Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Πέμπτη, Αυγούστου 11, 2011

ο π.Ανδρέας απο το Σαράι

undefined
«Δεν είμαι ταπεινός, επειδή αν ήμουν, ο Θεός θα έδινε να βλέπω τον παράδεισο κάθε μέρα» Έτσι μου απάντησε

Αύγουστος 1941-Ο αγώνας του Θανάτου!

όταν βλέποντας την πάντα γελαστή μορφή του τον «κατηγόρησα» ότι είναι ταπεινός.

Δε ξέρω πόσων ετών είναι. Ξέρω ότι άφησε τα εγκόσμια πριν από 18 χρόνια όταν η σύζυγός του, κάποιο βράδυ, της είπε ότι θα πάει στον Κύριο σ΄ ένα μήνα και αυτός να τ΄ αφήσει όλα και να πάει στο Άγιο Όρος. Την άκουγε έκπληκτος, επειδή η συμβία του δεν ήταν άρρωστη ποτέ πριν, αλλά ούτε μετά απ΄ αυτή την ανακοίνωση .
Πάντως πέθανε ακριβώς μετά από ένα μήνα.!
Έτσι ο πατέρας Ανδρέας τ΄ άφησε όλα και ήρθε στο Περιβόλι της Παναγίας. Ζει σύμφωνα με το θέλημα του Θεού και όχι το δικό του γι΄ αυτό απέκτησε καλοσύνη και ταπεινοφροσύνη. Η μορφή του είναι πάντα φωτεινή και εκπέμπει χαρά, επειδή λέει «χαίρεται για όλους και για όλα».
Δε θέλει να πει ένα λόγο διδασκαλίας επειδή: « μόνο οι άγιοί μας είναι δάσκαλοι. Εγώ είμαι ένας απλός μοναχός, τι να διδάξω εγώ τους άλλους εάν δεν είμαι άγιος»;
Είχε ήδη ανατείλει ο ήλιος πάνω στο γελαστό του πρόσωπο,όταν απομακρύνθηκε, πηγαίνοντας στην υπακοή του, τραβώντας ένα καρότσι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...