Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Παρασκευή, Νοεμβρίου 30, 2012

Η ώρα του Ιερώνυμου ...



Βαρύ σύννεφο... φημών έχει σκεπάσει το μέγαρο της Ιεράς Συνόδου στο Κολωνάκι, σύμφωνα με τις οποίες οι μητροπολίτες τους οποίους ελέγχει το ΣΔΟΕ για καταθέσεις εκατομμυρίων ευρώ είναι περισσότεροι από τέσσερις, εκ των οποίων οι δύο ποιμαίνουν στο Λεκανοπέδιο. Τρείς ιεράρχες, ο Γλυφάδας Παύλος, ο Πειραιώς Σεραφείμ και ο Μεσογαίας Νικόλαος, με τον τρόπο τους προσπαθούν να διαλύσουν το κλίμα σκανδαλολογίας που έχει δημιουργηθεί και καλούν -με έμμεσο ή άμεσο τρόπο- τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο να παρέμβει. 

Προ ημερών ο μητροπολίτης Γλυφάδας Παύλος ζήτησε να διαλευκανθεί άμεσα η υπόθεση, καλώντας μητροπολίτες τα ονόματα των οποίων φέρονται να εμπλέκονται στους ελέγχους του ΣΔΟΕ «να μην κρύψουν τίποτε, να έλθουν όλα στο φως, για να μην τραυματίζεται η Εκκλησία». Εξάλλου, αφού δήλωσε ότι δεν δέχεται να θεωρείται «ύποπτος», καθώς ποιμαίνει σε μητρόπολη του Λεκανοπεδίου, ζήτησε να παρέμβει η διοικούσα Εκκλησία.

Τη σκυτάλη από τον Γλυφάδας πήρε ο μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ, ο οποίος έδειξε έναν άλλο δρόμο προς τους αδελφούς του ιεράρχες. Ο κ. Σεραφείμ -με ανακοίνωσή του- δημοσιοποίησε το ποσό των καταθέσεών του (387 ευρώ), καθώς και το πού έχει κληροδοτήσει την περιουσία του. «Ας πράξουν το ίδιο όλοι οι ιεράρχες», ήταν το σχόλιο κληρικού της μητροπόλεως Πειραιώς.

Χθες ήρθε η σειρά του μητροπολίτη Μεσογαίας Νικολάου, ο οποίος απέστειλε επιστολή προς τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο στην οποία αναφέρει, μεταξύ άλλων, τα εξής: «Επειδή στα κυκλοφορούντα δημοσιεύματα γίνεται λόγος για φοβερές έρευνες και σκανδαλιστικά ευρήματα του ΣΔΟΕ, όλα βέβαια με νεφελώδεις και ασαφείς περιγραφές που εξάπτουν την αντιεκκλησιαστική φαντασία, θα ήθελα να σας παρακαλέσω, προκειμένου να σταματήσει αυτός ο διασυρμός της Εκκλησίας -ή, πολύ περισσότερο, να αναφανεί η αλήθεια-, να ζητητήσετε άμεσα και επισήμως από το ΣΔΟΕ, ως ο πρόεδρος της Ιεράς Συνόδου, ή υπεύθυνα να διαψεύσουν τα διαδιδόμενα ή να επιβεβαιώσουν την όποια αλήθεια μας αφορά ή, ακόμη, να προβούν τελικά σε έλεγχο των οικονομικών και περιουσιακών στοιχείων όλων μας». 


Και συνεχίζει: «Δεν επιτρέπεται ούτε ο κάθε μητροπολίτης να επιχειρεί πανικόβλητος να περισώσει με δηλώσεις το κύρος του ή να διαψεύσει μετά βδελυγμίας τις εναντίον του συκοφαντίες ούτε να αιωρούνται σκανδαλιστικές υποψίες ούτε, τελικά, να διασύρεται το όνομα της Εκκλησίας μας από το μένος της οργανωμένης ασεβείας και το δηλητήριο της δημοσιογραφικής θρασύτητος, συνεπεία δικής μας αμηχανίας και της σιωπής του ΣΔΟΕ». 

Σύμφωνα με εκκλησιαστική πηγή, εντός της εβδομάδας θα υπάρξει αντίδραση του Αρχιεπισκόπου.

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ


πηγή

Γεγονότα και προφητείες... Tί ξέρουν οι πολιτικοί;




Σύμφωνα με τα σημεία των καιρών, τις δηλώσεις των προσώπων και την έρευνα πολλών ερευνητών...
Μήπως θα έπρεπε να σκεφτούμε ότι η ώρα έφτασε;
Μήπως είναι ΤΩΡΑ η ώρα για αυτά που οι Άγιοι της Ορθοδοξίας προφήτευσαν;
Μήπως "το ποθούμενον γαρ εγγύς";
Άλλωστε ο Όσιος Παΐσιος και ο γέροντας Ιωσήφ ο Βατοπεδινός ευθέως δήλωσαν ότι αυτή η γενιά θα ζήσει τον Γ' παγκόσμιο πόλεμο και την αναλαμπή της Ορθοδοξίας.
Τα συμπεράσματα του καθενός.
Ει Κύριος μεθ' ημών, ουδείς καθ' ημών
"Στα θέματα της πίστεως και στα θέματα της πατρίδος δεν χωράνε υποχωρήσεις. Πρέπει να είναι κανείς αμετακίνητος, σταθερός" Όσιος Παΐσιος


ΑΠΑΝΤΗΣΗ TOYΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ GAY-PRIDE ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ.




Ἡ Ὀρθόδοξη Κίνηση Πολιτῶν, λάβαμε τήν Δευτέρα 20-11-2012, τήν ὑπ. ἀριθμ. 010139συστημένη ἐπιστολή τῶν ΕΛΤΑ, μέ ἀποστολέα τήν:
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ( Γραφεῖο Διοίκησης & Ὀργάνωσης-Γενικό Πρωτόκολλο Πρωθυπουργοῦ ).
Ἡ ἐπιστολή ἔχει ἡμερομηνία Ἀθήνα 23-7-2012Α.Π.: Δ/16  καί εἶναι ὑπογεγραμμένη ἀπό τόν Προϊστάμενο κ. Δημήτρη Κανελλόπουλο. Ἀπαντᾶ στήν πρώτη ἀνοιχτή ἐπιστολή διαμαρτυρίας για τίς gay-pride παρελάσεις καί τήν προώθηση τῆς ὁμοφυλοφιλίας:(http://orthodoksikinisithessalonikis.wordpress.com/2012/06/26/%E1%BC%80%CE%BD%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CF%84%CE%AE-%E1%BC%90%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%AE-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%84%CF%85%CF%81%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%82/) καί ἡ ὁποία πρωτοκολλήθηκε ἀπό τήν Κυβέρνηση μέ τά ἄνωθι ὑπογραμμισμένα στοιχεῖα.
 Ἡ ἀπάντηση τῆς Γενικῆς Γραμματείας τοῦ Πρωθυπουργοῦ, δέν ἦταν τίποτε περισσότερο, ἀπό τό νά μᾶς διαβιβάσουν ἀπάντηση τοῦ Δημάρχου Θεσσαλονίκης κ. Γιάννη Μπουτάρη ( ἐπιστολή μέ  ΑΠ. 5896/18-9-2012 ), ὡς ἀπάντηση στήν δική μας πρώτη ἐπιστολή πρός τόν Πρωθυπουργό ( ὑπ’ ἀριθμ. πρωτ. 16/23-7-2012 ).
Παραθέτουμε τήν ἀπάντηση, ἡ ὁποία εἶναι περίπου ἡ ἴδια ὡς πρός τό περιεχόμενο, μέ τήν ἀπάντηση πού ἔδωσε καί στήν δεύτερη ἐπιστολή διαμαρτυρίας μας πρός τόν Πρωθυπουργό.
Μᾶς ἦλθε χρονικά καθυστερημένα, διότι διαβιβάστηκε ἀπό τόν Δῆμο Θεσσαλονίκης στόν Πρωθυπουργό τῆς Ἑλλάδας:
ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΜΠΟΥΤΑΡΗ ΣΕ PDF :
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΠΟΥΤΑΡΗ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ GAY-PRIDE ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ, ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠ-1
Ἡ Ὀρθόδοξη Κίνηση Πολιτῶν, θεωρεῖ ὅτι ὁ Πρωθυπουργός κ. Ἀντώνης Σαμαρᾶς καί ἡ Ἑλληνική Κυβέρνηση τήν ὁποία ἐκπροσωπεῖ ὡς Ἀνώτερος Ἄρχων, ἀπέφυγαν νά τοποθετηθοῦν εὐθέως, ὑπεύθυνα καί προσωπικά, πάνω στό φλέγον θέμα τῆς ὀργάνωσης καί προώθησης τῆς ὁμοφυλοφιλίας στήν Ἑλληνική Κοινωνία! Καί μάλιστα, ὄταν αὐτή προμοτάρεται, ὑποστηρίζεται, διαφημίζεται, δρομολογεῑται, πραγματώνεται κι ἐπιβάλλεται μέ δημόσιαhappening, ἀπό δημόσιους φορεῖς ὅπως ἕνας Δῆμος!
Τό γεγονός ὅτι μᾶς παραπέμπουν μέ διαβιβαστικό στήν ἀπάντηση τοῦ Δημάρχου Θεσσαλονίκης κ. Γιάννη Μπουτάρη, μᾶς ὁδηγεῖ νά τό ἐκλάβουμε ὡς τήν ταύτισή της μέ τά προσωπικά του «ἤθη καί πιστεύω»!
Λυπούμαστε πού δέν τυγχάνουμε τῆς δέουσας προσοχῆς καί ὑπεύθυνης προσωπικῆς ἀπάντησης-τοποθέτησης, ὡς πολίτες πού ἐπιθυμοῦν νά γνωρίζουν τό ἠθικό περιεχόμενο τῶν ἀρχόντων τους, ὑπό τῶν ὁποίων ἡγούμαστε κι ἐξαρτώμαστε τόσο ὠς ἄνθρωποι, ὅσο καί ὡς Ἕλληνες καί ὡς κοινωνία!
πηγή εἰκόνας: http://news.princeoliver.com/wp-content/uploads/2012/09/elliniko_koinoboulio.jpg

http://orthodoksikinisithessalonikis.wordpress.com/2012/11/26/%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-toy%CF%80%CF%81%CF%89%CE%B8%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%B7%CF%83-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%B1%CF%83-%CF%83%CF%84/#more-103

Σάββατο 1 Δεκεμβρίου: “Υπέρ επίλυσης των προβλημάτων της πατρίδας μας”



Δεν χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια για να πετύχουμε κάτι μεγάλο. Ή μάλλον για να το πω καλύτερα, αν εμείς κάνουμε το ανθρωπίνως δυνατό και αν είναι θέλημα Κυρίου, τότε πολλά ‘μεγάλα’ μπορεί να συμβούν.
Η αγάπη μερικών αδελφών μας για την πατρίδα μας, αλλά και η ελπίδα τους στην παρέμβαση του Κυρίου, έχει κινητοποιήσει μέχρι στιγμής περισσότερους από 270 ιερείς σε όλη την Ελλάδα, αλλά και στο Άγιο Όρος και στους Αγίους Τόπους, ώστε το Σάββατο 1 Δεκεμβρίου να τελεστεί Θεία Λειτουργία ‘Υπέρ επίλυσης των προβλημάτων της πατρίδας μας’.
Όποιος μπορεί ας ενημερώσει ανάλογα τον ιερέα της ενορίας του ή όπου μπορεί ο καθένας. Ας προσευχηθούμε όλοι μαζί για την πατρίδα μας και ας ελπίσουμε ότι η δική μας παράκληση μαζί με αυτές των Αγίων και της Παναγίας μας θα συγκινήσουν τον Κύριο, ώστε να φροντίσει με τον τρόπο που Αυτός νομίζει καλύτερο προς το συμφέρον της ψυχής μας, για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Ελλάδα μας.

«Περιμένω να μου χαρίσει ο Θεός ένα ζευγάρι παπούτσια..»





Τέλος Νοέμβρη θα ήτανε…Εκείνη τη χρονιά τα κρύα είχαν αρχίσει απο νωρίς. Οι άνθρωποι είχαν μαζευτεί στα σπίτια του, ο,τι είχε ο καθένας. Οποιος δεν είχε μαζευόταν στους δρόμους, καλή ώρα. Οι βιτρίνες απο καιρό στον δικό τους κόσμο. Λες και ζούσαν σ άλλη εποχή, με άλλους ανθρώπους. Ενδεχομένως πιο καλή.



 
Ο μικρός διαβάτης είχε κολλήσει τη μύτη του σε μια βιτρίνα. Αυτή καμάρωνε για τα λούσα της. Παπούτσια όλων των ειδών. Οπως έπεφταν επάνω τους τα  χρωματιστά φώτα έφτανε ν απλώσεις τα χέρια σου και να τα πάρεις. Ο μικρός μας ούτε καν που το σκεφτόταν. Τα χέρια του ήταν κοκκαλωμένα απο το κρύο και δεν έβγαιναν εύκολα απο τις τσέπες.
«Τι κάνεις εδώ;» τον ρώτησε μια καλοβαλμένη ψηλή γυναίκα.
Σήκωσε τα μάτια του και έκανε κάμποση ώρα μέχρι να φτάσει τα μάτια της. Πέρασε πρώτα απο τα ακριβά της ρούχα, την τσάντα, τα βραχιόλια το κολλιέ και κατέληξε στα μεγάλα της μάτια που τον κοιτούσαν ίσαμε την ψυχή του.
Ξανακολλά το πρόσωπο του στη βιτρίνα και λέει
«Περιμένω να μου χαρίσει ο Θεός ένα ζευγάρι παπούτσια..»
Δίχως δεύτερη σκέψη η γυναίκα παίρνει τον μικρό απο το χέρι και μπαίνουν στο κατάστημα. Κάθεται εκείνος στον μικρό καναπέ και κάποια πωλήτρια πλησιάζει και του καθαρίζει τα πόδια. Ύστερα του φοράει ένα ζευγάρι καινούργιες κάλτσες και πάνω απο αυτές εκείνο το ζευγάρι παπούτσια που ζήλευε τόσην ώρα.
Βγήκαν απο το κατάστημα. Η γυναίκα έσκυψε και φίλησε το μικρό τρυφερά στο μέτωπο.
«Να προσέχεις» του είπε και έκανε να φύγει
«Συγνώμη…» είπε ο μικρός που δεν είχε συνέρθει ακόμα απο την έκπληξη
«Ναι;» κοντοσθάθηκε η γυναίκα
«Μήπως είστε η σύζυγος του Θεού;» ρώτησε εκείνος και έμεινε αρκετή ώρα με τη χαρά μπερδεμένη με απορία και ευγνωμοσύνη.


πηγή

Άγιος Νεομάρτυρας Φιλούμενος - Απόστολος Ανδρέας (29+30 Νοέμβρη)



 
«...Το απόγευμα λοιπόν της 29ης Νοεμβρίου 1979, "άγνωστοι" εισήλθαν στο χώρο του προσκυνήματος, όπου ο γέροντας Φιλούμενος τελούσε μόνος του τον Εσπερινό. Είχε κακοκαιρία και κανείς από την περιοχή δεν μπόρεσε να καταλάβει το παραμικρό. Εκεί λοιπόν, δίπλα στο Φρέαρ οι φανατισμένοι επιτέθηκαν στο γέροντα με τσεκούρι: τον χτύπησαν στο πρόσωπο, του έκοψαν τα δάχτυλα του δεξιού του χεριού, τη σιαγόνα, έβγαλαν τα μάτια του, τον κακοποίησαν άγρια με πολλά χτυπήματα… Βεβήλωσαν την εκκλησία, την Αγία Τράπεζα, το Αρτοφόριο, έσπασαν τον Εσταυρωμένο και φεύγοντας από το χώρο έριξαν και μία χειροβομβίδα για να αποτελειώσουν το ανόσιο έργο τους. Αυτό ήταν το μαρτύριο του γέροντα Φιλουμένου…

Είχαν περάσει 29 χρόνια από τότε όταν για πρώτη φορά εκείνη την Κυριακή κατέβηκα στο υπόγειο παρεκκλήσιο. Εκεί που σώζεται μέχρι σήμερα το πηγάδι που άνοιξε ο Πατριάρχης Ιακώβ, ο γιος του Ισαάκ. Εκεί όπου ο Χριστός μας είχε τη συνάντηση και τον περίφημο διάλογο με τη Σαμαρειτιδά. Εκεί όπου μαρτύρησε ο Άγιος Φιλούμενος. Σφίχτηκε η καρδιά μου. Εκεί τον έσφαξαν την ώρα του Εσπερινού οι φανατισμένοι... Μα δεν λυπόμουν. Αντίθετα χαιρόμουν. Ήμουν σίγουρος πως ο άγιος γέροντας ήταν ακόμα εκεί παρών! 

Από εκείνη την Κυριακή του Πάσχα βρέθηκα στο Φρέαρ του Ιακώβ αρκετές φορές και ένιωθα σαν να πηγαίνω στο σπίτι ενός δικού μου αγαπημένου προσώπου. Τι παράξενο συναίσθημα πραγματικά. Και πόσο πιο παράξενα και απερίγραπτα ήταν τα συναισθήματα όταν βρέθηκα εκεί στις 29 Νοεμβρίου 2009. Ήταν η μέρα που συμπληρώνονταν 30 χρόνια από το μαρτύριο του γέροντα. Τότε, το 1979, ήταν ολομόναχος και οι ανόσιοι "επισκέπτες" του, τον άφησαν αιμόφυρτο. Τώρα, το 2009, υπήρχαν εκατοντάδες πιστοί από την Ελλάδα, την Κύπρο, τη Ρωσία και τις αραβικές περιοχές και όλοι αυτοί οι επισκέπτες τον στόλιζαν με λουλούδια, ικεσίες και τάματα. Εκείνη την μέρα, 30 χρόνια μετά το μαρτύριό του, εκεί που τότε υπήρχε μόνο το υπόγειο παρεκκλήσιο και ο ημιτελής χορταριασμένος ναός της Αγίας Φωτεινής, μέσα στον περικαλλή Ναό της Ισαποστόλου και δίπλα στο σκήνωμα του Αγίου, διαβαζόταν η συνοδική απόφαση της κατατάξεως του γέροντος Φιλουμένου του Αγιοταφίτου στο Αγιολόγιο της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Έτσι ολοκληρώθηκε η λαμπρή εκείνη Πατριαρχική και πολυαρχιερατική Θεία Λειτουργία και ακολούθησε η λιτάνευση γύρω από την εκκλησία του αίματος του Αγίου. 

Ναι, ο γέροντας που προσκυνούσαμε στη Σιών, είναι πια επισήμως και κανονικώς Άγιος της Εκκλησίας μας. Εγώ νιώθω ευλογία και τιμή που μπόρεσα να βρεθώ εκεί την ημέρα της Αγιοκατάταξής του. Δεν τον γνώρισα εν ζωή, αλλά τον γνωρίζω πλέον ζώντα πρεσβευτή μας στο θρόνο του Κυρίου. Άγιος από τις πρώτες μέρες τις ζωής του, Άγιος και μέχρι το μαρτυρικό του τέλος. Ακούγονται και πολλά θαύματά του και παίρνω κουράγιο… Κλέβω κουράγιο από τα δικό του αστείρευτο ταμείο. 

Δεν ξέρω αν μπορεί σε λέξεις να αποδοθεί το μεγαλείο ενός Αγίου και Μάρτυρα. Ούτως ή άλλως η δική μας παρουσία είναι ως μη ούσα μπροστά στον Άγιό μας. 

Δοξάζω όμως το Θεό που μου χάρισε αυτές τις στιγμές και την γνωριμία μου με τον Άγιό Του. Έτσι το νιώθω. Σα γνωριμία με τον Άγιο γέροντα Φιλούμενο τον ιερομάρτυρα.» 

Φωτογραφικό αφιέρωμα στον Άγιο Φιλούμενο από το Φρέαρ του Ιακώβ (από εδώ)

 
 Ένα μικρό αφιέρωμα φωτογραφικό για τον Άγιό μας. Στην πρώτη φωτογραφία η εικόνα του από το παρεκκλήσιο στο δεξιό κλίτος της μεγάλης εκκλησίας της Αγίας Φωτεινής. Το κλίτος και το παρεκκλήσιο είναι αφιερωμένο στον Άγιο Φιλούμενο. Στην επόμενη φωτογραφία βλέπουμε τη λάρνακα στην οποία αναπαύεται το σκήνωμα του Αγίου στο παρεκκλήσιό του. Ακολουθεί μία φωτογραφία του Αγίου μας στη λάρνακα και τέλος το υπόγειο παρεκκλήσιο με το Φρέαρ του Ιακώβ, εκεί όπου μαρτύρησε ο Άγιος στις 29 Νοεμβρίου 1979 την ώρα που τελούσε τον Εσπερινό. Αν ανατρέξετε σε προηγούμενες αναρτήσεις στο blog μας θα βρείτε και άλλες φωτογραφίες και σύντομα βίντεο από αυτό το προσκύνημα κατά τις προηγούμενες εκδρομές μας εκεί.
 


Επέλεξαν την συνοδοιπορία τους με την πατριαρχική οικουμενιστική λογική!




Ιερά Επιστασία Αγίου Όρους

Εγκύκλιος

Οσιότατοι, δια του παρόντος ιεροσφραγίστου εγκυκλιώδους γράμματος
 ημών παρακαλούμεν Υμάς όπως προσέλθητε μετά των Συνοδειών 
Υμών εν τω πανσέπτω Ναώ του Πρωτάτου εις την καθιερωθείσαν 
πανηγυρικήν αγρυπνίαν επί τη ανακομιδή των τιμίων λειψάνων 
του Αγίου ενδόξου Οσιομάρτυρος Κοσμά του Πρώτου
 την Παρασκευήν 17-11-εν. ε.

σ.σ.
Ουαί υμίν Αγιορείτες υποκριτές! Ο τότε Πρώτος Κοσμάς 
κρεμάσθηκε και οι μοναχοί των Καρειών
 «ξίφει την κεφαλήν απετμήθησαν» υμίν υπολιμπάνων 
υπογραμμόν ίνα επακολουθήσητε τοις ίχνεσιν αυτών.

Ουαί υμίν Αγιορείτες υποκριτές! Ποιείτε πανηγυρικήν αγρυπνίαν
 υπέρ αυτών που εμαρτύρησαν  υπό των λατινοφρόνων του
 Φαναρίου και συγχρόνως υποδέχεσθε μετά βαΐων και κλάδων 
συλλειτουργούντες με τον νέο θύτη των Ορθοδόξων, 
αρχιοικουμενιστή κ. Βαρθολομαίο,  στον Πατριαρχικό Οίκο 
του οποίου, την Ορθοδοξία της πατερικής παρακαταθήκης 
διαδέχθηκε η «σύγχρονη» Ορθοδοξία, μεταλλαγμένη στα 
μέτρα του οικουμενισμού και των θεμελιωδών αρχών της 
μετανεωτερικότητος!


***
Το Περιβόλι της Παναγίας 
αποσαθρωμένο οπωροφυλάκιο Ορθοδοξίας !!!
Του κυρίου Ιωάννου Κορναράκη, Ομοτίμου Καθηγητού της 
Θεολογικής Σχολής Αθηνών.

«Ο Θεός ήλθοσαν έθνη εις την κληρονομίαν σου, εμίαναν τον
 ναόν τον άγιόν σου, έθεντο Ιερουσαλήμ ως οπωροφυλάκιον»
 (Ψαλμ. 78, 1) 

Η επέλαση της παπικής αιρέσεως, τον Νοέμβριο του 2006,
 στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, μετέβαλε το Άγιο Όρος ή μάλλον
 την πνευματική του ηγεσία, τους ηγουμένους των 
είκοσι Ι. Μονών του, σε εγκαταλελειμμένο και έρημο 
οπωροφυλάκιο Ορθοδοξίας! 
Ο λαός του Θεού, το πλήρωμα της Εκκλησίας, ανέμενε την
 άμεση, δυναμική παρέμβαση του Αγίου Όρους στα
 διαδραματισθέντα στο Φανάρι, με την επίσκεψη-συλλειτουργία
 του Πάπα, ως αυτονόητη παρουσία ορθόδοξης αντιδράσεως και 
μαρτυρίας, όπως ακριβώς συνέβη στο παρελθόν 
επί Πατριάρχου Αθηναγόρα, με την άρση των αναθεμάτων,
 όταν σύσσωμο το Άγιο Όρος, η πνευματική του ηγεσία, 
διέκοψε τη μνημόνευση του ονόματός του! 
Αλλά η πνευματική ηγεσία του Αγίου Όρους των ημερών μας, 
δεν έπραξε το ίδιο! 
Δεν διετράνωσε μαχητικά την ορθόδοξη μαρτυρία με το 
γνωστό κύρος του αγιορείτικου λόγου, ως διορθωτική 
παρέμβαση στις αυθαίρετες και κραυγαλέες πατριαρχικές
 παραβιάσεις των ι. Κανόνων της Εκκλησίας. 
Αντίθετα επιβράβευσε τις πατριαρχικές αυτές αντορθόδοξες 
ενέργειες με τη διακήρυξη της ευλαβείας της στο πρόσωπο
 του κ. Βαρθολομαίου! 
Έτσι οι φύλακες της Ορθόδοξης Παράδοσεως, οι πυλωροί 
της προστασίας και διασφαλίσεως του κύρους 
των Ι. Κανόνων της Εκκλησίας, εγκατέλειψαν τη θέση τους! 
Αρνήθηκαν τον εαυτό τους. 
Άφησαν ξέφραγο και απροστάτευτο τον αμπελώνα του
 Κυρίου και συσχηματίσθηκαν με τον νυν αιώνα του 
οικουμενισμού, του κακόδοξου χριστιανικού συγκρητισμού. 
Ευθυγραμμίσθηκαν με τους νεοεποχίτικους νόες κληρικών
 και λαϊκών θεολόγων, αρνητών της αληθείας της Μίας, 
Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας του Χριστού, 
της Εκκλησίας των ι. Αποστολικών και Συνοδικών Κανόνων,
 της Πατερικής Παραδόσεως! 
Η στάση αυτή της πνευματικής ηγεσίας του Αγίου Όρους 
αποστερεί σήμερα από την Ορθόδοξη Εκκλησία το φρουρό 
και φύλακα των παραδεδομένων αληθειών της πίστεως και 
της διδασκαλίας της. 
Σήμερα έπαυσε να είναι το Άγιο Όρος εγγύηση και στήριξη 
Ορθοδοξίας, έπαλξη παρατάξεως μαρτύρων 
και ομολογητών Ορθοδοξίας. 
Σήμερα το Άγιο Όρος, μοιάζει με αποσαθρωμένο από τον
 οικουμενισμό και την αίρεση οπωροφυλάκιο, μνημείο 
πλέον αγιορειτικής εγκαταλείψεως του περιβολιού 
της Παναγίας! 
Το θλιβερό αυτό γεγονός συμβαίνει σήμερα, σε ώρα και 
στιγμή προχωρημένης αποδυναμώσεως της Ορθοδοξίας 
από ζωτικές και άγρυπνες δυνάμεις μαρτυρίας και ομολογίας, 
δεδομένου ότι, σήμερα, επίσκοποι και αρχιεπίσκοποι και 
Πατριάρχες αλλά και κληρικοί και λαϊκοί θεολόγοι, 
μεταποιούμενοι αλαζονικώς σε τάξη εκκλησιαστικής 
οικουμενικής συνόδου, αποφθέγγονται άρρητα ρήματα
 κακοδοξίας, «επ’ αγαθώ» της Ορθοδοξίας! 
Αιρετικές χριστιανικές κοινότητες αναγνωρίζονται σήμερα 
ως εκκλησίες, συλλειτουργίες με τους πάσης φύσεως
 αιρετικούς και συμπροσευχές βαπτίζονται ως αγαπητικές 
σχέσεις και κάθε ορθόδοξη αλήθεια παραπέμπεται στον κάλαθο 
του οικουμενισμού, για επανερμηνεία με τα νέα δεδομένα της 
μετανεωτερικότητας, η οποία απαιτεί τον επαναπροσδιορισμό 
των πάντων στη θεολογία και γενικώς στη ζωή της Εκκλησίας! 
Σ’ αυτή την κρίσιμη ώρα της οικουμενιστικής λαίλαπας, 
δεν έστερξαν οι αγιορείτες ηγούμενοι να αναδειχθούν·
 «θεία παρεμβολή και θεηγόροι οπλίται παρατάξεως Κυρίου»! 
Παραδόθηκαν στη δειλία και το φόβο της μαρτυρίας,
 με το…αιρετικό πρόσχημα της ευλαβούς υπακοής στο 
πρόσωπο του Πατριάρχου! 
Έτσι μετέτρεψαν την πνευματική τους ηγεσία σε
 αποσαθρωμένο οπωροφυλάκιο του περιβολιού 
της Παναγίας! 
Έκαναν την επιλογή τους! 
Επέλεξαν την συνοδοιπορία τους με την πατριαρχική
 οικουμενιστική λογική!

Ἡ σπηλιά τοῦ Ἁγίου Ἀνδρέα στήν Κωνστάντσα τῆς Ρουμανίας


πηγή


Ἡ σπηλιά τοῦ Ἁγίου Ἀνδρέα στήν Κωνστάντσα τῆς Ρουμανίας


Άγιος απόστολος Ανδρέας,ο οποίος εκχριστιάνισε τη Ρουμανία είναι ο πολιούχος και προστάτης άγιος ολόκληρης της Ρουμανίας.Κατά την παραμονή του στη ρουμανική γη ένα μεγάλο μέρος το πέρασε σε μια σπηλιά που βρίσκεται κοντά στην πόλη Κωνστάντσα της Ν.Α.Ρουμανίας η οποία τώρα είναι τόπος προσκυνήματος.
Κοντά στη «Σπηλιά του Αγ.Ανδρέα» βρίσκονται 9 πηγές όπου σύμφωνα με την παράδοση έκανε τις πρώτες βαπτίσεις.Σκαμμένη μέσα σ''έναν βράχο σήμερα έχει τη μορφή ενός ναού.Στα 200 μέτρα απόσταση έχουν βρεθεί τα ίχνη αρχαίων κελλιών σκαμμένων μέσα σε βράχους.



Μετά από μακρά περίοδο ερημώσεως,στις αρχές του 20ου αιώνα,ένας δικηγόρος ο οποίος ταξίδευε στα μέρη εκείνα είδε επαναλαμβανόμενα όνειρα που του έδειχναν το μέρος όπου βρίσκεται η σπηλιά.Έτσι ανακαλύφθηκε ο πρώτος χριστιανικός ναός της ρουμανικής γης.


Μετά το 1990 χτίστηκε κοντά στη σπηλιά ένας μεγάλος ναός και εγκαταστάθηκε μια μοναστική αδελφότητα,ενω πρόσφατα χτίστηκε άλλος ένας ναός προς τιμήν της Αγίας Σκέπης

Ο νέος που καταράστηκε το Θεό - και έγινε ο π. Σεραφείμ Ρόουζ!



πηγή, και πηγή
 
"Η Άλισον υπήρξε μάρτυρας σε περιστατικά που έδειχναν πώς ο Ευγένιος "τρελαινόταν" και προσπαθούσε να "σπάσει τα δεσμά" χωρίς να ξέρει πραγματικά πώς να τα καταφέρει. 

Θυμάται εκείνο το βράδυ, όταν έφτασε στο αποκορύφωμα της η διαμάχη του Ευγένιου και του Τζών για το Θεό. Ο Τζών, ο Ευγένιος, η Άλισον και μερικοί άλλοι είχαν πάει βόλτα στην βουνοκορφή Μάουντ Μπόλντυ (ήταν άλλο ένα μέρος συνάντησης της παρέας). 

Τότε λοιπόν όλοι μέθυσαν με κρασί, εκτός από την Άλισον. Θυμάται: "Ο Τζών φώναζε και κομπορρημονούσε, λέγοντας ότι έπρεπε να εγκαταλείψει τις γυναίκες για το Θεό και ο Ευγένιος είχε αηδιάσει με όλη αυτή την σκηνή".

Τότε συνέβη κάτι αναπάντεχο. Ο Ευγένιος σηκώθηκε πάνω κι άρχισε να ουρλιάζει στο Τζών. "Δεν υπάρχει Θεός! Ο Θεός σου είναι μύθος! Αν υπήρχε Θεός, δεν θα τυραννούσε τους πιστούς του. Εσύ πιστεύεις ότι ο Θεός διασκεδάζει μπήγοντας καρφίτσες στους ανθρώπους. Τέτοιος Θεός δεν υπάρχει!" ["Ν": πράγματι, τέτοιος Θεός δεν υπάρχει. Ο Χριστός ΔΕΝ είναι καθόλου τέτοιοςΘεός].

Μέσα στην μεθυσμένη του οργή ο Ευγένιος έχυσε λίγο κρασί στο κεφάλι του Τζών, λέγοντας: "Είμαι ο Ιωάννης ο Βαπτιστής!" Έπειτα σηκώνοντας τη γροθιά του στον ουρανό εκεί στην κορυφή του βουνού, καταράστηκε το Θεό και Τον προκάλεσε να τον καταδικάσει στην κόλαση. "Βλέπεις, τίποτα δεν έγινε!" ούρλιαξε κοιτάζοντας με αγριεμένα μάτια την αναστατωμένη Άλισον. 

Οι άλλοι το πέρασαν για αστείο, η Άλισον όμως μπορούσε να δει στα μάτια του Ευγένιου τη φρικτή του πάλη με το Θεό. Μέσα στην απελπισία του, έμοιαζε να πιστεύει ότι άξιζε να καταδικαστεί για πάντα απ' την οργή του Θεού, αρκεί να μπορούσε εμπειρικά να βεβαιωθεί ότι ο Θεός πράγματι υπήρχε, αντί να παραμένει σε μια στάσιμη κατάσταση αδιαφορίας. 

Αν ο Θεός τον καταδίκαζε να πάει στην κόλαση, τότε για μια τουλάχιστον ευτυχισμένη στιγμή, θα ένιωθε το άγγιγμα του Θεού και θα γνώριζε με βεβαιότητα ότι Εκείνος προσεγγίζεται." [...]

Είναι μεγάλο πράγμα κανείς, να μπορέσει να διακρίνει μέσα από αυτό το γεγονός, το πάθος με το οποίο η ψυχή του π. Σεραφείμ Ρόουζ, που τότε λεγόταν Ευγένιος, αναζητούσε το Θεό. Η επιθυμία του Ρόουζ, να βρει τον Θεό, μην μπορώντας να εκπληρωθεί, ήταν ουσιαστικά αυτή, η οποία τον έκανε να τον πολεμάει. 
Με την επιθυμία αυτή λοιπόν της ψυχής ο Θεός τελικά εμφανίστηκε στον π. Σεραφείμ παρουσιάζοντας του την χάρη του. Σε έναν άνθρωπο που όπως βλέπουμε αργότερα μέσα στο βιβλίο πέρασε από την επίγεια κόλαση, η χάρις του Θεού αποκαλύπτεται, γιατί ο Θεός βλέπει την πρόθεση της καρδίας μας και για αυτό τελικά μας αποκαλύπτεται.

Απόσπασμα από το βιβλίο "π. Σεραφείμ Ρόουζ, Η ζωή και τα έργα του".

Να μην μένει ούτε ίχνος αμαρτίας ...








Καταρχάς θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε
 ότι η εξομολόγηση δεν είναι μια απλή
 συζήτηση με τον πνευματικό-εξομολόγο 
επί διαφόρων αποριών ή και προβλημάτων 
του εξομολογουμένου. Αυτό μπορεί να γίνει 
σε κάποια άλλη ώρα ,εκτός εξομολογήσεως,
 ή έστω, ως προέκταση της καθαυτό 
εξομολογήσεως. 
Ούτε ασφαλώς είναι μια τυπική επίσκεψη
 στον ιερέα πριν από τις μεγάλες εορτές, με μια κατ’ επιλογήν
 επισήμανση αμαρτιών ή και απλή εκζήτηση της «ευχής». 
Στην περίπτωση αυτή η εξομολόγηση λειτουργεί ως άλλοθι της ενοχής
 του ανθρώπου – «να ησυχάσουμε τη φωνή της συνειδήσεως»- με
 συνέπεια την παγίωση της αμαρτίας και την σκλήρυνση της ψυχής.
 Η εξομολόγηση είναι το μυστήριο εκείνο , που φανερώνει τη γνησιότητα 
της μετανοίας του πιστού. Πραγματοποιούμενη ενώπιον της Εκκλησίας
 –στα πρώτα χριστιανικά χρόνια ενώπιον όλων και αργότερα ενώπιον 
του εκπροσώπου της Εκκλησίας πνευματικού εξομολόγου- αποτελεί 
το αποκορύφωμα της εν ταπεινώσει και συντριβή αναγνώρισης από
 τον πιστό ότι η ζωή του δεν βρίσκεται στην τροχιά του Χριστού και των
 αγίων ∙ ότι έσφαλε και σφάλλει, στο βαθμό που ή εκούσια ή ακούσια 
προσέβαλε την αγάπη στο πρόσωπο του Θεού ή των συνανθρώπων
 του. Παράλληλα όμως με την ομολογία αυτή εκδηλώνει και την ακλόνητη
 πεποίθησή του στην αγάπη και το έλεος του Θεού, τα οποία αναγνωρίζει
 ότι υπερβαίνουν την κατάντια του και έχουν τη δύναμη να τον ανορθώσουν
 και να τον οδηγήσουν σε ανώτερα πνευματικά ύψη: να ακολουθεί
 το Χριστό! Σύμφωνα με τα παραπάνω λοιπόν η εξομολόγηση αφενός 
προϋποθέτει τη συναίσθηση της αμαρτωλότητος του εξομολογουμένου
 και την πίστη του στην φιλανθρωπία του πανοικτίρμονος Θεού, 
αφετέρου έχει εκκλησιαστικό χαρακτήρα. Τυχόν λοιπόν προσέλευση 
στο μυστήριο, χωρίς την απαιτούμενη προετοιμασία με εξομολόγηση 
εν μετανοία ενώπιον πρώτα του Θεού, αποτελεί εμπαιγμό του μυστηρίου
 ή το λιγότερο άγνοια της παραδόσεως της Εκκλησίας. Όταν συμβαίνει
 κάτι τέτοιο, να προσέρχεται ο εξομολογούμενος απροετοίμαστος , 
επόμενο είναι να μη γεύεται τα αγαθά και τις δωρεές , που ο Θεός
 έχει υποσχεθεί να δώσει. Και τα αγαθά αυτά είναι η εξάλειψη κάθε 
αμαρτίας, αλλά και η δικαίωση του ανθρώπου. 
«Εάν ομολογώμεν τας αμαρτίας ημών , πιστός εστι και δίκαιος, 
ίνα αφή ημίν τας αμαρτίας και καθαρίση ημάς από πάσης
 αδικίας» ( Α’ Ιω.1,9 ) . 
Και ο προφήτης Ησαΐας , ήδη από το χώρο της Π. Διαθήκης, διαλαλεί: 
« Εάν είναι οι αμαρτίες σας κόκκινες σαν το αίμα, θα τις κάνω λευκές
 σαν το χιόνι» ( Πρβλ. Ης. 1,18 ) . 
Ο άγιος Χρυσόστομος ερμηνεύει τα παραπάνω: 
« Η μετάνοια δικαιώνει… Στο ληστή δεν είπε ο Κύριος,
 σε απαλλάσσω από την κόλαση και την τιμωρία, αλλά τον
 βάζει μέσα στον Παράδεισο, δίκαιο. Μη λες λοιπόν πάλι, 
Αμάρτησα πολύ και πώς θα μπορέσω να σωθώ; 
Συ δεν μπορείς, μα ο Κύριός σου μπορεί , και τόσο πολύ, ώστε να 
σβήσει τελείως τα αμαρτήματά σου… Τόσο τέλεια σβήνει τα αμαρτήματα , 
ώστε να μην μένει ούτε ίχνος από αυτά. Ο Θεός λοιπόν χαρίζει και την 
ομορφιά μαζί με την υγεία, μαζί με την απαλλαγή από την κόλαση δίνει 
και τη δικαιοσύνη και κάνει τον αμαρτωλό να είναι ίσος με αυτόν που 
δεν αμάρτησε. Διότι εξαφανίζει το αμάρτημα και το κάνει να μην υπάρχει κ
αι να μην έχει γίνει ποτέ. Έτσι τέλεια το εξαφανίζει, δεν μένει ούτε σημάδι,
 ούτε ίχνος, ούτε απόδειξη, ούτε δείγμα» (Ομιλία η΄, περί μετανοίας ) . 
Έτσι με την εν μετανοία συμμετοχή μας στο ιερό μυστήριο της εξομολογήσεως
 επανερχόμαστε στο αφετηριακό σημείο του βαπτίσματός μας. 
Όπως δηλ. τότε που βαπτισθήκαμε, κάθε αμάρτημά μας, ιδίως 
δε το προπατορικό λεγόμενο με τις κληρονομικές του συνέπειες
 της φθοράς και του θανάτου, εξαλείφθηκε, έτσι και τώρα, στο
 δεύτερο αυτό και επαναλαμβανόμενο βάπτισμα της μετανοίας, 
κάθε αμάρτημα που εκάναμε, μετά το πρώτο, εν λόγω ή έργω ή
 διανοία, εξαλείφεται και μας φέρει καθαρούς και πάλι στο σημείο 
εκκινήσεως της πνευματικής ζωής. Η ζωή μας στη φάση αυτή 
επανασυντονίζεται με τους χτύπους της παράδοσης της Εκκλησίας∙ 
«πιάνουμε» ξανά το σταθμό του Θεού∙ αρχίζουμε και (επι)κοινωνούμε
 με όλους τους αγίους. «Γιατί έτσι, όπως θα είναι ο νους σου συγχυσμένος 
,ούτε θα καταλάβεις τι θα σου πω ούτε και θα θυμάσαι σε λίγο τίποτα.
 Άμα όμως εξομολογηθείς και μπεις και συ στην ίδια πνευματική 
συχνότητα με μας, τότε θα μπορέσουμε άνετα να συνεννοηθούμε»



 Γεροντας Παισιος
πηγή

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...