Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Κυριακή, Νοεμβρίου 16, 2014

Η νέα παγκόσμια τάξη και όπως την σχεδίαζαν το 1942


Η νέα παγκόσμια τάξη και όπως την σχεδίαζαν το 1942 Ο χάρτης της νέας μεταπολεμικής τάξης πραγμάτων του 1942 ήταν μια αινιγματική προσπάθεια κάποιου Maurice Gomberg ο οποίος με δική του πρωτοβουλία (πιθανότατα) τον δημοσίευσε στις 25 Φεβρουαρίου του 1942. Σε αυτόν αποτυπώνεται η παγκόσμια τάξη πραγμάτων έτσι όπως αυτή θα διαμορφωνόταν σε περίπτωση νίκης των συμμάχων κατά τον Β΄ΠΠ.
Ο χάρτης «ανακαλύφθηκε» το 2010 από τον Ιρλανδό ιστορικό Thomas Moriarty καθώς βρισκόταν χαμένος κάπου στην βιβλιοθήκη του αμερικανικού Κογκρέσου. Το ποιος ήταν ο Maurice Gomberg και γιατί δημιούργησε το συγκεκριμένο χάρτη, αλλά το κυριότερο εκ μέρους ποιών τον σχεδίασε όπως και το συνοδευτικό κείμενο είναι παντελώς άγνωστο.
Τα μόνο γνωστά στοιχεία για τον Gomberg είναι πως γεννήθηκε στην Νέα Υόρκη στις 2 Σεπτεμβρίου του 1903 μόλις δύο εβδομάδες αφότου η μητέρα του, το επώνυμο της οποίας ήταν Bernstein, είχε έρθει στην Αμερική. Η ημερομηνία θανάτου του Gomberg αναφέρεται ως η 19η Μαρτίου του 1954 στο Λος Άντζελες. Από τα ελάχιστα στοιχεία που υπάρχουν για τον ίδιο είναι πως χαρακτηριζόταν ι ως αριστερών πεποιθήσεων άτομο, με προσβάσεις όμως σε ηγετικούς κύκλους της Ουάσιγκτον.
Στον χάρτη απεικονίζεται η μεταπολεμική τάξη σε παγκόσμιο επίπεδο όπως την οραματιζόταν ο Gomberg ή οι περί αυτού. Ο χάρτης είχε ολοκληρωθεί πριν την ιαπωνική επίθεση στο Περλ Χάρμπορ στις 7 Δεκεμβρίου του 1941 κυκλοφόρησε όμως το Φεβρουάριο του 1942 όπως αναφέρθηκε.
Ο χάρτης γενικά βασιζόταν στη δημιουργία ομοσπονδιών στο πρότυπο των Ηνωμένων Πολιτειών οι περισσότερες εκ των οποίων θα είναι αποστρατικοποιημένες περιοχές.
Για την Ελλάδα την οποία την αποκαλεί «Ομοσπονδιακή Δημοκρατία της Ελλάδας» περιλαμβάνει εκτός από την ηπειρωτική Ελλάδα όλη την Αλβανία, τα Δωδεκάνησα, την Κρήτη, το Αιγαίο και τη Μακεδονία. Ειδικά για την τελευταία ως Μακεδονία αναφέρεται φυσικά η πραγματική Μακεδονία μιας και στο χάρτη η Ελλάδα δεν επεκτείνεται εκεί που είναι το σημερινό σλαβοσκοπιανό ψευδεπίγραφο «Μακεδονικό» έκτρωμα.
Για την δυτική Θράκη, η οποία είναι γνωστή ως Ευρωπαϊκή Τουρκία, αλλά και η Κωνσταντινούπολη και τα στενά η επικράτεια αυτή σύμφωνα με τον χάρτη θα είναι υπό τον κοινό έλεγχο της ΕΣΣΔ και της Τουρκίας.
Η Ελλάδα και η Ιρλανδία δεν περιλαμβάνονται στις «Ηνωμένες Πολιτείες Ευρώπης» οι οποίες αποτελούνται από τις Ολλανδία, Βέλγιο, Λουξεμβούργο, Ελβετία, Γαλλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Ιταλία, και τις Κορσική, Σαρδηνία και Σικελία. Η Γερμανία ανήκει ολοκληρωτικά στην ΕΣΣΔ.
Για τις ΗΠΑ η νέα τάξη του Gomberg και αυτών που τον «βοήθησαν» στην δημιουργία του προβλέπει την απορρόφηση του Καναδά του Μεξικού, και της Γροιλανδίας.
Παρούσα και η ίδρυση της «Δημοκρατίας της Εβραϊκής Γης» στη σημερινή περιοχή που βρίσκεται το Ισραήλ, αν και με περισσότερα εδάφη. Από εκεί και πέρα θα υπήρχαν οι «Ηνωμένες Πολιτείες της Νότιας Αμερικής», η «Ένωση Αφρικανικών Δημοκρατιών», οι «Ηνωμένες Δημοκρατίες της Κίνας», η «Ομοσπονδία Αραβικών Δημοκρατιών» κ.ο.κ.
Το κείμενο που συνοδεύει το χάρτη έχει ως εξής:
Η πολιτική μας θα είναι η εξής:
1. Εμείς, οι ΗΠΑ, σε συνεργασία με τους συμμάχους μας, για λόγους εθνικής ασφάλειας και για την προάσπιση της διεθνούς ηθικής, είμαστε αποφασισμένες να συνθλίψουμε και να αφανίσουμε ολοσχερώς την στρατιωτική δύναμη των εισβολέων του Άξονα και των δορυφόρων τους, ασχέτως του κόστους, προσπάθειας και χρόνου που θα απαιτηθεί για την ολοκλήρωση αυτής της αποστολής.
2. Η παλαιά παγκόσμια τάξη της αποικιακής καταπίεσης, της εκμετάλλευσης άλλων χωρών, του ανταγωνιστικού ιμπεριαλισμού και της εξαγορασμένης ισορροπίας της διπλωματίας των ισχυρών, η παλαιά τάξη των βασιλέων, δικτατόρων, προνομιούχων μειονοτήτων, πλουτοκρατικών μονοπωλίων και άλλων παρόμοιων κοινωνικών παράσιτων, της διεφθαρμένης τάξης που είναι υπεύθυνη για τον σημερινό παγκόσμιο αφανισμό και απειλεί την εθνική μας ασφάλεια και ειρηνική διαβίωση, δεν θα ανακάμψει ποτέ ξανά.
3. Η Νέα Παγκόσμια Ηθική Τάξη για τη μόνιμη ειρήνη και ελευθερία θα ιδρυθεί αμέσως μετά την επιτυχή λήξη του παρόντος πολέμου.
4. Για λόγους ιστορίας, οικονομικής δομής, ευνοϊκής γεωγραφικής θέσης και για την ευημερία του ανθρώπινου γένους, οι ΗΠΑ θα πρέπει οικειοθελώς να αναλάβουν την ηγεσία της νεοϊδρυθείσας παγκόσμιας τάξης.
5. Με στόχο τη μείωση των υπερβολικών και εγκληματικών δαπανών για εξοπλισμούς σε όλο τον κόσμο, οι ΗΠΑ, από κοινού με την Λατινική Αμερική, τη Βρετανική Κοινοπολιτεία των Εθνών και την ΕΣΣΔ, θα αναλάβουν την εγγύηση της ειρήνης προς όλα τα έθνη, τα οποία θα αφοπλιστούν και θα αποστρατιωτικοποιηθούν μόνιμα μετά τη λήξη αυτού του πολέμου.
6. Για να είμαστε σε θέση να αποτρέψουμε αποτελεσματικά την έναρξη ενός μελλοντικού παγκόσμιου ολέθρου, στα πλαίσια της εκτέλεσης των καθηκόντων μας, σημαντική προϋπόθεση θα είναι το "αήττητο" των ΗΠΑ ως στρατιωτικής, ναυτικής και αεροπορικής δύναμης.
7. Για να υπάρξει ρεαλιστικός σχεδιασμός της στρατηγικής μας και της αμυντικής μας θωράκισης, είναι επιτακτικής σημασίας να αποκτήσουν οι ΗΠΑ τον έλεγχο όλων των κτήσεων των υπόλοιπων δυνάμεων ολόκληρου του δυτικού ημισφαιρίου, των περικείμενων θαλασσών τους όπως και των στρατηγικών νησιωτικών θέσεων, όπως φαίνεται και στον παραπάνω χάρτη.
8. Για τον σχεδιασμό της άμυνας του δυτικού ημισφαιρίου και μέσα στα πλαίσια και το όλο πνεύμα του νέου δόγματος Μονρόε για την αλληλεγγύη και την πολιτική "καλής γειτονίας" στο δυτικό ημισφαίριο, οι ΗΠΑ, με την έγκριση των Λατινοαμερικανικών Δημοκρατιών, θα αποκτήσουν τον έλεγχο και τα δικαιώματα επίβλεψης των περιοχών που θα περιέλθουν στην σφαίρα επιτήρησής της.
9. Για την ενίσχυση της θέσης μας στην Καραϊβική, η οποία είναι φυσικά μείζονος σημασίας για την άμυνα του ημισφαιρίου, θα προσφέρουμε κάθε δυνατό κίνητρο στις γειτονικές χώρες της Κεντρικής Αμερικής και των Δυτικών Ινδιών για την διευκόλυνση της ενσωμάτωσής τους στις ΗΠΑ, όπως δείχνει ο χάρτης.
10. Για να ενισχυθεί η πολιτικοοικονομική ενότητα του δυτικού ημισφαιρίου, οι ΗΠΑ προτίθενται να προωθήσουν και να στηρίξουν την ενοποίηση της Νότιας Αμερικής με σκοπό την ίδρυση των άρτια οργανωμένων, δημοκρατικών, ομόσπονδων "Ηνωμένων Πολιτειών της Νότιας Αμερικής".
11. Οι απελευθερωμένες αποικίες της Βρετανικής, Γαλλικής και Ολλανδικής Γουϊάνας θα αναδιοργανωθούν ως μια πολιτεία των ΗΠΑ.
12. Όλες οι δυνάμεις θα εγκαταλείψουν τον έλεγχο των αποικιακών και στρατηγικών νησιωτικών κτήσεών τους σε όλο τον κόσμο.
13. Η Βρετανική Κοινοπολιτεία των Εθνών, δεύτερη στρατιωτική και ναυτική δύναμη, που συνεργάζεται στενά με τις ΗΠΑ ως δύναμη για την ελευθερία, θα διατηρήσει και θα αποκτήσει τον έλεγχο όσων περιοχών, βάσεων ειρηνευτικών δυνάμεων και στρατηγικής σημασίας νησιωτικών βάσεων θα είναι απαραίτητοι για την διασφάλιση της παγκόσμιας ειρήνης και ελευθερίας, όπως φαίνεται και στον χάρτη.
14. Η ΕΣΣΔ, τρίτη σε σημασία στρατιωτική δύναμη, που συνεργάζεται με τις ΗΠΑ ως δύναμη για την ελευθερία και την διατήρηση της παγκόσμιας ειρήνης, θα αποκτήσει τον έλεγχο των απελευθερωμένων και αποδιοργανωμένων παρακείμενων κρατών της ανατολικής Ευρώπης, όπως και αυτών της Γερμανίας και της Αυστρίας, προκειμένου να τις οργανώσει και τελικά να τις ενσωματώσει ως ισότιμες δημοκρατίες της ΕΣΣΔ, όπως απεικονίζεται κατά προσέγγιση στον χάρτη.
15. Θα οργανωθεί η Παγκόσμια Κοινωνία Εθνών, με ρόλο διαιτησίας και εποπτείας.
16. Θα οργανωθεί ένα διεθνές δικαστήριο με δικαιοδοσία απαγγελίας ποινών ολοκληρωτικού εμπάργκο, απομόνωσης, αποκλεισμού και κατοχής, σε συνεργασία με μια διεθνή αστυνομία, με σκοπό την δίωξη των παραβατών των νόμων της διεθνούς ηθικής.
17. Οι ΗΠΑ, σε στενή συνεργασία με τις Ηνωμένες Πολιτείες της Νότιας Αμερικής, τη Βρετανική Κοινοπολιτεία των Εθνών, την ΕΣΣΔ και την Παγκόσμια Κοινωνία των Εθνών, θα προωθήσουν και θα συμβάλουν στην ενοποίηση των χωρών που θα περιέλθουν υπό τον έλεγχό τους και των περιοχών που έχουν διαμελισθεί, ώστε να προκύψουν άρτια οργανωμένες, δημοκρατικές και πλήρως αποστρατιωτικοποιημένες δημοκρατίες, όπως απεικονίζεται κατά προσέγγιση στον χάρτη.
18. Οι περιοχές γνωστές ως Ολλανδία, Βέλγιο, Λουξεμβούργο, Ελβετία, Γαλλία, Ισπανία, Πορτογαλία, η νήσος Κορσική και τέλος η Ιταλία και τα νησιά Σαρδηνία και Σικελία θα ενοποιηθούν για να αποτελέσουν τις αποστρατιωτικοποιημένες ομόσπονδες "Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης".
19. Οι περιοχές γνωστές ως Σουηδία, Νορβηγία, Δανία και τα νησιά Σπιτσμπέργκεν θα ενοποιηθούν για να αποτελέσουν τις αποστρατιωτικοποιημένες ομόσπονδες "Ηνωμένες Πολιτείες της Σκανδιναβίας".
20. Η αφρικανική ήπειρος θα αναδιοργανωθεί και θα ενοποιηθεί για να αποτελέσει την αποστρατιωτικοποιημένη ομόσπονδη "Ένωση Αφρικανικών Δημοκρατιών".
21. Οι περιοχές γνωστές ως Σαουδική Αραβία, Συρία, Λίβανος, Ιράκ, Ιζάζ, Άντεν και Ομάν θα ενοποιηθούν για να αποτελέσουν την αποστρατιωτικοποιημένη ένωση των "Αραβικών Ομόσπονδων Δημοκρατιών".
22. Οι περιοχές γνωστές ως Ινδία, Αφγανιστάν, Βελουχιστάν, Νεπάλ, Μπουτάν και Βιρμανία θα ενοποιηθούν για να αποτελέσουν την αποστρατιωτικοποιημένη ένωση των "Ομόσπονδων Δημοκρατιών της Ινδίας".
23. Οι περιοχές γνωστές ως Κίνα, Κεντρική Μογγολία, Θιβέτ, Ταϊλάνδη, Μαλαισία, Ινδοκίνα και Κορέα θα ενοποιηθούν για να αποτελέσουν την αποστρατιωτικοποιημένη ομοσπονδία των "Ηνωμένων Δημοκρατιών της Κίνας".
24. Οι περιοχές γνωστές ως Ελλάδα, Μακεδονία, Αλβανία, Κρήτη, Δωδεκάνησα και τα παρακείμενα νησιά του Αιγαίου Πελάγους θα ενοποιηθούν για να αποτελέσουν την αποστρατιωτικοποιημένη "Ομοσπονδιακή Δημοκρατία της Ελλάδας".
25. Οι περιοχές γνωστές ως Ιρλανδία και Βόρεια Ιρλανδία θα ενοποιηθούν για να αποτελέσουν την αποστρατιωτικοποιημένη ανεξάρτητη "Δημοκρατία της Ιρλανδίας".
26. Η περιοχή των Αγίων Τόπων των αρχαίων Εβραίων, σήμερα γνωστή ως Παλαιστίνη και εμιράτο της Ιορδανίας, καθώς και οι όμορες περιοχές όπως φαίνονται στον χάρτη, λαμβάνοντας υπ' όψιν την ιστορία και την επιτακτική ανάγκη επίλυσης του μεταπολεμικού προβλήματος του προσφυγικού πληθυσμού, θα ενοποιηθούν και θα αποτελέσουν την αποστρατιωτικοποιημένη "Δημοκρατία της Εβραϊκής Γης".
27. Οι περιοχή γνωστή ως Ευρωπαϊκή Τουρκία, που βρίσκεται κοντά στα Δαρδανέλλια, τη θάλασσα του Μαρμαρά και τον Βόσπορο, με στόχο τον σχεδιασμό μιας στρατηγικής για βιώσιμη ειρήνη, θα τεθεί υπό τον έλεγχο της ΕΣΣΔ και της Τουρκίας.
28. Οι περιοχή γνωστή ως Τουρκία θα αποστρατιωτικοποιηθεί για να αποτελέσει την ανεξάρτητη "Δημοκρατία της Τουρκίας".
29. Οποιαδήποτε πρόβληματα ανταλλαγής, μετακίνησης και επαναπατρισμού πληθυσμών προκύπτουν θα διευθετούνται από την Παγκόσμια Κοινωνία των Εθνών.
30. Οι εγκληματίες υπαίτιοι και οι σύμμαχοί τους ένοχοι για αυτόν τον φρικτό πόλεμο θα οδηγηθούν σε δίκη και θα τους απαγγελθούν ποινές δίχως προηγούμενο.
31. Όλοι οι Ιάπωνες πολίτες και άτομα ιαπωνικής καταγωγής αμφίβολης εμπιστοσύνης θα απελαθούν από όλο το δυτικό ημισφαίριο, τα προτεκτοράτα και οι στρατηγικής σημασίας νησιωτικές βάσεις των ΗΠΑ, και η περιουσία τους θα δημευθεί με σκοπό να εξασφαλιστούν χρήματα για έργα ανοικοδόμησης μετά τη λήξη του πολέμου.
32. Όλοι οι Γερμανοί και Ιταλοί πολίτες και όλα τα άτομα γερμανικής και ιταλικής καταγωγής που είναι γνωστά ως υποστηρικτές ναζιστικών και φασιστικών ιδεολογιών θα έχουν την ίδια αντιμετώπιση.
33. Η μετανάστευση Γερμανών, Ιταλών και Ιαπώνων στο δυτικό ημισφαίριο, τα προτεκτοράτα του και τις νησιωτικές βάσεις θα τερματιστεί επ' αόριστον.
34. Όλα τα γερμανικής καταγωγής άτομα που διαμένουν στην Ανατολική Πρωσία και Ρηνανία θα μεταφερθούν στη γερμανική ενδοχώρα και στις περιοχές όπου έχουν γίνει μόνιμες απελάσεις πρωσικού πληθυσμού.
35. Όλα τα γερμανικής, ιταλικής και ιαπωνικής καταγωγής άτομα θα απελαθούν από τις κατακτημένες από τον Άξονα περιοχές και οι περιουσίες τους θα δημευθούν προκειμένου να εξασφαλιστούν πόροι για έργα ανοικοδόμησης μετά τη λήξη του πολέμου.
36. Για να επιτευχθεί:
α. η κάθαρση των εθνωτικών πληθυσμών των ηττημένων εισβολέων του Άξονα από την "μέθη" του στρατιωτικού σωβινισμού,
β. η απομάκρυνση και καταστροφή των πιθανών στρατιωτικών τους εγκαταστάσεων,
γ. η επανάκτηση των συσσωρευμένων λαφύρων,
δ. η επανεκπαίδευση πριν την τελική τους επάνοδο στην Οικογένεια των Εθνών, οι περιοχές της Γερμανίας, της Αυστρίας, της Ιταλίας και της Ιαπωνίας θα απομονωθούν σε ένα είδος αυστηρής και επ' αόριστον "καραντίνας" και θα διοικούνται από διορισμένους κυβερνήτες που θα εποπτεύονται από την Παγκόσμια Κοινωνία των Εθνών.
37. Όλοι οι φυσικοί πόροι και η βιομηχανική και βιοτεχνική παραγωγή περιοχών που θα τεθούν υπό επιτήρηση θα χρησιμοποιηθούν για τις ανάγκες αποκατάστασης και ανοικοδόμησης στην μεταπολεμική περίοδο.
38. Για την επίτευξη της μείωσης της αριθμητικής δύναμης των εθνών-εισβολέων και την εξασφάλιση ενός πιθανού στρατιωτικού πλεονεκτήματος, θα σχεδιαστεί πολιτική ελέγχου του πληθυσμού, η οποία θα εφαρμοστεί στις υπό επιτήρηση περιοχές.
39. Στα πλαίσια της Νέας Παγκόσμιας Ηθικής Τάξης που επιδιώκουμε να ιδρύσουμε, εκτός από τις στοιχειώδεις πολιτικές ελευθερίες, είναι επιτακτικής σημασίας και οι ακόλουθες θεμελιώδεις οικονομικές μεταρρυθμίσεις:
(α) Κρατικοποίση όλων των φυσικών πόρων και δίκαιη κατανομή από κάθε ένα σε όλα τα έθνη, σε κάθε γωνιά της γης.
(β) Κρατικοποίηση των διεθνών τραπεζικών δραστηριοτήτων, των ξένων επενδύσεων, των σιδηροδρόμων και εργοστασίων ηλεκτρικής ενέργειας σε κάθε γωνιά της γης.
(γ) Κρατικοποίηση όλων των πολεμικών βιομηχανιών που ανήκουν σε μεγάλες στρατιωτικές δυνάμεις.
(δ) Ο δημόσιος έλεγχος των εμπορικών συναλλαγών και της εμπορικής ναυτιλίας.
(ε) Η ίδρυση ενός ενιαίου παγκόσμιου νομισματικού συστήματος.
(στ) Διεθνής ρύθμιση για ανώτατο όριο επιτοκίων, που δεν θα υπερβαίνει το 2%.
40. Για την εξασφάλιση της νίκης και της ηγετικής μας θέσης στα πλαίσια μιας ενιαίας δημοκρατικής προσπάθειας, στόχος του οποίου δεν είναι η εκδίκηση ή η εκμετάλλευση, αλλά η εξασφάλιση της ελευθερίας και της ασφάλειας για όλα τα έθνη για την ειρήνη και την πρόοδο, με την λήξη του παρόντος πολέμου το ενιαίο "Ανώτατο Στρατηγείο Επιχειρήσεων των Ηνωμένων Εθνών" θα αναγνωριστεί και θα μετεξελιχθεί στο "Ανώτατο Στρατιωτικό και Οικονομικό Συμβούλιο", το οποίο θα συνεργάζεται με την Παγκόσμια Κοινωνία των Εθνών για την μεταπολεμική ανοικοδόμηση και την επικράτηση της παγκόσμιας ειρήνης.
41. Το "Ανώτατο Στρατιωτικό και Οικονομικό Συμβούλιο" θα διορίζει τους κυβερνήτες που θα διοικούν τις υπό επιτήρηση περιοχές, έως ότου τους δοθεί ανεξαρτησία υπό όρους.
Για την επίτευξη αυτών των αρχικών στόχων, πρέπει να αγωνιστούμε για την απόλυτη νίκη.
Κείμενο χάρτη πηγή
Δείτε το χάρτη εδώ
Για πλήρη ανάλυση πατήστε εδώ
ΠΗΓΗ 
Το είδαμε εδώ 

ΟΙ ΠΑΠΙΚΟΙ «ούτε γνωρίζουν την αλήθειαν, ούτε ανέχονται να την μάθουν» ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (4ος αιώνας)








vatikano

ΣΕ ΜΙΑ πανηγυρικών τόνων προσπάθεια από κάποιους ολοπρόθυμους Κληρικούς και λαϊκούς να εξωραϊσουν τον Παπισμό , ο οποίος κάτω από το προσωπείο της ενώσεως των Εκκλησιών κρύβει τεχνηέντως την σφοδρή επιθυμία του ( από τους πρώτους κιόλας αιώνες του Χριστιανισμού) να υποτάξει την Ορθόδοξη Εκκλησία και Πίστη κάτω από την Παπική εμβάδα(παντόφλα) του,
υπενθυμίζουμε λίγα λόγια από τον Μέγα Βασίλειο (4ος αιώνας) για την πονηρία και υπεροψία της Δυτικής οφρύς (φρύδι)
«Πράγματι οι υπερήφανοι χαρακτήρες, όταν κολακεύονται, είναι φυσικό να γίνονται περισσότερον εγωιστικοί από όσον είναι. Εξ άλλου ,εάν ο Κύριός μας ευσπλαχνισθεί, ποίαν άλλην βοήθειαν χρειαζόμεθα;. Εάν συνεχισθεί εναντίον μας η οργή Του Θεού ποία βοήθεια μπορεί να μας προσφέρει η Δυτική οφρύς;(φρύδι-αλαζονεία).»
Αυτοι (οι Παπικοί δηλαδή) ούτε γνωρίζουν την αλήθειαν ούτε ανέχονται να την μάθουν…(Μ.ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ,Επιστολή ΣΛΘ΄ PG 32,893BC )

Επ’ευκαιρία ας πάρουμε και λίγη δόση από την Δυτικο-Παπικη ευγένεια, λεπτότητα και Δημοκρατία από την καταγραφή ενός Έλληνα Ιστορικού:
«Εις τας νήσους των κυκλάδων ο Ορθόδοξοι επειθαναγκάζοντο υπό της εξουσίας των Φράγκων να ασπασθώσι τον Παπισμόν , αναγνωρίζοντες τον ποντίφηκα της Ρώμης ως ύπατον αρχηγόν της Εκκλησία.
Εις κάθεν επίσημον εορτήν οι Ορθόδοξοι Ιερείς ήσαν υποχρεωμένοι να συνεκκλησιάζονται εν τη δυτική εκκλησία και να συλλειτουργώσι μετά των λατίνων.
Ήσαν δε υποχρεωμένοι οι Ορθόδοξοι Ιερείς να μνημονεύωσιν εις τας Εκκλησίας των πλην του Πάπα και τον λατίνον επίσκοπον και να υποδέχονται αυτόν πανηγυρικώς και εν επισήμω περιβολή κατά την εις τον λατινικόν ναόν εγκαθιδρυσίν του.
Το χειρότερο όμως και τυραννικώτερον ήτο ότι:

και μέσα εις τους Ορθοδόξους Ναούς δυναστικώς ελειτούργουν οι λατίνοι Ιερείς καθ’ην ώρα και οι Ορθόδοξοι (παράλληλα με τους Ορθοδόξους) κι αναφανδόν από του άμβωνος επροπηλάκιζον(ωνείδηζαν και εξευτέλιζαν) τους Ορθοδόξους και την Ορθόδοξον Εκκλησίαν.
(Ιστορικού Δ.Π.ΠΑΣΧΑΛΗ έτος1948-Ανάτυπν εκ του περιοδ. «ΑΝΔΡΙΑΚΑ ΧΡΟΝΙΑ» σελ. 15-16-17)
Και όπως σοφά το τονίζει η παροιμία:
«Ο λύκος κι αν εγέρασε κι άσπρισε το μαλλί του, ούτε τη γνώμη άλλαξε ούτε την κεφαλή του»
Ας προσέχει όμως Πάπας μήπως εν τη ακατάσχετη ορέξη του να καταβροχθήσει τους Ορθοδόξους , του καθήσουν βαριά στο στομάχι και παράλληλα του ανέβη και η χοληστερίνη κα πεθάνει από εμφραγμα!
ΙΕΡΕΥΣ π.Διονύσιος Ταμπάκης..

πηγή

Ταξίδι προς τη Βηθλεέμ – Η Σαρακοστή των Χριστουγέννων

 
 
 
Με τα μάτια της ψυχής μας ας κοιτάξουμε ψηλά στον ουρανό και ας ακολουθήσουμε
 
το αστέρι των σοφών μάγων σε ένα 
 

ΤΑΞΙΔΙ   ΠΡΟΣ   ΤΗ   ΒΗΘΛΕΕΜ
 
 Η εορτή της κατά σάρκα Γεννήσεως του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, τα Χριστούγεννα, αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες ημέρες της χριστιανοσύνης. Ανήκει σις Δεσποτικές εορτές, δηλ. αναφέρεται σε γεγονός της ζωής του Δεσπότη Χριστού. Μαζί με το Πάσχα είναι οι κορυφαίες εορτές της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Την ημέρα αυτή εορτάζουμε την ενανθρώπηση του Θεού Λόγου, την κάθοδο του δευτέρου Προσώπου της Αγίας Τριάδος στον κόσμο. Ο Θεός γίνεται άνθρωπος για να γίνει  ο άνθρωπος θεός κατά χάριν. Ο Θεός έρχεται από τον ουρανό στη γη, για να ανέβει ο άνθρωπος από τη γη στον ουρανό. Ο Χριστός ήλθε ανάμεσά μας για να σώσει το ανθρώπινο γένος, να στήσει και πάλι τις γκρεμισμένες γέφυρες επικοινωνίας με τον Θεό, να αποκαταστήσει τον άνθρωπο στην αληθινή του δόξα, να φανερώσει στους ανθρώπους το θέλημα του Θεού. Ο Χριστός ταπεινώθηκε βαθειά για να μας ανυψώσει, γενήθηκε στο χρόνο για να υπερβούμε εμείς το χρόνο, έλαβε την ανθρώπινη φύση για να τη θεώσει. Γι’ αυτό γιορτάζουμε, χαιρόμεθα και πανηγυρίζουμε.
 
ΤΟ ΑΓΙΟ ΔΩΔΕΚΑΗΜΕΡΟ

Τους πρώτους αιώνες η Γέννηση και η Βάπτιση του Χριστού συνεορτάζονταν την ίδια ημέρα, και συγκεκριμένα στις 6 Ιανουαρίου, με το κοινό όνομα Επιφάνεια. Από τα μέσα του 4ου αιώνα  καθιερώθηκε ως ξεχωριστή η γιορτή των Χριστουγέννων στις 25 Δεκεμβρίου, και παρέμεινε στις 6 Ιανουαρίου μόνο η γιορτή της Βαπτίσεως του Κυρίου.
Παράλληλα διαμορφώθηκε και το Άγιο Δωδεκαήμερο, δηλ. μια περίοδος δώδεκα ημερών (25 Δεκεμβρίου έως 6 Ιανουαρίου), από την ημέρα των Χριστουγέννων έως και την ημέρα των Θεοφανείων, που περιλαμβάνει ακόμη την εορτή της Περιτομής του Κυρίου  και τη μνήμη του Μεγάλου Βασιλείου (1η Ιανουαρίου).
 
Η ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ
 
Η μεγάλη σημασία της εορτής των Χριστουγέννων και η ευλάβεια των χριστιανών, υπό την επίδραση μάλιστα και της χρονικά παλαιότερης Μεγάλης Τεσσαρακοστής του Πάσχα, οδήγησαν στην καθιέρωση μιας προπαρασκευαστικής περιόδου, όπου οι πιστοί ετοιμάζονται πνευματικά να «οδεύσουν» μέχρι το σπήλαιο της Βηθλεέμ. Η προπαρασκευαστική αυτή περίοδος έχει διάρκεια 40 ημέρες, ονομάζεται Σαρακοστή των Χριστουγέννων και αρχίζει κάθε χρόνο στις 15 Νοεμβρίου.
Οι ύμνοι στη λατρεία μας θυμίζουν  πως έχουμε εισέλθει σε αυτή την ιερή περίοδο, πως με τρόπο πνευματικό έχουμε πάρει κι εμείς το δρόμο που οδηγεί στη νοητή Βηθλεέμ, δηλ. την Εκκλησία, στην οποία ο Χριστός γεννιέται για να αναγεννήσει κάθε άνθρωπο που ειλικρινά πιστεύει σ’ Αυτόν ως προσωπικό του Σωτήρα. Απο τις 21 Νοεμβρίου (εορτή των Εισοδείων της Θεοτόκου) ψάλλουμε τις Καταβασίες των Χριστουγέννων, η α΄ Ωδή των οποίων έχει ως εξής: «Χριστός γεννάται, δοξάσατε. Χριστός εξ ουρανών, απαντήσατε. Χριστός επί γης, υψώθητε. Άσατε τω Κυρίω πάσα η γη και εν ευφροσύνη ανυμνήσατε λαοί ότι δεδόξασται». Από τις 26 Νοεμβρίου (που είναι η επομένη της αποδόσεως της παραπάνω θεομητορικής εορτής) ψάλλουμε το προεόρτιο Κοντάκιο «Η Παρθένος σήμερον τον προαιώνιον Λόγον εν σπηλαίω έρχεται αποτεκείν απορρήτως. Χόρευε η οικουμένη ακουτισθείσα, δόξασον μετά αγγέλων και των ποιμένων, βουληθέντα εποφθήναι παιδίον νέον, τον προ αιώνων Θεόν».
 
Η ΝΗΣΤΕΙΑ
 
Την περίοδο των 40 ημερών, δηλ. από τις 15 Νοεμβρίου έως και την παραμονή των Χριστουγέννων, οι χριστιανοί νηστεύουν. Τη νηστεία αυτή μερικοί ονομάζουν και «νηστεία του αγίου Φιλίππου», προφανώς επειδή αρχίζει την επομένη της μνήμης του συγκεκριμένου αγίου αποστόλου.
Όλες αυτές τις ημέρες δεν τρώμε κρέας, γαλακτερά και αυγά. Μπορούμε όμως να καταλύουμε ψάρι –εκτός φυσικά την Τετάρτη και την Παρασκευή. Η ιχθυοφαγία διαρκεί έως και την 17η Δεκεμβρίου (σύμφωνα με το επίσημο βιβλίο «ΔΙΠΤΥΧΑ» της Εκκλησίας της Ελλάδος, που  παραπέμπει και στο «Πηδάλιον» της Εκκλησίας). Ψάρι καταλύουμε και την εορτή των Εισοδείων της Θεοτόκου (21 Νοεμβρίου), ακόμη και αν η εορτή αυτή πέσει Τετάρτη ή Παρασκευή.
Προσοχή: Και η παραμονή των Χριστουγέννων είναι ημέρα αυστηρής νηστείας και προετοιμασίας των χριστιανών για την ημέρα της Γεννήσεως του Κυρίου και ιδιαίτερα για τη Θεία Λειτουργία, η οποία τελείται πανηγυρικά. Συνεπώς, το βράδυ της παραμονής προσφέρεται μόνο για στιγμές πνευματικής ανάτασης και προετοιμασίας, ενόψει του μεγάλου γεγονότος της επόμενης ημέρας.
 
ΝΗΣΤΕΙΑ ΤΡΟΦΩΝ ΚΑΙ ΠΑΘΩΝ
 
Πρέπει να έχουμε πάντα υπόψιν μας ότι για την Εκκλησία μας η αληθινή νηστεία δεν είναι μόνο η αποχή από τροφές, αλλά και η αποχή από πάθη και αμαρτίες. Λέγει χαρακτηριστικά ο Μέγας Φώτιος: «Νηστεία δεκτή από τον Θεό είναι αυτή που μαζί  με την αποχή των τροφών συνδυάζει και την αποστροφή προς τη φλυαρία, το φθόνο, το μίσος και τα άλλα αμαρτήματα. Αυτός που νηστεύει από τροφές, αλλά δεν εγκρατεύεται από τα πάθη, μοιάζει με εκείνον που έβαλε λαμπρά θεμέλια στο σπίτι, που έκτισε, αλλά αφήνει να συγκατοικούν μαζί του φίδια, σκορπιοί και κάθε φαρμακερό ερπετό».
Επιδίωξή μας λοιπόν για τούτη την περίοδο είναι και η πνευματική νηστεία, δηλ. η αποφυγή της αμαρτίας και η τήρηση του θελήματος του Θεού, η εφαρμογή της αγάπης, η συγχωρητικότητα, η ελεημοσύνη και η απόκτηση ακόμη μεγαλύτερης αρετής. Με τον τρόπο αυτό κατανοούμε καλύτερα και πραγματώνουμε το λόγο του Μεγάλου Βασιλείου «Αληθινή νηστεία είναι η αλλοτρίωση από κάθε κακό, από κάθε αμαρτία, από κάθε εμπαθή λογισμό, από κάθε βρώμικη επιθυμία».
 
Η ΜΕΤΑΝΟΙΑ
Με τη νηστεία και την προετοιμασία μας για τα Χριστούγεννα συνδέεται και η μετάνοια. Η ειλικρινής εξέταση του εαυτού μας, η παραδοχή των σφαλμάτων μας και η συμμετοχή μας στο ιερό μυστήριο της Εξομολογήσεως αποτελούν απαραίτητες προϋποθέσεις για μια πραγματικά άξια συμμετοχή στη χριστουγεννιάτικη Θεία Λειτουργία. Μάλιστα, είναι καλό να φροντίσουμε ώστε να προσέλθουμε στο ιερό Μυστήριο εγκαίρως και όχι την τελευταία στιγμή.
Η προπαρασκευαστική αυτή περίοδος προ των Χριστουγένννων μας παρέχει μια πολύ καλή δυνατότητα να αντιληφθούμε την αθλιότητα που κρύβουμε στα βάθη του «είναι» μας, να αποκτήσουμε φρόνημα ταπεινό και ελεγκτικό του εαυτού μας, να μεταμορφωθούμε ψυχικά, να μετανοήσουμε ειλικρινά και να τολμήσουμε τη μεγάλη συνάντηση με τον Νεογέννητο Κύριο της Βηθλεέμ.
 
Η ΛΑΤΡΕΙΑ

Σε μια περίοδο πνευματικής προετοιμασίας και προσμονής, όπως οι σαράντα ημέρες πριν τα Χριστούγεννα, ουσιαστικό ρόλο διαδραματίζει η προσευχή των πιστών και η συμμετοχή μας στη λατρεία της Εκκλησίας. Τις ημέρες αυτές έχουμε πλήθος εορτών και μνήμες Αγίων, που μας φέρνουν πιο κοντά στη χάρη του Θεού, με τον Εσπερινό και τη Θεία Λειτουργία, που τελούμε.
Παράλληλα, αποτελεί πλέον συνήθεια σε πολλούς Ναούς η τέλεση της Θείας Λειτουργίας καθημερινά τις ημέρες αυτές, ως μία ακόμη ευκαιρία για να μείνει ανύστακτη η διάθεσή μας για κοινωνία και ένωση με τον Θεό. Τελούμε λοιπόν το λεγόμενο «Σαρανταλείτουργο», αληθινά μια μοναδική ευκαιρία μέσα στο χρόνο, που παρασύρει κάθε πιστό σε πνευματική ανανέωση, εγρήγορση, αγιότητα. Στον Ιερό Ναό μας θα τελεσθεί κι εφέτος το  «Σαρανταλείτουργο», και είναι ωφέλιμο να συμμετέχουμε σε αυτό και να προετοιμαζόμεθα για να προσέλθουμε στη Θεία Κοινωνία.
Να λοιπόν, είναι μπροστά μας ο δρόμος προς τη Βηθλεέμ. «Δεύτε ίδωμεν πιστοί, πού εγενήθη ο Χριστός», ψάλλει η Εκκλησία μας. Ας ακολουθήσουμε τις συμβουλές της μητέρας μας Εκκλησίας, ας προετοιμασθούμε κατάλληλα  όλες αυτές τις ημέρες και ας αξιωθούμε να προσκυνήσουμε «τον Παλαιό των ημερών που έγινε Βρέφος για χάρη μας, τον καθήμενο σε ουράνιο θρόνο ψηλό που τοποθετήθηκε σε φάτνη, Εκείνον που έσπασε τα δεσμά της αμαρτίας και τώρα τυλίγεται με τα σπάργανα, επειδή αυτή είναι η θέλησή Του»  (Ιερός Χρυσόστομος).
 
το είδαμε εδώ

ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΗ.

Ενα ακόμα προφητικό μήνυμα από τον αείμνηστο Αυγουστίνο Καντιώτη που μας λέγει ότι ο Θεός είναι μακρόθυμος και πολυέλαιος αλλά τι θα γίνει όταν η Μακροθυμία Του εξαντληθεί;
«.Η απειλή ενός τρίτου Παγκοσμίου πολέμου, όστις θα ύπερβη εις φρίκην πάντα προηγοΰμενον πύλεμον, ώς τό ξίφος τοΰ Λαμο<<λέους, αιωρείται υπε­ράνω των κεφαλών ολων μικρών και μεγάλον. Ή ειρήνη κρέμαται άπο μίαν λεπτήν κλωστήν... Κατά τάς ημέρας αύτάς... συνιστώ νά αγοράσετε ένα λύχνον δια νά βλέπετε πώς Ροδίζετε.... και λύχνος θαυμάσιος είναι ό λόγος τοΰ Θεού, ο δια τών προφητών λαληθείς.
Ό προφητικός λόγος δίδει την  ερμηνείαν τών τρομακτικών γεγονό­των, τά όποϊιι με·· ταχύτητα κινηματογραφικής ταινίας έξελίσσονται κπί τών ήμερων μας.Άνοίγωμεν.... τον μεγαλοφωνότατον.... προφήτην Ησαΐα ν  και μελετήσωμεν... τό 24ον κεφάλαιον.
.... Μολονότι τό κεφαλαιον έγράφη προ 2.700 ετών, έν τούτοις είναι μία ζωηρά περιγραφή, ένας καθρέπτης τής συγχρόνου άνθρωπότητος, της ηθι­κής, της κοινωνικής και θρησκευτικής έξαχρειώσεως τών λαών, τών μεγί­στων αμαρτημάτων, αλλά και τών τρομερών τιμωριών αί ύποϊαι αναμένουν την οΐκουμένην....
 
Άλληγορικήν γλώσσαν μεταχειρίζεται ό Προφήτης. Βλέπει... μίαν έλαίαν... Ή έλαία είναι κατάφορτος... άλλ' ιδού έρχεται ενα παιδί' κρατεί κα­λάμι... κτυπά δεξιά - αριστερά τά κλαδιά και ό καρπός πίπτει σωρηδόν... ή έλαία έμεινε γυμνή... από τάς 40 - 50.000 έληές... δεν έχουν μείνει παρά ελάχιστοι καρποί... "Ετσι θά τιναχθή και ή οικουμένη... ό πόλεμος ό καταστρεπτικός θ ά σ υ μ β ή. Θ ά σωριασθούν νε­κροί οί άνθρωποι, δπως σωριάζονται «οί έληές» κάτω από τά κτυπήματα τοϋ καλαμιοΰ. Τιναχθήσεται ή γενεά αΰτη. Σω­ροί από πτώματα... αι πόλεις θά έρηιιωθοϋν. Ελάχιστοι θά επιζήσουν από την μεγάλην συμφοράν, ήτις έρχεται διά νά σάρωση την οΐκουμένην. «Ιδού Κύριος καταφθείρει τήν οΐκουμένην και ερημώσει αυτήν. Και ανακαλύψει τό πρόπωπον αυτής καΐ διασπερεϊ τους ένοικοϋντα; έν αυτή καΐ καταλειφθήσονται άνθρωποι ολίγοι— Ή γή ήνόμησε διά τους κατοικοΰντας αυτήν, διότι παρήλθοσαν τδν Νόμον και ήλλαξαν  τά προστάγματα, διαθήκην αίώνιον>.

.... Δεν υπάρχει σημεϊον της υδρογείου σφαίρας πού νά άφήκεν άμόλυντον ό άνθρωπος.... ό άνθρωπος τοϋ 20οϋ αιώνος ύπερηφανευθείς διά την έπιστήμην του, ύψωσε σημαίαν ανταρσίας κατά της Θεότητος, έποδοπάτησε τον κώδικα της ηθικής... Σπήλαια ανοίγονται διά νά κρύψουν τό κίτρινον νόμισμα... Και παρά τούς ούρανοξύστας αί καλύβαι και παρά την μυθώδη χλιδήν ή πενία ή αφάνταστος. Και μέσα εις την φιλαργυρίαν, την πλεονεξίαν, τήν άδικίαν, την άχολασίαν, την κενοδοξίαν, την σκανδαλώδη ζωήν τών.αστικών καθεστώτων.... γιγαντοΰνται δλα τά θηρία της αβύσσου, δλαι αί αιρέσεις και πλάναι τών ημερών μας... Κατίσχυσεν... ή ανομία... και εις τήν Ελλάδα... Ένω ως χριστιανοί και "Ελληνες θά έπρεπε νά μείνωμεν α­κλόνητοι επί τήν πέτραν της ορθοδόξου πίστεως, δυστυχώς παρεσιίρθημεν α­πό τά διεθνή ρεύματα τής αμαρτίας, κατηντήσαμεν ανεμόμυλοι τών εθνών, έμιμήθημεν τά αίσχη τών ευρωπαίων. «Ήλλάξαμεν τά προστάγματα, δια­θήκην αίώνιον», ήθη και έ'θιμα τής χριστιανικής πατρίδος μας πού εσταζον τύ άρωμα τής ευαγγελικής αρετής.  Καλπάζομεν προς τον όλεθρον....
«Και κατίσχυσεν έπΐ τής γής άνομίαι... και ύστερα... «αρά εδεται τήν γήν» κατάρα λέγει ό προφήτης θά καταφάγη τήν οΐκουμένην... «αί θυρίδες τοϋ ουρανού θά ανοιχθούν».... λέγει ό Προφήτης... Γίνες αί θυρίδες; Τό ύπερ-φρούριον είναι υπεράνω τής αμετανόητου πόλεως... Μετ' ολίγον μία θυρίς τοϋ ΰπερφρουρίου θά άνοιξη... επεσεν ή ατομική βόμβα... τό πάν καίεται.... «αί Θυρίδες του ούρανοΰ ήνεώχθησαν και σεισθήσεται τά θεμέλια τής γής».
Ή  οικουμένη  θ ά  τ ι ν α χ θ ή   ώ ς  έλαία.
.... 0ι νόμοι τοϋ Θεοϋ καταπατούνται. Θά μείνη δ Θεός αδιάφορος; Μακρόθυμος βεβαίως είναι ό Κύριος, άλλ' εάν τό όριον της μακροθυμίας του εξαντληθή; ...Ή μεγίστη των συμφορών θά αποτροπή μόνον δια της μετανυίας.... Ή δΰναμις της μετανοίας είναι τεραστία... Ή Νινευή... έσώθη την τελευταίαν στιγμήν δια της μετανοίας, την οποίαν έκήρυξεν ό "Ίωνάς. Νινευητικής μετανοίας εχομεν ανάγκην αδελφοί "Ελληνες. Οϋτω και μόνον θά σωθώμεν. Μή έλπίζωμεν έπ' άρχοντας... άλλως... τ ό χ έ ο ι μου στά­ματα, τά μάτια μου δακρύζουν εμπρός εις τό τ ρ α γ ι κ ό ν θέαμα πού θ ά παρουσίαση ή γη μας ή οποία δια την άμετανοησίαν της θα τ ι ν α χ θ ή ώ ς ή έλαια τοϋ Προφήτου (από το βιβλίο του. άρχιμ. Αυγουστίνου Καντιώτη «Τά Σημεία των καιρών» σ. 228 — 235)

Η αξία των συγχρόνων Γερόντων


Πού βρίσκεται η αξία των συγχρόνων Γερόντων, όπως του π. Σωφρονίου, π. Πορφυρίου, π. Παϊσίου και άλλων; Είναι οι άνθρωποι εκείνοι, οι οποίοι αποδεικνύουν, ότι ο Χριστιανισμός είναι αληθινός και ότι μπορεί να βιωθεί. Είναι ανάγκη να το δούμε αυτό, όσοι πιστεύουμε, διότι συνήθως βλέπουμε ότι δυσκολεύονται οι γύρω μας κι εμείς οι ίδιοι, να βιώσουμε το Χριστιανισμό. Και σε στιγμές αγωνίας ή μεγάλου αγώνα διερωτάται ο άνθρωπος; «Είναι δυνατό να εφαρμοστούν τα λόγια του Χριστού;»


Αυτοί λοιπόν, οι άνθρωποι, όπως ο πατήρ Σωφρόνιος, ο πατήρ Πορφύριος και οι άλλοι που ανέφερα, μας αποδεικνύουν πέραν πάσης αμφιβολίας ότι είναι βιώσιμο το Ευαγγέλιο και ότι, αφού εκείνοι το πέτυχαν αυτό, όλοι μπορούμε να το επιτύχουμε, όλοι είμαστε ικανοί να το επιτύχουμε.

Τί ζητεί ο άνθρωπος από την Εκκλησία; Εγώ εργάστηκα για χρόνια, και στην Κύπρο και αλλού, μέσα στην Εκκλησία. Ο άνθρωπος δεν ζητεί πλέον τόσο πολύ τη φιλανθρωπία ή τις άλλες μορφές βοήθειας που η Εκκλησία προσέφερε στους ανθρώπους στη διάρκεια του Μεσαίωνα ή της Τουρκοκρατίας.

Αυτό που αναζητεί ο σημερινός άνθρωπος είναι η πνευματικότητα, πώς να προσευχηθεί, πώς να επικοινωνήσει με το Θεό, απάντηση στο ερώτημα του αν υπάρχει Θεός, πώς υπάρχει, αν κανείς φαίνεται να έχει βιώσει τα λόγια Του, αν τον γνωρίζει προσωπικά, άμεσα. Γι’ αυτό η μαρτυρία των μεγάλων αυτών Γερόντων είναι αναντικατάστατη, διότι ουδείς λόγος μπορεί ν’ αντικαταστήσει μια ζωή.

 Tο είδαμε εδώ

Ἀπαιτεῖται ἄμεσος διαλεύκανσις τῆς ὑποθέσεως τῆς «λάθος» μεταφράσεως!


Ἀπαιτεῖται ἄμεσος διαλεύκανσις τῆς ὑποθέσεως τῆς «λάθος» μεταφράσεως!
ΑΝ ΟΝΤΩΣ ἰσχύει ἡ ἀποκάλυψη τοῦ καθηγητοῦ κ. Ἀ. Παπαδόπουλου, τὴν ὁποία δημοσιοποίησε ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ναυπάκτου, γιὰ τὴν ἠθελημένη παραποίηση τοῦ κειμένου ἄρσεως τῶν ἀναθεμάτων μεταξὺ τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας καὶ παπισμοῦ, θεωροῦμε ὅτι τὰ πράγματα εἶναι ἐξαιρετικὰ σοβαρά! Καὶ λέμε ὅτι εἶναι σοβαρά, διότι ἐδῶ καὶ σαράντα χρόνια δὲν εἶδαν οἱ «δικοί» μας τὸ «λάθος», γιὰ νὰ τὸ «διορθώσουν»; Γιατί δὲν ζήτησαν ἀπὸ τοὺς παπικοὺς νὰ διορθωθεῖ τὸ κείμενο ἀπὸ «ἄρση τῆς ἀκοινωνησίας», σὲ «ἄρση ἀναθεμάτων»;
Μποροῦν νὰ διανοηθοῦν ὅτι μία τέτοια «ἀμέλεια» ἐνέχει τεραστίων διαστάσεων εὐθύνες, ἀφοῦ κατὰ τὸν καθηγητὴ κ. Ἀ. Παπαδόπουλο τὸ ἑλληνικὸ κείμενο «ἦτο τεχνηέντως παραπλανητικόν. Φαίνεται ὅτι εἶχε σκοπὸν νὰ ἀμβλύνη ἐνδεχομένας ἀρνητικὰς ἀντιδράσεις τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας»! 

Ἐπειδὴ θεωροῦμε τὸ γεγονὸς μείζονος σημασίας, καλοῦμε τὸν Σεβασμιώτατο ἅγιο Ναυπάκτου νὰ πάρει πρωτοβουλία καὶ νὰ φέρει τὴν ὑπόθεση στὴν Ἱερὰ Σύνοδο, ὥστε νὰ διαλευκανθεῖ πλήρως κάθε πτυχὴ καὶ νὰ ζητηθοῦν εὐθύνες ἀπὸ ὅσους εἴτε ἀμέλησαν, εἴτε ἀποσιώπησαν τὴν ἠθελημένη καὶ παραπλανητικὴ μετάφραση. Ὁ καθηγητὴς κ. Παπαδόπουλος τονίζει: «Τὸ θέμα εἶναι σοβαρό, γιατί ἄλλο εἶναι τὰ ἀναθέματα τοῦ 1054 καὶ ἄλλο εἶναι ἡ ἀκοινωνησία τοῦ 1009. Ὑφίσταται ἕνα πρόβλημα, ἐπειδὴ στὸ πρωτότυπο γαλλικὸ κείμενο ποὺ διάβασε ὁ πάπας Παῦλος στὴν τελευταία δημόσια συνεδρίαση τῆς Β΄ Βατικάνειας Συνόδου (7-12- 1965) καὶ στὸ ἀγγλικὸ κείμενο, ποὺ ἔχω στὴν διάθεσή μου, γίνεται λόγος γιὰ ἄρση ἀκοινωνησίας καὶ ὄχι ἄρση ἀναθεμάτων»!
Ορθόδοξος Τύπος,17/11/2014

πηγή      
Το είδαμε εδώ

Μητροπολίτης Νικόδημος Βαλληνδράς (1915-†2008)

Νικόδημος Βαλληνδράς
Μητροπολίτης Νικόδημος Βαλληνδράς. Από τη σειρά "Σύμμεικτα" του Κέντρου Ερευνών και Εκδόσεων
Γεννήθηκε και σπούδασε στην Aθήνα. Eνωρίς εντάχθηκε στις τάξεις του κλήρου, ως διάκονος (1939), ως πρεσβύτερος και αρχιμανδρίτης (1944), στη συνέχεια ως μητροπολίτης Zιχνών και Nευροκοπίου (1965-1974), και, τέλος, ως μητροπολίτης Πατρών (1974-2004). Πρόκειται για έναν από τους λογιότερους ιεράρχες της παλαιότερης γενιάς. Ως εκκλησιαστικός μουσικός αποτελεί μιαν εξαιρετικά ενδιαφέρουσα περίπτωση. Λειτουργικός αρχιερεύς, ψάλτης ηδύφωνος και αρχαιοπρεπής, ακόμη ικανός συνθέτης, από τους πιο αξιόλογους της εποχής μας. Στα πρώτα νεανικά του χρόνια άσκησε την ψαλτική τέχνη σε πολλούς ναούς των Aθηνών. Oι δυνατότητές του καλύπτουν όλο το φάσμα του εκκλησιαστικού ρεπερτορίου, υπερέχει ωστόσο σε όσα μέλη διατηρούνται ενεργά και ζωντανά στη λειτουργική πράξη. Tο ερμηνευτικό του ιδίωμα, διανθισμένο με πολλά εξπρεσιονιστικά στοιχεία, συγκλίνει σε ύφος έλλογο, πειθαρχημένο και ομοιογενές. Aπό μιάν άποψη, παραπέμπει στο κλίμα του Oικουμενικού πατριαρχείου και της Kωνσταντινούπολης γενικότερα. Eυεξήγητο, αφού ο κυριότερος δάσκαλός του υπήρξεν ο Γρηγόριος Bαλληνδράς (θείος από πατέρα), ο οποίος, με τη σειρά του, υπήρξε μαθητής του ονομαστού πρωτοψάλτη της Mεγάλης του Xριστού Eκκλησίας Iακώβου Nαυπλιώτη. O μητροπολίτης Nικόδημος Bαλληνδράς στοιχείται ανάμεσα στους μεγάλους παραδοσιακούς ψάλτες της εποχής μας (τον Θρασύβουλο Στανίτσα και τον π. Διονύσιο Φιρφιρή), συνεχίζοντας μάλιστα την παλαιά παράδοση των ιερωμένων μουσικών (του Mπαλασίου και, κυρίως, του επίσης μητροπολίτη Γερμανού του Nέων Πατρών).
Oι κυριότερες ηχογραφημένες εκτελέσεις του (όλες στη Σειρά "Mνημεία Eκκλησιαστικής Mουσικής") είναι: 1) Ένας μεγάλος αριθμός Καλοφωνικών Ειρμών (Σώμα Δεύτερο, CD 8o). 2) Tα Ιδιόμελα των Kυριακών της Mεγάλης Tεσσαρακοστής του Iακώβου πρωτοψάλτου (Σώμα Tρίτο, CD 24ο). 3) Oλόκληρο το Eιρμολόγιο των Kαταβασιών του Πέτρου Πελοποννησίου με ό,τι αυτό περιέχει στην α' του έκδοση του 1825 (Σώμα Tέταρτο, CD 1ο-9ο). 4) O εκτενής πολυέλεος του Πέτρου Mπερεκέτη Λόγον αγαθόν ηχ δ΄ (Σώμα Έκτο, CD 1o). 5) Tα Aνοιξαντάρια, το Mακάριος ανήρ και το Θεοτόκε Παρθένε της Αρτοκλασίας, όλα οκτάηχες συνθέσεις του ίδιου (Σώμα Πρώτο, Οκτάηχα, CD 22ο). 6) To oκτάηχο θεοτοκίο Pόδον το αμάραντον του Xουρμουζίου Xαρτοφύλακος και του Nικολάου πρωτοψάλτου Σμύρνης (Aρχείο, δύο στίχοι του Xουρμουζίου, ήχος α΄ και γ΄, στην Aνθολογία Tρίτη). 7) Το επίσης οκτάηχο Θεοτόκε Παρθένε του Πέτρου Mπερεκέτη (Αρχείο, οι ήχοι α΄-γ΄ δημοσιευμένοι στη σειρά "Σύμμεικτα Εκκλησιαστικής Μουσικής", CD 5o). 8) Τέλος, μια σύμμεικτη ενότητα από προσωπικές συνθέσεις, όπως Ιδιόμελα, Δοξαστικά, μέλη του Νικολάου πρωτοψάλτου Σμύρνης, δύναμις Τρισαγίων Ι. Παλάση και Νηλέως Καμαράδου σε προσαρμογές του ίδιου, και τα Μεγάλα Προκείμενα (όλα στη Σειρά "Σύμμεικτα Εκκλησιαστικής Μουσικής", CD 4o). Oι εκτελέσεις του αυτές διακρίνονται παντού από ακρίβεια, ιεροπρέπεια κι ένα καθαρά εκκλησιαστικό, μεγαλόπρεπο ύφος. Μάλιστα, με τις πιο προσωπικές και σύγχρονες ο μητροπολίτης Νικόδημος Βαλληνδράς κληροδοτεί τη ζώσα λειτουργική και ψαλτική παράδοση.

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΜΑΤΘΑΙΟΥ : Ας μιμηθούμε τον άγιο Ματθαίο στη μετάνοια του, στη τόλμη του, στην αποφασιστικότητά του.



Το επάγγελμα του Ματθαίου ήταν τελώνης.
   Τελώνης τότε ήταν ένας επιχειρηματίας που νοίκιαζε τους φόρους.
 Υπολόγιζε το κράτος πόσους φόρους έπρεπε να πάρει από μία περιοχή
και έκανε δημοπρασία, ποιος επιχειρηματίας θα πρόσφερε το ποσό αυτό
 και όσο μπορούσε περισσότερο.
Αυτός που κέρδιζε στην δημοπρασία προπλήρωνε στο κράτος το ποσό αυτό
και αγόραζε τους φόρους της περιοχής για πέντε χρόνια.
 Έπειτα όμως δεν μάζευε ο ίδιος τους φόρους
αλλά τους πουλούσε σε άλλους επιχειρηματίες,
 σε μικρότερα γεωγραφικά τμήματα της περιοχής
που αγόρασε, και κείνοι σε άλλους.
Όλοι αυτοί έπρεπε να συγκεντρώσουν τους φόρους,
αλλά και να κερδίσουν οι ίδιοι όσο το δυνατόν περισσότερα.
Έτσι το αρχικά υπολογιζόμενο ποσό
από το κράτος πολλαπλασιαζόταν αφάνταστα.
    Η δε σκληρότητα των τελωνών
 ήταν αφάνταστη και απερίγραπτη.
 Αναφέρεται ότι, όταν κάποτε φθάσανε σ' ένα μέρος
για να εισπράξουν τους φόρους και μάθανε
ότι ένας φορολογούμενος είχε πεθάνει πριν από λίγο,
διέταξαν να τον ξεθάψουν
κι άρχισαν να μαστιγώνουν το νεκρό σώμα.
 Όταν κάποιος τους είπε γιατί το κάνουν αυτό,
 αφού ο άνθρωπος είναι νεκρός
 και δεν πρόκειται να τους δώσει κάτι,
 εκείνοι απάντησαν ότι το κάνουν για να λυπηθούν οι συγγενείς
και να δώσουν εκείνοι τα οφειλόμενα!
Γι' αυτό, όταν ρώτησαν κάποιον ποια είναι τα χειρότερα θηρία,
 εκείνος απάντησε οι αρκούδες στα βουνά και οι τελώνες στις πόλεις!
   Τελώνης ήταν λοιπόν και ο Ματθαίος.
Ανήκε κι αυτός στην ελεεινή αυτή τάξη
που όλοι τους ήταν άρπαγες,
 πλεονέκτες, καταπιεστές, έννομοι ληστές.
Οι τελώνες ήταν μεγάλα και υψηλά πρόσωπα,
κατείχαν σημαντική θέση στην τότε ιεραρχία της κοινωνίας
και το κράτος τους τιμούσε και τους θεωρούσε
πολύτιμους συνεργάτες του.
   Κι όμως αυτός ο άρπαγας, αυτός ο έννομος ληστής,
αυτός ο καταπιεστής και εκμεταλλευτής,
αυτός ο εχθρός του λαού
έγινε ευαγγελιστής και απόστολος.
Πως και με τι τρόπο μας το λέγει το ευαγγέλιο.
Για μια στιγμή που περνούσε μπροστά από το τελωνείο, ο Χριστός
 βλέπει τον Ματθαίο, καρφώνει επάνω του το βλέμμα του
 και του λέει «Ακολούθει μοι».
Και ο Ματθαίος, που έβλεπε τόσο καιρό τα θαύματα του Χριστού
και άκουγε την διδασκαλία του και προφανώς είχε επηρεασθεί από αυτά,
 παρατάει τη δουλειά του, τα τεφτέρια του,
τα λεφτά του, την εταιρεία του, τις ανέσεις του,
εγκαταλείπει μονομιάς όλο του το παρελθόν
και ακολουθεί τον Χριστό.
   Πόσο μεγάλος αμαρτωλός ήταν! Αλλά και πόση μετάνοια έδειξε!
   Τι δύναμη είχε ο λόγος του Χριστού!
 Τον πήρε και από δούλο της αμαρτίας τον έκανε υπηρέτη της αρετής.
 Τον πήρε χώμα και τον έκανε χρυσό.
Αλλά και τι καρδιά και τι θέληση είχε ο Ματθαίος.
 Αμέσως βγήκε από το βούρκο, αμέσως τ' άφησε όλα.
 Η μετάνοια του υπήρξε τόσο ραγδαία,
που τον πήρε από τα βάθη της πονηρίας
 και τον ανέβασε στην κορυφή της αρετής.
Λέγει ο ιερός Χρυσόστομος
 «Είσαι άρπαγας σαν τον Ματθαίο,
μπορείς να γίνεις ευαγγελιστής.
Είσαι διώκτης της Εκκλησίας σαν τον Παύλο,
 μπορείς να γίνεις απόστολος.
 Είσαι ληστής σαν αυτόν που σταυρώθηκε δίπλα στον Χριστό,
 μπορείς να κατακτήσεις τον παράδεισο.
Είσαι μάγος, μπορείς να προσκυνήσεις τον Κύριο.
 Είσαι φονιάς και μοιχός σαν τον Δαυίδ,
μπορείς να μετανοήσεις και να γίνεις ο καλύτερος φίλος του Θεού.
Είσαι αρνητής του Χριστού όπως ο Πέτρος,
μπορείς να γίνεις ομολογητής, απόστολος και μάρτυρας».
   Δεν υπάρχει αμαρτία που να μη τη σβήνει η μετάνοια.
Ο Θεός που μας έκανε εκ του μηδενός παίρνοντας χώμα και πλάθοντάς μας,
αυτός μπορεί να μας αναπλάσει και ψυχικά και να μας κάνει αγίους.
Εμείς οι άνθρωποι, που είμαστε ατελείς και αδύναμοι,
παίρνουμε τα άγρια δένδρα τα εμβολιάζουμε
και τα μετατρέπουμε σε οπωροφόρα.
Πολύ περισσότερο ο Θεός έχει τη δύναμη
 να εμβολιάσει την διεφθαρμένη μας προσωπικότητα
 και να τη κάνει αγία.
   Ας παύσουμε λοιπόν τα «δεν μπορώ», τα «δεν γίνεται»,
 «είναι αδύνατο ν' αλλάξω» και τα παρόμοια.
Ας μιμηθούμε τον άγιο Ματθαίο στη μετάνοια του,
 στη τόλμη του, στην αποφασιστικότητά του.
Κι ας εγκαταλείψουμε αμέσως ότι μας κρατάει
 μακριά από το Χριστό και την Εκκλησία του.

πηγή: ΜΕΛΕΤΙΟΣ ΑΠ. ΒΑΔΡΑΧΑΝΗΣ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ

Η ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΡΟΜΦΑΙΑ

Το παρακάτω κείμενο είναι του Γέροντος Φιλόθεου Ζερβάκου και θα αναφέρουμε σε επόμενες αναρτήσεις και άλλες προτροπές και διαπιστώσεις που έχει κάνει για τις ημέρες μας.                                                             Διατί διατρέχει μέγα κίνδυνο ή ελληνική φυλή.
Διατρέχουμε μεγάλο κίνδυνο" υπάρχει σωτηρία; "Ολοι αισθανόμεθα τόν κίνδυνο, τόν δποϊο διατρέχουμε, εκτός από με­ρικούς τελείως αναίσθητους, καί διερωτοΰμε τούς εαυτούς μας καί τούς άλλους, πώς καί μέ ποιό τρόπο θά μπορέσουμε νά διαφύγουμε τόν κίνδυνο; Πώς θά σωθούμε; Ή Κυβέρνησις βλέ­ποντας τόν κίνδυνο κατέφυγε στους μεγάλους άρχοντας της γης, τούς συμμάχους μας, ελπίζοντας σωτηρία. Πλήν όμως τά δεινά, οί συμφορές, οι θλίψεις, οί στενοχώριες αυξάνουν καί μέχρι σήμερα καμμιά ελπίδα σωτηρίας από τούς άρχοντας της γης. Όρθώς ό προφήτης καί βασιλιάς Δαβίδ, στόν 145ο ψαλμό του, λέγει: «Μή πεποίθατε έπ' άρχοντας, έπί υιούς ανθρώπων, οΐς ούκ έστι σωτηρία».
Ή Κυβέρνησις καί όλοι εμείς οί "Ελληνες, εάν θέλουμε τήν σωτηρία μας θά τήν βρούμε μόνο στήν μετάνοια καί επι­στροφή στόν Θεό, από τόν όποιο απομακρυνθήκαμε. Ή Σεβα­στή 'Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, συναισθανό­μενη καί αυτή τόν κίνδυνο ώρισε μέ εγκύκλιο της νά γίνωνται στους Ιερούς ναούς, παρακλήσεις καί δεήσεις πρός τόν Θεό καί τήν ύπέραγνο Μητέρα Αύτου, τήν άκαταίσχυντο προστα­σία τών Χριστιανών, τήν ελπίδα καί σωτηρία τών αμαρτωλών. Άλλά είναι αυτό αρκετό πρός σωτηρία μας; Τό ότι συντρέ­χουν λίγες γυναίκες καί λιγότεροι άνδρες στίς παρακλήσεις, ε­νώ μυριάδες ανθρώπων Ελλήνων Χριστιανών βλασφημούν τό όνομα του ΥψίστουΘεοΰ καί της Παναγίας Μητρός Αύτοϋ, και τρέχουν με ακόρεστη επιθυμία καί μεγάλη προθυμία στους κινηματογράφους, τίς ταβέρνες καί τά καφενεία αγρυπνοϋν σε χαρτοπαιξίες, κρεπάλες, μέθες, χορούς, διασκεδάσεις καί άσωτίες; "Οχι! "Οχι! Αγαπητοί μου αδελφοί "Ελληνες Χριστιανοί, τά δεινά πού δοκιμάζουμε σήμερα

προ­έρχονται από έμας. Έμεις μόνοι μας τά επισωρεύσαμε στους εαυτούς μας καί τήν πατρίδα μας. Οι πολλές μας αμαρτίες έκίνησαν τόν Αγαθό, Φιλάνθρωπο καί Εϋσπλαγχνο Θεό σέ οργή, θυμό καί άγανάκτησι, δπως λέγει ο θεοκήρυξ Απόστολος Παΰλος' «θυμός καί οργή, θλϊψις καί στενοχώρια επί πάσαν ψυχήν ανθρώπου τοϋ κατεργαζομένου τό κακόν...» (Ρωμ. 2, 9).
Ό αυτός απόστολος Παϋλος, τό στόμα του Χρίστου, γρά­φοντας πρός τούς εν Κολασσαΐς πιστούς καί νουθετώντας τους παραγγέλλει" «Νεκρώσατε ούν τά μέλη τά επί της γης, πορνείαν, άκαθαρσίαν, πάθος, έπιθυμίαν κακήν καί τήν πλεο-νεξίαν, ήτις εστίν ειδωλολατρία, δι' ά έρχεται ή οργή τοΰ Θεοΰ έπί τούς υίούς της απείθειας» (Κολασσ. 3, 5-6). Πάθος καί επι­θυμία κακή είναι κάθε αμαρτία, υπερηφάνεια, φθόνος, μνησι­κακία, συκοφαντία, κατάκρισις, καταλαλιά, ψευδός, δόλος, έπιορκία κ.λπ. Αυτά καί τήν πλεονεξία πρέπει οί Χριστιανοί νά τά αποφεύγουν, διότι εξ αιτίας αυτών έρχεται ή όργή τοϋ Θεοΰ στους ανθρώπους, οί όποιοι δέν πείθονται, δηλαδή δέν υ­πακούουν στίς παραγγελίες, στόν νόμο καί τίς εντολές τοΰ Θεοΰ. Εις δέ τήν επιστολή πρός τούς εξ Εβραίων πιστούς, ό ί­διος μέγας Απόστολος, γράφει: «Πάσα παράβασις καί παρα­κοή έλαβεν ένδικον μισθαποδοσίαν" πώς ήμεΐς έκφευξόμεθα τηλικαύτης άμελήσαντες σωτηρίας;» (Έβρ. 2.3).
Ό Θεός ό όποιος είναι οικτίρμων καί ελεήμων, μακρόθυ-μος καί πολυέλεος, είναι δυνατό νά μας παίδευση; «Ου κατά τάς ανομίας ημών έποίησεν ήμιν ουδέ κατά τάς αμαρτίας η­μών άνταπέδωκεν ήμΐν» (Ψαλμ. 102, 9). «Ό Θεός κριτής δί­καιος καί ισχυρός καί μακρόθυμος καί μή δργήν έπάγων καθ'

έκάστην ήμέραν», λέγει ό Προφητάναξ Δαυί< Ναί, είναι οικτίρμων καί ελεήμων, μακρόθυμί λεος, άλλά είναι καί δίκαιος" σάν μακρόθυμος μας υπομένει, δέν μας τιμωρεί, αναμένοντας τήν μετάνοια επιστροφή μας, σάν δίκαιος δμως μας τιμωρεί, δταν δέν μί νοοϋμε, λέγει ό ίδιος Προφητάναξ' «Έάν μή έπιστραφήτε, τήν ρομφαίαν αύτοΰ στιλβώσει, τό τόξον αύτοΰ ενέτεινε καί ήτοί-μασεν αυτό, καί έν αύτω ήτοίμασε σκεύη θανάτου, τά βέλη αύ­τοΰ τοις καιομένοις έξειργάσατο», δηλαδή εις τούς άπειθοΰν-τας αμαρτωλούς... «Ιδού οί μακρύνοντες εαυτούς άπό Σοϋ (δηλ. τοϋ Θεοϋ) άπολοϋνται» (αύτ. 7, 13).
Ρομφαία, τόξο, σκεύη θανάτου καί βέλη είναι τά διάφορα ειδη των τιμωριών, τά όποια μεταχειρίζεται ό Θεός πρός τιμω­ρία καί παίδευσι τών αμαρτωλών, πρός μετάνοια καί επιστρο­φή τους. Άλλά, δταν δέν μετανοούν καί δέν επιστρέφουν (τόν καταφρονούν), τότε τούς παιδεύει μέ μεγαλύτερες τιμωρίες, α­κόμη καί αιώνιες, δπως λέγει ό θεοκήρυξ Απόστολος Παϋλος' «ή τοϋ πλούτου της χρηστότητος αύτοΰ καί της ανοχής καί της μακροθυμίας καταφρονείς, άγνοών δτι τό χρηστόν του Θεοΰ εις μετάνοιάν σε άγει; κατά δέ τήν σκληρότητα σου καί άμετανόητον καρδίαν θησαυρίζεις σεαυτω οργή ν έν ημέρα ορ­γής καί άποκαλύψεως καί δικαιοκρισίας τοΰ Θεοΰ...» (Ρωμ. 2, 4-5). Άλλά καί ό Κύριος ημών Ίησοΰς Χριστός στά Ευαγγέλια λέγει: «Έάν μή μετανόητε, πάντες ομοίως άπολεϊσθε» (Λουκ. 13, 3).ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ<<Η ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΡΟΜΦΑΙΑ>>

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...