Ἐν τῷ Πανσέπτῳ Πατριαρχικῷ Ναῷ, ὅπου εὑρίσκεται τεθησαυρισμένον τό Ἱερόν Λείψανον τῆς Ἁγίας, τελεῖται Ἀρχιερατική Θ. Λειτουργία. Τό Ἱερόν Λείψανον τῆς Ἁγίας ἐκτίθεται εἰς προσκύνησιν τῶν πιστῶν εἰς τόν Σολέα ἀπέναντι τοῦ Θρόνου. Τῇ Τρίτῃ ἑσπέρας: Θ΄ ΩΡΑ Ἀπολυτίκιον: «Μνήμη Δικαίου μετ’ ἐγκωμίων...». Κοντάκιον: «Προφῆτα, Θεοῦ καί Πρόδρομε...». Ἀπόλυσις: Μικρά. ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ Προοιμιακός – Ψαλτήριον. Εἰς τό·«Κύριε, ἐκέκραξα...». Ἑσπέρια: 1.– Τά 3 Στιχηρά Προσόμοια τῆς Ἁγίας˙ «Ὤ τοῦ παραδόξου θαύματος... – Μάρτυς ἀληθῶς πανεύφημε... – Θείων Πατέρων συν-άθροισμα...» καί 2.– Τά ἕτερα 3 Στιχηρά Προσόμοια· «Τήν σορόν τῶν λειψάνων σου... – Καί πυρί προσομίλησας... – Εὐτυχῆ καί Διόσκορον...». Δόξα: Τό Ἰδιόμελον τῆς Ἁγίας˙ «Ἐκ δεξιῶν τοῦ Σωτῆρος...». Καί νῦν: Τό α΄ Θεοτοκίον τοῦ ἤχου˙ «Τίς μή μακαρίσει σε...». Εἴσοδος: «Φῶς ἱλαρόν...». Τό Προκείμενον τῆς ἡμέρας καί τά Ἀναγνώσματα. Ἀπόστιχα: Τά 3 Στιχηρά Προσόμοια τῆς Ἁγίας· «Δεῦτε καθαρθῶμεν ἀδελφοί... – Ἔστης πρό βημάτων καρτερῶς... – Μάρτυς Εὐφημία τοῦ Χριστοῦ...», μετά τῶν πρό αὐτῶν στίχων εἰς τά δύο τελευταῖα: α΄.– «Ὑπομένων ὑπέμεινα τόν Κύριον καί προσέσχε μοι καί εἰσήκουσε τῆς δεήσεώς μου». β΄.– «Καί ἔστησεν ἐπί πέτραν τούς πόδας μου καί κατηύθυνεν τά διαβήματά μου». Δόξα: Τό Ἰδιόμελον αὐτῶν· «Ἡ διηνθισμένη ταῖς ἀρεταῖς...». Καί νῦν: Τό ὁμόηχον Θεοτοκίον αὐτοῦ· «Θεοτόκε, σύ εἶ ἡ ἄμπελος... μετά τῆς Ἀθληφόρου...». Τρισάγιον. Ἀπολυτίκια: 1.– Τῆς Ἁγίας· «Λίαν εὔφρανας τούς Ὀρθοδόξους...» καί 2.– Δόξα, Καί νῦν, τό ὁμόηχον Θεοτοκίον αὐτοῦ· «Σέ τήν μεσιτεύσασαν...». Ἀπόλυσις. Τῇ Τετάρτῃ πρωΐ: ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ Μετά τόν Ν΄ Ψαλμόν, τά διά τήν Λιτήν Στιχηρά Ἰδιόμελα τῆς Ἁγίας· «Δεῦτε, πάντες οἱ πιστοί...», κτλ. μετά τοῦ Δόξα, Καί νῦν αὐτῶν. Τρισάγιον καί τό Ἀπολυτίκιον τῆς Ἁγίας· «Λίαν εὔφρανας τούς Ὀρθοδόξους...». ΟΡΘΡΟΣ Ἑξάψαλμος. Εἰς τό· «Θεός Κύριος...». Ἀπολυτίκια: 1.– Τῆς Ἁγίας· «Λίαν εὔφρανας τούς Ὀρθοδόξους...». 2.– Δόξα, τό αὐτό καί 3.– Καί νῦν, τό ὁμόηχον Θεοτοκίον αὐτοῦ· «Σέ τήν μεσιτεύσασαν...». Καθίσματα: Τῆς Ἁγίας τῆς α΄ καί β΄ Στιχολογίας καί τό μετά τόν Πολυέλεον,μετά τῶν Θεοτοκίων αὐτῶν, ὡς ἐν τῷ Μηναίῳ . Ἀναβαθμοί: Τό α΄ Ἀντίφωνον τοῦ δ΄ ἤχου· «Ἐκ νεότητός μου...». Προκείμενον: «Ὑπομένων ὑπέμεινα τόν Κύριον καί προσέσχε μοι καί εἰσήκουσε τῆς δεήσεώς μου». Στίχος: «Δίκαιος ὡς φοῖνιξ ἀνθήσει, καί ὡσεί κέδρος ἡ ἐν τῷ Λιβάνῳ πληθυνθήσεται». Εὐαγγέλιον Ὄρθρου: Τῆς Ἁγίας· «Ἠκολούθη τῷ Ἰησοῦ ὄχλος πολύς...» (Μᾶρκ. ε΄ 24-34). Ὁ Ν΄ Ψαλμός: (Χῦμα). Δόξα· «Ταῖς τῆς Ἀθληφόρου...». Καί νῦν· «Ταῖς τῆς Θεοτόκου...» καί τό Ἰδιόμελον· «Ἐκ δεξιῶν τοῦ Σωτῆρος...», ζήτει τοῦτο εἰς τό Δόξα, τῶν ἑσπερίων. Κανόνες: 1.– Τῆς Θεοτόκου· «Πολλοῖς συνεχόμενος πειρασμοῖς...», μετά τῶν Εἱρμῶν αὐτοῦ καί 2.– Τῆς Ἁγίας· «Ἀνοίξω τό στόμα μου...». Ἀπό γ΄ ᾨδῆς˙ Μεσῴδιον Κάθισμα: Τῆς Ἁγίας· «Τόν νυμφίον σου Χριστόν...», μετά τοῦ Θεοτοκίου αὐτοῦ· «Τῇ Θεοτόκῳ ἐκτενῶς...». Ἀφ’ ς΄ ᾨδῆς˙ Κοντάκιον – Οἶκος: Τῆς Ἁγίας. Συναξάριον: Τῆς ἡμέρας. Καταβασίαι: «Ἀνοίξω τό στόμα μου...». Ἡ Τιμιωτέρα. Εἱρμός θ΄ ᾨδῆς: «Ἅπας γηγενής...». Ἐξαποστειλάρια: 1.– Τῆς Ἁγίας· «Καί θανοῦσα ζωηρόν...» καί 2.– Τό ὁμόηχον Θεοτοκίον αὐτοῦ· «Ὁ Θεός ἡμῶν, Ἁγνή...». Αἶνοι: Τά 3 Στιχηρά Προσόμοια τῆς Ἁγίας· «Χαίροις, Παρθενομάρτυς Χριστοῦ... – Δεῦτε τῆς Ἀθληφόρου Χριστοῦ... – Ὅρους παραλαβοῦσα σεμνή...» εἰς τά 4, τό πρῶτον δίς. Δόξα: Τό Ἰδιόμελον αὐτῶν· «Πᾶσα γλῶσσα κινείσθω...». Καί νῦν: Τό ὁμόηχον Θεοτοκίον αὐτοῦ· «Δέσποινα, πρόσδεξαι...». Δοξολογία: Μεγάλη. «Λίαν εὔφρανας τούς Ὀρθοδόξους...». ΕΙΣ ΤΗΝ Θ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΝ «Λίαν εὔφρανας τούς Ὀρθοδόξους...». Εἴσοδος. Εἰσοδικόν: «Δεῦτε προσκυνήσωμεν... ὁ ἐν ἁγίοις θαυμαστός...». Μετά τήν Εἴσοδον. Ἀπολυτίκια: 1.– Τῆς Ἁγίας· «Λίαν εὔφρανας τούς Ὀρθοδόξους...» καί 2.– Τοῦ Ναοῦ. Κοντάκιον: «Προστασία τῶν Χριστιανῶν...». Τρισάγιον. Ἀπόστολος: Τῆς Ἁγίας· «Συνεργοῦντες παρακαλοῦμεν...» (Β΄ Κορ. ς΄ 1-10), ζήτει τοῦτον τῇ Κυριακῇ ις΄ ἑβδομάδος Ἐπιστολῶν. Εὐαγγέλιον: Ὁμοίως· «Ἠρώτα τις τῶν Φαρισαίων...» (Λουκ. ζ΄ 36-50), ζήτει τοῦτο τῇ Δευτέρᾳ δ΄ ἑβδομάδος Λουκᾶ. Εἰς τό Ἐξαιρέτως: «Ἄξιόν ἐστιν...». Εἰς τά Δίπτυχα: Τό Μεγαλυνάριον· «Δεῦτε τήν φυλάττουσαν τόν σεπτόν, ὅρον τῶν Πατέρων, τήν λαμπάδα τήν φαεινήν, νύμφην τοῦ Δεσπότου καί ἄσπιλον ἀμνάδα, τήν θείαν Εὐφημίαν, ὕμνοις τιμήσωμεν». Κοινωνικόν: «Εἰς μνημόσυνον...». «Εἴδομεν τό φῶς...», κτλ. Ἀπόλυσις. |
Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.
Τρίτη, Ιουλίου 10, 2012
Τυπικόν της 11ης Ἰουλίου 2012,Τῆς Ἁγίας Μεγαλομάρτυρος καί πανευφήμου Εὐφημίας,
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...
-
Ο εν παντί καιρώ και πάση ώρα, εν ουρανώ και επί γης προσκυνούμενος και δοξαζόμενος Χριστός ο Θεός, ο μακρόθυμος, ο πολυέλεος, ο πο...
-
Πολύ πριν δημιουργηθεί το Ιντερνετ,οι προφητείες κυκλοφορούσαν σε βιβλία,με αναλύσεις που σήμερα θεωρούνται σημαντικές για την ακρίβεια τ...
-
ΕΙΝΑΙ ΑΤΙΜΙΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΝΑ ΑΦΗΝΕΙ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΟΥ ΜΑΚΡΙΑ ''ούτε η φύση δεν σας διδάσκει, ότι ο άνδρας μεν αν αφήνει μακρ...
-
Μιλώντας γενικά, εντούτοις, υπάρχει μια ευδιάκριτη αδιαφορία για την εκκλησιαστική μουσική στη βυζαντινή λογοτεχνία πριν το 10ο αιώνα. Υ...
-
ΕΥΧΗ ΕΠΙ ΕΥΛΟΓΙΑ ΠΙΤΑΣ ΑΓΙΟΥ ΦΑΝΟΥΡΙΟΥ Μητροπολίτου Ν.Ιωνίας και Φιλαφελφείας ΤΙΜΟΘΕΟΥ Κύριε Ιησού Χριστέ, ο Ουράνιος Άρτος, ο τη...
-
Εικόνα της Παναγίας της Γαλακτοτροφούσης στο Κελλί των Καρυών “Τυπικαριό”. Ποια ΜΑΝΑ θηλάζει την Ελλάδα; Γιατί η Ελλάδα χύνει ...
-
Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...
-
Η παρούσα προφητεία ευρέθη γεγραμμένη επί παπύρου εις την Ιερά Μονήν Κοζάνης: "Ουαί και αλοίμονον εις τους κατοικούντας την γην και τη...
-
Με τη σημερινή Κυριακή του Τελώνου και Φαρισαίου, ανοίγει τις πύλες της, αγαπητοί μου, η κατανυκτική περίοδος του Τριωδίου. Πρόκειται για ...
-
Τὸ γεγονὸς τῆς ἐνανθρωπήσεως τοῦ Κυρἰου μέσα ἀπὸ τὴν πατερικὴ σκέψη καὶ τὴ θεολογικὴ γραμματεία. Παραγωγή: Πειραϊκὴ Ἐκκλησ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά