Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Τρίτη, Ιουλίου 07, 2015

Θεολογία καὶ Ἀνανέωση




Ἐπιλογὲς ἀπὸ σχετικὸ δοκίμιο τοῦ π. Ἠλία Μαστρογιαννόπουλου σχετικὰ μὲ ποιὰ εἶναι ἢ ποιὰ πρέπει νὰ εἶναι τὰ γνωρίσματα τῆς Ὀρθοδόξου Θεολογίας, ὥστε νὰ ὑπηρετεῖ τὴν Ἐκκλησία.

Σὲ ἕνα ἀφιέρωμα γιὰ τὴν παράδοση καὶ τὴν ἀνανέωση στὸ χῶρο τῆς Ἐκκλησίας δὲν θὰ μποροῦσε νὰ λείψει ἡ ἀναφορὰ στὴ Θεολογία. Καὶ αὐτό, γιατί ἡ Θεολογία ἀποτελεῖ οὐσιαστικὸ συντελεστὴ ἀνανέωσης. Ἡ ὀρθόδοξη ἐκκλησιαστικὴ σκέψη καὶ γραφὴ ἐπηρεάζει τὴ ζωὴ τῆς Ἐκκλησίας δίνοντας κατευθύνσεις καὶ ἀποκαλύπτοντας τὴν ἀλήθεια.

Ποιὰ εἶναι ὅμως ἢ ποιὰ πρέπει νὰ εἶναι τὰ γνωρίσματα τῆς Ὀρθοδόξου Θεολογίας, ὥστε νὰ ὑπηρετεῖ τὴν Ἐκκλησία;

Στὸ ἐρώτημα αὐτὸ ἀπαντᾶ τὸ παρακάτω κείμενο τοῦ π. Ἠλία Μαστρογιαννόπουλου. O συγγραφέας, λόγιος θεολόγος, εἶναι ἀπὸ τὰ πρόσωπα ποὺ ἔχουν ἀσχοληθεῖ μὲ τὸ θέμα «Παράδοση καὶ Ἀνανέωση» ὅσο λίγοι καὶ μάλιστα ἐδῶ καὶ δεκαετίες. Ἄλλωστε, τὸ κείμενο αὐτὸ ἔχει ἑτοιμαστεῖ τὸ 1962, στὰ πλαίσια τοῦ Θεολογικοῦ Συμποσίου ποὺ πραγματοποιήθηκε ἀπὸ τὴν Ἀδελφότητα Θεολόγων «Ἡ Ζωὴ» μὲ γενικὸ θέμα «Θεολογία, ἀλήθεια καὶ ζωή». Τὸ κείμενο, μὲ τὸ νὰ εἶναι «σύγχρονο», ἀποδεικνύει εὔγλωττα ὅτι ἡ ἀληθινὴ Θεολογία εἶναι πάντοτε ζωντανὴ καὶ ἐπίκαιρη. Τὸ παραθέτουμε σὲ διασκευή.

 

ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΝΕΩΣΗ



Μερικὰ γνωρίσματα τῆς Ὀρθοδόξου Θεολογίας

OΡΘOΔOΞΗ:

Δὲν εἶναι ἀρκετὸ νὰ εἶναι ἡ θεολογία μας ὀρθόδοξη ὑπὸ ἔννοια ἀρνητική, δηλαδὴ νὰ μὴν περιπίπτει σὲ αἵρεση ἢ πλάνη. Πρωτίστως, πρέπει νὰ εἶναι ὀρθόδοξη ὑπὸ ἔννοια θετική. Δὲν ἀρκεῖ μόνον νὰ προσέχουμε νὰ μὴν ξεφύγουμε ἀπὸ τὰ ὅρια τῆς ὀρθοδόξου γραμμῆς. Πρέπει ἡ πνοὴ καὶ ὁ παλμὸς τῆς θεολογίας νὰ εἶναι ὀρθόδοξοι, νὰ εἶναι ὅλη διαποτισμένη ἀπὸ τὸ ὀρθόδοξο πνεῦμα, νὰ ἀντλεῖ ἀπ’ τὸν ἀστείρευτο ποταμὸ τῆς ὀρθοδόξου παραδόσεως. Νὰ εἶναι βιβλικὴ καὶ πατερική, ὄχι τυπικῶς ἀλλ’ οὐσιαστικῶς. Ὁ λόγος τοῦ Χριστοῦ νὰ ἐνοικεῖ σ’ αὐτὴν πλουσίως καὶ οἱ θεοφόροι Πατέρες νὰ εἶναι οἱ ζωντανοὶ ὁδηγοί της.


ΖΩΝΤΑΝΗ:

Ἡ θεολογία μας πρέπει νὰ μὴν εἶναι ξηρά, νοησιαρχικὴ καὶ σχολαστική, ἀλλὰ ζωντανὴ καὶ οὐσιαστική, γραμμένη «ἐν πλαξὶ καρδίαις σαρκίναις» (Β΄ Κορ., γ΄ 3). Νὰ εἶναι ἀπαύγασμα ζωῆς, προϊόν τῆς ψυχῆς, ἔκφραση τοῦ πιστεύοντος ἀνθρώπου. Νὰ ἀκούει τὸν σύγχρονον ἄνθρωπο καὶ νὰ ἔχει κάτι νὰ τοῦ πεῖ. Νὰ τὸν κατανοεῖ καὶ νὰ τὸν βοηθεῖ.

Ἡ ἀληθὴς θεολογία εἶναι ἀνθρωπιστικὴ καὶ καθοδηγητική, εἶναι θεανθρωπολογία. Τὸ ὅτι εἶναι παραδοσιακὴ δὲν σημαίνει ὅτι εἶναι στατικὴ καὶ ἐπαναληπτική. Ἡ πορεία της δὲν σταματᾶ. Ὁ λόγος της «οὐ δέδεται», διότι εἶναι ἔκφρασις τοῦ ζωοποιοῦ Πνεύματος.


ΧΡΙΣΤOΒΙΩΜΑΤΙΚΗ:

Ὁ πράγματι ὀρθόδοξος θεολόγος εἶναι καὶ «θεοφόρος». Σκοπὸς του εἶναι ὄχι νὰ γνωρίσει τὸν Θεόν, ἀλλὰ πρωτίστως νὰ «μορφωθῆ Χριστὸς ἐν αὐτῷ» (Γαλ. δ’ 19). Μόνον «οἱ καθαροὶ τῇ καρδίᾳ τὸν Θεὸν ὄψονται” (Ματθ ε΄,8). Ὅταν ἡ ψυχὴ καθαρθεῖ, τότε θὰ γίνει ὅλη ὀφθαλμός, κατὰ τὸν Ἅγ. Μακάριο τὸν Αἰγύπτιο. Θεολόγος εἶναι ὁ ὁρῶν, ὁ βλέπων, ὅπως ἦταν ὁ προφήτης τῆς Π. Διαθήκης, ὁ «ἐπόπτης τῆς θείας μεγαλειότητος» (Β’ Πετρ., α΄ 16) ὁ «ψυχικὸς ἄνθρωπος οὐ δέχεται τὰ τοῦ Πνεύματος τοῦ Θεοῦ» (Α’ Κορ. β’14).

Μόνον σὲ ἐκεῖνον ὁ ὁποῖος «ἀπεκδύεται τὸν παλαιὸν ἄνθρωπον καὶ ἐνδύεται τὸ νέον» (Κολ. γ΄ 9-10) ἀποκαλύπτεται ὁ Ἀπερίγραπτος. Μόνο ἐκεῖνος ὁ ὁποῖος ἀποθνήσκει μετὰ τοῦ Χριστοῦ ὡς πρὸς τὸν κόσμο τῆς ἁμαρτίας καὶ συσταυροῦται καὶ συνθάπτεται, αὐτὸς βλέπει τὸν ἀναστάντα. Μόνον ὅταν «κατοικήσῃ ὁ Χριστὸς ἐν ταῖς καρδίαις ὑμῶν» διὰ τῆς πίστεως καὶ τῆς ἀγάπης, εἶναι δυνατὸν «καταλαβέσθαι σὺν πᾶσι τοῖς ἁγίοις τί τὸ πλάτος καὶ μῆκος καὶ βάθος καὶ ὕψος γνῶναί τε τὴν ὑπερβάλλουσαν τῆς γνώσεως ἀγάπην τοῦ Χριστοῦ” (Ἐφεσ. γ΄ 17-19).


ΠΡOΣΕΥΧOΜΕΝΗ:

Μόνον μέσα στὴν θερμὴ ἀτμόσφαιρα τῆς προσευχῆς καὶ τῆς συνεχοῦς ἐπικοινωνίας μὲ τὸν Θεὸν μπορεῖ νὰ καλλιεργηθεῖ μία ἀληθινή, ζωντανὴ καὶ ὀρθόδοξη θεολογία. Καὶ ὄχι μόνον ἡ ἀτομικὴ προσευχή, ἀλλὰ πρὸ πάντων ἡ ὁμαδικὴ λατρεία, ἡ συμμετοχὴ στὴν λειτουργικὴ προσευχὴ τῆς Ἐκκλησίας, εἶναι ἐκείνη ἡ ὁποία θὰ τροφοδοτήσει καὶ θὰ ἐμπνεύσει τὴν θεολογία μας. Ἡ ἕδρα πρέπει νὰ πλησιάζει τὸ θυσιαστήριον, τονίζει καὶ ὁ σοφὸς θεολόγος π. Γ. Φλωρόφσκυ.


ΑΓΙΑ:

Ἀλλ’ ἡ θεολογία πρέπει ἐπίσης νὰ εἶναι ἁγία. Ὅλοι οἱ μεγάλοι ὑπηρέτες της, οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας, ὑπῆρξαν ὅσιοι καὶ ἅγιοι. Διὰ τοῦτο ὑπῆρξαν οἱ κατεξοχὴν θεολόγοι. Κάθε πιστὸς εὕρισκε στὴ ζωὴ τῶν ἀνθρώπων αὐτῶν μία διαυγῆ ἔκθεση τῆς διδασκαλίας τους, ἕνα ζωντανὸ θεολογικὸ ὑπόμνημα.

Καὶ σήμερα, πιὸ πολὺ ἀπὸ κάθε ἄλλη ἐποχή, ἅγιοι πρέπει νὰ γίνουν οἱ θεολόγοι, ἐὰν θέλουν νὰ δώσουν στὴ θεολογία τὴν ἀρχαία της αἴγλη καὶ τὴ θαυματουργική της δύναμη. Καὶ ἅγιος δὲν σημαίνει ὁπωσδήποτε ἐκεῖνος ποὺ ἔχει φθάσει στὴν κορυφή, ἀλλὰ ὁ τείνων πρὸς τὴν ἁγιότητα, ὁ πράγματι ἀγωνιζόμενος, ὁ ἀσκητής. Χωρὶς αὐτὸν τὸν ἀπαραίτητον τόνον τῆς ἁγιότητας ἡ θεολογία εἶναι ἀναιμικὴ καὶ ἄψυχος, ἀδρανὴς καὶ ἀνενέργητος.


ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ:


Ἡ θεολογία ἡ ὀρθόδοξη, δὲν εἶναι αὐτόνομη ἢ ὑποκειμενική, ὅπως τὰ προτεσταντικὰ κατασκευάσματα, ἀλλὰ εἶναι στόμα καὶ ὄργανο τῆς Ἐκκλησίας, λειτουργός τοῦ μυστικοῦ Σώματος τοῦ Χριστοῦ. Διακονεῖ τὸν Θεὸν καὶ ὑπηρετεῖ τὸν ἄνθρωπο μέσα στὸ μυστικὸ «πανδοχεῖον». Δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ νοηθεῖ ἔξω ἀπὸ τὸν ἁγιαστικὸ χῶρο καὶ ἀπὸ τὴν ζωογόνο ἀτμόσφαιρα τῆς μητρὸς Ἐκκλησίας. Μόνον «πεφυτευμένη ἐν τῷ Οἴκῳ Κυρίου» δύναται νὰ «φέρῃ καρπὸν πολὺν» (Ἰω, ιε’,5).


ΑΓΩΝΙΖOΜΕΝΗ:

Ἡ ἀληθινὴ θεολογία δὲν μένει κλεισμένη στὸ γραφεῖο της, δὲν εἶναι ἁπλῶς μία «θεολογία τῶν καθηγητῶν», ἀλλὰ κατέρχεται καὶ στὸν στίβο, μετέχει τοῦ ἡρωισμοῦ καὶ τοῦ μαρτυρίου, ὅταν χρειαστεῖ. Κατὰ ταῦτα, οἱ ὀρθόδοξοι θεολόγοι πρέπει νὰ εἶναι ἀπόστολοι καὶ προφῆτες, ὁμολογητὲς καὶ μάρτυρες, «ἵνα μαρτυρῶσι τῇ ἀληθείᾳ» (Ἰω, ιη΄ 37).


ΠΝΕΥΜΑΤOΦOΡOΣ:

Εἶναι τρομερὸ ὅτι πολλοὶ θεολόγοι λησμονοῦν τὴ ρητὴ καὶ κατηγορηματικὴ διαβεβαίωση τοῦ ἀψευδοῦς Κυρίου: “ὁ Παράκλητος…, τὸ Πνεῦμα τῆς ἀληθείας, ὁδηγήσει ὑμᾶς εἰς πᾶσαν τὴν ἀλήθειαν» (Ἰω, ιστ΄, 13). Τὸ Πανάγιο Πνεῦμα εἶναι ἐκεῖνο τὸ ὁποῖο καταυγάζει τὸν νοῦν, πυρώνει τὴν καρδιά. Δὲν ἀρκεῖ ἡ ἁπλὴ ἰδεολογικὴ καὶ νοητικὴ ἀνάπτυξη. Αὐτὴ εἶναι ἀνεπαρκὴς καὶ συχνὰ ἐπικίνδυνη. Ἂν δὲν κατοικήσει τὸ Πνεῦμα τοῦ Θεοῦ στὶς καρδιές μας, δὲν εἶναι δυνατὸ νὰ θεολογήσουμε. Ὁ θεολόγος πρέπει νὰ εἶναι δοχεῖο τοῦ Πνεύματος καὶ πλῆκτρο τοῦ Πνεύματος, πνευματοφόρος καὶ πνευματοκίνητος, «πλήρης Πνεύματος Ἁγίου» (Πράξ. στ΄. 3).

Σύμφωνα μ’ αὐτά, ἡ ὀρθόδοξη θεολογία εἶναι ἡ ἀναζήτηση τῆς οὐσιαστικῆς ἀλήθειας, τῆς ΑΛΗΘΕΙΑΣ ἡ ὁποία εἶναι συγχρόνως ἡ OΔOΣ καὶ ἡ ΖΩΗ (Ἰω. ιδ΄, 6). Ἀναζήτηση ὄχι μόνον διὰ τῆς διανοίας, ἀλλὰ «ἐξ ὅλης καρδίας καὶ ψυχῆς». Ἀναζήτηση εὐλαβικὴ καὶ ἱκετευτική, ταπεινὴ καὶ σεμνή. Μετὰ φόβου Θεοῦ καὶ ζώσης πίστεως, μετ’ ἀγάπης καὶ πόθου, μετὰ ταπεινώσεως καὶ συντριβῆς καὶ κατανύξεως, μετὰ καθαρότητος ψυχῆς καὶ συνεχοῦς ἐξαγνισμοῦ, «κεκαθαρμέναις διανοίαις … καὶ ταῖς αἰσθήσεσι», μέσα σὲ ἀτμόσφαιρα λατρείας καὶ ἀσκήσεως, μέσα στὸ πῦρ τῆς Πεντηκοστῆς.

Μία τέτοια θεολογία εἶναι γονυκλισία πρὸ τοῦ θείου μυστηρίου, εἶναι γεύση Θεοῦ καὶ ψυχικὴ ἐμπειρία, εἶναι ἱερουργία τοῦ Εὐαγγελίου τοῦ Θεοῦ. (Ρώμ. ιε΄ 16) καὶ κατεξοχὴν λειτουργία, εἶναι οἰκείωση, βίωση καὶ κοινωνία Θεοῦ, συγχρόνως δὲ «καταγγελία τῶν θαυμασίων Αὐτοῦ».

Μόνον μία τέτοια ὄντως ὀρθόδοξη θεολογία δύναται νὰ μᾶς προφυλάξει ἀπὸ τὶς ὀλισθηρὲς ἀτραποὺς τῆς «ψευδωνύμου γνώσεως» (Α’ Τιμ. στ΄ 10)., ἡ ὁποία δὲν παύει νὰ ὑπάρχει ὡς μία μεγάλη ἀπειλὴ σὲ κάθε ἐποχή.

Τὴν καλλιέργεια μιᾶς τέτοιας Θεολογίας περιμένει ὁ αἰώνιος Θεός, ἀλλὰ καὶ ὁ σημερινὸς ἄνθρωπος ἀπὸ τοὺς θεολόγους τῆς ἐποχῆς μας.
πηγή

Μνήμη Ἁγίας Κυριακῆς (7 Ἰουλίου)



Σήμερα ἡ Ἐκκλησία, 7 Ἰουλίου, γιορτάζει καὶ τιμᾶ τὴν ἱερὴ μνήμη τῆς ἁγίας μεγαλομάρτυρος Κυριακῆς. Ἡ ἁγία Κυριακὴ εἶναι ἀπὸ τὰ ἱερὰ θύματα τῶν τελευταίων ἀρχαίων διωγμῶν τῆς Ἐκκλησίας. Μαρτύρησε στὰ χρόνια τοῦ Διοκλητιανοῦ, ποὺ βασίλεψε ἀπὸ τὸ 284 ὥς τὸ 305, Ὓστερ’ ἀπὸ λίγα χρόνια, στὰ 312 καὶ 313 ὁ Μέγας Κωνσταντῖνος μὲ δύο Διατάγματα σταμάτησε τοὺς διωγμοὺς ἐναντίον τῆς Ἐκκλησίας. Οἱ ἀρχαῖοι διωγμοὶ εἶναι ἀπὸ τὶς ἐνδοξότερες μέρες στὴ ζωὴ τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλὰ καὶ κάθε διωγμός, γιατί εἶναι ἀλήθεια ὅτι ἡ Ἐκκλησία πάντα διώκεται.


 



Ἡ ἁγία Κυριακὴ ἦταν θυγατέρα εὐσεβῶν γονέων. Ὁ πατέρας της Δωρόθεος κι ἡ μητέρα της Εὐσεβία δὲν εἶχαν παιδιά. Προσεύχονταν καὶ παρακαλοῦσαν τὸ Θεὸ νὰ τοὺς δώσει ἕνα παιδὶ καὶ νὰ τοῦ τὸ ἀφιερώσουν. Ὁ Θεὸς ἄκουσε τὴν προσευχὴ τῶν εὐσεβῶν γονέων, καὶ μιὰ Κυριακὴ γεννήθηκε ἕνα ὡραῖο κοριτσάκι. Ὁ Δωρόθεος καὶ ἡ Εὐσεβία, πιστοὶ στὴν ὑπόσχεσή τους, τὸ ὀνόμασαν Κυριακὴ καὶ τὸ ἀνάθρεψαν μὲ κάθε φροντίδα καὶ ἐπιμέλεια, ὡς ἀφιερωμένο στὸ Θεό. Ἡ ἀτεκνία πάντα εἶναι μεγάλη λύπη γιὰ τοὺς συζύγους καὶ μάλιστα γιὰ τοὺς Χριστιανούς, ἀλλὰ καὶ ἡ χαρὰ τους πάλι πολὺ μεγάλη, ὅταν ἀποκτήσουν παιδί. Γι’ αὐτὸ μὲ κάθε τρόπο, καὶ πρῶτα μὲ τὸ ὄνομα ποὺ δίνουν στὸ παιδί, δείχνουν τὴν εὐγνωμοσύνη τους στὸ Θεό.

Στὸ διωγμὸ ποὺ κήρυξε ὁ Διοκλητιανὸς ἐναντίον τῶν χριστιανῶν, ἡ Κυριακὴ θὰ ἦταν μία παιδούλα οὔτε ὥς εἴκοσι ἀκόμα ἐτῶν. Τότε καὶ οἱ γονεῖς καὶ ἡ θυγατέρα κατηγορήθηκαν καὶ πιάστηκαν ὡς χριστιανοί. Καὶ τὸ πιὸ σκληρὸ ἦταν ὅτι χωρίστηκε τὸ κορίτσι ἀπὸ τοὺς γονεῖς του· τὸ Δωρόθεο καὶ τὴν Εὐσεβία τοὺς πῆγαν πρὸς τὴν Ἀρμενία καὶ τὴν Κυριακὴ τὴν ὁδήγησαν στὴ Νικομήδεια. Ἐκεῖ ὁ ἡγεμόνας, ἀνακρίνοντας τὴν παιδούλα καὶ βλέποντας τὴ σταθερή της πίστη, ἔδωσε διαταγὴ νὰ τὴ μαστιγώσουν σκληρά. Ἡ Κυριακὴ σὲ κάθε ἐρώτηση ἀπαντοῦσε· «Εἶμαι χριστιανή». Καὶ σὲ κάθε ἀπειλὴ τοῦ ἡγεμόνα ἔλεγε· «Μὴν πλανιέσαι καὶ μὴ σὲ ξεγελάει ὁ λογισμός σου· μὲ βοηθάει ὁ Θεὸς καὶ δὲν θὰ μὲ νικήσεις».

Ὓστερ’ ἀπὸ ἐξαντλητικὴ ἀνάκριση, ὁδήγησαν τὴν ἁγία Κυριακὴ στὸ ναό, γιὰ νὰ θυσιάσει στὰ εἴδωλα. Ἐκείνη, μπαίνοντας στὸ ναό, παρακαλοῦσε μέσα της τὸ Χριστὸ νὰ τὴν βοηθήσει. Ἕνας δυνατὸς τότε σεισμὸς κατατρόμαξε τοὺς δημίους καὶ τὰ ἀγάλματα τοῦ ναοῦ ἔπεσαν κι ἔγιναν κομμάτια. Ἄναψαν ὕστερα φωτιὰ γιὰ νὰ τὴν κάψουν ζωντανή, μὰ ὅπως τὴ βάτο τοῦ Μωϋσῆ, τὴν κύκλωσαν οἱ φλόγες, μὰ δὲν τὴν ἔκαψαν. Τὴν ἔριξαν ὕστερα στὰ θηρία, μὰ κι ἐκεῖνα δὲν τὴν πείραξαν, παρόμοια ὅπως τὸ Δανιήλ, ὅταν τὸν ἔριξαν στὸ λάκκο τῶν λεόντων. Θὰ περίμενε κανένας ὁ ἡγεμόνας νὰ ἀνοίξει τὰ μάτια του καὶ νὰ δεῖ τὸ θαῦμα τοῦ Θεοῦ, μὰ ἔξαλλος καὶ τυφλωμένος ἀπὸ ὀργὴ ἔδωσε διαταγὴ νὰ ἀποκεφαλίσουν τὸ ἀθῶο κι ἁγνὸ κορίτσι.

Ἡ ἁγία Κυριακή, πρὶν ὁ δήμιος ἐκτελέσει τὴ διαταγή, ζήτησε νὰ τὴν ἀφήσουνε νὰ προσευχηθεῖ. Γονάτισε τότε κι ἄρχισε νὰ προσεύχεται. Κανένας δὲν ἄκουσε τὰ λόγια της, γιατί σὲ τέτοιες στιγμὲς ἡ καρδιὰ τοῦ ἀνθρώπου, προσεύχεται «στεναγμοῖς ἀλλαλήτοις». Δὲν κινοῦνται τὰ χείλη, δὲν ἀκούεται φωνή. Κι ὅμως ὁ Θεὸς ἀκούει, κι εἶναι σὰν καὶ νὰ ρωτᾶ τὸν προσευχόμενο, σὰν καὶ τότε τὸ Μωϋσῆ στὴν Ἐρυθρὰ θάλασσα· «Τί βοᾶς πρὸς με;». Ἡ ἁγία Κυριακὴ προσευχήθηκε γιὰ ὥρα πολλὴ κι ὕστερα ἔγειρε στὴ γῆ. Ὅταν ὁ δήμιος πλησίασε γιὰ νὰ ἐκτελέσει τὴ διαταγή, εἶδε πὼς ἡ ἁγία Κυριακὴ ἦταν νεκρή. Ἡ ψυχὴ τῆς παιδούλας πέταξε σὰν μικρὸ πουλί, καὶ φωτεινὸς ἄγγελος τὴν πῆρε, γιὰ νὰ τὴ φέρει στὸ Νυμφίο Χριστό.

Ἂς μείνουμε στὸ ὄνομα τῆς ἁγίας Κυριακῆς, στὸ γεγονὸς δηλαδὴ ὅτι οἱ εὐσεβεῖς γονεῖς της τὴν ὀνόμασαν ἔτσι, ἐπειδὴ γεννήθηκε σὲ ἡμέρα Κυριακή. Τὸ ὄνομα συνδέεται στενὰ μὲ τὸ πρόσωπο καὶ τὴ συνείδηση τοῦ ἀνθρώπου. Ἐνῶ τὸ ὄνομα εἶναι ἔξω ἀπὸ τὸν ἄνθρωπο καὶ προστίθεται σ’ αὐτὸν ὕστερα, ὅμως συνδέεται τόσο μαζί του, ποὺ γίνεται ἕνα μ’ αὐτόν. Ἔτσι καταλαβαίνουμε τὴν καλὴ συνήθεια τῶν εὐσεβῶν χριστιανῶν νὰ δίνουν στὰ παιδιὰ τους ὀνόματα Ἁγίων τῆς πίστης. Μὲ αὐτὸ τὸν τρόπο καὶ μὲ τὴν εὐκαιρία ποὺ ἡ Ἐκκλησία κάθε χρόνο γιορτάζει τὰ ἱερά της πρόσωπα, ὁ κάθε χριστιανὸς στὸ ὄνομά του ἔχει μία συνεχῆ ὑπόμνηση τῆς εὐσέβειας. Ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος λέει πὼς μὲ τὸ ὄνομα εἰσάγει «εἰς τὴν οἰκίαν ἕκαστος τὴν ἑαυτοῦ τὸν ἅγιον». Ἀμήν.



 

...πάλι ντόρτια ήφερα...



ΒΟΥΛΩΜΕΝΟ ΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ.... 

Αγία μάρτυς Κυριακή, η θαρραλέα αθλήτρια του Κυρίου

Κατά τους χρόνους της βασιλείας του Διοκλητιανού, ένα ζευγάρι ευσεβών και ευπόρων χριστιανών, ο Δωρόθεος και η Ευσεβία, όντας άτε­κνοι παρακαλούσαν τον Θεό να χαρίσει σε αυτούς τέκνο, υποσχόμενοι να το αφιερώσουν σε Αυτόν. Η προσευχή τους εισακούσθηκε και μία Κυ­ριακή απέκτησαν θυγατέρα που για τον λόγο αυτό ονόμασαν Κυριακή. Την βάπτισαν και την ανέθρεψαν εν παιδεία και νουθεσία Κυρίου κατά τον Απόστολο (Εφ. 6, 4) και μένοντας πιστοί στην υπόσχεσή τους φύ­λαξαν την κόρη παρθένο, προκειμένου να την αφιερώσουν στην υπηρεσία του Κυρίου.
07_07_agia_kiriaki
Μία ημέρα, ένας πλούσιος ειδωλολάτρης που παρεπιδημούσε στην πόλη, ακούγοντας επαίνους για την ομορφιά και το ήθος της νεαράς παρθένου, αποφάσισε να την δώσει σύζυγο στον γιό του. Όταν όμως της έγινε η πρόταση, η Κυριακή δήλωσε ότι ήταν νύμφη του Χριστού και ότι επιθυ­μία της ήταν να πεθάνει εν αγνεία. Έξαλλος ο ειδωλολάτρης κατήγ­γειλε για αυτήν και τούς γονείς της στον Διοκλητιανό ότι δεν πειθαρ­χούσαν στην εξουσία του. Ο ηγεμόνας τους κάλεσε και ρώτησε να μάθει τον λόγο που απέρριπταν τους θεούς της Αυτοκρατορίας. Ο Δωρόθεος απάντησε με θάρρος ότι είχε μάθει από τους γονείς του να μην λατρεύει παρά μόνο έναν Θεό, τον Ποιητή ουρανού και γης που έλαβε σάρκα για την σωτηρία μας. Υποβλήθηκε σε μαστίγωση.
Επειδή όμως παρά τις μαστιγιές συνέχιζε να χλευάζει τα είδωλα, ο αυτοκράτορας, βλέποντας ότι δεν θα έβγαζε τίποτε έτσι, τον έστειλε μαζί με την Ευσεβία στον Ιούστο, διοικητή της Μελιτινής της Μικρής Αρμενίας. Αυτός τούς βα­σάνισε και με τον αποκεφαλισμό τους χάρισε τον στέφανο του μαρτυρίου.
Όσο για την αγία Κυριακή, ο Διοκλητιανός την απέστειλε στον γαμ­πρό του, καίσαρα Μαξιμιανό, που διέμενε στην Νικομήδεια. Αφού αυτός θαύμασε το λαμπρό της κάλλος την οδήγησε στο δικαστήριο και της υποσχέθηκε να την νυμφεύσει με κάποιον συγγενή του αυτοκράτορα αν δεχόταν να τιμήσει τους θεούς. Η νέα κόρη έμεινε στερεά στην πίστη και δήλωσε ότι τίποτε δεν θα μπορούσε να την χωρίσει από την αγάπη του Χριστού. Ο τύραννος τότε πρόσταξε να την τεντώσουν κατά γης ανάμεσα σε τέσσερεις πασσάλους και να την δείρουν με βούνευρα μέχρι θανάτου. Οι στρατιώτες εξαντλημένοι άλλαξαν τρεις βάρδιες, άλλα η αγία παρέμενε απρόσβλητη από τα κτυπήματα τα οποία την έκαναν να ακτινοβολεί θεία χάρη.
Ο Μαξιμιανός θεωρώντας ότι οι άνδρες του από λύπη για την νεαρή παρθένο δεν χρησιμοποιούσαν όλη την δύναμή τους ξέσπασε πάνω τους την οργή του. Τότε η αγία του είπε: «Μην πλανάσαι, Μαξιμιανέ. Δεν πρόκειται να με νικήσεις ποτέ γιατί έχω βοηθό τον Θεό». Φοβούμενος νέα γελοιοποίηση, ο Μαξιμιανός είπε να την αποστείλουν στον Ιλαριανό (ή Ιλάριο), διοικητή της Βιθυνίας, άνδρα ονομαστό για την σκληρότητά του απέναντι στους χριστιανούς.
Αφού ενημερώθηκε από την επιστολή του Μαξιμιανού που συνόδευε την κρατούμενη, ο Ιλαριανός απείλησε την αγία με ανήκουστα βασανι­στήρια. Η Κυριακή αποκρίθηκε ότι θα ήταν ευκολότερο γι’ αυτόν να μα­λάξει το σίδερο παρά να την υποτάξει και γι’ αυτό, όταν περνούσαν αναμ­μένους πυρσούς πάνω στο σώμα της, αφού την είχαν κρεμάσει από τα μαλλιά, παρέμενε απαθής, σαν να είχε ήδη ενδυθεί την αφθαρσία που επαγγέλλεται για τους εκλεκτούς. Την επόμενη νύκτα δέχθηκε στο δεσμωτήριό της την επίσκεψη του Χριστού που ίασε τις πληγές της και της υποσχέθηκε να την λυτρώσει από όλες τις δοκιμασίες με την χάρη Του.
Το πρωί ο τύραννος έμεινε άναυδος βλέποντας την σώα και αβλαβή, αλλά αποδίδοντας το θαύμα αυτό στους θεούς πρόσταξε να την οδηγή­σουν στο ειδωλείο. Μπαίνοντας στον ναό η αγία γονάτισε και ανέπεμψε προσευχή στον Χριστό. Αμέσως σείστηκε το οικοδόμημα και τα είδωλα γκρεμίστηκαν κατά γης και έγιναν χίλια κομμάτια που ένας ανεμο­στρόβιλος σκόρπισε στον αέρα, τρέποντας σε φυγή τους παρόντες ειδω­λολάτρες. Μόνον ο Ιλαριανός συνέχιζε να ξεστομίζει βλασφημίες, όταν μία αστραπή έσχισε αίφνης τον ουρανό και κατέκαυσε το πρόσωπο του διοικητή που έπεσε από τον θρόνο του και εξέπνευσε. Τον αντικατέστησε ένας άλλος δικαστής, ο Απολλώνιος, που ενημερωμένος για τα γεγονότα που τάραζαν την επαρχία οδήγησε την αγία στο δικαστήριο και την κα­ταδίκασε να καεί ζωντανή.
Αφού άναψαν μεγάλη πυρά, οι στρατιώτες έριξαν μέσα την αγία Κυριακή. Παρέμεινε ώρες πολλές προσευχόμενη, με τα χέρια τεντωμένα προς τον ουρανό, χωρίς να μπορούν οι φλόγες να της προκαλέσουν το παραμικρό έγκαυμα. Κι ενώ ήταν καλοκαίρι και ο ουρανός καθαρός, ένα μαύρο σύννεφο παρουσιάστηκε και μία νεροποντή ήλθε να σβήσει την φωτιά. Ο Απολλώνιος διέταξε να απολύσουν εναντίον της δύο λιοντάρια· μόλις όμως την πλησίασαν, τα θηρία έγιναν ήμερα σαν αρνιά και ξάπλωσαν στα πόδια της αγίας. Πλήθος ειδωλολατρών, που στάθη­καν μάρτυρες στα παράδοξα αυτά, ομολόγησαν τότε τον Χρίστο και θα­νατώθηκαν πάραυτα.
Την επόμενη ημέρα μία ακόμη ανάκριση μπροστά στον διοικητή απο­δείχθηκε κι αυτή ανώφελη. Διαπιστώνοντας τότε αυτός ότι δεν ήταν σε θέση να νικήσει την γενναία αθλήτρια του Χριστού με τις κολακείες και τα μαρτύρια, την καταδίκασε σε αποκεφαλισμό. Οδήγησαν την αγία έξω από την πόλη και εκείνη ζήτησε από τους δημίους να της παραχωρήσουν λίγο χρόνο για να προσευχηθεί. Πέφτοντας στα γόνατα ανέπεμψε μακρά προσευχή στον Χριστό, που της είχε δώσει την δύναμη να ομολογήσει το Όνομά Του ενώπιον βασιλέων και ηγεμόνων και είχε φυλάξει την αγνεία της μέχρι την ημέρα των μυστικών γάμων της.
Άγγελοι λαμπροί ήλθαν να παραλάβουν την ψυχή της για να την παρουσιάσουν στον Νυμφίο της και η αγία πλάγιασε γλυκά στην γη. Οι στρατιώτες που ετοιμάζονταν να την αποκεφαλίσουν έμειναν έκπληκτοι βρίσκοντας την ήδη νεκρή. Άκουσαν τότε μία ουράνια φωνή να τους λέει: «Πορεύεσθε, αδελφοί, και διηγηθείτε τα μεγαλεία του Θεού». Ενώ πήγαιναν να δώσουν αναφορά στον διοικητή για όσα είχαν δει, χριστιανοί που είχαν κρυφθεί από τον φόβο των ειδωλολατρών ήλθαν να πάρουν το σκήνωμα της αγίας και το εντα­φίασαν σε τόπο κατάλληλο, αναπέμποντας ευχαριστίες στον Θεό.
( Νέος Συναξαριστής της Ορθοδόξου Εκκλησίας, τ. 11ος Ιούλιος, εκδ. Ίνδικτος, σ. 76-78).

Ὁ Ὅσιος Θωμᾶς ὁ ἐν Μαλεῷ



Ἦταν πλούσιος καὶ τὴν περιουσία του χρησιμοποιοῦσε σὲ ἔργα φιλανθρωπικά. Τὴ δὲ ἀρχοντική του θέση διέθετε πάντοτε πρὸς ὑποστήριξη τῆς δικαιοσύνης καὶ τῆς ἐπιείκειας, χωρὶς ποτὲ νὰ ζητήσει ἐξυπηρέτηση ἀτομικῶν παθῶν καὶ συμφερόντων. Θέλησε ὅμως, νὰ προσηλωθεῖ ἀκόμα περισσότερο στὸ Θεό.

Ἐγκατέλειψε λοιπὸν τὸν κόσμο καὶ κατέφυγε στὸ Μαλεό· ἴσως νὰ εἶναι τὸ ἀκρωτήρι τῆς Πελοποννήσου Μαλέα. Ἐκεῖ ἔζησε ζωὴ ἀσκητική, μὲ προσευχή, μελέτη καὶ ψαλμῳδία. Ἀλλ᾿ ἡ ἀγάπη πρὸς τὸν συνάνθρωπό του, τὸν παρακινοῦσε καὶ κατέβαινε στὶς γύρω περιοχὲς καὶ εὐεργετοῦσε πολὺ κόσμο, ἀφοῦ ὁ Θεὸς τοῦ ἔδωσε τὸ χάρισμα καὶ νὰ θαυματουργεῖ.

Ὁ θάνατος τὸν βρῆκε νὰ εὐεργετεῖ συνεχῶς, διότι καὶ κατὰ τὸ χρόνο τῆς μόνωσής του, προσευχόταν γιὰ ὅλους καὶ κατάρτιζε τὸν ἑαυτό του νὰ γίνεται ἄξιο ὄργανο τοῦ Θεοῦ, γιὰ τὴν ὠφέλεια τοῦ πλησίον.

Ἀπολυτίκιον
Ἦχος γ’. Τὴν ὡραιότητα.

Τὴν διαρρέουσαν δόξαν ἀπέρριψας, καὶ τὸν τοῦ Κτίσαντος, ζυγὸν ἠγάπησας, ἀγγελικὴν ἐπὶ τῆς γῆς, ἑλόμενος πολιτείαν· ὅθεν χαρισμάτων σε, δωρεαῖς κατεπλούτισε, Χριστὸς ὁ Φιλάνθρωπος, ὁ δοξάσας τὸν βίον σου· ᾧ πρέσβευε Θωμᾶ θεοφόρε, ῥῦσαι ἡμᾶς πάσης ἀνάγκης.

Κοντάκιον
Ἦχος πλ. δ’. Τῇ ὑπερμάχῳ.
Ὡς τοῦ Σωτῆρος ὀπαδὸν καὶ φίλον γνήσιον
Καὶ τῶν Ὁσίων μιμητὴν καὶ ἀκροθίνιον
Ἀνυμνοῦμεν σε ἀξίως, Θωμᾶ θεόφρον·
Σὺ γὰρ ὤφθης ἀπαθείας ἐνδιαίτημα
Καὶ θαυμάτων αὐτουργὸς ἐκ θείας χάριτος
Τοῖς βοῶσί σοι, χαίροις Πάτερ τρισόλβιε.

Μεγαλυνάριον
Κόσμου ἀπωσάμενος τὰ τερπνά, πόθῳ ᾠκειώσω, ὑπερκόσμια ἀγαθά, δι’ ἐνθέου βίου, Θωμᾶ θαυματοφόρε, δι’ οὗ θαυμάτων ὤφθης, Πάτερ ἀνάπλεως.

Συναξαριστής της 7ης Ιουλίου

Ὁ Ὅσιος Θωμᾶς ὁ ἐν Μαλεῷ

Ἦταν πλούσιος καὶ τὴν περιουσία του χρησιμοποιοῦσε σὲ ἔργα φιλανθρωπικά. Τὴ δὲ ἀρχοντική του θέση διέθετε πάντοτε πρὸς ὑποστήριξη τῆς δικαιοσύνης καὶ τῆς ἐπιείκειας, χωρὶς ποτὲ νὰ ζητήσει ἐξυπηρέτηση ἀτομικῶν παθῶν καὶ συμφερόντων. Θέλησε ὅμως, νὰ προσηλωθεῖ ἀκόμα περισσότερο στὸ Θεό.

Ἐγκατέλειψε λοιπὸν τὸν κόσμο καὶ κατέφυγε στὸ Μαλεό· ἴσως νὰ εἶναι τὸ ἀκρωτήρι τῆς Πελοποννήσου Μαλέα. Ἐκεῖ ἔζησε ζωὴ ἀσκητική, μὲ προσευχή, μελέτη καὶ ψαλμῳδία. Ἀλλ᾿ ἡ ἀγάπη πρὸς τὸν συνάνθρωπό του, τὸν παρακινοῦσε καὶ κατέβαινε στὶς γύρω περιοχὲς καὶ εὐεργετοῦσε πολὺ κόσμο, ἀφοῦ ὁ Θεὸς τοῦ ἔδωσε τὸ χάρισμα καὶ νὰ θαυματουργεῖ.

Ὁ θάνατος τὸν βρῆκε νὰ εὐεργετεῖ συνεχῶς, διότι καὶ κατὰ τὸ χρόνο τῆς μόνωσής του, προσευχόταν γιὰ ὅλους καὶ κατάρτιζε τὸν ἑαυτό του νὰ γίνεται ἄξιο ὄργανο τοῦ Θεοῦ, γιὰ τὴν ὠφέλεια τοῦ πλησίον.

Ἀπολυτίκιον
Ἦχος γ’. Τὴν ὡραιότητα.

Τὴν διαρρέουσαν δόξαν ἀπέρριψας, καὶ τὸν τοῦ Κτίσαντος, ζυγὸν ἠγάπησας, ἀγγελικὴν ἐπὶ τῆς γῆς, ἑλόμενος πολιτείαν· ὅθεν χαρισμάτων σε, δωρεαῖς κατεπλούτισε, Χριστὸς ὁ Φιλάνθρωπος, ὁ δοξάσας τὸν βίον σου· ᾧ πρέσβευε Θωμᾶ θεοφόρε, ῥῦσαι ἡμᾶς πάσης ἀνάγκης.

Κοντάκιον
Ἦχος πλ. δ’. Τῇ ὑπερμάχῳ.
Ὡς τοῦ Σωτῆρος ὀπαδὸν καὶ φίλον γνήσιον
Καὶ τῶν Ὁσίων μιμητὴν καὶ ἀκροθίνιον
Ἀνυμνοῦμεν σε ἀξίως, Θωμᾶ θεόφρον·
Σὺ γὰρ ὤφθης ἀπαθείας ἐνδιαίτημα
Καὶ θαυμάτων αὐτουργὸς ἐκ θείας χάριτος
Τοῖς βοῶσί σοι, χαίροις Πάτερ τρισόλβιε.

Μεγαλυνάριον
Κόσμου ἀπωσάμενος τὰ τερπνά, πόθῳ ᾠκειώσω, ὑπερκόσμια ἀγαθά, δι’ ἐνθέου βίου, Θωμᾶ θαυματοφόρε, δι’ οὗ θαυμάτων ὤφθης, Πάτερ ἀνάπλεως.


------------------------------------------------------------------------------
Ἡ Ἁγία Κυριακή ἡ Μεγαλομάρτυς



Ἦταν κόρη τοῦ Δωροθέου καὶ τῆς Εὐσεβίας. Αὐτοὶ ἦταν ἄτεκνοι καὶ παρακαλοῦσαν τὸ Θεὸ νὰ τοὺς δώσει παιδί. Πράγματι, ὁ Θεὸς εὐδόκησε, καὶ τὸ χριστιανικὸ αὐτὸ ζευγάρι ἀπέκτησε παιδί. Γεννήθηκε ἡμέρα Κυριακή, γι᾿ αὐτὸ καὶ τῆς ἔδωσαν τὸ ὄνομα Κυριακή.

Κατὰ τὸ διωγμὸ τοῦ Διοκλητιανοῦ, οἱ γονεῖς της συνελήφθησαν καὶ μετὰ ἀπὸ ἀνάκριση βασανίστηκαν καὶ ἀποκεφαλίστηκαν ἀπὸ τὸν δούκα Ἰοῦστο. Ἡ δὲ Κυριακὴ παραπέμφθηκε στὸν Καίσαρα Μαξιμιανό, καὶ ἀπὸ ἐκεῖ στὸν ἄρχοντα Βιθυνίας Ἱλαριανό, ὁ ὁποῖος τῆς ὑπενθύμισε ὅτι ἡ ὀμορφιά της εἶναι γιὰ ἀπολαύσεις καὶ ὄχι γιὰ βασανιστήρια.

Τότε ἡ παρθένος κόρη τοῦ ἀπάντησε: «Οὔτε στὴ νεότητά μου, οὔτε στὴν ὀμορφιά μου δίνω τὴν παραμικρὴ προσοχή. Καὶ τὰ λαμπρότερα ἀπὸ τὰ ἐπίγεια πράγματα εἶναι προσωρινά, ὅπως τὰ ἄνθη καὶ κούφια, ὅπως οἱ σκιές. Σήμερα, ἔπαρχε, εἶμαι ὄμορφη, αὔριο μία ἄσχημη γριά. Νὰ κάνω, λοιπόν, κέντρο τῆς ζωῆς μου τὴν ὀμορφιά μου; Τὴν ἀξία της, ὅμως, τὴν γνώρισα στὶς ρυτίδες, ποὺ τὴν περιμένουν καὶ στὸν τάφο ποὺ τὴν καλεῖ. Νόμισες, λοιπόν, ὅτι θὰ κάνω τὴν τερατώδη ἀνοησία, νὰ χάσω τὴν αἰώνια λαμπρότητα γιὰ νὰ μείνω λίγο περισσότερο στὴ γῆ; Γι᾿ αὐτὸ στὸ ξαναλέω, ἔπαρχε: εἶμαι καὶ θὰ εἶμαι στὴ ζωὴ καὶ στὸ θάνατο χριστιανή».

Ἐξοργισμένος ὁ Ἱλαριανός, σκληρὰ τὴν βασάνισε καὶ διέταξε νὰ τὴν ἀποκεφαλίσουν. Ἀλλὰ πρὶν πέσει ἡ σπάθη, προσευχόμενη παρέδωσε τὸ πνεῦμα της στὸν Κύριο.

Ἀπολυτίκιον

Ἦχος δ’. Ταχὺ προκατάλαβε.
Κυρίων τὸν Κύριον, καὶ Βασιλέα Χριστόν, ἐξ ὅλης ἠγάπησας, Κυριακὴ τῆς ψυχῆς, καὶ χαίρουσα ἤθλησας, ὅθεν Παρθενομάρτυς, παρ' αὐτοῦ δοξασθεῖσα, βρύεις τοὶς σὲ τιμώσιν, ἰαμάτων τὴν χάριν, τοὶς πάσιν αἰτουμένη, πταισμάτων συγχώρησιν.

Ἕτερον Ἀπολυτίκιον
Ἦχος δ’.
Ἡ ἀμνάς σου Ἰησοῦ, κράζει μεγάλη τῇ φωνῇ. Σὲ Νυμφίε μου ποθῶ, καὶ σὲ ζητοῦσα ἀθλῶ, καὶ συσταυροῦμαι καὶ συνθάπτομαι τῷ βαπτισμῷ σου· καὶ πάσχω διὰ σέ, ὡς βασιλεύσω σὺν σοί, καὶ θνήσκω ὑπὲρ σοῦ, ἵνα καὶ ζήσω ἐν σοί· ἀλλ᾽ ὡς θυσίαν ἄμωμον προσδέχου τὴν μετὰ πόθου τυθεῖσάν σοι. Αὐτῆς πρεσβείαις, ὡς ἐλεήμων, σῶσον τὰς ψυχὰς ἡμῶν.

Κοντάκιον
Ἦχος β’. Τὰ ἄνω ζητῶν.
Ἡ Μάρτυς Χριστοῦ, ἡμᾶς συνεκαλέσατο, τοὺς ἄθλους αὐτῆς, τοὺς θείους καὶ παλαίσματα, ἐγκωμίοις ᾆσαι νῦν, φερωνύμως αὐτὴ γὰρ πέφηνεν, ὡς ἀνδρεία τώ φρονήματι, κυρία νοός, τε καὶ παθῶν ἀπρεπῶν.

Μεγαλυνάριον

Κύριον ποθοῦσα Κυριακή, τὸν ὡραῖον κάλλει, παρὰ πάντας τοὺς γηγενεῖς, τούτῳ ἐνυμφεύθης, ἀθλητικοῖς ἀγῶσιν, ὡς Μάρτυς Ἀθληφόρος, καὶ καλλιπάρθενος.


------------------------------------------------------------------------------
Ὁ Ἅγιος Εὐστάθιος Ἱερομάρτυρας

Μαρτύρησε διὰ πυρός.


------------------------------------------------------------------------------
Ὁ Ἅγιος Πολύκαρπος ὁ Νέος

Μαρτύρησε ἀφοῦ τὸν θανάτωσαν μὲ μαχαῖρι.


------------------------------------------------------------------------------
Ὁ Ἅγιος Εὐάγγελος

Μαρτύρησε διὰ ξίφους.


------------------------------------------------------------------------------
Οἱ Ἅγιοι Περεγρῖνος, Λουκιανός, Πομπήιος, Ἡσύχιος, Παππίας, Σατορνῖνος καὶ Γερμανός

Οἱ Ἅγιοι αὐτοὶ καταγόταν ἀπὸ τὴν Ἰταλία καὶ ἔζησαν στὰ χρόνια του βασιλιᾶ Τραϊανοῦ (98 μ.Χ.). Ὅταν ἔγινε ὁ διωγμὸς κατὰ τῶν χριστιανῶν, ἐπιβιβάστηκαν σ᾿ ἕνα πλοῖο καὶ ἀπέπλευσαν στὴν πόλη τοῦ Δυῤῥαχίου.

Ἐκεῖ ὅταν εἶδαν τὸ μαρτύριο τοῦ Ἁγίου Ἀστείου, ἐπισκόπου Δυῤῥαχίου, τὸν μακάρισαν καὶ συνελήφθηκαν. Στὴ συνέχεια ἀφοῦ ὁμολόγησαν ὅτι εἶναι χριστιανοί, μὲ διαταγὴ τοῦ ἀνθυπάτου Ἀγρικόλα, τοὺς ἔριξαν στὸ Ἀδριατικὸ πέλαγος καὶ ἔτσι πῆραν τὸ ἀμάραντο στεφάνι τοῦ μαρτυρίου. Τὰ δὲ ἁγία λείψανά τους, ἀφοῦ βγῆκαν ἔξω ἀπὸ τὴν θάλασσα, παραχώθηκαν στὴν ἄμμο.

Μετὰ 70 χρόνια, φανερώθηκαν στὸν ἐπίσκοπό της Ἀλεξανδρείας, ὁ ὁποῖος, ἀφοῦ τὰ παρέλαβε, τὰ ἔθαψε μὲ τιμὲς καὶ ἔκτισε στ᾿ ὄνομά τους μικρὴ Ἐκκλησία.


------------------------------------------------------------------------------
Ὁ Ἅγιος Ἀπολλώνιος

Ἱερομάρτυρας, Ἐπίσκοπος τῆς Βρεσκίας στὴν Ἰταλία (+ 2ος αἰ.).

...o γ.Παΐσιος για την ΕΕ....

maxresdefault1.jpg


Αυτή την αλλαγή εκεί στην Ευρώπη, Γέροντα, πώς την βλέπετε εσείς;

Γέροντας: Κοίταξε ... Αυτή, σαν αλλαγή δεν είναι ... Κοίταξε ... Ο Θεός θα αξιοποιήσει μερικά πράγματα.

Εδώ τώρα, αυτή η ΕΟΚ δεν είναι η Ηνωμένη Αμερική.
Η Ηνωμένη Αμερική ήταν καλό πράγμα.
Αυτή η ΕΟΚ είναι ... 
Πίσω από κει βρίσκεται η δικτατορία αυτών των Σιωνιστών.

Κατάλαβες τι γίνεται; 

ΠΡΟΦΗΤΙΚΗ ΡΗΣΗ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΒΑΒΥΛΩΝΙΑΣ ΕΥΡΩΠΗΣ


π.Διονύσιος Ταμπάκης 

Από τις φωτισμένες γραμμές του μακαριστού Γέροντος Γαβριήλ,καθηγουμένου της Ι.Μ.Διονυσίου του Αγίου Όρους, ήδη από έτος 1959, φαίνεται πόσο προφητικά διέβλεψε ο Γέρων τα όσα συνέβηκαν προ καιρού με την κατάρευση του κομμουνισμού,αλλά και...

τα συμβαίνοντα στις ημέρες μας με την οικονομική κρίση, η οποία μαστίζει την καταρρέουσα καπιταλιστική Ευρώπη καθώς και την υπό πτώχευση Πατρίδα μας.
« ..Η απρόοπτος και συντομωτάτη καταστροφήν της «Βαβυλώνος» και της «Πόρνης της μεγάλης της καθημένης επί των υδάτων των πολλών... 




...πρόδηλον καθίσταται ότι τόσον ο άπληστος καπιταλισμός, ο απομυζών πάσαν ικμάδα του εργαζομένου λαού, όσον και ο άθεος κομμουνισμός, ο κατατυραννών την ανθρωπότητα, δια της καλλιεργίας του μίσους και της πάλης των τάξεων, θέλουσι καταστραφεί εκ της μεταξύ των συγκρούσεως.

Και ο μεν θέλει καταπέσει εις ερείπια οικονομικά και πλήρη χρεωκοπίαν,δια της εξαλείψεως της εκμεταλεύσεως των λαών υπό τύπων αποικιών, εντολών, κοινοπολιτείας και δήθεν εκπολιτισμού, ο δε θέλει αφανισθεί ως απάνθρωπος και ανελευθερος ιδεολογία,μάλλον τυρανία των ολίγων επί του πλήθους.

(ΛΟΓΟΣ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΑΡΧΙΜ.ΓΑΒΡΙΗΛ Άγιον Όρος 2013 σελ.40-41)

Το παρόν και το μέλλον της Ελλάδος όπως το γράφουν τα «ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΩΝ ΣΟΦΩΝ ΤΗΣ ΣΙΩΝ» ( Γράφει ο Ιωάννης Λαμπρόπουλος )




ΠΡΟΛΟΓΟΣ
Η σημερινή κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στην Ελλάδα και με τον τρόπο που έχει δημιουργηθεί, έχει «τρελάνει» τους Έλληνες, διότι κανείς δεν μπορεί να διακρίνει, ΚΑΝΕΝΑ ΙΧΝΟΣ ΛΟΓΙΚΗΣ σε όλα αυτά που συμβαίνουν.
Δικαίως λοιπόν έχουν αντιληφθεί πως ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ χωρίς όμως να γνωρίζουν ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ, αφού ακόμα και στα σχέδια συνομωσίας , η εικόνα είναι μπερδεμένη.

Σήμερα θα το ξεμπερδέψουμε αυτό το «κουβάρι», για να μάθουμε
ΑΚΡΙΒΩΣ βάσει ποιού σχεδίου φθάσαμε στη σημερινή κατάσταση, αλλά και να ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙ όλο το βρώμικο και ύπουλο σχέδιο, που ετοιμάζουν για το μέλλον.
Αυτή η αποκάλυψη θα έχει ένα αποτέλεσμα. ΤΗΝ ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΟΣΙΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ, προς όφελος των Ελλήνων.
https://www.blogger.com/null
ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ «ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ»
Όταν στις αρχές της δεκαετίας του 80’ διάβασα κάποια έντυπα και αργότερα κάποια βιβλία, που είχαν ως αντικείμενο την προσπάθεια κάποιας οργάνωσης να ελέγχξει την ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ και μέσω αυτής να ελέγχξει το μέλλον των κρατών και των λαών, τότε μου φάνηκε σαν ένα σενάριο συνομωσίας. Την οργάνωση την έλεγαν «ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ» και ο καταστατικός χάρτης της οργάνωσης, ήταν τα «ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ των σοφών της ΣΙΩΝ».

Τα «Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών» για όσους αναγνώστες δεν γνωρίζουν, ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΠΤΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ που περιγράφουν με ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ όλο το ΤΕΛΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ που έχουν καταστρώσει οι ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ, με σκοπό την μεθοδική και ΒΗΜΑ-ΒΗΜΑ εφαρμογή τους, μέχρι να πετύχουν τον βασικό τους στόχο, που είναι η κατάκτηση της ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ.
Σήμερα, γνωρίζω πως αυτό το «σενάριο» , είναι ο μεγαλύτερος ΕΦΙΑΛΤΗΣ της ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ, που μόνο ο ΘΕΟΣ και οι ΕΛΛΗΝΕΣ μπορούν να το σταματήσουν.

Αυτά τα έγγραφα , ήταν κάποια ντοκουέντα γραμμένα περίπου το 1760 μ.Χ.!!!!! (140 χρόνια πριν ιδρυθεί επίσημα ο Διεθνής Σιωνισμός), που ΠΡΟΕΒΛΕΠΕ την ΠΟΡΕΙΑ του ΚΟΣΜΟΥ. Αυτό που έκανε όμως ιδιαίτερη εντύπωση , είναι πως μέσα από τις διακυρήξεις τους και τα «πρωτόκολλα», αυτό που λαμβάνει ο αναγνώστης είναι ένα πνεύμα ΜΙΣΟΥΣ και ΕΚΔΙΚΗΣΗΣ κατά του ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ και ο βασικός στόχος , δείχνει πως είναι η εξαφάνιση του, με ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ μέσον και τρόπο. Με λίγα λόγια θεωρούν τον Χριστιανισμό το μεγαλύτερο εμπόδιο στα απάνθρωπα σχέδιά τους.

Αυτή η κακοποιός και εκδικητική μορφή του Σιωνισμού κατά του Χριστιανισμού, δεν μπορεί να γίνει κατανοητή, εκτός αν μελετηθεί σε συσχετισμό με την ΚΑΤΑΔΙΚΗ και την ΣΤΑΥΡΩΣΗ του Μεσσία Ιησού Χριστού. ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ λοιπόν και με δεδομένο πως ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΙΔΕΑ του Σιωνισμού, είναι πως ο Μεσσίας Χριστός δεν έχει έρθει ακόμα αλλά ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ, μπορεί να γίνει κατανοητό το μίσος που τρέφουν για τον Χριστιανισμό και τον Ελληνισμό, αφού Η ΕΛΛΑΔΑ είναι αυτή που ΔΕΧΘΗΚΕ το Ιησού Χριστό που εκείνοι σταύρωσαν και ΔΙΕΔΩΣΕ τον Χριστιανισμό στον κόσμο.
Σε συνδιασμό με αυτό το άρθρο θα γίνει κατανοητός ο λόγος ίδρυσης του Διεθνούς Σιωνισμού, καθώς και οι στόχοι του. (Άρθρο: “Η Ελλάς στο στόχαστρο του Σιωνισμού. Η αλήθεια πριν τον Γ’παγκόσμιο πόλεμο”.) http://www.pentapostagma.gr/2013/09/ellinismos-kai-orthodoxia-sto-stoxastro-tou-sionismou-g-pagkosmios-polem

Στις εκλογές του Ισραήλ το Νοέμβριο του 1988, οι υποψήφιοι πολιτικοί από όλα τα κόμματα, έλεγαν στους Ισραηλίτες ψηφοφόρους το εξής: «Μην ξεχνιώμαστε. Ο εχθρός μας δεν είναι οι Παλαιστίνιοι. Αυτούς τους έχουμε από κάτω. Βασικός μας αντίπαλος είναι ο Ελληνισμός». Αυτό γράφτηκε στην Γερμανική «Ντι Βέλτ» και δημοσιεύθηκε στην Ελλάδα από την «Ελευθεροτυπία» στις 5 . 11 . 1988

Οι Σιωνιστές λοιπόν μας μισούν θανάσιμα λόγω της Χριστιανικής μας πίστης και με τον έλεγχο της Οικονομίας ως ΜΕΣΟΝ, επιδιώκουν την ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ του λαού μας και την πλήρη υποταγή όσων μείνουν. Πρόκειται για έναν ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ που γίνεται κατά της Ελλάδος, με οικονομικά μέσα προς το παρόν, ενώ σε άλλες χώρες χρησιμοποιούν και τα όπλα ως μέσα και δολοφονούν φανερά τους Χριστιανούς. Αν δεν τον δούμε ως ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ, τότε δεν θα μπορέσουμε να εννοήσουμε αυτήν την σημερινή ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ και το μίσος που τρέφουν για τον Ελληνισμό.


ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ
Μπορεί όμως να μας μισούν θανάσιμα, αλλά παράλληλα μας ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ. Φοβούνται και τρέμουν ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ τα σχέδια τους και ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ. Άλλωστε το γνωρίζουν πολύ καλά , πως ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ μπορούμε να τους αλλάξουμε και να τους ματαιώσουμε τα σχέδια. Γι΄αυτό είναι πολύ προσεκτικοί και μας ΠΙΕΖΟΥΝ σιγά σιγά και μέχρι εκεί που το δεχόμαστε. Μετά αρχίζουν πάλι την πλύση εγκεφάλου τα ΜΜΕ και μας προετοιμάζουν για να δεχθούμε το επόμενο «στρίμωγμα» . Πρώτα μας λένε συνέχεια «θα γίνει… αυτό, θα γίνει…. αυτό , θα γίνει και ….αυτό». ΌΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ. Αν οι αντιδράσεις συνεχίζονται τότε το ΑΠΟΣΥΡΟΥΝ. Αν όμως κοπάσουν οι πολλές αντιδράσεις , τότε «ΠΑΡΤΟ» και πάνε για το επόμενο.
Παράλληλα όμως ΕΛΕΓΧΟΥΝ και τις αντιδράσεις για να μην γίνουν ανεξέλεγκτες και χαθεί ο έλεγχος της εξουσίας. Εκτός από τους πολιτικούς και τα κόμματα, ελέγχουν και όλους τους αρχηγούς και τους προέδρους των σωματείων και των οργανώσεων , ακόμα και των λεγόμενων “πατριωτικών” , αλλά ακόμα και των αναρχοαντιεξουσιαστών, για να ελέγχουν και να κατευθύνουν οι ίδιοι τις ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ των μελών τους. Δεν θέλουν ανεξέλεγκτες αντιδράσεις.

Δεν βλέπετε που τώρα , στις πιο ΤΥΡΡΑΝΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ που βιώνει ο λαός, ΕΧΟΥΝ «ΛΟΥΦΑΞΕΙ» εντελώς οι λεγόμενοι «ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ»; Αυτά τα αγανακτισμένα “παιδάκια”, δεν βγαίνουν από μόνα τους στους δρόμους. Τα βγάζουν οι αρχηγοί τους , όταν η Κυβέρνηση ΔΕΝ ΥΠΑΚΟΥΕΙ στις εντολές των ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ. Τώρα δεν έχουν κανένα λόγο να τους βγάλουν στους δρόμους. Η κυβέρνηση είναι πολύ ΥΠΑΚΟΥΗ και δεν πρέπει να της δημιουργήσουν κανένα πρόβλημα. Ειδικά μέσα σε αυτό το ρευστό πολιτικό κλίμα, και αυτή τη ΒΟΥΒΗ ΛΑΪΚΗ ΟΡΓΗ, που οποιαδήποτε ενέργεια ανεξέλεγκτης αντίδρασης, μπορεί να πυροδοτήσει κοινωνική έκρηξη και πτώση της Κυβέρνησης. Δεν επιδιώκουν ανεξέλεγκτη πτώση της Κυβέρνησης. Τα πάντα πρέπει να είναι υπό έλεγχο. Ακόμα και η ΠΤΩΣΗ αλλά και η «ΕΞΕΓΕΡΣΗ». Για να είναι υπό έλεγχο και η ΕΠΟΜΕΝΗ Κυβέρνηση.
Πως όμως θα επιδιώξουν να το πετύχουν αυτό; Τήν απάντηση μας την δίνουν οι ΙΔΙΟΙ, μέσα από τα «ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ των Σοφών της ΣΙΩΝ» που τα έγραψαν οι «Σοφοί» του Ισραήλ πρίν από 250 χρόνια και τα ακολουθούν κατά γράμμα μέχρι σήμερα , από γενεά σε γενεά.


ΕΝΑ ΦΟΒΕΡΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΩΝ ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΚΡΙΝΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΟΥ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.
Αυτός ο λόγος εκφωνήθηκε το…..1865!!!!!! από τον Ραββίνο Reichhorn , σε ένα συνέδριο των «σοφών» του Ισραήλ, που έγινε στην Πράγα, επάνω στον τάφο του μεγάλου τους Ραββίνου Simeon Ben Judas και απεικονίζει την Ελληνική σημερινή πραγματικότητα. Βρίσκεται στο βιβλίο του Νίκου Ψαρουδάκη «Τα μυστικά σχέδια του Διεθνούς Σιωνισμού» σελ. 13, στο βιβλίο του Pierre Hepess “Le Dernier bal du «Grand soire» Ou la Republique Universelle” στο κεφάλαιο «Τα πρωτόκολλα των σοφών της Σιών» σελ. 569 και στο βιβλίο του π. Ιγνατίου Καπνίση «Ο ΜΕΣΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ» σελ. 151. Μερικά από τα κύρια σημεία του λόγου είναι τα εξής:
«Εκατό ολόκληρα χρόνια, εμείς οι Σοφοί του Ισραήλ, συνερχόμαστε σε συνέδρια για να εξετάσουμε τις προόδους μας στην υποταγή του κόσμου που μας υποσχέθηκε ο Ιεχωβά και στην κατάκτηση της εχθρικής Χριστιανοσύνης. Και αυτό το έτος συγκεντρωμένοι εδώ, στον τάφο του αγαπητού μας Συμεών –Μπεν Ιούδα, μπορούμε να διαπιστώσουμε με υπερηφάνεια πως ο αιώνας που πέρασε, μας έφερε πιο κοντά στο σκοπό μας που σύντομα θα πραγματοποιηθεί. ……. Το χρυσάφι ήταν , είναι και θα είναι πάντα ο αποτελεσματικότερος μοχλός γι’ αυτούς που τον κατέχουν , αντικείμενο δε μεγάλης επιθυμίας γι’ αυτούς που δεν τον έχουν.

ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟ ΕΞΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ. …….. Ήδη οι κυριώτερες ΤΡΑΠΕΖΕΣ τα θησαυροφυλάκια του κόσμου και ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ των κυβερνήσεων βρίσκονται στα χέρια μας. ……….Η άλλη μεγάλη δύναμη που έχουμε στα χέρια μας είναι ο τύπος. ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΧΩΣ τα ίδια πράγματα, τα κάνει το τέλος να ΦΑΙΝΩΝΤΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ……..,Θα εξυμνούμε συνεχώς την Δημοκρατία και θα διαιρέσουμε τους Χριστιανούς σε πολιτικές μερίδες. Έτσι θα ΔΙΑΣΠΑΣΩΜΕ την εθνική τους ενότητα και θα ενσπείρουμε μεταξύ τους διχόνοια……… Η ιδιοκτησία της γής συνεπάγεται πάντα την επιρροή και την δύναμη. Χάρη δήθεν της κοινωνικής δικαιοσύνης, θα κομματιάσωμε τις μεγάλες ιδιοκτησίες και θα τις μοιράσωμε στους χωρικούς που τις θέλουν. Αυτοί για να τις καλλιεργήσουν θα ΧΡΕΩΘΟΥΝ αμέσως. ΈΤΣΙ Η ΓΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΚΗ ΜΑΣ και η κατοχή της γης θα μας εξασφαλίσει την εξουσία………… Διαθέτουμε άξιους ομιλητές για να ενθουσιάζουν και να πείθουν τα πλήθη. Θα τους σκορπίσουμε στους Χριστιανούς για να κυρήξουν τις μεταρρυθμίσεις, που πρόκειται να τους φέρουν την ευτυχία………….Η Παλαιστίνη σήμερα δεν είναι παρά ένα πεδίο προετοιμασίας Ιουδαίων πρακτόρων, που ετοιμάζουν την προσεχή επανάσταση και την κατάληψη της………..Αλλά προ παντός ΘΑ ΠΡΟΣΕΞΩΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

Από εκεί θα διασπείρωμε τις ιδέες που μας εξυπηρετούν και θα διαπλάσουν τους Χριστιανούς ΟΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ………. Αν κάποιοι από εμάς πέσουν στα νύχια της δικαιοσύνης των Χριστιανών, ας σπεύσουμε σε βοήθεια τους. Ας βρίσκωμε τους μάρτυρες που χρειάζονται για να σωθούν από τους δικαστές, μέχρις ότου ΓΙΝΩΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ……..Τους μονάρχες της Χριστιανοσύνης τους φουσκωμένους από φιλοδοξία και ματαιόητα, θα τους προμηθεύσουμε όσο χρήμα ζητά η ανοησία τους και θα τους σύρωμε από τη μύτη………. Αιώνες τώρα τα παιδιά του Ισραήλ διωγμένα , περιφρονεμένα εργάστηκαν σκληρά για να ανοίξουν τον δρόμο προς την παγκόσμια εξουσία. Πλησιάζουμε στο σκοπό μας. ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΠΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ. Στην κατάλληλη στιγμή θα εξαπολύσωμε την επανάσταση, για να καταστρέψει όλες τις τάξεις της Χριστιανοσύνης και θα υποτάξει για πάντα τους Χριστιανούς σε μας. Έτσι θα ολοκληρωθεί η υπόσχεση του Ιεχωβά που έχει δοθεί στον εκλεκτό λαό μας………..»
Αυτό το κείμενο ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ πως όλα όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα σήμερα, είναι οι συνέπειες ΤΟΥ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ που μας έχουν κυρήξει οι Χριστανομάχοι της πολιτικοθρησκευτικής ΗΓΕΣΙΑΣ του ΙΣΡΑΗΛ . Η προσεκτική ανάγνωση του κειμένου θα μας δείξει πως σχεδόν όλα έχουν επιτευχθεί.

1. Ελέγχουν τις Τράπεζες και τον παγκόσμιο πλούτο.
2. Ολα τα δάνεια των κρατών βρίσκονται στα χέρια τους.
3. Με το χρήμα έχουν εξαγοράσει όλους τους ανθρώπους, πολιτικούς και μη και όλες τις «επαναστατικές» συνειδήσεις.
4. Τα ΜΜΕ υπνωτίζουν τον κόσμο και δημιουργούν μία ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ της πραγματικότητας, επαναλαμβάνοντας συνεχώς τα ίδια ψέματα.
5. Μας έχουν χωρίσει σε πολιτικές ομάδες και μας έχουν σπείρει διχόνοιες.
6. Έχουν διασπάσει την εθνική μας ενότητα.
7. Η πρώην δημόσια Αγροτική Τράπεζα αφού καταχρέωσε όλους τους αγρότες , δώθηκε σε αυτούς.
8. Ελέγχουν όλη την εκπαίδευση, μέσα από το υπ. Παιδείας και το παιδαγωγικό ιστιτούτο και διδάσκουν τα παιδιά, αυτά που θέλουν.
8. Έχουν σκορπίσει παντού λαοπλάνους που μιλούν για μεταρρυθμίσεις.
9. Το Ισραήλ τότε δεν είχε κράτος και ετοίμαζαν οι πράκτορες του την Παλαιστίνη για κατάληψη. Την κατέλαβαν τον Μάιο του 48 και από τότε δολοφονούν μέχρι σήμερα Παλαιστινίους, αφού τα «κεφάλια» της «Χαμάς» είναι πράκτορες του Ισραήλ και φροντίζουν, να του δίνουν το δικαίωμα για να αφανίσει την φυλή των Παλαιστινίων.
10. Ελέγχουν σήμερα την Δικαιοσύνη και έχουν γίνει οι ίδιοι Δικαστές. Γι’ αυτό και εκδίδουν παντού , ότι αποφάσεις θέλουν που τους εξυπηρετούν.
11. Σέρνουν όλο τον πολιτικό κόσμο από τη μύτη, αφού τους έχουν πληρωμένους και με αποδείξεις. Διαβάστε: (άρθρο «ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ» «200 ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΜΙΣΘΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ» )

το είδαμε εδώ

Εορτή της Αγίας Μεγαλομάρτυρος Κυριακής

Εορτή της Αγίας Μεγαλομάρτυρος Κυριακής


Τη μνήμη της Αγίας Μεγαλομάρτυρος Κυριακής τιμά σήμερα, 7 Ιουλίου, η Εκκλησία μας.
Η Αγία Κυριακή ήταν κόρη του Δωροθέου και της Ευσεβίας. Αυτοί ήταν άτεκνοι και παρακαλούσαν το Θεό να τους δώσει παιδί. Πράγματι, ο Θεός ευδόκησε, και το χριστιανικό αυτό ζευγάρι, απέκτησε παιδί.
Γεννήθηκε ημέρα Κυριακή, γι' αυτό και της έδωσαν το όνομα Κυριακή. Κατά το διωγμό του Διοκλητιανού, το έτος 282 μ.Χ., οι γονείς της συνελήφθησαν και μετά από ανάκριση βασανίστηκαν και αποκεφαλίστηκαν από το δούκα Ιούστο.

Η δε Κυριακή παραπέμφθηκε στον Καίσαρα Μαξιμιανό, και από εκεί στον άρχοντα Βιθυνίας Ιλαριανό, ο οποίος της υπενθύμισε ότι η ομορφιά της είναι για απολαύσεις και όχι για βασανιστήρια. Τότε η παρθένος κόρη του απάντησε:
«Ούτε στη νεότητα μου, ούτε στην ομορφιά μου δίνω την παραμικρή προσοχή. Και τα λαμπρότερα από τα επίγεια πράγματα είναι προσωρινά, όπως τα άνθη και κούφια, όπως οι σκιές. Σήμερα, έπαρχε, είμαι όμορφη, αύριο μια άσχημη γριά. Να κάνω, λοιπόν, κέντρο της ζωής μου την ομορφιά μου;
Την αξία της, όμως, τη γνώρισα στις ρυτίδες, που την περιμένουν και στον τάφο που την καλεί. Νόμισες, λοιπόν, ότι θα κάνω την τερατώδη ανοησία, να χάσω την αιώνια λαμπρότητα για να μείνω λίγο περισσότερο στη γη; Γι' αυτό στο ξαναλέω, έπαρχε: είμαι και θα είμαι στη ζωή και στο θάνατο χριστιανή».
Εξοργισμένος ο Ιλαριανός, σκληρά τη βασάνισε και διέταξε να την αποκεφαλίσουν. Αλλά πριν πέσει η σπάθη, προσευχόμενη παρέδωσε το πνεύμα της στον Κύριο.
Απολυτίκιο:
Ήχος δ'. Ταχύ προκατάλαβε.Ως βρύσις πολύκρουνος παρθενομάρτυς Χριστού, κατήρδευσας πάνσοφε την Εκκλησίαν αυτού, και ήθλησας άριστα. έσωσας τους εν σκότει της ειδωλομανίας, αίγλητων σων θαυμάτων, Κυριακή αθλοφόρε. διό εν παρρησία Χριστώ πρέσβευε σωθήναι ημάς.

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...