Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Κυριακή, Ιουνίου 09, 2013

ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΛΑΤΡΕΙΑ Η ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ

ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ
ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΛΑΤΡΕΙΑ
Η ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ

    Η Ειρήνη ήταν οπαδός μιας εσχατολογικής σέχτας, όχι μακριά από τη φημισμένη πλέον κορυφή του όρουςBugarach. Έχοντας ζήσει έγκλειστη σε μια πνευματική φυλακή για 30 χρόνια, εκτιμά ότι το λιγότερο που μπορεί να κάνει, είναι να αποκαλύψει την εμπειρία της, έτσι ώστε να μην βρεθούν κι άλλοι αντιμέτωποι με αυτή την κόλαση.
Δημοσιεύουμε εδώ πέρα αποσπάσματα από την παρέμβασή της, κατά τη διάρκεια του συνεδρίου που οργανώθηκε από τηFECRIS(Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία κέντρων ερευνών και πληροφοριών περί των αιρέσεων), στη πόλη Perpignan στις 15 Οκτωβρίου 2012. Αποσπάσματα, συμπληρωμένα από κάποιες επισημάνσεις που έκανε στον τοπικό τύπο.
Συνάντηση με τον γκουρού της
ΗΕιρήνη είναι 20 χρονών όταν συναντά τον γκουρού της για πρώτη φορά. Τον συναντά στην Νίκαια, στοβιβλιοπωλείο εσωτερισμούτου θείου της. Με την πρώτη επαφή, εμπιστεύεται αυτόν τον άνθρωπο που παρουσιάζεται ωςθεραπευτής-υπνωτιστήςκαι είναι γνωστός της οικογένειας, αφού η μητέρα της έχει ήδη έρθει σε τηλεφωνική επαφή μαζί του. Όπως πολλοί νέοι στην ηλικία της Ειρήνης, έτσι κι εκείνη νιώθει άβολα, αποδυναμωμένη από μία στενάχωρη οικογενειακή κατάσταση.Ο θεραπευτής δεν παίρνει πολύ χρόνο για να εντοπίσει τις αδυναμίες της.Γρήγορα, ισχυρίζεται ότι είναι ένας εξαιρετικός μάγος που έχει ιδιαίτερα χαρίσματα. Ισχυρίζεται, επίσης, ότι είναι πνευματικός δάσκαλος. Διατίνεται ότι οι σημαντικές θρησκευτικές και φιλοσοφικές Παραδόσεις κάνουν όλες λόγο για μία χαμένη χρυσή εποχή από λάθη των ανθρώπων και ότι θα έρθει μια μέρα ηαποκάλυψηκαι μαζί της μια καινούρια εποχή, αφού ο Κόσμος, που κυβερνάται από το Κακό, βαίνει προς το τέλος του.
Ισχυρίζεται ακόμα ότι συνομιλεί με αυτόν που εκείνος αποκαλεί «οΠατέρας». Αυτή η φωνή, που τον καθοδηγεί,του φανέρωσε ότι η αποστολή του είναι να εργαστεί για το καλό της ανθρωπότητας, να προετοιμαστεί για την αποκάλυψη, και να θέσει τις βάσεις για μία καινούρια κοινωνία. Οι οπαδοί του θα είναι προστατευμένοι την ημέρα της αποκάλυψης και θα συνεισφέρουν στο να οικοδομηθεί μία καινούρια εποχή, που θα διέπεται από τους παγκόσμιους θεϊκούς νόμους. Διαβεβαιώνει την Ειρήνη πως η συνάντησή τους δεν είναι τυχαία και ότι είναι μία εκλεκτή και εκείνη όπως αυτός, καθώς επίσης και ότι την χρειάζεται για την πραγματοποίηση της αποστολής του... Και τελικά την πείθει...
Αναχώρηση για την πραγμάτωση της αποστολής
Της ζητά να φύγει από την Νίκαια και να τον συναντήσει στην Αude, λέγοντάς της, για να την πείσει, ότι η Νίκαια θα χτυπηθεί από ένα τσουνάμι. Με αυτόν τον τρόπο, την παρασύρει προς την περιοχή της Rennes-le-Château, όπου βρίσκονται διοικητικά κτίρια Ναϊτών και κάστρα της αίρεσης τωνΚαθαρών, καθώς επίσης και η κορυφή του Bugarach.
Mαθαίνει ακόμα ότι «ο Πατέρας» θα φανέρωνε την ύπαρξη της Κιβωτού της Συμμαχίας. Σύμφωνα με τον γκουρού, αυτή η «Κιβωτός» του ναού του Σολομώντα, θησαυρός των Βησιγότθων και καρπός μιας εξωγήινης τεχνολογίας, θα αποτελούσε ένα βασικό όπλο την ημέρα της αποκάλυψης. Εξωγήινοι, που θα έχουν τους ανθρώπους υπό την κυριαρχία τους και θα διαθέτουν μία υπόγεια βάση και πύλες του χρόνου για τα διαπλανητικά τους ταξίδια, θα πρέπει να καταπολεμηθούν.
Mε το πέρασμα του χρόνου
ΗΕιρήνη ανακαλύπτει, επί τόπου, ανασκαφές και ένα μυστικό και μόνιμο στρατόπεδο στην περιοχή της Camps sur Agly. Για να έχει καλή έκβαση η σημαντική αποστολή, έπρεπε να ζήσει μέσα σε κατάσταση πολιορκίας. Υποταγμένοι στο συνεχές άγχος,οι οπαδοί ζούσαν χωμένοι στη γηγύρω από τον καταυλισμό, σαν τους κομάντο. Έπρεπε να προχωρήσει κανείς με δυσκολία για πολλή ώρα προκειμένου ν’αντλήσει και να φέρει νερό...ενώ για να φτάσει σε αυτή την απόμερη περιοχήο γκουρού χρησιμοποιούσε ένα 4×4!
Κατά τη διάρκεια τριάντα χρόνων, η Ειρήνη είχε πάντα έτοιμο ένα σακίδιο γεμάτο με είδη πρώτης ανάγκης, για την περίπτωση που συνέβαιναν κατακλυσμοί και άλλα σημάδια που θα σήμαιναν την επικείμενη άφιξη της μέρας της αποκάλυψης:έπρεπε να είναι όλοι έτοιμοι για μια βιαστική αναχώρηση προς το εσωτερικό της βάσης.
Οχυρώνονταν με πραγματικά άρματα μάχης γύρω από το στρατόπεδο. Η ατμόσφαιρα έμοιαζε με αυτή αντιστασιακών που μάχονταν για την επιβίωσή τους.Οι οπαδοί ήταν ντυμένοι με στολή και κάτω από τον πλήρη έλεγχο του γκουρού.
Για 18 χρόνια, η Ειρήνη θα περνούσε όλες τις μέρες της εβδομάδας δουλεύοντας για να καλύψει τις ανάγκες της ομάδας, καθώς και όλα τα σαββατοκύριακα και τις αργίες της για νασκάβει μέσα στο βράχο. Καμιά δωδεκαριά άτομα στο σύνολο μοιράζονταν την καθημερινότητά της: κάποιοι, όπως εκείνη, ενάλλασαν τις εργασίες με άλλες πιο επαγγελματικές της καθημερινότητας (φυσικοθεραπευτής, οδοντίατρος, μαία, αστυφύλακας...), άλλοι πάλι παρέμεναν στο στρατόπεδο μόνιμα. Με κασμάδες, ατσάλινα φτυάρια και εκρηκτικάέσκαψαν τέσσερα λαγούμια, γύρω στα είκοσι μέτρα βάθος, μέσα στα οποία κατέβαιναν με τη σειρά, φτάνοντας μερικές φορές σε διακλαδώσεις σπηλαίων. Και όλα αυτάχωρίς στηρίγματα, χωρίς κανένα μέτρο ασφαλείας. Έπειτα από ένα ατύχημα με δυναμίτη, η Ειρήνη συνειδητοποιεί την επικινδυνότητα της κατάστασης και το πόσο τυχερή ήταν που δε βρέθηκε εκεί, τη δεδομένη στιγμή.
Η ζωή στο στρατόπεδο
Ηζωή τόσο στο στρατόπεδο όσο και στη βάση ήταν υπαγορευμένη από τον γκουρού. Επέβαλλε μίαχορτοφαγική διατροφή χωρίς νερό... επειδή το νερό οξυδώνει τα κύτταρα. Τα μόνα ροφήματα που επιτρέπονταν ήταν ο καφές, το τσάι και ταοινοπνευματώδη ποτά!
Ο γκουρού προστάζει την Ειρήνη να εισχωρήσει στην έννοια της καθαρότητας: την πείθει ότι δε μπορεί να προστατευθεί από το κακό με θείες δυνάμεις, αλλά μόνο με διαρκή κάθαρση του εαυτού της. Αυτός, μόνο, βρίσκεται σε ένα τέτοιο στάδιο κάθαρσης, που του επιτρέπει να λαμβάνει θεϊκά μηνύματα.
Ο εξωτερικός κόσμος γίνεται αντιληπτός ως απειλητικός και ακάθαρτος. Κάποιοι οπαδοί που πρέπει να δουλέψουν στον έξω κόσμο για να καλύψουν τις ανάγκες της ομάδας,αντιμετωπίζονται με καχυποψία, αφού είναι δυνητικά δυνάμενοι να μολύνουν τους υπόλοιπους επιστρέφοντας από έξω.
Παρά τις δοκιμασίες στις οποίες υπόκεινται για να εξαγνιστούν, και πάλι, υποτίθεται, ότι η Ειρήνη και οι υπόλοιποι οπαδοί παραμένουν ακάθαρτοι, λόγω της επαφής τους με τον έξω κόσμο.
Ο γκουρού είχε όλα τα μέσα και ήξερε τα πάντα. Ανέκρινε τον καθένα χωριστά και κατήγγειλε αυτόν που ίσως είχε «μία κακή σκέψη που θα μπορούσε να υπονομεύσει την αποστολή». Διέπρεπε στην τέχνη του «διαίρει και βασίλευε»: καθένα από τα μέλη της ομάδας όφειλε να καταγγέλει έναν οπαδό, που πιθανόν είχε προφέρει λόγια παράνομα ή είχε υιοθετήσει παράνομες συμπεριφορές.
Όπως και όλοι οι οπαδοί,έτσι και η Ειρήνη πρέπει να πληρώνει τα πάντα: στέγαση του γκουρού, διατροφή, σακίδιο επιβίωσης, εργαλεία, ηλεκτρικό βαρούλκο, ηλεκτρογεννήτρια, τρυπάνι για την τοποθέτηση των δυναμιτών...Ο γκουρού την υποχρεώνει να αγοράσει ένα εργαλείο για να κόβει τα στηθαία στους αυτοκινητόδρομους, προκειμένου να διαφύγουν γρηγορότερα τη μέρα της αποκάλυψης...Φτάνει μέχρι στο σημείο να της ζητήσει να αγοράσειχρυσά νομίσματα: «με την έλευση της καινούριας εποχής, τα νομίσματα δεν θα έχουν καμιά αξία». Ακόμα χειρότερα, μετά από απαίτησή του, «η ομάδα χρηματοδότησε την αγορά πυροβόλων όπλων, για να αμυνθεί ενάντια στις ένοπλες δυνάμεις, όταν θα επικρατεί ένα γενικό χάος, την ημέρα του τέλους του κόσμου». Η αστυνομία θα ανακαλύψει θαμμένα, σχεδόν παντού, 81 όπλα, συμπεριλαμβανομένων πολυβόλων και 2000 πολεμοφοδίων.
Την εποχή εκείνη, η Ειρήνη βρίσκεται κάτω από την απόλυτη επιρροή του γκουρού. Την κάνεινα νιώθει ένοχηκαι την ανακρίνει σχετικά με τις δραστηριότητές της και τις συναντήσεις της εκτός ομάδας. Ισχυρίζεται ότι τα ξέρει όλα και απαγορεύει κάθε αμφισβήτηση. Αν τολμήσει να εκφράσει μιαν αμφιβολία, την κατηγορεί για κακές σκέψεις που μολύνουν και επηρεάζουν την ετοιμότητα της ομάδας, καθώς επίσης και ότι την παρεμποδίζουν στην επιτυχία της αποστολής της.
Οι πρώτες αμφιβολίες εγκαθίστανται στο μυαλό της Ειρήνης όταν, μετά από 18 χρόνια ανασκαφών, ο γκουρού διατάζει τη στάση των εργασιών και την απομάκρυνσή τους στην περιοχή του οροπεδίου του Larzac, αφήνοντας βεβιασμένα τα πάντα σε προσεχή πλάνα.
Είναι ο Πατέρας που του το έχει ζητήσει. Αντιλαμβανόμενος ότι η ομάδα έχει αρχίσει να τον αμφισβητεί, συνεχίζει να ασκεί την εξουσία του, με την απειλή της αποκάλυψης.
Η έξοδος
Ηξεκάθαρη συνειδητοποιήση της Ειρήνης εκδηλώθηκε μέσα από ένα κρυμμένο, επί 12 χρόνια, μυστικό:ο γκουρού είχε αποσπάσει από μία οπαδό του, πολύ ευάλωτη, όλη της την περιουσία που προερχόταν από τους γονείς της. Την κρατούσε κοντά του, επειδή την είχε κάνει να πιστέψει ότι είχε προσβληθεί από καρκίνο, έπειτα απόAidsκαι ότι θα θεραπευόταν από αυτές τις δύο πολύ σοβαρές ασθένειες, μόνο χάρη σε αυτόν. Κατάφερε ακόμα και να την πείσει να ξεριζώσει όλα τα δόντια της, για να μην επηρεαστεί από κάποια οργή κατά την διάρκεια της αποκάλυψης.
Άλλο σοκ : η Ειρήνη ερωτεύτηκε, και όπως το είχε ξανακάνει ο γκουρού στο παρελθόν, της ζήτησε να διακόψει. Αυτή τη φορά όμως του αρνήθηκε.
Χρειάστηκε δύο χρόνια για να βρει τη δύναμη να φύγει: εγκαταλείπει την ομάδα το 2003, παρασύροντας μαζί της, τρεις ακόμα οπαδούς, που κατάφερε να πείσει, για την πλάνη στην οποία ζούσαν τόσο καιρό.Αυτά τα τέσσερα άτομα έκαναν μήνυση για κατάχρηση εξουσίας.Με τη βοήθεια τριών δικαστών, τεσσάρων εισαγγελέων και πέντε χρόνια αργότερα,ο γκουρού παίρνει απαλλακτικό βούλευμα, έπειτα από 4 μήνες προσωρινής κράτησης. Ο ίδιος, μαζί με τέσσερις ακόμα, όφειλαν απλά να δικαιολογήσουν την «κατοχή όπλων χωρίς άδεια». Καταδικάστηκαν σε φυλάκιση με αναστολή. Οι τέσσερις κοπέλες ήθελαν τόσο πολύ να αναγνωριστεί από τη δικαιοσύνη, ότι της είχε κάνει να υποφέρουν.
Ακολούθησε μία ιδιαίτερα δύσκολη περίοδος, όπου ένιωθε σαν χαμένη, έχοντας την αίσθηση ότι η ζωή της δεν είχε πλέον κανένα νόημα. Χρειάστηκε να ξανασταθεί στα πόδια της και να μάθει τον εαυτό της, δεδομένου ότι δε βγαίνει κανείς αλώβητος από 30 χρόνια πλύσης εγκεφάλου. Μία τεράστια παρένθεση 30 χρόνων από τη ζωή της, κατά τη διάρκεια της οποίας βούτηξε σε ένα φαντασμαγορικό κόσμο κι απ’όπου όφειλε να βγει, για να μπορέσει, επιτέλους, να ξαναπατήσει γερά στην πραγματική ζωή. Η Ειρήνη πιστεύει ότι χρειάζεται, ακόμα, πολύς χρόνος και πολλή δουλειά με τον εαυτό της, ώστε να καταφέρει να του συγχωρήσει την τόση ευπιστία του. Δεν μπόρεσε να δημιουργήσει τη δική της οικογένεια. Με μεγάλη ντροπή η Ειρήνη παραδέχεται ότι για 30 χρόνια «ασχολιόταν»με την σεξουαλικότητα των οπαδών της ομάδας.
Σήμερα, καθαρή απ’ όλ’ αυτά, άρχισε να παίρνει γεύση της πραγματικής ζωής και να προχωρά μπροστά. Εκ των υστέρων, η Ειρήνη γνωρίζει τώρα πια, ότι μία αίρεση της Αποκάλυψης είναι, πάνω απ’όλα, μυστικιστική.Η απειλή της αποκάλυψης, που έδινε βαρύτητα στον γκουρού μπροστά στους οπαδούς του, ήταν τέτοια που τους έκανε να χάσουν την ελεύθερη βούλησή τους. Έμαθε ακόμα, ότι κάθε άτομο που αποτελεί μέρος μιας ομάδας, μπορεί να καταλήξει μέχρι και τη δουλεία. Η Ειρήνη και οι υπόλοιποι έσκαβαν μέσα στο βράχο για 18 χρόνια, χρηματοδοτώντας οι ίδιοι τις έρευνες και τα αγαθά του γκουρού τους.
Χωρίς αμφιβολία, εκείνος βρίσκεται πάντα κάπου στην περιοχή, σε κάποια απόμερη γωνιά, μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα και συνεχίζει να λειτουργεί, χωρίς να έχει καμία ανησυχία...   


Κάποτε, σε μία έφοδο της αστυνομίας, για να ερευνηθεί ενδεχόμενο ύποπτης δραστηριότητας στην περιοχή, δύο αστυνομικοί βρέθηκαν εκεί. Πλησίασαν στο στρατόπεδο, αγνοώντας ότι οι οπαδοί είχαν βάλει παγίδες γύρω από αυτό. Ο ένας απ’ αυτούς τραβώντας, κατά λάθος, ένα σχοινί πυροδότησε μια σειρά από χειροβομβίδες, γεγονός που έκανε τους στρατιωτικούς να τραβήξουν τα όπλα τους. Εκπαιδευμένοι στις επιθέσεις, για τις οποίες έχει κάνει τόσο λόγο ο γκουρού, οι οπαδοί βιάζονται να πάρουν τα όπλα στα χέρια τους. Οπαδοί και αστυνόμοι βρίσκονται ένοπλοι, ο ένας απέναντι στον άλλο. «Ήμασταν όλοι σε μεγάλη ένταση, θυμάται η Ειρήνη. Ο γκουρού μας επαναλάμβανε συνέχεια, ότι έπρεπε να είμαστε έτοιμοι για όλα. Ότι είχε ένοπλες δυνάμεις έτοιμες να μας διαλύσουν, ανά πάσα στιγμή. Είχαμε μόνιμη ομάδα περιφρούρησης του στρατοπέδου. Κάναμε αλλαγή βάρδιας, κάθε τρεις ώρες, από το πρωί ως το βράδυ. Χρειάστηκε, επομένως, να μάθω να πυροβολώ.» Την επόμενη μέρα, οι άντρες κλήθηκαν από την αστυνομία να παραδώσουν τα όπλα τους. Επέστρεψαν με αυτά!
«Ακόμα και σήμερα αναρωτιέμαι γιατί δεν τους συνέλαβαν εκείνη την ημέρα;», εκφράζει εύλογα την απορία της.¹ 
1.  Απόσπασμα από τις έρευνες της ηλεκτρονικής εφημερίδας Midi libre, 5-11-2012

 Άρθρο από το περιοδικό BULLES (τεύχος 117) με τίτλο: Trente ans dans un groupe apocalyptique
Μετάφραση: ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΝ ΕΓΚΟΛΠΙΟΝ



πηγή

Ανακοίνωση για το Gay Pride Θεσσαλονίκης 2013 - Σύλλογος Φίλων Ιερού Ησυχαστηρίου Παντοκράτορος Μελισσοχωρίου «Ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς»

                              
  Ανακοίνωση για το Gay Pride Θεσσαλονίκης 2013 
 Σύλλογος Φίλων Ἱεροῦ Ἡσυχαστηρίου Παντοκράτορος Μελισσοχωρίου
 «Ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς» 

Χριστιανικός Ὀρθόδοξος Φιλανθρωπικός Σύλλογος 
Φίλων Ἱεροῦ Ἡσυχαστηρίου Παντοκράτορος Μελισσοχωρίου 
«Ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς» 

8/6/2013 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ GAY-PRIDE ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2013

Ὁ Σύλλογός μας παρακολουθεῖ μὲ πολλὴ θλίψη τὴν ἐκ νέου προετοιμασία στὴν
 ὄμορφη Πόλη μας Θεσσαλονίκη τῆς παρέλασης Gay-Pride, ποὺ θὰ γίνει σὲ 
λίγες μέρες. Ἡ θλίψη αὐτὴ ὀφείλεται στὴν αἴσθησή μας, ποὺ ἀποδεικνύεται
 πραγματικότητα, ὅτι κάποιοι ἀπεργάζονται συστηματικὰ τὴν ἀλλοίωση τῆς 
Πίστης, τῆς ζωῆς, τοῦ ἤθους καὶ τοῦ φρονήματος τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ, 
ἐν προκειμένω καὶ τοῦ ἰδιαίτερου πολιτιστικοῦ «ἀρώματος» τῆς Θεσσαλονίκης μας. 
Ἤδη στὴν Ἀθήνα πραγματοποιεῖται ἀνάλογη ἐκδήλωση, ὥστε νὰ μὴ μείνει 
οὔτε καὶ ἡ ἔνδοξη πρωτεύουσα τῆς Ἑλλάδας ἀμέτοχη αὐτῆς τῆς ἠθικῆς
 καὶ πολιτιστικῆς μόλυνσης.
 Οἱ διοργανωτὲς τοῦ Athens Pride, ἐπικαλοῦνται τὴν Ἀθηνᾶ σὰν προστάτιδα 
καὶ σύμβολο τῆς ἐκδήλωσής τους, ἀλλὰ στὴν πραγματικότητα 
δὲν τὸ δικαιοῦνται. 
Ποιά σχέση ἔχει ἡ παρθένος Ἀθηνᾶ, σύμβολο τῆς σοφίας, ποὺ τιμήθηκε 
μὲ τὸν Παρθενῶνα, μὲ τὴν τωρινή δική τους δημόσια καὶ ἀναίσχυντη 
διαφήμιση τῶν σεξουαλικῶν τους παρεκκλίσεων καὶ τῆς ἀφύσικης
 ἡδονοθηρίας, δηλαδὴ αὐτοῦ ποὺ πονηρὰ ὀνομάζουν «διαφορετικότητα»; 
Πράγματι, στὴν ἀξιοθρήνητη παρέλαση τῶν ὁμοφυλόφιλων, λεσβιῶν, 
τρανσέξουαλ καὶ ἀμφιφυλό-φιλων (GLTB) τῆς Ἀθήνας, τὸ μόνο 
ταιριαστὸ σύμβολο ἦταν ὁ χῶρος ὅπου πραγματοποιεῖται, 
καὶ αὐτὸ εἶναι ἡ πλατεῖα Κλαυθμῶνος. 
Στὴν Πόλη τῆς Θεσσαλονίκης, ὅμως, ποιό σύμβολο θὰ 
ἐπικαλεστοῦν τώρα οἱ σεξουαλικὰ «διαφοροποιημένοι»; 
Τὸν Μέγαν Ἀλέξανδρο, τὸν πανεύφημο Βασιλέα τῆς ἡρωϊκῆς Μακεδονίας,
 ποὺ ἔγινε γνωστὸς μεταξὺ ὅλων τῶν ἄλλων γιὰ τὴν ἀνδρεία
 ἀλλὰ καὶ τὴ σωφροσύνη του ἔναντι τῶν θυγατέρων τοῦ
 Πέρση Βασιλιᾶ Δαρείου; Ἀλλὰ καὶ μὲ τὴ Χριστιανικὴ Θεσσαλονίκη 
πολὺ περισσότερο, τὴ συμπρωτεύουσα τῆς ἔνδοξης Βυζαντινῆς 
Αὐτοκρατορίας, οὔτε τότε, οὔτε τώρα εἶναι δυνατὸ νὰ ἔχει 
ποτὲ κάποιο σύνδεσμο ἢ ἀναφορὰ ἡ ἀσχημοσύνη 
τοῦ Gay Pride, παρὰ μόνο στὴ φαντασία καὶ τὶς ὁποιεσδήποτε
 ἐμμονὲς συγκεκριμένων ὑποστηρικτῶν τους στὸν πολιτικὸ χῶρο 
καὶ τὴν τοπικὴ αὐτοδιοίκηση. Ἡ πόλη μας καυχιέται γιὰ τοὺς ἀκριτικούς
 ἀγῶνες, τὴν παραδοσιακή της εὐσέβεια καὶ τὴ σχέση της μὲ τὸ
 Ἅγιον Ὄρος, γιὰ τὰ ἀναστήματα Μαρτύρων, Ἁγίων Θεολόγων καὶ ἡρώων,
 ὅπως τοῦ Ἁγίου Δημητρίου, τοῦ Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ, 
τῶν Ἁγίων Συμεὼν καὶ Εὐσταθίου Μητροπολιτῶν Θεσσαλονίκης,
 γιὰ τὶς μορφὲς τῶν ἡρωϊκῶν Μακεδονομάχων καὶ ἄλλων ἀγωνιστῶν 
τοῦ Γένους. Τί θὰ ἔλεγαν ὅλοι αὐτοὶ γιὰ τὴ δημόσια μέσα στοὺς
 δρόμους ἐπίδειξη τοῦ κατ’ ἐξοχὴν ἐκθηλυσμοῦ καὶ τῶν ἄλλων διαστροφῶν; 
Ἐμεῖς ἔχουμε διδαχθεῖ ὡς Ἕλληνες καὶ Χριστιανοὶ νὰ ἀγαποῦμε ὅλους 
τοὺς ἀνθρώπους ἀνεξαιρέτως, νὰ μισοῦμε ὅμως τὸ ψέμμα καὶ τὴν
 ἁμαρτία, ἀγαπώντας τὴ σοφία καὶ τὴν ὀρθότητα τοῦ βίου. 
Ὁ κιναιδισμός, ἡ ὁμοφυλοφιλία, ἀποτελεῖ διαστροφὴ τῆς ἀνθρώπινης 
φυσιολογίας καὶ ὀφείλεται, καθὼς ἀποδεικνύεται ἰατρικά, μόνο σὲ
 ψυχολογικοὺς καὶ ὄχι σὲ ἔμφυτους παράγοντες κληρονομικότητας.
 Γι’ αὐτό καὶ οἱ ἀρχαῖοι Ἕλληνες ἔλεγαν μὲ τὸ στόμα τοῦ Σωκράτη: 
«Ὁ βίος τῶν κιναίδων εἶναι κακός καί αἰσχρός καί ἄθλιος». 
Ἀλλὰ καὶ ὁ πάνσοφος Ἀπόστολος Παῦλος, ὁ ἱδρυτὴς τῆς ἀποστολικῆς
 Ἐκκλησίας τῆς Θεσσαλονίκης κατηγορεῖ τὴν ὁμοφυλοφιλία μὲ
 τὰ χειρότερα λόγια, λέγοντας ὅτι εἶναι 
«ἀκαθαρσία, πάθος ἀτιμίας, ἀσχημοσύνη, παρὰ φύση ὄρεξη» 
καὶ ἀποτέλεσμα τῆς περιφρόνησης τοῦ Θεοῦ. 
Ὡς γονεῖς ἀνησυχοῦμε, ὅπως ἐπεσήμανε καὶ ὁ Παναγιώτατος
 Μητροπολίτης Θεσαλονίκης κ. Ἄνθιμος, καὶ γιὰ τὰ παιδιά μας,
 ποὺ θὰ δοῦν νὰ πανηγυρίζεται μέσα στοὺς δρόμους ἡ διαστροφή, 
ἡ παρὰ φύση πορνεία, ἡ θηλυπρέπεια, ἐνῷ ποτὲ δὲν ἐπαινέθηκε 
τὶς τελευταῖες δεκαετίες ὁ οἰκογενειακὸς βίος, ἡ σεμνότητα, 
ἡ καλλιτεκνία καὶ πολυτεκνία, ὁ ἡρωϊσμὸς καὶ ἡ πατριδοφιλία,
 ἡ ἔμφυτη ἑλληνικὴ θρησκευτικότητα. Εἶναι φανερὸ ὅτι ἡ χώρα 
μας περιέρχεται σὲ ἕνα τέλμα ἠθικῆς σήψης, παρόμοιο ἐκείνου ποὺ
 πρὶν 2,300 χρόνια τὴν ὁδήγησε σὲ ξένη ὑποδούλωση. 
Παρακαλοῦμε, τὶς Ἱερὲς Μητροπόλεις τῆς εὐρύτερης περιοχῆς 
τῆς Θεσσαλονίκης, οἱ ὁποῖες πάντοτε πρωτοστάτησαν σὲ ἐκδηλώσεις 
καὶ διαμαρτυρίες γιὰ τὴν Πίστη καὶ τὴν Πατρίδα, νὰ λάβουν 
ὅλα τὰ μέτρα τους, πρὶν γίνει τὸ αἶσχος αὐτὸ μόνιμη 
«πολιτιστικὴ ἐκδήλωση» καὶ «ἀττραξιὸν τουρισμοῦ» γιὰ τὴ Θεσαλονίκη, 
καὶ πρὶν τὸ ἑτοιμαζόμενο «ἀντι-ρατσιστικὸ» νομοσχέδιο μᾶς ἀφαιρέσει
 καὶ τὴν ἴδια τὴ δυνατότητα νὰ ἐκφράζουμε ἄποψη γιὰ ὅσα γίνονται. 
Ἡ ἡμέρα τοῦ Gay Pride πρέπει νὰ εἶναι ἡμέρα ποὺ θὰ χτυποῦν πένθιμα οἱ καμπάνες
 ὅλων τῶν Ἐκκλησιῶν τῆς Θεσσαλονίκης, σὲ ἔνδειξη πένθους γιὰ τὴ ζημιὰ καὶ
 ὅσων διαπράττουν τὸ αἶσχος αὐτό καὶ τῆς ἴδιας τῆς ἰδιοπροσωπίας τῆς 
Πρωτεύουσας τῶν Μακεδόνων, της πολιτιστικής πρωτεύουσας των Βαλκανίων.

ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ

ΑΙΡΕΣΕΙΣ
ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ
Αποσπάσματα ομιλίας του κ. Στ. Ταμάσιου,
Στρατιωτικού Εισαγγελέως της Κύπρου,
στηνΙΑ' Πανορθόδοξη Συνδιάσκεψηγια θέματα Αιρέσεων και Παραθρησκείας


     Η πιο επικίνδυνη μορφή οργανωμένου εγκλή­ματος σε παγκόσμια κλίμακα συντελείται στις μέ­ρες μας από τις καταστροφικές σέκτες (destructive cults) ή «καταστροφικές λατρείες», όπως αποδίδεται ο όρος στα ελληνικά. Και περιλαμβά­νει:από δολοφονίες, απαγωγές, εξαναγκαστική ασιτία, ευνουχισμό και παντός είδους κακοποίηση, μέχρι λαθρεμπόριο όπλων και ναρκωτικών, κατα­σκοπεία, χρήση μέσων βιολογικού πολέμου και απόπειρα πρόκλησης πολέμου μεταξύ κρατών!...
Στα επόμενα δέκα χρόνια, μάλιστα, αναμένε­ται ότι οι καταστροφικές σέκτες θα αναλάβουν το έργο των συνδικάτων του εγκλήματος και θα αποτελούν τη μεγαλύτερη εγκληματική ομάδα.... Ο τζίρος, άλλωστε, αρκετών τέτοιων οργανώσε­ων εκτιμάται ότι υπερβαίνει ακόμη και τον προ­ϋπολογισμό μεγάλων χωρών!...
 Τα συγκλονιστικά αυτά στοιχεία κατέθεσε στην ΙΑ' Πανορθόδοξη Συνδιάσκεψη για θέμα­τα Αιρέσεων και Παραθρησκείας ο στρατιωτικός εισαγγελέας Κύπρου, κ.Στέλιος Ταμάσιος. Και επεσήμανε την ανάγκη άμεσης «επιστράτευσης» κυβερνητικών και κοινωνικών φορέων για την αντιμετώπιση του τρομακτικού φαινομένου. Αυτό άλλωστε, επεσήμανε προς την πολιτεία και ο ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος κ. Χριστόδουλος με τις δύο πρόσφατες επιστολές του προς τον πρόεδρο της Βουλής Α. Κακλαμάνη και τον Υπουργό Παιδείας Γ. Αρσένη.
 Ωστόσο, παρά τις συνεχείς επισημάνσεις αλλά και τις σχετικές συστάσεις του Συμβουλίου της Ευρώπης, παρά το ότιστη χώρα μας υπάρχουν περισσότερες από 500 τέτοιες οργανώσεις, και στο παρελθόν θρηνήσαμε θύματα, και παρά το γεγονός ότι η εισαγγελική έρευνα αποκάλυψε -σε κάποιες περιπτώσεις- ευρήματα αντεθνικής και κατασκοπευτικής δράσης, κανένα μέτρο δεν έχει ληφθεί!... Έτσι, αντίθετα από άλλες ευρωπα­ϊκές χώρες, η Ελλάδα παραμένει τραγικά ανοχύ­ρωτη απέναντι σε επικίνδυνες ομάδες, που συχνά κρύβονται πίσω από το μανδύα της θρησκείας....
 Ενώ οι εκατοντάδες Έλληνες γονείς που έχασαν τα παιδιά τους σε τέτοιες οργανώσεις συνεχίζουν, μάταια, να ψάχνουν κάποια κρατική υπηρεσία για να ζητήσουν στήριξη και βοήθεια....Αλλά... έως πότε; Και γιατί;.....
 α) Ο απολογισμός του αίματος
Ελάχιστο δείγμα, 22 μόλις περιστατικών «σεκτικού εγκλήματος», και μόνον εκείνων που σχε­τίζονται με την αφαίρεση ζωής. Ικανό, όμως να προκαλέσει τρόμο, καθώς «στάζει αίμα» από θα­νάτους που συνέβησαν στο όνομα κάποιας διαστροφικής αναζήτησης εξουσίας, χρήματος, ή μιας δήθεν αλήθειας.
1. «Ναός τού Λαού» στη Γουιάνα, με Αρχη­γό τον Τζίμ Τζόουνς.Περίπου 1000 οπαδοί αυτοδηλητηριάστηκαν στις 18-11-1998. Κι ανάμεσά τους πολλά μικρά παιδιά που φονεύθη­καν!...
2.Σέκτα στην Ινδονησία, με πιθανά μέλη και στρατιωτικούς, φόνευσε 140 άτομα.
3.Ντέιβιντ Κορές,ο ...«προφήτης της αιώνιας σωτηρίας», στο Γουάκο τού Τέξας. Το 1993 οδήγησε τους οπαδούς του στην καταστροφή: 95 άτομα κάηκαν ζωντανά. Μεταξύ τους και 17 παιδιά!....
4. «Τάγμα τού Ναού τού Ήλιου», τούΛικ Ζουρέ.Συνολικά 74 νεκροί από ομαδικές αυτοκτονίες-φόνους, το διάστημα από το 1994 έως το 1997.
5. «Πύλη τού Ουρανού». Ομαδική αυτοκτο­νία 39 μελών. Ανάμεσά τους κι επιστήμονες...
6. «Οι Άνθρωποι τού Κροκόδειλου» Από το Κογκό. Νεκροί 33.
7.JombolaCult.Νεκροί πάνω Από 30.
8. «Η Εκκλησία των Αμνών τού Θεού», τού νέο-πολυγαμικού μορμόνουΕ. Μπαρόν.Νεκροί, τουλάχιστον 20. Κι άλλοι 4 δολοφονημένοι το 1998, απ' το γιό του και διάδοχό του,Α. Μπαρόν.
9.Αντόλφο Ντέ Τζίζους ΚονστάνζοκαιΣά­ρα Αλντρέτε.Νεκροί 24.
10. «Κοινότητα της Υπέρτατης Αλήθειας» τού γκουρούΣόκοΑσαχάρα.Δεκαοκτώ νεκροί και 5.000 τραυματίες ανύποπτοι πολίτες, από δηλητηριώδη αέρια που διοχέτευσε η σέκτα, στο μετρό τού Τόκιο, το 1995.
11. «Φονιάδες της Ζέμπρα». Νεκροί 15.
12. «Ναός της Αγάπης τούΓιαχβέ Μπεν Γιαχβέ».Νεκροί πάνω από 14.
13. «Θρησκεία της Αλήθειας» στην Τιχουάνα. Δώδεκα άνθρωποι, το 1990, ήπιαν φρουτοποτό με βιομηχανικό οινόπνευμα και πέθαναν.
14. «Η Οικογένεια» τούΤσάρλς Μάνσον.Δο­λοφόνησε περισσότερους από εννέα ανθρώπους.
15. «RipperCrew». Νεκροί 18.
16. «Εκκλησία της Αιώνιας Ζωής», στη Ν. Κορέα. Νεκροί 7, το 1998.
17. «Διεθνής Εκκλησία Πεντηκοστιανών» της Βραζιλίας. Νεκροί 6, το 1998.
18. «Σατανιστική Σιβηριανή Λατρεία». Πέντε νεαρά αγόρια και κορίτσια νεκρά από πνιγμό, που αποτελούσε τον τρόπο.... μυήσεως στον 7οβαθμό! Επίσης, 36 νέοι 12 έως 22 χρόνων κρε­μάστηκαν από δέντρα και πέθαναν!...
19. «Εκκλησία των Αγίων των Τελευταίων Ημερών». Αρχηγός οΤζέφρι Λάνγκτον,που χτύπαγε τα παιδιά του κοινοβίου με κοντάρια, έβαζε τις γυναίκες να χορεύουν γυμνές, ενώ εκείνος τριβόταν με... περιττώματα! Το 1987 στο Οχάιο, αυτός και τα μέλη του περίμεναν να συναντήσουν... το Θεό και να δουν την συντέλεια!... Όταν κάτι τέτοιο φυσικά δεν συνέβη, πυροβό­λησε και σκότωσε την πενταμελή οικογένεια Avery, για να κατευνάσει το θυμό τού Θεού!.. Η υπόθεση αποκαλύφθηκε το 1990 και οΛάνγκτονκαταδικάστηκε σε θάνατο.
20.Ομάδα «Μούβ». Το 1985 σε σύγκρουση των μελών με την Αστυνομία, σκοτώθηκαν 11 άτομα κι έγιναν ζημιές 10.000.000 δολαρίων.
21. «Αθλητική Εκκλησία» στο Πόρτλαντ. Η αρχηγόςΕ. Μπράουαντκαι 8 μέλη, συνελήφθη­σαν το 1991, για τη δολοφονία μιας οκτάχρονης μικρούλας και τις συνθήκες δουλείας που επέβαλλαν σ' αλλά παιδιά.
22. Τα γεγονότα τηςΠαλλήνηςκαι η τετραπλή αυτοκτονία γυναικών στην Κύπρο το 1992, λόγω εμπλοκής τους με μάγους και σατανιστές....

β) Συνδικάτα εγκλήματος στο όνομα κάποιου... Θεού
Το«Σεκτικόέγκλημα», που αποκάλυψε ο εισαγγελέας κ.Σ. Ταμάσιος,έλαβε τα τελευταία χρόνιατρομακτική έκταση και έξαρση.Παραμέ­νει, όμως, ιδιαίτερα δύσκολο στην αντιμετώπισή του.
Αφ' ενός, επειδή πρόκειται για έναν καινού­ριο τομέα εγκληματολογικής επισκόπησης. Κι αφ' ετέρου, επειδή κυριαρχούν σ' αυτόνπολύ εφευρετικές εγκληματικές διάνοιες που εκπαιδεύ­ονται να καμουφλάρονται και να εξαφανίζουν ίχνη...Ωστόσο, μπορεί να χωριστεί σε τρεις με­γάλες κατηγορίες:
 1.Στα κοινά εγκλήματα που διαπράττονται κατά την διάρκεια τελετουργίας ή κατά την επιδίωξη των σκοπών της σέκτας. Συνήθως συντελούνται σε απόκρυφα και απρόσιτα μέρη, γι' αυτό και αποκαλύπτονται πολύ αργά. Αλλά κι όταν εξιχνιάζονται, δεν αποδεικνύονται, εξαιτίας της απροθυμίας των μαρτύρων που διακατέ­χονται από ισχυρό φόβο. Και τέτοια είναι:
-Η ανθρώπινη θυσία,κυρίως από σατανιστές.
-Η πρόκληση θανάτουκατά τη διάρκεια εξορκισμών.
-Η σωματική βία,η στέρηση προσωπικής ελευθερίας, η απαγωγή.
-Η αυτοκτονία,ύστερα από συγκεκριμένες οδηγίες των αρχηγών.
-Η σεξουαλικήεκμετάλλευση υπό μορφή σε­ξουαλικής τελετουργίας. Χαρακτηριστικό είναι ότι μόλις τον περασμένο Μάϊο, η καναδική εφημερίδα «Edmonton Sun», αποκάλυψε ότι οι άντρες μιας σέκτας στο Rocky Mountain House, παρέδιδαν τις συζύγους τους για σεξ στον αρχη­γό, ως απόδειξη αφοσίωσής τους!... Και τέτοιες «χειραγωγικές ομάδες» μόνον στην συγκεκριμέ­νη περιοχή τού Καναδά, υπάρχουν 300-500!...
 -Η οικονομικήεκμετάλλευση και οι απάτες σε βάρος των μελών. Οι καταγγελίες σε διεθνή κλίμακα είναι πάμπολλες.
Γνωστά είναι εξάλλου και το όσα δημοσιοποι­ήθηκανγια το σαηεντολογικό σωματείοΚΕΦΕ-που κηρύχθηκε παράνομο-και για τα ποσά των δολλαρίων που υποχρεώθηκε να επιστρέψει στους εξαπατηθέντες, ύστερα από δικαστικές διαδικασί­ες.
Γενικά,ο κύκλος εργασιών των «οικονο­μικών» σεκτών, εκτιμάται ότι υπερβαίνει κατά πολύ, ακόμη και τον προϋπολογισμό μεγάλων κρατών.Λ.χ. οΜάστερ Ντάνγκ,αρχηγός της «Πνευματικής Ανθρώπινης Γιόγκα», γνωστής και ως «Ανθρώπινη Παγκόσμια Ενέργεια» (HUE), μόνον στο Βέλγιο αποκόμισε κέρδη πέ­ραν τού ενός εκατομμυρίου δολαρίων!...
 Κι αυτό,από τις ομιλίες και την προσφοράθεραπειών με επίθεση των χειρών,για... κάθε νό­σο, σε διάφορες χώρες! Η βελγική αστυνομία εξέδωσε ένταλμα σύλληψης γιαπαράνομη εξάσκηση θεραπειών και καταδολίευση... Ήδη, όμως, η HUE, αναφερόταν στην ειδική έκθεση της Γαλλικής Εθνοσυνέλευσης, ως ο μεγαλύτερος οργανισμός της «Νέας Εποχής», στη Γαλλία.
 2.Στη δεύτερη κατηγορία -ανέφερε ο κ. Τα­μάσιος- υπάγεται το κοινό έγκλημα που διαπράττεται λόγω επηρεασμού απ' το δόγμα ή τους κανονισμούς της σέκτας. Όπως:
-Φόνος από απόγνωσηκαι τρέλα. Στις 13 Σεπτεμβρίου, το πρακτορείο «Ρόιτερ» μετέδω­σε ότι τα μέλη μιας σέκτας στην Ινδονησία χτύ­πησαν μέχρι θανάτου τρία άλλα μέλη.Και τούτο διότι, τους είχε ειπωθεί ότι στις 9 Σεπτεμβρίου ώρα 9 το πρωί θα επήρχετο το τέλος τού κό­σμου, με αποτέλεσμα να πουλήσουν όλα τα υπάρχοντά τους!...
-Πρόκλησηθανάτου λόγω άρνησης να γίνει με­τάγγιση αίματοςπρος το άτομο που κινδυνεύει.
-Πρόκλησηθανάτου ή σοβαρής σωματικής -ψυχικής βλάβης, από άρνηση ιατρικής φροντίδας και φαρμακευτικώνμέσων της κλασσικής επιστήμης.
-Πρόκλησηαυτοκτονίας, όχι ύστερα από ρη­τές οδηγίες των αρχηγών, αλλά λόγω επηρεασμού από τη διδασκαλία της ομάδας.
 3.Η τρίτη κατηγορία περιλαμβάνει τα κοινά εγκλήματα πουδιαπράττονται υπό την κάλυψη της σέκτας, και τα όποία έχουν έπισημανθη πλειστάκις από τις αστυνομίες διαφόρων χωρών. Μνημονεύονται επίσης σε γενικές γραμμές, σε εκθέσεις Ευρωπαϊκών Οργανισμών, τού Ευρωπαϊκοϋ Κοινοβουλίου και τού Συμβουλίου της Ευρώπης. Πρόκειται για:
-λαθρεμπόριοόπλων
-διακίνησηκαι εμπορία ναρκωτικών
-παράνομηδιακίνηση χρυσού, πολύτιμων λί­θων κ.α.
-οικονομικέςαπάτες και φοροδιαφυγή
-κατασκοπεία,η κατ' επέκταση προδοσία της χώρας.
 γ) Ολοκληρωτικά δόγματα
Στο«Σεκτικόέγκλημα» περιλαμβάνονται επίσηςο ευνουχισμός, η περιτομή σε άντρες και γυ­ναίκες, η εξαναγκαστική ασιτία, η τρομοκρατία, ο εκβιασμός, η χειραγώγηση, η εκμετάλλευση κά­θε τύπου, η στέρηση παιδείας στα παιδιά, η σωματική βία, η καταδολίευση, η παραπλάνηση, η κατήχηση σε ολοκληρωτικά δόγματα, η πρό­κληση διάλυσης οικογενειώνκ.α.
Ωστόσο, υπάρχουν και τα εγκλήματα κατά των κοινωνιών γενικότερα, όπωςη χρήση δηλητηριωδών αερίων, η χρήση μέσων βιολογικού πολέμου, η υποκίνηση ή η μεθοδευμένη απόπειρα πρόκλησης πολέμου μεταξύ κρατών.
δ) Ειδικές αστυνομικές μονάδες
Απέναντισ' αυτήν την αυξανόμενη σύγχρονη τρομοκρατική απειλή -επεσήμανε ο στρατιωτικός εισαγγελέας- έχουν υπάρξει ενέργειες, συστάσεις και ψηφίσματα από το Ευρωκοινοβούλιο και από το Συμβούλιο της Ευρώπης.Με πιο πρό­σφατη, τη ΣύστασηRecommendation1412, στις 22 Ιουνίου, που υιοθετήθηκε με παμψηφία των 286 μελών της.Και η οποία, εκτός των άλλων, εισηγείται και την οικονομική στήριξη σχετικών κέντρων πληροφόρησης στην Κεντρική και Α­νατολική Ευρώπη, αλλά και τη δημιουργία ενός Ευρωπαϊκού Παρατηρητηρίου, για την έρευνα των ομάδων αυτών.Αξιόλογα είναι, επίσης τα μέτρα που έλαβε το γαλλικό υπουργείο Δικαιοσύνης, αλλά και η δημιουργία ειδικών αστυνο­μικών ομάδων στις ΗΠΑ, το Βέλγιο κ.α.
 ε) Άμεσα μέτρα
Ωστόσο-κατέληξε ο κ. Ταμάσιος-είναι ανα­γκαία η συστράτευση κυβερνήσεων, εκκλησίας, κοινωνικών οργανισμών και φορέων της νεολαί­ας. Καθώς, σύμφωνα με εκτίμηση των στοιχείων που αναφέρθηκαν στο Συνέδριο «Violencia '98» στη Βενεζουέλα, οι σέκτες πρόκειται να επιδοθούν σε επενδύσεις γης, πετρελαίου, στρατη­γικών ορυκτών, βαρέων μηχανημάτων και μέσων ενημέρωσης.
Προβλέπεται, επίσης, να αναλάβουν, στα επό­μενα 10 χρόνια, το έργο των συνδικάτων του εγκλήματος και να αποτελέσουν τη μεγαλύτερη οργανωμένη εγκληματική ομάδα.
 Επομένως, η λήψη μέτρων πρέπει να γίνει άμεσα και προτού να είναι, ήδη, πολύ αργά....
«Ο θρησκευτικός πλουραλισμός ως πολιτικο-ιδεολογικόν απόλυτον δόγμα, το οποίον εγείρει αξιώσεις παγκοσμιότητος και υποχρεωτικότητος, δεν πρέπει και (φυσικώ τω λόγω) δεν πρόκειται να γίνη δεκτός υπό των ορθοδόξων χρι­στιανών. Εις τον εξαναγκαστικόν θρησκευτικόν πλουραλισμόν αντιπαραθέτωμεν την κοινωνίαν προσώπων. Εις την πλουμιστήν πολυμορφίαν απόψεων αντιπαραθέτωμεν το αίτημα της αναζητήσεως της αληθείας και της αληθοίς δι­καιοσύνης, όχι δια να τα χρησιμοποιήσωμεν, αλλά δια να ζήσωμεν εν Αληθεία και Δικαιοσύνη. Εις την εν ονόματι της ατομοκεντρικής ελευθερίας κατάλυσιν πράγματι των ανθρω­πίνων δικαιωμάτων, αντιπαραθέτωμεν τας εντολάς τού Κυ­ρίου ημών Ιησού Χριστού και τον σεβασμόν, την φροντίδα, την αγάπην δια τον πλησίον.
 Οφείλωμεν να μη εγκαταλείψωμεν την πίστιν μας, τον πνευματικόν πλούτον μας και τα δικαιώματα τού πλησίον, να μη λάβωμεν αντ' αυτών, αντιστοίχως, πλουραλισμόν παραθρησκειών, αδιεξόδους υπαρξιακάς αναζητήσεις της νεότητος και ολοκληρωτισμόν.
 Ο απόλυτος θρησκευτικός πλουραλισμός σημαίνει πλουραλισμόν παραθρησκειώνόχιαπλώς θρησκειών. Ο θρησκευ­τικός πλουραλισμός ως κρατική ιδεολογία είναι η πηγή όλων των εγκληματικών και εγκληματογόνων δογμάτων της παραθρησκείας, είναι η αιτία της διαστροφής της λειτουργίας των κρατικών και κοινωνικών θεσμών, είναι ο υπ' αριθμόν ένα δημόσιος κίνδυνος, είναι το νεοεποχήτικον φασιστικόν δόγμα το οποίον καλύπτεται κάτω από το προσωπείον μιας ψευδωνύμου «ελευθερίας» ενός εξανδραποδιζομένου ανθρώπου.»



πηγή

Ὁ Ἅγιος Τιμόθεος ὁ Ἱερομάρτυρας Ἐπίσκοπος Προύσης





Εἶναι ἄγνωστο ἀπὸ ποῦ καταγόταν ὁ Ἅγιος Ἱερομάρτυς Τιμόθεος, Ἐπίσκοπος Προύσης. Ἄθλησε κατὰ τοὺς χρόνους τοῦ αὐτοκράτορος Ἰουλιανοῦ τοῦ Παραβάτου (360 – 362 μ.Χ.), τὸ 361 μ.Χ. Ὡς Ἐπίσκοπος Προύσης διακρινόταν γιὰ τὴν ζῶσα εὐσέβεια καὶ τὸν ἀκοίμητο ζῆλό του πρὸς στήριξη τοῦ ποιμνίου του καὶ τὴν περιφρούρηση αὐτοῦ ἀπὸ τὶς διάφορες αἱρέσεις. Μὲ τὴ Χάρη τοῦ Θεοῦ ἡ φήμη του εἶχε διαδοθεῖ πολὺ πέραν τῶν ὁρίων τῆς Ἐπισκοπῆς του. Ὅταν ὁ Ἰουλιανὸς ἐξαπέλυσε τὸ διωγμὸ κατὰ τῶν Χριστιανῶν, ὁ Τιμόθεος εὑρέθηκε μεταξὺ τῶν πρώτων ποιμένων τῆς Ἐκκλησίας, οἱ ὁποῖοι ἀντέστησαν στὶς ἀποφάσεις τοῦ ἀσεβοῦς αὐτοκράτορος, καταπολεμώντας τὰ ἀνόσια αὐτοῦ διατάγματα μὲ παρρησία καὶ τόλμη. Ἕνεκα τῆς σθεναρῆς αὐτῆς ἀντιστάσεώς του, ὁ Ἰουλιανὸς ἀπέστειλε ἐκπρόσωπό του, γιὰ νὰ πείσει τὸν Τιμόθεο νὰ ὑπακούσει στὶς αὐτοκρατορικὲς διαταγές καὶ νὰ συμμορφωθεῖ πρὸς αὐτές, ἀπαρνούμενος τὸν Χριστό. Ὁ Τιμόθεος ὅμως ἐδήλωσε πρὸς τὸν ἀπεσταλμένο τοῦ αὐτοκράτορος ὅτι δὲν δέχεται διαταγὲς ἀντιβαίνουσες πρὸς τὶς Χριστιανικὲς ἀρχές, ἔλεγξε δὲ τὸν Ἰουλιανὸ γιὰ τὴν ἀποστασία του. Γιὰ τὴ στάση του αὐτὴ καταδικάσθηκε σὲ θάνατο καὶ ἀποκεφαλίσθηκε.Ναὸς τοῦ Ἁγίου Τιμοθέου ὑπῆρχε ἐντὸς τοῦ νοσοκομείου τοῦ «ἐν τῷ Δευτέρῳ» τῆς Κωνσταντινουπόλεως.

Οἱ Ἅγιοι Ἀλέξανδρος καὶ Ἀντωνίνα οἱ Μάρτυρες





Οἱ Ἅγιοι Μάρτυρες Ἀλέξανδρος καὶ Ἀντωνίνα κατάγονταν ἀπὸ τὴν πόλη τῶν Κοδράμων ἢ Κροδάμων ἢ Καρδάμων καὶ εἶναι ἄγνωστο πότε ἄθλησαν. Ἀπὸ αὐτοὺς ἡ Ἀντωνίνη, ἀφιερωθείσα στὸν Χριστό, διῆγε βίο σώφρονα, λατρεύουσα τὸν Θεὸ καὶ καταγινομένη σὲ ἀγαθοεργίες καὶ ἐλεημοσύνες, ἑλκύοντας διὰ τῶν ἔργων καὶ τῶν λόγων της εἰδωλολάτριδες γυναῖκες πρὸς τὸν Χριστιανισμό. Γιὰ τὴ θεοφιλὴ αὐτὴ δράση της καταγγέλθηκε στὸν ἡγεμόνα Φῆστο καὶ ἐκλείσθηκε σὲ οἶκο ἀνοχῆς πρὸς διαφθορά, ἐπειδὴ ὁμολόγησε τὸ Ὄνομα τοῦ Κυρίου. Ἐκεῖ παρέμεινε ἐπὶ τρεῖς ἡμέρες νηστικὴ καὶ στὴ συνέχεια ὁδηγήθηκε ἐκ νέου ἐνώπιον τοῦ ἡγεμόνος. Ἐμμένουσα ὅμως στὴν ὁμολογία της, ἀφοῦ ἐμαστιγώθηκε σκληρά, ἐκλείσθηκε καὶ πάλι στὸ διαφθορεῖο. Πληροφορηθεὶς τὸ γεγονὸς αὐτὸ ὁ νεαρὸς Χριστιανὸς Ἀλέξανδρος, ὁ ὁποῖος ἔτρεφε μεγάλη ἐκτίμηση πρὸς τὴν Ἀντωνίνη γιὰ τὸν ὅσιο βίο καὶ τὰ θεῖα χαρίσματά της, προσῆλθε στὸ διαφθορεῖο καὶ ὑπὸ τὸ πρόσχημα ἀκολάστου δῆθεν πράξεως, εὑρῆκε τὴν Ἀντωνίνη. Ἀμέσως τὴν ἔντυσε μὲ τὸ χιτῶνά του, ἐκάλυψε τὴν κεφαλή της καὶ τὴν ἐφυγάδευσε. Μετὰ ἀπὸ λίγο ὅμως προσῆλθαν μεθυσμένοι στρατιῶτες, ποὺ ἐστάλησαν ἀπὸ τὸν ἡγεμόνα, γιὰ νὰ ἐπιτύχουν βίαια τὴν ἀτίμωση τῆς Ἀντωνίνης. Ἀντ’ αὐτῆς ὅμως εὑρῆκαν τὸν Ἀλέξανδρο. Ἐξοργισθέντες οἱ στρατιῶτες, ἀφοῦ ἐκακοποίησαν τὸν Ἀλέξανδρο, τὸν ὁδήγησαν δεμένο ἐνώπιον τοῦ Φήστου, πρὸς τὸν ὁποῖο ὁ Μάρτυς ὁμολόγησε τὴ φυγάδευση τῆς Ἀντωνίνης ἀπὸ αὐτὸν καὶ τοῦ ἐξήγησε τοὺς λόγους οἱ ὁποῖοι τὸν ὁδήγησαν στὴν πράξη του. Ἔξαλλος ἀπὸ θυμὸ ὁ ἡγεμόνας διέταξε τὴ σκληρὴ μαστίγωση τοῦ Ἀλεξάνδρου καὶ τὴν πάσῃ θυσίᾳ ἀνεύρεση τῆς Ἀντωνίνης, ἡ ὁποία συνελήφθη καὶ ὁδηγήθηκε ἐνώπιον τοῦ Φήστου. Ὁ ἄρχοντας διέταξε καὶ τοὺς ἀπέκοψαν τὰ ἄκρα τῶν χειρῶν καὶ τῶν ποδῶν. Στὴν συνέχεια ἄλειψαν τοὺς Μάρτυρες μὲ πίσσα καὶ ἔρριψαν αὐτοὺς μέσα σὲ λάκκο μὲ φωτιά, ὅπου καὶ εὑρῆκαν μαρτυρικὸ θάνατο.Τὰ λείψανά τους μεταφέρθηκαν ἀργότερα στὴν Κωνσταντινούπολη καὶ κατετέθησαν στὴ μονὴ Μαξιμίνου, ὅπου καὶ ἐτελεῖτο ἡ Σύναξις αὐτῶν.

Ἀπολυτίκιον. Ἦχος α’. Τῆς ἐρήμου πολίτης.Ξυνωρὶς ἡ ἁγία τῶν Μαρτύρων ὑμνείσθω μοι, σὺν τῷ εὐκλεεῖ Ἀλεξάνδρῳ, Ἀντωνίνα ἡ πάνσεμνος· ἀγάπη γὰρ καὶ πίστει εὐσεβεῖ, ἐκλάμψαντες ἐν ἄθλοις ἱεροῖς, ἰαμάτων ἐφαπλοῦσι μαρμαρυγάς, τοῖς πόθῳ ἀνακράζουσι· δόξα τῷ ἐνισχύσαντι ὑμᾶς, δόξα τῷ στεφανώσαντι, δόξα τῷ ἐνεργοῦντι δι’ ὑμῶν, πᾶσιν ἰάματα.

Κοντάκιον. Ἦχς β’. Τοὺς ἀσφαλεῖς.Τοὺς ἐν Χριστῷ, πνευματικοὺς ὁμαίμονας, καὶ ἐν ὁδοῖς, τῆς εὐσεβείας σύμφρονας, τὸν θεόφρονα Ἀλέξανδρον, σὺν Ἀντωνίνῃ μακαρίσωμεν· τοὺς ἄθλους γὰρ ἐκείνων καὶ τὰ στίγματα, ὡς μύρον εὐωδίας προσεδέξατο, ὁ τούτους δοξάσας ὡς ηὐδόκησε.

Μεγαλυνάριον.Χαίροις ὦ Ἀλέξανδρε Ἀθλητά· χαίροις Ἀντωνίνα, νύμφη ἄμωμε τοῦ Χριστοῦ· γνώμῃ γὰρ τελείᾳ, ἐχθροῦ τὰς μεθοδείας, ἀθλητικῇ δυνάμει, κατηδαφίσατε.

Τυπικόν της 10ης Ἰουνίου 2013

Δευτέρα: Τῶν Ἁγίων Μαρτύρων Ἀλεξάνδρου καί Ἀντωνίνης. 
Τοῦ Ἁγίου Ἱερομάρτυρος Τιμοθέου, Ἐπισκόπου Προύσης. 
Θεοφάνους καί Πανσέμνης Ὁσίων.
 
    
Ἀπόστολος: 
Τῆς ἡμέρας˙ Δευτέρας ς΄ ἑβδομάδος Πράξεων (Πράξ. ιζ΄ 1-9).
Εὐαγγέλιον: 
Ὁμοίως· Δευτέρας ς΄ ἑβδομάδος Ἰωάννου (Ἰω. ια΄ 47-54).
 

Επιστολή συμπαράστασης του Μητροπολίτου Πειραιώς κ. Σεραφείμ προς τον Αρχιεπίσκοπο Τόμιδος κ.κ. Θεοδόσιο




                          
᾿Εν Πειραιεῖ τῇ 7ῃ Ἰουνίου 2013



Σεβασμιώτατον
Ἀρχιεπίσκοπον Τόμιδος
Κύριον κ. ΘΕΟΔΟΣΙΟΝ
Εἰς ΚΩΝΣΤΑΝΤΖΑΝ ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ



Σεβασμιώτατε ἅγιε ἀδελφέ,
Χριστός ἀνέστη!

Μετά τοῦ προσήκοντος σεβασμοῦ εἰς τό Ἀρχιερατικόν διακονικόν λειτούργημα Ὑμῶν καί εἰς τό Σεπτόν πρόσωπον Ὑμῶν, προαγόμεθα ἵνα ἐκφράσωμεν Ὑμῖν   αἰσθήματα ἀφράστου πνευματικῆς χαρᾶς, ἀγαλλιάσεως καί εὐφροσύνης, τά ὁποῖα διακατέχουν ἡμᾶς, ἐκ τῆς πληροφορήσεως μέσῳ τοῦ ἠλεκτρονικοῦ τύπου τῆς Ἑλλάδος, τῆς διοργανώσεως ἐκ μέρους τῆς καθ’ Ὑμᾶς Ἱερᾶς Ἀρχιεπισκοπῆς, ὁμιλίας μέ κύριον ὁμιλητήν τόν ὁμότιμον καθηγητήν τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ Α.Π.Θ., αἰδεσιμολογιώτατον πρωτοπρεσβύτερον π. Θεόδωρον Ζήσην, μέ θέμα «Ἡ ἅλωσις τῆς Κων/λεως», ὁ ὁποῖος ἐπί τῆ εὐκαιρίᾳ τῆς παρουσίας του εἰς τήν καθ’Ὑμᾶς Ἀρχιεπισκοπήν ἐπεσκέφθη Ἱεράς Μονάς, ἔνθα, μετά ἀπό ἐκζήτησιν τῶν ἰδίων των μοναστικῶν ἀδελφοτήτων καί τοῦ πλήθους τῶν πιστῶν, οἱ ὁποῖοι ὑπέβαλαν κατάλληλα ἐρωτήματα διά θέματα ζωῆς καί δράσεως τῆς Ἐκκλησίας. Ὁ ὁμιλητής ἀνέπτυξεν
ἐπίκαιρα ἐκκλησιαστικά καί πνευματικά θέματα.
Συγχαίρομεν ἐγκαρδίως τήν Ὑμετέραν Σεβασμιότητα διά τήν ἐκ Θεοῦ πεφωτισμένην ἔμπνευσιν τῆς συλλήψεως, διοργανώσεως, τῆς λίαν εὐστόχου ἐπιλογῆς καί τιμητικῆς προσκλήσεως τοῦ ὡς ἄνω ὁμιλητοῦ καί τῆς ἀρίστης διεξαγωγῆς τῆς ὁμιλίας.
Ἡ ὡς ἄνω ἐνέργεια Ὑμῶν καταδεικνύει τό ἀνύστακτον ἐνδιαφέρον τῆς Ὑμετέρας Σεβασμιότητος διά θέματα πανορθοδόξου θεολογικοῦ ἐνδιαφέροντος καί κατατάσσει τήν Ὑμετέραν Σεβασμιότητα εἰς τούς φύλακας Ἀρχιερεῖς, τούς ἐν κόπῳ καί μόχθῳ πολλῶ, νύκτα καί ἡμέραν ἀγρυπνοῦντας διά τήν σωτηρίαν τοῦ ποιμνίου˙ εἰς τούς εὐόρκους Ἐπισκόπους, τούς διαφυλάσσοντας ἐν ἀκεραιότητι τούς φρικτούς ὄρκους τῆς εἰς Ἐπίσκοπον χειροτονίας αὐτῶν˙ εἰς τούς καλούς Ποιμένας, τούς ὁμολογοῦντας τήν ἀμώμητον πίστιν τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ εἰς καιρούς δυσχειμέρους καί ἐσχάτους, ἐν οἷς κυριαρχεῖ ἡ σύγχυσις πάντων τῶν πραγμάτων. Ὄντως ἀποδεικνύεσθε, Χάριτι Θεοῦ, ὄχι μόνον θρόνων διάδοχος, ἀλλά καί τρόπων μέτοχος τῶν Ἀποστόλων.
Ἡ ἐπιλογή ἐκ μέρους τῆς Ὑμετέρας Σεβασμιότητος ὡς ὁμιλητοῦ τοῦ αἰδεσιμολογιωτάτου πρωτοπρεσβυτέρου π. Θεοδώρου Ζήση ὑπῆρξε λίαν εὔστοχος, διότι, ὁ ἐξαίρετος καί ἐκλεκτός ἐν Χριστῶ ἀδελφός π. Θεόδωρος Ζήσης εἶναι εἷς τῶν καλλίστων καθηγητῶν διεθνῶς, ὁ ὀποῖος διαπρέπει ἐκ νεότητος εἰς τόν τομέαν τῆς Ἁγίας Γραφῆς καί τῆς Πατερικῆς Γραμματείας, ἐξέχουσα προσωπικότης καί σύγχρονος μορφή τῆς πατερικῆς θεολογίας, ἔξοχος συγγραφεύς πλείστων θεολογικοῦ καί πνευματικοῦ περιεχομένου συγγραμμάτων, σύμβολον ἀντιστάσεως κλήρου καί λαοῦ ἐναντίον τῆς διαφθορᾶς καί τῶν παρεκκλίσεων ἐκ τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως, παραδοσιακός ἱερεύς, μέ μεγίστη καί σημαντικοτάτη προσφορά καί συμβολή εἰς τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν, διά τῆς συμμετοχῆς αὐτοῦ ὡς ἐκπροσώπου τόσον τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου ὅσον καί τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος εἰς τούς θεολογικούς διαλόγους τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μετά τῶν αἱρετικῶν Παπικῶν καί Προτεσταντῶν, ὡς διαπιστώνει κανείς, ἀναγινώσκων τό πλούσιον βιογραφικόν αὐτοῦ. Τά ἀνωτέρω μαρτυροῦμεν καί Ἡμεῖς ἐξ ἰδίας πείρας, ὡς αὐτόπτες καί αὐτήκοοι τοῦ ἀνδρός, διότι πολλάκις προσεκαλέσαμεν αὐτόν εἰς συνέδρια, ἡμερίδας καί ὁμιλίας, ἅς διοργανώνει κατά καιρούς ἡ καθ’Ἡμᾶς Ἱερά Μητρόπολις, ἐκ τῶν ὁποίων μένομεν κάθε φορά ἔκπληκτοι καί ἔκθαμβοι ἐκ τῆς θεολογικῆς αὐτοῦ ἐμβριθείας, τοῦ ἐπιστημονικῶς καί θεολογικῶς τεκμηριωμένου καί ἐμπεριστατωμένου λόγου αὐτοῦ, τῆς δυναμικότητος καί μαχητικότητος αὐτοῦ καί, τέλος, τοῦ κατ’ἐπίγνωσιν ζήλου αὐτοῦ ὑπέρ τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως, τά ὁποία, βεβαίως, διαπιστώσατε καί Ὑμεῖς, Σεβασμιώτατε, ἰδίοις ὄμμασι. Διό καί ἡ καθ’ ἡμᾶς Ἱερά Μητρόπολις ἐτίμησεν αὐτόν τήν Κυριακήν τῆς Ὀρθοδοξίας τοῦ 2012 μέ τόν Χρυσόν Σταυρόν τῆς Ἱερᾶς Μητροπό-λεως.    
Πιστεύομεν, Σεβασμιώτατε, ὅτι ἡ ἔλευσις τοῦ αἰδεσιμολογιωτάτου πρωτοπρεσβυτέρου π. Θεοδώρου Ζήση εἰς τήν καθ’Ὑμᾶς ἐπαρχίαν ὑπήρξεν πλουσιοπάροχος ἐκ Τρισαγίου Θεοῦ εὐλογία καί ἀπετέλεσεν ἱστορικόν σταθμόν, νευραλγικότατον γεγονός καί ἀνεπανάληπτον στιγμήν τόσον διά τά δρώμενα καί τήν πορείαν τῆς Ἱερᾶς Ἀρχιεπισκοπῆς Τόμιδος, ἥν θεοφιλῶς καί θεαρέστως διαποιμαίνετε, ὅσον καί δι’ ὁλόκληρον τό Πατριαρχείον Ρουμανίας. Ἐπιπλέον, ἐλπίζομεν ὅτι ἡ ἔλευσις τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση ἐβοήθησεν τό ὑφ’Ὑμῶν καί τῶν συνεργατῶν Ὑμῶν ἐπιτελούμενον ποιμαντικόν ἔργον καί εὐχόμεθα ὅπως ὁ Θεός εὐοδώσῃ τήν καρποφορίαν του.
Εἴθε ἡ ἐκδήλωσις αὕτη, ἅγιε ἀδελφέ, νά ἔχῃ καί ἀνάλογον συνέχειαν, δηλαδή τήν διοργάνωσιν πλείστων παρομοίων ὁμιλιῶν, ἡμερίδων καί συνεδρίων μέ παρομοίους ἐκλεκτούς ὁμιλητάς πρός ἐνημέρωσιν καί διαφύλαξιν τοῦ ποιμνίου καί πρός δόξαν τοῦ Ἁγίου Τριαδικοῦ Θεοῦ ἡμῶν.
Περαίνοντες, Σεβασμιώτατε ἄγιε ἀδελφέ, εὐχόμεθα ἐκ μέσης καρδίας ὅπως ὁ Ἀναστάς Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστός καταξιώση ἡμᾶς εἰς μέν τήν παρούσαν ἐπίγειον Ἱερουσαλήμ τήν μεθ’ Ὑμῶν προσωπικήν ἐπαφήν καί ἐπικοινωνίαν καί ἐπιτέλεσιν ἀπό κοινοῦ τῆς φρικώδους καί ἀναιμάκτου Θείας Μυσταγωγίας, εἰς δέ τήν ἄνω Ἱερουσαλήμ μετασχεῖν τῆς θέας τῆς ἀκτίστου θείας Χάριτος καί θείας δόξης τοῦ ἐν Τριάδι δοξαζομένου Θεοῦ.        
Πάλιν καί πολλάκις συγχαίρομεν καί ἐπικροτοῦμεν διά τήν ἐπιτυχίαν τῆς ἐκδηλώσεως, κατασπαζόμενοι Ὑμᾶς ἀδελφικῶς.

Ἐλάχιστος ἐν Χριστῷ Ἀναστάντι ἀδελφός
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ



+ ὁΠειραιῶςΣεραφείμ

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...