Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Δευτέρα, Απριλίου 01, 2013

ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΚΑΙ ΣΤΗΣ...ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑΣ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ!


Λέμε όχι καιστης... Πρωταπριλιάςτα ψέματα!
Κ. Γ. Παπαδημητρακόπουλος

      Δεν είναι, φίλοι, μόνο η γιορτή του «Αγίου Βαλεντίνου». Είναι και μια άλλη, να αυτή της Πρωταπριλιάς! Της Παγκοσμιοποίησης και της «Νέας Εποχής» κι αυτή! Που είναι ξενόφερτη βέβαια κι αυτή, αλλά κάποιοι θέλουν να καθιερωθεί και να γίνει όχι μόνον Ελληνική, αλλά και παγκόσμια! Αξίζει να την δούμε, γιατί όλοι μας, λίγο ως πολλοί, συμμετέχουμε με τις πλάκες μας σ αυτή και να είμαστε πληροφορημένοι σ όλα αυτά τα «παγκόσμια γλέντια». Κι ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά τους...
Το γεγονός!
Δυστυχώς, έχει καθιερωθεί πια, την 1η Απριλίου να γιορτάζει το ψέμα και να περιπαίζεται η αλήθεια! Με βάση το ψέμα, να γίνονται ένα σωρό πράγματα (από απλές φάρσες και ζαβολιές μέχρι χοντρά και κακόγουστα αστεία) σε βάρος των... απονήρευτων! Το σύνθημα μοιάζει να είναι του τύπου«Πέστε ένα ψέμα και... δενχάλασε ο κόσμος»!Ας είναι και το πιο μικρό, φθάνει να είναι... πετυχημένο! Φθάνει να γίνει πιστευτό και να... παραπλανήσει! Φθάνει να εκθέσει τους «αφελείς», τα θύματα αυτά της αλήθειας! Άφησέ το να απλωθεί, σαν παραμύθι, και μη φοβάσαι για... τη μύτη σου! Το σηκώνει, βλέπετε, η ημέρα. Εξάλλου εσύ στα... ψέματα λες, αυτό που λες, δεν έγινε και τίποτα! Το «έθιμο» αυτό πέρασε και στα ΜΜΕ τα οποία, υπό τύπον αστείου, μεταδίδουν διάφορες ειδήσεις και σχόλια καταλήγοντας στο τέλος «και του χρόνου, είναι Πρωταπριλιά»! Με τον τρόπο αυτό, αλλά και με την διεθνή τους εμβέλεια, δεν κάνουν τίποτ' άλλο, από το να καθιερώνουν την Πρωταπριλιά ως παγκόσμιο γιορτή κατά της αλήθειας!
Πως προήλθε;
Λέγεται πως στη Γαλλία κατά τη διάρκεια του Μεσαίωνα, η πρώτη ημέρα του χρόνου ήταν η 1η Απριλίου. Η περίοδος της Πρωτοχρονιάς άρχιζε στις 25 Μαρτίου, διαρκούσε 8 ημέρες, και τελείωνε τότε, την 1η Απριλίου. Κατά την περίοδο αυτή γιόρταζαν πανηγυρικά όχι μόνο τον ερχομό του νέου χρόνου, αλλά και της άνοιξης! Το 1562 μ.Χ. ο Πάπας Γρηγόριος με το γνωστό του ημερολόγιο καθιέρωσε η πρωτοχρονιά να εορτάζεται την 1η Ιανουαρίου. Το 1564 ο Κάρολος Θ΄ υιοθέτησε το Γρηγοριανό ημερολόγιο, οπότε και μετέθεσε την αρχή της χρονιάς στην 1ηΙανουαρίου, για να συμβαδίζει έτσι και με τις άλλες Ευρωπαϊκές χώρες. Αυτή η αλλαγή δυσαρέστησε πολλούς, οι οποίοι συνέχισαν να γιορτάζουν στις προηγούμενες
ημερομηνίες την πρωτοχρονιά, εμμένοντας στην παράδοση. Αυτό όμως έδωσε την ευκαιρία στους νεωτεριστές να τους περιγελούν, στέλνοντάς τους είτε δώρα κωμικά, είτε ψευτοευχές, είτε προσκλήσεις σε γλέντια ανύπαρκτα, περιγελώντας έτσι τις παλαιομοδίτικες αντιλήψεις τους! Επιπλέον μετέδιδαν και ψευδείς ειδήσεις!
Τι συμβαίνειστον υπόλοιπο κόσμο;
Ωστόσο, λέγεται πως το έθιμο αυτό της Πρωταπριλιάς, συναντάται σε πολλούς λαούς και πολιτισμούς, που γίνεται με διαφορετικό τρόπο και πάντοτε προσαρμοσμένο στις τοπικές παραδόσεις. Στην Αγγλία η Πρωταπριλιά εμφανίστηκε τον 18ο αιώνα και στη συνέχεια πέρασε στην Αμερική από τους Άγγλους, τους Σκωτσέζους και τους Γάλλους. Στην Πορτογαλία γιορτάζεται την Κυριακή και τη Δευτέρα πριν από τη Σαρακοστή (δηλαδή εορτάζεται δύο ημέρες εκεί!), όπου παραδοσιακά οι δρόμοι γεμίζουν με αλεύρι, το οποίο οι άνθρωποι πετούν στους φίλους τους! Στην Ινδία υπάρχει ανάλογο έθιμο ονομαζόμενο «η γιορτή του Χούλι», το οποίο εορτάζεται τον Μάρτιο. Η τελευταία δε ημέρα του «Χούλι» είναι η 31η Μαρτίου.
Η Πρωταπριλιά εορτάζεται και στις χώρες της Λατινικής Αμερικής (Περού, Κολομβία, Μεξικό κ.λπ.), αλλά σε διαφορετική ημερομηνία (την 28η Δεκεμβρίου) και για διαφορετικούς λόγους. Η εγκυκλοπαίδεια «ΠΑΠΥΡΟΣ -ΛΑΡΟΥΣ» αναφέρει πως, αν και διαδόθηκε ευρύτατα στην Ελλάδα, είναι ξένο έθιμο για τη Χώρα μας.
Η παγανιστική προέλευσητης Πρωταπριλιάς!
Αν προσέξουμε, όμως, καλά τα πράγματα και θελήσουμε να τα δούμε πέραν από την όποια εύθυμη πλευρά τους, τότε θα διαπιστώσουμε τα εξής:
1. Οι περισσότεροι το έχουν για γούρι να ξεγελάσουν ή να παραπλανήσουν κάποιον μ' ένα πρωταπριλιάτικο ψέμα! Αυτή η αντίληψη έχει καθαρά παγανιστικές (δηλ. ειδωλολατρικές) ρίζες, κατά τις οποίες, όταν ξεγελάμε κατ αυτό τον τρόπο κάποιον, στην ουσία ξεγελάμε τον επίφοβο δαίμονα η εχθρό, γι αυτό κι εκείνος ,που θα αναδειχθεί νικητής στην ψευδολογία, θα τύχει μεγάλης ευτυχίας! Λέγεται πως σε πολλές περιοχές της Ανατ. Θράκης τα πρωταπριλιάτικα ψέματα, που γίνονται πιστευτά, κάνουν τα δένδρα να καρποφορούν, στη δε Κομοτηνή την εποχή που έτρεφαν μεταξοσκώληκες έλεγαν πως βοηθούσαν να γίνουν τα... κουκούλια τους!
2. Γράφει πολύ χαρακτηριστικά το περιοδικό «NEMECIS»:«Απρίλης: Η άνοιξη αποχαιρετάτον "παλουκοκαύτη" Μάρτη και υποδέχεται απ άκρη σ άκρη την αναγέννηση της φύσης. Τα λουλούδιαανθίζουν, τα δημητριακά μεγαλώνουν και τα δέντρα είναι γεμάτακαρποφόρους ανθούς.Η γενικήευφορία και η εύθραυστη ευτυχίαπου επίκειται να φέρει, καλλιέργησαν ανέκαθεν στον άνθρωπο ένανπαγανιστικό φόβο.Εύλογα, λοιπόν,την κρίσιμη ώρα της διάβασης απότη νάρκη στην αφύπνιση της φύσης, ο άνθρωπος εν στικτωδώς επιχειρούσε να παραπλα νήσει τις ελλοχεύουσες δυνάμεις του σκότους.Δυνάμεις υπερφυσικές που επηρεάζουν όχι μόνον την έκβαση τηςσοδειάς, αλλά και τις ανθρώπινεςσχέσεις.
Έτσι την Πρωταπριλιά είθισται ηψευδολογία σαν προφυλακτικό ήκαι αλεξίκακο αντίδοτο. Τα ψέματααυτής της ημέρας είναι ένα είδοςυπερφυσικής, μαγικής πάλης γιατην επικράτηση του καλού, με νικητές πότε τον αρχιψεύταρο πουέγινε πιστευτός και πότε τον ρεαλιστή που δεν ξεγελάστηκε...».
3. Παίρνοντας ακόμη και την εύθυμη πλευρά των πραγμάτων, δεν έχουμε παρά να θυμηθούμε αυτό που αναφέρεται ότι συνέβαινε στις αρχαίες (και ειδωλολατρικές) κοινωνίες, στις οποίες οι μάγοι προσπαθούσαν να διώξουν τους δαίμονες και τα κακά πνεύματα, τις αιτίες των ασθενειών,μεαστεία, χορούς και διασκεδάσεις!
4. Στο πρώιμο Ρωμαϊκό ημερολόγιο, η 1η Απριλίου ήταν η πρώτη ημέρα της άνοιξης. Πολλοί πολιτισμοί θεωρούσαν αυτήν την ημέρα, ως ημέρα αναγέννησης της γης και της ζωής. Για τον λόγο αυτό, γίνονταν πολλές γιορτές, θυσίες και προσφορές στους (ειδωλολατρικούς) θεούς. Με την επικράτηση, όμως, του Χριστιανισμού και μάλιστα επί της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, το Πάσχα αντικατέστησε αυτές τις τελετουργίες για την άνοιξη. Οι παλιές γιορτές, μάλιστα, γελοιοποιήθηκαν και διακωμωδήθηκαν. Σήμερα δεν πιστεύουμε ότι γίνεται αναβίωση αυτής της γελοιοποίησης, όσο αναβίωση αυτού που καταργήθηκε!
Οπότε...
Συμμετέχοντας κανείς σ' αυτήτη διαδικασία, άθελά του, συμμετέχει στα κατάλοιπα ή και σ' αυτήακόμη την προσπάθεια αναβίωσηςπαγανιστικών εθίμων.Πέραν αυτού, όσοι το θεωρούντούτο υπερβολικό, ας σκεφθούντουλάχιστον τα εξής:
1. Η ουσία είναιότι κατά την ημέρα αυτή, όλα τα πράγματα τηςζωής μας, πρέπει να αναζητηθούν,να διατυπωθούν και να γίνουν κατά αντίθετο τρόπο!Το «μήνυμα», αςτο πούμε έτσι, της ημέρας είναι νακαταλάβουμε τι μπορεί να σκαρώσει η φαντασία μας, αν αφεθείελεύθερη και αχαλίνωτη, προκειμένου να φέρει τα πάνω - κάτω!
2. Μέσα από τέτοια έθιμα καιδιαδικασίες,το ψέμα γίνεται...αθώο, οι δε αθώοι γίνονται (η θεωρούνται) αφελείς! Στο τέλος δεείναι και τα θύματα γιατί, απλούστατα, δεν σκέπτονται καχύποπταη αντίθετα! Ενώ οι έξυπνοι επικρατούν, γιατί χρησιμοποιούντό ψέμα!Κι αυτό δεν παύει να είναι το άλλομήνυμα της... παγκόσμιας αυτήςεορτής!
Έτσι δεν είναι τυχαίο, που στα Αγγλικά η Πρωταπριλιά λέγεται «Fools Day», δηλαδή«η ημέρατων ανοήτων»! Στη Σκωτία αυτός, που την παθαίνει αποκαλείται«πρωταπριλιάτικος κούκος»!Στις δε χώρες της Λατινικής Αμερικής ονομάζεται«Die de Los Inocentes»,που σημαίνει«ημέρα τωναθώων»!Μόνο που την επομένη ακριβώς (29η Δεκεμβρίου) η Εκκλησία εορτάζει τη σφαγή των 14.000 αθώων παιδιών από τον Ηρώδη!
3.Οπότε δεν γίνεται κι εγώ κιεσύ να μη πούμε ένα ψέμα τη μέρααυτή! Να και το τρίτο μήνυμα τηςημέρας! Έτσι το ψέμα γιορτάζει,καθιερώνεται, επικρατεί και μάλιστα κατά πομπόδη τρόπο! Δηλαδήγίνεται κάτι, ακόμη και υπό τύπονφάρσας η αστείου, που δεν γίνεταιγια την Αλήθεια.Ο Αμερικανός συγγραφέαςMark Twain έγραψε:«Η 1η Απριλίου είναι η μέρα, που θυμόμαστε τιείμαστε τις υπόλοιπες 364 του χρόνου».Σωστά!Κι όπως του «Αγίου Βαλεντίνου»δεν γίνεται να μη είσαι ερωτευμένος και να μη συμπεριφέρεσαι ωςερωτευμένος, όπως τα Χριστούγεννα δεν γίνεται να μη ζεις και ναμη σκέπτεσαι εντελώς κοσμικά μετα πάρτυ, τα ρεβεγιόν, τα χαρτιάκ.λπ. χάνοντας έτσι πλήρως το νόημά τους, έτσι και την Πρωταπριλιάδεν γίνεται να μη πεις κι εσύ έναψέμα(τακι)!
«Η 1η Απριλίου έχει αναγνωριστεί διεθνώς ως η μέρα του ψέματος και της ζαβολιάς» θα μας πούν και θα μας γράψουν φαρδιά - πλατιά τα «καλά» μας ΜΜΕ., θυμίζοντάς μας και το«έτσι κάνουν όλοι», τώρα δε και στον... πλανήτη, για να θυμόμαστε και την παγκοσμιοποίηση των ημερών μας! Κι επειδή δεν μπορούν με συγκεκριμένα στοιχεία να αποδείξουν ότι αυτό συμβαίνει πραγματικά σε όλες τις χώρες του κόσμου, το αποκαλούν «άναρχο έθιμο του κόσμου» για το οποίο «ελάχιστα πράγματα έχουν επίσημα καταγραφεί», όπως και οι ίδιοι αναγκάζονται να ομολογήσουν, μη κρύβοντας την επιθυμία τους για την παγκόσμια επικράτησή του!
Συμπέρασμα
Όπως και να το κάνουμε η Πρωταπριλιά βρίσκεται πάντοτε στην περίοδο του Πάσχα. Τότε που όλοι υποκλινόμαστε σ Εκείνον, που είναι η Αλήθεια, που σταυρώθηκε για την Αλήθεια και για να μας οδηγήσει στην Αληθινή ζωή. Λοιπόν, παιδιά, Εκείνος μας είπε πως ο διάβολος από την αρχή της δημιουργίας του ανθρώπου ήταν ανθρωποκτόνος και με το ψεύδος του τον παρέσυρε στην αμαρτία και τον θάνατο. Και ακόμη πως «δεν στέκεται στην αλήθεια, γιατί δεν υπάρχει αλήθεια σ αυτόν. Όταν λαλεί το ψεύδος, το βγάζει από μέσα του και το λέει, γιατί είναι ψεύτης και πατέρας του ψεύδους, ο πρώτος επινοητής και ο υποβολέας του». (Ιω. η΄ 44). Τώρα που καθιέρωσε και την ημέρα του ψεύδους, θα σπεύσουμε να τη γιορτάσουμε, παραβλέποντας πως είμαστε παιδιά και πιστοί μαθητές Εκείνου;

ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ 24ηςΜΑΡΤΙΟΥ 2010

πηγή

Η ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΥΛΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ (Ὁμιλία π. Χριστόφορου Ἰβηρίτου)

Ιερομάρτυς Δανιήλ Σισόεφ


Το ιστολόγιο μας, συνεχίζει το αφιέρωμα τιμής στους κληρικούς που ποτέ δεν εμφανίστηκαν με την αλαζονεία της αρετής αλλά απόμειναν μέσα στην ταπείνωση της αμαρτολότητας που όλοι μας σέρνουμε πίσω μας. Και στάθηκαν δίπλα στο Λαό του Θεού και σε κάθε πονεμένο άνθρωπο. Το αφιέρωμα μας σήμερα είναι στον Ιερομάρτυρα Δανιήλ Σισόεφ.

Εικόνα Ιερομάρτυς Δανιήλ Σισόεφ (12/01/1974 – 19/11/2009)

Δεκατέσσερις φορές απειλές από τηλεφώνου και αναρίθμητα e-mail: «Θέλεις να δεις πολλά θαύματα. Μάλλον πρέπει να γίνεις ιεραπόστολος ή Μάρτυρας».

Εναρκτήρια πρόταση του μακαριστού π. Δανιήλ σε συνέντευξη που έδωσε πριν τρία χρόνια. Έφυγε από εξ επαφής σφαίρες στο κεφάλι και στο στήθος. Εν ψυχρώ δολοφονία στις 19 Νοεμβρίου, μέσα στο ναό του Αγίου Θωμά, στη Μόσχα, του οποίου ήταν προϊστάμενός του. Έγκυρες πληροφορίες αναφέρουν ότι ήταν στόχος Ισλαμιστών, αφού πριν τέσσερα χρόνια ήρθε σε δημόσια αντιπαράθεση με τον Αλή (Βιατεσλάβ) Πολόζιν, Ρώσο πρώην ορθόδοξο ιερέα, που είχε προσχωρήσει στους μουσουλμάνους.
Είχε προσεγγίσει τους νεοπαγανιστές Ρουντόβερ, ενώ είχε εχθρούς υπερεθνικιστές και σταλινικούς κομμουνιστές. Τα τελευταία δύο χρόνια είχε ασκήσει κριτική στους τελευταίους, επειδή δημόσια και ανερυθρίαστα κήρυτταν Στάλιν, αντί για Χριστό, σε μεγάλες ομάδες μαθητών και φοιτητών.



Βιογραφικά

Γεννήθηκε στις 12 Ιανουαρίου του 1974 στη Μόσχα από οικογένεια δασκάλων. Ο πατέρας του ήταν ιερεύς, εφημέριος του Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου, στο «Ιασένεβο», και δάσκαλος στο ορθόδοξο κλασσικό γυμνάσιο. Στο ίδιο σχολείο η μητέρα του δίδασκε κατήχηση. Εκείνος βοηθούσε τον πατέρα του στο ιερό, όταν υπηρετούσε στο ναό του Αγίου Ιωάννου του Βαπτιστή, και έψαλλε στη χορωδία. Το καλοκαίρι του 1988 πήρε μέρος στις αναστηλωτικές εργασίες του μοναστηριού της Όπτινα. Όταν αναστηλώθηκε ο ναός των Αγίων Πάντων, έψελνε στη χορωδία. Ο εφημέριος του εκεί ναού π. Αρτέμιος Βλαντιμίροφ του συνέστησε να μπει στο Θεολογικό Σεμινάριο της Μόσχας. Τελείωσε το γυμνάσιο το 1991 και μπήκε στο θεολογικό σεμινάριο. Σπούδαζε και συγχρόνως διηύθυνε τη μικτή χορωδία της εκκλησίας των Αγίων Πάντων.

Το 1994, ο επίσκοπος Ροστισλάβ του Μαγκαντάν τον χειροθέτησε αναγνώστη. Στιε 13 Μαΐου του 1995, παντρεύτηκε την Ιουλία Μιχαΐλοβνα Μπρικίνα. Ο γάμος τους έγινε στο ναό του Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου. Τον ίδιο χρόνο γεννήθηκε η πρώτη του κόρη, η Ιουστίνη.

Στιε 13 Μαΐου του 1995 χειροτονήθηκε σε διάκονο. Αποφοίτησε από το θεολογικό Σεμινάριο στις 14 Ιουνίου του 1995 και φοίτησε δι΄αλληλογραφίας στη Θεολογική Ακαδημία της Μόσχας, απ΄όπου αποφοίτησε το 2000. Τον Ιούνιο του ίδιου χρόνου το συμβούλιο της Ακαδημίας δέχτηκε τη διατριβή του με τίτλο: «Ανθρωπολογία και ανάλυση της 7ης Ημέρας των Αντβεντιστών και η κοινωνία του Παρατηρητηρίου». Μετά την αποφοίτηση του από το Σεμινάριο διορίζεται, με πατριαρχικό διορισμό, εφημέριος στην εκκλησία της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, στο βουλγαρικό μετόχι. Από το Σεπτέμβρη του 1995 δίδασκε το μάθημα: «Νόμος του Θεού» στους τελειόφοιτους του «Ιασένεβο». Το Μάϊο του 2000 βραβεύτηκε για τη διδασκαλία του από το τμήμα της Θρησκευτικής Παιδείας και Κατήχησης.

Από τον Αύγουστο του 1996 έκανε ιεραποστολικές, αγιογραφικές συζητήσεις στο Πατριαρχικό Μετόχι Κρίουτσι, σε ανθρώπους που είχαν μπει σε σέκτες και σε αποκρυφιστές. Όλο το ιεραποστολικό του έργο άρχιζε από το Κέντρο Επανένταξης του Αγίου Ιωάννου Κρονστάνδης, που διηύθυνε ο ιερομόναχος Ανατόλιος Μπερεστόφ. Το 1999, με τις ευλογίες του Ρώσου Πατριάρχη, εξέδωσε το βιβλίο του: «Το χρονικό της Αρχής», που αφορούσε το δόγμα της Δημιουργίας. Το μοναστήρι του Στρατένσκι επιμελήθηκε την έκδοση.

Το 2001 χειροτονήθηκε ιερεύς. Τον ίδιο χρόνο γεννήθηκε η δεύτερη κόρη του, Ντοροφέγια. Εφημέριος στο ναό των Αγίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου, ήταν παράλληλα γραμματεύς του Ιεραποστολικού και Επιμορφωτικού Κέντρου Σεστοντέφ, καθώς και μέλος του επαναενταξιακού κέντρου για θύματα ολοκληρωτικών πολιτικών αποκλίσεων και ψευδοθρησκευτικών κινήσεων. Έγραψε στο διάστημα αυτό και ένα δεύτερο βιβλίο: «Η Εξαήμερος ενάντια στην εξέλιξη».

Έγραψε πολλά άρθρα σχετικά με τη δημιουργία του κόσμου και αντιαιρετικά.

Αξίζει να επισημανθεί ότι σε πρόσφατη συνέντευξη της πρεσβυτέρας του αειμνήστου ιερέως τονίστηκε το γεγονός ότι ο πατήρ Δανιήλ της είχε μιλήσει πριν από καιρό για την μαρτυρική κοίμησή του και μάλιστα της είχε υποδείξει ποια φορεσιά του είχε επιλέξει να του φορέσουν, όταν θα αναχωρούσε.


Πηγή: Μ. Μπινιάρη, Μάρτυρας Πατήρ Δανιήλ Σισόεφ, Εφημερίδα Χριστιανική, 7 Ιανουαρίου 2010

Ο ΚΑΛΟΓΕΡΟΣ...

"Ο ΚΑΛΟΓΕΡΟΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΑ ΔΕΙΝΑ"

                                                                                                                                                                                  ..


ΤΡΕΙΣ ΦΙΛΟΙ, ΝΕΑΡΟΙ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΕΞΩ 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΞΩΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΟΥ
 ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΙ ΑΝ ΘΑ ΤΗΝ ΔΙΑΒΟΥΝ, Η ΟΧΙ ...
"ΡΕ ΛΕΥΤΕΡΗ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΤΣΙΓΑΡΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ

 ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΜΕΣΑ, ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΩΞΟΥΝ..."
"ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ, ΠΕΡΠΑΤΑΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΙΝΑΛΕ

 Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΜΑΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΗ, ΑΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ,
ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΑ ..."
Ο ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΕΙΑ ΕΙΡΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΣΤΟ

 ΣΤΟΜΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ, ΕΝΩ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΥΟ ΦΙΛΟΙ 
ΤΟΥ ΚΟΝΤΟΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΠΕΡΑ ΚΑΙ 
ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΔΙΣΤΑΚΤΙΚΟΙ ...
 ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙ ΕΝΑ ΜΟΝΑΧΟ

 ΝΑ ΣΚΟΥΠΙΖΕΙ ΛΙΓΑ ΜΕΤΡΑ ΠΙΟ ΠΕΡΑ ...
"ΑΝΟΙΚΤΑ ΕΙΣΤΕ; ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ;" ΡΩΤΑΕΙ ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΤΩΡΑ 

ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΕ ΘΡΑΣΟΣ ΚΑΙ ΕΙΡΩΝΙΚΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ...
Ο ΜΟΝΑΧΟΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΣΚΟΥΠΙΖΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ...
"ΣΕ ΣΕΝΑ ΜΙΛΑΩ ΠΑΠΑ" ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ:
"ΡΕ ΣΕΙΣ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΩΝ ΚΟΥΦΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ;"
ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΣΤΑΖΟΥΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ, 

ΕΝΩ Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ
 ΣΚΟΥΠΙΣΜΑ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΜΕ ΤΡΟΜΕΡΗ 
ΗΡΕΜΙΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ, ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ 
ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΚΙΝΗΤΟΙ:
"ΣΒΗΣΤΕ ΤΑ ΤΣΙΓΑΡΑ ΚΑΙ ΜΠΕΙΤΕ, 

ΑΛΛΙΩΣ ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΞΩ ΓΙΑΤΙ ΜΕΣΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ..."
Ο ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΣΑΣΤΙΣΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ, 

ΑΛΛΑ ΘΥΜΩΜΕΝΟΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΘΡΑΣΟΣ ΑΠΑΝΤΑΕΙ
ΣΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟ  ...
"ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΣΒΗΣΩ, ΤΙ ΘΑ ΠΑΘΩ;"
Ο ΚΑΛΟΓΕΡΟΣ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΗΡΕΜΟΣ 

ΚΑΙ ΜΕ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ  ΤΟΥ ΛΕΕΙ:
"ΠΛΗΣΙΑΣΕ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑ ΜΙΑ ΡΟΥΦΗΞΙΑ ..."
Ο ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΥΠΑΚΟΥΕΙ ΚΑΙ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ

 ΕΙΣΠΝΕΕΙ ΜΕ ΒΑΘΙΑ ΡΟΥΦΗΞΙΑ, ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΝΑ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΤΑΙ ...
ΟΜΩΣ ΑΜΕΣΩΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΠΝΕΥΣΕΙ

 ΤΟΝ ΚΑΠΝΟ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΒΗΧΕΙ ΤΟΣΟ ΕΝΤΟΝΑ
 ΠΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΝΑ ΠΝΙΓΕΙ ...
"ΑΝ ΔΕΝ ΒΓΕΙΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΩΡΑ ΑΜΕΣΩΣ 

ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΠΝΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ 
ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΝΙΓΕΙΣ " ΛΕΕΙ Ο ΜΟΝΑΧΟΣ ...
Ο ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΕΞΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙ ΟΤΙ 

ΟΝΤΩΣ Ο ΚΑΠΝΟΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΩΘΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΧΕΤΑΙ ....
ΜΕ ΠΕΙΣΜΑ ΟΜΩΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΠΑΛΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ 

ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟΝ ΚΑΠΝΟ ΠΟΥ ΡΟΥΦΗΞΕ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ...
ΠΑΘΑΙΝΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΒΗΣΕΙ ...
ΤΟ ΠΕΤΑΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΝΟΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΦΙΛΟΥΣ 

ΤΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΟΠΟΥ Ο ΜΟΝΑΧΟΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕ ΝΑ ΣΚΟΥΠΙΖΕΙ ...
Ο ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΕΙΧΕ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΜΙΑ ΕΝΤΟΝΗ ΑΠΟΡΙΑ,

 ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΚΡΥΦΟ ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ ...
ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΑΛΛΑ ΕΡΧΕΤΑΙ

 ΚΑΙ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ...
"ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΚΟΛΠΟΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕΣ 

ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΑΓΚΑΣΕΣ ΝΑ ΒΗΧΩ;"
Ο ΜΟΝΑΧΟΣ ΤΟΝ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΜΕ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ 

ΚΑΙ ΤΡΥΦΕΡΟΤΗΤΑ ΤΟΣΗ ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΝΙΩΘΕΙ 
ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΦΙΛΟΥΣ ΝΑ ΛΙΩΝΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ
 ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΟΙΤΑΖΟΥΝ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΙΟ ΣΤΟΡΓΙΚΟ ΠΑΤΕΡΑ 
ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΣΑΝ ΠΟΤΕ ...
"ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΚΟ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ"
"ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΝΗ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΠΑΤΕΡ;"
"ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΝΗ ΣΕ ΑΦΗΝΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ

 Ο ΣΑΤΑΝΑΣ, ΟΤΑΝ ΕΡΧΕΣΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΟΜΩΣ, 
ΑΠΑΙΤΕΙ ΝΑ ΤΗΡΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΕΣ,
 ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΛΟ ...
ΑΛΗΘΕΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΗΡΘΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΔΩ;"
"ΗΡΘΑ ΝΑ ΑΝΑΨΩ ΕΝΑ ΚΕΡΙ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΗ" ...
"ΠΩΣ ΤΟ ΔΕΧΘΗΚΕΣ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΗΡΘΕΣ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ;"
"ΠΙΣΤΕΥΩ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΟ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑ"
"Η ΜΑΝΑ ΣΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ 

ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΗΝ, ΟΠΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΙΟ ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΛΕΠΤΟΣ ...
ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣ ΠΙΟ ΗΡΕΜΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΦΩΝΕΣ ...
ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙΣ ΦΑΣΑΡΙΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕΒΕΣΑΙ 

ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΟΥ ...
ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΛΕΓΕ ΕΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ;"
"ΜΑ ΠΩΣ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΑΥΤΟ; ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ;"
"ΣΟΥ ΕΙΠΑ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΟΦΕΙΛΕΙΣ

 ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΡΕΙΣ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ, 
ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΡΟΣ ΩΡΑΣ, 
ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΕΚΕΙΝΟΣ ΘΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ 
ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΙΝΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ...
ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΔΕΝ ΒΡΕΙΣ ΤΣΙΓΑΡΟ ΝΑ ΚΑΠΝΙΣΕΙΣ;"
"ΦΟΝΟ, ΓΙΑΤΙ ΧΩΡΙΣ ΦΑΙ ΚΑΙ ΝΕΡΟ ΖΩ,
ΧΩΡΙΣ ΤΣΙΓΑΡΟ, ΟΥΤΕ ΛΕΠΤΟ ..."
"ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΜΕΣΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΑΥΤΗ Η ΑΝΑΓΚΗ

 ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΙΚΗ ...
ΜΙΑ ΟΥΤΟΠΙΑ ΣΕ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΤΕΡΗΤΙΚΗ 

ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΟΡΓΑΝΟ ΤΩΝ ΠΑΘΩΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ 
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ ...
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, 

ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ 
ΕΡΜΑΙΟ ΤΩΝ ΚΑΚΩΝ
ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΟΥΛΩΝ ....
ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ Ο ΚΟΣΜΟΣ, ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΑΖΙ, ΘΑ ΣΤΕΡΗΘΕΙΤΕ ΒΑΣΙΚΑ 

ΑΓΑΘΑ ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΤΑ ΠΑΘΗ ΣΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΧΡΟΝΟ
 ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ 
ΜΕ ΑΥΤΑ, ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΑΞΙΑ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ, ΠΙΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ...
Η ΠΕΙΝΑ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΔΙΨΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΚΑΚΟ 

ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΘΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ...
ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΜΑΣΤΙΓΓΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ, 

ΓΙΑΤΙ Ο ΦΟΒΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ
 "ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟΥΣ" ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΘΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΟ
 ΚΛΙΜΑ ΤΗΣ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΟΣΤΕΙΤΕ ...
ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΜΕΣΑ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΘΑ ΕΚΛΕΙΨΟΥΝ 

ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΣΑΣ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΠΙΣΩ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, 
ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΣΕΙΣ ΠΟΥ
 ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΚΕΡΔΙΣΑΤΕ ... "
"ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΕΤΥΧΕΣ ΝΑ ΜΕ ΤΡΟΜΑΞΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ;"
"ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΣΩΤΗΡΑ ΧΡΙΣΤΟ"
"ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΑΥΤΟ;"
"ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΛΕΥΤΕΡΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΕΙΧΝΕΙΣ 

ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ, ΗΡΕΜΟΣ, ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΟΣ ΜΕ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ, 
ΤΟΤΕ ΕΙΣΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ...
ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ, ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΟΝ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ

 ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΝΕΤΕ ΟΤΙ ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ...
ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ

 ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟ ...''
Ο ΜΟΝΑΧΟΣ ΑΦΗΝΕΙ ΤΗ ΣΚΟΥΠΑ ΚΑΙ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΑΙ ΑΜΙΛΗΤΟΣ 

ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ, ΕΝΩ ΤΑ ΤΡΙΑ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΝΑΟ ...
ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΜΕ ΕΥΛΑΒΙΑ ΜΕΣΑ, ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΤΩΝ 

ΛΟΓΩΝ ΤΟΥ ΚΑΛΟΓΕΡΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΝ, ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΠΟΣΟ ΒΑΘΙΑ 
ΔΙΕΙΣΔΥΣΑΝ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ
  ΣΤΗ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ ...
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΣΥΝΑΝΤΟΥΝ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΜΟΝΑΧΟ ΚΑΙ Ο ΛΕΥΤΕΡΗΣ

 ΤΟΝ ΡΩΤΑΕΙ:
"ΣΥΓΝΩΜΗ, ΠΩΣ ΛΕΝΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΟΥ ΣΚΟΥΠΙΖΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΤΗΝ

 ΑΥΛΗ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ; ΜΑΣ ΜΙΛΗΣΕ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΡΩΤΗΣΑΜΕ
ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ..."
Ο ΚΑΛΟΓΕΡΟΣ ΑΠΟΡΗΜΕΝΟΣ ΑΠΑΝΤΑΕΙ:
"ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ 

ΩΡΑ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΟΥΣΑΜΕ ...
ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΕΚΑ ΜΟΝΑΧΟΥΣ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΣΤΗ ΜΟΝΗ 

ΔΕΝ ΕΛΕΙΠΕ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΑΥΤΗ ...
ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ ΜΟΝΑΧΟ ΜΟΥ ΜΙΛΑΤΕ;"
ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΦΙΛΟΙ ΕΜΕΙΝΑΝ ΑΝΑΥΔΟΙ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ Ο ΚΑΛΟΓΕΡΟΣ 

ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΕΞΗΓΗΣΑΝ ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ !!!

+++

πηγή

Το θαύμα της Ορθοδοξίας. Του Πρεσβυτέρου Δημητρίου Λ. Λάμπρου.




ΤΡΙΑΝΤΑ,  μίλια μακριά από τις Αιγαιές, πόλη της Κιλικίας, ησύχαζαν δύο στυλίτες. Ό ένας απ' αυτούς ήταν ορθόδοξος, ενώ ο άλλος άνηκε στην αίρεση του Σεβήρου. 'Ασκήτευαν σε απόσταση έξι μιλίων ο ένας από τον άλλο.Ο αιρετικός κατηγορούσε την ορθόδοξη 'Εκκλησία και προσπαθούσε με διάφορα επιχειρήματα να παρασύρει στην αίρεσή του και τον ορθόδοξο. 'Εκείνος τότε, θέλοντας να τον πληροφορήσει για το ποια είναι ή ορθή πίστη, του μήνυσε να του στείλει μία μερίδα της δικής του κοινωνίας.Ο αιρετικός, νομίζοντας πώς θα δεχόταν ο ορθόδοξος την πλάνη του, έστειλε με χαρά τη μερίδα. "Έβαλε τότε ο ορθόδοξος ένα καζάνι να βράζει κι έριξε μέσα τη μερίδα του αιρετικού. 'Αμέσως αυτή διαλύθηκε στο καυτό νερό του καζανιού.Ύστερα πήρε μία μερίδα από την άγία Κοινωνία της ορθόδοξης 'Εκκλησίας και την έριξε κι αυτή ατό ίδιο καζάνι πού κόχλαζε. την ίδια στιγμή το καζάνι κρύωσε, ενώ ή άγία μερίδα όχι μόνο δεν διαλύθηκε, μα ούτε καν βράχηκε!Η νίκη του Χριστού.
ΚΑΠΟΙΟΣ,  μάγος έκανε ψευτοθαύματα με τη βοήθεια του διαβόλου, για να πλανεύει τους χριστιανούς και να τούς παίρνει με το μέρος του.Ανάμεσα στις άλλες θαυματουργίες του έκανε και τούτη: 'Έμπαινε στη φωτιά για πολλή ώρα. 'Ύστερα ζητούσε τη βοήθεια του δαίμονα, πού έσβηνε τη φωτιά κι έτσι ο μάγος παρέμενε άβλαβής.'Όταν ο τοπικός επίσκοπος πληροφορήθηκε το περιστατικό, πήρε το άγιο αρτοφόριο με το δεσποτικό Σώμα και πλησίασε στη φωτιά. Αμέσως πρότεινε στο μάγο να δεθεί με αλυσίδα και να πέσει μέσα στη φωτιά, για να δει κι αυτός τη θαυμαστή του διάσωση.Ό μάγος δέχτηκε να τον δέσουν και να τον ρίξουν ατή φωτιά, νομίζοντας πώς κι εκείνη τη φορά, όπως τόσες άλλες, θα γινόταν το θαύμα. Μόλις όμως βρέθηκε τυλιγμένος στις φλόγες, άρχισε να καίγεται και να φωνάζει δυνατά:Βοήθησέ με δαίμονα, γιατί θα με καταφάει ή φωτιά! Άκουσαν όλοι τότε μία απαίσια φωνή:Πολλές φορές σε βοήθησα. Τώρα. όμως δεν μπορώ, γιατί στέκεται πλάι σου ο ισχυρότερός μου. Έτσι λοιπόν ο μάγος έγινε στάχτη.Σαρανταλείτουργο «υπέρ υγείας».
 ΚΑΠΟΙΟΣ, άρχοντας από τη Νικομήδεια αρρώστησε βαριά και, βλέποντας πώς πλησιάζει ατό θάνατο, κάλεσε τη γυναίκα του για να της εκφράσει τις τελευταίες του επιθυμίες:Την περιουσία μου να τη μοιράσεις στους φτωχούς και τα ορφανά. Τούς δούλους να τούς ελευθερώσεις.Αλλά στους ιερείς δεν θέλω να δώσεις χρήματα για λειτουργίες.Σ' αύτή του τη μεγάλη θλίψη ο ετοιμοθάνατος επικαλέστηκε με πίστη την ευχή του άββά Ησαΐα, ενός άγιου μοναχού πού ασκήτευε κοντά ατή Νικομήδεια, και αμέσως - ω του θαύματος! - έγινε καλά. Σηκώθηκε λοιπόν και πασίχαρος έτρεξε στον όσιο.Εκείνος τον καλοδέχτηκε, δοξάζοντας το Θεό για το μεγάλο θαύμα.Θυμάσαι, παιδί μου, τον ρώτησε, ποία ώρα συνήλθες από την αρρώστια;την ώρα πού επικαλέστηκα την ευχή σου, απάντησε Εκείνος.Ο όσιος, με τον φωτισμένο του νου, γνώριζε τι είχε λεχθεί ατή διάρκεια της αρρώστιας του και ξαναρώτησε:Άφησες, παιδί μου, χρήματα στους ιερείς, να λειτουργούν για τη σωτηρία της ψυχής σου; Όχι, γέροντα.Τι θα είχα να ωφεληθώ αν τους άφηνα κάτι; δεν θα πήγαινε χαμένο; Μην το λες αυτό. Ο αδελφόθεος Ιάκωβος γράφει: «Ασθενεί τις εν ύμίν;»Προσκαλεσάσθω τους πρεσβυτέρους της εκκλησίας, και προσευξάσθωσαν επ' αυτόν αλείψαντες αυτόν ελαίω εν το ονόματι του Κυρίου.Και ή ευχή της πίστεως σώσει τον κάμνοντα και εγείρει αυτόν ο Κύριος καν αμαρτίας ή πεποιηκώς αφεθήσεται αυτώ».Νά λοιπόν πού οι ευχές των ιερέων είναι αποτελεσματικές, για όποιον τις ζητάει με πίστη.Δώσε τώρα κι εσύ ένα ποσό για λειτουργίες, και θα λάβεις από το Θεό την πρέπουσα πληροφορία. 'Έτσι κι έκανε. 'Έδωσε χρήματα σ' έναν ιερέα για να του κάνει σαρανταλείτουργο, και γύρισε στο σπίτι του.Όταν συμπληρώθηκαν οι λειτουργίες, μετά από σαράντα μέρες, κι ενώ σηκωνόταν από τον ύπνο, βλέπει ξαφνικά ν' ανοίγουν οι πόρτες του σπιτιού του και να μπαίνουν σαράντα άνδρες έφιπποι, λαμπροί και αγγελόμορφοι, είκοσι από δεξιά και είκοσι από αριστερά.Κύριοί μου, φώναξε έκπληκτος ο άρχοντας πώς μπήκατε σε σπίτι ανθρώπου αμαρτωλού;Εμείς οι σαράντα, πού βλέπεις, του απάντησαν εκείνοι, αντιπροσωπεύουμε τις λειτουργίες πού έγιναν για σένα στον φιλάνθρωπο Θεό. Μας έστειλε εκείνος, για να σε συνοδεύσουμε μέχρι την εκκλησία. Πήγαινε μέσα χαρούμενος, χωρίς δισταγμό. Νά, με τα πρεσβυτικά χέρια συμπληρώθηκαν οι σαράντα λειτουργίες, πού έγιναν για να ενωθεί ο Χριστός μαζί σου και να κατοικήσει στην καρδιά σου.'Ύστερα απ' αυτά, ο άρχοντας μοίρασε την περιουσία του σε ευλαβείς ιερείς, για να γίνουν λειτουργίες «υπέρ αφέσεως των αμαρτιών αυτού», διακηρύσσοντας πώς οι θείες λειτουργίες και οι αγαθοεργίες μπορούν ν' ανεβάσουν την ψυχή τού άνθρώπου από τα καταχθόνια στα επουράνια.
 

Τα μυστικά και τα μυστήρια της “παλαιάς Ορθοδοξίας”


Τα μυστικά και τα μυστήρια της “παλαιάς Ορθοδοξίας”



Στην Μπουριάτια – μια περιοχή της Ρωσικής Ομοσπονδίας που απλώνεται στις όχθες της Βαϊκάλης, οι κάτοικοι μιλούν μια γλώσσα συγγενή προς τη μογγολική και πιστεύουν στον Βούδα.
 Υπάρχουν όμως εκεί και ρωσικά χωριά, και αν βρεθείτε σ' ένα απ' αυτά μια μέρα γιορτινή, θα δείτε γυναίκες ντυμένες με κεντημένα σαραφάνια, που ενδέχεται να έχουν ηλικία διακοσίων ετών. Ήδη, πριν μπείτε στο χωριό θα παρατηρήσετε την μεταβολή στο τοπίο, όπου, αντί για βοσκοτόπια και άγρια χωράφια, υπάρχουν καλλιέργειες σιταριού.

Ρώσοι Παλαιοί Πιστοί στο δέλτα του Δούναβη
Πρόκειται για οικισμούς των παλαιοπίστων, των λεγόμενων “οικογενειακών”. Στα τέλη του 17ου αιώνα, έφυγαν από το ρασκόλ (δηλαδή, Σχίσμα - μεταρρύθμιση της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας) στην Πολωνία, και έπειτα, μετά την προσάρτηση αυτού του τμήματος της Πολωνίας από τη Ρωσική Αυτοκρατορία, εκτοπίστηκαν στα τότε σύνορα με την Κίνα, προκειμένου να καλλιεργούν την γη και να φυλάττουν τα σύνορα.
Το Σχίσμα στη Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησιά ήρθε ως συνέπεια της απόφασης του Πατριάρχη Νίκωνα να προσαρμόσει την θεία λειτουργία στα παλαιά βυζαντινά πρότυπα, να βελτιώσει την παιδεία των κληρικών, να ακυρώσει τις από στήθους τελετουργίες που είχαν χάσει το νόημά τους, να ξαναδώσει δύναμη στην προσευχή. Προς τον 17ο αιώνα, η Ρωσία είχε την Ορθοδοξία ως επίσημη θρησκεία της ήδη για έξι αιώνες. Κατά τη διάρκεια αυτής της μακράς περιόδου, στα εκκλησιατικά βιβλία παρείσφρησαν άφθονα λάθη των αντιγραφέων. Δεν ήταν όλοι οι ιερείς εγγράμματοι, με κατανόηση των κειμένων.

Ελληνικά πρότυπα και Σχίσμα

Η μεταρρύθμιση της Εκκλησίας ήταν αναγκαία όπως σημειώνει το rbth.gr, όμως με την αδιάλλακτη στάση που επέδειξε ο Νίκων κατά τη θέσπισή της, προκάλεσε το Σχίσμα. Πολλοί ιερείς και απλοί άνθρωποι δεν αντιλήφθηκαν τις καινοτομίες. Για ποιο λόγο δηλαδή η Ρωσία, που επέζησε από τις εισβολές των Τατάρων και των Πολωνών, μέσα σε στερήσεις και βάσανα, έπρεπε να υιοθετήσει την ελληνική γραμματεία, λαμβάνοντας υπόψιν ότι η ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία βρισκόταν εκείνη τη στιγμή υπό το ζυγό των Τούρκων σουλτάνων; Οι διαφωνούντες, λοιπόν, έγιναν παλαιόπιστοι.

Όπως συμβαίνει συχνά σε θρησκευτικούς πολέμους, οι διαφορές στις θέσεις των αντιπάλων είναι έντονες και φαίνονται ακατανόητες. Να κάνει κανείς τον σταυρό με τα δύο δάχτυλα ή με τα τρία; Να γράφει “Ισούς” ή “Ιησούς”; Μόνο λίγα γράμματα άλλαξαν στο Σύμβολο της Πίστεως, αλλά για χάρη τους ο λαός ήταν έτοιμος να εγκαταλείψει την χώρα, να υποστεί βασανισμούς, να πέσει στην πυρά. Ο σχισματικός ήταν και ποινικά κολάσιμος. Ο καταδότης καρπώνονταν την περιουσία του καταδικασμένου.

Χωρίς ιερείς

Εκτός από τους διωγμούς, οι παλαιόπιστοι διασπάστηκαν και εσωτερικά. Το βασικό ερώτημα ήταν “πού να βρεθούν  παπάδες;” Ένας Ορθόδοξος ιερέας έπρεπε να είναι χρισμένος και τοποθετημένος σε μια ιεραρχία με κορυφαίο τον επίσκοπο ή κάποιο άλλο πνευματικό πρόσωπο. Παλαιόπιστοι επίσκοποι δεν υπήρχαν για πολλά χρόνια, οπότε δεν υπήρχε κανένας να ορίσει κάποιον ιερέα. Μια ομάδα παλαιοπίστων έλυσε το ζήτημα  αρνούμενη τους ιερείς (οι λεγόμενοι “μπεσποπόβτσι”). Άλλοι υπόκειντο σε ιερείς που χειροτονήθηκαν από  επισκόπους  της μεταρρύθμισης. Πολλοί απ' αυτούς τους ιερείς προσχώρησαν στους παλαιόπιστους. Αργότερα σχηματίστηκαν ιεραρχίες παλαιοπίστων.

Εκείνοι που δεν είχαν καθόλου ιερείς, διασπάστηκαν με βάση διάφορες αρχών. Όπως, για παράδειγμα, τα εκκλησιαστικά μυστήρια. Αν δεν υπάρχουν ιερείς, κανείς δεν μπορεί να τελέσει βαπτίσεις, μνημόσυνα, γάμους. Σε κάποιες από τις λατρευτικές εκδοχές, αυτά τα καθήκοντα τα αναλάμβαναν σεβάσμιοι πολίτες, όπως σε προτεσταντικές αιρέσεις. Άλλοι απλώς αρνήθηκαν να τελέσουν κάποια μυστήρια, όπως το μυστήριο του γάμου. Αυτό σημαίνει ότι αρνήθηκαν να παντρεύονται και να κάνουν παιδιά. Πώς να τεκνοποιήσεις εν αμαρτίαις; Εντούτοις αυτές οι ομάδες επιβιώνουν για αιώνες, και αυτό γεννά αμφιβολίες ως προς την προσήλωσή τους στις αρχές τους.

Ένδειξη υπηρεσίας ή υποταγής;


Η είδηση έχει ως εξής: Για πρώτη φορά στα χρονικά, ο πάπας Φραγκίσκοςέπλυνε τα πόδια γυναικών κατά την Τελετή του Νιπτήρος, ενόψει του Πάσχα των Καθολικών, όπως μετέδωσε το ραδιόφωνο του Βατικανού. Ο ποντίφικας επέλεξε να τελέσει την παραδοσιακή ιεροτελεστία στη φυλακή ανηλίκων του Καζάλ ντελ Μάρμο, στα προάστια της Ρώμης. Αφού εκφώνησε μια σύντομη ομιλία στους νεαρούς κρατούμενους που συγκεντρώθηκαν στο παρεκκλήσι της φυλακής, έπλυνε τα πόδια δέκα αγοριών και δύο κοριτσιών, μιας καθολικής Ιταλίδας και μιας μουσουλμάνας Σέρβας.
Η πράξη αυτή (όσο κι αν μοιάζει με καλοστημένο show μπροστά στις κάμερες) ενθουσίασε όλα τα media της σύγχρονης Δύσης, ακόμα και εκείνα που τηρούν εχθρική στάση προς τον χριστιανισμό και τις «συντηρητικές» απόψεις γενικότερα.
Παρακάτω μια «παραφωνία» από την ιταλική εθνικιστική ιστοσελίδα «Identità»:

Οι εικόνες και τα σύμβολα είναι πιο δυνατά από ό, τι νομίζουν μερικοί άνθρωποι. Βέβαια, πολύ περισσότερο από ό, τι ο Φραγκίσκος, ο νέος Πάπας, νομίζει. Και αυτό είναι το μήνυμα που απευθύνεται στους οπαδούς του Μωάμεθ.
Φανταστείτε τον αντίκτυπο, συναισθηματικό ή όχι, της εικόνας του Πάπα να σκύβει για να πλύνει τα πόδια ενός μουσουλμάνου κρατούμενου. Φυσικά, γνωρίζουμε το θρησκευτικό περιεχόμενο της εν λόγω πράξης, αλλά εκείνοι που κοιτούν απ’ έξω - σε αυτή την περίπτωση, οι μουσουλμάνοι σε όλο τον κόσμο – λαμβάνουν μόνο ένα μήνυμα: ελάτε, είμαστε εδώ, έτοιμοι να υποκλιθούμε μπροστά σας. Έτοιμοι να "ταπεινωθούμε".
Και υπάρχει η ιδέα, αναμφίβολα, σε ένα όχι μικρό κομμάτι του χριστιανισμού, ότι Χριστιανισμός είναι "ταπείνωση" του ανθρώπου στα όρια του μαζοχισμού. Ταπείνωση ψυχική και σωματική.
Στη σύγχρονη κοινωνία, η οποία είναι μια κοινωνία από εικόνες, που έχουν καταστεί ακόμη πιο σημαντικές, πρέπει να είσαι προσεκτικός, όταν έχεις μια τέτοια ευθύνη, όταν είσαι ο πνευματικός ηγέτης μιας θρησκείας που σε ένα μεγάλο μέρος του κόσμου, ζει ως μια "καταπιεσμένη μειονότητα" που διώκεται από το Ισλάμ. Πρέπει να προσέχεις τι μήνυμα στέλνεις προς τα έξω.
Αν αυτός ο Πάπας προτίθεται να εκθέσει την Εκκλησία και την Χριστιανική Δύση στην Ισλαμική αλαζονεία, βρήκε το σωστό τρόπο για να το κάνει: να περάσει στον ισλαμικό κόσμο, που γίνεται όλο και πιο επιθετικός, την πεποίθηση ότι η Δύση είναι αυτό που αντιπροσωπεύει η εικόνα ενός ανθρώπου που έχει πέσει κάτω γονατιστός.
Υπάρχουν τομείς της κοινωνίας που ολοκληρωτικά εξοντώθηκαν από την μαζοχιστική επιθυμία για αυτο-καταστροφή.
Θα είναι καλό αν δεν θέλει να είναι ο τελευταίος Πάπας, η Αυτού Αγιότητα να σκεφτεί τις συνέπειες των πράξεών του, τώρα που είναι ο Πάπας, και τις επιπτώσεις σε εκατομμύρια ανθρώπους. Δεν μπορούμε να σκύβουμε μπροστά τους, ενώ οι ίδιοι ανατινάζουν και σκοτώνουν Χριστιανούς σε όλο τον κόσμο. Είναι σαν να τους λέμε ότι είμαστε τα αρνιά έτοιμα προς θυσία.
Δεν υπάρχει αμφιβολία, ότι η κίνηση αυτή του Πάπα «χαιρετίστηκε» από τα μέσα μαζικής καταστροφής. Δεν θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά από εκείνους που επιζητούν την καταστροφή του πολιτισμού μας.

ΞΑΝΑΚΤΥΠΗΣΑΝ ΠΑΛΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣΤΡΟΦΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ!


ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΗΣ ΕΤ1 "ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ" 

ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟ 

ΤΟΝ ΣΕΒ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΒΟΛΟΥ


__________Με πόνο ψυχής στο τηλεοπτικό πρόγραμμα
της ΕΤ 1 ( σήμερα το πρωΐ, Κυριακή 31η Μαρτίου ε.έ.)
παρακολουθήσαμε μια εκπομπή, την οποία επιμελείται
 και συντονίζει και στην οποία προΐσταται ο αγαπητός
 μας Μητροπολίτης Δημητριάδος και Αλμυρού κ. Ιγνάτιος.
 Ήταν αφιερωμένη στο πρόσφατο  Συνέδριο με θέμα
 «ΕΚΚΛΗΣΙΑ και ΑΡΙΣΤΕΡΑ», ήταν δε ολοφάνερη
 η προσπάθεια του Μητροπολίτου-οικοδεσπότου να προβληθή
το συνέδριο αυτό, γενικώτερα δε η αριστερή κουλτούρα!

___________Θέλουμε από τη θέση
αυτή να εκφράσουμε την έντονη διαμαρτυρία μας.
  Η ενασχόληση του Σεβ. Μητροπολίτου κ. Ιγνατίου με
το αντικείμενο αυτό δεν μπορεί να έχει άλλη εξήγηση 
παρά μόνο, την επιθυμία να «αγιοποιηθή» ένα Συνέδριο,
 που ούτε αναγκαίο ήταν, ούτε μεγάλης αποδοχής  έτυχε
από την πλευρά του εκκλησιαστικού πληρώματος.

__________Ένα μεγάλο λάθος της εκπομπής ήταν,
ότι δεν έθετε σε υπότιτλους το όνομα των επί μέρους
  συνομιλητών του συνεχώς, ώστε να μπορούμε να
γνωρίζουμε τα πρόσωπα και συνεπώς να εκτιμήσουμε
 αρκούντως τα λεγόμενα!

__________Το υπερβέβαιο αποτέλεσμα της εκπομπής αυτής
ήταν η προσωπική προβολή του Μητροπολίτου! Βλέπετε, 
ο Σεβ. κ. Ιγνάτιος έχει ικανοποιητική φωτογένεια και έτσι
όλοι οι Ιεράρχες έχουμε κερδίσει από την άποψη,
ότι τουλάχιστον ένας «όμορφος» Αρχιερεύς φαινόταν
από το γυαλί της τηλεοράσεως στα μάτια του Ελληνικού
Λαού για αρκετή ώρα.

___________Στην αντίπερα όχθη ακριβώς το ίδιο πρωϊνό
 ο Παναγιώτατος Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος,
 στο κήρυγμά του από τον πανηγυρίζοντα ναό της Αγ. Γρηγορίου του Παλαμά,
 πολεμούσε την αριστερή δολιοφθορά της «εθνικής συνειδήσεως και
αυτοσυνειδησίας μας!» Με πειστικό και συγχρόνως ήρεμο
 τρόπο, παρουσιάζοντας αδιαμφισβήτητα τεκμήρια, έθετε καυτά
ερωτήματα για την καταλυτική δράση της αριστερόστροφης
κουλτούρας στον τόπο μας και την διαστροφή της ιστορικής
 αλήθειας μέσα από τα διδακτικά βιβλία του Δημοτικού και του
 Γυμνασίου. Μεταξύ των άλλων αναφέρθηκε και
 στην προσπάθεια του ΠΑΜΕ, οι οποίοι παραμονές
της 25ης Μαρτίου, στημένοι έξω από σχολικά κτίρια, διένειμαν
 τα έντυπά τους στους μαθητές, δια των οποίων διατείνονται,
ότι ο Παλαιών Πατρών Γερμανός ήταν ένας …….απατεώνας!

____________Ας επανέλθουμε, λοιπόν, στον Μητροπολίτη του Βόλου
. Ο Σεβασμιώτατος Δημητριάδος υπήρξε μονομερής στην
«περιηγήσή» του, όπως την χαρακτήρισε. Ήταν μεροληπτικός 
και μονομερής στην εκπομπή του, καθ’ όσον 
δεν προσκάλεσε να συνομιλήσουν μαζί του και κάποιοι 
από την αντίπερα όχθη!
Προσκάλεσε πχ. τον Σεβ. Μητροπολίτη Σισανίου και
Σιατίστης κ. Παύλο, γνωστό άλλωστε Ιεράρχη για κάποιες
έμμονες ιδέες του, αλλά δεν είχε την καλωσύνη να προσκαλέσει
 στην ίδια εκπομπή του και κάποιους άλλους Ιεράρχες, που θα
 είχαν να διατυπώσουν μια διαφορετική «άποψη».
Έτσι για μια ακόμη φορά ακούσαμε τον Σεβ. Σισανίου να υποστηρίζει
 τις γνωστές θέσεις του για τους οικονομικούς μετανάστες,
φανατικούς Μουσουλμάνους στην πλειονότητά τους και άρα
 οπαδούς του Τζιχάντ ( δηλ. σφάξτε τους απίστους),
τους οποίους ωραιοποιεί, νομιμοποιεί και αμνηστεύει,
αλλά δεν προσκάλεσε και κάποιους Ιεράρχες από την άλλη
πλευρά του λόφου, ώστε να ακουσθή και η «άλλη άποψη»!
 Εμείς, ως γνωστόν, είμαστε στην αντίπερα όχθη! Βλέπουμε
διαφορετικά τα πράγματα! Γιατί άραγε δεν μας προσκάλεσε;  

____________Καταγγέλλουμε, λοιπόν, ευθέως ότι η εκπομπή
του Σεβ. Δημητριάδος ήταν μια «στημένη» εκπομπή, μια
μονομερής μια μονολιθική, άρα μια αριστερής νοοτροπίας,
εκπομπή, που δεν ήθελε να προβληθή η αλήθεια, αλλά
μοναδικός της στόχος ήταν να προωθηθούν οι αριστερές ιδέες!
Με τον τρόπο αυτό ο αγαπητός μας αδελφός Μητροπολίτης
 προσπάθησε να αυξήσει τις Μετοχές του στην αριστερή
πολιτική παράταξη! Έτσι αριστερόστροφοι Αρχιερείς
πραγματοποίησαν και πάλι μια επίθεση στον Κορμό της Ελλάδος!
Μπράβο τους! 

____________Διερωτώμεθα όμως: γιατί αυτός ο θυελλώδης
 έρωτας τού Σεβ. κ. Ιγνατίου με τους αριστερούς;
Ποτέ άραγε δεν ανέγνωσε το βιβλίο του μακαριστού Χριστοδούλου
 με τίτλο "ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΣΟΒΙΕΤΙΚΗΝ ΕΝΩΣΙΝ"
του Νικήτα Στρούβε, το οποίον ο αείμνηστος Χριστόδουλος
σε νεαρή ακόμη ηλικία είχε μεταφράσει από την Γαλλική;
Ας επιχειρήσει επί τέλους να το διαβάσει τώρα, ώστε να μη δικαιολογε
ί τους αριστερούς για τα κατά της Εκκλησίας εγκλήματά τους, με τα
 λόγια: "παληά υπήρχε πρόβλημα στις σχέσεις Εκκλησίας
 και Αριστερών"! Δηλ., Σεβασμιώτατε, σήμερα δεν υπάρχει πρόβλημα;
Αλλά τι λέγω;Όταν οι Ιεράρχες ασπάζωνται την αριστερή 
κουλτούρα βεβαίως δέν υπάρχει πρόβλημα με τους Αριστερούς!
 Με τούς κακοδόξους, συγγνώμην ήθελα να πω "με τους 
Ορθοδόξους(;)",  Ιεράρχες υπάρχει πρόβλημα! 
____________Ανταποκρινόμενοι, λοιπόν, στην πρόκληση, που
δεχθήκαμε,  από τη θέση αυτή σήμερα από το προκλητικό και
απαράδεκτο περιεχόμενο της εκπομπής, προσκαλούμε τον
σεβ. Δημητριάδος κ. Ιγνάτιο να μας σχολιάσει τα λόγια του
Αρχηγού του ΣΥΡΙΖΑ κ. Αλεξ. Τσίπρα. Του κ. Τσίπρα, λέγω,
ο οποίος σήμερα εμφανίζεται σαν ο πιό δυναμικός εκφραστής
της αριστερής κουλτούρας! Τα παρακάτω λόγια είπε την
1η Μαρτίου 2008 στην εκπομπή της ΝΕΤ (του κ. Μανώλη Κοττάκη)
με τίτλο «Η άλλη όψη». Μας τα διασώζει ο κ. Μιλτ. Εμμανουηλίδης
 με επιστολή του στην «ΕΣΤΙΑ», που δημοσιεύθηκε μόλις χθές, στο
 φ. της 30ής Μαρτίου ε.έ., και έχουν ακριβώς ως εξής:

 «Δεν θα σας κρύψω, ότι δεν πιστεύω.
 Είμαι…. Προσωπική πεποίθησή μου είναι-είτε 
από τις σπουδές μου, είτε από τα 
διαβάσματά μου…….Δεν είμαι
 χριστιανός…..Δεν είμαι θρησκευόμενος…..............
Και πιστεύω, ότι ίσως οι περισσότεροι που 
ασχολούνται  με τα κοινά της Αριστεράς  
είναι γνωστό ότι δεν  είναι θρησκευόμενοι».


____________Σεβασμιώτατε, ποιά σχέση μπορείτε να έχετε σεις,
 ένας Ορθόδοξος Ιεράρχης,  με ανθρώπους, οι οποίοι έχουν τέτοια
 φρονήματα; 
___________Τα γυαλιά όμως σας φορεί ο κ. Εμμανουηλίδης,
 ο οποίος σχολιάζει τις θέσεις του κ Τσίπρα με πολύ εύστοχο
 τρόπο! Ως άξια πολλής προσοχής σας μεταφέρω εδώ τα σχόλια
αυτά, στα οποία προέβη ο κ. Εμμανουηλίδης:
«Είναι λυπηρό, ένας επίδοξος ηγέτης, ενός φιλοχρίστου έθνους να ομολογή με δόσιν παρρησίας "δεν είμαι χριστιανός" και να το περιορίζη "δεν είμαι θρησκευόμενος", όταν με λογικάς βέβαια αφαιρέσεις η πίστις και η γνώσις είναι σφαίρες χωριστές της συνειδησιακής ζωής. Της γνώσεως τα πορίσματα υπόκεινται εις τα κριτήρια της καθαρής επιστήμης. Της θρησκείας η εμπειρία τρέφεται από το ρίγος και την συγκίνησιν "που δίνει το ανεξιχνίαστο μυστήριο, και από την παραμυθία που προσφέρει το ακατάληπτο θαύμα.  Ο ουρανός, ο θάνατος και ο πόνος τα μεγάλα θέματά της.  Η θρησκεία είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο της πνευματικής και κοινωνικής ζωής της ανθρωπότητος.  Από την αρχή, από τις απώτατες απαρχές της ανθρώπινης ύπαρξης, οι θεμελιώδεις πράξεις της ανθρώπινης ζωής έχουν συγχρόνως παντού θρησκευτικόν χαρακτήρα».

****************

____________Επιστεγάζοντες το παρόν σημείωμά μας, μόνο και μόνο
 για να καθησυχάσουμε τη συνείδησή μας,  θα θέλαμε να απευθυνθούμε
 στον Σεβ. Δημητριάδος και να του πούμε δημοσίως τα εξής:

 Σεβασμιώτατε εν Χριστώ Αδελφέ κ. Ιγνάτιε,

________ «Τα δημοσίως πραττόμενα, δημοσίως και ελέγχονται!»
 Ακούστε, λοιπόν, από κάποιον πρεσβύτερο, τόσο κατά την αρχιερωσύνη,
 όσο και κατά την ηλικία,  Ιεράρχη και αδελφό σας, ο οποίος
κάποτε -προεκλογικά, επικειμένης της εκλογής για την πλήρωση
 της Ιεράς Μητροπόλεως Δημητριάδος- για χάρη σας
εναντιώθηκε στον μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο και τις
 επιλογές του και έδωσε μια μεγάλη μάχη! Αποτέλεσμα της μάχης
εκείνης ήταν, ότι εναυάγησαν οι επιλογές και προτιμήσεις
του Χριστοδούλου, και ως αποτέλεσμα ακολούθησε η δικη σας εκλογή,
 ώστε να είσθε σεις σήμερα ο Μητροπολίτης του Βόλου!
Που να φανταζόμουν τότε, ότι υποστήριζα έναν ένθερμο οπαδό
της Αριστεράς, ο οποίος θα αναδεικνυόταν ἐπειτα και μεγάλος
υποστηρικτής της!

Ακούστε, λοιπόν, την αγωνιώδη φωνή μου:

Σεβασμιώτατε, αφήστε την αριστερόστροφη κουλτούρα, 
την οποία επιμελώς προωθείτε και στην οποία
 -δυστυχώς-έχετε εγκλωβισθή!Ασχοληθήτε μόνο με τον
 πιστό Λαό της Εκκλησίας μας και στηρίξτε τον! 
Μη παρασύρεσθε από τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο
 κ. Ιερώνυμο, ο οποίος έχει δηλώσει δημοσίως:
 «Εγώ είμαι αριστερός!» Εκείνος ενεργεί διπλωματικά! 
Απλώς ρίχνει δίκτυα προς κάθε κατεύθυνση, διότι
 έτσι τον συμβουλεύουν οι περί Αυτόν.
 Μή παρασύρεσθε, λοιπόν. Η επίθεση της 
Αριστεράς κατά της Εκκλησίας 
ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΑ ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ,
 όπως  είπατε σήμερα σε κάποιο πανεπιστημιακό
 συνομιλητή σας! Το μίσος της αριστεράς κατά της
 Ορθοδόξου Πίστεως και κατά της Ορθοδόξου 
Εκκλησίας είναι σταθερό, είναι μόνιμο! 
ΜΟΝΙΜΩΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ η Αριστερά μάχεται 
και αντιμάχεται την Εκκλησία! Πάψτε, λοιπόν,
 να την υπηρετείτε! Πάψτε, να την εκτρέφετε με
 τα διάφορα Συμπόσια και Συνέδριά σας στη
 Θεολογική Ακαδημία του Βόλου! 
Πάψτε, να την ωραιοποιείτε!
 Η Αριστερή Κουλτούρα ποτέ δεν άλλαξε το δόγμα της, 
ότι «η θρησκεία είναι το όπιον των Λαών».
 Επαναλαμβάνω, ασχοληθήτε λιγο περισσότερο 
με τον πάντοτε ευκολόπιστο και πάντοτε προδομένο 
πιστό λαό της Ελλάδος, τους χριστιανούς μας! 
Αυτή, μόνον αυτή, είναι η αποστολή μας. 
Σας υπενθυμίζω την παροιμία: «ο λύκος τρίχα 
αλλάζει, γνώμη δεν αλλάζει!» Εγώ φεύγω από την
 ζωή, οδεύω προς τη δύση μου. 
Με την βοήθεια του Κυρίου μας συνεπλήρωσα
 πια τριάντα επτά (37) χρόνια στην Αρχιερωσύνη.
 Φεύγω λοιπόν! 
Ανησυχώ όμως για τις τάσεις και τις επιλογές 
της νέας γεννεάς των Αρχιερέων! 
Ένας νεόφυτος Αδελφός μας, μόλις μιά μέρα 
μετά τήν ενθρόνισή του, τήν καθαρά Δευτέρα,
 ντυμένος με ένα Μπουφάν, μετέβη στο στάδιο 
της πόλεως, για να παρακολουθήσει 
ένα ποδοσφαιρικό αγώνα!!! 
Την ίδια ώρα στούς ναούς ετελείτο η ακολουθία
 του Μεγάλου Αποδείπνου!
Φεύγω λοιπόν! 
Ανησυχώ όμως για τις τάσεις και τις επιλογές 
της νέας γεννεάς των Αρχιερέων! 
Εύχομαι τα γεγονότα να με διαψεύσουν! 
Αλλά μη λησμονείτε, σας έγραψα τις σκέψεις μου, 
διότι τα "Scripta manent!"

+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ και ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ

Αίγιον 31η Μαρτίου 2013

π.Νεκτάριος: Η Βασιλεύουσα είναι προ των θυρών να επιστρέψει στους Ρωμιούς!


σχόλιο απο ιστολόγιο έκτακτο παράρτημα: Ακούστε τι αναφέρει για την μαρτυρία του
 π.Γιάννη Καλαΐδη για τις 5 Μαίου,
για τους εχθρούς που τώρα είναι εχθροί και μετά τον πόλεμο θα είναι φίλοι καθώς και άλλα συγκλονιστικά.

Προσοχή! Ρωτάμε τους πνευματικούς μας για ό,τι ακούμε.



πηγές
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
Έκτακτο Παράρτημα


  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...