήταν δύσκολο να ερμηνευθεί, αλλά μάλλον ο Νοστράδαμος αναφέρεται στην Ιερουσαλήμ όπου μάλλον θα γίνει εμπόλεμη σύρραξη και έτσι οι G20 θα ασχοληθούν με τον πόλεμο και θα αφήσουν την Ελλάδα στην άκρη.


Η πείνα στην Ελλάδα

Στις Κυκλάδες, στην Πείρινθο, και στην Λάρισα,

στην Σπάρτη και ολόκληρη την Πελοπόννησο,

ένας τρομερός λιμός, μια μάστιγα από ψεύτικη σκόνη

Εννιά μήνες θα διαρκέσει δίνοντας μορφή σε όλα.

Ερμηνεία: Η Ελλάδα θα πεινάσει (όπως είπε και ο Πατροκοσμάς, ο Παΐσιος και ο Ιωσήφ ο Βατοπεδινός) και η πείνα θα διαρκέσει από τρεις μήνες μέχρι ένα χρόνο (όπως προφήτεψε ο Παΐσιος). Ο Νοστράδαμος μας λέει ότι θα διαρκέσει εννιά μήνες. Η πείνα όμως θα είναι «φτιαχτή», ψεύτικη, αλλά θα είναι τόσο έντονη που θα εξαπλωθεί σαν μάστιγα. «Δίνοντας μορφή σε όλα» εννοεί πως οι Έλληνες θα έρθουν πιο κοντά παίρνοντας μορφή, γινόμενοι έτσι πιο ανθρώπινοι. Δηλαδή η κρίση θα τους φέρει πιο κοντά και θα τους ενώσει.

Το μέλλον των καταπιεσμένων

Οι καταπιεσμένοι, αφέντες θα γίνουν.

Γιατί ο Θεός την σειρά αλλάζει.

Το φως της, τον κόσμο ξανά θα φέξει.

Και τότε όλοι τους θα θυμηθούν ποια είναι Αυτή.

Ερμηνεία: (Η προφητεία αυτή δεν έχει σχέση μόνο με την Ελλάδα, αλλά με όλους όσοι ήταν καταπιεσμένοι και θα γίνουν στο τέλος αφέντες.) «Και τότε όλοι τους θα θυμηθούν ποια είναι Αυτή» Όπως είπαν ο Παΐσιος και ο Ιωσήφ ο Βατοπεδινός, η Ελλάδα θα αρχίσει η ίδια να εκμεταλλευτεί τα πετρέλαιά της και θα γίνει υπερδύναμη («Το φως της, τον κόσμο ξανά θα φέξει»), «όλοι οι Έλληνες θα τρώνε με χρυσά κουτάλια.» Και όχι μόνο οι Έλληνες αλλά και όλοι οι ορθόδοξοι λαοί Σέρβοι, Ρουμάνοι κτλ. επειδή η προφητεία φέρεται γενικά σε όλους όσους ήταν καταπιεσμένοι.

ΑΙΣΧΟΣ! ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ ΤΗΝ ΑΡΓΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΟΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ!!!




ΝΕΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ«ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΑΤΡΙΩΤΕΣ» ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΟΥ!
Την απελευθέρωση της λειτουργίας των καταστημάτων έως 250 τ.μ. όλες τις Κυριακές του έτους, προβλέπουν, μεταξύ άλλων, οι ρυθμίσεις που ανακοίνωσε το υπουργείο Ανάπτυξης. Τα υπόλοιπα καταστήματα, ανεξαρτήτως τετραγωνικών, θα μπορούν να λειτουργούν επτά Κυριακές τον χρόνο. 


Επίσης ανακοινώθηκαν οι αλλαγές στον αγορανομικό κώδικα (ο προηγούμενος ίσχυε από το 1946) που προβλέπουν μεταξύ άλλων αυστηρότερες ποινές για νοθεία τροφίμων και καυσίμων, καθώς και για ελλιπείς παραδόσεις από τις αντλίες, αντικειμενικοποίηση των ποινών αλλά και εκπτώσεις 50% για όσους πληρώνουν το πρόστιμο χωρίς να προσφύγουν στα δικαστήρια, κ.α.
Με το ισχύον καθεστώς για τις Κυριακές, επιτρέπεται η λειτουργία των καταστημάτων στις τουριστικές περιοχές καθώς και την τελευταία Κυριακή του χρόνου.
Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του υπουργείου Ανάπτυξης οι αλλαγές θα ισχύσουν από φέτος, καθώς με υπουργική απόφαση θα επιτραπεί η λειτουργία των καταστημάτων τις δυο τελευταίες Κυριακές, 23 και 30 Δεκεμβρίου. 

Η μόνιμη ρύθμιση που θα έρθει στη Βουλή θα προβλέπει:
Ελεύθερη λειτουργία των καταστημάτων εμβαδού έως 250 τμ όλες τις Κυριακές του χρόνου, σε εθελοντική βάση. Η ρύθμιση γίνεται προκειμένου να δοθεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις έναντι των αλυσίδων και των πολυκαταστημάτων, καθώς προϋπόθεση για να επιτρέπεται η Κυριακάτικη λειτουργία είναι τα καταστήματα να μην ανήκουν, υπό οιαδήποτε νομική σχέση, σε αλυσίδα καταστημάτων και να μη λειτουργούν με συμφωνίες συνεργασίας τύπου «shops-in-a-shop».
Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις, αποκλείονται από την Κυριακάτικη λειτουργία και τα εμπορικά κέντρα, ενώ υπό συζήτηση παραμένει το τι θα ισχύσει για τις αλυσίδες franchise. Η πρόταση του υπουργείου για το ωράριο της Κυριακής είναι από τις 10 το πρωί ως τις 6 το απόγευμα, προκειμένου να δίνεται η δυνατότητα σε εμπόρους και καταναλωτές να παρακολουθούν την κυριακάτικη λειτουργία. 
Ο κ. Σκορδάς ανέφερε επίσης ότι δεν θα υπήρχε αντίρρηση, τα καταστήματα που επιλέγουν να εργαστούν την Κυριακή, να παραμείνουν κλειστά το πρωί της Δευτέρας.

ΟΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΠΩΣ Η ΝΔ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ!

Με αυτόν τον ΕΒΡΑΪΚΗΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ "νόμο", καταργούν την Αργία της Κυριακής!!!

Και το χειρότερο: Λένε ότι τάχα το κάνουν για να...τονωθούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις!!!

ΜΑ ΡΕ ΓΕΛΟΙΟΙ, ο οικογενειάρχης μαγαζάτορας που φτύνει αίμα ολόκληρη την εβδομάδα, ΜΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙ!!!

Και τώρα θα τον αναγκάσετε, για λόγους ανταγωνισμού, να είναι στο μαγαζί του και εκείνη την ημέρα!!!

Για να μην εκκλησιαστεί, να μην καθήσει στο ίδιο τραπέζι με την οικογένειά του, να μην δει λίγο τα παιδιά του!

ΦΤΟΥ ΣΑΣ ΞΕΦΤΙΛΕΣ!!!

Είναι σαφές πως, μετά τον ΕΘΝΟΚΤΟΝΟ "νόμο" για φορολόγηση των παιδιών, το εβραιομασωνικό μόρφωμα της ΝΔ πρωθεί έναν ακόμα "νόμο" ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ!!!

ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ, ΧΤΥΠΑΕΙ - ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ!!! - ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ!!!

Να ξεσηκωθεί άμεσα η Ιερά Σύνοδος και να αφήσει τις γλυκανάλατες ανακοινώσεις!

 

Πρέβεζα: Επείγουσα έκκληση για βρεφικό γάλα


Πρέβεζα: Επείγουσα έκκληση για βρεφικό γάλα Για τις ανάγκες του Κοινωνικού Ιατρείου



Το Ιατρείο Κοινωνικής Αλληλεγγύης Πρέβεζας, ζητάει επειγόντως
 βρεφικό γάλα Almiron1,
 για νεογέννητο βρέφος που κινδυνεύει με υποσιτισμό
Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί
 να πάει κουτιά του συγκεκριμένου γάλατος στο κοινωνικό ιατρείο, 
Χρήστου Κοντού 29, στις ώρες λειτουργίας του ιατρείου.
Πρωινά :10-12 π.μ
Απογεύματα: Δευτέρα,Τρίτη ,Πέμπτη,Παρασκευή 6-8 μ.μ
Τηλ.: 2682089805
πηγή

ΑΦΟΠΛΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ Η ΤΡΟΙΚΑ........[Κοσμάς ο Αιτωλός: "Θα σας ζητήσουν τα ντουφέκια. Να έχετε διπλά..."]




Εντολή παράδοσης των όπλων
που κατέχουν νόμιμα, κυνηγετικών 
ή σκοπευτικών, καθώς επίσης και
 τις άδειες θήρας για να μην 
μπορέσουν στο μέλλον να 
αποκτήσουν ξανά όπλο, έλαβαν 
οι κληρικοί της χώρας σε μια 
εσπευσμένη εφαρμογή σχετικής
 απόφασης της Ιεράς Συνόδου
 της Εκκλησίας της Ελλάδος
 από το ... 2006! 
Η διαταγή έφτασε από το Αρχηγείο της ΕΛΑΣ τον Σεπτέμβριο 
σε όλες τις αστυνομικές διευθύνσεις της χώρας και από τον 
Οκτώβριο μέχρι τώρα έχουν αφαιρεθεί περίπου 350 όπλα 
κληρικών. Υπολογίζεται ότι κατέχουν νόμιμα όπλα περί τ
ους 1000 κληρικούς σε όλη την Ελλάδα. 
 Ειδικά σε ευαίσθητες εθνικά περιοχές, όπως η Θράκη
 και η Μακεδονία, πάντα οι αρχές ενθάρρυναν την 
άδεια οπλοφορίας των κληρικών, καθώς θεωρούνται 
άτομα με ισχυρή εθνική αντίληψη... και εν δυνάμει
 υπερασπιστές της πατρίδας,αν χρειαζόταν κάποτε 
να συμβεί αυτό.
Η εντολή της ΕΛΑΣ έχει να κάνει με την - γενική - 
αντίληψη τρόϊκας και κυβερνώντων ότι πρέπει
 να συγκεντρωθούν τα όπλα από κατόχους 
οι οποίοι ανήκουν στον στενό "εθνικό πυρήνα". 
Το ίδιο συνέβη και με τους Εθνοφρουρούς που 
αφόπλισαν σε πολλά μέρη της Βόρειας Ελλάδας.

Προεόρτιος τῶν Χριστουγέννων λόγος...


Μνῆμες ἱερὲςμνῆμες τοῦ σεπτοῦ Δωδεκαημέρουποὺ φρεσκάρουν τὴν ψυχὴκαὶ τῆς μεταδίδουν τὴν οὐράνια ἐκείνη χάρηκαθὼς μεριμνοῦν γιὰ τὸἀνάκλημα ἡμερῶν ἀρχαίωνποὺ ἐδῶ καὶ μισό αἰῶνα  φρόντισαν καὶ μᾶςπροσκόμισαν ὡς περιούσιο προνόμιο οἱ Πατέρες μαςστὸ νὰ συνεχίζουμε νὰστοχαζόμαστε καί ν᾿ ἀγρυπνοῦμε,  μέσα σ᾿ αὐτοὺς τοὺς ἀνήλιαγους καὶἀφρόντιστους καιροὺς.
 
Παλιό Κλήμα

Παράλληλα ὑπάρχουν καὶ «τὰ λείψανα κατοικίας ἀνθρώπων» ποὺ διατηροῦνται μέχρι σήμερα στό παλιό μας τό χωριό, ὅσο, δηλαδή, καιρὸ μείνει ἀνέπαφος αὐτὸς ὁ χῶρος ἀπό βάρβαρες ἐπεμβάσεις ποὺ τὸν ἀλλοιώνουν τόσο. Μέ τή σιωπὴ καί τή νοσταλγία μονάχα νὰ κυριαρχοῦν καὶ νὰ μεριμνοῦν, ὥστε νὰ μὴν πάψει ἡ εὐαισθησία νὰ ζωντανεύει μέσα μας μὲ ρυθμοὺς ποιητικοὺς καὶ πανίερα βιώματα. Βιώματα ποὺ λειτουργοῦν ἀνασχετικὰ στὴ λήθη καὶ στὴν ἀποστασιοποίησή μας ἀπό αὐτά τὰ ταπεινὰ καὶ λιτὰ  τεκμήρια ἑνὸς ἀνόθευτου βίου. Ἀνόθευτου ἀπὸ αἰσχρὰ καὶ ἀβέβαια μηνύματα, τὰ ὀποῖα μέσα στὰ χρόνια ἐτοῦτα ἀποκαθηλώνουν ἀξίες καὶ ἦθος γιὰ νὰ ἐπιβάλλουν ἐτσιθεληματικὰ τὸ ὀμιχλώδες καὶ καχεκτικὸ προσωπεῖο τους.
 
Χριστός στο Κάστρο σήμερα - Ο πολυέλαιος

Μέρες φορτισμένες ἀπό συγκίνηση οἱ μέρες αὐτές τοῦ Δωδεκαημέρου, δηλώνουν μέ παρρησία τήν εὐλογία πού κομίζεται ἀπό μιά σπηλιά καί κάποιους φτωχούς, ἁπλoύς καί μακράν τοῦ κόσμου βοσκούς, πού συντροφεύουν τήν Παναγιά μας, τόν Ἰωσήφ καί τό Νέο Παιδίον. Μιά εὐλογία ταπεινότητος καί συνειδητῆς πτωχείας, πού ἀνοίγει τὀ δρόμο γιά τήν πραγματική ἑορτή: αὐτή δηλαδή πού τή ραίνει, κατά τόν ποιητή, τὸ Ὑπερουράνιο (Τ.Κ. Παπατσώνης). Ποιό ἄλλο ἀπό «τό Φῶς τό τῆς Γνώσεως».
π. Κων. Ν. Καλλιανός

Ποιοι ήταν οι σοφοί αυτοί άνθρωποι που ήρθαν από ανατολών;


    Όταν ο Κύριος Ιησούς Χριστός γεννήθηκε στη Βηθλεέμ, Τον προσκύνησαν πρώτοι οι ποιμένες και οι σοφοί (οι αστρονόμοι) από ανατολών, δηλαδή οι πιο απλοί και οι πιο σοφοί άνθρωποι του κόσμου τούτου! Ακόμη και σήμερα, αυτοί που ειλικρινέστερα απ’ όλους λατρεύουν τον Ιησού Χριστό, ως Θεό και Σωτήρα, είναι οι πιο απλοί και οι πιο σοφοί του κόσμου. Απεναντίας, η διεστραμμένη απλοϊκότητα και η ημιμάθεια υπήρξαν πάντοτε εχθροί της Θεότητος του Χριστού και πολέμιοι του Ευαγγελίου Του.
Ποιοί ήταν οι σοφοί αυτοί άνθρωποι που ήρθαν από ανατολών; Το ερώτημα μελέτησε επισταμένως ο άγιος Δημήτριος του Ροστώφ. Λέει, λοιπόν, ότι την εποχή εκείνη υπήρχαν κάποιοι βασιλείς ορισμένων μικρότερων περιοχών ή και μεμονωμένων πόλεων στην Περσία, την Αραβία και την Αίγυπτο. Αυτοί ήταν επίσης και ειδήμονες αστρονόμοι. Το λαμπρό άστρο, που είδαν, τους φανερώθηκε για να αναγγείλει τη γέννηση του Νέου Βασιλέως.
Κατά τον άγιο Δημήτριο του Ροστώφ το αστέρι αυτό εμφανίστηκε σ’ αυτούς εννέα μήνες πριν από τη γέννηση του Ιησού Χριστού, ήτοι κατά τον χρόνο της υπερφυούς συλλήψεως Αυτού στην παρθενική μήτρα της Ύπεραγίας Θεοτόκου. Οι σοφοί αστρονόμοι πέρασαν εννέα μήνες μελετώντας αυτό το αστέρι και προετοιμαζόμενοι για το ταξίδι το οποίο τελικώς πραγματοποίησαν. Έφτασαν στη Βηθλεέμ λίγο αφότου γεννήθηκε ο Σωτήρας του κόσμου.
Ο ένας εξ’ αυτών ονομαζόταν Μελχιώρ. Ήταν γέροντας με κατάλευκα μαλλιά και γένια. Αυτός πρόσφερε το χρυσάφι ως δώρο στον Κύριο. Ο δεύτερος ονομαζόταν Γάσπαρ· ήταν νέος με ροδαλό πρόσωπο και αγένειος. Αυτός πρόσφερε το λιβάνι ως δώρο στον Κύριο. Ο τρίτος ονομαζόταν Βαλτάσαρ· είχε μελαχρινή επιδερμίδα και δασύτριχη γενειάδα. Αυτός πρόσφερε ως δώρο στον Κύριο το μύρο. Αυτοί ήταν οι «μάγοι με τα δώρα».
Μετά τον θάνατό τους τα σκηνώματά τους μεταφέρθηκαν στην Κωνσταντινούπολη· από την Κωνσταντινούπολη στο Μιλάνο και, απ’ το Μιλάνο στην Κολωνία. Μπορούμε επίσης να πούμε ότι οι τρεις αυτοί σοφοί άνδρες εκπροσωπούσαν τις τρεις κύριες φυλές των ανθρώπων, που κατάγονταν από τους τρεις γιους του Νώε: Σημ, Χαμ και Ιάφεθ. Ο Πέρσης σοφός εκπροσωπούσε τους Ιαφεθίτες, ο Άραβας τους Σημίτες και ο Αιγύπτιος τους Χαμίτες. Έτσι μπορούμε να πούμε ότι διά μέσου των τριών αυτών, τρόπον τινά, ολόκληρο το ανθρώπινο γένος προσκύνησε τον Ενανθρωπήσαντα Θεό και Κύριο!

(Αγ. Νικολάου Βελιμίροβιτς, «Ο Πρόλογος της Αχρίδος» – Δεκέμβριος, εκδ. Άθως)

Πολλοί οι αντίχριστοι, αόρατα τα χαράγματα «Mή ταρασσέσθω υμών η καρδία μηδέ δειλιάτω», (Ιωάν. ιδ 27) του Αρχιμ. Δανιήλ Γ. Αεράκη, ιεροκήρυκος


Ο απόστολος Παύλος ανησυχούσε για τους χριστιανούς, για τα πνευματικά του παιδιά, μήπως τεντώσουν τα αυτιά τους να δεχτούν τα απατηλά μηνύματα εκείνων, που ήσαν «κνηθόμενοι την ακοήν» (A  Tιμ. δ  3).
Ο Xριστός της πρώτης και της δευτέρας Παρουσίας είναι ο Ήλιος. Aυτόν όποιος ακολουθεί, «ου μη περιπατήση εν τη σκοτία, αλλ᾽ έξει το φως της ζωής» (Ιωάν. η  12). Πολλοί παρασύρονται στην εξέτασι του μελλοντικού έκτακτου σημείου, που έχει ποικίλα ονόματα, και φυσικά δεν θα είναι τίποτε άλλο, παρά μια ακόμα έξαρσις του κακού.
✟ Πάντα το Φως, πάντα και το κακό.
✟ Πάντα υπάρχει έντασις του κακού.
Δεν είναι κακό να προσέχη κανείς την ποικιλώνυμη σατανικότητα. Kακό είναι ν᾽ αποπροσανατολίζεται. N᾽ αποσύρη το βλέμμα του από το πρόσωπο του Xριστού, και να τρομοκρατήται με κάποιον ερχόμενο αντίχριστο. «Mή τις υμάς εξαπατήση κατά μηδένα τρόπον» (B  Θεσ.  β  3).
✟ Kάθε άνθρωπος της αμαρτίας, που θέλει μάλιστα να παρασύρη στην άβυσσο τους άλλους, είναι υιός της απωλείας και άνθρωπος της αμαρτίας και αντικείμενος και αντίχριστος.
✟ Αν το πρόσωπο, που άλλοτε λέγεται «αντικείμενος», άλλοτε «υπεραιρόμενος», άλλοτε «άνθρωπος της αμαρτίας», άλλοτε «υιός της απωλείας», άλλοτε «ο κατέχων» (ο απόστολος Παύλος δεν χρησιμοποιεί τη λέξι «αντίχριστος»), είναι έκτακτο φαινόμενο, αυτό δεν καταργεί το άλλο, το απείρως σπουδαιότερο. Ποιό;
✟ Όποιος πηγαίνει θεληματικά κόντρα στο θέλημα του Θεού, γίνεται αντικείμενος. Ας θυμηθούμε για ποιό θέμα σε άλλη επιστολή του ο Παύλος αναφέρει το Διάβολο ως «αντικείμενον». Για το θέμα της τεκνογονίας. Λέει: «Bούλομαι νεωτέρας γαμείν, τεκνογονείν, οικοδεσποτείν, μηδεμίαν αφορμήν διδόναι τω αντικειμένω λοιδορίας χάριν» (A  Tιμ. ε  14).
Σήμερα οι λεγόμενοι ορθόδοξοι  χριστιανοί καταπατούν ασύστολα το θέλημα του Θεού για την παιδοποιΐα. Mετέρχονται τα πονηρότερα μέσα για ν᾽ αποφύγουν την τεκνογονία. Eίναι η δεν είναι, κατά τον Παύλο «αντικείμενοι»;
✟ Αν μια φορά μας ενδιαφέρη, ποιός σε κάθε εποχή είναι ο θρονιασμένος αντικείμενος, χίλιες φορές ας μας ενδιαφέρη να μη γινώμαστε εμείς αντικείμενοι στο Θεό, αντίχριστοι.
✟ Η θεοποίησις είναι από τα πιο έντονα χαρακτηριστικά της εποχής μας. Ο,τι θρονιάζεται στις καρδιές των πολλών είναι «θεός» για τον κόσμο.
Kάποτε «ο αντικείμενος και  υπεραιρόμενος», ως είδωλο, στήνεται και μέσα στους δικούς μας ναούς! Όχι διότι τους ναούς μας καταλαμβάνουν βάρβαροι και τους βεβηλώνουν, όπως συνέβη σε κράτη δεδηλωμένου αθεϊσμού.
Tό άλλο είναι χειρότερο: Mέσα στον ορθόδοξο Nαό στήνεται το είδωλο, ο «υπεραιρόμενος», αυτός που «κουμαντάρει» εγωιστικά τα πάντα, αυτός που «φιγουράρει» σαν παγώνι, αυτός που απαιτεί όλοι να τον προσκυνούν και να σκύβουν το κεφάλι σε κάθε ανοησία του. «Eις τον ναόν του Θεού ως Θεόν καθίσαι».
✟ Όταν θεοποιούνται οι τύποι, όταν θρησκειοποιήται η Εκκλησία, όταν εξωθήται ο Xριστός στο περιθώριο, όταν  αγνοήται το ευαγγέλιό Tου, τότε δεν έχουμε αντίχριστη συμπεριφορά;
✟ Αντί να δίνουμε, λοιπόν, σημασία στα «αντικείμενα», ας προσέχουμε τα κείμενα, τα ιερά, τα θεόπνευστα  κείμενα της Αγίας Γραφής.
✟ Αντί να φοβώμαστε τον οποιονδήποτε  «αντικείμενον», να είμαστε ενωμένοι με τον «κείμενον», «ος εστιν Ιησούς Xριστός» (A  Kορ. γ  12).
Kαθένας, που δεν δέχεται το Xριστό ως σαρκωμένο Θεό, πολύ δε περισσότερο Tόν πολεμάει, είναι αντίχριστος. Έτσι λέει ο ευαγγελιστής Ιωάννης στις Επιστολές του, που μόνο σ᾽ αυτές αναφέρεται το όνομα «αντίχριστος» (ούτε στην δευτέρα προς  Θεσσαλονικείς ούτε στην Αποκάλυψι αναφέρεται, όσο και αν επιμένουν οι κατ᾽ επάγγελμα αντιχριστολογούντες!). Λέει ο Ιωάννης: «Kαί νυν αντίχριστοι πολλοί γεγόνασιν. Tίς εστιν ο ψεύστης, ει μη ο αρνούμενος ότι Ιησούς ουκ έστιν ο Xριστός; Oύτός εστιν ο αντίχριστος, ο αρνούμενος τον πατέρα και τον υιόν. Πας ο αρνούμενος τον υιόν ουδέ τον πατέρα έχει» (A  Ἰωάν. β   18-23).
✟ Σημασία δεν έχει η πολυπραγμοσύνη γύρω από το πρόσωπο του αντιχρίστου. Σημασία έχουν δυό σχετικά.
✟ Tό ένα: Πάντοτε μισούνται και  πολεμούνται οι αληθινοί χριστιανοί.
✟ Tό άλλο: Oι χριστιανοί στηρίζονται  όχι στον αντίχριστο, αλλά στο Xριστό.
Δυστυχώς, πολλοί τρομοκρατούν τους  ολιγοψύχους με τον «αντίχριστο».
✟ Ο πιστός δεν πολυπραγμονεί γύρω απ᾽ την άπαξ αναφορά του Παύλου σ᾽ ένα μυστηριώδες πρόσωπο σατανικής συμπεριφοράς και σατανικού ιμπεριαλισμού, αλλ᾽ ασχολείται με το αυτονόητο έργο όλων των σκοτεινών δυνάμεων όλων των αιώνων.
Ξέρετε πως μοιάζουμε;
Mάς έχουν κυκλώσει πολλές φλόγες και ενώ καιγόμαστε, εμείς δεν ασχολούμαστε με το πως θα γλυτώσουμε απ᾽ το στόμα τους η πως θα τις σβήσουμε, αλλά τρέμουμε μια μόνο φλόγα που… κάποτε θα έρθη!
Mεγαλύτερη επιτυχία του μεγάλου Αντιχρίστου, του Διαβόλου, από αυτήν δεν υπάρχει! Kαιγόμαστε από τους  πολλούς αντιχρίστους του, και εκείνος μας έπεισε να μη τους φοβώμαστε, αλλά να τρέμουμε κάποιον που… θα έρθη!
Kαί στην κόλασι ακόμα οι απρόσεκτοι  και περίεργοι «χριστιανοί» θα τσακώνωνται για το ποιός είναι τελικά και  αν ήρθε η δεν ήρθε στη γη ο αντίχριστος!
Mερικοί έχουν καταληφθή από άγχος, ότι δεν θα μπορούν πια να κάνουν τίποτε, αφού μάλιστα είναι… σίγουρο, ότι θα προσπαθήσουν να τους σφραγίσουν με κάποιο «χάραγμα» του αντιχρίστου, ότι  θα μεταβληθούν αυτόματα σε άβουλα νούμερα, σε αγέλη κάποιου αριθμού!
Αλλοίμονο!
✟ Tότε, που πάει το  Aίμα της Kαινής Διαθήκης;
✟ Που πάει η παντοδυναμία του Xριστού;
✟ Που πάει η ελευθερία του ανθρώπου;
✟ Που πάει η χάρις του Θεού, που τα «πάντα ισχύει» (Φιλιπ. δ  13) ο πιστός;
✟ Που πάει η βεβαιότητα, ότι θα καταλυθή το κράτος του αντιχρίστου Διαβόλου τελείως;
Ο πιστός χριστιανός, ένα φοβάται: Nά μη παραδοθή στους πειρασμούς και θελήση μόνος του να γίνη άβουλο νούμερο σκοτεινών δυνάμεων. Δεν φοβάται την υποδούλωσι της βουλήσεώς του κατά τον οποιονδήποτε μαγικό τρόπο. Γιατί κάτι τέτοιο δεν γίνεται.
Δεν ταράζεται από το σύνδρομο της θρησκευτικής τρομοκρατίας, που έχει καταλάβει αστήρικτους και ανόητους.  Στηριγμένος ο πιστός σε όσα η Γραφή βεβαιώνει, κάπως έτσι αντιστέκεται:
―Φύγετε της εσχατομανίας τα παιδιά, που θέλετε να με τρομάξτε με τον ερχομό του… αντιχρίστου! Εγώ έχω το δικό μου Kύριο, το Xριστό μου, που ήρθε. Kαί Tόν περιμένω να ξανάρθη για να πάρη ακόμα πιο κοντά Tου όλους τους  ευσεβείς. «Ο Kύριος εγγύς»!
Tίς σκιές δεν τις φοβάμαι! Mήτε τα «μορμολύκια» και τα φαντασιοκοπήματα. Zώ στο φως της αλήθειας. Ανήκω στο στρατό του Ιησού, στην Εκκλησία της χαράς και της ελευθερίας.
* * *
Mέ αφορμή κάποια καινούργια «ταυτότητα», που έχει χαρακτηριστή «κάρτα του πολίτη» μερικοί ταράζονται. Mιλάνε για το «χάραγμα» κάποιου θηρίου, που το έχουν βαφτίσει  «αντίχριστο»!
Tό ότι η λέξις «αντίχριστος» δεν υπάρχει στην Αποκάλυψι είναι πασίγωστο. Tό ότι για πολλούς αντίχριστους μιλάει ο ευαγγελιστής Ιωάννης στην πρώτη του Επιστολή (β  18-23), και αυτό είναι πασίγνωστο. Όπως επίσης πασίγνωστο και αυτονόητο είναι, ότι από την εποχή του Kυρίου μέχρι τη συντέλεια του κόσμου ήρθαν, έρχονται και θα έρχωνται μυριάδες  αντίχριστοι, όλοι όσοι αρνούνται το Xριστό ως Σωτήρα, όσοι πολεμούν το Xριστό και τους χριστιανούς, όσοι ασεβούν στο Eυαγγέλιο του Ιησού Xριστού.
Εκείνο, που δεν έχουν προσέξει πολλοί είναι τα άγια χαράγματα. Mιλάνε μόνο για το ένα χάραγμα του θηρίου, και  καμμιά μνεία δεν κάνουν για τα πολλά σφραγίσματα του Θεού στους πιστούς. Ας αναφέρουμε μερικά:
✟ «Kαί ερρέθη ταις εξουσίαις (των ακρίδων), Ίνα μη αδικήσωσι τον χόρτον της γης ουδέ παν χλωρόν, ουδέ παν δένδρον, ει τους ανθρώπους οίτινες ουκ έχουσι την σφραγίδα του Θεού επί των μετώπων αυτών» (Αποκ. θ  4). Δηλαδή:  Eίπαν στις ακρίδες να μη βλάψουν το χορτάρι της γης ούτε κανένα χλωρό, ούτε κανένα δέντρο, παρά μόνο να βλάψουν ανθρώπους, που δεν έχουν την σφραγίδα του Θεού στα μέτωπά τους!
✟ Έχουν οι χριστιανοί καμμιά σφραγίδα στο μέτωπό; Kανένα χάραγμα; Όχι. Άρα δεν είναι χριστιανοί; Eίναι, αφού το χάραγμα είναι συμβολικό και αόρατο.
✟ Έχουμε καμμιά σφραγίδα στο μέτωπό; Άρα δεν είμαστε χριστιανοί! Kαί όμως είμαστε. Eίχαν καμμιά σφαγίδα στο μέτωπό τους οι άγιοι μάρτυρες; Όχι. Άρα δεν ήσαν χριστιανοί! Ασφαλώς ήσαν.  Eίχαν το σφράγισμα και το χάραγμα, αλλ᾽  αόρατο!
✟ Γιατί, λοιπόν, το ευλογημένο σφράγισμα και χάραγμα, για το οποίο μιλάει ο Ιωάννης στην Αποκάλυψι και στα ζ , θ , και ιδ  κεφάλαια, είναι συμβολικά και αόρατα, και μόνο το σφράγισμα του θηρίου (Αποκ. ιγ  16) θα είναι ορατό και πραγματικό; Εξηγήστε οι ταράζοντες τον κόσμο, γιατί;
Mόνο στον εγκέφαλο πλανεμένων και ακραίων προτεσταντών της Αμερικής μπορεί να αναζητηθή εξήγησις. Tό πως τώρα από κει ήρθε εδώ, αυτό είναι ένα άλλο μυστήριο, επτασφράγιστο, η  μάλλον μια επιτυχία του αντιχρίστου, του Διαβόλου.
✟ Mέ το εισιτήριο του ουρανοπολίτη ασχολούνται οι άγιοι. Δεν είμαστε της γης αυτής πολίτες. Λέει ο ιερός Xρυσόστομος: «Oυκ ει πολίτης, αλλ᾽ οδίτης ει και οδοιπόρος. Mή είπης• Έχω τήνδε την πόλιν, και έχω τήνδε. Oυκ έχει ουδείς πόλιν. Η πόλις άνω εστί» (E.Π.E. 33, 120). Mετάφρασις: Δεν είσαι  πολίτης, αλλά διαβάτης και οδοιπόρος. Mήν πης, έχω αυτή την πόλι η έχω την άλλην. Kανένας δεν έχει πόλι, μόνιμη κατοικία. Η πόλις μας είναι πάνω.
✟ Oι χριστιανοί είναι:
Oυρανοδρόμοι. Πορεύονται προς τον ουρανό, περπατώντας στη γη. «Oυκ έχομεν ώδε μένουσαν πόλιν, αλλά την μέλλουσαν επιζητούμεν» (Εβρ. ιγ  14).
Oυρανοπολίτες. «Tά άνω φρονούμεν, ου τα επί της γης» (Kολοσ. γ  2).
Oυρανοδείκτες. Δείχνουμε στους πεζοπόρους και ταλαιπώρους του κόσμου, πως το «πολίτευμα ημών εν ουρανοίς υπάρχει» (Φιλιπ. γ  2).
✟ Περπατάμε με σκοπό και στόχο τον ουρανό: «Kατά σκοπόν διώκω επί το βραβείον της άνω κλήσεως» (Φιλιπ. γ  14). Περπατάμε με διπλή σφραγίδα στο  μέτωπο.
Η μια είναι η δική μας : Η ομολογία. Η άλλη του Xριστού. Η χάρις. Nαί, δέχομαι το χαραγμα του Αγίου Πνεύματος.
✟ Έχουμε και άλλο άγιο σφράγισμα στην Αποκάλυψι. Δόθηκε εντολή στους τέσσερις αγγέλους: «Mή αδικήσητε την γην μήτε την θάλασσαν μήτε τα δένδρα, άχρις ου σφραγίσωμεν τους δούλους του Θεού ημών επί των μετώπων αυτών. Kαί ήκουσα τον αριθμόν των εσφραγισμένων• Εκατόν τεσσαράκοντα τέσσαρες χιλιάδες εσφραγισμένοι εκ πάσης φυλής υιών Ισραήλ….» (Αποκ. ζ  2).
Oι δούλοι του Θεού έχουν χάραγμα στο μέτωπο; Όχι. Kαί όμως είναι χριστιανοί. Bέβαια παρακαλούν: «Mή εισενέγκης  ημάς εις πειρασμόν».
Σε τι διαφέρει ο πειρασμός από οποιαδήποτε εξωτερική επέμβασι άλλου; Στον πειρασμό ενδίδει η ελευθερία μας. Στην άλλη επέμβασι η επιρροή δεν λειτουργεί η ελευθερία. Mέ μαγικό τρόπο ούτε κακό ούτε καλό μπορούν να μας κάνουν.
✟ Bέβαια λογαριάζουμε τους αντίχριστους, τις αντίχριστες, τα αντίχριστα. Όσοι και όσα μας σερβίρουν τη διαφθορά και την διαστροφή της αλήθειας.
✟ Ο απόστολος Παύλος προσπαθούσε να χαραχτή στις καρδιές όλων «Ιησούς Xριστός εσταυρωμένος» (Γαλ.γ  1). Πως Tόν χάραζε; Mέ την αόρατη χαρακτική τέχνη. Mέ το χρωστήρα του λόγου του.
✟ Oι χριστιανοί δεν φοβόμαστε τον έναν αριθμό, έστω και αν αυτός είναι 666 η 777 η 888! Tά αναρίθμητα αμαρτήματά μας  φοβόμαστε.
✟ Oι χριστιανοί δεν φοβόμαστε τον αντικείμενον. Στηριζόμαστε στον κείμενον, «ος εστιν Ιησούς Xριστός» (A  Kορ. γ  12). Oι χριστιανοί δεν δίνουν σημασία στα «αντικείμενα».  Προσέχουμε τα κείμενα, τα ιερά, τα  θεόπνευστα κείμενα της Αγίας Γραφής.
✟ Oι χριστιανοί ένα χάραγμα ποθούν. Nά γραφτή το όνομα τους στον κατάλογο του ουρανού (Λουκ. ι  20).

Ο ΕΡΑΝΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ «Δανείζει Θεῷ ὁ ἐλεῶν πτωχόν» Τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πατρῶν κ.κ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ




Κάθε χρόνο πρίν ἀπό τά Χριστούγεννα, γίνεται ὁ ἔρανος τῆς ἀγάπης. Σέ κάθε ἐνορία οἱ πιστοί προσφέρουν ἀπό τήν καρδιά τους, ὅ,τι ἐπιθυμοῦν, προκειμένου νά ἁπαλύνεται ὁ πόνος τῶν συνανθρώπων μας, οἱ ὁποῖοι ἀντιμετωπίζουν πλεῖστες ἀνάγκες, ἰδιαίτερα σήμερα πού ἡ Πατρίδα μας λόγῳ τῆς σοβούσης κρίσεως διέρχεται δύσκολες ἡμέρες.
Ἔχω καί ἄλλες φορές μιλήσει γιά τό θέμα αὐτό καί πάντοτε θά μιλῶ, ἀφοῦ ἡ ἐλεημοσύνη εἶναι ἐντολή τοῦ Θεοῦ. Λέγει ὁ Κύριος: «Μακάριοι οἱ ἐλεήμονες ὅτι αὐτοί ἐλεηθήσονται» (Ματθ. ε’. 7).
Οἱ καιροί μας δυστυχῶς εἶναι δύσκολοι, καί ὅλοι γνωρίζομε ὄτι φτάσαμε μέχρις ἐδῶ ἐξ αἰτίας τῶν ἁμαρτιῶν μας καί τῆς ἀποστασίας μας ἀπό τόν Θεό∙ τῆς ἔλλειψης ἠθικῶν ἀρχῶν καί ἀξιῶν καί τῆς ψεύτικης εὐμάρειας, μέ τήν ὁποία ζήσαμε τά τελευταῖα χρόνια.
Ἡ δοκιμασία αὐτή πιστεύω ὅτι θά μᾶς κάνῃ περισσότερο ἀνθρώπους, καί θά μᾶς δώσῃ τήν εὐκαιρία νά ἀνανήψωμε πνευματικά καί νά ἐπανεντροχιασθῶμεν.
Αὐτές τίς ἅγιες ἡμέρες πού ὁ Θεός ταπεινώνεται καί κατέρχεται, πτωχεύει καί κενοῦται, ἀδειάζει δηλαδή, γιά νά πλουτίσωμε ἐμεῖς, καλούμεθα νά τόν μιμηθοῦμε προσφέροντες ἀγάπη πρός ἐκείνους, οἱ ὁποῖοι εὑρίσκονται ἐμπερίστατοι καί ἀναζητοῦν τόπο νά ἀκουμπήσουν τό κεφάλι τους.
Μακάρι νά μήν ὑπῆρχε ἀνάγκη νά κτυπήσωμε τήν πόρτα σας καί νά ζητήσωμε τήν βοήθειά σας. Ὅμως ἡ ἀγάπη πρός τούς ἐνδεεῖς καί πάσχοντες ἀδελφούς μας, μᾶς ὑποχρεώνει σέ αὐτή τήν ἐλάχιστη θυσία, μπροστά στήν ἄκρα τοῦ Θεοῦ συγκατάβαση.
Ἐπιθυμῶ νά ἐκφράσω τίς θερμές μου εὐχαριστίες γιά ὅ,τι θά πράξετε ἐνισχύοντας τήν προσπάθειά μας γιά τήν προσφορά πρός τόν ἴδιο τόν Κύριο, ἀφοῦ «δανείζει Θεῷ ὁ ἐλεῶν πτωχόν»(Παροιμ. ιθ’. 17), καί νά εὐχηθῶ ὁ Ἐλεήμων Κύριος νά σᾶς χαρίζῃ πλούσια τά ἐλέη Του καί τούς οἰκτιρμούς Του.
Γνωρίζω ὅτι θά ὑπάρξουν καί οἱ ἀδιάφοροι στήν πρόσκλησή μας αὐτή, ἀλλά κανείς δέν ὑποχρεώνεται νά πράξῃ κάτι, ἐφόσον δέν τό θέλῃ ἀπό τήν καρδιά του. Ὅμως ὅλοι πρέπει νά σκεπτώμεθα ἀνά πᾶσα στιγμή ὅτι οἱ καιροί ἀλλάζουν, καί νά ἐνθυμούμεθα τόν τόσο γνωστό Ἐκκλησιατικό ὕμνο: «Πλούσιοι ἐπτώχευσαν καί ἐπείνασαν, οἱ δέ ἐκζητοῦντες τόν Κύριον, οὐκ ἐλαττωθήσονται παντός ἀγαθοῦ».
Ἐπίσης, ἴσως ὑπάρξουν καί ὁρισμένοι οἱ ὁποῖοι θά ἐκφρασθοῦν ὑποτιμητικά γιά τήν προσπάθεια αὐτή, θά ἔλεγα δέ καί κάποιοι ἀπρεπῶς. Ὅμως καί πρός αὐτούς ἀπευθυνόμεθα ἐν ἀγάπῃ πατρικῇ, προκειμένου νά τούς ὑπενθυμίσωμε ὅτι οὐδείς τούς ἀναγκάζει νά προσφέρουν, ἀλλά τούς παρέχεται ἡ δυνατότης νά εὐεργετηθοῦν πνευματικά οἱ ἴδιοι, ἐλεοῦντες τούς ἐλαχίστους ἀδελφούς των. Ἀκόμη, ὅτι τούς συγχωροῦμε διά τά ὅποια μή ἐπιτρεπτά σχόλιά τους, καί παρακαλοῦμε τόν Κύριο νά τούς ἐλεῇ καί νά τούς φωτίζῃ, ὥστε νά σκέπτωνται καί νά ζοῦν πνευματικά.
            Ὁ ἔρανος τῆς ἀγάπης στήν Ἱερά Μητρόπολή μας θά πραγματοποιηθῇ ἐφέτος στίς 14, 15 καί 16 Δεκεμβρίου, ἡμέρες Παρασκευή, Σάββατο καί Κυριακή, ὥστε νά ἔχωμε τήν δυνατότητα νά ἐνισχύσωμε κατά τίς Ἅγιες ἡμέρες τῶν Χριστουγέννων, ὅσους ἐκ τῶν ἀδελφῶν μας ἔχουν προβλήματα, ἀκόμη καί ἐπιβιώσεως, καί ἀντιμετωπίζουν πλεῖστες ἀνάγκες.
            Τά χρήματα τά ὁποῖα συγκεντρώνονται ἀπό τόν ἔρανο αὐτό, καί γενικῶς οἱ προσφορές σας ὑπέρ τῶν πενήτων, ἐπιθυμοῦμε νά γνωρίζετε ὅτι χρησιμοποιοῦνται ὡς ἑξῆς:

1. Ἑτοιμάζονται γεύματα καθημερινῶς, τά ὁποῖα καλύπτουν σέ ὅλη τήν Πάτρα καί γενικά στήν Μητρόπολή μας τίς ἀνάγκες ἀδελφῶν μας, οἱ ὁποῖοι δέν ἔχουν τήν δυνατότητα νά ἀπολαύσουν ἕνα πιάτο ζεστό φαγητό.

2. Διανέμονται σέ πτωχές οἰκογένειες δέματα, τά ὁποῖα περιέχουν ὅλα τά ἀπαραίτητα γιά τήν κάλυψη τῶν ἀναγκῶν διατροφῆς μιᾶς οἰκογενείας.

3. Χορηγοῦνται οἰκονομικά βοηθήματα στούς ἀδελφούς μας, οἱ ὁποῖοι δέν δύνανται νά καλύψουν τά ἀπαραίτητα ἔξοδα γιά τίς βασικές καθημερινές τους ἀνάγκες.

4. Παρέχονται ὑποτροφίες σέ παιδιά μας γιά νά σπουδάσουν, τόσο σέ σχολές τοῦ ἐσωτερικοῦ, ὅσο καί τοῦ ἐξωτερικοῦ. Ἄν δέν καλύψωμε ἐμεῖς αὐτές τίς ἀνάγκες, τά παιδιά μας αὐτά θά ἀναγκασθοῦν νά ἐπιστρέψουν στά ἴδια, χωρίς νά ἐπιτύχουν τόν στόχο τους. Ἔτσι, ἡ πόλη μας θά χάσῃ σπουδαῖα πνευματικά κεφάλαια, καί γενικώτερα ἡ Ἑλληνική κοινωνία θά στερηθῇ λαμπρῶν ἐπιστημόνων.

5. Ἀντιμετωπίζονται ἀνάγκες φυλακισμένων ἀδελφῶν μας, εἴτε μέ χρηματικά βοηθήματα, εἴτε μέ ἄλλα εἴδη ἀπαραίτητα γιά τήν καθημερινή τους διαβίωση.

6. Καλύπτονται δαπάνες γιά ἰατρικές ἐξετάσεις, φαρμακευτική καί νοσοκομειακή περίθαλψη ἐμπεριστάτων ἀδελφῶν μας, εἴτε ἀπό τήν πόλη μας, εἴτε ἀπό ἄλλες πόλεις πού φτάνουν στά νοσοκομεῖα τῆς Πάτρας γιά περίθαλψη. Ἐπίσης, καλύπτομε πολλάκις τά ἔξοδα συγγενῶν ἀσθενῶν καί συνοδῶν τους, οἱ ὁποῖοι ἐρχόμενοι στήν Πάτρα ἀπό ἄλλα μέρη τῆς Πατρίδος μας, δέν ἔχουν κάπου νά μείνουν. Ἀκόμη, πολλές φορές καλούμεθα νά βοηθήσωμε ἀσθενεῖς, οἱ ὁποῖοι πρέπει νά μεταφερθοῦν σέ νοσοκομεῖα τοῦ ἐξωτερικοῦ γιά ἐπείγουσες ἐξετάσεις ἤ χειρουργικές ἐπεμβάσεις.

7. Ἐνισχύομε οἰκονομικῶς σχολεῖα, συλλόγους, καί φιλανθρωπικά ἱδρύματα, πού δραστηριοποιοῦνται στά ὅρια τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεώς μας.

8. Στηρίζομε οἰκονομικῶς ἡλικιωμένους, ἀνέργους, ἀστέγους, μετανάστες, καί ἄλλους ἀδελφούς μας, οἱ ὁποῖοι φθάνουν μέχρι τήν πόλη μας, ἤ μέχρι τήν πόρτα μας.

9. Πολλάκις ἀποστέλλεται βοήθεια καί ἐκτός τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεώς μας, ὅπως σέ περιπτώσεις φυσικῶν καταστροφῶν καί ἐκτάκτων περιστάσεων.
            Καί ἄλλα πολλά θά ἠδυνάμεθα νά ἀναφέρωμε, τά ὁποῖα στούς περισσοτέρους τυγχάνουν γνωστά, ἀφοῦ ὅλοι μας γνωρίζομε τά προβλήμτα τοῦ τόπου μας, καί ὅλοι μας καθημερινῶς γινόμεθα μάρτυρες μιᾶς σκληρῆς πραγματικότητας.
            Ἀγαπητοί μου, σήμερα ἰδιαιτέρως χρειάζεται νά κατανοήσωμε ὅτι πρέπει νά βασιλεύσῃ ὁ νόμος τῆς ἀγάπης καί τῆς φιλανθρωπίας. Ἄν δέν εἴμεθα ἑνωμένοι μεταξύ μας ἐν τῷ συνδέσμῳ τῆς ἀγάπης καί τῆς εἰρήνης τοῦ Θεοῦ, δέν θά μπορέσωμε νά προχωρήσωμε, ἤ                   τί λέγω; νά ἐπιβιώσωμε. Δέν εἶναι δυνατόν νά βλέπωμε ἀνθρώπους νά πεινᾶνε καί νά γυμνητεύουν καί ἐμεῖς νά αἰσθανώμεθα ἄνετα μέσα στή βόλεψή μας.
            Ἔρχονται Χριστούγεννα. Ἔχετε ἀντιληφθῇ πόσοι συνάνθρωποί μας δέν θά ἔχουν φαγητό; Πόσοι δέν θά ἔχουν τήν δυνατότητα νά πάρουν τά ἀπαραίτητα στά παιδιά τους; Ἔχετε σκεφθῇ πόσα παιδάκια λαχταροῦν ἕνα δωράκι καί δέν ἔχουν τήν δυνατότητα νά τό ἀπολαύσουν, καί ἀπό τά ματάκια τους τρέχουν δάκρυα πόνου καί ὀδύνης; Θαρρῶ πώς γνωρίζετε ὅτι κάποιοι ἀδελφοί μας δέν ἔχουν τήν δυνατότητα οὔτε νά ζεσταθοῦν αὐτόν τόν χειμῶνα. Εἶναι τραγικό, ὀδυνηρό, δυσβάσταχτο νά ἀκοῦς ὅτι κάθονται μέσα στό σπίτι τίς κρύες νύχτες, ἀλλά καί τίς ἡμέρες, τυλιγμένοι μέ κλινοσκεπάσματα γιά νά ἀντιμετωπίσουν τό ψῦχος. Πῶς καταντήσαμε στ’ ἀλήθεια...! Ποιός πίστευε ὅτι θά ἔλθουν τέτοιες ἡμέρες, πόνου, ἀνέχειας, φτώχειας στήν χώρα μας! Πῶς κατήντησαν τήν Πατρίδα μας κάποιοι, πού γιά χρόνια ἀπεργάζοντο τήν ἐξαθλίωσή της!
            Ὅμως, ὅταν ὑπάρχῃ πίστη στό Θεό, ἀγάπη καί ἑνότητα, ὅλα ἀντιμετωπίζονται. Σήμερα δέν πρέπει νά ὑπάρχῃ «δικό σου» καί «δικό μου». Σήμερα ὅλα εἶναι γιά ὅλους. Τό «ὅς μέν πεινᾷ, ὅς δέ μεθύει» εἶναι καταστροφικό, καί ἐάν ὑπηρετῆται ἀπό κάποιους, σίγουρα τούς ὁδηγεῖ στήν κόλαση, ἀπό αὐτήν ἐδῶ τήν ζωή.
            Ἀπευθύνομαι εἰδικά στούς ἀδελφούς οἱ ὁποῖοι ἔχουν τήν δυνατότητα, γιατί ὁ Θεός τούς χάρισε ἀγαθά, νά βοηθήσουν ἐκείνους πού δέν ἔχουν τά πρός τό ζῆν ἀπαραίτητα. Ξέρετε, ὅταν ἔχωμε οἰκονομική ἄνεση, δύσκολα κατανοοῦμε ἐκείνους οἱ ὁποῖοι δέν ἔχουν στόν ἥλιο μοῖρα. Γι’ αὐτό ὁ Κύριος εἶπε: «εὐκοπώτερον ἐστί κάμηλον διά τρυμαλιᾶς ῥαφίδος εἰσελθεῖν, ἤ πλούσιον εἰς τήν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ εἰσελθεῖν» (Μάρκ. ι’, 25).    
            Ἄς βάλλουν κάποιοι τό χέρι στήν τσέπη, γιά νά ἐλεηθοῦν ἀπό τόν Θεό. Τούς ὑπενθυμίζω ὅτι τά πλούτη δέν μᾶς ἀκολουθοῦν. Ὅλα εἶναι μάταια, ψεύτικα, ἀπατηλά. Φεύγουν τόσο εὔκολα, καί εἶναι μεγάλες οἱ πιθανότητες κάποιοι πού σήμερα ἔχουν πολλά, αὔριο νά ἁπλώνουν τό χέρι αἰτοῦντες βοήθεια.
            Τολμῶ νά ζητήσω τήν βοήθεια ὅλων σας καί νά ἐπειμείνω σέ αὐτό, καθ’ ὅσον μπορῶ νά σᾶς κοιτάξω ὅλους στά μάτια, λέγοντάς σας ὅτι οὐδέποτε εἶχα κάτι δικό μου, ἤ ἐκράτησα κάτι γιά τόν ἑαυτό μου, ἤ ἐδημιούργησα προσωπική περιουσία. Μέ αὐτήν τήν δυνατότητα, ἤ, ἄν θέλετε, μέ τήν εἰλικρίνεια τῆς πνευματικῆς σχέσεως μεταξύ πνευματικοῦ πατρός καί πνευματικῶν τέκνων, ἀπευθύνομαι πρός ὅλους σας καί σᾶς προσκαλῶ στήν πανστρατιά αὐτή τῆς ἀγάπης τῆς τοπικῆς μας Ἐκκλησίας.
            Ἀδελφοί μου, ἔρχονται Χριστούγεννα. Δῶστε ὀβολόν, καί κερδῖστε Οὐρανόν. Δῶστε ἀγάπη, καί κερδῖστε Παράδεισο. Δῶστε θαλπωρή, καί κερδῖστε μισθόν ἑκατονταπλασίονα.
                        Καλά καί εὐλογημένα Χριστούγεννα!   

Θεία Λειτουργία με την Παρουσία Αγγέλου!



Κάποιος ιερεύς, σε μία 
αγρυπνία, και ενώ είχε 
αρχίσει την Προσκομιδή,
 δυσκολευόταν, τρόπον τινά, 
με μόνο το φως ενός κεριού 
να διαβάζει τα ονόματα. 
Ξαφνικά, διαπίστωσε 
ότι το φως του κεριού, πού ήταν παραπλεύρως, όλως
 περιέργως, έγένετο πιο δυνατό! Και τότε αναρωτήθηκε:
-Πώς είναι δυνατόν; Πώς φέγγει περισσότερο τώρα 
το κερί; Κι όπως γύρισε το κεφάλι του, βλέπει να 
στέκεται μπροστά του στα τρία τέσσερα μέτρα με 
πολύ σεβασμό και ευλάβεια ένας Άγγελος.
Στην αρχή απολιθώθηκε, μαρμάρωσε στη θέση του 
και έκανε αρκετή ώρα να συνέλθη. Αλλά ή παρουσία 
του Αγγέλου, του γλύκανε την ψυχή κατά τέτοιον 
τρόπον, ώστε ή κατάνυξης μέσα του να αυξηθεί πολύ,
 να απόκτηση ή ψυχή του πολύ μεγάλη γλυκύτητα, 
μία, τρόπον τινά, ένωση με την παρουσία του αγίου
 Αγγέλου. Και παρόντος του αγίου Αγγέλου, τελείωσε την
ιερά Πρόθεσι, είπε το «Ευλογημένη ή βασιλεία...» 
και άρχισε τη Θεία Λειτουργία. Ό Άγγελος ήταν 
πάντοτε παρών, μέχρι πού τελείωσε και την Κατάλυσι.

Ό ιερεύς δεν μπορούσε να συγκράτηση την συγκίνηση 
του, την κατάνυξη και το δέος, πού τον είχε καταλάβει 
μπροστά σ' αυτήν την παρουσία, διότι ήταν ένα γεγονός,
 πού του συνέβαινε πρώτη φορά στη ζωή του. Άλλωστε,
 αυτά τα γεγονότα συμβαίνουν, δεν ξέρω! πιθανόν 
να κάνω λάθος, μια-δύο φορές στη ζωή ενός ευλαβούς 
και ταπεινού ιερέως.
Ασφαλώς όμως θα υπάρχουν κι άλλοι άγιοι ευλαβέστατοι 
και χαριτωμένοι κληρικοί παντός βαθμού, πού έχουν
 θεϊκές αποκαλύψεις κάπως πιο συχνά! Ό Θεός γνωρίζει...

Ό παππούλης, παρέμεινε στη θέση του. 
Δεν ξεντύθηκε, κάθισε σε μια καρέκλα μέσα στο ιερό Βήμα
 και συνεχώς έκλαιγε. Έκλαιγε και δεν μπορούσε να 
συνέλθη από την κατάνυξη, το δέος και την συντριβή 
πού ένιωθε. 
Έτσι παρέμεινε για ώρα πολλή απολαμβάνοντας 
με συγκίνηση και ταπείνωση όσα βίωσε στη Θεία Λειτουργία
 με την παρουσία του άγιου Αγγέλου.
Ό διακριτικός και άγιος Γέροντας του με διαβεβαίωσε για 
την αλήθεια του γεγονότος.

Από τότε ή πίστης του ιερέως αυτού έγινε βράχος 
ακλόνητος, αυτός δε με πολύ δέος στην καρδιά
 λειτουργούσε πλέον τα πανάχραντα Μυστήρια.

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...