Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Κυριακή, Μαρτίου 03, 2013

Το μέλλον των παιδιών, είναι εδώ, στην Πατρίδα. Μέλλον λαμπρό, αν είναι και κορίτσι. Χιλιάδες λέει, οι αιτήσεις στην εταιρία του πορνοπαραγωγού Σειρηνάκη για συμμέτοχη σε ταινία πορνό...


Το μέλλον των παιδιών, είναι εδώ, στην Πατρίδα.Μέλλον λαμπρό, αν είναι και κορίτσι... 
Χιλιάδες λέει, οι αιτήσεις στην εταιρία του πορνοπαραγωγού Σειρηνάκη για συμμέτοχη σε ταινία πορνό... 

Στο ίδιο πνεύμα της εποχής, είναι και οι αποκριάτικες στολές για τα κορίτσια σας, που προτείνουν τα Jumbo.
Από τις 28 «στολές» που διαφημίζονται, οι 26 αποκαλούνται… «sexy»! 
 

Πάρτε λοιπόν το παιδί σας στα Jumbo, και εκπαιδεύστε το από τώρα για μελλοντική πορνοστάρ. 

Μπορείτε να το ντύσετε σέξι, με μια από τις πιο κάτω στολές:
Αστυνομικίνα, Νοσοκόμα, Καμπαρετζού, Χορεύτρια, Μάγισσα, Άγγελος, Διαβολίνα, Πειρατίνα…
Ακόμα και σέξι Κοκκινοσκουφίτσα και σέξι Χιονάτη.
 

Όλες οι στολές, εδώ

ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΙΑ Αρχιμ. Κύριλλος




Στην ανθρώπινη δικαιοσύνη η απονομή χάριτος αποτελεί απόφαση της πολιτείας και απαιτείται να υποβληθεί το αντίστοιχο αίτημα από τον κατάδικο. Στην δικαιοσύνη του Θεού η παροχή χάριτος για τα αμαρτίες και τα εγκλήματα των ανθρώπων εξασφαλίσθηκε με την σταυρική θυσία του Χριστού, και δίνεται σε όλους τους ανθρώπους, σε κάθε αμαρτωλό, με την προϋπόθεση ότι θα την δεχθεί με μετάνοια και πίστη στον Χριστό. »Γιατί πράγματι με παροχή χάριτος έχετε σωθεί μέσω της πίστεως. Και αυτό δεν είναι επίτευγμα δικό σας. Είναι δώρο του Θεού» (Εφεσ. 2,8). Η θεία χάρη είναι δωρεά του Θεού προς όλους μας, αποτέλεσμα της μεγάλης αγάπης του Θεού για κάθε άνθρωπο αμαρτωλό, για την σωτηρία του οποίου προσέφερε τον Υιό Του τον Μονογενή για να μην χαθεί όποιος πιστεύει σε Αυτόν, αλλά να έχει ζωή αιώνιο (Ιω. 3,16). Ο Χριστός μας καλεί σε μετάνοια και σωτηρία. Ας δεχθούμε την μεγάλη δωρεά του Θεού και ας αφήσουμε την χάρη Του να πλημμυρίσει ολόκληρη την ζωή μας.
Όταν ο Ιησούς μεταμορφώθηκε ενώπιον των μαθητών στο όρος Θαβώρ συνέβη κάτι συγκλονιστικό. Ο Θεός Πατέρας εξέφρασε την ευαρέσκειά Του σε Εκείνον που ακολούθησε μέχρι τέλους την οδό της υπακοής και εκτελέσεως του θείου θελήματος. Και σήμερα ο Χριστός μπορεί να μεταμορφώσει την ζωή μας, να μας μεταδώσει την δική Του θεϊκή λάμψη εάν δεχθούμε το κάλεσμά Του και Τον ακολουθήσουμε με τέλεια υπακοή και συμμόρφωση στο θεϊκό θέλημα. Τότε θα δούμε την ζωή μας να αλλάζει και να πλησιάζει το πρότυπο του Χριστού. »Όλοι εμείς λοιπόν κοιτάζοντας με ακάλυπτο πρόσωπο τον καθρέπτη της δόξας του Κυρίου, μεταμορφωνόμαστε στην δική Του εικόνα, προχωρώντας από δόξα σε δόξα, έτσι ακριβώς όπως θα το πετύχαινε μόνον το Πνεύμα, ο Κύριος» (Β’ Κορ. 3,18).
Το πώς θα αντιμετωπίσουμε τις καταστάσεις εξαρτάται από το πώς θα τις δούμε. Όταν βλέπουμε τα πράγματα από κοντά μας φαίνονται μεγάλα και σημαντικά, όταν όμως τα εξετάσουμε από ψηλά, από μίαν άλλην πλευρά, από την πλευρά του Θεού θα μας φανούν μικρά και ασήμαντα. Έτσι αν υψωθούμε προς τον Κύριο με την προσευχή, θα βλέπουμε τις δοκιμασίες από ψηλά. Πόσο μικρά θα μας φαίνονται τότε τα προβλήματα όταν τα αντιμετωπίζουμε με την προοπτική την ουράνια, έχοντας συμπαραστάτη τον Χριστό! »Γιατί, πραγματικά, η πρόσκαιρη ελαφριά θλίψη μας δημιουργεί για μας σε ασύγκριτο βαθμό βάρος δόξας. Αφού εμείς  δεν αποβλέπουμε σε αυτά που φαίνονται, αλλά σε αυτά που δεν φαίνονται, γιατί αυτά που φαίνονται είναι πρόσκαιρα, ενώ αυτά που δεν φαίνονται είναι αιώνια» (Β’ Κορ. 4,17-18).
Ο μεγάλος στρατηγός της αρχαιότητας Αννίβας είχε καταγάγει σπουδαίες νίκες κατά των Ρωμαίων, όταν όμως βρισκόταν σε μικρή απόσταση 20 χλμ. από την Ρώμη δίστασε να την πολιορκήσει και απεφάσισε να υποχωρήσει. Τότε ένας από τους στρατηγούς του είπε: »Αννίβα, ξέρεις να νικάς, αλλά δεν ξέρεις να επωφελείσαι από τις νίκες σου». Το ίδιο μπορούμε να πούμε και για πολλούς χριστιανούς σήμερα. Οι άνθρωποι με την χάρη του Χριστού βγήκαν από την δουλεία της αμαρτίας και άρχισαν να κάνουν τα πρώτα βήματα για μία νέα πνευματική ζωή, αρχικά με ενθουσιασμό να βαδίζουν την οδό της πίστεως. Στην πορεία όμως άλλοι εγκατέλειψαν, πολλοί έχασαν τον αρχικό τους ζήλο και έγιναν χλιαροί, κάποιοι άλλοι έπεσαν πάλι σε αμαρτίες. Θλιβερές πτώσεις από έλλειψη υπακοής στο θέλημα του Θεού, συμβιβασμοί με τον κόσμο και άλλα αίτια, τους έκαναν να χάσουν τους καρπούς της πρώτης πνευματικής νίκης και να οπισθοχωρήσουν. Να προσέξουμε να μην συμβεί το ίδιο και σε μας. Μην αφήνουμε τον διάβολο να μας βγάλει από την πορεία μας και να χάσουμε την σωτηρία. Να προχωρούμε συνεχώς μπροστά με πίστη έχοντας οδηγό τον Χριστό, τον Υιό του Θεού, διατηρώντας την πίστη που ομολογούμε (Εβρ. 4,14).
Ο καλύτερος τρόπος να αντιμετωπίσουμε τον φόβο, τις δοκιμασίες, τις δυσκολίες της ζωής είναι να έχουμε εμπιστοσύνη στον Θεό. Οι εξωτερικές περιστάσεις, όποιες προκλήσεις και αν συναντήσουμε στο σπίτι, στην εργασία, στο σχολείο, ή αλλού, θα τις αντιμετωπίσουμε με απόλυτη εμπιστοσύνη στον Θεό. Η παρουσία Του στην ζωή μας έχει την δύναμη να μας καθοδηγεί με ασφάλεια και γαλήνη. Ας πούμε μαζί με τον ψαλμωδό » όταν με πιάνει τρόμος σε Σένα εγκαταλείπομαι. Στον Θεό που τον λόγο του εξυμνώ, στον Θεό ελπίζω, δεν φοβάμαι, τι θα μου κάνει ένας θνητός;» (Ψαλμ. 55,4-5).
Η ζωή μας μοιάζει με έναν αγρό που συνεχώς τον φροντίζουμε, τον καλλιεργούμε, τον ποτίζουμε, και περιμένουμε να απολαύσουμε τους καρπούς των κόπων και των προσπαθειών μας. Ό,τι σπείρουμε, ό,τι καλλιεργήσουμε, αυτό θα απολαύσουμε. Το ίδιο συμβαίνει και με τα πνευματικά πράγματα. Η συμπεριφορά και τα έργα μας αποτελούν μία συνεχής σπορά. »Μην γελιέστε, ο Θεός δεν εμπαίζεται, γιατί ό,τι σπείρει ο άνθρωπος, αυτό και θα θερίσει» (Γαλ. 6,7), μας λέει ο Παύλος στην προς Γαλάτας επιστολή. Αν επενδύσουμε στα έργα της σαρκός θα θερίσουμε φθορά και αμαρτίες. Αν σπείρουμε στο πνευματικά ζητήματα θα θερίσουμε αιώνια ζωή. Ο Χριστός μας καλεί να ζήσουμε από τώρα, εδώ στην γη, την ζωή που μας οδηγεί στην βασιλεία του Θεού. Καλούμαστε όλοι να ζήσουμε σύμφωνα με το θέλημα του Θεού και να αποκτήσουμε τους καρπούς μίας αγίας και πνευματικής ζωής, να απολαύσουμε τους καρπούς και τις δωρεές του Αγίου Πνεύματος. Ας μην αμελήσουμε να καλλιεργήσουμε μέσα μας τον καλό σπόρο, τον Λόγο του Ευαγγελίου, για να δούμε καρποφορία και ευλογία Χριστού στην ζωή μας.
Η χριστιανική ζωή είναι μία συνεχής πορεία με τον Χριστό, μία αδιάκοπη καθημερινή συναναστροφή με τον Σωτήρα μας Ιησού Χριστό. Χριστιανική ζωή σημαίνει σκληρή πορεία μέσα σε θλίψεις και δοκιμασίες, ένας καθημερινός σταυρός, μία καθημερινή άρνηση του εαυτού μας και του εγωιστικού μας θελήματος, παράδοση της ζωής μας στην αγάπη του Χριστού. Ο λόγος του Κυρίου είναι πάντοτε επίκαιρος και ας τον έχουμε κατά νου: »όποιος  θέλει να με ακολουθήσει, ας απαρνηθεί τον εαυτό του και ας σηκώνει τον σταυρό του και ας με ακολουθεί»(Λουκ. 9,23). Στην χριστιανική μας ζωή θα αντιμετωπίσουμε δυσκολίες, πειρασμούς και δοκιμασίες. Δεν πρέπει να εγκαταλείψουμε την προσπάθεια. »Μακάριος ο άνθρωπος που αντέχει στον πειρασμό, γιατί, αφού δοκιμασθεί, θα λάβει το στεφάνι της ζωής που υποσχέθηκε ο Κύριος σε εκείνους που Τον αγαπούν» (Ιακ. 1,12). Ο Χριστός μας προβάλλει αξεπέραστο παράδειγμα υπομονής, καθώς »υπέμεινε τον σταυρικό θάνατο χωρίς να λογαριάσει την ατίμωση και έχει καθίσει κατόπιν στα δεξιά του θρόνου του Θεού»(Εβρ. 12,2). Οι υποσχέσεις του Θεού είναι για όσους αγωνίζονται με υπομονή και επιμονή και δεν εγκαταλείπουν. »Έτσι λοιπόν και εμείς ας τρέχουμε με υπομονή να κερδίσουμε τον αγώνα που προβάλλει μπροστά μας, έχοντας στραμμένες τις σκέψεις μας στον Ιησού, τον αρχηγό και τελειωτή της πίστης μας» (Εβρ. 12,1-2) για να κατακτήσουμε »το βραβείο της ουράνιας κλήσης του Θεού μέσω του Χριστού Ιησού» (Φιλίππ. 3,13-14), ώστε να μπορέσουμε στο τέλος να ισχυριζόμαστε με καμάρι, όπως ο Παύλος: »τον καλό αγώνα αγωνίστηκα, τον δρόμο τελείωσα, την πίστη διατήρησα» (Β’ Τιμ. 4,7). Μην ξεχνάμε ότι ΄΄ο Θεός ανταμείβει εκείνους που Τον αναζητούν» (Εβρ. 11,6).
Κάθε μέρα που ξεκινάει γεμάτη υποχρεώσεις και μέριμνες είναι πολύ εύκολο να μας παγιδεύσει σε αυτόν τον ρυθμό ζωής ώστε να ξεχνάμε να διαθέτουμε χρόνο για προσευχή και πνευματική μελέτη. Έτσι ύπουλα και δόλια έρχεται ο διάβολος και μας ψιθυρίζει να βιαστούμε να πάμε στην δουλειά, στο μαγαζί, στο γραφείο, λέει στην νοικοκυρά να κοιτάξει τις δουλειές του σπιτιού, να ετοιμάσει τα παιδιά για το σχολείο, να μαγειρεύσει κ.οκ. Συνεχώς λοιπόν τρέχουμε και δεν έχουμε καιρό για ο,τιδήποτε άλλο. Να προσέξουμε την παγίδα αυτή. Βεβαίως και θα φροντίσουμε για τα αναγκαία, την εργασία, την οικογένεια, τα παιδιά, τις σπουδές μας, γιατί έχουμε σώμα που έχει ανάγκη τροφής. Ο Κύριος γνωρίζει τις βιοτικές μας ανάγκες και τις στηρίζει. Όσα όμως ισχύουν για το σώμα ,πολύ περισσότερο ισχύουν για την ψυχή, που έχει και αυτή ανάγκη της δικής της τροφής, που είναι ο Λόγος του Θεού. ΄‘Ο άνθρωπος δεν θα ζήσει μόνον με άρτο, αλλά με κάθε λόγο που βγαίνει από το στόμα του Θεού»(Ματθ. 4,4). Ας βάλουμε σωστές προτεραιότητες στην ζωή μας, να ξεκινάμε την ημέρα μας με προσευχή και ανάγνωση ενός σύντομου χωρίου από την Αγία Γραφή, για να βρούμε ενίσχυση για όλη την ημέρα, και στο τέλος της πάλι με προσευχή και μελέτη να ευχαριστούμε τον Κύριο και να γεμίζουμε την ψυχή μας με γαλήνη και χαρά που προέρχεται από την πνευματική μελέτη.
Πριν ο Χριστός περάσει στο σκοτεινό βασίλειο του θανάτου και μετά τρεις ημέρες να επανέλθει αναστημένος και θριαμβευτής, οι άνθρωποι αντιμετώπιζαν με τρόμο τον θάνατο γιατί γνώριζαν πως ήταν ένα ταξίδι χωρίς γυρισμό, ένα θλιβερό τέλος μίας σύντομης επίγειας ζωής. Με την Ανάσταση του Κυρίου η καρδιά μας γεμίζει με ελπίδα, ότι πέραν του τάφου υπάρχει μία άλλη πραγματικότητα, μία όμορφη ουράνια πατρίδα, μία ζωή αιωνιότητας κοντά στον Χριστό και τον Ουράνιο μας Πατέρα. Ο Χριστός μας υπόσχεται ότι »όποιος ζει και πιστεύει σε Μένα, αυτός δεν θα πεθάνει ποτέ. Το πιστεύεις αυτό;» (Ιω. 11,26). Καλούμαστε να πιστέψουμε στον Χριστό και να αναθέσουμε σε Αυτόν την ζωή μας με πίστη και ελπίδα, για να αξιωθούμε της αιωνίου ζωής.
Όταν δηλώνουμε πιστοί χριστιανοί, οφείλουμε να προσέχουμε την διαγωγή και τους λόγους μας, γιατί οι συνάνθρωποί μας κρίνουν και αξιολογούν την ζωή μας και την γνησιότητα της χριστιανικής μας πίστης.
Να βιώνουμε και να εφαρμόζουμε τις εντολές του Χριστού στην πράξη, »έτσι ώστε να φαίνεστε πως είστε επιστολή του Χριστού που την επιμεληθήκαμε εμείς. Μία επιστολή γραμμένη όχι με μελάνη, αλλά με το Πνεύμα του Ζώντος Θεού, όχι πάνω σε λίθινες πλάκες, αλλά σε πλάκες ανθρωπίνων καρδιών» (Β’ Κορ. 3,3). Οφείλουμε να είμαστε αντάξιοι του χριστιανικού ονόματος που φέρουμε και η διαγωγή μας να αποτελεί ένα συνεχές και ζωντανό Ευαγγέλιο, που να φωτίζει και να ελευθερώνει τους ανθρώπους από την σκοτεινή επίδραση του πονηρού.
Ίσως να έχετε δει μία εικόνα που παρουσιάζει τον Χριστό να στέκεται μπροστά σε μία πόρτα μιας οικίας και να χτυπά περιμένοντας να Του ανοίξουν από μέσα. Η σκηνή αυτή βασίζεται στο χωρίο της Αποκαλύψεως που εμφανίζει τον Κύριο να λέει: »Ιδού! Στέκομαι τώρα μπροστά στην θύρα και κρούω! Αν κανείς ακούσει την φωνή μου και ανοίξει την πόρτα, θα μπω στο σπίτι του και θα δειπνήσω μαζί του και αυτός μαζί μου» (Αποκ. 3,20). Την παραπάνω εικόνα πρόσεξε ένα μικρό παιδάκι που ρώτησε τον πατέρα του να του την εξηγήσει. Και τότε το παιδάκι με αφέλεια ρώτησε τον μπαμπά του :»Και πόσο καιρό θα στέκεται έξω και θα χτυπά; Γιατί δεν Του ανοίγουν την πόρτα;». Έχουμε και εμείς αναρωτηθεί γιατί ενώ ο Χριστός έρχεται στην ζωή μας και μας προσκαλεί, εμείς Τον αρνούμαστε, δεν Του ανοίγουμε, Τον αφήνουμε έξω από την ζωή και την καρδιά μας, Τον αποκλείουμε έξω και Τον αφήνουμε να περιμένει; Ας λάβουμε την απόφαση να ανοίξουμε την καρδιά μας στον Χριστό, να Του επιτρέψουμε να εισέλθει στην ζωή μας και να την αλλάξει ριζικά.
Έχουμε αξιοποιήσει στην ζωή μας το μεγάλο όπλο της προσευχής; Όσο αδύναμοι και μικροί να νοιώθουμε, έχουμε κάτι στο οποίο μπορούμε να στηριχθούμε, στα γόνατά μας. Γονατίζοντας στην προσευχή μπροστά στον Θεό, και καθώς η κραυγή της καρδιάς μας θα φθάνει στον θρόνο του Κυρίου, Εκείνος θα μας δίνει θαυμαστές απαντήσεις. Αν βλέπουμε όλα γύρω μας να σαλεύονται, αν ο εχθρός επιβουλεύεται την ψυχή μας, αν βλέπουμε τους άλλους και πιθανώς και τους εαυτούς μας να απομακρύνονται από τον Θεό, εμείς να προσευχόμαστε. Οι μεγαλύτερες μάχες έχουν κερδηθεί στα γόνατα της προσευχής. Με την προσευχή  προσκαλούμε το χέρι του Θεού να κινηθεί υπέρ μας. Όλα τα ζητήματα που μας απασχολούν να τα εμπιστευθούμε στον Κύριο, φροντίζοντας να βαδίζουμε ταπεινά στο δρόμο Του και να τελούμε το θέλημά Του. Τίποτε δεν είναι τόσο μεγάλο ή άλυτο για τον Παντοδύναμο Θεό.
Ο ουρανός δεν είναι τόσο μακριά, ώστε να μην μας ακούει ο Θεός όταν προσευχόμαστε. Κάθε δάκρυ μετανοίας, κάθε στεναγμός προσευχής φθάνει στον ουρανό. Ο Χριστός μας άνοιξε τον δρόμο για να μπορούμε να πλησιάζουμε τον θρόνο της χάριτος του Θεού και να Του λέμε τα προβλήματα και τις ανάγκες μας, με την βεβαιότητα ότι μας ακούει. »Ο Κύριος είναι κοντά σε όλους που Τον επικαλούνται, σε όλους που Τον καλούν ειλικρινά» (Ψαλμ. 144,18). Το μόνο που μπορεί να εμποδίσει την προσευχή μας να φθάσει στον Θεό είναι η ανεξομολόγητη αμαρτία. »Θαρρείτε πως το χέρι του Κυρίου δεν φθάνει να σας σώσει και πως το αυτί Του δεν μπορεί να σας ακούσει? Λάθος! Οι αμαρτίες σας όμως υψώνουν τείχος ανάμεσα σε σας και στον Θεό και οι ανομίες σας Τον έκρυψαν μακριά σας, τόσο που να σας ακούει»(Ησ. 59,1-2), μας λέει ο Προφ. Ησαΐας. Ας πλησιάσουμε τον Κύριο με μετάνοια και ταπεινή προσευχή και να είμαστε βέβαιοι πως θα μας ακούσει και θα μας βοηθήσει.
Ρώτησαν κάποτε μία πιστή χριστιανή που ήταν βαριά άρρωστη στο κρεβάτι, αν επιθυμούσε να πεθάνει ή να συνεχίζει να ζει. Εκείνη απάντησε: »Ό,τι θέλει ο Θεός, όχι ό,τι θέλω εγώ. Ό,τι θέλεις Εσύ, Κύριε, να γίνει». Αυτή πρέπει να είναι και η δική μας στάση στην χριστιανική μας ζωή, μία συνεχής συμμόρφωση και υπακοή στο θέλημα του Θεού. Να επαναλαμβάνουμε συνεχώς τον λόγο της Παναγίας:»ιδού η δούλη Κυρίου, γένοιτό μοι κατά το ρήμα σου!». Αν παραχωρήσουμε με εμπιστοσύνη ολόκληρη την ζωή μας στα χέρια του Θεού, Εκείνος που γνωρίζει καλύτερα από μας τι είναι το καλύτερο θα μας καθοδηγήσει. »Οδήγησέ με στην αλήθειά σου  και δίδαξέ με, γιατί Συ είσαι ο θεός μου που με σώζεις, σε Σένα ελπίζω κάθε μέρα…Εκείνος που τον Κύριο σέβεται διδάσκεται από Αυτόν τι δρόμο να διαλέξει» (Ψαλμ. 24,5 και 12).
Η πίστη μοιάζει με ένα σχοινί που μας ενώνει με τον Θεό και μας σώσει από τον χαμό. Για παράδειγμα,  δύο ναυαγοί βρίσκονται στην θάλασσα. Από το ναυαγοσωστικό τους ρίχνουν το σχοινί της διάσωσης. Ο ένας το αρπάζει και σώζεται. Ο άλλος επειδή έχει πιαστεί από μια σάπια σανίδα, νομίζει πως αυτή είναι ικανή να τον σώσει και τελικά χάνεται. Η σάπια σανίδα είναι οι προσπάθειες που κάνει ο άνθρωπος για να σωθεί μόνος του, αλλά δεν το κατορθώνει. Το πέλαγος της ζωής είναι μεγάλο και τα κύματα πανύψηλα. Με τις δικές μόνον δυνάμεις δεν μπορούμε να σωθούμε. Αρπάζοντας όμως το σχοινί της  σωτηρίας που μας ρίχνει ο Θεός μέσα από το Ευαγγέλιο ας πιαστούμε γερά και με πίστη από τον Σωτήρα Χριστό, και Αυτός θα μας χαρίσει την σωτηρία. »Γιατί με χάρη έχετε σωθεί μέσω της πίστεως. Και αυτό δεν είναι επίτευγμα δικό σας. Είναι δώρο Θεού»(Εφεσ. 2,8-9).
Η επικοινωνία με τον Ουράνιο Πατέρα μας μέσω της προσευχής, μας ανεβάζει στον ουρανό. Όπως διατηρούμαστε στην φυσική ζωή με την αναπνοή μας, έτσι και με το οξυγόνο της προσευχής ανανεώνουμε την πνευματική μας ζωή. Είναι απόλυτη ανάγκη να προσευχόμαστε! Χωρίς προσευχή δεν μπορεί να υπάρξει πνευματική ανάπτυξη και πρόοδος στην ζωή μας. Η αδύναμη χριστιανική ζωή οφείλεται πολλές φορές στην έλλειψη προσευχής. Για να προχωρήσουμε πνευματικά, οφείλουμε να δίνουμε την αναγκαία προσοχή στην προσευχή. Από τον Παντοδύναμο Θεό θα λάβουμε τις απαντήσεις στις προσευχές και τα αιτήματά μας, όταν Του τα ζητάμε καθημερινά με την προσευχή μας. »Γιατί ο καθένας που ζητάει λαμβάνει και εκείνος που γυρεύει βρίσκει και σε εκείνον που χτυπάει θα ανοιχθεί»(Λουκ. 11,10) Τότε θα δούμε  το πλήθος των ουράνιων ευλογιών να καλύπτουν την ζωή μας. »ας προσερχόμαστε λοιπόν με θάρρος στον θρόνο της χάριτος του Θεού, για να λάβουμε το έλεός Του και να βρούμε την χάρη που χρειαζόμαστε για βοήθεια στην κατάλληλη στιγμή» (Εβρ. 4,16).

40θήμερο Μνημόσυνο π. Θεοφίλου Ζησοπούλου




Στις 10 Μαρτίου 2013 μετά το Αρχιερατικό Συλλείτουργο 
θα τελεστεί το 40θήμερο μνημόσυνο 
του Αρχιμ. π. Θεοφίλου Ζησοπούλου

Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΣΑΛΟΤΗΤΑΣ


Μία περιγραφὴ κάποιας συνάντησης μὲ ἕναν ἄνθρωπο τῆς «ἄλλης» λογικῆς, ὡς ἐπίλογος αὐτῆς τῆς μεταξύ μας συνάντησης, ἴσως ἀποτελεῖ τὸν καλύτερο πρόλογο γιὰ τὴ συνάντηση μὲ τὸ Θεό:
Ἤδη ἡ ὥρα περνοῦσε καὶ ἔπρεπε νὰ πᾶμε καὶ στὸν π. Ἠρωδίωνα· ἕναν ρουμάνο ποὺ ἢ ἦταν σαλὸς διὰ Χριστὸν ἢ δὲν ἦταν ἄνθρωπος. Σὲ δέκα λεπτὰ φθάσαμε στὸν… σκουπιδότοπό του. Ὁ ἥλιος εἶχε ἤδη δύσει. Σ᾿ ἕνα ἐρείπιο γεμάτο σκουπίδια συναντοῦμε ἕνα νέο ἥρωα. Ὀγδόντα δύο ἐτῶν, ὄρθιος στὸ κούφωμα μίας πόρτας… χωρὶς πόρτα.
Τὰ πόδια του κρατοῦσαν κόντρα στὸ ἕνα της δοκάρι. Ἡ μέση του ἀκουμποῦσε στὸ ἄλλο. Τὰ χέρια του στηρίζονταν στὸ πρῶτο. Ὧρες ὁλόκληρες περνοῦσε ἔτσι. Ὁ ἴδιος δίχως ζωστικό. Μία μάλλινη φανέλα κι ἕνα κουρελιασμένο παντελόνι κάλυπταν τὸ ἐξαγιασμένο σῶμα του. Ἡ καλύβη του γεμάτη σκουπίδια. Δὲν ἔβλεπες δάπεδο. Ἕνα στρῶμα ἀπὸ κονσέρβες, κουκούτσια, σακοῦλες, τάπες, καπάκια ἀπὸ μπουκάλια, φλοῦδες, ὅ,τι μποροῦσε κανεὶς νὰ φαντασθεῖ, πάχους τριάντα ἑκατοστῶν καὶ πάνω, ἀποτελοῦσε τὸ πολύτιμο χαλὶ στὸ μυστηριῶδες… παλατάκι του καὶ ἀσφαλῶς τὸ στρῶμα του, ἂν βέβαια κοιμόταν ὁριζόντιος. Στοὺς τοίχους του τὰ ἀποτυπώματα χυμένων καφέδων καὶ τὰ ζουμιὰ πεταγμένων πορτοκαλάδων καί, ἀντὶ γιὰ κατοικίδια ζῶα, ὅλων τῶν εἰδῶν τὰ ζωΰφια, μυγάκια, κατσαρίδες καὶ ποντίκια.
- Εὐλογεῖτε, γέροντα, εἶπε χαρούμενος ὁ ἁπλοϊκὸς συνοδοιπόρος μου.
- Ὁ Κύριος, ἀπαντᾶ νηφάλιος ὁ ἡρωικὸς ἀσκητής, χωρὶς νὰ δείχνει καθόλου ἐνοχλημένος γιὰ τὸν οἰκολογικὸ περίγυρό του.
- Σοῦ φέραμε λίγες εὐλογίες, κάτι νὰ φᾶς, συνεχίζει δίχως ἐνδοιασμὸ ὁ μοναχὸς φίλος μου.
- Ὤ! καλοὶ πατέρες, πολὺ εὐχαριστῶ. Σᾶς εὐχαριστῶ. Καλοὶ πατέρες. Πολὺ εὐχαριστῶ, ἀπαντᾶ ἐκεῖνος.
Καὶ παίρνοντας τὴν σακούλα μὲ τὶς εὐλογίες καὶ συνεχίζοντας νὰ ἐπαναλαμβάνει αὐτὲς τὶς προτάσεις, μὲ ἰδιάζουσα δύναμη καὶ ἐκφραστικότητα, πετοῦσε τὶς ντομάτες καὶ τὰ ροδάκινα πάνω ἀπὸ τὰ κεφάλια μας στοὺς τοίχους τῆς καλύβης του. Τὰ χυμένα ζουμιά τους ἀποτυπώνουν τὴν δική μου ἀπορία πού, σκυμμένος μὴ μὲ πάρουν τὰ βόλια, προσπαθοῦσα νὰ καταλάβω τὴ λογικὴ τῆς εὐγνωμοσύνης του καί, ἐντελῶς ξαφνιασμένος, νὰ ἀποτυπώσω τὸ περιεχόμενο τῆς ἰδιότυπης μοναχικῆς προοπτικῆς του.
Ἀφοῦ ἔσπασε τὰ μακαρόνια καὶ τὰ ἔχυσε ἀπὸ τὸ περίβλημά τους, ἀφοῦ σκόρπισε τὰ μπισκότα ὅσο πιὸ μακριὰ μποροῦσε, φωνάζοντας «νὰ φᾶνε τὰ πουλάκια· νὰ φᾶνε τὰ πουλάκια», ἄρχισε νὰ μιλάει γιὰ τὸν σταυρὸ τοῦ Χριστοῦ, τὴν προδοσία τοῦ Ἰούδα καὶ ἐν μέσῳ ἀσυνάρτητων κραυγῶν νὰ δοξάζει τὸ ὄνομα τοῦ Θεοῦ.
Εἶχε ἤδη ἀρχίσει νὰ νυχτώνει. Λίγο ἀκόμη καὶ θὰ χάναμε τὸ θέαμα. Θὰ χάναμε αὐτὸ ποὺ ὁ π. Ἠρωδίων ἔδειχνε. Μέσα ὅμως στὴ νύχτα τὰ δικῆς μου λογικῆς εἶχα ἀρχίσει νὰ ὑποψιάζομαι λίγο ἀπ᾿ αὐτὸ ποὺ ἔκρυβαν τὰ σκουπίδια, τὰ ἀκαταλαβίστικα λόγια καὶ φυσικὰ ἡ ἐντελῶς ἀκατανόητη λογικὴ ἑνὸς σαλοῦ γιὰ τὴν ἀγάπη τοῦ Χριστοῦ. Θυμήθηκα τὸν ἀββᾶ Ἰσαὰκ πού, ἀναφερόμενος σ᾿ αὐτοὺς τοὺς ἡρωϊκοὺς ἁγίους ποὺ ζοῦν «ἐν ἀταξίαις, εὔτακτοι ὄντες», κατακλείει· «ταύτην τὴν ἄνοιαν ἀξιώσει ἡμᾶς ὁ Θεὸς φθᾶσαι». Ἄραγε αὐτὴ εἶναι ἡ λογικὴ γιὰ τὴν ὁποία μιλοῦσε ὁ π. Παΐσιος;
Γύρισα πίσω γιὰ μία τελευταία κλεφτὴ ματιά. Τὸ ἄσχημο ἀπὸ τὴν φύση του καὶ ἄγριο ἀπὸ τὸν τρόπο του πρόσωπό του ἔλαμπε ὑπερβατικὰ ἀπὸ τὴν χάρη τοῦ Θεοῦ. Ἦταν τόση ἡ λάμψη του ποὺ ὑποχρέωνε τὰ πήλινα μάτια μου καὶ τὴν «μὴ ὁρῶσα» καρδιά μου σὲ ἀσυνήθιστες ὁράσεις ἄλλου εἴδους καὶ ἄλλου κόσμου. Ἡ μυστηριώδης ὄψη του μένει ἀκόμη βαθειὰ χαραγμένη στὴν μνήμη μου.
Ἔφυγα καὶ ξαναβυθίστηκα στὰ σκουπίδια τοῦ ἑαυτοῦ μου. Ἐκεῖνος ἔμεινε πατώντας πάνω στὰ σκουπίδια τῆς λογικῆς αὐτοῦ τοῦ κόσμου. Τὸν σκεπτόμουν καὶ θαύμαζα τὴν ἀντοχὴ καὶ τὸν ἡρωισμό του. Μέχρι σήμερα, ἐνῶ ἀντιλαμβάνομαι τὴν ἀξία καὶ τὸ μεγαλεῖο της λογικῆς του, δὲν μπορῶ νὰ συλλάβω τὴν δομή της. Σίγουρα  ἡ λογικὴ εἶναι μεγαλύτερη ἐκτροπὴ ἀπὸ τὴν διὰ Χριστὸν σαλότητα. Ἴσως ὅμως καὶ ὁ σταυρός της νὰ εἶναι τελικὰ βαρύτερος ἀπὸ τὸν σταυρὸ τοῦ π. Ἠρωδίωνα.
Πάνω στὸ πανεπιστήμιο τῶν σκουπιδιῶν καὶ τῆς σαλότητος, τόλμησα νὰ προβάλω τὴν λογική, τὴν αἴγλη καὶ τὴν φινέτσα τῆς νωπῆς τότε ἐμπειρίας μου στὸ Harvard καὶ τὸ ΜΙΤ. Τότε ἄρχισαν τὰ σκουπίδια νὰ εὐωδιάζουν σὰν λουλούδια, τὰ ζωύφια νὰ μεταμορφώνονται σὲ πουλάκια, οἱ ξεσχισμένες σακκοῦλες σὲ πτυχία καὶ δημοσιεύματα· καὶ ὁ π. Ἠρωδίων πολὺ πιὸ «ἔξυπνος», πολὺ πιὸ πετυχημένος ἀπὸ τοὺς Νομπελίστες καθηγητές μου! Ἡ λογική τους ἐμοίαζε μὲ ἀγωνιστικὸ αὐτοκίνητο· ἡ λογικὴ τῆς διὰ Χριστὸν σαλότητος μὲ πύραυλο. Τὸ πρῶτο τρέχει μέχρι 320 χλμ. τὴν ὥρα. Τὸ δεύτερο ἀπὸ 29.000 χλμ. τὴν ὥρα καὶ πάνω. Τὸ πρῶτο κινεῖται ὁριζόντια. Τὸ δεύτερο κατακόρυφα. Στὴν μία περίπτωση, ἂν ὑπερβεῖς τὸ ὅριο, γκρεμοτσακίζεσαι. Στὴν δεύτερη, ἂν τὸ ξεπεράσεις, ἐκτοξεύεσαι· ξεπερνᾶς τὴν βαρύτητα τῆς γής· διαφεύγεις· ἐλευθερώνεσαι. Οἱ πρῶτοι, οἱ λογικοί, ὅσο κι ἂν τρέχουν πατᾶνε στὴν γῆ. Ὁ π. Ἠρωδίων ἔφυγε ἀπὸ αὐτὸν τὸν κόσμο χωρὶς νὰ τὴν ἔχει ἀκουμπήσει. Χωρὶς νὰ τὸν ἔχει ἀκουμπήσει…
Νικολάου, μητρ. Μεσογαίας καὶ Λαυρεωτικῆς, «Ἄνθρωπος μεθόριος», ἐκδ. Μελωδικὸ Καράβι, 2005

Αρχίζουν τα δυναστικά σχέδια του εωσφόρου, θα μας πολεμήσει μέσα από την πίστη καθώς πολλοί Αρχιερείς θα γίνουν οι μαριονέττες του ψευδοπροφήτη.


Από την τελευταία και συγκλονιστική ομιλία του πατρός Ελπιδίου Βαγιανάκη που έγινε τον Ιανουάριο του 2013, για τα επερχόμενα, με πολλές αποκαλύψεις, επεξηγήσεις και συμβουλές. Δημοσιεύθηκε στις 23 Φεβ 2013 στο you tube. Προσπάθησα να καταγράψω μέχρι και το 18.17 λεπτό, τα περισσότερα από αυτά που ειπώθηκαν είτε σε περιληπτική μορφή είτε μεταφέροντας επακριβώς τις εκφράσεις του πατρός Ελπίδιου.
Η ομιλία του ξεκινάει με την προτροπή να φτίαξουμε μια αλυσίδα προσευχών , για να βοηθηθούμε για τα επερχόμενα καθώς:
Η προφητεία είναι μεν μια απόφαση του Θεού αλλά εμείς μπορούμε να την αλλάξουμε. Αν αλλάξουμε ζωή και μετανοήσουμε τότε ο καλός Θεός θα αλλάξει την απόφαση του.
Υπάρχουν οι προφητείες που δίνονται στον κόσμο μέσα από εκλεκτά παιδιά του Θεού με σκοπό την αφύπνιση των ανθρώπων, όπως η προφητεία του Ιωνά που τον έστειλε ο Θεός να πει στους Νινευΐτες, ότι αν δεν μετανιώσουν για τη ζωή που κάνουν, θα τους καταστρέψει….
Παραδόξως οι Νινευΐτες, γιατί ήταν άνθρωποι δύστροποι και σκληροί κατά την άποψη του Ιωνά, άκουσαν το μήνυμα του Θεού και μετανόησαν βάζοντας ακόμα και τα ζώα τους να μετανοήσουν. Ο Θεός βλέποντας τη μετάνοιά τους δεν υλοποίησε την προφητεία του Ιωνά και δεν τους κατέστρεψε.
Όταν όμως η προφητεία είναι τελεσίδικη, όπως με την προφητεία του Λοτ για τα Σόδομα και τα Γόμορρα, δεν δίνει πλέον ο Θεός άλλα περιθώρια στους ανθρώπους και η προφητεία άμεσα επαληθεύεται.
Κάποιοι πιστοί λέει ο πατέρας Ελπίδιος, τον περασμένο χρόνο κάνοντας αλυσίδα προσευχής παρακάλεσαν τον Θεό να μετανοήσουμε να πάμε να εξομολογηθούμε για να αναστείλει ο Θεός, ή να υποστείλει τα γεγονότα που είχαν προβλεφτεί για το 2012 και συγκεκριμένα για τον Αύγουστο.
Ο καλός Θεός εισάκουσε τις προσευχές εκείνες και επέτρεψε την αναβολή κάποιων γεγονότων και την υποστολή κάποιων άλλων.
Η πληροφορία ήρθε στα παιδιά εκείνα που έβλεπαν με τα εσωτερικά τους μάτια τους αγγέλους να τους λένε ότι: « ο καλός Θεός άκουσε τις προσευχές σας και θα υποστείλει το κακό και να συνεχίσετε να προσεύχεστε, γιατί αν δεν συνεχίσετε, τότε το κακό και θα επανέλθει και θα είναι πολύ μεγάλο.»
Η πατρίδα μας θα βρεθεί μπροστά σε τρομαχτικά μεγάλο κίνδυνο γιατί έχει γεμίσει από πολλούς ασεβείς ανθρώπους. Σ αυτή τη πατρίδα που κάποτε όλοι δόξαζαν τον Θεό, όλοι αγαπούσαν τον Θεό, όλοι σεβόντουσαν τον Θεό, τώρα έχει πολλούς βλάσφημους που λένε πολλά συκοφαντικά πράγματα για το Πρόσωπο του Κυρίου μας Ιησού Χρηστού.
Όμως λόγο της δικής μας αφροσύνης, που αντί δηλαδή να ευχαριστούμε και να δοξάσουμε τον Θεό που δεν επέτρεψε τότε να ξεσπάσει επάνω μας το κακό, και να έρθουν πιο γρήγορα τα γεγονότα , αμφισβητήσαμε τις προφητείες καθότι η μετάνοια μας έχει μικρή διάρκεια και επιστρέψαμε σιγά σιγά στην συνηθισμένη αμέλειά μας και στο κακό.
Έτσι όμως ο Θεός θα επιτρέψει να δοκιμάσουμε πλέον τη δικαιοσύνη του. Γιατί όση αξία έχει η ευσπλαχνία του άλλη τόση έχει και η δικαιοσύνη του.
Λυπάται ο Θεός όταν πολλές φορές οι άνθρωποι παραβλέπουν την ανοχή Του και συνεχίζουν να ζουν με λάθος τρόπο. Καθώς η ανοχή Του Θεού που βγαίνει μέσα από την σπλαχνική καρδιά Του τελικά δεν μας βοηθάει. Γιατί αντί να χαιρόμαστε την αγκαλιά Του Θεού, καταλήγουμε στην αγκαλιά του εωσφόρου. Γι αυτό θα επιτρέψει τώρα να δοκιμάσουμε την δικαιοσύνη Του για να παραμείνουμε στην αγκαλιά Του.
Αν δεν μετανοήσουμε έγκαιρα, αν δεν αλλάξουμε ζωή αν δεν κάνουμε μια μεγάλη αλυσίδα προσευχής όχι μόνο εδώ στην Ελλάδα αλλά σε όλον τον κόσμο, όπου υπάρχουν άνθρωποι πιστοί , να τον παρακαλέσουμε ν αλλάξει την απόφασή Του, θα βρεθούμε παγκοσμίως μπροστά σε κινδύνους τόσο μεγάλους, που μας είναι αδύνατο να φανταστούμε.
"Μετά από την ενθρόνιση του καινούργιου πάπα που θα εγκαθιδρυθεί σαν ηγέτης της εκκλησίας των καθολικών και στο μέλλον σαν αρχηγός της πανθρησκείας ,
(γιατί ο ψευδοπροφήτης θα είναι αρχηγός πανθρησκείας).
Αυτό επιθυμούν οι σκοτεινοί κύκλοι του εωσφόρου, να χρησιμοποιήσουν δηλαδή τον ηγέτη της καθολικής εκκλησίας σαν ηγέτη της πανθρησκείας και αυτός θα είναι ο ψευδοπροφήτης.
Τότε η φύση θα επαναστατήσει.
Απο την πρόσφατη επικαιρότητα:
21-2-2013
Λίγες μόλις ώρες μετά την ανακοίνωση ότι ο Πάπας Βενέδικτος ο ΙΣΤ΄ πρόκειται να παραιτηθεί, ένας κεραυνός χτύπησε τον τρούλο του Άγιου Πέτρου.
http://www.newsbomb.gr/diethnh/story/279050/apisteyto-keraynos-ston-agio-petro-meta-tin-paraitisi-toy-papa#ixzz2LlFiX38g
Ήδη έχει αρχίσει να επαναστατεί.
Απο την πρόσφατη επικαιρότητα:
Απο την πρόσφατη επικαιρότητα:
22/02/2013
Ο μεγαλύτερος κατακλυσμός από το 1961 στην Αθήνα!
http://www.star.gr/Pages/Ellada_Kosmos.aspx?art=169205&artTitle=o_megalyteros_kataklysmos_apo_to_1961_stin_athina
Μια αλυσίδα φυσικών και αφύσικων γεγονότων, θα αλλάξει τη δομή της γης. Θα βλέπετε πράγματα σε γη και ουρανό που θα σας εκπλήσσουν και θα λέτε: μα καλά είναι φυσικά τώρα αυτά τα πράγματα;
Ο ουρανός με ασυνήθιστα γεγονότα και η γη με φυσικές καταστροφές.
Από κατακλυσμούς από σεισμούς από παράξενες χιονοθύελλες από χαλαζοθύελλες. Θα βλέπετε χαλάζι σαν το μπαλάκι του γκολφ να πέφτει και να καταστρέφει."
Απο την πρόσφατη επικαιρότητα:
22/02/2013 |
Καταιγίδα – χαλάζι στην Αττική – Σοβαρά προβλήματα στους δρόμους – Διακοπή ρεύματος
http://www.axortagos.gr/omos-afto-xalazi-epese-stin-athina_2.html
Η φύση θα επαναστατήσει γιατί δεν θα ανέχεται τον ψευδοπροφήτη που στο όνομα δήθεν του αληθινού Χρηστού, θα φέρνει τεράστιες αλλαγές και θα καταστρέφει πολλές ψυχές που θα τις στέλνουν στον Άδη.
Αρχίζουν τα δυναστικά χρόνια του εωσφόρου, καθώς θα πολεμήσει τον άνθρωπο μέσα από την πίστη.
Γιατί όλοι οι άνθρωποι έχουμε μέσα στα βάθη της καρδιάς μας ριζωμένη τη θρησκεία. Όλοι πιστεύουμε στην ύπαρξη ενός Θεού, ανεξάρτητα αν ο άλλος την πιστεύει έτσι και ο άλλος αλλιώς.
Θα χρησιμοποιήσει ο εωσφόρος την πιο μεγάλη δύναμη που είναι η πίστης. Μέσα απ αυτή τη πίστη πάρα πολλούς ανθρώπους θα καταστρέψει , γι αυτό να παρακαλάμε τον Θεό και να προσευχόμαστε για να φωτίζει ο Θεός τους αρχιερείς μας, να είναι πιστοί και ν αγαπούν τον Θεό , να είναι ερωτευμένοι με τον Θεό μας, γιατί αυτοί θα μας διδάξουν τον σωστό δρόμο. Διαφορετικά θα υπάρξουν πάρα πολλές περιπτώσεις που οι αρχιερείς θα είναι μαριονέττες του ψευδοπροφήτη Θα τον ακολουθήσουν τον ψευδοπροφήτη θα υποταχθούν στον θέλημα του και θα διδάξουν με λάθος τρόπο τους ιερείς τους και αυτοί με τη σειρά τους τον κόσμο.
Πάρα πολλοί άνθρωποι θα καταστραφούν.
Μεγάλο σχίσμα έρχεται στην εκκλησία που θα ξεκινήσει πρώτα από την καθολική εκκλησία.
Ακολουθεί ολόκληρη η ομιλία του πατέρα Ελπίδιου:

Τα Ψυχοσάββατα



               Eπειδή έτυχε πολλούς χριστιανούς να τους βρει 
ό θάνατος στην ξενητειά, ανάμεσα σε αλλόθρησκους, 
ή στη θάλασσα από ναυάγια, ή σε ακατοίκητους απόκρημνους 
τόπους χωρίς να τους δεί μάτι ανθρώπου, ή ακόμη γιατί ήσαν
 φτωχοί και άποροι και έρημοι στον κόσμο και κανείς δεν 
φρόντισε για τα μνημόσυνα τους, κι έφυγαν δίχως
 ακολουθία και ψαλμωδίες, από φιλανθρωπία κινούμενοι
 οι άγιοι Πατέρες όρισαν τα Ψυχοσάββατα. 
Έτσι όσοι τυχόν στερήθηκαν των νεκρώσιμων προσευχών 
και ακολουθιών μνημονεύονται μαζί με τους άλλους 
κεκοιμημένους αδελφούς σε ορισμένη μέρα, αφού είναι 
γνωστό πόσο μεγάλη ωφέλεια τους προξενεί ή 
μνημόνευση αυτή.
Ορίστηκε το Ψυχοσάββατο μια μέρα πριν
 από την Κυριακή της Απόκρεω όχι τυχαία. 
Επειδή η Κυριακή αυτή μας προβάλλει την
 Κρίση και τη Δευτέρα Παρουσία, έτσι την
 προηγούμενη   μέρα μνημονεύοντας  τις  
 ψυχές εκλιπαρούμε το φοβερό Κριτή 
να επιδείξει όλη τη φιλανθρωπία του
 και να κατατάξει τα προσφιλή μας 
πρόσωπα στην ουράνια Βασιλεία του. 
Επίσης, επειδή πρόκειται την επομένη Κυριακή
 να πενθήσουμε για την εξορία του Αδάμ
 από τον Παράδεισο, παρακαλούμε την ήμερα
 του Ψυχοσαββάτου να μη συμβεί αυτό ξανά
 με τους δικούς μας.
Αφιερώθηκε στις ψυχές η μέρα του Σαββάτου
 και πάλι όχι τυχαία. 
Επειδή Σάββατο σημαίνει «κατάπαυση» έτσι 
τη μέρα αυτή παύοντας οι άνθρωποι τις συνήθεις
 εργασίες όλης της εβδομάδας, θα πρέπει να 
θυμηθούν ιδιαίτερα τις ψυχές τους, αφού τελικά 
πρόκειται όλοι να πεθάνουμε και στη συνέχεια
 να κριθούμε.
Αυτή η καθιέρωση των Ψυχοσαββάτων έγινε 
πράξη της Εκκλησίας από τα Αποστολικά χρόνια, 
αφού γνώριζαν οι θείοι Πατέρες μας πόσο ωφελούν 
τις ψυχές των νεκρών τα μνημόσυνα, οι ελεημοσύνες
 και οι λειτουργίες. Πραγματικά λαμβάνουν άνεση 
οι ψυχές πού μνημονεύονται όπως μας 
βεβαιώνουν πλείστα παραδείγματα από τους 
βίους των Αγίων μας.
Ο άγιος Μακάριος, πού πολύ προσευχόταν για τους
 νεκρούς, είχε την απορία αν μ' αυτό τους προσφέρει
 κάτι θετικό. 
Μια μέρα βρήκε στο δρόμο ένα ξηρό κρανίο, 
το πήρε στα χέρια του και το ρώτησε για το θέμα αυτό. 
Και το κρανίο του απάντησε πώς πραγματικά 
λαμβάνουν μεγάλη άνεση όταν ο Άγιος προσεύχεται
 γι' αυτούς. 
Είναι ακόμη γνωστό πώς ή αγία Θεοδώρα
 ή Βασίλισσα με τις προσευχές και τις δεήσεις
 ευσεβών ανδρών απάλλαξε από την κόλαση 
τον εικονομάχο Θεόφιλο.
Συστήνει τα Ιερά μνημόσυνα όλη η χορεία των 
αγίων Πατέρων;
 Ο άγιος Γρηγόριος ό Θεολόγος στον επιτάφιο 
λόγο του για τον αδελφό του Καισάριο. 
Ο ιερός Χρυσόστομος, ερμηνεύοντας την
 προς Φιλιππησίους Επιστολή. 
Ο Μέγας Αθανάσιος πού λέγει πώς κι αν 
είσαι υπερβέβαιος για την αγιότητα 
του νεκρού σου, μην παραλείψεις τις προσευχές
 με κερί και λάδι. 
Είναι αυτά που δέχεται ό Θεός και για
 αντάλλαγμα ανακουφίζει τον αμαρτωλό 
και παρέχει μισθό στο δίκαιο.
 Ωφέλειαν έχει και αυτός που τελεί το μνημόσυνο, 
αφού έτσι δείχνει αγάπη φροντίζοντας για τη 
σωτηρία των νεκρών. 
Συμβαίνει ακριβώς το ίδιο με την περίπτωση 
που αλείφεις κάποιον με μυρωδικό, πρώτος εσύ 
ευωδιάζεις. Ενώ όσοι στερούν τους νεκρούς τους
 από μνημόσυνα τους αδικούν κι έτσι αμαρτάνουν.

Π. Ευέλθων Χαραλάμπους
Ο χαρισματούχος και αναστάσιμος καλός ποιμένας
 της Εκκλησίας

Ο ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΑΡΧΙΜ. ΙΩΗΛ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΙΚΟΛΑΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ Του Παναγιώτη Τελεβάντου



                                                                  



Σαφείς όπως πάντοτε οι θέσεις του Πανοσιολ. Αρχιμανδρίτη Ιωήλ Κωνστάνταρου για θέματα πίστεως. 

Ευθαρσώς και επώνυμα μιλά για τις αιρέσεις και υποδεικνύει στους εισάγοντες πλάνες στην Εκκλησία το μέγεθος της ευθύνης τους έναντι του Αγίου Θεού.

Τον συγχαίρουμε θερμά και υικά για την ομολογία του και για την αγάπη του για το Χριστό και την Εκκλησία Του.

Μιλά για τους Τέκτονες, μιλά για τους Νεονικολαίτες, μιλά για τον Οικουμενισμό, μιλά για την ανάγκη σεβασμού των Ιερών Κανόνων, μιλά για την ανάγκη να μην ιερουργούνται τα μυστήρια υπό αναξίων, μιλά γι' αυτούς που προσέρχονται στο Μυστήριο της Ζωής, ενώ είναι αμετανόητα βουτηγμένοι στα πάθη.

Πόσοι έχουν το ομολογιακό φρόνημα του π. Ιωήλ; 

Δυστυχώς όχι πολλοί.

Μεταφέρουμε στη συνέχεια αποσπάσματα εκτενούς άρθρου του καλού κληρικού για την Κυριακή του Ασώτου:

“Δυστυχώς, υπάρχουν κάποιοι που στην πράξη  αντιγράφουν τον άσωτον υιόν, ο οποίος, ενώ αναμφιβόλως γνώριζε την αγάπη του Πατρός, αυτός, ανοήτως αποδήμησε εις χώραν μακράν για να καταστεί ομοδίαιτος των χοίρων. Αλλοίμονο, το αρχοντόπουλο γεύεται τώρα από τις βρωμιές των ακαθάρτων κτηνών και αντί να περιλούεται από το μύρον της χάριτος, πασαλείβεται από κορυφής έως ονύχων με τα κόπρανα των σιχαμερών γουρουνιών. 
Από την Χερουβική αγνότητα και την Σεραφική πυρπόληση της υπάρξεως, με την θέλησή τους ορισμένοι καταντούν έρμαια της δαιμονικής πορνείας και των ποικίλων ανομολόγητων σεξουαλικών και ψυχικών διαστροφών. 

Ας κάνουμε πέτρα την καρδιά μας και ως άλλοι ιατροί, με το νυστέρι του λόγου του Θεού, ας προχωρήσουμε στην σωτήρια επέμβαση και στην αφαίρεση του φοβερού καρκινώματος. 
Θα ερωτήσετε τώρα, δικαίως, περί τίνος πρόκειται και γιατί κάνουμε λόγο; 

Πρόκειται γι' αυτούς, οι οποίοι συνειδητά πλέον αμαρτάνουν και ταυτοχρόνως συνειδητά, μάλλον ασυνείδητα πλησιάζουν το ποτήριον της Ζωής! 

Πρόκειται για τις διεστραμμένες συνειδήσεις και τα βέβηλα σώματα που εμπαίζουν την χάρη των μυστηρίων και που ως άλλοι Ιούδες κοινωνούν του Δεσποτικού Σώματος και Αίματος του Κυρίου και Θεού. Όντως, στο σημείο αυτό ο άνθρωπος ξεπέφτει πολύ πιο κάτω και από τον ίδιο το διάβολο. Και ο λόγος μας δεν είναι καθόλου υπερβολικός, αφού, αυτό το Ποτήριον που τρέμει να το ατενίσει εν ώρα λατρείας ολόκληρος ο αγγελικός κόσμος, ο βέβηλος τώρα και αισχρός άνθρωπος το πλησιάζει ανερυθρίαστα και μεταλαμβάνει τελικώς την φωτιά, για να καεί μια ώρα αρχύτερα. 

Και, προσέξτε αδελφοί μου, στην περίπτωση αυτή, δεν ανήκουν μόνο όσοι υπάγονται σε γνωστές και άγνωστες σατανιστικές οργανώσεις, και είναι μπερδεμένοι σε ποικίλα πλοκάμια των δυνάμεων του εωσφόρου, αλλά στην ανομολόγητη αυτή κατάσταση, στο τελώνιον τούτο των δαιμόνων, συλλαμβάνονται και όσοι δίνουν και λαμβάνουν την χάρη της αγίας Ιερωσύνης και Αρχιερωσύνης, ενώ γνωρίζουν περί τίνος πρόκειται...

Τον Ιούδα δεν τον έσωσε το ότι ανήκε στον όμιλο των Αγίων Αποστόλων. Δεν τον διέσωσε το ότι έκανε ακόμα και θαύματα όπως και οι άλλοι Απόστολοι. Και όχι μόνο δεν τον διέσωσε το ότι έλαβε μέρος στο Μυστικό Δείπνο, αλλά τότε ακριβώς για την ακαθαρσία του και την αμετανοησία του, τότε, τονίζουμε, ακριβώς, για το θέατρο που έπαιζε τρία ολόκληρα έτη, τότε πήγε και έκανε το μεγαλύτερο έγκλημα των αιώνων.

Οι δε λεγόμενες φιέστες και τα δείπνα με τις πρωτοκαθεδρίες, όταν απουσιάζει η προσωπική αγνότητα, αλλά και αυτή των συνεργατών, οδηγεί κατευθείαν στον εξευτελισμό και τέλος στην αιώνια κόλαση. Και ουδεμία δικαιολογία μπορεί να σταθεί στο ότι δήθεν υφίστανται εκκλησιαστικά και ενοριακά κενά και άρα θα πρέπει να γίνεται η ανοικονόμητη  οικονομία με την καταραμένη δικαιολογία της ανάγκης που ως αποτέλεσμα έχει να ρίχνουμε τον πήχυ των Θείων και Ιερών Κανόνων. Δηλ. να ρίχνουμε «τα άγια τοις κυσί».

Ουδέποτε θα πρέπει οι βέβηλοι και σάτυροι να πλησιάζουν το πανάγιον θυσιαστήριον, και άνευ αντιρρήσεως ο «νικολαϊτισμός» δεν πρέπει ποτέ να πλησιάσει τον χώρο της Εκκλησίας.  
Είμαστε όντως πολύ γελασμένοι, εάν νομίζουμε ότι μπορούμε να εμπαίζουμε τον Θεό και την Εκκλησία του. Να βεβηλώνουμε τα άγια Μυστήρια και μάλιστα της Ιερωσύνης και στους τρεις της βαθμούς. 
Είναι να μην εξαντληθεί η μακροθυμία του Θεού. Αν γίνει αυτό, τότε αλλοίμονο. Η δικαιοσύνη του Θεού, δεν περιορίζεται από την ανθρώπινη δεοντολογία, ούτε φυσικά φοβάται και υπολογίζει «ατλαντικές συμμαχίες» και «δυτικοευρωπαϊκούς συνασπισμούς». Αν κρίνει, μπορεί ακόμα και τους Τούρκους και τους αθέους και τους αντιχρίστους να χρησιμοποιήσει ως φραγγέλιο για την κάθαρση και πάλιν του ναού Του. Αν δείξουμε αμετανοησία, μπορεί να αποκόψει «Σύρριζα» τις δηλητηριασμένες και σκουληκιασμένες καταβολάδες και αναδενδράδες και «περικοκλάδες» που κάποιοι θέλουν να αναπτύξουν και να «εκκεντρίσουν» στο Σώμα Του.

Η αγία μας Εκκλησία και η αμώμητη Ορθοδοξία μας, δεν ανήκουν σε ανθρώπους που ξεγελιούνται μέσα στην αυτοκρατορική τους στολή και στα κοσμικά πρωτόκολλα. Ούτε πάλι ανήκει στο λόμπυ των διεφθαρμένων «εκκλησιών» του Π.Σ.Ε.  (Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών). 

Μοναχός Μωυσής, Αγιορείτης, Οι δύο κόσμοι

πηγή

Οι δύο κόσμοι
Γράφει ο Μοναχός Μωυσής, Αγιορείτης
Ο σημερινός άνθρωπος κινείται σε μία πολύπλοκη γραμμή, που καταλήγει στο χάος. Δεν έχει ένα βαθύ κέντρο αναφοράς. Δεν θέτει στη ζωή του σταθερή αρχή και τέλος. Δεν προσανατολίζεται σε ζωηφόρα πηγή για να ξεδιψάσει. Δεν βλέπει στον ελευθερωτή ουρανό, που παραμένει για να τον παραλάβει και να τον λυτρώσει.
Μένει ανέραστος, αβοήθητος, μόνος, απαρηγόρητος και ταραγμένος.
Μπορεί ό,τι τον περιτριγυρίζει να εντυπωσιάζει, να ενθουσιάζει και να προκαλεί, μα τον αφήνει άδειο, αφού είναι απατηλό. Η ανθρώπινη δημιουργία δίνει την οσμή της σήψης, αφού είναι έργο υπερηφάνειας. Η έξυπνη διαφήμιση παραπλανά και πείθει στην επιλογή του ψεύτικου.

Νομίζει ο άνθρωπος, πως θα αλλάξει όχημα και θα αλλάξει προς το καλύτερο και η ζωή του. Έργα χειρών ανθρώπων θαυμαστά, αλλά άπνοα και δίχως αντοχή. Προκαλούν έκπληξη, βασανίζουν το μυαλό, μαγνητίζουν το συναίσθημα. Ένας κόσμος μαγευτικών συνθημάτων και πονηρών λογισμών, που αιχμαλωτίζουν και ταλαιπωρούν. Νομίζει πως έτσι ο άνθρωπος θα ευτυχίσει. Όμως, τις νύχτες ξαγρυπνά η συνείδηση και συλλογίζεται τα λάθη της ημέρας, τον ευτελισμό του βίου, τον μολυσμό του ιερού προσώπου. Αδυνατεί λέει να αποτινάξει το ζυγό της ανελευθερίας, που από χρόνια έχει υποτάξει τη ζωή του.
Ένας που δεν πιστεύει σε τίποτε από πού να πιαστεί; Τι να τον εμπνεύσει, να τον παρηγορήσει και να τον ενδυναμώσει; Τις ώρες της σκοτεινής μοναξιάς πού να ελκυσθεί; Δεν μπορεί να ανακουφισθεί κανείς ούτε στο κάπνισμα, ούτε στο ποτό, ούτε στο τραγούδι. Μένει γυμνά μόνος, δίχως ελπίδα ακτίνος φωτός και στήριγμα σταθερό. Βαδίζει μελαγχολικός έρημο μονοπάτι δίχως καμία ουσιαστική βοήθεια. Δυστυχώς, το φαινόμενο είναι συχνό. Είναι λυπηρό και τραγικό. Αποκύημα της επηρμένης και άθεης εποχής μας, της φονεύτριας της πίστης και της ελπίδας. Μαγνήτισε η διαφήμιση, ξελόγιασε η τηλεόραση, απογοήτευσε η πολιτική, πρόδωσε η φιλία.
Υπάρχει όμως και η εκλεκτή μικρή μερίδα. Μία σιωπηλή, αφανής και αυτοπεριορισμένη και αυτοκρινόμενη μειοψηφία. Άνθρωποι που επέλεξαν την εντιμότητα, την πενία και την αδοξία. Δεν θέλησαν να ζήσουν με άδικο πλούτο. Κέρδισαν τη χαρά και την ησυχία. Υπομένουν, ανέχονται, ταπεινοφρονούν και είναι κερδισμένοι. Δεν θέλησαν ποτέ στη ζωή τους την περιπέτεια του ψυχοβόρου κακού. Κοιτώντας χαμηλά βρίσκουν τον ουρανό. Έτσι έζησαν οι άγιοι. Αυτός ο δεύτερος κόσμος πορεύεται στο Θείο μεγαλείο, την άνοιξη και την ελευθερία, ενώ ο πρώτος σε πικρά αδιέξοδα.
Μακεδονία,3/03/2013

Η Εκκλησία δεν με ξεχνά ποτέ...

  αρχιμ. Παύλος Παπαδόπουλος Με παρρησία (Ιερά Μητρόπολη Βεροίας)  -  εικ . Μέσα στην ησυχία του Αγίου Βήματος  αρχίζει το αόρατο μυστήριο· ...