Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Πέμπτη, Ιουλίου 28, 2011

Μόσχα πρὸς Ἄγκυρα: "Δὲν θὰ μείνουμε ἀδιάφοροι ἂν κινδυνεύσει ἡ Κύπρος"

"

Προειδοποιητικ "σφαλιάρα" π ατς πο εχαν χρόνια ν πέσουν στ σβέρκο τς γκυρα ριξε  Ρωσία μ φορμ τς παραληρηματικς δηλώσεις ρντογν.  κπρόσωπος το ρωσικο πουργείου ξωτερικν λεξάντρ Λουκασέβιτς τς Ρωσίας, φο πενθύμισε τι στν Κύπρο πάρχει να νόμιμο κράτος μόνο καί κανένα λλο (!), πέρριψε λα τ πιχειρήματα το Ρ.Τ.ρντογν, τόνισε τι "Μόνο τ ψηφίσματα το ΟΗΕ θ πιτρέψουν τν πανένωση τς Κύπρου στ βάση μίας δικοινοτικς διζωνικς μοσπονδίας μ νιαία κυριαρχία, πηκοότητα κα διεθν νομικ πόσταση» κα τι "Ο δηλώσεις ντογν εναι πολ σκληρές".
ντύπωση προκάλεσε στος διπλωματικος κύκλους τι γι πρώτη φορ μετ π πολλ χρόνια τ ρωσικ ΥΠΕΞ δν περιορίστηκε σ τυπικς διατυπώσεις, λλ μμέσως πλν σαφς πενθύμισε τν παράνομη παρξη το κατοχικο ψευδοκράτους (σχετικ ψηφίσματα το Συμβουλίου σφαλείας το ΟΗΕ 541 το 1983 κα 550 το 1984), πενθυμίζοντας τι κε καλονται τ μέλη τς διεθνος κοινότητας «ν μν ναγνωρίζουν κανένα κυπριακ κράτος πλν τς Κυπριακς Δημοκρατίας, ν σέβονται τν κυριαρχία, τν νεξαρτησία κα τν δαφικ κεραιότητα τς Κυπριακς Δημοκρατίας, καθς κα ν μ διευκολύνουν κα ν μν παρέχουν κατ' οδένα τρόπο βοήθεια στ ποσχιστικ μόρφωμα στ βορρ τς νήσου τς...
Κύπρου».


Παρασκηνιακ χει πάρξει νημέρωση τς γκυρας, ναφέρουν πηγς π τν Μόσχα τι "Ο ρωσικς νοπλες δυνάμεις δν θ μείνουν διάφορες ν κινδυνεύσει σφάλεια τς κυπριακς δημοκρατίας κα χουν τρόπους ν τ καταστήσουν ατ σαφές"!

θέση πο λαβε Μόσχα φησε φωνη τν γκυρα πο θεωροσε τι λόγω τς νάπτυξης καλν οκονομικν σχέσεων Ρωσία θ "ριχνε νερ στ κρασί της" σ τι φορ τν Κύπρο, λλ Ρωσία φτασε ν πενθυμίσει μέχρι κα τν πορριπτικ πόφαση το ΟΗΕ στ αθαίρετο ψευδοκράτος πο στησαν ο κατοχικς δυνάμεις στν Βόρεια Κύπρο.

πως διαβεβαίωσε κ. Λουκασέβιτς, « Ρωσία ς μόνιμο μέλος το Σ.Α. το ΟΗΕ παρεχε κα θ συνεχίσει ν παρέχει ποστήριξη στν πίτευξη δίκαιης, βιώσιμης κα καθολικς διευθέτησης πρς τ συμφέρον λων τν Κυπρίων, βασισμένη στ σχετικ ψηφίσματά του ΣΑ το ΟΗΕ, τν νδοκυπριακν συμφωνιν ψηλο πιπέδου (τν τν 1977 κα 1979) κα τς θελουσίας, χωρς ξωθεν πίεση, συναίνεσης τν διων τν κυπριακν κοινοτήτων».

Συμπλήρωσε μάλιστα τι «γι πρώτη φορ δ κα πολλ χρόνια τύχη τς κυπριακς διευθέτησης βρίσκεται στ χέρια τν διων τν Κυπρίων, λλήνων κα Τούρκων», μως τ «εαίσθητο λικ» τν συνεχιζόμενων φ' λης της λης διακοινοτικν συνομιλιν στν Κύπρο δν πρέπει ν φίσταται πίεση ξωθεν, πολ περισσότερο στς παροσες συνθκες πο διαπραγματευτικ διαδικασία προχωρ ξαιρετικ δύσκολα, γι' ατ κα τ βασικότερο εναι ν βοηθηθε διάλογος κα χι «ν προσπαθομε ν ποκαταστήσουμε τ κοιν συμφέροντα τν Κυπρίων μ τ συμφέροντα λλων πλευρν».

Τ πουργεο ξωτερικν της Ρωσίας παναβεβαίωσε τι στηρίζει τ ψηφίσματα το ΟΗΕ Ατ δήλωσε πίσημος κπρόσωπος το ρωσικο ΥΠΕΞ, λεξάντρ Λουκασέβιτς, σημειώνοντας τι «μόνο ατ προσέγγιση θ πιτρέψει τν πανένωση τς Κύπρου στ βάση μίας δικοινοτικς διζωνικς μοσπονδίας μ νιαία κυριαρχία, πηκοότητα κα διεθν νομικ πόσταση».

«Εναι προφανς τι Μόσχα θέλει ν δείξει μ σαφήνεια τι Κύπρος τελε π τν ψηλ διπλωματικ κα στρατηγική της προστασία» κτιμον διπλωματικς πηγς στ ρωσικ πρωτεύουσα.

Ο Ρσοι τάχθηκαν κ νέου πρ νς νιαίου κράτους μ βάση τ πρότυπο «διζωνική, δικοινοτικ μοσπονδία», κάτι τ ποο, ξίζει ν σημειωθε, νέφερε στς δηλώσεις της κα μερικανίδα πουργός, Χίλαρι Κλίντον, κάτι τ ποο διέφυγε π τ λληνικ ΜΜΕ, πολλ κ τν ποίων θεώρησαν – κτίμησαν τι συντάχθηκε μ τς θέσεις τς Τουρκίας.

Μόσχα δείχνει τι εναι ποφασισμένη ν στηρίξει τν ριστη σχέση πο χει μ τν Κυπριακ Δημοκρατία. Μπορε ο σχέσεις της μ τν κυβέρνηση Χριστόφια - παρ τς πολιτικς ρίζες στν Σοβιετικ νωση πο χει τελευταος - ν μν εναι τ διο καλς πως ταν μ τν μακαρίτη τν Τάσσο Παπαδόπουλο (πάρχουν κύκλοι στ Μόσχα πο λένε τι Χριστόφιας νέκαθεν ταν πι κοντ στ Λονδίνο παρ στν Μόσχα), λλ τ μέγεθος τν ρωσικν πενδύσεων στ Κύπρο κα γνώση το γεγονότος τι τυχν πανένωση π τουρκικ κηδεμονία θ νατρέψει λη της στρατηγικ σορροπία στν Α.Μεσόγειο σ βάρος τς Ρωσίας, κάνει ν μν "σηκώνει μύγα στ σπαθί της".

Μία ατία "παγώματος" τν σχέσεων μ τν κυβέρνηση Χριστόφια εναι ματαίωση σειρς ξοπλιστικν προγραμμάτων π τν Ρωσία, πως τν ρουκετοβόλων Smerch, τν ντιαρματικν πυραύλων Kornet-E κλπ.

πίσης Μόσχα νδιαφέρεται μέσω τς Gazprom, ν ποκτήσει νεργ ρόλο στ νεργειακ "λ Ντοράντο" τς Α.Μεσογείου.

Ρωσία μ δεδομένη τν πολιτικ ναταραχ στν Συρία κα τν κθεση σ κίνδυνο τς μοναδικς ναυτικς βάσης στν Α.Μεσόγειο, σ καμία περίπτωση δν θέλει ν κινδυνεύσουν τ πολιτικ κεκτημένα στν Κύπρο. Γι τ λόγο ατ δηλώνει τώρα "παροσα" κα κόβει τν έρα το ρντογν, πως δν τόλμησε ν τν κόψει κανένας λλος μέχρι τώρα.

defencenet.gr
Ksipnistere.blogspot.com

Καλέσματα και μηνύματα.

            Ο Άγιος Παχώμιος λέει: Ο κόσμος μοιάζει με ένα σπίτι κατασκότεινο, μέσα στο οποίο ζουν πολλοί άνθρωποι, που παλεύουν μέσα στο σκοτάδι! Και ξαφνικά φαίνεται από μια μικρή τρυπίτσα κάποιο φως· μια μικρή, ελάχιστη ακτίνα φωτός.
Το σπίτι αυτό συμβολίζει την ψυχή του ανθρώπου που βρίσκεται βυθισμένος στο σκοτάδι της αμαρτίας, της ζωής χωρίς Θεό! Τί κάνει ο Θεός; Στέλνει ένα μήνυμα. Και το πρώτο Του μήνυμα είναι μια ακτίνα φωτός. Γιατί μόνο τόσο; Γιατί τόσο λίγο; Γιατί θέλει να δει αν ο άνθρωπος: θέλει; επιθυμεί; ποθεί το φως του; Λοιπόν. Διερωτήσου! Θέλεις να πας κοντά του; Η επαναπαύεσαι στο μαλακό μαξιλαράκι, που σου προσφέρει το ψέμα: Εδώ είναι ο παράδεισος, εδώ και η κόλαση. Μια ζωή την έχουμε, να μην την διασκεδάσουμε;
Εκείνος, που θα αρπάξει αυτή την ευκαιρία, το μήνυμα του Θεού, την ακτίνα του θείου φωτός, είναι άνθρωπος που έχει ειλικρίνεια απέναντι στο Θεό και στο εαυτό του.
Ο Θεός μας καλεί πολλές φορές να γίνουμε πιό σοβαροί και πιό συνειδητοί! Τα καλέσματα του Θεού, αν θέλει κανείς τα βλέπει παντού. Ακόμα και σε ένα λουλούδι! Και αυτό κάλεσμα Θεού είναι. Το άφωνο λουλούδι φωνάζει γι᾿ αυτούς που έχουν αυτιά, και μας καλεί σε δοξολογία Θεού.
Δυστυχώς, επειδή οπό τον πόθο για καλοπέραση, είμαστε πωρωμένοι, αυτά τα καλέσματα δεν τα καταλαβαίνουμε! Μένουμε σ᾿ αυτά αναίσθητοι. Δεν τα πιάνουμε!
Γι᾿ αυτό ο Θεός έστειλε τον Υιό Του, να μας καλέσει σε μετάνοια και επίγνωση του θελήματός Του. Τί άλλο περισσότερο να έκανε;
Δέχθηκε να τον οδηγήσουν στο δικαστήριο και να τον καταδικάσουν σε θάνατο. Στο θάνατο που καταδικάζονταν οι εγκληματίες. Και πέθανε πάνω στο σταυρό αφήνοντας μας να καταντήσουμε το σώμα Του όλο μια πληγή. Και όλα αυτά από αγάπη για μας.
Ο Χριστός δεν μας δίδαξε μόνο με λόγια. Μας αγάπησε μέχρι θανάτου. σφράγισε την αγάπη Του με τη σταυρική Του θυσία. Και μετά δέχθηκε να μπει στον τάφο. Η Ζωή μέσα στον τάφο. Ο Θεός και Δημιουργός του κόσμου μέσα σε μια τρύπα της γης. Αυτός που έχει θρόνο Του τον ουρανό κατέβηκε πιό κάτω κι οπό τη γη. Για μας. Από αγάπη για μας.
Και εμείς, εξακολουθούμε να κοιμόμαστε; Και ο Θεός να κτυπάει για μας δυνατές καμπάνες! Μια οπό τις πιό δυνατές φωνές του Θεού, είναι η καμπάνα της ενορίας μας. Μερικές, ή μάλλον πολλές φορές, δεν την ακούμε! Και γι’ αυτό ο Θεός αναγκάζεται να κτυπάει και άλλες καμπάνες: με θλίψεις και με δοκιμασίες.
Εμείς πότε θα μάθουμε να τεντώνουμε τα αφτιά μας, να ακούμε τη φωνή του Κυρίου μας που μας καλεἰ κοντά Του;
Αρχιμ. Ιωήλ Ν.

Η ΑΔΙΚΙΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

 


Η ΑΔΙΚΙΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΙΟΤΑΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΑΤΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
==============

Δεν ξέρω αν υπάρχει σήμερα κάποιος που γράφει τόσο ωραία Ελληνικά όσο ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Αττικής και Μεγαρίδος κ. Νικόδημος.

Ενας αδιάβλητος κληρικός με τόσες διοικητικές ικανότητες και τόσα πολλά χαρίσματα ετέθη με πείσμα σατανικό στο περιθώριο, έστω κι αν δεκάδες αποφάσεις των δικαστηρίων της πατρίδας μας ζήτησαν την αποκατάστασή του.

37 χρόνια πέρασαν από την αποφράδα ημέρα που η Σεραφειμική χούντα βύθιζε την Εκκλησία της Ελλάδος σε ένα φαύλο κύκλο αντικανονικότητας με αναπεπταμένη τη σημαία της αναστήλωσης των Ιερών Κανόνων.

"Τόσο πολύ γνοιάζονταν για την αναστήλωσή τους”, όπως παρατήρησε ειρωνικά ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος Α΄, "ώστε ξέχασαν την ύπαρξή τους!"

Τρεις Αρχιεπίσκοποι ανήλθαν, μετά τον μακαριστό Ιερώνυμο Α΄στο Θρόνο, και κανένας δεν θέλησε να αποκαταστήσει τη μεγάλη αυτή αδικία. Και όχι μόνον δεν θέλησαν να αποκαταστήσουν την αδικία, αλλά μετήλθαν κάθε είδους ψεύδη και απάτες για να τη διατηρήσουν σε ισχύ σε βάρος το Σεβασμιότατου Αττικής.

Ετέθη στο περιθώριο της εκκλησιαστικής ζωής ο Σεβασμιότατος Αττικής διά τον φθόνον και την κακότητα των συνεπισκόπων του και μάλιστα τη μικρότητα των διαδόχων του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου Α΄.

Ουδέποτε όμως εξεθρονίσθη από την καρδία του πιστού λαού του Θεού που γνωρίζει το αδιάβλητο του βίου του, την αφιλοχρηματία, τη σοφία και την απαράμιλλη ικανότητά του να γράφει τα πιο ωραία κείμενα που γράφει κάποιος σήμερα στην Ελληνική γλώσσα.

Εκφράζω την απόλυτη βεβαιότητα ότι τα κείμενα του Σεβασμιότατου θα επιζήσουν του χρόνου - όχι μόνον για τις αλήθειες που καταγράφουν - αλλά και ως μοναδικά μνημεία λόγου.

Απολαύστε ένα επίκαιρο δείγμα της γραφής του Σεβασμιότατου στη συνέχεια.
*****
Η ΕΣΧΑΤΗ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΟΥ
Του Σεβ. Μητροπολίτη Αττικής και Μεγαρίδος κ. Νικόδημου
=============================

"Ὅσα ἐστίν ἀληθῆ, ὅσα σεμνά, ὅσα δίκαια, ὅσα ἁγνά, ὅσα προσφιλῆ, ὅσα εὔφημα, εἴ τις ἀρετή καί εἴ τις ἔπαινος, ταῦτα λογίζεσθε, ἅ καί ἐμάθετε καί παρελάβετε καί ἠκούσατε καί εἴδετε ἐν ἐμοί, ταῦτα πράσσετε καί ὁ Θεός τῆς εἰρήνης ἔσται μεθ᾿ ὑμῶν" (Φιλιπ. δ΄8-9).
Ἀλλοτριωμένο, σήμερα, τό πνευματικό κλίμα τῆς χώρας μου. Ἀποκομμένο καί ἀποξενωμένο ἀπό τή διδαχή καί τήν ἐμπειρία τοῦ μεγάλου Ἀποστόλου. Βιώνει, τούτη τήν ὥρα, τήν ἔσχατη ὑποβάθμιση καί τήν περιπλάνηση στούς μολυσμένους βάλτους τῆς διαφθορᾶς καί τῆς ἀδιάντροπης ἀναξιοπρέπειας.
Τά ἡγετικά της στελέχη, πού χρέος ἔχουν τή χειραγώγηση τῆς λαϊκῆς μάζας στή νομιμότητα καί στήν ἐντιμότητα, περπατοῦν, μέ τό κεφάλι σκυμμένο, κατεγνωσμένοι καί στιγματισμένοι γιά κακοδιαχείριση, γιά ποδοπάτηση τῶν ὅρκων τους, γιά νοσφισμό τοῦ δημόσιου ἀποθεματικοῦ, γιά πράξεις, πού κατακουρελιάζουν τήν ἡγετική ἀξιοπρέπεια καί ἐκβαρβαρίζουν τούς σχεδιασμούς καί τούς χειρισμούς της.
Ἔξω ἀπό τούς χώρους τῆς ὑψηλῆς, νομοθετικῆς καί διαχειριστικῆς διαβούλευσης, ἡ λαϊκή μάζα φωνάζει, διαμαρτύρεται, φορτίζει τήν ἀτμόσφαιρα, καταλογίζει εὐθῦνες, ζητάει ἀπολογισμούς, κινεῖ ἐπανάσταση.
Ἡ χάρτα τῶν ἀξιῶν τοῦ πολιτισμοῦ, αὐτῶν, πού κληρονομήσαμε ἀπό τούς ἀρχαίους προγόνους μας, αὐτῶν, πού ἔσπειραν στή γόνιμη γῆ μας οἱ ἅγιοι Ἀπόστολοι καί αὐτῶν, πού καλλιέργησαν οἱ ἐξαγιασμένοι πατέρες μας, ξεσχίζεται καί κουρελιάζεται.
Ἡ καθημερινή ζωή ἐξελίσσεται σέ συνεχή, ἀκράτητο ὑποβιβασμό τοῦ ἀνθρώπινου προσώπου, σέ διακίνηση εὐτέλειας, σέ ἐπένδυση διαφθορᾶς, σέ δαιμονική κούρσα πλουτισμοῦ καί ἀπόλαυσης.
ΠΗΓΗ:

Βίντεο από την πανήγυρη των Βατοπαιδινών Αγίων

 


Ψάλλει ο Βυζαντινός Χορός «Τρόπος» με χοράρχη τον Κώστα Αγγελίδη.

Η ΠΑΠΙΚΗ ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΑΛΑΘΗΤΟΥ

Η ΠΑΠΙΚΗ ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΑΛΑΘΗΤΟΥ

ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΜΑΚΑΡ. ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ

-1-2

() ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ

«Σᾶς ρωτᾶ ποτέ ἡ γυναίκα σας πόσο ἁλάτι πρέπει νά βάλει στό φαγητό; Ἀσφαλῶς ὄχι· ἔχει τό ἀλάθητο. Ἀφῆστε τόν Πάπα νά τό ἔχει ἐπίσης, ἄν θέλει».
[Συνέντευξη στὴν ἐφημ. “ Ἔθνος”, 20-3-1970]

«ΑΓΙΟΣ» ΒΕΛΑΡΜΙΝΟΣ

(Ἡ ρωμαιοκαθολική «ἐκκλησία» τιμᾶ τήν μνήμη του στίς 17 Σεπτεμβρίου)
«Ἄν κάποια ἡμέρα ὁ Πάπας ἐπιβάλει ἁμαρτίες καί ἀπαγορεύσει ἀρετές, ἡ Ἐκκλησία εἶναι ὑποχρεωμένη νά πιστέψει ὅτι οἱ ἁμαρτίες αὐτές εἶναι καλές καί ὅτι οἱ ἀρετές ἐκεῖνες εἶναι κακές». [Theologia, Bellarmino, De Romano Pontifice, βιβλ. 4, κεφ. 23]

-3Ἅγιος  Ἰουστίνος Πόποβιτς:

(Ἡ Ἐκκλησία τιμᾶ τή μνήμη του στίς 14 Ἰουνίου)
«Τὸ δόγμα περὶ ἀλαθήτου τοῦ πάπα εἶναι ὄχι μόνον αἵρεσις, ἀλλὰ παναίρεσις. Διότι καμμία αἵρεσις δὲν ἐξηγέρθη τόσον ριζοσπαστικῶς καὶ τόσον ὁλοκληρωτικῶς κατὰ τοῦ Θεανθρώπου Χριστοῦ καὶ τῆς ᾿Εκκλησίας Του, ὡς ἔπραξε τοῦτο ὁ Παπισμὸς διὰ τοῦ ἀλαθήτου τοῦ πάπα-ἀνθρώπου. Δὲν ὑπάρχει ἀμφιβολία· τὸ δόγμα αὐτὸ εἶναι ἡ αἵρεσις τῶν αἱρέσεων, μία ἄνευ προηγουμένου ἀνταρσία κατὰ τοῦ Θεανθρώπου Χριστοῦ».
[᾿Ιουστίνου Πόποβιτς, ῎Ανθρωπος καὶ Θεάνθρωπος, ἐκδ. “᾿Αστήρ”, ᾿Αθήνα 1993, σελ. 159]

(†) ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΝΑΖΙΑΝΖΟΥ ΠΑΥΛΟΣ

(Βοηθός Ἐπίσκοπος τῆς Ἱ. Ἀρχιεπισκοπῆς Ἀμερικῆς γιά τό Μεξικό. Πρώην παπικός μοναχός, πού μετεστράφη στήν Ὀρθοδοξία, ἀλλά δολοφονήθηκε το 1984, ἀμέσως μετά ἀπό Θεία Λειτουργία)
-4«Ὡς κορώνα καὶ κορυφὴ τῆς παντοδυναμίας του ὁ Πάπας κατέχει ἀκόμη ἕνα τρομερὸ προνόμιο, μοναδικὸ στὸν κόσμο. ¨Ἕνα τερατῶδες καὶ ἐξωτικὸ προνόμιο, ποὺ οὔτε οἱ πιὸ ποταπὲς εἰδωλολατρίες δὲν εἶχαν τὴ φαντασία νὰ τὸ συλλάβουν:  εἶναι ἀλάθητος θείῳ δικαίῳ, σύμφωνα μὲ δογματικὸ ὅρο τῆς Συνόδου τοῦ Βατικανοῦ ποὺ ἔγινε στὰ 1870. Ἀπὸ τότε, σ’ αὐτὸν ἡ ἀνθρωπότης ὀφείλει νὰ ἀποτείνῃ τοὺς λόγους ποὺ προηγουμένως ἀπηύθυνε στὸν Κύριο: “Ρήματα ζωῆς αἰωνίου ἔχεις” [Ἰωάν. 6:68]. Ἀπὸ ἐδῶ καὶ πέρα δὲν ὑπάρχει ἀνάγκη τοῦ Ἁγίου Πνεύματος γιὰ νὰ ὁδηγῇ τὴν Ἐκκλησία “εἰς πᾶσαν τὴν ἀλήθειαν” [Ἰωάν. 16:13]. Δὲν ὑπάρχει ἀνάγκη τῆς Ἁγίας Γραφῆς οὔτε τῆς Ἱερᾶς Παραδόσεως, διότι ὑπάρχει πλέον ἕνας θεὸς πάνω στὴ γῆ μὲ ἐξουσία νὰ ἀχρηστεύῃ καὶ νὰ διακηρύσσῃ ὡς πλανερές τὶς διδασκαλίες τοῦ Οὐρανίου Θεοῦ. Μὲ βάσι αὐτὸ τὸ ἀλάθητο, ὁ Πάπας εἶναι ὁ μόνος κανόνας τῆς Πίστεως καὶ μπορεῖ νὰ ἐκφράσῃ καινούργια δόγματα, ἀκόμη καὶ ἀντίθετα πρὸς τὸ κριτήριο ὅλης τῆς Ἐκκλησίας, τὰ ὁποῖα ὅλοι οἱ πιστοὶ ὀφείλουν νὰ τὰ παραδεχθοῦν γιὰ νὰ μὴν ἀποκοποῦν ἀπὸ τὴ σωτηρία».  [Παύλου Μπάλλεστερ-Κονβαλιὲρ «Γιατὶ ἐγκατέλειψα τὸν παπισμὸ» - “Θεοδρομία” Τεῦχος 1, Ἰαν. - Μάρτ. 2006]

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...