Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Τρίτη, Ιουνίου 03, 2014

Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΤΥΣ ΛΟΥΚΙΛΛΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝ ΑΥΤῼ π. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΟΡΜΠΑΡΑΚΗΣ




῾῾Ο ἅγιος Λουκιλλιανός ἔζησε κατά τούς χρόνους τοῦ βασιλιᾶ Αὐρηλιανοῦ. Πρίν γίνει χριστιανός ὑπῆρξε ἱερέας τῶν εἰδώλων, ἦταν προχωρημένης ἡλικίας μέ ἄσπρα μαλλιά καί γένια, ἐνῶ κατοικοῦσε ὄχι μακριά ἀπό τήν πόλη τῆς Νικομήδειας. Πίστεψε ὅμως στόν Χριστό, γι᾽ αὐτό καί ὁδηγήθηκε στόν ἄρχοντα Λιβάνιο, ὁ ὁποῖος ἐπειδή ὁ ἅγιος δέν πείσθηκε νά ἀρνηθεῖ τόν Χριστό καί νά ἐπανέλθει στήν προτέρα θρησκεία του, ἔδωσε ἐντολή νά σπάσουν τά σαγόνια του, νά κτυπηθεῖ μέ ράβδους καί νά κρεμαστεῖ ἀνάποδα. ῎Επειτα ρίχτηκε στήν φυλακή, ὅπου ἐκεῖ βρῆκε τέσσερα παιδιά πού ἐπίσης ἦταν φυλακισμένα γιά τήν πίστη τοῦ Χριστοῦ. Μαζί μέ αὐτά ὁδηγεῖται καί πάλι στόν ἄρχοντα. ᾽Επειδή ἐπέμενε στήν πίστη τοῦ Χριστοῦ, τόν ἔβαλαν μαζί μέ τά παιδιά σέ κάμινο πυρός. ῞Ομως ἦλθε βροχή ἀπό τόν οὐρανό καί ἔσβησε τήν φλόγα, ὁπότε βγῆκαν ὅλοι ἀβλαβεῖς. Τότε ὁ κόμης πρόσταξε νά ὁδηγηθοῦν στό Βυζάντιο, κι ἐκεῖ τῶν μέν παιδιῶν ἔκοψαν τά κεφάλια, τόν δέ ἅγιο Λουκιλλιανό τόν σταύρωσαν. Στόν σταυρό παρέθεσε τήν ψυχή του στόν Θεό, ἐνῶ παρευρισκόταν καί ἡ ἁγία παρθένος Παύλα, ἡ ὁποία ὅσο ἀκόμη ζοῦσε ὁ ἅγιος φρόντιζε τίς πληγές του, ὅταν ὅμως τελειώθηκε μάζεψε τά λείψανα τῶν ἁγίων. ῾Η Παύλα ἦταν πιστή γυναίκα ἀπό τούς γονεῖς της κι ἔκανε αὐτό τό ἔργο: πήγαινε στίς φυλακές καί περιποιεῖτο αὐτούς πού ἔπασχαν ὑπέρ Χριστοῦ, τούς γιάτρευε καί τούς ἔτρεφε.
Συνελήφθη ὅμως κι αὐτή καί ὁδηγήθηκε πρός τόν κόμη. ᾽Επειδή βεβαίως δέν πείσθηκε νά θυσιάσει στά εἴδωλα, πρῶτον μέν τήν γύμνωσαν, ἔπειτα τήν κτύπησαν μέ ἱμάντες κι ὕστερα μέ ράβδους. Τό σῶμα της ἀπό τά κτυπήματα ἔγινε μιά πληγή, ἀλλά μέ τήν φροντίδα ἀγγέλου ἀποκαταστάθηκε ὑγιής καί πῆρε θάρρος γιά τό μαρτύριο. Πάλι ὁδηγήθηκε στόν κόμη, ὁ ὁποῖος ἔδωσε ἐντολή νά τῆς κτυπήσουν τό στόμα, ἐπειδή τόν ἔλεγχε γιά τήν εἰδωλολατρία του. Ρίχτηκε στήν φυλακή, καί πάλι ὁδηγήθηκε πρός ἐξέταση. Τήν ἔβαλαν μέσα σέ καμίνι, ἀπό ὅπου βγῆκε ἄφλεκτη, ὁπότε δόθηκε ἡ ἐντολή ἀπό τόν κόμη νά φονευτεῖ μέ ξίφος. Τήν ὁδήγησαν στό Βυζάντιο καί τήν πῆγαν στόν τόπο ὅπου ὁ ἅγιος Λουκιλλιανός τελειώθηκε μαζί μέ τά παιδιά. ᾽Εκεῖ τῆς ἔκοψαν τό κεφάλι καί ἔτσι ἔλαβε τό στεφάνι τοῦ μαρτυρίου. Τελεῖται ἡ σύναξή τους στό ἁγιότατο Μαρτυρεῖο τους, πού βρίσκεται κοντά στόν ἀρχάγγελο Μιχαήλ στήν ᾽Οξεῖα (ἡ ὁποία εἶναι νησί τῆς Κωνσταντινουπόλεως ἤδη ἔρημο).

῾Ο ἅγιος Λουκιλλιανός ἔγινε γνωστός στό εὐρύ πλήρωμα τῆς ᾽Εκκλησίας ἀπό τόν γνωστό ἁγιασμένο μεγάλο Γέροντα  τῆς ἐποχῆς μας π. Παΐσιο τόν ἁγιορείτη. Τήν ἐποχή πού λίγο πρίν τό 1980 πῆγε στό Κουτλουμουσιανό κελλί ῾Παναγούδα᾽, κι ὅταν ἀκόμη δέν εἶχε βγάλει τά λιγοστά πράγματά του καί τά ἐκκλησιαστικά του βιβλία ἀπό τίς κοῦτες, θέλησε νά κάνει τήν ἀκολουθία τῆς ἡμέρας τήν 3η ᾽Ιουνίου μέ τό κομποσχοίνι του. ῞Οταν ἦλθε ἡ ὥρα νά μνημονεύσει τόν ἅγιο πού ἑόρταζε προβληματίστηκε γιατί δέν θυμόταν ποιός ἑόρταζε. Κι εἶδε τότε μέ ἔκπληξη νά ἐμφανίζονται στό κελλί του δύο ἄνδρες, ὁ ἕνας νεώτερος καί ὁ ἄλλος μεγαλύτερος. Καί τόν μέν νεώτερο τόν ἀνεγνώρισε: ἦταν ὁ ἅγιος Παντελεήμων. Τόν ἄλλον ὅμως ὄχι. Στήν ἐρώτησή του ποιός εἶναι, ὁ δεύτερος ἅγιος ἀπάντησε: εἶμαι ὁ ἅγιος Λουκιλλιανός. Δέν ἄκουσε καλά ὁ Γέροντας καί ξαναρώτησε: πῶς; ὁ ἅγιος Λουκιανός; ῎Οχι, ξανάπε ὁ ἄγνωστος γι᾽ αὐτόν. ῾Ο ἅγιος Λουκιλλιανός. Κι οἱ ἅγιοι ἐξαφανίστηκαν. Κατανύχτηκε ὁ Γέροντας πού ὁ Θεός ἀπάντησε ἔστω καί στόν λογισμό του, θέλησε ὅμως νά ἐπιβεβαιώσει τό ὅραμα. ῎Εψαξε τίς κοῦτες, βρῆκε τό Μηναῖο τοῦ ᾽Ιουνίου καί εἶδε μέ μεγάλη συγκίνηση  ὅτι πράγματι στίς 3 ᾽Ιουνίου ἡ ᾽Εκκλησία μας ἑορτάζει τόν ἅγιο Λουκιλλιανό. ῎Εκτοτε ὁ Γέροντας τιμοῦσε ἰδιαιτέρως τόν συγκεκριμένο ἅγιο καί εἶχε εἰκονάκι του μέσα στό ταπεινό ἐκκλησάκι τῆς Παναγούδας.

Τό περιστατικό εἶναι βεβαίως ἀξιόπιστο, γιατί εἶναι ἀξιόπιστος ὁ ἅγιος Γέροντας, μᾶς κάνει ὅμως νά καταλάβουμε γιά μία ἀκόμη φορά πόσο οἱ ἅγιοί μας εἶναι ζωντανοί, ἔστω κι ἄν μέ τίς σωματικές αἰσθήσεις μας ἀδυνατοῦμε νά τούς δοῦμε καί νά τούς ἀκούσουμε. Εἶναι ὅμως οἱ ἅγιοι τῆς κάθε ἐποχῆς, σάν τόν ἁγιασμένο π. Παΐσιο, οἱ ὁποῖοι γίνονται οἱ δίοδοι γιά νά αἰσθανθοῦμε κι ἐμεῖς οἱ ταλαίπωροι λόγω τῶν πολλῶν ἁμαρτιῶν μας - πού ἔχουμε ἐξαιτίας αὐτῶν σφαλισμένες καί τίς πνευματικές μας αἰσθήσεις -  λίγο τήν ἀμεσότητα τῆς παρουσίας τους, ὁπότε νά αὐξήσουμε τήν πίστη μας σέ αὐτό πού μᾶς καλεῖ καθημερινά ἡ ᾽Εκκλησία μας: νά ἀπευθυνόμαστε σέ αὐτούς καί νά τούς μιλοῦμε σάν σέ ζωντανά πρόσωπα καί ὄχι σάν μυθεύματα καί ἀποκυήματα τῆς φαντασίας. Πρόκειται δηλαδή γιά τήν βασική ἀλήθεια τῆς πίστεώς μας ὅτι ἡ ᾽Εκκλησία μας εἶναι τό σῶμα τοῦ Χριστοῦ, πού ἔχει κεφαλή μέν τόν ῎Ιδιο, ἀπαρτίζεται δέ καί ἀπό τήν στρατευόμενη καί ἀπό τήν θριαμβεύουσα διάστασή της. Καί θά ἔλεγε κανείς μέ βεβαιότητα ὅτι οἱ ἅγιοι τῆς θριαμβεύουσας ᾽Εκκλησίας εἶναι πολύ περισσότερο ζωντανοί ἀπό ὅ,τι ἐμεῖς πού βρισκόμαστε σ᾽ αὐτόν ἀκόμη τόν κόσμο, τόν ἀνύπαρκτο ἐν πολλοῖς λόγω τοῦ σκότους τῶν ἁμαρτιῶν του. Τί ἄλλο μαρτυρεῖ ἡ ᾽Εκκλησία μας ὅταν γιά παράδειγμα μᾶς καλεῖ στό σημερινό ἀπολυτίκιο τῶν ἁγίων μαρτύρων  ῾νά τούς ἱκετεύσουμε, γιατί αὐτοί παρακαλοῦν τόν Θεό γιά τήν δική μας σωτηρία᾽; ῾Τούς μάρτυρας Χριστοῦ ἱκετεύσωμεν πάντες. Αὐτοί γάρ τήν ἡμῶν σωτηρίαν αἰτοῦνται᾽.

῾Ο ἅγιος ὑμνογράφος μάλιστα μᾶς δίνει τήν πνευματική ὅρασή τους: ὄχι μόνο εἶναι ζωντανοί καί πρεσβεύουν γιά ἐμᾶς καί τήν σωτηρία μας, ἀλλά καί στήν ἐποχή τους καί σέ κάθε ἐποχή εἶναι σάν τόν ἥλιο πού λάμπει καί φωτίζει τούς ἀνθρώπους. ῾Σάν ἥλιοι φάνηκαν πραγματικά στήν ᾽Εκκλησία Χριστοῦ τοῦ Θεοῦ οἱ μάρτυρες καί λάμπουν τό φῶς τῆς ὁμολογίας᾽ (῾῾Εωσφόροι φανέντες ἀληθῶς τῇ ᾽Εκκλησίᾳ Χρστοῦ τοῦ Θεοῦ οἱ μάρτυρες, λάμπουσι τῆς ὁμολογίας τό φῶς᾽) (ὠδή θ´).  Κι ἀλλοῦ: ῾Λυχνάρι φωτεινότατο ἔγινες γι᾽ αὐτούς πού ἀθλοῦσαν μαζί σου᾽ (῾Λύχνος φαεινότατος τοῖς συναθλοῦσί σοι γέγονας᾽ (ὠδή γ´). ῾᾽Απαστράπτεις μέ τά λόγια σου καί φωταγωγεῖς τόν κόσμο μέ τούς ἄθλους σου᾽ (῾᾽Απαστράπτεις τοῖς λόγοις σου καί φωταγωγεῖς τόν κόσμον τοῖς ἄθλοις σου᾽) (ωδή δ´). Κι αὐτό σημαίνει βεβαίως ὅτι οἱ ἅγιοί μας καί μέ τά λόγια τους, κυρίως ὅμως μέ τήν ζωή τους εἶναι οἱ καθοδηγητές μας καί τά παραδείγματά μας. Σ᾽ ἕναν κόσμο ἀποπροσανατολισμένο ἰδίως, σάν τόν σημερινό, ὅπου προβάλλονται ὡς πρότυπα ἄνθρωποι μέ κάθε εἴδους πάθη καί διαστροφές, ἡ ᾽Εκκλησία μας ἐπιμένει στήν ἀλήθεια: πρότυπα καί φωτεινοί ὁδοδεῖκτες εἶναι οἱ ἅγιοί μας. Κι αὐτό γιατί; Διότι αὐτοί ἀκολούθησαν μέ κάθε δυνατή συνέπεια τόν ἴδιο τόν ἀρχηγό τῆς πίστεώς μας τόν ᾽Ιησοῦ Χριστό, ἀποδεικνύοντας ὅτι προτεραιότητά τους ἦταν ἡ ἀγάπη σ᾽ ᾽Εκεῖνον. ᾽Εν προκειμένῳ γιά τόν ἅγιο Λουκιλλιανό ὁ ἐκκλησιαστικός ποιητής ᾽Ιγνάτιος δέν διστάζει νά τόν παραλληλίσει μέ τό ἴδιο τό ἐκλεκτό σκεῦος τοῦ Χριστοῦ ἀπόστολο Παῦλο: ῾Μαζί μέ τόν Παῦλο φώναζες, μάρτυς τοῦ Χριστοῦ: Δέν θά μέ χωρίσει ἀπό τήν ἀγάπη τοῦ Χριστοῦ οὔτε ὁ κίνδυνος οὔτε ἡ λύπη οὔτε ὁ λιμός οὔτε τό ξίφος᾽ (Μετά Παύλου ἐβόας: Οὐ χωρίσει με, μάρτυς, ἐκ τῆς ἀγάπης Χριστοῦ οὐ κίνδυνος οὐ λύπη, λιμός τε οὐδέ ξίφος) (ὠδή ζ´).

Κι εἶναι ἡ παραπάνω ἀλήθεια αὐτή πού ἐξηγεῖ καί τήν δύναμη τήν ὁποία ἔχουν οἱ ἅγιοί μας: ζώντας τήν ἀγάπη τοῦ Χριστοῦ, κυρίως μέ τήν διακράτηση τοῦ λόγου Του μέσα στήν καρδιά τους – αὐτό εἶναι τό ἀποδεικτικό τῆς ἀγάπης πρός τόν Χριστό κατά τοῦ ῎Ιδιου τήν ρήση: ῾ἐάν ἀγαπᾶτέ με, τάς ἐντολάς τάς ἐμάς τηρήσατε᾽ - ἔχουν ὁλοζώντανο ᾽Εκεῖνον στήν ὕπαρξή τους καί τήν δύναμή Του ἐνεργοῦσα σ᾽ αὐτούς. ῾Ο Κύριος πάλι δέν βεβαιώνει ὅτι ῾ἐάν μείνητε ἐν ἐμοί καί τά ρήματά μου ἐν ὑμῖν μείνῃ, ὅ ἄν θέλητε αἰτήσασθε καί γενήσεται ὑμῖν᾽; (ἐάν μείνετε ἑνωμένοι μέ ᾽Εμένα καί τά λόγια μου τά κρατήσετε στήν ὕπαρξή σας, ὅ,τι θέλετε ζητήστε το καί θά σᾶς γίνει). Αὐτό σημειώνει μεταξύ ἄλλων καί ὁ ἅγιος ὑμνογράφος: ῾῎Εχοντας κάνει κτῆμα στήν καρδιά σου τά ρήματα ζωῆς τοῦ Κυρίου, σοφέ, ἀπονέκρωσες μέ τήν ἔνστασή σου τίς θωπεῖες καί κολακεῖες  τῶν τυράννων, ἀοίδιμε᾽ (῾Ρήματα ζωῆς ἐν καρδίᾳ κεκτημένος, σοφέ, τῶν τυράννων τά θωπεύματα τῇ σῇ ἐνστάσει ἀπενέκρωσας, ἀοίδιμε᾽) (ωδή ε´).

Ταῖς τοῦ ἁγίου σου πρεσβείαις, 
Χριστέ ὁ Θεός, 
σῶσον τάς ψυχάς ἡμῶν. 

Εορτή του Αγίου Λουκιλλιανού και των συν αυτώ Μαρτυρησάντων

Εορτή του Αγίου Λουκιλλιανού και των συν αυτώ Μαρτυρησάντων
Γιορτάζουμε σήμερα 3 Ιουνίου, ημέρα μνήμης του Αγίου Λουκιλλιανού και των συν αυτώ Μαρτυρησάντων.
Ο Κύριος μας διαβεβαίωσε ότι «τα αδύνατα παρά ανθρώποις δυνατά παρά τω Θεώ εστίν». Δηλαδή, εκείνα που είναι αδύνατο να γίνουν με την ασθενική δύναμη και λογική του ανθρώπου, αυτά είναι κατορθωτά και δυνατά από το Θεό.
Πράγματι, ποιος θα περίμενε από έναν άνθρωπο που πέρασε σχεδόν όλη του τη ζωή μέσα στην ειδωλολατρία, της οποίας, μάλιστα, ήταν και ιερέας, να γίνει χριστιανός; Κι όμως. Αυτό συνέβη με το γέροντα ιερέα ειδωλολάτρη Λουκιλλιανό, που έζησε στα χρόνια του βασιλιά Αυρηλιανού το 270 μ.Χ.
Όταν,λοιπόν ο Λουκιλλιανός, άκουσε για πρώτη φορά χριστιανικό κήρυγμα στην πατρίδα του Νικομήδεια, η θεία χάρη δημιούργησε μέσα του πραγματικό σεισμό. Γκρεμίστηκαν σαν χάρτινοι πύργοι οι ειδωλολατρικές του πεποιθήσεις, που τόσο βαθειά ήταν ριζωμένες στην ψυχή του. Τα γεροντικά του μάτια άνοιξαν και με νεανική ζωηρότητα διακήρυξε την πίστη του στο Χριστό.
Προσπάθησε, μάλιστα, να φέρει με το κήρυγμα του και άλλες ψυχές σ' Αυτόν. Το γεγονός αυτό καταγγέλθηκε στον κόμη Λιβάνια. Με θάρρος ο Λουκιλλιανός ομολόγησε μπροστά του το Χριστό. Τότε ο κόμης, πιεζόμενος και από τους ειδωλολάτρες ιερείς, που θεώρησαν το Λουκιλλιανό λιποτάκτη της θρησκείας τους, διέταξε και τον βασάνισαν.
Έπειτα τον έριξαν στη φωτιά για να καεί, αλλά δυνατή βροχή έσβησε τη φωτιά. Τότε τον έστειλαν στο Βυζάντιο, όπου ο Λουκιλλιανός αξιώθηκε να μαρτυρήσει με σταυρικό θάνατο.
Στη φυλακή μέσα ο Άγιος Λουκιλλιανός βρήκε τέσσερα παιδιά, τον Κλαύδιο, τον Υπάτιο, τον Παύλο και τον Διονύσιο, που για τον ίδιο λόγο ήταν φυλακισμένα και κατόπιν αποκεφαλίστηκαν. Μετά τον θάνατο και του Αγίου, η παρθένος Παύλη, πήρε τα Ιερά του λείψανα και τα ενταφίασε. Τότε όμως, συνελήφθη και αυτή, βασανίζεται σκληρά και στο τέλος αποκεφαλίζεται.
Στους εορτάζοντες και στις εορτάζουσες, χρόνια πολλά και ευάρεστα στο Θεό !!!
Απολυτίκιο:
Ήχος α'. Χορός Αγγελικός.
Ως άστρον φαεινόν, εκ νυκτός τής απάτης, ώ Λουκιανέ, ευσεβώς αναλάμψας νομίμως ηγώνισαι καί τόν δόλιον έκτεινας, όθεν πρέσβευε σύν τή θεόφρονι Παύλη καί τοίς τέσσαρσι παισί Χριστώ, αθλοφόρε, υπέρ τών ψυχών ημών.

Δευτέρα, Ιουνίου 02, 2014

Ακόμη και εάν το Ιερό Ευαγγέλιο δεν έλεγε τίποτε περί πορνείας.


Ο μακαριστός Γέροντας πάντοτε προέβαλλε  ένα θαυμάσιο επιχείρημα για το ζήτημα της πορνείας και των προγαμιαίων σχέσεων.
Έλεγε ότι πολλοί ισχυρίζονται ανοήτως ότι ο Χριστός δεν απαγορεύει τις προγαμιαίες σχέσεις. Βεβαίως και τις καταδικάζει ρητώς. Άλλοι άνθρωποι μάλιστα, χειροτερεύουν το πράγμα και ισχυρίζονται ότι και αυτές τις παρά φύσιν σχέσεις δεν τις κατακεραυνώνει το Ιερό Ευαγγέλιο.
     Ακόμη και εάν υποθέσουμε προς στιγμήν, εδίδασκε, ότι το Ιερό Ευαγγέλιο δεν εντέλλεται το  «ο πορνεύσεις», όμως σημειώνει κάτι άλλο πιο αυστηρό από αυτό:
«᾿Ηκοσατε τι ρρθη τος ρχαοις, ο μοιχεσεις. ᾿Εγ δ λγω μν τι πς  βλπων γυνακα πρς τ πιθυμσαι ατν δη μοχευσεν ατν ν τ καρδίᾳ ατο.»( =ηκούσατε ότι ελέχθη από τον Μωσαϊκό Νόμο ου μοιχεύσεις. Εγώ δε σας λέγω ότι καθένας που κοιτάζει γυναίκα – εννοείται ή άνδρα- με σκοπό να επιθυμήση αυτή, ήδη εμοίχευσε μέσα εις την καρδία του)  ( Ματθ. ε΄ 27-28 ) .
    Είναι δυνατόν να χαρακτηρίζη με τόσο βαρύ λόγο, κάτι τόσο «σύνηθες», ένα βλέμμα, μία σκέψι, και συγχρόνως να επιτρέπη τα βαρύτερα σαρκικά πάθη, ήτοι τις πορνείες, τις μοιχείες, τις ομοφυλ… κ. τ. λ.; Θα ήτο παράλογο να ισχυρισθούμε πως απαγορεύεται να κλέψης μία κότα από τον γείτονα, αλλά επιτρέπεται να του κλέψης όλο το κοπάδι με τα πρόβατα. Ή ότι απαγορεύεται να δώσης εις κάποιον μία σφαλιάρα, αλλά επιτρέπεται να τον φονεύσης!
     Ο Κύριος, εσυνέχιζε, μας προτρέπει να γίνωμε τέλειοι. Ακόμη και για τα πιο μικρά σαρκικά παραπτώματα, πρέπει να κάνουμε πνευματικόν αγώνα. Και από τα μεγάλα και βαρειά να φεύγουμε πολύ μακριά, όπως ο Ιωσήφ ο Πάγκαλος που έφυγε γυμνός για να μη πέση εις τη μοιχεία.
Σημειώνουμε πως μόνον εις την Καινήν Διαθήκη μνημονεύεται η λέξις «πορνεία» 56 φορές και κατακεραυνώνεται απόλυτα ως βαρύτατο αμάρτημα. Παραθέτουμε ενδεικτικώς μόνο ένα χωρίο:
«κ γρ τς καρδας ξρχονται διαλογισμο πονηρο, φνοι, μοιχεαι, πορνεαι, κλοπα, ψευδομαρτυραι, βασφημαι.» ( Ματθ. ιε΄19 ).
Εις τα Ιερά Κείμενα πολλές φορές οι όροι «πορνεία» και «μοιχεία», έχουν την αυτή έννοια της σαρκικής πράξεως ανεξαρτήτως εάν συμβαίνει προ του γάμου ή μετά από αυτόν. Για παράδειγμα, εις το χωρίον «᾿Εγ δ λγω μν τι ς νπολσ τν γυνακα ατο παρεκτς λγου πορνεας, ποιε ατν μοιχσθαι, κα ς ἐὰν πολελυμνην γαμσ, μοιχται.» ( Ματθ. ε΄32 ) . Εν προκειμένω αναφέρει τη φράση «παρεκτς λγου πορνεας», αλλά εφ’ όσον αναφέρεται εις ύπανδρο γυναίκα σημαίνει «μοιχεία». Στην ίδια πρότασι δύο λέξεις παρακάτω χρησιμοποιεί τη λέξι «μοιχσθαι», προφανώς κατά κυριολεξίαν.
Εάν λοιπόν στις 56 αναφορές της Καινής Διαθήκης περί «πορνείας» προσθέσουμε και τις 32 αναφορές περί «μοιχείας», τότε το σύνολο φθάνει εις τον  αριθμό των 88.
Και εάν προσθέσουμε και τις 206 αναφορές της Παλαιάς Διαθήκης ( «πορνεία» 167, «μοιχεία» 39 ), τότε το σύνολον φθάνει στις 294 («πορνεία» 223, «μοιχεία» 71 ) .  Να προσέξουμε μάλιστα ότι οι αναφορές της «πορνείας» είναι περίπου διπλάσιες από εκείνες της «μοιχείας» εις την Καινή Διαθήκη, εις δε την Παλαιά είναι υπερδιπλάσιες.
Οι τριακόσιες περίπου αναφορές της Αγίας Γραφής περί «πορνείας-μοιχείας» , είναι τόσο λίγες (!) που μερικοί δεν τις βλέπουν!
Να προσθέσουμε και κάτι ακόμη όσον αφορά το βάρος της σαρκικής αμαρτίας. Γνωρίζουμε βεβαίως ότι ο φόνος είναι βαρύτερος από την «πορνεία-μοιχεία». Όμως ο Κύριος , όταν απαντά ποιες εντολές πρέπει να τηρή κανείς για να εισέλθη εις την Βασιλεία, μνημονεύει αυτές κατά σειράν βαρύτητος. Ο Ευαγγελιστής Ματθαίος- όπως και ο Ευαγγελιστής Μάρκος, Μάρκ. Ι΄19 – καταγράφει το «ο φονεύσεις» , πρώτον και μετά το «ο μοιχεύσεις»: « δ επεν ατ· τμε λγεις γαθν; οδες γαθς ε μ ες  Θες. ε δ θλεις εσελθεν ες τν ζων, τρησον τς ντολς. λγει ατ· ποας;  δ ᾿Ιησος επε· τ ο φονεσεις, ο μοιχεσεις, ο κλψεις, ο ψευδομαρτυρσεις, τμα τν πατρα κα τν μητρα, κα γαπσεις τν πλησον σου ς σεαυτν» ( Ματθ. ιθ΄17-19 ). Ο Ευαγγελιστής όμως Λουκάς τοποθετεί πριν από το «ο φονεύσεις» το «ο μοιχεύσεις», προφανώς για να δώση μεγαλυτέρα έμφασι εις τα σαρκικά παραπτώματα: «τς ντολς οδας· μ μοιχεσς, μ φονεσς, μ κλψς, μ ψευδομαρτυρσς, τμα τν πατρα σου κα τν μητρα σου.» ( Λουκ. Ιη΄20 ) .
Μαζί με τα υπόλοιπα φαιδρά που ηκούσθησαν εσχάτως προεβλήθη –δυστυχώς και από θρασείς ρασοφόρους- και η τρελή άποψις ότι «πορνεία» είναι μόνον η πράξις η τελούμενη  επί χρήμασι. Μα, ω ανόητοι. Εάν αυτό ήτο δεκτόν από τον Θεόν, τότε κανείς δεν θα αμάρτανε, εφ’ όσον «δεν πληρώνει»∙ ο σύζυγος δεν αμαρτάνει, όταν πηγαίνει με άλλη γυναίκα αφού … «δεν πληρώνει»∙  ο νέος δεν αμαρτάνει με μία φιλενάδα εφ’ όσον… «δεν πληρώνει»∙  ακόμα και ο άγαμος κληρικός δεν αμαρτάνει καθ΄ ότι …«δεν πληρώνει»!!! Πόσο οικτρά πράγματα ακούγονται από εκείνους που δεν θέλουν να μετανοήσουν ή τουλάχιστον να σιωπήσουν .
Ενθυμούμεθα μία προφητεία του Αγίου Κοσμά που ανέφερε ότι θα έλθη μία εποχή που «οι κληρικοί θα γίνουν χειρότεροι από τους λαϊκούς».
Επανερχόμενοι εις το όλον ζήτημα των σαρκικών πειρασμών , υπενθυμίζουμε πως όλα τα Πατερικά κείμενα, η Φιλοκαλία και άλλα μας συμβουλεύουν με ποίους τρόπους θα πολεμούμε και τους πιο μικρούς λογισμούς ή τους άλλους πειρασμούς. Μάλιστα, τα δύο υπέροχα βιβλία του Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου, το «Περί φυλακής των πέντε αισθήσεων» και το «Αόρατος Πόλεμος», καταγράφουν όλοι τη μεθοδολογία της αποφυγής των σαρκικών παγίδων και μεθοδεύσεων.
 
Πηγή: «ΜΑΘΗΤΕΙΑ ΣΤΙΣ ΠΗΓΕΣ
του π. Επιφάνιου»
Αρχιμ. Ιεροθέου Αργύρη
Ιεροκήρυκος

ΕΚΔΟΣΕΙΣ «ΥΠΑΚΟΗ»


πηγή

CIA – Αποκάλυψη: Από τον Ανδρέα Λοβέρδο, στον Αλαβάνο, τον Χριστόπουλο και το δολοφονικο μνημονιο

CIA – Αποκάλυψη: Από τον Ανδρέα Λοβέρδο, στον Αλαβάνο, τον Χριστόπουλο και το δολοφονικο μνημονιο








Ποιοί τους προωθούν και τους προστατεύουν;
Το απόρρητο τηλεγράφημα που αποκαλύπτει ότι η CIA έκλεισε νευραλγικό τομέα της ΕΥΠ!
Η πρόσφατη αποκάλυψη μεγάλης ενημερωτικής ιστοσελίδας για τον πρώην Υπουργό Ανδρέα Λοβέρδο και την υποστήριξή του στην Scientology, φώτισε μία πτυχή του πολιτικού ρόλου που παίζει αυτή η ακραία οργάνωση. Το κέντρο της ΚΕΦΕ που το έκλεισε μεν η Ελληνική Δικαιοσύνη αλλά δεν εξουδετέρωσε τα υπόγεια δίκτυα που είχε στήσει από τις αρχές του ’90. Για αυτά θα σας μιλούμε από εδώ και τώρα.
Αποκαλύπτουμε εδώ έναν επίσης σαηεντολογικό συνδυασμό γεγονότων που σχετίζονται με τον περιβόητο πια Δημήτρη Χριστόπουλο, υποψήφιο Ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, που συμμετείχε στην επέμβαση για να διαγράψει την Σουλεϊμάν Σαμπιχά (την μαχητική και ακέραια Ρομά που ξεμπρόστιασε σε όλη την Ευρώπη την αλητεία του Τουρκικού Προξενείου) από τη λίστα υποψηφίων του ΣΥΡΙΖΑ για Ευρωβουλή. Τα ακόλουθα είναι μόνο ένα τμήμα όσων σταδιακά θα αποκαλύψουμε. Είναι πάρα πολλά για να βγουν μονομιάς.
Ένα απόσπασμα από άρθρο θα μπορούσε να προβληματίσει πολλούς:
«Η Σουλεϊμάν Σαμπιχά αποβλήθηκε από το Ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ, μέσω μιας απλής ανακοίνωσης του γραφείου τύπου, παρόλο που η κεντρική επιτροπή είχε εγκρίνει την συμμετοχή της σε αυτό , με συντριπτική πλειοψηφία 152 υπέρ στους 180! Και είναι απορίας άξιον, πώς, μέχρι στιγμής, δεν βρέθηκε ουδείς εκ των 152 υπερψηφισάντων που να διαμαρτυρηθεί , για την πραξικοπηματική αυτή αποβολή, για μια διαδικασία που εξ ορισμού σηματοδοτεί την αυτοακύρωση της λειτουργίας αυτού του ανώτερου καθοδηγητικού οργάνου, αλλά και τον ευτελισμό της έννοιας της πολιτικής ευθύνης. Το πανελλήνιας εμβέλειας Ευρωψηφοδέλτιο, κρίθηκε τελικά σε επίπεδο περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, λες και επρόκειτο για τοπικής εμβέλειας υποψηφιότητα».
Για τουλάχιστον 10 χρόνια ο Χριστόπουλος με την αρχική οργάνωσή του Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, επέδειξε φανατική εχθρότητα κατά αρχικά της Εκκλησίας και κατά του πατριωτισμού σε εντελώς ατεκμηρίωτη βάση και φυσικά με τρόπο που δεν έχει καμμία σχέση με την ακαδημαϊκή υπευθυνότητα και επαγγελματισμό.
Η Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου (με κάποιον τρόπο έγινε μέλος και στην Εθνική Επιτροπή Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων) είναι οργάνωση στην οποία συμμετείχε παλαιότερα και ο Φαίδων Βεγλερής. Ο Φαίδων Βεγλερής αναφέρεται σε έγγραφα της Scientology με τον κ. Νίκο Φραγκάκη, ο οποίος (α) είναι δικηγόρος των Μαρτύρων του Ιεχωβά (β) παλιό μέλος της ΑΠΠΔ, όπως και (γ) μέλος της ΕΕΔΑ του Χριστόπουλου, και αναφέρεται ως τερματικό χειρισμού-επηρεασμού του Βεγλερή. Στην Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου και στην Εθνική Επιτροπή Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων όπως και στην αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων θα επανέλθουμε σε άλλο κείμενο σχετικά με τη σαηεντολογική επέμβαση για την αναγραφή του θρησκεύματος στις ταυτότητες.
Δεν αναφέρω καν το διαγώνισμα που έβαλε ο Χριστόπουλος σε φοιτητές της Παντείου με σεξουαλικά υπονοούμενα για τον Χριστό διότι αυτό είναι ξεκάθαρα προϊόν διεστραμμένου εγκεφάλου. Ούτε επίσης το «Ραγκούσιο» νομοσχέδιο για την Ιθαγένεια σε λαθρομετανάστες που έχει τη σφραγίδα και του Χριστόπουλου.
Θα δούμε συνοπτικά τον συνδυασμό σαηεντολογικής δράσης στους τομείς πολιτικής-ανθρωπίνων δικαιωμάτων όπως προβάλλεται στο πρόσωπο του Δημήτρη Χριστόπουλου, υποψήφιου Ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ.
Στο τέλος υπάρχει και τμήμα κειμένου που υποβλήθηκε στην σημερινή Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας σχετικά με την ευκαιρία που έχει ο Αλέξης Τσίπρας να ξεβρωμίσει τον ΣΥΡΙΖΑ από κατάλοιπα οργανώσεων όπως η Scientology που έχουν άμεση υποστήριξη από CIA.
Ο Δημήτρης Χριστόπουλος στηρίχθηκε πάνω στα αποτελέσματα της δράσης από την ακραία οργάνωση της Scientology, η οποία ξεκίνησε τη δημιουργία όλης της υποδομής ανεξέλεγκτων «ανεξάρτητων» επιτροπών και οργανώσεων ανθρωπίνων δικαιωμάτων για να λειτουργεί χωρίς έλεγχο και να εξυπηρετεί τον στρατηγικό χώρο που την κάλυπτε στον οποίο συμπεριλαμβάνεται η CIA και το Παρατηρητήριο του Ελσίνκι δηλαδή ο George Soros.
Ήταν προσπάθεια να παρακαμφθούν οι Νόμοι και να επιβληθούν από «ανεξάρτητα σώματα» τα προϊόντα εξουσίας του σαηεντολογικού χώρου, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η SCIENTOLOGY. Ένα Ξέπλυμα Ισχύος δηλαδή. Αυτά έγιναν μετά από το «ξεφώνημα» της σαηεντολογικής μετωπικής-βιτρίνας οργάνωσης ΠΑΝΙΦΕ του Τάκη Αλεξίου, που αποκαλύφθηκε από εισαγγελική έρευνα. Το Παρατηρητήριο του Ελσίνκι και οργανώσεις όπως του Χριστόπουλου ανέλαβαν το έργο που είχε η ΠΑΝΙΦΕ. Θα παρουσιάζουμε σταδιακά και σπονδυλωτά λαμβάνοντας υπόψιν και την επικαιρότητα, όπως τώρα με τον Χριστόπουλο.
Τα έγγραφα που κατασχέθηκαν από εισαγγελικές εφόδους το 1995 στα γραφεία του σαηεντολογικού Κέντρου ΚΕΦΕ (το οποίο η Δικαιοσύνη έκλεισε το 1997) αποκαλύπτουν μέχρι και παρέμβαση της CIA για να κλείσει τμήμα της Αντικατασκοπείας στην ΕΥΠ που παρακολουθούσε οργανώσεις-βιτρίνες. Το συγκεκριμένο έγγραφο (σε μετάφραση από τα αγγλικά) που στέλνει ο Διευθυντής Ειδικών Υποθέσεων Ηλίας Γρατσίας στο ευρωπαϊκό κέντρο στη Δανία, λέει:
300102 ATH
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ για το ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ του ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΕΙΔΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ
001960
[σφραγίδα Διεύθ. Εγκλημ. Ερευν.]
Αγαπητέ Marlis,
Αυτά είναι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα.
Στο μέτωπο Δημοσίων Σχέσεων [PR] είχαμε ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα που ήδη μεταδώθηκε την Κυριακή από το Κανάλι 67. Θα υπάρξει ένα άλλο την Τετάρτη. Μία βιντεοκασσέτα με 4 τηλεοπτικά προγράμματα στάλθηκε στον Σταθμό NET TV της Καλαμάτας και σύντομα θα μεταδίδονται προγράμματα και από εκεί. Ετσι θα μεταδίδονται 3 προγράμματα κάθε εβδομάδα !!!
Στο μέτωπο του Αντι Θρησκευτικού Κινήματος [ARM], έδωσα μία συνέντευξη στον δημοσιογράφο Χρήστο Κούτση για το τηλεοπτικό πρόγραμμα «Χωρίς Αναισθητικό» του STAR Channel, σχετικά με τις σχέσεις του L [π. Αντώνιος Αλεβιζόπουλος] με την Ελληνική Υπηρεσία Πληροφοριών και τους Ναζί. Ο κ. [Τάκις] Αλεξίου και ο κ. [Θεοφάνης;] Μπούκας του έδωσαν επίσης συνεντεύξεις και το πρόγραμμα θα μεταδωθεί την Πέμπτη. Ζήτησα από τον δημοσιογράφο να είμαι παρών κατά τη διάρκεια του μοντάζ του προγράμματος, ώστε να μην καταλήξω να παρουσιαστώ ο ίδιος ως ναζιστής. Τα καλά νέα είναι ότι, μετά από την παρέμβαση της CIA, το Τμήμα της Ελληνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών, σχετικά με Νέες Θρησκευτικές Κινήσεις [NRMs], έκλεισε και απολύθηκαν οι υπάλληλοι !!
Αυτή την εβδομάδα υπήρξε και ένα δεύτερο ραδιοφωνικό πρόγραμμα από τον κρατικό Σταθμό ΕΡΑ1, που πήρε συνέντευξη από τον L σχετικά με τις πράξεις του. Το πρόγραμμα ήταν επιθετικό απέναντι στον L και ένας καθηγητής Πανεπιστημίου και ένας κορυφαίος δημοσιογράφος έδωσαν συνέντευξη για να εκφράσουν τις επιθετικές απόψεις τους σχετικά με τον L. Ο L σοκαρίστηκε, καθώς ένας από αυτούς παρουσίασε τις ενέργειες του L ως τρομοκρατία.
Στο μεταξύ, ο κ. Αλεξίου απασχολείται με μία περίπτωση Δυνητικής Πηγής Προβλημάτων Τύπου C (PTS-C) [κάποιος που έχει συζυγικούς ή άλλους οικογενειακούς δεσμούς με άτομα που έχουν υποβάλλει μήνυση, ή έχουν απειλήσει να υποβάλλουν ή συνεργάστηκαν με άλλους που έχουν κάνει έτσι] ενός μέλους της ομάδας του και με νομικά μέσα ο L θα κληθεί αυτή την εβδομάδα από το τοπικό Αστυνομικό Τμήμα για να του δωθούν «εντολές» να μην διαταράσσει τη ζωή των ανθρώπων.
Πολύ αγάπη, Ηλίας [Γρατσίας] Ελληνικό Τμήμα Ειδικών Υποθέσεων
Δηλαδή η ίδια η CIA κινήθηκε και έκλεισε το τμήμα αντικατασκοπείας της ΕΥΠ που εξέταζε οργανώσεις όπως η Scientology αν παίζουν άλλο ρόλο από αυτό που δείχνουν.
Η Scientology έκανε τη διείσδυση και διάβρωση του δημοσιογραφικού χώρου δημιουργώντας και οργανώνοντας ομάδες συμμάχων σε αντιεκκλησιαστική και ανθελληνική κατεύθυνση.
Τα γεγονότα, όπως βρήκαμε, έχουν αναφερθεί σε διάφορες χρονικές περιόδους αλλά τώρα τα παρουσιάζουμε συνοπτικά και συνολικά. Πολλά από αυτά έχουν υποβληθεί ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας (και ένα μικρό τμήμα από τη δεύτερη φορά το περιλαμβάνουμε εδώ) αλλά αρχικά ο (Μητσο-Ντορικός) Πρόεδρος Απόστολος Σταύρου, «γείωσε» το θέμα, για να μην «εκθέσει κόσμο». Μέχρι τώρα, η Επιτροπή δεν έχει ασχοληθεί ακόμη.
Σήμερα έχει διαμορφωθεί μία ιδιαίτερη κατάσταση με την έννοια ότι ο βασικός πολιτικός πυρήνας, ο οποίος υποστήριζε πολιτικά, κοινωνικά και δημοσιογραφικά την Σαηεντολογία (δηλαδή ο «Συνασπισμός» με την παλαιά σύνθεση) σήμερα έχει διαφορετική μορφή, σύνθεση στελεχών και ηγεσίας και η παλαιά σύνθεσή του φαίνεται να βρίσκεται σε άλλο «στρατόπεδο» από την σημερινή. Γενικά αυτό που χαρακτηριζόταν «εκσυγχρονιστικός χώρος» (με πυρήνα στον παλαιό «Συνασπισμό») και απλωνόταν σε όλα τα κόμματα, λειτούργησε ως πολιτική, κοινωνική και δημοσιογραφική θερμοκοιτίδα για τη Σαηεντολογία και τον ξένο στρατηγικό χώρο της. Σήμερα η απαίτηση της κοινωνίας για κάθαρση και απολύμανση σε κάθε τομέα μπορεί να ικανοποιηθεί σε αυτή την περίπτωση. Αν η Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας κάνει το καθήκον της.
Από το 1993 η Σαηεντόλοτζυ είχε επιλέξει για συνεργασία τους τότε Ευρωβουλευτές Αλαβάνο, Παπαγιαννάκη και Εφραιμίδη διότι είχαν αξιολογηθεί ως «αντι-ορθόδοξοι» όπως αποκαλύπτει σαηεντολογικό έγγραφο της 20ης Ιουνίου 1993.
Σε άλλο κατασχεμένο σαηεντολογικό έγγραφο αναφέρονται το 1995 ως σύμμαχοι πλήθος «αριστεροί» μεταξύ των οποίων και ο μετέπειτα βουλευτής κ. Κουναλάκης. Από τότε μέχρι πρόσφατα, ο πυρήνας του «εκσυγχρονιστικού» αποστήματος μέσα στο ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, κλπ λειτούργησε ως σερβιτόρος των σχεδίων και αναλυτικών εντολών που δόθηκαν στη Σαηεντολογία από τη διεθνή Διοίκηση των ΗΠΑ μέσω του Ευρωπαϊκού Γραφείου Ειδικών Υποθέσεων (OSA EU) στη Δανία.
Η Αριστερά έχει υποστεί μία καθοριστικής σημασίας διείσδυση από τις ΗΠΑ, για την φυσιογνωμία και λειτουργία της. Όσο ενοχλητικό και να αποτελεί για άτομα που θεωρούν τους εαυτούς τους «αριστερούς», είναι δεδομένο πια. Υπήρξε εκπληκτική ταύτιση μεταξύ ενεργών κέντρων ισχύος στις ΗΠΑ με την πολιτική συμπεριφορά και ενέργειες του ευρύτερου «εκσυγχρονιστικού» χώρου, τουλάχιστον μέχρι πρόσφατα.
Η αναδιάταξη και απολύμανση στην πολιτική που είναι πια πανίσχυρη λαϊκή απαίτηση, αποτελεί και ευκαιρία τόσο για τον ΣΥΡΙΖΑ όσο και για τους άλλους πολιτικούς χώρους που μολύνθηκαν, ώστε με τα στοιχεία που παρουσιάζουμε, να αναθεωρήσουν θέσεις και πολιτικές που δίχασαν τον ελληνικό λαό από τη δεκαετία του ’90 και συνέβαλλαν καθοριστικά στη σημερινή κατάσταση. Για δύο δεκαετίες περίπου (μέσω των σταδιακά ελεγχόμενων ΜΜΕ) οι ακραίες αντιδημοκρατικές ομάδες εντός των κομμάτων επέβαλαν στη ελληνική κοινωνία την ανοχή σε προκλητικές πολιτικές και ενέργειες κατά των εθνικών θεμάτων, Εκκλησίας, οικογένειας, ιστορικής αλήθειας και αξιοπρέπειας.
Οι Έλληνες εξωθήθηκαν «να το βουλώσουν» και να ανεχθούν πρωτόγνωρα προσβλητικές καταστάσεις από το να κατηγορούνται για ρατσισμό μέχρι για ευθύνες σε Ιερά Εξέταση!!! Γνωρίζοντας ότι άδικα κατηγορούνται και ότι παράνομα τούς επιβάλλεται η ανοχή. Ακριβώς όπως σήμερα παράνομα επιβάλλονται οι εντολές των Μνημονίων και άδικα κατηγορούνται οι Έλληνες ως τεμπέληδες, κλπ.
Η ανοχή που μέχρι σήμερα στην εποχή της Τρόικα δείχνει η ελληνική κοινωνία στους επίορκους δημόσιους λειτουργούς, καλλιεργήθηκε από τότε και επιβλήθηκε από τον εξτρεμιστικό στρατηγικό χώρο των ΗΠΑ που εξυπηρετείται από οργανώσεις όπως η Σαηεντολογία. Αποτελεί το έδαφος για ξέπλυμα ισχύος και επιβολή καταστάσεων όπως αυτές που επιβάλλονται σήμερα. Το έδαφος στρώθηκε από παλιά.
Ο «αριστερός κόσμος» δεν ήταν ο μοναδικός πολιτικός χώρος που ελέχθηκε σε μεγάλο βαθμό. Οι πρώην υπουργοί Ευθυμίου και Λοβέρδος είχαν υπερασπισθεί στελέχη της Σαηεντολογίας στη δίκη για «φακελλώματα» πολιτικών, δημοσιογράφων, κληρικών, κλπ. Ο πρώην υπουργός Σταθόπουλος συντόνισε συνέδρια με συγκαλυμμένη σαηεντολογική καθοδήγηση και επαναξεκίνησε την ιστορία των ταυτοτήτων, που είχε σταματήσει όταν έπεσε η κυβέρνηση Μητσοτάκη. Ο κ. Φώτης Κουβέλης συμμετείχε επίσης σε τέτοια συγκαλυμμένα σαηεντολογικά συνέδρια στα πρώτα στάδια του Συνασπισμού. Δεν τελειώνουμε όμως. Θα συνεχίσουμε.
πηγή  και εδώ

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΑΦΕΙΣ ΧΡΟΝΙΚΑ ;


Προφητεία είναι η πρόρρηση όσων πρόκειται να γίνουν με τη βοήθεια και την ενέργεια της Θείας Χάριτος. Ο Θεός, που κατασκεύασε και φροντίζει τα πάντα, με την πανσωστική πρόνοιά του, «ο ειδώς τα πάντα προ γενέσεως αυτών», πληροφορεί τον άνθρωπο εκ των προτέρων για το τί πρόκειται να συμβεί στο άμεσο ή και στο μακρινό μέλλον, για δύο λόγους.

Πρώτο, για να μην εκτρέπεται από τους φυσικούς και ηθικούς κανόνες της ζωής και δεύτερο – και πιο σημαντικό - , για να γνωρίζει ότι τα σύμπαντα διοικούνται και διέπονται από την Θεία Πρόνοια, όπως αρχικά ρυθμίστηκαν. «ἰῶτα ἓν ἢ μία κεραία οὐ μὴ παρέλθῃ ἀπὸ τοῦ νόμου ἕως ἂν πάντα γένηται» (Ματθ. 5,18).

Αν η προφητεία είναι από το Θεό, και άρα ενέργεια της Θείας Χάριτος, τότε με αλήθεια πληροφορεί αυτό, που ο Θεός αποκαλύπτει για τη σωτηρία και ωφέλεια του ανθρώπου. Αν όμως η προφητεία δεν είναι εκ Θεού, πρόκειται για απάτη και δόλο σατανικό, που σκοπό έχει τη ζημιά και την αποπλάνηση του ανθρώπου, αυτό που ο διάβολος επιδιώκει πάντοτε.

Το απόλυτο όργανο και μέσο που ο διάβολος διαθέτει είναι το ψέμα και η απάτη και με αυτό νοθεύει την αλήθεια, για να βλάψει τον άνθρωπο. Ο Κύριος μας αποκαλύπτει τη διαβολική ιδιότητα, για να μη την πιστεύουμε. Στους διεφθαρμένους Ιουδαίους, που αντέγραφαν το διδάσκαλό τους διάβολο, ο Κύριός μας έλεγε : «ὑμεῖς ἐκ τοῦ πατρὸς τοῦ διαβόλου ἐστέ, καὶ τὰς ἐπιθυμίας τοῦ πατρὸς ὑμῶν θέλετε ποιεῖν. ἐκεῖνος ἀνθρωποκτόνος ἦν ἀπ' ἀρχῆς καὶ ἐν τῇ ἀληθείᾳ οὐχ ἕστηκεν, ὅτι οὐκ ἔστιν ἀλήθεια ἐν αὐτῷ· ὅταν λαλῇ τὸ ψεῦδος, ἐκ τῶν ἰδίων λαλεῖ, ὅτι ψεύστης ἐστὶ καὶ ὁ πατὴρ αὐτοῦ (του ψεύδους)» (Ιω. 8,44.

Ο διάβολος μπορεί σαν λεπτό πνεύμα που είναι, να πλησιάζει το νου του ανθρώπου και με ψεύτικα συναισθήματα να παριστάνει εικόνες και φαντάσματα – κατά φαντασία – και έτσι να αποπλανά, όσους ασφαλώς τον παραδέχονται. Επειδή από τις γραφές γνωρίζει όσα το Άγιο Πνεύμα κατά καιρούς προείπε ότι θα γίνουν, προλαμβάνει με ψεύτικες εικόνες και φαντασίες, για να αποπλανήσει τους πιστούς, να αποδείξει αναληθείς τις θείες προρρήσεις και να προβάλει τα δικά του όργανα.


Η προφητεία, για τους πιστούς δεν έχει μεγάλη σημασία, γιατί δε μας πληροφορεί για κάτι καινούργιο, που πρέπει να μάθουμε. Εμείς βαδίζουμε «διά πίστεως» και όχι «δι΄ είδους». Άρα δε χρειαζόμαστε πληροφορίες, μάλιστα για όσα θα συμβούν στο μέλλον, αφού θα μας γίνουν γνωστά και εμείς τα προσδοκούμε.

Με την προφητεία ο Θεός μας πληροφορεί ότι μένει «πιστὸς ἐν πᾶσι τοῖς λόγοις αὐτοῦ» (Ψαλμ. 144, 13) και μας ενισχύει την υπομονή με το να μας αποκαλύπτει έμπρακτα ότι παραμένει πάντοτε μαζί μας. Σημαντικότερη αξία έχουν οι προφητείες που αναφέρονται στην επιφάνεια του Θεού Λόγου και που αποκαλύπτουν ότι αυτός είναι ο μόνος αναμορφωτής και σωτήρας του κόσμου και ειδικά του ανθρώπου, που κατρακύλησε στη φθορά.

Αυτό ήταν το κέντρο του πόθου και του ενδιαφέροντός μας, που πραγματοποιήθηκε όταν ήλθε το «πλήρωμα του χρόνου», καθώς ο ίδιος ο Λόγος προανήγγειλε και πραγματοποίησε. Οι υπόλοιπες προφητείες, που αναφέρουν οι θείες Γραφές, αλλά και οι Πατέρες της Εκκλησίας, «πνεύματι αγίω φερόμενοι», σκοπό έχουν το στηριγμό των ανθρώπων στην πίστη τους και προλέγουν όσα θα τους συμβούν, κάτι που, όπως είπαμε, αποδεικνύει ότι η πρόνοια του Θεού, παραμένει μαζί μας.

Οι προφητείες δε γίνονται συνήθως χρονικά γνωστές για να μην εκβιάζεται η ελευθερία του ανθρώπου. Ο Θεός μπορεί να σώσει όλο τον κόσμο αυτόματα και δωρεάν, αν και το δωρεάν είναι δεδομένο ούτως ή άλλως, αλλά δεν το κάνει αυτό, για να δείξει ο άνθρωπος τί προτιμά. Με τη θέλησή του ο άνθρωπος αρνήθηκε το θείο θέλημα και έγινε η πτώση. Τώρα πρέπει να εκδηλώνεται θεληματικά η πρόθεση του ανθρώπου και να μην υποτάσσεται εξαιτίας του φόβου ή της βίας. Η προφητεία είναι η μαρτυρία ότι πάντα κυβερνά η θεία πρόνοια. Αυτή μας αφυπνίζει να κρατούμε την πίστη και την ομολογία μας σωστά.

Η προφητεία δεν αλλάζει τίποτε από την περιεκτική πρόνοια του Θεού, αλλά ξυπνά τον άνθρωπο – που συνεχώς παραμελεί το καθήκον του - , και που αν συνεχίσει έτσι, αναγκάζει το Θεό να εφαρμόσει την ποινή των παιδευτικών συμβάσεων, που είναι οι απροσδόκητοι πειρασμοί, «οι συμβατικές επιφορές», όπως αναπτύξαμε σε προηγούμενη απάντηση.

ΠΗΓΗ : ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΙΩΣΗΦ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΥ, ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΘΩΝΑ, ΙΕΡΑ ΜΕΓΙΣΤΗ ΜΟΝΗ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΟΥ, 2003, σσ. 75-80.

"Ό,τι κάνουμε, να το κάνουμε με αγάπη ( Αγιος Πορφύριος )



Έψαχνα αυτό τον καιρό ένα σημείο που να λέει το πώς πρέπει να συμπεριφερόμαστε στους άλλους και πώς να τους αντιμετωπίζουμε. Βρήκα στον αγαπημένο γέροντα Πορφύριο ένα μικρό μα τόσο μεστό σημείο:

"Ό,τι κάνουμε (προσευχή, συμβουλή, υπόδειξη), να το κάνουμε με αγάπη. Χωρίς την αγάπη η προσευχή δεν ωφελεί, η συμβουλή πληγώνει, η υπόδειξη βλάπτει και καταστρέφει τον άλλον που αισθάνεται αν τον αγαπάμε ή δεν τον αγαπάμε και αντιδρά αναλόγως. Αγάπη, αγάπη, αγάπη! Η αγάπη στον αδερφό μας προετοιμάζει ν’αγαπήσουμε περισσότερο το Χριστό. Ωραίο δεν είναι";


Αγιος Πορφύριος
πηγή

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...