Γράφει ὁ Κωνσταντῖνος Βαρδάκας
ΨΗΦΙΔΕΣ ἐπὶ-ΓΝΩΣΗΣ καὶ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ.
Ἡ αἰτία τῆς ἄρνησης τοῦ Θεανθρώπου βρίσκεται μέσα στὸν ἄνθρωπο. Μέσα στὸν ἄνθρωπο βρίσκεται καὶ ἡ αἰτία τῆς ἀποδοχῆς τοῦ ἀντιχρίστου.
ΟΣΙΟΣ ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΜΠΡΙΑΝΤΣΑΝΙΝΩΦ
Χύτρα ποὺ βράζει ἔκαναν τὸν πλανήτη μας. Σκοτεινά, ὑποχθόνια σχέδια τόσων πολλῶν αἰώνων ξεδιπλώθηκαν μονομιᾶς μπροστά μας.
Ἀφοῦ μᾶς κατέστησαν ἄβουλα πλάσματα, πρόσταξαν νὰ παρακολουθήσουμε τὴν παγκόσμια θεατρικὴ παράσταση ποὺ στήσανε. Ἔτσι ὅλοι οἱ γεωπολιτικοὶ παῖκτες - ἠθοποιοὶ ἄρχισαν νὰ ἀνεβαίνουν στὴν παγκόσμια σκηνὴ. Ὁ καθένας μὲ τὴν σειρά του καὶ μὲ τὸν ρόλο του, φυσικὰ ὄχι γιὰ νὰ μᾶς διασκεδάσουν, ἀλλὰ γιὰ νὰ ἐκφοβίσουν καὶ νὰ ὁδηγήσουν σὲ ἀπόγνωση τοὺς θεατές.
Γιὰ τὴν Ἑλλάδα μας δὲν κράτησαν κανένα ρόλο, οὔτε καν δευτερεύοντα. Τί νὰ τὸν κάνουνε ἄλλωστε, ἀφοῦ τὴν ἔχουν οἰκονομικὰ καὶ κοινωνικὰ τελειωμένη θεατρινίζοντας τὴν κατάντια της στὶς παλιοφυλλάδες, στὰ τηλεοπτικὰ παράθυρα καὶ στὰ δαιμονικὰ διαβούλια τους.
Εἶναι ξεκάθαρο ὅτι ὅλα αὐτὰ ποὺ γίνονται εἶναι τὸ τελικὸ ἀποτέλεσμα μίας προαποφασισμένης πολὺ μεγάλης γεωστρατηγικῆς ἐπιλογῆς στὸ πιὸ ψηλὸ ἐπίπεδο.
ΔΙΧΩΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ, Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ.
Τὸ σκηνικὸ ἔχει πλέον ξεκαθαρίσει καὶ μποροῦν νὰ βγοῦν πλέον κάποια...
ἀσφαλῆ συμπεράσματα. Πνευματικὲς ψηφίδες ἀπὸ λόγους πατέρων μποροῦν νὰ κάνουν κατανοητὸ τὴν σημαντικότητα ὅλων αὐτῶν ποὺ κυριολεκτικὰ διακυβεύονται καὶ κυριολεκτικὰ πλέον ἀφοροῦν τὴν ζωὴ καὶ τὴν ἐπιβίωσή μας σὲ κάθε ἐπίπεδο.
(πονηροὶ δὲ ἄνθρωποι καὶ γόητες προκόψουσιν ἐπὶ τὸ χεῖρον, πλανῶντες καὶ πλανώμενοι.) Β΄ ΠΡΟΣ ΤΙΜΟΘΕΟΝ
...Ὅταν θὰ δυστυχεύση ὁ κόσμος ἀπὸ τὴν χάριν τοῦ παναγίου Πνεύματος, τότε θὰ ἔλθουν εἰς τὸν κόσμον ὄλαι αἳ δυστυχίαι νὰ τὸν περικυκλώσουν. Καὶ πρῶτον θὰ δυστυχεύση ὁ κόσμος ἀπὸ τὴν ἀγάπην, ὁμόνοιαν καὶ σωφροσύνην, δεύτερον θὰ δυστυχεύση κάθε χώρα καὶ νὰ χαθοῦν τὰ ὑποκείμενα κεφάλαια ἀπὸ τὰς χώρας, καὶ θέλει δυστυχεύση καὶ ἡ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ ἀπὸ ἀρχιερεῖς καὶ ποιμένες καὶ πνευματικούς. Προφητεία Ἁγίου Νείλου τοῦ Μυροβλύτη,
Μήπως τὰ παραπάνω δὲν συμφωνοῦν μὲ τοὺς λόγους τοῦ Ἱεροῦ Χρυσοστόμου ποὺ ἑρμηνεύει ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΠΑΥΛΟ; «Προσέχετε», λέγει, «τὸν ἑαυτό σας καὶ ὁλόκληρο τὸ ποίμνιο». Εἶδες πῶς ἦταν δεμένος μαζί τους μὲ τὴ φροντίδα; Γιατί ὁ καθένας ἀπὸ ἐμᾶς φροντίζει γιὰ τὸν ἑαυτό του, ἐνῶ ὁ ἐπίσκοπος γιὰ ὅλους. Γι’ αὐτὸ λέει γιὰ τοὺς διδασκάλους· «αὐτοὶ ἀγρυπνοῦν γιὰ τὴ σωτηρία τῶν ψυχῶν μας, ἐπειδὴ θὰ δώσουν λόγο στὸν Θεό». Πραγματικὰ εἶναι φοβερὸ τὸ βάρος νὰ ἔχει κανεὶς τὶς εὐθύνες γιὰ τόσο πολὺ λαό. Ἀλλά, ὅπως σᾶς εἶπα, ὅταν τοὺς κάλεσε εἶπε· «προσέχετε τὸν ἑαυτό σας καὶ ὁλόκληρο τὸ ποίμνιο, στὸ ὁποῖο τὸ ἅγιο Πνεῦμα σᾶς τοποθέτησε ποιμένες καὶ ἐπισκόπους».
Τί ἔγινε; Γιὰ πιὸ λόγο συμβουλεύεις; Μήπως προβλέπεις κάποιο κακό; Μήπως προβλέπεις κάτι φοβερό; Μήπως ὑπάρχει κάποιος κίνδυνος, κάποια συμφορά, κάποιος πόλεμος; Ἀπάντησε. Γιατί στέκεσαι ψηλότερα ἀπὸ ἐμᾶς καὶ δὲν βλέπεις μόνο τὰ παρόντα, ἀλλὰ προβλέπεις καὶ τὰ μελλοντικά. Πὲς λοιπὸν γιὰ πιὸ λόγο τὰ παραγγέλλεις καὶ τὰ συμβουλεύεις αὐτά. «Τὸ ξέρω», λέει, «ὅτι μετὰ τὴν ἀναχώρησή μου θὰ εἰσβάλουν λύκοι ἄγριοι στὸ ποίμνιο». Εἶδες αὐτὸ ποὺ ἔλεγα, πὼς δὲν ἀγωνιᾶ καὶ δὲ φοβᾶται μόνο γιὰ τοὺς συγχρόνους του, ἀλλὰ καὶ γιὰ ἐκείνους ποῦ θὰ ἔρθουν μετὰ τὴν ἀναχώρησή του; «Θὰ εἰσβάλουν λύκοι», λέει, καὶ ὄχι ἁπλῶς λύκοι ἀλλά, «λύκοι ἄγριοι, ποὺ δὲ θὰ λυπηθοῦν τὸ ποίμνιο». Διπλὸς ὁ πόλεμος· ἀπουσία τοῦ Παύλου καὶ ἐπίθεση τῶν λύκων· ὁ διδάσκαλος θὰ εἶναι ἀπῶν καὶ αὐτοὶ ποὺ κάνουν τὸ κακὸ θὰ ἐπιτεθοῦν. (Ι. Χρυσοστόμου, «Εἰς τὸ "Τοῦτο δὲ γινώσκετε, ὅτι ἐν ἐσχάταις ἡμέραις ἔσονται καιροὶ χαλεποί".», Ε.Π.Ε. τ. 27, σ.617- 635).
Μήπως καὶ σήμερα μέσα στὶς πνευματικὲς στάνες ἐλλείψει πραγματικῶν βοσκῶν, ἄνοιξαν διάπλατα οἱ θύρες σὲ προβατόσχημους λύκους θιασῶτες τῆς νεοποχίτικης μόδας τῆς ἀγαπητολογίας τοῦ οἰκουμενισμοῦ καὶ τῆς πανθρησκείας;
Ποιὸς δὲν θὰ ντρεπόταν βλέποντας τὸν Παῦλο νὰ χύνει δάκρυα καὶ νὰ ὀδύρεται, ἔστω καὶ ἂν ἦταν πιὸ ἀναίσθητος καὶ ἀπὸ τὶς πέτρες; Εἶδες πῶς καὶ ἐκεῖ προεῖπε τὰ μελλοντικά; Καὶ ἐδῶ τὸ ἴδιο ἀκριβῶς κάνει λέγοντας· «νὰ γνωρίζετε καὶ αὐτό, ὅτι δηλαδὴ κατὰ τὶς ἔσχατες ἡμέρες θὰ ἔρθουν καιροὶ δύσκολοι». Καὶ γιὰ πιὸ λόγο τὸ λέει στὸν Τιμόθεο καὶ δὲ λέει, «ἂς προσέξουν ὅσοι θὰ γεννηθοῦν ἀργότερα ὅτι θὰ ἔρθουν καιροὶ δύσκολοι»; Ἀλλὰ γνώριζε ἐσύ, γιὰ νὰ μάθεις ὅτι καὶ ὁ μαθητὴς ὅμοια μὲ τὸ διδάσκαλο φροντίζει γι’ αὐτοὺς ποὺ θὰ γεννηθοῦν στὸ μέλλον. Γιατί ἂν δὲν φρόντιζε, δὲν θὰ ἀνέθετε μὲ παρόμοιο τρόπο τὴν φροντίδα σ’ ἐκεῖνον. (Ι. Χρυσοστόμου)
Νὰ τί λέει ἐπίσης ὁ πνευματοκίνητος Γέροντας Παΐσιος γιὰ τὶς ἡμέρες μας!!! "Τόσα σᾶς λέω, τόσο σκληρὰ ἔχω μιλήσει! Ἐμένα κάτι νὰ μοῦ ἔλεγαν, θὰ προβληματιζόμουν, θὰ σκεφτόμουν γιατί μου τὸ εἶπαν, τί ἤθελαν. Γιὰ νὰ μὴν πῶ βράδια, ἕνα βράδυ δὲν θὰ κοιμόμουν. Ἂν δὲν ἔβλεπα τὰ δύσκολα χρόνια ποὺ ἔρχονται, δὲν θὰ ἀνησυχοῦσα τόσο. Ἀλλὰ αὐτὸ ποὺ βλέπω εἶναι ὅτι ἀργότερα θὰ δυσκολευθῆτε πολύ. Δὲν μὲ καταλαβαίνετε. Τότε θὰ μὲ καταλάβετε..."
"Αγωνιάτε Γέροντα; Ἂχ ,τί ἄσπρισαν τὰ γένια μου πρόωρα;
Ἐγὼ πονάω δύο φορές, μία, ὅταν προβλέπω μία κατάσταση καὶ φωνάζω, γιὰ νὰ προλάβουμε ἕνα κακὸ ποὺ πρόκειται νὰ γίνη, καὶ μία, ὅταν δὲν δίνουν σημασία - ἴσως ὄχι ἀπὸ περιφρόνηση -, καὶ συμβαίνη μετὰ τὸ κακὸ καὶ μοῦ ζητοῦν τότε τὴν συμπαράστασή μου.
Τώρα καταλαβαίνω τί τραβοῦσαν οἱ Προφῆτες. Μεγαλύτεροι Μάρτυρες ἦταν οἱ Προφῆτες! Πιὸ μεγάλοι Μάρτυρες ἀπὸ ὅλους τούς Μάρτυρες, παρ' ὅλου ποὺ δὲν πέθαναν ὅλοι μὲ μαρτυρικὸ θάνατο.
Γιατί οἱ Μάρτυρες γιὰ λίγο ὑπέφεραν, ἐνῶ οἱ Προφῆτες ἔβλεπαν μία κατάσταση καὶ ὑπέφεραν συνέχεια".
"Δὲν ἔχουμε συνειδητοποιήσει ὅτι ὁ διάβολος βάλθηκε νὰ καταστρέψη τὰ πλάσματα τοῦ Θεοῦ. Ἔχει κάνει παγκοινιά, νὰ καταστρέψη τὸν κόσμο.
Λύσσαξε, γιατί ἄρχισε νὰ μπαίνη στὸν κόσμο ἡ καλὴ ἀνησυχία.
Εἶναι πολὺ ἀγριεμένος, γιατί γνωρίζει ὅτι εἶναι λίγη ἡ δράση του."
ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΙΣΙΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΦΥΠΝΙΣΗ, ἐκδόσεις Σουρωτή.
"Αλλά Ἡρώδης ἐκταράσσεται...ὀδυρόμενος ὅτι τὸ κράτος αὐτοῦ καθαιρεῖται ταχύ. Καὶ θερίζει τὰ νήπια ὥσπερ σίτον".
"Αυτός εἶναι ὁ λόγος ποῦ χρησιμοποιεῖ ὅλα τὰ μέσα γιὰ νὰ ἀλώσει ἰδιαίτερα τὶς ὀρθόδοξες χῶρες, ὥστε, καὶ ἂν αὐτὲς εἶναι μικρὲς καὶ ἀδύναμες σὰν τὴν Ἑλλάδα μας. Τὸν φοβίζουν ὅσο τίποτε ἄλλο οἱ ἄνθρωποι καὶ οἱ λαοὶ ποῦ ἔχουν μέσα τους Χριστό, γι’ αὐτό, στὴν ὕστατη προσπάθειά του νὰ ἀπομακρύνει τὴ Χάρη ποῦ ἔλαβαν μὲ τὸ Βάπτισμα καὶ τὸ Χρίσμα, ἔχει ἐπιστρατεύσει ὅλη του τὴν πονηρία καὶ τοὺς πιὸ ἔμπιστους συνεργάτες του". ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΚΑΙΡΟΙ, ΙΕΡΟΝ ΚΕΛΛΙΟΝ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΠΟΥΡΑΖΕΡΙ. ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ
Ἀκοῦστε τί λέει ὁ ἀπόστολος Παῦλος γιὰ τὰ πονηρὰ πνεύματα στοὺς οὐρανοὺς καὶ γιὰ τὸν ἀγώνα ἐναντίον τους: «Γιατί δὲν ἔχουμε νὰ παλέψουμε μὲ ἀνθρώπους ἀλλὰ μὲ ἀρχὲς καὶ ἐξουσίες, δηλαδὴ μὲ τοὺς κυρίαρχους τοῦ σκοτεινοῦ τούτου κόσμου, τὰ πονηρὰ πνεύματα ποὺ βρίσκονται ἀνάμεσα στὴν γῆ καὶ στὸν οὐρανὸ» (Ἔφ. 6, 12). Ω, πόσο μεγάλη εἶναι αὐτὴ ἡ καταραμένη στρατιὰ τῶν δαιμόνων, ἀμέτρητο αὐτὸ τὸ μαῦρο πλῆθος! Σταθερὰ καὶ ἀκούραστα μέρα-νύχτα προσπαθοῦν ὅλους μας, ποὺ πιστεύουμε στὸ ὄνομα τοῦ Θεοῦ, νὰ μᾶς παρασύρουν στὴν ὁδὸ τῆς ἀπιστίας, στὴν ὁδὸ τοῦ κακοῦ καὶ τῆς ἀτιμίας. (Ἄγ. Λουκᾶ, Ἀρχιεπ. Κριμαίας, «Λόγοι καὶ ὁμιλίες», τ. Α΄, ἔκδ. Ὀρθόδοξος Κυψέλη, σ. 165-171)
Τί συμβαίνει καὶ συμβαίνουν ὅλα αὐτὰ τὰ παράξενα στὶς μέρες ποὺ βιώνουμε; Μᾶς τὸ λέει καθαρὰ ὁ Γέροντας Σωφρόνιος τοῦ Essex ἐπισημαίνοντας κάτι συγκεκριμένο: "οἱ περισσότερες γυναῖκες τῆς ἐποχῆς μας ἔχασαν τὴν ὑψηλὴ αὐτὴ συνείδηση καὶ ἄρχισαν νὰ γεννοῦν προπαντὸς κατὰ σάρκα". Φυσικὰ συμπεριλαμβάνει καὶ τὴν ὑλόφρονη ἀντίληψη τῶν πατέρων. "Τὰ παιδιὰ μας ἔγιναν ἀνίκανα γιὰ τὴν πίστη. Συχνὰ ἀδυνατοῦν νὰ πιστέψουν ὅτι εἶναι εἰκόνα τοῦ Αἰωνίου Θεοῦ".
"Η μεγαλύτερη ἁμαρτία στὶς ἥμερές μας ἔγκειται στὸ ὅτι οἱ ἄνθρωποι βυθίστηκαν στὴν ἀπόγνωση καὶ δὲν πιστεύουν πιὰ στὴν Ἀνάσταση. Ὁ θάνατος τοῦ ἀνθρώπου ἐκλαμβάνεται ἀπὸ αὐτοὺς ὡς τελειωτικὸς θάνατος, ὡς ἐκμηδένιση, ἐνῶ πρέπει νὰ θεωρεῖται ὡς στιγμὴ ἀλλαγῆς τῆς μορφῆς τῆς ὑπάρξεώς μας ὡς ἡμέρα γεννήσεώς μας στὴν ἀνώτερη ζωή, σὲ ὁλόκληρο πλέον τὸ πλήρωμα τῆς ζωῆς ποὺ ἀνήκει στὸν ΘΕΟ".
Τί χάνουμε; Τὴν ἐπίγνωση τοῦ μεγαλύτερου δώρου ποὺ δόθηκε στὴν οἰκουμένη. "Τί εἶναι αὐτὴ ἡ μεγάλη λαμπροφορία; Τί εἶναι αὐτὴ ἡ τόση φωταγωγία καὶ χαρά; Τί εἶναι αὐτὸ ποῦ ἔκανε τὴν Ἐκκλησία ν ἀστράφτει τόσο πολύ; Τί εἶναι αὐτὸ ποῦ λάμπρυνε τὴν οἰκουμένη; Τί εἶναι αὐτὸ ποῦ ἔκανε νὰ δημιουργηθεῖ τόσο μεγάλη χαρὰ καὶ εὐχαρίστηση;
Χθὲς ἤμασταν σὲ λύπη καὶ σήμερα σὲ χαρά. Χθὲς σὲ κατήφεια καὶ σήμερα σὲ εὐθυμία. Χθὲς σὲ θρήνους καὶ σήμερα σὲ ἀλαλαγμούς. Ρωτᾶς ποιὰ εἶναι ἡ αἰτία αὐτῶν καὶ τί εἶναι ἐκεῖνο ποῦ προκάλεσε αὐτὴ τὴν τόσο μεγάλη χαρὰ καὶ λαμπρότητα;
Ὁ Χριστὸς ἀναστήθηκε ἀπὸ τοὺς νεκροὺς καὶ ὅλος ὁ κόσμος γέμισε ἀπὸ ἀγαλλίαση. Κατάργησε μὲ τὸ ζωοποιό του θάνατο τὸ θάνατο καὶ ὅλοι ὅσοι βρίσκονταν στὸν Ἅδη ἐλευθερώθηκαν ἀπ΄ τὰ δεσμά του. Ἄνοιξε τὸν Παράδεισο καὶ τὸν ἔκανε προσιτὸ σὲ ὅλους". Ὅσιος & Ὁμολογητὴς Θεόδωρος ὁ Στουδίτης.
Ὅμως τὰ αἰσθητὰ μας μάτια συνήθισαν νὰ βλέπουν τὸ σκοτάδι μὲ τὸν παραλογισμὸ τῆς ἀμετανοησίας καὶ τὴν καθέξιν ἁμαρτία, Καὶ βλέπουμε ὅλο τὸ κακὸ νὰ ἔχει πέσει πάνω στὴν γῆ καὶ τὴν ἐμπροσθοφυλακή του νὰ πολεμάει μὲ μανία καὶ μὲ τὰ πλέον ἐξελιγμένα δαιμονικὰ ὄπλα μέσα σὲ αὐτὸ τὸ μικρὸ ἁλωνάκι ποὺ λέγεται Ἑλλὰς καὶ τὴν πολεμάει ἐδῶ καὶ χρόνια μὲ λύσσα γιατί ἡ ΕΛΛΑΔΑ εἶναι οἱ ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ τοῦ Πλανήτη μας καὶ τοῦ πανανθρώπινου πολιτισμοῦ. Τὰ ἀόρατα μάτια τοῦ ἐχθροῦ στοχεύουν ἐδῶ τὴν ἁπτόμενη ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ καὶ τὴν δυναμική του Ἑλληνικοῦ ἰδεώδους.
ΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΕΚΤΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΤΡΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ;
Αὐτὸς ἢ αυτοί που σχεδίασαν αὐτὸ τὸ ἔγκλημα γνώριζαν πολὺ καλὰ ὅτι ἡ καθαρὴ ἱστορία τοῦ Ἑλληνικοῦ Ἔθνους εἶναι ἡ ἀμύθητη περιουσία καὶ τὸ στρατηγικὸ πλεονέκτημα τῆς ράτσας μας μέσα στὸ παγκόσμιο γίγνεσθαι, ἀλλὰ εἶναι καὶ τὸ διαμορφωτικὸ στοιχεῖο - καταλύτης τῆς πολιτισμικῆς ἐξέλιξης τοῦ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΙΔΕΩΔΟΥΣ.
Νὰ γιατί κτυπᾶνε ΤΗΝ ΠΟΛΥΠΑΘΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ὅλα τὰ σκοτάδια τῆς γὴς μὲ πρῶτο στόχο νὰ διασπάσουν τὸ ἑλληνικὸ ἀπὸ τὸ χριστιανικὸ στοιχεῖο καὶ στὸ τέλος νὰ διαλύσουν καὶ τὰ δύο.
ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ- ΡΩΜΗΟΙ ὅλοι μας ἔχουμε μετὰ ἀπὸ τέτοιο πόλεμο ἀποκάμει. Ἀναρωτιώμασθε μᾶς ἐγκατέλειψε ὁ ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ; Μὴ γένοιτο. Λείπει ἡ πραγματικὴ μετάνοια, ἡ πίστη; Λείπουν οἱ αὐθεντικοὶ πνευματικοὶ ὁδηγοὶ; Τί θὰ γίνει ἄραγε μὲ τὸ καθημαγμένο Ἑλληνικὸ Ἔθνος; Ἄραγε τελειώσαμε μέσα στὴν παγκόσμια ἱστορία;
Νὰ λοιπὸν οἱ αὐθεντικὲς ἀπαντήσεις ἀπὸ στόματα αὐθεντικῶν ἀνθρώπων καὶ ἀπλανῶν ὀδηγών!!!
"Τι καὶ ἂν πέσαμε σὲ πέσιμο πρωτάκουστο,
ποῦ ὅμοιο βαθὺ καμιὰ φυλὴ δὲν εἶδε ὡς τώρα.
Εἶναι ἐπειδὴ μὲ τοῦ καιροῦ τὸ πλήρωμα,
ὅμοια βαθύ μας μέλεται ἕνα ἀνέβασμα
ΠΡΟΣ ΥΨΗ ΟΥΡΑΝΟΦΟΡΑ". (Κωστὴς Παλαμᾶς)
"- Γέροντα, σ' αὐτὰ τὰ δύσκολα χρόνια θὰ ἐπέμβη ὁ Χριστός;
- Ναί. Ἐδῶ, βλέπεις, σὲ ἕναν ἀδικημένο ποὺ ἔχει καλὴ διάθεση, ἐπειδὴ δικαιοῦται τὴν θεία βοήθεια, παρουσιάζονται πολλὲς φορὲς οἱ Ἅγιοι, ἡ Παναγία, ὁ Χριστός, γιὰ νὰ τὸν σώσουν, πόσο μᾶλλον τώρα ποὺ θὰ βρίσκεται σὲ τόσο δύσκολη κατάσταση ὁ καημένος ὁ κόσμος. Τώρα μία μπόρα θὰ εἶναι, μία μικρὴ κατοχὴ τοῦ ἀντιχρίστου σατανᾶ. Θὰ φάη μετὰ μία σφαλιάρα ἀπὸ τὸν Χριστό, θὰ συγκλονισθοῦν ὅλα τὰ ἔθνη καὶ θὰ ἔρθη ἡ γαλήνη στὸν κόσμο γιὰ πολλὰ χρόνια". "Ὁ Κύριος ὅμως, ὅταν θὰ πρέπη, θὰ παρουσιάση τοὺς Μάρκους τοὺς Εὐγενικοὺς καὶ τοὺς Γρηγορίους Παλαμάδες, ποῦ θὰ συγκεντρώσουν ὅλα τὰ κατασκανδαλισμένα ἀδέλφια μας, γιὰ νὰ ὁμολογήσουν τὴν ὀρθόδοξη πίστη καὶ νὰ στερεώσουν τὴν παράδοση καὶ νὰ δώσουν χαρὰ μεγάλη στὴν Μητέρα μᾶς Ἐκκλησία". ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΙΣΙΟΣ
"ὅτι δὲν ἐδύνατο ὁ Θεὸς πλέον νὰ ἀνεχθεῖ ἐκείνη τὴν λυπηρᾶν κατάσταση σ’ ὅλη τὴν οἰκουμένη μηδαμῶς ἑξαιρουμένης καὶ τῆς Ἑλλάδος, ποῦ τὴν ἀγαπᾶ περισσότερο καὶ τὸ ὁποῖο στὰ χαρτιὰ μᾶς λέει καὶ σὲ λίγο πραγματοποιοῦνται, ὅτι ἡ Ἑλλάς, ἡ Ἑλλὰς θὰ δεῖτε σὲ λίγο πόσο θὰ γίνει μεγάλη, μεγάλη, μεγάλη.Ὄχι μόνο θὰ δεῖτε, θὰ ἔχει ἐξαίρετο καὶ λαμπρὸ παράδειγμα εἰς ὅλη τὴν οἰκουμένη, διότι ἐνθυμεῖσθε ὅτι ἐδῶ δὲν ἐχύθηκε αἷμα, ὅταν ἐκήρυξε ὁ Ἀπόστολος Παῦλος, ἐνῶ ξέρεις τί αἷμα χύθηκε σ’ ὅλα τὰ ἔθνη.
Ἔνθυμειστε ὅτι εἶπε, τί εἶπε ὁ Χριστός, ὅταν ἐπῆγαν τίνες Ἕλληνες, ὅταν ἐπῆγε ὁ Ἀνδρέας καὶ ὁ Φίλιππος.
Ἔνθυμειστε τώρα ποὺ εἴπανε, τίνες ἄνδρες Ἰδεῖν θέλουνε τὸν Κύριο καὶ εἶπε:
«Νῦν ἔδοξασθη ὁ Υιός τοῦ Ἄνθρωπου» Προφητεία τοῦ Γέροντα Σίμωνα Ἀρβανίτη, Μονῆς Ἁγίου Παντελεήμονα Νέας Πεντέλης, παρμένη ἀπὸ τὸ βιβλίο τοῦ Μοναχοῦ
Ζωσιμά: "Ἱερομόναχος Σίμων Ἀρβανίτης 1901-1988, ἡ ζωὴ καὶ τὸ ἔργο του".
Ζοῦμε μέρες καλοκαιριάτικης ΠΑΣΧΑΛΙΑΣ τὴν στιγμὴ ποὺ τὰ γεωπολιτικὰ γεγονότα συγκλίνουν κατωθεν μὲ τὰ ἄνωθεν πνευματικὰ ἐκκλησιαστικὰ γεγονότα. Τί συμβαίνει;
Ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς μιλώντας γιὰ τὴν Κοίμηση τῆς Θεοτόκου, ὄχι μόνον τὴν ὀνομάζει ἔνδοξη, ἀλλὰ συγχρόνως τὴν ὀνομάζει μεταβίωση.
Αὐτὴ ἡ λεγομένη μεταβίωση εἶναι ἡ ἀνάσταση καὶ ἀνάληψη τοῦ σώματος τῆς Παναγίας. Κατὰ τὴν διδασκαλία τοῦ ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ, ὅπως καὶ ἄλλων ἁγίων, δὲν ἑορτάζουμε μόνον τὴν ἄνοδο τῆς ψυχῆς τῆς Θεοτόκου στὸν οὐρανό, ἀλλὰ καὶ τοῦ σώματος. Γράφει ὅτι ἡ Θεοτόκος μετέστη στὸν οὐρανὸ καὶ παρέστη ἐκ δεξιῶν τοῦ παμβασιλέως. Ἔτσι, μὲ τὸ σῶμα της ἀνέβηκε στὸν Οὐρανό, καὶ εἶναι ἡ μόνη ποὺ μὲ τὸ σῶμα της μαζὶ μὲ τὸν Υἱὸ της βρίσκεται στὸν οὐράνιο χῶρο.
Αὐτὴ ὅμως ἡ “μετασταση” δὲν χώρισε τὴν Θεοτόκο ἀπὸ τὸν κόσμο. Περισσότερο ἀπὸ ὅλους τούς Ἁγίους, ἡ Θεοτόκος, παρὰ τὴν “κοίμησή” της, συνεχίζει νὰ εἶναι παροῦσα μέσα στὸ κόσμο μὲ τὴν ἄμαχη προστασία της. Αὐτὸ μαρτυροῦν τὰ ἀμέτρητα θαύματά της.
Ναὶ εἴμασθε ἁμαρτωλοὶ καὶ ἄσωτοι ἐδῶ μέσα στὴν πολύπαθη πατρίδα μας, ἀλλὰ βιώνουμε παιδιόθεν καὶ φεύγουμε ἀπὸ τὴν πρόσκαιρη ζωὴ μὲ τὸ ὄνομα τῆς ΠΑΝΑΓΙΑΣ μας γιατί τὴν θεωροῦμε πρώτη καὶ σίγουρη μάνα μας.
Τώρα ποὺ φτάνουμε στὸ ἀποκορύφωμα τῶν ὀδυνῶν μας γινόμασθε βεβαιόπιστοι ὅτι θὰ ὁπλίσει τὴν ἀποφασιστικότητά μας νὰ διώξουμε τὴν ἐπαίσχυντη προδοσία ἀπὸ τὶς ζωές μας. ΤΗΝ ἔχουμε ΣΥΜΜΑΧΟ καὶ ΠΡΟΣΤΑΤΗ μας γιατί αὐτὴ ἡ προδοσία προῆλθε ἀπὸ τοὺς ἐχθρούς του ΥΙΟΥ ΤΗΣ ποὺ σταυρώνουν σήμερα πάλι τὴν ἀνθρωπότητα.