Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Κυριακή, Ιανουαρίου 31, 2016

ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΚΗΡΥΓΜΑ

1ο Κήρυγμα
«Οἱ Οὐρανοί διηγοῦνται δόξαν Θεοῦ»
Δημητσάνα - Μεγαλόπολη, Κυριακή 31 Ἰανουαρίου 2016
1. Ἑρμηνεύοντας τό Ψαλτήριο, ἀδελφοί μου χριστιανοί, βρισκόμαστε στόν 18ο ψαλμό! Ὁ ψαλμός αὐτός δέν εἶναι ἑνιαῖος, δέν εἶναι ἕνας, ἀλλά εἶναι δύο ψαλμοί, μέ διαφορετικό θέμα ὁ καθένας, καί ἀργότερα ἑνώθηκαν σέ ἕνα ψαλμό. Δυστυχῶς ὅμως κατά τήν ἕνωση τῶν δύο ψαλμῶν ἐξέπεσαν μερικοί στίχοι καί μερικές λέξεις ἀπό τόν πρῶτο ψαλμό καί γι᾽ αὐτό φαίνεται ἐλλιπής. Στό σημερινό μας κήρυγμα θά ἑρμηνεύσουμε τόν πρῶτο αὐτό ψαλμό!
Ὁ ποιητής τοῦ ψαλμοῦ μας βλέπει τήν γύρω φύση, τήν ἀπολαμβάνει καί τήν θαυμάζει, καί τήν θεωρεῖ σάν ἕνα δυνατό κήρυκα, πού κηρύττει τήν μεγαλοπρέπεια καί τήν δόξα τοῦ Θεοῦ. Τό ἴδιο αὐτό εἴδαμε καί στόν 8ο ψαλμό καί θά τό δοῦμε ἀκόμη καί σέ ἄλλους ψαλμούς (τόν 103 καί 146). Ἔτσι εἶναι χριστιανοί μου. Ἡ γύρω μας φύση, πού γιά τήν ὀμορφιά της τήν λέμε «κόσμο», εἶναι ἕνα θαυμαστό βιβλίο, βιβλίο μέ ἀκαταμέτρητες σελίδες, πού μιλᾶνε γιά τό μεγαλεῖο τοῦ Δημιουργοῦ Θεοῦ. Ἡ φύση λέγει καί φωνάζει ὅτι ὑπάρχει Θεός καί ὅτι αὐτός ὁ Θεός εἶναι πάνσοφος καί παντοδύναμος. Ναί! Ὁ ποιητής τοῦ ψαλμοῦ μας ἀτενίζοντας πρός τά ἐπάνω βλέπει τούς οὐρανούς καί λέγει ὅτι αὐτοί οἱ ἄφωνοι οὐρανοί «διηγοῦνται τήν δόξαν τοῦ Θεοῦ» καί τό «στερέωμα» τοῦ οὐρανοῦ πάλιν «ἀναγγέλλει» τήν «ποίησιν τῶν χειρῶν» τοῦ Θεοῦ. Ὅτι, δηλαδή, οἱ οὐρανοί καί ὅλα εἶναι φτιαγμένα ἀπό τά χέρια τοῦ Θεοῦ: Ὁ Θεός βέβαια δέν ἔχει σῶμα, γιά νά μιλᾶμε γιά «χέρια» Θεοῦ, ἀλλά ἔτσι τό λέμε ἐμεῖς οἱ ἄνθρωποι γιά νά τό νοήσουμε καλύτερα.
2. Τό «κήρυγμα» αὐτό τῶν οὐρανῶν, ὅτι δημιουργήθηκαν ἀπό τόν Θεό εἶναι ἀσταμάτητο, εἶναι παντοτεινό, καί θά διαρκεῖ ὅσο ὑπάρχουν οὐρανοί. Ἡ μία μέρα τό λέει στήν στήν ἄλλη μέρα καί ἡ μία νύκτα τό λέει στήν ἄλλη νύκτα: «Ἡ μέρα τῇ ἡμέρᾳ, ἐρεύγεται ρῆμα καί νύξ νυκτί ἀναγγέλει γνῶσιν» (στίχ. 3). Καί τί λέγουν οἱ μέρες καί οἱ νύκτες, ἡ μιά στήν ἄλλη; Λέγουν ὅτι οἱ οὐρανοί καί ὅλα εἶναι δημιουργήματα τοῦ Θεοῦ.
Οἱ «λόγοι» αὐτοί καί οἱ ἡμερονύκτιες αὐτές «λαλιές» τῶν οὐρανῶν δέν ἀκούγονται μέν (στίχ. 4), ἀλλά ὁ ἀντίλαλός τους γεμίζει ὅλη τήν γῆ καί τά λόγια τους φθάνουν μέχρι τά πέρατα τῆς οἱκουμένης. «Εἰς πᾶσαν τήν γῆν ἐξῆλθεν ὁ φθόγγος αὐτῶν καί εἰς τά πέρατα τῆς οἰκουμένης τά ρήματα αὐτῶν» (στίχ. 5). Πραγματικά! Οἱ οὐρανοί, δέν μιλᾶνε μέν, γιά νά ἀκούσουμε μέ τά αὐτιά μας, ἀλλά μέ τήν μεγαλοπρέπειά τους, μέ τήν ἁρμονία τους καί τήν οὐράνια γαλήνη καί τάξη τους, κάνουν τό ἠχηρότερο κήρυγμα στούς ἀνθρώπους γιά τήν δόξα τοῦ Θεοῦ, γιατί ὅλα εἶναι δικά Του δημιουργήματα.
3. Μετά ἀπό τήν γενική αύτή θεώρηση τῶν οὐρανῶν ὁ ποιητής μας, ἔρχεται τώρα γιά νά μιλήσει γιά κάθε ἕνα ἀπό τά οὐράνια σώματα. Καί ἀρχίζει ἀπό τόν μεγαλοπρεπέστατο ἥλιο.«Ἐν τῷ ἡλίῳ ἔθετο τό σκήνωμα αὐτοῦ», λέγει (στίχ. 5). Δυστυχῶς ὅμως ὁ λόγος αὐτός τοῦ ποιητοῦ μας εἶναι ἀκατανόητος, γιατί λείπει τό ὑποκείμενο. Ποιός ἔχει τό «σκήνωμά του», δηλαδή τήν σκηνή του, τήν κατοικία του, στόν ἥλιο; Ὁ Θεός; Ἀλλά πουθενά στήν Παλαιά Διαθήκη δέν φαίνεται ὅτι ὁ Θεός κατοικεῖ στόν ἥλιο. Δύσκολο τό χωρίο στήν ἑρμηνεία του. Καί ὁ Ζιγαβηνός λέγει ὅτι εἶναι «ἀσύντακτον» (Migne 128,253). Ἐδῶ ζητᾶμε τήν βοήθεια τοῦ Ἑβραϊκοῦ κειμένου πού λέγει ὅτι «ὁ ἥλιος ἔχει τό σκήνωμά του σ᾽ αὐτούς», δηλαδή στούς οὐρανούς. Ἔτσι λοιπόν τήν δύσκολη στήν ἑρμηνεία της φράση τοῦ ψαλμωδοῦ «ἐν τῷ ἡλίῳ ἔθετο τό σκήνωμα αὐτοῦ» θά νοήσουμε ὅτι ὁ ἥλιος ἔχει τήν σκηνή του στούς οὐρανούς. Εἶναι ἡ λαϊκή ἀντίληψη πού πίστευαν τότε, ὅτι ὁ ἥλιος ἀνατέλλοντας βγαίνει ἀπό τήν σκηνή του καί δύοντας ξαναμπαίνει σ᾽ αὐτήν, γιά νά ἀναπαυθεῖ. Τό στοιχεῖο αὐτό εἶναι λαϊκή ἀντίληψη, ἀλλά πρέπει νά μᾶς κάνει ἐντύπωση ὅτι ὁ ποιητής μας ἄφοβα τήν χρησιμοποιεῖ, γιατί καί αὐτή ἐξυπηρετεῖ τόν σκοπό του, τήν δόξα καί μεγαλοπρέπεια τοῦ Θεοῦ, πού θέλει νά ὑμνήσει. Ἀξίζει νά παρατηρήσουμε ὅτι ἐνῶ οἱ Ἕλληνες ὁμιλοῦν γιά ἀνάκτορο τοῦ ἡλίου, ὁ Ἰσραηλίτης πού ἔζησε σέ σκηνές στήν ἔρημο, ὁμιλεῖ γιά «σκήνωμα», γιά σκηνή τοῦ ἡλίου.
Στόν καταγάλανο οὐρανό τῆς Ἀνατολῆς ὁ ἥλιος ἀνατέλλοντας παρουσιάζεται μέ λαμπρή μεγαλοπρέπεια. Θαυμάζοντας τήν μεγαλοπρέπεια αὐτή τοῦ ἡλίου ὁ ποιητής μας παριστάνει ἐδῶ τόν ἥλιο ὡς νυμφίο πού ἐξέρχεται από τήν νυμφική παστάδα στολισμένος καί ἀπαστράπτοντας μέ τήν λαμπρότητα τῶν ἱματίων του. Λέγει λοιπόν ὁ ποιητής μας: «Καί αὐτός (δηλαδή ὁ ἥλιος) ὡς νυμφίος ἐκπορευόμενος ἐκ παστοῦ αὐτοῦ» (στίχ. 6α).
Μετά τήν λαμπρότητα τοῦ ἡλίου ὁ ποιητής μας θαυμάζει τό ὅτι, ὁ ἥλιος πάλι ἀκολουθεῖ πιστά τήν τροχιά του καί μάλιστα τήν τρέχει γρήγορα («δραμεῖν»), σάν γίγαντας, σάν ἥρωας:«Ἀγαλλιάσεται ὡς γίγας δραμεῖν τήν ὁδόν αὐτοῦ» (στίχ. 6β). Ὅπως ὁ γίγαντας, ὁ ἥρωας χαρούμενος καί μέ ταχύτητα τρέχει στόν ἀγώνα, ἔτσι καί ὁ ἥλιος ζωηρός πάντοτε («ἀγαλλιάσεται»), χωρίς νά κουράζεται, τρέχει τόν δρόμο του.
Ἀνατέλλοντας ὁ ἥλιος, κυριαρχεῖ στήν γῆ ἀπ᾽ ἄκρου εἰς ἄκρον, δίνοντας σ᾽ αὐτήν τό φῶς καί τήν θερμότητα. Γι᾽ αὐτό καί λέγει στό τέλος ὁ ποιητής μας γιά τόν μεγαλοπρεπῆ ἥλιο: «Ἀπ᾽ ἄκρου τοῦ οὐρανοῦ ἡ ἔξοδος αὐτοῦ καί τό κατάντημα αὐτοῦ ἕως ἄκρον τοῦ οὐρανοῦ κάι οὐκ ἔστιν ὅς ἀποκρυβήσεται τῆς θέρμης αὐτοῦ» (στίχ. 7). Ὁ ποιητής μας, ζῶντας στήν Παλαιστίνη μέ τό ξηρό καί θερμό της κλῖμα, μιλάει ἰδιαίτερα γιά τήν θερμότητα, τήν καύση τοῦ ἡλίου.
Τελείωσε ἐδῶ ὁ ψαλμός μας τόν λόγο του γιά τόν ἥλιο. Γιά ἄλλα οὐράνια σώματα δέν λέγει. Θά πρέπει ὅμως νά ὑποθέσουμε ὅτι ὑπῆρχαν στίχοι πού ἔκαναν λόγο καί γιά ἄλλα οὐράνια σώματα, ἀλλά κατά τήν συνένωση τοῦ ψαλμοῦ μας μέ τόν ἄλλο ψαλμό ἐξέπεσαν οἱ στίχοι αὐτοί.
Ἀς δοξάσουμε, χριστιανοί μου, τό μεγαλεῖο τοῦ Θεοῦ μας ἀπό τόν ὄμορφο κόσμο πού ζοῦμε καί ἄς λέμε πάντα: «Ὡς ἐμεγαλύνθη τά ἔργα Σου, Κύριε, πάντα ἐν σοφία ἐποίησας»!
Μέ πολλές εὐχές
† Ὁ Μητροπολίτης Γόρτυνος καί Μεγαλοπόλεως Ἰερεμίας

Σάββατο, Ιανουαρίου 30, 2016

«Ἐν θλίψει ἐπλάτυνάς με»


 προφήτης καὶ βασιλιὰς Δαβὶδ προσ­εύχεται στὸν τέταρτο Ψαλμὸλέγοντας«Ἐν τῷ ἐπικαλεῖσθαί με εἰσήκουσάς μου Θεὸς τῆςδικαιοσύνης μου· ἐν θλίψει ἐπλάτυνάς με» (δ΄ 2). Ὅσες φορὲς Σὲ ἐπικαλέσθηκα, ἄκουσες εὐνοϊκὰ τὴν προσευχή μου, Θεέ μου, Ἐσὺ ποὺ ἀποδίδεις δικαιοσύνη καὶ προστατεύεις τὸ δίκιο μου. Ὅταν βρέθηκα μέσα σὲ θλίψη καὶ στενοχώρια, μὲ παρηγόρησες χαρίζοντας ἀνακούφιση στὴν πιεσμένη καρδιά μου.
    «Τοῦτον τὸν λόγον», ἑρμηνεύει ὁ ἅ­γιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης, «λέγει ὁ Δαβίδ, διὰ νὰ δείξη ὅτι ἡ μὲν χαρὰ πλατύνει τὴν καρδίαν, ἡ δὲ θλίψις τὴν στενοχωρεῖ. Ἐμένα ὅμως, λέγει, εἰς τὸν καιρὸν τῆς θλίψεως καὶ λύπης ἐπλάτυνας, Κύριε· καὶ τόσον πολλὰ μεγαλόψυχον μὲ ἔκαμες, ὥστε ὁποὺ καὶ νὰ παραγγέλλω εἰς τοὺς στρατιώτας μου νὰ μὴ θανατώσουν τὸν πατραλοίαν (πατροκτόνον) υἱόν μου. ʻʻΦείσασθαι τοῦ παιδαρίου τοῦ Ἀβεσσαλώμʼʼ» (Β΄ Βασ. ιη΄ [18] 5). Στὴν πιὸ μεγάλη μου θλίψη, τότε ποὺ ἕνα ἀπὸ τὰ παιδιά μου, ὁ Ἀβεσσαλώμ, ἐπαναστάτησε γιὰ νὰ μὲ φονεύσει καὶ νὰ καταλάβει τὸν βασιλικὸ θρόνο, σ’ εὐχαριστῶ, Θεέ μου, ποὺ ἄκουσες τὴν προσευχή μου καὶ μοῦ χάρισες πλατυσμὸ καὶ μέσα στὴ θλίψη μου. 
   «Οὐκ εἶπε· ʻʻπαρήγαγες τὰς θλίψειςʼʼ, οὐ­δέ, ʻʻἀνεῖλες τοὺς πειρασμούςʼʼ,ἀλλʼ ­φῆκας ἑστάναι καὶ ʻʻἐπλάτυνάς μεʼʼ, σημει­ώνει  ἱερὸς Χρυσόστομος.Δὲν εἶπε: «Ἀ­φαίρεσες τὶς θλίψεις», οὔτε «ἔδιωξες τοὺς πειρασμούς», ἀλλὰ τὶς ἄφησες νὰ ὑ­πάρχουν καὶ «μὲ παρηγόρησες» (ΕΠΕ 5, 130). Παρόλο ποὺ πονοῦσα καὶ ὑπέφερα, δὲν αἰσθανόμουν ἀπελπισία. Διότι Ἐσύ, Θεέ μου, μὲ λύτρωσες ἀπὸ τὴ στενοχώ­ρια καὶ τὴ δυσφορία καὶ δημιούργησες στὸ ἐσωτερικό μου ἄνεση καὶ εὐρυχωρία, γιὰ νὰ ἀντέξω τὴ συμφορά μου.
    Εἶναι μέγιστο δῶρο τοῦ Θεοῦ νὰ μᾶς ἀ­παλλάσσει ἀπὸ τὶς θλίψεις καὶ νὰ διώχνει τοὺς πειρασμούς, ὅταν Αὐτὸς κρί­νει. Ἀλ­λὰ εἶναι ἐξίσου μέγιστο δῶρο τοῦ Θεοῦ, καὶ ὅταν «πολλὴν παρέχῃ τὴν ραστώνην, μενουσῶν αὐτῶν»· ὅ­ταν μᾶς βοηθεῖ νὰ νιώ­θουμε ἄνεση καὶ εὐρυχωρία, ἀκόμη καὶ τὴν ὥρα ποὺ δοκιμαζόμαστε στὸ καμίνι τῶν θλίψεων. Πόσο μεγάλη ἀ­να­κούφιση ἔνιωσαν οἱ Τρεῖς Παῖδες, ὅταν οἱ Βαβυλώνιοι τοὺς ἔριξαν στὴν κάμινο τοῦ πυρὸς «τὴν καιομένην»! Ἡ φωτιὰ ἀντὶ νὰ τοὺς κάψει, τοὺς δρόσιζε! Τὸ ἀποτέλεσμα ποὺ ἔφερε ἦταν παράδοξο: Σʼ αὐτοὺς ποὺ ἦταν ἔξω ἀπὸ τὴν κάμινο, ἔδειχνε τὴ δύναμή της καὶ τοὺς ἔκαιγε, ἐνῶ σ’ αὐτοὺς ποὺ ἦταν μέσα στὴν κάμινο, ἔδειχνε τὴν ὑπακοή της καὶ τοὺς δρόσιζε!
    Αὐτὸ τὸ παράδοξο ἀποτέλεσμα δείχνει τὴ δύναμη τοῦ Θεοῦ. Ὁ ἀγαθὸς Παράκλητος δὲν μᾶς ἀφήνει χωρὶς προστασία. Μᾶς βοηθεῖ νὰ ὑπομένουμε μὲ γενναιότητα κάθε δοκιμασία. Μᾶς χαριτώνει νὰ ἔχουμε πρόσωπο ἱλαρὸ καὶ εὐχάριστη ψυχικὴ διάθεση, ἀκόμη καὶ τὴν ὥρα ποὺ θλιβόμαστε. 
    Ἴσως νὰ ἀντιλέξει κανεὶς ὅτι δὲν ἔχουμε πάντοτε αὐτὴ τὴν ἐμπειρία. Πράγματι· ἂν ἀγωνιζόμαστε μόνο μὲ τὶς δικές μας δυνάμεις, δὲν χαιρόμαστε τὴν ὥρα ποὺ θλιβόμαστε. Ἂν ὅμως ἀφηνόμαστε τελείως στὸ Θεό, νιώθουμε ἄνεση καὶ πλατυσμό. Εἶναι τῆς χάριτος τοῦ Θεοῦ ἡ δωρεά. Ὁ «πλατυσμὸς» ποὺ καταθέτει ὡς προσωπικὸ βίωμά του ὁ ἱερὸς Ψαλμωδός, εἶναι ἐξαίρετο δῶρο τοῦ εὐλογητοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ.
    Ὁ Μέγας Ἀθανάσιος ἑρμηνεύοντας τὸν στίχο «ἐν θλίψει ἐπλάτυνάς με», παρατηρεῖ ὅτι, «ὅταν τῶν θλίψεων καὶ τῶν πειρασμῶν τοὺς λόγους ἐπιγινώσκωμεν, τότε μάλιστα πλατυνόμεθα» (ΕΠΕ 5, 102). Ὅταν ἀνοίγουν τὰ μάτια τῆς ψυχῆς μας καὶ βλέπουμε καθαρότερα γιατί ὁ Θεὸς ἐπιτρέπει νὰ ἔρχονται στὴ ζωή μας οἱ θλίψεις, τότε χαιρόμαστε καὶ εὐφραινόμαστε. Διότι ἀποκτοῦμε «τὴν ἐκ τῶν πειρασμῶν σοφίαν». Ἀντιλαμβανόμαστε ὅτι ἡ «παιδεία τοῦ Κυρίου» εἶναι γιὰ τὸ καλό μας. Ἐπιτρέπει ὁ Θεὸς νὰ μᾶς ἔρχονται θλίψεις «ἐπὶ τὸ συμφέρον, εἰς τὸ μεταλαβεῖν τῆς ἁγιότητος αὐτοῦ», γιὰ νὰ ἐξαγνισθοῦμε, νὰ ἐξαγιασθοῦμε, νὰ γίνουμε μέτοχοι τῆς ἁγιότητας καὶ μακαριότητάς Του (Ἑβρ. ιβ΄ [12] 10). 
    Ἆραγε μόνο ὁ προφήτης καὶ βασιλιὰς Δαβὶδ εἶχε αὐτὴ τὴ γλυκύτατη ἐμπειρία; Ἂν ἀνατρέξουμε στὴν προσωπική, στὴν οἰκογενειακή μας ζωὴ καὶ στὴ ζωὴ τοῦ ἔθνους μας, θὰ βροῦμε πολλὲς παραπλήσιες στιγμὲς ποὺ ἤμασταν στενεμένοι καὶ νομίζαμε ὅτι θὰ καταρρεύσουμε. Ἀλλὰ δὲν καταρρεύσαμε, διότι τὴν ὥρα τῆς μεγάλης θλίψεως νιώσαμε νὰ μᾶς σκεπάζει τὸ ἔλεος τοῦ Θεοῦ, νὰ μᾶς θωπεύει ἡ χάρις τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. 
    Ἡ παρουσία τοῦ Ἁγίου Πνεύματος δίνει πολὺ μεγάλη χαρὰ στὴν ψυχή. Ἀλλάζει τελείως τὴν ψυχική μας διάθεση. Ἀνοίγουν οἱ κατάκλειστοι οὐρανοὶ τῆς ψυχῆς μας καὶ καταλάμπεται τὸ ἐσωτερικό μας ἀπὸ τὸ φῶς τοῦ Χριστοῦ. Φεύγει ἡ πίεση καὶ ἡ δυσφορία, καὶ παίρνει τὴ θέση της ἡ ἄνεση καὶ ὁ πλατυσμός. Εἶναι ἡ ὥρα αὐτὴ ὥρα τῆς Χάριτος, ὥρα τῆς θαυμαστῆς ἐπεμβάσεως τοῦ Θεοῦ στὴ ζωή μας. Πῶς νὰ μὴ χαιρόμαστε! Ἡ ὥρα τῆς μυστικῆς ἐπισκέψεως τοῦ πανσόφου, τοῦ παναγάθου καὶ παντοδυνάμου Θεοῦ. Πῶς νὰ μὴν εὐφραινόμαστε!

Ορθόδοξο Περιοδικό “Ο ΣΩΤΗΡ

Ὅταν τὸ φῶς τοῦ Χριστοῦ γίνεται σκότος τοῦ ∆ιαβόλου - Ορθόδοξος Τύπος


Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. ∆ιονυσίου Τάτση 

  «ΥΜΕΙΣ ἐστε τὸ φῶς τοῦ κόσµου» (Ματθ. ε´ 14). Ὁ λόγος αὐτὸς τοῦ Χριστοῦ πρωτίστως ἀναφέρεται στοὺς κληρικούς, οἱ ὁποῖοι πρέπει νὰ ἔχουν πνευµατικὴ εὐαισθησία καὶ σταθερὴ ἐπιθυµία νὰ βοηθοῦν τοὺς ἀνθρώπους, γιὰ νὰ στραφοῦν στὸν Θεὸ καὶ νὰ τηροῦν τὶς ἐντολές. Πολλοὶ κληρικοὶ ὅµως δὲν συµφωνοῦν µὲ αὐτό. Ἰσχυρίζονται ὅτι πρέπει νὰ στηρίζεται ὁ κληρικὸς καὶ στὰ δεδοµένα τῆς ἐπιστήµης καὶ νὰ δίνει νέες ἑρµηνεῖες τῶν ἐντολῶν τοῦ Θεοῦ ἢ καὶ νὰ τὶς καταργεῖ, ἀφοῦ πιὰ ζοῦµε σὲ νέα ἐποχὴ καὶ οἱ ἄνθρωποι ἀρνοῦνται τὴν ἠθικὴ ζωὴ καὶ ἐπιλέγουν τὶς σαρκικὲς ἡδονές. Οἱ συγκεκριµένοι νεωτεριστὲς κληρικοὶ εἶναι ἐπιστήµονες διαφόρων εἰδικοτήτων καὶ τὴν Ἐκκλησία τὴν βλέπουν ὡς ἕνα παραδοσιακὸ χῶρο, ποὺ πρέπει νὰ ἐκσυγχρονιστεῖ, µὲ ὁδηγὸ πάντα τὴν κοσµικὴ σοφία τῆς ἐπιστήµης καὶ ἰδιαίτερα τῆς ψυχολογίας, τῆς ψυχιατρικῆς κ.λπ. Αὐτὸ τὸ βλέπουµε σὲ πολλὲς περιπτώσεις. Ἰδιαίτερα µᾶς ἐντυπωσιάζει ἀρνητικὰ ἡ προσπάθειά τους νὰ δικαιολογήσουν τὶς προγαµιαῖες σχέσεις, ἀλλὰ καὶ τὴν ὁµοφυλοφιλία, τὴν ὁποία θεωροῦν ἀθώα ἀδυναµία µερικῶν ἀξιοσυµπάθητων ἀνθρώπων!
  Μὲ τοὺς συγκεκριµένους αὐτοὺς κληρικοὺς δὲν µπορεῖ νὰ συµφωνήσει ὁ συνειδητὸς χριστιανός. Ἡ κατὰ κόσµον σοφία τους καὶ εἰδικότερα οἱ ἐπιδόσεις τους στὴν παιδοψυχιατρικὴ τοὺς ἔχουν ὁδηγήσει στὴ «θερµὴ» ὑπερηφάνεια καὶ ὑποστηρίζουν ὅτι ἡ ἀνηθικότητα καὶ ἡ ὁµοφυλοφιλία δὲν εἶναι ἁµαρτία! Τὰ συµπεράσµατα τῆς ἐπιστήµης τους ἔχουν µεγαλύτρη ἀξία ἀπ᾽ ὅ,τι οἱ ἁπλές, σαφεῖς καὶ πρακτικὲς ἐντολὲς τοῦ Χριστοῦ.
  Γιὰ νὰ µὴ φανεῖ ὅτι κατηγορῶ ἀδίκως αὐτοὺς τοὺς κληρικούς, µεταφέρω ἐδῶ ἀπὸ τὸ περιοδικὸ «Παρακαταθήκη» (τεῦχος 103, Ἰούλιος - Αὔγουστος 2015) µερικὰ χαρακτηριστικὰ ἀποσπάσµατα ἀπὸ ἕνα ἄρθρο τοῦ π. Βασιλειου Θερµοῦ, παιδοψυχίατρου, ποὺ δηµοσιεύτηκε στὸ βιβλίο 
 «Χριστιανικὴ ζωὴ καὶ σεξουαλικὲς σχέσεις» τῶν ἐκδόσεων «Ἐν πλῷ». Γράφει λοιπὸν ὁ π. Βασίλειος Θερµός:
 «Πῶς µποροῦµε νὰ καταλογίσουµε ἐγωκεντρικότητα σὲ ἕνα ὁµοφυλόφιλο, ὁ ὁποῖος ἀγαπᾶ τὸν σύντροφό του µὲ πιστότητα καὶ ἀφοσίωση;».
  «(Ἐδῶ ἔχουµε µία τεκµηρίωση τῆς διάχυτης ἐκκλησιαστικῆς προκατάληψης πὼς ἡ ὁµοφυλοφιλία πρέπει νὰ ἀντιµετωπίζεται ὡς πρωτίστως σεξουαλικὸ πάθος. Ἡ ἐσφαλµένη αὐτὴ ἀντίληψη εἶναι προσβλητικὴ πρὸς τὰ ἑκατοµµύρια παιδιὰ τοῦ Θεοῦ, ποὺ ἡ ἐρωτική τους ἀφύπνιση κατὰ τὴν ἐφηβεία συνοδεύεται ἀπὸ ὁµοφυλόφιλη συναισθηµατικὴ ἕλξη».
 «Τὸ σὲξ ὑπαγορεύεται ἀπὸ τὸ συναίσθηµα, ὅπως εἶναι καὶ ἡ φυσικὴ τάξη».
 «Ἀπὸ ποῦ συνάγεται ὅτι ἡ ὁµοφυλοφιλία ἀποτελεῖ τὸ βαθύτερο ἁµάρτηµα;».
   Ἐὰν δεχτοῦµε τὰ ὅσα ὑποστηρίζει ὁ π. Βασίλειος µὲ τὴν ἰδιότητα τοῦ ψυχίατρου, ἡ χριστιανικὴ ἠθικὴ «πάει περίπατο». Τὸ βλέπουµε αὐτὸ καὶ στὸ ὀπισθόφυλλο τοῦ παραπάνω βιβλίου ὅπου διαβάζουµε καὶ τὰ ἑξῆς προκλητικά:
  «Παλιότερα µιλοῦσαν γιὰ «πανσεξουαλισµό», καὶ ξεσπάθωναν µὲ καταγγελίες γιὰ «ἠθικὸ ἐκτραχηλισµό» καὶ «πορνικὴ ἀσυδοσία»( Αὐτὴ ἡ ἠθικιστικὴ ρητορικὴ ἔχει πιὰ παρέλθει, εὐτυχῶς. Ὅπου ἀπαντᾶ σήµερα, µοιάζει µὲ καρικατούρα καὶ κατατάσσεται αὐτόµατα στὰ κειµήλια τῆς γραφικότητας µιᾶς ἄλλης ἐποχῆς». 
  Αὐτὰ καὶ ἄλλα πολλὰ ὑποστηρίζουν οἱ νεωτεριστὲς κληρικοὶ καὶ θεολόγοι! Κι ἐγὼ νόµιζα ὅτι ὁ διάβολος θὰ δυσκολευόταν νὰ βρεῖ ἀποτελεσµατικοὺς συνεργάτες στὸ χῶρο τῆς Ἐκκλησίας!
  Οἱ κληρικοὶ τῆς κατηγορίας αὐτῆς γράφουν τὸ δικό τους «εὐαγγέλιο» µὲ θράσος καὶ ἀθεοφοβία καὶ στὸ ὄνοµα τῆς ὀρθῆς ποιµαντικῆς πράξης! Μὲ τὸν τρόπο αὐτὸ οἱ ἴδιοι ἐπιπλέουν, διαφηµίζονται, πετυχαίνουν τὴν κυκλοφορία τῶν βιβλίων τους καὶ ἐµφανίζονται ὡς πρωτότυποι πνευµατικοί, ποὺ ὅµως ὁδηγοῦν τοὺς νέους στὴν ἄβυσσο, ἐκεῖ ποὺ καὶ οἱ ἴδιοι θὰ βρεθοῦν.
 Ὅλη αὐτὴ ἡ δαιµονικὴ φιλολογία γιὰ τὶς σαρκικὲς ἡδονὲς καὶ τὶς ὁµοφυλοφιλικὲς σχέσεις πρέπει νὰ θεωρεῖται ἀπαράδεκτη, ὅταν ὁ ἴδιος ὁ Χριστὸς καταδικάζει καὶ τὸν πονηρὸ λογισµὸ καὶ µᾶς ζητάει νὰ εἴµαστε προσεκτικοὶ στοὺς πειρασµούς, γιὰ νὰ µὴ πέσουµε στὶς σαρκικὲς ἡδονές. Θυµίζω ἐδῶ τὰ λόγια του: «Ὅποιος βλέπει µιὰ γυναίκα µὲ πονηρὴ ἐπιθυµία, ἔχει κιόλας διαπράξει µέσα του µοιχεία µ᾽ αὐτήν. Κι ἂν κάτι σπουδαῖο σὰν τὸ δεξί σου µάτι σὲ σκανδαλίζει, βγάλ᾽ το καὶ πέταξέ το, γιατὶ σὲ συµφέρει νὰ χάσεις ἕνα µέλος σου, παρὰ νὰ ριχτεῖ ὅλο τὸ σῶµα σου στὴν κόλαση. Κι ἂν κάτι τόσο σπουδαῖο σὰν τὸ δεξί σου χέρι σὲ σκανδαλίζει, κόψε το καὶ πέταξέ το, γιατὶ σὲ συµφέρει νὰ χάσεις ἕνα µέλος σου, παρὰ νὰ ριχτεῖ ὅλο τὸ σῶµα σου στὴν κόλαση» (Ματθ. ε´ 28-30).
 Τὰ ὅσα παράδοξα ὑποστηρίξουν οἱ κληρικοὶ - ἐπιστήµονες εἶναι ἰδιαίτερα ἐνοχλητικά, ἰδίως σὲ ὅσους ἀπὸ νεαρὴ ἡλικία εἶχαν τὴν εὐλογία νὰ παρακολουθοῦν τὶς διδαχὲς τοῦ ἁγίου Παϊσίου τοῦ ἁγιορείτου στὸ ὑπαίθριο ἀρχονταρίκι τοῦ Τιµίου Σταυροῦ καὶ τῆς Παναγούδας. Ἐκεῖνος εἶχε πολλὲς ἐπιφυλάξεις γιὰ τοὺς ψυχολόγους καὶ ψυχίατρους καὶ ἀπέτρεπε τοὺς ἀνθρώπους νὰ καταφεύγουν σ᾽ αὐτούς, γιατὶ τοὺς θεωροῦσε ἐπικίνδυνους καὶ ἀκατάλληλους. ∆ὲν ἤθελε νὰ τοὺς ἐµπιστεύονται οἱ ἄνθρωποι, γιατὶ δὲν ἔχουν ὀρθὴ πίστη καὶ ἡ ὑπερηφάνειά τους εἶναι δαιµονική.
 Πρέπει λοιπὸν νὰ εἴµαστε προσεκτικοὶ ἀπέναντι σ᾽ αὐτοὺς τοὺς ἐπιστήµονες - κληρικούς, οἱ ὁποῖοι κατεδαφίζουν τὴν ἠθικὴ στὶς συνειδήσεις τῶν ἀνθρώπων καὶ διατηροῦν ἀνοιχτὲς τὶς πύλες τῆς ἀκολασίας.

Ορθόδοξος Τύπος, Αριθ Φύλλου 2101, 22 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2016

Παρασκευή, Ιανουαρίου 29, 2016

Η ΦΤΩΧΕΙΑ Εὐλογία ἢ Κατάρα;


ftoxeia

Ἰωάννου Νικολαΐδου
Ἐκπαιδευτικοῦ
Κάθε   τόσο   ἀκούγεται     ἀπὸ   τὰ μέσα   ἐνημέρωσης     ὅτι   τόσοι Ἕλληνες πολῖτες ζοῦν κάτω ἀπὸ τὸ ὅριο τῆς φτώχειας καὶ κάθε τόσο τὸ ποσοστὸ αὐτὸ ἀνεβαίνει καὶ πολλοὶ σκέπτονται μὲ τρόμο ὅτι κάποια μέρα μπορεῖ νὰ εἶναι οἱ ἴδιοι μέσα σ’ αὐτὰ τὰ νούμερα. Ἀλλὰ τί εἶναι τελικὰ αὐτὴ ἡ ἐπάρατη φτώχεια ποὺ τόσο μᾶς φοβίζει;
Εἶναι   ὄντως   κατάρα;   Καὶ   γιατί;   Τί στερεῖ ἀπὸ τὸν ἄνθρωπο καὶ τὸν κάνει δυστυχισμένο; Μήπως ὑπάρχει κι ἄλλη ὀπτικὴ τοῦ πράγματος; Χωρὶς νὰ μποῦμε στὴ λογικὴ τῶν 14 κριτηρίων τοῦ ὁρίου τῆς φτώχειας ὅπου τὸ νὰ μὴν ἔχεις πρόσβαση στὸ διαδίκτυο πλέον θεωρεῖται κριτήριο φτώχειας, ἂς δοῦμε τί λένε οἱ ἅγιοι τῆς Ἐκκλησίας μας.
Ὁ  ἅγιος   Σιλουανὸς    ὁ  Ἀθωνίτης ἀναφέρει ὅτι ἕνας φτωχὸς καὶ ἄρρωστος   ποὺ   ὑποφέρει    πολὺ   ἀλλὰ   δὲν ταπεινώνεται       ὑποφέρει     ἀνώφελα. Ὅποιος ταπεινωθεῖ, μένει ἱκανοποιημένος    μὲ   ὁποιεσδήποτε    συνθῆκες γιατί ὁ Κύριος εἶναι ὁ ΠΛΟΥΤΟΣ καὶ ἡ ΧΑΡΑ του καὶ οἱ ἄνθρωποι θαυμάζουν τὴν ὀμορφιὰ τῆς ψυχῆς του.
Ἄρα σύμφωνα μὲ τὸν ἅγιο ὄντως ἡ φτώχεια ἀπὸ μόνη της εἶναι μία θλίψη. Ὑποφέρει ὁ ἄνθρωπος, ἀλλὰ ὅταν ἔχει μέσα του τὸν Χριστὸ τότε ἔχει πλοῦτο καὶ χαρά, ἄρα τὸ ἔλασσον, ἡ φτώχεια, δὲν   μᾶς   στερεῖ   ἀπὸ  τὰ   μείζονα,   τὸν ΠΛΟΥΤΟ καὶ τὴν ΧΑΡΑ. Τοὐναντίον  ἡ φτώχεια    μεταβάλλεται σὲ πλοῦτο καὶ ὁ ἄνθρωπος εἶναι ἐσωτερικὰ   ἐπαρκὴς    καὶ αὐτάρκης    καὶ   μάλιστα    γίνεται     στοὺς ἄλλους       ὠφέλιμος, ἀφοῦ ξεχειλίζει αὐτὴ ἡ χαρὰ τῆς ὀμορφιᾶς τῆς ψυχῆς του. Συνεχίζει ὁ ἅγιος: « ψυχὴ τοῦταπεινοῦ μοιάζει μὲ πέλαγος…    στὴν     καρδιὰ τοῦ   ταπεινοῦ    καταβυθίζονται     ὅλες    οἱ θλίψεις…».        Οὐσιαστικά,        σύμφωνα μὲ   τὸν   ἅγιο,   καὶ   ἡ φτώχεια ποὺ παρέχει κάποια   θλίψη    στὴν ψυχὴ      καταργεῖται, διότι   καταβυθίζεται μέσα στὸ πέλαγος τῆς ταπεινῆς    ψυχῆς    καὶ τότε ἡ ψυχὴ ἔχει τὴν εἰρήνη τοῦ Χριστοῦ μέσα της καὶ «εἶναι εὐχαριστημένη ἔστω κι ἂν κάθεται σὰν τὸν Ἰὼβ πάνω στὴνκοπριὰ καὶ χαίρεται… ποὺ ἡ  ἴδια  εἶναι   πιὸ  ἀσήμαντη    ἀπὸ  τοὺς ἄλλους». 
Καὶ καταλήγει ὁ ἅγιος, «ὑπάρχουν φτωχοί, ἀλλὰ πλούσιοι σὲ ἀγάπη, ποὺ ἂν τοὺς ἔλεγαν «τώρα πεθαίνεις»θὰ ἀπαντοῦσαν εἰρηνικά: «Ἂς γίνει τὸ θέλημα τοῦ Κυρίου. Ἂς εἶναι δοξασμένος ὁ Κύριος γιατί μὲ θυμήθηκεκαὶ θέλει νὰ μὲ πάρει ἐκεῖ, ὅπου πρῶτος μπῆκε ὁ ληστής». Φτάνει δηλαδὴ ὁ φτωχὸς νὰ  νικήσει   τὴ   θλίψη    τῆς   ζωῆς,  ἔχοντας χαρά, νὰ νικήσει τὴν ἔνδεια τῆς φτώχειας, ἀφοῦ ἔχει πλοῦτο καὶ τέλος νὰ νικήσει ἀκόμα καὶ τὸν φοβερότερο θάνατο ποὺ τὸν βλέπει ὡς κλήση τοῦ ἠγαπημένου καὶ ἀγαποῦντος Κυρίου του, ὅταν Τὸν ἔχει μέσα στὴν καρδιά του καὶ παραδίδεται στὸ θέλημά Του. Γιατί   ἅπαξ  καὶ  λείπουν    τὰ  ὑλικὰ ἀγαθὰ πλοῦτος πτωχευόντων γίνεται ὁ Κύριος ὁ ὁποῖος «ἐγένετο καταφυγὴ τῷ πένητι,    βοηθὸς   ἐν  εὐκαιρίαις,    ἐν θλίψεσι», ὁ ὁποῖος «οὐκ ἐπελάθετο τῆς κραυγῆς τῶν πενήτωνΚαὶ πτωχὸς οὐκ ἐπιληφθήσεται εἰς τέλος,  ὑπομονὴ τῶν πενήτων οὐκ ἀπολεῖται εἰς τέλος» (Ψαλμ. 9ος). 
Ὁ Κύριος εἶναι ἡ καταφυγή, ἡ ὑπομονή, ἡ ἀντίληψις τοῦ πτωχοῦ. Ὁ Κύριος τὴν ἐπιθυμίαν τοῦ πτωχοῦ εἰσακούει καὶ «τῇ ἑτοιμασίᾳ τῆς καρδιᾶς αὐτοῦ προσέχει…» (Ψαλμ. 9ος). «Εἰς   τὸν   Κύριον   ἐγκαταλείπεται
  πτωχός».   Καὶ   «οἱ  ὀφθαλμοὶ    αὐτοῦ
εἰς τὸν πένητα ἐπιβλέπουσι» (Ψαλμ.10ος).  Ἀλλὰ ἄραγε σήμερα πόσοι ἀπὸ μᾶς εἴτε πτωχοὶ ὄντες εἶναι ζῶντας ἐνδεῶς καὶ κοντὰ στὴν φτώχεια ἔχουμε τοὺς ὀφθαλμούς μας στὸν Κύριο; Ἂν στρέψουμε ἐκεῖ τὸν νοῦ καὶ τὴν διάνοια καὶ  τὴν   ψυχὴ    κατὰ   τὴν   πρώτη   καὶ μέγιστη ἐντολὴ τῆς Κ.Δ. «ἀγαπήσεις Κύριον τὸν Θεόν σου», «τότε ἡ ψυχὴ θὰ γνωρίσει τὸν Κύριο καὶ θὰ ἐπιθυμεῖ μόνον Αὐτὸν καὶ δὲν θὰ λογαριάζει καθόλου τὰ πλούτη καὶ τὴν δόξατοῦ κόσμου». Καὶ τότε ἡ ζωὴ γίνεται εὔκολη καὶ εὐχάριστη καὶ μέσα στὶς θλίψεις     καὶ   ὅλα   γίνονται    ἀγαπητὰ στὴν καρδιά.
Ἔτσι καὶ ἡ φτώχεια παίρνει ἄλλη διάσταση    στὴ   ζωή   μας   καὶ   γίνεται πηγὴ εὐλογίας καὶ ὄχι κατάρα, καὶ ζεῖ ὁ ἄνθρωπος τὸν Παράδεισο ἀπὸ ἐδῶ!
το είδαμε εδώ

Μητροπολίτης Αποκαλύπτει τα Γεγονότα που Ακολουθούν: «Θα κατέβουν οι Ρώσοι εδώ, Κύπρος και Ελλάδα στην Εντατική…» (ΒΙΝΤΕΟ)

mit

Γενναίος Μητροπολίτης Αποκαλύπτει: «Σιωνιστικό Σχέδιο η Λαθρομετανάστευση – Παράγραφος του Γ’ Παγκόσμιου το Μεταναστευτικό»
Μόρφου Νεόφυτος ομιλία για τα γεγονότα που ακολουθούν και ποιός θα είναι ο ρόλος του Ελληνισμού σε αυτά!
Θα κατέβουν οι Ρώσοι εδώ (για να τραβήξουν πίσω τους Τούρκους), όπως κατέβηκαν στην Συρία …
Θα «τσουρουφλιστεί» ο Λίβανος, δεν θα καεί όμως…
Το γήπεδο του μεγάλου πολέμου θα είναι η Συρία και το Ιράκ και στην συνέχεια η Τουρκία και ίσως η μισή Βουλγαρία…
Κατά έναν παράδοξο τρόπο η Κύπρος και η Ελλάδα θα έχουν έναν περίεργο καθεστώς ουδετερότητας, όχι επειδή έχουμε επιδέξιους πολιτικούς…. αλλά όταν είσαι στην «εντατική» δεν πας εις τον «χορό» (εννοεί την κατάσταση που βρίσκεται ο Ελληνισμός τώρα και που θα δυσκολέψει περισσότερο).
Εμείς το πολύ πολύ να βγούμε στο «μπαλκόνι» να δούμε τι γίνετε (στα γύρω κράτη)…
Εμείς θα έχουμε τις δικές μας πληγές, είτε έλλειψη αγαθών, είτε αγωνίες, στεναχώριες, θλίψεις…
Όταν ακούσουμε ότι διαλύεται η Τουρκία και ιδρύεται μια καινούρια χώρα που θα ονομαστεί Κουρδία τότε θα ελευθερωθεί η Κύπρος (χωρίς πόλεμο)!
Η Παναγία θα διαφυλάξει τον Ελληνισμό για έναν λόγο, γιατί μετά το τέλος των πολέμων ο Ελληνισμός θα κληθεί να διδάξει στα έθνη για τον Χριστό!

"ΠΟΙΗΜΑ ΤΗΣ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑΣ ΣΤΙΣ 26/1/2016"



Εις το όνομα της Αγίας Τριάδος 

Στα δύσκολα τα χρόνια που έρχονται στη γη, 
πρέπει να είστε έτοιμοι στο σώμα και στην ψυχή. 

Πρέπει να δώσετε πολλά μέσα απ’ την καρδιά σας
 και έπειτα πάλι τέκνα μου, αυτά θα είναι δικά σας. 

Και πρώτα απ’ όλα η προσευχή μαζί με τη μετάνοια,
 έλκουν τη χάρη του Θεού και ανοίγουν τα Ουράνια. 


Τότε ακούω προσεκτικά το κάθε αιτημά σας,
 ακούω την ανάσα σας, τους χτύπους της καρδιάς σας. 

Και αρχίζει η επικοινωνία μας, μοναδική στην πλάση.
 Ο Πλάστης με το πλάσμα του συνομιλία να έχει! 

Αρχίζει τότε η καρδιά ν’ ανοίγει, να πλαταίνει,
 και μέσα εκεί η χάρις μου μοναδικά να μπαίνει. 

Πού πήγαν οι φοβίες σας; Ο πόνος η αγωνία;
 Όλα αντικαταστάθηκαν μ’ αγάπη και ελπίδα. 

Πού πήγαν τα προβλήματα; Τα αδιέξοδά σας; 
Δεν τα θυμάστε τώρα πια, γιατί είμαι κοντά σας. 

Σας δίνω Εγώ το χέρι μου, ελάτε σηκωθείτε.
 Κοντά μου θα έχετε σιγουριά, αρκεί να κρατηθείτε. 

Έτσι αρχίζουμε μαζί την επικοινωνία
 και σας βάζω μέσα στην καρδιά δύναμη και ανδρεία. 

Παίρνετε σε κάθε πρόβλημα τη σίγουρη τη λύση
 και όσο σε Εμένα αφήνεστε, τίποτα δεν θα σας λείψει. 

Πώς όμως θα είστε σίγουροι γι’ αυτά που Εγώ σας είπα;
 Ότι κοντά μου θα έχετε σίγουρα τη δύναμη τη Θεία; 

Μα φυσικά τέκνα μου, απ’ τη ελευθερία! 

Διότι απ’ την αγάπη μου και το ξεχείλισμά της,
 έπλασα τον άνθρωπο, ζωή αιώνια για να έχει. 

Και είναι η αγάπη μου η Θεϊκή που έχει ελευθερία,
 δεν έχει εμπάθεια ή εγωισμό, μόνο τη Θεϊκή θυσία. 

Γι’ αυτό όποιος μέσα εκεί θα μπει στην απεραντοσύνη,
 θα νιώθει την αγάπη μου και ελεύθερος απ’ τα πάθη του θα γίνει. 

Είναι δύσκολο όλα αυτά να τα αντιληφθείτε,
 όμως εάν το θέλετε κοντά μου για να ‘ρθείτε, 

θα το φροντίσω Εγώ αυτό με το Άγιο το Πνεύμα.
 Θα αναλάβει πλέον Αυτό, να σας γνωρίσει Εμένα. 

Όχι όπως με ξέρετε, χωρίς την ενέργειά μου,
 αλλά έναν Θεό ζωντανό που είμαι κοντά στα παιδιά μου. 

Γι’ αυτό η ελευθερία σας και η βούλησή σας,
 αποφασίζει τελικά, αν θα είμαι μαζί σας. 

Ό,τι αποφασίσετε για Εμένα το ίδιο είναι.
 Το πλάσμα μου το αγαπώ, γιατί δικό μου είναι. 

Εάν μετά από αυτά τα λόγια τα δικά μου,
 θέλετε να νιώσετε τη Θεία ενέργειά μου, 

βγάλτε εντελώς τη λογική και αφήστε την καρδιά σας,
 να ψάξει εκείνη να με βρει, εκεί που είμαι κοντά σας. 

Εάν πάλι δεν θέλετε μαζί μου να ενωθείτε,
 όπου και αν πάτε τέκνα μου την Αγάπη μου θα βρείτε!

 Αμήν.

ΣΟΒΑΡΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΛΟΙ.

Κυκλοφορούν κάποια βίντεο (όχι αυτό που δημοσιεύσαμε προ ημερών) στα οποία μαζί με τα ποιήματα της ανωνύμου γερόντισσας, αναμιγνύονται και άλλες ετερόκλητες πληροφορίες, που σχετίζονται με τον προσδιορισμό του χρόνου που θα συμβούν τα γεγονότα. Δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι κανένα ποίημα της γερόντισσάς μας δεν περιέχει χρονικό πλαίσιο εντός του οποίου θα γίνουν τα γεγονότα που περιγράφει, διότι ο στόχος των προρρήσεων είναι πάντα η μετάνοια. 
Το είδαμε  εδώ

Ίμια 1996 - Πώς το πάθημα πρέπει να γίνει μάθημα



Είκοσι έτη μετά την κρίση των Ιμίων, η Ελλάς βιώνει τις γκρίζες επιπτώσεις της, ενώ από τις πολιτικές της ηγεσίες δεν προκύπτουν δυστυχώς ενδείξεις ειλικρινούς διαθέσεως θεραπείας των τότε σφαλμάτων.
Από το 1996 έως σήμερα έχει εκδοθεί σειρά σχετικών βιβλίων από ορισμένους πρωταγωνιστές της κρίσεως ή από κάποιους ευαισθητοποιημένους δημοσιογράφους αλλά απουσιάζει η κρατική ειλικρινής, διεξοδική και εμπεριστατωμένη ανάλυση της κρίσεως, οι εξ αυτής διαπιστώσεις και συμπεράσματα, κυρίως δε οι διορθωτικές και θεσμοθετημένες δέουσες ενέργειες (κυρίως σε πολιτικό επίπεδο).
Θα πρέπει να διευκρινισθεί ότι κατά την διάρκεια μίας διακρατικής κρίσεως άμυνας και ασφάλειας, την αποκλειστική ευθύνη της διαχειρίσεως αυτής φέρει η πολιτική ηγεσία της χώρας. Η εκάστοτε κυβέρνηση ευθύνεται για την πρόληψη, την έγκαιρη αναγνώριση και την διαχείριση μίας κρίσεως με σειρά μέτρων (διπλωματικών, οικονομικών, στρατιωτικών κ.λπ.) κλιμακώσεως ή αποκλιμακώσεως, στο πλαίσιο της αποτροπής, ενώ οι εμπλεκόμενοι φορείς (ιδιαίτερα το ΥΠΕΞ και το ΥΕΘΑ), οφείλουν να ακολουθούν πιστά τις σχετικές πολιτικές αποφάσεις.
Το ορθό και εφικτό των πολιτικών αποφάσεων εξαρτάται εν πολλοίς και από την διαρκή παροχή στρατιωτικών ενημερώσεων και εισηγήσεων από την στρατιωτική προς την πολιτική ηγεσία (απαίτηση στενών και ομαλών σχέσεων μεταξύ τους).
Σε κάθε περίπτωση η επιτυχής αποτροπή του αντιπάλου σε περίοδο κρίσεως, προϋποθέτει κατ’ ελάχιστον πολιτική βούληση χρήσεως στρατιωτικής ισχύος (εάν απαιτηθεί) και Ένοπλες Δυνάμεις ικανές να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά όχι μόνο θερμά επεισόδια αλλά και μία γενική πολεμική αναμέτρηση.
Μία κρίση χαρακτηρίζεται από στενότητα χρόνου, ένταση, πυκνή και δυναμική αλληλουχία γεγονότων, πληθώρα πληροφοριών ενίοτε συγκεχυμένων ή και αλληλοσυγκρουομένων, ψυχική και σωματική καταπόνηση, καθώς και απαίτηση λήψεως σημαντικών αποφάσεων υπό πίεση. Κατά συνέπεια η επιτυχής αντιμετώπιση μίας κρίσεως απαιτεί προϋπάρχουσα θεσμική, ηγετική, οργανωτική, γνωστική, εμπειρική και υλική προετοιμασία σε όλα τα επίπεδα. Ελλείψεις συνεργασίας και οργανώσεως, αμοιβαίες καχυποψίες, αυθαίρετοι ερασιτεχνισμοί, καθώς και ανάγκη για φροντιστήρια βασικών γνώσεων εν ώρα κρίσεως, απλώς συναποτελούν την βέβαιη συνταγή μίας αποτυχίας. Τα κύρια πολιτικά σφάλματα της κρίσεως των Ιμίων συνοψίζονται επιγραμματικά στα ακόλουθα:
Παρά τις ενδείξεις η κρίση δεν εντοπίσθηκε έγκαιρα, ώστε να υπάρξουν ανάλογες προληπτικές ενέργειες. Ακόμη και όταν η κρίση έγινε ορατή, αρχικά υποβαθμίσθηκε.
Το αποκλειστικά αρμόδιο ΚΥΣΕΑ ουδέποτε συνεκλήθη, με αποτέλεσμα ο Πρωθυπουργός να ενημερώνεται κυρίως από συμβούλους και άλλοι φορείς (π.χ. ΥΕΘΑ, Α/ΓΕΕΘΑ) να αποδεσμεύουν εξ ανάγκης Εθνικούς Κανόνες Εμπλοκής, αρμοδιότητος ΚΥΣΕΑ.
Οι αντιδράσεις υπήρξαν ανακλαστικές και όχι αποτέλεσμα στρατηγικού σχεδιασμού.
Δεν αξιοποιήθηκαν πλήρως τα διπλωματικά και γεωπολιτικά μας ερείσματα.
Η πολιτική ηγεσία δεν γνώριζε στοιχειώδεις κανόνες αποτροπής, καθώς και βασικές διαδικασίες κλιμακώσεως και αποκλιμακώσεως της κρίσεως.
Οι σχέσεις πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας δεν ήταν αγαστές.
Υπήρχε αμοιβαία καχυποψία μεταξύ κορυφαίων στελεχών της κυβερνήσεως.
Υπήρχε έλλειψη συνεργασίας μεταξύ συναρμοδίων Υπουργείων.
Υπήρξαν πολλαπλοί και παράλληλοι δίαυλοι επικοινωνίας με το εξωτερικό, δίχως μάλιστα κοινή γραμμή.
Υπήρξε αναντιστοιχία πολιτικών εξαγγελιών και πράξεων.
Ουδέποτε η πολιτική ηγεσία (ή στελέχη αυτής) ενημερώθηκε και έλαβε αποφάσεις στον φυσικό χώρο αντιμετωπίσεως κρίσεων που είναι το Εθνικό Κέντρο Επιχειρήσεων.
Αγνοήθηκε η ΕΥΠ.
Η πολιτική ηγεσία επέρριψε ευθύνες αποκλειστικά στις ΕΔ της χώρας και δεν προέβη σε αυτοκριτική.
Είκοσι έτη μετά, θα περίμενε κάποιος, από υπεύθυνες πολιτικές ηγεσίες οι οποίες συναισθάνονται το βάρος της εθνικής αποστολής τους να έχουν προβεί σε ένα ελάχιστο βελτιωτικών κινήσεων, όπως την θεσμοθετημένη υποχρεωτική ενημέρωση (π.χ. σεμινάρια, τακτικές ενημερώσεις, ασκήσεις κ.λπ.) των εμπλεκομένων σε χειρισμό κρίσεων ηγετικών πολιτικών προσώπων, την συστηματική σύγκληση του ΚΥΣΕΑ με αντικείμενο τον χειρισμό κρίσεων, την δημιουργία Συμβουλίου Εθνικής Ασφαλείας, την θεσμοθετημένη και οργανωμένη συνεργασία του συνόλου των εμπλεκομένων υπουργείων, την τακτική και συστηματική συνάντηση της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας (όχι μόνο στις τελετές και παρελάσεις) και κυρίως την αποτρεπτική ενίσχυση των ελληνικών ΕΔ και της αμυντικής βιομηχανίας ως προς τις στρατιωτικές απειλές της χώρας που η ίδια η Πολιτεία έχει καθορίσει.
Με δεδομένες τις πολιτικές στρατηγικές επιλογές, η στρατιωτική ηγεσία οφείλει να επισημαίνει σε όλους τους τόνους, από τον καιρό της ειρήνης, τυχόν επιδεινούμενη σημαντική αναντιστοιχία των Σκοπών που καλείται να επιτελέσει και των διατιθεμένων μέσων, ως προς τις εκάστοτε απειλές που ορίζει η Πολιτεία, άλλως καθίσταται συνυπεύθυνη.
Έως ότου αρχίσει η θεραπεία 3 των εν λόγω επισημάνσεων (ή έστω μέρους αυτών), ο Έλλην πολίτης θα πρέπει να ανησυχεί και να αμφιβάλει για την αξιοπιστία της πολιτικής του ηγεσίας, δεδομένου ότι η επόμενη κρίση με έναν ισχυρό αναθεωρητικό γείτονα που καθίσταται διαρκώς ισχυρότερος, αποτελεί θέμα χρόνου.
Η κρίση των Ιμίων μας άφησε γκρίζες περιοχές, «ζωτικά» τουρκικά συμφέροντα στο Αιγαίο και την θυσία τριών ηρωικών στελεχών του Πολεμικού μας Ναυτικού.
 Υπάρχει απόλυτη σκοπιμότητα η επόμενη κρίση να βρει την πατρίδα μας έτοιμη και για τον σκοπό αυτό η Κυβέρνηση θα πρέπει πάντοτε να θυμάται ότι «Κυβερνάν εστί Προβλέπειν».

Αντιναύαρχος ε.α. Β. Μαρτζούκος Π.Ν. Επίτιμος Διοικητής Σ.Ν.Δ. Πρόεδρος ΕΛ.Ι.Σ.ΜΕ.
πηγή

Πέμπτη, Ιανουαρίου 28, 2016

"ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΥΡΩΠΗ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΩΣ ΦΤΩΧΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ" - Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος (video)


Τα λόγια του Μακαριστού Χριστόδουλου την εποχή που ειπώθηκαν, δεν κατόρθωσαν να γίνουν κατανοητά από τον ελληνικό λαό. Εντούτοις, εν έτει 2015 πολλοί θα αντιληφθούν πως "γνώριζε" πολλά από εκείνα που θα επακολουθούσαν στη μικρή μας Ελλάδα...


Πηγή: εδώ 

'ΝΕΕΣ ΦΟΒΕΡΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΑΠΟ ΜΟΝΑΧΟ ΠΡΩΗΝ ΠΡΑΚΤΟΡΑ: ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΡΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕΡΒΙΑ - ΠΟΥ ΣΤΗΝΕΤΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΙΣΛΑΜΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ"

ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΘΕΙΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ !!!
ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΟΞΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΟΡΝΙΘΟΤΡΟΦΕΙΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ...
ΠΟΙΑ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕΡΒΙΑ ...
ΤΗ ΡΩΣΙΑ ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΠΛΗΣΙΑΣΟΥΝ !!!


ΣΤΟΧΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΕΔΩ ΚΑΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΛΩΣΟΥΝ ΚΑΡΠΟΥΜΕΝΟΙ ΤΟΝ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΛΟΥΤΟ ΤΗΣ, ΕΚΔΙΩΧΝΟΝΤΑΣ ΟΣΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΕΝ ΞΕΝΙΤΕΥΤΗΚΑΝ, Η ΕΞΙΣΛΑΜΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ...
ΤΟ ΝΕΟΤΑΞΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΛΑΣΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΔΙΑΒΙΒΑΣΤΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ...
Η ΠΛΗΡΗΣ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΓΧΩΡΙΟΥΣ KAI ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΛΠΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ 2016, ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΝΕΝΗΜΕΡΩΤΟΥΣ ...
ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΞΗΓΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΝΕΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ...
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΚΛΗΘΟΥΝ ΑΥΤΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΟΤΑΝ ΕΝΗΛΙΚΙΩΘΟΥΝ, ΟΥΤΕ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΑ ... 
ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΝΤΙΔΙΑΜΕΤΡΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΚΛΗΡΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΥΝ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟΠΟΙΟΥΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΛΥΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ...
ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ (ΑΙΡΕΤΙΚΟ) ΟΡΝΙΘΟΤΡΟΦΕΙΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΗΔΗ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΥΝΕΝΝΩΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΔΗΘΕΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΝΑ ΣΤΗΣΟΥΝ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ 2016 ...
 ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΟΡΝΕΙΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΒΙΑΣΜΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΜΑΜΗΔΕΣ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΤΩΝ ΡΥΖΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΘΕΝΩΝ ...
ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΑΠΟΒΙΒΑΣΗ 8.000.000 ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΑΠΟ ΦΥΛΑΚΕΣ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΑΦΡΙΚΗΣ, ΤΟΥ ΠΑΚΙΣΤΑΝ, ΤΟΥ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΛΛΩΝ ΧΩΡΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΒΑΦΤΙΖΟΥΝ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ (ΣΚΟΠΙΜΑ ΠΝΙΓΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΓΑΓΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΣΑΝ ΔΟΛΩΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟΥ) ...
ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΘΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΣΒΕΡΚΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΑΛΛΟΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ...
ΘΑ  ΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΣΚΟΠΑ ΕΚΤΟΝΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΑΠΡΑΞΙΑΣ, ΒΙΑΖΟΝΤΑΣ, ΚΛΕΒΟΝΤΑΣ, ΒΡΙΖΟΝΤΑΣ ...
ΚΑΙ ΣΕΙΡΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΣΕΡΒΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΚΛΗΘΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΤΟ ΝΕΟ ΙΣΛΑΜΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ...
ΗΔΗ ΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΠΛΗΘΟΥΣ ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΩΝ ΣΤΗ ΒΟΣΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΣΚΟΠΙΜΟΥ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ ΣΤΟ ΚΟΣΣΟΒΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ, ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΝΕΟ ΜΕΤΩΠΟ, ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ...
ΤΟ ΝΕΟ ΙΣΛΑΜΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗ Η ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΤΟΥ ΣΥΡΟΙΡΑΚΙΝΟΥ, ΚΑΘΟΣΟΝ ΟΙ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ ΣΤΗ ΣΥΡΙΑ ΑΠΟΔΕΚΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΓΟΡΓΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ ΤΟΥΣ ...
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΕΓΓΥΣ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΥΝΟΨΙΖΟΝΤΑΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΗ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΦΗΤΕΥΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ...
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ Η ΠΡΩΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΟ ΠΑΡΟΝ, ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΡΥΦΕΣ ΒΛΕΨΕΙΣ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΩΝ ΠΟΥ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟΝΙΑ ΤΩΝ ΝΕΟΤΑΞΙΤΩΝ !!!
ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΕΛΙΚΑ Ο ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΗΜΕΡΙΝΟ, ΚΑΘΟΣΟΝ ΚΡΑΤΗ ΟΠΩΣ Η ΑΛΒΑΝΙΑ ΚΑΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ...
Ο ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΛΟΓΩ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΓΠΠ, ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΣΥΝΕΝΝΩΣΕΙΣ ΚΡΑΤΩΝ ΜΕ ΟΜΟΙΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ, ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΕΥΟΜΕΝΟΥ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΟΥΝ ΠΑΡΑΥΤΑ, ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ 2 μ.χ ΑΙΩΝΑ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΜΑΤΑΙΑ ...
ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΚΡΑΤΗ ΘΑ ΜΕΤΡΗΣΟΥΝ ΤΟ ΑΝΤΙΤΙΜΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΣΑΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΜΕ ΡΩΣΙΚΕΣ ΒΟΜΒΕΣ ...
ΤΟΣΟ ΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΟΙ ΛΑΙΚΕΣ ΜΑΖΕΣ ΠΟΥ ΕΔΕΙΞΑΝ ΑΝΟΧΗ, ΑΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΝΕΟΤΑΞΙΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ, ΣΥΝΕΤΕΛΕΣΑΝ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΟΥΝ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΘΕΙΑ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΣΥΓΧΩΡΕΙ ...   !!!
Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ, ΕΝΩ ΟΙ ΠΛΗΓΕΣ ΤΟΥΣ ΘΑ ΑΡΓΗΣΟΥΝ ΝΑ ΕΠΟΥΛΩΘΟΥΝ ...
ΚΑΜΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΕΝΩ ΟΙ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΘΑ ΦΑΝΟΥΝ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΑΓΑΘΩΝ ...
ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΣΠΟΡΩΝ ΘΑ ΑΔΕΙΑΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΕΝΩ ΚΑΤΑ ΕΝΑ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΤΡΟΠΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΣΑΝ ΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣ ΑΓΑΘΩΝ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΖΥΜΟΥΝ ...
Η ΕΥΛΟΓΙΑ ΚΥΡΙΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ Η ΕΥΔΟΚΙΜΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΖΗΛΕΥΤΗ ...
Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΑΝΑΚΑΜΨΕΙ ΠΡΩΤΗ ΜΕ ΤΑΧΥΤΑΤΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩ ΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΘΑ ΕΓΓΥΗΘΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ...
ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΗΤΑΝ ΣΑΦΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΑΠ' ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΥΣΠΙΣΤΕΙΤΕ !!! 

+++ 

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...