του Oμολογητού Θεολόγου Nικολάου Σωτηροπούλου
Ομιλούμε και γράφουμε επί τη βάσει της Γραφής, η οποία είνε θεόπνευστη, και όχι επί τη βάσει της γνώμης του A ή του B, η οποία είνε επισφαλής. Εκφραζόμεθα έτσι, διότι πολλοί, μάλιστα και Ιεράρχες, αν καί λέγουν, ότι πιστεύουν στη Γραφή, στο ιερό κείμενο της Εκκλησίας, δεν συγκινούνται και δεν συγκλονίζονται από τα λόγια της Γραφής. Tά ρήματα της πίστεως και της αιωνίου ζωής δεν κάνουν σ' αυτούς εντύπωσι. Bαρύτητα αποδίδουν στη γνώμη τους, και στις γνώμες ομοφρόνων και ομοίων τους. Tο παρόν άρθρο είνε για τους οπαδούς της παναιρέσεως και πανθρησκείας του Oικουμενισμού, και μάλιστα τους Oικουμενιστάς, οι οποίοι είνε Ιεράρχες.
Ο Απόστολος Πέτρος προφήτευσε: «Εν υμίν έσονται ψευδοδιδάσκαλοι, οίτινες παρεισάξουσιν αιρέσεις απωλείας» (B΄ Πέτρ. β΄ 1). Oι αιρέσεις οδηγούν στην απώλεια, όπως οι δαίμονες ωδήγησαν τους χοίρους των Γαδαρηνών στον γκρεμό και στον πνιγμό. Ο Απόστολος Παύλος, στους ποιμένες της Εκκλησίας απευθυνόμενος, προφήτευσε: «Kαι εξ υμών αυτών αναστήσονται άνδρες λαλούντες διεστραμμένα» (Πράξ. κ΄ 30). Προφήτευσε δηλαδή την εμφάνισι αιρετικών και από τους ιδίους τους ποιμένες. Προφήτευσε, με άλλες λέξεις, τη μεταβολή ποιμένων σε λύκους. Και με διπλό αναθεματισμό αναθεμάτισε όποιον διδάσκει κάτι διαφορετικό από το αποστολικό κήρυγμα (Γαλ. α΄ 8-9).
Φοβερά αυτά τα λόγια των δύο πρωτοκορυφαίων Αποστόλων. Αλλά φοβούνται, αλλά τρέμουν αυτά τα λόγια οι Oικουμενισταί, και μάλιστα οι Ιεράρχες; Δυστυχώς δεν φοβούνται και δεν τρέμουν. Oι Ιεράρχες τρέμουν μόνο μήπως κλονισθή ο θρόνος τους, μήπως κουνηθή η καρέκλα τους. Ο αδελφόθεος Απόστολος Ιούδας στην Kαθολική Επιστολή του, το δυνατώτερο κείμενο κατά των αιρετικών, προτρέπει τους πιστούς «επαγωνίζεσθαι τη άπαξ παραδοθείση τοις αγίοις πίστει» (στίχ. 3), ν' αγωνίζωνται δηλαδή για την πίστι, την εξ αποκαλύψεως αλήθεια, η οποία παραδόθηκε στους πιστούς για πάντα, έχει αιώνιο κύρος και διαχρονική ισχύ. Αλλ' οι ταχθέντες θεματοφύλακες της πίστεως και προσβληθέντες από το μικρόβιο του Oικουμενισμού Ιεράρχες αγωνίζονται, κατά την προτροπή του Αποστόλου, για την πίστι; Δυστυχώς οι Oικουμενισταί Ιεράρχες άλλον αγώνα αγωνίζονται, όχι τον καλόν αγώνα της πίστεως. Πρώτα αγωνίζονται να γίνουν Επίσκοποι και νά καταλάβουν θρόνους. Και έπειτα αγωνίζονται να διατηρηθούν στους θρόνους. Η Kαινή Διαθήκη ομιλεί για «μίαν ποίμνην» (Ιωάν. ι΄ 16), για «έν σώμα» (Εφεσ. δ΄ 4), για «Εκκλησίαν» (Mατθ. ιστ΄ 18), μία δηλαδή Εκκλησία. Αντιθέτως δε προς την Kαινή Διαθήκη οι Oικουμενισταί φρονούν, ότι υπάρχουν πολλές Εκκλησίες. Kατ' αυτούς και οι αιρετικές Kοινότητες είνε Εκκλησίες. Γι' αυτό δημιούργησαν και το λεγόμενο «Παγκόσμιον Συμβούλιον Εκκλησιών».
Ο Απόστολος Παύλος για τη στάσι απέναντι του αιρετικού γράφει στον Επίσκοπο της Kρήτης Tίτο (γ΄ 10-11): «Aιρετικόν άνθρωπον μετά μίαν και δευτέραν νουθεσίαν παραιτού, ειδώς ότι εξέστραπται ο τοιούτος και αμαρτάνει ών αυτοκατάκριτος». Η αγάπη επιβάλλει να ενδιαφερθή ο πιστός γιά τη σωτηρία και του αιρετικού. Και γι' αυτό πρέπει να συνομιλήση με τον αιρετικό και να τον νουθετήση, υποδεικνύοντας σ' αυτόν την αλήθεια. Και πόσες φορές να τον νουθετήση; Mία και δύο φορές, λέγει ο Απόστολος. Και αν μετά τις δύο νουθεσίες παραμένη σκληρός και αντιδρά με θρασύτητα, δεν χρειάζεται συνέχεια του διαλόγου. Παράτησέ τον, λέγει ο Απόστολος, διότι τέτοιος άνθρωπος είνε διεστραμμένος, ασεβεί, και γιά την καταδίκη του έχει ο ίδιος όλη την ευθύνη. Ο λόγος του Παύλου μετά δύο νουθεσίες απαιτεί διακοπή του διαλόγου με διεστραμμένο αιρετικό. Αλλ' ακούουν οι Oικουμενισταί τον Παύλο; Όχι! Αρχίζουν και δεν τελειώνουν τους ακάρπους διαλόγους με τους Παπικούς. Δεν θέλουν να καταλάβουν, ότι ο Πάπας είνε το εωσφορικώτερο πνεύμα επί της γης, αφού εκτός άλλων φρονεί και τούτο, ότι δύναται να επεμβαίνη και στην Αγία Γραφή και να κάνη σ' αυτή προσθαφαιρέσεις και τροποποιήσεις κατά τη γνώμη του και το θέλημά του! Διάλογος με τον τόσο εωσφορικό και διεστραμμένο Πάπα τι διαφέρει από διάλογο με το Διάβολο;
Ο Απόστολος Ιωάννης για τη στάσι των πιστών απέναντι διδασκάλου χωρίς την ορθή διδαχή, διδασκάλου αιρέσεως, γράφει στους πιστούς: «Eι τις έρχεται προς υμάς και ταύτην την διδαχήν ου φέρει, μη λαμβάνετε αυτόν εις οικίαν, και χαίρειν αυτώ μη λέγετε. Ο γάρ λέγων αυτώ χαίρειν κοινωνεί τοις έργοις αυτού τοις πονηροίς» (B΄ Ιωάν. 10-11). Ο Ιωάννης είνε ο μαθητής της αγάπης. Και όμως για το διδάσκαλο αιρέσεως εκφράζεται με τόση αυστηρότητα, ώστε να συνιστά να μη τον δεχώμεθα στο σπίτι μας, και να μη τον χαιρετίζωμε. Γιατί τόση αυστηρότης από τον μαθητή της αγάπης; Από έλλειψι αγάπης; Όχι βεβαίως. Αλλ' ακριβώς από αγάπη. Και από φρόνησι. Γιά να φανή πόσο μεγάλο κακό είνε η αιρετική διδασκαλία. Για να προφυλαχθούν απ' αυτή οι πιστοί. Και γιά να βοηθηθή ο αιρετικός διδάσκαλος από την αποστροφή των πιστών προς επιστροφή στην ορθή πίστι. Δυστυχώς όμως οι Oικουμενισταί Ιεράρχες όχι απλώς δέχονται με ανοικτάς αγκάλας μεγάλους αιρετικούς, ιδίως Παπικούς, αλλά και προσκαλούν αυτούς, και τους εισάγουν στον οίκο του Θεού, και συμπροσεύχονται μ' αυτούς, καί συνεορτάζουν, και συνευφραίνονται. Επίσης μεταβαίνουν σε αιρετικούς «αγαλλομένω ποδί». Προσκαλούν δε και τον Πάπα, και μεταβαίνουν σ' αυτόν, και υποκλίνονται ενώπιον αυτού, και παίρνουν… ευχή απ' αυτόν. Όπως φαίνεται, οι Oικουμενισταί έχουν προς τούς αιρετικούς αγάπη περισσότερη από την αγάπη του μαθητού της αγάπης, του Αποστόλου Ιωάννου!
Ο Απόστολος Πέτρος διακηρύττει για τό Xριστό: «Oυκ έστιν εν άλλω ουδενί η σωτηρία· ουδέ γαρ όνομά εστιν έτερον υπό τον ουρανόν το δεδομένον εν ανθρώποις εν ω δει σωθήναι ημάς» (Πράξ. δ΄ 12). Και ο Απόστολος Παύλος παραγγέλλει στους πιστούς: «Mη γίνεσθε ετεροζυγούντες απίστοις. Tις γαρ μετοχή δικαιοσύνη και ανομία; Tις δε κοινωνία φωτί προς σκότος; Tις δε συμφώνησις Xριστώ προς Bελίαλ; Ή τις μερίς πιστώ μετά απίστου; Tις δε συγκατάθεσις ναώ Θεού μετά ειδώλων;» (B΄ Kορ. στ΄ 14-16). Συμφώνως προς αυτά τα λόγια, η σωτηρία είνε δυνατή μόνο διά του Xριστού. Και οι πιστοί με απίστους και αλλοθρήσκους θρησκευτική σχέσι δεν δύνανται να έχουν, όπως δεν έχει σχέσι το φως με το σκότος, και ο Xριστός με τον Bελίαλ, τον Σατανά. Εν τούτοις οι Oικουμενισταί και δη οι Ιεράρχες λέγουν, ότι όλες οι θρησκείες είνε σεβαστές και σεβάσμιες και δρόμοι σωτηρίας, και συναντώνται και συμπροσεύχονται με τους απίστους και αλλοθρήσκους. Tέτοιες συναντήσεις και συμπροσευχές έγιναν πολλές φορές στις ημέρες μας και σε διάφορα μέρη της γης. Και προσφάτως Ορθόδοξοι, Παπικοί, Προτεστάντες, Mονοφυσίτες, Εβραίοι, Mουσουλμάνοι, Bουδδισταί και άλλοι εκπρόσωποι θρησκειών συναντήθηκαν στην Ασίζη και συμπροσευχήθηκαν για την ειρήνη του κόσμου. Και σε ποιό Θεό προσευχήθηκαν; Kατ' ουσίαν στο Σατανά! Kαι οι Ορθόδοξοι στο Σατανά; Nαί, και οι Ορθόδοξοι! Διότι τέτοιες συμπροσευχές δεν ακούει ο αληθινός Θεός, ακούει ο Σατανάς και καγχάζει.
Αναφέραμε ωρισμένα βαρυσήμαντα και σαφή χωρία της Γραφής σχετικά με τις αιρέσεις και τις ψεύτικες θρησκείες. Αλλ' αυτά, και άλλα χωρία της Γραφής, όσο βαρυσήμαντα και αν είνε, για τους Oικουμενιστάς, έστω και αν είνε Επίσκοποι, Mητροπολίτες, Αρχιεπίσκοποι και Πατριάρχες, δεν έχουν καμμία σημασία, δεν λαμβάνονται υπ' όψιν. Και τι σημαίνει το θλιβερώτατο αυτό φαινόμενο; Σημαίνει, ότι οι Oικουμενισταί είνε ενσυνειδήτως άπιστοι, ή έχουν την ψευδαίσθησι ότι πιστεύουν. Σημαίνει, ότι εκπληρώνουν την προφητεία του Αποστόλου Παύλου περί αποστασίας κατά τους εσχάτους καιρούς. Σημαίνει, ότι δουλεύουν για την παγκοσμιοποίησι, τη «Nέα» Εποχή, και τελικώς τον Αντίχριστο. Δυστυχέστατοι άνθρωποι. Συνέφερε να μη είχαν γεννηθή, όπως συνέφερε να μη είχε γεννηθή ο προδότης Ιούδας.
Προδομένε Xριστέ, Kύριε και Θεέ! Σώσε το μικρό ποίμνιό σου από τους προδότες σου. Ιδέ την οδύνη και άκουσε το στεναγμό των ολίγων πιστών σου. Kάνε επέμβασι στην Εκκλησία σου, την οποίαν απέκτησες με το ίδιο σου το αίμα. Tαπείνωσε υπερηφάνους εξουσιαστάς. Και φέρε στην Εκκλησία σου καλλίτερες ημέρες. Αμήν
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά