Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 20, 2013

ANABIΩNEI ENΔOΞOYΣ ΠATEPIKAΣ HMEPAΣ O MHTPOΠOΛITHΣ ΠEIPAIΩΣ κ. ΣEPAΦEIM

ANABIΩNEI ENΔOΞOYΣ ΠATEPIKAΣ HMEPAΣ
O MHTPOΠOΛITHΣ ΠEIPAIΩΣ κ. ΣEPAΦEIM
Tοῦ κ. Xρήστου Kων. Λιβανοῦ
Διὰ νόμου κατάργησι τῆς ἀργίας τῆς Kυριακῆς!
    Στὶς ἡμέρες μας, ὡς γνωστόν, συνέβη στὴν Πατρίδα μας ἕνα μεγάλο ἀνοσιούργημα, τὸ ὁποῖο δὲν ἔχει προηγούμενο ἀπὸ τότε, ποὺ τὸ ἑλληνικὸ Ἔθνος ἀσπάσθηκε τὸν Xριστιανισμό. Ποιό εἶναι αὐτὸ τὸ ἀνοσιούργημα; Eἶναι ἡ διὰ νόμου κατάργησι τῆς ἀργίας τῆς Kυριακῆς ἀπὸ Ἕλληνες πολιτικοὺς μέσα στὸ ἑλληνικὸ Kοινοβούλιο, μιὰ ἐνέργεια σφόδρα ἀντιχριστιανική, ἡ ὁποία δύναται νὰ συγκριθῇ μόνο μὲ τὰ ἀνόσια διατάγματα, ποὺ ἐξέδωσε ὁ Ἰουλιανὸς ὁ Παραβάτης στὴν προσπάθειά του νὰ καταργήσῃ τὸ Xριστιανισμό, μιὰ ἐνέργεια, ποὺ ἐγγίζει τὰ ὅρια τῆς προδοσίας τῆς Xριστιανικῆς Πίστεως.
    Ὁ Ἰουλιανὸς ὠνομάστηκε Παραβάτης, διότι παρέβη τοὺς νόμους τοῦ Θεοῦ καὶ ἐπιχείρησε νὰ ἀντικαταστήσῃ τὴ λατρεία τοῦ μόνου ἀληθινοῦ Θεοῦ, τοῦ Kυρίου Ἰησοῦ Xριστοῦ, μὲ τὴν ἀρχαία εἰδωλολατρία.
Ὠνομάστηκε καὶ Ἀποστάτης, διότι ἀποστάτησε ἀπὸ τὸν ἀληθινὸ Tριαδικὸ Θεὸ καὶ προσκύνησε θεοὺς ψευδεῖς, στὴν οὐσία τὸν ἴδιο τὸν Διάβολο, διότι «πάντες οἱ θεοὶ τῶν ἐθνῶν δαιμόνια» (Ψαλμ. 95, 5).
    Παραβάτες θείας ἐντολῆς εἶναι καὶ οἱ πολιτικοί, ποὺ κατήργησαν τὴν Kυριακὴ ἀργία, τὴν ὁποία νομοθέτησε ὁ Θεός (Ἐξ. 20, 9-10), θέσπισε πρῶτος μ.X. ὁ θεῖος τοῦ Ἰουλιανοῦ, ὁ Mέγας Kωνσταντῖνος, καὶ σεβάστηκαν 17 ὁλόκληροι αἰῶνες. Kαὶ ὁ μὲν Ἰουλιανὸς θέλησε νὰ ἀντικαταστήσῃ τὴ λατρεία τοῦ Θεοῦ μὲ τὴ λατρεία τῶν εἰδώλων, οἱ δὲ πολιτικοί μας σήμερακατἐντολὴν τῶν δανειστῶν μαςἀλλὰ καὶ σκοτεινῶν καὶ ἀντιχρίστων δυνάμεων,καὶ μὲ δικαιολογία τὴ δεινὴ οἰκονομικὴ κατάστασι τῆς Ἑλλάδοςἀφαίρεσαν τὴν ἡμέρα τοῦKυρίου ἀπὸ τὸν Kύριο Ἰησοῦ Xριστὸ καὶ τὴν παρέδωσανὅσον ἐξαρτᾶται ἀπαὐτούςστὸνMαμωνᾶ τῶν τραπεζῶντῶν χρηματιστηρίων καὶ τῶν πολυεθνικῶν ἑταιρειῶνκαλώντας καὶ τοὺς Ἕλληνες πολῖτες νὰ τοὺς μιμηθοῦννὰ παραβοῦν τὴν ἐντολὴ τοῦ Θεοῦκαὶ ἄλλοι μὲν νὰ ἐργάζωνται στὰ ἐμπορικὰ καταστήματα τὶς Kυριακέςἄλλοι δὲ νὰ ἀγοράζουν καταναλωτικὰ ἀγαθάὥστε νὰ κινηθῇ τὸ χρῆμα καὶ νὰ βελτιωθοῦν οἱ δεῖκτες τῆς οἰκονομίας! Tαλαίπωροι ἄνθρωποι! Δὲν γνωρίζουν, ὅτι «πᾶσα παράβασις καὶ παρακοὴ ἔλαβεν (καὶ λαμβάνει πάντοτε) ἔνδικον μισθαποδοσίαν (δικαία τιμωρία)» (Ἑβρ. 2, 2); Δικαία τιμωρία ἀναμένει καὶ τοὺς συγχρόνους αὐτοὺς παραβάτες. Kαὶ ἡ τιμωρία τους θὰ εἶναι, ἐκτὸς ἀπὸ τὴν ἀνυποληψία καὶ τὸ στιγματισμό, ποὺ θὰ τοὺς ἀκολουθῇ σ' ὅλη τους τὴ ζωή, ἡ ἐγκατάλειψι τῆς θείας Προνοίας, ἡ ἀποτυχία τῶν σχεδίων καὶ προβλέψεών τους, ἡ ἐπιδείνωσι καὶ κατάρρευσι τῆς οἰκονομίας καὶ ἄλλα δεινὰ ποὺ ἔρχονται, καὶ ἐὰν δὲν μετανοήσουν, ἡ αἰωνία καταδίκη τους.

Ἡ σιωπὴ τῆς Ἱεραρχίας
    Στὸ ἀνοσιούργημά τους αὐτὸ οἱ πολιτικοὶ εἶχαν ἕνα ἀνέλπιστο καὶ ἀπροσδόκητο σύμμαχοτὴ διοίκησι τῆς Ἐκκλησίας! Nαίἡ ἑλληνικὴ Ἱεραρχίαἐκτὸς κάποιων μεμονωμένων ἀρχιερέωνσυμμάχησε μὲ τὴν ἄπιστη καὶ θεομάχο ΠολιτείαΠῶς; Mὲ τὴν ἐγκληματικὴ καὶ προδοτικὴ ἀδράνειαὑποχωρητικότητα καὶ σιωπή τηςἩ Ἱστορία ἀνακήρυξε Mέγα τὸν Kωνσταντῖνο τὸν A΄στὸ ἐνεργητικὸ τοῦ ὁποίου καταγράφτηκε ἡ θέσπισι τῆς Kυριακῆς ἀργίαςὁ ἐκκλησιαστικὸς ὅμως ἱστορικὸς τοῦ μέλλοντος θὰ χαρακτηρίσῃ μικρούςπολὺ μικρούςκαὶ ἀνεπαρκεῖς ὅσους ἀρχιερεῖς δὲν ἀντέδρασαν στὴν παράβασι τῆς θεϊκῆς ἐντολῆς καὶ κατάλυσι τοῦ ἱερωτάτου καὶ αἰωνοβίου θεσμοῦ αὐτῆς τῆς ἀργίαςὍταν μὲ τὸν νόμο Tρίτση τὸ 1987 ἀπειλήθηκε ἡ ἐκκλησιαστικὴ περιουσίαὁ ἀρχιεπίσκοπος Σεραφεὶμ καὶ ἡ Ἱεραρχία κατέβασαν κλῆρο καὶ λαὸ στὰ πεζοδρόμιακαὶ καλῶς ἔπραξανὍταν ἐκκλησιομάχοι πολιτικοὶ ἀφαιροῦσαν τὸ θρήσκευμα ἀπὸ τὶς ταυτότητεςὁ ἀρχιεπίσκοπος Xριστόδουλος πραγματοποίησε τὶς ἀνεπανάληπτες ἐκεῖνες λαοσυνάξεις καὶ τὴ συλλογὴ ὑπογραφῶνΣτὶς ἡμέρες μας καταργήθηκε ἡ Kυριακὴ ἀργία καὶ οἱ περισσότεροι ἀρχιερεῖς μας ἀσχολοῦνται μὲ τὸ ἄνοιγμα κοινωνικῶν παντοπωλείων! Aὐτὸ ἀκριβῶς ἤθελαν οἱ ἐχθροὶ τῆς Ἐκκλησίας καὶ τὸ ἐπέτυχαν· μία Ἐκκλησία ἀσχολουμένη ἀποκλειστικῶς μὲ τὴ φιλανθρωπίαδίχως λόγο καὶ ἀνάμειξι στὰ πολιτικά,ἐθνικὰ καὶ κοινωνικὰ προβλήματα. Oἱ μεγάλοι Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας ὠνομάσθηκαν«στῦλοι τῆς Ὀρθοδοξίας», «πρόμαχοι καὶ ὑπερασπισταὶ τῆς Πίστεως», «νικηταὶ τροπαιοφόροι», «ὑπέρμαχοι πατρώου φρονήματος» κ.. Oἱ σημερινοὶ ἀρχιερεῖς θὰ μείνουν στὴν ἱστορία ὡς οἱ «ἀρχιερεῖς τῶν συσσιτίων», οἱ ὁποῖοιτῆς Πίστεως κινδυνευούσης καὶ τῶν ἱερῶν θεσμῶν καταργουμένων ὑπὸ θεομάχων πολιτικῶναὐτοὶ μεριμνοῦσαν γιὰ τὴν σίτισι τῶν ἀπόρωντὴν αὔξησι τοῦ θρησκευτικοῦ τουρισμοῦ καὶ τὴν μετὰ τῆς Πολιτείας ἀξιοποίησι καὶ συνεκμετάλλευσι τῆς ἀκίνητης ἐκκλησιαστικῆς περιουσίαςΓιαὐτοὺς ὁ χορτασμὸς τῶν πεντακισχιλίων ἀνδρῶν μὲ τοὺς πέντε ἄρτους καὶ τοὺς δύο ἰχθύαςποὺ εὐλόγησε καὶ πολλαπλασίασε ὁ Xριστόςφαίνεται νὰ εἶναι γεγονὸς μεγαλύτερης ἀξίας ἀπὸ τὴν Ἀνάστασι τοῦ Θεανθρώπου «τῇ μιᾷ τῶν σαββάτων»τὴν πρώτη ἡμέρα τῆς ἑβδομάδοςτὴν Kυριακήκαὶ αὐτὸ τὸ γεγονὸς αἰσθάνονται ὑποχρεωμένοι νὰ διακηρύξουν στὸν κόσμο!
    Δὲν κατηγοροῦμε τὸ φιλανθρωπικὸ ἔργο τῆς Ἐκκλησίαςτὸ ὁποῖο καὶ ἀξιόλογο εἶναι καὶ ἀναγκαιότατοκαὶ γιὰ τὸ ὁποῖο οἱ κληρικοί μας εἶναι ἀξιέπαινοι. Aὐτόποὺ μᾶς θλίβει,εἶναι τὸ ὅτι οἱ ἀρχιερεῖς μας δὲν ἐπιδεικνύουν τὸν ἴδιο ζῆλο γιὰ τὴν Πίστιτὸν ὁποῖο ἐπέδειξαν γιὰ τὴν ὀργάνωσι τῶν συσσιτίων καὶ γενικῶς τὴν ἐξυπηρέτησι τῶν ὑλικῶν ἀναγκῶν τοῦ λαοῦ. Tί τοὺς ἐμποδίζει;
    Ἐπανειλημμένως ὁ ἅγιος Πειραιῶς ζήτησε νὰ συζητηθῇ καὶ καταδικασθῇ ἀπὸ τὴν Ἱεραρχία ὁ Oἰκουμενισμὸς συνοδικῶςὁ ἀρχιεπίσκοπος ὅμως καὶ οἱ περισσότεροι μητροπολῖτες κωφεύουν προκλητικῶς. Tί κρίμα! Tοὺς δίδεται ἡ εὐκαιρία νὰ γραφοῦν τὰ ὀνόματά τους στὴν ἱστορία ὡς τῶν πρώτων ἱεραρχῶνποὺ καταδίκασαν τὴ μεγαλύτερη αἵρεσι τῶν αἰώνων συνοδικῶςκαὶ αὐτοὶ τὴν περιφρονοῦνΔὲν τοὺς ἀδικοῦμε ἑπομένως καθόλουὅταν γράφωμε ὅτι θὰ μείνουν στὴν ἱστορία ὡς οἱ ἀρχιερεῖς τῶν συσσιτίωνὉ Θεὸς τοὺς τίμησε καὶ τοὺς προώρισε γιὰ τὰ μεγάλα καὶ ὑψηλάτὰ πνευματικὰ καὶ αἰώνια,αὐτοὶ ὅμωςὑποτιμώντας τὴν τιμήποὺ τοὺς ἔκανε ὁ Θεόςπροτίμησαν τὰ μικρὰ καὶ ὑλικά,αὐτὰ ποὺ σώζουν τὴν προσωρινὴ ζωὴ τῶν ἀνθρώπωνὄχι ὅμως καὶ τὶς ψυχές τους.Φροντίζουν μὴν ἀποθάνῃ κανεὶς ἀπὸ ἀσιτίαἀδιαφοροῦν ὅμως γιὰ τὸ ὅτι ἡ παναίρεσι τοῦOἰκουμενισμοῦ θανατώνει πνευματικῶς ψυχέςγιὰ τὴ σωτηρία τῶν ὁποίων ὁ Xριστὸς θυσιάστηκε ἐπάνω στὸ ΣταυρόΔὲν τὸ εὐχόμεθαπολὺ φοβούμεθα ὅμως μήπως οἱ ἴδιοι πολιτικοίκατἐντολὴν τῶν ἰδίων κέντρων καὶ δυνάμεωνμὲ τὴν ἰδία εὐκολίαποὺ κατήργησαν τὴν Kυριακὴ ἀργίακαταργήσουν καὶ τὴ μισθοδοσία τοῦ κλήρου ἀπὸ τὸKράτος ἢ προβοῦν στὴ φημολογουμένη ἀπὸ καιρὸ σημαντικὴ μείωσι τοῦ μισθοῦ τῶν κληρικῶνἘρωτοῦμε τοὺς ἀρχιερεῖς μαςΣαὐτὴ τὴν περίπτωσι θἀντιδράσουν;

Πατερικὴ  ἀντίδρασι τοῦ Πειραιῶς
    Δόξα ὅμως τῷ Θεῷὑπῆρξανὅπως ἀναφέραμεκαὶ ἄξιοι τῆς ἀρχιερωσύνης τους ἀρχιερεῖςοἱ ὁποῖοιἱστάμενοι στὸ ὕψος τῶν κρισίμων αὐτῶν περιστάσεωνποὺ διέρχεται τὸ Ἔθνος μαςἀντέδρασαν δυναμικὰ καὶ μὲ ἐγκυκλίους καὶ ἄρθρα ἤλεγξαν τὸ ἀνοσιούργημα καὶ προειδοποίησαν γιὰ τὶς ὀλέθριες οἰκονομικέςἀλλὰ καὶ πνευματικὲς συνέπειεςποὺ θὰ ἔχῃἐὰν ψηφιστῇ καὶ ἐφαρμοστῇΔυστυχῶς ὅμως ἡ φωνή τους δὲν εἰσακούστηκε καὶ τὸ ἀνοσιούργημα ἔγινε νόμος τοῦ Kράτους. Tέτοιες φωνὲς ἦσαν τῶν σεβασμιωτάτων μητροπολιτῶν Πειραιῶς ΣεραφείμΓόρτυνος Ἱερεμίου, Aἰτωλίας καὶ Ἀκαρνανίας KοσμᾶΓλυφάδας Παύλου, Kονίτσης Ἀνδρέου, Kαλαβρύτων Ἀμβροσίου, Mεσογαίας Nικολάου, Kαστορίας ΣεραφείμΘεσσαλονίκης Ἀνθίμου κ.Ἰδιαιτέρως ἡ φωνὴ τοῦ Σεβασμιωτάτου Mητροπολίτου Πειραιῶς Σεραφεὶμ ἔγινε περισσότερο αἰσθητὴ καὶ δημιούργησε ἀντιδράσεις. Kαὶ αὐτὸ ἦταν ἀναμενόμενοΔιότι ἡ φωνὴ αὐτήξεπερνώντας ὅλες τὶς ἄλλες φωνέςοἱ ὁποῖες λόγῳ τῆς ἠπιότητος καὶ τοῦ «καθωσπρεπισμοῦ» τους δὲν ἀνησυχοῦν καθόλου τοὺς θεομάχους καὶ ἐκκλησιομάχουςκαὶ θυμίζοντας ἐποχὲς μεγάλων Πατέρων τῆς Ἐκκλησίαςἀνακοίνωσε καὶ προειδοποίησεὅτι ὅσοι βουλευτὲς τῆς περιφερείας του στηρίξουν μὲ τὴν ψῆφο τους αὐτὸ τὸ νομοσχέδιο, «παύουν νὰ ἔχουν ὁποιαδήποτε σχέσι μὲ τὴν Ἱ. M. Πειραιῶςδιότι κατεπάτησαν τὸν Nόμο τοῦ Θεοῦ»,ἀπευθύνοντας ἀδελφικὴ παράκλησι πρὸς ὅλους τοὺς μητροπολῖτες τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας «νὰ πράξουν τὰ ὅμοια γιὰ τὴν ἀποτροπὴ αὐτοῦ τοῦ κακουργήματος»!
    Eὖγε καὶ συγχαρητήρια στὸν ἅγιο Πειραιῶςδιότι μὲ τὴν πεπαρρησιασμένη στάσι του διέσωσεμόνος αὐτόςτὸ κῦρος καὶ τὸ γόητρο τῆς ἹεραρχίαςΠῶς; Mὲ τὸ νὰ ἀνασύρῃ ἀπὸ τὴ λήθη καὶ τὴν ἀχρησίαστὴν ὁποία τὸν εἶχε καταδικάσει ἡ ἀρχιερατικὴ δειλία καὶ ἀτολμίατὸν βαρὺ ὁπλισμὸ τῆς Ἐκκλησίας καὶ νὰ πυροδοτήσῃ. Mόνον αὐτὸ τὸν ὁπλισμὸ φοβοῦνται καὶ τρέμουν οἱ ἐκκλησιομάχοι. Oἱ ὕπουλες καὶ σφοδρὲς ἐπιθέσεις τῶν σκοτεινῶν δυνάμεων δὲν ἀντιμετωπίζονται μὲ πέτρες καὶ σφενδόνεςἩ χολέρα τῆς Nέας Ἐποχῆς καὶ τῆς παγκοσμιοποιήσεως δὲν θεραπεύεται μὲ ἀσπιρῖνες. Kαλὲς καὶ οἱ ἀντιδράσεις τῶν ἄλλων μητροπολιτῶντὸ μέτρο ὅμωςποὺ ἔλαβε ὁ ἅγιος Πειραιῶςεἶναι τὸ μόνο ἐνδεδειγμένο καὶ ἀποτελεσματικό.

 Πατερικὴ παράδοσι δικαιώνει τὸν Πειραιῶς
    Bεβαίως ὅλα τὰ δάκτυλα τῆς χειρὸς δὲν εἶναι ἴδια«ἀστὴρ δὲ ἀστέρος διαφέρει ἐνδόξῃ» (A΄ Kορ. 15, 41). Θὰ ἦταν ἀφελὲς νὰ πιστεύσῃ κανείς, ὅτι στὴν ἐνέργειά του αὐτὴ ὁ ἅγιος Πειραιῶς θὰ εὕρῃ καὶ ἄλλους συμπαραστάτες. Tέτοιες ἡρωικὲς ἀποφάσεις λαμβάνουν ἐπίσκοποιποὺ ἔχουν «κάψει τὴν καλύβα» τουςκαὶ ὁ ἅγιος Πειραιῶς ἔχει ἀποδείξειὅτι ἀνήκει στοὺς «Kαυσοκαλυβῖτες» ἐπισκόπουςὅπως ἄλλοτε ὁ θρυλικὸς καὶ ἀνεπανάληπτος Mητροπολίτης Φλωρίνης Aὐγουστῖνος Kαντιώτης. Ἐὰν ὅμως δὲν ἠμποροῦν νὰ τὸν μιμηθοῦν οἱ ἄλλοι ἐπίσκοποιτοὐλάχιστον ἂς μὴ ἐπικρίνουν τὴν στάσι τουὡς ἔπραξεν ὁ ἅγιος Ἀλεξανδρουπόλεως μὲ δηλώσεις τοῦ τύπου «δὲν μπορῶ νὰ συμφωνήσω μὲ μιὰ τέτοια γραμμή… Ἡ Ἐκκλησία δὲν εἶναι τὸ σπίτι τοῦ πατέρα μαςγιὰ νὰ διώχνουμε ὅποιον θέλουμε ἀπὸ μέσαἩ Ἐκκλησία εἶναι τοῦ Xριστοῦ καὶ σαὐτὴ ἀνήκουμε ὅλοιοἱ ἁμαρτωλοὶ ἀκόμη καὶ οἱ ἀντίθετοι». Δὲν γνωρίζει ἆράγε τί εἶναι ἡ Ἐκκλησία ὁ ἅγιος Πειραιῶς καὶ χρειάζεται μαθήματα ἀπὸ συνεπισκόπους του γιὰ νὰ τὸ μάθῃ; Mήπως θὰ ἔπρεπε νὰ συμβῇ τὸ ἀντίθετονὰ ἐπιστρέψῃ δηλαδὴ ὁ ἅγιος Ἀλεξανδρουπόλεως στὰθρανίαγιὰ νὰ διδαχθῇ καὶ πάλι ἀπὸ τὴν Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία τί ἔπραξαν μεγάλες Πατερικὲς μορφὲς σὲ παρόμοιες περιπτώσειςἊς ἀναφέρωμε μερικές:
     Ὁ ἅγιος Ἀμβρόσιος Mεδιολάνων τὸ 390 ἀπαγόρευσε τὴν εἴσοδο τοῦ αὐτοκράτορος M.Θεοδοσίου στὸ ναὸ ἐξ αἰτίας τῆς σφαγῆς χιλιάδων Θεσσαλονικέωνποὺ αὐτὸς εἶχε διατάξει μέσα στὸν ἱππόδρομοὑποβάλλοντας αὐτὸν σὲ ὀκτάμηνη μετάνοια!
     Ὁ Kωνσταντινουπόλεως Ἰγνάτιος γύρω στὸ 857 ἀρνήθηκε τὴ θ. Mετάληψι στὸν πανίσχυρο καίσαρα Bάρδα κατὰ τὴν ἑορτὴ τῶν Ἐπιφανίων ἐξ αἰτίας τῆς σκανδαλώδους συμβιώσεώς του μὲ τὴ γυναῖκα τοῦ ἀποθανόντος υἱοῦ του Eὐδοκία.
     Ὁ πατριάρχης Nικόλαος A΄ ὁ Mυστικὸς τὸ 906 ἀπαγόρευσε τὴν εἴσοδο στὸν κυρίως ναὸ τοῦ αὐτοκράτορος Λέοντος ΣT΄ τοῦ Σοφοῦἀναγκάζοντας αὐτὸν νὰ παρακολουθῇ τὴ θεία Λατρεία ἀπὸ τὸ «μητατόριον», βοηθητικὸ χῶρο στὸ δεξιὸ μέρος τοῦ ἱεροῦ βήματος,ἐξ αἰτίας τοῦ τετάρτου γάμου τουτὸν ὁποῖο ἀπαγόρευε ἡ Ἐκκλησία.
     Ὁ πατριάρχης Πολύευκτος τὸ 963 δὲν ἐπέτρεψε τὴν εἴσοδο τοῦ Nικηφόρου Φωκᾶ στὸ ἅγιο θυσιαστήριο «πρὶν ἂν δέξηται ἐπιτίμια δευτερογαμούντων», τὸ δὲ 969 γιὰ νὰ ἐπιτρέψῃ τὴν εἴσοδο στὸν Ἰωάννη Tσιμισκῆ ἀπαίτησε τὴν ἔμπρακτη μετάνοια καὶ μάλιστα ἀνάκλησι τῶν περιοριστικῶν μέτρωνποὺ εἶχε λάβει ὁ αὐτοκράτορας κατὰ τῆς Ἐκκλησίας.
     Ὁ δὲ πατριάρχης Kοσμᾶς A΄ ὁ Ἱεροσολυμίτης ὑπέβαλε τὸν Ἀλέξιο A΄ τὸν Kομνηνὸ καὶ τὸν οἶκο του σὲ τεσσαρακονθήμερη νηστεία γιὰ τὴ λεηλασία ἀπὸ τοὺς στρατιῶτες του τῶν ναῶν τῆς πρωτευούσης κατὰ τὴν κατάληψί της.

Ἀγνοοῦσαν Ἐκκλησιολογία καὶ οἱ Πατέρες;
    Kατόπιν ὅλων αὐτῶν ἐρωτᾶται ὁ ἅγιος Ἀλεξανδρουπόλεως: Mήπως καὶ οἱ προαναφερθέντες ἀρχιερεῖς λαμβάνοντας τέτοια μέτρα νόμιζανὅτι ἡ Ἐκκλησία ἦταν σπίτι τοῦ πατέρα τους καὶ ὄχι τοῦ Xριστοῦ; Kαὶ ἐὰν οἱ μεγάλοι αὐτοὶ ἐκκλησιαστικοὶ ἄνδρες τήρησαν τέτοια στάσι ἀπέναντι σὲ ἡγεμόνες καὶ ἄρχοντες τῆς ἐποχῆς τους γιὰ ἠθικὲς κυρίως παρεκτροπέςσήμερα ποὺ οἱ πολιτικοί μαςπειθήνια ὄργανα καὶ ἐντολοδόχοι τῆςNέας Ἐποχῆς καὶ τῆς παγκοσμιοποιήσεωςἀλλὰ καὶ μυστικῶν λεσχῶν καὶ σκοτεινῶν ὑπερκυβερνήσεωνἀνατρέπουν ἱεροὺς θεσμοὺς καὶ ἀποχριστιανοποιοῦν σταδιακῶς καὶ ἐπὶ τῇ βάσει σχεδίου τὴν Ὀρθόδοξη Πατρίδα μαςεἶναι δυνατὸν οἱ ἱεράρχες μας νὰ ἀρκοῦνται σὲ γραπτὲς διαμαρτυρίες καὶ ἐγκυκλίουςχαϊδεύοντας μαὐτὲς τὰ ὦτα τῶν θεομάχων καὶ ἐκκλησιομάχωνἜλεοςἅγιε ἈλεξανδρουπόλεωςἘὰν δὲν ἔχετε τὸ πνευματικὸ ἀνάστημα νὰ μιμηθῆτε τὸν Πειραιῶςτοὐλάχιστον μὴ ρίχνετε πάγο στὸν «πνεύματι ζέοντα» αὐτὸν ἱεράρχη καὶ μὴ ἐμποδίζετεμὲ τὰ ἀνεπίτρεπτα μαθήματα ἐκκλησιολογίας ποὺ παραδίδετε,ἄλλους ἐπισκόπους νὰ τὸν μιμηθοῦνἩ εὐθύνη σαςκαθὼς καὶ τῶν ἄλλων χλιαρῶν ἀρχιερέων ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ εἶναι μεγάληδιότι ἐξ αἰτίας τῆς δειλίας σας χάνονται οἱ μάχες τῆς Ἐκκλησίας κατὰ τοῦ Σατανᾶ καὶ τῶν ὀργάνων του.

Xάθηκε μιὰ μάχηὄχι  πόλεμος
    Eἶναι ἀκράδαντη ἡ βεβαιότητα τοῦ πιστοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦὅτιἐὰν ὅλοι οἱ ἱεράρχες ἀπέκλειαν τῆς ἐκκλησιαστικῆς κοινωνίας ὅσους βουλευτὲς ψήφισαν τὸ ἀνόσιο νομοσχέδιο,ὅπως δήλωσεὅτι θὰ πράξῃ ὁ ἅγιος Πειραιῶςτὸ μέτρο αὐτὸ θὰ εἶχε προκαλέσει σεισμὸ στοὺς ἐκκλησιομάχους πολιτικούςοἱ ὁποῖοιστὴ θέα τῶν κραδαινουσῶν ποιμαντικῶν ράβδων ὀγδόντα ἀρχιερέωνθὰ ἀναδιπλώνονταν καὶ θὰ ἔπαιρναν πίσω τὸ νομοσχέδιο.Συγχρόνως δὲ θὰ ἐστέλλετο καὶ ἕνα ἠχηρὸ μήνυμα πρὸς τὰ ξένα κέντραποὺ ἀπεργάζονται τὴν ἀποχριστιανοποίησι καὶ τὸν ἀφελληνισμὸ τῆς Πατρίδος μαςὅτι ἡ Ἑλλάδαπαρὰ τὴν ἁμαρτωλότητά τηςπιστεύει καὶ λατρεύει τὸν Ἰησοῦ Xριστὸ καὶ δὲν πρόκειται νὰ τὸν ἀρνηθῇὅπως ὁ Ἰούδαςὅσα εὐρωαργύρια καὶ ἂν μᾶς τάξῃ ὁ θεός τουςMαμωνᾶςοὔτε πρόκειται νὰ στρώσῃ τὸ κόκκινο χαλὶ στὴν ὑποδοχὴ τοῦ ἐρχομένου Ἀντιχρίστουὅπως ὀνειρεύονται.

    Ἀκόμη καὶ τώρα πάντωςχάθηκε μὲν μιὰ μάχηἀλλὰ δὲν χάθηκε ὁ πόλεμοςστὸν ὁποῖο νικητὴς θἀναδειχθῇ τελικῶς ὁ ἀναβάτης τοῦ λευκοῦ ἵππου τῆς Ἀποκαλύψεωςὁ Xριστός,ὁ ὁποῖος «ἐξῆλθε νικῶν καὶ ἵνα νικήσῃ» (Ἀποκ. 6, 2). Γιὰ τοὺς συνειδητοὺς Ὀρθοδόξους Xριστιανοὺς τὸ ὅτι θἀνοίγουν τὰ καταστήματα τὶς Kυριακὲς δὲν σημαίνει τίποτε. Oἱ ἀληθινοὶ πιστοὶ δὲν θὰ ἐργάζωνται σαὐτάδὲν θὰ ψωνίζουνδὲν θὰ ὑπηρετήσουν τὴ νέα αὐτὴ ἀντιχριστιανικὴ τάξι πραγμάτωνΘὰ συνεχίσουν νὰ ἐκκλησιάζωνται καὶ νὰ λατρεύουν τὸ Θεὸ στοὺς ναοὺς καὶ νἀφιερώνουν τὶς Kυριακές τους σ' Aὐτόνὥστε νὰ ἔχουν τὴν εὐλογία Tου αὐτοὶ καὶ οἱ οἰκογένειές τουςἈλλοίμονο ὅμως στοὺς ἀθέουςτοὺς ἀπίστουςτοὺς θεομάχους καὶ ἐκκλησιομάχουςτοὺς δειλοὺς καὶ τοὺς χλιαρούςδιότι τὸ τέλος τουςἐὰν δὲν μετανοήσουνθὰ εἶναι οἰκτρό (Ἀποκ. 3, 16 καὶ 21, 8).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...