Daily Stormer / ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
Δεδομένου ότι η Νέα Τάξη Πραγμάτων αγωνίζεται πυρετωδώς να καταργήσει και τα τελευταία απομεινάρια παράδοσης που υπάρχουν στις δυτικές κοινωνίες, σε ορισμένα άτομα φαίνονται διασκεδαστικά τα εξωτερικά σύμβολα των αρχαίων θρησκειών. Ενώ διατηρούν χωρίς συμβιβασμούς τα δόγματα της ‘πολιτικής ορθότητας’, ντύνουν το «δόγμα» τους με θρησκευτικές παγιδεύσεις. Αυτοί οι άνθρωποι μπορούν να σας κοιτάξουν στα μάτια και να σας πουν ότι ο Χριστός αποδέχεται τον «γάμο» των ομοφυλοφίλων, ένα παράδειγμα ‘doublethink’ τόσο εξωφρενικό που δεν θα ονειρευόταν ούτε ένα κομμουνιστικό καθεστώς. (Ο όρος Doublethink / Διπλή Σκέψη, είναι ένας όρος που χρησιμοποίησε ο George Orwell στο πιο διάσημο μυθιστόρημά του, το «1984», περιγράφοντας έτσι το φαινόμενο της ταυτόχρονης αποδοχής ως ορθών δύο αντιθετικών μεταξύ τους θέσεων).
Σε πρόσφατο άρθρο στην εφημερίδα New York Times, ο γνωστός Αμερικανο-Εβραίος συγγραφέας και δημοσιογράφος Samuel G. Freedman επαινεί τις προσπάθειες του Εβραίου "ποιμένα" Steven Greenebaum και της «Ζώσας Διαθρησκειακής Εκκλησίας» του (‘Living Interfaith Church’), ενός ακόμη παραδείγματος της αυξανόμενης τάσης προς μια ουμανιστική «παν-θρησκεία». Κατά τη διάρκεια μιας ‘λειτουργίας’ στην «εκκλησία» του Greenebaum:
«Η λειτουργία ξεκίνησε με ένα ποίημα του Σούφι μυστικιστή Ρουμί και συνεχίστηκε με το χαιρετισμό "πέρασμα της ειρήνης" που ανάγεται στον πρώιμο Χριστιανισμό και μετά με μια βουδιστικό ανάγνωσμα, ένα αφρικανο-αμερικανικό spiritual και τέλος ένα ραβινικό τραγούδι. Σε άλλες εβδομάδες, στην λειτουργία μεταφέρει παραδόσεις από την πίστη Μπαχάι, τον Σιντοϊσμό, τον σιχισμό, τον ινδουισμό και τη Wiccan και από διάφορες άλλες ουμανιστικές πηγές.
Εξηγώντας την αποστολή του, ο Greenebaum παρουσιάζει τις εγγενείς αντιφάσεις στη θέση ότι «όλες οι θρησκείες (και μη θρησκείες) είναι ίσες»:
"Πολλά από τα πιο δυσεπίλυτα τα δεινά μας μπορούν να προβλεφθούν στο βωμό των διακρίσεων μας σε «αυτοί» και «εμείς». ... Μια τέτοια νοοτροπία μας επιτρέπει να κρίνουμε τους άλλους και να τους βλέπουμε ως κατώτερα όντα. Τώρα, δεν είμαι εδώ για να προσπαθήσω να πείσω κανέναν ότι δεν υπάρχει σωστό ή λάθος. Αλλά είμαι εδώ για να πω ότι δεν υπάρχει το «αυτοί». "Και δεν υπάρχει το «εμείς» που είναι κάπως ανώτερο από το «αυτοί».
Είναι σαφές για κάθε λογικό άνθρωπο ότι αν το καλό και το κακό υπάρχουν, τότε είναι δυνατόν να πούμε ότι τα άτομα εργάζονται είτε υπέρ είτε κατά του καλού. Αυτή είναι μια βασική πεποίθηση κάθε θρησκείας. Διδάσκοντας ότι εκείνοι που βρίσκονται σε μια συγκεκριμένη αμαρτία, δεν είναι διαφορετικοί από εκείνους που δεν είναι, φυσικά, θα οδηγήσει στην αποδοχή ότι η αμαρτία και η αρετή δεν είναι πραγματικά αντίθετες. Αυτό δεν σημαίνει, ωστόσο, ότι ο Greenebaum προωθεί την πλήρη αναρχία στη σφαίρα της ηθικής. Αν κοιτάξει κανείς προσεκτικά, προκύπτει ότι ο Greenebaum και οι οπαδοί του έχουν κάποιες ηθικές πεποιθήσεις. Οι βασικές ιδέες της πίστης τους εκφράζεται σε Έξι Θεμελιώδεις Παραδοχές. Πέντε από τις έξι παραδοχές είναι θετικές δηλώσεις σχετικά με το τι πρέπει να κάνουμε, και μόνο μια από τις πέντε μας λέει τι είναι κακό. Αυτό είναι το μοναδικό"Ου" της θρησκείας τους και έχει ως εξής:
«Η οικονομική κατάσταση, η φυλή, η εθνότητα, η θρησκεία, το φύλο, ο ‘σεξουαλικός προσανατολισμός’ και όλοι αυτοί οι διαχωρισμοί (sic) δεν έχουν καμία πνευματική σημασία, και η ιεραρχία με βάση αυτούς είναι τόσο αβάσιμη όσο και επιζήμια".
Αυτό το ίδιο βασικό τέχνασμα έχει χρησιμοποιηθεί ξανά και ξανά από τους μοντερνιστές: δεν υπάρχουν απόλυτες ηθικές αξίες, παρά μόνο «ρατσισμός», «σεξισμός» κ.λπ., που είναι απολύτως «κακά». Η λογική πλάνη είναι προφανής, και όμως αυτό το τέχνασμα έχει τραγική επιτυχία στο να γκρεμίσει τις αξίες της Δύσης. Έτσι, είναι τόσο λυπηρό και προβλέψιμο ότι πολλοί δεν θα μπορέσουν να δουν μέσα από το αφελές περιτύλιγμα της "θρησκείας" του Greenebaum τονμηδενιστικό πυρήνα του δόγματος του. Στο άρθρο του ο Freedman αναφέρει:
«Το ένα τέταρτο ακριβώς των Αμερικανών επισκέπτονται λειτουργίες έξω από τη δική τους πίστη, σύμφωνα με μια έρευνα του 2009 από το Κέντρο Ερευνών Pew. Η έκθεση έδειξε μια τάση αύξησης διαθρησκευτικών γάμων και επιρροής των Ανατολικών θρησκειών και της πνευματικότητας του κινήματος της Νέας Εποχής (New Age)».
Ο σημερινός δυτικός άνθρωπος έχει ξεχάσει πώς να βάζει τα σωστά όρια: όρια στην κοινότητα, στο έθνος, στη σκέψη και στην πίστη. Εάν οι εχθροί μας μπορούν να επιτύχουν τους στόχους τους, η ψευδο-θρησκεία του Greenebaum θα γίνει η μόνη αποδεκτή πίστη.
Πηγή
Σε πρόσφατο άρθρο στην εφημερίδα New York Times, ο γνωστός Αμερικανο-Εβραίος συγγραφέας και δημοσιογράφος Samuel G. Freedman επαινεί τις προσπάθειες του Εβραίου "ποιμένα" Steven Greenebaum και της «Ζώσας Διαθρησκειακής Εκκλησίας» του (‘Living Interfaith Church’), ενός ακόμη παραδείγματος της αυξανόμενης τάσης προς μια ουμανιστική «παν-θρησκεία». Κατά τη διάρκεια μιας ‘λειτουργίας’ στην «εκκλησία» του Greenebaum:
«Η λειτουργία ξεκίνησε με ένα ποίημα του Σούφι μυστικιστή Ρουμί και συνεχίστηκε με το χαιρετισμό "πέρασμα της ειρήνης" που ανάγεται στον πρώιμο Χριστιανισμό και μετά με μια βουδιστικό ανάγνωσμα, ένα αφρικανο-αμερικανικό spiritual και τέλος ένα ραβινικό τραγούδι. Σε άλλες εβδομάδες, στην λειτουργία μεταφέρει παραδόσεις από την πίστη Μπαχάι, τον Σιντοϊσμό, τον σιχισμό, τον ινδουισμό και τη Wiccan και από διάφορες άλλες ουμανιστικές πηγές.
Εξηγώντας την αποστολή του, ο Greenebaum παρουσιάζει τις εγγενείς αντιφάσεις στη θέση ότι «όλες οι θρησκείες (και μη θρησκείες) είναι ίσες»:
"Πολλά από τα πιο δυσεπίλυτα τα δεινά μας μπορούν να προβλεφθούν στο βωμό των διακρίσεων μας σε «αυτοί» και «εμείς». ... Μια τέτοια νοοτροπία μας επιτρέπει να κρίνουμε τους άλλους και να τους βλέπουμε ως κατώτερα όντα. Τώρα, δεν είμαι εδώ για να προσπαθήσω να πείσω κανέναν ότι δεν υπάρχει σωστό ή λάθος. Αλλά είμαι εδώ για να πω ότι δεν υπάρχει το «αυτοί». "Και δεν υπάρχει το «εμείς» που είναι κάπως ανώτερο από το «αυτοί».
Είναι σαφές για κάθε λογικό άνθρωπο ότι αν το καλό και το κακό υπάρχουν, τότε είναι δυνατόν να πούμε ότι τα άτομα εργάζονται είτε υπέρ είτε κατά του καλού. Αυτή είναι μια βασική πεποίθηση κάθε θρησκείας. Διδάσκοντας ότι εκείνοι που βρίσκονται σε μια συγκεκριμένη αμαρτία, δεν είναι διαφορετικοί από εκείνους που δεν είναι, φυσικά, θα οδηγήσει στην αποδοχή ότι η αμαρτία και η αρετή δεν είναι πραγματικά αντίθετες. Αυτό δεν σημαίνει, ωστόσο, ότι ο Greenebaum προωθεί την πλήρη αναρχία στη σφαίρα της ηθικής. Αν κοιτάξει κανείς προσεκτικά, προκύπτει ότι ο Greenebaum και οι οπαδοί του έχουν κάποιες ηθικές πεποιθήσεις. Οι βασικές ιδέες της πίστης τους εκφράζεται σε Έξι Θεμελιώδεις Παραδοχές. Πέντε από τις έξι παραδοχές είναι θετικές δηλώσεις σχετικά με το τι πρέπει να κάνουμε, και μόνο μια από τις πέντε μας λέει τι είναι κακό. Αυτό είναι το μοναδικό"Ου" της θρησκείας τους και έχει ως εξής:
«Η οικονομική κατάσταση, η φυλή, η εθνότητα, η θρησκεία, το φύλο, ο ‘σεξουαλικός προσανατολισμός’ και όλοι αυτοί οι διαχωρισμοί (sic) δεν έχουν καμία πνευματική σημασία, και η ιεραρχία με βάση αυτούς είναι τόσο αβάσιμη όσο και επιζήμια".
Αυτό το ίδιο βασικό τέχνασμα έχει χρησιμοποιηθεί ξανά και ξανά από τους μοντερνιστές: δεν υπάρχουν απόλυτες ηθικές αξίες, παρά μόνο «ρατσισμός», «σεξισμός» κ.λπ., που είναι απολύτως «κακά». Η λογική πλάνη είναι προφανής, και όμως αυτό το τέχνασμα έχει τραγική επιτυχία στο να γκρεμίσει τις αξίες της Δύσης. Έτσι, είναι τόσο λυπηρό και προβλέψιμο ότι πολλοί δεν θα μπορέσουν να δουν μέσα από το αφελές περιτύλιγμα της "θρησκείας" του Greenebaum τονμηδενιστικό πυρήνα του δόγματος του. Στο άρθρο του ο Freedman αναφέρει:
«Το ένα τέταρτο ακριβώς των Αμερικανών επισκέπτονται λειτουργίες έξω από τη δική τους πίστη, σύμφωνα με μια έρευνα του 2009 από το Κέντρο Ερευνών Pew. Η έκθεση έδειξε μια τάση αύξησης διαθρησκευτικών γάμων και επιρροής των Ανατολικών θρησκειών και της πνευματικότητας του κινήματος της Νέας Εποχής (New Age)».
Ο σημερινός δυτικός άνθρωπος έχει ξεχάσει πώς να βάζει τα σωστά όρια: όρια στην κοινότητα, στο έθνος, στη σκέψη και στην πίστη. Εάν οι εχθροί μας μπορούν να επιτύχουν τους στόχους τους, η ψευδο-θρησκεία του Greenebaum θα γίνει η μόνη αποδεκτή πίστη.
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά