Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Πέμπτη, Μαΐου 24, 2012

Το 1453 και το μνημόνιο.

πηγή


Ὁ ὑπουργὸς Οἰκονομικῶν τῆς Γερμανίας ἔθεσε ξεκάθαρα τὸ δίλημμα τῆς νέας ἐκλογικῆς ἀναμέτρησης.
Δημοψήφισμα γιὰ τὴν παραμονὴ τῆς Ἑλλάδας στὸ εὐρὼ χαρακτήρισε τὶς νέες ἐκλογὲς στὴν Ἑλλάδα ὁ ὑπουργὸς Οἰκονομικῶν της Γερμανίας Βόλφγκανγκ Σόιμπλε σύμφωνα μὲ τὸ Bloomberg. «Ἂν ἡ Ἑλλάδα -καὶ αὐτὸ εἶναι ἡ ἐπιθυμία τῆς μεγάλης πλειοψηφίας τῶν Ἑλλήνων – θέλει νὰ μείνει στὸ εὐρώ, τότε θὰ πρέπει νὰ ἀποδεχθεῖ τοὺς ὅρους», ἀνέφερε ὁ κ. Σόιμπλε μιλώντας σὲ δημοσιογράφους στὶς Βρυξέλλες, ἀναφερόμενος στὸ μνημόνιο. «Σὲ ἀντίθετη περίπτωση αὐτὸ δὲν θὰ εἶναι δυνατό. Κανένας ὑπεύθυνος ὑποψήφιος δὲν μπορεῖ νὰ τὸ κρύψει αὐτὸ ἀπὸ τὸ ἐκλογικὸ σῶμα».

5 Μαΐου 1453 μ.Χ.  Ἕνα μικρὸ γρήγορο πλοιάριο γλιστρᾶ νύχτα πρὸς τὸν Ἑλλήσποντο. Ἐλπίδες ὅτι δῆθεν ἔρχεται μεγάλη βοήθεια ἀπὸ τὸν Πάπα καὶ στόλος τῆς Βενετίας, σπρώχνει τὸν τελευταῖο Αὐτοκράτορα νὰ στείλει τὴν ἀποστολή, ὥστε νὰ ἀπαντήσει τοὺς Δυτικοὺς καὶ τοὺς πεῖ νὰ κάνουν φτερά, νὰ βοηθήσουν!..

22 Μαΐου 1453 μ.Χ.  Ἐπιστρέφει τὸ ἀνιχνευτικὸ πλοιάριο, φέρνοντας τὴν ἀπελπισία. Κανένας! Πουθενά! Μήτε φλάμπουρο δυτικό, μήτε πουλὶ πετούμενο! ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΒΟΗΘΕΙΑ!!! ΔΕΝ ΕΡΧΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ! Συννεφιασε τὸ πρόσωπο τοῦ Παλαιολόγου καὶ τῶν ἄλλων ἀρχόντων. Σφίχτηκε ἀπὸ θυμό! Θυμὸ γιὰ τὸν ἑαυτό τους ποὺ ἄσκοπα λοιπόν, τόσο ἄσκοπα καταδέχτηκαν νὰ μαγαριστεῖ ἡ Ὀρθοδοξία μὲ τὸ “συλλείτουργο”, ποὺ μόνο καὶ ἡ ἀνάμνηση τοῦ ὁποίου τοὺς ἔφερνε ἀναστάτωση στὸ στομάχι! ΑΔΙΚΑ! Τώρα ἔνοιωθαν τὸ ἀπέραντο σφάλμα! Τώρα τὰ μάτια ἔβλεπαν ὁλοκάθαρα! Εἶδαν τὸν δρόμο. Εἶδαν τὴν γενναιότητα! […]

Τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα; (Quo vadis Domine;)




Τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα;
Τι έδειξαν οι εκλογές και ποια είναι η προπαγάνδα των καθεστωτικών δημοσιογράφων έναντι του μηνύματος της κάλπης!

Μια πανστρατιά δημοσιογράφων, δημοσκόπων, αναλυτών και καθηγητών, έχει εξαπολύσει «νυν υπέρ πάντων αγών», για τη "Σωτηρία" της Πατρίδας!

Ποιοι είναι αυτοί;

Μα ποιοι άλλοι;...

Ολοι δαύτοι που έσωζαν την Πατρίδα τα τελευταία 30 χρόνια!

Ανεπάγγελτοι κομματάνθρωποι του ΠΑΣΟΚ, που δεν εργάστηκαν ποτέ στη ζωή τους και χωρίς κανένα ένσημο, προσπάθησαν να λύσουν ακόμη και το … Ασφαλιστικό!

Δημοσιογράφοι που έμαθαν «γράμματα», στα υπόγεια των κομμάτων, γιατί ως αγράμματοι, έπρεπε να … διαχειριστούν τις τύχες μας με τον καλύτερο τρόπο!

«YESmen» που χωρίς καμιά επιλογή, χωρίς καμιά απολύτως εναλλακτική λύση, προπαγανδίζουν δεκαετίες τώρα, τα κόμματα, και τους εργολάβους δημοσίων έργων που τους βάφτισαν «διαμορφωτές της κοινής γνώμης»!

Ολος αυτός ο συφερτός σήμερα, προσπαθεί να πείσει τον Ελληνα, ότι το συμφέρον του είναι «η παραμονή μας στο Ευρώ και μια κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, που θα εξασφαλίσουν το μέλλον της χώρας»!!!!

Ανρωπάρια συνυπεύθυνα και συνένοχα με τα εξαμβλώματα του πολιτικού μας συστήματος! 

Κάποια απλά συνυπεύθυνα γιατί ποτέ δεν έψαξαν τι συμβαίνει με τα μαύρα ταμεία των κομμάτων και κάποια αρκετά συνένοχα, γιατί γνώριζαν καλά τις μπίζνες των υπουργών και αντάλλασσαν την παραμονή τους στο «πόστο τους», με την σιωπή τους!

Και αυτά στη πιο αθώα εκδοχή τους! Γιατί υπήρχε και η πιο ένοχη, που σύντομα θα κληθούν ορισμένα από αυτά τα ανθρωπάρια να λογοδοτήσουν για τα «μαύρα ταμεία της Ελληνικής Δημοσιογραφίας»!

Την Δευτέρα 7 Μαΐου, την επόμενη μέρα των εκλογών, αισθάνθηκαν για πρώτη φορά, την καυτή ανάσα του κόσμου στο σβέρκο τους!

Κάτι που ήταν πρόδηλο στα πρόσωπά τους, στη φωνή τους και στη γραφή τους!

Και αμέσως εξαπέλυσαν έναν αγώνα για να σηκώσουν στις πλάτες τους το καταρρέον σύστημα! 

Προσωπικά δεν ήμουν ποτέ οπαδός του ΣΥΡΙΖΑ και πολύ περισσότερο, δεν συμφωνούσα με καμία θέση του, σε θέματα Εθνικά, ειδικά όταν στο Συνασπισμό ήταν ο Φώτης Κουβέλης, και η συνιστώσα του συνεργαζόταν στενά με το προοδευτικό ΠΑΣΟΚ που «ξεχαρβάλωνε» τη χώρα!

Θα συμφωνήσω μαζί με τους καθεστωτικούς δημοσιογράφους σε ένα μόνο πράγμα!

Ότι η Ελλάς είναι σε κίνδυνο!

Μόνο που στην θέση αυτή, την έφεραν οι ίδιοι, με τις χολιγουντιανές υπερπαραγωγές στήριξης των λωποδυτών και των απατεώνων που καταλήστεψαν τούτη τη χώρα!

Πράγματι η Ελλάδα κινδυνεύει, αλλά κινδυνεύει από αυτούς και τα αφεντικά τους!

Προχτές μάλιστα έγιναν ρεζίλι διεθνώς, όταν τους έκραξε στην υφήλιο το Αλ Τζαζίρα, με εκτενέστατο ρεπορτάζ για τις σαθρές σχέσεις, δημοσιογράφων, καναλιών και πολιτικών κομμάτων!

Προσπαθούν λοιπόν όλη την εβδομάδα να μας πείσουν ότι η ΝΔ και ο ΣΥΡΙΖΑ μάχονται για την πρώτη θέση, με τις ... έγκυρες δημοσκοπήσεις των εταιριών, που τρεις μήνες πριν τις εκλογές ... κατάφεραν το εξής ακατόρθωτο: ΔΕΝ έπεσαν μέσα σε καμία πρόβλεψη!!!

Εδιναν –σχεδόν-αυτοδυναμία στη ΝΔ, δεύτερο κόμμα το ΠΑΣΟΚ με –κοντά- στο 20 , τρίτο το Συριζα και κάπου στα ψιλά τους Ανεξάρτητους Ελληνες του Καμμένου!

Κανένας δημοσκόπος δεν «βρήκε» το μοναδικό πολιτικό φαινόμενο της Μεταπολίτευσης! Ένα νεοσύστατο κόμμα, αμμέσως μετά την ίδρυσή του, να παίρνει διψήφιο ποσοστό στις εκλογές! Αυτό είναι πρώτη φορά που συνέβη στη σύγχρονη πολιτική μας ιστορία και ως σαν να μην έφτανε που ΔΕΝ κατάφεραν να το εντοπίσουν οι δημοσκόποι, ακολούθως, δεν βρέθηκε ένας καθεστωτικός δημοσιογράφος, να το σχολιάσει έστω και αρνητικά! Αν και αυτό αποτελούσε την πολιτική αναζήτηση μετά το 1981, ως φαινόμενο, δεν κατάφεραν ούτε να το εντοπίσουν αλλά ούτε και ασχολήθηκαν με αυτό. Γιατί προφανώς τους πόνεσε!

Αναλογικά σήμερα λοιπόν, και λαμβάνοντας υπ όψιν το πάγιο ποσοστό λάθους τους τα τελευταία δέκα χρόνια (που κυμαίνεται μεταξύ 10-12%) , γιατί να μην σκεφτώ, ότι αφού δίνουν μια μονάδα (μ.ο.) μπροστά τον ΣΥΡΙΖΑ, η πραγματικότητα θα είναι ο ΣΥΡΙΖΑ να προηγείται τουλάχιστον … 11 μονάδες της ΝΔ !!!

Ξεκαθαρίζω ξανά ότι με τις Εθνικές θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ δεν συμφωνώ και σε ορισμένα σημεία δεν έχουν ξεκαθαριστεί αρκετά πράγματα, ειδικά μετά την αποχώρηση Κουβέλη!

Αλλά αλήθεια αγαπητοί μου νεοδημοκράτες και πασόκοι,

Μήπως θυμάστε ποιο κόμμα και ποιος αρχηγός του κατέβαζε από τους … μιναρέδες τους υποψήφιους για να τους κάνει βουλευτές;

Πως έγινε υποψήφια Νομάρχης η Γκιουλμπεγιάζ Καραχασάν ;; Ξεχνάτε ότι στα Εθνικά θέματα το ΠΑΣΟΚ δεν κράτησε ούτε τα προσχήματα και τώρα φοβάστε μήπως ο ΣΥΡΙΖΑ διαλύσει το ... Εθνος;

Πως βρέθηκαν στα ψηφοδέλτια της ΝΔ άνθρωποι που δήλωναν ότι αισθάνονται Τούρκοι και σήμερα ο Σαμαράς, μιλά για Εθνική πολιτική, ξεχνώντας ότι μέχρι χτες, έψαχνε κι αυτός στους μιναρέδες, μπας και βρει κανέναν να πάρει τους ψήφους των μουσουλμάνων;

Τα δύο αυτά κόμματα, διέλυσαν κάθε είδους εθνικής ταυτότητα με πρωταγωνιστή το ΠΑΣΟΚ, όπου απίθανοι υπουργοί του όπως ο Ν.Σηφουνάκης, δεν ήθελαν ούτε τον σταυρό στη Σημαία! Απίστευτοι τύποι που τα έβαζαν με τον Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο, την ώρα που τα συντρόφια τους, καταλήστευαν τα ταμεία του κράτους!

Και η προπαγάνδα καλά κρατεί, γιατί για την Ρεπούση του Φώτη Κουβέλη, που συνεργαζόταν άψογα με το ΠΑΣΟΚ αλλά και με τη ΝΔ της Μαριέττας-Γιαννάκου Κουτσίκου, για να εκδίδει βιβλία εξαμβλώματα της ιστορικής αλήθειας, δεν μιλάει κανείς!

Πολύ απλά, διότι θέλουν τον Κουβέλη, να τον χρησιμοποιήσουν ως δεκανίκι τους, στο σχέδιο παράδοσης της χώρας στους Τραπεζίτες!

Μπορεί να διαφωνώ σε πολλά με τον Τσίπρα, αλλά ο ... «Τσάβεζ, της Ελλάδας» όπως τον αποκάλεσαν, ούτε χόρεψε ζεϊμπέκικα με τον συχωρεμένο τον Ισμαήλ Τζεμ, ούτε κολοτούμπες έκανε μπροστά στον Ερντογάν και ούτε έγινε Κουμπάρος στο γάμο της κόρης του! Αυτά τα έκανε το ΠΑΣΟΚ του ΓΑΠ και η ΝΔ του Κ.Καραμανλή.

Δεν είχε ο Τσίπρας προσωπικό σύμβουλο τον Τούρκο υπουργό Οικονομίας και στέλεχος του ΔΝΤ, Κεμάλ Ντερβίς αλλά το ΠΑΣΟΚ του Γιωργάκη!

Δεν είπε ο Τσίπρας «ας αφήναμε τα Σκόπια να ονομάζονται όπως θέλουν» αλλά ο Κ.Μητσοτάκης της ΝΔ.

Δεν ήταν ο Συνασπισμός που παρέδιδε την δασοπροστασία στους Τούρκους που κατηγορούνται ανοιχτά για εμπρησμούς Ελληνικών Δασών αλλά η Κυβέρνηση Παπαδήμου του Βαγγέλη και του Αντώνη!

Δεν ξεχαρβάλωσε το Στρατό ο Τσίπρας αφήνοντας τον χωρίς ανταλλακτικά και καύσιμα αλλά ο Παπαδήμος και το ΠΑΣΟΚ με την υψηλή επιστασία της ΝΔ του Αντώνη Σαμαρά!

Δεν εξευτέλισε μισθολογικά τους Ελληνες πιλότους (και τους στρατιωτικούς γενικά) ο ΣΥΝ αλλά αυτοί που σήμερα κατηγορούν τους ... άλλους!

Αυτά όμως κατά τους καθεστωτικούς δημοσιογράφους αποτελούν ... «Ελληνοτουρκική φιλία» ενώ οι θέσεις του Τσίπρα, αποτελούν προδοσία!!!

Δύο μέτρα και δύο σταθμά, γιατί το σύστημα πλέον ζορίζεται αρκετά!

Και με δεδομένη την βούληση του λαού για «επανάσταση στις κάλπες», είναι βέβαιο ότι «οι καθεστωτικοί» ήδη θα έχουν σκεφτεί σοβαρά την πιθανότητα να έχουν έτοιμη μια βαλίτσα κι ένα εισιτήριο ... one way!!! Χωρίς επιστροφή!

Ο Τσίπρας και ο Καμμένος αποτελούν τα πρόσωπα που θα πρωταγωνιστήσουν στα επόμενα ΔΕΚΑ χρόνια, πολύ απλά διότι έκαναν επίσημες θέσεις τους, την βούληση του λαού! 

Ακόμη κι αν σχηματίσει Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ και ΝΔ με δεκανίκια αριστερά, θα είναι βραχύβια! Πολύ βραχύβια! Τόσο βραχύβια που βλέπω τα μέλη της να ... «συνοστίζονται» στα αεροδρόμιο για να εξασφαλίσουν μια θέση σε αεροπλάνο με προορισμό την πόλη ... «Οπου Νάναι».

Και ένα τέτοιο εξάμβλωμα, θα οδηγήσει τα δύο πρώην μεγάλα κόμματα, σε τεράστια επιτάχυνση της διάλυσής τους, πολύ απλά, διότι μέχρι και σήμερα, δεν έχουν ξεκαθαρίσει κάτι το οποίο, Τσίπρας , Καμμένος το έχουν κάνει ήδη!

Θα υπακούσουν στην Τρόικα για νέες περικοπές και επιβολές πρόσθετων φόρων;

Θα άρουν το νομοσχέδιο προστασίας της πρώτης κατοικίας ή μόλις βγουν στην εξουσία θα παραδώσουν το βιος των ανυπεράσπιστων Ελλήνων βορά στις τράπεζες και στους δανειστές μας;

Σας καλώ να παρατηρήσετε την εβδομάδα που έρχεται, την «κολοτούμπα» ακόμα και δημοσιογράφων που έδωσαν μάχες προεκλογικά κατά του Μνημονίου, καθώς και πως θα προσπαθήσουν να διαμορφώσουν την εξής άποψη: «ας δώσουμε μια ακόμα ευκαιρία στον δικομματισμό»! Παρακολουθείστε το φαινόμενο αυτό και θα καταλάβετε πόσο μεγάλη είναι πλέον η διείσδυση της χούντας των δανειστών μας, ακόμη και σε φίλα προσκείμενους προς το λαό δημοσιογράφους!

Θα εκπλαγείτε!

Κλείνοντας αυτό το άρθρο, ο λαός έστειλε μήνυμα, που λέει, ότι μόλις βρεθεί κάποιος που θα σκίσει το μνημόνιο, θα τον κάνει ηγέτη για τα επόμενα ΕΙΚΟΣΙ χρόνια! Δεν έδωσε εντολή για επαναδιαπραγμάτευση αλλά για κατάργηση της Δανειακής Σύμβασης και επαναδιαπραγμάτευση της συμμετοχής μας στην Ευρωζώνη, από μηδενική βάση , από άτομα που δεν είναι πολιτικά και βιολογικά, ξεπουλημένοι!

Δεν γνωρίζω αν την διαπραγμάτευση αυτή είναι ικανοί να την κάνουν ο Τσίπρας, ο Καμμένος ή κάποιος άλλος!

Αυτό που γνωρίζω σίγουρα, είναι ότι δεν είναι ικανοί ο Βενιζέλος κι ο Σαμαράς !

Κι αν δεν άκουσαν την Τετάρτη πριν τις εκλογές που τους έγραψα ότι ο πρώτος θα χάσει 30 μονάδες και ο δεύτερος θα χάσει 15, ή έκαναν ότι δεν άκουσαν, τότε να προσέξουν καλύτερα τούτη την Τετάρτη, γιατί τα «μερομήνια» δίνουν το 30 να γίνεται 37% και το 15% να γίνεται 16%.

Αλλά μέχρι τότε έχουμε καιρό να τα ξαναπούμε!


Γιώργος Αδαλής για τους aegean times

Η σκόπιμη ακυβερνησία, η τουρκική αντίδραση και ο λόγος της ρωσικής επίθεσης.


πηγή

Πριν λίγο μίλησα με αξιόπιστο φίλο που έχει βαθιά γνώση του πολιτικού και γεωπολιτικού παρασκηνίου.
Μου ανέφερε, αυτό που έχουμε αναφέρει εδώ και πολύ καιρό μόνοι σαν καλαμιά στον κάμπο, ότι δηλαδή «οι πολιτικοί μας επιδιώκουν την ακυβερνησία!»
Σαμαράς και Βενιζέλος ειδικά, με συντονιστή τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, κάνουν ό,τι μπορούν γι' αυτό :
ο πρώτος με τις αδιανόητες προσαρτήσεις ξωφλημένων στελεχών της ευρύτερης δεξιάς και ο δεύτερος ομολογώντας δημόσια ότι το ΠΑΣΟΚ είναι τελειωμένο!
«Μέχρι κι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας όταν ο Καμμένος κρυφά συμφώνησε για να δημιουργήσουν κυβέρνηση, ο ίδιος τον εξέθεσε με την δημοσίευση του non paper για να μην σχηματιστεί αυτή...» ανέφερε...
Μου μετέφερε τον έντονο προβληματισμό ανθρώπων με πατριωτικό φρόνημα που βρίσκονται κοντά στον Σαμαρά...
«Σκοπός τους είναι να επέλθει ακυβερνησία - όπως αυτή ορίζεται μετά από δεύτερες εκλογές - και να μας πετάξουν από το ευρώ ώστε να μπούνε οι ξένοι και να μας λεηλατήσουν. Ήδη οι ξένοι μοιράζουν τα ιμάτια της χώρας κι εκεί που θα αναγκαστούν να αντιδράσουν οι Τούρκοι είναι όταν θα διαπιστώσουν ότι γι' αυτούς δεν προβλέπεται τίποτα...» μου είπε.
«Οι Τούρκοι θα αντιδράσουν όταν δουν ότι έμειναν έξω από την πίτα...»...μου είπε.
Kι επειδή ο αγαπητός φίλος είχε στενές σχέσεις με τον γέροντα Παΐσιο, μού ανέφερε «ότι πρώτα θα γίνει ένα θερμό επεισόδιο και μετά θα γίνει μεγάλος διπλωματικός αγώνας. Επειδή θα μας υποστηρίξουν οι Ρώσοι οι Τούρκοι για αντίποινα θα κλείσουν τα στενά και τότε θα έρθει το τέλος τους... Οι ελληνικές απώλειες θα είναι πολύ μικρές...»  

Η απάθεια... ΟΣΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ ΒΕΛΙΤΣΚΟΦΣΚΥ


πηγή

Η απάθεια είναι όχι μόνο η αποφυγή εφάρματων – εμπαθών έργων, αλλά η εξάλειψη ακόμα και της επιθυμίας τους.

Απαθής είναι όποιος έχει κατανικήσει την προσκόλληση σ’ όλους τους λογισμούς που εξαναγκάζουν ή εξαπατούν, βρίσκεται πάνω απ’ όλα τα πάθη, δεν ταράζεται και δεν ενοχλείται από τίποτα εγκόσμιο, δεν φοβάται θλίψεις ή δυστυχίες ή κινδύνους και δεν τρομάζει ούτε μπροστά στο θάνατο, που τον θεωρεί ως σύμβολο της αιωνίας ζωής.

Απαθής είναι εκείνος, που, όταν βασανίζεται είτε από τους ανθρώπους είτε από τους δαίμονες, ούτε σημασία δίνει ούτε το θεωρεί αυτό κακό, λες και βασανίζεται κάποιος άλλος. Δεν φουσκώνει από κενοδοξία όταν δοξάζεται, και δεν θυμώνει όταν προσβάλλεται, αλλά, σαν παιδί, κλαίει με μετάνοια όταν τιμωρείται, και χαίρεται με απλότητα όταν παρηγορείται.

Η απάθεια δεν είναι ειδική αρετή, αλλά η περιεκτική ονομασία όλων των αρετών μαζί. Όταν ο άνθρωπος την κατακτήσει, μεταφέρεται από το Άγιο Πνεύμα στη ζωή. Γιατί χωρίς Αυτό δεν έχει την δύναμη το όλο πνευματικό σώμα, δηλαδή το σύνολο των αρετών.


Σωτηρία.. Αγίου Θεοφάνους του Εγκλείστου


πηγή



Παντού μπορείτε να σωθείτε. Η σωτηρία δεν εξαρτάται τόσο από τον τόπο και τις εξωτερικές συνθήκες, όσο από την εσωτερική διάθεση. Εάν υπάρχει πίστη ζωντανή, εάν δεν υπάρχουν αμαρτίες που μας χωρίζουν από τον Θεό και σβήνουν τον θειο ζήλο, όπως το νερό σβήνει την φωτιά, εάν η σχέση σας με την άγια μας Εκκλησία είναι σταθερή και βαθειά, εάν εκπληρώνετε όλα τα θρησκευτικά σας καθήκοντα, τότε βρίσκεσθε στον δρόμο της σωτηρίας. Σας μένει μόνο να προσέχετε και να διατηρείτε τον εαυτό σας στην θέση που βρίσκεσθε με την διαρκή ενθύμηση του Θεού, την μνήμη του θανάτου, την «συντετριμμένην και τεταπεινωμένην καρδίαν».

Έχοντας μια τέτοια εσωτερική διάθεση μπορείτε να σωθείτε είτε εντός της μονής είτε έκτος αυτής. Γενικά οι προϋποθέσεις της σωτηρίας είναι καλύτερες εντός της μονής. Αλλά εάν είναι καλύτερες ειδικά για σας, αυτό κάποιος άλλος μπορεί να σας το πει, όχι εγώ. Ο Κύριος είναι κοντά μας. Όλους μας αγαπά και θέλει όλοι να σωθούν. Δεν θα παραθεωρήσει και την δική σας προσευχή. Μόνο να προσεύχεσθε ταπεινά και προσεκτικά».

«Γνωρίζετε ασφαλώς πως σώζεται μια ψυχή. Σας περιγράφω κι εγώ τον τρόπο:
Προηγείται ο φόβος του Θεού. Όταν κυριαρχεί μέσα στην ψυχή σαν καλός οικοδεσπότης, όλα τα ταχτοποιεί. Υπάρχει μέσα σας; Ευχαριστήστε θερμά τον Θεό και διατηρήστε τον. Δεν υπάρχει; Εξετάστε το γιατί. Φροντίστε σύντομα να τον εγκαταστήσετε μέσα σας, κυρίαρχο και δεσπότη.
Από τον φόβο του Θεού, γεννιέται σαν πρώτο τέκνο «το συντετριμμένον πνεύμα και η συντετριμμένη και τεταπεινωμένη καρδία» (πρβλ. Ψαλμ. 50, 19).
Για να ενισχυθεί ο φόβος του Θεού, πρέπει να διατηρούμε αδιάλειπτα την μνήμη του θανάτου και της μελλούσης κρίσεως. Μόλις ξυπνήσετε το πρωί, επικαλεσθείτε την μνήμη αυτή όλη την ήμερα. Συνεργασθήτε μαζί της σαν να είναι ο πρώτος σύμβουλός σας.

Προσθέστε σ' αυτά την συναίσθηση της παρουσίας του Κυρίου, που βρίσκεται διαρκώς κοντά σας και γνωρίζει τις πιό μυστικές σκέψεις και πράξεις σας.
Όταν η τριάδα αυτή, ο φόβος δηλαδή του Θεού, η μνήμη του θανάτου και της κρίσεως, και η συναίσθησης της παρουσίας του Κυρίου, εγκατασταθεί στην καρδιά σας, τότε θ' ανάβλυση μόνη της η αδιάλειπτη επίκλησης του σωτήρα Χριστού, τότε το έργο της σωτηρίας σας βρίσκεται σε πρόοδο. Όταν όμως απουσιάζει, τότε πρέπει ν' ανησυχήσετε και ν' αναζητήσετε την αιτία. Γιατί τότε οι οποιεσδήποτε άλλες προσπάθειες σας είναι ασήμαντες και μάταιες».

«Είναι πολύ καλό να έχετε αγώνα. Εάν σταματήσει θα είναι συμφορά. Εάν ο ζήλος χαλαρώσει και δεν λαμβάνετε κανένα μέσο για την ενίσχυση του, τότε θα σβήσει εντελώς, όπως το καντήλι που του λείπει το λάδι.

Εφ' όσον λοιπόν πραγματικά ενδιαφέρεσθε για την σωτηρία σας, μην παραμένετε στην απραξία. Συγκεντρωθείτε στον εαυτό σας και σκεφτείτε όλες τις αφυπνιστικές χριστιανικές αλήθειες, αρχίζοντας από την δημιουργία του κόσμου και τελειώνοντας με την φοβερή ήμερα της Κρίσεως. Σκεφτείτε ότι η ζωή σας θα συνεχισθεί σε μια αμετάβλητη αιωνιότητα είτε μακάρια είτε ζοφερή. Προσευχηθείτε στον πανταχού παρόντα Κύριο να ξυπνήσει την ψυχή σας από τον επικίνδυνο ύπνο και λήθαργο.

Ο Κύριος να σας σώσει. Ο Κύριος να σας σώσει. Ο Κύριος να σας σώσει. Δεν μπορούμε να κοιμόμαστε, όταν τριγύρω μας βρίσκονται φθονεροί εχθροί που ζητούν να μας εξολοθρεύσουν».         

ΜΑΡΤΥΡΙΑ : «Η Ελλάς είναι προορισμένη να εκπληρώσει το σχέδιο του Θεού»


ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΛΟΓΙΑ ΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ 
ΣΕ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΗ
Πριν λίγες ημέρες Ηγούμενος μονής του Αγίου Όρους είδε κάποιον
προσκυνητή στο προαύλιο της μονής θλιμμένο και τον πλησίασε.
«Τι έχεις παιδί μου και είσαι έτσι;» τον ρώτησε.
«Δεν βλέπεις γέροντα τι γίνεται; Οι Τούρκοι θέλουν να μας
πάρουν το Αιγαίο, οι σκοπιανοί την Μακεδονία, οι Αλβανοί
την Ήπειρο, οι Ευρωπαίοι θέλουν να μας διαλύσουν εντελώς,
πώς να είμαι;»

«Άκουσε να σου πω παιδί μου...
Για τον Θεό η Ελλάδα είναι το προζύμι της ανθρωπότητας!
Είναι προορισμένη να φέρει το έλεος του Θεού στον κόσμο 
και να σκορπίσει παντού το Φως του Χριστού.
Οι επίγειες δυνάμεις του κακού μπορεί να θέλει να την διαλύσουνε 
αλλά δεν θα καταφέρουν τίποτα!
Η Ελλάς είναι προορισμένη να εκπληρώσει το σχέδιο του Θεού.
Μπορεί να περάσουμε θλίψεις, μπορεί να περάσουμε διωγμούς, 
μπορεί να περάσουμε πείνες, μπορεί να περάσουμε και θάνατο ακόμα 
αλλά το σχέδιο του Θεού θα εκπληρωθεί μέσω της Ελλάδας»

* Κόντρα στην επιθυμία κάποιων φίλων του blog να αναφέρονται 
επώνυμα οι πηγές, να διευκρινήσουμε ότι δεν μπορεί να αναφερθούν
 ονόματα εν ζωή μοναχών πόσο μάλλον όταν δεν υπάρχει η 
συγκατάθεσή τους κι ευλογία. Οι μαρτυρίες που αναφέρουμε είναι 
από έγκυρα άτομα - στο κάτω-κάτω μοναδικό «πιστοποιητικό» αξιοπιστίας
 όσο μπορεί να είναι, είναι το ίδιο το ...blog - και αποπνέουν το πνεύμα 
όσων μας έχουν βεβαιώσει οι άγιοι γέροντές μας ότι θα συμβούν στις 
ημέρες μας, με τελικό αποτέλεσμα την ανάδειξη της Ελλάδας σε
 πνευματικό - και όχι μόνο - κέντρο του κόσμου!      

Τί είναι οι ηδονές; Ποιές είναι αθώες και ποιές ένοχες; » - Γέροντας Ιωσήφ Βατοπαιδινός



 
   Hδονές είναι όσα «ηδύνουν» και γλυκαίνουν τη ζωή μας και είναι διπλές καθώς και η φύση μας είναι διπλή. Oπως είμαστε σώμα και ψυχή και καθένας έχει τις αισθήσεις και τα μέλη του, έτσι και οι ηδονές ανήκουν και στα δύο μέρη. Eίναι οι σωματικές ηδονές, που γίνονται αισθητές μέσω των μελών του σώματος· είναι και οι πνευματικές, που ανήκουν στον ψυχικό και πνευματικό μας κόσμο.
   Οι ηδονές προκύπτουν, ως επί το πλείστον, από τη δραστηριότητά μας και παρηγορούν ή απογοητεύουν ανάλογα με την ορθή ή τη λανθασμένη ενέργειά μας.  Aν το πρόγραμμα και ο σκοπός των κινήσεών μας είναι «κατά Θεόν» και σύμφωνα με το θέλημά του, τα συναισθήματα και οι ηδονές, που προκύπτουν, είναι ευχάριστες και γλυκαίνουν.  Aν όμως, οι προτιμήσεις και ενέργειές μας είναι παράλογες και εμπαθείς, τότε αισθανόμαστε αποτροπιασμό και απέχθεια.
   Oι ηδονές όμως, που συναρπάζουν περισσότερο και αποπλανούν, έχουν σχέση με τη βιολογική μας υπόσταση και βρίσκονται στα σωματικά μέλη και αισθητήρια. ∆ήν πρώτη θέση έχουν η γεύση, η αφή και η όσφρηση. Τά συναισθήματα της γλυκύτητας, που προκαλούνται όταν έρθουμε σε επαφή με τις ύλες και τα πράγματα, λέγονται ηδονές.
   Eδώ χρειάζεται η διάκριση του ορθού μέτρου, για να αποφευχθεί η παράχρηση. Aπαραίτητο στοιχείο της ζωής είναι η βιολογική μας υπόσταση, της οποίας το μεγαλύτερο μέρος βρίσκεται στις τρεις αισθήσεις και σ  αυτές λειτουργεί η ικανοποίηση και ηδονή.
   Aν ο άνθρωπος θυμάται τον προορισμό του καί το ότι τρώει για να ζεί–, τότε ελέγχει τις ηδονές, που προκύπτουν από το νόμο της «χρείας».  Aν όμως, αλλοίμονο, ζεί για να τρώει και να σπαταλά –πράγμα που επικρατεί στην εποχή μας–, τότε τη θέση παίρνει το παράλογο, που ντρέπομαι και να το περιγράψω ακόμη.
Υπάρχουν όμως και του ηθικού και αισθησιακού μέρους οι ηδονές με κύριο κεφάλαιο τη γενετήσια ορμή και σχέση.  Eδώ προκύπτει ο πραγματικός λαβύρινθος της διαστροφής και εδώ είναι του «βύθιου δράκοντα» τα πολυπληθή τρόπαιαπ
   O νόμος και ο λόγος της αναπαραγωγής ως βασική αναγκαιότητα στην παρούσα μας εξορία, γίνεται το ισχυρότατο θέλγητρο της προσεγγίσεως των δύο φύλων. Kαί τότε αρχίζει η βιαιότερη πρόφαση του παράνομου ηδονισμού, που κυριολεκτικά συντρίβει την άπειρη νεολαία.
   Περιγράψαμε με συντομία τις αφορμές των ηδονών.  Aπομένει η σύνεση της αρνήσεώς τους, για να μή θρηνούμε τα αναρίθμητα ερείπια από την παράλογη παραδοχή και χρήση τους. Aυτά αφορούν τις ηδονές στον αισθητό μας χώρο και κόσμο.
   Υπάρχουν όμως και οι πνευματικές ηδονές, που πράγματι μας ξεκουράζουν και ενθαρρύνουν. Πνευματικές ηδονές είναι οι ενέργειες και οι καρποί της θείας Χάριτος, που παρηγορούν και ανακουφίζουν τον ψυχικό μας κόσμο, φωτίζουν το νού, ειρηνεύουν την καρδιά, παρηγορούν τις αισθήσεις και αυξάνουν το θάρρος και την ελπίδα στις δυσκολίες της ζωής.  H χαρά, η ειρήνη, η υπομονή, η ανεκτικότητα και όσα είναι γεννήματα της αγάπης και της συμπάθειας, τί άλλο είναι παρά πνευματικές ηδονές; Oλοι οι καρποί και τα προϊόντα της αυτοθυσίας, που η αγάπη επιβάλλει, είναι η γλυκύτερη πνευματική ηδονή που προκαλεί τη μεγαλύτερη ευτυχία στη ζωή μας.
   Υπάρχουν όμως και οι υπερφυσικές ηδονές, που αν και ανήκουν στη μεταφυσική του άλλου κόσμου, μας τις παραχωρεί η θεία ευσπλαγχνία απ  αυτήν τη ζωή, σαν προοίμιο της μακαριότητας που μας αναμένει. Oι ηδονές αυτές, ως υπερφυσικές, δεν ελέγχονται, ούτε προγραμματίζονται από μας στον κόσμο αυτόν, αλλά χαρίζονται από τη θεία παναγάπη σ  όσους αγωνίζονται σωστά για θάρρος και παρηγοριά. Μερικές απ  αυτές είναι η ειρήνη των λογισμών, η ελευθερία από την πάλη με τα πάθη, η τέλεια νέκρωση όσο αφορά τα πράγματα και τα νοήματα αυτού του κόσμου, αλλά και η επιφοίτηση της Χάριτος σε όσους πέτυχαν την καθαρότητα της καρδιάς. Aυτοί «πάσχουν τα θεία» και εξέρχονται από το χώρο, τον τρόπο και την αίσθηση του κόσμου. Aυτοί είναι εκείνοι στους οποίους μαρτυρεί ο Kύριός μας ότι θα εμφανίσει τον εαυτό του και μαζί με τον Πατέρα του θα «ποιήσουν μονήν». Oσοι θέλουν να απολαύσουν αυτά τα υπερφυσικά δώρα και χαρίσματα, ας φροντίζουν να τηρούν τις εντολές και ο Kύριος είναι «πιστός εν πάσι τοίς λόγοις αυτού».

Οι τοιχογραφίες που καθαρίστηκαν μόνες τους!Θαύμα σε ναό των Σκοπίων





Ένα θαύμα είδαν οι πιστοί που συμμετείχαν στην Θεία
 Λειτουργία στον ναό του Αγιού Δημητρίου στα Σκόπια.
Οι ηλικίας εκατοντάδων ετών τοιχογραφίες,οι οποίες είχαν
 μαυρίσει από τον καπνό,άρχισαν να καθαρίζονται μόνες 
τους, σαν να το έκανε ένα αόρατο χέρι!
 Οι τοιχογραφίες τώρα λάμπουν,χωρίς όμως να έχει λάβει
 χώρα κάποια ανακαίνιση.
Εκατοντάδες άνθρωποι ομολογούν ότι αυτό έγινε κατά την
 διάρκεια της Θείας Λειτουργίας.Οι τοιχογραφίες ήταν 
τόσο μαύρες που με δυσκολία διέκρινε κάποιος 
τι απεικονιζόνταν.
Από εκείνη την ημέρα χιλιάδες άνθρωποι έχουν επισκεφτεί
 την εκκλησία.Οι εφημέριοι του ναού αναφέρουν ότι μεταξύ
 αυτών ήταν και πολλοί άρρωστοι οι οποίοι προσεύχονται 
για την θεραπεία τους.     
        πηγή

Νικολάου ᾿Ιω. Σωτηροπούλου, Εωσφορικός και γελοίος



ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΣ ΚΑΙ ΓΕΛΟΙΟΣ
Τοῦ κ. Νικ. ᾿Ιω. Σωτηροπούλου,Θεολόγου –Φιλόλογου
ΠΟΙΟΣ εἶνε ἑωσφορικὸς καὶ γελοῖος; Πολλοὶ ἄνθρωποι εἶνε ἑωσφορικοὶ καὶ γελοῖοι. ᾿Αλλὰ περισσότερο ἀπ᾿ ὅλους εἶνε ὁ Πάπας μὲ τὶς ὑπερφίαλες καὶ ἐξωφρενικὲς ἀπαιτήσεις του καὶ τὶς γελοῖες δικαιολογήσεις τῶν ἀπαιτήσεών του.
Στὸ Εὐαγγέλιο τοῦ ᾿Ιωάννου κεφ. κα´, στίχ. 15–17, ὁ ἀναστὰς Κύριος μὲ εὐγενῆ καὶ ὡραῖο τρόπο κάνει διάλογο μὲ τὸν Πέτρο σχετικῶς μὲ τὴν τριπλῆ ἄρνησί του. Τρεῖς φορὲς ὁ Κύριος ἐρωτᾷ τὸν Πέτρο ἂν τὸν ἀγαπᾷ, καὶ μετὰ τὴ θετικὴ καὶ μὲ ταπεινοφροσύνη καὶ συντριβὴ καρδίας ἀπάντησι τοῦ Πέτρου ὁ Κύριος ἀναθέτει στὸν ἀπόστολο τὴ διαποίμανσι τῆς ποίμνης του μὲ τὴν τριπλῆ προτροπὴ καὶ ἐντολὴ ≪Βόσκε τὰ ἀρνία μου≫, ≪Ποίμαινε τὰ πρόβατά μου≫, ≪Βόσκε τὰ πρόβατά μου≫..
῞Οπως δὲ γράφουμε στὸ νέο βιβλίο μας ≪Τὸ Εὐαγγέλιο τοῦ ᾿Ιωάννου≫, τόμος Γ´, σελ. 365, ὡς πρὸς τὸ λόγο τοῦ Κυρίου πρὸς τὸν Πέτρο νὰ φροντίζῃ τὸ ποίμνιό του, «῾Ο Παπισμὸς ἐπικαλεῖται τοῦτο, γιὰ νὰ στηρίξῃ τὸ περιβόητο Πρωτεῖο ἐξουσίας τοῦ Πάπα. ᾿Ισχυρίζεται δηλαδὴ ὁ Παπισμός, ὅτι ὁ Χριστὸς ἔδωσε στὸν Πέτρο καὶ δι᾿ αὐτοῦ στὸν Ἐπίσκοπο Ρώμης, τὸν μοναδικὸ δῆθεν διάδοχο τοῦ Πέτρου, τὴν ἀπόλυτη ἀρχηγία καὶ κυριαρχία σ᾿ ὁλόκληρη τὴν ᾿Εκκλησία. Δεινὴ καὶ σκόπιμη παρερμηνεία. ῾Ο Χριστὸς κατέστησε τὸν Πέτρο ποιμένα τῶν προβάτων του, ὄχι ἀρχηγὸ καὶ ποιμένα τῶν ἄλλων ποιμένων, τῶν ἄλλων Ἀποστόλων. ῾Ο ἴδιος ὁ Πέτρος δὲν ἀξίωσε ποτὲ τέτοιο δικαίωμα, οὔτε οἱ ἄλλοι Ἀπόστολοι τοῦ ἀναγνώρισαν τέτοιο δικαίωμα. Καὶ οἱ δώδεκα,καὶ οἱ δεκατρεῖς μαζὶ μὲ τὸν Παῦλο, ὀνομάζονται Ἀπόστολοι, κανεὶς δὲν ὀνομάζεται ὑπεραπόστολος.
῾Ο Πέτρος ἀπευθυνόμενος στοὺς ≪πρεσβυτέρους≫ τῆς ᾿Εκκλησίας ὁμιλεῖ ταπεινοφρόνως, ὀνομάζοντας τὸν ἑαυτό του ≪συμπρεσβύτερον≫. ᾿Επίσης ≪᾿Αρχιποίμενα≫, ἀρχηγὸ δηλαδὴ τῶν ποιμένων, ὀνομάζει τὸ Χριστό, ὄχι τὸν ἑαυτό του (Α´ Πέτρ. ε´ 1–4). Πῶς ἄλλωστε ἦταν δυνατὸν ὁ Πέτρος ἀπὸ τὴν ῾Ιερουσαλὴμ ἢ τὴ Ρώμη νὰ διοικῇ τὴν τοπικὴ ᾿Εκκλησία τῶν ᾿Ινδιῶν, ποὺ ἵδρυσεν ὁ Θωμᾶς; Δὲν ὑπῆρχαν τότε τὰ σημερινὰ καταπληκτικὰ μέσα ἐπικοινωνίας, ποὺ ἐκμηδενίζουν τὶς ἀποστάσεις. ᾿Εκτὸς δὲ τούτων, ἂν ὁ Πέτρος κήρυξε στὴ Ρώμη, προηγουμένως κήρυξε σὲ ἄλλες πόλεις, καὶ πρῶτα στὴν ῾Ιερουσαλήμ, τὴ μητέρα ᾿Εκκλησία, ἀλλ᾿ ὁ Ἐπίσκοπος τῆς ῾Ιερουσαλὴμ δὲν ἀξίωσε πρωτεῖο ἐξουσίας σ᾿ ὅλη τὴν ᾿Εκκλησία.
Στὸ σημεῖο τοῦτο ἐξ αἰτίας τοῦ ἰσχυρισμοῦ τοῦ Πάπα, ὅτι ὁ Πέτρος ἦταν προϊστάμενος τῶν ἄλλων ἀποστόλων, σκεφθήκαμε τὸ ἑξῆς: ῞Οταν ὁ Πέτρος ἀπέθανε, οἱ ἐπιζῶντες Ἀπόστολοι συνῆλθαν νὰ ἐκλέξουν νέο προϊστάμενο; Καὶ ἂν ὑποτεθῇ ὅτι συνῆλθαν, ποῖον ἐξέλεξαν ὡς προϊστάμενό τους; Τὸν ἐπίσκοπο Ρώμης; ᾿Απόστολοι, τοὺς ὁποίους ὁ Θεὸς ἔθεσε στὴν ᾿Εκκλησία ≪πρῶτον≫ (Α´ Κορ. ιβ´ 28), στὴν πρώτη θέσι δηλαδή, ὑποτάχθηκαν σὲ ἐπίσκοπο; ῾Εωσφορικὸς ὁ Πάπας καὶ γελοῖος≫.
᾿Ακουέτωσαν ταῦτα οἱ παπόφιλοι.
πηγή: Ορθόδοξος Τύπος, 25/5/2012

Η Σερβικη AKΡΙΔΑ, η Ελληνικη ΑΚΡΙΔΑ και ο Κυθηρων Σεραφειμ







Αθλια, παναθλια ειναι η σημερινη εκκλησιαστικη μας καταστασι.
Ο χριστιανικος κοσμος ειναι υποχωρητκος και ενδοτικος και οχι 
ανυποχώρητος, φιλαληθης και μαλλον φιλαληθεστατος, σαν τη γλωσσα του Αληθεστατου Κυριου μας και σαν τη γλωσσα των Αληθεστατων Αγιων Του.
Σημερα επαληθευεται επακριβεστατα ο Ψαλμωδος : "Ουκ εστιν ποιων χρηστοτητα, ουκ εστιν εως ενος".
Εως ενος;
ΝΑΙ, εως ΕΝΟΣ.
Ολοι ή σχεδον ολοι ζουν μεσα στην υποκρισια, μικρη ή μεγαλη υποκρισια.
Ολοι ή σχεδον ολοι, εκφραζονται με μισοαληθειες, ή με μισοψεμματα.
Ολοκληρη την αληθεια, ανοιχτη, και πλερια την αληθεια δεν την ακους πουθενα να λεγεται και να καταγγελεται.
 Ολοκληρη την αληθεια, καθαρη, γνησια, πεντακαθαρη και λαμπικαρισμενη την αληθεια.
Την Αγιογραφικη Αληθεια, την Πατερικη Αληθεια.
Για ολα τα ζητηματα ακους μια μισοβεζικη αληθεια που αν καποιος εχει νουν Χριστου, ξεχωριζει αμεσως με το πρωτο ακουσμα το μπασταρδεμα της ή το φτιασιδωμα της με το κρυπτομενο ψεμμα, να διαχωριζεται μεσα του αμεσως και ενστικτωδως η ηρα απο το σιταρι.
Οντως ζουμε σε εσχατες μερες οπου επικρατει η συγχυσι φρενων και η συγχυσι γλωσσων.


Εβγαλαν μια ανακοινωσι τα ξεπουπουλιασμενα θεολογιδια της Ουνιτικης θεολογικης σχολης Θεσσαλονικης υπερασπιζομενα τους Οικουμενιστες και τους Λατινοφρονες και αγενως και ασεβως κατακρινοντα τους Αγωνιστες, τους Ζηλωτες και τους Ομολογητες της Πιστεως και οι λεγομενοι συντηρητικοι επισκοποι και θεολογοι, τα αντιμετωπιζουν με ηττοπαθεια, και με λιποψυχια.
Ουτε και για το ζητημα του Αγριου Σφαγιασμου του μητροπολιτου Ρασκας και Πριζρενης ΑΡΤΕΜΙΟΥ του Απλου και Ανυποδητου τολμουν να πουν ολοκληρη την Αληθεια.
Οπως δυστυχως και ο μητροπολιτης Κυθηρων ο οποιος μισοαληθευει και αποκρυπτει ολοκληρη την αληθεια των πρωταγωνισαντων Προσωπων και Πραγματων.
Ενα ζητημα τοσο ...φρεσκο και τοσο...κοχλαζον και τοσο...αχνιζον...
Αντι να δουμε μια σαφεστατη, καθαρη και κατηγορηματικη αντιδρασι βλεπουμε γλωσσα επαμφοτεριζουσα και ερμαφροδιτη.


Γιατι, Σεβασμιωτατε, φοβασθε να πητε ολοκληρη την αληθεια;
Αν ηταν στην θεσι του ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ο ΑΡΤΕΜΙΟΣ, αφου ειναι ομοιος και απαραλλακτος ο Σφαγιασμος του, εσεις θα λαμβανατε το μερος της ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ Συνοδου και θα την χαρακτηριζατε Κανονικη και τις Στασιαστικες (κατα τον ιερο Χρυσοστομο) πραξεις της συνοδου παρα την Δρυν, ως κανονικες ή θα εκφραζατε την απεχθεια και τον αποτροπιασμο σας απεναντι σε ολοκληρη εκεινη την αρχιερατικη ...σαββουρα;
Θα ακολουθουσατε τους 40 θρηνουντας επισκοπους που ακολουθησαν τον ιερο Χρυσοστομο ή τον αηδη συρφετο της Αραβικης Ακριδος, εδω εν προκειμενω, της Σερβικης και της  Ελληνικης Ακριδος; 
Σεβασμιωτατε, αλλοίμονο, λεγει Κυριος ο Θεος, σε κείνους που λένε το κακό ως καλό και το καλό ως κακό.
Σε κείνους που παρουσιάζουν το φως ως σκοτάδι και το σκοτάδι ως φως.
Σε κείνους που προβάλλουν το γλυκό ως πικρό και το πικρό ως γλυκό.


Εμεις εξ αρχης, πριν ακομα δημιουργηθη επισημα το προβλημα, παρακολουθησαμε βημα προς βημα ολοκληρη την μεθοδευσι της καρατομησεως του Αγιωτατου μητροπολιτου Ρασκας και Πριζρενης κ, ΑΡΤΕΜΙΟΥ.
Μεθοδευσι Σατανικη, Σατανικων πραγματικα ρασοφορων, πραγματικων ανθρωπομορφων σαταναδων.
Ειμαστε υπερβολικοι και ακραιοι;
Ετσι καποιοι ερμαφροδητοι μας χαρακτηριζουν.
Αληθεια;


Ευτυχως που υπαρχουν τα κειμενα, ολα τα κειμενα και οι φωτογραφιες και τα ντοκουμεντα, που περιγραφουν αναλυτικοτατα ολα οσα κακουργηματικα περασε ο Αγιος Επισκοπος του Θεου.
Το μαρτυριο και τα μαρτυρια που υπεστη, κατω απο τις βασανιστικες και ταπεινωτικες και αθεοφοβες πραξεις των ρασοφορων τυραννων του.
Ηταν τοσο αγαρμποι και απροσεκτοι που ουτε τα προσχηματα δεν καταφεραν να τηρησουν.
Σαν ΛΥΚΟΙ ΒΑΡΕΙΣ εφορμησαν επανω στον αγιο ανθρωπο του Θεου και τον καταξεσχισαν και τον κατασπαραξαν, σαν λυσσασμενοι λυκοι και σαν αιμοδιψεις υαινες.
Το μενος τους, η μανια τους και η λυσσα τους ηταν πρωτοφανης.
Αφ' ης αποφασισαν να τον εξοντωσουν, χρησιμοποιησαν καθε βαρβαρο και καθε ανηθικο μεσο.
Και οι ΣΑΡΑΝΤΑ ταυταριθμοι Σερβοι λησταρχοι και αιμοδιψεις ...ανεπισκοποι εθεωντο απαθεστατοι τον Σφαγιασμο του Αρνιου του Ιησου στον οποιο πρωτοστατουσαν οι τρεις ΚΑΪΝ.
Και αφου απαλλαχτηκαν απο το ελεγκτικο βλεμμα και την ελεγκτικη γλωσσα του Ομολογητου αρχιερεως, εβγαλαν και ανακοινωσι και ανακοινωσαν την ανοσια...καθαιρεσι του!!!!
Ποια καθαιρεσι, ρε ρασοαληταρια;
Ποια καθαιρεσι αναισχυντοι;
Ποια καθαιρεσι;
Εσεις ειστε οι εσαει καθηρημενοι και οχι ο αγιος επισκοπος του Θεου ΑΡΤΕΜΙΟΣ.


Και οι λεγομενοι ...δικοι μας εδω στην Ελλαδα, τι επραξαν;
Ο μουγγος και ο αλαλος αρχιεπισκοπος της τελειας απραξιας και της παροιμιωδους ανυπαρξιας, ο αφωνοτερος ιχθυων και απραγοτερος βατραχων, και τα περιβαλοντα αυτον ουτιδανα ρασοφορα ανθρωπαρια, τι επραξαν;
Απλα και με μια υπογραφη τους συνυπεγραψαν και συναποδεχθηκαν την ανομια και την παρανομια των ραδιουργων ΛΗΣΤΑΡΧΩΝ της Σερβιας. 
Επικυρωσαν τις βαρβαρες πραξεις εκεινων και ενεκριναν τις αθεοφοβες αποφασεις εκεινων.
Χωρις να το ψαξουν και να το δουν, χωρις να το ερευνησουν, χωρις να το εξακριβωσουν.
Αρον, αρον, σταυρωσον αυτον. 
Και ετσι υπεγραψαν ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ την αυτοκαταδικη τους.


Ο αγιος του Θεου Επισκοπος ΑΡΤΕΜΙΟΣ ουτε δικαστηκε, ουτε του επετραπη να απολογηθη, ουτε του επετραπη να προσκομιση τα γραπτα στοιχεια που αποδεικνυαν την αθωοτητα του, ουτε μαρτυρες κατεθεσαν υπερ αυτου και ουτε του δοθηκε η αδεια να απολογηθη.
Μαλιστα την επομενη μερα εσπευσε ο Μογγολοσερβος Σατανασιος και αφου ανακηρυχθηκε ...τοποτηρητης, κατελαβε τραμπουκικα την μητροπολι Ρασκας, γκρεμισε και εξαφανισε τα χαρτια και τα στοιχεια πεταξε τα κομπιουτερ σαν ταυρος εν υαλοπωλειο, εσπασε και παραβιασε ακομα και το προσωπικο καταλυμα του Αρτεμιου και διεπραξε και ουκ ολιγες αλλες ασχημιες.  
Και ο Αγιωτατος ΑΡΤΕΜΙΟΣ ωδηγηθηκε στο Ικριωμα σαν τα σφαχτα και σαν τα κριαρια.
Αφου τον φυλακισαν μεσα στο κατασκοτεινο διαβουλειο τους, απαιτησαν απο αυτον ΕΔΩ και ΤΩΡΑ, να αποδειξη τις εωλες και φανταστικες κατηγοριες της Αισχρας Τροϊκας Μπουλοβιτς-Γιεφτιτς-Ραντοβιτς. 
Και ο Σφαγιαζομενος ΑΡΤΕΜΙΟΣ ενα και μονον ενα ζητουσε απο τους Βασανιστες του.
Να απολογηθη σε νομιμο και κανονικο Δικαστηριο.
Ομως οι γραμματεις και οι Φαρισαιοι ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΤΕΣ αρνηθηκαν να του κανουν αυτην την χαρι, αρνηθηκαν εις αυτον και τα στοιχειωδη ανθρωπινα δικαιωματα.


Και μετα απο ολα αυτα τα πρωτοφανη ΑΙΣΧΗ, ηλθαν οι αλλοι Ραδιουργοι Ρασοφοροι της Ελλαδος, για να συνυπογραψουν ελαφρα τη καρδια, μια τετοια Κυκλωπεια καταδικη του Αθωου...
Θελω κατι ακομα να αναφερω στα γραφομενα απο τον μητροπολιτη Σεραφειμ. Γραφει στο πιο πανω κειμενο του προς τους Ουνιτοθεολογους:


Ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος, ὁ μέγας ἠδικημένος Ἅγιος τῆς Ἐκκλησίας μας, ὁ ἀδίκως καθαιρεθείς ὑπό ληστρικῆς συνόδου καί ἀκολουθήσας «ὡς πρόβατον ἐπί σφαγήν» τόν δρόμον τῆς ἐξορίας, ἐρωτηθείς ὑπό Ἐπισκόπων - πνευματικῶν του τέκνων διά τήν στάσιν τήν ὁποίαν ἔπρεπε νά τηρήσουν μετά τήν ἄδικον καί ἀντικανονικήν του καθαίρεσιν ἀπήντησε ἐμπνευσμένως : θά κοινωνήσετε μετά τοῦ διαδόχου μου πρός ἀποφυγήν σχίσματος, ἀλλά δέν θά ὑπογράψετε τήν καταδίκην μου, διότι εἶναι ἄδικος.


Δυο ερωτηματα στον σεβασμιωτατο. 
Γιατι εκεινη την Συνοδο την ονομαζετε Ληστρικη και τις σημερινες παρομοιες και απαραλλεκτες δεν χαρακτηριζετε Ληστρικες;
Γιατι φοβαστε να το πητε, σεβασμιωτατε;
Μηπως τιμωρηθειτε με την απωλεια του ...μεγαλου θρονου σας;


Δεν ειναι αληθεια, σεβασμιωτατε, οτι ο αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος παροτρυνε τους φιλους του να αναγνωριζουν και να επικοινωνουν με αυτους που θα τοποθετουσαν για αντικαταστατες του.
Η αληθεια ειναι πολυ διαφορετικη απο αυτο το αναληθες και περιφερομενο ΨΕΜΜΑ.
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ειναι η εξης:
 Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, την ωρα που αναχωρούσε για την εξορία, έδωσε τις τελευταίες συμβουλές στους φίλους του Επισκόπους και στους στενούς συνεργάτες του.  
Κάποιες από αυτές είναι πολύ μεγάλης σημασίας και θα έπρεπε να τονίζονται ιδιαίτερα και να επισημαίνονται ιδιαίτατα και από τους ιστορικούς και από τους Πατρολόγους καθηγητές και από τους θεολόγους και από τους θεολογούντες. 
Τους επέστησε ιδιαίτερα την προσοχή για την θέσι τους και την τοποθέτησί τους απέναντι σε όποιον θα εξέλεγαν για τον πατριαρχικό θρόνο της Κωνσταντινουπόλεως.  
Ποτέ δεν είπε και δεν τόνισε « Να δεχθήτε τον διάδοχό μου, σαν να δέχεσθε εμένα ».  
Ποτέ δεν το είπε αυτό.

 

Τι είπε;

  « Τούτο δε εστιν ό παρακαλώ. 
Μη τις υμών ανακοπή της συνήθους ευνοίας 
της περί την Εκκλησίαν. 
Και ός αν άκων αχθή επί την χειροτονίαν, 
μη αμβιτεύσας το πράγμα, 
κατά συναίνεσιν πάντων, 
κλίνετε την κεφαλήν υμών ως Ιωάννη…». 

(ΕΠΕ 1, 148-150).

 

Τι σημαίνει το «άκων αχθή επί την χειροτονίαν»;  
Να χειροτονηθή χωρίς τη θέλησί του.  
Τι σημαίνει το«μη αμβιτεύσας το πράγμα»;  
Αφού δεν επιδίωξε το πράγμα.  
Τι σημαίνει το « κατά συναίνεσιν πάντων»;  
Σύμφωνα με την συγκατάθεσι όλων.

 

Αυτές τις ΤΡΕΙΣ  βασικές προϋποθέσεις έθεσε για τους αντικαταστάτες του, ο πανέξυπνος Μεγαλομάρτυρας άγιος, την στιγμή που θα αναχωρούσε διά της ΒΙΑΣ και με την συνοδεία βαρβάρων και σκληροτάτων πραιτωριανών στην εξορία και μάλιστα μέσα σε εκείνες τις στιγμές, της γενικής σύγχυσης, του θρήνου, του πένθους και της αναταραχής.  
Ρωτούμε: Είχε κανένας από τους ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΕΣ του θρόνου του, αυτές τις προϋποθέσεις;  
Ασφαλώς, ΟΧΙ. 
Πού βλέπουν, λοιπόν, κάποιοι κακοθελητές, μάλλον διαστρεβλωτές, την συγκατάθεσι του Ιερού Χρυσοστόμου και την συναίνεσί του να δέχονται οι χριστιανοί και μάλιστα διαχρονικά και καθ’ όλους τους μετέπειτα αιώνες, δουλικά, υποτακτικά και αδιαμαρτύρητα, τους διάφορους σπουδαρχίδες αναξιοπρεπείς ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΕΣ;  


Μάλλον και βεβαιότατα, τα εντελώς αντίθετα διδάσκει.  
Την με κάθε τρόπο και την με κάθε μέσο αποδοκιμασία, αποπομπή, εκδίωξι, και καταδίωξι των ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΩΝ. 
Η επιθετικότητά του, προς αυτούς τους αφιλοτίμους και αδιστάκτους ανθρώπους, είναι ανυποχώρητος και ανηλεής.  
Τους επιτίθεται και τους σφυροκοπεί μέσα από τις επιστολές του και δεν τους δίνει και δεν τους επιτρέπει να έχουν κανένα ελαφρυντικό. Λύκους βαρείς, τους αποκαλεί, μη φειδομένους του ποιμνίου.  

ΛΥΚΟΥΣ και ΜΟΙΧΟΥΣ και ΑΡΠΑΓΑΣ, τους χαρακτηρίζει.   
 Αλλά κατακρίνει σφόδρα και όσους τους ακολουθούν και τους υποστηρίζουν. 
Επαινεί δε όσους απομακρύνονται από αυτούς και δεν διατηρούν καμμία σχέσι και επικοινωνια μαζί τους.  
Αυτά, λοιπόν, που συντελούνται σήμερα με την διά της βίας και των ροπάλων και της κοσμικής και στρατιωτικής εξουσίας κατάληψης των επισκοπικών θρόνων, πώς και από ποια ηθική δικαιολογούνται; 
 Όταν, μάλιστα, χύνεται και αίμα χριστιανικό, με τις εντονες αντιδράσεις των πιστών;  
(Δές επιστολη προς τον επίσκοπον Κυριακόν, ΕΠΕ 33, 420-434 όταν επέστρεψε από την εξορία και ΕΠΕ 38, 158).
Αποδοκιμάζει, λοιπόν, σφόδρα την αρπακτική ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΣΙΑ, ο άγιος. 


Είναι απορίας άξιον, λοιπόν, πώς πολλοί σημερινοί κληρικοί και λαϊκοί, δικαιολογούν μέσα τους την αναγνώρισι των αναξιοπρεπών μοιχεπιβατών, και μάλιστα τελείως αδιαμαρτύρητα;  
Και τους κυκλώνουν και τους υποστηρίζουν και τους μνημονεύουν χωρίς καμμία, μα καμμία συστολή και κανένα Θεού φόβο.  
Πιστεύουν ότι, με αυτές τις ανάρμοστες επιλογές τους, ευαρεστούν τον Θεό;  
Δεν φοβούνται την Αποτομία του Θεού, που δημιουργούν ακαταστασία και αναρχία, μέσα στην Εκκλησία Του;  
Δική τους είναι η Εκκλησία, ή του Θεού, «ήν περιποιήσατο τω Τιμίω Αυτού Αίματι»; 
Πως, λοιπόν, τολμούν και διαπράττουν αυτές τις διαστρεβλωσεις  και αυτές τις αναίσχυντες αθεοφοβίες; 
Σταματω προς το παρον εδω τον λογον και τον δινω σε δυο σχολιαστες του ιστολογιου μας που αποτελουν ΕΥΘΥΒΟΥΛΕΣ απαντησεις και στον μητροπολιτη Κυθηρων κ. Σεραφειμ και στους επιορκους Ουνιτες καθηγητες και καθηγητριες της Θεσσαλονικης.


Πρωτο σχολιο στην απαντησι του μητροπολιτου Κυθηρων.
 

Ευγενώς απαντά στους οικουμενιστάς καθηγητάς της Θεσσαλονίκης ο Σεβ. Κυθήρων. 
Ομιλεί με θάρρος, όχι όμως ομολογιακά! 
Κατανοητή η προσπάθειά του να ψελλίση την αλήθεια, χωρίς να συγκρουσθή. 
Ειρήνη όμως δεν θα έλθη διότι ό,τι έγραψαν οι ταλαίπωροι Καθηγητές της Θεολ. Σχολής της Θεσσ)κης δεν εγράφη από απερισκεψία. 
Εκ πεποιθήσεως εγράφη. 
Μην απατώμεθα. 
Τα εκκλησιαστικά ουδέποτε δια μεσότητος εδιωρθώθησαν, κατά Άγιον Μάρκον τον Ευγενικόν. 
Η αίρεσις του Οικουμενισμού είναι παρούσα και οι εκπρόσωποί της κινούν και υψώνουν θρασεία κεφαλή. 
Οι επίσκοποι κακώς και αναποτελεσματικώς αμύνονται απολογούμενοι στους επιόρκους διακόνους της ιεράς Επιστήμης. Ουκ εν γράμμασιν αλλ' εν πράγμασιν ημιν η ευσέβεια. 
Ο Αρτέμιος ορθοδοξεί ενώ το Σερβικό Πατριαρχείο κακοδοξεί. 
Αυτή είναι η ουσία και η βαθύτερη αιτία. 
Είθε ο Θεός να ενισχύει και να αναδείξη Ομολογητή μέχρι τέλους τον ενάρετο και μοναδικό μαθητή του Οσιωτάτου Ιουστίνου Πόποβιτς. 
Τιμή σε όσους συμπαραταχθούν μετ' αυτού. 
Ο Θείος Χρυσόστομος στην δεύτερη φάση του διωγμού του απέτρεπε τα τέκνα του από την κοινωνία μετά των ανόμων διωκτών του. 
Πολύ δε μάλλον όταν σαφώς η Πίστις εστι το κινδυνευόμενον.
 -----------------------------------------------


 Δευτερο σχολιο 

στην απαντησι Κυθηρων



Γυναίκες, καθηγήτριες, ελέγχουν άνδρα και δη Επίσκοπο, και ο Επίσκοπος απολογείται σ΄ αυτές;

ΑΤΟΠΟΝ !!!

ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΦΥΓΟΥΜΕ, ΑΝ ΞΕΠΕΣΑΜΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ!

Δεν έχουν κανένα δικαίωμα, εκκλησιαστικώς, ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ακόμα και αν είναι καθηγήτριες, ή και πρωθυπουργίνες, ή και πάπισες, να διδάσκουν, πολύ περισσότερο να ελέγχουν Επίσκοπο στην ορθόδοξη εκκλησία!!!

Η γυναίκα οφείλει να σιωπά σε ζητήματα πίστεως, μπροστά και στον τελευταίο ιεραρχικώς άνδρα χριστιανό και δεν δικαιούται ούτε να τον διδάσκει ούτε να τον ελγχει. http://apotixisi.blogspot.com/search/label/%CE%A3%CE%B9%CE%B1%CE%BC%CE%AC%CE%BA%CE%B7%CF%82

" ἡ γυναίκα στὴν ἐκκλησία καὶ μπροστὰ σὲ ἄντρες σιγᾷ καὶ σιωπᾷ (Α’ Κο 14, 34), καὶ οὐδέποτε διδάσκει ἄντρες οὔτε εἶναι προϊσταμένη ἀντρός (Α’ Τι 2, 12)".

ΤΟ ΔΙΔΑΓΜΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ

Πηγή


Πολλοί λεγόμαστε "Χριστιανοί"... Πολλοί εκκλησιαζόμαστε τακτικά και κοινωνάμε...
Πολλοί θυμιατίζουν κάθε Σάββατο, ή ακόμα τις παραμονές των μεγάλων εορτών...
Πολλοί ρίχνουν "κυβικά ολόκληρα αγιασμού", μέσα , αλλά και έξω από τα σπίτια τους..., στα αυτοκίνητα τους..., στα μηχανάκια τους...
Και όλα αυτά, γιατί ;; Για το καλό, όπως λένε... Ποιό καλό;; Μήπως η Εκκλησία μας, είναι κάτι μαγικό;;
Θα αλλάξει η αρνητικότητα και η κατσουφιά μου, αν εγώ δεν πιστέψω στον Χριστό μου;;
Υπάρχει περίπτωση να νιώσει κάποιος "Χριστιανός" την κατάνυξη και την παρουσία του Θεού, όταν, βγαίνοντας από την Εκκλησία που είχε πάει για να μεταλάβει το Σώμα και το Αίμα του Χριστού, δεν έχει αποβάλλει την κακία του για τον αδερφό του, τον γείτονα, τον συνάνθρωπο του;;
Mπορεί αυτός να σωθεί, την στιγμή που υποκρίνεται μπροστά στον ίδιο τον Θεό και προσπαθεί να Τον γελάσει;; Νομίζει ότι ο Θεός και η Παναγία, είναι στο ίδιο νοητικό επίπεδο με την "κουτοφούλα", την χαζή γειτονησα, που την εκμεταλέυονται κάποιοι;;
Δεν φτάνει και δεν αρκει να πιστέψουμε στον Χριστό.. Πρέπει να Τον γνωρίσουμε!! Για να γνωρίσουμε κάποιον επίσημο, θα πρέπει να αποβάλλουμε τις "κακιές μας συνήθειες" και να τον προσεγγίσουμε... Και να συναναστραφούμε μαζί του... Και να "ανέβουμε" στα μάτια όλων όσων μας παρακολουθούν...
Για τον Χριστό όμως τι κάνουμε;; Απλά, φέρουμε τον τίτλο του "Χριστιανού", και τα παρουσιολόγια μας στην τοπική Εκκλησία, και νομίζουμε ότι αυτό είναι αρκετό;;
Γιατί ξεχνάμε επιλεκτικά, το "παρουσιολόγιο μπροστά στο πετραχήλι";;
Πόσοι "Χριστιανοι", άραγε, το έχουν τηρήσει και ενημερώσει;;
Ελάχιστοι... Πόσοι μεταβάλονται και μεταμορφωνονται σε σύχρονους "Καιάφες" και με την πρώτη ευκαιρία, περιμένουν να βρούν το θύμα τους στην γωνία και να το πετροβολίσουν;;
Kαι τα "αγιωτικά", καλά κρατούν.. Να εξευμενίσουμε τον θεό, γιατί απλά, γίναμε εμείς θεοί και Του πήραμε την αρμοδιότητα, όταν κρίναμε..
Δεν μας σώζουν ουτε τα λιβάνια.. , ούτε τα καντήλια.., ούτε οι υποκρισίες μας.. Ο Θεός , η Παναγία μας, και οι Άγιοι μας, μπορεί να σιωπούν.. όταν όμως μιλήσουν, ένα να γνωρίζουμε... Θα ακουστούν ακόμα και στους κουφούς..!!
Ας κοιτάξουμε λοιπόν να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι, ως προς τον Θεό και τον εαυτό μας, και να μάθουμε, ότι ο Θεός, δεν ξεγελιέται...!! Δεν είναι μικρό παιδί, που θα το ξεγελάσουμε με μια σοκολάτα. Εμείς αν θέλουμε να λεγόμαστε "Χριστιανοί" και να είμαστε και "Χριστοφόροι", έχουμε την ανάγκη Του.

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...