Βασίλειο της Ηπείρου.
Βρίσκεται στα Βαλκάνια, μεταξύ Αλβανίας και Ελλάδας και ονομάζεται το Βασίλειο της Βόρειας Ηπείρου.
Βρίσκεται στα Βαλκάνια, μεταξύ Αλβανίας και Ελλάδας και ονομάζεται το Βασίλειο της Βόρειας Ηπείρου.
Η ιστορία των Βαλκανίων είναι περίπλοκη και δυσνόητη και ειδικά η Βόρεια Ηπειρος που ανεξαρτητοποιήθηκε από το 1914 - 1916 και τώρα βρίσκεται εξόριστη με το ισχυρό βασίλειό της στην Ιταλία.
Στην Ηπείρο, ο Όμηρος, στην Οδύσσεια τοποθετεί το μαντείο των νεκρών, πέρα από τον κόσμο των ζωντανών, στην κοιλάδα του Αχέροντα, του οποίου το όνομα αντιστοιχεί στο ποτάμι του Αδη.
Στην Ηπειρο, οι ισχυροί βασιλείς Αιακίδες, ίδρυσαν μια ισχυρή δυναστεία τον πέμπτο αιώνα π.Χ. Ο Πύρρος, είναι απόγονος τους, όπως ο Μέγας Αλέξανδρος.
Το βασίλειο πέρασε μέσα από τους σκληρούς αγώνες της ιστορίας στα χέρια των Ρωμαίων. Ο Αύγουστος Καίσαρας το 31 π.Χ. ίδρυσε την πόλη της Νικόπολης της Ηπείρου.
Από το 105 έως το 1318, οι Κομήνοι κυβέρνησαν τη χώρα και το 1430 οι Οθωμανοί εισέβαλαν και την κατέκτησαν.
Στην Ηπείρο, ο Όμηρος, στην Οδύσσεια τοποθετεί το μαντείο των νεκρών, πέρα από τον κόσμο των ζωντανών, στην κοιλάδα του Αχέροντα, του οποίου το όνομα αντιστοιχεί στο ποτάμι του Αδη.
Στην Ηπειρο, οι ισχυροί βασιλείς Αιακίδες, ίδρυσαν μια ισχυρή δυναστεία τον πέμπτο αιώνα π.Χ. Ο Πύρρος, είναι απόγονος τους, όπως ο Μέγας Αλέξανδρος.
Το βασίλειο πέρασε μέσα από τους σκληρούς αγώνες της ιστορίας στα χέρια των Ρωμαίων. Ο Αύγουστος Καίσαρας το 31 π.Χ. ίδρυσε την πόλη της Νικόπολης της Ηπείρου.
Από το 105 έως το 1318, οι Κομήνοι κυβέρνησαν τη χώρα και το 1430 οι Οθωμανοί εισέβαλαν και την κατέκτησαν.
Η Ορθόδοξη Πίστη συνεχίστηκε και πολλά μοναστήρια αναπτύχθηκαν εκεί, στην πόλη των Ιωαννίνων και τις κορυφές της Πίνδου, τα περίφημα Μετέωρα.
Η Οθωμανική κυριαρχία τερματίστηκε το 1913 με την προσάρτηση της Ηπείρου και της Ελλάδας. Επώδυνες εσωτερικές συγκρούσεις συνεχίστηκαν μέχρι το 1919, μεταξύ μοναρχικών και κομμουνιστών.
Από το 1912 έως το1913 τα ελληνικά στρατεύματα ενισχύονται από δυνάμεις εθελοντών Ηπειρωτών για την απελευθέρωση των Ιωαννίνων, που συνέβη στις 22 Φεβρουαρίου 1913. Αυτή η πόλη βρισκόταν στα χέρια των Τούρκων από το 1431.
Ο Πρίγκιπας Κωνσταντίνος
Η Οθωμανική κυριαρχία τερματίστηκε το 1913 με την προσάρτηση της Ηπείρου και της Ελλάδας. Επώδυνες εσωτερικές συγκρούσεις συνεχίστηκαν μέχρι το 1919, μεταξύ μοναρχικών και κομμουνιστών.
Από το 1912 έως το1913 τα ελληνικά στρατεύματα ενισχύονται από δυνάμεις εθελοντών Ηπειρωτών για την απελευθέρωση των Ιωαννίνων, που συνέβη στις 22 Φεβρουαρίου 1913. Αυτή η πόλη βρισκόταν στα χέρια των Τούρκων από το 1431.
Ο Πρίγκιπας Κωνσταντίνος
(*)
διατήρησε στρατιωτική πίεση, αλλά το Πρωτόκολλο του Λονδίνου 17/30 Μαΐου 1913(
*) τοποθέτησε τη βόρεια Ήπειρο μεταξύ των συνόρων της Αλβανίας. Οι διπλωμάτες από την Ιταλία, τη Γαλλία, τη Ρωσία, Αυστρία-Ουγγαρία, Γερμανία και Μεγάλη Βρετανία επικύρωσαν την απόφαση αυτή.
*) τοποθέτησε τη βόρεια Ήπειρο μεταξύ των συνόρων της Αλβανίας. Οι διπλωμάτες από την Ιταλία, τη Γαλλία, τη Ρωσία, Αυστρία-Ουγγαρία, Γερμανία και Μεγάλη Βρετανία επικύρωσαν την απόφαση αυτή.
Ο Κωνσταντίνος διαμαρτυρήθηκε. Οι Ηπειρώτες τότε εγκατέστησαν μια προσωρινή κυβέρνηση στο Αργυρόκαστρο(*) υπό τον Γεώργιο Χριστάκη- Ζωγράφο(*). Ο Πρόεδρος της Κυβέρνησης άρχισε να παλεύει. Ο Ζωγράφος ο 1ος βασίλεψε από το 1916 έως το 1918, αλλά η ιστορία και η κοινωνία ούσες αυτό που είναι, η βασιλική οικογένεια βρέθηκε στην εξορία στην Ιταλία.
Ο σημερινός κληρονόμος καλείται πρίγκιπας Δον Pozzi David di Santa Sofia. Οι τίτλοι ευγενείας της Ηπείρου είναι σύμφωνες με το ιταλικό σύστημα απονομής τίτλων ευγενείας.. Στον βασιλεύοντα πρίγκιπα Davide έχουν απονεμηθεί όλοι οι τίτλοι.
Σε μια εποχή που η γνώση είναι κατά προσέγγιση (και επομένως ψευδής) και η υποκειμενικότητα έχει γίνει «τρόπος του είναι" στο κοινό, η κριτική έναντι οποιουδήποτε μοναρχικού συστήματος διατηρεί το δικαίωμα να το καταδικάσει ως ψευδές και γελοίο.
Στην Ιταλία, για παράδειγμα, βρήκε λίγες φωνές να αμφισβητήσουν την αυθεντικότητα της διαδοχής στο θρόνο της Αυτής Υψηλότητος του Davide Pozzi di San Sofia. Ωστόσο η βασιλική οικογένεια έχει αποτελέσει αντικείμενο πολλών δημοσιευμάτων,που δείχνουν διεθνώς,με πλούσιες αναφορές και ιστορικά έγγραφα την αυθεντικότητά της και δείχνει επίσης την επαληθεύσιμη απόδειξη της ιστορίας μέσω διαφόρων κρατικών διεθνών συνθηκών. Το 2003, ο καθηγητής Claude Chaussier λέκτορας στο Πανεπιστήμιο της Λιλ δημοσίευσε ένα σημαντικό κείμενο: "Το βασίλειο της Ηπείρου, η ιστορία του και η μοναρχία του κατά τον εικοστό πρώτο αιώνα.
Το 2003, ο βασιλικός οίκος, στρατολόγησε τις ικανότητες του Δρ Celler Tibor, ουγγρικής εθνικότητας, μέλους του Αλμανάκ των Βρυξελλών, το οποίο είναι συγκρίσιμο με την αρχή Gotha(*). Το σπουδαίο έργο του, δείχνει ότι, μετά από διαβούλευση με όλες τις βασιλικές οικογένειες της Ευρώπης, η αυθεντικότητα του βασιλικού οίκου της Ηπείρου και της δυναστείας του είναι αδιαμφισβήτητη.
Σε μια εποχή που η γνώση είναι κατά προσέγγιση (και επομένως ψευδής) και η υποκειμενικότητα έχει γίνει «τρόπος του είναι" στο κοινό, η κριτική έναντι οποιουδήποτε μοναρχικού συστήματος διατηρεί το δικαίωμα να το καταδικάσει ως ψευδές και γελοίο.
Στην Ιταλία, για παράδειγμα, βρήκε λίγες φωνές να αμφισβητήσουν την αυθεντικότητα της διαδοχής στο θρόνο της Αυτής Υψηλότητος του Davide Pozzi di San Sofia. Ωστόσο η βασιλική οικογένεια έχει αποτελέσει αντικείμενο πολλών δημοσιευμάτων,που δείχνουν διεθνώς,με πλούσιες αναφορές και ιστορικά έγγραφα την αυθεντικότητά της και δείχνει επίσης την επαληθεύσιμη απόδειξη της ιστορίας μέσω διαφόρων κρατικών διεθνών συνθηκών. Το 2003, ο καθηγητής Claude Chaussier λέκτορας στο Πανεπιστήμιο της Λιλ δημοσίευσε ένα σημαντικό κείμενο: "Το βασίλειο της Ηπείρου, η ιστορία του και η μοναρχία του κατά τον εικοστό πρώτο αιώνα.
Το 2003, ο βασιλικός οίκος, στρατολόγησε τις ικανότητες του Δρ Celler Tibor, ουγγρικής εθνικότητας, μέλους του Αλμανάκ των Βρυξελλών, το οποίο είναι συγκρίσιμο με την αρχή Gotha(*). Το σπουδαίο έργο του, δείχνει ότι, μετά από διαβούλευση με όλες τις βασιλικές οικογένειες της Ευρώπης, η αυθεντικότητα του βασιλικού οίκου της Ηπείρου και της δυναστείας του είναι αδιαμφισβήτητη.
Το κείμενο είναι στην ουγγρική γλώσσα (μπορεί να βρεθεί στο διαδίκτυο, πληκτρολογώντας τον τίτλο "Uralkodo csaladok neikul tron".
Μπορείτε να δείτε επίσης στις δημοσιεύσεις του Πανεπιστημίου της Μεσίνα, Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και πιο συγκεκριμένα την διατριβή με τίτλο «Ο διαχωρισμός της Ηπείρου και η ελληνική μειονότητα στην Αλβανία» 2002-2003.
Συγγραφέας η Δρ Όλγα Νάσση ( Olga Nassis)(*) ιταλίδα από πατέρα ηπειρώτη, πτυχιούχος πολιτικών επιστημών. Η διατριβή καταδεικνύει πειστικά τη σοβαρότητα και την αυθεντικότητα του Bασιλικού Oίκου της Ηπείρου.
Ποιος μπορεί να αμφισβητήσει λοιπόν, τη σοβαρότητα της τεκμηρίωσης που συλλέχθηκε από ιταλικό πανεπιστήμιο αυτού του μεγέθους και υπό τη διεύθυνση του καθηγητή Saja;
Λιγότερο πρόσφατο, αλλά όχι λιγότερο ενδιαφέρον είναι το κείμενο: "Southern Albania or Northern Epirus in European international affairs,1912 1923"που γράφτηκε από την Edith Pierpont Stickney και δημοσιεύθηκε τον Δεκέμβριο του 1926 στις ΗΠΑ (μπορείτε να ζητήσετε ένα αντίγραφο του κειμένου αυτού σε Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ Καλιφόρνιας)(*).
Πόσο λίγοι άνθρωποι γνωρίζουν την ύπαρξη αυτού του κράτους της Ηπείρου στις αρχές του εικοστού αιώνα, αυτού του ανεξάρτητου Βασιλείου!
Η ανημέρωτοι μπέρδεψαν το ανεξάρτητο κράτος της Ηπείρου του 1914-1916 με το δεσποτικό βασίλειο της Ηπείρου του Μεσαίωνα.
Η σύγχρονη Ηπειρος είναι διεθνώς αναγνωρισμένη από τη Συνθήκη της Κέρκυρας που μπορεί να βρεθεί στον τόμο 23 των συνθηκών και συμβάσεων για το Βασίλειο της Ιταλίας ( δημοσιεύθηκε από το Υπουργείο Εξωτερικών) ... Ποιος θα τολμούσε να πιστέψει ότι το Υπουργείο Εξωτερικών Υποθέσεων δεν είναι σοβαρό;
Η ανημέρωτοι μπέρδεψαν το ανεξάρτητο κράτος της Ηπείρου του 1914-1916 με το δεσποτικό βασίλειο της Ηπείρου του Μεσαίωνα.
Η σύγχρονη Ηπειρος είναι διεθνώς αναγνωρισμένη από τη Συνθήκη της Κέρκυρας που μπορεί να βρεθεί στον τόμο 23 των συνθηκών και συμβάσεων για το Βασίλειο της Ιταλίας ( δημοσιεύθηκε από το Υπουργείο Εξωτερικών) ... Ποιος θα τολμούσε να πιστέψει ότι το Υπουργείο Εξωτερικών Υποθέσεων δεν είναι σοβαρό;
Η Αυτού Υψηλότης ο Πρίγκιπας Davide Pozzi di Santa Sofia, διαχειριστής του Βασιλείου της Ηπείρου σε εξορία, καθηγητής στην Παβία, είναι ο επικεφαλής της συγκεκριμένης κυβέρνησης στην εξορία, και ο ίδιος υπηρέτησε ως δήμαρχος σε μια κοντινή πόλη από το 1995 έως το 2000.
Οι Ηπειρώτες του Βορρά στο παρελθόν, διώκονται από την αλβανική κυβέρνηση και τα ανθρώπινα δικαιώματα τους έχουν αγνοηθεί σε μεγάλο βαθμό.
Στα τέλη της δεκαετίας του 1990 η Αυτού Υψηλότης ο Πρίγκιπας Αλέξανδρος, ο βασιλιάς της Ηπείρου στην εξορία, ο ανιψιός της βασίλισσας Geraldine της Αλβανίας, ενθαρρύνθηκε από μερίδα ορθοδόξων επισκόπων και διάφορα μέλη μοναρχικών ομάδων που αναζητούσαν ένα διάδοχο.
Ως εκ τούτου αναζήτησε κάποιον μέσα στην ίδια την οικογένειά του, αλλά κανείς δεν ήθελε να αναλάβει την ευθύνη. Ωστόσο, μεταξύ των οπαδών του ήταν ένας Ιταλός ευγενής της αρχαίας οικογένειας(αγνώστου ταυτότητοςWink.
Οι Ηπειρώτες του Βορρά στο παρελθόν, διώκονται από την αλβανική κυβέρνηση και τα ανθρώπινα δικαιώματα τους έχουν αγνοηθεί σε μεγάλο βαθμό.
Στα τέλη της δεκαετίας του 1990 η Αυτού Υψηλότης ο Πρίγκιπας Αλέξανδρος, ο βασιλιάς της Ηπείρου στην εξορία, ο ανιψιός της βασίλισσας Geraldine της Αλβανίας, ενθαρρύνθηκε από μερίδα ορθοδόξων επισκόπων και διάφορα μέλη μοναρχικών ομάδων που αναζητούσαν ένα διάδοχο.
Ως εκ τούτου αναζήτησε κάποιον μέσα στην ίδια την οικογένειά του, αλλά κανείς δεν ήθελε να αναλάβει την ευθύνη. Ωστόσο, μεταξύ των οπαδών του ήταν ένας Ιταλός ευγενής της αρχαίας οικογένειας(αγνώστου ταυτότητοςWink.
Αυτός ο άνθρωπος ήταν Μέγας Ιππότης πολλών Ταγμάτων, Ιππότης της Ιταλικής Δημοκρατίας, Δήμαρχος της γειτονικής πόλης της Πάβια, ξάδελφος του οποίου ήταν ένας καρδινάλιος της Καθολικής Εκκλησίας. Μη δυνάμενος να βρει πρόσωπο της βασιλικής του οικογένειας, ο Πρίγκιπας Αλέξανδρος προσέφερε τη θέση και τον τίτλο του στον Πρίγκιπα Davide. Η παράδοση έγινε σύμφωνα με πράξη παραίτησης που καταγράφηκε στο Ανώτατο Δικαστήριο τουΤορίνο.
Ο Πρίγκιπας Davide Pozzi di San Sofia είναι πλέον ο σύγχρονος βασιλιάς της Ηπείρου σε εξορία. Επιδιώκει να εντοπίσει όλους τους Ηπειρώτες του κόσμου μέσω της διπλωματίας και επιθυμεί να επιστρέψει εν ειρήνη στα Βαλκάνια.
Ο Πρίγκιπας Davide Pozzi di San Sofia είναι πλέον ο σύγχρονος βασιλιάς της Ηπείρου σε εξορία. Επιδιώκει να εντοπίσει όλους τους Ηπειρώτες του κόσμου μέσω της διπλωματίας και επιθυμεί να επιστρέψει εν ειρήνη στα Βαλκάνια.
Είναι γνωστός ως ο βασιλιάς της Ηπείρου στην εξορία από αρκετές Ορθόδοξες Εκκλησίες, πολλά εθνικιστικά κινήματα και πολλούς βασιλικούς Οίκους στην Ευρώπη. Είναι επίσης μέλος του Russiae Heraldicum Collegium.
Η βασιλική κυβέρνηση της Ηπείρου στην εξορία λαμβάνει την ευλογία και την προστασία μιας μεγάλης Ορθόδοξης Εκκλησίας.
Υπάρχει μια μεγάλη Ορθόδοξη Εκκλησία της Ηπείρου στην Ευρώπη.
Η Αυτού Υψηλότης Πρίγκηπας Davide Pozzi di Santa Sofia παντρεύτηκε την πριγκήπισσα Patrizia στις 21 Σεπτέμβρη 2002.2-picture2"ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΗΠΕΙΡΟΥ"
Πήγε για προσκύνημα στη Lourdes το 2000 με τον Επίσκοπο της Acqui Terme και την Αυτού Υψηλότητα Πρίγκηπα Henry Constsantin III de Vigo Paleologo Lascaris.(*)
Συμμετείχε στο διεθνές συνέδριο της Μάλτας που διοργανώθηκε από το Βασιλικό Οίκο Παλαιολόγου-Λάσκαρη.( Paleologo Lascaris).
Συμμετείχε στο διεθνές συνέδριο της Μάλτας που διοργανώθηκε από το Βασιλικό Οίκο Παλαιολόγου-Λάσκαρη.( Paleologo Lascaris).
Έτσι, εδώ έχουμε φτάσει στο τέλος αυτής της σύντομης παρουσίασης του βασιλείου στην εξορία, και του πρίγκιπά του, που βασιλεύει με απλότητα και υποδειγματική ευγένεια.
Από πολλές απόψεις, από τις πνευματικές φιλοδοξίες του, την ανθρώπινη αγάπη για τους άλλους και τη συμμετοχή του στη ζωή του καθενός για το καλό όλων, μου θυμίζει τον σπουδαίο και μεγάλο βασιλιά Λουδοβίκο XVI που υπήρξε όπως ο άγιος Τσάρος Νικόλαος, θύμα των πολιτικών διαπραγματεύσεων.
Δεδομένου ότι οι ορθόδοξοι ιερείς προσεύχονται για την Αυτού Υψηλότητα Πρίγκιπα Davide Pozzi di Santa Sofia και όλη την βασιλική οικογένεια προσκαλούν όλους να ενσκύψουν στην ιστορία της Βορείου Ηπείρου.
*Πρωθιερέας Leonide Achard Seignette des Marai, ιερέας της Αγίας Ορθόδοξης Εκκλησίας στην Ευρώπη, αρχιοικονόμος του Αγίου Γεωργίου και του Αγίου Δημητρίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά