Μητρ. Σισανίου:
Ὡς ἀθεόφοβους χαρακτηρίζει ὁ μητροπολίτης Σισανίου Παῦλος, ὅσους ἀρνοῦνται νὰ ὑπακούσουν στοὺς σύγχρονους Οἰκουμενιστὲς Ἐπισκόπους, ἀκολουθοῦντες τοὺς Ἁγίους Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας, ποὺ μᾶς δίδαξαν διαφορετικὰ πράγματα ἀπ' ὅσα καινοφανῆ μᾶς διδάσκουν οἱ μεταπατερικοὶ Ἐπίσκοποι, στοὺς ὁποίους ἀνήκει. Ἡ ἀγωνιώδης προσπάθειά του νὰ ὑποστηρίξει τὸν ἀρχηγέτη τοῦ Οἰκουμενισμοῦ κ. Βαρθολομαῖο, τὸν κάνει νὰ ταυτίζει συνειδητά καὶ δόλια (γιατὶ γράμματα ξέρει) τὴν Ἐκκλησία μὲ τὴν ἀφεντιά του καὶ τοὺςμεταπατερικοὺς καὶ Οἰκουμενιστὲς φίλους του ποὺ ἀποτελοῦν τὴν «Ἱερὰ Σύνοδο»!
Ἂς θυμηθεῖ πόσες ἀποφάσεις ἔχει πάρει ἡ «Ἱερὰ Σύνοδος» τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος (μιὰ ἀπὸ τὶς κορυφαῖες εἶναι κι ἐκείνη ἡ ἀπόφαση ποὺ ζητοῦσε ἀπὸ τὴν πολιτεία νὰ μποροῦν νὰ παραμένουν ὡς Μητροπολίτες, κάποιοι συνάδελφοί του ποὺ ἀποδεικνύετο ὅτι εἶναι …ὁμοφυλόφιλοι!!!).
Ἂς θυμηθεῖ, κυρίως, πόσα ἀντίθετες ἀποφάσεις μὲ τὸ Εὐαγγέλιο καὶ τὴν ἁγιοπατερική μας Παράδοση ἔλαβαν οἱ Προσυνοδικὲς Ἐπιτροπὲς τῆς «Ἁγίας καὶ Ἱερᾶς Συνόδου». Αὐτὴ τὴν «νέα Ἐκκλησία» Βαρθολομιαία καὶ Ζηζιούλικη «ἐκκλησία» ὑποστηρίζει καὶ ἐκφράζει ὁ ἀθεόφοβος μητροπολίτης Σιατίστης κ. Παῦλος Ἰωάννου. Νὰ τὴν χαίρεται.
Μητρ. Σισανίου:
Όποιος αρνείται τη συμμετοχή της Εκκλησίας της Ελλάδος στην Πανορθόδοξη εξέρχεται της Εκκλησίας
«Πολλοί αθεόφοβοι έχουν ζαλίσει τους Χριστιανούς με πολλά και διάφορα. Ποιος θα μας πει την αλήθεια; Η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος. Κανείς δεν είναι πάνω απ’ αυτήν» ανέφερε μεταξύ άλλων στο κήρυγμά του ο Μητρ. Σισανίου την Κυριακή 12 Ιουνίου ενώ τόνισε πως «αληθινά Ορθόδοξος πιστός λέει: Το είπε η Εκκλησία. Τελείωσε».
Την Κυριακή 12 Ιουνίου 2016, των Αγίων Θεοφόρων Πατέρων της Α΄ Οικουμενικής Συνόδου, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Σισανίου και
Στο κήρυγμά του ο Σεβασμιώτατος ανέφερε, ότι «Η Εκκλησία μας γιορτάζει σήμερα τους Αγίους Πατέρες που συγκρότησαν την Α΄ Οικουμενική Σύνοδο. Ακούσαμε και το ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΣΙΑΤΙΣΤΗΣ ΠΑΥΛΟΣΕυαγγέλιο, που πάρα πολύ χαρακτηριστικά είπε, ποια είναι η αιώνια ζωή: «Αύτη εστίν η αιώνιος ζωή, ίνα γινώσκωσί σε τον μόνον αληθινόν Θεόν και ον απέστειλας Ιησούν Χριστόν». Ότι ο Τριαδικός Θεός είναι ο Θεός που Είναι, όχι που Υπάρχει. Ο Θεός είναι, ο Πατήρ, ο Υιός και το Άγιο Πνεύμα. Είναι η πηγή της Ζωής. Ζωή και ζωοποιούν, θα ακούσουμε για το Άγιο Πνεύμα μεθαύριο. Είναι και Ζωή ως τρίτο πρόσωπο της Αγίας Τριάδος, αλλά και Ζωοποιούν, αλλά και προσφέρει τη ζωή, σε όσους το δέχονται.
Ποιοι είναι οι Πατέρες που γιορτάζουμε σήμερα; Είναι οι Επίσκοποι της κάθε Εκκλησίας. Και ακούσατε σήμερα τον Απόστολο Παύλο στο Αποστολικό Ανάγνωσμα, καθώς νοιώθει ότι πλέον θα πάει στη Ρώμη και θα πεθάνει, θα μαρτυρήσει, καλεί τους πρεσβυτέρους της Εφέσου και τους λέει: «Προσέχετε τον εαυτό σας και όλο το ποίμνιό σας, στο οποίο το Πνεύμα το Άγιο σας έθεσε Επισκόπους, για να μεριμνάτε και να φροντίζετε γι’ αυτό. Και τους προειδοποίησε: Εγώ ξέρω ότι μετά την αναχώρησή μου, ανάμεσά σας θα βγουν λύκοι βαρείς μη φειδόμενοι του ποιμνίου, που θα προσπαθήσουν να αποσπάσουν τους μαθητές οπίσω αυτών». Θα βγουν λέει λύκοι βαρείς με ένδυμα προβάτου, που θα προσπαθήσουν να αποσπάσουν τους πιστούς από την Εκκλησία. Και εμείς δυστυχώς είμαστε εύκολοι να φεύγουμε, γιατί έχουμε εγωισμό.
Πώς μπορεί να είμαστε σίγουροι; Αυτό που αποτελεί την εγγύηση, είναιπρώτον ο Επίσκοπος και μετά οι Σύνοδοι των Επισκόπων. Και επειδή πρόκειται να γίνει τώρα μία Πανορθόδοξη Σύνοδος και πολλοί ρωτάνε γιατί; Πολλοί αθεόφοβοι έχουν ζαλίσει τους Χριστιανούς με πολλά και διάφορα. Ποιος θα μας πει την αλήθεια; Η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος. Κανείς δεν είναι πάνω απ’ αυτήν. Και τι είπε η Ιερά Σύνοδος, το ακούσατε την περασμένη Κυριακή. Η Εκκλησία απεφάσισε, όλοι οι Επίσκοποι, όλοι, μηδενός εξαιρουμένου, και μη σας κοροϊδέψει κανείς, γιατί μέσα στην Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας κανείς δεν διεφώνησε επί της ουσίας, και γι’ αυτό η Εκκλησία μας θα είναι στην Πανορθόδοξη Σύνοδο. Είπε τις απόψεις του ο καθένας, κατήρτισε τις προτάσεις της και οδηγείται στη Σύνοδο, που είναι η κατ’ εξοχήν έκφραση της εκκλησιαστικής ζωής. Γιατί; Διότι σε κάθε Σύνοδο αυτό που επισκοπεί είναι το Πνεύμα το Άγιο. Το να αρνηθώ να πάω είναι σα να θεωρώ ότι εγώ είμαι ανώτερος του Αγίου Πνεύματος. Αυτό σημαίνει επί της ουσίας. Άρα, λοιπόν, ποιον θα ακούσουμε; Την Εκκλησία και μόνον αυτήν. Κανέναν άλλο. Ακόμα και τον ευσεβέστερο και τον αγιότερο άνθρωπο. Εφ’ όσον η Εκκλησία εν Συνόδω, (έτσι ζει η Εκκλησία), απεφάσισε τη συμμετοχή της και τις προτάσεις της, όποιος αυτό το αρνείται εξέρχεται της Εκκλησίας. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Γιατί ουσιαστικά πολλοί θέλουμε να βάλουμε τον εαυτό μας πάνω από την Εκκλησία. Αλλά αυτό είναι δαιμονική πλάνη.
Και η πρώτη Οικουμενική Σύνοδος έτσι συνήλθε. Να αντιμετωπίσει προβλήματα. Τον Άρειο τότε και άλλα προβλήματα. Και να τοποθετήσει τα πράγματα. Αυτό κάνει και η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος και η Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας μας και της κάθε Εκκλησίας, που είναι το ανώτατο όργανο της Εκκλησίας. Και πριν ξεκινήσουμε, πάντα ζητάμε τη χάρη του Αγίου Πνεύματος, να έλθει και να μας φωτίσει.
Άρα, λοιπόν, είναι σημαντικό να προσέξετε, για να μην πλανηθείτε. Γιατί «ο αντίδικος ημών διάβολος περιπατών ωρύεται, προσπαθών ποιον να καταπιεί». Ποιον να αποσπάσει από την Εκκλησία. Ο αληθινά Ορθόδοξος πιστός λέει: Το είπε η Εκκλησία. Τελείωσε. Δεν έχω εγώ άλλη γνώμη. Και μάλιστα υπάρχει μια θαυμάσια αρχή που λέει: «Η γνώμη των πλειόνων κρατείτω». Δηλαδή η γνώμη των πολλών, αυτή θα επικρατήσει.
Έτσι, λοιπόν, δεν αποφασίζει ο καθένας μας. Δεν σηκώνει μπαϊράκι ο καθένας μας, αλλά συναποφασίζουμε και πειθόμεθα, ακόμα και σε κάτι που να μην συμφωνούμε. Θα μου πείτε, γιατί να μη συμφωνείτε; Γιατί, μπορεί να είμαστε πλανεμένοι εμείς.
Έτσι, λοιπόν, χρειάζεται πολύ μεγάλη προσοχή. Γι’ αυτό τιμάμε τους Πατέρες σήμερα, γιατί είναι οι πνευματικοί οδηγοί. Εκείνοι, στη συγκεκριμένη εποχή που βρέθηκαν. Σήμερα τους βλέπουμε στην εικόνα, αλλά κάποτε ήταν ζωντανοί. Περπατούσαν, συνερχόντουσαν, διαφωνούσαν, γι’ αυτό και συζητούσαν.
Η πρώτη Αποστολική Σύνοδος των Δώδεκα Αποστόλων συνήλθε, επειδή διεφώνησε ο Απόστολος Πέτρος με τον Απόστολο Παύλο και η Σύνοδος απεφάνθη και το δέχτηκε όλη η Εκκλησία.
Αυτό σημαίνει ελευθερία, αγάπη και ζωή. Αυτό είναι η Εκκλησία. Και γι’ αυτό, λοιπόν, χρειάζεται να προσέχουμε. Αυτό που η Εκκλησία πάντοτε μας λέγει.
Οι αποφάσεις της Α΄ Οικουμενικής Συνόδου ποιες ήτανε; Το Σύμβολο της Πίστεώς μας. Το λέμε και το ομολογούμε και το αναγνωρίζουμε. Έγιναν μάχες τότε. Γιατί; Γιατί μερικές λέξεις δεν είναι εύκολα κατανοητές. Εμείς τι λέμε; Για το «ομοούσιον τω Πατρί». Ξέρετε πόσο θα αλλάξει η λέξη άμα δίπλα στο όμικρον βάλτε κι ένα γιώτα. «Ομοιούσιον». Άλλο το «ομοούσιον» και άλλο το «ομοιούσιον». Για να καταλήξει, λοιπόν, η Εκκλησία στο ομοούσιον, που σημαίνει της αυτής ουσίας και όχι ομοίας, που σημαίνει το άλλο, συζήτησε και συναποφάσισε και κατέληξε: «έδοξε τω Αγίω Πνεύματι και ημίν».
Γι’ αυτό, λοιπόν, τιμάμε τους Αγίους Πατέρες ανάμεσα στις δύο αυτές περιόδους, την Ανάληψη και την Πεντηκοστή, διότι ακριβώς είναι εκείνοι που διεφύλαξαν την Εκκλησία του Χριστού απ’ τους ανθρώπινους εγωισμούς και τις πλάνες των ανθρώπων.
Ακούσατε τι είπε ο Απόστολος Παύλος: «Από ανάμεσά σας θα βγουν άνθρωποι που θα λαλούν διεστραμμένα και πλανεμένα». Και όλοι οι αιρετικοί απ’ την Εκκλησία βγήκαν. Γιατί; Γιατί είχαν εγωισμό. Γιατί δεν καταλάβαιναν, και ήθελαν να επιβάλουν τη δική τους άποψη. Και όχι αυτό που «πανταχού, πάντοτε και υπό πάντων επιστεύθη» στη Εκκλησία.
Γι’ αυτό, λοιπόν, αγαπητοί αδελφοί και η γιορτή που γιορτάζουμε και αυτή που περιμένουμε, είναι γεγονότα της δικής μας ζωής και σωτηρίας. Αυτό που μένει σε μας, είναι να ζητούμε εναγώνια το Πνεύμα το Άγιο: «ελθέ και σκήνωσον εν ημίν». Όταν το Πνεύμα το Άγιο ζει μέσα μας, και ζει όταν μετέχουμε στη ζωή της Εκκλησίας και όταν κοινωνούμε το Σώμα και το Αίμα του Χριστού, έτσι τότε πλέον μας οδηγεί «εις πάσαν την αλήθειαν». Αυτήν, εύχομαι εγώ σε σας κι εσείς να ευχηθείτε για μένα, ώστε να πορευόμαστε μέσα στη χάρη και στην αλήθεια του Χριστού, για να αξιωθούμε της Βασιλείας του. Σήμερα συνήλθαμε στη Βασιλεία Του κι αύριο να γίνουμε μέτοχοι».
το είδαμε εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά