Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Δευτέρα, Αυγούστου 03, 2015

Πώς κοινωνούν οι κληρικοί;



Πώς κοινωνούν οί κληρικοί; 
Ό ιερεύς πρό της Θ. Κοινωνίας ενώπιον της ΆγιαςΤραπέζης με συντριβήν καρδίας, ταπείνωσιν, εύλάβειαν και φόβον Θεοΰ, συλλογιζόμένος την άναίμακτον θυσίαν του Χρίστου, αναγιγνώσκει ή άκούεί τις ευχές προ της Θ. Μεταλήψεως. Ακολούθως, αφού ζητήσει συγχώρησιν παρά των άλλων ιερέων, του διακόνου και του λάου, λέγει, τα λόγια: «Ιδού προσέρχομαι Χριστώ τω άθανάτω βασιλεί και Θεω ημών. Μεταδίδοταί μοι...».Έπειτα λαμβάνει μι­κράν μερίδα εκ του Άγιου Άρτου άπό το τμήμα εκείνο πού φέρει τον χαρακτήρα ΧΣ και μεταλαμ­βάνει. Ακολούθως, άφοϋ λάβει το Άγιον Ποτήριον μαζί με το μάκτρον και είπεί: «Έτι μεταδίδοταί μοι...», μεταλαμβάνει Αίμα Χρίστου, άποσπογγίζει με το μάκτρον τα ίδια χείλη του και το Αγ. Πο­τήριον και άφοΰ το ασπασθεί το εναποθέτει μετ'ευλάβειας στην Άγια Τράπεζα λέγων, «τούτο ήψατο των χειλέων μου και άφελεί τάς ανομίας μου και τάς αμαρτίας μον περικαθαριεί». Μετά τον ιερέα μεταλαμβάνει ό διάκονος, τον όποίον κοινωνεί ό ιε­ρεύς. Ό Άρχιερεύς μεταλαμβάνει μόνος του και πρώτος. Οί ιερείς μεταλαμβάνουν ό καθένας κατά την τάξιν και τον βαθμόν τους. Εάν τελείται Αρχιε­ρατική Θ. Λειτουργία, όλοι οί ίερείς και ό διάκονος κοινωνούν άπό τον Αρχιερέα.
Όσον άφορα τους κληρικούς οί οποίοι δεν λει­τούργησαν και επιθυμούν να κοινωνήσουν, τότε πε­ριπού μετά το «Πάτερ ημών» φορούν τα διακριτικά του βαθμού τους, συμμετέχουν στις προπαρασκευ­αστικές ευχές του λειτουργού ιερέως και κοινωνούν κατά τάξιν μετά τον λειτουργούντα ιερέα, οιονδή­ποτε όφφίκιο κι αν φέρουν μόνοι τους,πλήν του διακόνου στον οποίο μεταδίδει τη Θ. Κοινωνία ό λειτουργός ιερεύς. Ό διάκονος ποτέ δεν μεταδίδει στον ιερέα Θ. Κοινωνία. Ό 18ος κανών της Α' Οικου­μενικής Συνόδου είναι σαφής: «Έμμενέτωσαν οί διάκονοι τοις ιδίοις μέτροις, ειδότες ότι του μεν επι­σκόπου ύπηρέται εισί, των δε πρεσβυτέρων έλάτους.Λαμβανέτωσαν δε κατά την τάξιν την Ευχαριστίαν μετά τους πρεσβυτέρους ή του επισκόπου μεταδιδόντος αυτοίς ή του πρεσβυτέρου.

του αρχιμανδρίτου Χρυσ Παπαθανασίου
Το είδαμε εδώ

ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ:71 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΕΚΤΕΛΕΣΗ 40 ΝΙΓΡΙΤΙΝΩΝ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ «ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ»


Εχω ξαναγράψει για την εκτέλεση 40 νέων από την Νιγρίτα ως αντίποινα για την δολοφονία του νομάρχη γρηγορά ο οποίος τοποθετήθηκε απο τους γερμανούς ...

 Ο γερμανικός στρατός κατοχής τότε συγκεντρώνει όλους τους Νιγριτινούς στην πλατεία και επιλέγει 40 ηλικίας γύρω στα είκοσι και τους στέλνει στο στρατόπεδο Παύλος Μελάς στην Θεσ/κη όπου στις 4 Αυγούστου 1944 71 χρόνια πριν ένας αποκτηνωμένος γερμανός λοχίας στην Θεσ/κη ονόματι τονι κράμερ εκτέλεσε 26 ο ίδιος με το πιστόλι του στο κεφάλι έναν -έναν τους ομήρους,γύρω στις 10 το βράδυ υπο το φως προβολέων αυτοκινήτων στον Γαλλικό ποταμό έχοντας σαν θεατές τους ανώτερους αξιωματικούς του .
(Η αφήγηση περιλαμβάνεται στο βιβλίο –ημερολόγιο του ενός επιζήσαντα του ναζιστικού στρατοπέδου Παύλου Μελά Λεωνίδα Γιασημακόπουλο όπως το επεξεργάστηκε ο Γ.Καφταντζής με τίτλο “το ναζιστικό στρατόπεδο Παύλου Μελά Θεσσαλονίκης 1941-1944″ παραθέτω ένα απόσπασμα του βιβλίου
«Ηλθε με πεταλάδες ο Τονυ Κραμερ της s.d και παρέλαβε τους εκ Νιγρίτης 1)Παμπούκαν Θεόδωρον 2)Τσάγκαλον Γεώργιο 3)Ψαθόπουλο Πέτρο 4)Μπεκιάρη Χρήστο 5)Τσεμπελά Νικόλαο 6)Μπουσνή Μάλαμα 7)Χαχόλα Γεώργιο 8)Διαβολούδη Γαρύφαλλο 9)Φουρφούρα Αθανάσιο 10)Συράκη θεοχάρη 11)τεκούδα Θωμά 12)Αδαμούση Γεώργιο 13)Γερουσέλα Δημήτριο 14)Κουκουσιούρα Μιχαήλ 15)Κουρέλη Στυλιανό 16)Χατζηκουκουλιό Αθανάσιο 17)Τσατσά Βασίλειο 18)Τσιτσιώνη Χρήστο 19)Παντούσα Απόστολο 20)Καράπαλη Γεώργιο 21) Χρήστου Χρήστο και Πάτρα Βασίλειο.Τα θύματα αυτά μεταφέρθηκαν δια του αυτοκινήτου-κλούβας εις τον τόπο της εκτελέσεως παρά το 6χλμ.της οδού προς Λαγκαδά ενώ με την κούρσα παρηκολούθη ο κράμερ συνοδευόμενος από τον στρατοπεδάρχην,τον διευθυντή γλάστραν τον αρχιφύλακα καπανιτσάνον τους οποίους πήρε μαζί του για να διασκεδάσουν το θέαμα.Εξ αφηγήσεως εγνώσθη ότι η εκτέλεση έγινε την 10,30 μ.μ υπό το φως του φεγγαριού κατά τον εξής τρόπον.Οι πεταλάδες έλυναν έναν-έναν τους μελλοθανάτους,τον κατέβαζαν από το αυτοκίνητο ,τον παρελάμβανε ο Κράμερ από το μπράτσο και ακουμπώντας στο κάτω μέρος του κρανίου το πιστόλι τον πυροβολούσε ενώ στεκόταν στο χείλος του ανοιγμένου λάκκου και έπεφτε το σώμα στον λάκκο.”
 Σημ.*Την εκτέλεση των 26 θυμάτων έκανε προσωπικά ο τρομερός και αποκτηνωμένος δήμιος της s.d λοχίας Τόνυ Κράμερ νύχτα με φεγγάρι,προσκάλεσε δε και το ανώτερο προσωπικό του στρατοπέδου να παραστεί για διασκέδαση.»
Με την συμπλήρωση 71 ετών από την εκτέλεση των αθώων ομήρων αυτό που διαπιστώνει κανείς είναι ότι η επίσημη «ελληνική» πολιτεία είναι διαχρονικά τόσο ξενόδουλη και χωρίς υπερηφάνεια που όχι μόνο δεν φρόντισε να διώξει ποινικά σαν εγκληματία πολέμου τον δήμιο γερμανό κραμμερ (και να αφήσουν τις βλακείες ότι εκτελούσε εντολές ,να διωχθούν και οι εντολείς) αλλά το ναζιστικό στρατόπεδο ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ όπου εκτελέστηκαν πάνω από 700 όμηροι παραμένει ερείπιο που δίνεται σε εκδηλώσεις πολιπολιτισμικών αντιρατσιστών για να καεί ,όπως και έγινε με τον θάλαμο μελλοθανάτων το 2011 , αντί να καθιερωθεί σαν χώρος ιστορικής μνήμης που θα τον επισκέπτονται γονυπετείς υποχρεωτικά όλοι οι γερμανοί που επισκέπτονται την Θες/κη …
Τώρα λίγα λόγια για τους συμμάχους μας αγγλοαμερικάνους.
Το 1940-1941 ΄οταν ήταν όλοι προσκυνημένοι στον άξονα και παρέδιδαν τα στέμματά τους οι βασιλιάδες της ευρώπης στους γερμανούς αγγελιοφόρους-μοτοσυκλεττιοστές, οι μόνοι που έδωσαν ελπίδα στην ανθρωπότητα πραγματοποιώντας τις πρώτες νίκες απέναντι στον άξονα ήταν οι Ελληνες.
Για ευχαριστώ λοιπόν έχουμε..Ναυτικό αποκλεισμό απο τους άγγλους όπου αγορασμένα απο την Ελλάδα πριν τον πόλεμο πλοία με σιτηρά απο Καναδά σάπιζαν στις τουρκικές ακτές επειδή οι άγγλοι είχαν δηλώσει ότι άμα πλησίαζαν στα Ελληνικά λιμάνια θα τα βύθιζαν επειδή ήθελαν να ξεσηκωθεί ο κόσμος .Αποτέλεσμα λιμός με 30,000 νεκρούς απο πείνα.
Με την λήξη του πολέμου μεθόδευσαν εμφύλιο με την συννενοχή της Ρωσίας ώστε να σκοτωνόμαστε επί δεκαετίες προφανώς.
Κανείς Γερμανός εγκληματίας με δράση στην Ελλάδα -πλην ελαχίστων- δεν τιμωρήθηκε παρόλες τις αναφορές σε ΟΗΕ και ειδικές για το θέμα επιτροπές
Ολοι οι ναζί εγκληματίες της δίκης της Νυρεμβέργης χωρούσαν σε μινι μπας,και ειδικά για την Ελλάδα δεν εκδικάστηκαν ποτέ οι αποζημιώσεις απο την Αλβανία «λόγω του προκεχωρημένου της ώρας «μετά εισήγηση του προέδρου και ,
οι εκτελέσμένοι για αντίποινα σε Ελλάδα και Σερβία θεωρήθηκαν τρομοκράτες και ο γερμανικός στρατός που έπιανε στην τύχη 40 νέους και τους εκτελούσε για αντίποινα ενός γερμανού ή συνεργάτη τους θεωρήθηκε επίσημα ότι αμυνόταν.Είναι επίσημη απόφαση δικαστηρίου Νυρεμβέργης.
Υποχρεωθήκαμε να χαρίσουμε το δημόσιο χρέος στην γερμανία ενώ εμάς μας υποχρέωσαν να ξαναπληρώσουμε το δικό μας απο το 1881 – το οποίο το είχαμε εξοφλησει.
Μέχρι στιγμής η γερμανία δεν έχει εξοφλήσει τις οφειλές της από αναγκαστικά δάνεια,,καταστροφές ,εκτελέσεις ,ούτε καν έχει επιστρέψει τα αρχαιολογικά μνημεία που έκλεψε απο τα μουσεία μας.
Ετσι για να μην τρέφουμε ψευδαισθήσεις για ευρώπη,εταίρους,ευρώ και συμμάχους. Κατσαπλιάδες – απατεώνες,αλλαζονικά θρασίμια είναι και τίποτα άλλο..

ΕΝΑΣ ΒΙΣΑΛΤΗΣ)
Το είδαμε εδώ

Άγιοι και Επαγγέλματα


         Στο πέρασμα των αιώνων οι Άγιοι δεν είναι λίγοι. Αναρίθμητες είναι οι στρατιές των Αγίων. Ο Απ. Παύλος ομιλεί για «νέφος» Αγίων (Εβρ.12.1). Μορφές από κάθε κοινωνική τάξη, μορφωμένοι και αγράμματοι, άνθρωποι και των δύο φύλων και όλων των ηλικιών κατατάσσονται στη χορεία των Αγίων, των εκλεκτών του Θεού. Και φυσικά όλα τα επαγγέλματα ανέδειξαν Αγίους και πολλές επαγγελματικές τάξεις επεδίωξαν να βρουν και να έχουν έναν Άγιο προστάτη τους. Ως συνέχεια της ωραίας αυτής ευλαβούς συνήθειας, και σήμερα πολλά επαγγέλματα και λειτουργήματα έχουν τον Άγιο προστάτη τους:

1. Αγιογράφων (Ζωγράφων): Απ. Λουκάς 6 Ευαγγελιστής (18 Οκτωβρίου).

2. Αεροπόρων (πιλότων): Αρχάγγελοι Μιχαήλ καί Γαβριήλ (8 Νοεμβρίου).

3. Αθλητών (Γυμναστών): Άγιος Δημήτριος καί ο Αγ. Νέστωρ (26 καί 27 Οκτωβρίου)...

4. Αλιέων: Άγιοι Απόστολοι (30 Ιουνίου).

5. Ανθοπωλών: Άγιος Μιχαήλ (Πακνανάς), ο Αθηναίος Νεομάρτυς ο καί κηπουρός (9 Ιουλίου).

6. Αρτοποιών: Άγιος Παντελεήμων (27 Ιουλίου).

7. Αρωματοπωλών: Αγία Μυροφόρος Μαρία η Μαγδαληνή (22 Ιουλίου).

8. Αυτοκινητιστών (Οδηγών & Μεταφορέων): Άγιος Χριστόφορος (9 Μαΐου).

9. Βιβλιοπωλών (Βιβλιοθηκονόμων): Μέγας Φώτιος (6 Φεβρουαρίου).

10. Βοσκών: Άγιος Σώζων (7 Σεπτεμβρίου).

11. Βουλευτών: Άγιος 1ωσήφ (ο από Αριμαθαίας, ο ευσχήμων βουλευτής.

12. Γεωργών (Αμπελουργών): Άγιος Τρύφων (1 Φεβρουαρίου).

13. Γουναράδων: Προφήτης Ηλίας (20 Ιουλίου).

14. Δημοσιογράφων: Άγιος Μηνάς ο Καλλικέλαδος (10 Δεκεμβρίου).

15. Δικαστών: Άγιος Διονύσιος ο Αρεοπαγίτης (3 Οκτωβρίου).

16. Δικηγόρων: Άγιος Φιλογόνιος Επίσκοπος Αντιοχείας: (20 Δεκεμβρίου).

17. Εκπαιδευτικών (καί των μαθητών, σπουδαστών και φοιτητών): Οι Τρεις Ιεράρχες, Μέγας Βασίλειος, Γρηγόριος ο Θεολόγος καί Ιωάννης ο Χρυσόστομος (30 Ιανουαρίου).

Εκπαιδευτικών Πληροφορικής: Αρχάγγελος Γαβριήλ (11 Ιουνίου).

18. Επιπλοποιών (Ξυλουργών): Άγιος Ιωσήφ ο μνήστωρ της Παρθένου Μαρίας. Η εορτή του είναι την Κυριακή μετά τα Χριστούγεννα.

19. Θεολόγων: Άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος (8 Μαΐου).

20. Ηθοποιών: Άγιος Πορφύριος ο από μίμων (15 Σεπτεμβρίου).

21. Ιατρών: Άγιοι Ανάργυροι (1 Νοεμβρίου). Σημειώνουμε ότι: « Ως προστάτες, γενικώς της Ιατρικής (νοσολογίας, παθολογίας) θεωρούνται οι Λουκάς, Κοσμάς καί Δαμιανός, Παντελεήμων, καί οι Ζηναΐς, Φιλονίλλα καί Ερμιόνη.

22. Ιεροψαλτών: Άγιοι Ρωμανός ο Μελωδός καί Ιωάννης ο Κουκουζέλης (1 Οκτωβρίου), καί Ιωάννης ο Δαμασκηνός (4 Δεκεμβρίου).

23. Κεραμοποιών: Άγιος Σπυρίδων (12 Δεκεμβρίου). Επειδή στήν Α' Οικ. Σύνοδο (εν Νικαία) μίλησε για το δόγμα της Αγίας Τριάδος με θαυμαστό τρόπο, χρησιμοποιώντας ένα κεραμίδι.

24. Κηπουρών: Άγιος Κόνων ο κηπουρός (5 Μαρτίου).

25. Κουρέων (Κομμωτών): Άγιος Ηλίας ο Άρδούνη, Νεομάρτυς, ο οποίος ασκούσε το επάγγελμα του κουρέα (31 Ιανουαρίου).

26. Ξυλογλύπτων: Άγιος Γεώργιος ο Χιοπολίτης, Νεομάρτυς (26 Νοεμβρίου), εξασκήσας την τέχνη του ξυλόγλυπτη.

27. Μαγείρων (και Εστιατόρων): Άγιος Ευφρόσυνος ο μάγειρος (11 Σεπτεμβρίου).

28. Μεταφραστών: Άγιος Συμεών ο Μεταφραστής (9 Νοεμβρίου).

29. Μετεωρολόγων: Προφήτης Ηλίας (20 Ιουλίου).

30. Ναυαγοσωστών: Προφήτης Ιωνάς (21 Σεπτεμβρίου).

31. Ναυτικών: Άγιος Νικόλαος (6 Δεκεμβρίου).

32. Ξενοδόχων: Άγιος Σαμψών ο ξενοδόχος (27 Ιουνίου).

33.Οδοντιάτρων: Άγιος Αντίπας (11 Απριλίου).

34. Οφθαλμιάτρων: Αγία Παρασκευή (26 Ιουλίου).

35. Παιδιάτρων: Άγιος Στυλιανός (26 Νοεμβρίου).

36. Παντοπωλών (super market)
:Άγιος Νικόλαος ο παντοπώλης, Νεομάρτυς (23 Σεπτεμβρίου).

37. Ποιητών: Αγία Κασσιανή η ποιήτρια (7 Σεπτεμβρίου).

38. Πυροσβεστών: Οι Τρεις Παίδες (17 Δεκεμβρίου).

39. Ραπτών: Άγιος Δούκας ο ράπτης, Νεομάρτυς (24 Απριλίου).

40. Σιδηροδρομικών: Απόστολος και Διάκονος Φίλιππος (11 Οκτωβρίου).

41. Σιδηρουργών: Αγία Ελένη (6 Μαρτίου – Εύρεση Τιμίου Σταυρού και των Ήλων).

42. Συμβολαιογράφων: Άγιοι Μαρκιανός και Μαρτύριος, οι νοτάριοι (25 Οκτωβρίου).

43. Ταχυδρομικών: Άγιος Ζήνων ο ταχυδρόμος (10 Φεβρουαρίου).

44. Τελωνιακών: Απόστολος καί Ευαγγελιστής Ματθαίος (16 Νοεμβρίου).

45. Υδραυλικών; Ο δίκαιος Εζεκίας (28 Αύγουστου), ο όποιος κατασκεύασε σύστημα υδραγωγείου καί έφερε νερό στα Ιεροσόλυμα.

46. Υποδηματοποιών (καί καταστημάτων υποδημάτων): Άγιος Ιωάννης ο κάλφας, Νεομάρτυς (26 Φεβρουαρίου).

47. Υφασματοπωλών: Αγία Λυδία η Φιλιππησία, η πορφυροπώλις (20 Μαΐου).

48. Φαρμακοποιών: Αγία Αναστασία η Φαρμακολύτρια (22 Δεκεμβρίου).

49. Φιλοσόφων: Άγιος Ιουστίνος ο φιλόσοφος καί μάρτυς (1 Ιουνίου).

50. Χημικών: Άγιος Μένιγνος ο κναφεύς (22 Νοεμβρίου).

51. Χρυσοχόων: Άγιος Συμεών ο Τραπεζούντιος ο χρυσοχόος, ο Νεομάρτυς (14 Αυγούστου).

Επίσης έχουμε προστάτες:

Των Μητέρων των Κληρικών: Οι Αγίες Εμμέλεια, Νόνα καί Ανθούσα (μητέρες των Τριών Ιεραρχών), τίς οποίες εορτάζουμε την Κυριακή μετά την Υπαπαντή του Κυρίου.

Των Ιεροκηρύκων: Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος (13 Νοεμβρίου).

Των Κατηχητών; Άγιος Κύριλλος Ιεροσολύμων (18 Μαρτίου).

Των Ομαδαρχών: Άγιος Δημήτριος (26 Οκτωβρίου).

Των Ιεροπαίδων: Άγιος Ταρσίζιος, ο δωδεκάχρονος μάρτυρας του 3ου αι. στη Ρώμη. 
(Προτείνεται να τελείται η εορτή την τελευταία Κυριακή του Σεπτεμβρίου),
Της Οικογένειας: Άγιοι Απόστολοι Ακύλας καί Πρίσκιλλα (13 Φεβρουαρίου).

Των Πολυτέκνων: Άγιοι Τερέντιος καί Νεονίλλα με τα επτά τέκνα τους (28 Οκτωβρίου).

Των Κωφαλάλων: Προφήτης Ζαχαρίας (5 Σεπτεμβρίου).

Των Κρατουμένων: Απόστολος Ονήσιμος (15 Φεβρουαρίου).

Του Στρατού Ξηράς (Πεζικοί): Άγιος Γεώργιος (23 Απριλίου).

Του Πυροβολικού: Αγία Βαρβάρα (4 Δεκεμβρίου).

Του Ναυτικού (καί Λιμενικοί): Άγιος Νικόλαος (6 Δεκεμβρίου).

Της Αεροπορίας: Αρχάγγελοι Μιχαήλ καί Γαβριήλ (8 Νοεμβρίου).

Της Αστυνομίας: Άγιος Αρτέμιος (20 Οκτωβρίου).

«Άγιοι και Επαγγέλματα» (Έκδοση Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών)
  Το είδαμε εδώ

Εις την Κοίμησιν της Θεομήτορος ---- Του αγίου Νικολάου Καβάσιλα (14ος αιών).

                               Αποτέλεσμα εικόνας για κοιμηση θεοτοκου ηλιουπολη

«… Όταν ο Υιός Της διέλυσε την τυραννία του Άδη κι αναστήθηκε, Τον είδε βέβαια και Τον άκουσε και Τον προέπεμψε, όσο ήταν δυνατόν, καθώς έφευγε για τον ουρανό και πήρε, μετά την Ανάληψη, τη θέση Του ανάμεσα στους Αποστόλους και τους άλλους συντρόφους Του, αυξάνοντας έτσι τις ευεργεσίες με τις οποίες Εκείνος ευεργέτησε την ανθρώπινη φύση, «αναπληρώνοντας» δηλαδή, πιο άξια από όλους «τα υστερήματα του Χριστού». Γιατί σε ποιόν άλλο μπορούσε όλα αυτά να ταιριάζουν παρά στη Μητέρα; Ήταν όμως ανάγκη η παναγία εκείνη ψυχή να χωρισθή από το υπεράγιο εκείνο σώμα. Και χωρίζεται βέβαια και ενώνεται με την ψυχή του Υιού Της, με το πρώτο φως ενώνεται το δεύτερο. Και το σώμα, αφού έμεινε για λίγο στη γη, αναχώρησε κι αυτό μαζί με την ψυχή. Γιατί έπρεπε να περάση από όλους τους δρόμους από τους οποίους πέρασε ο Σωτήρας, να λάμψη και στους ζωντανούς και στους νεκρούς, να αγιάση δια μέσου όλων την ανθρώπινη φύση και να λάβη αμέσως μετά τον αρμόζοντα τόπο. Το δέχθηκε έτσι για λίγο ο τάφος, το παρέλαβε δε και ο ουρανός, αυτό το πνευματικό σώμα, την καινή γη, το θησαυρό της δικής μας ζωής, το τιμιώτερο από τους Αγγέλους, το αγιώτερο από τους Αρχαγγέλους. Ξαναδόθηκε έτσι ο θρόνος στον Βασιλιά, ο Παράδεισος στο ξύλο της Ζωής, ο δίσκος στο φως, στον καρπό το δένδρο, η Μητέρα στον Υιό, αξία καθόλα αντιπρόσωπος του ανθρώπινου γένους. Ποιος λόγος είναι αρκετός για να υμνήση, ω μακαρία την αρετή Σου, τις χάριτες που Σου δώρισε ο Σωτήρας, αυτές που Συ δώρισες στην κοινωνία των ανθρώπων; Κανείς, έστω κι αν «λαλή τις γλώσσες των ανθρώπων και των αγγέλων», όπως θα έλεγε ο Παύλος. Προσωπικά μου φαίνεται ότι το να καταλαβαίνη κανείς και να διακηρύσση σωστά και όπως πρέπει τα μεγαλεία σου αποτελεί τμήμα της αιώνιας μακαριότητος, που απόκειται στους δικαίους. Γιατί κι αυτά «οφθαλμός δεν τα είδε και αυτί ανθρώπινο δεν τα άκουσε» κι «ο κόσμος ολόκληρος δεν μπορεί να τα χωρέση», σύμφωνα με τον περιώνυμο Ιωάννη. Τα δικά Σου μεγαλεία ανήκουν μόνο στο χώρο εκείνο όπου ο ουρανός είναι καινός και η γη καινή, το χώρο που φωτίζεται από τον Ήλιο της δικαιοσύνης, ο οποίος Ήλιος ούτε προηγείται ούτε έπεται απ΄ το σκοτάδι, εκεί όπου υμνητής των μεγαλείων Σου είναι ο ίδιος ο Σωτήρας και Άγγελοι αυτοί που χειροκροτούν. Σ΄ αυτόν μόνο πράγματι το χώρο μπορεί να σου προσφερθή η υμνωδία που Σου αξίζει. Οι άνθρωποι είναι αδύνατον να ολοκληρώσουμε την ύμνησή Σου. Τόσο μόνο μπορούμε να Σε υμνήσουμε, όσο χρειάζεται για να αγιάσουμε τη γλώσσα και την ψυχή μας. Γιατί και μόνο ένας λόγος και μια ανάμνηση, που αναφέρεται σε κάτι τι από τα δικά Σου μεγαλεία, ανυψώνει την ψυχή και κάνει καλύτερο το νου και μας μετατρέπει όλους από σαρκικούς σε πνευματικούς και από βέβηλους σε αγίους. Αλλ΄, ω Παρθένε, συ που είσαι κάθε αγαθό, κάθε τι που ξέρουμε σ΄ αυτή τη ζωή κι ό,τι θα μάθουμε, όταν αφήσουμε τον κόσμο! Ω Συ, που αρχίζοντας από τον εαυτόν Σου οδήγησες και τους άλλους προς την μακαριότητα και την αγιωσύνη! Ω σωτηρία των ανθρώπων και φως του κόσμου και οδός που οδηγεί στον Σωτήρα και Θύρα και ζωή, Συ που είσαι αξία να ονομάζεσαι με όλα εκείνα τα ονόματα με τα οποία προσφωνήθηκε για τη σωτηρία που μας χάρισε ο Σωτήρας. Γιατί Αυτός είναι ο αίτιος και Συ η «συναίτιος» του δικού μου αγιασμού και όλων εκείνων τα οποία από το Σωτήρα δια μέσου Σου και των δικών Σου απήλαυσα μόνο. Αίμα δικό Σου είναι το αίμα που καθαρίζει τις αμαρτίες του κόσμου. Δικό Σου μέλος είναι το σώμα μέσα στο οποίο αγιάστηκα, μέσα στο οποίο βρίσκεται η Καινή Διαθήκη και κάθε ελπίδα σωτηρίας. Δικό Σου σπλάχνο είναι η Βασιλεία του Θεού. Ω Συ Παρθένε, που είσαι ανώτερη και κάθε έπαινο κι από κάθε όνομα, που θα μπορούσε να Σε χαρακτηρίση, δέξου αυτόν τον ύμνο μας και μην παραβλέψης την προθυμία. Και δώσε να μπορέσουμε να κατανοήσουμε καλύτερα τα μεγαλεία Σου και τώρα, σ΄ αυτή τη ζωή, και μετά από αυτήν, στην αιωνία».
το είδαμε εδώ

Τὸ Ποθούμενο θὰ τὸ δεῖτε ὅταν τὸ φαγητό σας θὰ τὸ τρῶτε ἀνακατωμένο μὲ τὰ δάκρυά σας...


Φωτὸ Ρωμαίικου Ὁδοιπορικοῦ
Γράφει ὁ Δρ. Κωνσταντῖνος Βαρδάκας

Ὁ Πατρο- Κόσμας ἔλεγε ὅτι τὸ ¨Ποθούμενο θὰ ἔρθει δύσκολα¨ Καὶ σίγουρα ἔχει δίκαιο…
Στὶς 3 Σεπτεμβρίου τοῦ 2013 στὸ ἄρθρο ¨ἡ Κοσμοχαλασιὰ καὶ ἡ Ἀναλαμπὴ μὲ τὸ Ποθούμενο¨ περιελάβαμε τὸν παρακάτω ζωντανὸ διάλογο.
-Σύνελθε ρὲ φίλε, σὲ λίγο θὰ ἔχουμε πόλεμο!!
-Ἄντε ρὲ μᾶς ἔπρηξες ἐδῶ καὶ χρόνια μὲ τὴν καταστροφολογία σου...
Ὁ νεαρὸς μὲ τὸ frento-espesso τὰ ἔβαζε μὲ τὸν δικτυωμένο τοῦ χωριοῦ.  ¨Ἦταν τὸ παρατσούκλι τοῦ δεύτερου ποὺ βρισκόταν μόνιμα κολλημένος στὸ διαδίκτυο¨. Ἔτσι τὰ λόγια πηγαινοερχόταν μεταξύ τους δίχως νόημα μέχρι πού  παρενέβη ἕνας τρίτος ἀρκετὰ ἡλικιωμένος στοὺς χρόνους καὶ σεβάσμιος στοὺς λόγους ὁ μπαρμπα-Ποθητός.
-Ἐδῶ ποὺ κάθεστε καὶ οἱ δύο καὶ ἀπολαμβάνεται τὸν καφέ σας ἀμέριμνα κάτω ἀπὸ τὸν κεντρικὸ πλατάνι ποὺ σκεπάζει τὸν καφενέ, ἐδῶ σὲ τοῦτο τὸ δένδρο, οἱ κομιτατζῆδες κρέμασαν τὸν δάσκαλο καὶ τὸν παπὰ τοῦ χωριοῦ μας.
-Λοιπὸν βάλτε το καλὰ μέσα ¨στὸ φευγάτο¨ μυαλό σας. Ἀπὸ τότε μέχρι καὶ σήμερα  ἀλλά καὶ ἀπὸ τὰ παλιὰ χρόνια ὁ πόλεμος ποτὲ δὲν σταμάτησε  πάνω σὲ αὐτὸ τὸ ἁλωνάκι ποὺ τὸ λένε Ἑλλάδα.  Ἀντίθετα ἐμεῖς σήμερα βιώνουμε βαθύ ὕπνο καὶ δὲν καταλαβαίνουμε τὶς μορφὲς πολέμου  πού ἐνεργοῦνται ἐναντίον μας μέ  σκοπὸ νὰ συντρίψουν σὲ κομμάτια τὶς δύο μαρμάρινες πνευματικὲς κολῶνες τοῦ κόσμου πάνω στὶς ὁποῖες στηρίζεται ὁ ἀνθρώπινος...
πολιτισμός. Καὶ ἂν στὸ σχολειὸ δὲν σᾶς ἔμαθαν ποιὲς εἶναι οἱ κολῶνες αὐτές, μάθε το ἀπὸ τὴν πείρα τῆς ζωῆς μου, ὅτι εἶναι ἡ Ὀρθοδοξία καὶ ὁ Ἑλληνισμός.
-Ἄρα καὶ ἐσὺ ποὺ ρουφᾶς τὸ frendo καὶ ἐσὺ ποὺ παπαγαλίζεις  μέ τὸ διαδίκτυο εἶσθε βαθειὰ νυχτωμένοι. Ο ΠΟΛΕΜΟΣ -ΗΔΗ- ΕΝΕΡΓΕΙΤΑΙ.
-Ἁπλὰ τώρα ἡ ΣΥΡΙΑ θὰ μᾶς ΣΥΡΕΙ στὴν ΤΡΙΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ!!! Καὶ ὁ λόγος εἶναι τὸ πυρηνικὸ - θανατηφόρο ὁπλοστάσιο ποὺ διαθέτουν οἱ ἀνθρωποκτόνες - ἀντίχριστες δυνάμεις τῶν ἡμερῶν μας.

Ὅλοι οἱ θαμῶνες τοῦ καφενὲ τοῦ χωριοῦ σιώπησαν καὶ ἄκουγαν τὰ λόγια τοῦ κυρ. Ποθητοῦ. Ἄλλωστε ἀπὸ τὶς εἰδήσεις τῆς TV δέν ἔβγαζαν ἄκρη. Καὶ ὁ παπποὺς συνέχιζε ἀκάθεκτος νὰ φυλλοροεῖ τὶς σκέψεις του μέσα ἀπὸ τὴν σοφία τῶν χρόνων του.
-Ἂν δὲν τὸ ξέρεται, ἐδῶ πάνω στὴν Καστοριά μας στοὺς χρόνους τῆς λατινοκρατίας ὑπῆρχε τὸ ζωντανὸ Ρωμαίικο Δεσποτάτο τῆς Ἠπείρου.
-Γι΄ αὐτὸ καὶ τὰ τόσα περίτεχνα βυζαντινὰ Ἐκκλησάκια καὶ τὰ καλαίσθητα ἱστορικὰ μνημεῖα σὲ ὅλη τὴν ἐπικράτεια τῆς Ἠπείρου, τῆς Δυτ. Μακεδονίας καί τῆς Ἄρτας.
-Μετὰ τὴν λατινοκρατία καὶ τὴν σύντομη Παλαιολόγεια περίοδο μᾶς ἦρθε καπάκι ἡ Τουρκοκρατία γιὰ 500  καὶ χρόνια καὶ ἀποκτήσαμε ἐδῶ καὶ 100 χρόνους λευτεριὰ κάποιας  δημοκρατιας ἀφοῦ μεταγγίσαμε μαρτυρικὸ αἷμα στὴν γῆ μας ἀκόμα  καὶ στοὺς τελευταίους δυνάστες  ποή  ἦταν οἱ φιλοσιωνιστὲς - κομιτατζῆδες καὶ οἱ παγκόσμιοι χορηγοί τους. Φυσικὰ δὲν ἑξαιρῶ τοὺς Γερμανούς, οὔτε τοὺς κατσαπλιάδες, ἦταν ὅλοι τους ἴδια φροῦτα!!
  
Ἡ συζήτηση πήγαινε  να γίνει ἱστορικὴ μέχρι ποὺ ὁ παπποὺς μὲ μία φράση ἄναψε τὰ αἵματα.
-Μπορεῖ νὰ μοῦ πεῖ κάποιος αν ἡ τότε λατινοκρατία διέφερε σὲ τίποτε  απο τὴν σημερινὴ παραμονή μας στὴν ΕΕ;
Σιώπησαν ὅλοι γιατί δὲν πολυκατάλαβαν τὸ νόημα τῆς ἐρώτησης. Μόνον ὅταν ὁ παπποὺς τοὺς μίλησε γιὰ τὸν φόρο αἵματος καὶ τὰ χαράτσια ποὺ κατέβαλαν παρὰ τὴν θέλησή τους οἱ ὑπόδουλοι Ἕλληνες στοὺς Λατίνους καὶ στοὺς Τούρκους ὅλοι ξεσηκώθηκαν γιατί θυμήθηκαν τὰ δικά τους χαράτσια ποὺ ἔπεσαν πάνω στὰ κεφάλια τους πρόσφατα!!
Καὶ ἄρχισαν τότε ὅλοι μαζὶ νὰ μιλοῦν γιά  ἀδικίες, κλεψιές,  καταχρήσεις, προδοσίες καὶ πῆγαν καὶ ἕνα βῆμα παρακάτω.

Ὁ Παπποὺς τοὺς διέκοψε…
- ἐσεῖς οἱ νέοι ἔχετε νὰ ἀσχοληθεῖτε μὲ πιὸ σπουδαία πράγματα, ἀρκεῖ νὰ ξεσηκωθεῖτε ἀπὸ τὰ παχνιά σας καὶ νὰ ἀρχίσει νὰ λειτουργεῖ τὸ μυαλό σας.  
- Σκεφτεῖτε μόνο πόσες γενιὲς πέρασαν στὰ 550 χρόνια ποὺ χάσαμε τὴν πρωτεύουσά μας, τὴν Βασιλεύουσα τῶν πόλεων.
-Ὅλες αὐτὲς οἱ γενιὲς δὲν ἦταν ψόφιοι σὰν καὶ ἐμᾶς ἀλλὰ προσδοκοῦσαν τὸ ΠΟΘΟΥΜΕΝΟ μὲ ζωντανὴ ἐλπίδα.
- Καὶ τὸ παράξενο εἶναι ὅτι ἔλαχε ὁ κλῆρος σὲ ἐμᾶς τοὺς ἀδιάφορους νὰ ζήσουμε μέσα ἀπὸ αὐτὴν τὴν κοσμοχαλασιὰ ποὺ ἑτοιμάζουν κάποιοι τὴν δική μας νεκρα-Ἀνάσταση!!!  
-Ἤδη ὅλα τὰ πολεμικὰ σήμαντρα ἐξαγγέλλουν τὴν ἀπελπισία καὶ την  καταστροφὴ γιὰ νὰ ἀπονευρώσουν τὴν ζωὴ καὶ τὴν ἐλπίδα ἀπό τούς ἀνθρώπους.
-Ἐπειδὴ τελευταία ἀκούω πολλὲς σαχλαμάρες γιὰ τὸ Ποθούμενο, ὁ λογισμός μοῦ λέει ὅτι τὸ Ποθούμενο δὲν θὰ ἔρθει μόνον ὅταν οἱ Ξανθοὶ γιὰ τὰ δικά τους συμφέροντα  θά κατεβοῦν στὰ Στενά, ἀλλὰ τὸ Ποθούμενο θὰ ἀρχίσει νὰ ὁλοκληρώνεται πρὸς τὸ τέλος τῶν ὠδινῶν τῆς ἀνθρωπότητας καὶ ὅταν ζωντανέψει ἡ μαρμαρωμένη - παγωμένη Ρωμαίικη Συνείδηση τοῦ Νεοέλληνα ὥστε νὰ τὸν ἀλλοιώσει σὲ πραγματικὸ ΡΩΜΗΟ.

-Τότε μόνο ἀξίζει να ¨ζωντανέψει¨ ὁ Μαρμαρωμένος Βασιλιὰς κατὰ τὶς ἄγνωστες βουλὲς τοῦ ΘΕΟΥ γιὰ νὰ ἔχει Λαὸ καὶ Ποίμνιο Ἄξιο ποὺ θὰ συνεχίσει τὸν Θεόσδοτο ρόλο του σὰν θεματοφύλακας τῆς Παγκόσμιας Κληρονομιᾶς τῆς Ἑλληνορωμαίικης Παράδοσης καὶ τοῦ Ἑλληνοχριστιανικοῦ Πολιτισμοῦ.

-Τελικὰ τὸ Ποθούμενο θὰ ὁλοκληρωθεῖ ὅταν ἡ Αὐτοκρατορικὴ Μίτρα,   ἡ Ράβδος τῆς Ἐξουσίας καὶ τὸ ἔνδυμα τοῦ Σάκου φορεθοῦν στὸν ΦΙΛΟ τοῦ ΘΕΟΥ,  σὲ ἐκεῖνον τὸν ΔΙΚΑΙΟ ποὺ τὸν προανήγγειλαν Ἅγιοι Ἄνθρωποι, ἀκόμα καὶ ὁ Μακρυγιάννης τὸν εἶδε καὶ τὸν ἄκουσε σὰν ¨Πρόεδρο τῆς πιτροπῆς τοῦ ΘΕΟΥ στὴν Πόλη¨.

-Ἂν σήμερα κάποιοι καὶ γιὰ τοὺς δικούς τους λόγους ἐφαρμόζουν στρατηγικὰ σχέδια γιὰ νὰ ἀναδείξουν τὴν παγκόσμια διακυβέρνηση μὲ τὸν πλανητάρχη τὸν ἐμφορούμενο ἀπὸ τὸ ἀντίχριστο πνεῦμα σίγουρα θὰ ἀπογοητευθοῦν γιατί παράλληλα μὲ τὸ μυστήριο τῆς ἀνομίας ἐνεργεῖται καὶ τὸ μυστήριο τῆς Εὐσεβείας ποὺ θὰ ἀναδείξει  τον προαναγγελλόμενο ΕΥΣΕΒΗ ΒΑΣΙΛΙΑ, τὸν ἄγνωστο σὲ ὅλους ἐμᾶς.

-Ἡ προγιαγιά μου ἡ Μαριγῶ τὸ γένος Νοταρὰ ἀπὸ γενιὰ πολίτική μοῦ ἔδειχνε μέσα στὴν ἐκκλησία ὅταν τὴν ἐπισκεπτόταν ὁ τότε ΔΕΣΠΟΤΗΣ μας κάτι ποὺ δὲν τὸ καταλάβαινα  σαν παιδάκι.
Τὰ βλέπεις αὐτὰ ποῦ ἔχει ὁ Δέσποτας;¨ τί γιαγιὰ τὴν ρωτοῦσα; Καὶ αὐτή μοῦ ἔδειχνε μὲ τὸ δάκτυλό της.
- ¨Αὐτὸ τὸ ἀστραφτερὸ στέμμα, αὐτὴ ἡ χρυσὴ ράβδος καὶ αὐτὰ τὰ χρυσὰ ροῦχα εἶναι δανεικὰ γιατί τὰ χάρισε στὸν Δεσπότη μας ὁ Βασιλιὰς τῆς ΠΟΛΗΣ¨.

-Ποῦ νὰ καταλάβω τότε ἐγώ. Μέχρι ποὺ μεγάλωσα καὶ ἕνας καλόγερός μοῦ ἐπιβεβαίωσε τὰ λεγόμενα τῆς γιαγιᾶς μου.
-¨Ἡ γιαγιὰ εἶχε δίκαιο παιδί μου, ἡ Οἰκονομία τοῦ ΘΕΟΥ διαφύλαξε τὰ Ἐθναρχικᾶ αὐτὰ Σύμβολα καὶ μάλιστα ἔβαλε τὸν ἴδιο τὸν Μωάμεθ τὸν Πορθητὴ νὰ τὰ παραδώσει στὸν πρῶτο μετὰ τὴν Ἅλωση τῆς Κωνσταντινούπολης Πατριάρχη μας Σχολάριο Γεννάδιο, κινούμενος ἀπὸ πολιτικοὺς λόγους  καί ἐνεργώντας ἄθελά του Θεία Νεύση ὥστε νὰ ἐξυπηρετήσει τὸ σχέδιο τοῦ ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΥ μέχρι τελευταίας κεραίας. Αὐτὰ τὰ Ἐθναρχικὰ Σύμβολα τὴν ὁρισμένη ἀπὸ τὸν ΘΕΟ στιγμὴ μόνο οἱ γνήσιοι στὴν Ὀρθοπραξία ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ  θά τὰ παραδώσουν στὸν Ἐν Ἀγγελικὴ Κέλευση ΡΩΜΗΟ-ΔΙΚΑΙΟ καὶ ΦΙΛΟ τοῦ ΘΕΟΥ¨.

Καί ὁ καλόγερος γελώντας μοῦ ἔλεγε:
-¨Βλέπεις κανένα ἀληθινὸ Ρωμηὸ-πολιτικὸ στὶς ἡμέρες μας πού εἶναι ἄξιος τέτοιας τιμῆς;¨
Ὅλοι κάτω ἀπὸ τὴν πλατάνα τοῦ καφενείου ἀποσβολώθηκαν μὲ τὰ λεγόμενα τοῦ παπποῦ. Κάποιος ὅμως ἔξυπνος τὸν προέτρεψε νὰ συχνάζει περισσότερο στὸ καφενεῖο γιὰ νὰ φέρνει καὶ τὰ παιδιά του νὰ ἀκοῦνε ὡραία παραμύθια...

Ὅμως ὁ παπποὺς τὸν ἀποστόμωσε..
- Δὲν χρειάζεται τὰ παιδιά σου νὰ τὰ ἀκούσουν γιατί θὰ τὰ ζήσουν, ἐνῶ γιὰ σένα ἀμφιβάλλω ἂν θὰ ζήσεις γιὰ νὰ τὰ δεῖς γιατί ἂν δὲν ποθεῖς κάτι δὲν σοὺ κάθεται μὲ τίποτα.

Ὅλοι παγώσανε γιατί φοβήθηκαν καυγά. Ὁ παπποὺς φαίνεται δὲν χωράτευε καὶ συνέχισε...
-Σὲ λίγο καιρὸ δὲν θὰ πίνεται καφὲ ἀλλὰ ρεβίθι καὶ ἂν ὑπάρχει καὶ αὐτο μάλιστα θὰ τὸ πίνεται στὰ χερσο-χώραφα ποὺ θὰ τὰ καλλιεργεῖται γιὰ νὰ θρέψετε τὶς φαμίλιες σας.

-Τὸ ΠΟΘΟΥΜΕΝΟ θὰ τὸ δεῖτε ὅταν τὸ φαγητό σας θὰ τὸ τρῶτε ἀνακατωμένο μὲ τὰ δάκρυά σας...
το είδαμε εδώ

Τ’ ΑΤΙ ΣΟΥ ΑΚΟΜΑ ΜΑΣ ΠΑΤΑ ΜΠΡΑΪΜΗ!

       κατάλογοςΝίκου Ταμουρίδη – Σ/τγού ε.α.
Ο εθνικός μας ποιητής Κωστής Παλαμάς, πάντα επίκαιρος, σ’ ένα ξέσπασμα ποιητικού θυμού και πόνου για την Ελλάδα, μιλά αφενός για την απαξίωση του Θείου, αφετέρου για την Ιδέα και την Επιστήμη, τις υπέρτατες αυτές αξίες που οι αρχαίοι Έλληνες πρώτοι απ’ όλους εννόησαν, επινόησαν και ενσωμάτωσαν μέσα στην καθημερινότητα της ζωής τους, αλλά οι νεοέλληνες απεμπολούν στη σημερινή εποχή:

Οι βωμοί συντριμμένοι,
και σβησμένα τα πολυκάνδηλα όλα της λατρείας,
τ’ άδειο παντού το κρύο της αθεΐας.
Μακριά από μας, υπέρθεα ξωτικά φεγγοβολάνε,
Ιδέα και Επιστήμη.                                                                                              
Βάρβαροι σε ναούς τις προσκυνάνε!  
Τ’ άτι σου ακόμα μας πατά Μπραΐμη!

   Είναι γεγονός, ότι παντού στον πλανήτη γη θεωρούν την Ελλάδα ως χώρα ορόσημο, πατρίδα των θεών, των ηρώων, των σοφών, κοιτίδα του σύγχρονου πολιτισμού, λίκνο της Δημοκρατίας. Μητέρα των Ιδεών και των Επιστημών. Οι Έλληνες διαχρονικά έδωσαν στον κόσμο το φως του πνεύματος, τον πλούτο της ελληνικής γλώσσας και όλες σχεδόν τις επιστήμες (φιλοσοφία, ιατρική, μαθηματικά, μουσική, ρητορική, αρχιτεκτονική, φυσική, χημεία, αστρονομία κλπ), δόμησαν την πολιτική και την στρατηγική, εφεύραν το θέατρο, και γενικά δίδαξαν τον ανθρώπινο τρόπο ζωής. ”Του κόσμου δασκάλα, καπετάνισσα, αφρό, θάμα, του πουλιού το γάλα”, αποκαλεί την Ελλάδα με συναρπαστικό τρόπο σε άλλο ποίημά του ο ίδιος ποιητής.
   Τι συμβαίνει όμως στη σημερινή εποχή; Οι ξένοι έχουν πάρει όλες τις αθάνατες αξίες και τις ιδέες που οι αρχαίοι δίδαξαν και τις έχουν εκμεταλλευθεί στον ύψιστο βαθμό. Ο Όμηρος, ο Ηρόδοτος, ο Θουκυδίδης, ο Πλάτωνας, ο Αριστοτέλης, ο Ιπποκράτης, ο Αρχιμήδης και τόσοι άλλοι φωτοδότες του πνεύματος και της επιστήμης, λατρεύονται από τις σύγχρονες κοιτίδες του πολιτισμού, τα μεγαλύτερα και πιο ονομαστά πανεπιστήμια του εξωτερικού. Η ελληνική γλώσσα λειτουργεί στην πράξη τις περισσότερες επιστήμες, θετικές, τεχνολογικές, ανθρωπιστικές και κοινωνικές. Αντίθετα εμείς οι Έλληνες, οι φωτοδότες όλου του κόσμου, καταντήσαμε να έχουμε κρατήσει όλα τα ελαττώματα των αρχαίων προγόνων μας, ενώ απεμπολήσαμε ουσιαστικά ό,τι καλό και αγαθό αυτοί δίδαξαν. Χάσαμε και την μοναδική ευκαιρία να διορθώσουμε τα αρνητικά του χαρακτήρα μας υιοθετώντας τις διδαχές της αγάπης του Χριστού και τις αξίες της Ορθοδοξίας. Έτσι,μείναμε στις ”αξίες” της Τουρκοκρατίας: μπαχτσίσι, χαράτσι, ρουσφέτι, ραχάτι, νταηλίκι, πεσκέσι…
   Επιτρέψαμε τους κάθε λογής Δυτικούς (οι οποίοι ξέχασαν ότι τετραπόδιζαν ως πνευματικά νήπια μέχρι τον εκπολιτισμό τους μέσω των Ελληνικών ιδεών), να μας κοροϊδεύουν και να μας θεωρούν κακάσχημα είδωλα των αρχαίων ωραίων προγόνων μας!
   Επιτρέψαμε στους εντολοδόχους θεωρητικούς τους να διακηρύττουν ότι αυτοί (οι δυτικοί) κληρονόμησαν κατά μείζονα λόγο και τρόπο την κλασσική παράδοση (την Ελληνική φιλοσοφία και τον Ελληνικό ορθολογισμό), το Ρωμαϊκό δίκαιο και τον Χριστιανισμό! Τους δώσαμε την ευκαιρία να θεωρούν την Ελλάδα και την Ορθοδοξία, ως ιδεολογίες ασυμβίβαστες με τον πολιτισμό της Ρωμαιοκαθολικής και Προτεσταντικής Δύσης!
   Δυστυχώς, στη σημερινή Ελλάδα, βασιλεύει το ψέμα, ενώ η αλήθεια απουσιάζει! Οι θεσμοί υπονομεύονται, οι αξίες διαβρώνονται, οι αρετές μυκτηρίζονται, οι συνειδήσεις αλλοτριώνονται, οι πολίτες διασύρονται και εμπαίζονται. Η σημερινή φθηνή και ψευδεπίγραφη φιλοσοφία στην χώρα μας πρεσβεύει:
   Πρώτον, τη θεοποίηση του κομματισμού και του συνακόλουθου ατομικού συμφέροντος σε βάρος του συλλογικού, με φανατικούς υποστηρικτές την πλήρως απαξιωμένη πολιτική ελίτ της μεταπολίτευσης και Δεύτερον, την αθεΐα και την άρνηση της πατρίδας και των ιδεών, και έχει σήμερα ως φανατικό συνήγορο υπεράσπισης την θλιβερή νομενκλατούρα της θολοκουλτουριάρικης διανόησης της δήθεν ”εξευγενισμένης” αριστεράς, που διαπρέπει στην χώρα που γέννησε την αγάπη προς την πατρίδα, τον σεβασμό προς τον Θεό, την αγάπη στο συνάνθρωπο, τις αναλλοίωτες αξίες της ζωής, την κατάκτηση της ευτυχίας μέσω των αρετών, τον ορθολογικό τρόπο σκέψης.
   Υπάρχει άραγε σωτηρία; Υπάρχει άραγε λύση;
   Υπάρχει! Και είναι μια και μοναδική! Η αφύπνιση της Ελλάδας και των Ελλήνων, οι οποίοι είτε είναι ακόμη βυθισμένοι στο λήθαργο της τεχνητής ευημερίας των δανεικών πακέτων των τελευταίων δεκαετιών, είτε βρίσκονται σε απώλεια στηρίξεως, μετέωροι και σε ιδεολογική σύγχυση, είτε έχουν απόλυτα φτωχοποιηθεί καθιστάμενοι ανήμποροι να υψώσουν το ανάστημά τους.
   Η Ελλάδα πρέπει άμεσα να αλλάξει πορεία. Είναι πλέον ιστορικά αποδεδειγμένο, πως ό,τι και να κάνουμε, όσες θυσίες κι αν υποστούμε, όσες τραγωδίες κι αν περάσουμε, δεν πρόκειται να σωθούμε εάν δεν συγκροτήσουμε κράτος. Εάν δεν βασιστούμε στη σωστή οργάνωση, στην εξυγίανση της πολιτικής και δημόσιας ζωής, στην αυστηρή τήρηση των νόμων, στην πρωτογενή παραγωγή μας, στη σωστή ελληνορθόδοξη παιδεία. Εάν δεν ταπεινωθούμε, εάν δεν στραφούμε από το εγώ στο εμείς, εάν δεν κάνουμε σημαία μας την αλήθεια.
   Και ο κάθε Έλληνας πρέπει να αλλάξει. Όλοι εμείς, η τεράστια πλειοψηφία των υγιώς σκεπτομένων Ελλήνων, να απλώσουμε τα χέρια μας και να σχηματίσουμε την μεγάλη λυτρωτική αλυσίδα. Να γείρουμε όμως πρώτα, να ταπεινωθούμε. Άρχοντες να γίνουμε της ψυχής και της βούλησής μας, και εξουσιαστές των παθών αυτών που μας οδήγησαν σ’ αυτή την τρομερή αλλοτρίωση τα τελευταία χρόνια. Και έτσι λυτρωμένοι, ο καθένας από εμάς να γίνει ένας από τους αμέτρητους στύλους του μεγάλου του έργου του ενωτικού. Να ξεφύγουμε από τον ραγιαδισμό. Να παραμερίσουμε κάθε μορφής κομματική ετικέτα. Υγιείς δεξιοί, αγνοί σοσιαλιστές, ιδεολόγοι κεντρώοι, σώφρονες αριστεροί, όλοι αυτοί, έξω από τα χαρακώματα της εξυπηρέτησης κομματικών και ατομικών συμφερόντων, να δουλέψουμε μαζί για να στεριώσουμε αυτό το οικοδόμημα που κλυδωνίζεται και παραπαίει, να δώσουμε νέα πνοή στη χώρα μας, να διαμορφώσουμε το μέλλον που οφείλουμε στη νέα γενιά, να παλινορθώσουμε την Ελλάδα!
το είδαμε εδώ

Ἅγιος Παΐσιος: «Σκοπὸς εἶναι νὰ ζοῦμε ὀρθόδοξα, ὄχι ἁπλῶς νὰ μιλοῦμε ἢ νὰ γράφουμε ὀρθόδοξα καὶ ὅταν ὁ ἄνθρωπος ἔχη ζωὴ σωστή, τὸ ἔργο του πληροφορεῖ»


Ἁγιογραφία τοῦ Ἡσυχαστηρίου 
Τιμίου Προδρόμου Χαλκιδικῆς
Ἀπὸ τὸ βιβλίο «Πνευματικὴ ἀφύπνιση» Ἁγίου Παϊσίου Ἁγιορείτου - Λόγοι Β΄, ἔκδοση Ἱεροῦ Ἠσυχαστηρίου «Εὐαγγελιστο Ιωαννου το Θεολόγου» Σουρωτῆς
Τὸ παράδειγμα μιλάει
-Γέροντα, οἱ ἄνθρωποι πού ζοῦν πνευματικὰ στὸν κόσμο πρέπει νὰ δείχνουν στοὺς κοσμικοὺς ὅτι νηστεύουν;
-Ὅταν πρόκειται γιὰ διατεταγμένες νηστεῖες τῆς Ἐκκλησίας μας, Τετάρτη, Παρασκευή, Σαρακοστὲς κλπ, τότε πρέπει, γιατί αὐτὸ εἶναι ὁμολογία πίστεως. Οἱ ἄλλες ὅμως νηστεῖες, δηλαδὴ αὐτὲς ποὺ γίνονται ἀπὸ ἄσκηση, γιὰ τὴν ἀγάπη τοῦ Χριστοῦ ἢ γιὰ νὰ εἰσακουσθῆ ἡ προσευχή μας σὲ ἕνα αἴτημά μας, πρέπει νὰ γίνωνται κρυφά. Σκοπὸς εἶναι νὰ ζοῦμε ὀρθόδοξα, ὄχι ἁπλῶς νὰ μιλοῦμε ἢ νὰ γράφουμε ὀρθόδοξα. Γι΄ αὐτό, βλέπεις, ἕνα κήρυγμα δὲν πληροφορεῖ, δὲν ἀλλοιώνει τὸν ἄλλον, ὅσο καλὸ καὶ ἂν εἶναι, ἂν ὁ ἱεροκήρυκας δὲν ἔχη βίωμα.
-Ἄν, Γέροντα, ὁ ἀκροατὴς ἢ ὁ ἀναγνώστης ἔχη καλὴ διάθεση;
-Ἒ, τότε αὐτὸς ἔχει ἤδη τὴν θεία Χάρη, γι΄ αὐτὸ καὶ ὠφελεῖται. Ἕνας ὅμως ποὺ δὲν ἔχει καλὴ διάθεση θὰ πάρη καὶ θὰ ἐξετάση αὐτὰ ποὺ λέει ὁ ἱεροκήρυκας καὶ δὲν θὰ ἔχη καμμιὰ ὠφέλεια. Τὸ νὰ σκεφτώμαστε ὀρθόδοξα εἶναι εὔκολο· τὸ νὰ ζοῦμε ὅμως ὀρθόδοξα θέλει κόπο. Μία φορὰ ἕνας θεολόγος εἶχε κάνει μία ὁμιλία καὶ εἶχε πεῖ νὰ πᾶνε νὰ δώσουν αἷμα, γιατί ὑπῆρχε ἀνάγκη. Καὶ πράγματι πολλοὶ παρακινήθηκαν καὶ ἔδωσαν πολὺ αἷμα. Ἐκεῖνος ὅμως δὲν ἔδωσε οὔτε μία σταγόνα, ἂν καὶ εἶχε... μπόλικο. Οἱ ἄλλοι τότε σκανδαλίσθηκαν. «Ἐγώ, τοὺς εἶπε ἐκεῖνος, μὲ τὴν ὁμιλία ποὺ ἔκανα καὶ παρεκίνησα τὸν κόσμο νὰ δώση αἷμα, εἶναι σὰν νὰ ἔδωσα τὸ περισσότερο αἷμα»! Ἔτσι ἀνέπαυσε τὸν λογισμό του. Καλύτερα ἦταν νὰ μὴν ἔκανε τὴν ὁμιλία καὶ ἀθόρυβα νὰ πήγαινε νὰ...
δώση λίγο αἷμα. Ἡ ζωὴ μετράει. «Ἐγὼ εἶμαι δεξιός», μοῦ εἶπε ἕνας ποὺ δὲν εἶχε καμμιὰ σχέση μὲ τὴν Ἐκκλησία. «Ἅμα δὲν κάνης σταυρό, τί ὠφελεῖ τοῦ εἶπα. Τὸ χέρι ποὺ δὲν κάνει σταυρὸ τί ὠφελεῖ ποὺ εἶναι δεξί; Σὲ τί διαφέρει ἀπὸ τὸ ἀριστερὸ πού δὲν κάνει σταυρό; Ἐκεῖνο ἔτσι καὶ ἀλλιῶς δὲν κάνει σταυρό». Ἂν ἐσὺ εἶσαι δεξιὸς καὶ δὲν κάνης σταυρό, σὲ τί διαφέρεις ἀπὸ τοὺς ἀριστερούς; Ὁ σκοπὸς εἶναι νὰ εἶσαι ἄνθρωπος πνευματικός, νὰ ζῆς κοντὰ στὸν Χριστό, τότε βοηθᾶς καὶ τοὺς ἄλλους.

Ὅταν ὁ ἄνθρωπος ἔχη ζωὴ σωστή, τὸ ἔργο του πληροφορεῖ. Σὲ μία πόλη ἕνας Προτεστάντης ποὺ ὅλους τούς κατηγοροῦσε· τί κληρικούς, τί δεσποτάδες. Ἐκεῖ κοντὰ σὲ ἕνα μοναστήρι ἀσκήτευε ἕνας μοναχός. Μία φορὰ ρώτησε τὸν Προτεστάντη ἕνας ἄθεος: «Καλά, ὅλους τούς δεσποτάδες, τοὺς παπάδες τοὺς κατηγορεῖς. Γι΄ αὐτὸν τὸν καλόγηρο τί ἔχης νὰ πῆς;». «Αὐτὸν τὸν παραδέχομαι, τοῦ λέει, γιατί διαφέρει ἀπὸ τοὺς ἄλλους». Ἕνας πιστὸς ὅπου καὶ ἂν εἶναι, πόσο βοηθάει, ὅταν ζῆ σωστά! Θυμᾶμαι, ἕνας γνωστός μου ἀστυνομικὸς ὑπηρετοῦσε στὰ σύνορα. Ἐκεῖ ἦταν καὶ Σέρβοι κομμουνιστές, καὶ μάλιστα ἀπὸ τοὺς πιὸ ἄθεους, τοὺς πιὸ ἔμπιστους τοῦ κόμματος. Ὅταν ἔρχονταν Σέρβοι παπάδες στὰ σύνορα Ἑλλάδος καὶ Σερβίας, ὁ ἀστυνομικός τούς φιλοῦσε τὸ χέρι. Οἱ κομμουνιστὲς τὸ πρόσεξαν. Ἕλληνας ἀστυνομικὸς νὰ φιλάη τὸ χέρι τῶν Σέρβων παπάδων! Ἔκανε μεγάλη ἐντύπωση στοὺς κομμουνιστὲς καὶ προβληματίσθηκαν στὸ θέμα τῆς πίστεως.
Πόσο βοηθοῦν αὐτοὶ ποὺ ἔχουν μία θέση, ὅταν κρατᾶνε λίγο! Γι΄ αὐτὸ καὶ ἐγὼ κοιτάω μερικοὺς μεγάλους νὰ τοὺς δῶ, ὅταν ἔρχωνται, γιὰ νὰ τοὺς βοηθήσω, γιατί αὐτοὶ μπορεῖ νὰ βοηθήσουν πολὺ θετικὰ μὲ τὸ παράδειγμα. Νά, ἕνας στρατάρχης ποὺ γνωρίζω, εἶναι παράδειγμα. Καὶ ὅ,τι κάνει, τὸ κάνει ἀπὸ μέσα του, μὲ τὴν καρδιά του· δὲν τὸ κάνει ἐξωτερικά. Οἱ ἄλλοι ποὺ τὸν βλέπουν προβληματίζονται καὶ βοηθιοῦνται. Παλιὰ καὶ οἱ ἄρχοντες τοῦ τόπου εἶχαν ἀρχές, πίστευαν. Ξέρετε τί εἶχε πεῖ μία ἀρχόντισσα σὲ κάποιον βουλευτὴ σὲ μία πόλη; Εἶχε πάει μὲ τὸν σύζυγό της τὴν περίοδο τῆς νηστείας τοῦ Δεκαπενταυγούστου σὲ ἕνα γεῦμα καὶ εἶχαν ἐκεῖ ψάρια, κρέατα… Αὐτὴ δὲν ἔτρωγε, γιατί νήστευε. Τὸ πρόσεξε ὁ βουλευτὴς καὶ τῆς εἶπε: «Ἀσθενεῖς καὶ ὁδοιπόροι νηστεία δὲν κρατοῦν». «Ναί, ὁδοιπόροι μὲ ρόδες!», τοῦ ἀπάντησε ἐκείνη καὶ δὲν ἄγγιξε τίποτε ἀπὸ τὰ ἀρτύσιμα. Στὸ γεῦμα ἐν τῷ μεταξὺ ἦταν καὶ ἕνας κληρικὸς ποὺ τοὺς προσφώνησε: «Μεγάλη μου τιμὴ ποὺ βρίσκομαι μαζί σας κλπ», ἔλεγε-ἔλεγε ἕνα σωρὸ ἐγκώμια.  Ὅποτε τὸν διέκοψε ὁ ἄνδρας τῆς ἀρχόντισσας καὶ τοῦ εἶπε: «Μὴ πεποίθατε ἐπ΄ ἄρχοντας, ἐπὶ υἱοὺς ἀνθρώπων, οἶς οὐκ ἔστι σωτηρία!». Γιατί ἐκεῖνος πῆγε νὰ τοὺς κολακεύση. Ἄλλοτε πάλι εἶχε πεῖ αὐτὴ ἡ ἀρχόντισσα σὲ ἕναν καθηγητὴ Πανεπιστημίου τῆς Θεολογίας: «Μὴν κοιτᾶτε λεπτομέρειες καὶ κόβετε στὶς ἐξετάσεις τοὺς παπάδες. Κοιτάξτε νὰ τοὺς περνᾶτε, γιατί οἱ ἐπαρχίες δὲν ἔχουν παπά!». Θέλω νὰ πῶ ὅτι παλιὰ οἱ τοπικοὶ ἄρχοντες ἐνδιαφερόταν γιὰ τὴν Ἐκκλησία, ἦταν παράδειγμα γιὰ τὸν λαό.
Αὐτὸ ποὺ θὰ βοηθήση θετικὰ τοὺς ἀνθρώπους σήμερα εἶναι τὸ παράδειγμά μας τὸ χριστιανικὸ καὶ ἡ ζωή μας ἡ χριστιανική. Τοὺς Χριστιανοὺς πρέπει νὰ τοὺς διακρίνη ἡ πνευματικὴ λεβεντιὰ καὶ ἡ ἀρχοντιά, ἡ θυσία. Γι΄ αὐτὸ λέω στοὺς λαϊκούς: «Νὰ ἀγαπᾶτε τὸν Χριστό, νὰ ἔχετε ταπείνωση, νὰ κάνετε τὸ καθῆκον σας, καὶ ὁ Χριστὸς θὰ προδώση τὴν ἀρετή σας στὰ μάτια τῶν ἀνθρώπων». Ἡ ἀρετὴ ἔχει τυπικὸ νὰ προδίδη τὸν ἄνθρωπο, ὅπου κι ἂν βρίσκεται αὐτός. Ἀκόμη καὶ νὰ κρυφτῆ, καὶ νὰ ὑποκριθῆ μὲ τὴν διὰ Χριστὸν σαλότητα, ἡ ἀρετὴ θὰ τὸν προδώση, ἔστω καὶ ἀργότερα, καὶ ὁ ἀποθηκευμένος του θησαυρός, ποὺ θὰ ἀνακαλυφθῆ τότε μαζεμένος, θὰ βοηθηση πάλι πολλὲς ψυχές· ἴσως τότε περισσότερο.

το είδαμε εδώ

η τετρακτύς των τοκογλύφων


τετρακτύς τοκογλύφων
Με νεανικό τσαμπουκά μπήκε η κυβέρνηση στην αντιμνημονιακή διαπραγμάτευση. Ιδιαίτερα ο κ. Βαρουφάκης και ο Πρωθυπουργός. Γιατί-όπως είπαν-ήθελαν να μείνουν πιστοί στις προεκλογικές τους δεσμεύσεις. Και να μη δεχτούν, σε καμιά περίπτωση, μέτρα λιτότητας. Με αποτέλεσμα να αιφνιδιάσουν και να εντυπωσιάσουν την πανευρωπαϊκή και την παγκόσμια κοινή γνώμη. Και καλά έκαμαν. Δεδομένου ότι με τη στάση τους αυτή αντέστρεψαν το κλίμα της πανευρωπαϊκής και παγκόσμιας καταφρόνησης, που οι «εταίροι» είχαν μεθοδεύσει σε βάρος μας.
Ήταν όμως ανεδαφική η απαίτησή τους να θέλουν να αναβαπτίσουν την τρόικα σε θεσμούς. Να την κάνουν, δηλαδή, αυτό, που όχι μόνο δεν είναι αλλά ούτε και θα ήθελε ποτέ να είναι. Δεδομένου ότι η έννοια των θεσμών συναρτάται με το δίκαιο, ενώ ο σκοπός και ο προσανατολισμός της τρόικας είναι το άδικο και ο πολύπλευρος όλεθρός μας. Και ο προσανατολισμός της αυτός δεν άλλαξε σε καμιά περίπτωση τώρα, που από τρόικα μετασχηματίστηκε σε «τετρακτύ» (κουαρτέτο). Τα μέλη της οποίας άρχισαν και πάλι να συρρέουν στην πατρίδα μας, όπως τα ναζιστικά ποντίκια στην «Πανούκλα» του Καμύ. Και ασφαλώςκαι δεν έχουν καμιά σχέση με την ιερή «τετρακτύ της δεκάδας» των πυθαγορείων. Που λεγόταν έτσι, επειδή σχηματιζόταν απ’ το άθροισμα των αριθμών 1-4, που είναι ίσον με δέκα (1+2+3+4=10) και που ήταν το ιερό σύμβολο των πυθαγορείων. Όπως για μας τους χριστιανούς είναι η Αγία Τριάδα. Που σημαίνει ότι η τωρινή «τετρακτύς» των νεοναζί και των σιωνιστών δεν είναι σε καμιά περίπτωση ιερή αλλά πέρα για πέρα ανίερη. Δεδομένου ότι αντιπροσωπεύει απλά και μόνο τα σχέδια και τα συμφέροντα των τοκογλύφων. Οι οποίοι, όπως προκύπτει από τα έργα τους, είναι στην υπηρεσία του Σατανά. Σε αντίθεση με τους πυθαγορείους η οποία ζούσαν υποδειγματικά. Όπως επίσης δεν έχουν καμιά σχέση με το δίκαιο και τη διάσωση της πατρίδας μας, αλλά απεναντίας με τη διάλυσή και την καταστροφή της.
Κι ας υποστηρίζει ο αξιότιμος Πρόεδρος της Δημοκρατίας και η μνημονιακή τρόικα (ΝΔ,ΠΑΣΟΚ, Ποτάμι), ότι η παραμονή μας στο ευρώ και την ευρωζώνη αποτελεί κόκκινη γραμμή. Κι ας συμφώνησαν μαζί τους, κάτω απ’ τον καταιγισμό της πίεσης ο Πρωθυπουργός και ο κ. Καμένος. Τόσο κατά τη διάρκεια της συνάντησης των πολιτικών αρχηγών στο Προεδρικό Μέγαρο μετά το δημοψήφισμα, όσο και κατά τη συνάντηση κορυφής του Πρωθυπουργού στις Βρυξέλλες.
Αν βγαίνει κάτι θετικό απ’ την όλη υπόθεση της διαπραγμάτευσης αυτής είναι ότι αποκαλύφθηκε το ειδεχθές πρόσωπο των «εταίρων» μας. Πράγμα που διαφαίνεται από το γεγονός ότι ο Σόιμπλε και η Μέρκελ και το υπόλοιπο συνδικάτο του εγκλήματος και οι εδώ εφιάλτες τους δεν μπορούν να κρύψουν τη χαιρεκακία τους. Γιατί νομίζουν ότι δολοφονώντας ηθικά τον Έλληνα πρωθυπουργό και την κυβέρνησή του, η βαρβαρότητά τους θα θριαμβεύσει. Και δεν καταλαβαίνουν ότι αυτό, που κατάφεραν είναι ν’ αυτοκτονήσουν ηθικά οι ίδιοι. Δεδομένου ότι οι λαοί της Ευρώπης αλλά και η παγκόσμια κοινωνία κατάλαβαν πόσο αμετανόητοι για τα ιστορικά τους κακουργήματα και πόσο αδίδακτοι απ’ τα ιστορικά παθήματά τους είναι.
Είναι αξιοπρόσεχτο αυτό, που είπε ο κ. Βαρουφάκης σχετικά με τις διαπραγματεύσεις: Ότι, δηλαδή, ακόμη κι ο Θεός να κατέβαινε, δεν ήταν σε καμιά περίπτωση διατεθειμένοι οι άθεσμοι «θεσμοί» να κάμουν έντιμη συμφωνία. Αν και στο σημείο αυτό θα πρέπει να πούμε ότι, σύμφωνα με τη χριστιανική μας πίστη, ο Θεός ήρθε στη γη. Και ήρθε, προκειμένου να κάμει μαζί μας μια έντιμη συμφωνία. Και, ακριβώς, οι πρόγονοι των σημερινών σταυρωτών της Ελλάδας τον σταύρωσαν. Όπως επίσης αξιοπρόσεχτη είναι η λύσσα με την οποία επιτίθενται εναντίον του κ. Βαρουφάκη όλοι οι πολιτικοί και οι μιντιακοί μπούφοι και όρνιθες. Επειδή ακριβώς έβγαλε το φερετζέ και αποκάλυψε το αποκρουστικό πρόσωπό το δικό τους και των πατρώνων τους. Και ως άλλες Ηρωδιάδες ζητούν «την κεφαλήν του επί πίνακι». Επειδή λέει προέβλεψε τα περί capital control και τόλμησε να εκπονήσει σχέδιο σωτηρίας των Ελλήνων σε περίπτωση, εμμονής των «εταίρων» στο καταστροφικό σε βάρος μας σχέδιό τους.
Κι ακόμη αξιοπρόσεχτη είναι η στάση και συμπεριφορά τους απέναντι στην κ. Ζωή Κωνσταντοπούλου, η οποία με την κοφτερή και την καφτερή της γλώσσα δίνει τις αληθινές διαστάσεις του όλου προβλήματος. Όπως επίσης είναι χαρακτηριστικές οι αντιδράσεις των κοινοβουλευτικών χουλιγκάνων, όταν η κ. Κωνσταντιπούλου μιλάει. Φαινόμενο, που θυμίζει τις αντιδράσεις των δαιμονισμένων, όταν οι κληρικοί διαβάζουν τους εξορκισμούς του Μ. Βασιλείου. Και ακόμη το γεγονός ότι ζητούν με απίστευτη λύσσα άρον-άρον, την παραίτησή της. Όπως και οι Ευρωπαίοι κρετίνοι και χουλιγκάνοι ζητούσαν και-δυστυχώς- πέτυχαν την παραίτηση του κ. Βαρουφάκη.
Και βέβαια δεν υπάρχει καμιά περίπτωση να παραιτηθούν αυτοί απ’ το δολοφονικό σχέδιό τους. Στην ολοκλήρωση του οποίου θα προχωρήσουν απτόητοι μέχρι τέλους. Και μπαίνει για μας το ερώτημα: Εμείς ως πότε θα παραμένουμε μετέωροι και εξαρτημένοι απ’ τους δολοφονικούς τους μηχανισμούς, προκειμένου να εξασφαλίσουμε την επιβίωσή μας; Χωρίς τις απαραίτητες υποδομές, που θα μας εξασφαλίσουν χρηματοοικονομική και διατροφική αυτάρκεια. Ακολουθώντας τις «συνετές» υποδείξεις όσωνισχυρίζονται ότι η παραμονή μας στο ευρώ και την ευρωζώνη είναι μονόδρομος…
Όταν ο μονόδρομος αυτός οδηγεί κατευθείαν στην καταστροφή της Ελλάδας και τη γενοκτονία των Ελλήνων! Τη στιγμή που ο οποιοσδήποτε άλλος δρόμος, όσο δύσκολος κι αν είναι, θα είναι ασφαλέστερος απ’ την ολοφάνερα προδιαγεγραμμένη απ’ τους ναζί και τους τοκογλύφους εξόντωσή μας…
παπα-Ηλίας
https://papailiasyfantis.wordpress.com
e mail: papailias6391@gmail.com

Ο ΠΑΤΗΡ ΜΟΔΕΣΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΡΗΜΗΤΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ.

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...