Ἐν
Ἐδέσσῃ τῇ 28ῃ Δεκεμβρίου 2011
Πρὸς
Τὴν
Ἐρίτιμον
Πρόεδρον
τοῦ Ἀρείου Πάγου
κ.
Ρέναν Ἀσημακοπούλου
Εἰς
Ἀθήνας
Λαμβάνω
τὸ θάρρος ὡς Ἐπίσκοπος καὶ Ἕλλην πολίτης ἐξ ἀφορμῆς τῆς προφυλακίσεως τοῦ
Ἡγουμένου τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Βατοπαιδίου π. Ἐφραὶμ νὰ ἀπευθυνθῶ εἰς Ὑμᾶς καὶ νὰ
κοινοποιήσω ὡρισμένας σκέψεις μου.
Χωρὶς
νὰ εἰσέρχωμαι εἰς τὴν ἐξουσίαν καὶ τὸ λειτούργημα, τὸ ὁποῖον ἐκπροσωπεῖτε, καὶ
ἔχων διάθεσιν οὐχὶ ἐλεγκτικήν, ἀλλὰ παρακλητικήν, ἐπιθυμῶ νὰ Σᾶς παρακαλέσω νὰ
ἐπιληφθῆτε τοῦ δημιουργηθέντος θέματος καὶ νὰ δώσητε λύσιν, ἡ ὁποία θὰ ἱκανοποιῇ
τὸ δημόσιον αἴσθημα, ἐκκλησιαστικῶν ἢ μὴ ἀνθρώπων, περὶ Δικαίου. Πῶς εἶναι
δυνατὸν νὰ εἶναι ἴσοι ἐνώπιον τοῦ νόμου ὅλοι (κληρικοὶ καὶ λαϊκοί), ὅταν οἱ
ἐμπλεκόμενοι εἰς τὴν ὑπόθεσιν τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Βατοπαιδίου δὲν εἶναι μόνον ὁ π.
Ἐφραίμ, ἀλλὰ καὶ ὑπάλληλοι τοῦ κράτους καὶ πολλοὶ πολιτικοί; Αὐτοὶ ὅλοι
ἀπηλλάγησαν, ἐνῶ ὁ π. Ἐφραὶμ προεφυλακίσθη. Δὲν εἶναι αὐτὸ κατάστασις ποὺ
δημιουργεῖ εὐλόγους ἀπορίας; Ἴσως μοι ἀντείπητε ὅτι οἱ πολλοὶ ἀπηλλάγησαν διὰ
νόμου. Ἀλλὰ τί νόμος εἶναι αὐτός, ὁ ὁποῖος διὰ τὸ ἴδιον παράπτωμα ἄλλους τοὺς
ἀπαλλάσσει καὶ ἄλλους τοὺς κατακρίνει. Μήπως ἐπικρατεῖ εἰς τὴν πατρίδα μας
τὸ jus majoris(τὸ δίκαιον τοῦ ἰσχυροτέρου) ἐκ μέρους τῶν πολιτικῶν μας;
Ὁ χρόνος ποὺ ἐπραγματοποιήθη ἡ σύλληψις καὶ ἡ προφυλάκισις τοῦ Ἡγουμένου μόνον λύπην μπορεῖ νὰ δημιουργήσῃ. Ἡ Γέννησις τοῦ Χριστοῦ εἶναι σημεῖον ἀγάπης καὶ ὄχι ἐντάσεων.
Ὁ χρόνος ποὺ ἐπραγματοποιήθη ἡ σύλληψις καὶ ἡ προφυλάκισις τοῦ Ἡγουμένου μόνον λύπην μπορεῖ νὰ δημιουργήσῃ. Ἡ Γέννησις τοῦ Χριστοῦ εἶναι σημεῖον ἀγάπης καὶ ὄχι ἐντάσεων.
Δώσατε
λύσιν, διότι ὁ λαὸς τῆς Ἑλλάδος, ὡς ἄλλοι ἔνορκοι, ἴσως διαφορετικὰ ἐκτιμήσουν
τὴν ὑπόθεσιν αὐτὴν καὶ σχηματίσουν ἀντίληψιν διὰ τοὺς δικαστικοὺς ὄχι ὀρθὴ ἀλλὰ
οὔτε καὶ κολακευτική.
Δὲν
ἀναμένω ἀπάντησίν Σας, ἐπειδὴ ἀσχολεῖστε μὲ πολλὰς ὑποθέσεις, ἀλλὰ τυχὸν
ἀπόκρισίς Σας θὰ θεωρηθῇ ἐξαιρετικὴ τιμὴ δι' ἡμᾶς.
Μὲ
τὴν ἐλπίδα ὅτι θὰ ἀποκατασταθῇ τὸ δίκαιον καὶ ἡ ἀλήθεια εὔχομαι Ὑμῖν τὰ δέοντα.
Ὁ
Ἐδέσσης, Πέλλης καὶ Ἀλμωπίας ΙΩΗΛ
αντιγραφή απο ΑΚΤΙΝΕΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά