Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Κυριακή, Μαρτίου 20, 2016

Ο Γέροντας και το φίδι...

Ο Γέροντας και το φίδι...

Κάποια μέρα ρώτησα το γέροντα Αμβρόσιο:

Γέροντα έχω ακούσει για κάποιον να λέει ο κόσμος πως είναι καλός έχει φήμη μεγάλη!
Δεν μου απάντησε! Με πήρε και βαδίσαμε έξω απ'το μοναστήρι προς τη βρύση.
Αποκάτω ακριβώς στο δρόμο βρίσκονταν ένα μεγάλο σχετικά φίδι με σηκωμένο το κεφάλι.
ένιωσα ότι είχα λάβει την απάντηση. Πρωτού πάρω πέτρα να το χτυπήσω χώθηκε κάτω στο χωράφι.
Τότε κατάλαβα πως αν πιστεύουμε πως κάποιος είναι Άγιος και τελικά δεν είναι τότε γινόμαστε ανθρωπολάτρες και κτισματολάτρες και μας παίζει ο μεγαλοκέρατος μονότερμα.
Μια άλλη φορά καθόμασταν πάλι στην ίδια βρύση κι αγναντέυαμε μπροστά μας το Σαραντάριο !
Βέβαια το κατάλαβα μετά από 15 χρόνια τι έγινε εκείνη τη μέρα.
Μπορούσε να διακρίνει αασθένειες πρωτού εκδηλωθούν πλήρως.
Μια φορά τον ρώτησα! Γέροντα με ποιον τρόπο θα έχω πάντα λεφτά! Και μου απάντησε!
Να ξοδεύεις πάντα λιγότερα από όσα έχεις.
Ό,τι ερωτήσεις ΤΟΥ έκανα της συναντούσα πρακτικά στην καθημερινότητα.Πρακτική θεωρία παιδί μου έλεγε! Οπότε όταν δυσκολεύτηκα στην πρακτική θεωρία έκοψα τις ερωτήσεις.
Μου είχε πει και το θαύμα με τους Αγίους Αναργύρους όταν ήταν στο Άγιο Όρος.
Άλλη μια φορά μου είπε! Σε ότι έφτιαξες εσύ να κάνεις κουμάντο !(ρώταγα για διαφορους)
Σοφές κουβέντες!
Κάποτε διάβαζε κάποιον άνθρωπο !
και με το νόμπελ αδιακρισίας που διαθέτω τον ρώτησα γιατί τον είδα πολύ να ζορίζεται!
Τι έβλεπες?Μ' απάντησε! Να μη σε αξιώσει ο θεός να το δεις! Δεν τον πολυπίστεψα!
Μετά από καιρό ήρθε μπροστά μου κάτι ανάλογο.
Κάποια άλλη φορά ζήτησα κάτι! Μου είπε να κάνω όσο πιό δυνατή προσευχή μπορώ!
όταν μου ήρθε παραλίγο να καταρεύσω! με συμβούλεψε να μη ζητάω στην προσευχή πράγματα που είναι πάνω απ τις δυνάμεις μου.
Τον ρώτησα κάποτε ! Πως θα παν τα πράγματα στο μέλλον κι η απάντηση! ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ!
Μια άλλη μέρα μου είπε ! Εσύ αντί να διαβείς τον Ιορδάνη από το γεφύρι πήγες από το δέλτα.
Και του απάντησα: Αξιωματικός είμαι δεν είμαι μοδίστρα! ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΆ ΈΒΑΛΕ ΤΑ ΓΈΛΙΑ ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΕ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ! 
το είδαμε εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά

Μνήμη των αναιρεθέντων υπό του Ηρώδου αγίων νηπίων: Ο Ιερός Χρυσόστομος για την σφαγή των νηπίων

    Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ  [:Ματθ.2,13-23]     « Τότε Ἡρῴδης ἰδὼν ὅτι ἐνεπαίχθη ὑπὸ τῶν μάγων, ἐθυμώθη λίαν, καὶ ἀποσ...