Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Τετάρτη, Απριλίου 06, 2016

ΠΟΣΟ ΑΓΝΟΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΙΣΙΟΥ, ΟΤΑΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ;


ΠΟΣΟ ΑΓΝΟΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΙΣΙΟΥ, ΟΤΑΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ;

‘’Όποιον αγαπά πιο πολύ τον Θεόν και την πατρίδα, αυτόν να ψηφίσετε’’, έλεγε ο Όσιος Παΐσιος ο Αγιορείτης

Του Β. Χαραλάμπους, θεολόγου
=====

Οι βουλευτικές εκλογές στην Κύπρο πλησιάζουν. Για να έλθει καλό στο πολυβασανισμένο αυτό νησί, και πρωτίστως για την Εκκλησία, θα πρέπει να ψηφίζομε μακριά από πάθη και ιδιοτέλειες. Δεν είναι λίγοι οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί που συχνά πυκνά ομιλούν για τον Άγιο Παΐσιο, αλλ’ όμως σ’ αυτό το θέμα πεισματικά αγνοούν τις συμβουλές του, ακολουθώντας πεισματικά το πάθος τους. 

Δεν είναι λίγοι οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί, που με τέτοιο τρόπο ομιλούν για τον Άγιο Παΐσιο, που σε κάνουν να νομίζεις πως ήταν κάποτε υποτακτικοί του. Κι όμως όταν έλθει η ώρα να καθορίσουν με την ψήφο τους σε πάρα πολλά θέματα το μέλλον του τόπου, το πάθος δεν τους αφήνει ν’ ακούσουν την προτροπή του Αγίου αυτού Γέροντος που έλεγε, «Όποιον αγαπά πιο πολύ τον Θεόν και την πατρίδα, αυτόν να ψηφίσετε». Και αυτό φυσικά δεν έχει καμιά σχέση με ιδεολογικές ταμπέλες της Δεξιάς ή της Ακροδεξιάς, αλλά είναι στάση πολιτικής συμπεριφοράς Ορθοδόξου Χριστιανού. Λίγοι δυστυχώς τον ακούν σε τούτη τη συμβουλή του. Και το χειρότερο, που προκαλεί ακόμα περισσότερη λύπη, είναι που προσπαθούν να πείσουν κι άλλους σε τούτη την κατάντια τους.

«Το να ενδιαφέρεται κανείς τώρα και να ανησυχεί για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το έθνος μας είναι ομολογία, γιατί η Πολιτεία τα βάζει με τον θείο νόμο. Ψηφίζει νόμους ενάντιους στο νόμο του Θεού. Γι’ αυτό όσοι έχουν αντίληψη του κινδύνου πρέπει να εναντιώνονται στις τάσεις αυτές», ομολογούσε ο  Όσιος Παΐσιος. Πόσοι Χριστιανοί Ορθόδοξοι αγνοούν τα λόγια του Αγίου Παϊσίου και πεισματικά ψηφίζουν με βάση το πάθος των μαρξιστικά κόμματα; Πόσοι Χριστιανοί Ορθόδοξοι  αγνοούν τα λόγια του Αγίου Παϊσίου και πεισματικά ψηφίζουν με βάση το πάθος των πολιτικούς που προτιμούν να λυπήσουν το Θεό παρά την Ευρωπαϊκή Ένωση, από Ευρωπαϊκές εκκοσμικευμένες αντιλήψεις Είναι πολύ λυπηρό ένας Χριστιανός από τη μια να ομολογεί ότι το πρώτιστο γι’ αυτόν είναι η Πίστη και από την άλλη να γίνεται συνεργός και συνένοχος για την εκλογή κομμάτων με δεδηλωμένη αντιεκκλησιαστική πολιτική. 

Κατ’ αρχή είναι γεγονός ότι τα αριστερά μαρξιστικά κόμματα, εκ των προτέρων έχουν δεδηλωμένη την πολιτική τους απέναντι στα θέματα Πίστεως και ότι δεν εξαρτάται από τη στάση ενός ή δύο βουλευτών, που πιθανό να έχουν διαφορετική άποψη. Η ιδεολογία τους είναι αυτή που καθορίζει τη στάση των. Στα υπόλοιπα κόμματα δεν υπάρχει εκ των προτέρων δεδηλωμένη στάση απέναντι στα θέματα Πίστεως, εκτός από αυτά που εμφορούνται ιδεαλιστικά από την‘’Ευρωπαϊκή ιδέα’’, την οποία θέτουν υπεράνω και θεμάτων Πίστεως κάποτε.

Είναι γνωστοί ποιοι εκ των προτέρων θα βάλουν την ιδεολογική τοποθέτηση τους πάνω από το νόμο του Θεού. Πρωτίστως αυτοί που κουβαλούν στην ιδεολογία τους την μαρξιστική αντιθεΐα (εννοώ κόμματα, όχι ανθρώπους), αλλά και εκείνοι που στο δίλημμα μεταξύ των νόμων της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των νόμων του Θεού, θα προβάλουν το τετριμμένο «μα το λέει η Ευρωπαϊκή Ένωση». Κάτι σαν αυτό που ανέφερε κάποτε ο Αρχιμανδρίτης Βασίλειος Γοντικάκης «Οι Αριστεροί χλευάζουν, οι δεξιοί αγνοούν…». 


Η Αριστερά είναι γνωστό ότι από την άθεη μαρξιστική ιδεολογία της καθορίζει σε πολλά θέματα τη στάση της  στα θέματα Πίστεως. Η Δεξιά δυστυχώς τηρεί μια επιφανειακή ιδεολογική ‘’στάση ταμπέλας’’ στα θέματα Πίστεως και όχι συνειδητή στάση, για τούτο το απαράδεκτον σε κάθε σχεδόν δισταγμό, «μα το είπαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση». Ο λόγος του Αγίου Παϊσίου «Όποιον αγαπά πιο πολύ τον Θεόν και την πατρίδα, αυτόν να ψηφίσετε», είναι καθοριστικός ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί που είμαστε για την πολιτική στάση μας, αλλ’ όμως συνάμα και τόσο δύσκολος όταν πρυτανεύει το πάθος και η ιδιοτέλεια.

Ἂς φοβοῦνται ὅσοι πολεμοῦν τὴν Ἐκκλησία

Εἶναι φανερὸ ὅτι τὰ τελευταῖα χρόνια παρατηρεῖται στὴν Πατρίδα μας ἕνα ἀντιχριστιανικὸ καὶ ἀντιεκκλησιαστικὸ ρεῦμα. Ψηφίζονται ἀντορθόδοξοι νόμοι ποὺ ἀντιβαίνουν κατὰ τρόπο κραυγαλέο πρὸς τὴν πίστη τῆς Ἐκκλησίας μας, τὰ χριστιανικὰ ἤθη τοῦ λαοῦ μας καὶ τὴν ἱστορία τοῦ Γένους μας. Παράλληλα Ἐπίσκοποι ἐκδιώκονται ἀπὸ τὰ σχολεῖα μὲ ἕνα ἁπλὸ τηλεφώνημα ὑπαλλήλου τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας, τὸ ὁποῖο ἔχει ἐπιδοθεῖ μὲ αὐξανόμενο ζῆλο στὴν ὑποβάθμιση τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν, ἀφαιρώντας ἔτσι ἀπὸ τὰ παιδιά μας τὸ δικαίωμα νὰ διδαχθοῦν τὴν πίστη τῶν πατέρων τους. Μιὰ πίστη, χάρη στὴν ὁποία τὸ ἔθνος μας μεγαλούργησε, δημιούργησε πολιτισμό, ἔγραψε ἱστορία, ἀφοῦ αὐτὴ τοῦ εἶχε ἤδη ἐμπνεύσει τὸ ἡρωικὸ φρόνημα, χάρη στὸ ὁποῖο ἀποτίναξε βάρβαρο ζυγὸ 500 ἐτῶν.

   Ἂς μάθουν ὅμως οἱ ἐπίδοξοι σύγχρονοι πολέμιοι τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ ὅτι «δέρουν εἰς ἀέρα» (Α΄ Κορ. θ΄ 26), ὅσους ἀντιεκκλησιαστικοὺς νόμους καὶ ἂν νομοθετήσουν. Διότι τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ «πύλαι ᾅδου οὐ κατισχύσουσι» (Ματθ. ις΄ [16] 18)· οὔτε ὁ θάνατος οὔτε οἱ ὀργανωμένες δυνάμεις τοῦ κακοῦ θὰ μπορέσουν νὰ ὑπερισχύσουν καὶ νὰ νικήσουν τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, ἡ ὁποία εἶναι αἰώνια καὶ ἀθάνατη.
   Ἂς ρίξουν μιὰ ματιὰ στὴν ἱστορία οἱ σημερινοὶ πολέμιοι τῆς Ἐκκλησίας καὶ θὰ μάθουν ὅτι «κατέβη ἡ βροχὴ καὶ ἦλθον οἱ ποταμοὶ καὶ ἔπνευσαν οἱ ἄνεμοι καὶ προσέπεσον» στὸ οἰκοδόμημα τῆς Ἐκκλησίας «καὶ οὐκ ἔπεσε», διότι ἔχει θεμέλιο τὸν Χριστό (Ματθ. ζ΄ 25).
   Βροχή, καταιγίδα φοβερή, ἦταν ὁ φθόνος τῶν Ἰουδαίων, τῶν σταυρωτῶν τοῦ Χριστοῦ, οἱ ὁποῖοι μὲ συκοφαντίες, διωγμοὺς καὶ πολέμους ἐναντιώθηκαν στὸ κήρυγμα τῶν ἁγίων Ἀποστόλων καὶ τῶν πρώτων Χριστιανῶν. Ἡ πίστη ὅμως ἁπλωνόταν μέχρις ὅτου ἦλθαν οἱ Ρωμαῖοι καὶ καταστρέφοντας τὴν Ἱερουσαλὴμ ἔπαυσε ἡ καταιγίδα.
   Ποταμοὶ ἦσαν βασιλικοί, μεγάλοι, ὁρ­μητικοί, στοὺς ὁποίους δὲν ἔτρεχαν νερὰ ἀλλὰ αἵματα Χριστιανῶν Μαρτύρων, τὰ ὁποῖα θὰ μποροῦσαν νὰ σχηματίσουν μιά ἄλλη Ἐρυθρὰ Θάλασσα. Ἀλλὰ οἱ τύραννοι ἔπεσαν, χάθηκαν, «ἀπώλετο τὸ μνημόσυνον αὐτῶν μετ’ ἤχου» (Ψαλ. θ΄ 7). 
   Ἔπνευσαν καὶ οἱ ἄνεμοι τῶν αἱρέσεων, αἱρετικοὶ πολέμιοι τῆς Ὀρθοδοξίας, ἀντίθετοι πολλὲς φορὲς καὶ μεταξύ τους στὴν αἵρεση, ἄπειροι στὸν ἀριθμό, ἀπὸ τοὺς Γνωστικοὺς ὣς τοὺς σημερινοὺς Παπικοὺς καὶ Προτεστάντες, ἀλλὰ ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία ζεῖ καὶ καταισχύνει τοὺς ἐχθρούς της.
   Τίποτε δὲν ἔχει νὰ φοβηθεῖ ἡ Ὀρθοδοξία, διότι τὴν ἔχει στερεώσει ἡ δεξιὰ τοῦ Ὑψίστου. «Δεξιὰ Κυρίου ἐποίησε δύναμιν» (Ψαλ. ριζ΄ [117] 16). Ἂς φοβοῦνται ὅσοι τὴν πολεμοῦν. Τὸ τέλος τους θὰ εἶναι ὅχι ἁπλῶς ἄδοξο, ἀλλὰ καὶ τραγικό· ἔστω καὶ ἂν σήμερα ψηφίζουν ἀντιεκκλησιαστικοὺς νόμους καὶ διώκουν ἱερεῖς καὶ Ἀρχιερεῖς.

Ορθόδοξο Περιοδικό “Ο ΣΩΤΗΡ”
το είδαμε εδώ

ΜΑΣΟΝΙΑ: Η ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ (12 Οκτωβρίου 1933)

ΜΑΣΟΝΙΑ:
Η ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ
(12 Οκτωβρίου 1933)

    Η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος, κατά την συνεδρίαν της 12 Οκτωβρίου 1933, επιληφθείσα της μελέτης και εξετάσεως της Μασσωνίας, του διεθνούς τούτου μυστικού οργανισμού, και μετά προσοχής ακούσασα της εισηγητικής εκθέσεως της τετραμελούς εξ Αρχιερέων Επιτροπής, της υπό της Ιεράς Συνόδου της άρτι ληξάσης περιόδου συγκροτηθείσης, ως και της γνωματεύσεως της Θεολογικής Σχολής του Αθήνασι Πανεπιστημίου, μάλιστα δε της προς ταύτην συνημμένης ιδιαιτέρας γνώμης του καθηγητού κ. Παναγ. Μπρατσιώτου, έχουσα δ’ άμα υπόψη τα επί του ζητήματος τούτου υπό ημετέρων τε και ξένων δημοσιευθέντα, κατέληξε, μετά την διεξαχθείσαν συζήτησιν, εις τα επόμενα, ομοφώνως υπό πάντων των συγκροτούντων αυτήν Αρχιερέων γενόμενα δεκτά συμπεράσματα.
Η Μασσωνία δεν είναι απλή τις φιλανθρωπική ένωσις ή φιλοσοφική Σχολή, αλλ’ αποτελεί μυσταγωγικόν σύστημα, όπερυπομιμνήσκει τας παλαιάς εθνικάς μυστηριακάς θρησκείας ή λατρείας, από των οποίων κατάγεται και των οποίων συνέχειαν και αναβίωσιν αποτελεί.
Τούτο όχι απλώς ομολογούσιν, αλλά και εναβρυνόμενοι διακητύττουσιν αυτοί οι πρόκριτοι των εν ταις στοαίς διδασκάλων, βεβαιούντες αυταίς λέξεσιν, ότι «η Μασσωνία είναι η μόνη επιζήσασα των αρχαίων μυστηρίων και δύναται να αποκληθή ο φύλαξ αυτών» ότι «ο Τεκτονισμός είναι κατ’ ευθείαν απόγονος των Αιγυπτιακών μυστηρίων» ότι «το πενιχρόν εργαστήριον της μασσωνικής στοάς δεν είναι άλλο τι, ει μη τα σπήλαια και αι σκιάδες των δρυών και των κέδρων των Ινδιών και τα άγνωστα βάθη των Πυραμίδων και αι κρύπται των μεγαλοπρεπών ναών της Ίσιδος» ότι «η ελληνική μυστηριακή τεκτοσύνη διατρέξασα τας φωτεινάς της γνώσεως κελεύθους υπό μυστηριάρχας τον Προμηθέα, τον Διόνυσον, τον Ορφέα, υπετύπωσε του σύμπαντος τους αιωνίους νόμους».
Η τοιαύτη άλλως τε προς τα αρχαία ειδωλολατρικά μυστήρια σχέσις της Μασσωνίας εμφαίνεται και εκ των εν ταις μυήσεσιν αυτής δρωμένων και τελουμένων. Διότι, ως εν τοις δρωμένοις των παλαιών ειδωλολατρικών μυστηρίων επανελαμβάνετο το δράμα των αγώνων και του θανάτου του μυστηριακού Θεού, διά της μιμικής δε επαναλήψεως του δράματος τούτου ο μυούμενος συναπέθνησκε μετά του πάτρωνος της μυστηριακής θρησκείας, όστις ήτο πάντοτε πρόσωπον μυθικόν, συμβολίζον τον Ήλιον ή την εν τω χειμώνι μεν θνήσουσαν, εν τω έαρι δε αναγεννωμένη φύσιν, ούτω και εν τη μυήσει του τρίτου βαθμού της Μασσωνίας. Όντως δε αποτελεί αύτη δραματικήν αφήγησιν του θανάτου του πάτρωνος της Μασσωνίας Χιράμ και είδος τι μιμικής επαναλήψεως του θανάτου τούτου, εν τη οποία ο μυούμενος συμπάσχει, πληττόμενος διά των αυτών οργάνων και επί των αυτών μερών του σώματος, εφ’ ων και δι’ ων και ο Χιράμ.
Κατά την ομολογίαν δε αυτών των προκρίτων της Μασσωνίας διδασκάλων ο Χιράμ τυγχάνει «ως ο Όσιρις, ο Μίθρας και ο Βάκχος, μία από τας μυρίας προσωποποιήσεις του Ηλίου».
Ούτως η Μασσωνία αποδεδειγμένως τυγχάνει θρησκεία μυστηριακή, όλως διάφορος, κεχωρισμένη και ξένη της Χριστιανικής θρησκείας. Εμφαίνεται άλλως τούτο αδιαμφισβητήτως και εκ του ότι κέκτηται ιδίους Ναούς μετά βωμών, τους οποίους οι πρόκριτοι των τεκτόνων χαρακτηρίζουσιν ωςεργαστήρια, «άτινα δεν δύνανται να υστερήσωσιν εις Ιστορίαν και αγιότητα της Εκκλησίας», και ως ναούς της αρετής και της σοφίας, εν τοις λατρεύεται το υπέρτατον Ον και διδάσκεται η αλήθεια.
Κέκτηται ιδίας θρησκευτικάς τελετάς, οίαι η τελετή υιοθεσίας λυκιδέως ή το τεκτονικόν βάπτισμα, η τελετή της συζυγικής αναγνωρίσεως ή ο τεκτονικός γάμος, το τεκτονικόν μνημόσυνον, τα εγκαίνια του τεκτονικού ναού κ.λπ.
Κέκτηται ιδίας μυήσεις, ίδια τελετουργικά Τυπικά, ιδίαν ιεραρχικήν τάξιν και ωρισμένην πειθαρχίαν, ως δε θα ηδύνατο να συναχθή εκ τε των τεκτονικών αγαπών και του εορτασμού των δύο ηλιοστασίων, χειμερινού και θερινού, μετά θρησκευτικών συμποσίων και κοινών ευωχιών, είναι θρήσκευμα φυσιολατρείας.
Και φαίνεται μεν εκ πρώτης όψεως, ότι η Μασσωνία συμβιβάζεται προς πάσαν άλλην θρησκείαν, άτε μη ενδιαφερομένη αμέσως εις ποίον θρήσκευμα ανήκει έκαστος των μυστών αυτής. Τούτο όμως οφείλεται εις τον συγκρητιστικόν αυτής χαρακτήρα, αποδεικνύει δε ταύτην και κατά το σημείον τούτο απόγονον και συνεχιστήν των αρχαίων ειδωλολατρικών μυστηρίων, άτινα εδέχοντο εις τας μυήσεις αυτών πάντας οιωνδήποτε θεών λάτρας. Αλλ’ ως τότε αι μυστηριακαί θρησκείαι παρά το φαινόμενον πνεύμα της ανοχής και θεοξενίας, ωδήγησαν εις τον «συγκρητισμόν», υπονομεύουσαι και κλονίσασαι βαθμηδόν την προς τας υπαρχούσας τότε λατρείας εμπιστοσύνην και αφοσίωσιν, ούτω και ήδη η Μασσωνία, ζητούσα να συμπεριλάβη κατά μικρόν εις τους κόλπους αυτής ολόκληρον την ανθρωπότητα και υποσχόμενη ότι θα παράσχη εις αυτή την ηθικοποίησιν και τελειοποίησιν και γνώσιν της αληθείας, ανυψοί ανεπαισθήτως ευατήν εις είδος τι υπερθρησκείας, θεωρούσα πάσας τας θρησκείας, μηδέ της χριστιανικής τοιαύτης εξαιρουμένης, ως υποδεεστέρας αυτής.
 Υποτρέφει δε ούτω εις τους μύστας αυτής το φρόνημα, ότι μόνον εν τοις μασσωνικοίς εργατηρίοις γίνεται η κατεργασία και λείανσις του αξέστου και ακατεργάστου λίθου. Μόνον, άλλως τε, το γεγονός ότι η Μασσωνία δημιουργεί αδελφότητα την οποίαν, καν έτι τυγχάνει ούσα χριστιανική, θεωρείαπαρτιζομένην εκ βεβήλων, αποδεικνύει εμφανώς τας περί υπερθρησκείας αξιώσεις της.
Διά της Μασσωνικής τουτέστι μυήσεως ο Χριστιανός καθίσταται αδελφός του μεμυημένου οθωμανού ή βουδδιστού ή οιουδήποτε ορθολογιστού, καθ’ ον χρόνον ο μη μεμυημένος εις την Μασσωνίαν Χριστιανός καθίσταται δι’ αυτόν βέβηλος.
Αφ’ ετέρου η Μασσωνία εξαίρουσα εξόχως την γνώσιν και υποβοηθούσα εις την ελευθέραν έρευναν, ως μη «θέτουσα ουδέν όριον εν τη αναζητήσει της αληθείας» (κατά τα Τυπικά και το Σύνταγμα αυτής), επί πλέον δε υιοθετήσασα την λεγόμενην φυσικήν ηθικήν, περιέρχεται και κατά τούτο εις οξείαν αντίθεσιν προς την χριστιανικήν θρησκείαν. Διότι η χριστιανική θρησκεία υπέρ παν άλλο εξαίρει την πίστιν, περιορίζουσα τον ανθρώπινον λόγον εντός των ορίων των υπό της θείας αποκαλύψεως χαρασσομένων και οδηγούσα εις τον διά της υπερφυσικής ενεργείας της θείας χάριτος εξαγιασμόν.
Εν άλλαις λέξεσιν, ενώ ο Χριστιανισμός, ως εξ αποκαλύψεως θρησκεία, έχουσα δόγματα και αληθείας κατά λόγον και υπέρ λόγον, εκζητεί πρωτίστως πίστιν και βασίζει το ηθικόν αυτού οικοδόμημα επί της υπερφυσικής θείας χάριτος, η Μασσωνία έχει μόνον φυσικάς αληθείας, εις γνώσιν των οποίων καλεί τους μύστας αυτής διά της ελευθέρας σκέψεως και ερεύνης και διά μόνου του ορθού λόγου, στηρίζει δε το ηθικόν οικοδόμημα αυτής επί μόνων των φυσικών δυνάμεων του ανθρώπου προς φυσικούς όλως κατατείνουσα σκοπούς.
Ούτω προδήλου ούσης της μεταξύ Χριστιανισμού και Μασσωνίας ασυμβιβάστου αντιθέσεως, φυσικώς ήχθησαν αι απανταχού μεν αλλόδοξοι Εκκλησίαι εις το να ταχθώσιν αντιμέτωποι της Μασσωνίας, και ου μόνον η Δυτική Εκκλησία, η και δι’ ιδίους λόγους δι’ αλλεπαλλήλων παπικών εγκυκλίων καυτηριάσασα την τεκτονικήν κίνησιν, αλλά και αι Λουθηρανικαί και Μεθοδιστικαί και Πρεσβυτεριαναί Κοινότητες εκήρυξαν αυτήν ασυμβίβαστον προς τον Χριστιανισμόν.
Πολύ δε περισσότερον η ανόθευτον τον θησαυρόν της χριστιανικής αληθείας διακρατήσασα Ορθόδοξος Καθολική Εκκλησία οσάκις παρουσιάζετο ζήτημα περί Μασσωνίας, απεφαίνετο κατ’ αυτής. Εσχάτως δ’ έτι η εν Αγίω Όρει συνελθούσα Διορθόδοξος Επιτροπή, ης μετέσχον δι’ αντιπροσώπων πάσαι αι αυτοκέφαλοι Ορθόδοξοι Εκκλησίαι, εχαρακτήρισε την Μασσωνίαν «ως σύστημα αντιχριστιανικόν και πεπλανημένον».
Η δε Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος εν τη μνημονευθείση συνεδρία αυτής μετ’ ανακουφίσεως ήκουσε και απεδέξατο το συμπέρασμα, όπως εκ τε μελέτης και της διεξαχθείσης συζητήσεως συνήγαγεν ο Μακαριώτατος Πρόεδρος αυτήςΑρχιεπίσκοπος Αθηνών Χρυσόστομος, ειπών επί λέξει:
«Ο Μασωνισμός δεν συμβιβάζεται ποσώς προς τον Χριστιανισμόν, εφ’ όσον είναι Σωματείον μυστικόν, ενεργούν και διδάσκον εν κρυπτώ και παραβύστω και θεοποιιούν τον ορθολογισμόν. Ο Μασσωνισμός δέχεται ως μέλη αυτού ου μόνον Χριστιανούς, αλλά και Εβραίους και Μουσουλμάνους. Επομένως δεν δύναται να επιτραπή εις κληρικούς να μετέχωσι του Σωματείου τούτου. Θεωρώ δε άξιον καθαιρέσεως πάντα κληρικόν συμμετέχοντα του Σωματείου τούτου, τούτο δε πρέπει να διακηρυχθεί. Δέον να συσταθή εις όσους προσήλθον χωρίς να προσέξωσι και χωρίς να εξετάσωσι τι έστι Μασσωνισμός, όπως διακόψωσι πάσαν σχέσιν προς αυτόν, διότι μόνον ο Χριστιανισμός είναι η θρησκεία, η διδάσκουσα την απόλυτον αλήθειαν και ικανοποιούσα τας θρησκευτικάς και ηθικάς ανάγκας του ανθρώπου».
Ομοφώνως δε και ομοψύχως άπαντες οι Ιεράρχαι της Εκκλησίας της Ελλάδος, εγκρίνοντες τα ανωτέρω, αποφαινόμεθα ότι η Μασσωνία είναι όλως ασυμβίβαστος προς τον Χριστιανισμόν και ότι δέον τα πιστά της Εκκλησίας τέκνα, όπως απέχωσι του Μασσωνισμού.
Ακραδάντως πιστεύοντες εις τον Κύριον ημών Ιησούν Χριστόν, «εν ω έχομεν την απολύτρωσιν διά του αίματος αυτού, ης επερίσσευσεν εις ημάς εν πάση σοφία και φρονήσει» (Εφες. ι’ 7-8), κατέχοντες την δι’ αυτού αποκαλυφθείσαν και υπό τον Αποστόλων κηρυχθείσαν αλήθειαν «ουκ πειθοίς ανθρωπίνοις σοφίας λόγοις, αλλ’ εν αποδείξει Πνεύματος και δυνάμεως» (Α’ Κορ. 2, 4), μετέχοντες των θείων Μυστηρίων, δι’ ων και αγιαζόμεθα και σωζόμεθα εις αιωνίαν ζωήν, δέον να μη εκπίπτωμεν της Χάριτος του Χριστού, γινόμενοι κοινωνοί αλλοτρίων μυστηρίων. Ουδαμώς προσήκει ν’ ανήκη τις εις τον Χριστόν, και να ζητή εκτός αυτού απολύτρωσιν και ηθικήν τελείωσιν. Όθεν είναι ασυμβίβαστος ο αληθής και γνήσιος Χριστιανισμός προς την Μασσωνίαν.
Όθεν και οι τυχόν εμπλακέντες εις την μύησιν των Μασσωνικών μυστηρίων, δέον του λοιπού ν’ απόσχωσι πάσης επικοινωνίας προς τας Μασσωνικάς στοάς και εργασίας, βέβαιοι όντες ότι ούτω ανανεούσιν ασφαλώς τους προς τον ένα Κύριον και Σωτήρα ημών, εξ αγνοίας και κακής των πραγμάτων εκτιμήσεως, υποχαλασθέντας δεσμούς.
Τούτο ιδίως απεκδέχεται μετά πολλής της στοργής η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος παρά των μυτών των στοών, πεποιθυία ότι οι πλείσται εξ αυτών εδέξαντο την τεκτονικήν μύησιν ουχί εν επιγνώσει ότι δι’ αυτής μεθίστανται εις άλλην θρησκείαν, αλλ’ όλως τουναντίον, εξ αγνοίας, νομίζοντες ότι ουδέν το αντιπίπτον εις την θρησκείαν των πατέρων αυτών συντελούν.
Συνιστώσα δε η Ιεραρχία αυτούς και εις την συμπάθειαν – κατ’ ουδένα δε λόγον εις την εχθρότητα και το μίσος – των πιστών τέκνων της Εκκλησίας προκαλεί αυτά ίνα μετ’ αυτής εν χριστιανική αγάπη και από καρδίας εύχωνται όπως ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός, «η οδός και η αλήθεια και η ζωή» (Ιωάν, 14, 16) φωτίση και επιστρέψη τους εξ αγνοίας αποπλανηθέντας από την αλήθειαν.

Ο Αθηνών Χρυσόστομος ΠρόεδροςΟ Άρτης Σπυρίδων
Ο Δρυινουπόλεως και Πωγωνιανής Βασίλειος
Ο Σάμου και Ικαρίας Ειρηναίος
Ο Χίου ΠολύκαρποςΟ Σερρών Κωνσταντίνος
Ο Ζακύνθου ΔιονύσιοςΟ Σερβίων και Κοζάνης Ιωακείμ
Ο Ξάνθης Πολύκαρπος
Ο Παροναξίας Ιερόθεος
Ο Μαρωνείας ΆνθιμοςΟ Δράμας Βασίλειος
Ο Λήμνου ΣτέφανοςΟ Τρίκκης και Σταγών Πολύκαρπος
Ο Κεφαλληνίας ΔαμασκηνόςΟ Γυθείου και Οιτύλου Διονύσιος
Ο Αλεξανδρουπόλεως ΓερβάσιοςΟ Νευροκοπίου Φιλόθεος
Ο Λαρίσσης ΑρσένιοςΟ Σουφλίου Ιωακείμ
Ο Κασσανδρείας ΕιρηναίοςΟ Γρεβενών Νικόλαος
Ο Θεσσαλονίκης ΓεννάδιοςΟ Ελάσσωνος Καλλίνικος
Ο Ιωαννίνων ΣπυρίδωνΟ Αργολίδος Ιερόθεος
Ο Μαντινείας και Κυνουρίας ΓερμανόςΟ Παραμυθίας, Φιλιατών και Γηρομερίου Γεώργιος
Ο Πατρών ΑντώνιοςΟ Πολυανής Κύριλλος
Ο Σπάρτης ΓερμανόςΟ Μηθύμνης Διονύσιος
Ο Δημητριάδος ΓερμανόςΟ Κορινθίας Δαμασκηνός
Ο Κερκύρας ΑλέξανδροςΟ Κυθήρων Δωρόθεος
Ο Μυτιλήνης ΙάκωβοςΟ Αιτωλίας και Ακαρνανίας Κωνσταντίνος
Ο Πλωμαρίου ΚωνσταντίνοςΟ Χαλκίδος Γρηγόριος
Ο Βελλάς και Κονίτσης ΙωάννηςΟ Τριφυλίας και Ολυμπίας Ανδρέας
Ο Ζιχνών ΑλέξανδροςΟ Καρυστίας Παντελεήμων
Ο Εδέσσης ΚωνστάντιοςΟ Ηλείας Αντώνιος
Ο Φιλίππων και Νεαπόλεως ΧρυσόστομοςΟ Μεσσηνίας Πολύκαρπος
Ο Βερροίας και Ναούσης ΠολύκαρποςΟ Σύρου, Τήνου, Άνδρου και Κέας Φιλάρετος
Ο Φθιώτιδος ΑμβρόσιοςΟ Φωκίδος Ιωακείμ
Ο Νιγρίτης ΕυγένιοςΟ Αρδαμερίου Καλλίνικος
Ο Πτολεμαίος ΙωακείμΟ Φαναρίου και Θεσσαλιώτιδος Ιεζεκιήλ
Ο Καρδαμύλων ΙωακείμΟ Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Θεόκλητος
Ο Διδυμοτείχου ΙωακείμΟ Θήρας Άνθιμος
Ο Ιερισσού και Αγίου Όρους ΣωκράτηςΟ Φλωρίνης Βασίλειος
Ο Σισανίου και Σιατίστης ΔιόδωροςΟ Σιδηροκάστρου Βασίλειος
Ο Ύδρας και Σπετσών ΔιόδωροςΟ Λευκάδος και Ιθάκης Δημήτριος
Ο Θηβών και Λεβαδείας Συνέσιος 



«Εγκυκλοπαίδεια της Ελευθέρας Τεκτονικής» - Ν. Λάσκαρι, 1951

Ἐσχατολογικὴ Ἐκκλησία




Οἱ πεντηκοστιανοὶ ἰσχυρίζονται πὼς ἀπoστoλὴ τους εἶναι νὰ συγκροτήσουν τὴν ἐκκλησία τῶν ἐσχάτων καιρῶν, τὴν ἐκκλησία ποὺ θὰ παραλάβει ὁ Κύριος καὶ ἐπικαλoῦvται τὴν δῆθεν ἔκχυση τοῦ Ἁγίου Πνεύματος στὶς πεντηκοστιανὲς ὁμάδες τοῦ αἰώνα μας.

Ἀνεξάρτητα ἀπὸ τὸ ὅτι σύμφωνα μὲ τὴ Γραφὴ ἡ ἐκκλησία ὑφίσταται διὰ μέσου τῶν αἰώνων καί, συνεπῶς, δὲν μπορεῖ νὰ πρωτοεμφανίστηκε στὸν αἰώνα μας, παρατηροῦμε πὼς τὸ Ἅγιο Πνεῦμα ὁδηγεῖ στὴν ἑνότητα καὶ ὄχι στὴ διαίρεση (Ἰω. ιστ' 13. Ἐφεσ. δ' 3-5. 13). 

Οἱ διάφορες πεντηκοστιανὲς ὁμάδες δὲν ἔχουν «μία πίστη», ἀλλὰ παρουσιάζουν μεγάλες διαφορὲς στὴ δογματικὴ διδασκαλία, ἀκόμη καὶ στὸ βασικὸ δόγμα τῆς Ἁγίας Τριάδος.

Γενικὰ παρατηροῦμε πὼς ἡ κίνηση τῶν πεντηκοστιανῶν δὲν συνέβαλε στὴν ἑνότητα, ἀλλὰ στὴ μεγαλύτερη διαίρεση τῶν προτεσταντικῶν ὁμάδων.

Οἱ πεντηκοστιανοὶ διακρίνουν τὸ «μικρὸ ποίμνιο», τὸ ὁποῖο ταυτίζεται δῆθεν μὲ τὴν ἐκκλησία τῶν «ἐκλεκτῶν», ἀπὸ τὴν ἐκκλησία τῶν «μαζῶν», ποὺ ταυτίζεται μὲ τὸν «κόσμο», εἶναι λένε, ἡ «κατ' ὄνομα ἐκκλησία», ποὺ δὲν ἐναρμονίζεται μὲ τὸ Πνεῦμα τοῦ Θεοῦ. Ὅμως ἡ ἄποψη αὐτὴ δὲν εἶναι σύμφωνη μὲ τὴν ἁγία Γραφή.

Τὸ «μικρὸ ποίμνιο» τοῦ Λουκ. ιβ' 32 ἀναφέρεται στὴν ἐποχὴ τῆς Καινῆς Διαθήκης καὶ ὄχι στὴ σημερινὴ ἐποχή. Τότε ἡ ἐκκλησία εἶχε τὴ συναίσθηση πὼς βρίσκεται ἀντιμέτωπη μὲ τὴ μεγάλη πλειoψηφία τῆς κοινωνίας, ποὺ δὲν εἶχε δεχθεῖ τὴ Χριστιανικὴ πίστη. 

Ὅμως σὲ κάποια στιγμή, σὲ πoλλὲς περιοχὲς τῆς γῆς, ἔπαυσε νὰ ἀπoτελεῖ μειονότητα. Αὐτὸ δὲν σημαίνει πὼς «ἀποστάτησε».

Ἂν δεχθοῦμε αὐτὴ τὴν ἄποψη τῶν πεντηκοστιανῶν, πρέπει νὰ συμπεράνουμε πὼς καὶ ἡ κίνησή τους, λόγoυ χάρη στὶς περιοχὲς τῆς Νότιας Ἀμερικῆς, ποὺ στὸ μεταξὺ ἔγινε πλειoψηφία, ἔπεσε σὲ ἀποστασία.

Ἀποδεικνύεται δηλαδὴ πὼς ἡ παλιὰ διάκριση ἔχασε τὴ σημασία της καὶ πὼς δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ καθηλώσoυμε τὴν ἐκκλησία στὴν ἱστορικὴ ἐποχὴ τοῦ ξεκινήματός της.
πηγή

Μήπως η ημερομηνία του 3ου παγκοσμίου πολέμου καθορίστηκε;


Ιερά Καλύβη Ζωοδόχου Πηγής.
Ιερά Σκήτη Αγίου Παντελεήμονος Κουτλουμουσίου.
04/04/2016






ΠΗΓΗ : εδώ
το είδαμε εδώ

Τρίτη, Απριλίου 05, 2016

"ΕΙΠΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΤΟΝ ΕΡΗΜΙΤΗ" (ΠΡΟΦΗΤΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗ ΓΕΡΟΝΤΑ)


ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΦΗΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΑΠΟ ΓΕΡΟΝΤΑ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗ
ΣΤΟ 7.54 ΛΕΠΤΟ ΤΟΥ ΗΧΗΤΙΚΟΥ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ: "ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΔΟΞΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ"
3 ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΘΑ ΒΙΩΣΕΙ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ
1. ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ
2. ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ
3. ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ
ΠΡΩΤΟΙ ΘΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ !!!



 Το είδαμε εδώ

Ερώτηση Μαρτύρων του Ιεχωβά: Γιατί μισείτε την Οργάνωσή μας;


Παρατηρητής της Σκοπιάς 

Πώς είναι δυνατόν κάποιοι να μισούν μια οργάνωση, για την οποία άλλοι θα ήταν πρόθυμοι ακόμα και να πεθάνουν; Ίσως για την κατανόηση τού ερωτήματος αυτού, βοηθήσει να μιλήσουμε για κάποιες εμπειρίες...

Κατ' αρχήν θέλουμε να διευκρινίσουμε ότι δεν μισούμε τους "Μάρτυρες τού Ιεχωβά". Αντιθέτως τους υπεραγαπούμε. Μέσα εκεί οι περισσότεροι από εμάς, έχουμε μητέρες, γυναίκες, παιδιά, αδέλφια, συγγενείς, και πολύ αγαπητούς φίλους. Δεν θα μπορούσαμε λοιπόν, παρά να ΑΓΑΠΟΥΜΕ τους ανθρώπους αυτούς με τους οποίους κάποτε ζήσαμε, και με κάποιους από αυτούς ακόμα ζούμε.

 
Εικόνα σκηνής από την Αποκάλυψη του Ιωάννη

Αυτό που μισούμε όμως, είναι το δαιμονικό σύστημα που τους υποδουλώνει, τους καταστρέφει τη ζωή, και τους οδηγεί στην καταστροφή. Δεν μπορούμε να κλείνουμε τα μάτια μπροστά στην καταστροφή αυτή, μπροστά στην εξαπάτηση στην οποία υποβάλλει τα αγαπημένα μας πρόσωπα η εταιρία Σκοπιά. Ένας πρώτος λόγος λοιπόν που μισούμε το σατανοκίνητο αυτό σύστημα, είναι το ότι μάχεται το Θεό, την Εκκλησία, και την αλήθεια. Και αν δεν το εκθέσουμε εμείς που ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ τα τρωτά του σημεία, ποιος θα το κάνει; Έχουμε λοιπόν ευθύνη όχι μόνο απέναντι στο Θεό και την Εκκλησία, αλλά και απέναντι στους συνανθρώπους μας, να τους προειδοποιήσουμε.

Όμως υπάρχουν και επιπλέον λόγοι, αν θέλετε πιο προσωπικοί, που μας κάνουν να μισούμε την οργάνωση τής Σκοπιάς. (Και το ξανατονίζουμε, δεν εννοούμε τους ανθρώπους, ούτε καν τα μέλη τής ηγεσίας της, αλλά το ΣΥΣΤΗΜΑ που τους κατευθύνει σε αυτό τον ολοκληρωτισμό). Θα παρουσιάσουμε λοιπόν τους λόγους αυτούς, και πιστεύουμε ότι θα καταλάβετε ότι πράγματι, έχουμε πάρα πολλούς λόγους να τρέφουμε τόση απέχθεια για την οργάνωση τής Σκοπιάς!

Τα όσα θα παρουσιάσω παρακάτω, αποτελούν κυρίως τους προσωπικούς μου λόγους, που με κάνουν να αισθάνομαι έτσι, και να είστε σίγουροι, ότι όλοι μας στην παρέα αυτής τής ιστοσελίδας, έχουμε παρόμοιους λόγους.

Εσύ που αναρωτιέσαι, τι μας κάνει να μισούμε την οργάνωση, έχασες ποτέ ένα φίλο; Έχασες ποτέ ένα συγγενή; Έχασες ποτέ τη δουλειά σου, το παιδί σου, τη γυναίκα σου για χάρη κάποιων εδαφίων που διαστρευλώθηκαν από κάποιους επιτήδειους;

Σκέψου! Σκέψου πως γεννήθηκες στην οργάνωση τής Σκοπιάς, και μεγάλωσες και γαλουχήθηκες με τις παροτρύνσεις της. Την εμπιστευόσουν, και πίστευες ότι ήταν η οργάνωση τού Θεού στη γη. Ήσουν πρόθυμος να πεθάνεις για να μη στερηθείς ένα τεύχος τής Σκοπιάς, ή για να διαδόσεις σε κάποιον συνάνθρωπό σου, αυτό που νόμιζες ως "σωτήριο άγγελμα". Σκέψου πως φυλακίστηκες για "ακεραιότητα" ή για "ουδετερότητα", και πως στο διάβα τής ζωής σου υπέστης κάθε λογής ύβρη και εξευτελισμό γι' αυτό που πίστευες ως αλήθεια. Η οργάνωση, σου είχε πει, ότι οφείλεις να ακολουθείς την αλήθεια με κάθε κόστος, όποια κι αν είναι, να είσαι πρόθυμος να αρνηθείς ακόμα και τους γονείς σου, ή τη γυναίκα σου για την αλήθεια.

Και κάποτε, ανακαλύπτεις κάτι τρομερό! Αυτό που πίστευες ως αλήθεια, ξαφνικά αποδεικνύεται μια πλάνη! Αντιλαμβάνεσαι ότι κάπου υπάρχει κάποιο σφάλμα.

Όμως εμπιστεύεσαι την οργάνωση, και λες: "Θα τους το πω, και οι αδελφοί θα το διορθώσουν, γιατί είναι ευθείς απέναντι στο Θεό και την αλήθεια". Και το λες στους πρεσβυτέρους. Και τότε με έκπληξη ανακαλύπτεις ότι ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ! Αντί να σπεύσουν να ενημερώσουν την ηγεσία τής οργάνωσης, σου λένε: "Δεν είναι δική σου δουλειά να ψάχνεις. Αυτή είναι δουλειά του κυβερνώντος σώματος. Εσύ να πιστεύεις και να μην ερευνάς"! Αυτό που κατηγορούσες τους άλλους, ξαφνικά το βλέπεις στη θρησκεία που μεγάλωσες και εμπιστεύτηκες.

Όμως εσύ επιμένεις. Λες: "Μα έχω αποδείξεις! Πρέπει οι αδελφοί να το μάθουν στο μπέθελ, για να το διορθώσουν. Πρέπει να τους το πω!" Όμως οι αδελφοί στο μπέθελ, ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΟΥΝ, και σου λένε: "Αν έχεις δίκιο, να περιμένεις να το ανακαλύψει η οργάνωση, και να σου το πει αυτή". Απλά βλέπεις ότι δεν τους ενδιαφέρει η αλήθεια.

Και τότε ξαφνικά ανακαλύπτεις, ότι αυτό που είδες, ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ, όμως το κρύβει! Και εν γνώσει της, συνεχίζει να κηρύττει κάποιο ψεύδος στο όνομα τού Θεού. Αποκόπτει μάλιστα όποιους το ανακαλύπτουν. Και είναι η στιγμή που πρέπει να πάρεις τις δικές σου αποφάσεις. ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΗΡΥΤΤΕΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ: ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ ΤΟ ΨΕΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ.

Όμως αυτό δεν είναι τόσο εύκολο! Δουλεύεις σε "Μάρτυρες", και η γυναίκα σου και τα παιδιά σου είναι και αυτοί στην οργάνωση. Το ίδιο οι φίλοι σου και οι γνωστοί σου. ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΒΡΕΙ! ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.

Ώσπου έρχεται η στιγμή τής αποκοπής σου, χωρίς καν να έχουν την πρόθεση να σε ακούσουν, χωρίς να δεχθούν να σου απαντήσουν στο σημείο που έχεις πρόβλημα με τα δόγματα τής οργάνωσης. Ακόμα και όταν τους διαβεβαιώνεις ότι αν σου δώσουν πειστικές αποδείξεις θα συνεχίσεις να είσαι πιστός στην οργάνωση. Όμως δεν θέλουν καν να σε ακούσουν. Σου λένε διαρκώς: "Πίστευε και μη ερεύνα"!

Πώς θα αισθανόσουν φίλε μου; Έχασες ποτέ σε μια στιγμή όλους σου τους φίλους; Έχασες ποτέ σε μια στιγμή όλους σου τους συγγενείς; Βρέθηκες ποτέ χωρίς δουλειά, επειδή έφυγες από την οργάνωση; Ένιωσες ποτέ την αγωνία, για το πώς θα ζήσεις την οικογένειά σου, χωρίς δουλειά, σε ένα τόσο δύσκολο καιρό;

Αναρωτήθηκες ποτέ πόσες ΜΕΡΕΣ η ΩΡΕΣ θα κρατήσει ακόμα ο γάμος σου; Αναρωτήθηκες ποτέ αν θα ξαναδείς τα παιδιά σου; Είδες ποτέ τη γυναίκα σου να κλαίει με λυγμούς, να τρέμει από τη δυστυχία, επειδή πιστεύει ότι έχεις χαθεί στον κόσμο; Είδες ποτέ στα μάτια ή στα δάκρυα τών παιδιών σου την ανησυχία, για την οικογένειά τους που διαλύεται;

Άκουσες ποτέ το παιδί σου να σου λέει: "Μη μου μιλάς!" και να κλείνει τα αυτιά του, επειδή του είπαν ότι είσαι αποστάτης; Το άκουσες ποτέ να σου λέει ότι είσαι άξιος να πεθάνεις στον Αρμαγεδδώνα; Κάθησες ποτέ να φας στο τραπέζι με την οικογένειά σου, και ήσουν αναγκασμένος να προσευχηθείς μόνος σου, γιατί οι άλλοι σε θεωρούσαν "αποστάτη"; Ένιωσες ποτέ το γάμο σου να διαλύεται, τα όνειρά σου να γίνονται καπνός, και έκλαψες ποτέ μπροστά σε μια φωτογραφία γάμου; Άκουσες ποτέ τη γυναίκα σου να σου λέει, ότι το μόνο που την κρατάει μαζί σου είναι τα παιδιά;

Αναρωτήθηκες ποτέ τι θα απογίνουν τα παιδιά σου καθώς παρατηρούσες το γάμο σου να καταστρέφεται; Έκλαψες ποτέ με αγωνία μπροστά στο Θεό, παρακαλώντας τον να σου δώσει μια δουλειά για να μπορείς να ζήσεις την οικογένειά σου; Σου ζήτησαν ποτέ να αργήσεις να γυρίσεις στο σπίτι σου, για να μη συναντήσεις τους πρώην φίλους σου, που είχαν κάνει επίσκεψη εκεί;

Είδες ποτέ τους καλύτερούς σου φίλους να σε βλέπουν και να γυρνούν το κεφάλι; Ένιωσες ποτέ την ανάγκη να αγκαλιάσεις έναν τέτοιο φίλο, και αυτός να φεύγει; Ένιωσες τη θλίψη μιας μοναχικής γιαγιάς που δαπάνησε 40 χρόνια στην οργάνωση, όταν δεν βλέπει πια τα εγγόνια της επειδή αποκόπηκε; Που δεν της μιλούν τα ίδια τα παιδιά της;

Ένιωσες ποτέ την ανάγκη να πεις με χαρά στη γυναίκα σου κάτι νέο και θαυμάσιο που έμαθες, και να σε αντιμετωπίζει με περιφρόνηση; Είδες ποτέ το παιδί σου να κατηφορίζει στο θάνατο, και εσύ να μη μπορείς να το συμβουλέψεις; Έκλαψες ποτέ για το νεκρό σου πατέρα, που γεννήθηκε και πέθανε στο ψέμα;

Ένιωσες ποτέ σαν άντρας, ότι κεφαλή τού σπιτιού σου είναι ένας ξένος, ένας πρεσβύτερος τής Σκοπιάς, και όχι εσύ; Είδες ποτέ τα παιδιά σου να πετάνε το πλούσιο γεύμα που τους ετοίμασες, για να φάνε ακαθαρσίες; Στάθηκες ποτέ έξω από το σπίτι σου, ν' ακούσεις τα γέλια και τις χαρές από τη γιορτή τών φίλων και τής οικογενείας σου, γνωρίζοντας ότι και μόνο η παρουσία σου εκεί θα ήταν αρκετή για να τα καταστρέψει όλα; Έμαθες ποτέ ότι ο "επίσκοπος Περιοχής" που ευγενικά φιλοξένησες στο σπίτι σου φεύγοντας για να μη σε συναντήσει, κρυφά πίεζε τον εργοδότη σου να σε διώξει από τη δουλειά;

Κοίταξες ποτέ το παρελθόν σου, για να δεις ότι δαπάνησες ένα μεγάλο μέρος τής ζωής σου, ή τα καλύτερά σου χρόνια σ' ένα ψέμα, εμπιστευόμενος κάποιους που αποδείχθηκαν απατεώνες; Ένιωσες ότι είσαι παγιδευμένος σε μια ζωή που δεν μπορείς να αλλάξεις, με τα καλύτερά σου όνειρα κατεστραμμένα;

Ένιωσες ποτέ τον παγωμένο τοίχο τής απομόνωσης με τη γυναίκα σου και τα παιδιά σου, όταν τα ενδιαφέροντά σου ένιωθες ότι είναι πολύ διαφορετικά από τα δικά τους; Ένιωσες μοναξιά στο στασίδι μιας Εκκλησίας, και ονειρεύτηκες ποτέ ότι κάποτε ίσως θα μπορεί εκεί δίπλα σου να κάθεται η γυναίκα σου ή το παιδί σου;

Την κοίταξες ποτέ στα μάτια, για να δεις εκεί μέσα ότι σε θεωρεί αιτία για τα χαμένα της όνειρα και σχέδια; Την είδες ποτέ να φεύγει θλιμμένη για τη συνάθροιση, γιατί εσύ δεν μπορούσες να τη συνοδέψεις; Την είδες ποτέ στη βάπτιση τού γιου σου να κλαίει από δυστυχία; Την είδες να κοιτάει με ζήλια τις φίλες της, και να νιώθει τόσο μόνη που δεν είσαι μαζί της;

Αν κάποτε τα νιώσεις όλα αυτά φίλε μου, θα καταλάβεις. ΟΜΩΣ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ! ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ, ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΑ ΝΙΩΣΕΙΣ, ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ.

Ας είναι ευλογημένο το όνομά Του, για την ελευθερία που μας χάρισε!

Ν. Μ.

Η.... πρωτοβουλία και η συνάντηση


Δες είδηση, που την παρουσιάζουν
ως "ιστορική στιγμή" ,
"πρωτοβουλία υψίστης σημασίας" και
"ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΥΝΗΣ"...
του Προκόπη μας...
Ετοιμάσου να δεις την είδηση
να αναπαράγεται παντού...
(TV, MME κου-λου-που...)
Από την στιγμή,
που ο πάπας "βάζει το χέρι του",
τα πράγματα σοβαρεύουν!!!
Ο Θεός να βάλει το χέρι του...
"ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΥΨΙΣΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΚΟΠΗ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΥΝΗΣ ΣΤΗΝ ΛΕΣΒΟ
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΗΧΗΡΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1700 ΧΡΟΝΙΑ!
Μετά από τις ενέργειες του Προκόπη Παυλόπουλου προς το Βατικανό (καθότι ο Πάπας τυγχάνει και αρχηγός κράτους), θα πραγματοποιηθεί στην Λέσβο κοινή επίσκεψη του Πατριάρχη, του Αρχιεπισκόπου και του Πάπα! Ειναι εύκολα αντιληπτό τι σημαίνει αυτή η επίσκεψη για τα εθνικά μας θέματα και τι σηματοδοτεί αυτή η ενότητα ιστορικά, έστω και για λίγες ώρες…"

ΕΚΤΟΣ...


Εκτός Ε.Ε....
                  εκτός ΝΑΤΟ....
                                   εκτός ΔΝΤ...
αν θέλουμε να συνεχίσει να υπάρχει τόπος που ονομάζεται Ελλάδα....
εξάλλου αν θυσιάζεις την ελευθερία σου για λίγη παραπάνω ασφάλεια...
δεν είσαι άξιος... 
                 ούτε ασφάλειας...
                                  ούτε ελευθερίας...

Ο Θεός και το «τυπικό»

skeui
Του Αρχιμ. Βασιλείου Μπακογιάννη 
Διαβάζοντας την Αγία Γραφή, ιδιαίτερα την Παλαιά Διαθήκη, βλέπουμε πως ο Θεός επέμενε στην τήρηση των «τύπων». Απαιτούσε λ.χ. να τηρηθούν κατά τη λατρεία οι πιο ασήμαντες λεπτομέρειες.
Όποιος τις καταφρονούσε, τον περίμενε ο θάνατος. Επέμενε λ.χ. να ακούγεται ο ήχος των κωδωνίσκων, των αρχιερατικών αμφίων, όταν ο αρχιερέας έμπαινε στα Άγια των Αγίων, αλλά και όταν έβγαινε. (Τυπολατρεία!). Διαφορετικά τον αρχιερέα τον περίμενε ο θάνατος! (Έξοδ.28:31).
Όταν τα παιδιά του Ααρών, Ναβάδ και Αβιούδ πρόσφεραν στον Κύριο, «πυρ αλλότριον, ο ου προσέταξε Κύριος αυτοίς» (Λευ. 10:1), καταφρόνησαν δηλαδή το παραδεδομένο «τυπικό», και έκαναν αυτό που οι ίδιοι θεωρούσαν πιο καλό, ο Κύριος τους τιμώρησε με θάνατο. «Και εξήλθε πυρ παρά Κυρίω και κατέφαγεν αυτούς και απέθανον έναντι Κυρίου» (Λευ. 10:1-2).

Το ίδιο έκανε (τιμώρησε με θάνατο) τον Οζά, όταν τόλμησε να πιάσει την Κιβωτό, και μάλιστα τη στιγμή που θα έπεφτε κάτω στο έδαφος! (Β Βασιλ. 6:1-8).
Το ακόμα πιο «σκανδαλιστικό» είναι πως αυτός ο Παντοκράτωρ Κύριος, έφθασε στο σημείο να ασχολείται ακόμα και με τις τρίχες (!) των ιερέων Του! «Και τας κεφαλάς αυτών ου ξυρίσονται και τας κόμας αυτών ου ψιλώσουσιν» (Ιεζ. 44:20. Λευ. 19:27, & 21: 5-10). (Αυτό και αν ήταν τυπολατρεία!).
Θα ειπείτε, αυτά ίσχυαν στην Παλαιά Διαθήκη. Όμως, και οι δέκα εντολές στην Π. Διαθήκη ανήκουν.
Ισχύουν η δεν ισχύουν; Δηλαδή; Έχουμε τώρα το ελεύθερο να αυτοσχεδιάζουμε και να αυθαιρετούμε μέσα στην Εκκλησία;

Τυπολάτρες ήταν παλαιότερα και οι ιερείς μας. Δεν τολμούσαν να αλλάξουν ούτε ένα «γιώτα» από το «τυπικό».
Το σκεπτικό τους: «Εμείς δεν είμαστε ανώτεροι από αυτούς που μας τα παρέδωσαν» (ταπείνωση!), γι'αυτό και η απάντησή τους ήταν κοινή: «Έτσι τα βρήκαμε! Έτσι θα τα αφήσουμε», κατά το λόγο της Γραφής: «μην αλλάζεις τα «όρια» που έθεσαν οι πατέρες» (Παρ.22: 28).
Και όπως ο Θεός απαιτούσε να τηρείται στο απόλυτο το «τυπικό» της λατρείας που ο ίδιος παρέδωσε στον Μωυςή, εξίσου απαιτεί να τηρείται στο ακέραιο και το «τυπικό» που παρεδόθη από τους Αγίους Πατέρες στην Εκκλησία Του.
Με άλλα λόγια, ο Θεός δεν θέλει τους λειτουργούς Του να κάνουν ο,τι θέλουν μέσα στην Εκκλησία, αλλά θέλει να δείχνουν πνεύμα υποταγής προς τους προγενεστέρους, που παρέδωσαν αυτό το «τυπικό». Και από αυτό το σημείο (από την ταπείνωση!) ξεκινά και τελειώνει η αληθινή ευλάβεια και διακονία.
(Ας μην ξεχνάμε ότι η Θεοτόκος τηρούσε στο ακέραιο όχι μόνο το «τυπικό» της ιουδαϊκής θρησκείας, αλλά και τα έθιμα της περιοχής της!).

Όμως, σήμερα, εποχή αποστασίας, αλαζονίας, σπάνια ακούμε να λένε, «έτσι τα βρήκαμε, έτσι θα τα αφήσουμε».
Γι' αυτό και γίνονται και μάλιστα με φοβερή άνεση (!) ένα σωρό καινοτομίες! (Έτσι, κάνοντας, από αλαζονία, καινοτομίες στη λατρεία, ξεκίνησε ο Άρειος την πορεία προς την αίρεση!).
Παραδείγματα: Μέχρι τώρα ξέραμε πως «Παρακλήσεις» γίνονται μόνο στην Παναγία, σαν την κατ' εξοχή «μεσίτρια». Τώρα γίνονται «Παρακλήσεις» και στους Αγίους.
Μάλιστα δε, περισσότερες «Παρακλήσεις» γίνονται στους Αγίους, παρά στην Παναγία! Ακόμα και σε Ναούς που είναι αφιερωμένους στην Παναγία...! (Στην «άκρη» η Παναγία!).
Μπορεί να ακούσεις να γίνεται «Παράκληση» και σε Άγιο, ακόμα και Σάββατο εσπέρας, κάτι που δεν επιτρέπεται να γίνεται ούτε στη Θεοτόκο! (Θυμητείτε τις «Παρακλήσεις» του δεκαπενταύγουστου).
Όχι βέβαια πως δεν πρέπει να τιμώνται οι Άγιοι, που τα έδωσαν όλα για το Χριστό, αλλά στην Εκκλησία υπάρχει μια τάξη στην τιμή. Πρώτα ο Χριστός, μετά η Παναγία, κ.λ.π.
Οι Άγιοι έχουν την «τιμητική» τους τη μέρα που γιορτάζουν. Τότε και μόνο τότε· (και μόνο τότε «προσφέρουν» προς προσκύνηση τα λείψανά τους).
Μέχρι τώρα ξέραμε πως το «Ευχέλαιο» γινόταν στην εκκλησία μια φορά το χρόνο, κάθε Μ. Τετάρτη (και υπήρχε λόγος ειδικός).
Σήμερα ο κάθε ιερέας έχει το ελεύθερο να κάνει «Ευχέλαιο» στην εκκλησία του όποτε θελήσει. Μέχρι τώρα ξέραμε πως τα Εγκώμια και ο Επιτάφιος ήταν αποκλειστικότητα του Χριστού (το αξίζει...!).
Τώρα λέγονται Εγκώμια ακόμα και στους Αγίους! Μέχρι τώρα ξέραμε πως το μυστήριο του γάμου, γινόταν εκτός της Λειτουργίας.
Τώρα γίνεται γάμος και μέσα στη Λειτουργία. Επειδή, λένε, έτσι έκαναν παλαιά. Ναι, παλαιά γινόταν γάμος στη Λειτουργία, αλλά όχι όπως τον κάνουν σήμερα.
Ήταν μια «ευχή» προ της Θείας Κοινωνίας. Όμως, παλαιά έκαναν και δημοσία εξομολόγηση!
Αυτό γιατί δεν το επαναφέρουν;
Ξέραμε πως η Λειτουργία γίνεται σε εγκαινιασμένο Άγιο Θυσιαστήριο.
Τώρα γίνονται Λειτουργίες και σε «τραπεζάκια», σαν αυτά που πίνουν τον καφέ, καταφρονώντας έτσι εν ψυχρώ το Άγιο Θυσιαστήριο, που εγκαινιάσθηκε ακριβώς γι'αυτόν το λόγο...!
Το χειρότερο; Γίνονται Λειτουργίες έξω από το Ναό, στο προαύλιο..!
Και ας λέει ο Θεός, «θα είμαι στο Ναό για να ακούω την προσευχή, που θα απευθύνει ο δούλος Μου. Μάλιστα! Θα είμαι νύκτα - μέρα στο Ναό!» (Γ Βασιλ. 8:29. 9:3).
Και δεν επιτρέπεται να γίνει καμιά αλλαγή στο «τυπικό» της Εκκλησίας;
Ο π. Αλέξανδρος Σμέμαν έλεγε, ο,τι ισχύει από παλιά στην Εκκλησία δεν σημαίνει ότι είναι και σωστό.
Ούτε επίσης είναι εκ των προτέρων λάθος, όταν εισαχθεί στην Εκκλησία κάτι το καινούργιο. Όμως, το θέμα είναι ποιός θα τολμήσει να κάνει αυτές τις αλλαγές;
Οι επίσκοποι; Μα αυτοί έχουν δώσει όρκο ότι θα τηρούν τους Κανόνες και τις Παραδόσεις της Εκκλησίας. Είναι φύλακες, όχι καταφρονητές!
«Αυτός ο επίσκοπος τίποτε δεν έλεγε δικό του· δεν είχε μυαλό που να κάνει νεωτερισμούς· ήταν φύλακας «πατρώων θεσμών» και εχθρός του νεωτερισμού», έλεγε, εγκωμίαζε ο Μ. Βασίλειος τον επίσκοπο Νεοκαισαρείας που απέθανε επί των ημερών του (Επιστολή 28).
Έστω, λοιπόν, ότι οι επίσκοποι έχουν το ελεύθερο να αλλάξουν κάτι στην Εκκλησία. Έχουμε λοιπόν ογδόντα επισκόπους.
Μία αλλαγή να κάνει ο καθένας, έχουμε αμέσως ογδόντα αλλαγές!
Και μία ακόμα αλλαγή να κάνουν οι διαδοχοί τους, φθάνουμε ήδη στις 160!
Οπότε έχουμε ένα νέο «τυπικό» που δεν έχει σχέση με αυτό που μας παρέδωσαν οι Άγιοι Πατέρες.

Αν ο επίσκοπος χρειασθεί να κάνει κάτι το νέο στην επισκοπή του, να αλλάξει λ.χ. κάτι από το «τυπικό», θα πρέπει, σύμφωνα με τους Ιερούς Κανόνες, να το κάνει με την άδεια των Επισκόπων της Συνόδου.
«Μηδέ εκείνος άνευ της πάντων γνώμης ποιείτω τι» (Κανόνας ΛΔ Ἁγίων Αποστόλων).
Όπως δηλαδή ο Ιερέας δεν μπορεί να κάνει κάτι (το νέο, το καινούργιο) στην ενορία του, χωρίς την έγκριση του επισκόπου του, «οι πρεσβύτεροι και οι διάκονοι άνευ γνώμης του επισκόπου μηδέν επιτελείτωσαν» (Κανόνας ΛΘ Ἁγίων Αποστόλων), έτσι ακριβώς και οι επίσκοποι δεν μπορούν να κάνουν καινοτομίες στην επισκοπή τους άνευ εγκρίσεως της Συνόδου.
Με άλλα λόγια, κανένας ορθόδοξος κληρικός δεν έχει το ελεύθερο να κάνει ο,τι θέλει μέσα στην Εκκλησία, αλλά είμαστε άπαντες κάτω από Ιερούς Θεσμούς και Κανόνες.
Το «δικαίωμα» αυτό το έχουν μόνο οι προτεστάντες, γιατί δεν έχουν ούτε κανόνες, ούτε θεσμούς, ούτε παραδόσεις, παρά μόνο «ευλαβείς συναισθηματισμούς».
πηγή 

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...