ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΣΧΗ ΜΠΙΝΤΕΛΜΠΕΡΓΚ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=================
Ελαβα - όπως πολλά ιστολόγια - ανακοίνωση της Μητροπόλεως Πειραιώς αναφορικά με τη λέσχη Μπίντελμεπργκ.
Δεν τη δημοσίευσα για πολλούς λόγους.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ Η ΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ
________________________________
Καταρχήν είναι πολύ εκτενής και αποφεύγω συστηματικά να δημοσιεύω εκτενή κείμενα - όσον αξιόλογα και αν είναι - επειδή γνωρίζω ότι ΔΕΝ διαβάζονται. Γι’ αυτό - όταν είναι εντελώς απαραίτητο - δημοσιεύω επιλεκτικά αποσπάσματα από αυτά ή ολόκληρο το κείμενο σε συνέχειες με αυθαίρετη επεξεργασία που του κάνω.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως δεν συμφωνώ με το πειρεχόμενο της ανακοίνωσης της Μητροπολέως Πειραιώς.
Για πολλούς λόγους.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ
________________
Καταρχήν πάνυ ή τρέφω ιδιαίτερο σεβασμό προς τους Θεοδωράκη, Μπέη και Κασιμάτη. Ο ένας βεβαίως είναι εκ των καλύτερων μουσικοσυνθετών της νεώτερης Ελλάδας που δόξασε την πατρίδα μας με τις μουσικές συνθέσεις του.
Ο παπα-Κώστας Μπέης είναι διαπρεπής νομικός και ο κ. Κασιμάτης διακεκριμένος συνταγματολόγος, αλλά πολιτικά και οι τρεις είναι με τον επειεκέστερο δυνατόν χαρακτηρισμό ύποπτοι.
Ο ένας ανήκει σε άθεη μαρξιστική φιλοσοφία, και οι αλλοι δύο υπήρξαν στενοί συνεργάτες του μεγαλύτερου δημαγωγού του Ελληνισμού από την εποχή του Κλέωνα που κατάστρεψε την Ελλάδα. Οι δικές του ανερμάτιστες πολιτικές επιλογές μας έφεραν στο σημερινό χάος και στη σημερινή κατάντια.
Δυστυχώς ο Σεβασμιότατος επαινεί στην ανακοίνωσή του τους τρεις αυτούς πρωταγωνιστές των “αγανακτισμένων” πολιτών, χωρίς καν να αναφέρει επιφυλάξεις γι’ αυτά τα πρόσωπα. Ούτε καν για τον συγκρητιστή και Νεοβαρλααμίτη παπα -Κώστα Μπέη.
ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
_____________
Αλλά πέραν αυτού έχω βαθύτερες αντιρρήσεις για την ανακοίνωση του Σεβασμιότατου.
Δεν είναι δυνατόν να αποδίδουμε πάντοτε και για όλα ευθύνες σε κάποιες λέσχες, σε κάποιους σιωνισμούς και σε κάποιες μασονικές στοές, σε κάποια ΔΝΤ, σε κάποιες Ευρωπαικές Ενώσεις και σε κάποιες σκοτεινές δυνάμεις τα κακά που μας βρίσκουν και να αρνούμαστε να αναλάβουμε τις δικές μας ευθύνες.
Η Λέσχη Μπίντελμπργκ, η Μασωνία, ο Σιωνισμός, κτλ. είναι αυτοί που είναι και ΔΕΝ πρόκεται να αλλάξουν επειδή το θέλουμε εμείς. Θα επισημαίνουμε φυσικά τον αντιχριστιανικό τους χαρακτήρα και τις επικίνδυνές τους επιδιώξεις αλλά μέχρις εκεί.
ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΕΥΘΥΝΕΣ;
____________
Από εκεί και πέραν πρέπει να δούμε τι πρέπει εμείς να κάνουμε.
Ας αρχίσουμε από το πρώτον ου έστιν χρεία.
Πόσο αγαπούμε αληθινά τον Χριστό και την Εκκλησία Του;
Πόσο είμαστε πρόθυμοι να ομολογήσουμε το Χριστό σε βάρος των προσωπικών, οικογενειακών και επαγγελματικών μας συμφερόντων;
Τι σχέση έχει η λέσχη Μπίντελμεργκ με την ελαστική συνείδηση όσων επισκόπων κάνουν συμπροσευχές με αιρετικούς και αλλόθρησκους και νυχτοξημερώνονται στα πολυαρχιερατικά συλλείτουργα;
Γιατί φταίει ο Σιωνισμός, επειδή οι δεσποτάδες μας, αντί να κάνουν αυτό που πρέπει, άφησαν αχαλίνωτο τον Αρχιεπίσκοπο και την περί αυτόν ομάδα να ακυρώνουν όλους τους αγώνες της Εκκλησίας;
Γιατί φταίει η Μασωνία όταν την ημέρα των εκλογών εμείς καθόμαστε φαρδιά - πλατιά στους καναπέδες μας και δεν πηγαίνουμε να μαυρίσουμε τους εκκλησιομάχους και να αναδείξουμε τους ολιγότερο κακούς στην εξουσία;
Αλλο να συνειδητοποιούμε ότι υπάρχουν οργανώσεις που μεθοδεύουν κακά κατά της Εκκλησίας και άλλο να αρνούμαστε να αναλάβουμε τις δικές μας ευθύνες και να ρίχνουμε σε αυτές τις οργανώσεις την ευθύνη όλων όσων συμβαίνουν.
Ενώ έδει φυσικά και τούτο ποιήσαι και το άλλο μη αφιέναι.
ΕΚΚΛΗΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΓΚΛΗΘΕΙ ΑΜΕΣΩΣ Η ΙΕΡΑΡΧΙΑ
_________
Η έκκλησή μου προς το Σεβασμιότατο Πειραιώς - που είναι πλήρως γνώστης του σεβασμού που τρέφω προς το πρόσωπό του γα το ομολογιακό του ήθος και τις αρετές που τον διακρίνουν - είναι να αναλάβει πρωτοβουλία για να συγκληθεί ΑΜΕΣΩΣ η Ιεραρχία και να πάρει συμβατές με την πίστη μας θέσεις για την ηλεκτρονική φυλακή, το μάθημα των θρησκευτικών, τις θεολογικές Σχολές, τον χωρισμό Εκκλησίας και Πολιτείας, τις συνεχιζόμενες - παρά τη συνοδική απόφαση - Νεοβαρλααμικές ασχημίες, τις οικουμενιστικές προκλήσεις των αντιπροπώπων της Εκκλησίας της Ελλάδος στους θεολογικούς διαλόγους και όχι μόνον, την αίρεση του εθνοφυλετισμού, τις αντικανονικές πράξεις που ακόμη ταλαιπωρούν την Εκκλησία σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής της, κοκ.
Παραθέτουμε στη συνέχεια δύο κείμενα. Καταρχήν από το όντως πνευματικό ιστολόγιο “Αναβάσεις”, που εκφράζει επιφυλάξεις για την ανακοίνωση του Μητροπολίτη Πειραιώς αναφορικά με τα πρόσωπα που ηγούνται της κίνησης των “αγανακτισμένων πολιτών” και στη συνέχεια σχόλιο του εξαίρετου ιστολογίου “Χριστιανική βιβλιογραφία”, που μιλά για την ανάγκη να αναλάβουμε και τις δικές μας ευθύνες για όσα συμβαίνουν στην κοινωνία την Εκκλησία και την πατρίδα μας.
*****
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΩΝ “ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ” ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗΝ BILDERBERG
Tου ιστολογίου “Αναβάσεις”
============
Την Παρασκευή 3 Ιουνίου δημοσιεύσαμε ανακοίνωση του Μητροπολίτου Πειραιώς Σεραφείμ με γενικό θέμα την λέσχη "Bilderberg" και τους σχεδιασμούς και πρακτικές της.
Μέσα στην μακροσκελή ανακοίνωση του σεβασμιωτάτου Πειραιώς και συγκεκριμένα στην τελευταία παράγραφο γράφεται:
«Νά λοιπόν, γιατί συγχαίρω ἀπό τά βάθη τῆς ψυχῆς μου τό κίνημα «ἀγανακτισμένων», νά γιατί σπεύδω νά ἀσπασθῶ μετ’ εὐλαβείας τόν μαΐστορα τοῦ τόπου καί τοῦ τρόπου μας κυρ Μίκη Θεοδωράκη καί τούς πανεπιστημιακούς μου δασκάλους Γ. Κασιμάτη καί Αἰδεσιμ. Κωνσταντῖνο Μπέη πού ὑψώνουν ἄφοβα τό λάβαρο τῆς ἀντίστασης στήν ἄθλια σιωνιστική καταιγίδα καί πού χρεωστοῦν στήν ἱστορία τους νά κατονομάσουν καί νά καταδείξουν ὅλους τούς ἀνωτέρω στυγνούς ἐγκληματίες τῆς γῆς.»
Οι θέσεις και οι απόψεις των "Αναβάσεων" είναι διαφορετικές έως εντελώς αντίθετες, με τα τρία υπογραμμισμένα σημεία, περί α)«κινήματος "Αγανακτισμένων"» β)Μίκη Θεοδωράκη, και γ)Κωνσταντίνου Μπέη (ιερέως), έχουμε πολλές φορές αναρτήσει σχετικές δημοσιεύσεις με τον τρόπο που βλέπουμε και κρίνουμε και αντιλαμβανόμαστε τα συγκεκριμένα πρόσωπα - κινήματα.
Δεν θα θέλαμε επί του παρόντος να εμβαθύνουμε περισσότερο, αν χρειαστεί θα το κάνουμε, όσοι είναι αναγνώστες μας τον τελευταίο ενάμιση χρόνο γνωρίζουν, θέλουμε όμως να δηλώσουμε την αντίθεσή μας σε ένα θέμα που οι ίδιοι δημοσιεύσαμε, θεωρώντας ότι οφείλεται σε ελλιπή ενημέρωση από την πλευρά του σεβασμιωτάτου.
Σεβόμαστε, εκτιμούμε και ασπαζόμαστε τον αγώνα του σεβασμιωτάτου Πειραιώς, τον οποίο αγώνα έχουμε με κάθε τρόπο στηρίξει μέχρι σήμερα, και θα συνεχίζουμε να κάνουμε όσο αντιλαμβανόμαστε την ορθότητα των απόψεων και προσπαθειών του Μητροπολίτου Πειραιώς.
Με κάθε σεβασμό και εκτίμηση,
Σπύρος / Διαχειριστής Αναβάσεων
*****
Η ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΕΥΘΥΝΩΝ, Η ΑΡΝΗΣΗ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ ΔΕΝ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗ ΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ
Του Ιστολογίου Χριστιανική Βιβλιογραφία
==============
Ποῦ ἦταν ὅλοι αὐτοὶ οἱ ὄψιμοι τῆς ἀγανακτήσεως; Ποῦ ξένοιαστοι καὶ ἀδρανεῖς ἔπιναν νωχελικὰ τὶς σταγόνες τῆς μιθριδατικῆς ἀπολαύσεως; Τώρα ξύπνησαν καὶ «ἀγανάκτησαν», γιὰ νὰ μεταθέσουν καὶ νὰ φορτώσουν τὶς εὐθύνες στοὺς Ἐπαγγελματίες τῆς Συλλογικῆς Ἀλλοτριώσεως.
. Ἡ ἀποτυχία μας ὅμως νὰ φερθοῦμε ΥΠΕΥΘΥΝΑ, τότε ποὺ ἔπρεπε, δὲν θεραπεύεται τώρα μὲ τὴν μετάθεση τῶν εὐθυνῶν ΜΑΣ στοὺς Ἐπαγγελματίες τῶν Συλλογικῶν Εὐθυνῶν, ἀλλὰ μὲ τὴν ΜΕΤΑΝΟΙΑ, ὅπως τὴν ἐννοεῖ, τὴν κατανοεῖ («ἀμετάφραστη»…!) καὶ τὴν ζεῖ ὁ πνευματικὸς βίος τῆς Ἁγίας Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ: «Μπορεῖ νὰ γίνει σκληρὴ σὰν τὴν κόλαση ἐκείνη ἡ ἀδράνεια ποὺ δὲν κάνει τὸν κόπο νὰ μετανοήσει, παρ᾽ ὅλο ποὺ βλέπει τὴν ἄβυσσο στὴν ὁποία κατακρημνίζεται ἡ ψυχή, ἐπειδὴ γιὰ τόσο καιρό, ἴσως μὲ ΜΙΚΡΟΠΡΑΓΜΑΤΑ, συνήθιζε τὸν ἑαυτό της νὰ ἀρνεῖται νὰ καταβάλει προσπάθεια γιὰ ὁτιδήποτε» (Gerald Vann, The Pain Of Christ and the Sorrow of God).
Συνεπῶς, ἡ μετάθεση εὐθυνῶν δὲν συνιστᾶ ὑγιὲς σύμπτωμα μιᾶς κοινωνίας ποὺ ἀγωνίζεται νὰ διασωθεῖ. Ἀντιθέτως, ὅπως ἔχει ἐπιστημονικῶς ἀποδειχθεῖ, «ἕνα ἀπὸ τὰ ἐπικρατέστερα χαρακτηριστικὰ στὴν συμπεριφορὰ αὐτῶν ποὺ ὀνομάζω κακοὺς ἀνθρώπους εἶναι ἡ METΑΘΕΣΗ ΕΥΘΥΝΩΝ σὲ ἄλλους. Ἐπειδὴ βαθιὰ μέσα τους θεωροῦν τοὺς ἑαυτούς τους ὑπεράνω μομφῆς, (because in their hearts they consider themselves above reproach) πρέπει νὰ ἐπιτεθοῦν φραστικὰ σὲ ὁποιονδήποτε τοὺς κατηγορήσει. Θυσιάζουν τοὺς ἄλλους, προκειμένου νὰ διασώσουν τὴν εἰκόνα τῆς τελειότητος ποὺ ἔχουν γιὰ τοὺς ἑαυτούς τους» (Scott Peck, «People of the Lie. The Hope for Ηealing Human Evil», Α Touchstone Book Published by Simon & Schuster, U.S.A. 1998, p. 73 [ἑλλην. ἔκδ. «Κέδρος», σὲ μετάφρ. Νικ. Παπαδάκη,1999])