Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Δευτέρα, Μαρτίου 10, 2014

Για όσους κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν. Στο νοσοκομείο Κορυδαλλού έχουν αφεθεί άνθρωποι να πεθάνουν

Σήμερα  θα εξεταστεί η πειθαρχική δίωξη του κρατούμενου, που "τόλμησε" να δημοσιεύσει φωτογραφίες με την κατάσταση που επικρατεί στο νοσοκομείο των φυλακών Κορυδαλλού. Κίνημα συμπαράστασης την ώρα που η Πολιτεία κωφεύει 

Συνεχίζονται οι σφοδρές αντιδράσεις σε κοινωνία και διαδίκτυο,  για την κατάσταση που επικρατεί στο νοσοκομείο των φυλακών Κορυδαλλού.
Οι κρατούμενοι συμπληρώνουν 3 εβδομάδες απεργίας πείνας για να βελτιωθούν οι συνθήκες διαβίωσης, καθώς 220 άνθρωποι στοιβάζονται κάτω από απαράδεκτες συνθήκες σε έναν χώρο που με το ζόρι επαρκεί για 60, με αποτέλεσμα να παραβιάζονται και οι πιο στοιχειώδεις συνθήκες ασφάλειας για ασθενείς και εργαζόμενους.
Τη Δευτέρα 10 Μαρτίου, θα συγκληθεί το αρμόδιο συμβούλιο της φυλακής για να εξετάσει την πειθαρχική δίωξη του κρατούμενου, που...τόλμησε να δημοσιεύσει στο διαδίκτυο φωτογραφίες και να δείξει τι πραγματικά συμβαίνει στο Νοσοκομείο των φυλακών Κορυδαλλού.
Διότι το πρόβλημα για την ελληνική Πολιτεία δεν είναι αν έχουν αφεθεί άνθρωποι να πεθάνουν στο νοσοκομείο Κορυδαλλού, αλλά αν θα μαθευτεί το τι συμβαίνει εκεί.
Έτσι, η αρμόδια εισαγγελέας της φυλακής, πιστή στο γράμμα του νόμου, το μόνο μέτρο που πήρε ήταν  η άσκηση  πειθαρχικής δίωξης σε κρατούμενο ο οποίος δημοσίευσε,  μέσω κινητού τηλεφώνου, η χρήση του οποίου είναι απαγορευμένη στις φυλακές,  τις απάνθρωπες συνθήκες που επικρατούν.
 
 







Μέλη της Πρωτοβουλίας για τα Δικαιώματα των Κρατουμένων έχουν  ζητήσει να καταθέσουν ως μάρτυρες υπεράσπισης,  δηλώνοντας εμπράκτως τη συμπαράστασή τους στους αγωνιζόμενους κρατούμενους του ΝΚΚ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Συνήγορος του Πολίτη έχει επισημάνει ήδη από το 2012 ότι οι συνθήκες που επικρατούν εκεί θέτουν σε κίνδυνο την υγεία και παραβιάζουν τα δικαιώματα των ασθενών κρατουμένων, ενώ έχει ζητήσει να ληφθούν συγκεκριμένα μέτρα για την ανθρωπιστική μεταχείριση των βαριά ασθενών και των οροθετικών.
 






Είναι χαρακτηριστικό ότι το νοσοκομείο λειτουργεί με νομοθεσία του 1940, ενώ η ένταξή του στο ΕΣΥ, που προβλέφθηκε με νόμο το 2009, παραμένει ακόμα στα χαρτιά.
Οι συνθήκες κράτησης που επικρατούν στο ΝΚΚ είναι πραγματικότητα επίσης για πολλές ελληνικές φυλακές. Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, καταδίκασε πρόσφατα την Ελλάδα για παραβίαση του άρθρου 3 της ΕΣΔΑ σχετικά με την απαγόρευση της απάνθρωπης και εξευτελιστικής μεταχείρισης, κρίνοντας ότι οι συνθήκες κράτησης στη φυλακή της Λάρισας αποτελούν τέτοια μεταχείριση.
Επιπλέον το Συμβούλιο της Ευρώπης ζητά την άμεση βελτίωση των συνθηκών κράτησης του Νοσοκομείου Κρατουμένων Κορυδαλλού.

Πίστη στο Θεό και να μην φοβάστε τίποτα ( Γέροντας Παΐσιος )



- Γέροντα, οι παππούδες μας έλεγαν ότι θα έρθη καιρός που θα έχουμε απ’ όλα τα αγαθά , αλλά δεν θα μπορούμε να φάμε. Σήμερα οι άνθρωποι για τις περισσότερες τροφές έχουν ερωτηματικά.

- Τι να κάνουμε; Μόλυναν όλο το περιβάλλον . Μη σας πιάνη όμως φοβία. Να κάνετε τον σταυρό σας και να μη φοβάσθε. Έχω υπ’ όψιν μου ανθρώπους που κάνουν την ζωή τους μαρτύριο , γιατί φοβούνται τα πάντα∙ και είναι Χριστιανοί, βαπτισμένοι, μυρωμένοι, κοινωνούν, διαβάζουν το Ευαγγέλιο, τα έχουν μάθει απ’ έξω τα ρητά. Δεν βλέπουν τι δύναμη έχει η Χάρις του Θεού; «Οτιδήποτε θανάσιμο κι αν πιήτε, δεν θα σας βλάψη», είπε ο Χριστός και, «σας δίνω εξουσία να πατάτε πάνω στα φίδια και στους σκορπιούς χωρίς να παθαίνετε κακό».

Αν ο άνθρωπος έχη την Χάρη του Θεού δεν φοβάται τίποτε. Γι’ αυτό πάντα να ζητάμε την Χάρη του Θεού κάνοντας τον σταυρό μας. Θυμάστε το περιστατικό που αναφέρει το Λαυσαϊκό; Πήγε ένας μοναχός να πάρη νερό από το πηγάδι και, επειδή είδε μέσα μια ασπίδα, έφυγε κατατρομαγμένος , χωρίς να πάρη νερό. «Πάει ,Αββά, χαθήκαμε, είπε στον Γέροντά του, μια ασπίδα είναι μέσα στο πηγάδι!». «Καλά, του λέει ο Γέροντας ,αν πάνε σ’ όλα τα πηγάδια δηλητηριώδη φίδια, τι θα κάνης; θα πεθάνης απ’ την δίψα;». Πήγε ο Γέροντας, σταύρωσε το πηγάδι, πήρε νερό και ήπιε. «Όπου σταυρός επιφοιτά, του είπε, ουκ ισχύει κακία του σατανά».

- Γέροντα, έχω μέσα μου μία φοβία.

- Η φοβία που έχεις είναι μια ευλογία από τον Θεό∙ είναι οικονομία Θεού, για να καταφεύγης πάντα σ’ Εκείνον δια της προσευχής. Θα σε βοηθήση να πιασθής από τον Θεό. Βλέπεις, το μικρό παιδί, αν δεν το φοβερίσουν, δεν μπορούν να το συμμαζέψουν. Να αγωνίζεσαι φιλότιμα και με ελπίδα στον Θεό και τότε δεν θα φοβάσαι τίποτε. «Τον δε φόβον ημών ου μη φοβηθώμεν ουδ’ ου μη ταραχθώμεν, ότι μεθ’ ημών ο Θεός», δεν ψάλλουμε στο Μεγάλο Απόδειπνο;



Γέροντας Παΐσιος 

πηγή

Ἐπιστολὴ πρὸς ἑτοιμοθάνατο Γέρων Ἐφραίμ Κατουνακιώτης


Ἡ ἐπιστολὴ ποὺ ἀκολουθεῖ δημοσιεύθηκε ἀπὸ τὴ συνοδεία τοῦ γέροντος στὴ βιογραφία του πoὺ ἐκδόθηκε ἀπὸ τὸ Περιβόλι τῆς Παναγίας τὸ 2000, καὶ ἀπευθύνεται σὲ ἑτοιμοθάνατο καρκινοπαθὴ μοναχό.




Κατουνάκια 4-2-1993

Ἐν Χριστῷ ἀγαπητὲ ἀδελφὲ π. Ἱερεμία

Μὲ πολλὴν ἀγάπη σὲ ἀσπάζομαι ἀδελφικὰ, εὐχόμενος ὅπως Κύριος ὁ Θεὸς ἐξαποστείλη τὸν Ἄγγελον Ἀὐτοῦ καὶ σοῦ χαρίση πνεῦμα ὑπομονῆς, πνεῦμα πίστεως καὶ ἐμπιστοσύνης πρὸς τὸν Θεόν.

Χθὲς ἔλαβα τὸ γράμμα σου καὶ σήμερα πρωΐ ἔρχομαι νὰ σοῦ ἀπαντήσω. Πρὸ τριῶν μηνῶν κατέβηκα στὴν Ἀθήνα καὶ ἔκανα ἐγχείρηση καταρράκτου στὰ μάτια καὶ δὲν ἔχει ἀποκτασταθῆ ἀκόμα ἡ ὅρασίς μου καὶ δὲν βλέπω καλὰ, καὶ βάζω τὸν Ν. νὰ σοῦ γράψη ὅ,τι ὑπαγορεύω ἐγώ. Γενοῦ ἄξιος τῆς κλήσεώς σου τῆς «Θεοκλήτου». Μετὰ ἁγίων ἡ κλῆσις σου, μετὰ μαρτύρων ἡ μερίς σου.

Νὰ σοῦ πῶ καὶ τὴν ἀλήθεια, καὶ σὲ μακαρίζω καὶ σὲ ζηλεύω, ἀποβλέποντας τὸν καρπὸν αὐτῆς σου τῆς δοκιμασίας. Ἡ πολλὴ ἀγάπη τοῦ Θεοῦ πρὸς ἐσένα ἐκεῖ σὲ ὁδήγησε, εἰς αὐτὸ τὸν Γολγοθά. Ὁ ἅγιος Χρυσόστομος πλέκει δύο ἐγκωμιαστικοὺς λόγους πρὸς τὸν πολύαθλο Ἰώβ. Δὲν τὸν ἐπαινεῖ εἰς τὸ πρότερόν του βίον, πρὸ τῆς δοκιμασίας ποὺ ἦτο θεοσεβὴς-φιλόξενος-ἀπεχόμενος παντὸς κακοῦ, ἀλλὰ τὸν ἐγκωμιάζει εἰς τὴν ὑπομονὴν ὅπου ἔκαμε εἰς αὐτὴ τὴν δοκιμασίαν ὅπου τοῦ ἔστειλε ὁ Θεός.

Στὸν καιρὸ τῆς κατοχῆς ἕνας πατέρας πτωχός, παπουτσής, ἔκανε πολλὰ παπούτσια, καὶ τὰ ἔδινε στὴν κόρη του νὰ τὰ πουλήση στὰ γύρω χωριά. Τὸ κοριτσάκι μὲ διαφόρους καιροὺς καὶ ξυπόλυτο πήγαινε στὰ χωριὰ καὶ τὰ πωλοῦσε. Πότε πεινασμένο, πότε ξυπόλυτο, πότε ἡμέρα καὶ πότε νύκτα, μὲ ἀποτέλεσμα τὸ κοριτσάκι νὰ χτικιάση (νὰ πάρη φυματίωσιν).

Προτοῦ νὰ πεθάνη πρόλαβαν καὶ τὸ ἔκαμαν καλογριούλα καὶ τὸ ὀνόμασαν Ἀνυσία μοναχή.

Ὅταν τῆς ἔκαμαν ἀνακομιδὴ, εὐωδίαζαν τὰ λείψανά της. Νὰ, λοιπόν, τί ἀποτέλεσμα ἔφερε ἡ ὑπομονὴ εἰς τὰς θλίψεις.

Στὸ χωριό μου μία ὅμοια ψυχή, Βασιλικὴ τὴν ὀνόμαζαν, ἐπειδὴ ἦταν γερὸ κοριτσάκι, τὴν ἔπαιρνε ὁ πατέρας της στὶς ἐξωτερικὲς δουλειὲς μαζί του. Ἀπὸ τὶς πολλὲς κακουχίες κλονίστηκε σοβαρὰ ἡ ὑγεία της καὶ στὸ τέλος ἀπέθανε. Ἕνας γείτονάς της, πολὺ εὐλαβὴς ἄνθρωπος, προσευχόμενος μία φορὰ εἶδε πέντε ἕξι ἀγγέλους καὶ ὑμνολογοῦσαν τὸν Θεόν. Καὶ μέσα στὴ μέση ἦταν καὶ αὐτὴ ἡ ψυχή. Νά, λοιπὸν, ἡ ὑπομονὴ τί τὴν ἀξίωσε.

Καὶ ὁ Γέροντάς μας, ὁ παππούς σας, ὁ γέροντας Ἰωσήφ, μᾶς ἔλεγε συχνὰ ὅτι ὅλος ὁ βίος του ἕνα μαρτύριο ἦταν καὶ νὰ τί τὸν ἀξίωσε ὁ Θεὸς νὰ εὐωδιάσουν τὰ λείψανά του.

Σοῦ εὐχόμεθα δι’ εὐχῶν τοῦ ἁγίου Γέροντός μας καὶ σ΄ ἐσένα «τὰ ἴδια».


Μὲ ἀδελφικὴ ἀγάπη

παπα Ἐφραὶμ Κατουνακιώτης.

ΙΔΟΥ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ ΤΗΣ ΣΥΝΑΞΕΩΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ

1Αναφορές στους σύγχρονους διωγμούς των Χριστιανών, στην Ουκρανία, στην οικονομική κρίση, στο γάμο, στην ιεραποστολή, στην πολυπολιτισμικότητα και ασφαλώς στην Πανορθόδοξη Σύνοδο περιλαμβάνει το κοινό μήνυμα των Προκαθημένων που συνήλθαν σε Σύναξη υπό τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο.

Υπενθυμίζεται πως το μήνυμα δεν υπέγραψε η Εκκλησία της Αντιοχείας. 



Ολόκληρο το κοινό ανακοινωθέν έχει ως εξής:  
Εις το Όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος.

Διά της Χάριτος του Θεού, οι Προκαθήμενοι των Αγιωτάτων Ορθοδόξων Αυτοκεφάλων Εκκλησιών, προς τους απανταχού της γης Ορθοδόξους πιστούς, τους ανά τον κόσμον αδελφούς χριστιανούς και προς πάντα άνθρωπον καλής θελήσεως, ευλογίαν από Θεού και ασπασμόν αγάπης και ειρήνης.

"Ευχαριστούμεν τω Θεώ πάντοτε περί πάντων υμών μνείαν υμών ποιούμενοι επί των προσευχών ημών, αδιαλείπτως μνημονεύοντες υμών του έργου της πίστεως και του κόπου της αγάπης και της υπομονής της ελπίδος του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού έμπροσθεν του Θεού και πατρός ημών" (Α΄ Θεσ. α΄ 2-4).

1. Συνελθόντες διά της χάριτος του Παναγάθου Θεού, τη προσκλήσει του της Κωνσταντίνου Πόλεως Αρχιεπισκόπου και Οικουμενικού Πατριάρχου Βαρθολομαίου εν Φαναρίω, μεταξύ 6ης και 9ης Μαρτίου 2014, συνεσκέφθημεν εν αδελφική αγάπη περί των απασχολούντων σήμερον την Αγιωτάτην ημών Εκκλησίαν ζητημάτων. Συλλειτουργούντες τω Κυρίω εν τω πανσέπτω Πατριαρχικώ Ναώ του Αγίου Γεωργίου κατά την εύσημον και μεγαλώνυμον ταύτην Κυριακήν της Ορθοδοξίας, απευθύνομεν προς υμάς λόγον αγάπης, ειρήνης και παρακλήσεως.

Η  Μία, Αγία Καθολική και Αποστολική Ορθόδοξος ημών Εκκλησία εν τω κόσμω παροικούσα, βιώνει και αύτη τας προκλήσεις του ανθρώπου εκάστης εποχής. Η Εκκλησία του Χριστού, πιστή εις την Ιεράν Παράδοσιν, ευρίσκεται εις διαρκή διάλογον μετά της εκάστοτε εποχής, συμπάσχει μετά των ανθρώπων και συμμερίζεται την αγωνίαν των. «Ιησούς Χριστός χθες και σήμερον ο αυτός και εις τους αιώνας» (Εβρ. ιγ΄ 8-9).

Οι πειρασμοί και αι προκλήσεις της ιστορίας είναι ιδιαιτέρως έντονοι εις τας ημέρας μας και οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί δεν δυνάμεθα να είμεθα αμέτοχοι εις αυτά ή αδιάφοροι απέναντί των. Διά τον λόγον αυτόν  συνήλθομεν επί το αυτό διά να εγκύψωμεν εις τους πειρασμούς και τα προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζει σήμερον η ανθρωπότης. «Έξωθεν μάχαι, έσωθεν φόβοι» (Β΄ Κορ. ζ΄ 6) οι λόγοι αυτοί του Αποστόλου ισχύουν και σήμερον.

2. Αναλογιζόμενοι την οδύνην των ανθρώπων ανά τον κόσμον, εκφράζομεν την συμπάθειάν μας διά το μαρτύριον και τον θαυμασμόν μας διά την μαρτυρίαν των χριστιανών εν τη Μέση Ανατολή, Αφρική και αλλαχού της γης. Φέρομεν εις τον νούν μας το διττόν αυτών μαρτύριον: περί της πίστεώς των ως και περί της διαφυλάξεως της ιστορικής των σχέσεως μετά ανθρώπων άλλων θρησκευτικών πεποιθήσεων. Καταγγέλλομεν την αναταραχήν και την αστάθειαν αι οποίαι ωθούν τους χριστιανούς να εγκαταλείψουν την γην, ένθα εγεννήθη ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός και ένθεν διεδόθη το Ευαγγέλιον εις τον κόσμον άπαντα.

Συμπάσχομεν μετά πάντων των θυμάτων της εν Συρία τραγωδίας. Καταδικάζομεν πάσαν μορφήν τρομοκρατίας και θρησκευτικής ύβρεως. Η απαγωγή των Μητροπολιτών Παύλου και Ιωάννου, άλλων κληρικών, ως και των μοναζουσών της εν Μααλούλα Ιεράς Μονής της Αγίας Θέκλης, αποτελεί χαίνουσαν πληγήν και ζητούμεν την άμεσον απελευθέρωσίν των.

Απευθύνομεν έκκλησιν εις πάντα εμπλεκόμενον προς άμεσον κατάπαυσιν των στρατιωτικών επιχειρήσεων, απελεύθερωσιν των αιχμαλώτων και εδραίωσιν της ειρήνης εν τη περιοχή διά του διαλόγου. Οι εν Μέση Ανατολή χριστιανοί αποτελούν την ζύμην της ειρήνης. Ειρήνη διά πάντα άνθρωπον σημαίνει επίσης ειρήνη διά τους χριστιανούς. Στηρίζομεν το Πατριαρχείον Αντιοχείας εις την πνευματικήν και ανθρωπιστικήν διακονίαν αυτού, ως επίσης και τας προσπαθείας αυτού διά την παλινόρθωσιν της περιοχής και την παλιννόστησιν των προσφύγων.

3. Ενθέρμως προσευχόμεθα υπέρ της διεξαγωγής ειρηνικών διαπραγματεύσεων και της εν προσευχή καταλλαγής προς έξοδον εκ της εν Ουκρανία συνεχιζομένης κρίσεως. Καταδικάζομεν τας απειλάς βιαίας καταλήψεως Ιερών Μονών και Ναών και προσευχόμεθα διά την επιστροφήν των αδελφών ημών, των σήμερον ευρισκομένων εκτός της κοινωνίας μετά της Αγίας Εκκλησίας.

4. Η παγκόσμιος οικονομική κρίσις αποτελεί θεμελιώδη απειλήν διά την δικαιοσύνην και την ειρήνην εις τοπικόν και παγκόσμιον επίπεδον. Αι συνέπειαι αυτής είναι εμφανείς εις άπαντα τα στρώματα της κοινωνίας, ένθα απουσιάζουν αξίαι ως η αξιοπρέπεια του προσώπου, η αδελφική αλληλεγγύη και η δικαιοσύνη. Τα αίτια της κρίσεως ταύτης δεν είναι αμιγώς οικονομικά. Είναι και πνευματικής και ηθικής φύσεως. Αντί του συσχηματισμού προς τα παγκόσμια είδωλα της ισχύος, της πλεονεξίας και της φιληδονίας, εξαίρομεν την αποστολήν μας να μεταμορφώσωμεν τον κόσμον, εφαρμόζοντες τας αρχάς της δικαιοσύνης, της ειρήνης και της αγάπης.

Συνεπεία του εγωισμού και της καταχρήσεως της εξουσίας, πολλοί άνθρωποι υποτιμούν την ιερότητα του ανθρωπίνου προσώπου, αδιαφορούντες να διακρίνουν το πρόσωπον του Θεού εις τους ελαχίστους των αδελφών μας (πρβλ. Ματθ. κε΄, 40, 45), πολλοί δε παραμένουν αδιάφοροι έναντι της πτωχείας, της οδύνης και της βίας, αι οποίαι μαστίζουν την ανθρωπότητα.

5. Η Εκκλησία καλείται να αρθρώση τον προφητικόν της λόγον. Εκφράζομεν την ειλικρινή ημών ανησυχίαν διά τας τοπικάς και παγκοσμίους τάσεις, αι οποίαι απαξιώνουν και διαβιβρώσκουν τας αρχάς της πίστεως, την αξιοπρέπειαν του ανθρωπίνου προσώπου, τον θεσμόν του γάμου και το δώρον της δημιουργίας.

Υπογραμμίζομεν την αναμφισβήτητον ιερότητα της ανθρωπίνης ζωής από της συλλήψεως μέχρι του φυσικού θανάτου. Αναγνωρίζομεν τον γάμον ως ένωσιν ανδρός και γυναικός, η οποία εικονίζει την ένωσιν του Χριστού και της Εκκλησίας Του. Αποστολή ημών είναι η διαφύλαξις του φυσικού περιβάλλοντος ως οικονόμων και ουχί ως κατόχων αυτού. Κατά την περίοδον ταύτην της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής προτρεπόμεθα τον κλήρον και τον λαόν ημών να επιδείξουν πνεύμα μετανοίας, να βιώσουν την καθαρότητα της καρδίας, την ταπείνωσιν και την συγχωρητικότητα, καταθέτοντες εις την κοινωνίαν μαρτυρίαν περί των πάντοτε επικαίρων διδαγμάτων του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού.

6. Η Σύναξις αύτη των Προκαθημένων συνιστά δι᾿ ημάς μίαν ευλογημένην ευκαιρίαν, ίνα επαναβεβαιώσωμεν την ενότητα ημών διά της κοινωνίας και της συνεργασίας. Επιβεβαιούμεν την αφοσίωσιν ημών εις την έννοιαν της συνοδικότητος, ήτις τυγχάνει υψίστης σημασίας διά την ενότητα της Εκκλησίας. Ενωτιζόμεθα την ρήσιν του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου, Αρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως, ότι "το της Εκκλησίας όνομα, ου χωρισμού αλλ᾿ ενώσεως και συμφωνίας όνομα". Η καρδία ημών στρέφεται προς την από μακρού αναμενομένην Αγίαν και Μεγάλην Σύνοδον της Ορθοδόξου Εκκλησίας, διά να μαρτυρήσωμεν την ενότητα αυτής, ως και την ευθύνην και την στοργήν της προς τον σύγχρονον κόσμον.

Η Σύναξις συνεφώνησεν ότι η προπαρασκευαστική της Συνόδου εργασία πρέπει να εντατικοποιηθή. Ειδική Διορθόδοξος Επιτροπή θα αρχίση το έργον αυτής από του Σεπτεμβρίου 2014 και θα ολοκληρώση αυτό μέχρι του Αγίου Πάσχα του έτους 2015. Θα ακολουθήση Προσυνοδική Πανορθόδοξος Διάσκεψις κατά το πρώτον ήμισυ του έτους 2015. Άπασαι αι απόφασεις, τόσον κατά τας εργασίας της Συνόδου, όσον και κατά τα προπαρασκευαστικά στάδια αυτής, θα λαμβάνωνται καθ᾿ ομοφωνίαν. Η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος της Ορθοδόξου Εκκλησίας θα συγκληθή υπό του Οικουμενικού Πατριάρχου εν Κωνσταντινουπόλει εν έτει 2016, εκτός απροόπτου. Η Σύνοδος θα προεδρεύηται υπό του Οικουμενικού Πατριάρχου. Οι αδελφοί Αυτού Προκαθήμενοι των λοιπών Ορθοδόξων Αυτοκεφάλων Εκκλησιών θα κάθηνται εκ δεξιών και εξ ευωνύμων Αυτού.

7. Αναποσπάστως συνδεδεμένη προς την ενότητα είναι η ιεραποστολή. Η Εκκλησία δεν ζη διά τον εαυτόν της, αλλά οφείλει να μαρτυρή και να μοιράζηται τα δώρα του Θεού μετά των εγγύς και των μακράν. Μετέχοντες της Θείας Ευχαριστίας και προσευχόμενοι υπέρ της οικουμένης, καλούμεθα να συνεχίσωμεν την λειτουργίαν μετά την Θείαν Λειτουργίαν και να μοιρασθώμεν μεθ᾿ ολοκλήρου της ανθρωπότητος τα δώρα της αληθείας και της αγάπης, συμφώνως προς την τελευταίαν εντολήν και διαβεβαίωσιν του Κυρίου: "Πορευθέντες μαθητεύσατε πάντα τα έθνη  [...] και ιδού εγώ μεθ᾿ υμών ειμι [...] έως της συντελείας του αιώνος" (Ματθ. κη΄, 19-20).

8. Ζώμεν εντός ενός κόσμου, όπου η πολυπολιτισμικότης και ο πλουραλισμός συνιστούν αναπόφευκτον πραγματικότητα και συνεχώς μεταβαλλομένην. Έχομεν επίγνωσιν του γεγονότος ότι ουδέν θέμα της εποχής μας δύναται να θεωρηθή ή επιλυθή άνευ αναφοράς εις το παγκόσμιον, καθώς και ότι οιαδήτις πόλωσις μεταξύ τοπικού και παγκοσμίου καταλήγει εις αλλοίωσιν του ορθοδόξου φρονήματος.

Ως εκ τούτου, ενώπιον και αυτών εισέτι των διαφωνιών, διαχωρισμών και διαιρέσεων, είμεθα αποφασισμένοι να διακηρύξωμεν το μήνυμα της Ορθοδοξίας. Αναγνωρίζομεν ότι ο διάλογος τυγχάνει πάντοτε καλλίτερος της συγκρούσεως. Η αποχώρησις και η απομόνωσις ουδέποτε αποτελούν επιλογήν. Επαναβεβαιούμεν την υποχρέωσίν μας να διαλεγώμεθα προς τον άλλον, μετά των άλλων ανθρώπων, μετά των άλλων πολιτισμών, όπως και μετά των άλλων χριστιανών και των ανθρώπων άλλων θρησκευτικών πεποιθήσεων.

9. Παρά τας ανωτέρω προκλήσεις, διακηρύσσομεν το Ευαγγέλιον του Θεού "όστις τοσούτον ηγάπησε τον κόσμον" ώστε "εσκήνωσεν εν ημίν". Τοιουτοτρόπως, οι Ορθόδοξοι παραμένομεν πλήρεις ελπίδος. Παρά τας δυσχερείας τολμώμεν, εν τούτοις, να έχωμεν την ελπίδα ημών εις τον Θεόν Όστις εστί "ο ων και ο ην και ο ερχόμενος, ο παντοκράτωρ" (Αποκ. α΄, 8). Διό και αναμιμνησκόμεθα ότι ο τελευταίος λόγος -λόγος αγαλλιάσεως, αγάπης και ζωής- ανήκει εις Αυτόν, Ω πρέπει πάσα δόξα, τιμή και προσκύνησις εις τους αιώνας των αιώνων. Αμήν.

Εν Φαναρίω, τη 9η Μαρτίου 2014

+ Ο Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίος

+ Ο Αλεξανδρείας Θεόδωρος
+ Ο Ιεροσολύμων Θεόφιλος
+ Ο Μόσχας Κύριλλος
+ Ο Σερβίας Ειρηναίος
+ Ο Ρουμανίας Δανιήλ
+ Ο Βουλγαρίας Νεόφυτος
+ Ο Γεωργίας Ηλίας
+ Ο Κύπρου Χρυσόστομος
+ Ο Αθηνών Ιερώνυμος
+ Ο Βαρσοβίας Σάββας
+ Ο Τιράνων Αναστάσιος 

Εἶναι μεγάλο ὅπλο στούς πειρασμούς ἡ ἀνεξικακία

 
«Να επιδιώκετε την ειρήνη με όλους και τον αγιασμό, χωρίς τον οποίο
κανείς δεν θα δη τον Κύριο».Διότι τίποτε δεν μας κάνει τόσο ευάλωτους
στους πειρασμούς και δεν συμβάλλει τόσο στην ήττα μας, όσο η
διάσπασις. Και πρόσεχε πώς.
Διάσπασε τη φάλαγγα στον πόλεμο και οι εχθροί δεν θα χρειασθούν κόπο
να τους νικήσουν, αλλά θα τους αιχμαλωτίσουν, επειδή τους βρήκαν
μόνους και ασθενέστερους εξ αιτίας τής διασπάσεως. «Να επιδιώκετε την
ειρήνη με όλους», λέγει· άρα και μ' αυτούς που μας κάνουν κακό. Αυτό
και αλλού το αναφέρει· «εάν είναι δυνατόν, όσο εξαρτάται από εσάς, να
έχετε ειρη­νικές σχέσεις με όλους τους ανθρώπους».
Όσο εξαρτάται από σένα, λέγει, να ζης ειρηνικά, χωρίς να προσβάλλης
την ευσέβεια, αλλά και όταν κακοποιήσαι, να το υπομένης με
γενναιότητα· διότι είναι μεγάλο όπλο στους πειρασμούς η ανεξικακία.
Έτσι και ο Χριστός ενδυνάμωνε τους μαθητές του μ' αυτά τα λόγια· «Να,
σας στέλνω σαν πρόβατα μέσα στους λύκους· να είσθε φρόνιμοι σαν τα
φίδια και άκακοι σαν τα περιστέρια».
Τί λές; βρισκόμαστε ανάμεσα σε λύκους, και μας προτρέπεις να είμαστε
σαν τα πρόβατα και σαν τα περιστέρια; Ναι, λέγει· διότι τίποτε δεν
γελοιοποιεί τόσο τον κακοποιό, όσο το να υπομένετε με γενναιότητα αυτά
που σας κάνουν, και να μην αμύνεσθε ούτε με λόγια, ούτε με έργα. Αυτό
και εμάς μας κάνει περισσότερο ενάρετους και μας ετοιμάζει μεγαλύτε­ρο
μισθό, και εκείνους τους ωφελεί. Αλλά σε ύβρισε ο τάδε; εσύ ευλόγησέ
τον.
Πρόσεχε πόσα από αυτό κερδίζεις· έσβησες το κακό, ετοίμασες μισθό για
σένα, εκείνον τον καταντρόπιασες, και εσύ δεν έπαθες κανένα κακό.

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος
πηγή

Ἀπό τίς προσωπικές σημειώσεις τοῦ γέροντα Γαβριήλ...Ἡ αἰτία ἄρνησης τοῦ Ἀποστόλου Πέτρου

ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΓΑΒΡΙΗΛ.......Η ΑΙΤΙΑ ΑΡΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΕΤΡΟΥ.         

  Πρώτη αιτία της αρνήσεως του Πέτρου η υπερηφάνεια. Είχε μεγάλη εκτίμηση για τον εαυτό του, και καταφρόνησε τους άλλους Αποστόλους (αν όλοι σέ αρνηθούν...). Είχε εμπιστοσύνη στον εαυτό του.
           Αντιμίλησε στον Κύριο, και εξάρτησε το παν από τον εαυτό του.
            Ο Πέτρος αρνήθηκε, γιατί δεν προσευχήθηκε, δεν δυνάμωσε την αδυναμία του με την προσευχή και δεν ενώθηκε με την προσευχή, ούτε ενώθηκε με αυτή με τον παντοδύναμο Κύριο.
            Αιτία της πτώσεως του Πέτρου ήταν και η έλλειψη της προσευχής, ήταν η αμέλεια και η υπερηφάνεια. Εκείνος πού νομίζει ότι δεν κινδυνεύει από τίποτε, δεν ζητάει με την προσευχή την βοήθεια του Θεού.
           Όποιος δεν προσεύχεται συνέχεια, πέφτει σέ πειρασμούς.
            Από την πτώση του Πέτρου μαθαίνουμε δύο πράγματα:
Δεν αρκεί μόνον η προαίρεση του ανθρώπου, για να τον διαφυλάξει, χωρίς την βοήθεια του Θεού, ούτε η βοήθεια του Θεού, χωρίς τη δική μας προαίρεση μπορεί να μας σώσει.
           Όπου συνέβη πτώση, εκεί προηγήθηκε η υπερηφάνεια.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ. ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ. ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥΜΟΝΑΧΟΥ.
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΥΨΕΛΗ.
πηγή  το είδαμε εδώ

ΚΑΛΕΣΜΑ ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΛΟΓΕΡΟ ΙΕΡΕΑ : "Η ΑΡΚΟΥΔΑ ΞΥΠΝΗΣΕ, ΕΜΕΙΣ; "


ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΔΕΟΣ ΕΝΙΩΣΑΝ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΣΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΟΥ ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΟΥΣΕ Ο "ΦΛΟΓΕΡΟΣ" ΙΕΡΕΑΣ...




Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΝΑΟ, ΑΝ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΑΠΡΟΣΜΕΝΑ, ΠΑΛΙ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ ...
ΤΟ ΚΗΡΥΓΜΑ ΤΟΥ ΙΕΡΕΑ ΑΠΟΓΕΙΩΣΕ ΤΙΣ ΣΤΟΧΑΣΜΟΥΣ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΕ ΑΠΟΤΟΜΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΜΑΣ ...
ΣΤΑΘΗΚΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΠΥΛΗ ΧΩΡΙΣ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ, ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΒΡΟΝΤΕΡΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΠΑΥΣΕΙΣ, ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΖΕ ΨΗΛΑ ... 
ΑΚΟΥΓΟΤΑΝ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΑ, ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΨΙΘΥΡΟ ΤΩΝ ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΩΝ ...
Η ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΦΛΟΓΕΡΗ ΚΑΙ ΔΙΑΠΕΡΑΣΤΙΚΗ ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΟΥΣΕ ΤΟ ΣΥΝΗΘΗ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ...
ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ, ΕΝΩ Η ΠΡΟΣΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΗΤΑΝ ΕΝΤΟΝΗ, ΛΕΣ ΚΑΙ ΜΙΛΟΥΣΕ ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟΝ ...

"ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΑΙ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΑΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΟΥ ΠΟΙΜΝΙΟΥ ΜΟΥ ...
ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΜΕ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΜΟΥ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΩ ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΣΤΑ ΚΑΛΕΣΜΑΤΑ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ Ο ΘΕΟΣ ...
ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ...
 ΖΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ ...
ΗΔΗ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΕ ΕΝΑ ΕΘΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ..."

Η ΠΑΥΣΗ ΤΩΝ ΛΟΓΩΝ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΗ ΓΚΡΙΜΑΤΣΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΙΕΡΕΑ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΨΗΛΑ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΑ ...
ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΓΕΙΩΘΗΚΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΕΠΑΝΗΛΘΕ ...

"ΞΥΠΝΗΣΕ Η ΑΡΚΟΥΔΑ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑΕΙ ΠΡΩΤΗ ΤΗ ΜΟΙΡΑΙΑ ΔΙΑΒΑ ΤΗΣ ..."

ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΑΥΣΗ ΣΥΝΟΔΕΥΤΗΚΕ ΜΕ ΣΚΥΨΙΜΟ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΥ, ΕΝΩ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΑΝΤΙΛΗΦΘΗΚΑΜΕ ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΠΟΥ ΞΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΔΙΔΟΝΤΑΣ ΤΗ ΨΥΧΙΚΗ ΤΟΥ ΔΙΑΘΕΣΗ ...
ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΑΝΑΣΗΚΩΘΗΚΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ Η ΑΝΑΣΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ ...

"ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΕΦΘΑΣΕ ΣΤΗ ΜΟΣΧΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΗΓΗΘΗΚΕ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΤΙΜΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ... 
ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΣΤΑΘΗΚΑΝ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΑ ΣΤΙΣ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΟΥΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΕΥΛΟΓΙΑ, ΑΨΗΦΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΡΥΟ, ΤΗ ΒΡΟΧΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥΩΡΗ ΑΝΑΜΟΝΗ...
Η ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΠΛΗΞΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΝΕΔΕΙΞΕ ΤΟ ΦΡΟΝΗΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΔΙΔΕΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟΝ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟ 
ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΤΗΣ ..."

ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΠΑΥΣΗ ΜΑΣ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΣΕ, ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΙΛΟΥΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ...
ΠΗΡΕ ΜΙΑ ΑΝΑΣΑ ΚΑΙ ΡΙΧΝΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΒΙΑΣΤΙΚΟ ΒΛΕΜΜΑ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ, ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΞΑΦΝΙΑΖΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ...

"ΕΙΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ;"

ΑΚΡΑ ΤΟΥ ΗΧΟΥ ΣΙΓΗ ...
ΟΥΤΕ ΑΝΑΣΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΟΤΑΝ ...
ΜΟΝΟ ΟΡΘΑΝΟΙΚΤΑ ΑΠΟΡΗΜΕΝΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΡΦΩΝΟΝΤΑΝ ΠΑΝΩ ΤΟΥ 
ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ...

"ΣΑΣ ΡΩΤΩ ΠΑΛΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ...    
ΕΙΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ;
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΕΧΘΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΧΡΙΣΤΟ ΜΕΣΑ ΤΟΥ;
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΑΠΟΤΑΞΕΙ ΤΙΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΧΕΙ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥ;
ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΕΝΑΣ ΕΦΗΒΟΣ, ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΧΩΡΙΣ ΚΙΝΗΤΟ Η ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ;
ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΕΝΗΛΙΚΑΣ ΝΑ ΑΠΟΚΗΡΥΞΕΙ ΤΟ ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ;
ΕΧΕΤΕ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΖΕΙΤΕ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ;
ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΑΝΑΖΗΤΟΥΣΕ ΤΗΝ ΓΑΛΗΝΗ ΚΑΠΝΙΖΟΝΤΑΣ ΜΠΑΦΟ, ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕ ΤΟ ΧΟΡΤΟ ...
'ΗΡΕΜΩ', ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΙ 'ΝΙΩΘΩ ΕΛΕΥΘΕΡΗ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ' ...
ΝΙΩΘΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΑΙ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΜΕΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΧΟΡΤΟ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ...
ΤΗΣ ΕΙΠΑ: 'ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΟΚΙΜΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΝΙΩΣΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ' ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΙΤΟΥΣΕ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ...
ΔΕΝ ΣΟΥ ΜΙΛΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΠΟΤΕ;
ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΕΣ ΣΟΥ ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΝΟΕΡΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΣΕ ΒΟΗΘΑΕΙ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΘΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ, ΓΑΛΗΝΙΑ, ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ Η ΨΥΧΙΚΟΥΣ ΠΑΡΟΞΥΣΜΟΥΣ;
'ΟΧΙ', ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΠΑΤΕΡ ...
ΔΕΝ ΑΠΟΡΗΣΑ ΓΙΑΤΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΑ ΣΠΡΩΧΝΟΥΝ, ΓΟΝΕΙΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΙΕΡΕΙΣ,
 ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΚΡΑΤΟΣ ...
ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΜΑΙ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΚΑΙ Η ΚΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ "ΑΜΕΣΗ" ...
   ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΛΥΨΕΤΕ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΚΕΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ;
ΠΟΙΑ ΘΕΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΣΑΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΣΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΥΤΩΝ;
Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΜΟΡΦΗ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΕΙΣΤΕ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΕΙΤΕ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΤΕ ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΔΙΑΤΕΘΕΙΜΕΝΟΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΟΠΛΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΙΗΣΟΥ Η ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΗΣ "ΠΛΑΣΤΗΣ ΕΥΗΜΕΡΕΙΑΣ" ΤΩΝ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΕΝΩΝ ΗΘΩΝ, ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΑΝΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΑΛΗΝΗΣ ΤΩΝ  ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ...
ΚΑΛΕΙΣΤΕ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΣΤΗΝ ΣΑΡΚΟΛΑΓΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΕΞΙΣΜΟ Η ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ...
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΤΑΤΕ ΣΕ ΔΥΟ ΒΑΡΚΕΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΛΕΟΝ ΧΡΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΟΥΤΟΥ ...
ΑΝ ΔΗΛΩΝΕΤΕ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ
' ΓΙΓΝΕΣΤΑΙ' (ΙΝΤΕΡΝΕΤ, ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΧΕΣΕΩΝ, ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ...) ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΙΟ ΧΡΗΣΙΜΟ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΡΥΦΗ ΣΤΗΝ "ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ" ΔΙΑΠΛΑΝΗΤΙΚΗ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΠΑΦΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ...
ΑΝΑΖΗΤΕΙΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙΤΕ ΓΙ ΑΥΤΗΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΓΚΙΣΤΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΑΙΜΟΝΙΚΕΣ ΑΓΚΙΛΩΣΕΙΣ ...
Η 'ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ' ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΛΙΘΟΥΝ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΝ ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΙ ...
ΔΙΚΑΙΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΦΑΝΕΙΤΕ ΑΝΤΑΞΙΟΙ ΤΩΝ
ΠΡΟΣΔΟΚΙΩΝ ΤΟΥ ...
ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΜΕΙΧΘΟΥΜΕ ΣΕ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΛΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΥΛΙΚΕΣ, ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΕΣ ΜΑΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΑΜΕΙΞΗ ...
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΝΑ ΑΠΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ, ΣΑΝ ΑΝΤΙΤΙΜΟ ΤΩΝ ΘΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΧΥΣΑΜΕ ΤΟΣΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ !!!

ΔΑΚΡΥΣΕ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΛΟΥΚΑ ΤΟΥ ΙΑΤΡΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΥΠΟΛΕΩΣ ΚΑΙ ΚΡΙΜΑΙΑΣ

1Της Ανδρομάχης Σουρβάλου

Στην Ιερά Μονή Οσίου Εφραίμ του Σύρου στην Κονταριώτισσα Κατερίνης, μόλις 10' απόσταση απ΄την Εθνική οδό, υπάρχει στο παρεκκλήσιο της Αγίας Ειρήνης της Χρυσοβαλάντου η πρώτη εικόνα που βλέπετε. Είναι ο Ρώσος Άγιος Λουκάς ο ιατρός που ήταν Αρχιεπίσκοπος Συμφερουπόλεως και Κριμαίας.

Γεννήθηκε το 1877 και μετά από πολλά βασανιστήρια κοιμήθηκε το 1961. Στις 5 Μαρτίου 2014 επισκέφθηκε ένα πούλμαν με Ρουμάνους προσκυνητές τη Μονή. Κατά την προσκύνησή τους, απ΄όλη την ομάδα, 3 νέοι είδαν ταυτόχρονα την εικόνα του Αγίου να στάζει ένα δάκρυ απ΄την κόρη του ματιού του, να συνοφρύονται τα χείλη του δείχνοντας σαν παραπονούμενος. Στη δεύτερη εικόνα που βλέπετε είναι σε μεγέθυνση το μάτι του Αγίου. 
Είναι φωτογραφίες που "τράβηξαν" οι νέοι και πήγαν και έδωσαν στη Μονή. Από κει και μετά η μορφή του Αγίου στην εικόνα έχει αλλοιωθεί και οι άλλες δύο φωτογραφίες δείχνουν πως είναι τώρα η εικόνα, το μάτι παραμένει κόκκινο όπως βλέπετε στην τρίτη εικόνα και στην τέταρτη βλέπετε όλο το πρόσωπο του Αγίου . Εκτός όλων αυτών η εικόνα ευωδιάζει από εκείνη την ώρα που δάκρυσε. Ευχόμαστε και προσευχόμαστε ο ΄Αγιος που έζησε και μαρτύρησε στα μέρη που τώρα υπάρχουν προστριβές, να ειρηνεύσει τα πλήθη και να πρυτανεύσει η ομόνοια και η αγάπη. Αμήν.

alt

alt

alt
πηγή  το αντιγράψαμε απο εδώ

ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΟΔΡΑΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝ ΑΥΤΩ ΜΑΡΤΥΡΗΣΑΝΤΩΝ

15Γιορτάζουμε σήμερα 10 Μαρτίου, ημέρα μνήμης του Αγίου Κοδράτου και των συν αυτώ Μαρτυρησάντων.

Οι Άγιοι Μάρτυρες Κοδράτος, Άνεκτος, Παύλος, Διονύσιος, Κυπριανός και Κρήσκης ήταν φίλοι και μαρτύρησαν κατά τον διωγμό των αυτοκρατόρων Δεκίου (249-251 μ.Χ.) ή Ουαλεριανού (253-259 μ.Χ.) στην Κόρινθο, όταν ηγεμόνας της Ελλάδος ήταν ο Ιάσων.

Στο Μηνολόγιον του αυτοκράτορα Βασιλείου Β' αναφέρεται ότι από τους Χριστιανούς, όσοι μεν είχαν συλληφθεί σφαγιάζονταν, όσοι όμως έφευγαν κρύβονταν στα όρη, για όσο διάστημα χρειαζόταν. Έτσι και η μητέρα του Κοδράτου, που καταγόταν από την πόλη των Κορινθίων, έφυγε για το όρος και κρυβόταν.

Και καθώς ήταν έγκυος, γέννησε υιό που τον ονόμασε Κοδράτο. Στην συνέχεια, αφού έζησε για λίγο, πέθανε, εγκαταλείποντας τον υιό της βρέφος. Αυτός τρεφόταν από τα νέφη που συνενώνονταν επάνω από αυτόν και τον πότιζαν. Ο Κοδράτος, αφού μεγάλωσε, δίδασκε την Χριστιανική πίστη στον Άνεκτο, τον Κρήσκεντα, τον Κυπριανό, τον Παύλο και τον Διονύσιο, που είχαν στο μεταξύ καταφύγει κοντά του.

Όμως οι Άγιοι Άνεκτος, Κρήσκος, Κυπριανός και Παύλος συνελήφθησαν επειδή ήταν Χριστιανοί. Ο ηγεμόνας Ιάσων προσπάθησε με διάφορους τρόπους να τους δελεάσει και να τους πείσει να απαρνηθούν τη χριστιανική τους πίστη και να θυσιάσουν στα είδωλα. Εκείνοι ομολόγησαν με πνευματική ανδρεία τον Χριστό, βασανίσθηκαν και τέλος αποκεφαλίσθηκαν.

Έτσι εισήλθαν οι Άγιοι Μάρτυρες στη χαρά της Βασιλείας του Θεού και Κυρίου μας.

Ο Άγιος Μάρτυρας Διονύσιος κατηγορήθηκε στον ηγεμόνα της Κορίνθου ότι δεν υπακούει στην διαταγή των βασιλέων και ότι περιφρονεί τους θεούς, κηρύττοντας κάποιον άλλον Θεό Εσταυρωμένο και λέγοντας ότι Αυτός είναι ο Δημιουργός του ουρανού και της γης και της θάλασσας και όλων όσων υπάρχουν μέσα σε αυτά, Αυτός που πρόκειται να έλθει από τον ουρανό και να κρίνει με δόξα ζωντανούς και νεκρούς και να ανταποδώσει στον καθένα σύμφωνα με τα έργα του.

Γι' αυτό, αφού συνελήφθη και δέθηκε με αλυσίδες, παρουσιάσθηκε στον άρχοντα, ο οποίος προσπαθούσε να τον εξαναγκάσει, πότε με κολακείες και πότε με απειλές, να απαρνηθεί τον Χριστό και να θυσιάσει στα είδωλα.

Όμως ο Μάρτυρας του Χριστού Διονύσιος ομολογούσε τον Χριστό με μεγάλη φωνή. Έτσι σφαγιάσθηκε με μαχαίρι και τελειώθηκε ο πρόσκαιρος βίος του.

Στους εορτάζοντες και στις εορτάζουσες, χρόνια πολλά και ευάρεστα στο Θεό !!!

Απολυτίκιο:
Ήχος α'. Τον τάφον σου Σωτήρ.
Εξάριθμος χορός, των Χριστού Αθλοφόρων, υμνείσθω ευσεθώς, μελωδίαις ασμάτων, Κοδράτος και Άνεκτος, Παύλος και Διονύσιος, και συν Κρήσκεντι, Κυπριανός ο θεόφρων την Τριάδα γαρ, διηνεκώς δυσωπούσιν, υπέρ των ψυχών ημών.

ΚΟΔΡΑΤΟΥ ΤΟΥ ΕΝ ΚΟΡΙΝΘΩ

Τῌ Ι' ΤΟΥ ΑΥΤΟΥ ΜΗΝΟΣ
ΜΑΡΤΙΟΥ

Μνήμη

 τοῦ Ἁγίου Μάρτυρος Κοδράτου τοῦ ἐν Κορίνθῳ, 
καὶ τῶν σὺν αὐτῷ.

Τῇ Ι' τοῦ αὐτοῦ μηνός, 

μνήμη
 τοῦ Ἁγίου Μάρτυρος Κοδράτου τοῦ ἐν Κορίνθῳ, 
καὶ τῶν σὺν αὐτῷ, Ἀνέκτου, Παύλου, Διονυσίου, 
Κυπριανοῦ καὶ Κρήσκεντος.

Τῶν δυσσεβῶν τὴν πίστιν ὕβρεσι πλύνας
Τμηθεὶς Κοδρᾶτε σῶν ἀφ' αἱμάτων πλύνῃ.
Γνωστοῖς Ἄνεκτον σὺν δυσὶ κτείνει ξίφος,
Οἷς οὐκ ἀνεκτὸν μὴ θανεῖν Θεοῦ χάριν.
Ὁρῶν καταθνῄσκοντα Κρήσκεντα ξίφει,
Σπεύδει σὺν αὐτῷ Κυπριανὸς τεθνάναι.
Ἀμφὶ δεκάτῃ Κοδρᾶτον ξίφος ἐγκατέπεφνε.

Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, 

Μνήμη 
τῆς Ὁσίας Μητρὸς ἡμῶν Ἀναστασίας τῆς Πατρικίας.

Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ,

 ὁ Ἅγιος Μαρκιανὸς ξύλοις θλασθεὶς τελειοῦται.

Ἐθαύμασαν βροτοὶ σε θλασθέντα ξύλοις,
Ἀμὴν λέγω σοι, Μαρκιανέ, καὶ νόες.

Ταῖς τῶν Ἁγίων σου πρεσβείαις,

 ὁ Θεός,
 ἐλέησον ἡμᾶς.
 Ἀμὴν

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...