Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Δευτέρα, Μαρτίου 28, 2016

Άγιος Λουκάς: "Εγώ εδώ μένω, μου αρέσει πολύ εδώ…"

Άγιος Λουκάς: "Εγώ εδώ μένω, μου αρέσει πολύ εδώ…"

Μετά την γέννηση του δεύτερου παιδιού μας το 2003, παρουσίασα κάποιες αλλοιώσεις στην μήτρα, οι όποιες ανησύχησαν τον γιατρό μου.

Χρειάστηκε τότε να γίνει μια μικρή επέμβαση, ώστε να αφαιρεθούν αυτές οι αλλοιώσεις. “Έτσι κι έγινε. Μετά την επέμβαση χρειάστηκε να γίνει βιοψία, τα αποτελέσματα της οποίας θα έπαιρναν κάποιες μέρες για να βγούν. Οι γονείς μας κι εμείς είχαμε φοβηθεί πολύ.
Στο σπίτι μας είχαμε ένα ρίνισμα από την καρδιά του αγίου Λουκά. Την ημέρα που έγινε η επέμβαση, ήλθε στο σπίτι η πεθερά μου, η οποία δεν ήξερε ότι είχαμε αυτή την ευλογία του αγίου Λουκά. Μας είπε τότε ότι είδε ένα παράξενο όνειρο, που δεν μπορούσε να εξηγήσει. Μας είπε ότι είχε έλθει στο σπίτι μας και είδε να βγαίνει από το δωμάτιο μας ένας ψηλός ξανθωπός γιατρός, που εμοίαζε σαν ξένος. Του είπε να καθίσει και τον ρώτησε με αγωνία:
-Γιατρέ μου, τι συμβαίνει με την Κ.; Τί έχει; Εκείνος απάντησε:

-Δεν έχει τίποτα. Θα γίνει καλά. Τον ξαναρώτησε:

-Γιατρέ μου, πώς μπήκατε μέσα; Ποιός σας άνοιξε; Και αυτός απάντησε:

-Έγω εδώ μένω. Μου αρέσει πολύ εδώ.

Είχαμε με τον σύζυγό μου πολύ προσευχηθεί στον άγιο Λουκά και συγκλονίστηκα όταν άκουσα όλ’ αυτά. Μίλησα στην πεθερά μου για τον Άγιο και για την ευλογία που είχαμε μέσα στο σπίτι μας… Διάβαζα τότε και το βιβλίο με το βίο του Αγίου Λουκά. Όταν το τελείωνα βγήκαν τα αποτελέσματα της βιοψίας, που ήταν αρνητικά.

Ευχαριστώ τον άγιο Λουκά για την θαυμαστή του επέμβαση.

Κ.Λ.. Αθήνα
το  είδαμε  εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά

Μνήμη των αναιρεθέντων υπό του Ηρώδου αγίων νηπίων: Ο Ιερός Χρυσόστομος για την σφαγή των νηπίων

    Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ  [:Ματθ.2,13-23]     « Τότε Ἡρῴδης ἰδὼν ὅτι ἐνεπαίχθη ὑπὸ τῶν μάγων, ἐθυμώθη λίαν, καὶ ἀποσ...