Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Τρίτη, Ιανουαρίου 15, 2013

Γέροντα, μένει ψυχρή η καρδιά μου στην προσευχή.


Είναι γιατί ο νους δεν δίνει τηλεγράφημα 

στην καρδιά. 
Ύστερα στην προσευχή χρειάζεται να εργασθεί
 κανείς· δεν μπορεί από την μια στιγμή στην 
άλλη να φθάσει σε κατάσταση, ώστε να μη 
φεύγει καθόλου ο νους του. Θέλει υπομονή. 
Βλέπεις, άλλος χτυπάει την πόρτα, 
ξαναχτυπάει, περιμένει, και μετά ανοίγει η πόρτα. 
Εσύ θες να χτυπήσεις μια και να μπεις μέσα. 
Δεν γίνεται έτσι.
Στην προσευχή χρειάζεται επιμονή. 
«Και παρεβιάσαντο αυτον» (Λουκ. 24, 25), 
λέει το Ευαγγέλιο για τους δύο Μαθητές που συνάντησαν τον Χριστό 
στον δρόμο προς Εμμαούς. 
Έμεινε ο Χριστός μαζί τους, γιατί είχαν μια συγγένεια με τον Χριστό
 και το δικαιούνταν. Είχαν ταπείνωση, απλότητα, καλοσύνη, θάρρος
 με την καλή έννοια, όλες τις προϋποθέσεις, γι' αυτό και ο Χριστός 
έμεινε μαζί τους.

Πρέπει να προσευχόμαστε με πίστη για κάθε ζήτημα και να κάνουμε

 υπομονή, και ο Θεός θα μιλήσει. Γιατί, όταν ο άνθρωπος προσεύχεται
 με πίστη, υποχρεώνει τον Θεό κατά κάποιο τρόπο για την πίστη του
 αυτή να του εκπληρώσει το αίτημά του. Γι' αυτό, όταν ζητούμε κάτι
 από τον Θεό, να μη «διακρινώμεθα» και θα εισακουσθούμε. 
«Να έχετε πίστη χωρίς να διακριθείτε» (Ματθ. 21, 21), 
είπε ο Κύριος. Ο Θεός ξέρει να μας δώσει αυτό που ζητούμε, 
ώστε να μη βλαφτούμε πνευματικά.

ΓΕΡΟΝΤΑΣ  ΠΑΙΣΙΟΣ 
πηγή

Ἡ συμπλοκή τοῦ Ὁσίου Ἰωσήφ τοῦ Ἡσυχαστή μέ τά δαιμόνια


 Ο Άγιος Θεός έδωσε στον άνθρωπο «την εξουσίαν του πατείν επάνω όφεων και σκορπίων και επί πάσαν την δύναμιν του εχθρού» (Λουκ. ι’ 19). Αυτό το κατόρθωσε ο Γέρων Ιωσήφ με τη χάρη του Θεού. Γι’ αυτό ποτέ δεν λησμονεί να επαναλαμβάνει ότι ο άνθρωπος χωρίς τη χάρη του Θεού είναι μηδέν.
Θα παραθέσουμε τώρα ένα κείμενο, που αποτελεί το καταστάλαγμα όλης της εμπειρίας που απόκτησε στη σύγκρουση εναντίον των δαιμόνων. Είναι ένα μοναδικό κείμενο άφθαστου μεγαλείου και ηρωισμού με λεπτότητα και ακρίβεια εκφράσεων, που φανερώνουν το μέγεθος και τον τρόπο της συμπλοκής με τους δαίμονες. Είναι ίσως το εκφραστικότερο κείμενο της Ασκητικής Γραμματείας, όπου περιγράφονται κατορθώματα γενναίων ανδρών.
«Να, μάρτυρας μου ο Κύριος, που εξολοθρεύει τους ψεύτες μαζί με το ψέμα τους, περισσότερο από εικοσιπέντε χρόνια μέσα στον κόσμο δίνω αιματηρή πάλη με τους δαίμονες. Κατέβηκα  στο βυθό του πελάγους, γυμνός από αυταρέσκεια και δικό μου θέλημα, για να βρω τον πολύτιμο Μαργαρίτη. Υπέταξα τον ίδιον το Σατανά με όλο το στράτευμα, την επιστήμη και την τέχνη του. Και με ταπείνωση αφού τον σταμάτησα τον ερωτώ: Γιατί έχεις τόση μανία εναντίον μας και μας πολεμάς με τόσον θυμό; Και μου λέγει: Για να έχω συντρόφους πολλούς εις τον Άδην και να καυχώμαι εις τον Ναζωραίον Ιησούν ότι δεν είμαι ο μόνος παραβάτης εγώ, αλλά ιδού πόσοι άλλοι είναι μαζί μου! Και πάλιν ανέβηκα στους ουρανούς με τη χάρη και την πνευματική θεωρία και είδα τις ανέκφραστες ομορφιές του παραδείσου, που ετοίμασε ο Θεός για όσους τον αγαπούν» .
Με τη χάρη του Θεού, ο Γέρων Ιωσήφ, είχε αυτήν την τρομερή εμπειρία, που τόσον απλά μας περιέγραψε. Έπιασε με τα χέρια του τον ίδιο το Σατανά και αφού τον έδεσε, απέσπασε από αυτόν, την πονηρή δικαιολογία και καύχησή του. Δεν θα είναι μόνος αυτός στον Άδη, αλλά τόσοι άλλοι θα τον ακλουθούν.
Έπειτα από την τιτάνια αυτή μονομαχία, ο Άγιος Θεός, έδειξε στον μακαριστό Γέροντα Ιωσήφ τα κάλλη του Παραδείσου. Εδώ βρίσκει εφαρμογή ο λόγος του: «Εις τους μεγαλύτερους πειρασμούς βρήκα την μεγαλύτερη παράκληση». Είναι ο ίδιος ο λόγος που είπε ο βασιλεύς, δηλαδή ο Χριστός στον Άγιον Ανδρέα: «Δεν προσφέρω το πικρό μόνον ούτε πάλιν το γλυκό, αλλά πότε το ένα και πότε το άλλο. Το ένα διαδέχεται το άλλο».
Κατά τύχη, διηγείται ο Γέρων Ιωσήφ, ήλθε κάποιος από τον κόσμο γνωστός μας να μας δει. Και τη νύκτα τον έβαλα να κοιμηθεί στο καλυβάκι μου. Και έρχονται οι δαίμονες, καθώς είχαν συνήθειαν σε εμένα, και τον έπιασαν στο ξύλο, και βάζει κάτι φωνές! Έφριξε ο άνθρωπος. Κόντευε να τα χάσει. Έτρεξα ευθύς.
-Τί έχεις; του λέω.
-Οι δαίμονες, λέει, παρ’ ολίγον θα με έπνιγαν! Με σκότωσαν στο ξύλο!
-Μη φοβάσαι, του λέω, ιδικές μου ήταν αυτές και κατά λάθος τις έφαγες εσύ απόψε! Όμως μην ανησυχείς. Του είπα και άλλα τοιαύτα φαιδρά να τον ηρεμήσω. Αλλ’ στάθηκε αδύνατον. Δεν μπορούσε να παραμείνει πλέον εις τον τόπον εκείνον του μαρτυρίου. Έντρομος κοίταζε δεξιά και αριστερά και παρακαλούσε να φύγει. Νύχτα – μεσάνυκτα τον οδήγησα στην Αγία Άννα και επέστρεψα. Είμαστε εις τον Άγιον Βασίλειο τότε».
Εκείνο το βράδυ, συνεχίζει ο Γέρων Ιωσήφ, μου έδειξε ο Θεός την κακία του Σατανά. Ήμουν πολύ ­ψηλά εις ένα ωραίο μέρος και από κάτω ήταν σαν πλατεία και κοντά θάλασσα. Και είχαν στήσει οι Δαίμονες μυριάδες παγίδες. Και περνούσαν οι μοναχοί και πέφτοντας οι παγίδες άλλον έπιαναν από το κεφάλι, άλλον από το πόδι, άλλον από το χέρι, από τα ρούχα, απ’ όπου ήταν τρόπος.
Ο δε βύθιος δράκοντας είχε το κεφάλι του έξω από τη θάλασσα και βγάζοντας φωτιά από το στόμα του, τα μάτια και τη μύτη, χαιρόταν και ηγάλλετο  στην πτώση των μοναχών. Εγώ δε βλέποντας τον έβριζα.
-Ω βύθιε δράκοντα! έλεγα. Δι’ αυτό μας απατάς και μας παγιδεύεις!
Και συνήλθα έχοντας χαρά μαζί και θλίψη. Χαρά, γιατί είδα τις παγίδες του Διαβόλου. Θλίψη για την πτώση μας, για τον κίνδυνο, που μας απειλεί εφ’ όρου ζωής. Από τότε ήλθα σε μεγάλη ειρήνη και προσευχή» .
Ο Γέρων Ιωσήφ ως παλαίμαχος και έμπειρος αγωνιστής εναντίον των δαιμόνων μας καταθέτει ως συμπέρασμα την πολύτιμη πείρα του. Εμπειρία που είναι ποτισμένη με ιδρώτα, κόπο, πόνο, δάκρυα και βάσανα, αλλά και πλημμυρισμένη από την δροσοβόλο πνοή της χάριτος του Αγίου Πνεύματος.
«Μη παραξενεύεσαι, τέκνον μου. Ο γλυκύς Ιησούς μέσα  στις θλίψεις βρίσκεται. Και μόλις θα τον ζητήσεις, θα σου προβάλει τις θλίψεις. Η αγάπη του είναι μέσα  στα βάσανα. Λίγο μέλι σου δείχνει και από κάτω έχει κρύψει ολόκληρη αποθήκη πίκρας. Προηγείται το μέλι της χάριτος και ακολουθεί η πίκρα των πειρασμών.
Όταν θελήσει να σου στείλει τα βάσανα σε ειδοποιεί και ως αγγελιαφόρο σου στέλνει χάριν ανάλογη. Σαν να σου λέει· γίνου έτοιμος!
Είναι αγώνας σ’ αυτήν τη ζωή, αν θέλεις να κερδίσεις, δεν είναι αστεία! Με ακάθαρτα πνεύματα πολεμάς, που δεν μας ρίχνουν γλυκά και λουκούμια, αλλά μυτερές σφαίρες που θανατώνουν ψυχήν, όχι σώμα».

Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΑΓΑΠΑ ΣΑΝ ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΣΑΝ ΜΑΝΑ ΜΑΖΙ!

15ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΟΝΗΡΟΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟΙ… Ο ΛΟΓΟΣ ΚΑΠΟΙΟΥ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ…

«Όσοι δεν γίνουν απλοί και ταπεινοί σαν τα παιδιά και δεν πιστέψουν ότι
Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΑΓΑΠΑ ΣΑΝ ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΜΑΝΑ ΜΑΖΙ,
θα μείνουν έξω από την αγκαλιά και την Ουράνια Προστασία Του!»

«Όσοι όμως πιστέψουν σε αυτήν την μεγαλειώδη αλήθεια,
ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΗΤΡΙΚΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ...
Αυτοί θα απολαύσουν το... Πατρικό και Μητρικό Χάδι του Θεού,
και θα βιώσουν Ουράνιες Παρηγοριές και Θείες επεμβάσεις στη ζωή τους!»
______________

Γι’ αυτό κι εσύ μην αμφιβάλλεις!
Ο Ουράνιος Πατέρας στέκεται με ανοιχτά τα χέρια
για να δεχτεί κι Εσένα στην αγκαλιά Του!
Πίστεψέ το!

Ο λόγος του Δαυίδ είναι αληθινός:
«Ακόμη κι αν ο πατέρας μου και η μητέρα μου με εγκαταλείψουν, ο Κύριος όμως θα με προσδεχθεί». (Ψαλμ. 27, 10)





πηγή  / μεταφορά

ΣΟΒΑΡΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΑΣ ΔΙΗΓΕΊΤΑΙ Ο ΜΟΝΑΧΟΣ ΘΩΜΑΣ ΤΣΟΝΑΚΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΖΩΗ.

Η οθωμανοποίηση των ελληνικών Μ.Μ.Ε.



Είναι κοινή πεποίθηση ότι η κρίση που βιώνει η ελληνική κοινωνία δεν είναι μόνο οικονομική, είναι κρίση αρχών και αξιών, στάσεων και προτύπων.

Στη διαμόρφωση των προτύπων, των στάσεων αλλά ακόμα και της αλήθειας ένα μεγάλο κομμάτι
ευθύνης δεν έχουν μόνο οι θεσμοί που είναι οι καθ’ ύλη αρμόδιοι όπως η οικογένεια, το κράτος, το εκπαιδευτικό σύστημα αλλά εσχάτως και η τηλεόραση και τα Μ.Μ.Ε. γενικότερα.



Δε μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι η τηλεόραση με τα προγράμματά που παρουσιάζονται στα διάφορα ιδιωτικά κανάλια έχει σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Τα προγράμματα αυτά δεν είναι αντάξια του πνευματικού επιπέδου του λαού μας και δεν βοηθούν στην ανάδειξη του ελληνικού πολιτισμού ο οποίος ήταν, είναι και θα είναι το μεγάλο όπλο της χώρας σε κάθε επίπεδο.

Παρολαυτά η δύναμη της εικόνας είναι αδιαμφισβήτητη και μπορεί να κατευθύνει μέσα από τη στοχευμένη χρήση της τον τρόπο σκέψης και δράσης των πολιτών.

Μία από τις πιο πρόσφατες, αλλά ίσως και πιο επικίνδυνη, μόδες στο χώρο της τηλεόρασης είναι η προβολή τούρκικων σίριαλ. Μάλιστα η συχνότητα προβολής τους είναι τέτοια που ακόμα και να μη θέλει κάποιος να τα παρακολουθήσει, αυτό είναι τουλάχιστον δύσκολο μιας και τα περισσότερα κανάλια έχουν στο πρόγραμμά τους τουλάχιστον ένα.

Η προσπάθεια εξιδανίκευσης της καταπιεστικής σουλτανικής διακυβέρνησης ή της σύγχρονης Τουρκίας η οποία ακόμα και σήμερα καταπιέζει λαούς όπως οι Κούρδοι είναι τουλάχιστον τραγική και απαράδεκτη.

Η ανάπτυξη της ελληνικής γλώσσας τορπιλίζεται δόλια από τέτοιες πρακτικές, αντίθετα εξιδανικεύεται η παρουσία των Οθωμανών στη χώρα μας αλλά και στις υπόλοιπες βαλκανικές χώρες που δεν έχουν καθόλου καλή εμπειρία από αυτή την «υποχρεωτική ιστορική συναναστροφή».

Δυστυχώς ο πνευματικός κόσμος παραμένει σιωπηλός, απαθής. Η σιωπή αυτή είναι αδικαιολόγητη και αγγίζει τα όρια της συνενοχής στο έγκλημα που συντελείται εναντίον των συμπολιτών μας αλλά και της νέας γενιάς που βάλλεται από εικόνες που αλλοιώνουν την ιστορική πραγματικότητα.

Η Ελλάδα μας έχει περάσει πάρα πολλά βάσανα από τους Σουλτάνους του τότε και του τώρα.
Στη δύσκολη αυτή στιγμή χρειαζόμαστε θετικά πρότυπα, χρειαζόμαστε πρότυπα που θα εμπνεύσουν το λαό μας και το σίγουρο είναι ότι αυτά δε βρίσκονται σε προγράμματα χαμηλού επιπέδου. Βρίσκονται όμως στην Ελληνική Ιστορία, στους μύθους και τις παραδόσεις του τόπου μας, βρίσκονται τόσο κοντά μας κι ας είναι για κάποιους τόσο μακριά!

Καιρός να αντισταθούμε, καιρός να αντιδράσουμε στη «σουλτανοποίηση – οθωμανοποίηση » της πατρίδας μας και στην πνευματική υποδούλωση μας. Όσοι μας θέλουν ραγιάδες, προβάλουν το ραγιαδισμό ως μια άκακη μορφή κοινωνικής οργάνωσης.

Ό,τι είναι εμπορικό, δεν είναι και ηθικό. Και η υποκουλτούρα πρέπει να έχει όρια πια!

Καλούμε τα Μ.Μ.Ε. να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να προβάλλουν εκπομπές και προγράμματα που θα προάγουν το πνεύμα του τόπου μας.

Καλούμε τον πνευματικό κόσμο της χώρας να πάρει θέση και να γίνει ο ιδεολογικός ηγέτης που χρειάζεται η πατρίδα μας.

Τα μέλη του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας

Λούκας Παναγιώτης   Μπλέτσας Χρήστος

ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΙΣ 14/1/2013 ΜΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΑ ΜΕΤΡΑ-ΜΕΡΟΣ 2[ΣΥΝΕΧΕΙΑ]


ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΙΣ 14/1/2013 ΜΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΑ ΜΕΤΡΑ
"ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ"


.                                                                                                                                                                                         .


"ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΠΟΥ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΟΤΙ Η ΚΡΙΣΗ ΘΑ ΔΙΑΡΚΕΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ, ΑΦΟΥ ΑΝΗΣΥΧΟΥΝ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΙΩΝΙΑ ΑΙΧΜΑΛΩΤΙΣΜΕΝΑ ...
ΗΔΗ ΔΙΑΝΥΟΥΜΕ ΤΑ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΑΝΕΔΕΙΞΑΝ ΤΗ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΤΗΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ,
 ΤΗ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ ΣΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ...
ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΠΙΔΑ ΓΕΡΟΝΤΑ, Η ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΟΠΩΣ ΦΟΒΑΜΑΙ;"

"ΠΩΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ;
ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ;"


"ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΕΣ ΑΥΤΟ;
ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ;
ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΗ ΣΚΛΑΒΙΑ ΜΑΣ;
ΧΑΡΙΣΤΗΚΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΓΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΜΕ ..."


"ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΧΙ ...
 ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ ΒΓΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ...
ΕΦΑΓΕ ΞΥΛΟ,
 ΧΗΜΙΚΑ, ΚΥΝΗΓΗΤΟ ...
ΤΟΝ ΧΤΥΠΟΥΣΑΝ, ΕΝΩ ΗΤΑΝ ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΦΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ... 
ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΛΟΓΟ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΩΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΑΠΑΛΛΑΧΘΟΥΝ ΤΩΝ ΕΥΘΥΝΩΝ ΤΟΥΣ ...
Η ΘΕΙΑ ΔΙΚΗ ΔΕΝ ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙ,
 ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ...
ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΡΕΙ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ Ο ΘΕΟΣ ΜΟΙΡΑΣΕ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ...
Η Σ.ΑΡΑΒΙΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΡΥΑΚΙ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ ...
ΦΑΝΤΑΣΟΥ Η ΠΗΓΗ ΤΙ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ...
Ο ΧΡΥΣΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥΤΙΜΑ ΟΡΥΚΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΤΕΘΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ "ΑΝΘΡΩΠΟΥ" ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙ Ο ΘΕΟΣ ...
ΜΑΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΤΑΞΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΟΤΑΝ ΛΑΛΗΣΕ : 
"Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΕΘΝΟΣ ..."
ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΟ ΕΘΝΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΩΣΕ,
 Η ΣΕ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΤΙΜΑ ΣΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ;
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΖΗΣΑΜΕ ΜΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΟΤΑΝ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΤΕΓΡΑΦΕ ΤΙΣ 'ΑΛΩΣΕΙΣ' ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ,
 ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΜΕ ΔΑΚΡΥΑ ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΤΗΣ ΣΤΑΥΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΠΡΟΣΚΥΝΑΜΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ ...
ΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ Ο ΚΥΡΙΟΣ, 
ΟΧΙ ΟΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΤΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ..."

"ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΝ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΓΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΛΗ ΑΥΤΟ,
 ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ..."

"ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΕΛΠΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ...

ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΘΕ ΝΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙΣ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΣΘΟ ΠΡΟΦΗΤΗ
,  ΟΠΩΣ Ο ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΜΑΣ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗ ΠΗΓΗ ΤΟΥ "ΠΛΟΥΤΟΥ", ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ...
ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΟΡΗΣΕ ΤΗΝ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, Η ΕΣΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ;
ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΟΝ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΟ ΠΟΛΕΜΟ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ...
ΜΗΝ ΑΓΝΟΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ ...
ΣΤΟ ΜΕΣΟΔΙΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΛΕΙΨΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ...
Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑ ΡΙΞΕΙ ΤΟ ΠΕΠΛΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ ...
ΠΡΩΤΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΑΝΥΨΩΘΕΙ,
 ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΘΑ ΜΕΤΡΟΥΝ ΤΙΣ ΠΛΗΓΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΑΠΟΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ  ...
ΑΥΤΟΣ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΟΥ ΝΑ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΗΣ ΑΠΑΤΗΣ, ΤΗΣ ΣΑΡΚΟΛΑΓΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΓΩΙΣΜΟΥ ...
ΘΑ ΤΑ ΣΒΗΣΕΙ ΣΑ ΓΟΜΟΛΑΣΤΥΧΑ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΤΕΣ ΤΟΥ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΛΕΙΜΜΕΝΟΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ...
ΘΑ ΑΠΑΛΛΑΧΘΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΠΟΥ ΑΙΩΝΕΣ ΣΧΕΔΙΑΖΕ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΕ ...
ΘΑ ΚΟΨΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΑ ΔΕΣΜΑ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΤΥΛΙΞΕΙ ΠΙΣΘΑΓΚΩΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ ....
ΜΕ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΘΑ ΖΗΣΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ,
 ΟΧΙ ΤΟ ΜΕ ΤΙΣ ΨΕΥΔΟΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥ ΜΙΣΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΓΩΙΣΜΟΥ ...
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΛΑΚΕΡΟ ΠΛΗΓΩΜΕΝΟ,
 ΑΛΛΑ ΜΕΤΑΝΟΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟΤΕ Η ΘΕΙΑ ΠΡΟΝΕΙΑ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΘΑ ΖΗΣΕΙ "Ο ΛΥΚΟΣ ΜΕ Τ' ΑΡΝΙ" ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΘΑ ΤΡΩΝΕ ΜΕ ΧΡΥΣΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ  ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΕΙ Ο ΠΑΤΡΟΚΟΣΜΑΣ;'

"ΝΑ ΤΟΛΜΗΣΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΦΘΑΣΟΥΜΕ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΚΑΚΟ;"

"ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ ΜΑΣ ΥΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΤΙΚΑ 
ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ...
ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΣΗΜΑΔΙ, ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ 
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ...
ΦΕΤΟΣ Η ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ, Η ΜΟΝΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΑΡΚΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΛΑΔΙ ΠΟΥ ΟΜΟΙΟ ΤΟΥ, ΜΟΝΟ ΤΟ 1939 ΕΙΧΑΝ ΞΑΝΑΔΕΙ ...
ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΕΔΕΗΣΕ Η ΠΑΝΑΓΙΑ,  ΛΕΣ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ;
ΛΕΣ ΤΩΡΑ ΝΑ ΑΦΕΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΩΝ ΝΕΟΤΑΞΙΤΩΝ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΑΔΙΑΦΟΡΗΣΕΙ;
ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΧΙ,  ΓΙ ΑΥΤΟ ΒΑΛΤΕ ΧΡΙΣΤΟ ΜΕΣΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΗ ΦΟΒΑΣΤΕ 
ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ 
ΘΑ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΤΕΙ ..."

"Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΥΜΦΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΙΚΙΖΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ"            πηγή

Τα Επτά Θανάσιμα Αμαρτήματα και τα πάθη που απορρέουν από αυτά

Τα Επτά Θανάσιμα Αμαρτήματα και τα πάθη που απορρέουν από αυτά (Κατά τον Αγ.Νικοδήμο του Αγιορείτη απ το βιβλίο ''Εμολογητάριον'',εκδ.Νεκτ.Παναγόπουλου σελ.35)

1.Υπερηφάνεια 
-Κενοδοξία
-Καύχηση
-Οίηση
-ανυποταξία
-καταγέλαση
-υπόκριση 
-πείσμα κ.λπ

2.Φιλαργυρία
-Πλεονεξία
-ανελεημοσύνη
-σκληροκαρδία
-κλοπή
-αρπαγή
-ψεύδος
-αδικία
-δολιότης
-επιορκία
-σιμωνία
-ιεροσυλία
-απιστία

3.Πορνεία 
-Μοιχεία
-αρσενοκοιτία 
-κτηνοβασία
-παιδοφθορία
-αιμομιξία
-παρθενοφθορία
-συγκυσμός
-αυνανισμός
-αναίδεια
-τύφλωση νοός
-αθεοφοβία

4.Φθόνος
-Επιβουλή
-έχθρα
-χαιρεκακία
-φιλονικία
-καταλαλιά
-απάτη
-προδοσία
-φόνος
-αχαριστία
-λύπη για τα καλά του φθονούμενου

5.Γαστριμαργία
-Λαιμαργία
-Μέθη
-Ασωτεία 
-Φιληδονία 
-Λαγνεία κ.ά

6.Θυμός
-Βλασφημία
-μίσος
-μνησικακία
-φιλονικία
-επιορκία
-κατάρα
-ύβρις
-μάχη
-διαπληκτισμός 
-φόνος

7.Ακηδία(Αμέλεια)
-Μικροψυχία
-θηλυπρέπεια
-λύπη και αγανάκτηση για το καλό που μπορείς να κάνεις
-απόγνωση 
-απιστία
-νωθρότης και έλλεψει καλών έργων. \

Η Θεία επέμβαση και η ελευθερία του ανθρώπου.


Η Θεία επέμβαση και η ελευθερία του ανθρώπου.

Εικόνα


Συχνά ακούγεται και σήμερα ότι ο Θεός «έρριξε» κάποιον σε αρρώστια γιά να συνέλθει από τις αμαρτίες του.
Άλλοτε, με θεολογικότερη γλώσσα διατυπωμένο, ακούμε ότι ο Θεός δοκιμάζει με θλίψεις τους ανθρώπους για την πνευματική τους ανάνηψη. Στην ίδια συνάφεια γίνεται επίσης λόγος για θεία «παιδαγωγία» ή «παραχώρηση» με τελικό πάντα σκοπό την επιστροφή του ανθρώπου στο δρόμο της ζωής, της αρετής από όπου εξέπεσε.

Παράλληλα όμως αυτή η θεία παιδαγωγία, δηλαδή η ευεργετική παρέμβαση του Θεού για το πνευματικό συμφέρον του ανθρώπου, προκαλεί στο σημερινό άνθρωπο, τον τόσο ευαισθητοποιημένο απέναντι στο θέμα ελευθερία, σοβαρό πρόβλημα.

Του δημιουργεί την εντύπωση, που όχι σπάνια μεταβάλλεται σε μομφή κατά του Θεού, ότι η παρέμβαση του Θεού στρέφεται εναντίον της ελευθερίας του ανθρώπου. Την ένστασή του αυτή συχνά ακούμε να τη διατυπώνει ως εξής: «Εφόσον ο Θεός δημιούργησε τον άνθρωπο ελεύθερο και ταυτόχρονα σέβεται την ελευθερία του, πώς επιτρέπει στον εαυτό του να παρεμβαίνει σε ορισμένες περιπτώσεις με τέτοιο δυναμικό τρόπο στη ζωή του ανθρώπου, έστω κι αν ακόμη έχει ως σκοπό νά τον επαναφέρει στο σωστό δρόμο; Ο εξαναγκασμός δεν αποτελεί άρση της ελευθερίας του ανθρώπου;».

Το ερώτημα, αν και συνήθως περιορίζεται στην παραπάνω απλή διατύπωση, θα μπορούσε να προχωρήσει βαθύτερα. Εφόσον η σωτηρία του ανθρώπου αποτελεί γι’ αυτόν, σύμφωνα με τη διδασκαλία της Εκκλησίας, αιτία για χαρά και ευτυχία, πώς είναι δυνατό να συνειδητοποιεί κανείς την ευτυχία, όταν οδηγείται σ’ αυτή με έναν «καταναγκαστικό» τρόπο; Κανένας δεν μπορεί να απολαύσει ένα πράγμα αν ο ίδιος δεν το νιώθει ως κάτι το ωραίο, πολύ δε περισσότερο αν άλλοι του το επιβάλλουν να το δεχτεί ως τέτοιο και να το «απολαύσει».

Η ευτυχία που προσφέρει η σωτηρία αποτελεί θελημένο ασκητικό κατόρθωμα. Διαφορετικά η ευτυχία αύτη δεν λειτουργεί ως ευτυχία. Και δεν λειτουργεί έτσι όχι μόνο όταν είναι προϊόν πίεσης, αλλά ακόμη κι όταν προσφέρεται ως δωρεά. Γιατί δίχως την προϋπόθεση της ελευθερίας δεν είναι δυνατό να συνειδητοποιηθεί η αξία της δωρεάς.

Με το παραπάνω σκεπτικό οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι, αν ο Θεός «εκβιάζει» την ελευθερία του ανθρώπου, δεν είναι δυνατό να κινείται από αγάπη. Τί είδους αγάπη μπορεί να είναι αυτή, όταν στερεί από τον άνθρωπο την ελευθερία;

Και όμως ο Θεός επεμβαίνει στον άνθρωπο. Πώς συνδυάζονται όλα αυτά; Με άλλα λόγια, η αφετηρία που έδωσε αφορμή για τη διατύπωση της ένστασης είναι πραγματική. Η ένσταση όμως πάσχει σε σχέση με την κατανόηση της ελευθερίας του ανθρώπου.

Κατ’ αρχήν όταν γίνεται λόγος για ελευθερία στον άνθρωπο, δεν πρέπει να νοείται η ελευθερία στο χώρο της πράξης, όσο κι αν αυτή έχει μεγάλη σημασία.
Η πραγματική ελευθερία ανάγεται στο χώρο της βούλησης του ανθρώπου. Το βλέπουμε σαφώς αυτό στην περίπτωση που ο άνθρωπος για λόγους ιδεολογικούς ή ομολογίας πίστης στερείται την ελευθερία του και φυλακίζεται. Το γεγονός της φυλάκισης αποτελεί τη μεγαλύτερη απόδειξη ότι ο άνθρωπος είναι εσωτερικά ελεύθερος. Και ασφαλώς είναι πιο ελεύθερος από εκείνον που προδίδει το ιδανικό του για να εξασφαλίσει μια εξωτερική ελευθερία.

Η διάκριση ανάμεσα στην ελευθερία της πράξης και στην ελευθερία της βούλησης πρέπει να προχωρήσει και μέσα στον ίδιο το χώρο της βούλησης για να διαπιστωθεί έτσι το πραγματικό νόημα της ελευθερίας. Η διάκριση εδώ γίνεται ανάμεσα στη διατύπωση της απόφασης και στην προϋπόθεση της εκφοράς της. Η διατύπωση της απόφασης είναι ένα είδος «πράξης» στο χώρο της βούλησης του ανθρώπου. Μεγαλύτερη όμως σημασία έχει για την ελευθερία το πως παράγεται (εκφορά) η απόφαση. Κι έδώ βρίσκεται το κέντρο της ελευθερίας του ανθρώπου.


Ο άνθρωπος που είναι δέσμιος (και ποιός δεν είναι!) ενός μικρού ή μεγάλου πάθους παίρνει σε σχέση με αυτό την απόφασή του, χωρίς τούτο να σημαίνει ότι ενεργεί ελεύθερα. Για να γίνουν πιο κατανοητά τα προηγούμενα, θα αναφερθούμε σε ένα διαφωτιστικό παράδειγμα κάποιου ανθρώπου που είναι δούλος ενός πάθους, π.χ. του αλκοολισμού. Το γεγονός ότι του δίνεται η δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σ’ ένα ποτήρι κρασί και σε ένα άλλο νερού αποδεικνύει ότι έχει την ελευθερία της πράξης. Το γεγονός όμως ότι επιλέγει το κρασί μαρτυρεί την ύπαρξη δυνατότητας να πάρει απόφαση και συγχρόνως βεβαιώνει ότι η απόφασή του αυτή με το να διαλέγει μόνιμα το κρασί δεν παράγεται ελεύθερα. Με άλλα λόγια δεν είναι ουσιαστικά ελεύθερος.

Με το παραπάνω παράδειγμα μπορεί να κατανοηθεί καλύτερα το γνωστό μας χωρίο της Κ. Διαθήκης, ότι «πας ο ποιών την αμαρτίαν δούλος έστι της αμαρτίας» (Ιω. 8,34). Η παρουσία της αμαρτίας μαρτυρεί ακριβώς την ανυπαρξία ή τη (μετριασμένη) δυνατότητα για ελεύθερη λήψη απόφασης από μέρους του προσώπου που ενεργεί.

Είναι προφανές ότι μια παρέμβαση στο σημείο αυτό για την αποκατάσταση της ελευθερίας της βούλησης του ανθρώπου κατά τη λήψη της απόφασης δεν μπορεί να χαρακτηρισθεί ως πράξη αρνητικής παρέμβασης στην ελευθερία του, έστω κι αν ο ίδιος δεν μπορεί τη στιγμή εκείνη να την αντικρύσει θετικά.

Η διάσταση μεταξύ της θετικής ενέργειας του Θεού για την αποκατάσταση της ελευθερίας και της λανθασμένης αντιμετώπισής της από μέρους του «προσβαλλόμενου» δίνει την απάντηση στο ερώτημα κατά πόσον σέβεται ο Θεός την ελευθερία του ανθρώπου, αλλά και την αιτία της διαμόρφωσης του ερωτήματος.

Η παιδαγωγική ενέργεια του Θεού στον άνθρωπο με σκοπό να τον συνεφέρει από το δρόμο της αμαρτίας, δεν αποτελεί αρνητική παρέμβαση στην ελευθερία του, αλλά θετικό έργο για την αποκατάστασή της. Το γεγονός ότι η σωτήρια παρέμβαση του Θεού στον άνθρωπο δεν δολώνει την ελευθερία του μαρτυρείται από πλήθος περιπτώσεων, όπου άνθρωποι και μετά την παιδαγωγία του Θεού δεν άλλαξαν τρόπο ζωής και όχι σπάνια επέτειναν τον αμαρτωλό τρόπο συμπεριφοράς τους. Ωστόσο η αδυναμία να γίνει στο χώρο της βούλησης του ανθρώπου διάκριση ανάμεσα στη διατύπωση της απόφασης δημιουργεί την εντύπωση της παρέμβασης του Θεού στην ελευθερία του ανθρώπου. Η εντύπωση αυτή με τη σειρά της οδηγεί στη διατύπωση του ερωτήματός μας.

Ως επίλογος είναι χρήσιμο να σημειωθεί ότι ο Θεός σέβεται απόλυτα την ελευθερία του ανθρώπου, ακόμη και στην περίπτωση που η από μέρους του ανθρώπου κατάχρηση της ελευθερίας του τον χρέωσε με ένα πλήθος από δεινά. Ο απόλυτος σεβασμός της ελευθερίας του ανθρώπου από το Θεό δεν μπορεί παρά να οφείλεται στο γεγονός ότι η ελευθερία αποτελεί τη μόνη προϋπόθεση για να συνειδητοποιήσει ο άνθρωπος την ευτυχία που του προσφέρει η πορεία του για τη συνάντηση με το Θεό, με το διπλανό του και με την υπόλοιπη κτίση.

(Ηλία Αντ. Βουλγαράκη, «Χριστιανισμός και κόσμος», εκδόσεις Αρμός, σελ: 172-175).
Θεολόγος, εισηγητής της αγαπητικής θεολογίας

" Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ"






"ΕΛΗΛΥΘΕΝ Η ΩΡΑ ΙΝΑ ΔΟΞΑΣΤΕΙ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ"

                                                                                                                                                                                                          ..



Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ, ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΠΡΟΦΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ, ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ...
ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΜΥΑΛΟ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗ ΔΕΧΘΕΙ ΑΦΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΑΠΛΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΑΥΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΑΝΑΜΦΙΒΟΛΑ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟ
ΑΝΘΡΩΠΟ ...
ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟΝ ΘΕΤΕΙ ΠΡΟ ΤΟΥ ΔΙΛΗΜΜΑΤΟΣ: ''ΝΑ ΔΕΧΘΕΙ ΤΑ ΠΡΟΦΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΩΣ ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΑ, ΑΡΑ ΑΛΗΘΙΝΑ, Η ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΡΡΙΨΕΙ ΩΣ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ; ''
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΑΦΟΥ ΚΡΙΝΕΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ ...
ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ, ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΤΕ ΧΑΣΑΜΕ ΤΟ ΠΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΣΑΜΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ , ΣΥΝΗΘΩΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ...
ΣΥΝΕΠΩΣ, ΕΑΝ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙ ΖΩΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΣΜΟΣ, ΕΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΟΠΕΡΑΣΗ ΚΑΙ ΙΔΑΝΙΚΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ, Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΑΠΟΡΡΙΨΕΙ ΑΣΦΑΛΩΣ, ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΓΡΑΦΟΜΕΝΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΘΥΕΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΠΟΥ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΣΑΡΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ...
ΘΑ ΑΓΝΟΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ ΑΚΟΜΑ ΤΗΝ ΚΡΑΥΓΑΛΕΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ 
ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ...
ΤΗ ΖΩΗ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑ, ΧΩΡΙΣ ΧΡΙΣΤΟ ...
ΤΗΝ ΑΝΗΣΥΧΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΘΗΣΥΧΑΖΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΙΘΕΙ
 ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ ...
ΑΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ, ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ...
ΓΙΑ ΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΣΤΕΡΗΘΩ ΤΙΣ ΧΑΡΕΣ ΤΗΣ  <<ΖΩΗΣ>>;
ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΕΙ ΕΤΣΙ, ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ, ΟΤΙ Η ΥΛΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΗΣ
 ΖΩΗΣ ΣΚΟΤΕΙΝΙΑΖΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ...
ΣΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΤΗ Ο ΔΥΣΤΥΧΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΥΤΕ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙ, ΟΥΤΕ 
ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΙ ΛΕΕΙ, ΟΥΤΕ ΒΛΕΠΕΙ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ...
ΓΙ ΑΥΤΟ, ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ 
ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΩΛΗΣ ΤΟΥ ΖΩΗΣ, ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΒΥΣΣΟ ΤΟΥ ΧΑΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ
 ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ...
ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΗΛΙΖΕΙ, ΜΕΝΟΝΤΑΣ ΑΚΑΛΥΠΤΟΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΙΜΙΑ ΤΩΝ ΕΧΘΡΩΝ ΤΟΥ ...
ΚΑΙ ΕΦ' ΟΣΟΝ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ...
ΑΣ ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟΣΟ ΕΠΙΠΟΛΑΙΟΙ, ΑΛΛΑ ΑΣ ΤΟΛΜΗΣΟΥΜΕ ΝΑ 
ΔΟΥΜΕ ΚΑΤΑΜΑΤΑ ΤΑ ΦΡΙΚΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΑΜΕΝΟΥΝ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ...
ΑΣ ΜΗΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ
 ΚΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΕΚΕΙΝΗ ΠΟΥ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΤΗΣ ΠΙΟ ΦΡΙΚΤΗΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΒΗ
ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ, ΤΗΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑΣ ΙΣΩΣ ΕΝΟΣ ΠΥΡΗΝΙΚΟΥ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ
ΤΗΣ ΓΗΣ ...
ΑΛΛΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΠΥΡΗΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΙΣΩΣ ΜΙΚΡΗΣ ΙΣΧΥΟΣ, ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΓΝΩΡΙΣΤΟ ΚΟΣΜΟ, ΣΕ ΜΙΑ ΕΡΗΜΩΣΗ ...
ΟΧΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ Σ' ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΘΕΟΥ ...
ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΥΠΟΣΤΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΡΥΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΕΙΝΑ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟ, ΟΣΟ ΘΑ ΔΙΑΡΚΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ...
ΟΜΩΣ, ΕΣΤΩ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΕΠΙΖΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΓΚΥΡΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΥΣΚΟΛΗ ΑΥΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟ, Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΒΕΒΑΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ Σ' ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ...
ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑ, ΧΩΡΙΣ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΦΟΔΙΑΣΤΟΥΜΕ ΜΕ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ, ΑΣ ΜΗΝ ΑΜΦΙΒΑΛΛΟΥΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ, ΟΤΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΜΑΚΑΡΙΟΤΗΤΑ ...
ΘΑ ΤΗ ΧΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΤΟΤΕ ΝΕΚΡΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ, ΑΘΛΙΟΙ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΕΙΣ ...
ΑΣ ΞΕΦΥΓΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΙΣΜΟΝΑ ΠΡΟΣΗΛΩΣΗ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΝΙΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ...
ΑΣ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΧΩΔΗ ΜΕΡΙΜΝΑ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΩΝ ΒΙΟΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ, ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΙ ΝΗΦΑΛΙΟΙ ΑΣ ΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΔΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΑΣ ΕΚΖΗΤΗΣΟΥΜΕ  ΤΗ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΘΑΡΡΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ ΤΑ ΔΕΙΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΧΑΛΕΠΟΥΣ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΟΥΜΕ ...
ΑΣ ΜΗΝ ΑΜΦΙΒΑΛΛΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΑ ΛΕΓΟΥΝ ΟΙ ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΕΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ...
Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ: ''ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΟΣΑ ΛΕΓΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΑ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ...''
ΔΙΟΤΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΥ ΜΑΣ , ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ...
ΑΣ ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΑΚΟΜΑ ΟΤΙ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΤΕΙΝΕΙ ΤΙΣ ΤΙΜΩΡΙΕΣ ΜΑΣ, ΑΝ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΝΟΥΜΕ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ, ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΤΟΣΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΤΙΜΩΡΙΑΣ ΤΟΣΩΝ ΛΑΩΝ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΣΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ  Σ' ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΑΔΙΚΙΩΝ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΞΕΝΗΣΑΝ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ Μ.ΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΤΕΡΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ...
ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ Ο ''ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ''  ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΙΜΗΘΟΥΜΕ ...
ΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΟΥΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΠΟΣΤΑΤΗ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΠΝΙΓΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΤΕΛΜΑΤΑ ΤΩΝ ΒΙΟΤΙΚΩΝ ΜΕΡΙΜΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΑΡΚΙΚΩΝ ΑΠΟΛΑΥΣΕΩΝ, Ο ΘΕΟΣ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΘΕΛΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ, ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΤΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΑΥΤΗ, ΩΣΤΕ ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΔΕΙΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΚΩΝ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΜΑΣ ΑΝΟΗΣΙΑΣ ...
ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ, ΟΤΙ ΕΝΩ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΚΡΟΘΥΜΕΙ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΜΕΝΕΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ  ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΑΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΠ' ΑΠΕΙΡΟΝ ...
ΑΛΛΑ ΟΤΙ Η ΜΑΚΡΟΘΥΜΙΑ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ...
ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΚΑΠΟΤΕ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΗΣ ΜΑΚΡΑΣ ΥΠΟΜΟΝΗΣ ΤΟΥ, ΓΙΑΤΙ Ο ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟΣ ΘΕΟΣ  ΤΟ ΝΑ ΑΝΑΜΕΝΕΙ ΜΑΤΑΙΑ ΚΑΙ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ ΑΝΤΙΤΙΘΕΤΑΙ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ...
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΜΕΝΕΙ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΙΑΣ ΨΥΧΗΣ ΕΝΩ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΕΒΔΟΜΗΝΤΑ ΕΠΤΑ ...
ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΩΡΑ ΤΗΣ ΑΓΝΟΙΑΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΑ ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΤΗΣ ΜΗ ΣΩΣΤΗΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗΣ, ΤΟΥ ΑΚΡΑΤΟΥ ΖΗΛΟΥ, Η ΤΗΣ ΠΛΑΝΗΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ Η ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΜΕ ΑΥΤΑ
ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ...
ΟΜΩΣ ΣΤΙΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ, ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ...
ΘΑ ΔΙΑΛΑΜΨΕΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΓΙΑ 35 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΣΧΑΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΟΧΙΚΕΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΕΣ ΑΝΑΛΑΜΠΕΣ ...
ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΙΡΗΝΕΥΕΤΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΘΛΙΒΕΣΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΑΝΕΜΕΝΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΣΠΕΡΜΟΛΟΓΩΝ ...
ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΟΝΟ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ...
ΛΥΣΗ ΜΟΝΟ Ο ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΝΙΩΣΟΥΝ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ !!!!

+++

ΥΠΟΣΧΕΣΟΥ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ...

15- Να βλέπεις το κάθε τι από την ευχάριστη πλευρά του και να επιδιώκεις την πραγματοποίηση των στόχων σου.

- Να ενθουσιάζεσαι για την επιτυχία των άλλων, όσο ακριβώς ενθουσιάζεσαι για τη δική σου.

- Να μην επηρεάζεσαι από τα λάθη του παρελθόντος και να επιμένεις στις μεγαλύτερες επιτεύξεις του μέλλοντος.

- Να έχεις χαρούμενη όψη πάντοτε και να χαρίζεις ένα χαμόγελο σε όσους συναντάς.

- Να αφιερώνεις τόσο πολύ χρόνο για την καλυτέρευση του εαυτού σου, ώστε να μη σου μένει καθόλου χρόνος για να επικρίνεις τους άλλους.

- Να μην σε ανησυχούν τα μικροπράγματα. Να είσαι ανώτερος στο θυμό σου, πολύ δυνατός στο φόβο και πολύ ευτυχής, ώστε να μην επιτρέπεις στις δυσκολίες να σταθούν εμπόδιο στη πορεία σου. 
πηγή

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...