Η Κ Ο Λ Α Σ Η
ΣΑΛΤΑΟΥΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΗΚόλαση είναι μία αλήθεια που διδάσκει η Αγία Γραφή. Είναι δυσάρεστη αλήθεια και η πλέον δυσπαράδεκτη στην ανθρώπινη ψυχή. Γιαυτό πολλοί διδάσκαλοι του θείου λόγου αποφεύγουν να ομιλούν για αυτή. Δεν κάνουν καλά που δεν ομιλούν. Πρέπει να ομιλούν και να διαφωτίζουν τον κόσμο για να αποφύγουν οι ανθρώποι την Κόλαση και να απολαύσουν τον Παράδεισο.
Σε αυτό το άρθρο θα ασχοληθούμε με δύο βασικές κακοδοξίες περί Κολάσεως που διαδίδουν ποικιλώνυμοι αιρετικοί που παρουσιάζονται ως χριστιανοί διδάσκαλοι, γνώστες της Αγίας Γραφής. Με διάφορα ψευδοεπιχειρήματα προσπαθούν να πλανήσουν τους ανθρώπους σχετικά με την πραγματική διδασκαλία της Βίβλου για την Κόλαση.
ΠΡΩΤΗ ΚΑΚΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ : Η ΚΟΛΑΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
Πολλοί αιρετικοί υποστηρίζουν ότι ΚΟΛΑΣΗ με την έννοια του ΒΑΣΑΝΙΣΜΟΥ δεν υπάρχει. Κόλαση σύμφωνα με αυτούς σημαίνειεκμηδένισηκαι ανυπαρξία του ανθρώπου και είναι αντίθετη έννοια από την Αιώνια Ζωή. Κόλαση = μη ζωή= ανυπαρξία ! Άλλωστε η αρχική σημασία της λέξεως Κόλαση είναι ΚΛΑΔΕΜΑ-ΚΟΨΙΜΟ, γεγονός στιγμιαίο και όχι διαρκείας όπως ο αιώνιος βασανισμός. Είναι δυνατόν λέγουν, ένας Θεός Αγάπης να βασανίζει τα πλάσματά του (όσο και αμαρτωλά και αν είναι) αιωνίως ; Και πόσο δίκαιο είναι αυτό; Γιατί δηλαδή κάποιος που αμάρτησε για λίγα χρόνια να βασανίζεται για πάντα; Ένας Θεός Αγάπης και Δικαιοσύνης σίγουρα δεν θα έκανε κάτι τέτοιο !
Αυτά τα πονηρά διδάσκουν οι δόλιοι αιρετικοί...
Μάλιστα πρέπει να σημειώσουμε ότι η διδασκαλία της ανυπαρξίας βασανισμού των αμετανοήτων αμαρτωλών μετά θάνατον, σχετίζεται με την διδασκαλία για την δήθεν θνητότητα της ανθρώπινης Ψυχής. Όσοι αρνούνται την Κόλαση ως αιώνιο βασανισμό, αρνούνται επίσης την αθανασία της ανθρώπινης Ψυχής ! Αρνούνται δηλαδή και άλλη βασική διδασκαλία της Αγίας Γραφής! Η άρνηση του αιώνιου βασανισμού των ασεβών είναι αλληλένδετη διδασκαλία με την άρνηση της ύπαρξης του ανθρώπου μετά θάνατον. Κάποιος που δεν υπάρχει δεν βασανίζεται!
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ :
Τι λέγει όμως η Αγία Γραφή που τόσο επικαλούνται οι αιρετικοί; Υπάρχει βασανισμός μετά θάνατον ή όχι;
« καὶ ὁ διάβολος ὁ πλανῶν αὐτοὺς ἐβλήθη εἰς τὴν λίμνην τοῦ πυρὸς καὶ τοῦ θείου, ὅπου καὶ τὸ θηρίον καὶ ὁ ψευδοπροφήτης, καὶβασανισθήσονται ἡμέρας καὶ νυκτὸς εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων» Αποκάλυψη 20:10.
Υπάρχει πιο ξεκάθαρο εδάφιο από αυτό ; Το εδάφιο ομιλεί σαφέστατα για ΒΑΣΑΝΙΣΜΟ του Διαβόλου και του Θηρίου (Αντίχριστος) και του Ψευδοπροφήτη, εις τους απεράντους αιώνας των αιώνων, ημέρα και νύχτα, ασταμάτητα ! Δεν ομιλεί η Γραφή για κλάδεμα του Διαβόλου και των ανθρώπων (Αντιχρίστου και Ψευδοπροφήτου) και εκμηδένιση της ύπαρξης αυτών !Η Κόλαση είναι κατάσταση Βασανισμού Δαιμόνων και ασεβών ανθρώπων. Τι έχουν να πουν οι αρνητές της Αιωνίου Κολάσεως ως αιωνίου βασανισμού;;;
Ο Θεός «πάντας ἀνθρώπους θέλει σωθῆναι καὶ εἰς ἐπίγνωσιν ἀληθείας ἐλθεῖν» Α Τιμόθεο 2:4. Οι άνθρωποι κάνουν κακή χρήση της ελευθερίας που τους έδωσε ο Θεός και κολάζονται. Ο Θεός της αγάπης δεν θέλει να κολάζονται οι άνθρωποι. ΜΟΝΟΙ τους Κολάζονται οι ασεβείς, με την αμετανοησία τους. Έχουν την ευκαιρία να διαλέξουν την ζωή με τον Θεό και διαλέγουν την διακοπή της σχέσης με τον Θεό ! Μεγάλη ανοησία η αμετανοησία ! Ο Θεός δεν σώζει με το ζόρι… Σέβεται την ελευθερία της γνώμης του ανθρώπου. Ελευθερία όμως σημαίνει ευθύνη. Δύο επιλογές υπάρχουν : Ή κοντά με τον Θεό ή χωρίς τον Θεό. Διαλέγουμε και παίρνουμε. Η ανυπαρξία σχέσης με τον Θεό που είναι η Ζωή είναι Αιώνιος Θάνατος- Αιώνιος Βασανισμός. Στην παρούσα πρόσκαιρη ζωή μας ας κάνουμε την σωστή επιλογή. Η επιλογή που θα κάνουμε σε αυτήν τη ζωή θα καθορίσει την καταστασή μας στην Αιωνότητα !
Η λέξη ΚΟΛΑΣΗ στην Αγία Γραφή σημαίνει ΤΙΜΩΡΙΑ.
« φόβος οὐκ ἔστιν ἐν τῇ ἀγάπῃ, ἀλλ᾿ ἡ τελεία ἀγάπη ἔξω βάλλει τὸν φόβον, ὅτιὁ φόβος κόλασιν ἔχει, ὁ δὲ φοβούμενος οὐ τετελείωται ἐν τῇ ἀγάπῃ» Α Ιωάννου 4: 18
Ο φόβος έχει Κόλαση= Βασανισμό. Είναι Βασανιστικό συναίσθημα ο φόβος. Τι έχουν να απαντήσουν οι ισχυριζόμενοι ότι ΚΟΛΑΣΗ στην Γραφή σημαίνει κλάδεμα-εκμηδένιση;;; Κάποιος που εκμηδενίζεται ΠΩΣ νιώθει φόβο;;; Άρα Κόλαση = Βασανισμός σύμφωνα με την Βίβλο.
Η φράση «ὁ φόβος κόλασιν ἔχει» σημαίνει ότι ο φόβος έχει βασανισμό. Χαρακτηρίζεται από βασανισμό. Η έννοια της εκμηδένισης στο εδάφιο Α Ιωάννου 4: 18 δεν ταιριάζει. Ο φόβος δεν έχει εκμηδένιση. Αυτός που φοβάται, που νιώθει φόβο, ο φοβούμενος, υπάρχει δεν είναι ανύπαρκτος – εκμηδενισμένος !
« ἀθετήσας τις νόμον Μωϋσέως χωρὶς οἰκτιρμῶν ἐπὶ δυσὶν ἢ τρισὶ μάρτυσιν ἀποθνήσκει· πόσῳ δοκεῖτεχείρονος ἀξιωθήσεται τιμωρίαςὁ τὸν υἱὸν τοῦ Θεοῦ καταπατήσας καὶ τὸ αἷμα τῆς διαθήκης κοινὸν ἡγησάμενος, ἐν ᾧ ἡγιάσθη, καὶ τὸ Πνεῦμα τῆς χάριτος ἐνυβρίσας;» Εβραίους 10:28-29
Ο Απ. Παύλος μας λέγει ότι ό παραβάτης της Νέας Διαθήκης τιμωρείταιχειρότερααπό τον παραβάτη του Μωσαϊκού Νόμου ο οποίος τιμωρούνταν με θάνατο ! Αν ο θάνατος σημαίνει εκμηδένιση της ύπαρξης του ανθρώπου και δεν υπάρχει αιώνιος βασανισμός στην Κόλαση,τότε ΠΟΙΑ είναι η χειρότερη τιμωρία για την οποία κάνει λόγο ο Απ. Παύλος ; Τι χειρότερο μπορεί να υποστεί κάποιος αν με τον θάνατο παύει να υπάρχει ; Ας μας απαντήσουν οι αιρετικοί…
« ὁ μὲν υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ὑπάγει καθὼς γέγραπται περὶ αὐτοῦ·οὐαὶ δὲ τῷ ἀνθρώπῳ ἐκείνῳ, δι᾿ οὗ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου παραδίδοται· καλὸν ἦν αὐτῷ εἰ οὐκ ἐγεννήθη ὁ ἄνθρωπος ἐκεῖνος.» Μάρκος 14:21
Ο Χριστός λέγει ότι θα συνέφερε τον Ιούδα να μην είχε γεννηθή ! Αν δεν υπάρχει αιώνιος βασανισμός μετά θάνατον γιατί δεν συνέφερε τον Ιούδα να γεννηθεί και να απολαύσει λίγα χρόνια ζωής στη γη ; Ακόμη δε και να οργιάσει εις το έπακρον πριν πεθάνει και εκμηδενιστεί ;;; Γιατί γενικώς οι αμετανόητοι δεν τους συμφέρει που έρχονται στον κόσμο και οργιάζουν για κάποια χρόνια; Αν δεν υπάρχει αιώνιος βασανισμός μετά θάνατον αλλά ανυπαρξία, όπως πριν συλληφθεί ο άνθρωποςστην μήτρα, τότε ασφαλώς συμφέρει να έρθει σε ύπαρξη κανείς, να χαρεί όλες τις αμαρτωλές ηδονές και μετά να παύσει να υπάρχει. Έτσι και αλλιώς όποιος δεν υπάρχει δεν αισθάνεται λύπη για τον απωλεσθέντα παράδεισο !
Αν τον Ιουδα δεν τον περίμενε αιώνιος βασανισμός θα τον συνέφερε να ζήσει για λίγα χρόνια να ακούσει και να δει και τον Χριστό έστω και αν δεν τον ακολούθησε τελικώς. Όμως τώρα ο Χριστός μας λέγει ότι «καλὸν ἦν αὐτῷ εἰ οὐκ ἐγεννήθη ὁ ἄνθρωπος ἐκεῖνος.». Δεν συμφέρει τον Ιούδα που ήλθε σε ύπαρξη διότι πέθανε αμετανόητος και Κολάζεται αιωνίως. Δεν περιήλθε σε ανυπαρξία ! Την πρόσκαιρη ζωή που έζησε δεν την εκμεταλεύτηκε ορθά και τώρα Κολάζεται.
« ἥξει ὁ κύριος τοῦ δούλου ἐκείνου ἐν ἡμέρᾳ ᾗ οὐ προσδοκᾷ καὶ ἐν ὥρᾳ ᾗ οὐ γινώσκει, καὶ διχοτομήσει αὐτόν, καὶ τὸ μέρος αὐτοῦ μετὰ τῶν ἀπίστων θήσει. ἐκεῖνος δὲ ὁ δοῦλος, ὁ γνοὺς τὸ θέλημα τοῦ κυρίου ἑαυτοῦ καὶ μὴ ἑτοιμάσας μηδὲ ποιήσας πρὸς τὸ θέλημα αὐτοῦ,δαρήσεται πολλάς· ὁ δὲ μὴ γνούς, ποιήσας δὲ ἄξια πληγῶν,δαρήσεται ὀλίγας» Λουκάς 12:16-48
« Τότε ἤρξατο ὀνειδίζειν τὰς πόλεις ἐν αἷς ἐγένοντο αἱ πλεῖσται δυνάμεις αὐτοῦ, ὅτι οὐ μετενόησαν· οὐαί σοι, Χοραζίν, οὐαί σοι, Βηθσαϊδά· ὅτι εἰ ἐν Τύρῳ καὶ Σιδῶνι ἐγενήθησαν αἱ δυνάμεις αἱ γενόμεναι ἐν ὑμῖν, πάλαι ἂν ἐν σάκκῳ καὶ σποδῷ καθήμεναι μετενόησαν. πλὴν λέγω ὑμῖν, Τύρῳ καὶ Σιδῶνιἀνεκτότερον ἔσται ἐν ἡμέρᾳ κρίσεως ἢ ὑμῖν. καὶ σὺ Καπερναούμ, ἡ ἕως τοῦ οὐρανοῦ ὑψωθεῖσα, ἕως ᾅδου καταβιβασθήσῃ· ὅτι εἰ ἐν Σοδόμοις ἐγενήθησαν αἱ δυνάμεις αἱ γενόμεναι ἐν σοί, ἔμειναν ἂν μέχρι τῆς σήμερον. πλὴν λέγω ὑμῖν ὅτιγῇ Σοδόμων ἀνεκτότερον ἔσται ἐν ἡμέρᾳ κρίσεως ἢ σοί.» Ματθαίος 11:20-24.
Σύμφωνα με την Γραφή η ΚΟΛΑΣΗ έχει ΒΑΘΜΙΔΕΣ τιμωρίας ! Δεν τιμωρούνται όλοι το ίδιο. Αυτό αποτελεί τρανή απόδειξη ότι Κόλαση σημαίνει βασανισμός/ τιμωρία και όχι εκμηδένιση. Η Εκμηδένιση- Ανυπαρξία δεν έχει βαθμίδες ! Κάποιος ή υπάρχει ή δεν υπάρχει. Δεν μπορούμε να πούμε ότι κάποιος υπάρχει λίγο ή πολύ ! Ακουέτωσαν ταύτα οι αρνητές του αιώνιου βασανισμού των αμετανόητων ασεβών. Να μετανοήσουν γρήγορα πριν βρεθούν στην κατάσταση αυτή και βιώσουν την πραγματικότητα που αφελώς αρνούνται.
« καὶ προσευξάμενοι εἶπον· σὺ Κύριε, καρδιογνῶστα πάντων, ἀνάδειξον ὃν ἐξελέξω ἐκ τούτων τῶν δύο ἕνα, λαβεῖν τὸν κλῆρον τῆς διακονίας ταύτης καὶ ἀποστολῆς, ἐξ ἧς παρέβη ᾿Ιούδαςπορευθῆναι εἰς τὸν τόπον τὸν ἴδιον.» Πράξεις 1:24-25
Ο Ιούδας με την αυτοκτονία του δεν εκμηδενίστηκε αλλά επορεύθη «εἰς τὸντόποντὸν ἴδιον», την Κόλαση.
« ἀγγέλους τε τοὺς μὴ τηρήσαντας τὴν ἑαυτῶν ἀρχήν, ἀλλὰ ἀπολιπόντας τὸ ἴδιον οἰκητήριον εἰς κρίσιν μεγάλης ἡμέραςδεσμοῖς ἀϊδίοις ὑπὸ ζόφον τετήρηκεν·» Ιούδας 6
«ὁ Θεὸς ἀγγέλων ἁμαρτησάντων οὐκ ἐφείσατο, ἀλλὰ σειραῖς ζόφου ταρταρώσας παρέδωκεν εἰς κρίσιν τηρουμένους» Β Πέτρου 2:4- Οι δαίμονες τιμωρούνται.
« οἶδε Κύριος εὐσεβεῖς ἐκ πειρασμοῦ ρύεσθαι, ἀδίκους δὲ εἰς ἡμέραν κρίσεωςκολαζομένους τηρεῖν» Β Πέτρου 2:9
Οι άδικοι δεν περιέρχονται σε ανυπαρξία μετά τον θάνατο όπως διδάσκουν οι αιρετικοί. Οι άδικοι κρατούνται και περιμένουν την ημέρα της Κρίσης ΚΟΛΑΖΟΜΕΝΟΙ= Βασανιζόμενοι. Μέχρι να αναστηθούν και τα σώματά τους για να τιμωρηθούν και αυτά όπως είναι δίκαιο.
Δεν λέγει η Γραφή ότι οι ασεβείς τηρούνται για την Ημέρα της Κρίσης Κολασμένοι (κλαδεμένοι – έχοντας στιγμιαία περιέλθει σε ανυπαρξία) αλλά ΚΟΛΑΖΟΜΕΝΟΙ (λέξη που φανερώνειδιάρκεια). Η εκμηδένιση είναι στιγμιαίο γεγονος. Ο ΒΑΣΑΝΙΣΜΟΣ όμως έχει διάρκεια ! Διαρκώς Κολάζονται οι άδικοι (Βασανίζονται) δεν «κλαδεύονται» διαρκώς, δεν εκμηδενίζονται διαρκώς. Η πράξη της εκμηδένισης δεν είναι γεγονός διαρκείας.
« καὶ πολλοὶ τῶν καθευδόντων ἐν γῆς χώματι ἐξεγερθήσονται, οὗτοι εἰς ζωὴν αἰώνιον καὶ οὗτοιεἰς ὀνειδισμὸν καὶ εἰς αἰσχύνην αἰώνιον» Δανιήλ 12:2
Το αντίθετο της Αιωνίου Ζωής δεν είναι η ανυπαρξία όπως μωρολογούν οι πλανεμένοι αλλά ο Αιώνιος ΟΝΕΙΔΙΣΜΟΣ και η Αιώνια ΑΙΣΧΥΝΗ. Αν οι ασεβείς εκμηδενίζονταν και περιέρχονταν σε ανυπαρξία, τότε ΠΩΣ θα ΑΙΣΧΥΝΟΝΤΑΝ Αιωνίως και θα ΟΝΕΙΔΙΖΟΝΤΑΝ ; Γίνεται να ονειδίζεται και να αισχύνεται κάποιος που δεν υπάρχει;;;
«μὴ φοβηθῆτε ἀπὸ τῶν ἀποκτεννόντων τὸ σῶμα, καὶ μετὰ ταῦτα μὴ ἐχόντωνπερισσότερόν τι ποιῆσαι. ὑποδείξω δὲ ὑμῖν τίνα φοβηθῆτε· φοβήθητε τὸνμετὰ τὸ ἀποκτεῖναι ἔχοντα ἐξουσίαν ἐμβαλεῖν εἰς τὴν γέενναν·ναί, λέγω ὑμῖν, τοῦτον φοβήθητε.» Λουκάς 12:4-5
Σύμφωνα με τα λόγια του Χριστού μετά τον θάνατο υπάρχεικάτι περισσότερο που μπορεί να πάθει ο άνθρωπος. Να ριφθεί στην Γέεννα ! Αλλά αν ο θάνατος σημαίνει εκμηδένιση και ανυπαρξία του ανθρώπου, τότετι παραπάνω δύναται να πάθει κάποιος που δεν υπάρχει ;Τι θα ριφθεί στην Γέεννα ;
ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΨΥΧΗΣ
Α’ Πέτρου 3:18 – 20 «ότι και Χριστός άπαξ περί αμαρτιών έπαθε, δίκαιος υπέρ αδίκων, ίνα ημάς προσαγάγη τω Θεώ, θανατωθείς μεν σαρκί, ζωοποιηθείς δε πνεύματι· εν ω καιτοις εν φυλακή πνεύμασι πορευθείς εκήρυξεν, απειθήσασί ποτε, ότε απεξεδέχετο η του Θεού μακροθυμία εν ημέραις Νώε κατασκευαζομένης κιβωτού, εις ην ολίγαι, τούτ' έστιν οκτώ ψυχαί, διεσώθησαν δι' ύδατος».
Ο Απ. Πέτρος λέγει ότι ο Ιησούς Χριστός θανατώθηκε ως προς τη σάρκα αλλά διατηρήθηκε στην ύπαρξη ως προς το πνεύμα (την ανθρώπινη λογική ψυχή ), με το οποίο πνεύμα πήγε και δίδαξε το Ευαγγέλιο στον Άδη –« τοις εν φυλακή πνεύμασι πορευθείς εκήρυξεν» Α Πέτρου 3:19, «εις τούτο γαρ καινεκροίς ευηγγελίσθη» Α’ Πέτρου 4:6.
« Θαρροῦντες οὖν πάντοτε καὶ εἰδότες ὅτι ἐνδημοῦντες ἐν τῷ σώματι ἐκδημοῦμεν ἀπὸ τοῦ Κυρίου· διὰ πίστεως γὰρ περιπατοῦμεν, οὐ διὰ εἴδους· θαρροῦμεν δὲ καὶ εὐδοκοῦμεν μᾶλλονἐκδημῆσαι ἐκ τοῦ σώματος καὶ ἐνδημῆσαι πρὸς τὸν Κύριον. διὸ καὶ φιλοτιμούμεθα, εἴτε ἐνδημοῦντες εἴτε ἐκδημοῦντες, εὐάρεστοι αὐτῷ εἶναι.» Β Κορινθίους 5:6-9
Η ΕΚΔΗΜΙΑ από το σώμα με το θάνατο, σημαίνει ΕΝΔΗΜΙΑ προς τον Κύριο, όχι ανυπαρξία !
« ᾿Εμοὶ γὰρ τὸ ζῆν Χριστὸς καὶτὸ ἀποθανεῖν κέρδος. εἰ δὲ τὸ ζῆν ἐν σαρκί, τοῦτό μοι καρπὸς ἔργου, καὶ τί αἱρήσομαι οὐ γνωρίζω. συνέχομαι δὲ ἐκ τῶν δύο, τὴν ἐπιθυμίαν ἔχων εἰς τὸἀναλῦσαι καὶ σὺν Χριστῷ εἶναι· πολλῷ γὰρ μᾶλλον κρεῖσσον· τὸ δὲ ἐπιμένειν ἐν τῇ σαρκὶ ἀναγκαιότερον δι' ὑμᾶς.» Φιληππισίους 1:21-24
Ο Απ. Παύλος ονομάζει τον θάνατό του «κέρδος» και «αναχώρηση» (αναλύω=αναχωρώ). Κάποιος που αναχωρεί από ένα μέρος υπάρχει σε άλλο μέρος δεν εκμηδενίζεται. Και αν μάλιστα είναι μαζί με τον Χριστό αυτό είναι «κέρδος» ! Μόνο ένα υπαρκτό πρόσωπο δύναται να έχει κέρδος όχι ένα ανύπαρκτο…
Ο Παύλος πιέζονταν από δύο επιθυμίες. Να αναχωρήσει από αυτήν τη ζωή και να είναι με τον Χριστό ή να παραμείνει για να διδάξει περισσότερο τους Χριστιανούς ;
« εἶπε δὲ Νωεμὶν τῇ νύμφῃ αὐτῆς· εὐλογητός ἐστι τῷ Κυρίῳ, ὅτι οὐκ ἐγκατέλιπετὸ ἔλεος αὐτοῦμετὰ τῶν ζώντων καὶμετὰ τῶν τεθνηκότων» Ρούθ 2:20
Ο Θεός κάνει έλεος όχι μόνο προς τους ζωντανούς αλλά και προς τους νεκρούς. Άρα οι νεκροί υπάρχουν δεν είναι ανύπαρκτοι. Δεν μπορεί να ελεηθεί κάποιος που δεν υπάρχει !
« ἐγώ εἰμι ὁ Θεὸς ᾿Αβραὰμ καὶ ὁ Θεὸς ᾿Ισαὰκ καὶ ὁ Θεὸς ᾿Ιακώβ;οὐκ ἔστιν ὁ Θεὸς Θεὸς νεκρῶν, ἀλλὰ ζώντων» Ματθαίος 22:32
Ο Αβραάμ, ο Ισαάκ και ο Ιακώβ, που έχουν πεθάνει εδώ και αιώνες και δεν έχουν ακόμη αναστηθεί, ονομάζονται από τον Ιησού ΖΩΝΤΕΣ ! Ο Θεός είναι Θεός ζώντων= υπαρκτών προσώπων όχι ανύπαρκτων.Δεν είπε ο Θεός «Εγώ ΗΜΟΥΝ ο Θεός του Αβραάμ»,αλλά «Εγώ ΕΙΜΑΙ ο Θεός του Αβραάμ»
« ἔκλαιον δὲ πάντες καὶ ἐκόπτοντο αὐτήν. ὁ δὲ εἶπε· μὴ κλαίετε·οὐκ ἀπέθανεν, ἀλλὰ καθεύδει. καὶ κατεγέλων αὐτοῦ, εἰδότες ὅτι ἀπέθανεν. αὐτὸς δὲ ἐκβαλὼν ἔξω πάνταςκαὶ κρατήσας τῆς χειρὸς αὐτῆς ἐφώνησε λέγων· ἡ παῖς, ἐγείρου. καὶ ἐπέστρεψε τὸ πνεῦμα αὐτῆς, καὶ ἀνέστη παραχρῆμα» Λουκάς 8:52-55
Ο Ιησούς λέγει ότι η νεκρή κοπέλα που σε λίγο θα επανέφερε στη ζωή ότι ΔΕΝ ΠΕΘΑΝΕ ! Πώς δεν πέθανε η νεκρή ;;; Ως ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ δεν πέθανε. Μάλιστα ο Ιησούς Χριστός επαναφέρει στην ζωή την κοπέλα λέγοντάς της «ἡ παῖς, ἐγείρου» ! Ο Χριστός δεν ομίλησε στην νεκρή για λόγους θεατρινισμού. Ο Χριστός ομίλησε στην νεκρή γιατί αυτή υπήρχε ως αθάνατη ψυχή δεν είχε εμηδενιστεί με τον σωματικό θάνατο. Αν ο σωματικός θάνατος εκμηδένιζε την νεκρή κοπέλα, σε ποίον είπε ο Ιησούς την φράση «ἡ παῖς, ἐγείρου» ; Στο Μηδέν ; Ο Χριστός είναι σοβαρός. Δεν ομιλεί στο Μηδέν ! Να σοβαρευτούν και οι αρνητές της αθανασίας της ψυχής ! «καὶ ἐπέστρεψε τὸ πνεῦμα αὐτῆς». Από πού επέστρεψε; Πώς γίνεται να επιστρέψει κάτι που υποτίθεται οτι δεν υπάρχει;
ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΑΚΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ :
Η ΚΟΛΑΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΤΕΛΟΣ !
Υπάρχουν ορισμένοι αιρετικοί οι οποίοι διδάσκουν ότι η Κόλαση ως βασανισμός των ασεβών υπάρχει μεν αλλά δεν είναι χωρίς τέλος ! Κάποτε δηλαδή η Κόλαση θα λάβει τέλος και όλοι οι ασεβείς και ο Ιούδας και οι Δαίμονες θα σωθούν !!! Είναι οι οπαδοί της διδασκαλίας περί «αποκαταστάσεως των πάντων».
Ο Θεός λέγουν, «πάντας ἀνθρώπους θέλει σωθῆναικαὶ εἰς ἐπίγνωσιν ἀληθείας ἐλθεῖν» Α Τιμόθεο 2:4 και αυτό που ΘΕΛΕΙ ο Θεός γίνεται !
Διδάσκουν ότι η Κόλαση είναι ΑΙΩΝΙΑ αλλά όχι ΑΤΕΛΕΥΤΗΤΗ !!! Η Γραφή λέγουν μας διδάσκει ότι οι ΑΙΩΝΕΣ έχουν τέλος- «ἐπεὶ ἔδει αὐτὸν πολλάκις παθεῖν ἀπὸ καταβολῆς κόσμου· νῦν δὲ ἅπαξ ἐπὶσυντελείᾳ τῶν αἰώνωνεἰς ἀθέτησιν ἁμαρτίας διὰ τῆς θυσίας αὐτοῦ πεφανέρωται.» Εβραίους 9:26, «ὁ δὲ θερισμὸςσυντέλεια τοῦ αἰῶνόςἐστιν» Ματθαίος 13:39
Αφού λοιπόν οι αιώνες έχουν τέλος και η αιώνιαΚόλαση έχει τέλος – διαρκεί όσο διαρκούν οι αιώνες !!! Προσθέτουν επίσης ότι ο όρος ΑΤΕΛΕΥΤΗΤΗ Κόλαση δεν είναι Γραφικός αλλά δημιούργημα των θεολόγων του Μεσαίωνος.
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ :
Η ανοησία των αιρετικών δεν γνωρίζει όριο ! «οἱ δὲ ἐχθροὶ ἡμῶν ἀνόητοι» Δευτερονόμιον 32:31.
« καὶ ὁ διάβολος ὁ πλανῶν αὐτοὺς ἐβλήθη εἰς τὴν λίμνην τοῦ πυρὸς καὶ τοῦ θείου, ὅπου καὶ τὸ θηρίον καὶ ὁ ψευδοπροφήτης, καὶ βασανισθήσονται ἡμέρας καὶ νυκτὸςεἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων» Αποκάλυψη 20:10.
Σύμφωνα με τους αιρετικούς που διδάσκουν ότι η Κόλαση έχει τέλος, η φράση «βασανισθήσονται ἡμέρας καὶ νυκτὸς εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων» δεν σημαίνει έναν δίχως τέλος βασανισμό !
Ας δούμε όμως ένα άλλο χωρίο : « καὶ ἰδοὺ συλλήψῃ ἐν γαστρὶ καὶ τέξῃ υἱόν, καὶ καλέσεις τὸ ὄνομα αὐτοῦ ᾿Ιησοῦν. οὗτος ἔσται μέγας καὶ υἱὸς ὑψίστου κληθήσεται, καὶ δώσει αὐτῷ Κύριος ὁ Θεὸς τὸν θρόνον Δαυῒδ τοῦ πατρὸς αὐτοῦ, καὶ βασιλεύσειἐπὶ τὸν οἶκον ᾿Ιακὼβεἰς τοὺς αἰῶνας, καὶ τῆς βασιλείας αὐτοῦ οὐκ ἔσται τέλος» Λουκάς 1:31-33
Σύμφωνα με την Γραφή ο Ιησούς θα βασιλεύει ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΑΣ. Και εξηγεί η Γραφή ότι της Βασιλείας Αυτού«οὐκ ἔσται τέλος». Η ίδια η Βίβλος δηλαδή μας λέγει ότι η φράση «εἰς τοὺς αἰῶνας» σημαίνει ένα δίχως τέλος χρονικό διάστημα. Αν η αιώνια Κόλαση έχει τέλος τότε και η αιώνια Βασιλεία του Χριστού έχει τέλος !!! Το δέχονται αυτό οι πλανεμένοι αιρετικοί;
« καὶ ἀπελεύσονται οὗτοι εἰςκόλασιν αἰώνιον, οἱ δὲ δίκαιοι εἰςζωὴν αἰώνιον» Ματθαίος 25:46
Αν η αιώνια Κόλαση έχει τέλος επειδή ονομάζεται «αιώνια» τότε το ίδιο ισχύει και για την αιώνια Ζωή ; Γιατί η Γραφή δεν ομιλεί για ατελεύτητη Ζωή; Βλέπεις αγαπητέ αναγνώστα τα φρικτά σφάλματα της αιρετικής λογικής ;
Ο ΒΑΣΑΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΟΛΑΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΛΕΥΤΗΤΟΣ
« καὶ ἐὰν σκανδαλίζῃ σε ἡ χείρ σου, ἀπόκοψον αὐτήν· καλὸν σοί ἐστι κυλλὸν εἰς τὴν ζωὴν εἰσελθεῖν, ἢ τὰς δύο χεῖρας ἔχοντα ἀπελθεῖν εἰς τὴν γέενναν, εἰς τὸ πῦρτὸ ἄσβεστον, ὅπου ὁ σκώληξ αὐτῶνοὐ τελευτᾷκαὶ τὸ πῦροὐ σβέννυται. καὶ ἐὰν ὁ πούς σου σκανδαλίζῃ σε, ἀπόκοψον αὐτόν· καλὸν σοί ἐστιν εἰσελθεῖν εἰς τὴν ζωὴν χωλόν, ἢ τοὺς δύο πόδας ἔχοντα βληθῆναι εἰς τὴν γέενναν, εἰς τὸ πῦρτὸ ἄσβεστον, ὅπου ὁ σκώληξ αὐτῶνοὐ τελευτᾷκαὶ τὸ πῦροὐ σβέννυται. καὶ ἐὰν ὁ ὀφθαλμός σου σκανδαλίζῃ σε, ἔκβαλε αὐτόν· καλὸν σοί ἐστι μονόφθαλμον εἰσελθεῖν εἰς τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, ἢ τοὺς δύο ὀφθαλμοὺς ἔχοντα ἀπελθεῖν εἰς τὴν γέενναν τοῦ πυρός, ὅπου ὁ σκώληξ αὐτῶνοὐ τελευτᾷκαὶ τὸ πῦροὐ σβέννυται.» Μάρκος 9:43-48
Ο βασανισμός της Κολάσεως παρομοιάζεται με πυρ το οποίο «οὐ σβέννυται» είναι «άσβεστον» και με σκουλίκι που «οὐ τελευτᾷ» = είναι ΑΤΕΛΕΥΤΗΤΟ.
ΑΙΩΝΙΑ ΚΟΛΑΣΗ = ΑΤΕΛΕΥΤΗΤΗ ΚΟΛΑΣΗ
Ας συνέλθουν επιτέλους οι διαστροφείς της Αγίας Γραφής και ας μετανοήσουν για να μην κολαστούν ατελεύτητα !
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά