Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Παρασκευή, Ιουνίου 07, 2013

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΤΥΦΛΟΥ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ!



«Εποίησε πηλόν…και επέχρισε τον πηλόν
επί τους οφθαλμούς του τυφλού»

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ Ιησούς Χριστός κατά την επίγεια ζωή του δεν ενδιαφέρθηκε μόνο για την ψυχή αλλά και για το σώμα του ανθρώπου. Και το ενδιαφέρον Του αυτό το έδειξε με πολλούς τρόπους, προπάντων όμως με τα θαύματα Του. Τα περισσότερα από τα θαύματα του Κυρίου ως σκοπό είχαν την ανακούφιση του σωματικού πόνου και την αποκατάσταση της υγείας του σώματος.
Γιατί άραγε; Διότι και το σώμα μας – όχι μόνο η αθάνατη ψυχή μας - είναι δημιούργημα του Θεού. Άρα «καλόν λίαν», όπως και όλα τα άλλα δημιουργήματα (Γεν. 1,31). Διότι το σώμα του ανθρώπου είναι ναός και κατοικητήριο του Αγίου Πνεύματος, όπως διδάσκει ο απόστολος Παύλος (Α’ Κορ. 6, 19 – 3, 16). Επιπλέον το σώμα μας είναι ο αξεχώριστος σύντροφος και ο μόνιμος συναγωνιστής της ψυχής στον αγώνα του αγιασμού και της θεώσεως. Γι’ αυτό, καθώς διδάσκει η Εκκλησία μας, δεν πρόκειται απλώς να αναστηθεί, αλλά αφθαρτισμένο θα συμμετάσχει και θα απολαύσει τη δόξα και την ευφροσύνη της θείας Βασιλείας. Μαζί με την ψυχή, με την οποία έζησε και αγωνίστηκε κατά τη διάρκεια της παρούσας ζωής.
Έχει, λοιπόν, μεγάλη αξία το ανθρώπινο σώμα σύμφωνα με τη χριστιανική αντίληψη. Κάθε επιμέρους όργανο, κάθε σωματική λειτουργία συνεργεί στη σωτηρία μας. Έτσι όλα τα όργανα του σώματος μας, η καλή τους κατάσταση και η φυσιολογική τους λειτουργία, αποκτούν μια ιδιαίτερη πνευματική σημασία. Αυτό συμπεραίνουμε και από τη σημερινή ευαγγελική περικοπή. Το θαύμα της θεραπείας του εκ γενετής τυφλού έρχεται να εξάρει τη σημασία ενός σωματικού οργάνου, όπως είναι τα μάτια μας, και μιας λεπτότατης και καίριας αισθήσεως, όπως είναι η όραση μας.

Δυο πολυτιμότατα όργανα

ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ! Από τα δυο πολυτιμότερα όργανα του σώματος μας. Όχι απλώς διότι είναι «ωτίων πιστότερα», όπως έλεγαν οι αρχαίοι, αλλά διότι αποτελούν, όπως δίδαξε ο Κύριος, τους δυο λύχνους που φωτίζουν το ανθρώπινο σώμα. «Ο λύχνος του σώματος εστιν ο οφθαλμός» (Ματθ. 6,22). Και η όραση είναι η πιο καίρια και η πιο λεπτή από όλες τις αισθήσεις μας, «η βασιλικωτάτη των αισθήσεων» κατά τον άγιο Νικόδημο τον Αγιορείτη.
Ο Μ. Βασίλειος παρομοιάζει τα μάτια με δυο ασώματα χέρια με τα οποία ο άνθρωπος αγγίζει από πολύ μακριά αυτά που θέλει, αυτά που επιθυμεί. «Και ών ταις του σώματος χερσίν», συνεχίζει ο ίδιος διδάσκαλος, «άψασθαι επ’ εξουσίας ουκ έχει, ταύτα ταις των ομμάτων βολαίς περιπτύσσει».
Τα μάτια μας αποτελούν μια τέλεια, μοναδική φωτογραφική μηχανή, που έχει τη δύναμη να εντυπώνει στους χώρους της μνήμης μας πλήθος εικόνων, προσώπων, πραγμάτων ή γεγονότων. Και όλοι γνωρίζουμε εκ πείρας πόσο βαθιά χαράζονται μέσα μας όσα συλλαμβάνουμε με τα μάτια μας. Κι αν ακόμη πολύ προσπαθήσουμε, μας είναι τρομερά δύσκολο ή και αδύνατο να εξαλείψουμε από την μνήμη μας ό,τι αποτύπωσαν τα μάτια μας.

Η πνευματική σημασία της οράσεως

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΟΜΩΣ των ματιών και η αξία της λειτουργίας τους – της αισθήσεως δηλαδή της οράσεως – δεν είναι μόνο φυσική αλλά ηθική και πνευματική. Το πως και το τι βλέπουμε, επηρεάζει ιδιαίτερα την πνευματική μας ζωή. Τα μάτια μας, αν τα αφήσουμε αφύλακτα και ανεξέλεγκτα, εύκολα μεταβάλλονται σε δυο κλέφτες της αμαρτίας. Οι εικόνες που μεταφέρουν μέσα μας γεννούν στην καρδιά μας τις εμπαθείς επιθυμίες και μας εξωθούν αρχικά να αμαρτήσουμε με τη φαντασία, αργότερα δε και έμπρακτα. Μας το επισήμανε με πολλή σαφήνεια ο Κύριος: «Πας ο βλέπων γυναίκα εις το επιθυμήσαι αυτήν ήδη εμοίχευσεν αυτήν εν τη καρδία αυτού» (Ματθ. 5, 28).
Ο άνθρωπος εύκολα αιχμαλωτίζεται από τα μάτια του. Και τα όσα εφάμαρτα βλέπει τον αναστατώνουν εσωτερικά και τον παρασύρουν στη δίνη των σαρκικών επιθυμιών. Ας θυμηθούμε το αξίωμα των αρχαίων «εκ του οράν τίκτεται το εράν». Αυτό που βλέπουμε με φιλήδονη περιέργεια εξάπτει την επιθυμία και παγιδεύει την καρδιά μας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η περίπτωση του προφητάνακτος Δαβίδ. Η θέα από το δώμα των ανακτόρων του της γυμνής Βηρσαβεέ που λουζόταν, τον παρέσυρε σε δυο φρικτά αμαρτήματα, τη μοιχεία και το φόνο (Β’ Βασιλ. 11,2).

«Οφθαλμοί σου ορθά βλεπέτωσαν»

ΤΙ, ΛΟΙΠΟΝ, ΜΑΣ χρειάζεται; Να προσέχουμε τα μάτια μας. Να ελέγχουμε το πως και το τι βλέπουμε. Η όραση μας να είναι ορθή και άμεμπτη. «Οφθαλμοί σου ορθά βλεπέτωσαν...», συνιστά ο σοφός Σολομών. Και προσθέτει λίγο πιο κάτω: «Μη σε νικήση κάλλους επιθυμία, μηδέ αγρευθής σοις οφθαλμοίς» (Παροιμ. 4, 25 – 6,25).
Οφείλουμε να βλέπουμε τους άλλους με απλότητα. Χωρίς πονηρία και φιλήδονη περιέργεια. Είναι άραγε εύκολο κάτι τέτοιο; Όχι, διότι τα πάθη που φωλιάζουν στην καρδιά μας μάς εξωθούν να βλέπουμε τους άλλους με αμαρτωλή περιέργεια και εμπάθεια. Γι’ αυτό και είναι ανάγκη να παίρνουμε προφυλάξεις. Να μην αφηνόμαστε στο μολυσμό του χυδαίου θεάματος. Να μην πιάνουμε στα χέρια μας έντυπα γεμάτα ρυπαρότητα και πρόκληση. Να μην περιεργαζόμαστε πρόσωπα με αισχρές διαθέσεις. Η πείρα που απέκτησε ο προφήτης Δαβίδ μετά τη φοβερή πτώση του, τον έκανε να απευθύνεται συχνά στο Θεό και να παρακαλεί: «Απόστρεψον τους οφθαλμούς μου του μη ιδείν ματαιότητα» (Ψαλμ. 118, 37). Την θερμή αυτή ικεσία ας απευθύνουμε κι εμείς προς τον Κύριο την ώρα που κινδυνεύουμε να αιχμαλωτιστούμε από τα μάτια μας.

Ο εξαγιασμός της οράσεως

ΩΣΤΟΣΟ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ μόνο να προφυλάσσουμε τα μάτια μας από όλα εκείνα που μολύνουν την ψυχή και μας αιχμαλωτίζουν στην αμαρτία. Χρειάζεται και να τα εξαγιάζουμε. Η όραση μας όχι μόνο να μη θητεύει στα πάθη, αλλά να συνεργεί και στον εσωτερικό φωτισμό μας. Πως; Με ποιόν τρόπο;
Πρώτον, με τη μελέτη του λόγου του Θεού. Ο λόγος του Θεού είναι το φως και η αλήθεια. Ο άνθρωπος που σκύβει στις αθάνατες σελίδες της Αγίας Γραφής αγιάζει τα μάτια του και φωτίζει τον εσωτερικό του κόσμο. Παύει να βλέπει μόνο φυσικά με τα σωματικά μάτια του κι αρχίζει να βλέπει με μια καινούργια, πνευματική αίσθηση, την όραση της ψυχής του. Τα μάτια μας δεν φωτίζονται πλέον μόνο από το υλικό φως του ήλιου αλλά και με το πνευματικό, που είναι ο Χριστός και η αλήθεια Του. Αυτό παρακαλούσε τον Θεό να του χαρίσεις ο Δαβίδ: «Αποκάλυψον τους οφθαλμούς μου και κατανοήσω τα θαυμάσια εκ του νόμου σου» (Ψαλμ. 118, 18).
Δεύτερον, η όραση μας εξαγιάζεται από τη θέα της δημιουργίας. Ατενίζοντας ο άνθρωπος τα μεγαλειώδη δημιουργήματα του Θεού χαίρεται, αγιάζει την όραση του και ανάγεται στον Δημιουργό. Με τα μάτια της ψυχής του μπορεί να βλέπει πίσω από την ομορφιά και την αρμονία των κτισμάτων το άπειρο κάλλος και την τελειότητα του Θεού.
Στον αγιασμό των ματιών μας συντελεί και η θέα των ιερών συμβόλων της λατρείας. Ο ναός, ο διάκοσμος του, οι ιερές εικόνες, το κάθε τι. Όλα επιδιώκουν τον εξαγιασμό των αισθήσεων μας. Να μας ανεβάσουν από την γη στον ουρανό. Να μας βοηθήσουν από τα αισθητά να αναχθούμε στα υπεραισθητά.

Οφείλουμε να προσέχουμε

ΔΙΑΝΥΟΥΜΕ ΜΙΑΝ εποχή στην οποία δεσπόζει ο homo telespectator, ο άνθρωπος τηλεθεατής. Η εικόνα – και μάλιστα η ηλεκτρονική – έχει εισβάλει κυριαρχικά στη ζωή μας. Ο πολιτισμός μας χαρακτηρίζεται ως πολιτισμός του ματιού. Τα μάτια μας καθημερινά βομβαρδίζονται από κάθε λογής εικόνα. Και η πλημμυρίδα αυτή των εικόνων έχει πολλαπλασιάσει τους ηθικούς κινδύνους που διατρέχουμε όλοι, κυρίως όμως τα παιδιά και οι νέοι μας. Δεν είναι υπερβολή αν ισχυριστούμε ότι τα μάτια μας σήμερα τρέφονται από το γυμνό, την ακολασταίνουσα σάρκα και το πολύμορφο έγκλημα. Και όλο αυτό το υλικό της σαπίλας και της διαφθοράς, που στις μέρες μας έγινε το πιο εμπορεύσιμο και κερδοφόρο είδος στην παγκόσμια αγορά, μας σερβίρεται κάτω από το αθώο όνομα της ψυχαγωγίας!
Μπροστά σ’ αυτή την κατάσταση ο λόγος του Θεού και η εμπειρία της Εκκλησίας σήμερα μας προειδοποιεί:
Προσοχή στα μάτια σας!
Φυλάξτε τα μάτια σας καθαρά!
Εξαγιάστε την όραση σας!

Τυπικόν της 8ης Ἰουνίου 2013

Σάββατον: Ἀπόδοσις τῆς Ἑορτῆς τῆς Σαμαρείτιδος.
 Ἡ ἀνακομιδή τοῦ λειψάνου τοῦ Ἁγίου Μεγαλομάρτυρος
 Θεοδώρου τοῦ Στρατηλάτου καί 
τῆς Ἁγίας Μάρτυρος Καλλιόπης.
 
    
Ἀπόστολος: 
Τοῦ Μεγαλομάρτυρος· (Ἐφεσ. β΄ 4-10), ζήτει τοῦτον τῇ Κυριακῇ κγ΄ ἑβδομάδος Ἐπιστολῶν.
Εὐαγγέλιον: 
Ὁμοίως· (Ματθ. ι΄ 16-22), ζήτει τοῦτο τῇ Τετάρτῃ γ΄ ἑβδομάδος Ματθαίου.
 

Ο Άγιος Παναγής Μπασιάς ...ένας πολύτιμος Άγιος (7 Ιουνίου)

 
Ο άγιος Παναγής γεννήθηκε το 1801 στην Κεφαλληνία από ευγενή οικογένεια, ενώ από μικρό παιδί φανέρωσε ζωηρή ευφυΐα και μεγάλη αγάπη για την ανάγνωση των ιερών βιβλίων. Όταν πέθανε ο πατέρας του υποχρεώθηκε να αναλάβει την προστασία της μητέρας του και της αδελφής του και άρχισε να ασκεί το επάγγελμα του δασκάλου, παρά το νεαρόν της ηλικίας του.Σύντομα όμως παραιτήθηκε για να αποφύγει συμβιβασμούς υπό την πίεση των Αρχών της αγγλικής κατοχής , ως προς την πίστη του και τα πατριωτικά του αισθήματα, και άσκησε το επάγγελμά του ιδιωτικά, μέχρι την ημέρα που αποφάσισε να κόψει κάθε δεσμό με τον κόσμο εγκαταλείποντας την οικογένειά του και την σταδιοδρομία του και γινόμενος μοναχός στην Μονή της Παναγίας των Βλαχερνών στην νήσο Δίο. 
Μετά από τις επίμονες παρακλήσεις της μητέρας του επέστρεψε στο Ληξούρι, χωρίς ωστόσο να απαρνηθεί την ασκητική βιοτή που διήγε σε όλη του την ζωή, κάτω από οποιεσδήποτε περιστάσεις. Χειροτονήθηκε πρεσβύτερος σε ηλικία τριάντα πέντε ετών και έκτοτε αφιερώθηκε ολόκληρος στην υπηρεσία της Εκκλησίας, με την καθημερινή σχεδόν τέλεση της θείας Λειτουργίας, με το κήρυγμα και κυρίως με το παράδειγμα των ευαγγελικών αρετών του. Στεκόταν στην εκκλησία ως στύλος προσευχής, και όταν έβγαινε το έκανε για να μοιράσει ελεημοσύνες, να επισκεφθεί δεινοπαθούντες ή να φέρει πίσω στο ποίμνιο παραστρατημένες ψυχές. Αρνήθηκε πάντα να διορισθεί σε κάποια ενορία, προκειμένου να αποφύγει τους βιοτικούς περισπασμούς και τις πιέσεις των κατακτητών, και εγκαταστάθηκε στο μονύδριο του Αγίου Σπυρίδωνος, απ’ όπου για πενήντα χρόνια μοίραζε σε όλο τον λαό της Κεφαλληνίας τους θησαυρούς που έκρυβε στην καρδιά του. 
 
Ακολουθώντας το παράδειγμα του αγίου Γερασίμου και του αγίουΆνθιμου του Τυφλού, ο παπα-Μπασιάς δίδασκε και διέδιδε την χάρη του Θεού στον λαό, δίχως ωστόσο να εγκαταλείπει το ερημητήριό του. Πήγαινε επίσης να λειτουργήσει σε όλα τα εξωκκλήσια που ήσαν διεσπαρμένα γύρω από το Ληξούρι, όπου μόλις γινόταν γνωστή η έλευσή του συναζόταν πλήθος πιστών.Είχε πουλήσει τα υπάρχοντα της οικογένειάς του και μοίραζε όλους τους πόρους του στους πτωχούς που θεωρούσε παιδιά του. Όταν ερχόταν στην πόλη, τον ακολουθούσε πάντα ένα σμάρι φτωχών γυναικών στις όποιες έδινε ό,τι είχε και δεν είχε, σε σημείο που να στερείται ο ίδιος τροφής. Ως νέος άγιος Νικόλαος, γνώριζε ποιά οικογένεια είχε ιδιαίτερη ανάγκη και παρενέβαινε για να την στηρίξει ή να στερεώσει την πίστη της στον Θεό. Η αγάπη του για τον πλησίον ήταν ανάμεικτη μάλιστα με τόλμη και συχνά έμπαινε σε ένα μαγαζί, άνοιγε το ταμείο και έπαιρνε ό,τι έκρινε αναγκαίο για τις ελεημοσύνες του. Μία ήμερα, ένας φούρναρης αρνήθηκε να τού δώσει αυτό που ζητούσε και η ζύμη του έμενε λιπανάβατη. 
Ο άγιος Παναγής είχε αποκτήσει το χάρισμα της προορατικότητος και της προφητείας, το οποίο χρησιμοποιούσε για να διορθώνει ψυχές. Σε εκείνους που επρόκειτο να πεθάνουν σύντομα με βίαιο τρόπο συνέστηνε να πάνε να εξομολογηθούν ή προειδοποιούσε με υπαινιγμούς όσους έμελλαν να διαπράξουν κάποιο σοβαρό αμάρτημα. Μία βροχερή νύχτα, συναντώντας στον δρόμο κάποιον που πήγαινε να αμαρτήσει, τού φώναξε: «Αμαρτία, αμαρτία, γύρισε σπίτι σου!» 
 
Μιαν άλλη φορά, μία μάνα που μόλις είχε χάσει τους δυο γιους της τον ένα πίσω άπό τον άλλο, έπεσε σε απόγνωση και εξεγέρθηκε κατά του Θεού. Ο άγιος ιερέας έτρεξε στο σπίτι της και καθώς εκείνη αρνιόταν να τού ανοίξει βρίζοντας τον, άνοιξε την πόρτα κάνοντας το σημείο του σταυρού. Όταν μπήκε στην σάλα, όπου βρίσκονταν τα πορτραίτα των δυο πεθαμένων, τα πρόσωπα ζωντάνεψαν και βγάζοντας πιστόλι αλληλοσκοτώθηκαν. Ο άγιος Παναγής αποκάλυψε τότε στην μητέρα τους ότι είχαν ερωτευθεί την ίδια γυναίκα και θα πέθαιναν με τον τρόπο αυτό αν δεν παρενέβαινε ο Θεός να αποτρέψει ένα μεγαλύτερο κακό. Μιαν άλλη φορά πάλι, μπήκε σε ένα σπίτι όπου έβραζε το τσουκάλι γιατί περίμεναν επισκέψεις και το αναποδογύρισε, επειδή είχε προηγουμένως προσέλθει ένας φτωχός και τον είχαν διώξει με άδεια χέρια. 
Αυτά όμως τα άφθονα χαρίσματα του Θεού δεν δόθηκαν στον παπα-Μπασιά δίχως να τον ταλαιπωρεί «σκόλοψ τη σαρκί»(=βάσανο, η φράση από τον απόστολο Παύλο, που ήταν σοβαρά ασθενής, βλ. Β’ Κορ. 12, 7). [...]
 
Ο άγιος Παναγής είχε αποκτήσει το χάρισμα της προορατικότητος και της προφητείας, το οποίο χρησιμοποιούσε για να διορθώνει ψυχές. Δέκα περίπου χρόνια μετά την χειροτονία του προσβλήθηκε από νευρασθένεια η οποία τον έκανε να χάνει τον έλεγχο του εαυτού του: έβγαζε κραυγές, ξύριζε τα γένια και τα μαλλιά του, πετούσε έξω ό,τι έβρισκε μπροστά του. Όταν συνήλθε μετά από έξι μήνες, απέδωσε την ασθένεια στις αμαρτίες του ["Νεκρός": κάποιοι όμως λένε πως ήταν ένας σαλός, όπως αναφέρεται πιο κάτω, δηλ. πως το έκανε επίτηδες, για να μην τον θεωρούν άγιοι και τον τιμούν]. Εν συνεχεία παρόμοιες κρίσεις επαναλαμβάνονταν κάθε δύο ή τρία χρόνια και προς το τέλος της ζωής του κάθε χρόνο. Τελικά έμεινε καθηλωμένος στο κρεβάτι τα τελευταία πέντε χρόνια της ζωής του. Δεν στερήθηκε ωστόσο τα χαρίσματα της προορατικότητος και ανακούφισης των ψυχών, ενώ ο λαός δεν έχασε επ’ ουδενί την αγάπη και την αφοσίωση του σ’ αυτόν. Απεναντίας, όλοι όσοι υπέφεραν από τα βάσανα και τις θλίψεις της ζωής ή βρίσκονταν σε δυσκολίες γνώριζαν πως η πόρτα του δωματίου του ήταν πάντα ανοικτή και ο άγιος ιερέας δεν έπαυσε να είναι ο πόλος έλξης και το κέντρο του εκκλησιαστικού βίου της Κεφαλληνίας.
Είχε αποκτήσει τόσο κύρος, ώστε συχνά παρενέβαινε δραστήρια για να διορθώσει τις αδικίες ή να επιτιμήσει τους υπεύθυνους για ανήθικες πράξεις και πάντα εισακουόταν ως η φωνή Θεού.
Αφού σήκωσε με υπομονή και ευχαριστίες στον Θεό τον σταυρό της μακράς και ταπεινωτικής του ασθένειας —την οποία ορισμένοι θεωρούσαν ένα είδος «δια Χριστόν σαλότητος»— ο άγιος Παναγής ¨κοιμήθηκε" στις 7 Ιουνίου 1888. Για δύο ημέρες και δύο νύχτες οι πιστοί προσέρχονταν να προσκυνήσουν το σκήνωμα του και η τιμή του δεν έπαυσε να αυξάνει αυθόρμητα, όχι μόνο στην Κεφαλληνία, αλλά και σε όλη την Ελλάδα, κυρίως μετά την ανακομιδή των λειψάνων του το 1976.
 
Γιατί είναι πολύτιμος ο π. Παναγής, ο άγιος; Γιατί ακόμα και τα κόκαλά του μιλάνε για την συνάντηση που είχε, για την χάρη, την ζωή για αυτό που φεύγει μέσα από τα χέρια μας και συμβαίνει όταν εμείς δεν είμαστε… Μας κάνει και σκεφτόμαστε τους λάθους στόχους μας και κυρίως μας έμαθε ότι η πίστη είναι ένας χορός που τον μαθαίνει κανείς χορεύοντας… Αλλοιώς μπορεί να τα συζητά για χρόνια πολλά στις τηλεοράσεις και στα πάνεl την ώρα που η ζωή του χάνεται, ανεπιστρεπτί για πάντα. 

«Όπως υπό του κράτους σου πάντοτε φυλαττόμενοι, σοι δόξαν αναπέμπωμεν …»

Υπάρχουμε κάτω από τη δύναμη του μόνου δυναμένου να μας σώσει. Ό,τι και να κάνεις, όσο και να προφυλαχτείς, η πραγματικότητα είναι εκεί: βαδίζεις στο άγνωστο. Δεν ξέρεις τι σε περιμένει την επόμενη ώρα.
Για να προσφέρουμε με ειρήνη καρδίας δόξα στο Θεό μας, για να Τον λατρέψουμε αληθινά και «εν Πνεύματι» χρειάζεται να νιώθουμε ασφάλεια, σιγουριά, βεβαιότητα.
Κι είναι τόσο πολύ αναγκαία αυτή η αίσθηση, όσο προχωρούν τα χρόνια, καθώς η γη μας έχει γίνει καζάνι που βράζει, τα δυστυχήματα καθημερινή είδηση, το περιβάλλον απειλή.
Ο Κύριος δεν είναι μόνο αγάπη, αλλά και δύναμη. Ο πιστός, μέσα στη Θεία Λειτουργία, βιώνει την παρουσία Του «ως όρνις τα εαυτής νοσσία υπό τα πτέρυγάς της». Έξω στον κόσμο βαδίζει «εν μέσω σκιάς θανάτου», εδώ στη Λειτουργία την «άλλη βιοτή», της Ανάστασης.
Έτσι, μπορεί ν’ αφήνεται στα χέρια Του, χωρίς άγχος και έγνοιες, για να μπορεί ελεύθερος και χαρούμενος να «αναπέμπει» δόξα και λατρεία στον Κύριο και Θεό του.
 

Από το βιβλίο ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ, έκδοση Ιερού Ησυχαστηρίου Αγίας Τριάδος – Μετόχι Ι. Μονής Μαχαιρά. Τηλ. 00357-99607871

ΝΤΟΚΥΜΑΝΤΕΡ ΠΟΥ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΙΚΑ ΜΜΕ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ!!! " AΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 2013"

 
" AΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 2013"
 
ΒΙΝΤΕΟ
 
 
Ένα συγκλονιστικό ντοκιμαντέρ που πρέπει όλοι να δουν.
Δείξτε το στον Έλληνα Πρωθυπουργό!
 



 
ΕΡΕΥΝΑ «ΕΛΛΆΔΑ 2013 – ΑΝΘΡΩΠΟΙ»  ΜΕΡΟΣ Α:
 
  Στο ντοκιμαντέρ έρευνα με θέμα  «Ελλάδα 2013 – Άνθρωποι»  που ακολουθεί πιο κάτω, και το οποίο έχουμε προαναγγείλει εδώ και δυο μήνες, αυτό που θα δείτε είναι ένα αδιάψευστο ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΧΩΡΙΣ ΜΟΝΤΑΖ, που δείχνει την σκληρή, απάνθρωπη και αδυσώπητη  αλήθεια!
 
Εικόνες απαγορευμένες για τα ελληνικά ΜΜΕ. Είναι η αλήθεια  για την πραγματική κατάσταση στην Ελλάδα του 2013. Είναι η άλλη πλευρά της Ελλάδος που φεύ δυστυχώς έρχεται... 
Είναι η αλήθεια  για μια μεγάλη μερίδα (Συν)Ανθρώπων μας στην Ελλάδα.  Τους  Ανθρώπους των δρόμων. Τους ανθρώπους  που ζουν από τα σκουπίδια! Τους ανθρώπους  το Πρόσωπο των οποίων έχουμε αποΙεροποίησει! Τους  Ανθρώπους που  έχουν πετάξει στα  σκουπίδια όλοι αυτοί που σας φλομώνουν με ψέματα.
 
 Όλοι αυτοί που σας πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
 Αυτό το ντοκιμαντέρ που  προβάλλουμε, καλούμε τον έλληνα Πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά να το δει! Ως το τέλος  και να αναλάβει δράση. Να πάρει πρωτοβουλίες. Να δώσει εντολές μιας και πλέον όλα περνούν από τα δικά του χέρια.  
Αυτό το ντοκιμαντέρ καλούμε την πολιτική ηγεσία να  το δει ως το τέλος και να πάρει θέση! Να το δει ως το τέλος. Μέχρι το τελευταίο λεπτό.
 
Αυτό το βίντεο, αυτά που δείχνει, προκαλούν όντως chock από  αυτό το μικρό ερασιτεχνικά φτιαγμένο ΧΩΡΙΣ ΜΟΝΤΑΖ  ντοκιμαντέρ –για αυτό και έχει την δική του αξία  –που όμως βγάζει προς τα έξω το πιο σκληρό απάνθρωπο  κράτος.
 
Αυτό το βίντεο καλούμε τους έλληνες υπουργούς να το δουν.
 Ως το τέλος. Καλούμε την Εκκλησία και τον Μακαριώτατο να το δει! Ως το τέλος.
 
Καλούμε όλους τους συναδέλφους  ανταποκριτές να το δουν.
Ως το τέλος. Και ας πράξουν το δέον γενέσθαι…  ο Κάθε ένας κατά την κρίση του.   Αυτό το ντοκιμαντέρ ας το δουν όλοι όσοι διατηρούν ιστοσελίδες. Blog & site. Ως το τέλος… 
 
Αυτό το βίντεο ντοκιμαντέρ δείχνει μια άλλη Ελλάδα από αυτή που θέλουν να μας κάνουν να πιστέψουμε ότι υπάρχει και που δήθεν εξέρχεται από την κρίση επειδή ευημερούν οι αριθμοί… Οι αριθμοί ευημερούν όχι οι άνθρωποι…
 
Όπως θα δείτε σε αυτό το πρώτο βίντεο μια σειράς που έχουμε ετοιμάσει στο πλαίσιο αυτής της μεγάλης πολύμηνης είναι η αλήθειας δημοσιογραφικής έρευνας διότι για να μαζευτεί και να σταχυολογηθεί όλο αυτό το υλικό και να ξεχωριστεί από τις 10αδες ώρες άλλου υλικού χρειάστηκε πολύ πόνος. Όχι δουλειά. Πόνος διότι έπρεπε να βλέπουμε τις ίδιες και τις ίδιες πνιγηρές σκληρές εικόνες συνεχώς… Να βλέπουμε την ίδια σκληρή αλήθεια για την Ελλάδα μας. Την πατρίδα μας που πονά.  Την Ελλάδα που λιμοκτονεί. Την Ελλάδα που διώχνει τα παιδιά της για ακόμα μια φορά…
 
Την Ελλάδα (και όπου Ελλάδα βάλτε τους εκπροσώπους της συντεταγμένης ελληνικής πολιτείας από τον πρώτο ως τον τελευταίο) που καθημερινά βιάζει και βυθίζει στην ανέχεια και την φτώχεια, την πείνα και την δυστυχία τα παιδιά της.  Αυτό το βίντεο που πρέπει να δείτε ως το τέλος δείχνει την άλλη Ελλάδα.  
 Την Ελλάδα που εντέχνως προβάλλουν τα συστημικά Ελληνικά ΜΜΕ, πως τάχατες αρχίζει η χώρα να βλέπει  φως στο τούνελ. Πως τάχατες τα νούμερα αλλάζουν και ευνοούν την Ελλάδα. Πως το κλίμα αλλάζει και έρχονται επενδύσεις που θα δώσουν δουλειά. Σε ποιους από τα 3.000.000 ανέργους θα πρωτό δώσουν δουλειά; Ποιοι; Από ποιες επενδύσεις; Αυτό που θα δείτε δεν έχει καμία απολύτως  σχέση με την «εικονική  Ελλάδα» την οποία ξεσκεπάζει και την οποία  που προσπαθούν να  αφενός να επιβάλουν με στημένα ρεπορτάζ στα κεντρικά δελτία από υποχρεωμένους και απλήρωτους συναδέλφους – οι οποίοι δεν μπορούν δυστυχώς να κάνουν αλλιώς και αναγκάζονται και υπογράφουν ψεύτικα ρεπορτάζ και στημένα θέματα – προκειμένου να πείσουν το λαό που πεινά και δεν έχει ούτε για τα βασικά να μην εξεγερθεί. Να μην επαναστατήσει. Να μην ξεσηκωθεί εναντίον τους. Εναντίον του συστήματος και κυρίως να μην ξεσηκωθεί,   εναντίον των βολεμένων με δυο και τρεις και πολλές φορές και τέσσερις δουλειές –όταν οι  συνάδελφοι τους  στην μεγάλη πλειοψηφία τους ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΝΤΥΠΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΜΕ   πεινάνε και παραμένουν απλήρωτοι,  για μήνες με το «παραμύθι» της κρίσης από τους καλοπληρωμένους -   στρατευμένους  ευτυχώς  λίγων-καμιά 20αρια-   προκλητικά  καλοπληρωμένων έμμισθων  κονδυλοφόρων του συστήματος! 
Αυτό που θα δείτε δεν έχει καμία σχέση με αυτή την εικόνα για το “Greek  success story”  που επιχειρούν να  εξάγουν  με καλοπληρωμένα ξένα δημοσιεύματα για την δήθεν  πρόοδο της Ελλάδας γιατί πολύ απλά η Ελλάδα είναι αυτό που θα δείτε σε αυτό το πρώτο  βίντεο ντοκιμαντέρ! Η Ελλάδα στενάζει στους δρόμους και τα σκαλιά των πολυκατοικιών. Κουρελιασμένη.  Χωρίς αξιοπρέπεια. Χωρίς; Οίκτο. Η Ελλάδα είναι εκεί έξω στους δρόμους και τα υπόγεια. Τους υπονόμους και στα σκουπίδια που χιλιάδες παιδιά ψάχνουν κάθε ημέρα για βρουν κάτι να φάνε αυτά και οι οικογένειες τους.
Η Ελλάδα που θα δείτε στο βίντεο ντοκουμέντο, είναι αυτή η Ελλάδα που επιμελώς αποκρύπτουν όλοι(!) ακόμα και αυτοί που ενδυθήκαν τον μανδύα του αντιμνημονιακού  γεμάτοι υποκρισία και κάνουν businessμε κρατικές δουλειές και κρατικές καταχωρίσεις(…) –θα έρθει η ώρα που και ονόματα θα βγουν και  τότε είναι που δεν θα πιστεύετε στα μάτια σας – και προσπαθούν να κοιμίσουν τον Έλληνα δυστυχή Πολίτη παίρνοντας το μέρος του και λέγοντας αυτά που θέλει να ακούσει για να απορροφούνται οι κοινωνικοί κραδασμοί και έτσι αναπαυμένος στον καναπέ του , φοβισμένος και κατά τρομοκρατημένος να μην τολμά να ξεκουνήσει! Να μην τολμά να βγει έξω. Να φωνάξει. Και δεν εννοώ να βγει συντεταγμένα αλλά απολύτως και πλήρως ελεγχόμενα,  όπως το 2010 και το 2011 με τα καλά «οργανωμένα» και στημένα συλλαλητήρια με  τις γνωστές  συγκεντρώσεις του 1.000.000 πολιτών,   από το ΠΑΣΟΚ κυρίως και την αριστερά(ΣΥΡΙΖΑ –ΚΚΕ και λοιπές αριστερές δυνάμεις –  και   από όλα τα κόμματα γενικά,  προκειμένου να ελέγξουν πλήρως,  όπως έχει αποδειχθεί με στοιχεία που έχουν δημοσιοποιηθεί για τους εμπνευστές και  τους συγκεντρωσιάρχες,   κάθε  απρόβλεπτη και ανεξέλεγκτη κίνηση και κάθε ενέργεια οποιουδήποτε τολμήσει να απειλήσει το σύστημα!
 Το βίντεο που ακολουθεί δεν έχει καμία σχέση με την εικονική virtual  Ελλάδα που επιχειρούν να προβάλλουν τα μεγάλα κεντρικά δελτία των ιδιωτικών  ελληνικών καναλιών που πλέον λειτουργούν με δικά μας χρήματα λόγω του υπερδανεισμού από την ανακεφαλαίωση των ελληνικών κρατικών τραπεζών.  
200.000.000 ο δανεισμός του MEGAκάτι λιγότερο του ΑΝΤ1, πάνω από 150.000.000 ο ΔΟΛ και η ιστορία  πάει λέγοντας και  για όλα  τα άλλα  συστημικά έντυπα τα οποία σε κανά 6μηνο θα αρχίσουν να κλείνουν –και αυτά -  το ένα μετά το άλλο για αυτό και πριν πνιγούν θα αρχίσουν να πιέζουν πάλι  για εκλογές μπας κ πάρουν κι άλλο χρήμα –δικό σου και δικό μας – ώστε να συνεχίσουν να υπάρχουν.
Να συνεχίσουν να εκβιάζουν ο ένας τον άλλο και όλοι μαζί το κράτος να τους δώσει χρήμα. Και το κράτος είσαι εσύ Έλληνα! Εσύ που πονάς! Εσύ που διψάς. Εσύ που δεν έχεις να φάς. Εσύ που δανείζεσαι. Εσύ που έκοψες τα πάντα και ζεις με δανεικά.   Εσύ που δυστυχείς κάθε ημέρα. Εσύ που γυρνάς στις λαϊκές μετά το τέλος με σκυμμένο το κεφάλι και ζητάς τα υπολείμματα που έμειναν από πατάτες ή ότι άλλο υπάρχει…
Εσύ που γυρίζεις στους κάδους των σκουπιδιών και αναζητάς με το βλέμμα τσιτωμένο με σε δει κάνα γνωστό μάτι και κουρελιαστεί και εξαφανιστεί και το τελευταίο ίχνος αξιοπρέπειας. Όση μπόρεσες να βρεις με όση δύναμη άντλησες από τα γεμάτα αγωνία βλέμματα των παιδιών που δεν έχουν να φάνε.
Εσύ που τρέμεις κάθε ημέρα. Εσύ που ξυπνάς και κοιμάσαι κάθε ημέρα με την ίδια αγωνία. Τι θα υπάρχει αύριο στο τραπέζι για να φάει η οικογένεια σου. Τα παιδιά σου…
Το ντοκιμαντέρ που ακολουθεί δεν έχει καμία σχέση με όλα αυτά που έχετε δει. Με όλα αυτά που ξέρετε ως σήμερα… Το ντοκιμαντέρ  δείχνει με εικόνες ντοκουμέντο την αλήθεια! την σκληρή και απάνθρωπη αλήθεια.   
Δείχνει την πλήρη απαξίωση του ανθρώπου! Τον ξεπεσμό στα σκαλιά μιας πολυκατοικίας.  Δείχνει την σκληρή αλήθεια, αυτή που δεν λένε και δεν θα πουν ούτε θα προβάλλουν τα άλλα ελληνικά ΜΜΕ τα οποία  πουλώντας ελπίδα στον πονεμένο και  δυστυχή λαό, ελπίζουν, προσβλέπουν και πιέζουν για νέα (κρατικά) δάνεια. Νέες κρατικές καταχωρίσεις. Προδίδοντας έτσι με την στάση τους αυτή,   ένα λαό που στην μεγάλη πλειοψηφία του λιμοκτονεί. Στερείται τα πάντα. Πεινά. Δεν είναι μόνο άνεργος χωρίς ελπίδα αλλά πεινά. Όλα αυτά που θα δείτε σε αυτή την έρευνα δεν θα τα δείτε αλλού. Σε άλλα ελληνικά ΜΜΕ γιατί είναι απαγορευμένο θέμα. Διότι πρέπει όλα τα συστημικά ΜΜΕ να πουλάνε ελπίδα δημιουργώντας ψευδαισθήσεις.  Εμπαίζοντας  ένα λαό που τα παιδιά του λιποθυμούν από την πείνα αλλά κανείς ποια δεν το λέει. Γιατί το θέμα καίει… Γιατί το θέμα εγκυμονεί κινδύνους… Γιατί το θέμα μπορεί να απειλήσει το σύστημα… Αυτές οι αλήθειες πράγματι απειλούν το  καλά οργανωμένο και συντεταγμένο σύστημα…  Δυστυχώς όλοι –μα όλοι- ειδικά αυτοί που προσβάλουν την νοημοσύνη του με τα κουπόνια της ντροπής για το φαγητό τα φθηνά προϊόντα και όλες τις άλλες υπέρ προσφορές πάνω στις οποίες κάποιοι αποθυσαυρίζουν μέσα από τον πόνο και την πείνα ενός λαού. Κάποιοι έκαναν business τον πόνο και την πείνα του λαού μας απαξιώνοντας τον υποχρεώνοντας τον να δανείζεται δυο και τέσσερα ευρώ μπας και ποντάρει στα 10.000 ή τα 5000ε ή στην χειρότερη εξαργυρώσει κάποια κουπόνια ευτελούς αξίας αφού πρώτα έχει προπληρώσει και χαρίσει υπέρ κέρδη και στην μια πλευρά και στην άλλη…  
 Ένα λαό που μετρά περισσότερα από 5000 θύματα από τις αυτοκτονίες είτε λόγω χρεών είτε λόγω αδιεξόδου είτε –ναι και είναι μεγάλη αλήθεια με 10αδες παραδείγματα – αυτοκτονίες λόγω πείνας! Λόγω ανέχειας!
Αυτοκτονίες ανθρώπων επειδή δεν θέλησαν να καταπατηθεί η ανθρώπινη αξιοπρέπεια τους προκειμένου να μην φτάσουν στους κάδους των σκουπιδιών για να φάνε οι ίδιοι και οι οικογένειες τους. Να γιατί αυτό το ντοκιμαντέρ πρέπει όχι απλά να προβληθεί παντού και αναρτηθεί σε όσο περισσότερα ανεξάρτητα και αδέσμευτα αντισυστημικά  BLOG & Site, ώστε να πάρουν την απάντηση τους όλοι αυτοί του συστήματος και του νεοεκδοτικού κατεστημένου οι οποίοι ποτέ δεν θέλησαν να κάνουν κάτι στα αλήθεια για την τραγωδία που ζει η Ελλάδα. Ποτέ στην πραγματικότητα όλοι αυτοί οι κήνσορες και επιβήτορες του ελληνικού λαού  δεν θέλησαν στα αλήθεια να  βοηθήσουν τον Έλληνα τον οποίο φλομώνουν με μαύρο βρόμικο χρήμα, κουπόνια που προηγούμενα τα έχουν εξαργυρώσει διπλά και τρίδιπλα. Όλοι αυτοί που από την μια πουλάνε θρησκεία και ορθοδοξία και από την άλλη με άλλο έντυπο τον ταϊζουν  με ξετσίπωτες, τσόντες, βρομιά και ανηθικότητα! Κανείς δεν πρόκειται να προβάλλει ένα τέτοιο θέμα!       Γιατί  «το θέμα καίει… και η συνεχής προβολή του μπορεί να απειλήσει την δημοκρατία και την ευταξία της χώρας», όπως χαρακτηριστικά μας είπε ένας ανώτερος κυβερνητικός κρατικός υπάλληλος όταν του δείξαμε μόνο μερικά πλάνα και του ζητήσαμε να τα σχολιάσει…
 Αυτό που θα δείτε στην συνέχεια, και είναι απλά μόνο  το πρώτο μέρος της  μεγάλης δημοσιογραφικής έρευνας  που σήμερα δημοσιοποιούμαι, είναι η άλλη πλευρά της Ελλάδος που κρύβουν… Της Ελλάδος που αποσιωπούν  τα πλήρως ελεγχόμενα συστημικά κεντρικά βραδινά δελτία των ελληνικών ηλεκτρονικών ΜΜΕ.
Είναι εκείνη η άλλη διαφορετική σκοτεινή  πλευρά της Ελλάδος,  που δυστυχώς  δεν προβάλει κανένα από τα επίσης συστημικά και πλήρως εξαρτώμενα 100αδες  διαδικτυακά ελληνικά  ΜΜΕ  τα οποία επίσης στην μεγάλη πλειοψηφία τους,  με ευτυχώς πολλές - πολλές  και φωτεινές εξαιρέσεις και αυτό είναι που δίνει ελπίδα , δεν δείχνουν και δεν θα δείξουν ποτέ!
Εκτός… αν μετά από όλο αυτό που θα συμβεί μετά την προβολή,  διάδοση, διάχυση μέσω mail,   αυτού του ντοκιμαντέρ,  κάποιοι υπακούωντας στους νόμους της επικοινωνίας και των σκοτεινών διαπλεκόμενων κέντρων και ζυγίζοντας τα υπέρ και τα κατά μιας τέτοιας απόφασης τους ,   αναγκαστούν λόγω  της επιρροής του στην πλειοψηφία του ελληνικού λαού,  και έτσι από  φόβο επιτάχυνσης των εξελίξεων και προκειμένου να αμβλύνουν  και να αλλάξουν το  ήδη βαρύ και τεταμένο  κλίμα στην καταπονημένη ελληνική κοινωνία από την οποία αυτό που λείπει είναι μόνον το τσάφ της φλόγας που θα ανάψει το φυτίλι(…), και προκειμένου  να μειώσουν τις αντιδράσεις και να αμβλύνουν τις εντυπώσεις αλλά και για «να κάψουν το όλο θέμα», παίξουν παρόμοια η παρεμφερή θέματα … Μέχρι να κάψουν το θέμα. Μέχρι να το κάνουν ρουτίνα και καθημερινότητα και έτσι να πετύχουν την αποχαύνωση του λαού εκφοβίζοντας τον παράλληλα.  Αυτό που θα δείτε στην συνέχεια είναι βέβαιο που θα σοκάρει. Αυτή είναι η μια πλευρά και μάλλον αναμενόμενη αντίδραση.
Για αυτό και μάλλον αδύνατον, να συμβεί( η προβολή και διάδοση του από τα γνωστά συστημικά διαδικτυακά ΜΜΕ) , αν κρίνω  επίσης  εξ όσων γνωρίζω από όλους εκείνους-τους πολλούς που έχουν ιστοσελίδες και BLOGως επιχειρήσεις εκβιασμού και εκπόρνευσης της κάθε  αλήθειας -  που είτε χρηματοδοτούν ιστοσελίδες γνωστοί και μεγάλοι επιχειρηματίες εργολάβοι έργων και  μεγαλοασφαλιστές που συντηρούν και χρηματοδοτούν γνωστά BLOGs και site,   είτε κάποιοι –και αυτοί είναι οι περισσότεροι - διαχειρίζονται οι ίδιοι, είτε είναι αυτοί πίσω από «γνωστά» στον κόσμο της σάπιας ανέντιμης και ανήθικης ελληνικής δημοσιογραφίας!  
Αλλά κανείς –και λόγω ανταγωνισμού αλλά και διότι εμείς δεν ανήκαμε και ούτε πρόκειται ποτέ να ανήκουμε σε αυτό που λένε σύστημα*… δεν πρόκειται να δει ούτε και να προβάλλει ως συνέχεια  αντικειμενικά τίποτα από τις σκληρές αλήθειες που προβάλει αυτό το βίντεο ντοκιμαντέρ.
Αυτές οι συγκλονιστικές  εικόνες που θα δείτε είναι η άλλη Ελλάδα. Αυτή η Ελλάδα που κρύβουν όλοι τους!  Πιστέψτε με κανείς –μα κανείς – δεν θέλει να βοηθήσει την Ελλάδα από όλους αυτούς που το παίζουν κήνσορες της μεγάλης και άνευ  ιστορικού προηγουμένου ανθρωπιστικής κρίσης που μαστίζει την πατρίδα μας. ΚΑΝΕΙς! Αν έστω και ένας από όλους αυτούς τους μεγαλόσχημους – και όχι δεν εννοώ τους πολιτικούς όχι αυτοί καλά κάνουν! την δουλειά τους κάνουν όσο εμείς τους αφήνουμε  στην θέση τους – αλλά τους δικούς μας. Το δικό μας σάπιο και ανήθικο σινάφι των μεγαλοδημοσιογράφων –και βάλτε εδώ όποιο όνομα σας έρθει στο νου  και έχετε μάθει όλα αυτά τα χρόνια από την τηλεόραση, τις εφημερίδες (εννοώ διευθυντές και εκδότες πλην ελαχίστων εξαιρέσεων μετρημένων στα δάκτυλα του ενός χεριού )  το ράδιο το διαδίκτυο,   μέσα θα πέσετε! 
Όλους αυτούς που ενώ πρώτοι θα έπρεπε να βγουν και να φωνάξουν μαζί με το λαό. Κρύβονται.  Βολεύονται με το κρατικό χρήμα που παίρνουν μέσω –κρατικών πια  μετά την ανακεφαλαιοποιήση των τραπεζών -  καταχωρίσεων μιας το πολύ δυο τραπεζών… Ουδείς μιλά για το μεγαλύτερο σκάνδαλο όλων των εποχών από συστάσεως του νεοελληνικού κράτους την εποχή του Ιωάννη Καποδίστρια μέχρι σήμερα. Και ούτε πρόκειται να  μιλήσει γιατί πολύ απλά όλοι τα παίρνουν κανονικά. Ουδείς πρόκειται να μιλήσει   αν δεν έρθουν τα πάνω κάτω… αν δεν γίνουν ανατροπές στο σύστημα.  Και προσέξτε. Οι πιο ύπουλοι είναι αυτοί οι δήθεν αριστεροί που προκειμένου να κάψουν το θέμα, βγάζουν μια σειρά  ελεγχόμενων και προσυμφωνημένων  «πληροφοριών» προκειμένου να κάψουν το θέμα… Να φανεί ότι κάποιος –και μάλιστα αριστερός – έβγαλε την υπόθεση ώστε να έχουν καλυφθεί τα νώτα τους αν ποτέ ξεφύγει το έλεγχος και γίνει κάτι που δεν μπορεί να ελεγχθεί ώστε μετά η όποια γνήσια λαϊκή αντίδραση να είναι εύκολο να καπελωθεί. Να ποδηγετηθεί από τους μόνους δημοκράτες  που γέννησε η πατρίδα. Τους αριστερούς! Αυτοί όπως έχω ξανά γράψει είναι οι πιο επικίνδυνοι. Αυτοί είναι το σύστημα! Αυτοί ελέγχουν το σύστημα των ΜΜΕ. Αυτοί φιμώνουν την αλήθεια. 
Αυτοί όλοι είναι που έχουν βολευτεί πριν από  όλους μαζί με τους κολλητούς τους –επίσης του αυτού ιδεολογήματος- που κυριαρχούν από την 10ετια που γεννήθηκε η ελεύθερη ραδιοφωνία και τηλεόραση. Αυτοί είναι που και σήμερα προσπαθούν να κυριαρχήσουν και στο ελληνικό διαδίκτυο με πέντε και 10 blogη κάθε ομάδα και η κάθε φράξια. 
 Είναι η γνωστή μαύρη τακτική της  επικοινωνιακής προπαγάνδας που όταν θες να κάψεις ένα θέμα το δίνεις σε έναν  «τύπου» μαχόμενο και ανεξάρτητο δημοσιογράφο με  αριστερό προφίλ ο οποίος όμως έχει δομηθεί και ανδρωθεί μέσα από το ίδιο σύστημα και φυσικά έχει φάει από το κρατικό χρήμα για την χρηματοδότηση των εκπομπών του στην κρατική τηλεόραση… Δηλαδή δικά σου και δικά μας χρήματα.   
Αυτά που θα δείτε σε αυτά τα 51 λεπτά είναι η σκληρή αλήθεια που σας κρύβουν. Είναι όλα αυτά και πόσα άλλα που δεν θα μάθετε ποτέ όσο δεν αντιδράτε.
Ας είναι αυτό το βίντεο ντοκιμαντέρ η απαρχή,  έστω και αθόρυβων ήρεμων και προπάντων χωρίς φωνές και τυμπανοκρουσίες  εσωτερικών κοινωνικών ζυμώσεων,  προκειμένου ο λαός να αφυπνισθεί και επιτέλους να αντιδράσει! Να αναλάβει πρωτοβουλία. Να πάρει την κατάσταση στα χέρια του.  Να δράσει όπως επιβάλει και επιτάσσει  το σύνταγμα  και το άρθρο 120 όταν εδώ και τέσσερα χρόνια καταστρατηγείται το –έστω και κουτσό και σε λάθος βάση  αλλά αποδεχτό από τον Έλληνα που ακόμα δεν το έχει αλλάξει – ελληνικό σύνταγμα!    

 




 

ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΔΩΤΟΥ, ΤΟΥ ΕΝ ΑΓΚΥΡΑ

15Γιορτάζουμε σήμερα 7 Ιουνίου, ημέρα μνήμης του Αγίου Θεοδώτου, του εν Αγκύρα.

Ο Άγιος Θεόδοτος καταγόταν από την Άγκυρα της Γαλατίας και ήταν έμπορος σιτηρών και συγχρόνως εξασκούσε το επάγγελμα του αρτοποιού. Άνθρωπος ευσεβής και ελεήμων ο Θεόδοτος, μοίραζε ψωμιά στους φτωχούς και έκανε συχνά επισκέψεις στους φυλακισμένους χριστιανούς και τους τροφοδοτούσε ανάλογα.

Η ειδωλολατρική μανία όμως κατά των χριστιανών εκδηλώθηκε με το φόνο μιας ομάδας χριστιανών παρθένων, στα νερά μιας λίμνης

. Τη νύχτα ο Θεόδοτος, άνδρας με θάρρος και θερμή πίστη στο Χριστό, έβγαλε από τη λίμνη τα τίμια λείψανα των παρθένων και τα έθαψε. Η ενέργειά του αυτή καταγγέλθηκε στον έπαρχο Θεότεκνο, που αμέσως τον συνέλαβε και τον ανέκρινε. Ο Θεόδοτος παραδέχθηκε την ενέργειά του και ο έπαρχος του είπε ότι οι χριστιανοί δε σέβονται καμιά εξουσία και ότι είναι οι πιο μικροπρεπείς και μηδαμινοί των ανθρώπων.

Τότε ο Θεόδοτος, με το φωτισμό του Αγίου Πνεύματος, απάντησε: «Πράγματι, έπαρχε, οι χριστιανοί γνωρίζουν πόσο μηδαμινοί είναι, διότι μόνο αυτοί είναι ικανοί να γνωρίζουν την υπέροχη και ασύγκριτη μεγαλειότητα του Θεού και να κατανοούν την άβυσσο της ανθρώπινης ασθένειας, όταν είναι γυμνή από τη θεία χάρη.

Έπειτα, γνώριζε ότι ο τελευταίος των χριστιανών, που έχει ελεηθεί από το Χριστό και φέρει τον αρραβώνα της αιώνιας βασιλείας, είναι ανώτερος και λαμπρότερος από τους ειδωλολάτρες βασιλείς, οι όποιοι αύριο θα είναι ντροπή και ατιμία μπροστά στο αδέκαστο κριτήριο της θείας δικαιοσύνης».

Ο έπαρχος, εξοργισμένος από τα λόγια του Θεόδοτου, διέταξε και του έσχισαν τα πλευρά και τελικά τον αποκεφάλισαν, παίρνοντας ένδοξα το στεφάνι του μαρτυρίου.

(Οι Συναξαριστές και το Απολυτίκιο του τον αναφέρουν σαν Ιερομάρτυρα. Πιθανόν να ήταν συγχρόνως με το επάγγελμα που διατηρούσε και επίσκοπος των χριστιανών της περιοχής της Άγκυρας. Ίσως όμως και να συγχέεται με κάποιον άλλο συνώνυμο του που να ήταν πράγματι επίσκοπος).

Στους εορτάζοντες και στις εορτάζουσες, χρόνια πολλά και ευάρεστα στο Θεό !!!

Απολυτίκιο:
Ήχος γ'. Θείας πίστεως.
Δόσιν ένθεον, καταπλουτήσας, τήν τής χάριτος ιερουργίαν, Ιερομάρτυς τρισμάκαρ Θεόδοτε, καθάπερ δώρα Θεώ προσενήνοχας, τάς αριστείας τών θείων αγώνων σου. Πάτερ Όσιε, Χριστόν τόν Θεόν ικέτευε, δωρήσασθαι ημίν τό μέγα έλεος.

ΘΕΟΔΟΤΟΥ ΑΓΚΥΡΑΣ

Τῌ Ζ' ΤΟΥ ΑΥΤΟΥ ΜΗΝΟΣ
ΙΟΥΝΙΟΥ

Μνήμη τοῦ Ἁγίου Ἱερομάρτυρος Θεοδότου Ἀγκύρας.

Τῇ Ζ' τοῦ αὐτοῦ μηνός, Μνήμη τοῦ Ἁγίου Ἱερομάρτυρος Θεοδότου τοῦ ἐν Ἀγκύρᾳ.

Χεὶρ Θεόδοτον, ἣν Θεοῦ χεὶρ ξηράνοι,
Θεῷ δοτὸν τίθησι, πλήξασα ξίφει.
Θεόδοτος ἑβδομάτῃ τυθεὶς ἕλεν οὐρανὸν εὐρύν.

Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, Μνήμη τῆς Ἁγίας Μάρτυρος Ζηναΐδος τῆς θαυματουργοῦ, 

καὶ τῶν Ἁγίων γυναικῶν, Αἰσίας καὶ Σωσάννης, μαθητριῶν Παγκρατίου
 Ἐπισκόπου Ταυρομενίου.

Τελεῖται δὲ ἡ αὐτῶν σύναξις ἐν τῷ ἁγιωτάτῳ αὐτῶν Μαρτυρείῳ, ἐν τοῖς Βασιλίσκου.

Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, Μνήμη τοῦ Ἁγίου Μάρτυρος Λυκαρίωνος.

Ἄφωνος ἥκει πρὸς ξίφος Λυκαρίων,
Ἔναντι τοῦ κείροντος οἷον ἀρνίον.

Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, οἱ Ἅγιοι Μάρτυρες Ταράσιος καὶ Ἰωάννης ξίφει τελειοῦνται.

Ἰωάννην τέμνουσι σὺν Ταρασίῳ
Οὐ πρὸς τέμνον ἐκταραχθέντας ξίφος.

Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, ὁ Ὅσιος Στέφανος ἐν εἰρήνῃ τελειοῦται.
Ἐπώνυμος Στέφανος οὗ φορεῖ στέφους,
Ὁ πρακτικὴ χεὶρ ἀρετῶν οἶδε πλέκειν.

Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, ο. Ὅσιος Ἄνθιμος ἐν εἰρήνῃ τελειοῦται.

Ἄνθην ἐνεγκὼν Ἄνθιμος χριστοῦ βίου,
Πρὸ τῆς τελευτῆς ἀρετῶν καρπὸν φύει.

Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, ἡ Ἁγία Σεβαστιανὴ ἐν εἰρήνῃ τελειοῦται.

Σεβαστιανῆς, ὡς τὰ λοιπὰ τοῦ βίου,
Σεβαστὰ πᾶσι, καὶ τὸ τοῦ βίου τέλος.

Ταῖς αὐτῶν ἁγίαις πρεσβείαις, ὁ Θεός, ἐλέησον ἡμᾶς. Ἀμήν.

Πέμπτη, Ιουνίου 06, 2013

Λυκ. Νάνης - Η Εκκλησία μας δυστυχώς παρουσιάζεται πνευματικώς νεκρά


Λυκ. Νάνης - Η Εκκλησία μας δυστυχώς παρουσιάζεται πνευματικώς νεκρά 
 
Με το ελεεινό gay pride η ξετσιπωσιά περιφέρεται ανενόχλητη μολύνοντας το πνευματικό περιβάλλον της Πρωτεύουσας. Θα περίμενε κανείς, σύσσωμη η πνευματική ηγεσία της πόλης, με επικεφαλής τον πηδαλιούχο του τοπικού εκκλησιαστικού σκάφους, όχι μόνο να στηλιτεύσει την "παρέλαση" της αναισχυντίας ως δείγμα έσχατης ηθικής παρακμής, αλλά και να αξιώσει τη ματαίωσή της.
Και στην περίπτωση της θρασείας επιμονής των διοργανωτών, και των ανεκδιήγητων πατρώνων τους τύπου Καμίνη, στην πραγματοποίηση του "παρδαλού καρνάβαλου" να οργανώσει ογκώδη εκδήλωση διαμαρτυρίας με επικεφαλής τους κληρικούς και μοναχούς του λεκανοπεδίου Αττικής και με τη συμμετοχή του πιστού λαού απ όλες τις ενορίες της αττικής γης προκειμένου να διατρανώσει τη σθεναρή της αντίδραση στη χυδαία διαφήμιση της ανομολόγητης σεξουαλικής διαστροφής.
Αντ᾿ αυτού ο "αφωνότερος ιχθύος και απραγότερος βατράχου", κατά τον ιερό Χρυσόστομο, αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος, κοιμάται τον...βαρούχειο! "Γνήσιος" ιδεολογικός επίγονος του αλήστου μνήμης Σεραφείμ Τίκα, του οποίου η καταστροφική εκκλησιαστική πολιτική του "yes man" έναντι της χριστιανομάχου και εκκλησιομάχου πολιτείας τυγχάνει γνωστή τοις πάσι, επέλεξε τη σιωπή σαν κεντρική κατευθυντήρια γραμμή της ποιμαντορίας του. Την ένοχη σιωπή που μεταφράζεται σε συμβιβασμό με το αμαρτωλό αντιεκκλησιαστικό, εθνομηδενιστικό και αποδομητικό των ηθικών αξιών, κατεστημένο. 
Στην περίπτωση του κατέχοντος τον αποστολικό θρόνο των Αθηνών ισχύουν κατ εξοχήν τα όσα κατέθεσε εμπόνως ο μακαριστός μητροπολίτης Φλωρίνης Αυγουστίνος στη συνεδρία της ΔΙΣ στις 6/9/1988 απευθυνόμενος προς τον τότε αρχιεπίσκοπο: "Ατάραχοι παίζομεν τον πλαγί αυλόν μας, ενώ θα έπρεπε σάλπιγγες να ηχήσουν χωηρώς και σφενδόναι να χρησιμοποιηθούν καταλλήλως. Η Εκκλησία μας δυστυχώς παρουσιάζεται πνευματικώς νεκρά"! 
Λ.Ν.
 

Πρωτοπρ. Διονύσιος Τάτσης, Οι δυσκολίες του ποιμαντικού έργου


ΑΙ ΔΥΣΚΟΛΙΑΙ ΤΟΥ ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Διονυσίου Τάτση
ΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ στὴν ἐπαρχία γνωρίζουν πολὺ καλὰ τοὺς ἐνορίτες τους. Ἔρχονται σὲ καθημερινὴ ἐπικοινωνία μαζί τους, ἄλλοτε συμφωνοῦν καὶ ἄλλοτε διαφωνοῦν γιὰ διάφορα θέματα καὶ προπαντὸς ξέρουν, ἐὰν ἐκκλησιάζονται τακτικὰ ἢ ἔχουν περιορίσει τὸν ἐκκλησιασμό τους σὲ δὺο τρεῖς φορὲς τὸ χρόνο. Ἐπίσης οἱ κληρικοὶ ἔρχονται σὲ ἐπαφὴ καὶ μὲ τοὺς ἀλλόθρησκους ἀλλοδαπούς, ποὺ τὰ τελευταῖα εἴκοσι χρόνια ἔχουν κατακλύσει τὴν Πατρίδα μας, δημιουργώντας μικρὰ καὶ μεγάλα προβλήματα. Στὶς περισσότερες περιπτώσεις οἱ ἀλλοδαποὶ συνυπάρχουν μὲ τοὺς ντόπιους καὶ ἐργάζονται σκληρά, γιὰ νὰ ζήσουν. Αὐτοὶ προφανῶς δὲν ἀποτελοῦν μέρος τοῦ ὀρθοδόξου ποιμνίου, ὡς φτωχοὶ ὅμως καὶ ταλαιπωρημένοι ἄνθρωποι ἔχουν τὴν ἀνάγκη τῆς ἀγάπης τῶν χριστιανῶν καὶ ὄχι μὲ ποικίλους τρόπους νὰ τοὺς ἐκμεταλλεύονται καὶ νὰ τοὺς ἀπειλοῦν. Οἱ κληρικοὶ στὶς περιπτώσεις αὐτὲς ἀντιδροῦν καὶ τάσσονται μὲ τὸ μέρος τῶν ἀλλοδαπῶν καὶ ἂς φαίνεται παράξενο αὐτὸ στοὺς ἄδικους καὶ ἐκμεταλλευτὲς χριστιανούς, οἱ ὁποῖοι ἀποδεικνύονται ἀδίστακτοι, ὅταν πρόκειται νὰ ὑποστηρίξουν τὰ συμφέροντά τους.

Οἱ κληρικοὶ διαπιστώνουν καθημερινὰ ὅτι οἱ ἐνορίτες τους δὲν ἔχουν συνειδητὴ πίστη οὔτε καὶ ἔμπρακτη σχέση μὲ τὴ ζωὴ τῆς Ἐκκλησίας. Γι᾽ αὐτὸ καὶ δὲν διαφέρουν σὲ πολλὰ μὲ τοὺς ἀλλοδαπούς! Φαίνονται σὰν νὰ εἶναι ναρκωμένοι. Εἶναι προκλητικὴ ἡ ἀδιαφορία τους καὶ ἀνεξήγητη ἡ συμπεριφορά τους. Ζοῦν μέσα στὴ ραθυμία μιᾶς στείρας παράδοσης. Ὅση καλοσύνη καὶ νὰ τοὺς δείξουν, ὅση ἀγαθὴ προαίρεση καὶ νὰ ἔχουν ἀπέναντί τους, ὅση ἀγάπη καὶ νὰ τοὺς ἐκδηλώνουν, αὐτοὶ παραμένουν πάντα οἱ ἴδιοι.
Εὔκολα κανεὶς μπορεῖ νὰ χωρίσει τοὺς σημερινοὺς χριστιανοὺς σὲ τέσσερις ὁμάδες, ποὺ μεταξύ τους φυσικὰ δὲν ἔχουν στεγανά. Οἱ κληρικοὶ μάλιστα, ποὺ γνωρίζουν πολὺ καλὰ τοὺς ἐνορίτες τους, δέχονται ὅτι ὑπάρχουν τέσσερις ὁμάδες, παρόλο ποὺ καλοῦνται νὰ ἔχουν «γενικὴ ἀγάπη» πρὸς ὅλους. Στὴν πρώτη ὁμάδα λοιπὸν ἀνήκουν οἱ πιστοί, ποὺ ἔχουν στενὴ σχέση μὲ τὴν Ἐκκλησία καὶ συμμετέχουν στὰ μυστήριά της. Στὴ δεύτερη ἀνήκουν ἐκεῖνοι, ποὺ ἔχουν χαλαρὴ καὶ τυπικὴ σχέση μὲ τὴν Ἐκκλησία, χωρὶς νὰ ἐπηρεάζονται ἀπὸ τὴ διδασκαλία καὶ εἶναι πλήρως ἐκκοσμικευμένοι. Στὴν τρίτη ὁμάδα ἀνήκουν οἱ ἀδιάφοροι, δηλαδὴ ἐκεῖνοι ποὺ δὲν ἐνδιαφέρονται γιὰ τὴν ὕπαρξη τῆς Ἐκκλησίας, τὴν ὁποία θεωροῦν ὑπόλειμμα τοῦ παρελθόντος, ἄχρηστο γιὰ τὴν ἐποχή μας. Τέλος στὴν τέταρτη ὁμάδα ἀνήκουν οἱ ἐκ πεποιθήσεως ἀντίπαλοι τῆς Ἐκκλησίας.
Τὸ μεγάλο πλῆθος τῶν ἀνθρώπων βρίσκεται στὴ δεύτερη καὶ τὴν τρίτη ὁμάδα μὲ γενικὸ χαρακτηριστικὸ γνώρισμα τὸ κοσμικὸ φρόνημα, τὸ ὁποῖο, ὡς τεῖχος, ὀρθώνεται ἀνάμεσα σὲ αὐτοὺς καὶ τὴν Ἐκκλησία. Θὰ μποροῦσα νὰ τοὺς παρομοιάσω μὲ ἀγρό, ποὺ πρέπει νὰ καλλιεργηθεῖ ἐπιμελῶς, γιὰ νὰ καρποφορήσει πνευματικά. Γιὰ τὸ δύσκολο αὐτὸ ἔργο χρειάζεται νὰ ὑπάρχουν ἄξιοι ἱερεῖς, ποὺ θὰ ἐργάζονται μὲ ἱερὸ ζῆλο καὶ ἀφοσίωση πρὸς δόξαν Θεοῦ καὶ μόνο.

Ορθόδοξος Τύπος, 7/6/2013

ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΐΣΙΟΣ: ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΕ ΠΟΝΟ

1Όλη η βάση που γίνεται η ευχή είναι να πονάει ο άνθρωπος. Αν δεν πονάει, μπορεί να κάθεται ώρες με το κομποσχοίνι και η προσευχή του να μην έχει κανένα αποτέλεσμα. Αν υπάρχει πόνος για το θέμα για το οποίο προσεύχεται, ακόμη και με έναν αναστεναγμό κάνει καρδιακή προσευχή.

Πολλοί, όταν την στιγμή που τους ζητούν οι άλλοι να προσευχηθούν δεν έχουν χρόνο, προσεύχονται με έναν αναστεναγμό για το πρόβλημά τους.Δεν λέω να μην κάνει κανείς προσευχή, αλλά, αν τυχόν δεν υπάρχει χρόνος, ένας αναστεναγμός για τον πόνο του άλλου είναι μια καρδιακή προσευχή· ισοδυναμεί δηλαδή με ώρες προσευχής.

Διαβάζεις λ.χ. ένα γράμμα, βλέπεις ένα πρόβλημα, αναστενάζεις και μετά προσεύχεσαι. Αυτό είναι μεγάλο πράγμα! Πριν πιάσεις το ακουστικό, πριν ακόμα καλέσεις, σε ακούει ο Θεός! Και το πληροφορείται ο άλλος. Να δείτε πως οι δαιμονισμένοι καταλαβαίνουν πότε κάνω προσευχή γι’ αυτούς και φωνάζουν όπου κι αν βρίσκονται!

Η πραγματική προσευχή ξεκινάει από έναν πόνο· δεν είναι ευχαρίστηση, «νιρβάνα». Τι πόνος είναι; Βασανίζεται με την καλή έννοια ο άνθρωπος. Πονάει, βογκάει, υποφέρει, όταν κάνει προσευχή για οτιδήποτε.

Ξέρετε τι θα πει υποφέρει; Ναι, υποφέρει, γιατί συμμετέχει στον γενικό πόνο του κόσμου ή στον πόνο ενός συγκεκριμένου ανθρώπου. Αυτήν την συμμετοχή, αυτόν τον πόνο, τον ανταμείβει ο Θεός με την θεία αγαλλίαση. Δεν ζητάει βέβαια ο άνθρωπος την θεία αγαλλίαση, αλλά η θεία αγαλλίαση έρχεται ως συνέπεια, επειδή συμμετέχει στον πόνο του άλλου.

Απόσπασμα από το βιβλίο: “Λόγοι Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου Στ’: Περί προσευχής”
πηγή

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...