Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Παρασκευή, Ιουνίου 07, 2013

ΥΠΟ ΤΑΣ ΕΥΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΜΑΣΟΝΙΚΟΝ ΤΑΓΜΑ ΤΩΝ ΝΑΪΤΩΝ

ΥΠΟ ΤΑΣ ΕΥΛΟΓΙΑΣ
ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΜΑΣΟΝΙΚΟΝ
ΤΑΓΜΑ ΤΩΝ ΝΑΪΤΩΝ
Ἰσχυρίζεται Ἀρχιμανδρίτης τῆς Ἱ. Ἀρχιεπισκοπῆς Ἀθηνῶν, ὁ ὁποῖος διακηρύσσει ὅτι εἶναι ὁ ἐφημέριος τοῦ  Τάγματος
ρχιμανδρίτης ερίσκεται προφανς ες βαθεαν πλάνην διττάγμα,φονασχολούμενοςπσειρντν μτς αρέσεις μακαριστς π.ντώνιοςλεβιζόπουλος συνδέει ττάγμα τν Ναϊτν μτνποκρυφισμόν, τν μασονίαν κατν σατανολατρίαν.ρχιμανδρίτηςποκαλύπτειτι ττάγμαλέγχει κοινωφελκρατικδρύματα κατν φιλανθρωπικν ργάνωσιν «Κιβωτός». ποστηρίζειπίσηςτιΣεβ. Μητροπολίτης Βελεστίνου κ. Δαμασκηνς εναιπνευματικς τομασονικοτάγματος κατι ττάγμα δν πολεμετνκκλησίαν.

Ἀρχιμανδρίτης ἰσχυρίζεται ὅσα καὶ οἱ δεδηλωμένοι μασόνοι, οἱ ὁποῖοι ἕως τὸν 15ονἢ 16ονβαθμὸν δὲν γνωρίζουν τί πραγματικὰ ὑπηρετοῦν. Ἱστορικὰ στοιχεῖα ἀποδεικνύουν ὅτι οἱ Ναΐται ἔχουν φανερὰν καὶ κρυφὴν ὀργάνωσιν.
Ὑπηρετοῦν τὴν Πανθρησκείαν καὶ θεωροῦν τὸν Χριστὸν ψευδοπροφήτην.Ἤρχισαν ὡς χριστιανικοί καὶ ἐν συνεχείᾳ ἀπεχριστιανοποιήθησαν. Ἐλέγχουν ἱδρύματα, ὅπως οἱ δεδηλωμένοι μασόνοι ἤλεγχον τὸ Ἀντικαρκινικὸν Νοσοκομεῖον καὶ προέβαινον εἰς ἀποκαλύψεις διὰ τὸν ἔλεγχον αὐτὸν μακαριστοὶ Γέροντες, ὡς ὁ π. Χαράλαμπος Βασιλόπουλος κ.ἄ. Χρέος τοῦ Ἀρχιεπισκόπου καὶ τῆς Ἱ. Συνόδου νὰ ἀποκηρύξουν τὴν μασονίαν. Τὸ ἴδιο ἰσχύει καὶ διὰ τὴν Ἱ. Μητρόπολιν Κηφισίας, κληρικὸς τῆς ὁποίας συμμετέχει εἰς τὸ Μασονικὸν Τάγμα τῶν Ναϊτῶν. Ἡ Ἱ. Μητρόπολις Κηφισίας ὀφείλει νὰ ἐλέγξη, ἐὰν καὶ ἄλλοι κληρικοὶ της συμμετέχουν εἰς μασονικὰ τάγματα καὶ ἐὰν συμβαίνη, νὰ ἀρχίση ποιμαντικὴν ἐναντίον τῆς μασονίας. Ὁλόκληρος ἡ ἐπιστολὴ τοῦ Ἀρχιμανδρίτου, ὁ ὁποῖος μὲ «καμάρι» δηλώνει ὅτι ὑπηρετεῖ τὸ τάγμα τῶν Ναϊτῶν. Ποῖα ἱστορικὰ στοιχεῖα ἀποδεικνύουν ὅτι τὸ Τάγμα τῶν Ναϊτῶν ἔχει ἄμεσον σχέσιν μὲ τὴν Μασονίαν καὶ μὲ τοὺς στόχους διὰ τὴν δημιουργίαν τῆς Πανθρησκείας.
Μασονία πλέον ἔχει διεισδύσει εἰς τοὺς κόλπους τῆς Διοικούσης Ἐκκλησίας ἀλλὰ καὶ τοῦ Ἱεροῦ Κλήρου, ὡς προκύπτει ἀπὸ ἐπιστολὴν κληρικοῦ εἰς τὸν διαδικτυακὸν ἱστότοπον «ντιαιρετικνγκόλπιον». Ὁ κληρικὸς ἀποκαλύπτει ὅτι τὸ Μασονικὸν Τάγμα τῶν Ναϊτῶν λειτουργεῖ ὑπὸ τὰς εὐλογίας τοῦ οἰκουμενιστοῦ Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου, ἔχει πνευματικόν του τὸν Σεβασμιώτατον Μητροπολίτην Βελεστίνου κ. Δαμασκηνόν, ἐνῶ ὁ ἴδιος ἰσχυρίζεται ὅτι εἶναι ὁ ἐφημέριος τοῦ Τάγματος. Ὁ κληρικὸς μὲ ἀφορμὴν στοιχεῖα τοῦ «ντιαιρετικογκολπίου», συμφώνως πρὸς τὰ ὁποῖα ὁ μακαριστὸς κληρικὸς Ἀντώνιος Ἀλεβιζόπουλος, ὁ ὁποῖος ἦτο ἐπὶ σειρὰ ἐτῶν ὑπεύθυνος τοῦ ἀντιαιρετικοῦ ἀγῶνος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ἔχει ἀποδείξει ὅτι οἱ Ναΐται ἔχουν ἄμεσον σχέσιν μὲ τὸν ἀποκρυφισμὸν καὶ τὴν Μασονίαν βάλλει ἐναντίον του, προφανῶς, διότι δὲν γνωρίζει τὸ ἔργον του. Τὸ αὐτὸ πράττει ὅμως διὰ τῆς σιωπῆς του καὶ ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Βελεστίνου κ. Δαμασκηνός, ὁ ὁποῖος διὰ αὐτῆς (τῆς σιωπῆς) ἀκυρώνει τὸ ἔργον τοῦ μακαριστοῦ π. Ἀντωνίου Ἀλεβιζοπούλου.
Ὁ κληρικὸς προφανῶς δὲν γνωρίζει εἰς βάθος τὴν σχέσιν τῆς Μασονίας μετὰ τῶν Ναϊτῶν καὶ ἰσχυρίζεται ὅτι τὸ τάγμα αὐτὸ δὲν ἔχει σχέσιν μὲ τὴν Μασονίαν. Ἐὰν ὅμως ἐρωτήσετε ἕνα οἱονδήποτε τέκτονα (Μασόνον), ποὺ ἔχει φθάσει ἕως τὸν 15ον ἢ καὶ τὸν 16ον βαθμὸν θὰ σᾶς ἀπαντήση ὅτι δὲν ἔχει ἀντιληφθῆ ὅτι ἡ Μασονία, εἰς τὰς ἐργασίας καὶ εἰς τελετὰς τῆς ὁποίας συμμετέχει ἑβδομαδιαίως ἢ καὶ δύο φορὰς τὴν ἑβδομάδα (ἐὰν εἶναι ἐπίλεκτον πνευματικὸν μέλος) πολεμεῖ τὴν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν. Ὁ κληρικὸς ἀποκαλύπτει ἐπίσης ὅτι τὸ τάγμα τῶν Ναϊτῶν ἐλέγχει διάφορα κοινωφελῆ ἱδρύματα εἰς τὴν Ἑλλάδα ὡς καὶ τὴν «Κιβωτὸν τοῦ Κόσμου» τοῦ πατρὸς Ἀντωνίου. Τί σύμπτωσις! Κατὰ τὰς περασμέ νας δεκαετίας ὁ μακαριστὸς ἱδρυτὴς τῆς Πανελληνίου Ὀρθοδόξου Ἑνώσεως (Π.Ο.Ε.) καὶ τοῦ «Ο.Τ.» ἀπὸ κοινοῦ μὲ ἄλλους Ἱερομονάχους ἀπεκάλυπτεν ὅτι τὸ Ἀντικαρκινικὸν Νοσοκομεῖον τῶν «Ἁγίων Ἀναργύρων» εἰς τὴν Νέαν Κηφισιάν ἠλέγχετο ἀπὸ τὴν Μεγάλην Μασονικὴν Στοὰν τὴν εὑρισκομένην ἐπὶ τῆς ὁδοῦ Ἀχαρνῶν καὶ Μέρλιν. Εἰς δὲ τὰς ἀποκαλύψεις ὅτι ἡ Μασονία εἶναι θρησκεία, ἡ ὁποία ὑπηρετεῖ τὸν διάβολον καὶ πολεμεῖ τὴν Ἐκκλησίαν ἐπίλεκτα στελέχη τῆς Μασονίας (ὡς προκύπτει ἀπὸ τὰ τεκτονικὰ περιοδικά) ἀπήντων (διὰ τῶν Π. Γραβιγκέρ, Κων. Μελισσαροπούλου κ.ἄ.) ὅτι ἡ Ἐκκλησία «δὲν γνωρίζει τί λέγει». Κατὰ σύμπτωσιν μὲ τὸν ἴδιον τρόπον ἀπαντᾶ καὶ ὁ κληρικός, ὁ ὁποῖος ἀνήκει εἰς τὴν Ἱερὰν Ἀρχιεπισκοπὴν Ἀθηνῶν.
   Τὸ «ντιαιρετικνγκόλπιον» δίδει ἀπαντήσεις εἰς τὸν συγκεκριμένον κληρικὸν καὶ τοῦ ἀποδεικνύει ὅτι τὰ ὅσα λέγει εἶναι ξένα πρὸς τὴν Ὀρθόδοξον Παράδοσιν καὶ τοὺς Ἱεροὺς Κανόνας τῆς Ἐκκλησίας. Τὸ κυριώτερον ὅμως εἶναι ὅτι καταθέτειστοιχεῖα – βιβλιογραφίαν, ἀπὸ τὴν ὁποίαν προκύπτει ὅτι οἱ Ναΐται ἔχουν ἄμεσον σχέσιν μὲ τὴν Μασονίαν.
Ἡ ἐπιστολὴ τοῦ συγκεκριμένου κληρικοῦ εἰς τὸ «ντιαιρετικνγκόλπιον» προεκάλεσεν ἀντιδράσεις, ἰδιαιτέρως μεταξὺ τῶν νέων καὶ τῶν νεανίδων, οἱ ὁποῖοι παρακολουθοῦν τὸ διαδίκτυον, ἔχουν τρομερὰν ἐνημέρωσιν καὶ εὑρίσκονται εἰς διαρκῆ ἀναζήτησιν, διὰ νὰ ἔχουν σφαιρικὴν ἐνημέρωσιν ἐπὶ διαφόρων ζητημάτων. Θὰ ἀνέμενε κανεὶς ἀπὸ τὴν Ἱερὰν Σύνοδον καὶ τὸν Ἀρχιεπίσκοπον νὰ τοποθετηθοῦν ἐπὶ τοῦ θέματος, νὰ ἀποδοκιμάσουν τὸν κληρικὸν (ἀλλὰ καὶ ἄλλον κληρικόν τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Κηφισίας), ὁ ὁποῖος προέβη εἰς τὰς ἀποκαλύψεις ὡς καὶ τὸν Σεβ. Μητροπολίτην Βελεστίνου κ. Δαμασκηνὸν ἢ νὰ τοὺς ἐπιβραβεύσουν. Ἕως τὴν στι γμὴν αὐτὴν ἔχομεν τὴν ἀπόλυτον σιγήν. Ἄλλωστε ἡ Ἀρχιεπισκοπὴ ἔλαβεν ὑπὸ τοῦ Τάγματος τῶν Ναϊ τῶν σοβαρὰν οἰκονομικὴν βοήθειαν διὰ φιλανθρωπικοὺς σκοπούς, ὅπως λαμβάνουν οἰκονομικὴν βοήθειαν διάφοροι Μητροπόλεις ὑπὸ διαφόρων τεκτονικῶν στοῶν τῆς Ἑλλάδος καὶ οἱ Μητροπολῖται δημοσιεύουν εὐχαριστηρίους ἐπιστολὰς διὰ τὴν βοήθειαν εἰς τὰ περιοδικὰ τῶν τεκτόνων. Ἡ σιγὴ θὰ συνεχισθῆ, διότι φαίνεται πὼς αὐτὰ τὰ ὁποῖα λέγει ἡ Μεγάλη Μασονικὴ Στοὰ ἔχουν «δόσιν ἀληθείας»:
Ἤτοι ἐν ἐνεργείᾳ Μητροπολῖται (τόσον τῆς Ἑλλάδος ἀλλὰ καὶ δύο Πατριαρχείων) ἔχουν στενὴν σχέσιν μὲ τὴν Ἑλληνικὴν Μασονίαν. Τὴν θέσιν τῆς Μεγάλης Στοᾶς ἐνισχύει καὶ ἡ στάσις τῆς σημερινῆς Διοικούσης Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ἡ ὁποία:
1ον) Ἠρνήθη νὰ ἐπαναβεβαιώση παλαιότερας θέσεις τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἑλλάδος ἐναντίον τῆς Μασονίας, ἐνῶ ἄφησεν ἀβοήθητον (καὶ τὸν ἀντιμετώπισεν ὡς ἀκραῖον καὶ γραφικὸν) τὸν Σεβ. Μητροπολίτην Πειραιῶς κ. Σεραφείμ, ὁ ὁποῖος ἐζήτησεν ἀπὸ τὸν κ. Γεώργιον Παπακωνσταντίνου ὑπουργὸν οἰκονομικῶν τῆς κυβερνήσεως τοῦ κ. Γεωργίου Παπανδρέου τὴν διάλυσιν ὅλων τῶν Μασονικῶν Ταγμάτων, τὰ ὁποῖα λειτουργοῦν εἰς τὴν Ἑλλάδα.
2ον) Ἠρνήθη νὰ πράξη τὸ αὐτό ὅταν ὁ «Ο.Τ.» ἤλεγχε τὸν Μητροπολίτην Κερκύρας κ.  Νεκτάριον, διὰ τὴν Μουσικὴν Ἐκδήλωσιν, τὴν ὀργανωθεῖσαν εἰς Ἱερὸν Ναὸν τοῦ Παλαιοῦ Κάστρου Κερκύρας. Τότε ὁ Σεβ. Μητροπολίτης εἶχεν ἀπαντήσει εἰς τὸν «Ο.Τ.» ὅτι δὲν εἶναι Μασόνος καὶ ὅτι ὁ Ἱερὸς Ναὸς ἀνήκει εἰς τὸ ὑπουργεῖον Πολιτισμοῦ. Εἶχεν ὑποσχεθῆ γραπτῶς ὅτι θὰ ἔφερε τὸ θέμα ἐνώπιον τῆς Ἱερᾶς Συν όδου καὶ θὰ ἐζήτει ὑπ᾽ αὐτῆς νὰ ἐπαναβεβαιώση τὰς καταδικαστικὰς ἀποφάσεις τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ἐναντίον τῆς Μασονίας.
Ἕως σήμερον δὲν ἔχει γίνει τίποτε πρὸς αὐτὴν τὴν κατεύθυνσιν. Ἴσως, διότι, κατὰ πληροφορίας θεολόγων, ἐπίλεκτον στέλεχος τῆς Ἐκκλησίας συμμετεῖχε πρὸ ἐτῶν εἰς «λευκὴν ἑορτὴν» τῶν Μασόνων (εἰς οἰκίαν Μεγαλομασόνου) φορῶν κοστούμι, παπιγιόν, ρεπούμπλικα καὶ κρατῶν ἕνα μπαστουνάκι. Ἡ πληροφορία εἶχε δοθῆ καὶ εἰς τὸν μακαριστὸν Γέροντα, προϊστάμενον τῆς Π.Ο.Ε. καὶ τοῦ «Ο.Τ.» Ἀρχιμανδρίτην π. Μᾶρκον Μανώλην ὑπὸ ἐγκρίτου θεολόγου, ὁ ὁποῖος διατηρεῖ καὶ καλὰς σχέσεις μὲ τὸ Φανάριον.
3ον) Ἠρνήθη νὰ ἐπαναβεβαιώση τὴν καταδίκην τῆς Μασονίας, ὅταν προσφάτως τοῦτο ἐζητήθη ὑπὸ ἱερᾶς συνάξεως κληρικῶν, μοναχῶν καὶ θεολόγων, ἡ ὁποία εἰς τὴν διακήρυξίν της ἐτόνισε πὼς εἶναι ἀνάγκη, ὄχι μόνον ἡ καταδίκη τῆς Μασονίας ἀλλὰ καὶ ἡ ποιμαντικὴ ἐναντίον της.
παράταξις «Κοινωνία»
Ὑπογραμμίζεται ὅτι ὅλαι αἱ ἀποκαλύψεις διὰ τὴν ἐνεργὸν συμμετοχὴν ἑνὸς ἐν ἐνεργείᾳ Μητροπολίτου (Βελεστίνου) καὶ κληρικῶν εἰς τὸ Μασονικὸν Τάγμα τῶν Ναϊτῶν εἶχε προκαλέσει τὴν ἄμεσον ἀντίδρασιν τῆς Παρατάξεως «Κοινωνία», ἡ ὁποία εἶχεν ἀποστείλει ἐπιστολὴν εἰς τὸν Ἀρχιεπίσκοπον Ἀθηνῶν κ. Ἱερώνυμον διὰ τὸ θέμα τῆς συμμετοχῆς τοῦ Μητροπολίτου Βελεστίνου. Μετὰ τὰς νέας ἀποκαλύψεις τοῦ κληρικοῦ, αἱ ὁποῖαι ἐκ θέτουν τὸν Μητροπολίτην, ὁ πρόεδρος τῆς «Κοινωνίας» κ. Μιχαὴλ Ἠλιάδης ἐπανῆλθεν εἰς τὸ ζήτημα. Συμφώνως πρὸς ἀνακοίνωσιν τῆς «Κοινωνίας», ὑπὸ τὸν τίτλον: «Ἡ Μασονία τελικὰ ἔχει διαβρώσει καὶ τὸν Ἐκκλησιαστικὸν χῶρον»:
«Ἡ ἐπιστολὴ τοῦ Προέδρου τῆς Παρατάξεώς μας, κ. Μιχαὴλ Ἠλιάδη, πρὸς τὸν Μακαριώτατο Ἀρχιεπίσκοπο Ἀθηνῶν, κ. Ἱερώνυμο, στὶς 6 Ἀπριλίου 2013, γιὰ τὸ θέμα τῆς παρουσίας τοῦ Σεβ. Μητρ. Βελεστίνου κ. Δαμασκηνοῦ σὲ μασονικὴ τελετή, προκάλεσε μεγάλη συζήτηση στὸ διαδίκτυο. Τὸ Ἑλληνικὸ Πρακτορεῖο τεκτονικῶν εἰδήσεων δημοσίευσε τὴν ἐπιστολὴ τοῦ κ. Ἠλιάδη, στὶς 8 Ἀπριλίου 2013, μὲ τίτλο: «Ἡ Πολιτικὴ Παράταξη “ΚΟΙΝΩΝΙΑ” κατὰ τοῦ Ἐλευθεροτεκτονισμοῦ». Τὸ θέμα ἀναζωπυρώθηκε μὲ τὴν δημοσίευση στὸν «Ὀρθόδοξο Τύπο» τῆς ἐν λόγῳ ἐπιστολῆς. Ἀκολούθως, τὸ ἱστολόγιοἈντιαιρετικὸ Ἐγκόλπιοδέχθηκε μία ἐπιστολὴ ἀπὸ τὸν Ἀρχιμανδρίτη π. Στάχυο Καψῆ, ἐφημέριο τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ Ἁγίων Ραφαήλ, Νικολάου καὶ Εἰρήνης Γενικοῦ Νοσοκομείου Παίδων Πεντέλης, ἡ ὁποία εἶναι πολὺ ἀποκαλυπτικὴ γιὰ τὴν ἀφανῆ, ἀλλὰ οὐσιαστικὴ δράση τῆς μασονίας μέσα στοὺς ἐκκλησιαστικοὺς χώρους! Στὴν ἐπιστολή του ὁ π. Στάχυς ἀρνεῖται ὅτι τὸ Τάγμα τῶν Ναϊτῶν εἶναι Μασονικό, ἀλλὰ οἱ ἴδιοι οἱ Μασόνοι τὸν διαψεύδουν μὲ τὸν τίτλο, ποὺ ἔθεσαν στὴν ἀνάρτηση τῆς ἐπιστολῆς τοῦ Προέδρου μας στὸ ἱστολόγιό τους! Πληροφορίες μᾶς λένε ὅτι ὁ τρίτος στὴ σειρὰ ἱερέας, ποὺ εἰκονίζεται στὶς “ἐπίμαχες” φωτογραφίες, ποὺ ἔφερε στὸ φῶς τῆς δημοσιότητας τὸ ἱστολόγιο ierovima.gr, μαζὶ μὲ τὸν μητρ. Βελεστίνου, ὑπηρετεῖ ὡς ἐφημέριος σὲ Ἱερὸ Ναὸ ἐπ᾽ ὀνόματι τῶν Ἁγ. Ἀποστόλων Πέτρου καὶ Παύλου, ποὺ ἀνήκει στὴν δικαιοδοσία τῆς Μητροπόλεως Κηφισιᾶς. Περιμένουμε σχετικὴ διάψευση ἀπὸ τὸν οἰκεῖο Μητροπολίτη ἢ καὶ ἀπὸ τοὺς ἐφημερίους τῶν Ἱερῶν Ναῶν, ἐπ᾽ ὀνόματι τῶν Ἁγ. Ἀποστόλων».
Ἡ ἐπιστολὴ τοῦ κληρικοῦ Παραθέτομεν κατωτέρω τὴν ἐπιστολὴν τοῦ κληρικοῦ πατρὸς Στάχυος Καψῆ, ὁ ὁποῖος συμμετέχει εἰς τὸ Μασονικὸν Τάγμα τῶν Ναϊτῶν (ὁ ἴδιος ἀρνεῖται ὅτι εἶναι Μασονικόν).
Πρὸς τὸ «ντιαιρετικνγκόλπιον». Αὕτη ἔχει ὡς ἀκολούθως:
«Χριστὸς Ἀνέστη!
Διάβασα τὸ ἄρθρο σας γιὰ τοὺς Ναΐτες Ἱππότες καὶ θὰ ἤθελα νὰ σᾶς πληροφορήσω ὅτι αὐτά, ποὺ γράφετε, δὲν εὐσταθοῦν, διότι οἱ Ναΐτες Ἱππότες ἦταν κληρικοὶ καὶ μοναχοὶ καὶ παράλληλα στρατιωτικοὶ καὶ προστάτευαν τοὺς Ἁγίους Τόπους καὶ τοὺς προσκυνητές τους ἀπὸ τοὺς μουσουλμάνους καὶ ἄλλους βαρβάρους. Οὔτε ἦταν μασόνοι, ἀλλὰ καὶ οὔτε ἔκαναν, ὅπως γράφετε, τελετουργικὸ σὲξ καὶ πάντα εἶχαν τὰ σύμβολα τῆς πίστεως, τὸν Σταυρὸ καὶ τὸ Ἅγιο Δισκοπότηρο, διαβάστε λίγη ἱστορία γιὰ νὰ δεῖτε τὴν ἀλήθεια, δὲν βλάπτει. Σᾶς πληροφορῶ λοιπὸν ὅτι οἱ σημερινοὶ Ναΐτες Ἱππότες ἢ καλύτερα τὸ Κυρίαρχο Ἱπποτικὸ Τάγμα τοῦ Ναοῦ τῶν Ἱεροσολύμων εἶναι μιὰ παγκόσμια Χριστιανικὴ Ὀργάνωση ἀνεγνωρισμένη ἀπὸ τὸν Ο.Η.Ε. μὲ σκοπὸ τὴν βοήθεια συνανθρώπων μας, ποὺ ἔχουν ἀνάγκη καὶ πάντα σὲ συνεργασία μὲ τὸν Ἐρυθρὸ Σταυρό.
Στὴν Ἑλλάδα τὸ Κυρίαρχο Ἱπποτικὸ Τάγμα τοῦ Ναοῦ τῶν Ἱεροσολύμων ἔχει διοικήσεις σὲ ὅλη τὴν Ἑλλάδα καὶ τελεῖ ὑπὸ τὴν Εὐλογία τοῦ Παναγιωτάτου καὶ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου καὶ οἱ Ἕλληνες Ναΐτες Ἱππότες εἶναι στὴν πλειοψηφία Ὀρθόδοξοι Χριστιανοὶ μεγαλωμένοι καὶ γαλουχημένοι μὲ τὰ νάματα τῆς πίστεώς μας καὶ μόνο σκοπὸ ἔχουν τὴν βοήθεια συνανθρώπων μας, ποὺ ἔχουν ἀνάγκη καὶ δὴ τῶν ἱδρυμάτων, ποὺ ἔχουν ἀνάγκη βοηθείας. Στὴν Ἀθήνα τὸ Κυρίαρχο Ἱπποτικὸ Τάγμα τοῦ Ναοῦ τῶν Ἱεροσολύμων ἔχει ὑπὸ τὴν σκέπη του τὸ Γενικὸ Νοσοκομεῖο Πεντέλης, τὸ Πίκπα τῆς Βούλας, τὴν Κιβωτὸ τοῦ Κόσμου τοῦ πατρὸς Ἀντωνίου καὶ πολλὰ ἄλλα ἱδρύματα καὶ στὴν Ἀθήνα καὶ στὸν Πειραιᾶ. Ἐὰν ἴσχυαν αὐτά, ποὺ γράφετε, εἰς τὸ κατάπτιστο κείμενό σας δὲν θὰ ἔδιδε τὴν εὐλογία του ὁ Οἰκουμενικός μας Πατριάρχης ἀλλὰ καὶ οὔτε θὰ δεχόταν χρήματα βοήθειας γιὰ τὴν ἀποκατάσταση τῶν ζημιῶν τοῦ Μητροπολιτικοῦ Ἱ. Ναοῦ τῶν Ἀθηνῶν ὁ Μακαριώτατος Ἀρχιεπίσκοπος μας κ. Ἱερώνυμος. Οἱ τελετές, ποὺ τελεῖ τὸ Κυρίαρχο Ἱπποτικὸ Τάγμα τοῦ Ναοῦ τῶν Ἱεροσολύμων, πάντα ἀρχίζουν μὲ προσευχὴ καὶ τελειώνουν μὲ προσευχὴ καὶ δὴ μὲ τὴν ὀρθόδοξη ἐκκλησιαστικὴ τάξη καὶ πάντα μὲ τὰ σύμβολα τῆς πίστεώς μας τὸν Σταυρό, τὸ Ἅγιο Δισκοπότηρο καὶ  τὸ Ἅγιο Εὐαγγέλιο. Ποῦ εἴδατε λοιπὸν τὴν λατρεία τοῦ διαβόλου; Τὸ Κυρίαρχο Ἱπποτικὸ Τάγμα τοῦ  Ναοῦ τῶν Ἱεροσολύμων στὴν Ἑλλάδα ἔχει πνευματικὸ τὸν Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Βελεστίνου κ. Δαμασκηνό.
Σᾶς πληροφορῶ ὅτι καὶ ἐγὼ εἶμαι στὸ Κυρίαρχο Ἱπποτικὸ Τάγμα τοῦ Ναοῦ τῶν Ἱεροσολύμων μαζὶ μὲ τὸν Σεβασμιώτατο καὶ εἶμαι ὁ ἐφημέριος τοῦ Τάγματος. Ἂς σταματήσετε ἐπιτέλους αὐτὴν τὴν φιλολογία περὶ μασονισμοῦ
καὶ σατανολατρίας τῶν Ναϊτῶν Ἱπποτῶν καὶ ἂν θέλετε νὰ ἐνημερωθῆτε πραγματικὰ ἐπισκεφθῆτε τὴν ἱστιοσελίδα τοῦ Τάγματος www.osmth-greece.org
Μετὰ τιμῆς
ρχιμανδρίτης π. Στάχυς Καψς
Ἐφημέριος Ἱεροῦ Ναοῦ Ἁγίων
Ραφαήλ, Νικολάου καὶ Εἰρήνης
Γενικοῦ Νοσοκομείου Παίδων Πεντέλης
Καὶ μέγας ἐφημέριος
τοῦ Κυριάρχου Ἱπποτικοῦ Τάγματος
τοῦ Ναοῦ τῶν Ἱεροσολύμων»

ΟΝαΐται πνευματικοπρόγονοι τν τεκτόνων
Πιστεύομεν ὅτι ὁ ἀνωτέρω κληρικὸς πρέπει νὰ εὑρίσκεται εἰς μεγάλην πλάνην, ὅταν ἰσχυρίζεται ὅτι οἱ Ναΐται δὲν εἶναι Μασόνοι. Τὸ ἴδιο καὶ ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Βελεστίνου κ. Δαμασκηνός. Δὲν ἀναφερόμεθα εἰς τὸν Οἰκουμενικὸν Πατριάρχην, ὁ ὁποῖος δίδει τὴν εὐλογίαν του εἰς τὸ Μασονικὸν αὐτὸ Τάγμα, διότι θὰ μείνη εἰς τὴν ἱστορίαν διὰ τὴν καταφρόνησιν τῶν Ἱερῶν Κανόνων καὶ τῶν ἀποφάσεων τῶν Οἰκουμενικῶν καὶ Τοπικῶν Συνόδων. Ἄλλωστε ὅταν συμμετέχη εἰς οἰκουμενιστικὰς συμπροσευχὰς μὲ ἀλλοθρήσκους καὶ ἑτεροδόξους τιμᾶ τὸν Μέγαν Ἀρχιτέκτονα τοῦ Σύμπαντος (ΜΑΤΣ) τῆς Μασονίας.
Αὐτὸ πράττουν καὶ οἱ Ναΐται, οἱ ὁποῖοι ἐπιτρέπουν τὴν συμπροσευχὴν Ὀρθοδόξων, Παπικῶν, Κοπτῶν, Προτεσταντῶν κ.λπ. ἐντὸς τοῦ «Ναοῦ» των, εἰς τὸν ὁποῖον τελοῦν τὰς ἐργασίας των, συμφώνως πρὸς τυπικά, τὰ ὁποῖα εἶναι παρόμοια μὲ αὐτὰ τῆς Μασονίας. Οἱ τέκτονες τὸ γνωρίζουν αὐτὸ καὶ δι᾽ αὐτό, ὅταν ἀναφέρονται εἰς τοὺς Ναΐτας (Ἱππόται τοῦ τάγματος τοῦ Ναοῦ) λέγουν ὅτι εἶναι οἱ πνευματικοί των πρόγονοι. Τὸ τάγμα τῶν Ναϊτῶν ἱδρύθη τὸ 1118, κατὰ τὴν διάρκειαν τῶν Σταυροφοριῶν, μὲ σκοπὸν νὰ προστατεύσουν τοὺς Χριστιανούς, οἱ ὁποῖοι μετέβαιναν εἰς τοὺς Ἁγίους Τόπους, διὰ νὰ προσκυνήσουν.
Ὁ Βασιλεὺς τῶν Ἱεροσολύμων Βαλδουϊνος Β´ τοὺς παρεχώρησε διὰ ἕδρα των τὸν τόπον, ὅπου ἄλλοτε ὑψώνετο (ὑποτίθεται) ὁ Ναὸς τοῦ Σολομῶντος. Οἱ Ναΐται εἶχον ἔλθει εἰς ἐπαφὴν μὲ τὰς ἀνατολικὰς ἰδέας καὶ ἐπηρεάσθησαν ἀπὸ αὐτάς.  Εἶχον συναλλαγὰς μὲ Μουσουλμάνους, Ἑβραίους καὶ ὀπαδοὺς πολλῶν ἀνατολικῶν θρησκειῶν καὶ ἤρχισαν νὰ υἱοθετοῦν τὰς ἀπόψεις των, κατασκευάζοντες ἕνα ἀμάλγαμα, ἕνα πρόπλασμα πανθρησκείας. Ὡς πρῶ τον σκοπὸν πρὸς αὐτὴν τὴν κατεύθυνσιν ἔθεσαν τὴν συνένωσιν, διὰ συγκρητισμοῦ, τῶν τριῶν μονοθεϊστικῶν θρησκειῶν: Χριστιανικῆς, Μουσουλμανικῆς καὶ Ἰουδαϊκῆς. Ὁ ἀνατολικὸς μυστικισμὸς ἤρχισε νὰ τοὺς ἐπηρεάζη καὶ ἰδιαιτέρως τοὺς ἐπηρέαζεν ὁ Ἑβραϊκὸς τῆς Καμπάλα.
ΠροφήτηςΧριστός
Βαθμιαίως οἱ Ναΐται υἱοθέτησαν τὴν Ἑβραϊκὴν ἄποψιν ὅτι ὁ Ἰησοῦς δὲν ἦτο Υἱὸς τοῦ Θεοῦ, διότι αὐτὸς δὲν ἔχει υἱούς. Υἱοθέτησαν ἐπίσης τὴν Μουσουλμανικὴν ἄποψιν ὅτι ὁ Ἰησοῦς ἦτο ἕνας προφήτης, ὅπως ὁ Μωυσῆς καὶ ὁ Μωάμεθ. Κατέληξαν δὲ εἰς τὸ συμπέρασμα (πανθρησκεία) ὅτι αὐτοὶ οἱ τρεῖς θὰ ἔπρεπε νὰ τιμῶνται ἰσοτίμως.
δρύουν τραπέζας κα«θεσμοθετον» τςπιταγάς
Μετὰ τὴν ἐκδίωξιν τῶν Φράγκων ἀπὸ τοὺς Ἁγίους Τόπους ἐπεξετάθησαν εἰς τὴν δυτικὴν Εὐρώπην. Τὴν ἰδίαν ὥραν οἱ Ἅγιοι Τόποι ἐπανῆλθον ὑπὸ τὴν κυριαρχίαν τῶν Μου σουλμάνων. Κατὰ τὴν διάρκειαν τῆς ἐπεκτάσεως τῶν Ναϊτῶν εἰς τὴν δυτικὴν Εὐρώπην ἀπέκτησαν μεγάλην στρατιωτικήν, πολιτικήν, πνευματικὴν καὶ οἰκονομικὴν δύναμιν εἰς τὴν Γαλλίαν. Ἐκεῖ ἵδρυσαν τὰς πρώτας Εὐρωπαϊκὰς Τραπέζας καὶ εἰσήγαγον τὰς ἐπιταγάς. Ὠργάνωσαν ἕνα δίκτυον ξενοδοχείων –καταφυγίων, τὸ ὁποῖον ἐπέτρεπεν εἰς τοὺς ταξιδιώτας νὰ μετακινοῦνται ἀσφαλῶς καὶ νὰ ἀποφεύγουν τὴν καταβολὴν διαφόρων τελῶν εἰς τοὺς φεουδάρχας.
Πς διελύθη τΤάγμα
Ἡ ἰσχύς των ἐμεγάλωνε καὶ ἐγίνετο ἐπικίνδυνος διὰ τὴν Ἐκκλησίαν, τοὺς φεουδάρχας, τοὺς βασιλεῖς καὶ τοὺς ἀστούς. Τὸ 1314, ὁ Πάπας Κλήμης Ε´ καὶ ὁ Βασιλεὺς τῆς Γαλλίας Φίλιππος Δ´, ὁ Ὡραῖος διέλυσαν τὸ Τάγμα, κατέσχον τὰ περιουσιακά του στοιχεῖα καὶ ἔκαψαν ζωντανοὺς ἀρκετοὺς ἡγέτας του, μεταξὺ τῶν ὁποίων καὶ τὸν Μέγαν Μάγιστρον, Jacques de Molay. Αὐτὸν οἱ Μασόνοι τὸν θεωροῦν «ἅγιον» (καυτὸς εἰς τὰ ἑβραϊκὰ) καὶ εἰς τὸν σκωτικὸν τύπον τεκτονισμοῦ, ὁ 30ος βαθμός, ὁ λεγόμενος «τοῦ Ἱππότου Καδὼς» εἶναι ἀφιερωμένος εἰς τὴν μνήμην του.
διπλῆ ὀργάνωσίς των
Οἱ Ναΐται εἶχον τὴν φανερὰν ὀργάνωσιν καὶ τὴν μυστικήν. Ὄπισθεν ἀπὸ τοὺς ἐπισήμους Μεγάλους Μαγίστρους ὑπῆρχεν ὁ Κρυφὸς (Ὅπως εἰς τὰς τεκτονικὰς Στοὰς ὑπάρχει ὁ κραταιότατος). Λεπτομέρεια: Ὁ φανερὸς Μέγας Μάγιστρος τῶν Ναϊτῶν Ζὰκ Ντὲ Μολάϊ, ἐκάη ζωντανὸς καὶ «ἡγιοποιήθη», ἐνῶ ὁ κρυφός, ὁ Ronselin de For ὄχι μόνον δὲν «ἐμαρτύρησε», ἀλλὰ οὔτε καὶ ἐνωχλήθη, ὡς νὰ ἦτο ἀσήμαντος. Τί σημαίνει ἡ λεπτομέρεια αὐτή; Ὅτι ἐντὸς τοῦ Τάγματος τῶν Ναϊτῶν ὑπῆρχε μυστικὴ ἑταιρεία, (ὑπὸ τὴν κάλυψιν τοῦ τάγματος) μὲ κρυφοὺς ἀρχηγούς, μυστικὰς διδασκαλίας καὶ μὴ γνωστούς, εἰς τοὺς πολλοὺς σκοπούς.
παγκόσμιος θρησκεία
Ἀπώτερος σκοπὸς αὐτῆς τῆς ἑται ρείας ἦτο ἡ ἑνοποίησις τῆς Οἰκουμένης εἰς τὴν βάσιν μιᾶς παγκοσμίου θρησκείας μὲ ἐπιστέγασμα μίαν παγκόσμιον κυβέρνησιν. Διὰ τὴν ἐπίτευξιν αὐτοῦ τοῦ σκοποῦ ἔπρεπε νὰ ἐργάζεται μία μειονότης ἐκλεκτῶν μυημένων, προερχομένη ἀπὸ διαφορετικοὺς λαούς, πολιτισμοὺς καὶ θρησκείας. Ἡ μυστικὴ ἑταιρεία ἠργάζετο μὲ πολλοὺς τρόπους: συνεκέντρωνε πλοῦτον καὶ ἰσχύν, εἰσέδυε παντοῦ, διεβίβρωσκε τὴν Ἐκκλησίαν, τὴν Αὐτοκρατορικὴν – Βασιλικὴν Αὐλήν, τὴν Δημοσίαν Διοίκησιν, τὸν Στρατόν. Δι᾽ αὐτό, τὸ 1311, εἰς τὴν Σύνοδον τῆς Βιέννας, εἰς τὴν Κοιλάδα τοῦ Ρήνου, ἀπεφασίσθη ἡ διάλυσις τοῦ Τάγματος. Τὴν 11ην Μαρτίου 1314 ἀνῆλθον εἰς τὴν πυρὰν καὶ ἐκάησαν ζωντανοὶ ὁ Μέγας Διδάσκαλος τοῦ Ναοῦ «Ζὰκ Ντὲ Μολάϊ, ὁ διοικητὴς τοῦ Πουατιὲ καὶ τῆς Ἀκουϊτανίας, Γοδεφρίδος ντὲ Γκοναβίλ, ὁ διοικητὴς τῆς Νορμανδίας Γοδεφρίδος Ντὲ Σαρνάϊ, καὶ ὁ «Μέγας Ἐπιθεωρητὴς» τοῦ Τάγματος, Οὖγγος ντὲ Παϋραντό. Τὸ τάγμα διελύθη καὶ ἡ περιουσία του κατεσχέθη.
Ψευδοπροφήτηςησος διτος Ναΐτας
Ὡς εἴπομεν εἰς ἄλλα σημεῖα τοῦ παρόντος σημειώματος οἱ Ναΐται εἶχον ἐπηρεασθῆ ἀπὸ τὰς ἀνατολικὰς θρησκείας καὶ τὴν Ἑβραϊκὴν Καμπάλα καὶ ἐθεώρουν ὅτι ὁ Χριστὸς ἦτο ἕνας ἀπὸ τοὺς προφήτας, ὑπεράνω τῶν ὁποίων ἐθεώρουν τὸν Μωάμεθ. Δὲν περιωρίσθησαν ὅμως εἰς τὴν ἄποψιν αὐτήν. Ἐπροχώρησαν ἀκόμη περισσότερον. Ἐχαρακτήρισαν τὸν Ἰησοῦν ψευδοπροφήτην, ἐπειδὴ δὲν ἐξεπληρώθη ἡ ὑπόσχεσίς του νὰ ἐπιστρέψη συντόμως εἰς τὴν γῆν. Ἔτσι, ἐνῶ, ἀρχικῶς οἱ Ναΐται ἀπεκαλοῦντο «Τάγμα τῶν πτωχῶν στρατιωτῶν τοῦ Χριστοῦ καὶ τοῦ Ναοῦ τοῦ Σολομῶντος»,
ὑπὸ τὴν ἐπήρειαν τοῦ μυστικιστικοῦ Ἰουδαϊσμοῦ (Καμπάλα) καὶ ἴσως καὶ ἄλλων ἀνατολικῶν θρησκειῶν καὶ μυστικιστικῶν ρευμάτων, οἱ Ναΐται ὑπέστησαν πνευματικὴν μετάλλαξιν. Τελικῶς ἀπέρριψαν τὴν θεϊκότητα τοῦ Ἰησοῦ καὶ ἐδέχθησαν ἕνα θεόν, πρωίμου συγκρητισμοῦ: μωαμεθανισμοῦ – ἰουδαϊσμοῦ – χριστιανισμοῦ, μαζὶ μὲ στοιχεῖα ἀπὸ ἄλλα μυστικιστικὰ ρεύματα τῆς Ἀνατολῆς, ὅπως τῶν Ἑβραίων, τῶν Ἰνδουϊστῶν, τῶν Βουδιστῶν καὶ τῶν ζωροαστρῶν. Εἰς τὴν βιβλιογραφίαν ἀναφέρεται ἀκόμη καὶ ἡ ἐπίδρασις  τοῦ Ὀρφισμοῦ. Φαίνεται ὅτι ἀπὸ ὡρισμένας ἀπόψεις, οἱ Ναΐται κατέληξαν ὡς συνεχισταὶ τῶν «καθαρῶν», οἱ ὁποῖοι ἠρνοῦντο τὴν ἐνσάρκωσιν τοῦ Χριστοῦ, καθὼς καὶ τὴν Ἀνάστασίν Του. Οἱ «Καθαροὶ» ἐνεφανίσθησαν τὸν Ι´ αἰῶνα, ὡς συνέχεια τῶν «Γνωστικῶν», οἱ ὁποῖοι ἐδέχοντο δύο θεούς: τοῦ καλοῦ καὶ τοῦ κακοῦ, οἱ ὁποῖοι εὑρίσκονται εἰς ἀέναον πόλεμον.
δικαίωσις το«Ο.Τ.»
Ὁ «Ο.Τ.» ἀπὸ τὴν στήλην «Ὀρθόδοξος Παρατηρητής» πολὺ πρὶν ἐκσπάσει ὁ θόρυβος μὲ τὰς φωτογραφίας κληρικῶν καὶ τοῦ Σεβ. Βελεστίνου εἰς τὰς ἐργασίας τοῦ Τάγματος τῶν Ναϊτῶν, ἀλλὰ καὶ τὴν ἐπιστολὴν τοῦ Ἀρχιμανδρίτου τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Κηφισίας, Ἀμαρουσίου καὶ Ὠρωποῦ, (Σημ.Αντ.Εγκόλπιου: Ο Αρχιμανδρίτης που μας έστειλε την επιστολή ΔΕΝ ανήκει στην Ι.Μ.Κηφισίας αλλά στην Αρχιεπισκοπή Αθηνών) εἶχε σχολιάσει δυσμενῶς τὸν Οἰκουμενικὸν Πατριάρχην κ. Βαρθολομαῖον διὰ τὴν εὐλογίαν, τὴν ὁποίαν ἔδιδεν εἰς τὰς διαφόρους ἐκδηλώσεις καὶ ὁμιλίας, τὰς ὁποίας ὀργανώνουν εἰς τὴν Θεσσαλονίκην καὶ εἰς ἄλλας πόλεις τῆς Ἑλλάδος. Δυστυχῶς δὲν ὑπῆρξεν οὐδεμία ἀντίδρασις ὑπὸ Ἐκκλησιαστικῶν παραγόντων. Συμβιβάζεται ὅμως ἡ ἰδιότης τοῦ Ὀρθοδόξου μὲ αὐτὴν τοῦ Μασόνου; Ἡ Διοικοῦσα Ἐκκλησία κατὰ τὸ παρελθὸν ἀπεκήρυσσε τὴν Μασονίαν. Σήμερον;
κκλησιςπτο«Ο.Τ.»
Ὁ «Ο.Τ.» μετὰ τὴν παράθεσιν τῶν ἀνωτέρω ἱστορικῶν στοιχείων διὰ τὴν ἐξέλιξιν καὶ τὴν μετεξέλιξιν τῶν Ναϊτῶν καλεῖ:
1ον) Τος κληρικος κατν Σεβ. Βελεστίνου κ. Δαμασκηνν νναγνωρίσουν τλάθος κατν πλάνην των διτος σκοπούς, τοςποίουςπηρετετΔιεθνς μασονικν Τάγμα τν Ναϊτν κανποχωρήσουνπατό.
2ον) Τνρχιεπίσκοπονθηνν κ.ερώνυμον νσυγκαλέση τνερν Σύνοδον τςεραρχίας, δινπαναβεβαιωθθέσις τςκκλησίαςτιδιότης τοτέκτονος κατορθοδόξου Χριστιανοεναισυμβίβαστος,φοΜασονία εναι θρησκεία κατμέλη τους δίδουνδιαίτερονρκον,ποος εναι «νώτερος» διατος καατοτοΣυντάγματος.
3ον) Τν Σεβ. Μητροπολίτην Κηφισίας,μαρουσίου καρωπονρευνήση,ἐὰν καλλοι κληρικοτςερς Μητροπόλεώς του δραστηριοποιονται ες ΜασονικΤάγματα κανκάμνη ποιμαντικνναντίον τς Μασονίας.
4ον) ΤΟκουμενικν Πατριαρχεον νσταματήση νελογτν Μασονίαν ες τν χρον τςκκλησίας, δινπηρετήση τν παναίρεσιν τοΟκουμενισμο.Μέγαςρχιτέκτων τοΣύμπαντος ΜΑΤΣ εναιθεςλων τν πιστν (τεροδόξων,λλοθρήσκων καεδωλολατρν)κάστης θρησκείας ες τος κόλπους τς Μασονίας. Εςτνρθόδοξονκκλησίαν πιστεύομεν ες τήνγίαν Τριάδα.


Γ. ΖΕΡΒΟΣ
ΑΠΟ ΤΟΝ «ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ» 7 ΙΟΥΝΙΟΥ 2012 ΑΡ.Φ.:1978
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...