Λέγει ὁ πανεύφηµος ἀπόστολος Παῦλος: Τὸ σῶµα µας εἶναι τὸ σπίτι τῆς ψυχῆς µας ἐδῶ στὴν γῆ. Ὅταν θὰ φύγουµε ἀπό τη ζωὴ αὐτή, ὁ Θεὸς θὰ µᾶς δώσει γιὰ τὴν ψυχή µας ἕνα ἄλλο σπίτι στὸν οὐρανό, ἕνα σπίτι ποὺ δὲν θὰ χτιστῆ «µὲ χέρια ἄνθρωπου». Αὐτὸ περιµένουµε. Αὐτὸ θὰ εἶναι ἡ µεγάλη µας ἀµοιβή. Γι’ αὐτὸ µιλᾶµε, ὅταν λέµε τὸ «προσδοκῶ ἀνάστασιν νεκρῶν» (Βλ. Β’ Κόρ. 5,1-4). Ἡ ἀχειροποίητη αὐτὴ οἰκία µας, δὲν θὰ εἶναι σὰν τὸ σῶµα τοῦ Λαζάρου µετὰ τὴν ἀνάστασή του: ποὺ ἦταν πάλι σῶµα θνητό. Θὰ εἶναι σὰν τὸ σῶµα τοῦ Χριστοῦ: πού µετὰ τὴν ἀνάσταση ἦταν σῶµα ἀθάνατο µεταπλασµένο σὲ ἀφθαρσία.
Γι’ αὐτὸ ἦρθε ὁ Χριστὸς στὸν κόσµο. Γιὰ νὰ µᾶς ἐλευθερώσει ἀπὸ τὴν φθορὰ καὶ ἀπὸ τὸν θάνατο. Καὶ γι’ αὐτὸ ἀναστήθηκε γιὰ νὰ χαρίσει καὶ σέ µᾶς ἀνάσταση καὶ ζωή: τὴν δική Του ἀνάσταση καὶ ζωή. Ἦρθε στὴν γῆ γιὰ νὰ µᾶς σώσει. Καὶ σταυρώθηκε γιά µᾶς. Καὶ ἀναστήθηκε. Ὄχι µὲ τὴν δύναµη τῆς ἀνθρωπίνης φύσης Του, ἀλλὰ µὲ τὴν δύναµη τῆς θεότητάς Του. Ἀναστήθηκε αὐτεξουσίως σὰν Θεός, γιατί ἦταν καὶ Θεός! Γιατί, ὅπως λέγει ὁ ἅγιος ἀπόστολος Παῦλος: σ’ Αὐτόν, στὸν Χριστό, κατοικοῦσε καὶ κατοικεῖ «πᾶν τὸ πλήρωµα τῆς θεότητος σωµατικῶς» (Κόλ. 2,9). Νικιέται ὁ θεός; Περιορίζεται ὁ θεός;
Σὰν νεκρὸς κατέβηκε καὶ ὁ Χριστὸς στὸν ἅδη. Ἀλλὰ σὰν θεὸς ἀθάνατος, καθεῖλε τὴν δύναµη τοῦ ἅδη. Καὶ ἀνέστη ὡς νικητής. Καὶ ἔδωσε καὶ σέ µᾶς, ἀνάσταση καὶ ζωή. Ὄχι γιατί τὸ ἀξίζαµε. Ὄχι γιατί αὐτὴ ἦταν τάχα ἡ φυσικὴ πορεία τῆς φύσης µας. Ἀλλὰ ἐπειδὴ ἔτσι τὸ θέλει.
Λέγει ὁ ἅγιος ἀπόστολος Παῦλος: «Ἂν ἕνας καὶ µόνο ἄνθρωπος ἀναστήθηκε ἐκ νεκρῶν, τολµάει ἄνθρωπος νὰ εἰπεῖ, ὅτι δὲν γίνεται ἀνάσταση νεκρῶν;» Ἂν ἔστω καὶ ἕνας µόνο ἄνθρωπος, ὁ Χριστός, ἀναστήθηκε ἐκ νεκρῶν µὲ τὴν δύναµη τοῦ Θεοῦ, τί ἐµποδίζει µὲ τὸν ἴδιο τρόπο νὰ ἀναστηθοῦν καὶ ὅλοι οἱ ἄλλοι ἄνθρωποι; Μήπως ἔπαυσε νὰ τὸ θέλει ὁ Θεός; Μήπως γέρασε καὶ δὲν θὰ τὸ µπορεῖ πιὰ ὁ Θεός; Ἀρχὴ καὶ Ἀπαρχὴ ὁ Χριστός. Ἔπειτα οἱ τοῦ Χριστοῦ: οἱ χριστιανοὶ . Πότε; Ἐν τῇ παρουσίᾳ Αὐτοῦ. Τότε θὰ ἔλθει.
Ἀργεῖ; Περιµένετε. Ἡ πίστη εἶναι ἀναµονή! Δὲν µπορεῖτε νὰ περιµένετε; Πίστη δὲν ἔχετε!
Ἡ Ἀνάσταση θὰ εἶναι ΔΩΡΟ τοῦ Χριστοῦ. Δὲν θὰ ἀναστηθοῦµε µόνοι µας! Μόνος του δὲν ἀναστήθηκε οὔτε ὁ Ἰησοῦς.
Καὶ ὅπως τὸ νεκρὸ σῶµα τοῦ Ἰησοῦ τὸ ἀνάστησε ὁ Θεός, µὲ τὴν δύναµή Του τὴν θεϊκή, ἔτσι ὁ Θεὸς θὰ ἀναστήσει καὶ ἐµᾶς. Καὶ θὰ µᾶς πάρει ὅλους κοντά Του. Μὲ τὸ σῶµα µας αὐτό, µὲ τὸ ὁποῖο Τὸν δοξολογοῦµε• καὶ Τὸν προσκυνοῦµε. Καὶ τηροῦµε τὸ θέληµά Του.
Γι’ αὐτὸ ἦρθε ὁ Χριστὸς στὸν κόσµο. Γιὰ νὰ µᾶς ἐλευθερώσει ἀπὸ τὴν φθορὰ καὶ ἀπὸ τὸν θάνατο. Καὶ γι’ αὐτὸ ἀναστήθηκε γιὰ νὰ χαρίσει καὶ σέ µᾶς ἀνάσταση καὶ ζωή: τὴν δική Του ἀνάσταση καὶ ζωή. Ἦρθε στὴν γῆ γιὰ νὰ µᾶς σώσει. Καὶ σταυρώθηκε γιά µᾶς. Καὶ ἀναστήθηκε. Ὄχι µὲ τὴν δύναµη τῆς ἀνθρωπίνης φύσης Του, ἀλλὰ µὲ τὴν δύναµη τῆς θεότητάς Του. Ἀναστήθηκε αὐτεξουσίως σὰν Θεός, γιατί ἦταν καὶ Θεός! Γιατί, ὅπως λέγει ὁ ἅγιος ἀπόστολος Παῦλος: σ’ Αὐτόν, στὸν Χριστό, κατοικοῦσε καὶ κατοικεῖ «πᾶν τὸ πλήρωµα τῆς θεότητος σωµατικῶς» (Κόλ. 2,9). Νικιέται ὁ θεός; Περιορίζεται ὁ θεός;
Σὰν νεκρὸς κατέβηκε καὶ ὁ Χριστὸς στὸν ἅδη. Ἀλλὰ σὰν θεὸς ἀθάνατος, καθεῖλε τὴν δύναµη τοῦ ἅδη. Καὶ ἀνέστη ὡς νικητής. Καὶ ἔδωσε καὶ σέ µᾶς, ἀνάσταση καὶ ζωή. Ὄχι γιατί τὸ ἀξίζαµε. Ὄχι γιατί αὐτὴ ἦταν τάχα ἡ φυσικὴ πορεία τῆς φύσης µας. Ἀλλὰ ἐπειδὴ ἔτσι τὸ θέλει.
Λέγει ὁ ἅγιος ἀπόστολος Παῦλος: «Ἂν ἕνας καὶ µόνο ἄνθρωπος ἀναστήθηκε ἐκ νεκρῶν, τολµάει ἄνθρωπος νὰ εἰπεῖ, ὅτι δὲν γίνεται ἀνάσταση νεκρῶν;» Ἂν ἔστω καὶ ἕνας µόνο ἄνθρωπος, ὁ Χριστός, ἀναστήθηκε ἐκ νεκρῶν µὲ τὴν δύναµη τοῦ Θεοῦ, τί ἐµποδίζει µὲ τὸν ἴδιο τρόπο νὰ ἀναστηθοῦν καὶ ὅλοι οἱ ἄλλοι ἄνθρωποι; Μήπως ἔπαυσε νὰ τὸ θέλει ὁ Θεός; Μήπως γέρασε καὶ δὲν θὰ τὸ µπορεῖ πιὰ ὁ Θεός; Ἀρχὴ καὶ Ἀπαρχὴ ὁ Χριστός. Ἔπειτα οἱ τοῦ Χριστοῦ: οἱ χριστιανοὶ . Πότε; Ἐν τῇ παρουσίᾳ Αὐτοῦ. Τότε θὰ ἔλθει.
Ἀργεῖ; Περιµένετε. Ἡ πίστη εἶναι ἀναµονή! Δὲν µπορεῖτε νὰ περιµένετε; Πίστη δὲν ἔχετε!
Ἡ Ἀνάσταση θὰ εἶναι ΔΩΡΟ τοῦ Χριστοῦ. Δὲν θὰ ἀναστηθοῦµε µόνοι µας! Μόνος του δὲν ἀναστήθηκε οὔτε ὁ Ἰησοῦς.
Καὶ ὅπως τὸ νεκρὸ σῶµα τοῦ Ἰησοῦ τὸ ἀνάστησε ὁ Θεός, µὲ τὴν δύναµή Του τὴν θεϊκή, ἔτσι ὁ Θεὸς θὰ ἀναστήσει καὶ ἐµᾶς. Καὶ θὰ µᾶς πάρει ὅλους κοντά Του. Μὲ τὸ σῶµα µας αὐτό, µὲ τὸ ὁποῖο Τὸν δοξολογοῦµε• καὶ Τὸν προσκυνοῦµε. Καὶ τηροῦµε τὸ θέληµά Του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά