Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Παρασκευή, Ιανουαρίου 31, 2014

Πατέρες καὶ πνευματικὰ τέκνα


 



«Ἐὰν μύριους παιδαγωγοὺς ἔχητε ἐν Χριστῷ, ἀλλ' οὐ πολλοὺς πατέρες»

Προοίμιον: Γιατί τοὺς τρεῖς Ἱεράρχες Βασίλειο, Γρηγόριο καὶ Χρυσόστομο τοὺς λέμε «Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας»; Τί σημαίνει ὁ ὅρος «πατέρες τῆς Ἐκκλησίας»;

α. Μιὰ πνευματικὴ γέννηση: Ἡ πίστη καὶ ὁ χριστιανικὸς τρόπος ζωῆς δὲν εἶναι κάτι ποὺ μαθαίνουμε ἢ ἀποκτοῦμε. Εἶναι μία γέννηση. Τὸ νὰ ἐγκαταλείψει κανεὶς τὸ σκοτάδι τῆς ἄγνοιας καὶ τῆς πλάνης καὶ νὰ πιστέψει στὸν Χριστό, σημαίνει ὅτι ξαναγεννήθηκε σὲ μιὰ νέα ζωή. Πρόκειται γιὰ μιὰ πνευματικὴ γέννηση. Τὴ γέννηση αὐτὴ τὴν πραγματοποιεῖ τὸ Ἅγιον Πνεῦμα, ὁ Θεός, εἶναι «γέννησις ἄνωθεν», ὅπως εἶπεν ὁ Χριστὸς (Ἰωαν. γ' 3).

β. Οἱ Πατέρες μας στὴν ἐν Χριστῷ ζωή: Ὅπως στὸ ἔργο τῆς βιολογικῆς γέννησης, ὁ Θεὸς χρησιμοποιεῖ τοὺς γονεῖς, ἔτσι καὶ στὸ ἔργο τῆς πνευματικῆς ἀναγεννήσεως, ὁ Θεὸς χρησιμοποιεῖ καὶ ἀνθρώπους. Στὴν προκειμένη περίπτωση, ὁ Θεὸς χρησιμοποιεῖ τοὺς ποιμένες τῆς Ἐκκλησίας, τοὺς Ἐπισκόπους καὶ ἱερεῖς. Τὸ Ἅγιον Πνεῦμα ἀναγεννᾶ τὸν ἄνθρωπο. Οἱ ἐκκλησιαστικοὶ ποιμένες καλλιεργοῦν τὸ φυτὸ τῆς ἐν Χριστῷ ζωῆς, μὲ τὸν λόγο, τὴν προσευχή, τὰ ἱερὰ μυστήρια, μὲ κόπο καὶ δάκρυα... «Αὐτοὶ ἀγρυπνοῦσιν ὑπὲρ τῶν ψυχῶν ἡμῶν» (Ἑβρ. ιγ' 17). Γι' αὐτὸ καὶ ὁ Παῦλος λέγει στοὺς χριστιανούς: «Ἐὰν μύριους παιδαγωγούς...»!

Ἐπίλογος: 
Στὴν ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, τὸν ὁποιοδήποτε ἱερωμένο τὸν ἀποκαλοῦμε «Πατέρα»! Τὸ ὡραῖο αὐτὸ ὀρθόδοξο ἔθιμο ἔχει δύο ἀναφορές: πρῶτα σὲ μᾶς τοὺς ἴδιους, τοὺς ἱερωμένους, διότι μᾶς ὑπενθυμίζει τὴν κλήση νὰ γινόμαστε πνευματικοὶ πατέρες. Ἔπειτα καὶ σὲ σᾶς τοὺς πιστούς, διότι σᾶς ὑπενθυμίζει νὰ γίνεσθε πνευματικὰ τέκνα. Ὅλοι δέ, Ἱερωμένοι καὶ λαϊκοὶ ἔχομε τὴν κλήση νὰ γινόμαστε πνευματικὰ τέκνα τῶν μεγάλων καὶ ἁγίων Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας.

(1972)

Μια μικρή απάντηση σε όσους ενοχλήθηκαν από το άρθρο για τον σεισμό στην Κεφαλονιά και την Θεία Επέμβαση

Γράφει ο Δημήτρης Σωτηρόπουλος

Με αφορμή το άρθρο του Παναγιώτη Μακρή (που μπορείτε να διαβάσετε πατώντας εδώ) σχετικά με την επέμβαση ή μη της Παναγίας στον πρόσφατο μεγάλο σεισμό της Κεφαλονιάς, χρειάζονται ορισμένες διευκρινήσεις διότι διάφοροι κακόβουλοι "εξυπνάκηδες" διαστρεβλώνουν την ουσία του συγκεκριμένου κειμένου, φτάνοντας στο σημείο να πουν πως εμείς φταίμε «που δεν πατάει ο κόσμος στην Εκκλησία»!
Ενώ άλλοι ψευδέστατα αναμασούν ότι χαρήκαμε για τον σεισμό (!!!) και ότι ευχόμαστε να μας τιμωρήσει ο Θεός με άλλα παρόμοια δεινά!

Ας τα πάρουμε όμως με τη σειρά:
- Το άρθρο ξεκινά κάνοντας αναφορά στις αισχρές αμαρτίες που διαπράττουμε προσωπικά και ως κοινωνία γενικότερα.
Ενοχλούνται κάποιοι επειδή μιλάμε γι' αυτές!
Και λένε πως "δεν έγινε γι' αυτό ο σεισμός"!
- Το ότι η νεοελληνική κοινωνία είναι ΒΟΥΤΗΓΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΣΑΠΙΛΑ, ΤΗΝ ΑΘΕ ΪΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΚΟΛΑΣΙΑ, αυτό δεν ενοχλεί κανέναν (τους)!!
Μα πόσο υποκριτές είστε πια;
Δηλαδή δεν σας ενοχλούν οι παθογένειες, αλλά όσοι τις επισημαίνουν;
- Πάμε παρακάτω:
Οι ίδιοι θεωρούν πως παρουσιάζουμε τον Θεό ως "τιμωρό", που...καταδυναστεύει τους ανθρώπους και τους στέλνει σεισμούς για να τους "τιμωρήσει"!
Άρα - συμπληρώνουν οι Φαρισαίοι - "για ποιον Χριστιανισμό αγάπης μας μιλάτε, όταν ο ίδιος ο Χριστός μίλησε γι' αυτήν και συγχώρεσε όλους τους αμαρτωλούς;"
Πρόκειται για μεγίστη πλάνη και κακοδοξία!
Φανερώνει, εκτός από α-κατήχητους και κουτοπόνηρους ανθρώπους, αφού θέλουν μια Εκκλησία κομμένη και ραμμένη στα ΑΣΩΤΑ μέτρα τους!
Ας μάθουν λοιπόν ότι:
Ο ληστής στον Σταυρό κέρδισε τον Παράδεισο ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΣΥΓΝΩΜΗ!
Όχι λέγοντας στον Χριστό "καλά έκανα όσα έκανα"!
- Ακόμα και στην πόρνη που συγχώρεσε ο Χριστός, της είπε ξεκάθαρα:
"ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΜΑΡΤΑΝΕΙΣ ΞΑΝΑ"!
Δεν της είπε πήγαινε και συνέχισε ό,τι έκανες πριν!
Ναι λοιπόν!
Να συγχωρεθεί και ο πιο αμαρτωλός, ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕΙ ΚΙΟΛΑΣ!
Όχι να συνεχίσει να κυλιέται σαν γουρούνι στον βούρκο της ακολασίας και της αθεΐας!
Μερικοί ίσως βρουν σκληρά αυτά τα λόγια.
Δεν πειράζει.
Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ, ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΓΑΠΗ δεν είναι χάϊδεμα των αυτιών!
Είναι ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΩΛΟΤΗΤΑΣ ΜΑΣ!
Τότε μόνο θα βρούμε το έλεος του Θεού!
Όχι βρίζοντάς τον πριν, κατά τη διάρκεια (!!!) και μετά τον σεισμό ή άλλης καταστροφής!
Αυτά γράφω απευθυνόμενος σε όσους και όσες πιστεύουν λίγο, πολύ ή καθόλου, αλλά έχουν αγαθή προαίρεση.
Με τους υπόλοιπους, αισχρούς υβριστές που πιάνουν στο απύλωτο στόμα τους το Πανάγιο όνομα του Χριστού και της Υπεραγίας Θεοτόκου, δεν θέλω να έχω καμιά κουβέντα!

Ας κοιταχτούμε λοιπόν στον καθρέφτη!
Όχι τον εξωτερικό, αλλά αυτόν της ψυχής μας!
Κι όταν θα αντικρύσουμε τη βρώμα που έχουμε μέσα μας, ας την καθαρίσουμε ΜΕΤΑΝΟΩΝΤΑΣ.!

ΕΥΛΟΓΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΔΙΩΚΟΝΤΑΣ ΥΜΑΣ,ΕΥΛΟΓΕΙΤΕ ΚΑΙ ΜΗ ΚΑΤΑΡΑΣΘΕ

''Ευλογείτε τους διώκοντας υμας,ευλογείτε και μη καταράσθε''(Προς Ρωμαίους Επιστολή).


ΤΟ ΡΗΜΑ ΕΥΛΟΓΩ στη χριστιανική μας παράδοση —τη βιβλική αντίληψη καί την εκκλησιαστική ευσέβεια— έχει διάφορες σημασίες, πού ό παρών χώρος δεν μας επιτρέπει να αναπτύξουμε. Εδώ σημαίνει εύχομαι, επικαλούμαι την ευλογία του Θεοϋ για κάποιον. Είναι βέβαιο ότι ό απόστολος Παύλος σε αυτή την προτροπή του έχει υπόψη του ανάλογα λόγια του Κυρίου μας (Ματθ. 5,44' Λουκ. 6,28), τα όποΐα ασφαλώς ήταν γνωστά στην πρώτη Εκκλησία από την προφορική παράδοση.

Ή αγάπη είναι το γνώρισμα μας ως χριστιανών. "Εχουμε χρέος να αγαπούμε τους πάντες. Χωρίς διακρίσεις καί χωρίς περιορισμούς. Ακόμη καί τους ίδιους τους έχθρούς μας. Αυτούς πού μας μισούν καί μας καταδιώκουν. "Ενας από τους τρόπους με τους οποίους οί πιστοί θα πρέπει να εκφράζουμε αυτή την αγάπη μας είναι καί ή ευλογία. Δηλαδή να ευχόμαστε για τους εχθρούς μας. Να επικαλούμαστε γι' αυτούς την ευλογία καί τη χάρη του Θεοϋ. Να παρακαλούμε τον Κύριο να τους φωτίσει καί να οδηγήσει τα βήματα τους στο δρόμο της σωτηρίας.
Ασφαλώς μια τέτοια στάση δεν είναι κάτι εύκολο καί απλό. ' Η εμπάθεια συχνά παγιδεύει την καρδιά μας καί ή επιθυμία για αντεκδίκηση πολλές φορές συνταράσσει τον εσωτερικό μας κόσμο. ' Από τα πάθη αυτά, αν δεν τα καταπολεμήσουμε έγκαιρα, παρασύρεται καί ή γλώσσα, ή οποία αρχίζει να κατακρίνει, να υβρίζει, να κακολογεί. ' Ως χριστιανοί όμως οφείλουμε να υπερνικούμε αυτές τίς αντιδράσεις του παλαιού ανθρώπου. Να ελέγχουμε τους λόγους μας καί να αναδεικνύουμε τη γλώσσα μας όργανο ευλογίας.
Ο Άγιος Αντώνιος, μεταξύ άλλων, συμβούλευε τον άββά Παμβώ: «Εγκρατής γενοϋ γλώσσης!». Κι ένας άλλος μεγάλος ασκητής, ό άββάς Σισώης, για τριάντα ολόκληρα χρόνια στην έρημο προσευχόταν καί έλεγε: «Κύριε Ίησού, σκέπασαν με από της γλώσσης μου».


«Και μη καταρασθε»

 
ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΘΟΣ εναντίον του αλλού αφεθεί ελεύθερο καί θεριέψει μέσα μας, τότε δεν κυριεύει μόνο την καρδιά, υποτάσσει καί τη γλώσσα καί την καθίστα υποχείριο του. Καί αντί να ευλογούμε, όπως οφείλουμε, αρχίζουμε καί καταριόμαστε. Καταρώμαι σημαίνει επιθυμώ καί εύχομαι το κακό καί τη δυστυχία του αλλού. Με τη δύναμη του λόγου επικαλούμαι για το συνάνθρωπο μου ο,τι χειρότερο.  Ακόμη καί αυτό το χωρισμό του από το Θεό. Δεν πρόκειται για ένα απλό αμάρτημα της γλώσσας, αλλά για βαρύτατη αμαρτία πού φανερώνει κακότητα ψυχής, μανία άντεκδικήσεως καί όργίλο χαρακτήρα.

Παρά τη βαρύτητα καί την άποκρουστικότητά της, ή κατάρα δυστυχώς είναι φαινόμενο πολύ διαδεδομένο. Πολλοί από τους συνανθρώπους μας —περισσότερο, βέβαια, από τους άνδρες οί γυναίκες— καταριούνται με μεγάλη ευκολία. ' Ακόμη καί γονείς τα ίδια τα παιδιά τους. Καί τίς περισσότερες φορές από επιπολαιότητα καί αθυροστομία. Σέ όλους μας είναι γνωστές οί φράσεις - κατάρες: «Να μη σε βρει ό χρόνος!», «Κακιά ώρα να σ' ευρει!», «Κακό χαμπάρι να σουρθεί».


Μορφή κατάρας, καί μάλιστα βαρύτερη, είναι καί ή πολυχρησιμοποιούμενη φράση «ανάθεμα σε» καί «αναθεματισμένε» ή αυτές πού δυστυχώς ακούονται νύχτα - μέρα, ακόμη καί από μικρά παιδιά, «άι στο διάβολο!», «Να πας στο διάβολο!», «Να σε πάρει ό διάβολος!».



"Αν με τίς πρώτες επικαλούμαστε το κακό —έστω καί το βαρύτερο — για τους άλλους, αναθεματίζοντας ή διαβολοστέλνοντας κάποιον ευχόμαστε ό,τι χειρότερο: να χωριστεί ό αδελφός μας για πάντα από το Θεό καί να περιέλθει στην εξουσία του σατανά, ' Ο Χριστός μας έχυσε το αίμα Του για να ελευθερώσει «πάντας τους καταδυναστευομένους υπό του διαβόλου» (Πράξ. 10,38)• «ίνα τα τέκνα του Θεοϋ τα διεσκορπισμένα συναγάγη είς εν» (Ίω. 11,52). Κι έμεΐς ευχόμαστε για ορισμένους αδελφούς μας να χωριστούν από το Χριστό και να γίνουν λεία του σατανά! Πόσο βαριά λόγια! Τί φρικτό αμάρτημα!


 
Ό άγιος Ιωάννης ό Χρυσόστομοςπολεμώντας την κάκιστη συνήθεια της κατάρας πού επιπόλαζε καί τότε μεταξύ των χριστιανών, σε μία ομιλία του ερωτά: «Τί λοιπόν, είναι αυτό το ανάθεμα πού λες; Δεν σημαίνει αυτός να πάει στο διάβολο, να χάσει τη δυνατότητα σωτηρίας καί να αποξενωθεί από το Χριστό; Καί ποιος είσαι συ; Αυτό είναι έργο της εξουσίας καί της μεγάλης δυνάμεως του Θεοϋ... Γιατί, λοιπόν, ανέλαβες ένα τέτοιο έργο»; Καί ό πολύς ' Ιωσήφ ό Βρυέννιος σαν εξήγηση των δεινών πού έπέρχονταν κατά τα τελευταία χρόνια της βυζαντινής αυτοκρατορίας δίνει, «ότι και ημάς αυτούς και ετέρους και ανάθεματίζομεν το καθ' ήμέραν και μυρίαις άραϊς ύποβάλλομεν».

' Αναφέρεται στο Γεροντικό πώς κάποτε ό άββάς Μακάριος ό Αιγύπτιος ανέβαινε από τη Σκήτη στο ορός της Νιτρίας. "Οταν είχε σχεδόν πλησιάσει, λέει στο μαθητή του: «Προχώρα συ λίγο μπροστά». Καθώς ό μαθητής προχωρούσε, συνάντησε έναν ειδωλολάτρη ιερέα. Ό αδελφός του φώναξε καί του είπε: «"Αχ, δαίμονα, που τρέχεις»; Τότε εκείνος γύρισε καί τον χτύπησε τόσο, ώστε τον άφησε σχεδόν ήμιθανή. Λίγο παρακάτω τον συναντά ό άββάς Μακάριος καί του λέει: «Μακάρι να σωθείς! Μακάρι να σωθείς, κουρασμένε!». Εκείνος απόρησε, τον πλησίασε καί του είπε: «Τί καλό είδες σε μένα καί μου μίλησες έτσι»;  Ο γέροντας του λέει: «Επειδή σε είδα να κοπιάζεις, καί δεν γνωρίζεις ότι μάταια κοπιάζεις». Αυτός του απάντησε: «Κι εγώ με το χαιρετισμό σου συγκλονίστηκα. Καί συνειδητοποίησα ότι είσαι άνθρωπος του Θεοϋ, ενώ ένας άλλος κακός μοναχός πού με συνάντησε, με ύβρισε. Κι εγώ τον χτύπησα αλύπητα».

Ό γέροντας κατάλαβε ότι ήταν ό μαθητής του. Ό ιερεύς τότε, πέφτοντας στα πόδια του γέροντα, του έλεγε: «Δεν θα σε αφήσω, αν δεν με κάνεις μοναχό!». Στή συνέχεια καί οί δυο ήρθαν επάνω οπού ήταν ό μοναχός, τον σήκωσαν καί τον μετέφεραν στην εκκλησία του ορούς. Οί μοναχοί πού είδαν τον ειδωλολάτρη ιερέα μαζί του απόρησαν. Καί τον έκαναν μοναχό. Καί πολλοί από τους εθνικούς έγιναν εξαιτίας του χριστιανοί. "Ελεγε, λοιπόν, ό άββάς Μακάριος: «Ό λόγος ό κακός και τους καλούς ποιεί κακούς• και ό καλός λόγος καί τους κακούς ποιεί καλούς».
Αδελφοί μου,
"Ας φυλάσσουμε τη γλώσσα μας καί ας προσέχουμε τους λόγους μας. Ό καλός λόγος ωφελεί, ενώ ό κακός ζη¬μιώνει. Πάντοτε ας ευλογούμε. "Ολους. Ακόμη καί τους εχθρούς μας. Να ευλογούμε καί να μην καταριόμαστε.

πηγή

-Μητρ.Συμεών Κούτσα
ΜΑΘΗΤΕΥΣΑΤΕ(Ομιλίες στους Αποστόλους)
Εκδ.''Τήνος''

ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΥΡΟΥ ΚΑΙ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ

15Γιορτάζουμε σήμερα 31 Ιανουαρίου, ημέρα μνήμης των Αγίων Κύρου και Ιωάννου των Αναργύρων.

Οι Άγιοι Μάρτυρες Κύρος και Ιωάννης άθλησαν κατά την εποχή του αυτοκράτορα Διοκλητιανού (284 - 305 μ.Χ.). Ο Άγιος Κύρος καταγόταν από την Αλεξάνδρεια, ενώ ο Άγιος Ιωάννης καταγόταν από την Έδεσσα της Μεσοποταμίας.

Όταν ξέσπασε ο διωγμός του Διοκλητιανού, ο Άγιος Κύρος πήγε σε ένα παραθαλάσσιο τόπο της Αραβίας και, αφού περιεβλήθηκε το μοναχικό σχήμα, κατοίκησε στον τόπο αυτό.

Ο Άγιος Ιωάννης πήγε στα Ιεροσόλυμα και εκεί άκουσε για τα θαύματα που επιτελούσε ο Άγιος Κύρος. Στην συνέχεια μετέβη στην Αλεξάνδρεια. Από εκεί, αφού από διάφορες φήμες έμαθε που διέμενε ο Άγιος Κύρος, πήγε και τον βρήκε και έμεινε μαζί του. Τα θαύματα των Αγίων Αναργύρων συνέγραψε ο Άγιος Σωφρόνιος, Πατριάρχης Ιεροσολύμων, διότι οι Άγιοι θεράπευσαν τα μάτια του.

Κατά την περίοδο του διωγμού συνελήφθη και η Αγία Αθανασία, που ήταν χήρα, καθώς επίσης και οι τρεις θυγατέρες της Θεοδότη, Θεοκτίστη και Ευδοξία. Η είδηση τάραξε τον Κύρο και τον Ιωάννη. Έτσι οι Άγιοι, επειδή φοβήθηκαν μήπως αυτές δειλιάσουν από την σκληρότητα των βασανιστηρίων, εξαιτίας της αδυναμίας της φύσεως της γυναίκας, έσπευσαν κοντά τους και έδιναν σε αυτές θάρρος, ενώ παράλληλα προετοιμάζονταν και οι ίδιοι για το μαρτύριο.

Και πράγματι, συνελήφθησαν και αυτοί και οδηγήθηκαν στον ηγεμόνα. Εκεί διακήρυξαν με παρρησία και θάρρος την πίστη τους στον Θεό. Μάταια ο ηγεμόνας ζητούσε να κάμψει την ανδρεία της μητέρας, δείχνοντας σε αυτή τις θυγατέρες της και επιρρίπτοντάς της την ενοχή. Εκείνη, αφού στράφηκε προς τις θυγατέρες της, τις ενίσχυε λέγουσα ότι η σωματική ωραιότητα είναι πρόσκαιρη, ενώ στην αιωνιότητα διατηρείται η ομορφιά της ψυχής του ανθρώπου αθάνατη.

Αυτές δε έλεγαν προς την μητέρα τους ότι αισθάνονταν μεγάλη χαρά, επειδή έμελλε να φύγουν από τον μάταιο αυτό κόσμο μαζί της για την αγάπη του Χριστού και να μην χωρισθούν ποτέ από κοντά της. Ο ηγεμόνας εξαγριώθηκε και διέταξε να τους υποβάλουν σε πολλά και σκληρά βασανιστήρια. Μετά από τα βασανιστήρια αποκεφάλισαν διά ξίφους τον Άγιο Κύρο και τον Άγιο Ιωάννη, το έτος 292 μ.Χ.. Έτσι μαρτύρησαν και η Αγία Αθανασία με τις τρεις θυγατέρες της. Τον βίο και το μαρτύριο αυτών έγραψε ο Σωφρόνιος ο Σοφιστής.

Η Σύναξη αυτών ετελείτο στο Μαρτύριο που είχε ανεγερθεί προς τιμήν τους και βρίσκεται στην περιοχή Φωρακίου.

Στους εορτάζοντες και στις εορτάζουσες, χρόνια πολλά και ευάρεστα στο Θεό !!!

Απολυτίκιο:
Ήχος δ'. Ο υψωθείς εν τω Σταυρώ.
Ως Αθλοφόροι ευκλεείς του Σωτήρος, και ιατήρες των ψυχών και σωμάτων, Ανάργυροι εκλάμπετε εν πάση τη γη, νόσων μεν ιώμενοι, ανωδύνως τα βάρη, χάριν δε πορίζαντες, τοις βοώαιν απαύστως χαίρετε κρήναι θείων δωρεών, Κύρε θεόφρον, και Ιωάννη ένδοξε.

Πέμπτη, Ιανουαρίου 30, 2014

Πρεσβ. Αθανάσιος Μηνάς: Έξω από την Εκκλησία συντελείτε το μυστήριο της ανομίας

καρναβάλιΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΗΝΑ
«Ἀπάντηση  στὰ  πνευματικὰ  καὶ  σαρκικά του τέκνα»
Ἀγαπητά μου παιδιά,
μὲ ρωτᾶτε ξανὰ καὶ  ξανὰ γιὰ τὸ ἂν εἶναι ἁμαρτία ὅλες αὐτὲς οἱ φιέστες ποὺ γίνονται, μὲ κέντρο τὸν καρνάβαλο, τὴν περίοδο τοῦ Τριωδίου, καθὼς καὶ τὰ ἔκτροπα ποὺ τὶς συνοδεύουν. Δυστυχῶς, ὑπάρχουν ἄνθρωποι ποὺ ἐπέτρεψαν, λόγω τῶν παθῶν τους, στοὺς δαίμονες νὰ κατοικοῦν μέσα τους, πηγαίνοντας μαζὶ στὴν αὐτοκαταστροφή. Ὁ διάβολος δὲν ἔχει ἐξουσία νὰ σκοτώσει τὸν ἄνθρωπο. Ἐν τούτοις, ἂν κάποιος τοῦ παραχωρήσει στὴν καρδιά του δικαιώματα, ἐξαιτίας ἁμαρτιῶν, τότε μεθοδικά, ἀδίστακτα καὶ μὲ πάσαν κακίαν ὁδηγεῖται ἀπὸ τὸ πονηρὸ πνεῦμα σὲ πνευματικὴ καὶ σωματικὴ αὐτοκτονία. «…ὁ ἀντίδικος ὑμῶν διάβολος ὡς λέων ὠρυόμενος περιπατεῖ ζητῶν τίνα καταπίῃ·» (Α΄Πέτρου, κεφ.ε΄,στ.8). Τότε καὶ μόνον τότε, τὰ πνεύματα αὐτὰ τῆς κακίας διεκδικοῦν ψυχοσωματικά, μὲ θράσος ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ, τὸν κάθε ταλαίπωρο, θέλοντας νὰ τὸν ὁδηγήσουν στὸν τόπο τῆς κολάσεως.
Ἔτσι, λοιπόν, αὐτὲς τὶς  ἅγιες ἡμέρες τοῦ Τριωδίου, μὲ ὄργανά τους ἀνθρώπους(;) ὑβριστὰς καὶ βλασφήμους, κινοῦνται λυσσωδῶς ἐναντίον τοῦ Ἐσταυρωμένου Ἰησοῦ, μὲ εἰλημμένη ἀπόφαση τὴν διαπόμπευση τοῦ Τιμίου Του Σταυροῦ καὶ τῆς Ἁγίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας Του. Πάλιν καὶ πολλάκις Τὸν ξανασταυρώνουν, ἐπισύροντας ἐπὶ τῆς κεφαλῆς των τὴν ὀργὴ τοῦ Θεοῦ καὶ τὴν αἰώνια καταδίκη, ὄχι μόνον αὐτοὶ (οἱ πρωταγωνιστές), ἀλλὰ καὶ ὅποιοι συνευδοκοῦν καὶ συμπράττουν μαζί τους. «καὶ παραπεσόντας, πάλιν ἀνακαινίζειν εἰς μετάνοιαν, ἀνασταυροῦντας ἑαυτοῖς τὸν υἱὸν τοῦ Θεοῦ καὶ παραδειγματίζοντας.» (Πρὸς Ἐβρ., κεφ.στ΄,στ.6), «Καὶ οἱ ὁποῖοι ὕστερα ἀπὸ ὅλα αὐτὰ ἐξέπεσαν, εἶναι ἀδύνατον νὰ ξανακαινουργώνῃ κανεὶς αὐτοὺς πρὸς μετάνοιαν. Καὶ εἶναι ἀδύνατον, διότι αὐτοὶ μὲ τὴν ἀποστασίαν των ξανασταυρώνουν πάλιν πρὸς καταστροφὴν τοῦ ἑαυτοῦ των τὸν Υἱὸν τοῦ Θεοῦ καὶ Τὸν διαπομπεύουν καὶ ἀπέναντι τοῦ κόσμου.»(Ἐρμηνευτικὴ ἀπόδοσις  Π. Ν. Τρεμπέλα).
Ἀντί τοῦ λόγου τοῦ Θεοῦ, τῆς ἀποκεκαλυμμένης ἀληθείας ὅπως αὐτὴ μᾶς παρεδόθῃ ἀπὸ τὸν Υἱὸν Του, οἱ ἐχθροὶ αὐτοὶ τοῦ Χριστοῦ καὶ τῆς Ἐκκλησίας Του εἰσάγουν μὲ ὅλα τὰ μέσα  καινὰ δαιμόνια καὶ προβάλλουν ψευδοσωτῆρες καὶ θεωρίες ἀνθρώπινες, ὅπως ἡ «θεὰ» τύχη, τὰ ζώδια, ἡ μοιρολατρεία, ἡ ἀριθμολογία, ἡ «θετικὴ» ἐνέργεια κ.ἄ., ποὺ ἔχουν σκοπό τὴν ἐνίσχυση τῆς φιλαυτίας καὶ τῶν παθῶν, ἀποφεύγοντες τὴν συσταύρωσίν τους σὺν τῷ Χριστῷ ἐν τῷ Σταυρῷ. Ἀλλ’ ὅμως ὅ,τι δὲν ἔχει Χριστὸ καὶ Σταύρωση, χωρὶς προσωπικὸ ἀγῶνα, θυσίες καὶ πόνους καὶ κυρίως χωρὶς τὴν Ἄκτιστον Χάριν τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ δίχως τὴν ὁποία δὲν ὑπάρχει σωτηρία ἀφοῦ ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστὸς, ὁ Μοναδικὸς Σωτῆρας καὶ Λυτρωτὴς τοῦ κόσμου, εἶπε: «Ἐγώ εἰμι ἡ ὁδὸς καὶ ἡ ἀλήθεια καὶ ἡ ζωὴ», «Ἐγώ εἰμι τὸ φῶς τοῦ κόσμου·», «Ἐγὼ εἰμι ἡ θύρα·δι’ἐμοῦ ἐὰν τις εἰσέλθῃ σωθήσεται», ὁδηγεῖ  τὸν ἄνθρωπο μακρὰν τοῦ Θεοῦ καὶ ἐπομένως, στὸ ὰπόλυτο σκοτάδι, στὴν πλάνη καὶ τέλος, ἄνευ μετανοίας, στὸν αἰώνιο θάνατο.
Ἐξάλλου, μὴν σᾶς διαφεύγει τὸ γεγονὸς ὅτι οἱ ἴδιοι αὐτοὶ ἐχθροὶ τοῦ Ἐσταυρωμένου, στὰ ἀνώτερα κλιμάκια ἱεραρχίας, κινοῦν τὰ νήματα τῆς πλάνης καὶ σὲ πολλὲς ἄλλες περιπτώσεις, μὲ δῆθεν ἐπιστηνονικὲς ἀνακαλύψεις ἢ ἐπιστημονικοφανῆ γεγονότα, ὅπως γιὰ παράδειγμα τὶς ἠλίθιες θεωρίες γιὰ ἐξωγήινους, UFO, καὶ τὰ παρεμφερῆ γιὰ ζωὴ καὶ κατοικίες σὲ ἄλλους πλανήτες, π.χ. στὸ φεγγάρι, στὸν Ἄρη ἢ καὶ σὲ ἄλλους γαλαξίες. Λὲς καὶ ὁ Κύριος Ἰησοῦς, ἡ Μοναδικὴ Ἀλήθεια, θὰ μᾶς τὰ ἔκρυβε αὐτὰ κατὰ τὴν περίοδο τῆς ἐπιγείου ἐμφανίσεώς Του καὶ τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον λὲς καὶ δὲν ὁδηγεῖ τοὺς Ἁγίους Ἀποστόλους καὶ τὴν Ἐκκλησία Του εἰς πάσαν τὴν ἀλήθειαν, ἀπὸ τὴν Ἁγία Πεντηκοστὴ μέχρι σήμερα καὶ ἕως τῆς συντελείας  τῶν αἰώνων. Ἀλλὰ, ὅλοι αὐτοί, ἐπιμένοντες στὴν πλάνη τους,  περιμένουν τὰ UFO νὰ τοὺς τὰ ποῦν!!! Ὦ, τῆς ἀνοησίας καὶ τῆς ἀφροσύνης!!! ( Ὁ Καλὸς Θεὸς ἀπὸ ἀγάπη καὶ ἐνδιαφέρον γιὰ τὴν σωτηρία τους, γιὰ νὰ τοὺς δείξει πόσο ἀνόητοι εἶναι, ἐπέτρεψε στὶς ἡμέρες μας σὲ κατοικημένες περιοχὲς τοῦ πλανήτη γῆ νὰ βιώνουν γιὰ λίγο καταστάσεις κατάψυξης ὅπως αὐτὲς στὸν Ἄρη καὶ στὸ φεγγάρι, καθὼς καὶ σεισμοὺς κάτω ἀπὸ τὰ πόδια ἐκείνων πού βλασφημοῦν τὴν ἡμέρα τῆς Ἀναστάσεως, τὴν Κυριακή, ἐργαζόμενοι, καὶ μάλιστα στὸ νησὶ ἐκεῖνο ποὺ αἰώνια μαρτυρία τῆς Ἀναστάσεως τοῦ Χριστοῦ εἶναι τὸ σεπτὸ σκήνωμα τοῦ Ἁγίου Γερασίμου τοῦ Θαυματουργοῦ καὶ Μυροβλύτου, κάνοντας ἀπολογισμὸ καὶ ταμεῖο εἰσπράττοντες τὴν «ὕβριν» ἀπόγευμα Κυριακῆς, μήπως καὶ συνέλθουν ἀπὸ τὴν ἀνοησία καὶ τὰ τραγικὰ ἀδιέξοδα στὰ ὁποῖα ὁδηγοῦνται καὶ ὁδηγοῦν καὶ τὸν κόσμο, καὶ τελικὰ συνετιστοῦν.)
Ὅπως, ἐπίσης, εἶναι οἱ ἴδιοι, στὴν ἀνώτατη πλέον πυραμίδα, ποὺ μὲ βλακώδη πειράματα προσπαθοῦν δῆθεν νὰ μάθουν περὶ τῆς ἀρχῆς τῆς δημιουργίας τοῦ κόσμου, ἐνῶ αὐτὰ εἶναι ξεκαθαρισμένα ἀπὸ τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον, ἔτσι ὅπως Αὐτὸ ἀπεκάλυψε καὶ ἐνέπνευσε τοὺς Ἁγίους Προφήτας, τοὺς Ἁγίους Ἀποστόλους καὶ πάντας τοὺς Ἁγίους, οἱ ὁποῖοι τὰ κατέγραψαν μὲ πάσαν ἀκρίβειαν. (Βλέπε Πεντάτευχο Μωϋσέως καὶ τὴν Ἐρμηνεία εἰς αὐτὴν τοῦ Μεγάλου Βασιλείου). Βέβαια, μὲ αὐτὰ καὶ τὰ τοιαῦτα, συντηροῦνται αὐτὰ τὰ ἀνθρωποειδῆ…; (οἱ ἴδιοι διατείνονται ὅτι κατάγονται ἀπὸ τοὺς πιθήκους!), ἀφοῦ καταφέρνουν καὶ εἰσπράττουν πακτωλοὺς χρημάτων καὶ κονδύλια ὑπέρογκα γιὰ τὶς δῆθεν ἐφευρέσεις καὶ ἀνακαλύψεις τους, ὥστε νὰ βολεύονται αὐτοὶ καὶ οἱ ἡμέτεροι σὲ βάρος τῶν ἀδύναμων ἀνθρώπων καὶ κρατῶν τοῦ πλανήτη.
Ἡ δυστυχία εἶναι ὅτι κατάφεραν, σὲ αὐτὴ τὴν δυσώδη Νέα Ἐποχή, οἱ πολλοὶ νὰ κλίνουν εὐήκοα ὦτα σὲ τέτοιους ἀνόητους μύθους καὶ πλάνες καὶ νὰ συντηρεῖται ἔτσι, ἄχρι καιροῦ, αὐτὴ ἡ νοσηρὴ κατάσταση. Ἰδοῦ τί γράφει ὁ Ἅγιος Ἀπόστολος Παῦλος στήν Α΄καὶ Β΄ ἐπιστολή του πρὸς Τιμόθεο: , «Τὸ δὲ Πνεῦμα ῥητῶς λέγει ὅτι ἐν ὑστέροις καιροῖς ἀποστήσονταί τινες τῆς πίστεως, προσέχοντες πνεύμασι πλάνοις καὶ διδασκαλίαις δαιμονίων, ἐν ὑποκρίσει ψευδολόγων, κεκαυστηριασμένων τὴν ἰδίαν συνείδησιν» (Α΄ Τιμόθ., κεφ.δ΄, στ.1-2)
« τὰς δὲ βεβήλους κενοφωνίας περιίστασο· ἐπὶ πλεῖον γὰρ προκόψουσιν ἀσεβείας, καὶ  ὁ λόγος αὐτῶν ὡς γάγγραινα νομὴν ἕξει·…» (Β΄Τιμόθ., κεφ.β΄,στ.16-17)
«Τοῦτο δὲ γίνωσκε, ὅτι ἐν ἐσχάταις ἡμέραις ἐνστήσονται καιροὶ χαλεποί· ἔσονται γὰρ οἱ ἄνθρωποι φίλαυτοι, φιλάργυροι, ἀλαζόνες, ὑπερήφανοι, βλάσφημοι,…ἔχοντες μόρφωσιν εὐσεβείας, τὴν δὲ δύναμιν αὐτῆς ἠρνημένοι… ἀνθίστανται τῇ ἀληθείᾳ, ἄνθρωποι κατεφθαρμένοι τὸν νοῦν, ἀδόκιμοι περὶ τὴν πίστιν….  πονηροὶ δὲ ἄνθρωποι καὶ γόητες προκόψουσιν ἐπὶ τὸ χεῖρον, πλανῶντες καὶ πλανώμενοι.» (Β΄Τιμόθ., κεφ.γ΄, στ.1,2,5,8,13)
« …ἔσται γὰρ καιρὸς ὅτε τῆς ὑγιαινούσης διδασκαλίας οὐκ ἀνέξονται, ἀλλὰ κατὰ τὰς ἐπιθυμίας τὰς ἰδίας ἑαυτοῖς ἐπισωρεύσουσι διδασκάλους κνηθόμενοι τὴν ἀκοήν,  καὶ ἀπὸ μὲν τῆς ἀληθείας τὴν ἀκοὴν ἀποστρέψουσιν, ἐπὶ δὲ τοὺς μύθους ἐκτραπήσονται.» (Β΄Τιμόθ., κεφ.δ΄, στ.3-4).
Ἑμεῖς, ὅμως, ἀγαπητοί μου ἀδελφοὶ καὶ παιδιά μου, ποὺ ἀποτελοῦμε τὸ ποίμνιο τοῦ Χριστοῦ, γνωρίζουμε διὰ τῶν Ἁγίων μας διαχρονικὰ τὴν αἰώνια ἀξία τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου ὠς εἰκόνος τοῦ Θεοῦ καὶ δὲν ἐπιτρέπουμε τὰ μασκαρέματα καὶ τὸν σαρκικὸ βόρβορο ποὺ προηγεῖται ἢ ἀκολουθεῖ αὐτῶν. Ὅπως, ἐπίσης, ἐκ Θείας ἀποκαλύψεως καὶ ἐμπειρικὰ, μαθαίνουμε ὅτι ὄντως ὑπάρχουν ἐξωγήινα πλάσματα, τὰ ὁποῖα ὅμως εἶναι οἱ Ἅγιοι Ἄγγελοι καὶ Ἀρχάγγελοι καὶ ὅλες οἱ ἐπουράνιες ταξιαρχίες τῶν Ἁγίων Ἀσωμάτων, καθώς καὶ ἄλλα, ἀντίθετα πνεύματα κακίας καὶ πονηρίας, ποὺ ὁ Κύριος Ἰησοῦς καὶ ἡ Ἁγία Του Ἐκκλησία τὰ ὀνομάζει δαιμόνια. Αὐτὰ εἶναι ὄντως τὰ ἐξωγήινα πνεύματα. Τὰ μὲν πρῶτα, οἱ Ἅγιοι Ἄγγελοι, οἱ ὁποῖοι συμπαρίστανται καὶ ἐμπνέουν τοὺς ἀνθρώπους στὸν ἀγαθὸ δρόμο τοῦ Θεοῦ γιὰ τὴν σωτηρίαν των, τὰ δὲ δεύτερα, οἱ ἀνθρωποκτόνοι δαίμονες, οἱ ὁποῖοι μεθύουν τοὺς ἀνθρώπους μὲ τὸ «ἐγώ» τους μέσα στὴν ἁμαρτία καὶ ζητοῦν νὰ ὁδηγήσουν εἰ δυνατὸν ὅλη τὴν δημιουργία τοῦ Θεοῦ στὴν πλάνη καὶ τὴν ἀσέβεια, καὶ αὐτὸ ἀκριβῶς συμβαίνει σήμερα στὴν Νέα Ἐποχὴ τῆς Παγκοσμιοποίησης.
Σᾶς πληροφορῶ, μὲ πολὺ σεβασμὸ καὶ ἀγάπη στὴν προσωπική σας ἐλευθερία, τὴν ὁποία κανεὶς δὲν μπορεῖ νὰ σᾶς ἀφαιρέσει οὔτε ἀκόμη καὶ ὁ Δημιουργός, ὅτι τὸ μυστήριο τῆς σωτηρίας ἐνεργεῖται μέσα στὴν Ἁγία Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ μας, δηλαδὴ τὴν Ὀρθόδοξη. Ἔξω ὅμως ἀπὸ τὴν Ὀρθοδοξία, παράλληλα, συντελεῖται καὶ τὸ μυστήριο τῆς ἀνομίας, δηλαδὴ τῆς ἐπικείμενης ἐμφανίσεως τοῦ ἀντί τοῦ Χριστοῦ (Ἀντιχρίστου). Στῶμεν καλῶς, στῶμεν μετὰ φόβου. Ὁ Κύριος Ἰησοῦς, ὁ Μεσσίας, νὰ σᾶς χαρίζει πάντοτε σοφία, φώτιση καὶ σύνεση ἐν πάσι. Ἀμήν.

Η ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ


"ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΓΓΕΛΟΙ ΚΑΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΜΟΝΟ ΑΓΓΕΛΟΙ" (ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ)

 ΕΙΝΑΙ Η ΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΤΗΣ ΛΕΥΤΕΡΙΑΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΑΙΩΝΙΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ !!!
"ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ Η ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ"

                                                                                                                                                                                                                       ..

ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΣΟΦΟΥ ΣΟΛΩΝΑ ΠΟΥ "ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕ" ΠΡΙΝ ΑΠΟ 2.500 ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΔΟΥΛΟΙ ΛΟΓΩ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ ΤΩΝ ΧΡΕΩΝ ΤΟΥΣ ...
ΣΗΜΕΡΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΗΓΕΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ...
ΚΑΙ ΕΝΩ Η ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ, ΟΙ ΦΤΩΧΟΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ  ΑΥΤΟΚΤΟΝΟΥΝ, ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ "ΕΠΙΒΗΤΟΡΕΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ" ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΣΤΗΝ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ...
ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ "ΣΙΝΑΧΩΘΗΚΑΝ" ...
Η ΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΤΟΥ "ΚΑΤΑΡΑΚΩΘΗΚΕ" ...
Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΕ ...
ΠΟΥ ΕΛΠΙΖΕΙ ΠΟΙΑ;
ΤΙ ΠΡΟΣΔΟΚΑ;
ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΙΣΤΗ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΗΝ "ΑΝΟΙΞΗ"  ...
ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ, ΤΟ ΤΕΛΟΣ, ΤΗΝ ΣΚΛΑΒΙΑ, ΤΗΝ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗ ...
ΟΠΩΣ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΠΙΣΤΟΥ "ΛΩΤ" Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΕΣΩΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΑΞΙΖΕ, ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΟΔΟΜΑ, ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ "ΜΑΓΙΑΣ" ΘΑ ΣΩΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ  ΕΛΛΗΝΕΣ,
ΚΑΙ ΑΣ ΜΗ ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΝ ...
ΠΟΥΛΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΜΑΣ ΑΚΡΙΒΑ ΣΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ "ΚΑΚΟΥ" ΚΑΙ ΕΠΙΤΡΕΨΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ  ΜΑΣ ΔΙΑΣΥΡΡΟΥΝ ...
ΜΑΣ ΕΜΕΙΝΕ ΟΜΩΣ Η ΤΑΠΕΙΝΟΤΗΤΑ, ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΣΟΝ ΤΟΥ ΠΙΣΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ  ΑΞΙΖΕΙ ΟΣΟ ΠΟΛΛΟΙ ΘΗΣΑΥΡΟΙ ΤΗΣ ΓΗΣ ...
ΟΣΟ Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ "ΝΕΟΤΑΞΙΤΩΝ" ΓΙΑΤΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΗΝΥΣΕ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΩΝ ΤΟΥ, ΟΤΙ Ο ΠΛΟΥΤΟΣ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΟΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ Ο
"ΠΡΟΦΗΤΕΥΟΜΕΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ" ΠΟΥ ΘΑ ΜΗΔΕΝΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΣΤΗΣΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ...
ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΘΑ ΑΝΑΤΡΑΠΟΥΝ ΚΑΙ Ο ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΗΛΟΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ...
Η "ΓΛΥΚΙΑ ΜΕΘΗ" ΠΟΥ ΠΡΟΟΡΗΣΕ Ο ΒΑΤΟΠΕΔΙΝΟΣ ΘΑ ΣΑΛΕΨΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ, ΟΥΤΕ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΤΟΥΣ ...
ΟΤΑΝ ΑΛΛΗΛΟΦΑΓΩΘΟΥΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΟΥΣ ...
ΘΑ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ "ΜΠΑΛΩΝΟΥΝ" ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΤΟΥΣ ...
Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ "ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ" ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΝΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΠΛΥΣΗ, (ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΟ ΜΕΣΟΔΙΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ) ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΕ "ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ", ΜΕΤΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙ Η ΗΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΑΡΙ ...
ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ, ΤΟ ΣΤΕΓΝΩΜΑ ΘΑ ΒΡΕΙ ΜΟΝΟ ΠΙΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΔΩΣΟΥΝ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΗΚΗ ΚΑΙ ΠΛΑΤΗ ΤΗΣ ΓΗΣ ...
ΤΟΤΕ ΘΑ ΑΝΑΣΤΗΘΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ Η ΓΗ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΝ ...
ΤΟΤΕ ΘΑ ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙ Η ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ...
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΦΥΛΑΚΙΣΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ,
ΠΡΟΟΡΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ ...
ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ "ΔΑΙΜΟΝΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ" ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΘΑ ΑΝΥΨΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ,
ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΗ ...
ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΦΟΡΟΙ, ΤΕΡΜΑ Η ΔΟΥΛΟΠΑΡΟΙΚΙΑ,
ΤΕΛΟΣ ΤΟ "ΔΑΙΜΟΝΙΚΟ ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΑΤΟ" ...
ΗΔΗ ΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΜΑΚΡΟΘΥΜΙΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΝΑ ΒΙΑΖΟΝΤΑΙ, ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΛΑΘΟΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ...
ΝΑ ΓΕΜΙΣΟΥΝ ΤΟ ΣΑΚΟΥΛΙ ΤΟΥ "ΜΥΡΜΗΓΚΟΛΕΟΝΤΑ" ΨΑΧΝΟΥΝ ΜΕ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΨΥΧΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΑΦΥΡΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΣΤΟ ΛΙΓΟΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΜΕΙΝΕ ...
ΓΙ ΑΥΤΟ ΜΗΝ ΕΝΔΙΔΕΤΕ ΣΤΙΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΘΗ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΟ "ΣΑΚΙ"
ΤΟΥ "ΜΙΣΟΚΑΛΟΥ" ...
ΒΑΛΤΕ ΧΡΙΣΤΟ ΜΕΣΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ ΣΤΟ ΚΑΚΟ ΜΕ ΟΠΛΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ, ΤΗΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑ, ΤΗΝ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ, ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ...
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΤΟ "ΚΑΚΟ" ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙ, ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΣΑΣ,
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ "ΓΥΡΩ" ΣΑΣ ...
ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ, ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙΣΤΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ...
ΟΙ "ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ" ΕΧΟΥΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΗΔΗ ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΥΠΟΔΟΥΛΩΘΕΙ ...
ΤΟ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΔΟΘΕΙ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΩΣΕ, ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΤΙΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΥΨΩΝΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ ...
ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΓΙΟΣ Η ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΔΕΝ ΕΧΥΣΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΓΗ ...
ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΓΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ, ΟΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΒΙΑΣΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΙ ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ ...
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΩΝ ΑΦΟΥ ΑΠ' ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΡΟΟΡΗΣΑΝ ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΤΕΚΤΕΝΟΜΕΝΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΦΛΕΞΗ ΚΑΙ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΓΠΠ !!!

ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΡΟΔΟΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΕΙΣ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ «ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ»;

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj9HHpc8QgxJnIJ9EZeYZTQkgsk9S2zbsWf5OUD3AS91cmuMa29arrfzMUutpOaX3ocd5GZ_zsW4DhdZzlKLzlSlpu9Bb-P2s6nWt-7n1byOLbiAM5Cp4KtFsPpbsusovrldIaVFlWdkKM/s1600/%CF%80+%CE%98%CE%B5%CF%8C%CE%B4%CF%89%CF%81%CE%BF%CF%82.png

Το πρωτοπρεσβυτέρου π. Θεοδώρου Ζήση
1. Δν θέλουν ν γνωρίζη  λας τ ποφασιζόμενα 
http://www.paros-restaurants.gr/images/logo.gif
ΕΙΝΑΙ φοβερ  συντελούμενηκκλησιολογικ καταστροφ στ πλαίσια τς Ψευδοοικουμενικς Κινήσεως κα τς παναιρέσεως το Οκουμενισμοσοι π να αώνα πατεώνα, τν προηγούμενο 20αώνα, σχεδίασαν κα φήρμοσαν μεθοδικά, στν ρχ κρυφ κα συνεσκιασμένα, τν σατανοκίνητο κα μασονοκίνητο διαθρησκειακ κα διαχριστιανικ συγκρητισμό, μ τν πολυδιαφημισθεσα καπολυεπαινεθεσα Οκουμενικ Κίνηση, μπορον τώρα ν πιχαίρουν, διότι ορθόδοξες ντιστάσεις μειώνονται, διαίτερα στ ψηλ γετικ κλιμάκια τςκκλησίας κα τς θεολογικς πιστήμης, πλν λαχίστων ξαιρέσεων.
Μόνο θλίψη κα κατήφεια γι τν λόγο ατ προκαλον τ ποφασισθέντα στν 10η Γενικ Συνέλευση το «Παγκοσμίου Συμβουλίου κκλησιν», ρθότερα το Παγκοσμίου Συμβουλίου Αρέσεων, τ ποα δέχθηκανμόφωνα ο ντιπρόσωποι λων τν ατοκεφάλων ρθοδόξων κκλησιν, πλν βεβαίως τν κκλησιν Γεωργίας κα Βουλγαρίας, ο ποες ξιεπαίνως κα πατερικς δν συμμετέχουν σ ατν τν πανσπερμία τς πλάνης κα τςκκλησιολογικς
σύγχυσης.
 Συνέλευση ατ τν αρετικν, Προτεσταντν κα Μονοφυσιτν, μ τοςποίους κκλησιολογικ ταυτίζεται κα ετελίζεται  Μία, γία, Καθολικ καποστολικ κκλησία, λαβε χώρα στν πόλη Πουσν τς Ν. Κορέας π τς 30 κτωβρίου μέχρι τς 8 Νοεμβρίου τρέχοντος τους. Εναι βέβαια κόμηνωρς γι τν καταμέτρηση τν ντιδράσεων κ μέρους τς πισήμουκκλησίας, το γίου ρους κα μεμονωμένων κληρικν, μοναχν καλαϊκν. ξιοσημείωτη κα πολ νδιαφέρουσα γι τς πισημάνσεις της εναι μία πρώτη Μον Παντοκράτορος Μελισσοχωρίου,  ποία δη κυκλοφορήθη διαδικτυακς μ τν εστοχο τίτλο «“Συγγνώμη πο εμαστε ρθόδοξοι”: 10η Γενικ Συνέλευση το ΠΣΕ στ Πουσάν».
Εναι βέβαιο πς στ συνέχεια θ πάρξουν κα λλες ντιδράσεις κατοποθετήσεις, τς ποες μως φαίνεται τι θέλουν ν ποτρέψουν ομετέχοντες κα ο π κεφαλς των, γι ατ κα οσιαστικ ποκρύπτουν τποφασισθέντα. 
πάρχει στ σημεο ατ μία λοφάνερη ντίφαση μεταξ σων λέγουν κα σων πράττουν ατο πο νστερνίζονται τ το Οκουμενισμο.ταν συναντνται σ πίσημες διαβουλεύσεις, διαπιστώνουν τι οποφάσεις τους παραμένουν μόνον μεταξ ατν πο τς ποφασίζουν κα λαχίστων λλων περ ατούς, ν  λας γνοε τ ποφασιζόμενα, κα πομένως οσιαστικ πρόκειται γι μία ριστοκρατικ κίνηση εδικν κα παγγελματιν, χωρς λαϊκ ρει- σμα. Δν πράττουν μως κα τίποτε, γι ν ποτρέψουν ατν τν λιγαρχικ ντιλαϊκ εκόνα, χι γιατ δν μπορον, λλ γιατ θέλουν ν κρατον σ γνοια τος πολλος κ τνπισκόπων κα περισσότερο τ πλήρωμα τν πιστν, πο διαμορφώνουν διαχρονικ τν συνείδηση τς κκλησίας,  ποία ποτρέπει τς αρέσεις κατς πλάνες.
ν πιθυμοσαν ν φέρουν στ φς τ ποφασιζόμενα,  πρώτη κί- νηση πο πρεπε ν κάνουν, γι ν προβάλουν σα “ρθά” κα “νεπί- ληπτα” πογράφουν, ταν ν δώσουν ερεα δημοσιότητα μμεταφράσεις τν κειμένων στ πίσημα κκλησιαστικ κα στ λλα χριστιανικ ντυπα κα φημερίδες, κόμη δ κα ν διανείμουν τςποφάσεις ες λους τος πισκόπους, τος ερες, τος μοναχος κατος λαϊκούς. Ατο πο κόπτονται πρ τς μεταφράσεως τν λειτουργικν κειμένων, γι ν τ κατανοε  λαός, γιατί δν μεταφράζουν κα δν διαδίδουν τς ποφάσεις τν Γενικν Συνελεύσεων το «Παγκοσμίου Συμβουλίουκκλησιν», στε ν τς γνωρίσει  λας κα ν τοποθετηθε π ατν; Ψάξτε ν βρετε στ πίσημα ντυπα τς κκλησίας  στ τν ερν Μητροπόλεων τκείμενα τν προηγουμένων Συνελεύσεων. Παντελς σιωπ κα πόκρυψη. ερ Σύνοδος θ ρκεσθε στν σχετικ κθεση πο θ ποβάλει ντιπροσωπεία, μ τς δικές της βέβαια θετικς κτιμήσεις, φοσυνδιαμόρφωσε τ ποφασισθέντα, χωρς κν ν συζητήσει γι ατ οτε σπίπεδο Διαρκος ερς Συνόδου, οτε σ πίπεδο εραρχίας. Ατς εναι κα λόγος γι τν ποο ρωτώμενοι πολλο πίσκοποι γι τ ποφασιζόμενα δηλώνουν γνοια, χωρς βέβαια ατ ν τος θωώνει, γιατ μέσα στν ποιμαντική τους εθύνη κα γωνία πρεπε προτεραιότητα ν χουν τ θέματα τς πίστεως κα τς νοθεύσεώς της π τος αρετικος κα τος αρετίζονταςδικούς μας, πως τ πράττουν ρθς ρκετο ξ ατν.
2. Παραδείγματα προδοτικν ποφάσεων, πο δν γνωρίζουν οτε οπίσκοποι
Μέχρι τώρα στος διαχριστιανικος διαλόγους, διμερες κα πολυμερες,χουν γίνει δεκτ παράδεκτα κείμενα, τ ποα προσβάλλουν τν ρθόδοξη ατοσυνειδησία, ναιρον ποφάσεις κόμη κα Οκουμενικν Συνόδων καθωώνουν παλαις κα νέες αρέσεις. Κα τ κείμενα ατ γιναν δεκτ πντιπροσώπους κκλησιν. Τοποθετήθηκαν συνοδικ ο ατοκέφαλεςκκλησίες πέναντι ατν τν ντισυνοδικν κα ντιπατερικν ποφάσεων,στε ν τς γκρίνουν  ν τς πορρίψουν;
Μερικς κκλησίες τς χουν γκρίνει, πως πραξε συνοδικ  κκλησία τς Ρουμανίας,  ποία δέχθηκε τ πορίσματα το διαλόγου μ τος Μονοφυσίτες, βάσει τν ποίων ατο εναι ρθόδοξοι, κα πως πράττει στν πράξη  κκλησία ντιοχείας,  ποία βάσει τν πορισμάτων ατν χει μυστηριακ κα εχαριστιακ κοινωνία μ τος Συροϊακωβίτες Μονοφυσίτες, κα πως κόμη πράττει π τη τό «Παγκόσμιο Συμβούλιο κκλησιν», πο μς βάζει στν διο σάκκο, μς τσουβαλιάζει, μς τος ρθοδόξους μαζ μ τος Μονο- φυσίτες,νομάζοντάς μας λους ρθοδόξους. Στς πιτροπς το «Παγκοσμίου Συμβουλίου κκλησιν», μετέχουμε κα δεχόμαστε ν νομαζόμαστερθόδοξοι κα μες κα ο αρετικο Μονοφυσίτες, κα κανένας δν διαμαρτύρεται.
Στ θέματα πίστεως κα αρέσεων δν πάρχουν τοπικ ρια κα τοπικς δικαιοδοσίες, στε ν δικαιολογεται  διαφορία   μ νάμειξη ς πράξη ποδθεν πορρέει π τν ποχρέωση ν μ ναμειγνυόμαστε στς δικαιοδοσίεςλλων τοπικν κκλησιν.  πίστη,  λήθεια κα τ δόγματα δν χουν σύνορα· εναι κοιν κα νιαα. Κα ταν προσβάλλονται πουδήποτε, προσβολ θίγει τν νότητα τς κκλησίας. Διαμαρτυρήθηκε ποτ κκλησία τς λλάδος γι τν μυστηριακ κοινωνία μ τος Μονοφυσίτες καγι τν συνοδικ ποδοχ τν ποφάσεων το Διαλόγου;
3.  εραρχία, πλν ξαιρέσεων, φωνη κα πραγη
 μόνη ρθ ντίδραση τς κκλησία τς λλάδος τς τελευταες δεκαετίεςταν ν μ ποστείλει ντιπροσώπους στν Γενικ Συνέλευση τς Μικτςπιτροπς το Θεολογικο Διαλόγου μεταξ ρθοδόξων καΡωμαιοκαθολικν στ Balamand το Λιβάνου τ 1993, π ρχιεπισκόπου Σεραφείμ, κα ν μ μετάσχει τσι, μαζ μ πέντε λλες ατοκέφαλες κκλησίες (εροσολύμων, Σερβίας, Βουλγαρίας, Γεωργίας, Τσεχοσλοβακίας), στν σύνταξη κα ποδοχ νς παίσχυντου προδοτικο κειμένου, τ ποο χι μόνο θωώνει τν Ονία, δικαιολογώντας κα τν στορική της προέλευση κα τν σημερινή της παρξη, λλ πρ παντς γι πρώτη φορρθόδοξοι ντιπρόσωποι τν ννέα ατοκεφάλων κκλησιν πολαβαν μέρος (Κωνσταντινουπόλεως, λεξανδρείας, ντιοχείας, Μόσχας, Ρουμανίας, Κύπρου, Πολωνίας, λβανίας, Φιλλανδίας)ρνονται πισήμως σ θεολογικ διάλογο τι  ρθόδοξη κκλησία εναι  Μία, γία, Καθολικ κα ποστολικ κκλησία κα δέχονται τι συναποτελε μ τν Ρωμαιοκαθολικ κκλησία τν Μία, γία (Unam Sanctam), στν ποία Ρωμαιοκαθολικ κκλησία ναγνωρίζουνποστολικ διαδοχ κα γιαστικ Χάρη στ μυστήριά της 1.
Τ διάβασαν κα τ μελέτησαν κα τ ποδέχονται λα ατ ο ρθόδοξοιπίσκοποι, σ ντίθεση μ λη τν προηγουμένη συνοδικ κα πατερικπαράδοση; Μολονότι λαφρύνεται κάπως  θέση σων ατοκεφάλωνκκλησιν δν λαβαν μέρος στ Balamand, δν πρεπε στ συνέχεια συνοδικ ν ντιδράσουν κα ν πορρίψουν τ κείμενο, πως πραξανρκετο κληρικοί, μοναχο κα λαϊκοί, μερικο π τος ποίους τιμωρήθησαν γι ατήν τους τν ντίδραση;
Κα χι μόνον δν ντέδρασαν τότε, πρν π εκοσι χρόνια, λλ στσυνέχεια λαβαν παρόμοιες ποφάσεις στ χρο το Παγκοσμίου Συμβουλίουκκλησιν, πως γινε στν προηγούμενη 9η Γενικ Συνέλευση στ Πόρτολέγκρε τς Βραζιλίας τν Φεβρουάριο το 2006, που ο μετέχοντεςντιπρόσωποι τν ρθοδόξων κκλησιν, κα τς κκλησίας τς λλάδος, πλν τν κκλησιν Γεωργίας κα Βουλγαρίας, ρνήθηκαν, πως στBalamand, τι  ρθόδοξη κκλησία εναι  Μία γία, Καθολικ καποστολικ κκλησία. Δέχθηκαν τι λόγ το χωρισμο κα τς διαιρέσεως καμμία κκλησία δν εναι καθολική· πως π λέξει γράφει τ κείμενο τοΠόρτο λέγκρε «κάθε κκλησία κπληρώνει τν καθολικότητά της, ταν εναι σ κοινωνία μ τς λλες κκλησίες» (§ 6) κα τι «χωρισμέ- νοι π λλήλων εμαστε πτωχευμένοι». Βάσει ατν τώρα δέν πάρχει πουθεν  Μία, γία, Καθολικ κα ποστολικ κκλησία, πειδ πάρχουν διαιρέσεις, πειδ κκλησία εναι διηρημένη κατ τν πρωτοφαν κκλησιολογία Μητροπολίτου, ποος κπροσωπε τν κκλησία τς λλάδος σ λες ατς τς συναντήσεις, κα τ χειρότερο τι εναι πτωχ  κκλησία πειδ τς λείπουν οαρετικοί.
 «Σύναξη ρθοδόξων Κληρικν κα Μοναχν» τ πισημάναμε τότε ατά, μεταξ πολλν λλων, σ νοικτ πιστολ πο στείλαμε στν Οκουμενικ Πατριάρχη κ. Βαρθολομαο,  ποος σ πίσκεψή του στνερ Μον Μεγίστης Λαύρας γίου ρους προσπάθησε μιλν ν τδικαιολογήσει κα ν συστήσει στος μοναχος ν πακούουν κα νδέχονται σα ο κκλησιαστικς γεσίες ποφασίζουν, σν ν εναι πρώτη φορ στν στορία τς κκλησίας πο σύνοδοι, πατριάρχες καπίσκοποι διατυπώνουν αρέσεις, πο καταδικάζονται πρωτοστατούντων τν μοναχν 2.
Τς διες κκλησιολογικς θέσεις πιβεβαίωσε κα νίσχυσε κα  πρόσφατη10η Γενικ Συνέλευση το Παγκοσμίου Συμβουλίου κκλησιν στΠουσν τς Ν. Κορέας. Δν ντέδρασε γι τς ποφάσεις το Πόρτο λέγκρε πρν π πτ χρόνια οτε  Διαρκς ερ Σύνοδος οτε  εραρχία τςκκλησίας τς λλάδος, ν πάρχει μεγάλος σκανδαλισμς κα ναταραχστς συνειδήσεις τν πιστν. Δν ζήτησε ξηγήσεις π τος ντιπροσώπους της κληρικος κα λαϊκούς. Τί καναν στ Συνέλευση; κοιμντο,διαφοροσαν, τ θεωρον ατ σήμαντα, δν χουν τν νάλογη θεολογικπαιδεία, τος χουν καθοδηγήσει ν τ δέχονται λα χωρς ντίρρηση, γιαττσι εναι προαποφασισμένο; Τί π λα ατ  τί λλο συμβαίνει; Δν πρέπει ν γνωρίζουν ο πίσκοποι, πο τος ρίζουν ς ντιπροσώπους, δν πρέπει νμάθει τ ρθόδοξο πλήρωμα, πο εναι ποίμνιο λογικ κα χι λογο; Τόσο λογικ μάλιστα κα ποφασιστικό, στε πολλς φορς καταργε τος ναξίους ποιμένες κα σώζει ατ τν ρθοδοξία.
Εναι πλέον καιρς ,τι δν πραξαν ο πίσκοποι μετ τ Balamand κα μετ τPorto Alegre κα φησαν τν αρεση ν θριαμβεύει κα ν ξευτελίζει τν Μία,γία, Καθολικ κα ποστολικ κκλησία, ν τ πράξουν τώρα, μετ τΠουσάν, πο παναλαμβάνει τ δια κα προχωρε σ χειρότερα, πως θδομε σ πόμενο ρθρο μας. Γιατί ο ντιπρόσωποί μας δν χρησιμοποίησαν τ δικαίωμα πο τος δίνουν ο νέες ρυθμίσεις στ καταστατικ το«Παγκοσμίου Συμβουλίου κκλησιν» ν κφράσουν τν κκλησιολογική τους διαφοροποίηση; Μς ταύτισαν, λοιπόν, λόγ γνωσίας, δειλίας στοχευμένης διαφορίας, μ τος αρετικος κα ποφάσισαν ξ νόματος κατν γίων Πατέρων ν ζητήσουμε συγγνώμη κα ν μετανοήσουμε μαζ μ τς αρέσεις, ντ κολουθώντας τος γίους Πατέρες ν καλέσουν τος αρετικούς, Προτεστάντες κα Μονοφυσίτες, ν μετανοήσουν κα ν νωθον μ τν Μία, γία, Καθολικ κα ποστολικ κκλησία. Τ γνωρίζουν λα ατο σεβαστο κατ τ λλα πίσκοποι κα ποιμένες, κα διαίτερα ο μστρατευμένοι στς τάξεις το Οκουμενισμο;
ποσημειώσεις:
1. Περισσότερα βλ. ες Πρωτοπρεσβυτέρου ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ, Ονία. καταδίκη κα  θώωση (στ Freising κα στ Balamand), Θεσσαλονίκη 2002, σελ. 148-152. 
2. Βλ. τ κείμενα τς ΣΥΝΑΞΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑ- ΧΩΝ, «ργ το Οκουμενικο Πατριάρχου στ Μεγίστη Λαύρα γίου ρουςποκαλύπτει πολλά» κα ΤΩΝ ΑΥΤΩΝ, «“Οκ σμν τν Πατέρων σοφώτεροι”.ναίρεση τς πιχειρηματολογίας το Οκουμενισμο μ φορμ τν μιλία τοΟκουμενικο Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου στ Μεγίστη Λαύρα», ν Θεοδρομί 13 (2011) 592-639. Τ δια κείμενα μ ντυπωσιακ φωτογραφικλικ π τς συναντήσεις τν Οκουμενιστν στ ξαιρετικ ντυπο: Φώτης Κόντογλου. φιέρωμα στν ναίρεση τς πιχειρηματολογίας τοΟκουμενισμοκδοση τς Συνάξεως ρθοδόξων Ρωμην «Φώτης Κόντογλου», Τρίκαλα, Χριστούγεννα 2011.

 Το είδαμε εδώ

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...