Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Τετάρτη, Ιουλίου 22, 2015

"προσεύχομαι στην Εικόνα του Υιού μου για την Ελλάδα γιατί θα βρεθεί σε πολύ δύσκολη θέση".

Πρόσφατα στο εκκλησάκι του Αγίου Νεκταρίου στη Καμάριζα Λαυρίου μπήκε μια μαυροφορεμένη γυναίκα να προσευχηθεί.
Η νεαρή γυναίκα προσευχόταν θερμά γονατιστή κάτω από την Εικόνα του Χριστού.

Πέρασαν δύο ώρες και η γυναίκα συνέχιζε να προσεύχεται. Ο γέροντας Νεκτάριος Βιτάλης κουρασμένος περίμενε τη μαυροφορεμένη γυναίκα να τελειώσει την προσευχή της για να κλείσει την εκκλησία.Την πλησιάζει και της λέει κοπέλα μου είμαι κουρασμένος και σε περιμένω για να κλείσω, και η γυναίκα απαντάει: 
"προσεύχομαι στην Εικόνα του Υιού μου για την Ελλάδα γιατί θα βρεθεί σε πολύ δύσκολη θέση".

ΠΗΓΗ....http://taxidixoristaftotita.blogspot.gr/2015/07/blog-post_20.html?spref=fb


Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΒΙΤΑΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΘΕΟΣΤΑΛΤΟΣ ΑΓΙΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ,ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΜΑΝΩΛΗ ΜΕΛΙΝΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΒΙΤΑΛΗΣ,ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΕΙΧΕ ΞΑΝΑΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ,ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΝΕΟΣ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΕ ΣΕ ΚΟΥΡΕΙΟ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ.

Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΟΤΕ ΤΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΝΟΙΕΣ ΤΟΥ.Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΑΝ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΝΕΟΣ ΕΚΑΝΕ ΜΕΤΑΝΟΙΕΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ,ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΓΕΡΟΝΤΕΣ.

Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΒΙΤΑΛΗΣ ΑΠΟ ΜΙΚΡΗ ΗΛΙΚΙΑ ΗΤΑΝ ΕΥΣΕΒΗΣ,ΣΤΗΝ ΚΟΛΥΜΠΗΘΡΑ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΒΑΠΤΙΖΑΝΕ ΕΙΧΕ ΦΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ!!

ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΟΡΑΜΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΕΛΕΝΗΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΛΕΩ ΟΠΟΥ ΕΣΚΑΒΕ ΣΤΟ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΜΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 17 ΕΤΩΝ.


ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΑΓΙΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ ΚΑΜΑΡΙΖΑΣ ΛΑΥΡΙΟΥ,ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΙΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΝΙΑΤΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ.

Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΕΙΧΕ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ  1980 ,ΟΤΑΝ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΕΙΧΕ ΚΑΡΚΙΝΟ ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΤΑΔΙΟ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΖΩΗΣ,ΚΑΙ ΙΑΘΗΚΕ ΜΕ ΘΑΥΜΑΣΤΟ ΤΡΟΠΟ.


ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΘΑ ΧΡΕΚΟΠΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ 2011 ΤΟ ΕΛΕΓΕ.(Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΒΡΕΘΗΚΕ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΕΛΙΔΑ FACEBOOK ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ ΒΙΤΑΛΗ  ΠΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΤΕΚΝΟ).

ΠΕΡΥΣΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΗΡΑΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΕΥΣΕΒΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ,ΟΤΙ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΙΟΥΛΙΟΣ ΟΤΑΝ ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΟΥΜΕ.

Ο ΕΥΣΕΒΗΣ ΝΕΑΡΟΣ  ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΓΡΑΨΕΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΕΣΟ.

ΦΕΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ Ο ΕΥΣΕΒΗΣ ΝΕΟΣ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ,ΤΟΥ ΕΙΠΕ  Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ 

ΝΑ ΤΗΝ ΣΒΗΣΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ,ΚΑΙ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΙ Η ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΖΕΙ.

Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΜΑΣ ΔΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ.

ΤΟ ΟΤΙ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΡΟΕΙΔΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ,ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΑ ΜΕΤΡΑ ΑΓΙΟΤΗΤΑΣ.ΜΟΝΟ ΟΣΟΙ ΑΓΙΟΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΝ ΣΕ ΜΕΓΑΛΑ ΜΕΤΡΑ ΑΓΙΟΤΗΤΑΣ ΕΙΧΑΝ ΔΕΙ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥΣ.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο ΠΟΘΟΣ ΜΑΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΑΥΤΟ ΓΕΡΟΝΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ,ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΛΟΓΩ ΘΕΙΑΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ.

ΙΣΩΣ Ο ΘΕΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑΛΑΠΩΡΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΙΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ.

ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΠΟΛΛΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ,ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ Ο ΘΕΟΣ ΟΣΕΣ ΕΝΑΡΕΤΕΣ ΨΥΧΕΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ,ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΠΡΟΦΥΛΑΞΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΙΝΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ.ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΑΙΣΘΗΤΕΣ ΨΥΧΕΣ.

ΕΜΕΙΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΥΜΝΟ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΝΕΚΤΑΡΙΟ ΒΙΤΑΛΗ

το είδαμε εδώ

Γιατί παντρευόμαστε; - Μητροπολίτης Σιατίστης Παύλος

Γιατί παντρευόμαστε; - Μητροπολίτης Σιατίστης Παύλος





Τρίτη, Ιουλίου 21, 2015

Δεν χρειάζεται στην προσευχή να λέμε λόγια ατέλειωτα,φτάνουν τα λίγα και απλά


Αν η γλώσσα μας προφέρει προσευχητικά λόγια και η διάνοιά μας ονειροπολεί, τίποτα δεν έχουμε να ωφεληθούμε. Απεναντίας, θα κατακριθούμε, επειδή ακριβώς με μεγαλύτερη υπομονή και εντατικότερη προσοχή μιλάμε σε 
 
ανθρώπους παρά στον Κύριό μας. Στο κάτω-κάτω, κι αν ακόμα δεν πάρουμε τίποτε απ' Αυτόν, το να βρισκόμαστε σε διαρκή επικοινωνία μαζί Του μικρό καλό είναι; Αν ωφελούμαστε πολύ, όταν συζητάμε μ' έναν ενάρετο άνθρωπο, πόσο θα ωφεληθούμε, αλήθεια, συνομιλώντας με τον Πλάστη, τον Ευεργέτη, το Σωτήρα μας, έστω κι αν δεν μας δίνει ό,τι Του ζητάμε;
Γιατί, όμως, δεν μας δίνει; Θα το τονίσω γι' άλλη μια φορά: Γιατί συνήθως Του ζητάμε πράγματα βλαβερά, νομίζοντας πως είναι καλά και ωφέλιμα. Δεν γνωρίζεις, άνθρωπέ μου, το συμφέρον σου. Εκείνος, που το γνωρίζει, δεν εισακούει την παράκλησή σου, γιατί φροντίζει περισσότερο από σένα για τη σωτηρία σου. Αν οι γονείς δεν δίνουν πάντα στα παιδιά τους ό,τι τους ζητούν, όχι βέβαια επειδή τα μισούν, μα επειδή, απεναντίας, υπερβολικά τα αγαπούν, πολύ περισσότερο θα κάνει το ίδιο ο Θεός, ο οποίος και περισσότερο από τους γονείς μας μας αγαπά και καλύτερα απ' όλους γνωρίζει ποιο είναι το καλό μας. Όταν, λοιπόν, αποκάνεις ικετεύοντας τον Κύριο, κι Εκείνος δεν σου δίνει σημασία, μην παραπονιέσαι. Ξεχνάς, άλλωστε, πόσες φορές εσύ άκουσες κάποιον φτωχό να σε παρακαλάει και δεν του έδωσες σημασία; Και αυτό το έκανες από σκληρότητα, ενώ ο Θεός το κάνει από φιλανθρωπία. Ωστόσο, ενώ δεν δέχεσαι να κατηγορήσουν εσένα, που από σκληρότητα δεν άκουσες τον συνάνθρωπό σου, κατηγορείς το Θεό, που από φιλανθρωπία δεν σε ακούει.
Είπα όμως προηγουμένως, ότι κι όταν ακόμα δεν σε ακούει, η ωφέλειά σου από την προσευχή είναι μεγάλη. Γιατί είναι αδύνατο ν' αμαρτήσει ένας άνθρωπος που προσεύχεται πρόθυμα και αδιάλειπτα, ένας άνθρωπος που συντρίβει την καρδιά του, ανεβάζει το νου του στον ουρανό και ομολογεί ταπεινά στον Κύριο τα αμαρτήματά του. Γιατί, ύστερ' από μία τέτοια προσευχή, πετάει μακριά κάθε φροντίδα για τα γήινα, αποκτάει φτερά, γίνεται ανώτερος από τ' ανθρώπινα πάθη. Τα δροσερά νερά δεν δίνουν στα φυτά τόση θολερότητα, όση δίνουν τα δάκρυα στο δέντρο της προσευχής, κάνοντάς το ν' ανεβαίνει ψηλά, ως το θρόνο του Θεού. Έτσι, μάλιστα, Εκείνος εισακούει την προσευχή μας. Και πώς να μην εισακούσει την προσευχή μιας ψυχής, που στέκεται μπροστά Του με αυτοσυγκέντρωση, με κατάνυξη, με ταπείνωση; Μιας ψυχής που έχει μεταφερθεί νοερά από τη γη στον ουρανό; Μιας ψυχής που έχει διώξει κάθε ανθρώπινο λογισμό, κάθε βιοτική μέριμνα, κάθε εμπαθή προσκόλληση, κι έχει αφοσιωθεί ολοκληρωτικά στη μυστική και πανευφρόσυνη κοινωνία με τον Κύριό της;
Ναι, έτσι πρέπει να προσεύχεται ο χριστιανός. Αφού συγκεντρώσει και εντείνει όλη του τη σκέψη, τότε να ικετεύει το Θεό έμπονα. Δεν χρειάζεται να λέει ατέλειωτα λόγια, φτάνουν τα λίγα και απλά.



το είδαμε εδώ

ΒΙΝΤΕΟ-ΣΟΚ! ΑΥΤΗ είναι η πιο αληθινή προφητεία που έχει ειπωθεί για την Ελλάδα!



Δείτε το προφητικό βίντεο για την Ελλάδα…
   το είδαμε εδώ

Ολόκληρη η ομιλία του Μιχάλη Χαραλαμπίδη


Η ΑΓΙΑ ΜΑΡΚΕΛΛΑ Η πολύαθλος και ένδοξος παρθενομάρτυς της Χίου


Ανάμεσα στους πολυάριθμους Αγίους, που κοσμούν το τοπικό αγιολόγιο και τη μακρόχρονη εκκλησιαστική ιστορία του μυροβόλου νησιού της Χίου είναι και η Αγία παρθενομάρτυς Μαρκέλλα που αποτελεί το ευλαβικό καύχημα των απανταχού της Γης Χίων και τον πολύτιμο πνευματικό θησαυρό για χιλιάδες προσκυνητές, οι οποίοι συρρέουν στον τόπο του μαρτυρίου της για να αποδώσουν τον οφειλόμενο σεβασμό στο μεγαλείο και τον ηρωισμό της, αλλά και για να ζητήσουν τη θαυματουργική της χάρη για την επίλυση σωματικών και ψυχικών ασθενειών.

Η Αγία Μαρκέλλα γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Βολισσό, στο ιστορικό αυτό κεφαλοχώρι της βορειοδυτικής Χίου. Για τον χρόνο της γέννησης, της ζωής και του μαρτυρίου της Αγίας υπάρχει σύγχυση και ασάφεια μεταξύ των βιογράφων. Σύμφωνα με τον βιογράφο της, Όσιο Νικηφόρο τον Χίο, η Αγία Μαρκέλλα έζησε και ήκμασε περί το 1500. Ο πατέρας της ήταν ειδωλολάτρης και η χριστιανή μητέρα της απεβίωσε σε νεαρά ηλικία. Η Μαρκέλλα διακρίθηκε από νωρίς για τη βαθιά της πίστη και αγάπη στον Χριστό, την καλοσύνη και αγνότητά της, τη σεμνότητα και την ευγένεια της ψυχής της. Προικισμένη με θεϊκή σοφία και αμέτρητα ψυχικά χαρίσματα επικοινωνούσε αδιάλειπτα με τον Θεό. Αυτόν τον “επίγειο άγγελο” φθόνησε ο εωσφόρος και θέλησε να την πολεμήσει με κάθε μέσο.

Έτσι ο ειδωλολάτρης και σκληρόκαρδος πατέρας της άρχισε να επιθυμεί ερωτικά την ίδια του την κόρη και να νιώθει προς αυτή μία αστείρευτη σαρκική επιθυμία. Όταν η Μαρκέλλα διαπίστωσε τον αναίσχυντο χαρακτήρα του σαρκολάτρη πατέρα της, εγκατέλειψε το πατρικό σπίτι και αναζήτησε καταφύγιο στα βουνά της περιοχής. Τότε ο πατέρας της κινούμενος από τις κτηνώδεις ορέξεις του και με απερίγραπτη μανία άρχισε να ψάχνει να βρει τη νεαρή και όμορφη Μαρκέλλα. Τότε η δύστυχη και έντρομη κόρη προσπάθησε να προστατευθεί και να σώσει την τιμιότητά της. Μία μεγάλη βάτος αποτέλεσε το ασφαλές καταφύγιο της Αγίας. Ένας βοσκός όμως αντιλήφθηκε τη Μαρκέλλα και υπέδειξε τη βάτο στον μανιακό πατέρα της. Τότε ο πατέρας έβαλε φωτιά στη βάτο για να την αναγκάσει να βγει έξω από αυτή. Η Μαρκέλλα κατάφερε και βρήκε διέξοδο και έτσι γλίτωσε από τα χέρια του σαρκολάτρη πατέρα της. Στη συνέχεια άρχισε να τρέχει πάνω στις πέτρες και τα βράχια, αλλά ο πατέρας της βλέποντας τη δυσκολία να τη φτάσει, αποφάσισε να τη σημαδέψει με το τόξο του και έτσι εκτόξευσε προς αυτή ένα βέλος. Η Αγία πληγώθηκε και το αγνό της αίμα πότισε τα βράχια. Παρόλα αυτά δεν έχασε την ψυχική της δύναμη και συνέχισε να τρέχει. Οι σωματικές της δυνάμεις άρχισαν όμως να την εγκαταλείπουν και κάποια στιγμή έπεσε κάτω ταλαιπωρημένη και πληγωμένη. Η βαθιά και ακλόνητη πίστη της την βοήθησε να βρει τη σωτήρια λύση. Με τα μάτια στραμμένα στον Ουράνιο Νυμφίο προσευχήθηκε και Του ζήτησε να σχίσει τον βράχο και να την κρύψει μέσα. Η παράκληση της Αγίας έγινε πραγματικότητα και έτσι ο βράχος σχίστηκε και δέχτηκε το σώμα της ενάρετης Μαρκέλλας μέχρι το στήθος. Ο σαρκολάτρης πατέρας φτάνοντας στον τόπο και βλέποντας το παράδοξο αυτό θαύμα, οργίστηκε ακόμη περισσότερο και έκοψε με ένα μαχαίρι τους μαστούς της και τους πέταξε στο βουνό. Στη συνέχεια αποκεφάλισε την κόρη του και πέταξε την κεφαλή της στη θάλασσα. Σύμφωνα με την παράδοση μία ασυνήθιστη λάμψη άρχισε να εκπέμπεται από την κεφαλή της Αγίας που στέφθηκε με τον ουράνιο και άφθαρτο στέφανο της άθλησης και της θεϊκής δόξας.

Ο σχισμένος βράχος που δέχτηκε το μαρτυρικό σώμα της Αγίας, αποτελεί μέχρι σήμερα για τους προσκυνητές σημείο ευλαβικής αναφοράς και πηγή ιαμάτων, αφού όσοι προσεύχονται με πίστη, παρατηρούν τον ερυθρό χρωματισμό των βράχων και το νερό να ατμίζει. Αναρίθμητα είναι τα θαύματα που με τη χάρη του Θεού έχει επιτελέσει η Αγία Μαρκέλλα από την εποχή του μαρτυρίου της έως τις ημέρες μας, ενώ μάρτυρες θαυμαστών σημείων έγιναν λαμπρές πνευματικές φυσιογνωμίες της Εκκλησίας μας, όπως ο Άγιος Μακάριος ο Νοταράς Επίσκοπος Κορίνθου, ο Άγιος Νεκτάριος Επίσκοπος Πενταπόλεως και ο βιογράφος και συντάκτης της Ακολουθίας της Αγίας, Όσιος Νικηφόρος ο Χίος, οι οποίοι συχνά προσέρχονταν στον τόπο του μαρτυρίου της Αγίας για να προσευχηθούν. Η μνήμη της Αγίας ενδόξου παρθενομάρτυρος Μαρκέλλης εορτάζεται κάθε χρόνο στις 22 Ιουλίου και λαμπρά πανήγυρις λαμβάνει χώρα στον φερώνυμο ιερό ναό της Αγίας που βρίσκεται επί της αμμώδους παραλίας στον ομώνυμο όρμο της Βολισσού και αποτελεί παγχιακό, αλλά και πανελλήνιο προσκύνημα.

Στη Χίο η Αγία Μαρκέλλα τιμάται επίσης με ομώνυμους ιερούς ναούς στα χωριά Καρυές και Άγιος Γεώργιος Συκούσης, αλλά και στις παραθαλάσσιες περιοχές Κώμη και Κάτω Φανά, ενώ επ’ ονόματί της τιμάται το ένα κλίτος του ιερού ενοριακού ναού της Αγίας Παρασκευής Καρδαμύλων, αλλά και γραφικό εκκλησάκι στο γειτονικό νησί των Ψαρών.


Η φιλοπατρία των απανταχού της Γης ευρισκομένων Χίων, αλλά και τα αναρίθμητα θαύματα της Αγίας οδήγησαν στην ανέγερση ιερών ναών επ’ ονόματι της πολυάθλου και ενδόξου παρθενομάρτυρος της Χίου. Έτσι η συνοικία του Βοτανικού στην Αθήνα κοσμείται με ενοριακό ναό της Αγίας Μαρκέλλας, ενώ τα τελευταία χρόνια ανεγέρθηκε περικαλλές παρεκκλήσιο στο όνομα της Αγίας και στην περιοχή της Κάτω Κηφισιάς. Στην Αττική παρεκκλήσια αφιερωμένα στην Αγία Μαρκέλλα υπάρχουν επίσης στην Ελευσίνα και στα Μέγαρα, ενώ η μνήμη της εορτάζεται και στον θεμελιωθέντα το 1878 ιερό ναό Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Πειραιώς, όπου φυλάσσεται εικόνα της Αγίας, η οποία δωρήθηκε το 1905 από τους πρώτους Χιώτες έποικους. Στον περικαλλή και ιστορικό αυτό ναό του Πειραιώς λαμβάνει χώρα ο κατ’ έτος πανηγυρικός εορτασμός της μνήμης της από τη Χιακή Αδελφότητα Αττικοβοιωτίας «Ο Κοραής». Γραφικά εξωκκλήσια - παρεκκλήσια επ’ ονόματι της Αγίας Μαρκέλλας έχουν καταγραφεί επίσης στις Σπέτσες, την Άνδρο, τη Μήλο, τη Σαντορίνη, τη Σάμο, τους Λειψούς, τη Λέρο, την Παστίδα Ρόδου και την Πάλαιρο Αιτωλοακαρνανίας. 

Αριστείδης Γ. Θεοδωρόπουλος
Εκπαιδευτικός

Βιβλιογραφία

· Ασματική Ακολουθία, Βίος και Παρακλητικός Κανών της Αγίας παρθενομάρτυρος Μαρκέλλης της Χιοπολίτιδος, Έκδοσις Ιερού Προσκυνήματος Αγίας Μαρκέλλης, Βολισσός Χίου 1980.

+ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ 1976: ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΝΑΡΧΙΑ. «ΟΙ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΘΑ ΚΛΟΝΙΣΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ, ΕΙΤΕ ΔΕΞΙΑ ΕΙΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΤΕ ΚΕΝΤΡΩΑ, ΘΑ Τ᾽ ΑΠΑΞΙΩΣΟΥΝ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΑΝΑΡΧΙΑ. ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΡΧΙΑ ΘΑ ΕΚΠΗΔΗΣΗ Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΔΙΚΤΑΤΩΡ, ΠΟΥ Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΤΟΝ ΟΝΟΜΑΖΕΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ»

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ 1976: ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΝΑΡΧΙΑ. «ΟΙ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΘΑ ΚΛΟΝΙΣΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ, ΕΙΤΕ ΔΕΞΙΑ ΕΙΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΤΕ ΚΕΝΤΡΩΑ, ΘΑ Τ᾽ ΑΠΑΞΙΩΣΟΥΝ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΑΝΑΡΧΙΑ. ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΡΧΙΑ ΘΑ ΕΚΠΗΔΗΣΗ Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΔΙΚΤΑΤΩΡ, ΠΟΥ Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΤΟΝ ΟΝΟΜΑΖΕΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ
ΟΙ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΝΑΡΧΙΑ
ΜΕΣΑ ΑΠ” ΑΥΤΗ ΘΑ ΕΚΠΗΔΗΣΗ Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΔΙΚΤΑΤΩΡ
ΠΟΥ Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΤΟΝ ΟΝΟΜΑΖΕΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΠΕΙΡΑΤΑΙ-ιστ copy
Τὸ μήνυμα τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης Αὐγουστίνου νὰ σταλῇ στοὺς βουλευτάς ἐκείνους ποὺ πῆραν ψήφους ἀπὸ τὸν ἑλληνικὸ λαό, γιατί πίστεψαν ὅτι ἔχουν κόκκινες γραμμές καὶ δὲν θὰ τὶς παραβιάζουν.

Ας μάθουν «οι πατριῶτες» βουλευτές, ὅτι γιὰ τὰ ευρώ τῶν τογλύφων δὲν ξεπουλᾶμε τὴν πατρίδα!
Ας προσέξουν τί εἶπε ὁ αγωνιστὴς ἱεράρχης Φλωρίνης π. Αὐγουστῖνος Καντιώτης πριν ἀπὸ 40 χρόνια σε κύκλο ανδρῶν ερμηνεύοντας τὴν Β΄ Θεσσαλονικῆς ἐπιστολή καὶ βγαίνουν προφητικά σήμερα.
«Οἱ σκοτεινὲς δυνάμεις θὰ κλονίσουν ὅλα τὰ καθεστῶτα, εἴτε δεξιὰ εἴτε ἀριστερὰ εἴτε κεντρῷα, θὰ τ᾽ἀπαξιώσουν στα μάτια τοῦ λαοῦ, γιὰ νὰ φέρουν τὴν ἀναρχία. Αυτὸ δὲν γίνεται καὶ στὴν Ἑλλάδα; Τὰ μεγάλα κόμματα δεξια, ἀριστερα καὶ κεντρώα ξεφτελίστηκαν με τα μνημόνια τῶν τοκογλύφων, που ἐπέβαλαν στὸ λαό. Τὰ μικρὰ κόμματα ποὺ συνεργάστηκαν καὶ στήριξαν αὐτὲς τὶς κυβερνήσεις ἐξαφανίστηκαν (Καρατζιαφέρης, Κουβέλης… Καὶ ο Καμμένος μὲ τὶς κόκκινες γραμμές, τὸν ἴδιο ολισθηρό δρόμο ἀκολουθεῖ). Τί μένει στοὺς Ἕλληνες; Απογοητευμένοι καὶ αηδισμένοι ἀπὸ ὅλους νὰ μην πᾶνε νὰ ψηφίσουν καὶ τότε θὰ γίνει αὐτὸ ποὺ ἔχουν στόχο οἱ μασόνοι. Θὰ γίνει ἀναρχία, ποὺ εἶναι τὸ κατάλληλο κλίμα γιὰ νὰ ἀναλάβει δράσι ο ἀντίχριστος!
Ας ἀκούσουμε τί λέει ο Γέροντας ἱεράρχης. Τὰ λόγια του εἶναι ἀπομαγνητοφωνημένα. Ὑπάρχουν και ηχητικά.
«Ἔρχεται ἡ ἀναρχία. Αὐτὸ ἐπιδιώκουν οἱ σκοτεινὲς δυνάμεις. Θὰ κλονίσουν ὅλα τὰ καθεστῶτα, εἴτε δεξιὰ εἴτε ἀριστερὰ εἴτε κεντρῷα, θὰ τ᾽ἀπαξιώσουν στα μάτια τοῦ λαοῦ, γιὰ νὰ φέρουν τὴν ἀναρχία.
Τί θὰ πῇ ἀναρχία; Ἂς ὑποθέσουμε, ὅτι αὐτὴ τὴν ὥρα δὲν ὑπάρχει στρατός, δὲν ὑπάρχει χωροφυλακή, δὲν ὑπάρχει καμμιά ἐξουσία. Φαντάζεστε τί μπορεῖ νὰ γίνῃ; Θὰ ἐπικρατήσουν ἀμέσως τὰ ἄτακτα στοιχεῖα. 30, 40, 50, τὰ πλέον ἀπίθανα ἄτομα, θὰ ἔρθουν ἐπάνω στὴν ἐπιφάνεια καὶ θὰ δημιουργήσουν μιὰ χαώδη κατάστασι. Θὰ στήσουν στὴν πλατεῖα καρμανιόλα καὶ θὰ κόβουν κεφάλια, ἐν ὀνόματι κάποιας ἀγνώστου δυνάμεως.
Θὰ πέσουν, λοιπόν, τὰ καθεστῶτα καὶ θὰ δημιουργηθῇ μιὰ ἀναρχία παγκόσμια. Θὰ γίνῃ αὐτὸ ποὺ ἐπιδιώκουν οἱ σκοτεινὲς δυνάμεις. Καὶ μέσα στὸ κλῖμα αὐτὸ τῆς ἀναρχίας θὰ ἐκπηδήσῃ ὁ ἀντίχριστος. Αὐτὸς θὰ εἶνε ὁ παγκόσμιος δικτάτωρ.
Βλέπουμε σήμερα εἶνε ἡ ἀναρχία νὰ ἐπεκτείνεται. Θὰ στραφοῦν οἱ γονεῖς κατὰ τῶν τέκνων, τὰ τέκνα κατὰ τῶν γονέων. Οἱ γυναῖκες κατὰ τῶν ἀνδρῶν, οἱ ἄνδρες κατὰ τῶν γυναικῶν. Οἱ ἐργάτες κατὰ τῶν πλουσίων, οἱ πλούσιοι κατὰ τῶν ἐργατῶν, οἱ μικροὶ κατὰ μεγάλων. Οἱ ἱερεῖς κατὰ ἱερέων, οἱ ἀρχιερεῖς κατὰ τῶν ἀρχιερέων…..
Τὸ ἴδιο τὸ παιδί σου θὰ σὲ σκοτώσῃ· καὶ θὰ ἔχῃ τὸ σπίτι σου ξενοδοχεῖο ὕπνου καὶ φαγητοῦ. Καὶ δὲ᾿ θὰ τολμᾷς νὰ τοῦ μιλήσῃς.
Μέσα ἀπὸ τὴν ἀναρχία θὰ ξεπηδήσῃ ὁ Ἀντίχριστος
Θὰ ἔρθῃ λοιπὸν μιὰ ἀναρχία στὸν κόσμο. Καὶ αὐτὴ ἡ ἀναρχία θὰ εἶνε τὸ κατάλληλο κλῖμα, ποὺ θὰ γεννηθῇ ὁ ἀντίχριστος. Αὐτὸς θὰ συγκεντρώσῃ ἐπάνω του πᾶσαν ἐξουσίαν καὶ θὰ διοικῇ κατὰ τρόπον ἀπαίσιον καὶ ἐλεεινόν.
Αὐτὸς θὰ καταργήσῃ ὅλες τὶς ἐξουσίες καὶ θὰ μείνῃ μονοκράτωρ καὶ κοσμοκράτωρ στὸν κόσμο. Τί μυστήρια πράγματα θὰ γίνουν!
Στὰ Ἡνωμένα Ἔθνη εἶνε τώρα 145 σημαῖες. Θὰ φύγουν ὅλες αὐτὲς καὶ θὰ ὑψωθῇ ἡ σημαία τοῦ ἀντιχρίστου. Καὶ θὰ εἶνε φοβερὰ καὶ τρομερὰ τὰ πράγματα. Καὶ δὲν θὰ συγκρίνεται σὲ φρίκη ἡ δουλεία αὐτὴ οὔτε μὲ τὴ δουλεία τοῦ Νέρωνος οὔτε μὲ τοῦ Στάλιν ἢ τοῦ Χίτλερ. Ἀλλὰ ἄξια ὧν ἐπράξαμεν ἀπολαμβάνομεν.
Ὡς τιμωρία τῆς ἀνθρωπότητος θὰ ἐπέλθῃ αὐτὴ ἡ κατάστασι.


το είδαμε : εδώ

ΟΙ ΑΓΕΝΝΗΤΟΙ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΡΩΜΗΟΣΥΝΗΣ


Gigantes


 Παπαδόπουλος Θεόφιλος
 δάσκαλος

Ὁ Ἕλληνας μὲ τὸν ἑλληνισμό του καὶ τὴν ὀρθοδοξία του εἶναι σὰν τὸν ἐπιστήμονα ποὺ μὲ τὸν ἀξονικὸ τομογράφο του ἀνακαλύπτει καὶ τὸ παραμικρὸ ὀγκίδιο (τὰ κύτταρα ποὺ τρελάθηκαν). Ἔτσι, ὁ Ἕλληνας μὲ τὸν δικό του ἐξοπλισμὸ μπορεῖ νὰ ἐπισημαίνει τὶς δυσλειτουργίες (τὶς πλάνες) καὶ τὰ μικρόβια (τὶς ἀπάτες) ποὺ θὰ ὁδηγήσουν τὴν ἀνθρωπότητα στὸν ἀφανισμό. Σήμερα μόνο ὁ ἑλληνικὸς Λόγος μπορεῖ νὰ καταδείξει ὅτι ἡ Δύση φέρεται μὲ τὸν τρόπο ποὺ φέρονται τὰ «τρελὰ κύτταρα»: ἀναπτύσσονται μὲ ρυθμὸ παράλογο, μεταδίδουν τὴν ΄΄τρέλα΄΄ τους καὶ σὲ ἄλλα κύτταρα, ὄχι μόνο γειτονικὰ ἀλλὰ καὶ ἀπόμακρα, καὶ αὐτὸ ὅταν γενικευθεῖ, τότε ἡ ἀρρώστια δὲν μπορεῖ παρὰ νὰ ὁδηγήσει σὲ ὀλέθρια ἀποτελέσματα.
Αὐτὸ ὅμως ἡ Δύση δὲν θέλει νὰ τὸ παραδεχτεῖ. Ἔχει τὴν αὐταπάτη ὅτι ὅλα πᾶνε καλά. Εὐθυγραμμίστηκε μὲ τὴ λογικὴ καὶ τὸ modus vivendi τῆς Νέας Τάξης Πραγμάτων. Καὶ συμπορεύεται. Βέβαια ὑπάρχουν κι ἐκεῖ «ἀντιστάσεις». Στὸν ἑλληνισμὸ ὅμως δὲν ὑπάρχουν μόνο ἀντιστάσεις, ὑπάρχουν καὶ θέσεις. Ὁ ἑλληνισμὸς εἶναι πρόταση γιὰ νὰ ξεπεράσουμε τὸ ἀδιέξοδο. Ἀλλά ἡ ΝΤΠ διατηρεῖ τὴ φρεναπάτη ὅτι μόνο ἐκείνη κατέχει τὸ μυστικὸ καὶ τὴ μέθοδο γιὰ νὰ πετύχει τὴν παγκόσμια ἐπικράτηση. Ὁ Ἑλληνισμὸς προβάλλοντας τὸ πνευματικὸ κριτήριο δημιουργεῖ στὴν ΝΤΠ σύγχυση, τῆς βάζει ἐμπόδια, τῆς φράζει τὸν δρόμο. Καὶ γιὰ τοῦτο ἡ τελευταία αὐτὴ ἐπιδιώκει νὰ ἐξοντώσει τὸν ἀντίπαλό της, νὰ τὸν ἀπαλείψει ἀπὸ προσώπου γῆς. Ἔτσι τὰ τελευταῖα χρόνια ἔχει ἐνταθεῖ ὁ πόλεμος. Ποτὲ ἄλλοτε ὁ Ἑλληνισμὸς (στὴν ὁλότητά του) δὲν ἔχει ἀλλοτριωθεῖ σὲ τέτοιο βαθμό, ποτὲ οἱ θεσμοί του δὲν εἶχαν κλονισθεῖ τόσο, ποτὲ ἡ γλῶσσα του δὲν εἶχε τόσο φτωχύνει.
Σχετικὰ μὲ τὴ μᾶζα, ἔφτασαν λίγα χρόνια γιὰ νὰ πετύχει τὸ σχέδιο πλήρως. Ἐξάλλου τὸ ἔχει πεῖ ὁ Κίσσιγκερ (σχεδιαστὴς τῆς Μεταπολίτευσης): «…ὁ ἑλληνικὸς λαὸς εἶναι λαὸς μὴ κυβερνήσιμος. Γι᾿ αὐτὸ πρέπει νὰ χτυπηθεῖ στὶς ρίζες του, τὶς πολιτιστικές του ρίζες…». Ἤθελε νὰ πεῖ: στὰ βιώματα ποὺ συνθέτουν τὸν χαρακτῆρα του. Καὶ αὐτὸ μὲ τοὺς μηχανισμοὺς ποὺ τέθηκαν σὲ ἐφαρμογὴ (κυρίως μέσα ἀπὸ τὸ Ὑπουργεῖο Παιδείας) πέτυχε. Σήμερα ὁ ἕλληνας τῆς μάζας (ἔπαψε πιὰ νὰ εἶναι λαός) δὲν νιώθει οὔτε ὅτι εἶναι ταγμένος φρουρὸς (νὰ περιφρουρήσει τί;) οὔτε ὅτι μπορεῖ νὰ χρησιμεύσει σὰν μήτρα (ποὺ δυνάμει θὰ δώσει νέα βλαστάρια). Ἁπλῶς δὲν καταλαβαίνει κάτι τέτοιο οὔτε τὸ νιώθει. Ἀπ᾿ τὴν παράδοση, τὸ πολύ-πολύ, νὰ θέλει νὰ κρατήσει τὸ ρεμπέτικο καὶ τὸ μπουζούκι (ὡς ψευδοπολιτιστικὰ ὑποκατάστατα). Ὅσο γιὰ τὴν αὐριανὴ «ἑλληνικότητά» του οὔτε κἂν τὴ σκέφτεται: τοῦ πιπίλισαν τὸ μυαλὸ ὅτι αὔριο θὰ εἶναι Εὐρωπαῖος καὶ νὰ ἀποτινάξει αὐτὲς τὶς σωβινιστικὲς προκαταλήψεις.
Βέβαια δὲν ἀποκλείεται ἕνα θαῦμα ποὺ ἐντοπίζεται στὸ ἑξῆς συγκεκριμένο: Μέσα ἀπ᾿ αὐτὴν τὴν ἀλλοτριωμένη καὶ στεῖρα μᾶζα νὰ προκύψει (μήπως καὶ ἡ στεῖρα Σάρρα δὲν γέννησε καὶ μάλιστα σὲ ἡλικία 90 ἐτῶν κατόπιν ἐπεμβάσεως τοῦ Θεοῦ!) ὄχι κατ᾿ ἀνάγκην ἕνας Μεσσίας ἀλλὰ μιὰ ὁμάδα «γιγάντων» ὅπως ἐκείνη ποὺ φύτρωσε ἀπὸ τὰ δόντια ποὺ ἔσπειρε ὁ Κάδμος, καὶ οἱ ἐκλεκτοὶ μαζὶ μ᾿ αὐτὸν ἵδρυσαν νέαν πόλιν, τὴ Θήβα (αὐτὰ συμβαίνουν στὴν ἑλληνική Μυθολογία, καὶ νὰ ὑπενθυμίσω ὅτι ὁ Κάδμος πῆρε γιὰ σύζυγό του τὴν Ἁρμονία, εἰσήγαγε στὴν Ἑλλάδα τὰ γράμματα καὶ τὰ πρῶτα ἔργα πολιτισμοῦ). Δὲν ξέρω ἂν μποροῦνε νὰ ξαναγίνουν τέτοια πράγματα. Τὸ θαῦμα εἶναι μέσα στὴ λογικὴ τοῦ Ἑλληνισμοῦ, ἀλλὰ δὲν ποντάρουμε στὸ θαῦμα, ἁπλῶς τὸ ἀναφέρω. Ἡ ἀνθοφορία κατὰ τὴν ἄνοιξη εἶναι νόμος τῆς Φύσης, ἀλλὰ πρέπει νὰ βοηθήσει καὶ τὸ κλῖμα.

Τι έχει να προσφέρει η Εκκλησία στους ομοφυλόφιλους;




Το καλό κήρυγμα παρηγορεί τους λυπημένους και λυπεί τους βολεμένους. Και είμαστε όλοι και στις δυο κατηγορίες. Εγώ και οι άλλοι ιερείς δεν πηγαίνουμε από κλίτος σε κλίτος για να κατηγορήσουμε ή να αντιμετωπίσουμε προσωπικά τους ανθρώπους. Δεν εξετάζω τις προσωπικές ζωές των ανθρώπων. Δε ρωτάω κάθε νεαρό ζευγάρι αν πορνεύει, ή κάθε επιχειρηματία αν κλέβει.
Κηρύττω το ευαγγέλιο, κηρύττω την καλή είδηση ότι ο Θεός μάς αγαπά και ότι με αυτή την αγάπη και τη χάρη μπορεί να μας σώσει από την πορνεία, την κλοπή, τις ομοφυλοφιλικές πράξεις, τη σκληρότητα, τη μνησικακία, την πλεονεξία και ούτω καθ' εξής.
Καλούμαστε όλοι στην ελευθερία, την ένδοξη ελευθερία των Παιδιών του Θεού.Δεν υπάρχουν ξεχωριστοί κανόνες για τους ομοφυλόφιλους ανθρώπους, για τους ετεροφυλόφιλους ανθρώπους ή για όποια άλλη κατηγορία. Είμαστε όλοι παιδιά του Θεού. Κάποιοι από εμάς καλούμαστε στο γάμο και την τεκνογονία, κάποιοι άλλοι όχι. Το σεξ είναι για το γάμο, χωρίς εξαιρέσεις. Υπάρχει αξιοπρέπεια και σεβασμό στην κοινή μας κλήση να ζούμε αγνά, άσχετα ποιοι είμαστε.
Η Εκκλησία έχει πολλά να προσφέρει, στους ομοφυλόφιλους, σε όλους τους ανθρώπους: την αλήθεια, τα μυστήρια, το όραμα για μια αγνή ζωή και την κοινωνία (: συντροφιά) των πιστών, που προσφέρει υποστήριξη και ενθάρρυνση σε όλους όσους βαδίσουν μαζί με τους άλλους ταλαίπωρους συναμαρτωλούς. 

πηγή

Αρχιεπίσκοπος Κρήτης: «Αναγκαίος σήμερα ο απλός Γάμος»

                            
Αρχιεπίσκοπος Κρήτης: «Αναγκαίος σήμερα ο απλός Γάμος»

                                                                                                                                      Του Πρωτοπρεσβυτέρου
Νεκταρίου Μαρκάκη


 Μαθήματα ανθρωπιάς, αγάπης, φιλανθρωπίας, και απλότητας μας ενέπνευσε ο Σεβασμιώτατος Αρχιεπίσκοπος Κρήτης κ.κ. Ειρηναίος, το βράδυ της Τρίτης 14 Ιουλίου 2015, ο Οποίος τέλεσε το μυστήριο του Γάμου, στο Παρεκκλήσιο του Ραδιοφωνικού Σταθμού της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Κρήτης, σε μελλονύμφους οι οποίοι αδυνατούσαν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις τελέσεως ενός σύγχρονου γάμου, λόγω της επικρατούσης χρηματοοικονομικής συγκυρίας η οποία μαστίζει τον τόπο μας.
       Έτσι, ο Σεβασμιώτατος Αρχιεπίσκοπος Κρήτης, προέβαλε εκείνον τον Γάμο, ο οποίος είναι μεν απλός, αλλά όμως μυστηριακός, έτσι όπως τον τελούσαν οι χριστιανοί των πρώτων χριστιανικών αιώνων. Ο Σεβασμιώτατος δεν προέβη σε κάτι νεωτερικό και ριζοσπαστικό. Έκανε κάτι πολύ απλούστερο και πρακτικό, αναβίωσε την μυστηριακή και παραδοσιακή τέλεση του Γάμου. Το μόνο που ζήτησε να υπάρχει, είναι οι δακτύλιοι (βέρες) και τα στέφανα. Τίποτε άλλο. Ούτε χρήματα, ούτε στολισμοί, ούτε πολυτελή ενδύματα, τίποτε μα τίποτε. Το μόνο που θα μπορούσε να θεωρηθεί δαπανηρό, είναι οι δακτύλιοι, αλλά και αυτό μπορεί να απλοποιηθεί, με την κατασκευή από υποδεέστερο του χρυσού μέταλλο, από ασήμι. Άλλωστε, μην ξεχνάμε ότι πολύ παλαιότερα, μόνο ο νυμφίος έφερε δακτύλιο από χρυσό. Η νύμφη φορούσε ασημένιο. Οπότε τι μας εμποδίζει σήμερα στην κατασκευή τους από ασήμι;
       Για την χρήση των στεφάνων του γάμου, ο Σεβασμιώτατος έστειλε το μήνυμα ότι τα στέφανα δεν είναι ιδιωτική επιλογή, αλλά σκεύη της Εκκλησίας. Κανείς δεν προσέρχεται στη Θεία Κοινωνία κρατώντας το δικό του ποτήριο ή τη λαβίδα του. Κανείς δεν πάει στη βάπτιση φέρνοντας την κολυμβήθρα του. κατά συνέπεια, κανείς δεν πορεύεται να στεφθεί με στέφανα της επιλογής του, τα οποία οφείλουν να βρίσκονται στο σκευοφυλάκιο της Εκκλησίας και με αυτά να στεφανώνεται κάθε ανδρόγυνο. Έτσι τα στέφανα θα είναι λειτουργημένα.
       Σχετικά με την ενδυμασία του ανδρογύνου, ο Σεβασμιώτατος στέλνει το μήνυμα της απλότητας. Δεν απαιτούνται ιδιαίτερα ενδύματα για το ανδρόγυνο. Ο σχεδιασμός του νυφικού, όπως έχει επικρατήσει, είναι δυτικής προελεύσεως και επιδράσεως των ενδυμάτων των δυτικών σαλονιών, τα φουρό και έχει εισαχθεί μάλλον την εποχή της βαυαροκρατίας. Η εγχώρια παλαιότερη πρακτική ήθελε την αμφίεση της νύφης να αποτελείται από παραδοσιακή φορεσιά, ενώ ακόμη παλαιότερα, το νυφικό ήταν απλό λευκό ένδυμα, κατάλοιπο του εμφώτιου, του βαπτιστικού δηλαδή ενδύματος.
       Οι λαμπάδες που χρησιμοποιούνται στο Γάμο, δεν χρειάζεται να είναι δαπανηρές. Αρκούν δύο απλές μικρές λαμπάδες τοποθετημένες σε κηροπήγια, από αγνό μελισσοκέρι, σύμβολο της καθαρότητας και εργατικότητας της οικογένειας, όπου όλοι στην οικογένεια, όπως στη κυψέλη οι μέλισσες, θα εργάζονται για να κομίζουν από τα ευώδη άνθη της αγιοπατερικής διδασκαλίας την γλυκύτητα της Πίστεως και θα φλέγονται από την πίστη στον Χριστό, έτσι όπως ακριβώς ανάβουν οι λαμπάδες.
       Όλα τα υπόλοιπα, στολισμοί, ενδύματα, εδέσματα, έξοδα, δαπάνες, θα μπορούσαν να χαρακτηρισθούν λίαν επιεικώς ως υπερβολές, ή ακόμη και ματαιότητες.
       Οι σύγχρονες ανάγκες στρέφουν το ενδιαφέρον της ετοιμασίας του γάμου στην πρακτική της απλότητας των πρωτοχριστιανικών αιώνων. Αυτό που θα είναι κύριο μέλημα και θα απασχολεί τους μελλονύμφους, θα είναι η πνευματική προετοιμασία για συμμετοχή στη Θεία Κοινωνία. Το ανδρόγυνο έτσι θα προσέρχεται στο μέγα μυστήριο, απαλλαγμένο από αθυμία και δυσφορία ετοιμασίας πολλών υλικών και δαπανηρών πραγμάτων, ενώ θα έχει τον πλούτο τον πραγματικό, εκείνον που δεν εκπίπτει ποτέ, τις πνευματικές αξίες και την σταθερότητα της Πίστεως, η οποία στηρίζει ουσιαστικά και υπαρξιακά κάθε ανδρόγυνο και κάθε οικογένεια.
       Ο Σεβασμιώτατος, τονίζει την εκκλησιαστική και μυστηριακή προοπτική του Γάμου, σε αντίθεση μιας, κοσμικού και καταναλωτικού τύπου, τελετής. Αυτό το σπουδαίο μάθημα και το σημαντικό μήνυμα για το Γάμο, μας ενέπνευσε ο Σεβασμιώτατος Αρχιεπίσκοπος Κρήτης κ.κ. Ειρηναίος, ο Οποίος τέλεσε έναν απλό Γάμο, ως πρότυπο, πρόταση και αλλαγή στάσεως ζωής έναντι στη σύγχρονη οικονομική συγκυρία που μαστίζει τον τόπο μας και ως υπέρβαση από την καταναλωτική υποδούλωση που εγκλωβίζει το σύγχρονο άνθρωπο.  
το είδαμε εδώ

Είσαι Χριστιανός; Γίνε φάρος!


Δείτε την γαλήνη που έχει ο φάρος ακόμα και όταν κτυπάτε αλύπητα από τα μανιασμένα κύματα. Δεν φοβάται, δεν δειλιάζει, γιατί γνωρίζει ότι έχει βαθιά και γερά θεμέλια. Έτσι λοιπόν και ο άνθρωπος του βιώνει την εν Χριστώ ζωή, μένει γαλήνιος ακόμα και μέσα στους πειρασμούς και τις δοκιμασίες, ακόμα και όταν τα μανιασμένα κύματα του πόνου και των πειρασμών τον κτυπούν. Μένει γαλήνιος γιατί έχει βαθιά και γερά θεμέλια. Έχει ταπείνωση, μετάνοια, πίστη και ελπίδα στον Θεό. Έχει νιώσει την αγάπη του Θεού στην ύπαρξή του και γι’ αυτό δεν φοβάται πλέον. Δεν φοβάται τίποτα, ακόμα και τον θάνατο. Ο άνθρωπος του Θεού, είναι σαν έναν φάρο. Φωτίζει και καθοδηγεί τους χαμένους. Μένει αμετακίνητος απέναντι στην αμαρτία, μένει πράος, ήσυχος και ειρηνικός όταν τον κτυπήσουν πειρασμοί και δυσκολίες. Η επίγεια ζωή μας είναι σαν την θάλασσα, γεμάτη εκπλήξεις. Άλλοτε ευχάριστες, άλλοτε δυσάρεστες. Χωρίς Χριστό η ζωή μας δεν είναι τίποτα άλλα παρά μία βρώμικη σταγόνα μπροστά στον αιώνιο και απέραντο ωκεανό της Χάριτος που η εν Χριστώ ζωή προσφέρει στον άνθρωπο. Είσαι χριστιανός; Γίνε φάρος για τους άλλους. Όχι με λόγια, όχι με υποδείξεις. Αλλά με την σιωπή σου, με την ταπείνωσή σου, με την συγχωρετικότητά σου, με την αγάπη σου, με την μετάνοιά σου, με την ζωή σου. Είσαι χριστιανός; Γίνε φάρος… πάψε να φοβάσαι τα κύματα των πειρασμών, πάψε να απελπίζεσαι με τις πρώτες δυσκολίες. Έχεις οδηγό της ζωής σου τον Αρχηγό της Ζωής και του Θανάτου, έχεις Πατέρα που σε αγαπά, έχεις Θεό που έγινε Άνθρωπος για σένα, έχεις θεμελιωτή της πίστεώς του, τον Παράκλητο.
Είσαι χριστιανός; Μάλλον... είμαι χριστιανός;


Αρχιμ. Παύλος Παπαδόπουλος
το είδαμε εδώ

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...