Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Τρίτη, Μαρτίου 11, 2014

Ο Ξεπεσμός τών κληρικών


‘Ο “Άγιος Κοσμάς ό Αιτωλός γράφει (οί κληρικοί τών εσχάτων καιρών θα γίνουν οί χειρότεροι καί ασεβέστεροι όλων ). ‘Ο “Άγιος Κύριλλος λέγει «Θα ξεσηκωθούν επίσκοποι κατά επισκόπων καί κληρικοί κατά κληρικών». Το μίσος καί ό ξεπεσμός τών κληρικών θα είναι Τόσο μεγάλος, ώστε μόνον ελάχιστοι άπό τούς Ιερείς θα διατηρήσουν ακμαία τήν πίστιν των, θα τρέχωμε χιλιόμετρα νά συναντήσωμε καλό κληρικό.
Οι περισσότεροι θα πέσουν ή στην σάρκα ή στο χρήμα «τότε σκανδαλισθήσονται Πολλοί καί αλλήλους παραδώσουσι καί μυνήσωσι άλλήλους (Ματθαίος).
‘Ο έκπεσών Εωσφόρος θά πολεμήση μέ μανία τούς ήγέτας τής έκκλησίας θά έκσπείρη ζιζάνια άπιστίας εις αύτούς ούτοι δέ θά ένδιαφέρονται μόνο διά τάς κοσμικάς προβολάς, τήν άπληστία τών ύλικών άγαθών καί έντυπωσιακών άμφιέσεων (αμφίων), τις αδιάκοπες φιλονικίες καί θά μεταβληθουν άπό ‘Άγγελοι τού Θεου ό-πως τούς αποκαλεί ό ‘Ιωάννης στην Άποκάλυψι σέ πύλας του “Αδου, όπου θά περάσουν γιά νά κολασθουν.
Αύτό όμως δέν θά πρέπει νά θορυβήση τό Χριστιανό, άλλά νά τόν δυναμώση νά άναλάβη τήν σκυτάλη τής ένημέρωσης τών συνανθρώπων του γιά νά μή σφραγισθούν μέ τό χάραγμα τού Άντιχρίστου. ‘Ο Κοσμάς ό Αιτωλός γράφει «Κατά τάς έσχάτας ήμέρας ‘έχομεν άνάγκη άπό άποστόλους καί άπόστολοι είσαστε όλοι εσείς».
Γίνετε απόστολοι στους δικούς σας, στους γείτονες, στην εργασία σας, κι όπου κι άν βρίσκεσθε διότι ή συμβουλή τών έλαχίστων έναπομεινάντων κληρικών είναι δύσκολο νά φθάση γιά νά μή σφραγισθούν, άφου σί περισσότεροι έξ αύτών θά προσχωρήσουν εις τόν ‘Αντίχριστον καί θά πολεμήσουν μέ σατανική δύναμη καί λύσσα τούς χριστιανούς μή έσφραγισμένους, πολλούς δέ θά προδώσουν καί θά τούς παραδώσουν βορρά στό στόμα τού Άντιχρίστου. Λοιπόν χριστιανέ όταν άκούσεις Ιερέα νά όμιλή μέ άδιαφορία γιά τόν 666, νά θυμάσαι  οτι αύτός θά συνταχθή μέ τόν Άντίχριστο καί θά σέ διώξη μέ μανία. Ποτέ νά μήν δεχθής συμβουλή άπό διάκονο Ιερέα, έπίσκοπο ή Άρχιεπίσκοπο ό οποίος σοϋ λέγει νά δεχθής τόν 666. Ούτοι σέ κατευθύνουν γιά τήν κόλαση καί δέν ένεργοϋν πλέον ώς άντιπρόσωποι τού Θεού άλλά εκπρόσωποι τού Διαβόλου.
Η μεγαλύτερη καί ψυχοκτόνος ένέργεια τού Χριστιανού είναι νά σφραγισθή μέ τό χάραγμα τού Άντιχρίστου 666 ή τό γραμμωτό σύστημα. Μετά τό σφράγισμα δέν ύπάρχει πλέον σωτηρία γιά τόν χριστιανό. Νά εύγνωμονής τόν φίλο σου ή τό γείτονά σου ή οιανδήποτε άλλο πρόσωπο, ό όποϊος σού λέγει νά μή σφραγισθής, διότι αύτός δέν είναι πλέον άπλός άνθρωπος άλλά άπόστολος καί όμολογητής τού Χριστού μας.
“Εχει πρόνοια ό Χριστός γιά τήν σωτηρία καί τήν ένημέρωση τών πιστών μέ τήν ώς άνωθεν κλήσεως τής στρατευομένης έκκλησίας του, ή όποία θά είναι θριαμβεύουσα. ‘Η στρατευομένη έν Χριστώ ‘Εκκλησία, άποτελεϊται άπό τούς έκλεκτούς τήν πίστι καί ταπεινούς στήν φρόνησι θά βοηθήσουν εις τήν ένημέρρωσι καί τήν προστασία τών Χριστιανών, άπό τό χάραγμα τού Διαβόλου 666. ‘Αρνησι λοιπόν τού χαράγματος άποτελεί άρνηση τού Διαβόλου καί τής ήτημασμένης εις αύτόν κόλασης άπό καταβολής κόσμου. “Αρνηση τού 666, σημαίνει δέχεσαι τήν πίστι σου τό βάπτισμά σου, καί είσαι όμολογητής τού Χριστού καί ταυτοχρόνως κληρονόμος τής αίωνίας Βασιλείας Του διότι λέγει ό ‘Ιησούς. “Οποιος όμολογήσει έμέ ένώπιον τών άλλων, είναι κληρονόμος μου, καί θά όμολογήσω καί έγώ ένώπιον τού Πατρός μου.

‘Η άρνηση τού σφραγίσματος μέ τό 666 αποτελεί τήν μεγαλύτερη όμολογία καί άνοίγει διάπλατα τήν πύλη τού Παραδείσου. Άνακυρήσσεσαι αύτομάτως άγιος καί κληρονόμος τής Βασιλείας τών ούρανών καί άν άκόμη πεθάνεις μή φοβηθεϊς διότι ό Πρώτος Θάνατος ό σωματικός δέν είναι Θάνατος, ό δεύτερος Θάνατος είναι Θάνατος (πνευματικός) άφού άν πεΘάνεις σωματικά θά άναστηθής καί θά κληρονομήσης τήν αίώνια ειρήνη καί αγαλλίαση. Διά τού σφραγίσματος κερδίζεις τόν πνευματικό Θάνατο, τήν άφάνεια, τήν αίώνια κόλαση.
Μέ τήν άρνηση τής σφραγίδας τού Διαβόλου 666 άποτάσσεσαι άπό τον’ Σατανά καί συντάσσεσαι μέ τόν Χριστό καί όμολογεϊς αύτόν καί γίνεσαι αύτομάτως υίός καί κληρονόμος του.

Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΩΝ-ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΚΡΙΜΑΙΑ.


.      Κάποτε ο Γέρων Ιωσήφ ο Βατοπαιδινός έγραφε<<    Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΣΕ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΠΛΟΙΑ ΚΑΙ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΕΝΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΣΠΟΝΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΕΝΑΕΡΙΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ...
ΤΟΤΕ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ...
ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΟΥΣ ΟΥΚΡΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΕΚΤΟΙ ΜΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ...
ΕΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΥΞΕΙΝΟ ΠΟΝΤΟ ΘΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ (ΑΕΡΟΜΑΧΙΕΣ) ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΡΩΣΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΕΡΙΣΧΥΣΟΥΝ ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΑ ...>>Αυτό σημαίνει ότι η Τουρκία θα παραβιάσει την Συνθήκη του Μοντρέ.Μπορούμε όμως να επαληθεύσουμε το κείμενο του Γέροντα Ιωσήφ;To 1276 o Aγαθάγελος έγραφε για την Ρωσία :<<   Άκουσα φωνή που ερχόταν από την Άρκτο,λέγοντας αυτό’Ρωσία ξύπνησε από τον ύπνο,για σένα ο λόγος του Αγγέλου του Κυρίου και πριν ο ήλιος φανεί στο ανατολικό ζώδιο εμφανώς θα δείξεις τα αριστοπολεμικά σου όργανα  που θα πληρούν μελωδίες στον αιθέρα.>>Εδώ ο Αγαθάγγελος μιλάει όχι μόνο για αερομαχίες στον αέρα,πράγμα που επαληθεύει τον Γέροντα Ιωσήφ τον Βατοπαιδινό,αλλά και για πυραύλους.Και συνεχείζει<<Πάρε τα όπλα γρήγορα,αδερφή μου,,πορεύσου και συνηγόρησε την αλήθεια του Χριστού,την αιώνιο αλήθεια,εσύ τηρείς(κρατάς)το σημείο της αυτής φωταυγούς  δόξης.Αλλά άκουσε ,φίλη αδερφή,,από τους Αγαρηνούς(Τούρκους)στην έβδομη εκατοντάδα(1276+700=1976)θα ενοχλείσαι και απαριθμώντας σχεδόν προς τον τεσσαρακοστόν (1276+740=2016)τροπαιούχος καταβάλεις την Τουρκία,και στη  Χερσόνησο(Κριμαία) θα κάνεις τη νίκη,θα διαβείς την Ελλάδα και θα καταθραύσεις την Ταυρική και τα πέριξ και τα  Μαιωτικά μέρη(Αζοφική θάλασσα κοντά στην Κριμαία)των Σκυθών(Ουκρανία)>>Παρότι ο Αγαθάγγελος
 χρησιμοποιεί χρονολογικό προσδιορισμό προς το 2016,δεν μπορούμε να πάρουμε την ευθύνη να πούμε αν αυτά τα γεγγονότα θα γίνουν φέτος επί τόπου,του χρόνου ή το 2016,καθότι ο Γέροντας Πα’ί’σιος είχε δώσει σημάδι ότι για να ξεκινήσουν τα πολεμικά γεγγονότα πρέπει πρώτα να πέσει το Τέμενος του Ομάρ.Άλλη αναφορά που μας κάνει εντύπωση στον Αγαθάγγελο είναι ότι <<Η Λεχία(Πολωνία)συντρίβει το δικό της κέρατο>>και βλέπουμε ότι η Πολωνία κατέβασε άρματα μάχης στα σύνορα με την Ουκρανία και την Ρωσία ενώ ενισχύεται από το ΝΑΤΟ με αεροσκάφη F-16 για επιτήρηση του ευρύτερου εναέριου χώρου,ενώ ήδη αποστέλλονται και Drones(UAV) μη επανδρωμένα αεροσκάφη για συλλογή πληροφοριών.Βλέποντας όμως και την ανάμιξη της Άγκελα Μέρκελ (Γερμανία)στην διπλωματική προσπάθεια μας κάνει εντύπωση και το εξής στην γραφή του Αγαθάγγελου:<<Ο Θεός προαναγγέλει,Βάνδαλοι ασύνετοι,ναι,ναι,μας εξαπατούν και ο κόκορας δεν θα φωνάξει αυτή την ώρα,οι Ρωσικές λεγεώνες θα έλθουν για να βάλουν τέλος στα όρια του Γερμανικού Κέντρου.>>Εχουμε όμως ανάμειξη και του Γάλλου Προέδρου Φρανσουά Ολάντ στις διπλωματικές συνομιλίες,και στην Γαλλία
αναφέρεται στην συνέχεια του 8ου Κεφαλαίου ο Αγαθάγγελος<<Ο ανήμερος Βασιλιάς ζητά τρόπο να αποθανατήσει το όνομα αυτού ,για να μην απολεσθεί η μνήμη του,ανοίγει ο ατραπός της  Γαλλίας και θα αποδημήσει προς τα μέρη του Ρήνου.    
       Ο Υπέρτατος ηγεμόνας των συννημένων επαρχιών έρχεται με καταστροφή και καμμία τέλεια εξουσία από εκείνον δεν μπορεί να γίνει αφού αποκαλύπτονται οι πονηροί Γάλλοι την σφραγίδα,και μετά από αυτά οι συννημένες πολιτείες παροτρύνονται και κερδίζουν.Ήδη 
αδερφή μου προσφιλή σε βλέπω να κάνεις συμφιλιωτικές συνθήκες με τους Γάλλους,αυτά γίνονται στον ηλιακό αριθμό της χρυσής δωδεκάδος,ο χρόνος το περιγράδει και το διασαφηνίζει και γίνεται>>.Ποιός άλλος Άγιος έχει γράψει για την Γαλλία και τη Γερμανία ώστε να μπορεί να επιβεβαιωθεί ο Αγαθάγγελος; Ο ΄οσιος Σεραφείμ του Σάρωφ γράφει<<«Η Κωνσταντινούπολη και η Ιερουσαλήμ θα κατοικηθούν από τις δυνάμεις της Ρωσίας και των άλλων.
Από την διάσπαση της Τουρκίας, το περισσότερο κομμάτι θα πάει στην Ρωσία, και η Ρωσία με τις ενωμένες δυνάμεις από πολλά άλλα Κράτη θα πάρουν την Βιέννη, και περίπου 7 εκατομμύρια Βιεννέζοι θα παραμείνουν κάτω από τον οίκο των Αψβούργων και εκεί η επικράτεια της Αυστριακής αυτοκρατορίας θα οικοδομηθεί.
Στην Γαλλία για την αγάπη της προς την Μητέρα του Κυρίου, την γλυκιά Παναγία, θα θυσιαστούν 17 εκατομμύρια Γάλλοι μαζί με την πρωτεύουσά της, στην πόλη Rheims,ενώ το Παρίσι θα καταστραφεί ολοσχερώς.>>Βρισκόμαστε εν μέσω εξελίξεων και δεν γνωρίζουμε τι μας περιμένει αύριο.Ο μόνος λόγος που ανέφερα τα παραπάνω επίκαιρα θέματα των προφητειών είναι γιατί βρισκόμαστε ήδη στην Σαρακοστή και πρέπει όλοι οι Χριστιανοί να κρατήσουμε 49 μέρες (7 εβδομάδες)νηστεία,να εκκλησιαζόμαστε Τετάρτη[Μεγάλος Απόδειπνος]-Παρασκευή[Χαιρετισμοί της Θεοτόκου]-Κυριακή[Θεία Λειτουργία]και να εξομολογούμαστε τακτικά γιατί μόλις ξεκινήσουν τα πολεμικά γεγγονότα θα πρέπει να είμαστε πνευματικά έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε τις ιστορικές στιγμές που θα περάσει ο πλανήτης.

Να κλαίμε για τις αμαρτίες μας



«χαίρειν μετὰ χαιρόντων καὶ κλαίειν μετὰ κλαιόντων» (Ρωμ.12.15). Όταν δεις τον αδελφό σου να οδύρεται για τις αμαρτίες του, για τις οποίες τώρα μετανοεί, κλάψε μαζί του και δείξε συμπάθεια. Γιατί έτσι θα μπορέσεις με τα ξένα παθήματα να διορθώσεις το δικό σου. Γιατί αυτός που έχυσε θερμά δάκρυα για την αμαρτία του πλησίον, θρηνώντας για τον αδελφό του, εθεράπευσε τον εαυτό του. «ἀθυμία κατέσχε με ἀπὸ ἁμαρτωλῶν τῶν ἐγκαταλιμπανόντων τὸν νόμον σου» (Ψαλμ.118.53).
Για την αμαρτία να κλαίς. Αυτή είναι η αρρώστια της ψυχής, αυτή είναι ο θάνατος της αθάνατης ψυχής, αυτή είναι άξια πένθους και ακατάπαυστων οδυρμών. Μακάρι να χύνονται γι᾿ αυτή πολλά δάκρυα και να μή λείπει ο στεναγμός που ανεβαίνει από τα βάθη της καρδιάς.Έκλαιγε ο απόστολος Παύλος για τους εχθρούς του σταυρού του Χριστού. Ο Ιερεμίας έκλαιγε γι᾿ αυτούς που χάνονταν από το λαό. Αυτός βέβαια επειδή δεν αρκούσαν τα φυσικά δάκρυα, επιζητούσε πηγή δακρύων και τελευταίο σταθμό.
«Και θα καθήσω», λέγει, «και θα κλάψω το λαό αυτό πολλές μέρες, θα κλάψω αυτούς που χάνονται» (Ιερ.9.1). Ένα τέτοιο δάκρυ και ένα τέτοιο πένθος μακαρίζει ο λόγος του Χριστού (Μθ.5.4), και όχι αυτό που χύνεται εύκολα για κάθε λύπη και πολύ εύκολα έρχεται στα μάτια με κάθε αφορμή» (Παιδαγωγική Ανθρωπολογία Μεγάλου Βασιλείου Α’- Βασιλείου Δ. Χαρωνη).

Το ερώτημα λοιπόν που προκύπτει μέσα από το απόσπασμα του μεγάλου αυτού αγίου είναι το εξής: Εμείς κλαίμε και θρηνούμε για τις αμαρτίες του πλησίον (ως πλησίον, ας αναρωτηθεί ο καθένας για τους γύρω του), ή εύκολα κατακρίνουμε και σημειώνουμε τις ενέργειες μιας πράξης ακόμα και του προσώπου εκείνου, που κανονικά θα οφείλαμε να υπερασπιστούμε στη προσευχή μας ενώπιον του Κυρίου; Συναντάμε το πρόσωπο εκείνο με συμπάθεια και συγκατάβαση ή διαλέγουμε τη περιφρόνηση ωσαν να είμαστε εμείς οι δίκαιοι και αλάθητοι στη καθημερινότητα μας.

πηγή

Η ΑΠΟΠΛΑΝΗΣΗ ΤΩΝ ΖΩΔΙΩΝ «Ἂν μποροῦσαν οἱ ἀστρολόγοι, ἀντὶ νὰ εἰσπράττουν ἀπὸ τοὺς ἀφελεῖς, θά ᾽βρισκαν τοὺς ἀριθμοὺς τῶν λαχείων καὶ ποῦ ὑπάρχουν θησαυροὶ μέσα στὴν γῆ».

Η ΑΠΟΠΛΑΝΗΣΗ ΤΩΝ ΖΩΔΙΩΝ

τῆς «Χριστιανικῆς Ἑστίας Λαμίας» 

.                  Οἱ ἄνθρωποι δὲν θέλουν νὰ ἀκούσουν καὶ νὰ ὑποταχθοῦν στὴν ἀλήθεια τοῦ Εὐαγγελίου. Τοὺς ἀρέσουν τὰ παραμύθια καὶ οἱ φαντασίες. Ὀνοματίζουν παραμύθια καὶ θρύλους τὸ Εὐαγγέλιο καὶ ἀνεβάζουν σὲ ἐπιστήμη τὴν πλάνη. Μετὰ τὴν πτώση καὶ τὴν ἔξωση ἀπὸ τὸν Παράδεισο ἐπῆλθε ἡ ζόφωση καὶ ὁ σκοτασμὸς τοῦ νοὸς καὶ «ἐλάτρευσαν τὴν κτίση παρὰ τὸν Κτίσαντα». Ἀπέδωσαν θεϊκές, μαγικές, προφητικὲς ἰδιότητες καὶ ἱκανότητες στὰ ὄνειρα, στὰ πουλιά, στοὺς μάγους, στὴν τύχη, καὶ κυρίως, στὰ ἀστέρια. Αὐτὸ συνέβαινε παλιά, ἀλλὰ συμβαίνει καὶ σήμερα στὸν αἰώνα τῆς ἐπιστήμης καὶ τῆς Τεχνολογίας.
.                  Ἡ ἀστρολογία ὅμως εἶναι ψευδοεπιστημονικὴ ἀπάτη. Ἄλλο ἀστρονομία καὶ ἄλλο ἀστρολογία. Ἡ ἀστρονομία εἶναι ἐπιστήμη. Ἡ ἀστρολογία εἶναι μαγεία. Ο Μ. Βασίλειος μᾶς λέγει ὅτι τὰ ἀστέρια δὲν μποροῦν νὰ μᾶς ἐπηρεάσουν, γιατί δὲν ἔχουν θέληση. Τὰ πρόσωπα ἐπηρεάζουν πρόσωπα. Οἱ φυσικὲς δυνάμεις δὲν διαμορφώνουν χαρακτῆρες. Δὲν μποροῦν χώματα καὶ πέτρες νὰ φτιάχνουν προσωπικότητες καὶ νὰ χαράζουν τὸ μέλλον. Παράδειγμα: ἕνας μαιευτήρας ἀσκεῖ πάνω στὸ νεογέννητο μωρὸ ἀσύγκριτα μεγαλύτερη δύναμη ἀπὸ ὅσο ὁ Ἄρης, τί σημαίνει ὅτι τοῦ φτιάχνει τὸ μέλλον; Τὸ ὅτι ἡ ἀστρολογία εἶναι ἀπάτη φαίνεται καὶ ἀπὸ τὸ γεγονὸς ὅτι οἱ ἀστρολόγοι καὶ τὰ ὡροσκόπια δὲν συμφωνοῦν μεταξύ τους, ἂν καὶ ἐξετάζουν τὰ ἴδια οὐράνια σώματα καὶ λένε ὅτι χρησιμοποιοῦν τοὺς ἴδιους νόμους τῆς Φυσικῆς. Πῶς εἶναι δυνατὸν ἕνας γέροντας καὶ ἕνα βρέφος ποὺ περιλαμβάνονται στὸ ἴδιο ζώδιο νὰ ἔχουν τὶς ἴδιες οἰκονομικὲς προοπτικὲς γιὰ τὴν ἐρχόμενη βδομάδα. Ποτὲ δὲν μπαίνουν σὲ ἕνα τσουβάλι ὅλοι οἱ ἄνθρωποι. Εἶναι ξεχωριστὲς καὶ ἀνεπανάληπτες προσωπικότητες. Ἐξ ἄλλου ὁ ζωδιακὸς κύκλος ἔχει μετατοπισθεῖ (μεταπίπτουν τὰ ζώδια ἀπὸ τὴ θέση τους ἀργὰ ἀλλὰ σταθερά). Τί προβλέψεις νὰ κάνουν μετὰ οἱ ἀστρολόγοι; Ὕστερα τὰ ζώδια εἶναι 12 ἀπὸ τοὺς 88 σχηματισμοὺς ἀστεριῶν. Μὲ τοὺς ἄλλους τί γίνεται; Ἡ ἀληθοφάνεια μερικῶν ἀστρολογικῶν προβλέψεων εἶναι καθαρὰ δαιμονικὴ πλάνη, ἡ ὁποία φαίνεται ὅτι ἰσχύει σὲ ὅσους πιστεύουν στοὺς μάγους.
.                  Σὲ κανένα ἀναγνωρισμένο Πανεπιστήμιο τοῦ κόσμου δὲν διδάσκεται ἡ ἀστρολογία καὶ δὲν δίδεται δίπλωμα ἀστρολόγου. Συμβαίνει ὅμως τὸ ἑξῆς: Ἀστρολόγοι ἱδρύουν συλλόγους μὲ βαρύγδουπες ὀνομασίες στὴν Ἑλλάδα ἢ στὸ ἐξωτερικό, ὅπως ἡ ὀνομασία Ἰνστιτοῦτο, Ἀκαδημία. Γίνονται οἱ ἴδιοι Πρόεδροι, Γενικοὶ Γραμματεῖς κ.λπ. καὶ ἀπονέμουν ὁ ἕνας στὸν ἄλλο τίτλους καὶ διπλώματα. Νὰ σκεφθοῦμε μὲ ἁπλὴ λογικὴ τὰ πράγματα. Ἡ ἀστρολογία εἶναι παράλογη. Μόνο ὁ Θεὸς γνωρίζει τὴν ψυχή μας καὶ τὸ μέλλον μας. ν μποροσαν ο στρολόγοι, ντ ν εσπράττουν π τος φελες, θά ᾽βρισκαν τος ριθμος τν λαχείων κα πο πάρχουν θησαυρο μέσα στ γ..                  Ὁ ἄνθρωπος εἶναι τελείως ἐλεύθερος. Κουβαλάει βέβαια ψυχοσωματικὰ στοιχεῖα τῶν γονέων του βάσει τῆς κληρονομικότητος, ἐπηρεάζεται ἀπὸ τὴν παιδεία, τὴν ἀγωγή, τὸ περιβάλλον του καὶ τὶς συνθῆκες τῆς ζωῆς…Διαμορφώνει ὅμως τὴν ζωή του ὡς αὐτεξούσιος σὲ σχέση μὲ τὸν Θεὸ καὶ τὸν ἑαυτό του. Δὲν εἶναι πιόνι τῶν ἄστρων καὶ ρομπὸτ τῆς τύχης.
.                  Ἡ τύχη ὁ πιὸ ἀστάθμητος παράγοντας τῆς ζωῆς καὶ εἶναι τὸ ἄλλο ὄνομα τοῦ διαβόλου.
.                  Νά ᾽χουμε πίστη μόνο στὸν δημιουργό μας. Κανεὶς δὲν ξέρει κανένα μέλλον. Κανεὶς δὲν μπορεῖ νὰ διαβάσει καμμιὰ ψυχή. Οὔτε διάβολος οὔτε ἄγγελος. Μόνο ὁ Θεὸς τὰ ξέρει αὐτὰ καὶ σὲ ὅσους ὁ Θεὸς ἀποκαλύπτει εἴτε ἀγγέλους εἴτε ἁγίους. Καὶ μὴ πεῖ κάποιος ὅτι αὐτοὶ οἱ ἄνθρωποι συνεργάζονται μὲ τὸν Θεὸ καὶ μέσῳ προσευχῆς καὶ ἀρετῆς λένε αὐτὰ ποὺ λένε καὶ βρίσκουν δῆθεν αὐτὰ ποὺ βρίσκουν. Ὄχι, μυριάκις ὄχι! Μπορεῖ νὰ ἔχουν ἐπιφανειακὰ κομποσχοίνια καὶ εἰκόνες στὰ γραφεῖα τους, εἶναι ὅμως πέραν πάσης ἀμφισβητήσεως ἐνεργούμενα τοῦ σατανᾶ, ἐπιτελοῦντα ἀπαγορευμένες ἀπὸ τὴν ἁγ. Γραφὴ καὶ τὴν Ἐκκλησία τέχνες. Ἄνθρωποι δηλαδὴ χωρὶς ἐξομολόγηση καὶ Θεία Κοινωνία, χωρὶς τὴ σφραγίδα τοῦ Θεοῦ. Βρίσκονται ἀκριβῶς στὸ ἀντίθετο σημεῖο, ἀπ᾽ ὅ,τι ὁ π. Παϊσιος, ὁ π. Ἰάκωβος, ὁ ἅγιος Πορφύριος καὶ ἄλλοι ἁγιασμένοι ἄνθρωποι τῆς Ἐκκλησίας μας, ποὺ βοήθησαν πολὺ κόσμο καὶ μάλιστα ΔΩΡΕΑΝ!

Πως να σωθουμε ( Όσιος Γέροντας Πορφύριος )



Δεν γίνεσθε άγιοι κυνηγώντας το κακό. Αφήστε το κακό. Να κοιτάζετε προς τον Χριστό κι Αυτός θα σας σώσει.

Αντί να στέκεσθε έξω από την πόρτα και να διώχνετε τον εχθρό, περιφρονήστε τον. Έρχεται από δω το κακό;

Δοθείτε μα τρόπο απαλό από εκεί. Δηλαδή έρχεται να σας προσβάλει το κακό, δώστε εσείς την εσωτερική σας δύναμη στο καλό, στον Χριστό.

Παρακαλέστε: «Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με». Ξέρει εκείνος πώς να σας ελεήσει, με τι τρόπο. Κι όταν γεμίζετε απ' το καλό, δεν στρέφεσθε πια προς το κακό.

Γίνεσθε μόνοι σας, με τη χάρη του Θεού, καλοί. Που να βρει τόπο τότε το κακό; Εξαφανίζεται!

Σας πιάνει φοβία κι απογοήτευση; Στραφείτε στον Χριστό.

Αγαπήστε τον απλά, ταπεινά, χωρίς απαίτηση και θα σας απαλλάξει ο Ίδιος.



Όσιος Γέροντας Πορφύριος

Προς τον π. Ειρηναίον με αγάπη Κυρίου.

από χειρόγραφο τοῦ θρυλικοῦ Στρατηγοῦ τῆς Ἑλληνικῆς Ἐπανάστασης Ἰωάννη Μακρυγιάννη.
Ἕνας δικός μου ἀγωνιστής μοῦ ἔφερε καί μοῦ διαβασεν ἕνα παλαιόν χαρτί, πού ἔγραψεν ὁ κοντομερίτης μου Ἅγιος παπάς, ὁ Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός. Τόν ἐκρέμασαν εἰς ἕνα δέντρον Τοῦρκοι καί Ἑβραῖοι, διότι ἔτρεχεν ὁ εὐλογημένος παντοῦ καί ἐδίδασκεν Ἑλλάδα, Ὀρθοδοξία καί Γράμματα.
Ἔγραφεν ὁ μακάριος ἐκεῖνος ὅτι:«Ἕνας ἄνθρωπος νά μέ ὑβρίσει, νά φονεύσει τόν πατέρα μου, τήν μητέρα μου, τόν ἀδελφόν μου καί ὕστερα τό μάτι νά μοῦ βγάλει, ἔχω χρέος σάν χριστιανός νά τόν συγχωρήσω. Τό νά ὑβρίσει τόν Χριστόν μου καί τήν Παναγία μου, δέν θέλω νά τόν βλέπω».
Τό χαρτί τοῦ πατέρα Κοσμᾶ ἔβαλα καί μοῦ τό ἐκαθαρόγραψαν. Καί τό ἐκράτησα ὡς Ἅγιον Φυλαχτόν, πού λέγει μεγάλην ἀλήθειαν. Θά πῶ νά μοῦ γράψουν καλλιγραφικά καί τόν ἄλλον ἀθάνατον λόγον του, «τόν Πάπαν νά καταράσθε ὡς αἴτιον». Θέλω νά τό βλέπω κοντά στά’ κονίσματά μου, διότι τελευταίως κάποιοι δικοί μας ἀνάξιοι λέγουν ὅτι ἄν τά φτιάξουμε μέ τόν δικέρατον Πάπαν, θά ὀλιγοστέψουν οἱ κίντυνοι, τά βάσανα καί ἡ φτώχειά μας, τρομάρα τους.
πηγή

Η ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΜΙΑΣ ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟ

15Ό Παπα - Χρυσόστομος μας διηγήθηκε, πώς, πριν από πολλά χρόνια, είχε μεταβεί σαν πνευματικός στην Κεφαλληνία και επισκέφθηκε το γυναικείο Μοναστήρι εκεί του Αγίου Γερασίμου του Νέου. 

Όταν έφθασε κει ήταν μεσημέρι και στην είσοδο του Μοναστηρίου βρέθηκε μια γυναίκα.Ό πνευματικός ρώτησε τη γυναίκα, πού ήταν στην είσοδο: «Δεν είναι 'δώ κανείς άλλος;»

Εκείνη απάντησε: «Όχι, εδώ είμαι μόνον εγώ! Οι άλλοι πάνε όλοι στο Αγιον Όρος». Ό πνευματικός άμα άκουσε αυτά, ξαφνιάστηκε και ρώτησε πάλι τη γυναίκα: ...

- Και τι πάνε να κάνουν οι άλλοι εκεί;Ή γυναίκα με πολλή παρρησία και αναίδεια του είπε:

- Εκεί, σε λίγο, θα κάνουν κάθε Μοναστήρι Μητρόπολη, κάθε Κελί Σύνοδο και κάθε Καλύβα Πατριαρχείο!Όταν έλεγε αυτά ή γυναίκα εκείνη στον Παπα - Χρυσόστομο, φάνηκε στο βάθος της αυλής της Μονής εκείνης, να άρχεται βιαστικά μια Μοναχή προς την είσοδο, ή οποία διέκοψε την συζήτηση και είπε στον πνευματικό, ότι ή γυναίκα αυτή έχει φοβερό δαιμόνιο και να μη δίνει σημασία σ' αυτά πού του λέγει.

Στην πραγματικότητα όμως, βγήκαν όλα όσα είπε ή δαιμονισμένη εκείνη σωστά, διότι, κατά παραχώρηση Θεού, είπε αυτά το δαιμόνιο στον Παπα - Χρυσόστομο, γιατί υστέρα από λίγο το 1924-25 φύτρωσε το "ημερολογιακό" ζήτημα, πού κατατάραξε κυριολεκτικά το Άγιο Όρος, κι έγιναν οι λεγόμενοι «ζηλωταί» με πολλά κόμματα και διαιρέσεις.

Γεροντικό του Αγίου Όρους 
ΠΗΓΗ

Γέροντας Εὐμένιος Σαριδάκης: “«Μαμά, μαμά, ὁ Παππούλης πετάει, ὁ Παππούλης πετάει!»

Γέροντας Εὐμένιος Σαριδάκης«Κάποια μέρα». Πατήρ Εὐμένιος – ὁ κρυφός Ἅγιος τῆς ἐποχῆς μας”.
ΚΑΠΟΙΑ ΗΜΕΡΑ, πού λειτουργοῦσε ὁ πατήρ Εὐμένιος στόν Ἱερό Ναό τῶν Ἁγίων Ἀναργύρων τοῦ Νοσοκομείου Λοιμωδῶν, στό Αἰγάλεω, εἶχε πολύ κόσμο καί πολλά παιδιά. Τήν ὥρα τοῦ Χερουβικοῦ, βγῆκε στήν Ὡραία Πύλη νά συγχωρεθῆ ἀπό τό ἐκκλησίασμα.
Ἐκείνη τήν στιγμή, βλέπει νά κάθωνται μπροστά στήν εἰκόνα τῆς Παναγίας μας, κοντά στό τέμπλο, 3-4 παιδάκια.
Λέει στό ἐκκλησίασμα: «Σᾶς ἔχω πεῖ ὅτι δέν θέλω, τήν ὥρα τῆς Θείας Λειτουργίας, παιδιά νά κάθωνται ἐδῶ μπροστά». Καί κατεβαίνει κάτω, παίρνει τά παιδάκια ἀπό τό χέρι καί τά πάει πίσω-πίσω στόν ναό.
Μετά, μπαίνει στό Ἱερό καί παίρνει τά Ἅγια γιά τήν Μεγάλη Εἴσοδο. Ὡστόσο, ἕνα ἀπό τά παιδάκια αὐτά φεύγει ἀπό πίσω καί πάει πάλι μπροστά, στήν βορεινή ὅμως τώρα Πύλη, καί, τήν ὥρα πού ἔβγαινε ὁ πατήρ Εὐμένιος μέ τά Ἅγια, φωνάζει τό παιδάκι στήν μητέρα του: «Μαμά, μαμά, ὁ Παππούλης πετάει, ὁ Παππούλης πετάει!»
Ἕνα παρόμοιο γεγονός μαρτυρεῖ καί ἡ κυρία (Φωτεινή Γιαννάκη), ἀσθενής τοῦ Λεπροκομείου. Μᾶς εἶπε ὅτι τόν εἶχε κάποια γυναίκα, συνασθενής της, καί δέν πατοῦσε κάτω. Αὐτή ἡ γυναίκα καθόταν κοντά στό Ἱερό, ὅταν λειτουργοῦσε ὁ πατήρ Εὐμένιος.
«Φαινόταν», μᾶς εἶπε, «ὅτι δέν πατοῦσε στήν γῆ.
¨Αὐτά συμβαίνουν στούς Ἁγίους¨, λέω ἐγώ. Τήν λέγανε Εὐριδίκη. Αὐτή εἶδε αὐτό τό πρᾶγμα. Πῆγα κι ἐγώ μιά μέρα μπροστά, γιά νά δῶ, ἀλλά λέγανε ὅτι ἦταν ἁμαρτία αὐτό, πού ἤθελα. Γιατί αὐτή ἡ γυναίκα (ἡ Εὐρυδίκη) ἔκανε μεγάλες προσευχές, εἰκοσιτετράωρες προσευχές, γι΄αὐτό τήν ἀξίωνε ὁ Θεός νά βλέπη καί τόν πατέρα Εὐμένιο νά πετάη.»
Ο ΠΑΤΗΡ ΕΥΜΕΝΙΟΣ θεράπευε κρυφά ἤ κάνοντας μικροσαλότητες. Ἡ κυρία (Εὐαγγελία Προδρόμου), πού ὑπέφερε ἀπό φρικτούς πόνους στό στομάχι καί τό ἔντερό της, ἰδίως μόλις ἔτρωγε ἤ ἔπινε κάτι ἀντίθετο, ἔλεγε ὅτι πῆγε κάποια ἡμέρα στόν πατέρα Εὐμένιο, ὁ ὁποῖος καθόταν ἔξω ἀπό τό κελλάκι του, τήν καλωσώρισε καί, γιά νά τήν κεράση, τῆς γέμισε ἕνα ποτήρι πορτοκαλάδα νά τό πιῆ.
Τοῦ λέει ἐκείνη: «Γέροντα, ἀδύνατον νά πιῶ τέτοιο πρᾶγμα. Ἔχω τό ἔντερό μου καί τό στομάχι μου καί θά μέ διαλύση». «Πιές, πιές», ἐπέμενε ἐκεῖνος καί τῆς τό ἔδωσε, μάλιστα, στό στόμα. Τό ἤπιε καί τῆς ἔδωσε καί δεύτερο ποτήρι.
Κι ἐπειδή τελείωσε ἡ πορτοκαλάδα, τῆς γέμισε τό τρίτο ποτήρι μέ sprite ἀεριοῦχο. Ἀφοῦ ἐκείνη τά ἤπιε ὅλα, λέει στόν πατέρα Εὐμένιο: «Γέροντα, σέ δύο λεπτά κλάψε με». «Πήγαινε, πήγαινε, δέν ἔχεις τίποτε», τῆς ἀπάντησε ὁ πατήρ Εὐμένιος.
Ἀπό τότε ἔγινε καλά καί ἰάθη τελείως.
ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ, ὁ πατήρ Εὐμένιος αἰσθάνθηκε ἕνα ἀφόρητο πόνο στό στομάχι του, σέ βαθμό ἀπελπιστικό. Τό πῶς θεραπεύτηκε, μοῦ τό διηγήθηκε ὀ ἴδιος: «Δέν ἤξερα τί νά κάνω. Ἐμένα τό στομάχι μου δέν μέ εἶχε πονέσει ποτέ.
Πῆγα κι ἐγώ μέσα στόν Ναό, μπροστά στήν εἰκόνα τῶν Ἁγίων Ἀναργύρων καί ἄρχισα νά σταυρώνω τό στομάχι μου καί νά παρακαλῶ τούς Ἁγίους Ἀναργύρους νά μέ κάνουν καλά. Σταυρωνόμουν γιά πάνω ἀπό τέσσερες ὧρες.
Μετά κάθισα λίγο νά ξεκουραστῶ, καί μέ πῆρε ὁ ὕπνος. Βλέπω τότε τούς Ἁγίους Ἀναργύρους μέ λευκές μπλοῦζες, σάν γιατρούς, νά μοῦ κάνουν ἐγχείρηση. Μοῦ ἔβγαλαν ἔξω τό στομάχι καί μοῦ τό ἔδειχναν. Ἀμέσως μετά ξύπνησα καί ἤμουν μιά χαρά. Ἀπό τότε δέν μέ ξαναπόνεσε καθόλου».
ΚΑΤΑΓΩΓΗ
Η ΕΘΙΑ, ἡ πατρίδα τοῦ πατρός Εὐμενίου, εἶναι ἕνα ὀρεινό χωριό στά νότια τοῦ νομοῦ Ἡρακλείου Κρήτη. Βρίσκεται σέ ὑψόμετρο 740μ. καί ἀπέχει ἀπό τό Ἡράκλειο 38χλμ. Εἶναι πολύ ἄγονο μέρος, γι΄αὐτό καί οἱ κάτοικοί του μετοίκησαν σ΄ἕνα χαμηλότερο μέρος, στό χωριό Ροτάσι.
Στήν Ἐθιά ὑπάρχουν δύο ἐκκλησίες: Ἡ κεντρική εἶναι ἀφιερωμένη στήν Παναγιά μας καί φυλάσσει θαυματουργό εἰκόνα της. Ἐκεῖ ἡ Παναγία εἶχε ἐμφανισθεῖ σάν γυναίκα ντυμένη στά μαῦρα κάποια ἡμέρα, πού ὁ πατήρ Εὐμένιος, μικρό παιδί τότε, ἄναβε τά κανδήλια τοῦ ναοῦ, καί τοῦ εἶπε: «Ἐσύ μιά μερα θά γίνεις ἱερεύς».
Ἐκεῖ, στόν αὔλιο χῶρο της, ἔμελλε νά εἶναι καί ὁ τάφος, ὅπου ἀναπαύεται τό σεπτό σκήνωμα τοῦ Ὁσίου Γέροντός μας. Ἡ ἄλλη εἶναι τοῦ Προφήτου Ἠλιοῦ. Ἐκεῖ κοντά ὑπάρχει καί ἁγίασμα. Ὑπάρχουν καί πολλά μικρά ἐκκλησάκια, γιά τήν ἀνακαίνισι τῶν ὁποίων ὁ πατήρ Εὐμένιος ἔστελνε χρήματα.
Ο ΠΑΤΗΡ Εὐμένιος ἦταν γόνος μιᾶς πολυμελοῦς καί πάμπτωχης οἰκογενείας. Γεννήθηκε τήν 1η Ἰανουαρίου τοῦ ἔτους 1931. Οἱ γονεῖς του, Γεώργιος καί Σοφία Σαριδάκη, ἦταν ἄνθρωποι εὐσεβεῖς καί ἐνάρετοι. Εἶχαν ὀκτώ παιδιά.
Τό ὄγδοο καί τελευταῖο τους παιδί ἦταν ὁ πατήρ Εὐμένιος, πού στήν βάπτιςί του πῆρε τό ὄνομα Κωνσταντῖνος. Τά ἀδέλφια του, κατά σειρά ἡλικίας, ἦταν: Ἑλένη, Μιχαήλ, Αἰκατερίνη, Βαςίλειος, Ἁμαλία, Μαρία καί Εὐγενία.
Ὁ μικρός Κωνσταντῖνος ὀρφάνεψε ἀπό πατέρα σέ ἡλικία μόλις δύο ἐτῶν, δηλαδή ἡ οἰκογένειά του ἔχασε τόν προστάτη της πολύ νωρίς. Ἦταν πού ἦταν φτωχή, χάνοντας καί τό στήριγμά της βρέθηκε σέ πολύ δύσκολη κατάστασι.
Ἡ χήρα μάνα του μέ τί δυνατότητες νά θρέψη τόσα στόματα; Ξενοδούλευε γιά νά τά φέρη κάπως βόλτα. Μετά ἦρθε καί ἡ γερμανική κατοχή, ἡ ὁποία χειροτέρευσε κατά πολύ τά πράγματα. Σ΄ αὐτό τό περιβάλλον καί μέ πολλές στερήσεις μεγάλωσε ὁ Παππούλης μας. Παπούτσια φόρεσε στά δώδεκά του χρόνια.
Παρ΄ ὅλα αὐτά, δηλαδή τίς στερήσεις, τήν πεῖνα καί τήν ἀνέχεια, τό ἦθος καί τό φρόνημα τοῦ μικροῦ αὐτοῦ παιδιοῦ δέν ἀλλοιώθηκαν.
Γιά παράδειγμα, ὁ ἱερεύς τοῦ χωριοῦ τους ἤθελε νά τοῦ δίνη μιά μικρή βοήθεια, ἐπειδή πήγαινε καί τόν βοηθοῦσε στόν ναό. Ὁ μικρός Κωνσταντῖνος, ὅμως, τοῦ ἔλεγε: «Ὄχι, Παπα-Γιάννη, δέν παίρνουμε ποτέ χρήματα ἀπό τήν Ἐκκλησία». (Μαρτυρία Ἀριστέας Σαριδάκη).
Ἤ, ὅταν τοῦ ἔδιναν μιςή κουλούρα ψωμί γιά κάποια δουλειά πού ἔκανε, ποτέ δέν τήν ἔτρωγε μόνος του, ἀλλά τήν πήγαινε στό σπίτι του καί τήν ἔτρωγε μέ τ΄ ἀδέλφια του, ὅλοι μαζί.
«Ὁλόκληρη ἡ Ἁγία Τριάς ἀναπαύεται στήν καρδίαν μας, ὅταν τήν καθαρίσωμε καί τήν ἀφιερώσωμε καί τήν κάμωμε δῶρον τοῦ Χριστοῦ μας».
Πατήρ Εὐμένιος
Πηγή:ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ

Τὸ σημεῖο τοῦ Σταυροῦ στὴν καθημερινή μας ζωή

Δὲν εἶναι χωρὶς ἐξήγηση τὸ γεγονὸς ὅτι ἡ Εκκλησία μας καὶ οἱ χριστιανοὶ περιβάλλουμε τὸ σημεῖο τοῦ Σταυροῦ μὲ τὴ μέγιστη τιμὴ καὶ εὐλάβεια· κάνουμε δὲ χρήση του, τόσο συχνὰ κατὰ τὶς διάφορες Ἀκολουθίες, ὅπως καὶ στὴν καθημερινή μας ζωή. Ἀναφέρουμε τὸ Ὄνομα τοῦ Θεοῦ, τῆς Παναγίας, τῶν Ἁγίων καὶ σχηματίζουμε τὸ σημεῖο τοῦ τιμίου Σταυροῦ. Ἀρχίζουμε ἡ τελειώνουμε τὴν ἡμέρα μας μ᾿ αὐτό. Πρὶν καὶ μετὰ τὸ φαγητό μας, στὴν ἔναρξη καὶ λήξη τῆς ἐργασίας μας, καθὼς περνᾶμε ἔξω ἀπὸ ἱερὸ ναό. Καὶ παντοῦ ἀντικρύζουμε τὸ ζωοποιὸ σχῆμα του: Στοὺς τρούλους τῶν ἐκκλησιῶν, στὰ κοιμητήρια, σὲ εἰκονοστάσια κατὰ μῆκος τῶν δρόμων, ἀτὸ λαιμὸ ἄντρων, γυναικῶν καὶ παιδιῶν, στὰ κρεβάτια ὑγιῶν καὶ ἀσθενῶν, στὶς ἐπιγραφὲς τῶν νοσοκομείων, στὶς προσόψεις τῶν φαρμακείων, σὲ κορυφὲς λόφων...
Ὑπάρχουν βέβαια καὶ «χριστιανοὶ» ποὺ μὲ τὴ ζωὴ καὶ τὴ συμπεριφορά τους δείχνουν ἀσέβεια πρὸς τὸν ζωοποιὸ Σταυρό. Εἴτε μὲ τὸν τρόπο ποὺ κάνουν τὸ σημεῖο τοῦ ἀνευλαβῶς, χωρὶς νὰ τὸν σχηματίζουν κανονικὰ (ἑνωμένα τὰ τρία πρῶτα δάχτυλα, ἀκουμπισμένα τὰ ἀλλὰ δύο στὴν παλάμη, καί. κινώντας ἔτσι. Τὸ δεξὶ χέρι ἀπὸ τὸ μέτωπο στὴν κοιλιὰ καὶ μετὰ στὸν δεξιὸ καὶ ἀριστερὸ ὦμο), εἴτε μὲ τὸ νὰ ντρέπονται νὰ κάνουν τὸν σταυρό τους δημόσια, εἴτε -χειρότερα- μὲ τὸ νὰ βλασφημοῦν τὸν πανάγιο Σταυρό!
Ὡς πρὸς τοὺς βαθύτερους συμβολισμοὺς γιὰ τὸ σημεῖο τοῦ Σταυροῦ ποὺ κάνουμε οἱ χριστιανοί, ἂς ἀκούσουμε τί ἀκριβῶς ἔλεγε, μὲ ἁπλὸ ἀλλὰ ἰδιαίτερα βαθὺ θεολογικὸ τρόπο, ὁ ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, ὁ διδάχος τοῦ Γένους·στὴν Ε´ διδαχή του:
«Ἀκούσατε, χριστιανοί μου, πῶς πρέπει νὰ γίνεται ὁ σταυρὸς καὶ τί σημαίνει. Μᾶς λέγει τὸ ἱερὸν Εὐαγγέλιον πὼς ἡ Ἁγία Τριάς, ὁ Θεός, δοξάζεται εἰς τὸν οὐρανὸν περισσότερον ἀπὸ τοὺς ἀγγέλους. Τί πρέπει νὰ κάμῃς καὶ ἐσύ; Σμίγεις τὰ τρία σου δάκτυλα μὲ τὸ δεξιόν σου χέρι καὶ μὴ μπορώντας νὰ ἀνεβῇς εἰς τὸν οὐρανὸν νὰ προσκυνήσῃς, βάνεις τὸ χέρι σου εἰς τὸ κεφάλι σου, διατὶ τὸ κεφάλι σου εἶναι στρογγυλὸ καὶ φανερώνει τὸν οὐρανὸν καὶ λέγεις μὲ τὸ στόμα: Καθὼς ἐσεῖς οἱ ἄγγελοι δοξάζετε τὴν Ἁγίαν Τριάδα εἰς τὸν οὐρανόν, ἔτσι καὶ ἐγώ, ὡς δοῦλος ἀνάξιος, δοξάζω καὶ προσκυνῶ τὴν Ἁγία Τριάδα. Καὶ καθὼς αὐτὰ τὰ δάκτυλα, εἶναι τρία εἶναι ξεχωριστά, εἶναι καὶ μαζὶ ἔτσι καὶ ἡ Ἁγία Τριάς, ὁ Θεός, τρία πρόσωπα, καὶ ἕνας μόνος Θεός, Κατεβάζεις τὸ χέρι σου ἀπὸ τὸ κεφάλι καὶ τὸ βάνεις εἰς τὴν κοιλίαν σου καὶ λέγεις: Σὲ προσκυνῶ καὶ σὲ λατρεύω, Κύριέ μου, ὅτι κατεδέχθης καὶ ἐσαρκώθης εἰς τὴν κοιλίαν τῆς Θεοτόκου διὰ τὰς ἁμαρτίας μας. Τὸ βάζεις πάλιν εἰς τὸν δεξιόν σου ὦμον καὶ λέγεις: Σὲ παρακαλῶ, Θεέ μου, νὰ μὲ συγχωρήσῃς καὶ νὰ μὲ βάλῃς εἰς τὰ δεξιά σου μὲ τοὺς δικαίους. Βάνοντάς το πάλι εἰς τὸν ἀριστερὸν ὦμον, λέγεις: Σὲ παρακαλῶ, Κύριέ μου, μὴ μὲ βάλης εἰς τὰ ἀριστερὰ μὲ τοὺς ἁμαρτωλούς.Ἔπειτα, κύπτοντας κάτω εἰς τὴν γῆν: Σὲ δοξάζω, Θεέ μου, σὲ προσκυνῶ καὶ σὲ λατρεύω, ὅτι, καθὼς ἐβάλθηκες εἰς τὸν τάφον, ἔτσι θὰ βαλθῶ καὶ ἐγώ. Καὶ ὅταν σηκώνεσαι ὀρθός, φανερώνεις τὴν Ἀνάστασιν καὶ λέγεις: Σὲ δοξάζω, Κύριέ μου, σὲ προσκυνῶ καὶ σὲ λατρεύω, πὼς ἀναστήθηκες ἀπὸ τοὺς νεκρούς, διὰ νὰ μᾶς χαρίσῃς τὴν ζωὴν τὴν αἰώνιον. Αὐτὸ σημαίνει ὁ πανάγιος σταυρός».
Σύμφωνα μὲ ἄλλη ἑρμηνεία, τὰ μὲν τρία ἑνωμένα δάκτυλα συμβολίζουν τὸν ἕνα Θεὸ μὲ τὶς τρεῖς ὑποστάσεις ποὺ εἶναι τρία πρόσωπα ὁμοούσια καὶ ἑνωμένα, «ἀχωρίστως» καὶ «ἀδιαιρέτως», τὰ δὲ ἄλλα δύο συμβολίζουν τὶς δύο φύσεις (θεία καὶ ἀνθρώπινη), τὶς δύο θελήσεις καὶ ἐνέργειες τοῦ Κυρίου μας. Σχηματίζοντας ἔτσι τὸ σημεῖο τοῦ σταυροῦ καὶ ἀκουμπώντας τὸ χέρι μας στὸ μέτωπο (τὸ διανοητικό μας κέντρο), τὴν κοιλιὰ (κέντρο τῶν ἐπιθυμιῶν) καὶ τοὺς δύο ὤμους (μέσον τῶν σωματικῶν δραστηριοτήτων μας), ὁμολογοῦμε ὅτι οἱ σκέψεις, οἱ ἐπιθυμίες καὶ οἱ πράξεις μας ἀνήκουν στὸν Θεὸ καὶ θέλουμε νὰ βρίσκονται κάτω ἀπὸ τὴν εὐλογία του.
* * *
Ὁ σταυρός, λέει ὁ ἱερὸς Χρυσόστομος, «ἀνεῖλε τὴν ἁμαρτίαν, καθάρσιον τῆς οἰκουμένης ἐγένετο, καταλλαγὴ χρονίας ἔχθρας, ἀνέωξε τοῦ οὐρανοῦ τὰς πύλας, τοὺς μισουμένους φίλους ἐποίησεν, εἰς τὸν οὐρανὸν ἐπανήγαγεν, ἐν δεξιᾷ τοῦ θρόνου ἐκάθισε τὴν ἡμετέραν φύσιν, μυρία ἕτερα παρέσχεν ἡμῖν ἀγαθά» (Migne Ε.Π. 48, 867).Ἔτσι ἐξηγεῖται γιατὶ ἡ πεποίθηση τῶν χριστιανῶν θεωρεῖ τὸν τίμιο Σταυρὸ «θέλημα τοῦ Πατρός, δόξα τοῦ Μονογενοῦς, ἀγαλλίαμα τοῦ Πνεύματος, κόσμημα τῶν ἀγγέλων, ἀσφάλεια τῆς Ἐκκλησίας, καύχημα τοῦ Παύλου, τεῖχος τῶν ἁγίων, φῶς ὅλης της οἰκουμένης» (Ἱερὸς Χρυσόστομος, Ε.Π. 49, 396).
Παρόλο ὅτι στὴν ἐποχή μας φαίνεται πὼς «ἡ τοῦ κόσμου σοφία τὰ πρωτεῖα φέρεται, παρωσαμένη τὸ καύχημα τοῦ σταυροῦ» (Μέγας Βασίλειος, Migne Ε.Π. 32, 473), ἐντούτοις θὰ συμφωνήσουμε ἀπόλυτα μὲ τὴ διαπίστωση ἔγκυρου θεολόγου (τοῦ Βασιλείου Μουστάκη, ) ποὺ ἔγραψε:
«Ἀπὸ ὅλους τους θησαυροὺς ποὺ ἀνωρύχθηκαν ἀπὸ τὰ σπλάγχνα τῆς γῆς ἢ θὰ ἀνορυχθοῦν στὸ μέλλον, δὲν ὑπάρχει ἀσφαλῶς πιὸ πολύτιμος ἀπὸ τὸν Σταυρὸ τοῦ Κυρίου, ποὺ ἡ ἁγία αὐτοκράτειρα Ἑλένη ἀνέσυρε στὸ ψῶς τοῦ ἡλίου. Ὁ Σταυρὸς εἶναι τὸ καύχημα τὴκ χριστιανοσύνης. Τὸ πανάκριβο κόσμημα ποὺ ἔλαβε σὰν δῶρο καὶ σὰν ἀπόδειξη τῆς ἀγάπης του ἀπὸ τὸν θεῖο Νυμφίο της ἡ Ἐκκλησία... Αὐτὸ τὸ σύμβολο τῆς ἀτιμώσεως καὶ τῆς καταδίκης, ποὺ προκαλοῦσε φρίκη στοὺς ἀρχαίους λαούς, ἀπέβη, μὲ τὸν θάνατο τοῦ Σωτῆρος πάνω του, ἡ πηγὴ τῆς χαρᾶς, τῆς δυνάμεων καὶ τῆς δόξης. Ἔγινε τὸ κλειδί, μὲ τὸ ὁποῖο ὁ ἐξωσμένος Ἀδὰμ ξανάνοιξε τὶς πύλες τῆς Ἐδέμ... Τὸ πανίσχυρο ὅπλο, μὲ τὸ ὁποῖο κατατροπώνονται οἱ δυνάμεις τοῦ κακοῦ. Ἡ καθέδρα, ἀπ᾿ ὅπου διδάχθηκε στὶς ψυχὲς ἡ μοναδικὴ ἀλήθεια. Τὸ κατάρτι, πάνω στὸ ὁποῖο ἰσαρίσθηκε σὰν πανὶ ἡ περγαμηνὴ τοῦ Εὐαγγελίου, γιὰ νὰ γίνει κατορθωτὸς ὁ πλοῦς τῆς ἀνθρωπότητος πρὸς τὸ λιμάνι τῆς ἄνω ζωῆς... Ὁ Σταυρός, ἡ ὡραιότης τῆς Ἐκκλησίας, Ὅπως τὸν ἀποκαλεῖ ἕνα τροπάριο, ἂς γίνει ἡ ὀμορφιὰ τῆς ζωῆς τοῦ καθενός μας. Αὐτὸς πράγματι εἶναι ἡ ὕλη, ποὺ πάνω της συνέθεσε ἡ θεία ἀγάπη τὸ ἀριστούργημα τῆς ἀπολυτρώσεως. Χωρὶς αὐτὸν εἶναι ἀδύνατο νὰ τὸ κάνει δικό του ὁ καθένας» (Θ.Η.Ε. 11, 439).

Γι᾿ αὐτὸ κι ἐμεῖς ψάλλουμε: «.Τὸν Σταυρόν σου προσκυνοῦμεν, Δέσποτα, καὶ τὴν ἁγίαν σου Ἀνάστασιν δοξάζομεν»!

ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΕΦΡΑΙΜ ΦΙΛΟΘΕΙΤΗΣ: Προσοχή στα λόγια μας!

γεροντας-εφραίμ-αριζόναΠροσοχή στα λόγια μας!
* Μερικές γυναίκες, που θέλουν να κάνουν έκτρωση, πάνε και συμβουλεύονται: «Τι να κάνω βρε αδελφή;»
«Τι θες και το κρατάς, τόσα παιδιά έχεις, δεν το ρίχνεις!»
Αυτή λίγο ήθελε, ήταν κατά το ήμισυ αποφασισμένη. Συμπλήρωσε και το άλλο μισό η άλλη με τον λόγο της και πάει, ρίχνει το παιδί και γίνεται ο φόνος! Βέβαια έχει και η άλλη την ευθύνη για τον μισό φόνο.
Ή όπως μερικές μητέρες, που δεν έχουνε μυαλό, αν τύχη η κόρη τους να κάνη ένα λάθος, την συμβουλεύουν: «Άντε, θα γίνουμε ρεζίλι, πήγαινε και βγάλτο». Πάει η κοπέλλα και το σκοτώνει το παιδί. Ποιος έχει την ευθύνη; Η μάνα, που είπε αυτήν την συμβουλή. Βλέπετε ένας λόγος τι κακό μπορεί να κάνη; Γι’ αυτό θέλει πάρα πολλή προσοχή στα όσα λέμε. Πόσο πάει να μας υποσκελίση ο διάβολος!….
πηγή  το είδαμε εδώ

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...