Οι καμπάνες είναι συνδεδεμένες με τη λειτουργική ζωή της Εκκλησίας μας δι'αυτό αν ενθυμείσθε στα παλαιότερα χρόνια μόλις σήμαιναν οι καμπάνες για Όρθρο, Θεία Λειτουργία ή Εσπερινό, οι πιστοί άφηναν τις εργασίες τους, οι άνδρες έβγαζαν το καπέλο τους και έκαναν το σημείον του τιμίου σταυρού (τούτο γίνεται και σήμερα από κατηχημένους και ευσεβείς Χριστιανούς). Στο ερώτημα αν γίνει νόμος του κράτους η απάντηση ήταν " υπάρχουν και καταψύκτες " . Αλλά αυτό είναι το ζητούμενο; Μήπως θα πρέπει να ασχοληθούμε με άλλα σοβαρότερα θέματα όπως η κρίση, η φτώχεια και η ανεργία που μαστίζουν τη χώρα μας, τη πόλη μας, τη γειτονιά μας; Ξέρετε πόσοι άνθρωποι καταφεύγουν στη Μητρόπολη και στις ενορίες ζητώντας λιγά χρήματα και λίγα τρόφιμα για την επιβίωση τους; Ας αφήσουμε λοιπόν το θέμα των κωδώνων και ας ασχοληθούμε με θέματα ζωτικής σημασίας. Πώς είναι δυνατόν, κύριε Ξανάλατε, κάποιος να ευτυχεί όταν ο άνθρωπος της διπλανής πόρτας πεινάει, πάσχει και υποφέρει;
Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.
Παρασκευή, Ιουλίου 29, 2011
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ MAX FM ΤΟΥ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΟΥ π. ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ ΣΤΕΛΛΑΤΟΥ
Οι καμπάνες είναι συνδεδεμένες με τη λειτουργική ζωή της Εκκλησίας μας δι'αυτό αν ενθυμείσθε στα παλαιότερα χρόνια μόλις σήμαιναν οι καμπάνες για Όρθρο, Θεία Λειτουργία ή Εσπερινό, οι πιστοί άφηναν τις εργασίες τους, οι άνδρες έβγαζαν το καπέλο τους και έκαναν το σημείον του τιμίου σταυρού (τούτο γίνεται και σήμερα από κατηχημένους και ευσεβείς Χριστιανούς). Στο ερώτημα αν γίνει νόμος του κράτους η απάντηση ήταν " υπάρχουν και καταψύκτες " . Αλλά αυτό είναι το ζητούμενο; Μήπως θα πρέπει να ασχοληθούμε με άλλα σοβαρότερα θέματα όπως η κρίση, η φτώχεια και η ανεργία που μαστίζουν τη χώρα μας, τη πόλη μας, τη γειτονιά μας; Ξέρετε πόσοι άνθρωποι καταφεύγουν στη Μητρόπολη και στις ενορίες ζητώντας λιγά χρήματα και λίγα τρόφιμα για την επιβίωση τους; Ας αφήσουμε λοιπόν το θέμα των κωδώνων και ας ασχοληθούμε με θέματα ζωτικής σημασίας. Πώς είναι δυνατόν, κύριε Ξανάλατε, κάποιος να ευτυχεί όταν ο άνθρωπος της διπλανής πόρτας πεινάει, πάσχει και υποφέρει;
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...
-
Ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου, περιγράφεται στο Κατά Λουκάν Ευαγγέλιον Κεφ.1: 26-38: ως ακολούθως: "Εν δε τώ μηνί τώ έκτω α...
-
Σε μια υπέροχη ομιλία του «Εις την προδοσίαν του Ιούδα, και εις το Πάσχα, και εις την παράδοσιν των μυστηρίων, …» (PG 49, 374- 378), ο Χρυ...
-
Μιλώντας γενικά, εντούτοις, υπάρχει μια ευδιάκριτη αδιαφορία για την εκκλησιαστική μουσική στη βυζαντινή λογοτεχνία πριν το 10ο αιώνα. Υ...
-
ΕΙΝΑΙ ΑΤΙΜΙΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΝΑ ΑΦΗΝΕΙ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΟΥ ΜΑΚΡΙΑ ''ούτε η φύση δεν σας διδάσκει, ότι ο άνδρας μεν αν αφήνει μακρ...
-
Τι είχε προβλέψει ο Πατροκοσμάς; Διαβάστε τι αποκαλύπτουμε μέσα στο βιβλίο μας «Ο Άγνωστος Πατροκοσμάς» για μία επίκαιρη προφητεία το...
-
ΕΥΧΗ ΕΠΙ ΕΥΛΟΓΙΑ ΠΙΤΑΣ ΑΓΙΟΥ ΦΑΝΟΥΡΙΟΥ Μητροπολίτου Ν.Ιωνίας και Φιλαφελφείας ΤΙΜΟΘΕΟΥ Κύριε Ιησού Χριστέ, ο Ουράνιος Άρτος, ο τη...
-
Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...
-
Εὐλογητὸς ὁ Θεὸς ἡμῶν, πάντοτε, νῦν, καὶ ἀεί, καὶ εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων. Ἀμήν. Ἅγιος ὁ Θεός, Ἅγιος ἰσχυρός, Ἅγιος Ἀθάνατος, ἐλέ...
-
Φάκελλος Δημοσθένης Λιακόπουλος : Οι αναρίθμητες πλάνες και αιρέσεις του, στο φώς της Ορθοδοξίας. Αριστερά είναι το εξώφυ...
-
Συγκεντρωθήκαμε σήμερα εδώ, όπως κάθε χρόνο, για ένα ευλαβικό μνημόσυνο στο μεγάλο ’21. Είναι η μέρα της εθνικής μας παλιγγενεσίας, η π...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά