Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.
Τετάρτη, Δεκεμβρίου 25, 2013
Η ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΕΜΙΟΙ ΤΗΣ- B
. «καὶ ἐξῆλθεν ὁ κλῆρος ὁ πρῶτος τῷ Ἰωαρίμ, τῷ Ἰεδία ὁ δεύτερος, τῷ Χαρὶβ ὁ τρίτος, τῷ Σεωρὶμ ὁ τέταρτος, τῷ Μελχία ὁ πέμπτος, τῷ Μεϊαμὶν ὁ ἕκτος, τῷ Κῶς ὁ ἕβδομος, τῷ Ἀβία ὁ ὄγδοος, τῷ Ἰησοῦ ὁ ἔνατος, τῷ Σεχενία ὁ δέκατος, τῷ Ἐλιαβὶ ὁ ἑνδέκατος, τῷ Ἰακὶμ ὁ δωδέκατος, τῷ Ὀπφὰ ὁ τρισκαιδέκατος, τῷ Ἰεσβαὰλ ὁ τεσσαρεσκαιδέκατος, τῷ Βελγὰ ὁ πεντεκαιδέκατος, τῷ Ἐμμὴρ ὁ ἐκκαιδέκατος, τῷ Χηζὶν ὁ ἑπτακαιδέκατος, τῷ Ἀφεσῇ ὁ ὀκτωκαιδέκατος, τῷ Φεταίᾳ ὁ ἐννεακαιδέκατος, τῷ Ἐζεκὴλ ὁ εἰκοστός, τῷ Ἀχὶμ ὁ εἷς καὶ εἰκοστός, τῷ Γαμοὺλ ὁ δεύτερος καὶ εἰκοστός, τῷ Ἀδαλλαὶ ὁ τρίτος καὶ εἰκοστός, τῷ Μαασαὶ ὁ τέταρτος καὶ εἰκοστός. αὕτη ἡ ἐπίσκεψις αὐτῶν κατὰ τὴν λειτουργίαν αὐτῶν τοῦ εἰσπορεύεσθαι εἰς οἶκον Κυρίου κατὰ τὴν κρίσιν αὐτῶν διὰ χειρὸς Ἀαρὼν πατρὸς αὐτῶν, ὡς ἐνετείλατο Κύριος ὁ Θεὸς Ἰσραὴλ» Α´ Παραλειπομένων/ A´ Χρονικῶν 24:7-19
. Οἱ Αἱρετικοὶ ξεχνοῦν ὅτι τὸ ἡμερολόγιο τῶν Ἑβραίων εἶναι Σεληνιακὸ καὶ ὄχι Ἡλιακό. Αὐτὸ ἀποτελεῖ τὸ μεγαλύτερο λάθος στοὺς παραπάνω ὑπολογισμοὺς ποὺ κάνουν. Ὁ ὑπολογισμὸς τοὺς ἔχει στὴν πραγματικότητα ἀρκετὰ λάθη ἀλλὰ ἐδῶ θὰ ἀναφερθοῦμε στὸ πλέον σπουδαῖο ποὺ κονιορτοποιεῖ πλήρως τὸ αἱρετικὸ οἰκοδόμημα. Σύμφωνα μὲ τοὺς αἱρετικοὺς οἱ ἐφημερίες διαδέχονται ἡ μία τὴν ἄλλη ἀνὰ ἑβδομάδα μέχρι νὰ τελειώσουν καὶ οἱ 24. Κατόπιν ἐπαναλαμβάνεται ἡ ἴδια διαδοχὴ ἄλλη μία φορὰ στὸ ἴδιο ἔτος. Λαμβανομένου ὑπόψιν καὶ τῶν τριῶν ἑβδομάδων ποὺ ὅλοι οἱ Ἱερεῖς εἶναι παρόντες στὸν Ναό, καταλήγουμε στὸ ἑξῆς: Κάθε ἐφημερία λειτουργεῖ στὸν Ναὸ μόνη της δύο φορὲς τὸν χρόνο σὺν ἄλλες τρεῖς φορὲς μαζὶ μὲ τὶς ὑπόλοιπες. Οἱ αἱρετικοὶ δὲν μᾶς ἐξηγοῦν γιατί ἡ θεωροῦν ὅτι ἡ σύλληψη τοῦ Ἰωάννη τοῦ Βαπτιστῆ ἔλαβε χώρα ἀμέσως μετὰ τὸ τέλος τῆς πρώτης φορᾶς ποὺ ἡ 8η ἐφημερία τοῦ Ἀβιᾶ τελείωσε καὶ ὄχι ὅταν τελείωσε ἡ ἴδια ἐφημερία γιὰ δεύτερη φορὰ τὸ ἴδιο ἔτος (ἀφοῦ κάθε ἐφημερία δύο φορὲς ὑπηρετοῦσε στὸν Ναὸ κάθε ἔτος μόνη της – ἀφήνουμε στὴν ἄκρη τὶς τρεῖς φορὲς ποὺ ὑπηρετοῦσε μαζὶ μὲ τὶς ἄλλες). Μερικοὶ ἰσχυρίζονται (ἀλλάζοντας λίγο τὸν αἱρετικὸ συλλογισμό), ὅτι ἡ κάθε ἐφημερία ὑπηρετοῦσε συνεχόμενες δύο ἑβδομάδες! Πράγμα αὐθαίρετο καὶ ἀναπόδεικτο…
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η Εκκλησία δεν με ξεχνά ποτέ...
αρχιμ. Παύλος Παπαδόπουλος Με παρρησία (Ιερά Μητρόπολη Βεροίας) - εικ . Μέσα στην ησυχία του Αγίου Βήματος αρχίζει το αόρατο μυστήριο· ...
-
ΕΥΧΗ ΕΠΙ ΕΥΛΟΓΙΑ ΠΙΤΑΣ ΑΓΙΟΥ ΦΑΝΟΥΡΙΟΥ Μητροπολίτου Ν.Ιωνίας και Φιλαφελφείας ΤΙΜΟΘΕΟΥ Κύριε Ιησού Χριστέ, ο Ουράνιος Άρτος, ο τη...
-
Ένα κατατοπιστικό και πλούσιο σε ιστορικά στοιχεία άρθρο, από "παλαιοημερολογίτικη" ιστοσελίδα. Αξίζει να διαβαστεί από όλους ...
-
The Great Schema in the Orthodox Church requires the traditional monastic vows, plus special spiritual feats. According to Archpriest G. ...
-
Δημοσιεύεται στήν συνέχεια τό κείμενο τού κηρύγματος τού Σεβασμιωτάτου στόν Ιερό Ναό Αγίου Ανδρέου Πατρών κατά τόν εφετινό Εσπερινό τής...
-
Τι είχε προβλέψει ο Πατροκοσμάς; Διαβάστε τι αποκαλύπτουμε μέσα στο βιβλίο μας «Ο Άγνωστος Πατροκοσμάς» για μία επίκαιρη προφητεία το...
-
αρχιμ. Παύλος Παπαδόπουλος Με παρρησία (Ιερά Μητρόπολη Βεροίας) - εικ . Μέσα στην ησυχία του Αγίου Βήματος αρχίζει το αόρατο μυστήριο· ...
-
Καλησπέρα καθίστε, σκέφθηκα να σας μιλήσω για ένα θέμα πνευματικό πάλι βέβαια αλλά ανεξάρτητο από τον Άγιο Σιλουανό, είναι ...
-
Οἱ πλᾶνες τοῦ Ἀρείου καί οἱ συνέπειες αὐτῶν. Τί εἶναι δόγμα; Λόγοι Γ. Παϊσίου. Γιά νά ἀκούσετε τήν ὁμιλία κάνετε κλίκ στό βελά...
-
Ο μαρτυρικός αρχιεπίσκοπος Λουκάς Ο Αρχιεπίσκοπος Λουκάς με συγγενείς του Ο γραφικός χαρακτήρα του Αγ. Λουκά (επιστολή) ...
-
Πηγή Τι είναι η Α.Μ.Ρ.Α; Ολόκληρο το όνομα είναι, "Αυθεντική Μυστικιστική Ροδοσταυρική Αδελφότητα". Πρόκειται για μία ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά