Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Δευτέρα, Μαρτίου 24, 2014

25ΗΝ ΜΑΡΤΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ << Χαίρε Κεχαριτωμένη ο Κύριος μετά σου >>.π. Μιχαήλ Μεγαγιάννης

Aγαπητοί μου συγχωριανοί 

Ο φιλάνθρωπος και ελεήμων θεός ,ο φροντίζων πάντοτε δια το γένος των ανθρώπων ,ως μόνος φιλόστοργος πατέρας βλέπων το πλάσμα του ο άνθρωπος να τυρανείτε από τον διάβολο ,και να σύρεται στα πάθη της ειδωλολατρίας με αποτέλεσμα να χαθεί ότι πιο πολύτιμο υπήρχε που ήταν ο ίδιος ο  άνθρωπος , όταν ήλθεν το πλήρωμα του χρόνου θέλησε να στείλει τον υιόν του τον κύριον ημών Ιησού Χριστόν για να σώσει και λυτρώσει τον άνθρωπο.

Θα ερωτάστε  πότε ήλθε το πλήρωμα του νόμου και του χρόνου, ήλθεν όταν γεννήθηκε ευδοκία Θεού η μόνη γυναίκα αμόλυντος η μόνη παρθένος , η μόνη αξία  για να γίνει μητέρα του θεού μας και λόγου του δευτέρου προσώπου της Αγίας τριάδος.
Το θέλημα του θεού ήταν καλά κρυμμένο μυστικό από αιώνες , για να είναι άγνωστο στον διάβολο , γιατί ο διάβολος γνώριζε από τον προφήτη Ησαΐα τα λόγια που είχε πει περί της παρθένου
<< Ιδού η παρθένος εν γαστρί έξει και τέξεται υιόν και καλέσουσι το όνομα αυτού Εμμανουήλ.>>.
Γνωρίζοντας αυτά τα λόγια ο διάβολος φρόντιζε να μολύνει όλες τις γυναίκες που ήταν παρθένες έτσι ώστε να μην καταφέρει καμία να γίνει μητέρα του θεού μας.
θέλησε ο Κύριος μας να έρθει στον κόσμο όχι σαν θεός αλλά σαναπλός άνθρωπος γιατί η λαμπρότητα δεν θα την άντεχε ο άνθρωπος, αντίθετα με την ταπεινότητα θα κατάφερνε να νικήσει τον άσαρκο δαίμονα και διάβολον. Έτσι με αυτό τον τρόπο φάνηκε η δύναμη η δικαιοσύνη και η πανσοφία του θεού μας.
Εδώ η Υπεραγία Θεοτόκος μαζί με τον Αρχάγγελο Γαβριήλ υπηρετούν το μέγα αυτό μυστήριο δια την σωτηρία του ανθρωπίνου γένους.
Η παράβασης έγινε στην ΕΔΕΜ και η σωτηρία γίνεται σήμερα στην πόλη της ΝΑΖΑΡΕΤ , η Εύα άκουσε το :<< εν λύπαις τέξη τέκνα>> και η Θεοτόκος μας άκουσε το :<< Χαίρε Κεχαριτωμένη ο Κύριος μετά σου >>.
Όλα αυτά έγιναν για να δείξει ο Κύριος μας την μεγάλη του πανσοφία διότι η γυναίκα ήταν η αιτία και η αφορμή της απωλείας του ανθρώπου από τον παράδεισο και μιλάμε για τηνΕύα , ενώ αντίθετα τώρα η γυναίκα  Θεοτόκος παρθένος μας έγινε και εκλέχθηκε ως κατηκητήριο του θεού μας δια να σωθεί όλο το ανθρώπινο γένος .
Όταν έστειλε ο θεός μας τον Αρχάγγελο Γαβριήλ στην Θεοτόκο μας η Θεοτόκο μας ήταν 15 ετών.  Πριν όμως έλθει ο άγγελος κυρίου Γαβριήλ προς την Θεοτόκο μας ο προφήτης Ζαχαρίαςμέσω της θειας φωτίσεως του δημιουργού μας αρραβώνιασε την Παρθένο με τον δίκαιον Ιωσήφ, έτσι να έχει ως φύλακα και προστάτη της η Παρθένο έναν άνδρα αλλά κυρίως για να υπηρετήσουν και οι δυο από κοινού το μεγάλο μυστήριο της ενανθρωπήσεως του κυρίου και θεού μας.
Έτσι με τον τρόπο αυτό ο διάβολος επλανήθηκε από τον θεον μας και η παρθένος έμεινε αδιάφορος από τον διάβολο .
Η παρθένος ευηγγελίσθη υπό του Αρχαγγέλου διότι μόνο ο Ιησούς Χριστός ως άνθρωπος γεννήθηκε εκ πνεύματος αγίου και όχι από σπορά ανδρός. Έτσι ο Αρχάγγελος Γαβριήλ παρουσιάζεται μπροστά στην Θεοτόκο και της λέει          << Χαίρε Κεχαριτωμένη ο Κύριος μετά σου>>
Ακούγοντας όλα αυτά τα λόγια η Θεοτόκος μας εταράχθη και λέγει στον άγγελο κυρίου
Πως θέλει να γεννήσω υιόν αφού άνδρα δεν γνωρίζω.
Και ο Αγγελος κυρίου της απαντά << πνεύμα άγιον επελεύσεται επί σε και δύναμις υψίστου επισκιάσει σοι δ’ αυτό και το γεννόμενον εκ σου Άγιον Κληθήσεται>>.
Ακούγοντας όλα αυτά η Θεοτόκος λέει προς τον άγγελο κυρίου :<< Ιδού η δούλη κυρίου γένοιτο μοί κατά το θέλημα σου >>.Έτσι με την συγκατάθεση και της θεοτόκου το πνεύμα το άγιον εισήλθε εις αυτήν και συνελήφθη εν γαστρί το θείον βρέφος .
Αγαπητοί μου αδελφοί σήμερα σε όλους τους ορθοδόξους Ελληνικούς Ναούς και εξαιρετικά σε εμάς τους Έλληνας έχουμε διπλή εορτή την θρησκευτική με τον Ευαγγελισμό της θεοτόκου και την Εθνική για την εξέγερση όλων των Ελλήνων κατά του βαρβάρου κατακτητού που ήταν ο τούρκος και για400 ολόκληρα χρόνια είχε υπόδουλο το έθνος μας.
Οι έλληνες πολύ σοφά διάλεξαν αυτήν την ημέρα διότι όπως σήμερα μέσω της συλλήψεως της θεοτόκου έγινε η αρχή δια την σωτηρία του ανθρωπίνου γένους έτσι και οι Έλληνες σήμερα κάνουν το μεγάλο ξεκίνημα και την μεγάλη αρχή για τηνελευθερία την απελευθέρωση του γένους μας. Πολύ σωστά οΠαλαιών Πατρών Γερμανός ύψωσε το λάβαρο της εξεγέρσεως όλων των Ελλήνων αυτή την αγία ημέρα , γιατί έτσι με αυτό τον τρόπο ο αγώνας μας είχε και την ευλογία της ιδίας της θεοτόκου μας . Τι προσέφερε ό κλήρος στον αγώνα του 1821;Συνήθως θεωρούμε, ότι έγινε μία επανάσταση. Άλλ' αν ανοίξουμε την ιστορία θα δούμε, ότι πριν το 1821 έγιναν μετρήστε ένδεκα επαναστάσεις. Όλες πνίγηκαν στο αίμα. Οι Χριστιανοί ήταν πολύ διστακτικοί, δεν τολμούσαν πλέον να κάνουν κάτι. Ποιος κατόρθωσε να τους αναπτέρωση, να άρη τις αμφιβολίες; Ποιος τους κέντησε σαν βούκεντρο; Ποιος άναψε τη θρυαλλίδα της επαναστάσεως; Άπαντά ή Ιστορία ένας Κληρικός! Ήταν ό Αρχιμανδρίτης Γρηγόριος Δίκαιος ή Παπαφλέσσας.Πρώτος αυτός κήρυξε την επανάσταση. Μετά άπ' αυτόν ακολουθεί ατελείωτη σειρά κληρικών. Άλλοι από αυτούς αγωνίστηκαν ως μαχητές και έπεσαν ενδόξως στα πεδία των μαχών, όπως ή αγνή εκείνη μορφή, σαν το χιόνι καθαρός, ό Αθανάσιος Διάκος, πού ή μούσα στα δημοτικά τραγούδια τον απαθανάτισε με το πασίγνωστο «Για ιδές καιρό πού διάλεξε ό χάρος να με πάρει...».  Άλλοι υπήρξαν πνευματικοί ηγέτες και επίσκοποι. Στην πρώτη σειρά των ηρώων είναι ό Παλαιών Πατρών Γερμανός. Δεύτερος ό Αρτης Πορφύριος. Τρίτος ό Σαλώνων Ησαΐας. Τέταρτος ό Βρεσθένης Θεοδώρητος. Πέμπτοςό Καρύστου Νεόφυτος. Έκτος το αηδόνι του αγώνος, ό Έλους Άνθιμος. Έκτος αυτών υπάρχει ή σειρά των μαρτύρων ιεραρχών διότι εναντίον αυτών ξέσπασε ή λύσσα των κατακτητών. Στη Θεσσαλονίκη, ένα μήνα μετά την κήρυξη της επαναστάσεως, οί γενίτσαροι αρπάζουν νύχτα το μητροπολίτη Θεσσαλονίκης και τέσσερις άλλους μητροπολίτες, τους οδηγούν έξω στοΕπταπύργιο, και στήνουν αγχόνες. Στο δρόμο οί ίδιοι έψαλαν τα της κηδείας τους και το «Μακαριά ή οδός, ή πορεύει σήμερον, ότι ητοιμάσθη σοι τόπος αναπαύσεως» Πλησίασαν, πήραν τις θηλιές, τις ευλόγησαν και είπαν Χριστέ, σ' ευχαριστούμε, έφτασε ή ώρα μας. Ασπάστηκαν ό ένας τον άλλο λέγοντας• Αδέρφια, καλή αντάμωση στους ουρανούς. Μετά από λίγο δεν υπήρχαν στον κόσμο τούτο. Στη Χίο, άλλο αστέρι αυτό, όμητροπολίτης Πλάτων, τον όποιο κρέμασαν οί Τούρκοι έξω άπ' τη μητροπολίτου. Άλλ' εκεί ή σφαγή ήταν γενική και φοβερά. Κοκκίνισε ή θάλασσα από το αίμα! Από τους 90.000 μόνο5.000 έμειναν ζωντανοί. Στην αμμουδιά της Χίου έβαλαν χάμω το σταυρό του κυρίου οι τούρκοι και είπαν Όποιος τον πατήσει θα ζήση, όποιος δεν τον πατήσει θα πεθάνει. Κανένας δεν τον πάτησε! Ζήτω ό σταυρός, ό Χριστός, ή Παναγία! φώναζαν και μαρτύρησαν όλοι. 85.000 μάρτυρες μαζί με το μητροπολίτη τους. Κανείς προδότης! Και τα ευρωπαϊκά καράβια, εγγλέζικα γαλλικά και ιταλικά, ήταν έξω άπ' τη Χίο καί βλέπανε... Άλλα αστέρια έπειτα στην Κρήτη. Εκεί πέντε επισκόπους είχε ή Κρήτη, και οι πέντε εσφάγησαν! Στις σπηλιές, στα φαράγγια, στα ψηλά τα βουνά ακουγόταν πάντα το άσμα της λευτεριάς. Από τις 270.000 λαού πού είχε ή Κρήτη στο τέλος του αγώνος μείνανε μόνο 100.000.  Άλλο αστέρι κάτω στην Κύπρο. Εκεί μαρτύρησαν ό αρχιεπίσκοπος Κύπρου Κυπριανός απαγχονιστείς και εκατοντάδες κληρικοί της νήσου. Άλλ' εκεί πού το μαρτύριο αποκορυφώθηκε ήταν ή Κωνσταντινούπολις. Ή αγνότερα μορφή του αγώνος, πού ή θυσία του συνεκλόνισε το Πανελλήνιο, ήτο όπατριάρχης Γρηγόριος ό Ε'. εδώ από την Δημητσάνα μας Τρεις φορές τον εξόρισαν στο Άγιον Όρος. Άγιος άνθρωπος, ασκητής καλόγερος, πού αγαπούσε το Θεό. Όταν ήρθε το τέλος ένα καΐκι ήταν έτοιμο να τον πάρει από την Πόλη. Όχι, θα μείνω εδώ, είπε. Λειτούργησε των Βαΐων, και στο τραπέζι είπε προφητικός• «Σήμερα των Βαΐων θα φάμε ψάρια• μετ' ολίγας ημέρας θα μας φάνε τα ψάρια του Βοσπόρου». Λειτούργησε τελευταία φορά τη νύχτα της Αναστάσεως και έψαλε με δάκρυα το «Χριστός ανέστη». Μετά τη λειτουργία τον περίμεναν. Τον άρπαξαν και τον κρέμασαν έξω από την πύλη του Πατριαρχείου. Μαζί του την ίδια μέρα κρέμασαν άλλους τρεις• τον Εφέσου Διονύσιο, τον Νικομήδειας Αθανάσιο, και τον Αγχιάλου Ευγένιο. 'Αλλά κ' ένας άλλος πατριάρχης κρεμάστηκε, ό Κύριλλος Ε', πού έμενε στην Αδριανούπολη' τον κρέμασαν οι Τούρκοι έξω άπ' τη μητρόπολη της Αδριανουπόλεως. Ό δεπατριάρχης Αλεξανδρείας Θεόφιλος δεν έμεινε να τον πιάσουν. Μόλις κηρύχτηκε ή επανάσταση άφησε την Αλεξάνδρεια και βγήκε στη θάλασσα και ευλογούσε το στόλο πηγαίνοντας από καράβι σε καράβι. Γιατί τότε κάθε ελληνικό καράβι είχε μέσα παπά• κάθε βράδυ έκαναν παράκληση στην Παναγία Ό Κανάρης κι ό Μιαούλης δεν επέτρεπαν μέσ' στα καράβια βλαστήμια. «Τα καράβια είναι καράβια της Παναγιάς», έλεγαν. Παρά λίγο όμως να λησμονήσω το Μεσολόγγι, πού θα 'ναι πάντα φωτεινό μετέωρο του αγώνος. Μέσα στο «φράχτη» αυτόν έμειναν10.000 γυναικόπαιδα. Ποιος ήταν και εκεί ή ψυχή του αγώνος; Πάλι ρασοφόρος, ό επίσκοπος Ρωγών Ιωσήφ. Όταν οι οπλαρχηγοί αποφάσισαν να σφάξουν τα γυναικόπαιδα, εκείνος τους απέτρεψε. Στάθηκε εκεί τους λέει τους λειτούργησε, και κοινώνησαν για τελευταία φορά οι «ελεύθεροι πολιορκημένοι».Αν περάσετε καμιά φορά άπ' το Μεσολόγγι, να πάτε στο δημαρχείο της πόλεως να δείτε τον πίνακα ενός ξένου ζωγράφου πού παριστάνει την τελευταία κοινωνία την Μεσολογγιτών. Δείχνει τον Ιωσήφ 'Ρωγών να κρατάει το δισκοπότηρο κ' έρχονται να μεταλάβουν οι μελλοθάνατοι, αυτοί πού μετά από λίγο δεν θα υπάρχουν στη ζωή. Ποτέ άνθρωποι δεν κοινώνησαν τόσο αξίως όσο αυτοί. Ό καθένας τους έλεγε«Μνήσθητί μου, Κύριε, όταν έλθεις εν τη βασιλεία σου».  Ασπάζονταν εχθροί και φίλοι. Ακουγόταν ένας κλαυθμός μέσα στο μυστήριο. Το δισκοπότηρο με το αίμα του Κυρίου γέμισε από δάκρυα. Κοινώνησαν όλοι το Χριστό. Και δεν ήταν πλέον άνθρωποι, άλλα «λέοντες πυρ πνέοντες». Και έμεινε ό 'Ρωγών εκεί. Του λένε οι οπλαρχηγοί• Θα σε πάρουμε μαζί, θα σε σηκώσουμε στους ώμους, θα σε βγάλουμε πέρα. Όχι, λέει θα μείνω εδώ μαζί με τα παιδιά. Κ' έμεινε. Κι ανατινάχθηκε στον αέρα. Και το ράσο του δεσπότη έγινε το σάβανο της πόλεως. Πόσοι είναι αυτοί οι κληρικοί; Ένας ξένος, Γάλλος φιλέλλην, πήγε από χωριό σε χωριό και τους μέτρησε. Πόσοι, νομίζετε, είναι; είναι, αγαπητοί μου, εννέα χιλιάδες (9.000). Εννέα χιλιάδες κληρικοί θυσίασαν τη ζωή τους για τη δόξα της Ελλάδος, για την ελευθερία της πατρίδος. Αυτοί με το αίμα τους πότισαν το δέντρο της ελευθερίας, κάτω από το οποίο εμείς αναπνέουμε σήμερα.
Αιωνία τους ή μνήμη.                                      
Συγκινούμε όπου πατώ το χώμα που πέρασαν από εδώ ήρωες άξιοι όπως ο Παπαφλέσσας, ο Κολοκοτρώνης , ο Νικηταράς , Συγκινούμε όπου εδώ που πατώ και εδώ που σας διδάσκω τον λόγω του θεού μας εκκλησιάσθηκαν οι ήρωες της περιοχής μας οι ήρωες της Άνω Καμάρας οι ήρωες του χωριού μας όπου έχουν τα δικά σας επίθετα και την δική σας συνέχεια, Συγκινούμε και δακρύζω όπου οι Καμαραίοι έδωσαν το αίμα τους για να είμαστε εμείς ελεύθεροι σαν έθνος
Αγαπητοί μου συγχωριανοί η πατρίδα μας χρωστά πολλά σε όλους αυτούς που έδωσαν την ζωή τους για να αναπνέουμε να μιλάμε, να ζούμε εμείς σήμερα ελεύθεροι σαν ΕΛΛΗΝΕΣ .
Αλλά και πάλι αν χρειαστεί ποτέ η πατρίδα μας νέους αγώνες τότε είμαι σίγουρος ότι οι έλληνες θα γίνουν ένα μια γροφιά για να ακούγεται παντού το ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Η ΘΑΝΑΤΟΣ  των ΕΛΛΗΝΩΝ.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

Νουθεσίες καί προφητεῖες Τρίτος πόλεμος θά γίνει!... Ὁσίας Σοφίας τῆς Ἀσκήτριας τῆς Κλεισούρας (1886-1974)



Νουθεσίες καί προφητεῖες
  Τρίτος πόλεμος θά γίνει!... 
Ὁσίας Σοφίας τῆς Ἀσκήτριας τῆς Κλεισούρας (1886-1974)

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj-7pGe6TaZg90fqtl2NDcVfOOviAb4kQZD98pWys1XwjFASQ5EYGRuukXfU0k7eZX7thg-wJGBphbE0M76YYty13TbKgXWPjupPoF7D90qjrYRf4jlGkGT3TFJRajdZ-hlAXH1FyrA8no5/s1600/sophia1.jpg

*           Να είστουνε καλά. Χαράν να έσετε! -Να μετανοάτε, παιδία μου... 
Να ευτάτε προσευχήν... Νύχταν και ημέραν... οπού πορπατείτε, οπού ευρίουστουν, 
οπού στέκουστουν, πάντα να λέτε «Χριστέ μ’, να ελεήσ’ με! Με γλυκόν γλώσσαν
 να μιλάτε με τον Θεόν, να φτάτε προσευχήν».



*           Μου είπε η Παναγία πώς εκείνα πού είναι στα Ιερά Βιβλία των
 εκλεκτών του Υιού μου έρχονται όλα με τη σειρά να γίνουν.
 Τρίτος πόλεμος θα γίνη... 
Θα καταστραφούν τα τρία τέταρτα της ανθρωπότητας...
 Θα σωθή μόνο το ένα τέταρτο...


Συμβούλευε: Να έχουμε Αγάπη, ταπείνωση και υπομονή στους πειρασμούς.

-Υπερηφάνεια άσκεμον πράγμα... ρούζ την ψην σην κόλασιν....



*           Της είπε η Παναγία:


-Να μιλάς...
 Να λες για τα κοντά φουστάνια... 
Να λες για την αποστασία... 
Να κηρύττεις μετάνοια!... 
Να μην φορούν άσεμνα φορέματα στην Εκκλησία...
 Να- χουν ταπεινό ντύσιμο.


-Νάστε προσεκτικές... Όχι κοντά μανίκια, όχι κοντά μαλλιά.
 Η Παναγία χωλιάσκεται....


-Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησε τον κόσμο σου και ύστερα εμάς!... 
Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησέ μας....


*           Η Ελλάδα, αν κρατήση την πίστι, θα σωθή από το κακό πού πρόκειται νάρθή. 
Αν όμως δεν κρατήσει την πίστη, θα καταστραφή... 
Θα πέσουν όλοι οι δαίμονες επάνω της... 
Θα ’ρθή το κακό και θα χωρίση το στάρι απ’ την ήρα, τα πρόβατα απ’ τα ερίφια....


*           Αν ο κόσμος μετανοήση, θα πάρουμε την πόλι με Αγάπη... 
Αν δεν μετανοήση, θα την πάρουμε με αίμα....


*           Νάχετε φόβον Θεού... Νάχετε Αγάπη... Νάχετε ευσπλαχνία.


*           Με βλέπεις εδώ πού είμαι τόσα χρόνια;
 Εδώ με παλεύουν τρία δαιμόνια... 
Το ένα της απιστίας... 
Το άλλο δαιμόνιο είναι της ακηδίας...
 Το τρίτο δεν το ενθυμούμαι, ίσως της άνθρωπαρεσκείας....


*           Έλεγε η Ασκήτρια της Κλεισούρας: 
Η ψή ’μ κάεται για τον Χριστό!....



*           Δεν μου αποκαλύπτει ο Θεός αμαρτήματα...
 Μόνο στο πρόσωπο του ανθρώπου βλέπω ή φως ή σκότος. 
Και δυστυχώς οι περισσότεροι είναι σκοτία....


*           Είδες;... Άκουσες;... Κλειδί στο στόμα!....

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ. Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ. 

ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ; 
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΥΨΕΛΗ 
ΣΕΛ 28 /29 

πηγή  το είδαμε εδώ

Ως πότε θα «ανήκομεν εις την», διεφθαρμένη πόρνη, «Δύσιν»; Γράφει ο Δημήτριος Νατσιός,






Ως πότε θα «ανήκομεν εις την», διεφθαρμένη πόρνη, «Δύσιν»;
Γράφει ο Δημήτριος Νατσιός, Δάσκαλος
«Το χαράτσι, τα παιδιά
μοναχός να κρίνεις
άλλο να στα παίρνουνε
κι άλλο να τα δίνεις»
Κ. Βάρναλης
Γύρω στο 970μ.Χ., ένα παπικό κάθαρμα, ονόματι Λιουτπράνδος, «επίσκοπος» Κρεμόνας, αποστέλλεται στην Πόλη από τον αυτοκράτορα Όθωνα Α’ της Γερμανίας. (Είναι η δεύτερη αποστολή του. Είκοσι χρόνια πριν, το 949, εγκωμίαζε με ενθουσιώδεις μεγαλοστομίες τους Βυζαντινούς. «Ξεπερνούν όλα τα έθνη σε πλούτο και παιδεία», έγραφε τότε). Την δεύτερη φορά, ευρισκόμενος προφανώς σε διατεταγμένη υπηρεσία ενίσχυσης της παπικής προπαγάνδας και διασυρμού του Βυζαντίου στη Δύση, γράφει με πρωτοφανές μίσος κατά των Ελλήνων. Λιβελλογραφεί, χυδαιολογεί, συκοφαντεί τον αυτοκράτορα Νικηφόρο Φωκά, επιδίδεται σε απύλωτο υβρεολόγιο. («Μοχθηρόν και κακόβουλον» τον χαρακτηρίζει ο Παπαρρηγόπουλος, στον Ε’ τόμο της ιστορίας του. (Σελίδες 118-134).

Ζήτησε, η θυγατέρα του αυτοκράτορα Ρωμανού και της Θεοφανούς, να δοθεί σύζυγος στο γιο του Όθωνα. «Τι είναι αυτά που λες;» του απαντά ο αυτοκράτορας. «Μία πορφυρογέννητη, κόρη πορφυρογέννητου, να παντρευτεί βάρβαρο; Ποτέ!!!». Σκύλιασε ο αχρείος. Στο τραπέζει που παρέθεσε ο Φωκάς τον έβαλε να καθίσει στην ταπεινή 15η θέση. Οι ύβρεις και οι γελοίοι χλευασμοί, του κοπρόνου Φράγκου, κατά του αυτοκράτορα, στις επιστολές του στον πάπα και τον Όθωνα, καταλαμβάνουν ολόκληρες σελίδες. Το κακό όμως, έγινε. Τα πλούτη της Πόλης έγιναν γνωστά και θάμπωσαν τους Φράγκους. Η εξαθλιωμένη, βάρβαρη και σε δημογραφική έκρηξη τελούσα Ευρώπη, επινοεί την λύση: Σταυροφορίες, η μεγαλύτερη απάτη της παγκόσμιας ιστορίας, η πρώτη αποικιοκρατική εξόρμηση της Δύσης. Κλέφτες, λωποδύτες, πειναλέες μάζες, άγρια θηρία-οι Σταυροφόροι-ξεχύνονται στην Ρωμανία και με αποκορύφωμα το 1204, λεηλατούν, βιάζουν, φονεύουν και κακουργούν κατά των «σχισματικών» Ελλήνων.
(Ο Παπαρηγόπουλος γράφει ότι μαζί με τους Φράγκους «συνέπραττον, εις την δήωσιν και την ανηλεή και κτηνώδη βιαιοπραγίαν, Πισάται, Γεννουαίοι, Σικελοί, Άπουλοι, Ούγγροι, Ισπανοί, Γερμανοί», όλη η σημερινή Ευρωπαϊκή Ένωση).
Συγχρόνως, όσα απ’ αυτά τα τρισάθλια υποκείμενα, τους Σταυροφόρους, ήξεραν πέντε γράμματα, έγραφαν και τους «άθλους» τους, κείμενα απύθμενου μίσους κατά του Ελληνισμού. (Το οποίο καλλιεργούσε και υποδαύλιζε-ποιός άλλος;-το θηρίο της Ρώμης).
Μεταξύ των εμετικών κειμένων, στα οποία ξεχειλίζει ο φθόνος, η κακία και η παλιανθρωπιά των συντακτών τους κατά του Ελληνισμού και, κυρίως, κατά της Ορθοδόξου Πίστεως, είνα ικαι  κάποιου Γερμανού «ιεραποστόλου» ονόματι Brocardus. Αυτός υπέβαλε το 1332 υπόμνημα-μνημόνιο στο Φίλιππο ΣΤ’ της Γαλλίας, στο οποίο εξηγεί πώς θα γίνει, η τελειωτική αυτή τη φορά, διάλυση του Βυζαντίου και ο βίαιος εκλατινισμός των Ελλήνων.
Ο ψευτοϊεραπόστολος προτείνει πέντε μέτρα, για να παραμείνον αιώνια τα εδάφη της Ρωμηοσύνης στη Δύση και να υποταχθούν ολοκληρωτικά οι Έλληνες.
(Τα αποσπάσματα τα μετέφρασε ο Κυρ. Σιμόπουλος και περιέχονται στο βιβλίο του «Ξενοκρατία, Μισελληνισμός και Υποτέλεια», σελ. 249-251).
Πρώτον: Εκκαθάριση του «εσωτερικού μετώπου». Όλοι οι Λατίνοι που απαρνήθηκαν την «καθολική πίστη» και την «ρωμαϊκή Εκκλησία» με λόγο ή έργο και προσχώρησαν στη γραικική απιστία, θα καταγγέλονται ως αιρετικοί και ή θα θανατώνονται από την ιερά εξέταση ή θα εξορίζονται διά βίου.
Δεύτερον: Όλοι οι Έλληνες μοναχοί, οι ονομαζόμενοι καλόγεροι, θα εκδιωχθούν από τα κατακτημένα εδάφη και θα διασκορπιστούν σε διάφορες χώρες της Δύσης, εκτός αν αποκηρύξουν δημόσια την πλάνη τους και δηλώσουν πίστη στον πάπα. (Δοκάρι στα μάτια των Δυτικών, και τότε και τώρα, ο ορθόδοξος μοναχισμός).
Τρίτον: Για να επιστρέψουν όλοι οι «Γραικοί» (από τον λεγόμενο Καρλομάγνο και εντεύθεν έτσι μας ονομάζουν περιφρονητικά οι Φράγκοι), στην «ορθή πίστη», στον καθολισμό, και να κοπεί οριστικά ο δρόμος επιστροφής στη δογματική πλάνη, πρέπει να ξεχάσουν την γλώσσα τους. Να μην μιλάνε και να μην καταλαβαίνουν ελληνικά. (Γι’ αυτό αγωνιζόμαστε κατά των γλωσσοκτόνων βιβλίων τάχα και Γλώσσας του Δημοτικού. Χωρίς την γλώσσα, φραγκεύουμε μέσα σε μία γενιά). Για την ριζική αυτή λύση, συνεχίζει ο Γερμανός, θα απαγορευτεί η ελληνική γλώσσα και θα επιβληθεί η διδασκαλία αποκλειστικά των λατινικών (σ.σ. σήμερα των αγγλικών). «Τα παιδιά των Ελλήνων πρέπει να μαθαίνουν μόνο την δική μας γλώσσα, ώστε να διαβάζουν τα δικά μας μόνο βιβλία, να μαθαίνουν τις πλάνες τους και να ενστερνίζονται την αγία μας πίστη και το σωστό δόγμα».
Τέταρτον: Όλα τα βιβλία που υπερασπίζονται το ανατολικό χριστιανικό δόγμα, πρέπει να καούν. (Ο απόγονός του, ο Αδόλφος, υιοθέτησε την συμβουλή του). Οι Έλληνες έχουν βιβλία σύγχρονα και παλαιότερα, που περιέχουν πλάνες σχετικά με τη «ρωμαϊκή Εκκλησία» και πολλές βλασφημίες εις βάρος των τέκνων της. Όλα αυτά τα βιβλία θα αναζητηθούν με ζήλο και επιμονή από ειδικευμένα γι’ αυτό το έργο άτομα, θα συγκεντρωθούν και θα ριχτούν στην πυρά. Για την συλλογή τους θα χρησιμοποιηθούν όλα τα μέσα, από την τρομοκρατία ως τον αφορισμό.
Πέμπτον: Ειδικά στην Κωνσταντινούπολη θα συγκεντρωθεί βιαίως, στην Αγία Σοφία, ολόκληρος ο ορθόδοξος κλήρος και από τον λαό ένα τουλάχιστον άτομο από κάθε οικογένεια. «Και μετά το κήρυγμα θα κληθούν όλοι να δηλώσουν διά βοής ότι προσχωρούν στο δικό μας δόγμα ότι συμφωνούν για την ένωση των Εκκλησιών κι ότι υποτάσσονται στη ρωμαϊκή Εκκλησία και τον πατέρα μας, τον πάπα...». (Ας τα διαβάζουν αυτά οι ημιμαθείς της προοδομανίας, οι δωδεκαθεϊστές και λοιποί εκκλησιομάχοι. Ας βλέπουν την κατάντια των Ουκρανών, που εκλιπαρούν τους Φράγκους και την αγερωχία και λεβεντιά των ορθοδόξων Ρώσων. Η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι, όχι μόνο η ελπίδα μας για ανάσταση του Γένους, αλλά και η απαράθραυστος ασπίδα μας. Αν υποτασσόμεθα τότε στην «λατινικήν καλύπτραν»-πράγμα που και σήμερα επιχειρείται με την παναίρεση του Οικουμενισμού και με τους ημέτερους μεταπατερικούς λακέδες που τον δορυφορούν-το όνομα των Ελλήνων θα ήταν καταχωνιασμένο στα σκονισμένα ράφια των βιβλιοθηκών).
Ο Γερμανός «ιεραπόστολος» είναι ο πρώτος στην παγκόσμια ιστορία, που εισηγείται συστηματική, «επιστημονική», Γενοκτονία. Είναι ο πρώτος που σχεδιάζει πνευματική εκμηδένιση, εθνικό και φυλετικό αφανισμό. Το σχέδιο του εφαρμόσθηκε στην αμερικανική ήπειρο, στη νότια μέσω των Ισπανών «κονκισταδόρων (=κατακτητών) και στον βορρά με τους τυχοδιώκτες κάου-μπόυ.
(Η σφαγή και η πολιτιστική καταστροφή των ιθαγενών της Αμερικής είναι ένα γεγονός που αποσιωπάται επιμελώς. Οι Ισπανοί καταχωνιάζουν τα εγκλήματά τους. Πέραν των σφαγών, κατέφευγαν και στις προγραμματισμένες διασταυρώσεις με συστηματικό βιασμό των ιθαγενών γυναικών για τη δημιουργία μιάς φυλής μιγάδων, που εξαιτίας των βιολογικών και ανθρωπομορφικών της χαρακτηριστικών ξέκοβε από τις εθνολογικές της ρίζες και δεχόταν την επιρροή του ξένου δυνάστη. Οι εξ Ευρώπης Αμερικανοί, όχι μόνο δεν ένιωσαν τύψεις για την Γενοκτονία, αλλά την μεταμόρφωσαν σε πολιτιστικό κεφάλαιο, εντάσσοντας τη στις ηρωικές περιόδους της ιστορίας των ΗΠΑ, όπως εκφράζεται στα γουέστερν). Τα ίδια έκαναν οι Γάλλοι στην Αλγερία, οι Άγγλοι στις αποικίες του ανά τον κόσμο, οι Ολλανδοί, Βέλγοι, Γερμανοί και λοιποί «εταίροι» μας στην Αφρική, ο Χίτλερ στην Ρωσία, στην Ελλάδα και στις χώρες των μη Αρείων, που κατακτούσε. Τα ίδια κάνουν και πάλι με τα μνημόνια στην πατρίδα μας, χρησιμοποιώντας βεβαίως τους χρήσιμους «Κουίσλιγκ».

Το ερώτημα που γεννιέται είναι: τι δουλειά έχουμε εμείς οι Έλληνες στην Φραγκογερμανική Ένωση; Γιατί παραμένουμε σ’ αυτήν την φιδοφωλιά; Ως πότε «θα ανήκομεν», δηλαδή θα σκύβουμε ταπεινωμένοι και κατασυκοφαντημένοι το κεφάλι, στην διεφθαρμένη πόρνη, «την Δύσιν»;

Οι παρακαταθήκες των αγωνιστών του 1821 Του Γιώργου Ν. Παπαθανασόπουλου

Οι παρακαταθήκες των αγωνιστών του 1821
Του Γιώργου Ν. Παπαθανασόπουλου
Οι Έλληνες έχουμε πάθει  ένα γερό στραπάτσο τα τελευταία χρόνια. Αυτό έχει επηρεάσει κυρίως τις ευαίσθητες ψυχές των νέων μας, οι οποίοι υφίστανται τις βαρύτατες συνέπειες από τα λάθη των μεγαλυτέρων τους. Τα παιδιά και τους νέους μας χωρίς να το θέλουν και χωρίς να το ξέρουν, τους κάναμε σαν ένα ζαλισμένο κοπάδι, που δεν ξέρει από πού έρχεται και πού πηγαίνει...Δεν μαθαίνουν να εκτιμούν αυτό που έχουν, δεν βοηθιούνται  να έχουν ταυτότητα, ιδιοπροσωπία, όραμα ζωής.
          Η μεγάλη ευθύνη μας είναι ότι έχουμε ξεχάσει κι επομένως δεν μεταδίδουμε τις υποθήκες των αγωνιστών του 1821, που μας έδωσαν όχι μόνο την ελευθερία που απολαμβάνουμε, αλλά και ήθος, αρχές, ιδανικά. Να θυμίσουμε κάποιες από τις υποθήκες τους. Ο Γέρος του Μωριά, ο αρχιστράτηγος της απελευθέρωσης μας από τον τουρκικό ζυγό, ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, μιλώντας στους νέους του Α΄ Γυμνασίου Αθηνών, στην Πνύκα, είπε, μεταξύ των άλλων:

          « Εγώ παιδιά μου...σας είπα όσα ο ίδιος είδα, ήκουσα, και εγνώρισα, δια να ωφεληθήτε  από τα απερασμένα, και από τα κακά αποτελέσματα της διχονοίας, την οποία να αποστρέφεσθε, και να έχετε ομόνοια. Εμάς μη μας τηράτε πλέον. Το έργο μας και ο καιρός μας επέρασε. Και αι ημέραι της γενεάς, η οποία σας άνοιξε το δρόμο, θέλουν μετ’ ολίγον περάσει. Την ημέρα της ζωής μας θέλει διαδεχθή η νύκτα του θανάτου μας, καθώς την ημέραν των Αγίων Ασωμάτων θέλει διαδεχθή η νύκτα και η αυριανή ημέρα. Εις εσάς μένει να ισάσετε και να στολίσετε τον τόπο, οπού ημείς ελευθερώσαμε, και για να γίνη τούτο, πρέπει να έχετε ως θεμέλια της πολιτείας την ομόνοια, την θρησκεία... και την φρόνιμον ελευθερία».
          Ο άλλος μέγας αγωνιστής του 1821, ο Γιάννης Μακρυγιάννης, γράφει στα Απομνημονεύματά του:
          « Κι αφού ο Θεός θέλησε να κάμει νεκρανάστασιν εις την πατρίδα μου, να την λευτερώσει από την τυραγνίαν των Τούρκων, αξίωσε κι εμένα να δουλέψω κατά δύναμη λιγότερον από τον χειρότερον πατριώτη μου Έλληνα...Το λοιπόν δουλέψαμεν όλοι μαζί, να την φυλάμε... Και εις το εξής να μάθομεν γνώση, αν θέλομεν να φκιάσομεν χωριόν, να ζήσομε όλοι μαζί. Έγραψα γυμνή την αλήθεια, να ιδούνε όλοι οι Έλληνες να αγωνίζονται δια την πατρίδα τους, δια την θρησκεία τους, να ιδούνε και τα παιδιά μου και να λένε: <Έχομεν αγώνες πατρικούς, έχομεν θυσίες>, αν είναι αγώνες και θυσίες. Και να μπαίνουν σε φιλοτιμίαν και να εργάζονται εις το καλό της πατρίδας τους, της  θρησκείας τους και της κοινωνίας...». 
          Τις υπηρεσίες  που πρόσφεραν στο Ελληνικό Έθνος οι αγωνιστές του 21 εκτίμησε ο σπουδαίος άνθρωπος και δικαστής Γεώργιος Τερτσέτης, που αρνήθηκε να καταδικάσει σε θάνατο τον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη, εκτίμησε το ήθος και τη γενναιότητά του, τον αγάπησε σαν πατέρα του και και τον  έπεισε  να του υπαγορεύσει τα Απομνημονεύματά του. Ο Τερτσέτης σε λόγο του για την 25η Μαρτίου, το 1869, τονίζει:
« Εγώ, κύριοι ακροαταί, σκεπτόμενος και αναλογιζόμενος τους καιρούς και τα πράγματα τί πρέπει και οι νέες γενεές της Ελλάδος να προσφέρουν στην οικουμένην, ευρίσκω και λέγω, να προσφέρουν πρέπει παραδείγματα αθάνατα αρετής. Μην κλείσωμεν, φίλοι και αδελφοί, τους οφθαλμούς μας εις την λάμψιν του καθήκοντος και της αποστολής μας».
Σήμερα και με την ευκαιρία της πανηγύρεως της 25ης Μαρτίου και μπρος στον γκρεμό που βρισκόμαστε οφείλουμε να αφυπνιστούμε και να δώσουμε το παράδειγμα στη νεολαία ότι ο άνθρωπος και το έθνος δεν υπάρχουν χωρίς ελευθερία. Και ελευθερία δεν είναι μόνο να αποτινάξουμε το ζυγό μας από τους όποιους τυράννους, είναι κυρίως να απαλλαγούμε από τα πάθη μας, να ζήσουμε ως όντα με ρίζες και βάθος και να δείξουμε την έμπρακτη ευγνωμοσύνη μας προς όσους μας έδωσαν την ελευθερία και μας δίδαξαν αξιοπρέπεια και ήθος.

Ευαγγελίζου Ελλάδος Γή Χαρά Μεγάλη.

ΜΗ ΦΟΒΟΥ ΕΛΛΑΣ σε λίγο θα χαμογΕ(λ)λάς.

Τι ταράζεσαι μικρό ποίμνιο? Γιατί κλαίς και πονάς?
Μήπως βλέπεις τον εχθρό να προσμένει να σε κατασπαράξει?
Ναι αυτό βλέπεις! αλλά δεν βλέπεις και κάτι άλλο, την φονική αδημονία του να σε αποτελειώσει τώρα που σε έχει χαμαί κάτω.
Τι συμβαίνει?

Ένας Λαός κάτω, πεσμένος πάνω στο χώμα και το κεφάλι του να το πατάει πιεστικά η μπότα του τοκογλύφου κατακτητή για να το αναγκάσει να φάει ακόμη και χώμα. Αυτός ήταν ο ανέκαθεν ονειρικός πόθος των (( εκλεκτών φυλών )), αν υπάρχουν φυσικά τέτοιες στις μέρες μας για την στάση που πρέπει να έχει κατά αυτούς  η  ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΕΦΑΛΗ μέσα στην Παγκόσμιο ιστορία και στο καθημερινό γίγνεσθαι.  
Φευ όμως οι εσωτερικοί  βασανιστές μας, οι αδιάλλακτοι  εχθροί αλλά και οι γλυκανάλατοι δήθεν φίλοι  θα  κατορθώσουν το ακατόρθωτο. Και ποιο είναι αυτό? να μας ξανακάνουν να νοιώσουμε πάλι σαν πραγματικοί ΕΛΛΗΝΕΣ. Ήδη μας έχουν τελειωμένους σύμφωνα με τους γεωπολιτικούς σχεδιασμούς τους. Άλλωστε αυτό μας το απαγγέλουν κατάμουτρα και το διαφημίζουν οι κομπάρσοι   κλόουν των διεθνών κέντρων σκοτοδίνης.
Ένα τεράστιο στόμα άνοιξε και περιμένει από στιγμή σε στιγμή να καταπιεί σύσσωμο τον Ελληνισμό σε  Ελλάδα και Κύπρο. Τι συγκίνηση αισθάνονται  άραγε αυτοί οι διαχρονικοί δολοφόνοι των λαών που βλέπουν να πραγματοποιούνται τα άνομα σχέδια  τόσων αιώνων? Η αδημονία και η απληστία πράγματι τούς τρελαίνει.
Δεν χρειάζεται να ονοματίσουμε τους εχθρούς και τους φίλους, ήδη οι εκβιασμοί και οι ειρωνείες τους  καταγράφονται στο βιβλίο της πραγματικής ιστορίας που θα μας είναι χρήσιμο για μετά...ότι αρχή και τέλος, παλαιόθεν και ως τώρα, όλα τα θεριά πολεμούν να μας φάνε και δεν μπορούνε, τρώνε από μας και μένει και ΜΑΓΙA Στρατηγός Μακρυγιάννης. Αυτή η μαγιά είναι το πνευματικό μπαρούτι που θα τινάξει τα σωθικά της παγκόσμιας ανομίας. Και θα τρελάνει  τους εξουσιαστές αυτού του αιώνος του απατεώνος  γιατί δεν γνωρίζουν ότι το χώμα που σκύψαμε εξ αιτίας τους να φάμε είναι αγιοποτισμένο με το ζεστό μαρτυρικό αίμα των προγόνων μας που τελειώθηκαν από τα βασανιστήρια των δικών τους προγόνων. ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΩΜΑ ΔΙΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΖΩΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ και στους εχθρούς  δίνει βαθειά καταισχύνη. Όμως τις πταίει  που βρεθήκαμε κατάχαμα? φταίει το ξερό μας κεφάλι που δεν βάλαμε μυαλό και εμπιστευόμασταν άσπονδους  φίλους  αλλά και οι (( δήθεν φίλοι ))  φταίνε γιατί μπλέκονται πάντα με λάθος ΛΑΟ!!!
Άραγε γιατί γίνονται όλα αυτά? μα φυσικά για την ανθρώπινη απληστία και το ιστορικό κόμπλεξ που φυσικά δεν προσκρούουν μόνο πάνω στο φυσικό νόμο αλλά και σε αυτόν τον πνευματικό που γίνεται αμείλικτος μέσα στην αδικία των ημερών μας.


Είναι  πασιφανές ότι όλα αυτά που γίνονται είναι το τελικό συγκέρασμα αποφάσεων μιας προαποφασισμένης πολύ μεγάλης γεωστρατηγικής επιλογής και μάλιστα στο πιο ψηλό επίπεδο απληστίας και ισοπέδωσης πολιτισμικών αξιών.
Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι όλα αυτά ξεφεύγουν πλέον από κάθε συμβατικό τρόπο σκέψης με τον οποίο συνηθίσαμε να σκεφτόμαστε μέσα στην εικονική καθημερινότητα, αλλά ξεπερνούν και την ισορροπία της λογικής του κοινού νού.
Οι γεωπολιτικές μάσκες των συμφερόντων έπεσαν πάνω από το υποψήφιο θήραμα και η λυκοφιλία των γειτόνων  μας ενεργοποιήθηκε εν όψει της μοιρασιάς των ενεργειακών πόρων. Τι να πούμε και για τους ομόδοξους φίλους μας? που μας έκαναν να ανατρέξουμε στην σελίδα της ιστορίας που λέγεται Ορλωφικά. Όλοι για τα συμφέροντα τους και φυσικά δεν περιμέναμε τίποτε άλλο από αυτούς που δώσανε ήδη εξετάσεις από την καταγραφή της ιστορίας.  

Ένα πράγμα όμως είναι σίγουρο ότι οι διεθνείς ληστές θα μαλώσουν στην μοιρασιά. Αυτό άλλωστε διακρίνεται στις τοκογλυφικές συνάξεις τους. Και μάλιστα τώρα που δεν υπάρχει αντίπαλον δέος.
Και όμως για αυτούς υπάρχει!!! Και είναι αυτό που ηχεί τις μέρες της Σαρακοστής απέναντι στην καθέδρα των ανομιών τους.
Χαίρε ανόρθωσις των ανθρώπων, χαίρε κατάπτωσις των δαιμόνων...
Χαίρε της απάτης την κάμινον σβέσασα χαίρε, της ΤΡΙΑΔΟΣ τους μύστας φωτίζουσα...
Χαίρε τύραννον απάνθρωπον εκβαλούσα της αρχής,χαίρε Κύριον φιλάνθρωπον επιδείξασα Χριστόν...
ΧΑΙΡΕ ΝΥΜΦΗ ΑΝΥΜΦΕΥΘΕ
Τώρα είναι ανάγκη αδέλφια να ανασηκώσουμε την πεσμένη Εικόνα του εαυτού μας και να την Αναστηλώσουμε μαζί με τις Εικόνες των Αγίων μας εις το ΑΡΧΑΙΟΝ ΚΑΛΛΟΣ της Ορθόδοξης Πίστης και Παράδοσης για να αντικρύσουμε πάλι στα τείχη  των συνόρων μας και στα προτειχίσματα της καθημαγμένης ζωής μας Περιπολούσα την ΥΠΕΡΜΑΧΩ ΣΤΡΑΤΗΓΩ να μας φέρνει τώρα που θα βρεθούμε χαμαί και ταπεινά πάνω σε αυτήν την Ανδρειωμένη, Αγιοτόκο Γή την ΚΑΛΗ ΑΓΓΕΛΙΑ  
Ευαγγελίζου Ελλάδος Γή Χαρά Μεγάλη.

ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ    ΔΡ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΡΔΑΚΑΣ  

Η Αγία Γραφή είναι «το βιβλίο των βιβλίων», αλλά όχι «καταστατικό πίστεως».



Η πίστη στο ότι η Αγία Γραφή είναι «καταστατικό πίστης», είναι δόγμα της Μεταρρύθμισης του 16ου αιώνα, άγνωστο στην Εκκλησία. Σε διαμαρτυρία εναντίον του αιρετικού Παπικού οικοδομήματος, οι μεταρρυθμιστές ίδρυσαν νέες θρησκευτικές οργανώσεις, και αντικατέστησαν τον έναν δήθεν αλάθητο Πάπα, με πολλούς «μικρούς Πάπες». 

Ο άγιος Ειρηναίος της Λυών, ήδη από τον δεύτερο αιώνα, μας εξηγεί τον κοινό τρόπο όλων των αιρετικών. Παράλληλα, μας δείχνει τι φρονούσαν οι χριστιανοί από παλαιότατα πάνω στο θέμα. Στο έργο του «Έλεγχος και Ανατροπή της ψευδωνύμου Γνώσεως», αναφέρει ότι τα χωρία των Γραφών μοιάζουν με ψηφίδες που ενωμένες σχηματίζουν την εικόνα ενός ψηφιδωτού. Έρχονται, λοιπόν, και αφαιρούν τις ψηφίδες, χαλούν την αρχική εικόνα, και με τις ίδιες ψηφίδες φτιάχνουν νέα εικόνα ισχυριζόμενοι ότι είναι, δήθεν, η αυθεντική (ΒΕΠΕΣ 5, σελ. 108-109). 

Για αυτό, για τον άγιο Ειρηναίο, μεγαλύτερη αξία έχουν οι ζωντανοί φορείς της Παραδόσεως, παρά ένα κείμενο από μόνο του. Μας εξηγεί ο πατρολόγος Στυλιανός Παπαδόπουλος: «Ο Ειρηναίος δε θεωρεί τη Γραφή κάτι ξεχωριστό από την Παράδοση, δεν είναι μέγεθος ιδιαίτερο, αλλά όψη, στοιχείο, πλευρά διακεκριμένη (όχι χωρισμένη) στο πλαίσιο της όλης Παραδόσεως, την οποία μάλιστα χαρακτηρίζει στο σύνολό της κανόνα αληθείας και θεωρεί ακλινή και βεβαία, όρο, κριτήριο και πλαίσιο ζωής του πιστού. Οι ζωντανοί φορείς της Παραδόσεως έχουν στον Ειρηναίο μεγαλύτερη σημασία από τα κείμενα της ΚΔ, κάτι που ισχύει απόλυτα και για τον Ιγνάτιο. Οι φορείς αυτοί ονομάζονται επίσκοποι ή πρεσβύτεροι. Ο όρος πρεσβύτεροι σημαίνει πρώτιστα τους εγγυητές της γνήσιας Παραδόσεως» (Α’ Τόμος, σελ. 300).

 Η Αγία Γραφή δεν αποτελεί από μόνη της «κανόνα πίστεως». Είναι μέρος της Ιεράς Παραδόσεως, και συνεπώς, δεν μπορεί ποτέ να ερμηνευτεί σωστά έξω από την Ορθόδοξη Εκκλησία του Κυρίου. 

Παρακάτω, αναπτύσσω πέντε λόγους για τους οποίους η Αγία Γραφή αποκομμένη από την υπόλοιπη Ιερά Παράδοση, δεν είναι σε καμία των περιπτώσεων «καταστατικό πίστεως»


1. Δεν υπάρχει κανένα εδάφιο της Αγίας Γραφής που να αναφέρει κάτι τέτοιο.

Μπορώ να πω ότι υπάρχουν άφθονα που δείχνουν το αντίθετο. Όσοι προσπαθούν να φέρουν εδάφια για να στηρίζουν το αιρετικό αυτό δόγμα, είτε είναι Προτεστάντες, είτε είναι «προτεσταντόπληκτοι», αναγκάζονται να παρερμηνεύσουν τα χωρία, και να πουν πράγματα διεστραμμένα. Αν ήταν σωστό το δόγμα «μόνο η Αγία Γραφή», δεν θα υπήρχε έστω και ένα τέτοιο εδάφιο που να μας το έλεγε; Πως θα μπορούσε να βρεθεί ένα τέτοιο χωρίο, από την στιγμή που τα επί μέρους βιβλία της Αγίας Γραφής, συγκροτήθηκαν ως ένα βιβλίο μεταγενέστερα, κατά τον 4ο αιώνα; Μάλιστα, ως τότε, υπήρχαν διαφορετικές απόψεις περί της γνησιότητας κάποιων βιβλίων της Καινής Διαθήκης, όπως μας πληροφορεί ο ιστορικός Ευσέβιος στην Εκκλησιαστική του ιστορία. Σε όλες αυτές τις αμφισβητήσεις, λύση και εγγύηση περί της αποστολικής προέλευσης των βιβλίων αυτών, έδωσε η Ορθόδοξη Εκκλησία, συνοδικά, κατά τον τέταρτο αιώνα. Ως τότε, κατά τους προηγούμενους αιώνες, υπήρχαν «συλλογές», οι οποίες δεν ήταν πλήρεις, στις κατά τόπους επισκοπές. 


2. Η Εκκλησία, το ζωντανό Σώμα του Χριστού, στύλος της αλήθειας.

Στην ίδια την Αγία Γραφή, αναφέρεται ξεκάθαρα ότι ο στύλος και η βάση της αλήθειας, είναι η Εκκλησία, το Σώμα του Χριστού (Ά Τιμοθέου, 3:15). Επίσης, μας λέει ξεκάθαρα, 

«Άρα ουν αδελφοί, στήκετε και κρατείτε τας παραδόσεις ας εδιδάχθητε, είτε δια λόγου, είτε δι επιστολής ημών» (Β’ Θες/κείς, 2: 15). 

Η Αποστολική Παράδοση, με βάση αυτό το εδάφιο, δεν βρίσκεται μόνο στα γραπτά, αλλά και στα προφορικά. Και τα δύο, είναι της Εκκλησίας. Κατά συνέπεια, ο φορέας της παράδοσης, της δια λόγου και επιστολής, είναι η Εκκλησία. Είναι ποτέ δυνατόν, για παράδειγμα, η διδασκαλία του απ Παύλου να εξαντλείται μόνο σε 14 επιστολές και του αποστόλου Πέτρου μόνο σε δύο; Υπάρχουν πολλά εδάφια από την Αγία Γραφή που υποστηρίζουν τα παραπάνω, αλλά αρκούμαι σε αυτό. Το χωρίο του αποστόλου Παύλου, εξηγείται ως εξής από τον Μ. Βασίλειο: «Αποστολικόν δε οίμαι και το ταις αγράφοις παραδόσεσι παραμένειν» («Περί του Αγίου Πνεύματος», όπως παρατίθεται στο «Πηδάλιο» του αγίου Νικοδήμου, σελ. 648). 
 

3. Περιστασιακός ο χαρακτήρας των βιβλίων της. 

Τα βιβλία της Καινής Διαθήκης, και ειδικότερα οι επιστολές, έχουν περιστασιακό χαρακτήρα, κάτι που σημαίνει ότι δεν περιέχουν όλα όσα ήθελαν να εκφράσουν οι απόστολοι, αλλά μέρος αυτών. Αυτό γίνεται κατανοητό, για παράδειγμα, από τα λόγια του αποστόλου Ιωάννη στις δύο του τελευταίες επιστολές: «Πολλά έχων υμίν γράφειν ουκ ηβουλήθην δια χάρτου και μέλανος, αλλά ελπίζω ελθείν προς υμάς και στομα προς στομα λαλησαι» (Β’ Ιωάννου 12). «Πολλά είχον γράφειν, αλλ ου θέλω δια μέλανος και καλάμου σοι γραψαι, ελπιζω δε ευθεως ιδειν σε και στομα προς στομα λαλησομεν» (Γ’ Ιωάννου 13-14). Οι επιστολές, απαντούν σε συγκεκριμένα προβλήματα, συγκεκριμένων τοπικών εκκλησιών. Πολύτιμες για μας σαφώς, αλλά όχι και αρκετές για να είναι «καταστατικό πίστης». 


4. Υπάρχουν βιβλία στην Καινή Διαθήκη που δεν μας διασώζονται! 

Μερικά παραδείγματα: Ο απόστολος Παύλος γράφει στην επιστολή του που στέλνει στους Κολασσαείς: «και όταν αναγνωσθή παρ’ υμίν η επιστολή, ποιήσατε ίνα και εν τη Λαοδικέων  εκκλησία αναγνωσθή, και την εκ Λαοδικείας ίνα και υμείς αναγνώτε» (Κολ. 4:16). Είχε στείλει επιστολή και προς την Εκκλησία της Λαοδίκειας, και ζητά να την διαβάσουν, μιας και τότε δεν υπήρχε ακόμα η τυπογραφία, και δεν υπήρχε η δυνατότητα παραγωγής πολλών αντιτύπων της επιστολής. Σήμερα όμως, στον κανόνα των βιβλίων της Καινής Διαθήκης, δεν έχουμε την «προς Λαοδικείς επιστολή». Ο ισχυρισμός ότι αυτή η επιστολή ταυτίζεται με την «προς Εφεσίους», ήταν ισχυρισμός του αιρετικού Γνωστικού Μαρκίωνα, ο οποίος ήταν ο πρώτος που επέγραψε την επιστολή «προς Εφεσίους», ως «προς Λαοδικείς». Σε αυτό όμως, έχει απαντήσει ο Τερτυλλιανός, κατηγορώντας τον Μαρκίωνα, στηριζόμενος στην μαρτυρία της Εκκλησίας. 

Επίσηςδεν υπάρχει η Ά προς Κορινθίους επιστολή. Ουσιαστικά, τρείς επιστολές «προς Κορινθίους» έστειλε ο απόστολος Παύλος, εκ των οποίων, σώζονται δύο. Έτσι λοιπόν, η επιστολή που ονομάζουμε σήμερα «Α’ προς Κορινθίους», κανονικά είναι η «Β’ προς Κορινθίους». Στην (σημερινή) Α’ Κορινθίους, γράφει ο απόστολος:«Έγραψα υμίν εν τη επιστολή μη συναμίγνυσθαι πόρνοις» (Ά Κορινθίους, 5:9). Έγραψε «στην επιστολή», που σημαίνει ότι προηγήθηκε κάποια άλλη, πριν την επιστολή που σήμερα λέμε «Α’ Κορινθίους». Αυτό, το μαρτυρά και ο Ωριγένης. Δεν πρόκειται περί προηγούμενου κεφαλαίου της ίδιας επιστολής, και αυτό φαίνεται από την συνέχει που γράφει: «Νυν δε έγραψα υμίν μη συναναμίγνυσθαι» (Α’ Κορινθίους, 5:11). Το «έγραψα» και το «νυν έγραψα», δείχνει ότι το πρώτο αναφέρεται στο παρελθόν σε άλλη επιστολή, το δεύτερο στην παρούσα επιστολή. Άλλωστε, ψάξτε όσο θέλετε στα προηγούμενα κεφάλαια (από το 1ο ως το 4ο), πουθενά δεν θα βρείτε να αναφέρεται ο απόστολος σε «πόρνους».

Αυτό αποτελεί πρόβλημα για τους Προτεστάντες, εφόσον λείπουν βιβλία από την Καινή Διαθήκη, αλλά όχι για μας τους Ορθόδοξους. Διότι, για μας, είτε κάτι είναι γραμμένο σε κάποιο βιβλίο, είτε δεν είναι, μας αρκεί ότι το λέει η Εκκλησία εν Αγίω Πνεύματι. Το περιεχόμενο διατηρήθηκε σαφώς στην προφορική παράδοση της Εκκλησίας, μιας και τα αρχαία χειρόγραφα-ειδικά κατά την εποχή εκείνη, ήταν ευάλωτα στις πυρκαγιές και στις καταστροφές. Ακόμα και αυτά τα ίδια τα φύλλα των χειρογράφων, η φύση τους, επέτρεπε την φθορά τους ακόμα και δια του χρόνου. Η Εκκλησία δεν μειώνεται, είτε κάποια πράγματα χαθούν είτε διατηρηθούν γραπτά. Πολλά θα μπορούσαμε να αναφέρουμε ακόμα από την Καινή Διαθήκη, αλλά τα παραπάνω είναι αρκετά.  

 
5. Η πολυδιάσπαση των αιρετικών ομάδων.

Ένας πέμπτος λόγος, για τον οποίο η Αγία Γραφή δεν μπορεί να είναι «κανόνας πίστεως» από μόνη της, είναι η πολυδιάσπαση των αιρετικών ομάδων που την επικαλούνται, αλλά την ερμηνεύουν διαφορετικά. Όλοι αυτοί επικαλούνται ένα θεόπνευστο βιβλίο, αλλά μεταξύ τους είναι 33.000 διαφορετικές θρησκευτικές ομάδες, διηρημένες κατά την πίστη. Στα ίδια χωρία, άλλα λέει ο ένας και άλλα ο άλλος. Σε τέτοιο βαθμό, ώστε να ανήκει ο καθένας τους σε διαφορετική ομάδα. Συνεπώς, δεν θα ήταν ποτέ δυνατό ο Θεός να δημιουργούσε αυτήν την Βαβέλ ψευδοδιδασκαλιών.Όταν δεν έχουν το ερμηνευτικό κλειδί της Εκκλησίας, αυτά είναι αναμενόμενα. 

Σύμφωνα με την «World Christian Encyclopedia», το 2001 ο αριθμός υπερέβη τις 33.000! Όλο και νέα σχίσματα. Κάθε νέα «αποκάλυψη», και νέο σχίσμα!


Ως κατακλείδα, παραθέτω τα λόγια του οσίου Νικοδήμου του Αγιορείτου:

«[..] έσχατος κριτής εν τη Εκκλησία δεν είναι η Αγία Γραφή, ως λέγουσι τούτο οι Λουθηροκαλβινισταί, αλλά η Οικουμενική Σύνοδος, καθ’ ότι εις πολλά μέρη ασαφώς λαλούσα η Θεία Γραφή, και έκαστος των αιρετικών προς την εδικήν του αίρεσιν στρεβλών το ασαφές νόημα των Γραφών, εξ ανάγκης χρειάζεται ερμηνεία δια να εξηγήση το αληθές αυτής νόημα, ος τις δεν είναι άλλος, παρά η Οικουμενική Σύνοδος. Και άλλο δε, διατί κοντά εις τα γνήσια, και καθολικά βιβλία της Γραφής, με το να ετόλμησαν να επιγράψουν ως Κανονικά και τα νόθα και αιρετικά βιβλία των οι αιρετικοί, δια τούτο η Οικουμενική σύνοδος εγκρίνει μεν τα γνήσια, αποβάλλει δε τα νόθα και απόκρυφα, ως η Οικουμενική 6η περί των Αποστολικών διαταγών εποίησε. Δι’ ο και ο ιερός Αυγουστίνος τούτο ειδώς κομψώς εγνωμάτευσεν (Επιστολή 154). «Εις το Ευαγγέλιον δεν ήθελα πιστεύσει, αν δεν με έπειθεν η αξιοπιστία της Εκκλησίας».


Πηγές:
ΒΕΠΕΣ, 5ος τόμος, Έργα αγίου Ειρηναίου της Λυών
Πατρολογία Στυλιανού Παπαδόπουλου, Α’ Τόμος
Εκκλησιαστική Ιστορία Ευσεβίου
«Πηδάλιο» αγίου Νικοδήμου
Γ’ Τεύχος «Ιερά Παράδοσις της Ορθοδόξου Εκκλησίας και αιρετικοί Προτεστάντες», Χ. Βασιλειάδη θεολόγου.

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...