Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Πέμπτη, Νοεμβρίου 01, 2012

Θα έπέμβη ο Χριστός, θα δώση μιά σφαλιάρα σε όλο αυτό το σύστημα, θά πατάξη όλο το κακό και θα το βγάλη σε καλό τελικά.


- Γέροντα, σ' αυτά τά δύσκολα χρόνια θα επέμβη ό Χριστός;
- Ναι Εδώ, βλέπεις, σε έναν αδικημένο που έχει καλή διάθεση, επειδή δικαιούται την θεία βοήθεια, παρουσιάζονται πολλές φορές οι Άγιοι, η Παναγία, ο Χριστός, για να τον σώσουν, πόσο μάλλον τώρα που θα βρίσκεται σε τόσο δύσκολη κατάσταση ο καημένος ο κόσμος
Τώρα μια μπόρα θα είναι, μιά μικρή κατοχή του αντίχριστου σατανά. Θά φάη μετά μιά σφαλιάρα από τον Χριστό, θά συγκλονισθούν όλα τα έθνη και θα ερθη η γαλήνη στον κόσμο για πολλά χρόνια.

Αυτήν την φορά θα δώση ο Χριστός μιά ευκαιρία, για να σωθή το πλάσμα Του. Θα αφήση το πλάσμα Του ο Χριστός;

Θά παρουσιασθή στο αδιέξοδο των ανθρώπων, για να τους σώση από τα χέρια του Αντίχριστου.

Θα επιστρέψουν στον Χριστό και θα ερθη μιά πνευματική γαλήνη σε ολην την οικουμένη για πολλά χρόνια.

Μερικοί συνδυάζουν με αυτήν την επέμβαση του Χριστού την Δευτέρα Παρουσία. Εγώ δεν μπορώ να το πω.

Ό λογισμός μου λέει ότι δεν θα είναι η Δευτέρα Παρουσία του Χριστού, όταν έρθη ως Κριτής, αλλά μιά επέμβαση του Χριστού, γιατί είναι τόσα γεγονότα που δεν έχουν γίνει ακόμη.

Θα έπέμβη ο Χριστός, θα δώση μιά σφαλιάρα σε όλο αυτό το σύστημα, θά πατάξη όλο το κακό και θα το βγάλη σε καλό τελικά.

Θα γεμίσουν οι δρόμοι προσκυνητάρια. Εξω τα λεωφορεία θα έχουν εικόνες.

Θα πιστέψουν όλοι οι άνθρωποι. Θα σε τραβάν, για να τους πης για τον Χριστό!

Ετσι θα κηρυχθή το Ευαγγέλιο σε ολόκληρη την οικουμένη και τότε ό Χριστός θα ερθη ως Κριτής να κρίνη τον κόσμο.

Αλλο Κρίση, άλλο μία επέμβαση τού Χριστού, για να βοηθήση το πλάσμα Του.


ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ ΛΟΓΟΙ Β’

πηγή

Ο π. Γεώργιος Χρυσοστόμου μιλά για τον μακάριο Γέροντα Γεράσιμο Μικραγιαννανίτη (μέρος β´)


Ο π. Γεώργιος Χρυσοστόμου, πρωτοσύγκελλος της Ιεράς Μητροπόλεως Βεροίας, Ναούσης & Καμπανίας και καθηγητής της Ανωτάτης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης σε συνέντευξή του στην Πεμπτουσία μιλά για τον μακάριο Γέροντα Γεράσιμο Μικραγιαννανίτη (+1991), Υμνογράφο της Μ.τ.Χ.Ε.Δείτε το βίντεο:

Γέροντας Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος για τις εκτρώσεις





Ο φόνος των εμβρύων είναι «η εσχάτη ανομία»
Οι υπολογιζόμενες αμβλώσεις στην χώρα μας που ανέρχονται σε 400 χιλιάδες το χρόνο προκαλούν ίλιγγο, φρίκη και εγκληματικότητα. Κάθε χρόνο κατα-στρέφεται μια πολυάνθρωπη πόλη με εκτελεστές, εγκληματίες και δολοφόνους, γονείς, γιατρούς και πολιτεία, η οποία νομιμοποίησε τις εκτρώσεις και τις επιχορηγεί, δυστυχώς!! Νόμος 1609 του 1986.
•    Ο φόνος των εμβρύων που αναχωρούν αβάπτιστα είναι βαρύτερο αμάρτημα από τον φόνο βαπτισμένου ανθρώπου.

Από το βιβλίο «ΥΠΟΘΗΚΕΣ ΖΩΗΣ» του αρχιμ. Επιφανίου Θεοδωροπούλου 
«Ένα πιστό ανδρόγυνο πήγε κάποτε στον Γέροντα ζητώντας τη συμβουλή του (δεν είχαν αυτόν Πνευματικό). Το πρόβλημα τους ήταν ότι η γυναίκα έπαιρνε δυνατά φάρμακα για κάποια ασθένειά της και κατά τη διάρκεια της θεραπείας έμεινε έγκυος. Ο για¬τρός την προέτρεπε να κάνη άμβλωσι, διότι το παιδί θα γεννιόταν ανάπηρο. Ο Γέροντας τους είπε:
-Και τι ήλθατε σε μένα; Να σας δώσω άδεια να το σκοτώσετε;
-Έχετε άλλα παιδιά; -Ναι, απάντησαν. Έχουμε ένα αγοράκι. -Είναι υγιές; ρώτησε ο Γέροντας. -Μάλιστα, απαντούν αυτοί.
 
—Εάν, Θεός φυλάξοι, πάθη μια ημιπληγία το παιδί σας αυτό ή το κτυπήσει κάποιο αυτοκίνητο και το καταστήση φυτό θα το πετάξετε ή θα το σκοτώσετε;
 
-Ασφαλώς όχι!
 
-Τότε γιατί θέλετε να σκοτώσετε το κυοφορούμενο; Επειδή δεν το είδατε ακόμη ή επειδή δεν το αγαπήσατε; Δεν έχει καμμιά σημασία αυτό. Είναι κι αυτό παιδί σας! Ακούστε: Η επιστήμη δεν είναι αλάθητη. Οι γιατροί πέφτουν πολλές φορές έξω. Και πάνω από τους γιατρούς υπάρχει ο Δημιουργός Θεός. Σ' αυτόν να έχετε εμπιστοσύνη. Εγώ πιστεύω ότι δεν θα γεννηθή ανάπηρο, όπως λένε οι γιατροί. Αλλά κι αν συμβή κάτι τέτοιο, να δοξάσετε τον Θεό και να θεωρήσετε ότι αυτό είναι ο σταυρός σας, τον οποίο πρέπει να φέρετε αγογγύστως και Εκείνος θα πίστωση το λογα-ριασμό σας στον Ουρανό. Και όταν θα πάτε εκεί, θα Του πήτε: «Κύριε, διά τους λόγους των χειλέων Σου, ημείς εφυλάξαμεν οδούς σκληράς» (Ψαλμ. ις' 4). Μην θελήσετε να αποφύγετε τον σταυρό αυτό, διότι θα σας περιμένη κάποιος άλλος πιο βαρύς. Έχετε θάρρος. Προσευχηθήτε στον Κύριό μας. Θα προσευχηθώ κι εγώ και πιστεύω ότι θα γεννηθή υγιές το παιδάκι σας. Πηγαίνετε στην ευχή του Κυρίου.
 
Πράγματι, μετά από μερικούς μήνες γεννήθηκε ένα χαριτωμένο και υγιέστατο κοριτσάκι. Με δάκρυα, οι γονείς το ανακοίνωσαν στον Γέροντα λέγοντας:
—Σας ευχαριστούμε για τη συμπαράστασι και τις προσευχές σας. Ζη Κύριος ο Θεός!»
Αξιοπρόσεκτες
Θέσεις και Μαρτυρές
για τις Αμβλώσεις
Εκδόσεις "Ορθόδοξος Κυψέλη"

Δ Ε Λ Τ Ι Ο Ν Τ Υ Π Ο Υ IΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΧΑΛΚΙΔΟΣ



Χαλκίδα 1 Νοεμβρίου 2012

Με την Χάρη του Θεού πανηγύρισε με λαμπρότητα τον Προστάτη, Κτήτορα και Έφορό Της, η Ιερά Μονή του Οσίου Δαυίδ του Γέροντος στην Βόρεια Εύβοια, την Τετάρτη 31 Οκτωβρίου και την Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012, με την συμμετοχή πλήθους λαού, πρωτοστατούντων των Σεβασμιωτάτων Μητροπολιτών Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Κοσμά, Σισανίου και Σιατίστης κ. Παύλου και Χαλκίδος κ. Χρυσοστόμου, που με την πάντοτε φιλόξενη διάθεσή του υπεδέχθη, μαζί με τον άγιο καθηγούμενο π. Γαβριήλ και την αδελφότητα της Ιεράς Μονής, του αγίους Αρχιερείς, τους συνοδούς τους και το πλήθος των ευλαβών προσκυνητών, που κατέκλυσε την Ιερά Μονή.
Την Τετάρτη το βράδυ, στον Πανηγυρικό Εσπερινό, την Παράκληση του Οσίου και την Λιτανεία που ακολούθησε, προεξήρχε ο Σεβασμιώτατος Σιατίστης κ. Παύλος, συγχοροστατούντων των δύο ετέρων Μητροπολιτών Ακαρνανίας κ. Κοσμά και Χαλκίδος κ. Χρυσοστόμου, ο οποίος στο κήρυγμά του προς τους πιστους ανέλυσε τις τρεις μοναχικές αρετές υπακοή, ακτημοσύνη και παρθενία, τις συσχέτισε με τον Όσιο Δαυΐδ, ενώ παράλληλα τόνισε ότι αυτές οι αρετές αφορούν τον κάθε χριστιανό.
Κατά την διάρκεια της νύχτας ετελέσθη Ιερά Αγρυπνία, στην οποία προεξήρχε ο εορτάζων αδελφός της Ι. Μονής, Αρχιμανδρίτης Δαυΐδ.
Το πρωί της κυριωνύμου ημέρας Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012, προεξήρχε στον Όρθρο και την Θεία Λειτουργία ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Κοσμάς, συλλειτουργούντων των δύο ετέρων Αρχιερέων Σιατίστης κ. Παύλου και Χαλκίδος κ. Χρυσοστόμου, πολλών Ιερέων και πλήθους ευσεβών πιστών.
Στην ομιλία του ο Σεβασμιώτατος Ακαρνανίας κ. Κοσμάς, με παράδειγμα την ζωή και το ήθος του Οσίου Δαυΐδ, αναφέρθηκε στον αγώνα της άσκησης των αρετών, τον οποίον καλούνται όλα τα μέλη της Εκκλησίας να διεξάγουν στην καθημερινή τους ζωή, ώστε να καλλιεργούν συνεχώς την σχέση τους με τον Χριστό και να ελκύουν την Θεία Χάρη.
Στο τέλος της Θείας Λειτουργίας ο οικείος Ιεράρχης, Μητροπολίτης Χαλκίδος κ. Χρυσόστομος ευχαρίστησε τους αγίους Αρχιερείς για την παρουσία τους, ενώ ευχήθηκε και στον Καθηγούμενο της Ιεράς Μονής Αρχιμ. Γαβριήλ και τους συν αυτώ πατέρες, να συνεχίσουν τον αγώνα της μοναχικής βιοτής, πιστοί στο ήθος και τη ζωή του Οσίου Δαυΐδ, αλλά και των οσίων γερόντων Ιακώβου (Τσαλίκη) και Κυρίλλου (Γεραντώνη).
Εν τω μεταξύ και με την ευκαιρία της μεταβάσεώς του στην Βόρειο Εύβοια για την πανήγυρη της Ιεράς Μονής, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Χαλκίδος κ. Χρυσόστομος, το πρωί της Τετάρτης 31 Οκτωβρίου μετέβη στην Πόλη της Ιστιαίας, όπου στις 11.00 π.μ. τέλεσε τον Αγιασμό των νέων γραφείων της τοπικής Εφημερίδος «Ο Παλμός της Βόρειας Εύβοιας» και στην συνέχεια επισκέφθηκε το Βησσαριώνειο Γηροκομείο Ιστιαίας, όπου είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει προσωπικά με καθένα από τους 10 Γέροντες που φιλοξενούνται εκεί και να συνεργασθεί με τον Διευθυντή του, τον πολιό Αρχιμανδρίτη π. Ιγνάτιο Καπνίση, Αρχιερατικό Επίτροπο Ιστιαίας, για ζητήματα που αφορούν την εύρυθμη λειτουργία του Ιδρύματος.



ΕΚ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ

«Για να περάσης στην βουλή του Θεού, πρέπει να γίνης “βουλευτής” του


πηγή

"Μη φοβάσθε. Περάσαμε σαν έθνος τόσες μπόρες και δεν χαθήκαμε, και θα φοβηθούμε την θύελλα που πάει να ξεσπάση; Ούτε και τώρα θα χαθούμε. Ο Θεός μας αγαπά. Ο άνθρωπος έχει μέσα του κρυμμένη δύναμη για ώρα ανάγκης. Θα είναι λίγα τα δύσκολα χρόνια. Μια μπόρα θα είναι."
Ξεκινάμε με το πρώτο κείμενο από το πολύ - πολύ σπουδαίο όσο και επίκαιρο βιβλίο των Β' Λόγων του γέροντα Παΐσιου, με τίτλο "ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΦΥΠΝΙΣΗ".
Να σημειώσουμε ότι ο διάλογος του γέροντα γίνεται με μοναχές. 


«Για να περάσης στην βουλή του Θεού, πρέπει να γίνης "βουλευτής" του Θεού, όχι "βολευτής" του εαυτού σου» (Γέροντας Παΐσιος Αγιορείτης)
- Γέροντα, πώς τα βλέπετε τα πράγματα;
- Εσείς πώς τα βλέπετε;
- Εμείς τί να πούμε , Γέροντα; Εσείς να μας λέγατε.
- Η ησυχία που επικρατεί με ανησυχεί. Κάτι ετοιμάζεται. Δεν έχουμε καταλάβει καλά σε τί χρόνια ζούμε ούτε σκεφτόμαστε ότι θα πεθάνουμε. Δεν ξέρω τί θα γίνη, πολύ δύσκολη κατάσταση! Η τύχη του κόσμου κρέμεται από τα χέρια μερικών, αλλά ακόμη ο Θεός κρατά φρένο. Χρειάζεται να κάνουμε πολλή προσευχή με πόνο, για να βάλη ο Θεός το χέρι Του. Να το πάρουμε στα ζεστά και να ζήσουμε πνευματικά. Είναι πολύ δύσκολα τα χρόνια. Έχει πέσει πολλή στάχτη, σαβούρα, αδιαφορία. Θέλει πολύ φύσημα, για να φύγη. Οι παλιοί έλεγαν ότι θα έρθη ώρα που θα κλωτσήσουν οι άνθρωποι. Πετάνε τους φράκτες, δεν υπολογίζουν τίποτε. Είναι φοβερό! Έγινε μια βαβυλωνία. Να κάνουμε προσευχή να βγουν οι άνθρωποι από αυτήν την βαβυλωνία. Διαβάστε την προσευχή των Τριών Παίδων, να δήτε με πόση ταπείνωση προσεύχονταν και τον 82ο Ψαλμό: «Ο Θεός, τίς ομοιωθήσεταί σοι, μη σιγήσης ...». Αυτό πρέπει να γίνη, αλλιώς δεν γίνεται χωριό. Θέλει θεϊκή επέμβαση.
Μπαίνουν μερικές αρρώστιες ευρωπαϊκές και προχωρούν όλο προς στο χειρότερο. Μου είπε ένας Κύπριος οικογενειάρχης που μένει στην Αγγλία: «Κινδυνεύουμε πνευματικά. Πρέπει να φύγω από την Αγγλία οικογενειακώς». Βλέπεις εκεί ο πατέρας να παίρνη την κόρη, η μάνα τον γιο. Όλους τους στεφανώνουν , όλους τους ευλογούν. Κάτι πράγματα ..., ντρέπομαι να τα πω. Και εμείς κοιμόμαστε με τα τσαρούχια. Δεν λέω να πάρουμε πλακάτ, (σ.σ. : αναφέρεται σε μοναχές, μην ξεχνάμε) αλλά να στρέψουμε την προσοχή μας στον μεγάλο κίνδυνο που περιμένουμε και να υψώσουμε τα χέρια στον Θεό. Να κοιτάξουμε πώς να αμυνθούμε κατά του κακού. Χρειάζεται να κρατάμε λίγο φρένο, γιατί όλα πάνε να τα ισοπεδώσουν. Τώρα είναι να λέη κανείς το ψαλμικό: «Θου τους άρχοντας αυτών ως τον Ωρήβ και Ζηβ και Ζαβεέ και Σαλμανά ..., οίτινες είπαν κληρονομήσωμεν εαυτοίς το αγιαστήριον του Θεού».
Σύγχυση μεγάλη υπάρχει. Μύλος γίνεται είναι ζαλισμένοι οι άνθρωποι. Ο κόσμος είναι όπως οι μέλισσες. Αν χτυπήσης την κυψέλη, οι μέλισσες βγαίνουν έξω και αρχίζουν «βούου ...» και γυρίζουν γύρω από την κυψέλη αναστατωμένες. Ύστερα η κατεύθυνσή τους θα εξαρτηθή από τον άνεμο που θα φυσήξη. Αν φυσήξη βοριάς, θα πάνε μέσα. Έτσι και τον κόσμο τον φυσάει ... «Εθνικός Βοριάς», «Εθνικός Νοτιάς», και είναι ο καημένος ζαλισμένος. Όμως, αν και γίνεται τέτοιο βράσιμο, νιώθω μέσα μου μια παρηγοριά, μια σιγουριά. Μπορεί να ξεράθηκε η ελιά, αλλά θα πετάξη νέα βλαστάρια. Υπάρχει μια μερίδα Χριστιανών, στους οποίους αναπαύεται ο Θεός. Υπάρχουν ακόμη οι άνθρωποι του Θεού, οι άνθρωποι της προσευχής, και ο Καλός Θεός μας ανέχεται, και πάλι θα οικονομήση τα πράγματα. Αυτοί οι άνθρωποι της προσευχής μας δίνουν ελπίδα. Μη φοβάσθε. Περάσαμε σαν έθνος τόσες μπόρες και δεν χαθήκαμε, και θα φοβηθούμε την θύελλα που πάει να ξεσπάση; Ούτε και τώρα θα χαθούμε. Ο Θεός μας αγαπά. Ο άνθρωπος έχει μέσα του κρυμμένη δύναμη για ώρα ανάγκης. Θα είναι λίγα τα δύσκολα χρόνια. Μια μπόρα θα είναι.
Δεν σας τα λέω αυτά για να φοβηθήτε, αλλά για να ξέρετε πού βρισκόμαστε. Για μας είναι μια μεγάλη ευκαιρία, είναι πανηγύρι οι δυσκολίες, το μαρτύριο. Να είστε με τον Χριστό, να ζήτε σύμφωνα με τις Εντολές Του και να προσεύχεσθε, για να έχετε θείες δυνάμεις και να μπορέσετε να αντιμετωπίσετε τις δυσκολίες. Να αφήσετε τα πάθη, για να έρθη η Θεία Χάρις. Αυτό που θα βοηθήση πολύ είναι να μπη μέσα μας η καλή ανησυχία: πού βρισκόμαστε, τί θα συναντήσουμε, για να λάβουμε τα μέτρα μας και να ετοιμασθούμε. Η ζωή μας να είναι πιο μετρημένη. Να ζούμε πιο πνευματικά. Να είμαστε πιο αγαπημένοι. Να βοηθούμε τους πονεμένους, τους φτωχούς με αγάπη, με πόνο, με καλωσύνη. Να προσευχώμαστε να βγουν καλοί άνθρωποι.
Από το βιβλίο ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ ΛΟΓΟΙ Β΄: «Πνευματική αφύπνιση», ΙΕΡΟΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ «ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ» ΣΟΥΡΩΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Χιλιάδες μικροί, καθημερινοί, ταπεινοί και καταφρονεμένοι Εσταυρωμένοι


πηγή

«Επείνασα (μέσα στη μήτρα σας) γαρ και ουκ εδώκατέ μοι φαγείν,
εδίψησα (και για την γονική στοργή και φροντίδα σας) και ουκ εποτίσατέ με,
ξένος (που ήλθα ξαφνικά κι απρόσμενα να "ενοχλήσω" την καθημερινότητα σας) ήμην και ου συνηγάγετέ με,
γυμνός (και από κάθε ανθρώπινη υποστήριξη) και ου περιεβάλετέ με,
ασθενής (ο μόνος για τον οποίο ο ιατρός είναι ο δήμιος του) και εν φυλακή (στο σώμα σας που κάνατε πτέρυγα μελλοθανάτων) και ουκ επεσκέψασθέ με...
Αμήν λέγω υμίν, εφ' όσον (ουκ) εποιήσατε ενί τούτων των ελαχίστων, (ουδέ) εμοί εποιήσατε»

(Ματθ. κε', 43 και 45)


Πρωτοπρ. Ιωάννης Φωτόπουλος, Πανικός έχει καταλάβει τα αντίχριστα, νεοταξικά κέντρα!




GPaisios2
Πανικός ἔχει καταλάβει τά ἀντίχριστα, νεοταξικά κέντρα!
Μέ στόχο τόν ἀφανισμό τοῦ Ρωμαίϊκου οἱ δωσίλογοι καί προδότες ὅλων τῶν ἀποχρώσεων, ἀπό τήν ἄκρα δεξιά ὡς τήν ἄκρα ἀριστερά τῶν ἀριστεριστῶν καί ἀναρχικῶν, δυναστεύουν καί ἀπελπίζουν τόν ἑλληνικό λαό μέ πολυποίκιλα οἰκονομικά μέτρα, μέ τή βάρβαρη ἀστυνόμευση τῶν διαδηλώσεων, μέ τόν ἐξευτελισμό τῆς ἱστορικῆς μας μνήμης, μέ τήν ἀλλοίωση τῆς συνθέσεως τοῦ πληθυσμοῦ, μέ τήν ἐγκατάλειψη τῆς Θράκης, μέ τό ρόλο μπαμπούλα πού δίνει στή «Χρυσή Αὐγή» κλπ., κλπ.-καθένας ἔχει τό ρόλο του. 
Κανείς δέν ὑπερασπίζεται αὐτόν τόν ἔρημο λαό πέραν μιᾶς πολιτικάντικης ρητορείας. Οἱ νεοταξίτες νοιώθουν σιγουριά στό καταστροφικό τους ἔργο.  Καί ξάφνου...ὀρθώνεται μιά ἀκαταμάχητη δύναμη πού σκεπάζει παρηγορεῖ ἐνισχύει τόν κάθε ἄνθρωπο, πού τοῦ δείχνει τό δρόμο μέσα στους ζοφερούς καιρούς μας.  Εἶναι ἡ δύναμις τοῦ Θεοῦ, ἡ Χάρις τοῦ πανσθενουργοῦ ἁγίου Πνεύματος, πού ὁμιλεῖ διά τοῦ ἁγίου Γέροντος Παϊσίου. Πλήθη λαοῦ ὄχι μόνο δέχονται θεραπεῖες προσκυνώντας στόν τάφο του,  ἀλλά οἱ διδαχές του μέ τήν γλυκύτητα καί τήν εὐθύτητα πού τίς διακρίνει γίνονται πυξίδα ἀσφαλής γιά τή ζωή ὅλων μας. Γίνονται παραμυθία καί ἐλπίδα, ὅπλο καί ἄγκυρα, τροφή καί δροσισμός.

 Ὅλη αὐτή ἡ ζῶσα παρουσία τοῦ π. Παΐσιου ἔχει πανικοβάλλει τό Σύστημα καί τά ὄργανά του φανέρωσαν τόν πανικό τους καί μέ τό ἀσεβές ἱστολόγιο, καί μέ τόν ἄνευ ὁρίων χλευασμό τοῦ ἁγίου Γέροντος  στά Ἐξάρχεια. Νομίζουν οἱ ἀφελεῖς ὅτι ἔτσι θά νικήσουν τήν Πίστη καί τήν Ελπίδα, τόν Χριστό καί τους Ἁγίους!  Πόσοι ἄραγε δέν ἀφυπνίστηκαν καί πλησίασαν τόν Γέροντα Παΐσιο μέ αὐτά τά καραγκιοζιλίκια !
Ἄς προσέξουν οἱ νεώτεροι ὅτι οἱ κατευθύνοντες τόν χλευασμό καί οἱ ὑπερασπιστές του  εἶναι ὥριμοι στήν ἠλικία- ἀκόμη καί ὁ γηραλέος Κουβέλης θά πάει μάρτυρας ὑπερασπίσεώς τους!- πράκτορες βεβαίως ξένων συμφερόντων, ἐμφανιζόμενοι στά νέα παιδιά ὡς δημοκράτες ἤ ἀναρχικοί, ἐπαναστάτες κατά τοῦ κατεστημένου, στήν πραγματικότητα ριζοσπάστες τῆς ριζωμένης στήν καρδιά τοῦ ἕλληνα ὀρθοδόξου ζωντανῆς παραδόσεως γιά νά τόν ἀφήσουν ἔρημο, ἀνήμπορο, ἔρμαιο καί ὑποχείριο  τῆς Νέας Τάξεως Πραγμάτων  καί τῆς Νέας ἐποχῆς. 
 Τό δυνατότερο ἀντίδοτο στό φαρμάκι πού μᾶς ποτίζουν εἶναι ὁ Κύριος μας καί οἱ Ἅγιοί του. Γι΄αὐτό παραθέτουμε κείμενο πού μᾶς παρέδωσε ὁ Θεοφιλεστατος Ἐπίσκοπος Ἀνδίδων κ. Χριστοφόρος πού ἀφορᾶ τή γνωριμία του μέ τόν Γέροντα Παΐσιο. Άναμνήσεις ἀπό τήν ἐπικοινωνία μαζί του καί τή διδασκαλία του.

Βιβλίο επισκεπτών στον οίκο Ιωασαφέων στα Καυσοκαλύβια του Αγίου Όρους, υπογράφει ο Άγιος Νεκτάριος ο Πενταπόλεως.

«Οι μαθητές τρώνε μια φέτα ψωμί για μεσημεριανό»




«Κάποιοι μαθητές του ολοήμερου σχολείου τρώνε για μεσημεριανό 
μόνο μία φέτα ψωμί!» Το συγκλονιστικό αυτό στοιχείο αναφέρεται
 στο υπόμνημα που κατέθεσαν στη Βουλή δεκατρείς δάσκαλοι του 
62ου Δημοτικού Σχολείου της Πάτρας και στο οποίο
 περιγράφονται εικόνες για την καθημερινότητα κάποιων 
παιδιών, οι οποίες προκαλούν σφίξιμο στο στομάχι.

Η φτώχεια και η ανέχεια είναι εμφανείς στην καθημερινότητα 
ορισμένων παιδιών, τα οποία στα διαλείμματα δεν έχουν μαζί τους
 ούτε ένα κουλούρι, ενώ το μεσημεριανό τους είναι μονάχα 
ένα κομμάτι ψωμί. «Η καθημερινότητα στο σχολείο άλλαξε. 
Κάθε πρωί οι αφηγήσεις των παιδιών δεν έχουν να κάνουν με
 τι είδαν, τι άκουσαν από τον κόσμο, αλλά με τις οικογενειακές
 καταστάσεις που βιώνουν. Την ανέχεια, την ανεργία, την
 απόλυση. Στα διαλείμματα τα παιδιά δεν έχουν μαζί τους ένα 
κουλούρι, το μεσημεριανό στο ολοήμερο για κάποια είναι 
μια φέτα ψωμί» αναφέρεται χαρακτηριστικά στο υπόμνημα
 των εκπαιδευτικών, το οποίο αναφέρει επίσης: 
«Στο μάθημα φαίνονται τα αποτελέσματα της πολύωρης απουσίας 
των γονιών από το σπίτι, στη σωματική, πνευματική και κοινωνική
 ανάπτυξη και την ψυχική υγεία του παιδιού. Η μείωση του βιοτικού
 επιπέδου της οικογένειας έχει ως πρώτη συνέπεια τη στέρηση
 της πρόσβασης στον πολιτισμό, στο βιβλίο, στην ψυχαγωγία. 
Ολα αυτά γεννούν το ερώτημα πώς μπορεί ένα παιδί να έχει 
οποιεσδήποτε επιδόσεις στο οποιοδήποτε σχολείο. 
Επιδόσεις που θα αποτελέσουν το κριτήριο “αξιολόγησης” 
του εκπαιδευτικού. Αξιολόγησης που εισάγει την πιο ακραία
 τεχνοκρατική αντίληψη και προσδίδει στο σχολείο 
χαρακτηριστικά ανταγωνιστικής επιχείρησης. 
Το αν τα παιδιά ασχολούνται με δραστηριότητες, 
με τον πολιτισμό, το θέατρο, τη φωτογραφία, τον κινηματογράφο, 
με έκδοση μαθητικών εφημερίδων, με κοινωνικές δράσεις, 
με προγράμματα προσέγγισης των επιστημών, των τεχνών είναι
 παντελώς αδιάφορο, μη μετρήσιμο».

Και καταλήγει: «Πάνω απ' όλα μας τρομάζει η σκέψη ότι οι μαθητές 
μας που θα παραμείνουν στην εκπαίδευση, που θα προχωρήσουν,
 που θα γίνουν επιστήμονες χάρη στις προσπάθειες των δασκάλων
 τους και των καθηγητών τους, χάρη στις θυσίες των οικογενειών
 τους, στον ιδρώτα του λαού μας, θα καταλήξουν μετανάστες».
 Την ίδια στιγμή, στην Ξάνθη δεκαεννέα αρτοποιοί δείχνουν 
το κοινωνικό τους πρόσωπο προσφέροντας καθημερινά ένα 
κουλούρι στα παιδιά άπορων οικογενειών. Οι αρτοποιοί 

συμμετέχουν στην εθελοντική πρωτοβουλία για δωρεάν 
διάθεση προγευμάτων σε 350 περίπου παιδιά φτωχών 

οικογενειών, που φοιτούν στα δημοτικά σχολεία της Ξάνθης. 
Πρόκειται για πρωτοβουλία που ξεκίνησε πέρσι από την
 Ομάδα Κοινωνικής Αλληλεγγύης Ξάνθης, την Πρωτοβάθμια 
Εκπαίδευση Ξάνθης και τον Σύλλογο Αρτοποιών, οι οποίοι 
προσφέρουν ένα κουλούρι κάθε πρωί σε μαθητές που το έχουν
 ανάγκη καθώς οι οικογένειές τους αντιμετωπίζουν
 οικονομικά προβλήματα.

ΕΥΑ ΠΑΠΑΔΑΤΟΥ

+ Ο ΜΗ­ΤΡΟ­ΠΟ­ΛΙ­ΤΗΣ ΚΑ­ΛΑ­ΒΡΥ­ΤΩΝ &ΑΙ­ΓΙ­Α­ΛΕΙ­ΑΣ ΑΜ­ΒΡΟ­ΣΙ­ΟΣ : ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΑΠΡΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ!


 ΚΑΙ ΠΑΛΙΝ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ 

Η ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΥΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ ΔΙΑΣΤΡΕΦΕΙ ΚΑΙ  ΜΑΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙ!

________________Στην παληά και ιστορική εφημερίδα των Πατρών "ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ" της 30ής Οκτωβρίου καταχωρίσθηκε άρθρο της δημοσιογράφου κυρίας Αθανασοπούλου, στο οποίο παρουσιάζεται -με το αναγκαίο χτένισμα βέβαια- η Ανακοίνωση-απάντηση της κυρίας Μαρίας Κανελλοπούλου στην δική μας Ανακοίνωση του περασμένου σαββάτου περί των Εγκαινίων των Γραφείων της Χρυσής Αυγής. 
____________Στην απάντηση της η κυρία Κανελλοπούλου κόβει και ράβει στα δικά της μέτρα τα δικά μας λόγια, εις τρόπον ώστε να εξυπηρετηθούν τα δικά της συμφέροντα! Δηλαδή λογοκρίνει και πετσοκόβει τα δικά μας λόγια, τα οποία και παρουσιάζει όπως εκείνη την συμφέρουν! Ας καταφύγω σε ένα παράδειγμα. Στην Καινή Διαθήκη περιέχεται η φράση "ουκ έστι Θεός", δηλ. δεν υπάρχει Θεός! Ένας κακόπιστος συνομιλητής, λοιπόν, μπορεί σε μιά συζήτηση περί υπάρξεως του Θεού να υποστηρίξει την άποψη ότι ΔΕΝ υπάρχει Θεός και να επικαλεσθή ως απόδειξη, ότι αυτό είναι γραμμένο στην Αγία Γραφή. Και όντως στην Παλαιά  Διαθήκη, ψαλμός ιγ΄ στ. 1, διαβάζουμε επί λέξει: "είπεν άφρων εν τη καρδία αυτού, ουκ έστι Θεός"! Δηλ. ένας ανόητος άνθρωπος σκέφθηκε πως δεν υπάρχει Θεός! Εάν λοιπόν αποσιωπήσουμε το πρώτο σκέλος από τη φράση αυτή, τότε διαστρέφουμε το νόημα των λόγων του Προφητάνακτος Δαβίδ.Κάποιος ανόητος είπε ότι δεν υπάρχει Θεός και όχι ο Δαβίδ, ούτε και Αγία Γραφή! Αυτό ακριβώς έκαμε και η κυρία Κανελλοπούλου!Προς δόξαν της Δημοκρατίας περιέκοψε δικά μας λόγια και διέστρεψε το νόημά τους για λόγους εντυπώσεων! Αυτό άραγε να είναι το ήθος των ανθρώπων του ΣΥΡΙΖΑ, που φιλοδοξούν μάλιστα να κυβερνήσουν τη Χώρα; 
___________Για μας το περίεργο είναι, ότι -η μέχρι σήμερα θεωρούμενη ως σοβαρή εφημερίδα "Πελοπόννησος" - δέχθηκε να παρουσιάσει τις θέσεις της κυρίας Βουλευτού χωρίς όμως να υποβληθή στον κόπο να δημοσιεύσει και τις δικές μας θέσεις.

H συνέχεια, ‘’κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more
 Γι αυτό παρακάτω δημοσιεύουμε την απάντησή μας πρός την Πελοπόννησο. Δεν καταδεχόμεθα να απαντήσουμε στην κυρία Κανελλοπούλου, καθ' όσον "κουφού καμπάνα κι΄ αν χτυπάς, τυφλόν κι αν θυμιατίζεις και μεθυσμένον κι αν κερνάς, όλα χαμένα πάνε"! 
Αίγιον, 31η Οκτωβρίου 2012 
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ 
****************

Κυρίαν
Βασιλικήν Αθανασοπούλου
Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»
Βαλτετσίου, 1 και Μαιζώνος
262 23  ΠΑΤΡΑΣ
                                                              e-mails:  athanas@pelop.gr  και pelop@pelop.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΙΣ:     karali@pelop.gr


Αγαπητή μοι Κυρία,
            Παρακαλώ να δεχθήτε την έντονη διαμαρτυρία μου για την απρέπεια να προβήτε στην δημοσίευση της ασεβούς και παραπειστικής Ανακοινώσεως της Βουλευτού κας Μαρίας Κανελλοπούλου, χωρίς προηγουμένως, ή και παραλλήλως έστω, να έχετε δημοσιεύσει την δική μας Ανακοίνωση της 27ης Οκτωβρίου ε.ε., η οποία παρά ταύτα σας απεστάλη εγκαίρως!  Άλλωστε ότι ελάβετε γνώση της ημετέρας Ανακοινώσεώς τεκμαίρεται από το σχόλιο της 2ας σελίδος μέ τίτλο «κάτι ψύλλοι στ’αυτιά.
            Η Κυρία Κανελλοπούλου στην Ανακοίνωσή της -εις δόξαν της Δημοκρατίας-, ενεργεί λογοκρισίαν στο κείμενό μας και γι αυτό δημοσιεύει επιλεκτικά αποσπάσματα απ αυτό, τα οποία εξυπηρετούν την εχθρική της διάθεση απέναντί μας.  Ας είναι! Από κόρακα «κρά» βγαίνει η κραυγή!
Να λοιπόν μερικά  από τά κατορθώματα της Κυρίας Βουλευτοῦ:
1.      Εκείνη γράφει, ότι «ο Μητροπολίτης μετά τον κοινωνικό θόρυβο που προκάλεσε η πρόσκληση δεν πήγε στα εγκαίνια που έγιναν το βράδυ του Σαββάτου».
a.      Εμείς, αντιθέτως, απ΄αρχής είχαμε αποφασίσει να μη μεταβούμε , γι αυτό και ωρίσαμε εκπρόσωπό μας, όπως συνήθως. Ανακοινώσαμε λοιπόν τα εξής: «Απόψε δεν θα μεταβώ ...διά τους εξής λόγους:.......εκ συστήματος, αν και προσκαλούμενος, δεν παρίσταμαι στα Εγκαίνια των Γραφείων των Πολιτικών Κομμάτων και σχηματισμών για να μη δίδω αφορμή σε σχόλια...». Στη συνέχεια απαριθμώ πολλούς εισέτι λόγους. Άρα η Κυρία Κανελλοπούλου εν επιγνώσει  ψεύδεται, όταν ισχυρίζεται ότι μετα τόν κοινωνικό θόρυβο κλπ.
b.      Επίσης στην παράγρ. 9 της Ανακοινώσεώς μας αναφέρεται, ότι σε δύο Δημοσιογράφους των Αθηνών, οι οποίοι είχαν την καλωσύνη να μας ερωτήσουν σχετικά, απαντήσαμε ότι «ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΒΩ ΣΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ». Άρα η Κυρία Κανελλοπούλου και πάλιν ψεύδεται!
2.      Γράφει η Κυρία Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ: «όπως ήταν αναμενόμενο, απάντησε  στον ΣΥΡΙΖΑ μέσω της προσωπικής του ιστοσελίδας...».
Αλλά και εδώ δεν ακριβολογεί! Πρό της αναρτήσεως στο ημέτερο blog εκυκλοφορήθη Ανακοίνωσις της Ιεράς Μητροπόλεως, ήτοι το υπ’αριθμ. 89 Δελτίο Τύπου «ΕΝΗΜΕΡΩΣΙΣ», το οποίον δια των e-mails απεστάλη στα ΜΜΕ.
3.      Επίσης η Κυρία Κανελλοπούλου γράφει επιλεκτικά τα λόγια μας:«δεν  αναγνωρίζω στον ΣΥΡΙΖΑ το δικαίωμα να ασχολείται με την Εκκλησία»,  αλλά  αποσιωπά το πρώτο μέρος της προτάσεώς μας, που είχε ως εξής:
«Δεν αναγνωρίζω στο ΣΥΡΙΖΑ το δικαίωμα να ασχολείται είτε με την Εκκλησία, είτε με τους Αρχιερείς!  Ας κοιτάξουν πρώτα τη δική τους αυλή! Όπως λέγεται, ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ κ. Αλεξ. Τσίπρας, δεν έχει κάμει χριστιανικό θρησκευτικό γάμο, (ίσως-ίσως ούτε και πολιτικό γάμο έχει τελέσει) και επίσης δεν έχει βαπτίσει χριστιανικά τα δύο παιδιά του! Ερωτώ ευθέως: Αληθεύουν όλα αυτά; Αν λοιπόν οι πληροφορίες μας είναι αληθινές,  τότε δεν ανήκουν στην Ορθόδοξη Εκκλησία! Γιατί λοιπόν ασχολούνται μαζί μας! Ας κοιτάξουν πρώτα τη δική τους τύφλα και ύστερα ας ασχοληθούν με εμάς! Ας μείνουν οι άθεοι με την αθεΐα τους και εμείς με την Εκκλησία μας! Αυτό δα έλειπε, να δεχθούμε μαθήματα αρετής και δεοντολογίας από τον ΣΥΡΙΖΑ!»
Δηλ. από άσχετο με την Εκκλησία

   Κυρία Αθανασοπούλου,
Χωρίς επιλογήν, ακολουθώντας έως ενός σημείου το κείμενο της Κυρίας Κανελλοπούλου, σας απέδειξα, ότι η Κυρία Βουλευτής δεν είναι γνωστό αν διαθέτει χριστιανικό ήθος, είναι όμως βέβαιο ότι δεν διαθέτει Δημοκρατικό ήθος! Διαστρέφει και συκοφαντεί! Αυτό άραγε είναι το ήθος του ΣΥΡΙΖΑ;
Απορώ όμως γιατί η ιστορική εφημερίδα σας έδωσε τόση δημοσιότητα στις καθ΄ημών στρεβλώσεις και δεν προέβη στην δημοσίευση και της ιδικής μας Ανακοινώσεως. Από πότε αρχίσατε να αλλοιθωρίζετε; Αυτό λοιπόν απαιτώ σήμερα από σάς. Έστω και τώρα να την δημοσιεύσετε, ώστε να ακουσθή και η άλλη πλευρά.
Και ένα τελευταίο. Ο τρόπος με τον οποίο γράφετε περί του προσώπου μας στο σχόλιο της 2ας σελίδος δίδει την εντύπωση, ότι η εφημερίδα σας, η ιστορική και σοβαρή Πελοπόννησος, έκαμε στροφή. Μέχρι χθες ανήκε στην συντηρητική παράταξη! Τώρα φαίνεται πως ἀριστερίζει! Αν είναι έτσι, δεχθήτε τα συλλυπητήριά μου!
                                         Με εντιμότητα και χριστιανική αγάπη

+ Ο ΜΗ­ΤΡΟ­ΠΟ­ΛΙ­ΤΗΣ ΚΑ­ΛΑ­ΒΡΥ­ΤΩΝ &ΑΙ­ΓΙ­Α­ΛΕΙ­ΑΣ ΑΜ­ΒΡΟ­ΣΙ­ΟΣ

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...